ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
03-08-2018 23:33:05

Message de Taylor Think this photo shows my excitement for the @thetourofutah coming back to southern Utah! I love the beautiful city of @visitcedarcity, has turned into such a special beautiful place for...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
03-08-2018 23:12:53

Message de Amgen Tour of California du 03-08-2018Toms Skujiņš = summer mood😄☀️
En voir plus

Jack HaigJack Haig
03-08-2018 23:03:08

Message de Jack Haig du 03-08-2018Joined up with the rest of the @mitchelton_scott boys in Cedar city before @thetourofutah starts next week. We even got ourselves a sweet Jayco RV for our trip around Utah....
En voir plus

Filipe Cardoso - AtletaFilipe Cardoso - Atleta
03-08-2018 22:54:51

Message de Filipe Cardoso - Atleta du 03-08-2018Obrigado mais uma vez #Bombeiros de Portugal, em nome do pelotão desta Volta a Portugal obrigado!!

Se todos dias fossem como hoje eu não queria ser ciclista.

Ao longo dos 200kms de...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2018 22:21:47

Message de Volta a Portugal du 03-08-2018Vicente, o rei sol.
Voir la vidéo

Fanpagina Sofie De VuystFanpagina Sofie De Vuyst
03-08-2018 22:06:17

Analyse van Sofie na de parcoursverkenning

https://www.facebook.com/belgiancyclingteam/videos/2353503374667312/

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2018 22:05:44

Message de Volta a Portugal du 03-08-20182ªEtapa 203,6km Beja-Portalegre, 03 de agosto de 2018
Voir les 71 photos

Team Cycling FunvicTeam Cycling Funvic
03-08-2018 22:02:43

Message de Team Cycling Funvic du 03-08-2018Lauro Chaman ficou com a prata na crono do Mundial nde Paraciclismo em Maníaco, na Itália
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
03-08-2018 22:01:14

Message de UAE Team Emirates du 03-08-2018✅ Press conference for #FabioAru and ✅ Team presentation Tour de Pologne 🇵🇱 today! #UAETeamEmirates #TDP2018
Voir les 15 photos

Rafael Reis - CiclismoRafael Reis - Ciclismo
03-08-2018 22:01:06

Message de Rafael Reis - Ciclismo du 03-08-2018🔥🔥🔥🔥 Dia novamente de muito calor!
Um agradecimento muito especial aos Bombeiros de Portugal por se lembrarem de nós!
Muito duro para a nossa equipa Team Caja Rural-Seguros RGA que controlaram por...
Voir les 4 photos

Joni BrandãoJoni Brandão
03-08-2018 21:53:28

Message de Joni Brandão du 03-08-20182 Etapa | Beja - Portalegre ✅

Não há muito a dizer sobre a etapa de hoje, foram mais 200 kms percorridos com um calor abrasador! A fotografia reflete, uma vez...
En voir plus

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
03-08-2018 21:33:45

Message de Fans de Marvin Tasset du 03-08-2018Tour de Namur (TDN) 2018: étape1
Couvin - Spy, 154,6 km
💻 A suivre en direct sticker dès 13h avec Direct Vélo https://belgique.directvelo.com/direct/3825/tour-de-namur-etape-1
Itinéraire horaire: http://royalnamurvelo.cforce.biz/images/TPN2018/Etape1_2018/Itineraire_Etape1_Couvin-Spy_180705.pdf
Lire la suite : https://www.directvelo.com/actualite/66393/tour-de-namur-le-parcours-2018
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
03-08-2018 21:30:59

Message de Rally UHC Cycling du 03-08-2018Young sprints to seventh in Denmark – Rally Cycling : We caught up with Eric Young after he scored the team's third top ten of the week at the UCI...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
03-08-2018 21:28:00

Message de Team Novo Nordisk du 03-08-2018Have you registered to WIN a pair of PULSE PRO recovery boots from our partners at NormaTec Recovery?

Enter now! 👉 https://www.normatecrecovery.com/tnn/
En voir plus

Hannah BarnesHannah Barnes
03-08-2018 21:24:06

Message de Hannah Barnes du 03-08-2018Leaving home & trail bikes behind for the Outer Hebrides & skinny tyres! 🙌 ☺️ Specialized Bicycles
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
03-08-2018 21:23:32

Message de CCC Development Team du 03-08-2018Rynek w Krakowie po raz kolejny bardzo gościnnie przywitał kolarzy. Tak to można zacząć Tour de Pologne!

photo: Mario Stiehl
Voir les 9 photos

Bjorg Lambrecht OfficialBjorg Lambrecht Official
03-08-2018 21:17:11

Morgen start bjorg in de Tour de Pologne de eerste rit is er een van 134km.
De eerste 3 ritten zijn vlakke etappe’s en de laatste 4 ritten zijn bergritten met...

Filipe Cardoso - AtletaFilipe Cardoso - Atleta
03-08-2018 21:08:41

Message de Filipe Cardoso - Atleta du 03-08-2018A ultima informação que temos a roda está pendurada no corno de um touro Alentejano
Melhor remate da Volta a Portugal é do Domingos Gonçalves ✌️✌️😁😁😁💪💪

Volta a Portugal #grandissima #bichoébicho
Voir la vidéo

António CarvalhoAntónio Carvalho
03-08-2018 21:07:19

Message de António Carvalho du 03-08-2018Não existe forma de agradecer a estes senhores... Obrigado a todos os bombeiros que nos ajudaram 👍🇵🇹🇵🇹🇵🇹😔😔😔
Voir la vidéo

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
03-08-2018 21:06:49

Message de Israel Cycling Academy du 03-08-2018SOS! ... 💧 🔥

Tour of Portugal is turning to be Tour de heat. 46 degrees Celsius were recorded on our Skoda support car temperature gauge today and the riders were...
Voir les 6 photos

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2018 21:02:47

Message de Volta a Portugal du 03-08-2018Etapa escladante com final vibrante! Há 20 anos não se fazia na Volta a logação entre Beja e Portalegre. Foram mais de 200 quilómetros na "frigideira" alentejana.
Voir la vidéo

Lawson CraddockLawson Craddock
03-08-2018 21:01:00

Message de Lawson Craddock du 03-08-2018Lawson Craddock’s Signed 2018 SuperSix EVO : Another incredible act of kindness and generosity by such a great company. Thanks @RideCannondale for auctioned off the bike I raced during @LeTour...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2018 20:54:39

Message de Volta a Portugal du 03-08-2018A organização da Volta a Portugal enaltece o modo como, sobretudo o pelotão “munido dos mais nobres valores desta exigente modalidade soube ultrapassar as enormes dificuldades provocadas pela temperatura extrema...
Voir les 3 photos

UnitedHealthcare Pro CyclingUnitedHealthcare Pro Cycling
03-08-2018 20:33:38

Message de UnitedHealthcare Pro Cycling du 03-08-2018The mountains await: Tour of Utah preview : The 2018 edition of the Tour of Utah hits the road on Monday - check out our race preview with our finalized...
En voir plus

Bruno PiresBruno Pires
03-08-2018 20:31:26

Message de Bruno Pires du 03-08-2018Bruno Pires, un héroe de Fuente Dé en la Volta Portugal - Ciclo21 : Obrigado Gonçalo Moreira, um prazer colaborar contigo👌

http://www.ciclo21.com/bruno-pires-un-heroe-de-fuentede-en-la-volta-portugal/
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
03-08-2018 20:26:03

Message de Team Bahrain Merida du 03-08-2018🇪🇸 Donostiako Klasikoa
🎥 Eve of the race in San Sebastian. #BAHRAINMERIDA🇧🇭 boys are ready. Check out ⤵️
Voir la vidéo

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
03-08-2018 20:20:21

Message de Team Novo Nordisk du 03-08-2018"When I was diagnosed with #diabetes, nobody told me I could be a sports champion."

