ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
08-08-2018 23:51:36

Message de Rally UHC Cycling du 08-08-2018Murphy finishes third on stage two of Utah – Rally Cycling : “I’m happy with the result and I’m just glad all of the hard work is paying off.” –...
En voir plus

Jessenia MenesesJessenia Meneses
08-08-2018 23:13:10

Hola a tod@s los invito para que me sigan en mis redes sociales y compartir momentos de mi vida arriba y abajo de la bici. Saludos!
Instagram: jesseniameneses
Twitter: jesseniamg95

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
08-08-2018 22:49:03

Message de Mitchelton-SCOTT du 08-08-2018Haig climbs to eighth place on the first GC day at the Tour of Utah : REPORT: "After just five minutes of climbing there was a massive selection already made."...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
08-08-2018 22:45:33

Message de Team Novo Nordisk du 08-08-2018"The crowds are amazing, there are people everywhere. I've never seen that before."

Rik van IJzendoorn recaps stage 4 of Tour du Rwanda. 🇷🇼
Voir la vidéo

Tour of UtahTour of Utah
08-08-2018 22:39:55

Message de Tour of Utah du 08-08-2018Congrats to the Stage 2 Most Aggressive Rider p/b Larry H. Miller Dealerships, Griffin Easter of 303 Project.
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
08-08-2018 22:37:11

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 08-08-2018Kuss soloes to impressive stage victory Tour of Utah : 🗣“Het voelt geweldig om mijn eerste overwinning als beroepsrenner te behalen bij Team LottoNL-Jumbo!”🎉👏🏼
Sepp Kuss na zijn zege in de...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
08-08-2018 22:35:24

Message de Tour of Utah du 08-08-2018Your Larry H. Miller Group of Companies Yellow Jersey winner after Stage 2! Congrats Sepp KUSS #TOU2018
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
08-08-2018 22:34:51

Message de Amgen Tour of California du 08-08-2018Nothing beats the California ☀️ + 🌊
En voir plus

Lance ArmstrongLance Armstrong
08-08-2018 22:28:14

Message de Lance Armstrong du 08-08-2018Well, sometimes you're the hammer and sometimes you're the nail. The Tom Blake trail tried to KO my ass today. Took quite the blow to the noggin so...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
08-08-2018 22:09:20

Message de Amgen Tour of California du 08-08-2018Take your next summer adventure to Folsom, CA! Learn more with our Rolling with the Tour crew.

Rolling with the Tour p/b Visit California.
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
08-08-2018 22:06:29

Message de CCC Team du 08-08-2018Tough Battle on Stage 2 in Utah Sees Van Garderen Moves Into Third Overall - BMC Switzerland : "Huge thanks to the team, especially Brent Bookwalter at the end there,...
En voir plus

Rigoberto UránRigoberto Urán
08-08-2018 22:00:40

Message de Rigoberto Urán du 08-08-2018‪Mijitos! Es un honor para mi poder contar con Chrisfroome en El Giro de Rigo este 3 y 4 de noviembre en Guatapé, Antioquia. ‬¡Vamos rodemos todos juntos!
Voir la vidéo

Tour of UtahTour of Utah
08-08-2018 22:00:01

Message de Tour of Utah du 08-08-2018Because of WCF Insurance and their commitment to providing safety around the race, the 2018 Tour of Utah is a better place for spectators to check out all the incredible...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
08-08-2018 21:58:42

Message de Tour of Utah du 08-08-2018Coming at you live with your Stage 4 winners! 🎙
Voir la vidéo

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
08-08-2018 21:45:21

Message de Rally UHC Cycling du 08-08-2018‪So proud of Kyle Murphy’s third place on stage two of the Tour of Utah today! The result catapulted him to fourth on GC!
En voir plus

António CarvalhoAntónio Carvalho
08-08-2018 21:44:26

Message de António Carvalho du 08-08-2018Boa noite

Continuamos de líderes nesta Volta a Portugal, cada dia que passa, estamos mais próximos do objetivo final.

A verdade é que eu já não tenho aspirações para a geral individual,...
Voir les 2 photos

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
08-08-2018 21:33:06

Message de Israel Cycling Academy du 08-08-2018Just in From Utah 2nd stage:

BEN HERMANS 5th!

In the Hunt for GC with the two toughest stages still to be raced.

WATCH and LISTEN to what the announcers...
Voir la vidéo

Anna PlichtaAnna Plichta
08-08-2018 21:30:01

Message de Anna Plichta du 08-08-2018Za nami Miatrzostwa Europy w kolarstwie szosowym @glasgow2018 🇵🇱 Dziękujemy za kibicowanie na trasie i przed telewizorami. 📺✊🏻
Niestety tym razem mimo ambicji wracamy z pustymi rękami i niedosytem 😏 Dziękujemy...
En voir plus

Anna PlichtaAnna Plichta
08-08-2018 21:29:13

Za nami Miatrzostwa Europy w kolarstwie szosowym glasgow2018 🇵🇱 Dziękujemy za kibicowanie na trasie i przed telewizorami. 📺✊🏻
Niestety tym razem mimo ambicji wracamy z pustymi rękami i… https://t.co/NI4yOBCAH7

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
08-08-2018 21:23:21

Message de Frederico Figueiredo du 08-08-2018#Voltaaportugal

Para mim pior dia da Volta queria ter ajudado bem mais no que ajudei mas hoje não estava nos meus dias e as sensações foram más de início ao fim...
Voir les 3 photos

CCC TeamCCC Team
08-08-2018 21:17:25

Message de CCC Team du 08-08-2018We saw some excellent teamwork from Tejay van Garderen and Brent Bookwalter in the closing kilometers of #TOU2018 stage 2 as they worked hard to try to chase down solo...
En voir plus

Joni BrandãoJoni Brandão
08-08-2018 21:09:21

Message de Joni Brandão du 08-08-20186 Etapa | Sernancelhe - Boticas ✅

Etapa dura, percorrida a um bom ritmo e com uma montanha duríssima nos últimos 30 kms! Tudo fizemos para conquistar alguns segundos, no entanto,...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
08-08-2018 21:07:03

Message de Tour of Utah du 08-08-2018Stage 2 p/b Larry H. Miller Group of Companies is coming to a dramatic close...🚲
Voir la vidéo

Rinaldo NocentiniRinaldo Nocentini
08-08-2018 20:46:12

Message de Rinaldo Nocentini du 08-08-2018Eccomi ragazzi... scusate per l’assenza ma ho voluto sincerarmi delle mie condizioni ... con sincerità NON È IL MIO GIRO ... scusatemi ma la condizione non è quella che credevo...
En voir plus

Jordi Simón CasullerasJordi Simón Casulleras
08-08-2018 20:37:15

Message de Jordi Simón Casulleras du 08-08-20182a Etapa @vueltaaburgos ☑️☑️
Una etapa más con el calor del público y los ánimos de aficionados a pie de carretera Siempre se agradece🔝🔝
Mañana llega la montaña con final en Picón...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
08-08-2018 20:30:00

Message de La Vuelta du 08-08-2018🇪🇸 Nairo Quintana ganó en Lagos de Covadonga en La Vuelta 2016.
➡️ ¿Quién lo hará en 2018?

🇬🇧 Nairo Quintana won in Lagos de Covadonga in La Vuelta 2016.
➡️ Who will...
Voir la vidéo

Filipe Cardoso - AtletaFilipe Cardoso - Atleta
08-08-2018 20:28:50

Message de Filipe Cardoso - Atleta du 08-08-2018Depois do remate no alentejo tive medo que o @domingosmgoncalves26 furasse na recta da meta ia a zona VIP com o
Cara@!&€!!
😂😂😂😂
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
08-08-2018 20:10:33

Message de Tour de Pologne du 08-08-2018🎥 Never planned that - says Michał Kwiatkowski after another show in #TDP2018 #UCIWT
🎥 Nie planowałem tego - Michał Kwiatkowski po kolejnym wspaniałym przedstawieniu w Tour de Pologne.
Voir la vidéo

Isabelle BeckersIsabelle Beckers
08-08-2018 20:05:02

Message de Isabelle Beckers du 08-08-2018You smile,
I smile.
I smile,
You smile.
Did it work?
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-08-2018 20:00:00

Message de Volta a Portugal du 08-08-2018Chamam-lhe a "Caravana", há quem lhe chame o circo da Volta, certo é que todos os dias, durante duas semanas, o evento movimenta pelo país cerca de duas mil pessoas....
En voir plus

Tour de BretagneTour de Bretagne
08-08-2018 19:57:08

Message de Tour de Bretagne du 08-08-2018Click here to support Adrien Costa's Amputation Rehab organized by Hagens Berman Axeon Cycling : Nous venons d'apprendre avec une énorme tristesse qu'Adrien Costa a été victime d'un accident de...
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
08-08-2018 19:53:17

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 08-08-2018Intervieuw Dylan na zijn 2de plaats in rit 5 Ronde van Polen.
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-08-2018 19:51:51

Message de Volta a Portugal du 08-08-2018Domingos Gonçalves bem se tem mostrado nesta 80ª Volta a Portugal Santander com ataques que tanto o caracterizam, mas foi em Boticas, no fim da sexta etapa, esta quarta-feira, que...
Voir la vidéo

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
08-08-2018 19:49:14

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 08-08-2018Proficiat maat morgen wordt het uwe dag !!!
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 08-08-2018Tour de Pologne stage 5 concluded with an uphill finish in Bielsko-Baia, which welcomed the peloton for the first time this century: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/bielsko-baia-welcomes-the-tour-de-pologne/3737
Photo: GettySport
En voir plus

Luboš MalovecLuboš Malovec
08-08-2018 19:47:27

Message de Luboš Malovec du 08-08-2018Posledný dlhý tréning na SVK pred ME! 🚴‍♂️😊#Glasgow #ME #slovakrepresentation #hardtraining #cycling #cyclinglife #hotday
Voir les 2 photos

CCC Development TeamCCC Development Team
08-08-2018 19:45:01

Message de CCC Development Team du 08-08-2018Kolejny piękny dzień ścigania w Tour de Pologne i kolejny dzień w koszulce koloru magenty dla kolarza CCC Sprandi Polkowice.

