ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Luis FernandesLuis Fernandes
05-08-2018 23:54:27

Message de Luis Fernandes du 05-08-201880ª Volta Portugal -4 etapa 🚲

PARTIDA -GUARDA
CHEGADA -COVILHÃ
DISTÂNCIA
144,3KM

Obrigado a todos por o apoio dado ontem na subida à torre foram muitos meses de trabalho para estar nas melhores condições...
Voir les 4 photos

Alex Cano ArdilaAlex Cano Ardila
05-08-2018 23:37:38

Message de Alex Cano Ardila du 05-08-2018Prólogo #VColombia video @fabiocardenasdeporte1 @apuropedalcol @coldeporteszenu
#formandocampeones #ZenuAlimentaTuPasionPorElCiclismo
#unequipounafamilia #escuadronrojinegro #coldeporteszenusellorojo #coldeportes #zenú #sellorojo #pastasdoria #hincapie #hincapiecycling #coc #1con5metros @coldeportes @cafe.sellorojo @cocinacondoria @hincapiecolombia @olimpicocol @saetasport @fedeciclismocolombia @oakley_colombia...
Voir la vidéo

António CarvalhoAntónio Carvalho
05-08-2018 23:22:30

Message de António Carvalho du 05-08-2018Boa noite...

Meses de muito trabalho, muitos sacrifícios para poder estar na melhor forma física nesta Volta a Portugal e foram "apenas" 3 km a deitar todo o trabalho por...
Voir les 8 photos

Alex Cano ArdilaAlex Cano Ardila
05-08-2018 23:17:03

Message de Alex Cano Ardila du 05-08-2018Alguna vez les a pasado en una CRI sentir que no van solos?? Gracias compita Rubiano Miguel por estar ahí desde la distancia 🙏🙏 prólogo #VColombia @coldeporteszenu foto...
En voir plus

Sam BewleySam Bewley
05-08-2018 22:41:05

Message de Sam Bewley du 05-08-2018‪Back into some racing tomorrow after a long break. It’s going to be a hot start to the Tour of Utah! ‬
En voir plus

César FonteCésar Fonte
05-08-2018 22:29:38

Message de César Fonte du 05-08-2018Mais um passeio quente e de muito trabalho 🙄
Mas tudo está bem quando acaba bem! ✌✌
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
05-08-2018 22:15:40

Message de Taylor Always going to be my absolute best self. Tomorrow is the start of @thetourofutah. So excited to get racing in my beautiful home state. If your in town come stop...
En voir plus

Message de Wildlife Generation Pro Cycling presented by Maxxis du 05-08-2018velonews.com : One of Mexico’s top cyclists, Flavio de Luna has looked outside his home country for a place in the professional peloton. He’s not
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2018 21:56:31

Message de Volta a Portugal du 05-08-201880ª Volta a Portugal Santander 2018

01 RAUL ALARCON (ESP) W52/FC Porto, 4ªEtapa 144,3km Guarda-Covilhã (Penhas da Saude), 05 de agosto de 2018, durante a 80ª Volta a Portugal Santander 2018,...
Voir les 77 photos

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2018 21:51:58

Message de Volta a Portugal du 05-08-2018Etapa rainha.
Voir la vidéo

Elena CecchiniElena Cecchini
05-08-2018 21:43:25

Message de Elena Cecchini du 05-08-2018This was a successful day @glasgow2018. 🇮🇹When good things happen to good people...@martabasti you deserve the stars! ⭐️ Grazie #federciclismo e GRAZIE Marta, Gió, Meri, Marta, Eli, Sory, Nadia per...
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
05-08-2018 21:43:05

Message de Rally UHC Cycling du 05-08-2018Britton set to defend Utah title – Rally Cycling : "America's Toughest Stage Race" starts tomorrow and we're bringing a stacked squad to help Rob Britton defend his 2017 crown....
En voir plus

Message de Hagens Berman Axeon Cycling Team du 05-08-2018Happy 20th Birthday João Pedro Almeida!!! We mailed you a crate of chocolate... Don't eat it all today :)
#PROVEIT #AlwaysBeYoung
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
05-08-2018 21:29:26

Message de Tour de Pologne du 05-08-2018🗣Hear from the leader Pascal Ackermann after #TDP2018 #UCIWT stage 2 👍

Zwycięzca etapu i lider Pascal Ackermann przed kamerą Tour de Pologne 🎥
Voir la vidéo

Quentin Jauregui OfficielQuentin Jauregui Officiel
05-08-2018 21:25:15

[ Résultats Polynormande 🇫🇷 ] Pierre Luc Périchon (Fortuneo-Samsic) a remporté, ce dimanche, la 39e édition de la Polynormande (1.1), onzième manche de la Coupe de France Pro. Après 168,9...

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
05-08-2018 21:14:57

Message de Team Novo Nordisk du 05-08-2018🎥WATCH: David Lozano breaks down his 2nd place finish at the opening stage Tour du Rwanda. 🇷🇼
Voir la vidéo

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
05-08-2018 21:09:57

Message de Fan Club Ben Gastauer du 05-08-2018Ben Gastauer : Tour de Pologne étape 2 : Encore une arrivée au sprint. Une échappée avec J.Bakelants, le coéquipier de Ben, est partie pour profiter des bonifications. Mais l'échappée...
En voir plus

Alvaro Hodeg ChagüiAlvaro Hodeg Chagüi
05-08-2018 21:09:05

Message de Alvaro Hodeg Chagüi du 05-08-2018Nada de que lamentar después de otro 🥈lugar hoy en @tourdepologne ...creo que he dado lo mejor y simplemente este hombre ha sido más rápido
@gettysport 📸📸 @ Katowice, Poland
En voir plus

Message de Danilo Napolitano - Pagina Ufficiale - du 05-08-2018Prima della partenza quattro chiacchiere con ... @martabasti #campionessaeuropea 😜👍🏻🇮🇹🥇🚴🏼‍♀ #Campionati Europei #glasgow2018 #VittoriaServizioCorse
En voir plus

Mike TeunissenMike Teunissen
05-08-2018 20:56:28

Message de Mike Teunissen du 05-08-2018Change of plans in de Ronde van Polen, tweemaal top 10 nadat Phil aangaf niet helemaal fit te zijn.
📝http://miketeunissen.nl/miketeunissen.nl/index.php/590-mike-start-met-zesde-en-achtste-plaats-in-polen
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
05-08-2018 20:45:44

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 05-08-2018After a strong day in the Breakaway, Jenthe Biermans goes into stage 3 of Tour de Pologne wearing the bue "most active rider" jersey. Go Jenthe!
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
05-08-2018 20:44:11

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 05-08-2018All images c. Getty Sports
Voir les 12 photos

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 05-08-2018POLYNORMANDE 2018 PODIUM - Le podium de Pierre Gouault sur cette 11e manche de la Coupe de France de Cyclisme Pro. Lire la suite equipe-cycliste-roubaix.com/equipe-pro-rlm/polynormande-2018-podium-rlm-pierre-gouault Ville de Roubaix Shimano-Road Pierre...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2018 20:32:21

Message de Volta a Portugal du 05-08-2018Há 22 anos que as Penhas da Saúde, na Covilhã, não recebiam o final de uma etapa da Volta. 🏁 Raúl Alarcón tratou de defender a vantagem da Amarela...a atacar!💪
Voir la vidéo

Marcel KittelMarcel Kittel
05-08-2018 20:26:40

Message de Marcel Kittel du 05-08-2018Danke nochmal an alle Leute die gestern zum Apres-Tour-Kriterium in Gera gekommen sind. Es war voll geil euch alle zu sehen und in Thüringen am Start zu stehen! Ist einfach...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
05-08-2018 20:26:35

Message de CCC Development Team du 05-08-2018Na katowickim etapie jak zwykle dopisuje publiczność, a my jak zwykle chcemy się odwdzięczyć aktywną jazdą!

photo: Mario Stiehl
Voir les 19 photos

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 05-08-2018Ronde van Denemarken ✔️
Tot morgen in 'de Draai' in Roosendaal!
Draai Van De Kaai
Voir les 4 photos

Ivan Basso OfficialIvan Basso Official
05-08-2018 20:09:22

Message de Ivan Basso Official du 05-08-2018#mindfullness
Voir la vidéo

SparkassenGiroSparkassenGiro
05-08-2018 20:07:29

Message de SparkassenGiro du 05-08-2018Bis zum nächsten Jahr! Wir verabschieden uns für heute, was für ein Tag!
En voir plus

Antoine DuchesneAntoine Duchesne
05-08-2018 20:01:06

Message de Antoine Duchesne du 05-08-2018Vraiment content d’enfin pouvoir porter cette belle feuille d’érable 🍁 sur ce tour de Pologne 🇵🇱! L’érable tatoué sul chest! #incroyableerable #erableduquebec #equipegroupamafdj #tourdepologne 📸@atcommunication #garneausports #XComfortZone https://ift.tt/2LTK1nP
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
05-08-2018 20:00:21