🎥WATCH: Charles Planet recaps winning the Fighter Jersey on stage 3 of PostNord Danmark Rundt. 🇩🇰
Voir la vidéo

Diego Rosa fans clubDiego Rosa fans club
03-08-2018 20:17:02

Message de Diego Rosa fans club du 03-08-2018👋👨‍👩‍👧
En voir plus

José MendesJosé Mendes
03-08-2018 20:03:58

Message de José Mendes du 03-08-2018De regresso a uma competição WorldTour Donostiako Klasikoa
En voir plus

César FonteCésar Fonte
03-08-2018 20:00:07

Message de César Fonte du 03-08-2018Nunca é demais agradecer, dias de temperaturas elevadíssimas 😳😳
OBRIGADO a todos Bombeiros que se lembram de nós 👌
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2018 19:49:41

Message de Volta a Portugal du 03-08-2018Assim parece simples... dobradinha algarvia no Alentejo!
Voir la vidéo

Tour de PologneTour de Pologne
03-08-2018 19:30:07

Message de Tour de Pologne du 03-08-2018We really loved this day! Kraków PL, you rock! ❤️👍 #TDP2018 starts tomorrow. Good luck for all teams and riders! ✊🏆🇵🇱 #UCIWT

To był wspaniały dzień. Kraków rządzi! Jutro początek 75....
Voir les 16 photos

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
03-08-2018 19:29:42

Message de Rally UHC Cycling du 03-08-2018UHCCF Century Ride raises $725,000 – Rally Cycling : The 7th Annual UnitedHealthcare Children's Foundation, Inc. Century Ride was incredible! Thank you to everyone that made it such a huge...
En voir plus

RACE RESULTS
@voltaportugal #2
18. C. Masson
68. A. Warnier
76. E. Lietaer
81. T. Deruette
116. J. Stassen
120. L. Robeet
128. F. Six

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
03-08-2018 19:22:07

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 03-08-2018🥇🥇🥇
Liam Bertazzo sempre di più nella storia del ciclismo italiano! Chapeau ragazzi

Liam Bertazzo is even more in the history of italian cycling! Congratulations Golden boys!

#EuroTrack2018
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2018 19:21:48

Message de Volta a Portugal du 03-08-20182ªEtapa 195,3km Beja-Portalegre, 03 de agosto de 2018
Voir les 8 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
03-08-2018 19:21:24

Message de UAE Team Emirates Supporters du 03-08-2018Il nostro diamante grezzo pian piano si sta sempre più raffinando. Questa medaglia d' oro nell' inseguimento a squadre ne è la conferma. Il nostro Filippo su pista migliora manifestazione...
Voir les 19 photos

Andrea Flash GuardiniAndrea Flash Guardini
03-08-2018 19:20:06

Message de Andrea Flash Guardini du 03-08-2018Andrea Flash Guardini a partagé 3 photos.
Voir les 3 photos

Michał GołaśMichał Gołaś
03-08-2018 19:19:46

Message de Michał Gołaś du 03-08-2018Czesław Lang i Tour de Pologne przywitali nas zacnie! Od jutra ogień!!!🐴🚴🏻💨
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
03-08-2018 19:15:39

Message de UAE Team Emirates du 03-08-2018‪🥇Congrats to Filippo Ganna and Italian National Team 🇮🇹 for their Team Pursuit European Champions !‬

‪🔜 Sunday 5 August, Filippo Ganna will have to defend the Individual Pursuit European...
En voir plus

WigginsWiggins
03-08-2018 19:15:22

Message de Wiggins du 03-08-2018An action packed day for #WIGGINS in the second road stage of Tour D’Alsace. Michael O’Loughlin was in the break for the day resulting in him now wearing the K70...
Voir les 15 photos

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2018 19:13:43

Message de Volta a Portugal du 03-08-2018Vicente García de Mateos e Luís Mendonça trabalham em conjunto para a victoria do primeiro.
En voir plus

Filipe Cardoso - AtletaFilipe Cardoso - Atleta
03-08-2018 19:12:13

Message de Filipe Cardoso - Atleta du 03-08-2018Teve que ser!
Preciso de baixar a temperatura ;)
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
03-08-2018 19:11:37

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 03-08-2018Terzo posto per Andrea Flash Guardini in Danimarca PostNord Danmark Rundt, tappa 3️⃣
Volatona di gruppo a Vordingborg con vittoria di Merlier e secondo posto di Minali - Per Guardini si...
Voir les 3 photos

Jens KeukeleireJens Keukeleire
03-08-2018 19:05:43

Message de Jens Keukeleire du 03-08-2018Feels good to be back on the bike...on the road! Thanks @verhelst an @willyverburgh for the good company!
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
03-08-2018 18:52:57

Message de Tour de Pologne du 03-08-2018Tour de Pologne - Wyścig kolarski : Michał Kwiatkowski: What I miss in my palmares is Tour de Pologne win
DYLAN TEUNS: Tour de Pologne 2017 was a breakthrough for me.
Fabio...
En voir plus

Niccolò BonifazioNiccolò Bonifazio
03-08-2018 18:49:49

Message de Niccolò Bonifazio du 03-08-2018Da domani inizia il mio 4 giro di polonia ! 🇵🇱
En voir plus

Message de Filippo Ganna Official Fan Club du 03-08-2018In attesa delle foto ufficiali pubblichiamo alcune immagini catturate dalla diretta Rai !!
Voir les 5 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 03-08-2018‪Giro d'Italia maglia ciclamino, Italian Champion and now Gold Medalist in the team pursuit at the European Championships!‬
‪Grande, Elia Viviani! What a season 👏‬
‪Photo: @GettySport‬
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
03-08-2018 18:40:15

Message de Michał Kwiatkowski du 03-08-2018New Team Sky bus for Tour de Pologne 🐎😉
Dziękuję za piękne przyjęcie! 🇵🇱👏
Voir les 3 photos

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
03-08-2018 18:40:12

Message de Frederico Figueiredo du 03-08-2018Fotos: site - Volta a Portugal , UVP-FPC. Patricia Nunes.
Voir les 5 photos

Tour of UtahTour of Utah
03-08-2018 18:37:43

Message de Tour of Utah du 03-08-2018Get a front row seat for the final sprint of #TOU2018‼️🚲

Reserve a private suite next to the start/finish line of Stage 6️⃣ with an elevated view as racers throw down...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
03-08-2018 18:36:11

Message de Mitchelton-SCOTT du 03-08-2018Congrats to Jolien D’hoore on her bronze medal at the #EuroTrack18 scratch race 👏🏻🥉
📷 @GettyImages
En voir plus

Jordi Simón CasullerasJordi Simón Casulleras
03-08-2018 18:33:04

Message de Jordi Simón Casulleras du 03-08-2018🏁🏁 Mañana vamos a por una gran carrera del calendario mundial @dklasikoa 🔝🔝 intentaremos dar lo máximo y que la suerte acompañe más que en las últimas carreras... La forma...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
03-08-2018 18:32:27

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 03-08-2018‪🥈 Médaille d’argent pour Adrien Garel ! Quelle course de notre neo-professionnel qui a tout tenté pour conserver son titre européen. ‬

‪BRAVO ADRI 👏‬

#ThereIsNoTry
En voir plus

Burgos BHBurgos BH
03-08-2018 18:30:33

Message de Burgos BH du 03-08-2018Siete corredores formarán parte del pelotón de la Clásica San Sebastián, entre ellos el reciente fichaje Jetse Bol.
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 03-08-2018‪Great reception at the Tour de Pologne team presentation in Krakow 😃‬
En voir plus

Jorge ArcasJorge Arcas
03-08-2018 18:20:08

Message de Jorge Arcas du 03-08-2018A por el Tour de Polonia 🇵🇱🇵🇱 con muchas ganas comenzamos estos días por Polonia
Voir les 2 photos

Hugo HouleHugo Houle
03-08-2018 18:19:29

Message de Hugo Houle du 03-08-2018Il y a eu pas mal d’actions aujourd’hui sous les attaques de l’équipe nationale du Denmark 🇩🇰, mais il n’y as pas eu de cassure. Oscar Gatto en plein contrôle,...
En voir plus

Alexandre GeniezAlexandre Geniez
03-08-2018 18:16:42

Message de Alexandre Geniez du 03-08-2018Une chute m’empêche de prendre le départ de la Donostiako Klasikoa demain avec Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE.