Photo: Mario Stiehl
Voir les 19 photos

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
08-08-2018 19:44:55

Message de Rally UHC Cycling du 08-08-2018Tour of Utah | Stage 1 – Rally Cycling : Tour of Utah | The stage 1 gallery shows just how beautiful and brutal the Utah landscape is.
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-08-2018 19:43:28

Message de Volta a Portugal du 08-08-2018A caravana da Volta parou em Chaves para descansar.
En voir plus

Rui CostaRui Costa
08-08-2018 19:38:59

Message de Rui Costa du 08-08-2018Hora de apanhar uma bebida fresquinha 😊
Voir la vidéo

Maximilian SchachmannMaximilian Schachmann
08-08-2018 19:21:56

Message de Maximilian Schachmann du 08-08-2018Bronze bei der Zeitfahr-EM

Die Reise nach Glasgow hat sich gelohnt, würde ich sagen. Mit Platz 3 im Zeitfahren habe ich meine erste Medaille bei den Männern geholt. Ich bin natürlich...
Voir les 4 photos

Rafał MajkaRafał Majka
08-08-2018 19:20:43

Message de Rafał Majka du 08-08-2018Solidnie odpocząłem w Zegartowicach i od 3 dni trenuję już na wysokości 2200m n.p.m. w Livigno Tre Palle.

Przede mną kolejny wielki cel sezonu - Vuelta a España!!
En voir plus

Cannondale ProCannondale Pro
08-08-2018 19:17:25

Message de Cannondale Pro du 08-08-2018As the youngest squad at the Tour of Utah, Aevolo Cycling is battling more than just heat and altitude. But the green and gold are more than up to the...
Voir les 8 photos

AGO-AquaServiceAGO-AquaService
08-08-2018 19:12:59

Message de AGO-AquaService du 08-08-2018Le « national » U23 en point de mire - FOAC : Très beau Tour de Namur #TPN de Marvin Tasset @tassetmarv > meilleur jeune!
En voir plus

Davide CimolaiDavide Cimolai
08-08-2018 19:05:46

Message de Davide Cimolai du 08-08-2018Details...💎
.
Un’esclusiva @dbymluxury 👽
.
Per info e dettagli potete contattare dbym@outlook.it 👈🏻
.
.
.
#me #cimo #gaene #innorojeweller #dbym
Voir la vidéo

Carlos Verona QuintanillaCarlos Verona Quintanilla
08-08-2018 18:58:26

Message de Carlos Verona Quintanilla du 08-08-2018Etapa 5, Tour de Polonia, 2.WT POL

Hola a todos!

Hoy ha sido el turno para la quinta etapa de este Tour de Polonia, otra etapa corta, lo que se...
En voir plus

Alberto ContadorAlberto Contador
08-08-2018 18:57:43

Message de Alberto Contador du 08-08-2018Escapadita mañanera🌅🏖🚴‍♂️👌Qué mejor qué una bici para reconocer el terreno?😉
Short morning ride🌅🏖🚴‍♂️👌What better than a bike to see what's around you?😉 #summertime #moments #disfrutando #QuererEsPoder
En voir plus

Message de Hagens Berman Axeon Cycling Team du 08-08-2018Saddened to report that our dear friend and former teammate Adrien Costa was seriously injured while rock climbing last week causing him to lose part of his right leg. We...
En voir plus

Bert Van Lerberghe FanpageBert Van Lerberghe Fanpage
08-08-2018 18:54:52

Na enkele mindere etappes wegens wat ziekjes terug aan de beterhand 🤗✌️

Tour de PologneTour de Pologne
08-08-2018 18:46:17

Message de Tour de Pologne du 08-08-2018What a stage that was🔝
Co to był za etap!
🥇 Michał Kwiatkowski Team Sky
🥈 Dylan Teuns BMC Racing Team
🥉 Enrico Battaglin Team Lotto NL Jumbo Cycling
Kwiato stays in yellow 💛...
Voir les 2 photos

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-08-2018 18:45:37

Message de Volta a Portugal du 08-08-2018Na chegada a Boticas, distrito de Vila Real, o Campeão Nacional Domingos Gonçalves (Radio Popular-Boavista) chegou isolado com 20 segundos de vantagem.

Veja em detalhe, toda a informação sobre a etapa...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
08-08-2018 18:42:44

Message de Israel Cycling Academy du 08-08-2018PORTUGAL : 5th for Nathan . Awet shines again.

In Tour of Portugal 164 km 6th stage it was another in a series of solid ICA team effort - ...
Voir les 3 photos

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
08-08-2018 18:40:10

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 08-08-2018VICTOR CAMPENAERTS RETAINS HIS EUROPEAN TITLE

It was a huge thriller but Victor Campenaerts managed to prolong his European time trial title in Glasgow today! With a time of 53’38”78 on...
En voir plus

Jérémy CornuJérémy Cornu
08-08-2018 18:37:17

Belle 2e journée au Tour de Burgos, beaucoup de plaisir en passant la journée à l'avant avec cinq compagnons d'échappée.
Dans la dernière bosse j'ai placé une contre attaque et...

Message de Supporterspagina Kelly en Kim Van den Steen du 08-08-2018Brugge-Dudzele 07/08/2018
Kim 29e
Kelly 54e

Volledige uitslag ⬇️
https://cycling.vlaanderen/uitslagen/detail.html?year=2018&key=1025
Voir les 6 photos

Christophe Laporte Fan ClubChristophe Laporte Fan Club
08-08-2018 18:19:07

Christophe viendra donner le départ demain soir à 20H30 de la nocturne de Brignoles avant son départ pour Glasgow pour les championnats d'Europe.

Rui CostaRui Costa
08-08-2018 18:17:40

Message de Rui Costa du 08-08-2018#TdP2018
Boas :) Como estão vocês?
Eu vou estando cada dia melhor. Espero que assim continue. 😉
Tivemos uma etapa de média montanha e eu já consegui estar quase sempre com os melhores...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-08-2018 18:17:10

Message de Volta a Portugal du 08-08-2018Domingos Gonçalves ganha em Boticas.
Voir la vidéo

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
08-08-2018 18:13:00

Message de Team Novo Nordisk du 08-08-2018🎥WATCH: Charles Planet shares his Dexcom CGM data after spending the day in the breakaway at PostNord Danmark Rundt's final stage. 🇩🇰
Voir la vidéo

Message de Supportersclub Dries Devenyns du 08-08-2018Dries is momenteel actief in de mooie ronde van Polen. Hij laat elke dag meer en meer zien dat hij terug naar zijn beste vorm groeit! Na het mooie werk...
Voir les 2 photos

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
08-08-2018 18:05:07

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 08-08-2018#VueltaBurgos TAPPA 2 - STAGE 2 📃REPORT

MIGUEL EDUARDO FLOREZ IN TESTA ALLA CLASSIFICA DEI GIOVANI

Buone notizie dalla Vuelta a Burgos dove nella 2^ tappa con arrivo a Castrojeriz la...
En voir plus

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
08-08-2018 18:04:56

Message de Fans de Marvin Tasset du 08-08-2018Tour de Namur 2018 ...
voilà qui conclut un superbe TPN2018 … meilleur jeune 🙌🙌🙌
Yiiiihaaaaaaaaaaa 🤩
Marvin termine cette dernière étape 12è du groupe du vainqueur Jordi Vandingenen en 3h38'14" et fait...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
08-08-2018 17:59:02

Message de Tour of Utah du 08-08-2018‪Who is the Most Promising Rookie racing in the #TOU2018? Vote for the @AFCU Fan Favorite before today’s race ends! https://www.tourofutah.com/experience/2018-fan-favorite‬
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
08-08-2018 17:53:27

Message de CCC Development Team du 08-08-2018Tour de Pologne: Uciekający Tratnik umacnia się na prowadzeniu w klasyfikacji górskiej : - Niestety w ucieczce był kolarz, który miał niewielkie straty w generalce, tylko 50 sekund. Przez to...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-08-2018 17:50:57