Message de SparkassenGiro du 05-08-2018Doppelsieger des Tages - der Tour de France Gewinner Geraint Thomas gewinnt mit Matthias Acker das Dernyrennen 2018, gefolgt von Nils Pollit mit André Dippel und Rüdiger Selig mit Jos...
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
05-08-2018 19:45:15

Message de SparkassenGiro du 05-08-2018SparkassenGiro a partagé 8 photos.
Voir les 8 photos

De Wally'sDe Wally's
05-08-2018 19:41:16

05/08/2018 LOMBARDSIJDE DERNYCRITERIUM
Reeks 1: 1. Tim DECLERCQ ... 5. Jelle
Reeks 2: 1. Fabio JAKOBSEN ... 8. Jelle
Finale: 1. Thomas DE GENDT ... 6. Jelle

Patrick KonradPatrick Konrad
05-08-2018 19:37:06

Message de Patrick Konrad du 05-08-2018Successful days for our team BORA-hansgrohe so far with two victories by @___ackes___ 🍾
Always nice to ride here at the Tour de Pologne 🚴🏻‍♂️
.
.
.
.
.
#tourdepologne #victory #teamwork #borahansgrohe #teamworkmakesthedreamwork
En voir plus

Giacomo NizzoloGiacomo Nizzolo
05-08-2018 19:33:30

Message de Giacomo Nizzolo du 05-08-2018#onestepcloser tomorrow full gas for the top one ! #stepbystep #nevergiveup @tourdepologne @treksegafredo
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
05-08-2018 19:31:11

Message de Tour de Pologne du 05-08-2018What a stage that was!
1. Pascal Ackermann BORA-hansgrohe
2. Jose Alvaro Hodeg Quick-Step Floors Cycling Team
3. Giacomo Nizzolo Trek-Segafredo

Szymon Gruchalski Cycling gallery tu sum things up!
Voir les 22 photos

CCC TeamCCC Team
05-08-2018 19:30:20

Message de CCC Team du 05-08-2018#TDP2018 Stage 2 ✔️. Snaps from the sprint stage 👇. 📷 Sirotti
Voir les 7 photos

Cesare BenedettiCesare Benedetti
05-08-2018 19:26:33

Message de Cesare Benedetti du 05-08-2018Your face at the start, when you know that it will be another finish for Pascal Ackermann @___ackes___
.
Photo © Eleonora
.
#tourdepologne #tdp #rocketpeople #win #zwycięstwo
En voir plus

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
05-08-2018 19:26:12

Message de Fans de Marvin Tasset du 05-08-2018Tour de Namur, étape2:
une 30è place pour Marvin à 18" de Mathijs Paasschens en 3h47' 😀

Demain, étape 3, Florennes / Profondeville (156,400 km)
Itinéraire horaire http://www.royalnamurvelo.be/index.php/le-tour-de-la-province-de-namur/etape3-2018-florennes-profondeville/itineraire-horaire-etape-3-florennes-profondeville
Carte de l'étape http://www.royalnamurvelo.be/index.php/le-tour-de-la-province-de-namur/etape3-2018-florennes-profondeville/etape3-florennes-profondeville
💻Direct sticker...
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
05-08-2018 19:26:02

Message de Tour de l'Avenir du 05-08-2018🔜😈

#tourdelavenir
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
05-08-2018 19:25:43

Message de Tiago Machado du 05-08-2018Klasikoa San Sebastian : Já colocaram a leitura em dia?! 🤔😂
En voir plus

AGO-AquaServiceAGO-AquaService
05-08-2018 19:25:37

Message de AGO-AquaService du 05-08-2018Tour de Namur. Commentaire de Sylvain Moniquet au terme de la 2e étape:
"L'étape a été très dure. Un gros groupe avec presque tous les favoris est sorti en début de...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
05-08-2018 19:25:04

Message de Team Sunweb du 05-08-2018"It was good to see Mike claim another top 10 spot, and Sam also finished in front of most of the GC riders again.” Catch up on today's 2nd stage...
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
05-08-2018 19:24:30

Message de SparkassenGiro du 05-08-2018SparkassenGiro a partagé 10 photos.
Voir les 10 photos

Tour of UtahTour of Utah
05-08-2018 19:17:17

Message de Tour of Utah du 05-08-2018Comment back with a video of you doing the Cowbell song! 🐮

If we like it, we might repost it on our feed. 😁
Voir la vidéo

Carlos Verona QuintanillaCarlos Verona Quintanilla
05-08-2018 19:13:09

Message de Carlos Verona Quintanilla du 05-08-2018Etapa 2, Tour de Polonia, 2.WT POL

Hola a tod@s!

El Tour de Polonia ha seguido su curso hoy con una segunda etapa llana, corta y muy rápida con final...
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
05-08-2018 19:05:18

Message de SparkassenGiro du 05-08-2018SparkassenGiro a partagé 17 photos.
Voir les 17 photos

SparkassenGiroSparkassenGiro
05-08-2018 19:04:15

Message de SparkassenGiro du 05-08-2018SparkassenGiro a partagé 8 photos.
Voir les 8 photos

AGO-AquaServiceAGO-AquaService
05-08-2018 18:58:53

Message de AGO-AquaService du 05-08-2018Revivez l'étape du jour du TPN en images.
Voir les 12 photos

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
05-08-2018 18:57:15

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 05-08-2018Van Poppel cut off in second bunch sprint Tour of Poland : 🇵🇱 #TDP2018
Danny van Poppel did not really get to sprint in the second stage of the Tour...
En voir plus

AGO-AquaServiceAGO-AquaService
05-08-2018 18:56:05

Message de AGO-AquaService du 05-08-2018Tour de Namur (2.12) 2/5 - FOAC : RESULTATS COURSE
Tour de Namur 2/5
26. S. Moniquet
29. F. Dopchie
30. M. Tasset
75. A. Baude
93. G. De Winter
121. T. Van Vuchelen
133. Ch. Arimont

WEB >...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
05-08-2018 18:53:55

Message de UAE Team Emirates du 05-08-2018🗣‪ Simone Consonni on stage 2 Tour de Pologne 🇵🇱: “It was a chaotic final, but thanks to Sven Erik Bystrøm and Rui Costa for guiding me through. At one...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
05-08-2018 18:52:32

Message de Equipe Arkéa Samsic du 05-08-2018Pierre-Luc Périchon avait senti la bonne échappée sur les routes normandes. Dans le final PLP résiste en tête de course avec Pierre Gouault. À 2 kilomètres de l'arrivée le peloton...
Voir les 12 photos

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
05-08-2018 18:50:27

Message de BORA-hansgrohe du 05-08-2018Two for two! Pascal Ackermann is on a roll taking yet another impressive stage win at the Tour de Pologne, read all about his second stage win here: https://bit.ly/2vl3t2C
-----
Zwei...
Voir les 5 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
05-08-2018 18:49:26

Message de Team Bahrain Merida du 05-08-2018teambahrainmerida.com :   Katowice, August 5th2018 – Today’s very fast stage from Taragowskie Gory to Katowice was 156km long and very technical as there was lots of twists and turns...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 05-08-2018Alvaro Hodeg sprinted to second in Katowice, on stage 2 of the Tour de Pologne: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/tour-de-pologne-second-for-hodeg-in-frantic-sprint-finale/3732
Photo: GettySport
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
05-08-2018 18:41:42

Message de SparkassenGiro du 05-08-2018Das Derny-Rennen ist gestartet
Voir la vidéo

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
05-08-2018 18:41:14

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 05-08-2018In #Danimarca si è chiusa oggi l'esperienza dalla Bardiani-CSF PostNord Danmark Rundt 🇩🇰 Nono posto di Enrico Barbin nella quinta ed ultima, vinta da Merlier

🏁 risultati completi: https://www.procyclingstats.com/race/tour-of-denmark/2018/stage-5
Voir les 4 photos

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 05-08-2018Volta a Portugal (2.1) 5/11 - WBCA : RACE RESULTS
Volta a Portugal #5
39. C. Masson
65. E. Lietaer
73. T. Deruette
95. J. Stassen
112. F. Six
113. L. Robeet
WEB > https://www.wbca.be/course/volta-a-portugal-2-1-5-11/#tribe-events-single-event-palmares
En voir plus

Burgos BHBurgos BH
05-08-2018 18:30:00

Message de Burgos BH du 05-08-2018Esta fue nuestra Clásica:
(📝) burgosproteam.com/noticias/clasica-san-sebastian/

A partir del próximo martes, arrancamos en la vuelta de casa, la Vuelta a Burgos (del 7 al 11 de agosto).