Je suis déçu mais cela ne remet pas en question la suite...
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 03-08-2018Cannondale : Our friends at Cannondale are offering up an incredible opportunity to get your hands on the SuperSix Evo that was part of Lawson Craddock's inspiring Le Tour de...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
03-08-2018 18:10:32

Message de Tour de Pologne du 03-08-2018We had small birthday surprise waiting for Cesare Benedetti at the Teams Presentation 🇵🇱🎶🎂

Na prezentacji ekip na Czarka Bendettiego czekała mała urodzinowa niespodzianka 😉

#HappyBirthday #TDP2018 #UCIWT BORA-hansgrohe
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
03-08-2018 17:57:40

Message de UAE Team Emirates Supporters du 03-08-2018Il nostro Filippo Ganna, coi compagni Bertazzo, Viviani, Lamon e Scartezzini conquista il primo oro per l' Italia agli Europei 2018 a Glasgow. Questa è la notizia, ma noi...
Voir les 8 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
03-08-2018 17:57:20

Message de Team Bahrain Merida du 03-08-2018🇵🇱 Tour de Pologne
📸 The team presentation's ceremony takes place at "Rynek Glowny", Krakow’s famous main square and market place ⤵️
Voir les 6 photos

Toms SkujiņšToms Skujiņš
03-08-2018 17:56:12

Message de Toms Skujiņš du 03-08-2018Views around San Sebastian are on point. Nice warm up spin with camera man/teammate @alafacieugenio before hitting out for 230kms tomorrow #racetime
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
03-08-2018 17:49:57

Message de Team Bahrain Merida du 03-08-2018🇵🇱 Tour de Pologne
🎥 Heading to #TDP18 team presentation 🐎
Voir la vidéo

CAMPIONI D’EUROPA!!!

Danny van PoppelDanny van Poppel
03-08-2018 17:44:36

Message de Danny van Poppel du 03-08-2018Klaar voor de ronde van polen 💪
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
03-08-2018 17:42:45

Message de BORA-hansgrohe du 03-08-2018What a warm welcome at Tour de Pologne
Especially for our birthday boy Cesare Benedetti 😉
——
Was für eine tolle Begrüßung beinser #TdP2018
Vor allem für unser Geburtstagsboy #CeCe...
Voir la vidéo

Davide RebellinDavide Rebellin
03-08-2018 17:40:08

Message de Davide Rebellin du 03-08-2018Top! 🌞
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
03-08-2018 17:40:00

Message de Team Novo Nordisk du 03-08-2018REPORT: Planet Earns Fighter Jersey at PostNord Danmark Rundt : "I hope everyone with #diabetes sees this jersey and knows it is for all of us. Together, we are fighters.”
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2018 17:30:01

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2018¡El arco de meta ya está preparado!
😍
Helmuga prest dago!
😍
Finish line is ready!

#Klasikoa
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2018 17:27:30

Message de Volta a Portugal du 03-08-2018Vicente Garcia De Mateos Rubio (Aviludo-Louletano-ULI) vence em Portalegre, na chegada em sprint. 🏁

Domínio da Aviludo-Louletano no sprint final. De Mateos ganha e Luís Mendonça faz segundo.

Rafael Reis(Caja Rural-Seguros RGA)...
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2018 17:26:29

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2018Con motivo del fallecimiento de Armand De Las Cuevas, mañana antes de la salida de la Clásica San Sebastián 2018, se realizará un minuto de silencio en su memoria.

Armand De...
En voir plus

Iván Garcia CortinaIván Garcia Cortina
03-08-2018 17:26:00

Message de Iván Garcia Cortina du 03-08-2018🐾🐒
These two 🖤
En voir plus

Jhonatan RestrepoJhonatan Restrepo
03-08-2018 17:25:46

Message de Jhonatan Restrepo du 03-08-2018Una nueva carrera siempre va a ser una nueva oportunidad 👊🏼 #racetowin
Voir la vidéo

Astana Pro TeamAstana Pro Team
03-08-2018 17:25:07

Message de Astana Pro Team du 03-08-2018Tour of Denmark. Stage 3. Riccardo Minali is second in sprint

- As result I have a second place, but the main thing is today I felt much better than in...
En voir plus

Simon SellierSimon Sellier
03-08-2018 17:23:00

Message de Simon Sellier du 03-08-2018Retour sur le tour de Wallonie, la course a parfaitement commencé avec la victoire de romain cardis sur la 1ère étape ce qui nous a mis dans une bonne dynamique...
Voir les 2 photos

Nicolas EDETNicolas EDET
03-08-2018 17:18:03

Message de Nicolas EDET du 03-08-2018Demain classica de san Sebastian au pays basque espagnol avant quelques jours de repos.
En voir plus

CCC TeamCCC Team
03-08-2018 17:16:49

Message de CCC Team du 03-08-2018#TDP2018 Team presentation in Krakow Market Square ✔️. Tomorrow, we race!
Voir la vidéo

La VueltaLa Vuelta
03-08-2018 17:16:16

Message de La Vuelta du 03-08-2018🇪🇦 Hoy cumple años Oscar Pereiro ganador del Tour y embajador de La Vuelta.

⬇️Felicítalo en los comentarios ⬇️

🇬🇧Today is Oscar Pereiro's birthday, winner of Le Tour and La Vuelta ambassador.

⬇️Greet...
En voir plus

André GreipelAndré Greipel
03-08-2018 17:14:32

Message de André Greipel du 03-08-2018Nach 8 Jahren endlich wieder bei der Tour de Pologne am Start. Ab Samstag geht es mit meinen Teamkameraden von LOTTO SOUDAL (Lotto Soudal Cycling Team Fanpage) voll motiviert über...
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
03-08-2018 17:08:57

Message de SparkassenGiro du 03-08-2018Das Führungsfahrzeug ist bereit für seinen Einsatz am Sonntag 🚗
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
03-08-2018 17:05:03

Message de Israel Cycling Academy du 03-08-2018Tour of Denmark 3 stage last 2 min:

We worked perfectly. Executed the plan to build the train for Mihkel Räim in the last 5 km lap that ended this 178...
Voir la vidéo

Rui CostaRui Costa
03-08-2018 17:02:47

Message de Rui Costa du 03-08-2018#tourofpoland #teamspresentation
#voltaapolonia
#UAETeamEmirates 😉👍
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
03-08-2018 16:53:32

Message de Tour de Pologne du 03-08-201875. Tour de Pologne: prezentacja ekip : Live feed from #TDP2018 #UCIWT Team Presentation 👌🇵🇱🏆

Trwa transmisja z prezentacji ekip przed 75. edycją Tour de Pologne 🎥
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
03-08-2018 16:50:35

Message de Mitchelton-SCOTT du 03-08-2018With two stage wins at last year’s race, we’re excited to be back in action at the Tour of Poland tomorrow. Here’s our 7-rider team for the week long stage...
En voir plus

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
03-08-2018 16:49:27

Message de Sonny Colbrelli du 03-08-2018Ciao ragazzi! Ecco finalmente svelato il vincitore della maglia del Tour de France (con ancora i numeri attaccati!).

Vi ringrazio ancora una volta per la partecipazione e il fantastico supporto...
Voir la vidéo

Hincapie RacingHincapie Racing
03-08-2018 16:41:09

Message de Hincapie Racing du 03-08-2018Nicolai keeps the Climber’s Jersey at PostNord Danmark Rundt!