Message de Volta a Portugal du 08-08-201880ª Volta a Portugal Santander 2018
Voir les 11 photos

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 08-08-2018Team results #Volta a Portugal #6

26 MASSON C.
49 DERUETTE T.
62 STASSEN J.
82 ROBEET L.
112 SIX F.
113 ...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 08-08-2018Volta a Catalunya stage winner, Giro d'Italia stage victor and now a bronze medalist at the European Championships! #WayToRide, Maximilian Schachmann!
http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/schachmann-rides-to-bronze-at-the-european-championships/3736
Photo: GettySport
En voir plus

Filipe Cardoso - AtletaFilipe Cardoso - Atleta
08-08-2018 17:44:28

Message de Filipe Cardoso - Atleta du 08-08-2018Antes da etapa prevíamos que ia ser um dia duro, a táctica passava por meter gente na fuga na eventualidade desta chegar, caso a fuga não tivesse sucesso íamos lutar...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
08-08-2018 17:40:38

Message de Astana Pro Team du 08-08-2018Tour de Pologne. Stage 5. Bizhigitov in break, Chernetskii and Lutsenko – 11th and 12th

Astana Team rider Zhandos Bizhigitov made part of a long-day breakaway, doing a strong race.
📷Bettiniphoto.net

📰👉Read more:...
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
08-08-2018 17:40:10

Message de Rally UHC Cycling du 08-08-2018‪And we’re off! Mt. Nebo awaits the peloton on stage two of the Tour of Utah! ‬
Voir les 4 photos

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
08-08-2018 17:39:12

Message de UAE Team Emirates du 08-08-2018Tour de Pologne 🇵🇱, #FabioAru finished in the group to maintain his 10th overall before the last two mountain stages. #UAETeamEmirates #TDP2018
Voir les 2 photos

Tour of UtahTour of Utah
08-08-2018 17:33:17

Message de Tour of Utah du 08-08-2018Stage 2 pb Larry H. Miller Group of Companies here in Payson is off🚲
Voir la vidéo

Burgos BHBurgos BH
08-08-2018 17:31:55

Message de Burgos BH du 08-08-2018La segunda etapa de Vuelta a Burgos nos ha dejado una fuga de seis corredores con Ezquerra disputando las metas volantes para defender el liderato de su compañero Pablo Torres....
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 08-08-2018🇵🇱 - Tour de Pologne (WT) - étape 5

Arrivée avec un sprint en côte: Jan Bakelants termine 🔟ème! Malheureusement, Ben Gastauer a dû abandonner.

Lors de l'étape 3, Clement Venturini avait...
Voir les 6 photos

AGO-AquaServiceAGO-AquaService
08-08-2018 17:29:38

Message de AGO-AquaService du 08-08-2018Résultats de la dernière étape du Tour de la Province de Namur.

12 TASSET M.
29 VAN VUCHELEN T.
59 BAUDE A.

Web > https://www.foac.be/course/tour-de-namur-2012-5-5/#tribe-events-single-event-palmares
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-08-2018 17:28:11

Message de Volta a Portugal du 08-08-2018Domingos Gonçalves ganha em Boticas e Alarcón segue de amarelo. @ Boticas
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
08-08-2018 17:21:27

Message de BORA-hansgrohe du 08-08-2018Pascal Ackermann sprints to fourth reclaiming the lead in the #sprint classification at #TdP2018 - read more here: https://bit.ly/2ONJT7r
----
Pascal Ackermann holt sich mit einem vierten Platz bei der 5....
Voir les 3 photos

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
08-08-2018 17:20:45

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 08-08-2018Battaglin sprints to third place in fifth stage Tour of Poland : 🇵🇱 #TDP2018
“I’m happy with the result, although I think I could have done better. I’m proud of...
En voir plus

Giacomo NizzoloGiacomo Nizzolo
08-08-2018 17:20:07

Message de Giacomo Nizzolo du 08-08-2018#hard #sprint 😛! @tourdepologne @treksegafredo . Tomorrow #mountains day... #cyclinglife #motivation
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 08-08-2018Malgré la formation d'une échappée plus tôt dans la journée, la 2ème étape de la Vuelta a Burgos se terminera au sprint. Déjà placé hier, Angel Madrazo prend la 9ème...
En voir plus

Volta ao AlgarveVolta ao Algarve
08-08-2018 17:15:56

Message de Volta ao Algarve du 08-08-2018Victor Campenaerts é bicampeão europeu de contrarrelógio. Parabéns!
En voir plus

Diego Rosa fans clubDiego Rosa fans club
08-08-2018 17:15:09

Message de Diego Rosa fans club du 08-08-2018#Stage2 vuelta a Burgos
Diego 79esimo
Max 48esimo
Forza #FratelliRosa 💪
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
08-08-2018 17:13:17

Message de UAE Team Emirates du 08-08-2018Edward Ravasi finished stage 5 Tour de Pologne 🇵🇱 after a crash in the final and suffered facial abrasions. #UAETeamEmirates #TDP2018
En voir plus

Marco MathisMarco Mathis
08-08-2018 17:08:55

Message de Marco Mathis du 08-08-2018Very disappointed with my performance today 😐 Struggled with my left upper leg in the climbs .
Thanks for the chance 🇩🇪
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
08-08-2018 17:08:15

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 08-08-2018Photo gallery 08/08/2018
🇪🇸 Vuelta a Burgos (IDJ Burgos) - Tappa 2
#GRINTARE👇🏻
Voir les 29 photos

Message de Gediminas Bagdonas Bagdzės fan club du 08-08-2018Europe championship Glasgow individual time trial race. I try my best but my legs don't listen me :) Thanks Lietuvos dviračių sporto federacija - LDSF Factor Bikes Equipe cycliste AG2R...
En voir plus

Route Adélie de VitréRoute Adélie de Vitré
08-08-2018 17:02:37

Message de Route Adélie de Vitré du 08-08-2018Félicitations à notre ami Georges Barrière pour son très beau critérium et son magnifique vainqueur
Amitiés
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
08-08-2018 16:59:53

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 08-08-2018Notre Le Tour de France️, ce fut :

1⃣ Prix de la Combativité
2⃣ème participation
3⃣ jours avec le maillot à pois 🔴⚪️
5⃣ victoires au classement par équipes du jour
8⃣ coureurs à Paris
1⃣2⃣...
En voir plus

Geraint ThomasGeraint Thomas
08-08-2018 16:59:14

Message de Geraint Thomas du 08-08-2018A hero’s welcome for Wales’ cycling superstar - Visit Cardiff : Looking forward to coming home to Cardiff tomorrow! Been so overwhelmed by all the kind messages you have sent...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
08-08-2018 16:44:03

Message de The Tour Of Britain du 08-08-2018Win VIP Hospitality places to this year’s Cumbria stages! : 🎴 COMPETITION 🎴 In Manchester this Friday and Saturday?

Join us at Allerdale Days in Albert Square to win VIP Hospitality...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
08-08-2018 16:39:58

Message de Astana Pro Team du 08-08-2018Vuelta a Burgos. Stage 2. Nikita Stalnov is 12th in fast and nervous final

- After yesterday efforts I can’t say I was fresh today, but in general I felt ok....
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
08-08-2018 16:39:08

Message de Adriano Malori du 08-08-2018stavo pensando.... ma quanto sono felice??? 🐎🦋🐱😁❤❤❤ Nalini Garmin
En voir plus

Davide MartinelliDavide Martinelli
08-08-2018 16:36:10

Message de Davide Martinelli du 08-08-2018For the next 2 stages of @tourdepologne main course will is #climbing 🙈🙈🙈 #ciaone #gruppetto @quickstep_team #tourdepologne #tourdepologne2018
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
08-08-2018 16:30:36

Message de Equipe Arkéa Samsic du 08-08-2018T. Guernalec : « un bon souvenir de mon passage chez les pros » Burgos#2 - Team Fortuneo Samsic : Une bosse de 3ème catégorie, de la plaine, et 163...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 08-08-2018The spectacular, beautiful and elegant national jerseys sported by Bob Jungels, Yves Lampaert, Michael Mørkøv and Elia Viviani in some of the biggest races in the world are now available...
Voir les 4 photos

Rachel NeylanRachel Neylan
08-08-2018 16:24:50

Message de Rachel Neylan du 08-08-2018Just thinking... it's time to race this bike! 🙌🏼🚴 Very happily staring down the barrell of an exciting few weeks ahead for some big @uci_cycling #WWT races in Sweden, Norway...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
08-08-2018 16:23:11

Message de Mitchelton-SCOTT du 08-08-2018Sixth for Simon Yates on explosive finish to stage five in Poland : REPORT: “The final circuits were pretty demanding and initially we wanted to keep the pace high to...
En voir plus

Cesare BenedettiCesare Benedetti
08-08-2018 16:18:42

Message de Cesare Benedetti du 08-08-2018That was a beautiful start two days ago in the stadium "Stadion Śląski" in Chorzów, but you have to love the fact that you can watch cycling on the road...
En voir plus

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
08-08-2018 16:18:00

Message de Team Androni Giocattoli du 08-08-2018A Burgos i nostri vanno sempre forte. Oggi terzo posto per Davide Ballerini. Bene così ragazzi!!!
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
08-08-2018 16:17:46

Message de The Tour Of Britain du 08-08-2018Volunteer : 👥 We need YOU! We're looking for OVO Energy Tour of Britain fans and local cycling clubs to help volunteer at this year's race.