📸: Miguel Ena
Voir les 4 photos

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2018 18:29:56

Message de Volta a Portugal du 05-08-201880ª Volta a Portugal Santander 2018

01 RAUL ALARCON (ESP) W52/FC Porto, 4ªEtapa 144,3km Guarda-Covilhã (Penhas da Saude), 05 de agosto de 2018, durante a 80ª Volta a Portugal Santander 2018,...
Voir les 10 photos

Rui CostaRui Costa
05-08-2018 18:27:48

Message de Rui Costa du 05-08-2018#TdP2018 - Stage 2
Well done @simoneconsonni. 5th place today. 👍
🚴‍♂️
O meu colega Consonni esteve novamente na discussão da etapa, conseguiu fazer 5 ao sprint. 👏
Houve uma alteração de percurso e...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2018 18:22:56

Message de Volta a Portugal du 05-08-2018Quem está mais contente? Maximino ou Raúl.
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
05-08-2018 18:18:43

Message de Mitchelton-SCOTT du 05-08-2018Mezgec finishes strongly in hectic finale on stage two at the Tour of Poland : REPORT: “It was a really hectic final lap, but we rode in a good position...
En voir plus

John DegenkolbJohn Degenkolb
05-08-2018 18:14:05

Message de John Degenkolb du 05-08-2018It‘s already one week after Le Tour de France‘s grande finale in paris.. and what a week it was😜 a busy one full of racing, full of travels, interviews,...
Voir les 8 photos

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2018 18:05:01

Message de Volta a Portugal du 05-08-2018Alarcón vence nas Penhas da Saúde e deixa os adversários mais distantes.
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
05-08-2018 18:02:51

Message de Israel Cycling Academy du 05-08-2018The Czech and ICA Devo Job :

D o n e

Congrats to Daniel Turek and the ICA development team for delivering a win in the Vysocina international tour last stage....
Voir les 5 photos

Tour of UtahTour of Utah
05-08-2018 18:02:31

Message de Tour of Utah du 05-08-2018Presenting some of the most talented riders we have ever seen at the Tour of Utah! 🚲

Show your favorite team some ❤️ by reacting to their photo!
Voir les 15 photos

CCC TeamCCC Team
05-08-2018 18:00:42

Message de CCC Team du 05-08-2018Bettiol On the Attack Before Another Bunch Sprint on Day 2 in Poland - BMC Switzerland : "I wanted to test my legs because it has been such a long...
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
05-08-2018 17:57:32

Message de SparkassenGiro du 05-08-2018Olaf Henning jetzt auf der Mallorca Bühne - Party Olé auf der Massenbergerstraße in Bochum
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
05-08-2018 17:57:15

Message de Michał Kwiatkowski du 05-08-2018The fastest stage in Tour de Pologne, on a really hectic circuit. It was all about staying out of trouble for me today. I did, thanks to the guys 👏...
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
05-08-2018 17:52:24

Message de SparkassenGiro du 05-08-2018Impressionen des 21-ten SparkassenGiro
https://sparkassen-giro.de/index.php/de/impressionen
En voir plus

Brent BookwalterBrent Bookwalter
05-08-2018 17:50:29

Message de Brent Bookwalter du 05-08-2018BMC’s Brent Bookwalter has a sentimental connection with the Tour of Utah, but that’s only part of the reason the race contender keeps coming back almost every year : It...
En voir plus

Iván Garcia CortinaIván Garcia Cortina
05-08-2018 17:43:57

Message de Iván Garcia Cortina du 05-08-20182nd stage on @tourdepologne done.
#crtn
Ph. @bahrain_merida @ Poland
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
05-08-2018 17:42:03

Message de SparkassenGiro du 05-08-2018FunGiro Bochum
Voir la vidéo

Kevin LedanoisKevin Ledanois
05-08-2018 17:38:32

Message de Kevin Ledanois du 05-08-2018Une semaine après la Tour Eiffel.. retour à la maison !! Quel meilleur endroit pour récupérer et profiter de la plage ? 😍☀️
@paysdesaintjeandemonts @vendeetourisme #vendee #saintjeandemonts #paysdesaintjeandemonts
En voir plus

Geraint ThomasGeraint Thomas
05-08-2018 17:37:10

Message de Geraint Thomas du 05-08-2018That hurt a lot!! But not a bad prize 🍺This derny race could be interesting...🤪 #sparkassengiro 🇩🇪
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
05-08-2018 17:36:44

Message de Luis Ángel Maté du 05-08-2018Tour de Polonia 2018, 2a etapa: Maté trabajó para Bouhanni en un final muy técnico | Luis Ángel Maté : Otro día más en el Tour de Pologne. Trabajamos para...
En voir plus

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
05-08-2018 17:35:32

Message de Julien Van den Brande du 05-08-2018Arne Marit werd 11de vandaag in de Antwerpse Havenpijl waardoor er qua puntentelling in de Topcompetitie een ex aequo voordeed met Julien.

Arne ontvangt het eindklassement omdat zijn beste positionering...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 05-08-2018🇵🇱 - Tour de Pologne (WT) - étape 2

Clement Venturini termine 9️⃣ème du sprint massif, Ackermann prend à nouveau la victoire.

🇫🇷 - Polynormande (1.1)

Julien Duval & Benoit Cosnefroy...
Voir les 4 photos

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
05-08-2018 17:32:26

Message de Rally UHC Cycling du 05-08-2018Carpenter claims ninth overall in Denmark – Rally Cycling : The team had a blast racing the Tour of Denmark! One stage podium, three top tens, three riders in the...
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
05-08-2018 17:29:49

Message de SparkassenGiro du 05-08-2018Siegerehrung SparkassenGiro 2018 Elite

Der Tour de France-Sieger Geraint Thomas vom Team Sky gewinnt den 21-ten SparkassenGiro, gefolgt von Rick Zabel vom Team Katusha Alpecin und Marcel Sieberg vom Team Lotto...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
05-08-2018 17:27:46

Message de CCC Development Team du 05-08-2018Jadący w ucieczce dnia, Kamil Gradek wygrał jedną z premii górskich i dzięki temu Michał Paluta utrzymał koszulkę górala 75. Tour de Pologne!

Paluta prowadzi też w klasyfikacji najwyżej sklasyfikowanego Polaka.
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 05-08-2018Sascha Modolo on today's hectic sprint at the Tour of Poland's second stage: "It was a crazy arrival. I could not find the space to pass, and I wasn't able...
En voir plus

Guillaume MartinGuillaume Martin
05-08-2018 17:22:19

Une semaine après @LeTour, retour aux affaires aujourd'hui presque à domicile sur la @Polynormande. A l'attaque dans le final mais malheureusement repris à 5kms de l'arrivée. Je reviendrai pour inscrire...

Team INEOSTeam INEOS
05-08-2018 17:22:06

Message de Team INEOS du 05-08-2018🗣️ @kwiato on stage two of Tour of Poland...

“It was really hectic circuit so it was about staying out of trouble and the guys protected me in the final lap...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 05-08-2018It was a frantic sprint finish today at the Tour de Pologne 2nd stage, and we had Edvald Boasson Hagen as our best placed finisher in 14th!

Stage 2 Report: bit.ly/Poland_TDD2
En voir plus

AGO-AquaServiceAGO-AquaService
05-08-2018 17:20:48

Pas de chance pour notre stagiaire Robin Ernst qui a chuté lors de sa première course dans notre équipe ce dimanche à la Antwerpse Havenpijl et qui s’est occasionné une...