Thanks to Mark Holowesko, Citadel Careers, Arapahoe Resources, BMC Switzerland, Oakley, Hincapie Sportswear, Greenville Health System, GiroSportDesign, Pioneer Cycle Sports USA, and...
Voir la vidéo

Michael MørkøvMichael Mørkøv
03-08-2018 16:40:21

Thanks to my friends at @defeet @coopdefeet to complet my national kit 🇩🇰👌 #Defeet #Evo @quickstepteam https://t.co/1xviHhU3y6

Tosh Van der SandeTosh Van der Sande
03-08-2018 16:39:33

Message de Tosh Van der Sande du 03-08-2018Na een geslaagde Ronde van Wallonië waar ploegmaat Tim Wellens de eindzege binnenhaalde en Lotto Soudal twee etappes won, staat Tosh morgen aan de start van de Spaanse klassieker Clasica...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
03-08-2018 16:39:15

Message de CCC Development Team du 03-08-2018Prezentacja CCC Sprandi Polkowice przed 75. Tour de Pologne.
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
03-08-2018 16:31:15

Message de Team Sunweb du 03-08-2018"Cees and me tried everything to come back, but we were a bit too late and got blocked." - Max Kanter on today's 8th at #TourofDenmark.

📝 http://teamsunweb.com/denmark-s3
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
03-08-2018 16:30:52

Message de Team Sunweb du 03-08-2018"It's nice to see Florian now in the leaders jersey after all the hard work he has done for the team this year." - Reactions from #DevoTeamSunweb's coach after a...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2018 16:28:15

Message de Volta a Portugal du 03-08-2018Bailarinas Santander. @ Portalegre, Portalegre, Portugal
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2018 16:25:54

Message de Volta a Portugal du 03-08-2018A "Frigideira Alentejana", etapa pela qual é conhecida a ligação entre Beja-Portalegre, vai fazendo jus a seu nome, neste regresso à Volta a Portugal Santander, 20 anos depois. 🔥☀🌡

Um especial...
En voir plus

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
03-08-2018 16:00:01

Message de Grands Prix Cyclistes du 03-08-2018Vous cherchez à prendre LA photo lors du Grand Prix Cycliste de Québec? L'arche de la flamme rouge offre un point de vue spectaculaire sur l'un des attraits les plus...
En voir plus

Nicholas DlaminiNicholas Dlamini
03-08-2018 15:52:48

Message de Nicholas Dlamini du 03-08-2018Faaaaak Traffic Jam everywhere...
Voir la vidéo

Filippo PozzatoFilippo Pozzato
03-08-2018 15:52:41

Message de Filippo Pozzato du 03-08-2018Uno degli orgogli del nostro ciclismo!
Grandi ragazzi e anche le ragazze del quartetto su pista

Entrambi stasera in finale per vincere la medaglia d'oro dei Campionati Europei! 🇮🇹 💪

Questa tutti...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
03-08-2018 15:44:10

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 03-08-201811ième place pour Xandro Meurisse dans l'étape 3 🇩🇰 Tour du Danemark ! Il est maintenant 7ème au classement, 21 secondes derrière le leader de la course Van Aert. Demain...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
03-08-2018 15:43:08

Message de UAE Team Emirates Supporters du 03-08-2018Domani potrebbe essere uno dei protagonisti del San Sebastian. Per caricarlo gli postiamo questa foto fatta dal compagno Rui con la statua di Cristiano Ronaldo . Questa è per te...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
03-08-2018 15:42:07

Message de Tour of Utah du 03-08-2018Utah's own DNACycling has all the fresh Tour of Utah swag! Check out their merch trucks on the course or get geared up with official TOU shirts, jerseys, socks, pins,...
En voir plus

Reinardt Janse van RensburgReinardt Janse van Rensburg
03-08-2018 15:39:40

Message de Reinardt Janse van Rensburg du 03-08-2018We passed this point during the tour. I decided we had to come back to have a closer look. Definitely not regretting that decision...training here is also awesome
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
03-08-2018 15:35:29

Message de Rally UHC Cycling du 03-08-2018In the ⚡️ fast finale of stage 3 at the Tour of Denmark, Eric Young sprints to 7th on the stage!

Robin Carpenter maintains his 3rd on GC ahead of...
Voir les 4 photos

La VueltaLa Vuelta
03-08-2018 15:30:02

Message de La Vuelta du 03-08-2018🇪🇸 22 etapas de La Vuelta han terminado en Andorra
➡️ ¿Sabes quién fue el último ganador allí? 🦈

🇬🇧 22 stages of La Vuelta have finished in Andorra
➡️ Do you know...
En voir plus

Andrea Flash GuardiniAndrea Flash Guardini
03-08-2018 15:22:01

Aspettiamo la conferma ma sembra un terzo posto! Bellissima volata!!! Ci si riprova domani 💪🏻💪🏻💪🏻

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
03-08-2018 15:15:47

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 03-08-2018#TDQL2018 📃 REPORT

TAPPA 12

Sprint vincente dello spagnolo Daniel Lopez nella 12^ e penultima tappa del Tour of Qinghai Lake.

La caduta di ieri ha lasciato il segno e Luca Pacioni non...
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2018 15:12:00

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2018💙💚¡Lista oficial de dorsales!

💙💚Behin betiko zerrenda!

💙💚Starting list!

#Klasikoa
Voir les 2 photos

Cesare BenedettiCesare Benedetti
03-08-2018 15:08:20

Message de Cesare Benedetti du 03-08-2018My new Specialized for Tour de Pologne 😜
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2018 15:05:34

Message de Volta a Portugal du 03-08-2018A 80KM da chegada, o quarteto composto por Muhammad Azman (Team Sapura Cycling), Andrea Ruscetta (Mstina-Focus), Samuel Blanco (Liberty Seguros-Carglass) e David Ribeiro (LA Alumínios) tem 3 minutos de vantagem...
En voir plus

Damien GaudinDamien Gaudin
03-08-2018 15:05:14

Message de Damien Gaudin du 03-08-2018Rendez-vous dimanche pour un nouveau critérium à Aix-en-Provence avec La Ronde d’Aix !

📸 : Audrey Duval - Photos.
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
03-08-2018 15:02:50

Message de Tour de Pologne du 03-08-2018Live from the Press Conference 🎤🎥📝
#TDP2018 #UCIWT 🚴🏻‍♂️🇵🇱
Voir la vidéo

Loïc VliegenLoïc Vliegen
03-08-2018 14:55:06

Message de Loïc Vliegen du 03-08-2018/// Tomorrow San Sebastián \\\
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
03-08-2018 14:53:56

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 03-08-2018PREVIEW TOUR DE POLOGNE

Besides the Clásica San Sebastián, Lotto Soudal will also line up at the 75th edition of the Tour de Pologne tomorrow. Sports director Mario Aerts shares his...
En voir plus

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
03-08-2018 14:49:22

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 03-08-2018GPF - Grand prix de Fourmies : Bonjour à toutes et tous,

Le site internet du GPF ( http://grandprixdefourmies.com/ ) commence à recevoir les informations attendues !