#OVOToB
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
08-08-2018 16:17:38

Message de UAE Team Emirates du 08-08-2018🗣“I got to the sprint feeling pretty convinced that I could do something, and it was a hard sprint, but my legs were responding pretty well and to achieve another...
Voir les 12 photos

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-08-2018 16:17:33

Message de Volta a Portugal du 08-08-2018Domingos Gonçalves (Radio Popular - Boavista) vence na chegada a Boticas. 🏁

Após a difícil sexta etapa da Volta 2018, Raúl Alarcón (W52-FC Porto) mantém a camisola amarela.
(Em atualização)
En voir plus

Gasparotto EnricoGasparotto Enrico
08-08-2018 16:15:02

Message de Gasparotto Enrico du 08-08-2018Gasparotto 5th in a weird sprint stage : Impressions about today stage! From tomorrow mountains will decide the GC!
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-08-2018 16:14:52

Message de Volta a Portugal du 08-08-2018Chegada Boticas
Voir la vidéo

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 08-08-2018🇪🇸#VueltaBurgos

Our team all finished safely together with the front group today, as Merhawi Kudus moved into 9th on the GC.

📝Report: https://bit.ly/2no1iag 🖐️
En voir plus

Jesus HernandezJesus Hernandez
08-08-2018 16:12:02

Message de Jesus Hernandez du 08-08-2018Mas feliz que una perdiz!!
Victoria de @moschettiteo en @VueltaABurgos Vaya crack!!😊😊
Gracias a todos mis chicos del @PolartecKometa por el gran trabajo!!
Bravo!!💪💪💪👍👍👍
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 08-08-2018🇵🇱#TdP2018

Edvald Boasson Hagen finished 9th in today's 5th stage won, to the delight of the home fans, by Michal Kwiatkowski.

📝Reaction: https://bit.ly/2M4jwfM
En voir plus

Daniel TurekDaniel Turek
08-08-2018 16:11:36

https://www.instagram.com/p/BmOQwtAA8Rg/?taken-by=turekalecech

Největší český závod Czech Cycling Tour již zítra. Dnes přesun a rozjeti. 9-12. srpna
Biggest czech race Czech Cycling Tour start tomorrow. Travel and warm up today. 9-12th August

#israelcyclingacademy #cantStop...

CCC TeamCCC Team
08-08-2018 16:11:29

Message de CCC Team du 08-08-2018Tour de Pologne: Teuns Battles to Second Place in Uphill Sprint on Stage 5 - BMC Switzerland : "I think I did a really good sprint. I didn't lose time...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
08-08-2018 16:11:23

Message de Team INEOS du 08-08-2018Kwiato doubles up in Poland : Two in two 🙌
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 08-08-2018Yes yes yes! I did it!
An extra year in this Jersey!

#eurpopeanchampion
@lotto_soudal
@bioracerspeedwear
@ridley_bikes
#glasgow2018
En voir plus

Marco Canola fans clubMarco Canola fans club
08-08-2018 16:02:59

Message de Marco Canola fans club du 08-08-2018Marco Canola fans club a partagé 2 photos.
Voir les 2 photos

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
08-08-2018 16:00:09

Message de Taylor Thanks for the incredible love yesterday @eventscedarcity was awesome! So excited about stage 2 today going up Nebo and back down to Payson. 🦋 #rideforlove
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-08-2018 16:00:01

Message de Volta a Portugal du 08-08-2018Paulo Duarte - Patrocionador oficial
Voir la vidéo

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 08-08-2018Dans une semaine, la 51ème édition du Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine s'élancera depuis Saint-Just-le-Martel (87), pour une première étape qui emmènera les coureurs vers le territoire de la Communauté...
Voir les 4 photos

Kilian FrankinyKilian Frankiny
08-08-2018 15:52:18

Message de Kilian Frankiny du 08-08-2018Während der gestrigen Etappe wartete viel Arbeit auf unser Team, da wir mit Tejay den Leader in unseren Reihen haben. Somit kam auch ich nicht ohne Arbeit davon und verbrachte...
Voir les 2 photos

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-08-2018 15:49:22

Message de Volta a Portugal du 08-08-2018Segunda metade. Sernancelhe.
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
08-08-2018 15:48:34

Message de Team Bahrain Merida du 08-08-2018teambahrainmerida.com :     Bielsko – Biala, August 8th2018 – UNESCO World Heritage Site of Salt Mine Wieliczka is great backdrop to our stage 5 start. The 152km later riders...
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
08-08-2018 15:45:35

Message de Michał Kwiatkowski du 08-08-2018‪That was a hard finish. Maybe I started to early, but just could not wait, that would make it easy for Pascal Ackermann. In the end I saw Dylan Teuns...
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
08-08-2018 15:45:04

Message de Luis Ángel Maté du 08-08-2018Tour de Polonia 2018, 5a etapa: Maté superó una jornada desafortunada | Luis Ángel Maté : Jornada sin suerte en el Tour de Pologne pero con mejores sensaciones que ayer....
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
08-08-2018 15:42:59

Message de Tiago Machado du 08-08-2018Campeonato Europeu de crono : Ja deu para ficar com uma linda dor nas pernas 🙈🤣
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
08-08-2018 15:40:28

Message de CCC Development Team du 08-08-2018Po raz piąty z rzędu nasz kolarz odbiera na podium koszulkę lidera klasyfikacji górskiej, Tour de Pologne!
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
08-08-2018 15:40:04

Message de Team Sunweb du 08-08-2018"Today was about staying out of trouble and not losing time on a tricky final." - Sam Oomen on today at #TDP2018.

📝 teamsunweb.com/pologne-s5
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
08-08-2018 15:24:37

Message de Team Bahrain Merida du 08-08-2018🇵🇱 Tour de Pologne
Stage 5️⃣
➡️ Gasparotto Enrico takes a good 5th place at the sprint in Bielsko-Biala.
He is still 8th overall, 27" down the leader and today's winner #Kwiatkowski
📸 Pics...
Voir les 6 photos

AGO-AquaServiceAGO-AquaService
08-08-2018 15:22:59

Message de AGO-AquaService du 08-08-2018Super bravo à ⁦‪Marvin Tasset‬⁩ meilleur jeune du Tour de Namur 2018👏🏻👏🏻👍💐💪🏼
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-08-2018 15:22:56

Message de Volta a Portugal du 08-08-2018Beñat Txoperena é um basco de 26 anos que adora a Volta a Portugal. O corredor da Euskadi-Murias está hoje a integrar a fuga do dia. À partida, em Sernancelhe,...
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
08-08-2018 15:21:22

Message de Michał Kwiatkowski du 08-08-2018It’s raining champagne 🍾
Team Sky Tour de Pologne
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
08-08-2018 15:19:32

Message de Team Sunweb du 08-08-2018"At the end it was a very close finish - I’m happy with my performance and proud to be able to wear the Euro colours for another year." - Ellen...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
08-08-2018 15:18:29

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 08-08-2018🇪🇸 Vuelta a Burgos (IDJ Burgos) - Tappa 2
🔝 5* posto per il leader #OrangeBlue Marco Canola al termine della volata decisiva vinta da Matteo Moschetti.
💪🏻 Top10 per Nicola...
Voir les 3 photos

Tour de PologneTour de Pologne
08-08-2018 15:16:17

Message de Tour de Pologne du 08-08-2018He doesn’t believe it. We do. Kwiato, you legend! 🇵🇱
Legenda. Bez dwóch zdań.
#TDP2018 #UCIWT
📷 ATCommunication
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
08-08-2018 15:14:27

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 08-08-2018#VueltaBurgos Cuarta plaza para Nelson A. Soto en un sprint que se llevó Moschetti (PLK). Por su parte, Lluís Mas lo intentó en el último kilómetro.

Imágenes: GolTV
Voir la vidéo

CyclassicsCyclassics
08-08-2018 15:10:00

Message de Cyclassics du 08-08-2018Wo sind eigentlich unsere Mädels? Seid ihr schon angemeldet? 🏁🚴‍♀️

🙋 hoch, wenn ihr bei den EuroEyes CYCLASSICS dabei seid.
Voir les 3 photos

Tour de PologneTour de Pologne
08-08-2018 15:07:18

Message de Tour de Pologne du 08-08-2018What a finish! Co za finisz!
👏 Michał Kwiatkowski
📷 Tissot
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
08-08-2018 15:01:17

Message de Michał Kwiatkowski du 08-08-2018Unbelievable!
Team Sky Tour de Pologne
📷 Szymon Gruchalski Cycling
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
08-08-2018 15:00:22

Message de Movistar Team du 08-08-2018Mikel Landa prosigue su rehabilitación : We continue to follow Mikel Landa Meana's recovery in an update on our website, with details on his rehab exercises in Vitoria and the...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
08-08-2018 15:00:02

Message de La Vuelta du 08-08-2018🇪🇸 Haimar Zubeldia se retiró en 2017 habiendo corrido 12 Vueltas. El récord está en 17 seguidas
➡️ ¿Sabes quién lo tiene?