Team SunwebTeam Sunweb
05-08-2018 17:16:43

Message de Team Sunweb du 05-08-2018"I am very satisfied with the stage we did today, regarding both the process and the result. Even if Max was just a few centimetres from the victory." Catch up...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
05-08-2018 17:16:37

Message de Tour de Pologne du 05-08-2018105.2 km/h
INCREDIBLE!!!
🚀🚀🚀
Pascal Ackermann BORA-hansgrohe #stage2 winner🥇 #TDP2018 #UCIWT
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
05-08-2018 17:15:45

Message de UAE Team Emirates du 05-08-2018Tour de Pologne 🇵🇱 Stage 2 - Simone Consonni sprints to 5th place in Katowice! Report to follow. #UAETeamEmirates #TDP2018
Voir les 2 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
05-08-2018 17:13:35

Message de Team Bahrain Merida du 05-08-2018🇵🇱 Tour de Pologne
Stage 2️⃣
➡️ Niccolò Bonifazio sprints to 6th in #Katowice
Voir les 8 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
05-08-2018 17:04:21

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 05-08-2018🚑 Notre expérimenté belge Kris Boeckmans a chuté ce dimanche sur la dernière étape du PostNord Danmark Rundt. Dans l'attente du diagnostic, l'ensemble du Vital Concept Cycling Club apporte son...
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
05-08-2018 17:01:40

Message de SparkassenGiro du 05-08-2018Der Tour de France-Sieger Geraint Thomas vom Team Sky gewinnt den 21-ten SparkassenGiro, gefolgt von Rick Zabel vom Team Katusha Alpecin und Marcel Sieberg vom Team Lotto Soudal
Sparkasse BochumSparkassenGiro
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
05-08-2018 16:57:10

Message de Tour de Pologne du 05-08-2018🏁 Another incredible sprint for Pascal Ackermann (BORA-hansgrohe) in the 2nd stage in Katowice
#TDP2018 #UCIWT
Voir la vidéo

Tour de PologneTour de Pologne
05-08-2018 16:57:06

Message de Tour de Pologne du 05-08-2018He did it again! Pascal Ackermann from BORA-hansgrohe wins the fastest sprint in #TDP2018 #UCIWT in Katowice. This is how he did it. Thank you Tissot ⏱

Tak to robi Pascal...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
05-08-2018 16:50:37

Message de UAE Team Emirates Supporters du 05-08-2018Altro buon piazzamento per il nostro Simone Consonni. Approfittando di un buco, tenta di anticipare e ottiene un bellissimo quinto posto 💪💪💪💪#uaetilovvo #PROVARCISEMPRE
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
05-08-2018 16:47:02

Message de Astana Pro Team du 05-08-2018Tour of Denmark. Stage 5. Andriy Grivko is 4th, Hugo Houle is 8th in final classification

- I think this is a good result for me after a long break. I...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
05-08-2018 16:44:44

Message de Team Sunweb du 05-08-2018Second & fifth on GC, winners of the queen stage, and best team overall - it was a successful week at the Tour Alsace. Catch up on the final stage...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
05-08-2018 16:44:19

Message de Team Novo Nordisk du 05-08-2018REPORT: Planet Fights in Breakaway on PostNord Danmark Rundt Closer : “I’m happy with my performance and my fight throughout the whole race. I feel I’ve proven that you can...
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
05-08-2018 16:40:33

Message de SparkassenGiro du 05-08-2018Willi Herren heizt auf der Mallorca Bühne ein!
Normalerweise begeistert Willi Herren regelmäßig die Fans im Megapark auf Mallorca. Doch heute steht der gebürtige Kölner in Bochum auf der Bühne.
En voir plus

AGO-AquaServiceAGO-AquaService
05-08-2018 16:33:30

Résultats course
Antwerpse Havenpijl
13. J. Frehen
16. L. Taminiaux
17. A. Debuy
32. L. Rex
46. T. Paquot
70. Y. Pestiaux

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
05-08-2018 16:31:11

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 05-08-20187ème pour Kévin Van Melsen dans la 🇫🇷 Polynormande 💪 Guillaume Martin dans le contre chez lui!

📰 Compte rendu et résultats 👉 http://wanty-groupegobert.be/en/content/polynormande-van-melsen-7th-martin-shows-form-home-ground
En voir plus

Tour du Poitou-CharentesTour du Poitou-Charentes
05-08-2018 16:30:01

Message de Tour du Poitou-Charentes du 05-08-2018Nous sommes désormais sur Instragram, alors allez vous abonner à notre compte pour suivre la 32ème édition du TPC 😉

https://www.instagram.com/tourpoitoucharentes/
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
05-08-2018 16:26:23

Message de Team Bahrain Merida du 05-08-2018🇵🇱 Tour de Pologne
🎥 Feed zone ⤵️
Voir la vidéo

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 05-08-2018POLYNORMANDE 2018 PODIUM RLM PIERRE GOUAULT - Présent dans l'échappée du jour, Pierre est sorti dans le final pour prendre une très belle 2ème place derrière Pierre-Luc Périchon (Fortuneo-Samsic) dans...
En voir plus

RÉSULTATS COURSE
La PolyNormande
11. K. Ista
18. D. Peyskens
29. M. Vantomme
52. T. Wirtgen
78. L. De Winter
79. J. Jules

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
05-08-2018 16:24:48

Message de Team Bahrain Merida du 05-08-2018🇵🇱 Tour de Pologne
Mark Padun came back racing yesterday after his crash last month in Austria. He feels good and looking forward next stages that suit him most.
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2018 16:23:36

Message de Volta a Portugal du 05-08-2018Raúl Alarcón (W52-FCPORTO) vence na chegada às Penhas da Saúde e reforça a liderança da 80ª Volta a Portugal Santander.🏁 Joni Brandão (Sporting-Tavira) faz segundo e Joao Benta (Rádio...
En voir plus

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 05-08-2018Kevyn Ista s’est classé 11e de la PolyNormande ce dimanche.
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
05-08-2018 16:15:51

Message de SparkassenGiro du 05-08-2018Live und in Farbe 😉
Voir la vidéo

SparkassenGiroSparkassenGiro
05-08-2018 16:10:18

Message de SparkassenGiro du 05-08-2018Sparkassen Giro Elite
@Sparkassebochum
Voir la vidéo

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 05-08-201831ème place pour Duval Eugénie sur les Championnats d’Europe après avoir tenté plusieurs fois de répondre aux attaques, elle revient sur sa course et celle de l’équipe de France :

«...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
05-08-2018 15:46:25

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 05-08-2018‪👏 Lorrenzo Manzin confirme sa belle forme actuelle en prenant la 3ème place de la Polynormande ! ‬

📸 Yefrifotos

‪#PolyNormande l #ThereIsNoTry ‬
En voir plus

Fanpagina Sofie De VuystFanpagina Sofie De Vuyst
05-08-2018 15:42:34

Alweer een sterke wedstrijd van Sofie.
Steeds in de voorwacht van de 1e groep, de hele koers lang..
In de eindspurt leek het beste er wel af, Sofie zat plots achteraan in...

SparkassenGiroSparkassenGiro
05-08-2018 15:40:57

Message de SparkassenGiro du 05-08-2018Das Frauenrennen des 21-ten SparkassenGiro gewinnt Lydia Wegemund vom Team RSV Gütersloh 1931 e.V. gefolgt von Marit Raaijmakers, Team Parkhotel Valkenburg und Minke Slingerland, Team Maaslandster Int. Womens CT
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
05-08-2018 15:38:46

Message de Equipe Arkéa Samsic du 05-08-2018"L'échappée qui va au bout" PLP gagne la Polynormande 2018 !!! #victoire #weareoneteam 😍

📷 : Direct Vélo
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
05-08-2018 15:37:08

Message de Rally UHC Cycling du 05-08-2018The boys laid it all on the line at the Tour of Denmark today!

Adam de Vos and Colin Joyce were up the road all day while Robin Carpenter bridged...
Voir les 4 photos

La VueltaLa Vuelta
05-08-2018 15:30:01

Message de La Vuelta du 05-08-2018🇪🇸 20 etapas de La Vuelta han finalizado hasta el momento en Lagos de Covadonga
➡️ ¿Quién crees que se llevará la 21?

🇬🇧 20 La Vuelta stages have finished in...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
05-08-2018 15:11:03

Message de Tour de Pologne du 05-08-2018Bardzo przepraszamy wszystkich kibiców zgromadzonych na rundzie w Tarnowskich Górach. Wskutek prostego błędu ludzkiego peleton został skierowany w druga stronę. Kilka słów do Was chciałby powiedzieć Czesław Lang. Informacja także...
Voir la vidéo

Hincapie RacingHincapie Racing
05-08-2018 15:03:37

Message de Hincapie Racing du 05-08-2018Nikolai Brøchner is the overall KOM winner at PostNord Danmark Rundt! #ride_bmc #rideshimano #rideonmichelin #ridehincapie #oneobsession
Voir la vidéo

Magnus ConCort NielsenMagnus ConCort Nielsen
05-08-2018 15:00:02

Message de Magnus ConCort Nielsen du 05-08-2018ConCorten fik en fantastisk velkomst da han vendte hjem til Bornholm i mandags. Hans gamle cykelklub, BCC, Bornholms borgmester, venner, familie og fans var mødt op for at hylde ham...
Voir les 6 photos

Le Tour de FranceLe Tour de France
05-08-2018 15:00:00

Message de Le Tour de France du 05-08-2018This feeling. 💛
"You've just won the Tour de France".