Nous tâcherons de mettre...
En voir plus

Message de Wildlife Generation Pro Cycling presented by Maxxis du 03-08-2018The Team for America's Toughest Stage Race©, The Larry H. Miller Tour of Utah 2018!
Regular updates from the race over at bit.ly/JBCTofU18 .
FOX Sports 2 will have live coverage from...
En voir plus

Simon YatesSimon Yates
03-08-2018 14:47:29

Message de Simon Yates du 03-08-2018Simon Yates continues Vuelta a Espana preparation in Poland | Cyclingnews.com : La Vuelta preparation underway with Mitchelton-SCOTT
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
03-08-2018 14:38:08

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 03-08-2018FINALE! Gli azzurri con Liam Bertazzo si giocheranno l'oro contro la Svizzera dopo le 19:30
FINAL! The Azzurri with Liam Bertazzo will fight for the gold against Switzerland after 7:30 PM

#EuroTrack18

📸...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
03-08-2018 14:30:09

Message de UAE Team Emirates Supporters du 03-08-2018Pippo 🐗ci porta in finale. Grazie alla perfetta semifinale contro la Gran Bretagna, il quartetto azzurro dell ' inseguimento stasera si giocherà l' oro contro la Svizzera. Grande Ganna, grandi...
Voir les 7 photos

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
03-08-2018 14:30:02

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 03-08-2018😮 La rivoluzione digitale nel mondo dello sport ora è concreta.
✅ Dopo essere stata lanciata in Giappone, DAZN arriva anche in Europa e in Italia.
🗞 La La Gazzetta...
En voir plus

Maxime MonfortMaxime Monfort
03-08-2018 14:29:16

Message de Maxime Monfort du 03-08-2018CLÁSICA SAN SEBASTIÁN – Présentation : #SanSebastián : les infos sur la course et le mot de Max sont à découvrir sur le site 🚴🏻‍♂️☺️

http://www.maxime-monfort.be/v2/news/clasica-san-sebastian-presentation-2/
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2018 14:22:42

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2018⚠️Finalmente, la Clásica San Sebastián 2018 no contará con el seguimiento vía GPS de los ciclistas

⚠️Azkenean 2018ko Donostiako Klasikoan ez da txirrindularien GPS bidezko jarraipenik izango

⚠️The race will not feature...
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
03-08-2018 14:22:00

Message de Eschborn-Frankfurt du 03-08-2018Radklassiker unterstützt Frankfurt City Triathlon! Seid dabei am Sonntag! Der #Radklassiker engagiert sich und stellt die Verpflegungsstation beim Frankfurt City Triathlon. Treffpunkt ist um 8 Uhr an der Freßgass (siehe...
En voir plus

Message de Filippo Ganna Official Fan Club du 03-08-2018FINALE PER L’OROOOOOO🚂🚂🚂🚂
En voir plus

Rudy MolardRudy Molard
03-08-2018 14:17:29

Message de Rudy Molard du 03-08-2018Demain Clasica San Sebastián 😍
Peu de repos après le Tour. J’enchaîne dès demain avec la Clasica.
Une belle classique du calendrier d’été.
Voir les 3 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
03-08-2018 14:11:51

Message de Team Bahrain Merida du 03-08-2018💻 Download August wallpaper 🗓️ with the racing calendar of #BAHRAINMERIDA🇧🇭
👇🏻
http://teambahrainmerida.com/downloads/
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
03-08-2018 14:03:38

Message de Steve Morabito Athlète du 03-08-2018Après 2 belles semaines de stage en altitude à #Chandolin #2000m @valdanniviers j’ai le plaisir de reprendre la compétition demain à la @dklasikoa #klasikoa #classicasansebastian 🇨🇭
En voir plus

Jasper De BuystJasper De Buyst
03-08-2018 14:00:46

Chapeau @BELCyclingTeam with the under-4min effort!

Tour of UtahTour of Utah
03-08-2018 14:00:02

Message de Tour of Utah du 03-08-2018The question isn’t “what’s at a Tour of Utah expo?”, the question is “what isn’t at a Tour of Utah expo?”.

Come see for yourself as the 2018 Tour rolls...
Voir la vidéo

Message de Supporterspagina Kelly en Kim Van den Steen du 03-08-2018Herentals 02/08/2018
Kim 16/26

Volledige uitslag ⬇️
https://cycling.vlaanderen/uitslagen/detail.html?year=2018&key=1016
Voir les 3 photos

Hincapie RacingHincapie Racing
03-08-2018 13:45:27

Message de Hincapie Racing du 03-08-2018Tour of Utah will kick off with party, chance to meet cyclists : Getting stoked for Tour of Utah! #boomtime

https://www.thespectrum.com/story/sports/2018/08/01/tour-utah-kickoff-party-cedar-city/883407002/
En voir plus

BinckBank TourBinckBank Tour
03-08-2018 13:44:25

Message de BinckBank Tour du 03-08-2018🎥 Op zondag 19 augustus finisht de #BinckBankTour in Geraardsbergen, met de Muur en de Gouden Kilometer op de Bosberg. Een gouden initatief volgens ambassadeur Eddy Planckaert, waarbij het klassement...
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
03-08-2018 13:37:40

Message de Mitchelton-SCOTT du 03-08-2018‪It’s almost time for #Klasikoa in the sunny Basque Country. Here’s our seven-rider team line-up for the prestigious one-day race tomorrow which includes local Basque rider Mikel Nieve ☀️🚲👊🏼‬
En voir plus

Omloop Het NieuwsbladOmloop Het Nieuwsblad
03-08-2018 13:36:09

Message de Omloop Het Nieuwsblad du 03-08-2018Our 2018 winner will be riding for Team Dimension Data for Qhubeka next year 💯
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
03-08-2018 13:35:33

Message de Astana Pro Team du 03-08-2018💥 Another cool video with our Abbombazza 100% Brumotti 🔥
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
03-08-2018 13:25:05

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 03-08-2018Maak jij net als Fleur veel foto's onderweg?🚴🏼🚴🏼‍♀️

Deel dan jouw mooiste fietsfoto met #discoveryourride 📸 en maak kans op een TUIreis naar Girona!
➡️ http://po.st/discoveryourride

P.S. Maandelijks kiezen we de mooiste foto....
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 03-08-2018Tomorrow we will start the Clasica San Sebastian, good luck to our 7 guys starting! 🖐️

🇳🇱 Tom-Jelte Slagter
🇿🇦 Louis Meintjes
🇬🇧 Stephen Cummings
🇪🇸 Igor Anton
🇪🇷 Merhawi Kudus
🇺🇸 Ben King...
Voir les 8 photos

Damiano CunegoDamiano Cunego
03-08-2018 13:18:12

Message de Damiano Cunego du 03-08-2018Ciao a tutti,
molti di voi saranno già in vacanza, felici, tra mare e montagna. Anche per me questo mese di agosto è iniziato alla grande! Ho energia da vendere e...
En voir plus

MAVI GarciaMAVI Garcia
03-08-2018 13:17:14

Message de MAVI Garcia du 03-08-2018¡Sumar también cuenta si se hace bien! Mallorca desprende calor y humedad sin control ésta semana, así que al salir en bici que no falte el agua, las sales y...
Voir les 2 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
03-08-2018 13:07:57

Message de Team Bahrain Merida du 03-08-2018🇵🇱 Tour de Pologne
📸 Some pics of #BAHRAINMERIDA🇧🇭 boys going out for a training ride ahead of the 7-day stage race that starts tomorrow in #Krakow
Voir les 9 photos

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
03-08-2018 13:02:28

Message de Team Total Direct Energie du 03-08-2018Chavanel, le Tour de tous les records | Team Direct Energie Pro Cycling : #Aurevoir

Sylvain Chavanel a dit au revoir aux routes du Tour de France, après 18 ans de...
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
03-08-2018 12:53:58

Message de Vitor Gamito du 03-08-2018Já lá vai o tempo em que batia recordes a subir 🤣
Tive que me dedicar às descidas 😝
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2018 12:28:14

Message de Volta a Portugal du 03-08-2018Devagar se vai ao longe, neste Alentejo abrasador! Vamos para a “frigideira alentejana”, onde o sol castiga mais ☀️☀️☀️
Voir la vidéo

Hincapie RacingHincapie Racing
03-08-2018 12:27:44

Message de Hincapie Racing du 03-08-2018Day 3 at PostNord Danmark Rundt, starring second director Radisa Cubric. Shout out to Rhone for the apparel and Oakley for the shades! #boomtime #wheninrhone #oneobsession
Voir la vidéo

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
03-08-2018 12:20:37

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 03-08-2018c-bear bicycle ceramic bearings fournit les roulements céramiques à notre équipe Wanty-Groupe Gobert. Un véritable gage d'efficacité et de longévité.