🇬🇧 Haimar Zubeldia retired in 2017 having ridden 12 Vueltas....
En voir plus

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
08-08-2018 15:00:01

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 08-08-2018[Mini Jeu]
De nationalité belge, je suis né en 1955 à Mouscron. J’ai remporté de nombreuses courses dont le Grand Prix de Fourmies en 1976, 1977 et 1979. Et je serai...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
08-08-2018 15:00:00

Message de Tour of Utah du 08-08-2018Don't to bring your non-perishable food items to the Mesa Moving & Storage-Salt Lake City Race booth to help support Move For Hunger to stop hunger in Utah during Stages...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
08-08-2018 14:56:42

Message de Team Cofidis du 08-08-2018Comment dit-on 'bravo' en polonais ? 🇵🇱

Une nouvelle fois échappé sur le Tour de Pologne, notre guerrier Mathias Le Turnier Officiel a tout donné aujourd'hui en tête de course !...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
08-08-2018 14:56:23

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 08-08-2018Pour rappel, deux nouveaux coureurs intégreront le Vital Concept Cycling Club en 2019. En attendant la suite...

🇫🇷 Jimmy Turgis - 26 ans
Sa réaction ➡ http://bit.ly/UnTurgisPeutEnCacherUnAutre

🇫🇷 Cyril Gautier - 30...
En voir plus

Message de Enrico Battaglin Official Fan Club du 08-08-2018Podium time 👍🏻👍🏻👍🏻
En voir plus

Bauke MollemaBauke Mollema
08-08-2018 14:54:17

Message de Bauke Mollema du 08-08-2018Aanstaande zondag staat het leukste wielerevent van het jaar op het programma! Mijn toertocht De Bauke Mollema Tocht in Noord-Nederland, met routes van 65, 110 en 165 km én met...
Voir la vidéo

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 08-08-2018👍 Thibaut Pinot conserve sa 5e place provisoire au classement général à l'issue de la 5e étape remportée par Michał Kwiatkowski mais marquée par l'attaque de Georg Preidler, malheureusement repris...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 08-08-2018De Cracovie à Bukowina Tatrzańska ! 🇵🇱

Photos : Sirotti
Voir les 3 photos

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
08-08-2018 14:50:53

Message de Fan Club Ben Gastauer du 08-08-2018Ben quitte le Tour de Pologne : Ben a quitté le Tour de Pologne après une lourde chute. Alors qu'il restait une quarantaine de kilomètres à faire plusieurs coureurs se...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
08-08-2018 14:49:23

Message de Team Sunweb du 08-08-2018⚡ The Decisive Week ⚡

🎥 #InsideOut at Le Tour de France with our exclusive fly-on-the-wall documentary, following the team through the final week of battle at #TDF2018.

#KeepChallenging
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
08-08-2018 14:48:12

Message de UAE Team Emirates Supporters du 08-08-2018Al cospetto dei giganti, buon settimo posto del nostro Simone Consonni al Giro di Polonia🇵🇱. Un ' altra top ten di valore per il nostro Simo. 💪💪💪💪#uaetilovvo #PROVARCISEMPRE
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
08-08-2018 14:44:28

Message de Tour de Pologne du 08-08-2018🏁 Michał Kwiatkowski wins the Stage 5.
#TDP2018 #UCIWT
Voir la vidéo

Message de Enrico Battaglin Official Fan Club du 08-08-2018Terzo posto oggi per il nostro Enrico 👏🏻👏🏻👏🏻bravissimo!!! 👍🏻👍🏻
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
08-08-2018 14:42:46

Message de Michał Kwiatkowski du 08-08-2018Kwiato does it again 👏🏁🏆
Team Sky Tour de Pologne
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
08-08-2018 14:42:17

Message de CCC Team du 08-08-2018#TDP2018 Another tough battle to the line sees Dylan Teuns finish in second place on stage 5 behind Kwiatkowski. What a finish that was. #Ride_BMC
Voir la vidéo

Team INEOSTeam INEOS
08-08-2018 14:41:33

Message de Team INEOS du 08-08-2018WOW!!! Michal Kwiatkowski wins again in Poland with a stunning long-range sprint! What a ride. What a rider. He extends his overall lead after five stages 🔥🇵🇱
Voir la vidéo

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
08-08-2018 14:39:07

Wederom een schitterende prestatie van onze poulain 2de achter Kwiatowski, doe zo verder maat !!! Weer zo dicht bij, morgen koninginnerit YES you can !!!

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
08-08-2018 14:31:15

Message de Audrey Cordon-Ragot du 08-08-20184ème de ces Championnats d’Europe de CLM @glasgow_2018 , une médaille en chocolat que je croque avec satisfaction.
Merci à @ffcyclisme pour cette semaine au top qui m’a permise de m’exprimer...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
08-08-2018 14:28:50

Message de Team Bahrain Merida du 08-08-2018🇵🇱 Tour de Pologne
🎥 Stage 5️⃣ is about to finish. Check out today's feed zone footage ⤵️
Voir la vidéo

Dubai TourDubai Tour
08-08-2018 14:12:56

Message de Dubai Tour du 08-08-2018Confetti and flowers for Elia Viviani as he celebrates becoming the new race leader during Stage 3. #DubaiTour
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
08-08-2018 14:11:02

Message de Team INEOS du 08-08-2018Close second for Castroviejo : It was a close second place for Jonathan Castroviejo who claimed a strong silver medal at European time trial champs in Glasgow
En voir plus

UAE TourUAE Tour
08-08-2018 14:09:50

Message de UAE Tour du 08-08-2018An impressive reflection of the closely grouped peloton. #RideToAbuDhabi
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
08-08-2018 14:08:44

Message de Team Novo Nordisk du 08-08-2018REPORT: Lozano Takes Back Time on Stage 4 of Tour du Rwanda : David Lozano earned another top five finish at the Tour du Rwanda, taking fourth on Stage 4....
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
08-08-2018 14:06:18

Message de Israel Cycling Academy du 08-08-2018One against many.

That scene of a single rider trying to beat a peloton seems always like a mission impossible. But you still try if you got the heart and...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
08-08-2018 14:04:39

Message de CCC Team du 08-08-2018While there might only be one categorized climb to tackle at #TOU2018 today, stage 2 will by no means be an easy day of racing! Take a look at the...
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 08-08-2018Campenaerts verlengt Europese titel met 63 honderdste seconde : 🇪🇺️🏆
En voir plus

Trixi WorrackTrixi Worrack
08-08-2018 14:03:44

Message de Trixi Worrack du 08-08-20183. Place Timetrail European Championships Glasgow. #betterlatethannever...
Voir les 2 photos

Tour of UtahTour of Utah
08-08-2018 14:00:00

Message de Tour of Utah du 08-08-2018If the official 2018 Tour of Utah staff uniforms keep you cool while you look cool, then they must be KUHL!
En voir plus

BinckBank TourBinckBank Tour
08-08-2018 13:58:32

Message de BinckBank Tour du 08-08-2018👍 Thumbs up for Victor Campenaerts, European Champion Time Trial 🏅
See you next week 🙌
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
08-08-2018 13:58:19

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 08-08-2018Prossima fermata, Repubblica Ceca 🇨🇿
La Bardiani-CSF affronta domani la prima delle quattro tappe del Czech Cycling Tour
📝 News: https://goo.gl/Tuj5DF

🇬🇧 Next stop, Czech Republic
The #GreenTeam tomorrow faces the first stage (on...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-08-2018 13:52:35

Message de Volta a Portugal du 08-08-2018Rui Vinhas e Gustavo Veloso puxam pelo pelotão na sexta etapa da Volta.
En voir plus

Damiano CarusoDamiano Caruso
08-08-2018 13:48:21

Message de Damiano Caruso du 08-08-2018teambahrainmerida.com : BAHRAIN MERIDA Pro Cycling Team is delighted to announce that Damiano Caruso will be joining our team from 2019 season. The 30-year-old Italian - who has spent the...
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 08-08-2018Championnats d'Europe 🇪🇺️

Coralie Demay était présente cette semaine sur les Championnats d’Europe Piste avec l’équipe de France. Deux 5èmes places et une 7ème place sont les résultats de la bretonne...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
08-08-2018 13:33:54

Message de UAE Team Emirates Supporters du 08-08-201812 ° posizione per il nostro Filippo Ganna nella prova a cronometro dei campionati Europei. In una specialità dove è fondamentale l ' esperienza che ti fa dosare le...
Voir les 11 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 08-08-2018‪Great result for second-year pro Maximilian Schachmann, who takes the bronze medal at the European Championships in the individual time trial!‬
‪#WayToRide‬
‪Photo: GettySport‬
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
08-08-2018 13:05:23

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 08-08-2018#CCTour inizia oggi per i nostri corridori che sono in visita alla Force a Zlin
Our Czech Cycling Tour starts today with the visit to Force headquarters in Zlin

#LoveMyWilier #EnjoYouRide...
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
08-08-2018 12:59:33

Message de Arctic Race of Norway du 08-08-2018Frokostseminar med Thor Hushovd : Vil du høre Thor Hushovds beste tips om trening, helse og ernæring?🥇🚴‍

Få med deg frokostseminar i Vadsø og Alta, 16. og 19. august! Hushovd...
En voir plus

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
08-08-2018 12:53:43

Message de Tom Bohli Followers du 08-08-2018Tour of Utah 2. Etappe/stage 2 Payson Loop:
Mittwoch/Wednesday 8. August 142,6 km
2027 Höhenmeter/climbinh total
11.1% max. Steigung/max. gradient
Start und Ziel befindet sich in Payson. Bei km 70 beginnt die Steigung zum...
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-08-2018 12:53:28

Message de Volta a Portugal du 08-08-2018Raúl com o Presidente!
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
08-08-2018 12:40:32

Message de Tour de Pologne du 08-08-2018Michał Kwiatkowski is having a chat with Przemysław Niemiec. Team Sky controlling the peleton and keeping the breakaway close.