Ce sentiment. 💛
"Vous venez de remporter le Tour de France".
#TDF2018
Voir la vidéo

SparkassenGiroSparkassenGiro
05-08-2018 14:58:27

Message de SparkassenGiro du 05-08-2018SparkassenGiro a partagé 8 photos.
Voir les 8 photos

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
05-08-2018 14:51:34

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 05-08-2018🇩🇰 13ème place pour Xandro dans la dernière étape à Frederiksberg !
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2018 14:44:06

Message de Volta a Portugal du 05-08-2018Promotora Liberty Seguros.
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
05-08-2018 14:43:36

Message de Tour de Pologne du 05-08-2018We have a break of 5 riders: Jan Bakelants Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE, Jonthe Biermans Team KATUSHA ALPECIN, Evgeny Shalunov Gazprom-RusVelo, Adam Stachowiak - Team Poland, Kamil Gradek CCC...
En voir plus

Jasper De BuystJasper De Buyst
05-08-2018 14:43:00

Trying to understand the tactics in the womens europeans road race. Not easy! #sporza

Fanpagina Sofie De VuystFanpagina Sofie De Vuyst
05-08-2018 14:29:18

Haha... die commentaren van de verslaggever over Sofie zullen we maar relativeren...
"ze is niet rap aan de meet want ze heeft nog geen kampioenschap gewonnen"
daar kwam het op neer ...
hij...

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
05-08-2018 14:29:11

Message de UAE Team Emirates Supporters du 05-08-2018Gran bella festa a sorpresa 🎉🎈✨ ieri sera per il nostro campione Oliviero Troia. I suoi tifosi, l ' Olly fans club Imperia Cicli Bosco gli hanno reso omaggio dopo...
Voir les 12 photos

SparkassenGiroSparkassenGiro
05-08-2018 14:28:31

Message de SparkassenGiro du 05-08-2018Der Tour de France Sieger 2018, Geraint Thomas vom Team Sky, startet heute beim Bochumer Sparkassen Giro.
Geraint Thomas
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
05-08-2018 14:16:50

Message de Astana Pro Team du 05-08-2018🇪🇦️Vuelta a Burgos. Team's roster

Pello Bilbao, Dario Cataldo, Jan Hirt, Bakhtiyar Kozhatayev, Miguel Angel Lopez, Nikita Stalnov and team's trainee Jonas Gregaard Wilsly.
En voir plus

OLLY FANS CLUBOLLY FANS CLUB
05-08-2018 14:15:23

Message de OLLY FANS CLUB du 05-08-2018Festeggiando Olly al rientro del suo primo Tour de France
Voir les 155 photos

SparkassenGiroSparkassenGiro
05-08-2018 14:11:52

Message de SparkassenGiro du 05-08-2018Das Rennen der Damen ist gestartet
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
05-08-2018 14:09:38

Message de Israel Cycling Academy du 05-08-2018ICA Finish in Copenhagen: Miku 8th

Cross winds today caused havoc all day in the last stage of Tour of Denmark- dropping many riders .

We still made it to...
Voir la vidéo

SparkassenGiroSparkassenGiro
05-08-2018 14:05:20

Message de SparkassenGiro du 05-08-2018SparkassenGiro a partagé 5 photos.
Voir les 5 photos

Tour de PologneTour de Pologne
05-08-2018 14:00:43

Message de Tour de Pologne du 05-08-2018Wonderful reception from Tarnowskie Góry before #TDP2018 #UCIWT stage 2 👏 Full speed to Katowice - oficjalny profil miasta 🚴🏼‍♂️💨

Pięknie przyjęły nas Tarnowskie Góry na starcie drugiego etapu Tour de...
Voir les 4 photos

Tour of UtahTour of Utah
05-08-2018 14:00:01

Message de Tour of Utah du 05-08-2018TOMORROW IS FINALLY THE DAY‼️

Only 1️⃣ day until America's Toughest Stage Race gets underway.

Follow along with us and Bish's RV of Meridian as we count down to August 6!
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 05-08-2018#Repost @kevindeweert
• • • • •
First spin with @campenaertsvictor on the European Champion TT cours. #euroroad18 #glasgow2018 #belgiancycling
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
05-08-2018 13:57:07

Message de UAE Team Emirates du 05-08-2018Stage 2 of Tour de Pologne 🇵🇱 is ON ! 156km from Tarnowskie Gory to Katowice, another flat stage in which is likely going to end in a bunch sprint....
Voir les 12 photos

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
05-08-2018 13:54:10

Message de Team Novo Nordisk du 05-08-2018REPORT: Lozano Scores Podium Finish at Tour du Rwanda Opener : Solid teamwork powered David Lozano to 2nd at stage 1 of Tour du Rwanda. 🇷🇼
En voir plus

Hincapie RacingHincapie Racing
05-08-2018 13:52:48

Message de Hincapie Racing du 05-08-2018Day 5 of PostNord Danmark Rundt!
Voir la vidéo

Message de EF Education First Pro Cycling du 05-08-2018Bid on Lawson Craddock’s Tour de France Cannondale SuperSix EVO : Lawson Craddock's fundraising efforts continue with a generous donation from our friends at Cannondale. They've put the SuperSix Evo...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2018 13:38:12

Message de Volta a Portugal du 05-08-2018Sempre a subir. Guarda - Penhas da Saúde.
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
05-08-2018 13:37:54

Message de Team Bahrain Merida du 05-08-2018🇵🇱 Tour de Pologne
Stage 2️⃣
🚩 Tarnowskie Góry
🏁 Katowice
➡️ 156km
🕞 15:30
🕡 18:32~18:45
👉🏻 Flat, but technically-demanding route. Another sprinter’s show is expected.
Voir les 7 photos

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
05-08-2018 13:37:45

Message de Israel Cycling Academy du 05-08-2018ICA action: End game in Copenhagen: we take you for a lap...
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
05-08-2018 13:37:15

Message de CCC Team du 05-08-2018We’re off and racing on stage 2 of #TDP2018. Alessandro De Marchi is wearing the blue most active rider jersey today 👌! #Ride_BMC
Voir les 8 photos

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2018 13:36:52

Message de Volta a Portugal du 05-08-2018📺 A RTP é a televisão oficial da 80ª Volta a Portugal Santander 🎥 🚴‍♂

Todos os dias em direto da estrada. Este domingo com transmissão às 15h30, na RTP...
En voir plus

Edwin ÁvilaEdwin Ávila
05-08-2018 13:33:36

Message de Edwin Ávila du 05-08-2018Nuestro equipo para el @thetourofutah q tendrá inicio a partir de mañana con un prólogo. #usa #utah #colombia #mexico #españa #belgium #nuevazelanda #israel #cycling #bike #race #excited
Voir les 9 photos

Ondřej CinkOndřej Cink
05-08-2018 13:31:43

Message de Ondřej Cink du 05-08-2018Morning practicing on the course in Glasgow with @janvastl @reprezentacemtb
#europeanchampionship #mtb #cycling #czechrepublic #czechnationalteam #training
@glasgow_2018
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
05-08-2018 13:30:47

Message de Tour de Pologne du 05-08-2018🚩 Live from the Start, Stage 2, Tarnowskie Góry - Katowice, KM 156
#TDP2018 #UCIWT
Voir la vidéo

OLLY FANS CLUBOLLY FANS CLUB
05-08-2018 13:29:32

Message de OLLY FANS CLUB du 05-08-2018Festeggiando Olly al rientro del suo primo Tour de France
Voir les 152 photos

SparkassenGiroSparkassenGiro
05-08-2018 13:22:23

Message de SparkassenGiro du 05-08-2018Mallorca Partystimmung in Bochum. Giro Olé - ISI Glück rockt die Mallorca Bühne auf der Massenbergerstraße.
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
05-08-2018 13:17:55

Message de CCC Development Team du 05-08-2018Dziś naszym przewodnikiem po 2.etapie do szybkich Katowic, jest lider klasyfikacji górskiej, Michał Paluta #TDP2018
Voir la vidéo

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
05-08-2018 13:17:15

Message de Frederico Figueiredo du 05-08-2018Fotos: site - Volta a Portugal , UVP-FPC. Patricia Nunes, Sofia Nunes. Clube de Ciclismo Tavira - oficial.
Voir les 16 photos

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
05-08-2018 13:15:56

Message de Michał Kwiatkowski du 05-08-2018Checked in ✏️ for Tour de Pologne stage 2. 156 km ahead ✊ Team Sky
En voir plus

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
05-08-2018 13:15:37

Message de Fans de Marvin Tasset du 05-08-2018Tour de Namur - étape 2 - Directs - DirectVelo : Tour de Namur, étape 2:
direct sticker en cours:
"15h12
Il y a 40'' entre les deux pelotons."
https://www.directvelo.com/direct/3826/tour-de-namur-etape-2
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
05-08-2018 13:14:58

Message de SparkassenGiro du 05-08-2018Track-Sprint Challenge
Voir la vidéo

Tour de PologneTour de Pologne
05-08-2018 13:01:21

Message de Tour de Pologne du 05-08-2018Another one for the sprinters 🚀 #TDP2018 #UCIWT stage 2 preview by Brian Holm from Quick-Step Floors Cycling Team
Voir la vidéo

Jay McCarthyJay McCarthy
05-08-2018 12:53:16

Message de Jay McCarthy du 05-08-2018Facebook is asking what I've been up to -- Sorry it's been a while!!