C-Bear provides the best ceramic bottom brackets to our team. To...
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
03-08-2018 12:20:10

Message de Team Sunweb du 03-08-2018Have you checked out The Prologue yet? They've got some great articles on anything and everything surrounding cycling! Definitely worth a visit 👌🏽

➡️ theprologue.com
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 03-08-2018Très pratique le sac Kitbrix des Marseillais et spécialement en course! Il résiste même à la pluie 🌧️
So usefull bags from Kitbrix!
📸 William Cannarella
Voir les 2 photos

Rinaldo NocentiniRinaldo Nocentini
03-08-2018 12:16:28

Message de Rinaldo Nocentini du 03-08-2018Intanto noi del Fans Club facciamo gli auguri al Noce e Manola per il loro 16 esimo anno di matrimonio .. buon anniversario.. Siete una Grande Coppia.. 💐♥️
Voir les 3 photos

Tour of the AlpsTour of the Alps
03-08-2018 12:12:14

Message de Tour of the Alps du 03-08-2018Una bellissima notizia per Chris Froome, che è appena diventato papà per la seconda volta! Benvenuta Katie, e tanti auguri da noi tutti ai suoi genitori! 🎀
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2018 12:09:48

Message de Volta a Portugal du 03-08-2018Beja. Início da etapa mais longa e mais quente.
Voir la vidéo

Brent BookwalterBrent Bookwalter
03-08-2018 12:09:29

Message de Brent Bookwalter du 03-08-2018Tour of Utah set for Prologue Stage in St. George - The Independent | St George Cedar Zion Utah Mesquite NV News & Events : Was happy to speak with...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
03-08-2018 12:04:00

Message de Team Cofidis du 03-08-2018Rémi avait un rêve, faire le Tour de France en vélo et gravir 120 cols en 120 jours ! ⛰ Il a déposé son projet sur notre site de financement...
Voir la vidéo

Movistar TeamMovistar Team
03-08-2018 11:58:11

Message de Movistar Team du 03-08-2018Everyone at the Movistar Team would like to extend their sincerest condolences to all people close to Armand de las Cuevas. The former French rider passed away in Réunion on...
Voir les 3 photos

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 03-08-2018Team Roompot - Nederlandse Loterij zal na dit seizoen afscheid nemen van sponsor EKOÏ Nederland
Na twee mooie jaren kijken beide partijen terug op een vruchtbare samenwerking. Bedankt Ekoi dat...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
03-08-2018 11:54:03

Message de The Tour Of Britain du 03-08-2018Our Company | Adnams Southwold : 🍻 Find out more about our friends and legendary brewer Adnams on this #InternationalBeerDay!

#OVOToB
En voir plus

Marcel KittelMarcel Kittel
03-08-2018 11:43:24

Message de Marcel Kittel du 03-08-2018Apres Tour Gera : Erstes Rennen nach der Tour in Thüringen

Hi liebe Fans, nach dem unglücklichen Aus bei der Tour habe ich in den letzten Tagen viel trainiert und auch...
En voir plus

Ramunas NavardauskasRamunas Navardauskas
03-08-2018 11:29:14

Message de Ramunas Navardauskas du 03-08-2018It’s Friday 🌎
Not planned but I am leaving to Clasica Ciclista San Sebastián today !
So RACE day tomorrow 🤗✅
Wish me luck !#navardauskas
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
03-08-2018 11:26:36

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 03-08-2018MIGUEL ANGEL REYES IL PRIMO STAGISTA 2018. DEBUTTO IN #ORANGEBLUE ALLA VUELTA BURGOS. : 🇨🇴 Lo scalatore colombiano Miguel Angel Reyes è il primo stagista #OrangeBlue.
💪🏻 In prova al...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2018 11:25:46

Message de Volta a Portugal du 03-08-2018Ricardo Stacchiotti estava confiante depois de vencer a etapa de ontem.
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
03-08-2018 11:20:06

Message de Tiago Machado du 03-08-2018Ja se pedalou pelas ruas do País Vasco pois amanhã é dia de voltar a colocar número nas costas e pedalar "full gás " na Klassikoa 👊
En voir plus

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 03-08-2018Tour du Portugal @voltaportugal étape 3. Préparation avant le départ. Chaleur au rendez-vous.
Voir les 5 photos

BinckBank TourBinckBank Tour
03-08-2018 11:02:00

Message de BinckBank Tour du 03-08-2018🎥 Op zondag 19 augustus finisht de #BinckBankTour in Geraardsbergen, met de Muur en de Gouden Kilometer op de Bosberg. Een gouden initatief volgens ambassadeur Eddy Planckaert, waarbij het klassement...
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2018 10:59:48

Message de Volta a Portugal du 03-08-2018A 2ª etapa da 80ª Volta a Portugal Santander será longa! O percurso entre Beja com partida às 12h15 e Portalegre é o mais extenso desta edição, com 203KM. ⏳🚴‍♂

Será...
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
03-08-2018 10:59:04

Message de SparkassenGiro du 03-08-2018Geraint Thomas hat Verstärkung im Gepäck

Die Nachricht sorgte geradezu für Begeisterungsstürme in der deutschen Radsportwelt. Der Tour de France Sieger 2018, Geraint Thomas vom Team Sky, startet am 05. August...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
03-08-2018 10:55:35

Message de Team INEOS du 03-08-2018Want to be in with a chance of winning a signed Team Sky jersey? All you have to do is complete our short survey to be entered. Winner announced on...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
03-08-2018 10:47:07

Message de UAE Team Emirates du 03-08-2018‪One day to go for the start of the Tour de Pologne 🇵🇱! #UAETeamEmirates ‬#TDP2018
Voir les 10 photos

Ricardo Vilela - AtletaRicardo Vilela - Atleta
03-08-2018 10:33:30

Message de Ricardo Vilela - Atleta du 03-08-2018Boa tarde amigos,

Vamos a caminho do hotel depois da 12.ª etapa do Quinghai Lake, 460kms de transbordo até Lanzhou onde amanhã termina a prova.

Hoje o dia foi tranquilo em relação...
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 03-08-2018Cette fois-ci c'est Evaldas Siskevicius qui terminera devant Brenton Jones lors du sprint final de la 12ème étape du Tour de Qinghai Lake. Le Lituanien prendra donc la 6ème place,...
Voir les 6 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
03-08-2018 10:23:50

Message de UAE Team Emirates Supporters du 03-08-2018La strada sbagliata. Un pensiero raccolto dal mensile Bs, del componente del Board Mauro Giannetti ci lascia molto perplessi. Dando una valutazione sul percorso del Tour, il signor Giannetti...
Voir les 5 photos

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2018 10:23:00

Message de Volta a Portugal du 03-08-2018@voltaportugal • Instagram photos and videos : Siga-nos no Instagram e veja as melhores imagens da Volta. https://www.instagram.com/voltaportugal/
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
03-08-2018 10:18:06

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 03-08-2018🤝 Professionnel depuis 2014, il va rejoindre son frère parmi les #MenInGlaz du Vital Concept Cycling Club. Bienvenue Jimmy Turgis ! Et ce n'est que le début...

📝 Communiqué de presse...
En voir plus

WigginsWiggins
03-08-2018 10:15:59

Message de Wiggins du 03-08-2018**NEW HELMET ALERT**

The boys are privileged to have been supplied with the new GiroSportDesign Aether MIPS helmet which they are currently using at the Tour D’Alsace.

This helmet with MIPS...
Voir les 3 photos

Team SunwebTeam Sunweb
03-08-2018 10:15:38

Message de Team Sunweb du 03-08-2018Line-up: #TDP2018
Nationalities: 🇩🇪🇦🇺🇧🇪🇳🇱
Average age: 24
Combined pro wins: 9
En voir plus

Chantal BlaakChantal Blaak
03-08-2018 10:11:13

Message de Chantal Blaak du 03-08-2018On my way to the European Championships 🔜 Glasgow! Road Race next Sunday.
En voir plus

António CarvalhoAntónio Carvalho
03-08-2018 10:11:02

Message de António Carvalho du 03-08-2018Bom dia

Já a caminho para o terceiro dia da Volta.