Michał Kwiatkowski w krótkiej pogawędce z Przemkiem Niemcem. Team Sky kontroluje...
En voir plus

Jens VoigtJens Voigt
08-08-2018 12:38:31

Message de Jens Voigt du 08-08-2018Deine Kids fahren für ihr Leben gerne Fahrrad und möchten selbst Teil der Deutschland Tour sein?

Dann ist die „kinder+Sport mini tour“ genau das Richtige: Alle Kinder zwischen 2 und 4...
En voir plus

Message de Hagens Berman Axeon Cycling Team du 08-08-2018Scenes from the 2018 Larry H. Miller Tour of Utah part 1:

(Video: Ryan Christopher Mitchel)
Voir la vidéo

Message de Filippo Ganna Official Fan Club du 08-08-2018Manca poco alla partenza di pippo (14.31 ora italiana)
Seguitelo già ora su Rai2, la diretta Eurosport è prevista a partire dalle 15.15
Voir les 2 photos

Edwin ÁvilaEdwin Ávila
08-08-2018 12:20:05

Message de Edwin Ávila du 08-08-2018Bueno y para los q les gusta un poco de acción aquí les dejo lo vivido en el momento del sprint
Voir la vidéo

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
08-08-2018 12:19:00

Message de The Tour Of Britain du 08-08-2018ITV4 TV Schedule revealed : 📺 You won't miss a minute of the OVO Energy Tour of Britain this September thanks to ITV4!

Check out the provisional TV schedule here.

#OVOToB
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
08-08-2018 12:18:54

Message de UAE Team Emirates du 08-08-2018Team presentation before the start of Stage 5 Tour de Pologne 🇵🇱. We’re looking forward to another intense day of racing, good luck to all our guys! #UAETeamEmirates #TDP2018
Voir la vidéo

Message de Danilo Napolitano - Pagina Ufficiale - du 08-08-2018#campionatieuropei2018 #glasgow @gannafilippo @superomarone #italia @vittoria_servizio_corse
En voir plus

Caleb EwanCaleb Ewan
08-08-2018 12:17:53

Message de Caleb Ewan du 08-08-2018Lotto Soudal on Twitter : Retweeted Marc Sergeant (@marc_sergeant):

Building the future, super important, building on the foundations of the past... let’s follow the food steps of great top sprinters we...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
08-08-2018 12:17:37

Message de Team Bahrain Merida du 08-08-2018teambahrainmerida.com : BAHRAIN MERIDA Pro Cycling Team is delighted to announce that Damiano Caruso will be joining our team from 2019 season. The 30-year-old Italian - who has spent the...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-08-2018 12:15:13

Message de Volta a Portugal du 08-08-2018Boa disposição em Sernancelhe, Capital da Castanha...
Voir la vidéo

Caleb EwanCaleb Ewan
08-08-2018 12:14:29

Retweeted Lotto Soudal (@Lotto_Soudal):

WELCOME CALEB EWAN!

Lotto Soudal is thrilled to announce the signing of Caleb Ewan. The 24-year-young Australian signed a two-year contract.

💬EWAN: "The opportunity to join Lotto Soudal was...

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-08-2018 12:12:53

Message de Volta a Portugal du 08-08-2018Está na estrada a 6ª etapa da 80ª edição da Volta a Portugal Santander 2018!
Toda a informação e direto da etapa em:
➡http://bit.ly/6etapainfo
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
08-08-2018 12:12:49

Message de Michał Kwiatkowski du 08-08-2018Focused on the start, focused on the bike. Tour de Pologne stage 5 is on, Team Sky riders controlling the peleton and not allowing the breakaway to go to far...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-08-2018 12:10:55

Message de Volta a Portugal du 08-08-2018O herói da Volta 2018.
En voir plus

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 08-08-2018Après la journée de repos de mardi au Tour du Portugal, c’est reparti ce mercredi pour les 5 dernières étapes. Nos coureurs à l’échauffement.
Voir les 6 photos

Edwin ÁvilaEdwin Ávila
08-08-2018 12:09:56

Message de Edwin Ávila du 08-08-2018Primera etapa @thetourofutah gracias #teammates #yallaacademy #iloveit #utah #colombia #bike #cycling #race #sprint @veloimages #meencanta #oneobsession
Voir les 3 photos

Ramunas NavardauskasRamunas Navardauskas
08-08-2018 12:04:39

Message de Ramunas Navardauskas du 08-08-2018EC2018 Glasgow starting very soon !!!!
🤭🚴🏻‍♂️
#navardauskas
Voir les 6 photos

Tour de PologneTour de Pologne
08-08-2018 12:01:35

Message de Tour de Pologne du 08-08-2018Can this break make it till the very end? 🏁 #TDP2018 #UCIWT Stage 5
Czy dziś ucieczka dojedzie do mety?🏁
🚴🏼‍♂️ Jan Tratnik CCC Sprandi Polkowice
🚴🏼‍♂️ Jan Zieliński Team Poland
🚴🏼‍♂️ Jenthe...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 08-08-2018‪"The King of Cool" Iljo Keisse talks about life as a pro rider, being a role model for his children and the spirit of #TheWolfpack.‬
‪https://youtu.be/-rniJCcuofk‬
En voir plus

Louis MeintjesLouis Meintjes
08-08-2018 11:58:36

Message de Louis Meintjes du 08-08-2018Off to the start of stage 2 of Vuelta a Burgos.
Voir les 2 photos

Ted KingTed King
08-08-2018 11:45:50

Message de Ted King du 08-08-2018For your listening and viewing pleasure, #ProTipsFromProCyclists, today’s riveting edition: sunscreen pointers with @stephenhyde. // Trust me, you DO want to see the podcast, visit the link in my profile...
Voir la vidéo

Daniel OssDaniel Oss
08-08-2018 11:39:52

Message de Daniel Oss du 08-08-2018Guys, rivivete con me il Tour de France e il grande risultato di squadra ottenuto con Peter Sagan.

Guys, relive the Tour de France with me and the great team result...
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-08-2018 11:38:42

Message de Volta a Portugal du 08-08-2018Raul Alarcon - Partida Sernacelhe
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-08-2018 11:35:52

Message de Volta a Portugal du 08-08-2018A Cartosis é o fornecedor oficial dos cartões de identificação à Volta a Portugal.
Líder em produção e personalização de cartões no mercado ibérico, esta é uma marca SIBS. Descubra estas...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-08-2018 11:33:56

Message de Volta a Portugal du 08-08-2018Rui Vinhas - Partida Sernancelhe
Voir la vidéo

Tour de PologneTour de Pologne
08-08-2018 11:25:54

Message de Tour de Pologne du 08-08-2018Michał Kwiatkowski and Czesław Lang on the start of #TDP2018 #UCIWT Stage 5 🇵🇱

Dwie legendy na starcie 😉 Kwiato i Czesław Lang.

📷 ATCommunication
En voir plus

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
08-08-2018 11:14:03

Message de Tom Bohli Followers du 08-08-2018#TourofUtah 1. Etappe/Stage 1
Alles was zählt ist die Verteidigung des Leader-Trikot von Tejay van Garderen.
Tom arbeitete während der ersten Rennhälfte hart an der Spitze des BMC-Zuges!!
It's all about defense Tejay...
Voir les 2 photos

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
08-08-2018 11:12:10

Message de BORA-hansgrohe du 08-08-2018#Photos #Gallery
📝 Sign in
🎥 Interviews
🗯 Meeting friends
🤘🏻 Rock’n’ Roll at Tour de Pologne
Voir les 5 photos

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
08-08-2018 11:10:11

Message de The Tour Of Britain du 08-08-2018Download the 2018 OVO Energy Tour of Britain race manual now! : 📢 It's here! 📢 The 2018 OVO Energy Tour of Britain race manual is now available to download!