I've been busy training up at altitude - bike, gym & all the rest..

But, back...
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
05-08-2018 12:51:19

Message de SparkassenGiro du 05-08-2018Beim KNAX-MiniGiro sind die Kleinsten die Größten: Eltern, Omas, Tanten und Freunde stehen an der Strecke und jubeln den kleinen Radlern zu, wenn sie an den Start gehen. Egal, ob...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
05-08-2018 12:47:53

Message de Movistar Team du 05-08-2018🏥 Mikel Landa Meana was released from hospital on Sunday morning. He's wearing a lumbar brace to keep the area fixed. New examinations in Vitoria on Monday.

🇪🇸🚴‍♂️ Mikel's appearance in...
En voir plus

Michael MørkøvMichael Mørkøv
05-08-2018 12:43:42

Another day in Dannebrog 🇩🇰 @at_comm https://t.co/nSy64My345

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
05-08-2018 12:38:04

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 05-08-2018LOTTO SOUDAL WELCOMES THREE TRAINEES

From the beginning of this month until the end of the season, three U23 riders of Lotto Soudal will join the WorldTour team. During this period,...
Voir les 3 photos

SparkassenGiroSparkassenGiro
05-08-2018 12:34:28

Message de SparkassenGiro du 05-08-2018Matthias Bäumer von Team Rolinck gewinnt das C-Klasse-Rennen um die Walter Lohmann Trophäe, gefolgt von Patrick Alterfrohne vom TV Friesen Telgte e.V. - Radsport und Rainer Beckers vom Team Starbikewear
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
05-08-2018 12:30:26

Message de Tour de Pologne du 05-08-2018‪#TDP2018 leaders after stage 1️⃣‬
‪General Classification Carrefour:‬
‪🇩🇪 Pascal Ackermann BORA-hansgrohe 👏‬
‪#UCIWT‬
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2018 12:26:58

Message de Volta a Portugal du 05-08-201830 graus na Guarda à partida para a etapa que leva o pelotão à Estrela. Chegada às Penhas da Saúde (Covilhã) prevista para as 17h30
Voir la vidéo

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
05-08-2018 12:12:55

Message de Frederico Figueiredo du 05-08-2018Fotos: site - Volta a Portugal , UVP-FPC. Patricia Nunes, Sofia Nunes. Clube de Ciclismo Tavira - oficial.
Voir les 5 photos

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2018 12:10:01

Message de Volta a Portugal du 05-08-2018✅ Arrancou a 4ª etapa da Volta a Portugal! ⛰🚵‍♂

Siga todas as movimentações da Caravana em direto:
➡https://volta-portugal.com/etapas/4ª-etapa/?pagina=directo
En voir plus

Davide MartinelliDavide Martinelli
05-08-2018 12:07:27

Message de Davide Martinelli du 05-08-2018Already looking at the second stage of @tourdepologne
🏳️Start at 15.30
🛣156 km
🏁 finish at 19.10
#live on @eurosport 2
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
05-08-2018 12:07:19

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 05-08-2018NIPPO VINI FANTINI EUROPA OVINI: 7 #ORANGEBLUE PER LA VUELTA A BURGOS. : 🇪🇸 Vuelta a burgos (IDJ Burgos)
🙌🏻 5 tappe e una formazione quella #OrangeBlue pronta per essere protagonista....
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2018 11:58:18

Message de Volta a Portugal du 05-08-2018A UVP - Federação Portuguesa de Ciclismo, Presidente da República, Marcelo Rebelo de Sousa, o ministro da Educação, Tiago Brandão Rodrigues, e o secretário de Estado da Juventude e Desporto,...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2018 11:55:08

Message de Volta a Portugal du 05-08-2018A Podium agradece a visita do Presidente da República à Etapa Vida.
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
05-08-2018 11:54:45

Message de SparkassenGiro du 05-08-2018Rennen um die Walter-Lohmann-Trophäe
Voir les 6 photos

Rachel NeylanRachel Neylan
05-08-2018 11:46:43

Message de Rachel Neylan du 05-08-2018Tuscan hospitality comes in all shapes and forms... 💦🌿 Arriving to the top of a long climb, I asked a local where the fontana was, apologising that their tiny...
En voir plus

Alexis GuerinAlexis Guerin
05-08-2018 11:46:16

Message de Alexis Guerin du 05-08-2018The men in black at again together!Be careful 💪🏻💪🏻 #brother #cycling
En voir plus

Hincapie RacingHincapie Racing
05-08-2018 11:39:08

Message de Hincapie Racing du 05-08-2018Let’s do this! Tour of Utah #boomtime
En voir plus

Team Cycling FunvicTeam Cycling Funvic
05-08-2018 11:32:40

Message de Team Cycling Funvic du 05-08-2018Matheus Thomaz é contratado pela equipe de ciclismo de São José dos Campos - Bike76.com : Nosso projeto Brasil Pro Cycling segue dando oportunidades para jovens promessas do esporte. Seja...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
05-08-2018 11:30:16

Message de Tour de Pologne du 05-08-2018‪#TDP2018 leaders after stage 1️⃣‬
‪Best Climber TAURON Polska Energia:‬
‪🇵🇱 Michał Paluta CCC Sprandi Polkowice 👏‬
‪#UCIWT‬
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
05-08-2018 11:22:35

Message de UAE Team Emirates Supporters du 05-08-2018Giornata storta per il nostro Pippo. Prestazione sottotono del nostro campione 🏆🏆 nella prova dell ' inseguimento invididuale. Filippo purtroppo non riesce a centrare la finale per le medaglie....
Voir les 6 photos

SparkassenGiroSparkassenGiro
05-08-2018 11:20:35

Message de SparkassenGiro du 05-08-2018Das Führungsfahrzeug im Einsatz beim Rennen um die Walter-Lohmann-Trophäe
Autohaus Wicke GmbH
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
05-08-2018 11:08:53

Message de BORA-hansgrohe du 05-08-2018Morning routine for our #BORAhansgrohe #rockstars
Having breakfast in our BORA #KitchenTruck 🍳 ☕️🥑
——
Frühstück, die wichtigste Mahlzeit des Tages.
Unsere 🚴🏼‍♂️ genießen dies in unserem #cookingrevolution #KitchenTruck
Voir la vidéo

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
05-08-2018 11:01:32

Message de Julien Van den Brande du 05-08-2018Succes Julien @ laatste manche van de Topcompetitie - Antwerpse Havenpijl! 🍀
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
05-08-2018 11:00:42

Message de Astana Pro Team du 05-08-2018Easy Sunday training for Astana Pro Team ahead of the Vuelta a Burgos.
#AstanaProTeam
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
05-08-2018 10:58:05

Message de SparkassenGiro du 05-08-2018Es geht los mit dem Rennen um die "Walter Lohmann" Trophäe
Die Walter-Lohmann-Gedächtnistrophäe erinnert an den bekannten Radrennsportler, der in seiner Laufbahn mehr als 600 Rennen gewann, darunter die Steher-Weltmeisterschaft 1937...
Voir les 2 photos

CCC TeamCCC Team
05-08-2018 10:58:05

Message de CCC Team du 05-08-2018#TDP2018 Stage 2 should be another stage for the sprinters. Racing gets underway at 15:30 CET in Tarnowskie Góry.
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
05-08-2018 10:55:13

Message de SparkassenGiro du 05-08-2018Das Rennen um die Walter-Lohmann-Trophäe
Voir la vidéo

Alexander KristoffAlexander Kristoff
05-08-2018 10:55:07

Nice parking spot on the family cabin at Randaberg 🇳🇴 #hummerh2 #vistnesvågen #hummerlife @ Vistnes Fyr https://t.co/o11MtpK8PY

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 05-08-2018Ça se précise 🤗
Retrouvez tous les détails sur les quatre étapes du 51ème Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine sur www.tourdulimousin.com 😉
J - 1️⃣0️⃣ 😍🔥
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
05-08-2018 10:49:18

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 05-08-2018🇫🇷 La Polynormande

🙌 Nos trois stagiaires prêts pour leur première course WGG 🙌

Line-up:
🚴 Pierre Goebeert
🚴 Alfdan De Decker
🚴 Jasper de Laat
🚴 Guillaume Martin
🚴 Yoann Offredo
🚴 Fabien Doubey
🚴 Kevin Van Melsen
En voir plus

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 05-08-2018Volta a Portugal ... 4e étape. Briefing sous abri ... à Guarda. 👍☀️🆒
En voir plus

Message de Vuelta Ciclista Murcia INTERNACIONAL du 05-08-2018😁 ¡¡ESPAÑA ESTÁ CONTIGO, GLORIA!!