Ontem foi um dia de calor extremo onde as temperaturas chegaram aos 48graus, não posso deixar de agradecer as várias corporações...
Voir les 2 photos

Team SunwebTeam Sunweb
03-08-2018 10:10:03

Message de Team Sunweb du 03-08-2018Line-up: #Klasikoa
Nationalities: 🇩🇪🇺🇸🇦🇺🇧🇪🇳🇱
Average age: 26
Combined pro wins: 42
En voir plus

Strade BiancheStrade Bianche
03-08-2018 10:00:00

Message de Strade Bianche du 03-08-2018#StradeBianche: what else? Photo Credit: Cycling Images
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
03-08-2018 09:50:20

Message de Team Bahrain Merida du 03-08-2018teambahrainmerida.com : BAHRAIN MERIDA Pro Cycling Team add Maxim Pirard and Andrea Garosio as stagiaires for the remainder of the 2018 season, after having already signed and announced Stephen Williams....
En voir plus

Filipe Cardoso - AtletaFilipe Cardoso - Atleta
03-08-2018 09:47:23

Message de Filipe Cardoso - Atleta du 03-08-2018Vamos lá sair do conforto e do fresquinho dos quartos de hotel.
200kms na zona mais quente do país num dia que vai provavelmente bater os recordes de temperaturas máximas de...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2018 09:46:33

Message de Volta a Portugal du 03-08-2018Resumo da Etapa. Beja-Portalegre
Voir la vidéo

AGO-AquaServiceAGO-AquaService
03-08-2018 09:39:45

Message de AGO-AquaService du 03-08-2018TEAM NEWS
Sélection Antwerpse Havenpijl (1.2, 5/08)
Rentrée en lice de nos stagiaires Robin Ernst et Laurenz Rex
Newsletter > http://ymlp.com/z6bu8H
En voir plus

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
03-08-2018 09:38:19

Message de Frederico Figueiredo du 03-08-2018Dia 2 - Volta a Portugal

Depois de ontem termos feito 195kms debaixo de um calor abrasador, hoje irá ser mais um dia de sauna ao ar livre.

As temperaturas...
Voir les 2 photos

AGO-AquaServiceAGO-AquaService
03-08-2018 09:37:57

Message de AGO-AquaService du 03-08-2018TEAM NEWS
Sélection Tour de Namur (2.12, 4-8/08)
Newsletter > http://ymlp.com/z6bu8H
En voir plus

Fanpage De Winter GordonFanpage De Winter Gordon
03-08-2018 09:36:31

Message de Fanpage De Winter Gordon du 03-08-2018Tour de Wallonie ✔️
🔛Tour de Namur à partir de demain @agoaquact @adeps_officiel
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
03-08-2018 09:34:04

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 03-08-2018Ons team voor Clásica San Sebastián (04/08)🇪🇸

Primož Roglič
Paul Martens
Steven Kruijswijk
Robert Gesink
Antwan Tolhoek
Bert-Jan Lindeman
Bram Tankink

Ploegleider: Frans Maassen
En voir plus

Hugo SanchoHugo Sancho
03-08-2018 09:32:17

Message de Hugo Sancho du 03-08-2018A VERDADE EU AMO SOL

...isso toda a gente sabe, mas amo mais as minhas filhas a minha esposa e claro fazer doer as pernas aos outros ciclistas .

Ontem 40° temp....
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2018 09:30:00

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2018➖1️⃣

Eguna BIHAR da!

¡MAÑANA es el día!

TOMORROW is the day!

🙌💙💚🙂

#Klasikoa
En voir plus

Benoit CosnefroyBenoit Cosnefroy
03-08-2018 09:28:04

Message de Benoit Cosnefroy du 03-08-2018Le stage en Oisans a été l'occasion de revenir sur ma première année professionnelle en vidéo !

Merci à tous pour votre soutien sur les routes et les réseaux sociaux, je...
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
03-08-2018 09:27:04

Message de Mitchelton-SCOTT du 03-08-2018Vuelta build up begins for Mitchelton-SCOTT at the Tour of Poland : PREVIEW: “I am looking forward to racing at the Tour of Poland again, we have a strong team...
En voir plus

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
03-08-2018 09:24:15

Message de Tour de Yorkshire du 03-08-2018‪Three months ago today, Harry Tanfield stormed to victory in Doncaster to become the first British (and Yorkshire!) stage winner in the short history of the Men’s Tour de Yorkshire....
En voir plus

Message de Maciej Paterski Official Fanpage du 03-08-2018UWAGA KONKURS! W sobotę zaczynamy Tour de Pologne, w którym biorę także udział w barwach Reprezentacji Polski.
Z tej okazji razem z ekipą NAMEDSPORT Polska przygotowałem konkurs. Co trzeba zrobić?
Polub...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2018 09:16:34

Message de Volta a Portugal du 03-08-2018O Rui Porto Nunes traz-lhe a Volta todos os dias no Facebook.
En voir plus

Luís AfonsoLuís Afonso
03-08-2018 09:15:28

Message de Luís Afonso du 03-08-2018Bom dia,

Ontem 1etapa em linha feita sem percalços apenas muito calor e os nossos dois lideres top 10 na etapa.

Hoje preve-se ainda mais calor atravessar o nosso Alentejo...
Voir les 2 photos

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2018 09:10:15

Message de Volta a Portugal du 03-08-2018As promotoras do Santander.
En voir plus

Dubai TourDubai Tour
03-08-2018 09:03:30

Message de Dubai Tour du 03-08-2018Riding the quiet roads of the Dubai Tour. @vittoriobrumotti
#DubaiTour
En voir plus

Michael KolarMichael Kolar
03-08-2018 08:58:06

Message de Michael Kolar du 03-08-2018Coming into the weekend like ☝️ have a nice one guys 🍻
.
.
.
.
.
.
#borahansgrohe #sportful #specialized #rocketpeople #healthylifestyle #bike #bikelife #cyclinglife #cyclist #cycling #cyclingshots #instacycling #enduro #fixed #mtblife #roadbike #sports #zilina #gym...
Voir la vidéo

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
03-08-2018 08:55:14

Message de Israel Cycling Academy du 03-08-2018Grabbing lunch can be a tricky business that can leave a rider with zero appetite if not done with care. Yesterday in the Tour of Denmark , Food Delivery was...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
03-08-2018 08:54:59

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 03-08-2018The Tour de Pologne kicks off tomorrow for one week of racing around the south of Poland: our squad for the race:
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
03-08-2018 08:52:26

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 03-08-2018Friendship and respect

#TDQL2018 #LoveMyWilier #EnjoYouRide #BrytonSport

Jacopo Mosca Luca Pacioni
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
03-08-2018 08:52:14

Message de Luis Ángel Maté du 03-08-2018Buenos días! En teoría ya tendría que estar descansando en Polonia pero por culpa de @vueling y su intolerable política de overbooking me he quedado en tierra. Es terrible que...
En voir plus

Drapac CyclingDrapac Cycling
03-08-2018 08:50:00

Message de Drapac Cycling du 03-08-2018After spending time with Adaptive Human Performance, Cyrus Monk was able to test out his new TT position at the World University Games. #MoreThanACyclingTeam
En voir plus

César FonteCésar Fonte
03-08-2018 08:49:50

Message de César Fonte du 03-08-2018@voltaportugal 1etapa

Dia longo e com temperaturas extremamente elevadas, foi muito duro mas taticamente tudo correu bem a nosso equipa @w52fcporto ✌✌
Pessoalmente apesar das escoriações que tenho no corpo...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
03-08-2018 08:40:07

Message de CCC Team du 03-08-2018Touchdown in Poland!