Don't...
En voir plus

Paris Camembert OfficielParis Camembert Officiel
08-08-2018 11:07:37

Message de Paris Camembert Officiel du 08-08-2018Gautier, Van Keirsbulck, Duchesne ... les infos mercato de ce lundi : https://sports.orange.fr/cyclisme/article/gautier-van-keirsbulck-duchesne-les-infos-mercato-de-ce-lundi-CNT0000015tya1.html
En voir plus

Davide CimolaiDavide Cimolai
08-08-2018 11:05:10

Message de Davide Cimolai du 08-08-2018💥💎Boom💎💥
.
@innorogioielli per @gaerneofficial
.
Glitter#8

Scarpa realizzate da Gaerne con tomaia bianca glitterata, recanti, sulle chiusure boa, le iniziali di Davide Cimolai contornate da polvere di diamante nera e da due...
Voir les 3 photos

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
08-08-2018 11:01:05

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 08-08-2018WELCOME CALEB EWAN!

Lotto Soudal is thrilled to announce the signing of Caleb Ewan. The 24-year-young Australian signed a two-year contract.

💬CALEB EWAN: "The opportunity to join Lotto Soudal was for me...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
08-08-2018 11:00:03

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 08-08-2018🇺🇸 Tour of Utah - Tappa 2
📍 Payson > Payson | 142,6km
📺 LIVE su Eurosport dalle ore 21.30

🇪🇸 IDJ Burgos - Tappa 2
📍 Belorado > Castrojeriz
🏁 Arrivo 16.40

#GRINTARE👇🏻
Voir les 2 photos

Tour de PologneTour de Pologne
08-08-2018 10:56:48

Message de Tour de Pologne du 08-08-2018🚩 Live from the Start, Stage 5, Kopalnia Soli ,, Wieliczka - Bielsko-Biała, Km 152.
#TDP2018 #UCIWT
Voir la vidéo

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
08-08-2018 10:51:13

Message de Michał Kwiatkowski du 08-08-2018Yellow mission ✌️✊
Team Sky Tour de Pologne Stage 5
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
08-08-2018 10:48:44

Message de CCC Team du 08-08-2018#TDP2018 The guys have signed on and are ready to race! Stage 5 is about to get underway. #Ride_BMC
Voir la vidéo

Tour de PologneTour de Pologne
08-08-2018 10:44:44

Message de Tour de Pologne du 08-08-2018Last pictures before the start in Wieliczka Salt Mine. Michał Kwiatkowski is looking sharp in yellow 👍 Team Sky ready to defend it’s leader. #TDP2018 #UCIWT

Ostatnie zdjęcia przed startem z...
Voir les 4 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
08-08-2018 10:41:46

Message de Team Bahrain Merida du 08-08-2018🇵🇱 Tour de Pologne
🎙️ Gasparotto Enrico "It didn’t happen too many times in past 2 years that I’m a leader of my team in stage race where you need to...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
08-08-2018 10:35:53

Message de Team Bahrain Merida du 08-08-2018🇵🇱 #TDP2018
Stage 5️⃣
🚩 Kopalnia Soli "Wieliczka"
🏁 Bielsko-Biala
➡️ 152 km
🕐 12:55
🕟 16:27~16:43
👉🏻 Hilly stage with numerous categorized climbs. In the final, three 7,2 kilometres-long laps around Bielsko-Biala.
Voir les 6 photos

CCC Development TeamCCC Development Team
08-08-2018 10:33:26

Message de CCC Development Team du 08-08-2018Król gór i pozostali kolarze CCC Sprandi Polkowice są gotowi do 5.etapu Tour de Pologne z Wieliczki do Bielska-Białej!

Jeśli na którymś etapie na metę wjedzie ucieczka, to właśnie na...
Voir les 2 photos

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 08-08-2018[BREAKING NEWS] Voici la liste provisoire des coureurs engagés sur la 51ème édition du Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine !!
Plus d'infos ➡️ http://www.tourdulimousin.com/index.php?option=com_content&view=article&id=158:la-liste-des-engages&catid=16:actus&Itemid=199
J - 7️⃣️👊😉
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-08-2018 10:31:00

Message de Volta a Portugal du 08-08-2018@voltaportugal • Instagram photos and videos : Siga-nos no Instagram e veja as melhores imagens da Volta. https://www.instagram.com/voltaportugal/
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
08-08-2018 10:30:00

Message de Tirreno Adriatico du 08-08-2018Amazing Sky! #TirrenoAdriatico
En voir plus

Rui CostaRui Costa
08-08-2018 10:27:54

Message de Rui Costa du 08-08-2018#TdP2018 – Etapa 5
Bom dia amigos :)
Já estamos a postos para a quarta etapa. Hoje temos 4 contagens de montanha e a chegada termina numa subida curta e explosiva. Vai...
En voir plus

BinckBank TourBinckBank Tour
08-08-2018 10:25:02

Message de BinckBank Tour du 08-08-2018⚡NEWSFLASH⚡
The preliminary start list is online!
Check it out now 👉 https://fcld.ly/287k3ho
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
08-08-2018 10:10:17

Message de Audrey Cordon-Ragot du 08-08-2018Voici quelqUes photos de ce chrono !
5ème place à Glasgow !
Voir les 8 photos

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
08-08-2018 10:03:51

Message de Tour de l'Avenir du 08-08-2018Patience... le tour arrive ! J-9 😈⚡️

#tourdelavenir
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
08-08-2018 10:00:57

Message de Tour de Pologne du 08-08-2018🎥 It’s Maximilian Sciandri from BMC Racing Team, taking us through stage 5 👍
🎥 Maximilian Sciandri, dyrektor sportowy BMC prowadzi nas przed 5. etap #TDP2018 #UCIWT
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-08-2018 10:00:01

Message de Volta a Portugal du 08-08-2018Federação Portuguesa de Ciclismo.
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-08-2018 09:54:41

Message de Volta a Portugal du 08-08-2018Será que Joni ataca hoje? Já só temos 5 etapas.
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
08-08-2018 09:50:53

Message de Brenton Jones du 08-08-2018Happy 10 year anniversary Coach! Over the last decade there have been many victories but plenty of crashes and setbacks along the way as well. Thank you for your hard...
Voir les 13 photos

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-08-2018 09:45:28

Message de Volta a Portugal du 08-08-2018Promotora Santander.
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 08-08-2018🇫🇷 Le Champion de France Amateur, Geoffrey Bouchard, rejoint l'équipe AG2R LA MONDIALE pour deux saisons !

Infos & citations ⤵️

https://www.cyclisme.ag2rlamondiale.fr/geoffrey-bouchard-rejoint-lequipe-ag2r-la-mondiale-pour-deux-saisons/

Photos © Céline Combier / YPmedias
Voir les 3 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
08-08-2018 09:38:00

Message de Santos Tour Down Under du 08-08-2018Legends' Night Dinner : Secure your tickets for a night with the cycling stars. ⭐ The Legends' Night Dinner is your chance to get up close and personal with some...
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
08-08-2018 09:32:30

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 08-08-2018Ook in de vijfde rit moeten de nodige hoogtemeters overwonnen worden. Halverwege de etappe zijn er twee beklimmingen van de tweede categorie opgenomen, al is er dan al behoorlijk geklommen....
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-08-2018 09:28:47

Message de Volta a Portugal du 08-08-2018Antevisão da Etapa Sernancelhe - Boticas
Voir la vidéo

Beste supporters ,
Via deze weg wil ik jullie laten weten dat deze Facebook pagina https://www.facebook.com/profile.php?id=100006463526731 NIET van Dries is.
Gelieve deze persoon te verwijderen.
Bedankt

José GonçalvesJosé Gonçalves
08-08-2018 09:21:09

Message de José Gonçalves du 08-08-2018CAMPEONATO EUROPEU DE TT

Olá amigos,

Depois de um bom tempo sem competições, não estive parado mas sim a trabalhar duro para poder estar na minha melhor forma nas competições que...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
08-08-2018 09:16:19

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 08-08-2018🚑 Tombé sur la dernière étape du Tour du Danemark, Kris Boeckmans a été opéré avec succès de l'avant-bras. Il a retrouvé son domicile en Belgique et va maintenant suivre...
En voir plus

Message de Maciej Paterski Official Fanpage du 08-08-2018Dziś czeka nas pagórkowaty etap z Wieliczki do Bielsko-Białej. Po pierwszym dniu w górach czuję się całkiem nieźle. Trzymajcie kciuki✊ za 🇵🇱ekipę!!! Jedziemy dalej 🚵‍♂️!!!
Voir les 2 photos

CCC Development TeamCCC Development Team
08-08-2018 09:12:00

Message de CCC Development Team du 08-08-2018Skład CCC Sprandi Polkowice na Czech Cycling Tour : Gdy peleton Tour de Pologne wjedzie w bardziej wymagające góry, druga część CCC Sprandi Polkowice rozpocznie zmagania w Czech Cycling Tour,...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
08-08-2018 09:06:26

Message de Tour de Pologne du 08-08-2018🎥 Relive the incredible stage 4 of #TDP2018 #UCIWT
🎥 Przeżyjmy jeszcze raz niesamowite emocje 4. etapu Tour de Pologne 🇵🇱
90 lat Tour de Pologne Niepodległa Carrefour TAURON Polska Energia...
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
08-08-2018 09:05:29

Message de CCC Team du 08-08-2018Can Stefan Küng swap his 🇨🇭 time trial skinsuit for the 🇪🇺 one? Stefan is our sole representative at the #Glasgow2018 time trial today. He rolls out at 14:23 CEST....
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
08-08-2018 08:51:34

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 08-08-2018#VueltaBurgos

TAPPA 2 - STAGE 2

▶️ 12:50

#LoveMyWilier #EnjoYouRide #BrytonSport
En voir plus

Brent BookwalterBrent Bookwalter
08-08-2018 08:51:07

Message de Brent Bookwalter du 08-08-2018It’s a bummer to barely miss out on third place and the time bonus, but I’m happy to be in the mix and feel that finish line fire again.