🇪🇦️ Nuestra ganadora de la Vuelta Ciclista a Murcia Féminas, la murciana Gloria Rodríguez representará a España en el Europeo de Glasgow 2018.

🔝 Estamos muy...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
05-08-2018 10:30:02

Message de Tour de Pologne du 05-08-2018‪#TDP2018 leaders after stage 1️⃣‬
‪Most Active LOTTO. Radość wygrywania:‬
‪🇮🇹 Alessandro De Marchi BMC Racing Team 👏‬
‪#UCIWT‬
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2018 10:26:00

Message de Volta a Portugal du 05-08-2018@voltaportugal • Instagram photos and videos : Siga-nos no Instagram e veja as melhores imagens da Volta. https://www.instagram.com/voltaportugal/
En voir plus

António CarvalhoAntónio Carvalho
05-08-2018 10:22:06

Message de António Carvalho du 05-08-2018Bom dia

Ontem foi a nossa primeira vitória na Volta, através do Raul Alarcon, mas soube a dobrar visto Amarela ter vindo para o nosso lado.
Eu cheguei integrado no primeiro "grande"...
Voir les 4 photos

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
05-08-2018 10:19:17

Message de Frederico Figueiredo du 05-08-2018#VoltaaPortugal

Ontem realizamos a ligação Sertã - Oliveira do Hospital, durinha está jornada a juntar ao calor que se faz sentir. Dia começou com muitos ataques e grupos muito numerosos a...
Voir les 2 photos

SparkassenGiroSparkassenGiro
05-08-2018 10:16:23

Message de SparkassenGiro du 05-08-2018Der 21-te SparkassenGiro startet in Kürze. Die Sonne scheint, die Fahrer der C-Klasse fahren sich schonmal warm. Wir sehen uns gleich an der Strecke!
En voir plus

Nans PetersNans Peters
05-08-2018 10:15:50

Message de Nans Peters du 05-08-2018Cul sec! Il fait chaud sur cette reprise sur le @tourdepologne ! @tdwsport
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
05-08-2018 10:13:26

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 05-08-2018Ons team voor Tour of Utah (06/08-12/08)🇺🇸

Neilson Powless
Sepp Kuss
Koen Bouwman
Maarten Wynants
Daan Olivier
Jan Maas
Pascal Eenkhoorn

Ploegleider: Sierk Jan de Haan
En voir plus

Rui CostaRui Costa
05-08-2018 10:09:13

Message de Rui Costa du 05-08-2018#TdP2018 – Etapa 2
Olá a todos. Bom dia, bom domingo :)

Estamos a preparar a etapa 2 e vamos almoçar já daqui a pouco. Será mais uma etapa para os sprinters...
En voir plus

Message de Filippo Ganna Official Fan Club du 05-08-2018Purtroppo è stata una giornata no per Pippo oggi, siamo fuori dalle finali..
Prossimo appuntamento mercoledì 8 con la cronometro su strada!!
En voir plus

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 05-08-2018Volta a Portugal (2.1) 4/10 - WBCA : RACE RESULTS
Volta a Portugal #4
54. C. Masson
85. T. Deruette
89. E. Lietaer
90. J. Stassen
91. L. Robeet
111. A. Warnier
112. F. Six

WEB > https://www.wbca.be/course/volta-a-portugal-2-1-4-10/#tribe-events-single-event-palmares
En voir plus

César FonteCésar Fonte
05-08-2018 09:58:00

Message de César Fonte du 05-08-2018@voltaportugal 3etapa

Ontem foi um dia de muito trabalho durante toda a etapa, assumimos a responsabilidade no pelotão e na parte final o Cavalito @r86.alarcon fez a diferença 💪💪
Vitória...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 05-08-2018‪A great win comes with a great gallery: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/gallery/show‬
‪Congrats, Julian Alaphilippe Officiel!‬
‪Photo: GettySport‬
Voir les 4 photos

Iván Garcia CortinaIván Garcia Cortina
05-08-2018 09:37:18

Message de Iván Garcia Cortina du 05-08-2018M.E.R.I.D.A.
More bikes
@merida.bikes
#crtn
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
05-08-2018 09:37:00

Message de CCC Development Team du 05-08-2018Za nami pierwszy, udany etap Tour de Pologne. Liczymy, że dzisiejszy, z Tarnowskich Gór do Katowic, przysporzy nam równie dużo emocji i radości.

photo: Mario Stiehl
Voir les 30 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
05-08-2018 09:34:20

Message de Mitchelton-SCOTT du 05-08-2018A tough race as always in San Sebastian which saw a strong performance by South African champ Daryl Impey, climbing to 15th place in the lengthy 228km event. Photos courtesy...
Voir les 11 photos

Tour de PologneTour de Pologne
05-08-2018 09:33:45

Message de Tour de Pologne du 05-08-2018‪#TDP2018 leaders after stage 1️⃣‬
‪Best Sprinter Hyundai Polska:‬
‪🇩🇪 Pascal Ackermann BORA-hansgrohe 👏‬
‪#UCIWT‬
En voir plus

Elena CecchiniElena Cecchini
05-08-2018 09:32:15

Message de Elena Cecchini du 05-08-2018N. 12 In bocca al lupo dal Fan Club in questo campionato europeo 🚴🏼‍♀️ 🤞🍀🇮🇹🇪🇺
En voir plus

Piotr KonwaPiotr Konwa
05-08-2018 09:31:34

Message de Piotr Konwa du 05-08-2018Sobota była ostatnim dniem zmagań na Akademickich Mistrzostwach Świata. Zapowiadał się ciężki dzień i taki też był. Od rana 40 stopni w cieniu robiło swoje. W ruch poszły butelki z...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
05-08-2018 09:30:40

Message de Israel Cycling Academy du 05-08-2018Tour of Denmark: the last one
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2018 09:27:51

Message de Volta a Portugal du 05-08-2018Rui Porto Nunes entrevista o Presidente da República no dia da Etapa Vida.
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
05-08-2018 09:24:10

Message de Tour de Pologne du 05-08-2018The highlights from Cracovia from the opening stage of Tour de Pologne...
More videos on the TDP official YouTube channel : https://www.youtube.com/channel/UCr-zwAWtbcpy9Trzp9U6pqQ
#TDP2018 #UCIWT
Voir la vidéo

Franck BonnamourFranck Bonnamour
05-08-2018 09:19:26

Message de Franck Bonnamour du 05-08-2018Place à la Polynormande aujourd'hui, manche de coupe de france.
En voir plus

Fanpagina Sofie De VuystFanpagina Sofie De Vuyst
05-08-2018 09:14:00

Vanaf 13u15 is het Europees Kampioenschap live te volgen op één .

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2018 09:13:54

Message de Volta a Portugal du 05-08-2018Rui Porto Nunes fala sobre a Etapa Guarda - Penhas da Saúde.
Voir la vidéo

Toms SkujiņšToms Skujiņš
05-08-2018 09:01:05

Message de Toms Skujiņš du 05-08-2018So much fun yesterday at San Sebastian! The @treksegafredo guys were awesome and played a massive part in @baukemollema getting 2nd. Glad to be there to give a hand too
Next...
En voir plus

Michał GołaśMichał Gołaś
05-08-2018 08:53:45

Message de Michał Gołaś du 05-08-2018Kolarz nie wielbłąd, napić się musi!
📸Szymon Gruchalski Cycling
En voir plus

Filipe Cardoso - AtletaFilipe Cardoso - Atleta
05-08-2018 08:43:43

Message de Filipe Cardoso - Atleta du 05-08-2018Como sabem a etapa de hoje foi alterada, já não vamos subir Seia-Torre, a alteração passa por subir de Gouveia para as Penhas Douradas, descer para manteigas e seguir no...
En voir plus

Paulina Brzeźna-BentkowskaPaulina Brzeźna-Bentkowska
05-08-2018 08:35:13

Serdecznie zapraszam do stacji Eurosport 1 od godziny 14.15 😊
Dzisiaj nasza bialo-czerwona 🇵🇱 reprezentacja: Monika_Brzeźna Katarzyna Wilkos Katarzyna Pawłowska Aurela Nerlo Karolina Karasiewicz i Anna Plichta powalczy o medal Mistrzostw...