D-1 until racing gets underway so the guys are heading out for a spin in Krakow. #TDP2018 #Ride_BMC
Voir les 5 photos

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
03-08-2018 08:40:06

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 03-08-2018PREVIEW CLÁSICA SAN SEBASTIÁN

Tomorrow, Lotto Soudal will be at the start of the Donostiako Klasikoa, which is the Basque name for the one-day WorldTour race Clásica San Sebastián. Read our...
En voir plus

Bryan CoquardBryan Coquard
03-08-2018 08:34:57

Message de Bryan Coquard du 03-08-2018De moins bonnes sensations que la veille sur cette 2ème étape, sur un circuit qui me convenait un peu moins bien avec des pentes à 23% dans le final 🙄...
Voir les 2 photos

Rui VinhasRui Vinhas
03-08-2018 08:31:01

Message de Rui Vinhas du 03-08-2018Bom dia,
Primeira etapa em linha ultrapassada.
Uma etapa marcada pelo calor, uma mota repórter registou 48º.
Quanto a mim, cheguei no pelotão.
Hoje mais uma etapa de calor que liga Beja...
Voir les 4 photos

UAE TourUAE Tour
03-08-2018 08:25:25

Message de UAE Tour du 03-08-2018The riders of the Abu Dhabi tour take on the heat, and they also take on the rain. The peloton must show the highest level of skill to overcome the...
En voir plus

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 03-08-2018Vous êtes désormais plus de 4 600 à nous suivre sur Twitter, un grand MERCI à vous tous 😊😍
Pour nous rejoindre ➡️ https://twitter.com/tourdulimousin 😉
J - 1⃣2⃣
En voir plus

Michael ValgrenMichael Valgren
03-08-2018 08:15:25

Message de Michael Valgren du 03-08-2018Så er det officielt!

Valgren har skrevet en to-årige kontrakt med Team Dimension Data for Qhubeka - gældende fra januar 2019.

Tillykke med kontrakten, Valle💪🚴‍♂️
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
03-08-2018 08:13:36

Message de Mitchelton-SCOTT du 03-08-2018Haig to lead Mitchelton-SCOTT's general classification ambitions at the Tour of Utah : PREVIEW: ""I've been over in Park City for the past couple of weeks adapting to the altitude...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 03-08-2018💥BIG NEWS!💥

We are delighted to announce that Michael Valgren has signed a 2-year deal with Team Dimension Data for Qhubeka from 1 January 2019.

Full details: https://bit.ly/2OFw8rh
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2018 08:00:01

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-20182️⃣2️⃣ talde eta 1️⃣5️⃣4️⃣ txirrindulari egongo dira 2018ko Donostiako Klasikoan…
Badazkizu non ostatuko diren?

En la Clásica San Sebastán region participarán 2️⃣2️⃣ equipos y 1️⃣5️⃣4️⃣ ciclistas… ¿Sabes ya dónde se van a...
En voir plus

Robin CarpenterRobin Carpenter
03-08-2018 07:53:19

Message de Robin Carpenter du 03-08-2018Just after the finish Stage 2 Denmark. There's something about Stage 2 that I like...('14 USAPC, '15 ToU, '16 ToU). Stoked to earn a 3rd place here! Photo:...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 03-08-2018🚴‍♂️ Benoit Cosnefroy a intégré les rangs professionnels il y a tout juste un an au sein de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE
Les années CCF, son titre de Champion du...
Voir la vidéo

João BentaJoão Benta
03-08-2018 07:29:36

Message de João Benta du 03-08-2018Bom dia Amigos

Ontem a 1a etapa foi concluída sem percalços... mas a enorme dificuldade foi as elevadíssimas temperaturas...foram 46° máxima no meu gps...
A foto já usada por muitos ciclistas,...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
03-08-2018 07:28:56

Message de Tour de Pologne du 03-08-2018Follow #TDP2018 #UCIWT with our official app 📲👌
✔️ live tracking
✔️ all riders
✔️ news, video and more

Podążaj za TDP2018 dzięki naszej oficjalnej aplikacji 📲👌
✔️ relacje live
✔️ sylwetki zawodników
✔️ informacje,...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
03-08-2018 07:28:49

Message de Movistar Team du 03-08-2018Trying to cope with the heat wave we're facing in most of Spain right now, it's great to have ISDIN by our side, keeping our skin well hydrated and protected...
Voir les 4 photos

CCC Development TeamCCC Development Team
03-08-2018 07:23:25

Message de CCC Development Team du 03-08-2018Wspieraj kolarzy CCC Sprandi Polkowice w 75. Tour de Pologne!
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
03-08-2018 07:16:17

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 03-08-2018🇨🇳 Tour of Qinghai Lake
🔝 2ª Top 5 per lo spagnolo Juanjo Lobato, 5° al termine della volata di tappa.
💪🏻 Domani il velocista #orangeblue cercherà la vittoria nell'ultima tappa...
Voir les 2 photos

CCC Development TeamCCC Development Team
03-08-2018 07:05:32

Message de CCC Development Team du 03-08-2018Wspierajcie i dopingujcie kolarzy CCC Sprandi Polkowice w 75. Tour de Pologne!
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
03-08-2018 06:56:17

Message de The Tour Of Britain du 03-08-2018One month to go! : When's the startlist being announced? When can I download the race manual? What time is the race on TV?

Here are the key dates for your...
En voir plus

Omar Fraile MatarranzOmar Fraile Matarranz
03-08-2018 06:44:23

Message de Omar Fraile Matarranz du 03-08-2018Y mañana Donostiako Klasikoa con el Astana Pro Team. A por todas!
📽 EiTB Kirolak
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
03-08-2018 06:36:17

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 03-08-2018Ons team voor Tour de Pologne (04/08-10/08)🇵🇱

Danny van Poppel
George Bennett
Lars Boom
Tom Leezer
Gijs Van Hoecke
Floris De Tier
Enrico Battaglin

Ploegleiders: Addy Engels & Grischa Niermann
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
03-08-2018 06:30:00

Message de Rachel Neylan du 03-08-2018"Enthusiasm is one of the most powerful engines of success. When you do a thing, do it with all your might. Put your whole soul into it. Stamp it with...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
03-08-2018 06:24:05

Message de Team Novo Nordisk du 03-08-2018"Team Novo Nordisk is her family with #diabetes. This relationship between the riders and Thea combined with the fact that they all have diabetes means so much to her."

Get to...
Voir les 4 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
03-08-2018 06:24:00

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 03-08-2018📊 11e place hier pour Johan le bon sur la deuxième étape du Tour du Danemark, remportée par Wout van Aert. Johan pointe à 21 secondes du leader au classement...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
03-08-2018 06:10:01

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 03-08-2018🎉 Buon compleanno a Luca Barioglio, Ufficio Stampa del team #OrangeBlue.

🎉 Happy Birthday Luca Barioglio!
En voir plus

Marc SarreauMarc Sarreau
03-08-2018 06:00:21

Message de Marc Sarreau du 03-08-2018Après une petite coupure suite au championnat de france je serais à partir de demain au départ du Tour de Pologne.
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
03-08-2018 05:59:21

Message de Brenton Jones du 03-08-2018I was way too far back in today’s sprint, the lead-out was a bit late, but I came from no-mans land and got enough points to be back in the...
Voir les 3 photos

CyclassicsCyclassics
03-08-2018 05:45:00

Message de Cyclassics du 03-08-2018Ab ins Wochenende. Kopf aus und einfach nur entspannt ein paar Kilometer abrollen.

#CycleTheClassic
En voir plus

Burgos BHBurgos BH
03-08-2018 05:10:01

Message de Burgos BH du 03-08-2018¡¡Y llegó la primera!!!
Dani López Parada ha conseguido su primera victoria profesional en la duodécima segunda etapa del Tour of Qinghai Lake y la primera del equipo en este...
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
03-08-2018 01:41:22

Message de Taylor Have caught some good vibez the last few weeks preparing for @thetourofutah. So excited to race this beautiful race with my @teamhincapie boyz! 🦋
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
03-08-2018 00:05:35

Message de Amgen Tour of California du 03-08-2018“The moment when you cross the line... it’s like an explosion!” 🚴🏼‍♂️💥

We spent some time getting to know sprinter Marcel Kittel of Team KATUSHA ALPECIN. Watch for Kittel’s stories, fun...
Voir la vidéo

Accès aux messages par jour

August 2018
01 02 03

July 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31