Tour de PologneTour de Pologne
05-08-2018 08:33:40

Message de Tour de Pologne du 05-08-2018#TDP2018🇵🇱 #UCIWT🏆‬
‪Stage 2 Tarnowskie Góry - Katowice - oficjalny profil miasta
‪⏱ 15:30 CET‬
‪🏁 ~19:10‬
‪🚴🏼‍♂️ 156 km‬
‪🛣 flat‬
⛅️ 27 d. Celsius‬
‪📺 TVP1 - oficjalna strona TVP Sport Eurosport2
📲 TDP official app
Voir les 2 photos

Rui VinhasRui Vinhas
05-08-2018 08:31:35

Message de Rui Vinhas du 05-08-2018Bom dia,

Depois de um longo trabalho na etapa, o Raúl Alarcón deu-nos a alegria de vencer a etapa e vestir a camisola amarela.
Quanto a mim, trabalhei ao longo da etapa...
Voir les 4 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
05-08-2018 08:28:59

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 05-08-2018👊 Jour de poursuite individuelle pour Ermenault Corentin à Glasgow2018 ! Tous derrière notre Numéro 10, à la conquête d'une nouvelle étoile européenne. 🇪🇺

#Glasgow2018 l #EC2018 l #ThereIsNoTry
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2018 08:26:17

Message de Volta a Portugal du 05-08-2018Obrigado!

Na dança do calor,
uma mancha colorida em sobressalto,
Na beira da estrada
entre cinzas e memórias
já renasce o viço verde da Vida...

Etapa Vida, etapa solidária

A Volta a Portugal e a...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2018 08:18:30

Message de Volta a Portugal du 05-08-2018Será que Vicente Garcia de Mateos vai conseguir responder a Raúl Alarcón?
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2018 08:00:00

Message de Volta a Portugal du 05-08-2018A 4ª Etapa com ligação entre Guarda e Penhas da Saúde (Covilhã) terá início este domingo pelas 13h.

O espetáculo promete!
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
05-08-2018 07:57:00

Message de Eschborn-Frankfurt du 05-08-2018Durstig beim Frankfurt City Triathlon? Kommt vorbei, der #Radklassiker versorgt euch kurz vor der Alten Oper: "Wasser, Iso?" "Wasser!" "Wasser?" "Wasser!"
En voir plus

CCC TeamCCC Team
05-08-2018 07:45:36

Message de CCC Team du 05-08-2018Snapshots from day 1 in 🇵🇱 👇🏼. #TDP2018 stage 1 was a chance for our guys to warm up the legs after some big breaks without racing. Six more stages...
Voir les 4 photos

Hugo SanchoHugo Sancho
05-08-2018 07:32:19

Message de Hugo Sancho du 05-08-2018MEDALHAS DE MAU COMPORTAMENTO...

Uma verdadeira etapa estilo Grandissima a de ontem, onde no final a cabeça manda mais doque a força, fui mandado para fora do "cavalo" sem saber como......
En voir plus

AGO-AquaServiceAGO-AquaService
05-08-2018 07:26:30

Message de AGO-AquaService du 05-08-2018Aujourd’hui Yann Pestiaux fête son 20ème anniversaire sur les routes de la Antwerpse Havenpijl. Bon vœux à toi Yann 🍾🎂
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
05-08-2018 07:12:59

Message de UAE Team Emirates Supporters du 05-08-2018In continua crescita il nostro Edward Ravasi. Per ora per lui una buona annata. Viene da un quarto posto all' Adriatica Ionica Race, ma in precedenza si era ben...
En voir plus

Ermenault CorentinErmenault Corentin
05-08-2018 06:46:01

Message de Ermenault Corentin du 05-08-2018Bonjour à tous.

Désolé du manque de nouvelle. Une défaite difficile à digérer. Nous finissons donc 8eme de la poursuite par équipe.

Je participe aujourd’hui au championnat d’Europe de poursuite...
Voir les 6 photos

Message de Wildlife Generation Pro Cycling presented by Maxxis du 05-08-2018The Team were presented to Tour of Utah fans and press this evening in beautiful Cedar City, Utah. There will be photos every day at bit.ly/JBCTofU18
En voir plus

Julien SimonJulien Simon
05-08-2018 06:36:54

Message de Julien Simon du 05-08-2018‪La tête dans le guidon 😅 mais beaucoup de plaisir d’être dans le top 5 de la Donostiako Klasikoa ! Bravo au grand Julian Alaphilippe pour sa victoire et aussi...
En voir plus

Anthony Roux CyclingAnthony Roux Cycling
05-08-2018 06:30:50

Message de Anthony Roux Cycling du 05-08-2018Un résultat significatif sur la Classica San Sebastian ! Avec ce maillot je suis fier.

Programme futur, quelques critériums, puis Tour du Limousin, GP de Plouay et GP de Québec...
Voir les 6 photos

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
05-08-2018 06:25:56

Message de Team Novo Nordisk du 05-08-2018Help us cheer on Mandy Marquardt as she races to inspire this week at USA Cycling Elite Track Nationals!

"The goal is to qualify for the Pan American Track Cycling Championships...
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
05-08-2018 06:21:44

Message de SparkassenGiro du 05-08-2018sparkassen-giro.de : Der Zeitplan des SparkassenGiros 2018
Los geht es mit dem ersten Rennen um 12:30!

Mallorca Bühne:
15.00 Uhr ISI Glück
16.00 Uhr ...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
05-08-2018 06:18:00

Message de Team Novo Nordisk du 05-08-2018🎥WATCH: Sam Brand shares his Dexcom G6 data from the PostNord Danmark Rundt queen stage. 🇩🇰
Voir la vidéo

Drapac CyclingDrapac Cycling
05-08-2018 06:14:47

Message de Drapac Cycling du 05-08-2018After taking out the Time Trial on Wednesday, Liam Magennis continued his run of good form and rounded out the podium in the road race at the World University Games!...
En voir plus

Karol DomagalskiKarol Domagalski
05-08-2018 06:09:55

Message de Karol Domagalski du 05-08-2018KONKURS!
Dzisiaj do wygrania jest strój kolarski reprezentacji Polski!

Drugie pytanie!

Jaką średnią prędkość osiągną na drugim etapie kolarze (według oficjalnego pomiaru czasu z dokładnością do drugiej liczby po...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
05-08-2018 06:09:09

Message de Team Novo Nordisk du 05-08-2018Last stage of PostNord Danmark Rundt, last change to WIN a pair of PULSE PRO recovery boots from NormaTec Recovery.

Register here 👉 http://normatecrecovery.com/tnn
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
05-08-2018 06:09:05

Message de Mitchelton-SCOTT du 05-08-2018TODAY: #TDP2018 🇵🇱 stage 2, 156km from 3:30pm CEST (11:30pm AEST). Another sprint opportunity from Tarnowskie Góry to Katowice.
📷 Getty Images.
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
05-08-2018 06:00:01

Message de CCC Development Team du 05-08-2018Kolejny etap i kolejna szansa na wygranie gry Pro Cycling Manager 2018 (w formie kodu, klucza aktywacyjnego).
Typujcie miejsce najwyżej sklasyfikowanego kolarza CCC Sprandi Polkowice na dzisiejszym etapie.

Swoje typy...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
05-08-2018 06:00:01

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 05-08-2018🎉 Buon compleanno al business partner e Marketing Manager del team Nicholas Figoli.
🎉Happy Birthday Nicholas Figoli!
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
05-08-2018 05:51:31

Message de Israel Cycling Academy du 05-08-2018ICA SUPER SUNDAY WISH LIST

As our riders are facing a quite challenging Sunday of racing in all three fronts In Europe - we have a few TO DO’S for them:...
Voir les 9 photos

Sjoerd van GinnekenSjoerd van Ginneken
05-08-2018 05:47:26

Message de Sjoerd van Ginneken du 05-08-2018De mijl van Mares!

Next:
6/8 Draai van de kaai
8/8 Ridderronde Maastricht
13/8 t/m 19/8 Binckbank Tour
En voir plus

Julien BernardJulien Bernard
05-08-2018 04:17:24

Message de Julien Bernard du 05-08-2018Bonjour à tous, hier je découvrais la Classica San Sebastián où toute l’équipe a fait un travail parfait pour déposer Bauke Mollema au pied de la dernière montée dans les...
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
05-08-2018 03:55:35

Message de Lex Albrecht du 05-08-2018Québec Criterium Championships, 2018. Having the title of Champion of Quebec for the next year is something I won’t take for granted. Thanks to the race organizers for...
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
05-08-2018 03:14:44

Message de Taylor I just wanted to take a quick moment to bring up a subject that has really hit me hard the last few weeks. Utah’s teen Suicide rate. Utah has the...
Voir la vidéo

Tour of UtahTour of Utah
05-08-2018 02:59:32

Message de Tour of Utah du 05-08-2018We're excited to have Aevolo joining us this year! 🚲💚

With 12 riders on their team all under the age of 23, they are by far the youngest team in #TOU2018.
En voir plus

Accès aux messages par jour

August 2018
01 02 03 04 05

July 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31