While today...
En voir plus

Loïc ChetoutLoïc Chetout
08-08-2018 08:42:53

Message de Loïc Chetout du 08-08-2018Très heureux de pouvoir prolonger mon aventure avec la Team Cofidis !
Merci à Cedric Vasseur ainsi que Thierry Vittu et tous les membres du staff pour la confiance qu’ils...
En voir plus

Jérémy MaisonJérémy Maison
08-08-2018 08:39:19

Message de Jérémy Maison du 08-08-2018Hello les amis,

Ca y est après 5semaines sans courir j'ai repris hier au Vuelta a Burgos 😁 la course se poursuit jusqu'à samedi et est a suivre sur l'equipe...
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
08-08-2018 08:32:17

Message de Ondřej Cink du 08-08-2018Solid 10th at European championship 🇪🇺 in Glasgow
Shape is growing up 👍🏼 looking forward to next World Cup in Canada 🇨🇦 @velirium
Thanks for great support @reprezentacemtb @czechcycling @ascdukla...
En voir plus

Rui VinhasRui Vinhas
08-08-2018 08:19:28

Message de Rui Vinhas du 08-08-2018Bom dia,

Hoje tivemos uma visita especial, o Sr. Jorge Nuno Pinto da Costa, para dar ânimo e uma força extra.
Irei para a linha de partida e espero estar apto para...
En voir plus

Christophe Laporte Fan ClubChristophe Laporte Fan Club
08-08-2018 08:18:24

Message de Christophe Laporte Fan Club du 08-08-2018Var Matin du 8 août
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
08-08-2018 08:16:22

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 08-08-2018🇺🇸 Tour of Utah - Tappa 1
🙌🏻 Doppia Top10 per la formazione #OrangeBlue nella tappa di Cedar City.
👉🏻 6° posto per Damiano Cima
👉🏻 8° posto per Simone Ponzi

#GRINTARE👇🏻
Voir les 3 photos

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
08-08-2018 08:16:18

Message de Arctic Race of Norway du 08-08-2018Meld deg på til ARN_CHALLENGE : Ta utfordringen og bli med på Arctic Race of Norway Challenge! Du kan bryne deg på løypa som de profesjonelle rytterne skal gjennom i...
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 08-08-2018Titelverdediger Campenaerts: "De druk werkt extra motiverend" : De champ is er klaar voor!
En voir plus

Alexis GuerinAlexis Guerin
08-08-2018 08:12:22

Message de Alexis Guerin du 08-08-2018L’union fait la force, ensemble on ira toujours plus loin,plus fort, plus vite....#cycling #work
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
08-08-2018 08:08:12

Message de Team Cofidis du 08-08-2018🖋️ Loïc Chetout prolonge son aventure avec Tla Team Cofidis !

Manager général de Cofidis Solutions Crédits, Cedric Vasseur a insisté sur les valeurs d’un coureur exemplaire quant à son engagement...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
08-08-2018 08:00:55

Message de Tour de Pologne du 08-08-2018#TDP2018 #UCIWT leaders after stage 4 👏
🏆 Carrefour General Classification ➡️ Michał Kwiatkowski Team Sky
🏔 TAURON Polska Energia Best Climber ➡️ Jan Tratnik CCC Sprandi Polkowice
🚀 Hyundai Polska Best Sprinter...
Voir les 4 photos

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-08-2018 08:00:02

Message de Volta a Portugal du 08-08-2018Kia - Patrocionador pódio.
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-08-2018 08:00:00

Message de Volta a Portugal du 08-08-2018Terminou o descanso para o Pelotão da Volta a Portugal Santander! 😴🔚

A 6ª etapa, arranca hoje de Sernancelhe, pelas 12h55m, com chegada prevista a Boticas cerca das 17h30m.

Acompanhe em direto...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 08-08-2018Nous avons une nouvelle prolongation de contrat à vous annoncer : celle de Jacopo Guarnieri qui rempile pour les saisons 2019 et 2020 ! 👌
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 08-08-2018Toujours en sécurité avec Lazer Helmets 🕶️

http://www.lazersport.com

#RideAndShine #USEYOURHEAD
Voir les 3 photos

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-08-2018 07:54:57

Message de Volta a Portugal du 08-08-2018Instagram Post 04
Voir les 16 photos

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
08-08-2018 07:53:31

Message de Sonny Colbrelli du 08-08-2018Ancora pochi giorni e Domenica sarò al via del Campionato Europeo di Glasgow in Scozia.

Sempre un grande onore poter vestire la maglia Azzurra! 🇮🇹

photo: Bettini Photo

SC
En voir plus

Hugo SanchoHugo Sancho
08-08-2018 07:44:12

Message de Hugo Sancho du 08-08-2018O NUMERO DA SORTE

Depois de uma terça-feira a matar saudades do descanso ,familia e amigos.

Hoje tenho que ir colocar " novamente" o dorsal, vem ai a 2°parte da VOLTA ,...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
08-08-2018 07:28:07

Message de Equipe Arkéa Samsic du 08-08-2018Rendez-vous à 16h48, aujourd'hui, sur Eurosport 2 pour le le récap 📽de la Polynormande 🏆😍
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
08-08-2018 07:23:59

Message de Mitchelton-SCOTT du 08-08-2018It was another hot day in the U.S as the team made their way safely through the 162km stage with Meyer the highest finisher on the stage, sprinting into the...
Voir les 13 photos

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
08-08-2018 07:17:24

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 08-08-2018Siamo arrivati in Repubblica Ceca, pronti per un grande evento
We are arrived in 🇨🇿, Ready for a great event

#Force
Voir les 2 photos

Tour de PologneTour de Pologne
08-08-2018 07:03:30

Message de Tour de Pologne du 08-08-2018#TDP2018🇵🇱 #UCIWT🏆
Stage 5: Wieliczka Salt Mine - Bielsko-Biała
⏱ 12:50 CET
🏁 ~16:40
🚴🏼‍♂️ 152 km
⛰ hilly
🌥 28 d. Celsius
📺 TVP1 - oficjalna strona, TVP Sport, Eurosport 2
📲 TDP official app
Voir les 2 photos

Karol DomagalskiKarol Domagalski
08-08-2018 06:59:05

Message de Karol Domagalski du 08-08-2018Etap piąty - pytanie piąte!

Ile dziś Karol Domagalski spali kalorii według licznika STRAVA? 😏

Link do jego profilu poniżej (https://www.strava.com/athletes/7665682)

Czas do 14:00!

Do wygrania koszulka kolarska Polskiej kadry z...
Voir les 2 photos

UnitedHealthcare Pro CyclingUnitedHealthcare Pro Cycling
08-08-2018 06:55:09

Message de UnitedHealthcare Pro Cycling du 08-08-2018McCabe crushes stage 1 at Tour of Utah : Race Report stage 1 Tour of Utah - McCabe takes win in sprint
En voir plus

Grand Prix de PlouayGrand Prix de Plouay
08-08-2018 06:53:08

Message de Grand Prix de Plouay du 08-08-2018Alexander Kristoff vainqueur sur les champs Élysées sera présent à Plouay !
Ci dessous la liste des engagés de la Bretagne Classic Ouest-France le 26 août
Nous la réactualiserons dès réception...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
08-08-2018 06:48:18

Message de Santos Tour Down Under du 08-08-2018Santos Tour Down Under congratulates four-time winner Gerrans upon his retirement : ICYMI, our four-time winner Simon Gerrans announced he will retire from pro cycling at the end of this...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
08-08-2018 06:40:09

Message de Mitchelton-SCOTT du 08-08-2018TODAY: #TDP2018 🇵🇱 Stage 5, 152km from 12:55pm CEST (8:55pm AEST) & #TOU2018 🇺🇸 Stage 2, 138km from 7:30pm (3:30am).
📷 Getty Images.
Voir les 2 photos

CyclassicsCyclassics
08-08-2018 06:20:00

Message de Cyclassics du 08-08-2018Nicht vergessen: Wasser trinken ohne Ende bei dem Wetter - und Wassereis essen natürlich. 😉
En voir plus

Filippo PozzatoFilippo Pozzato
08-08-2018 06:16:15

Message de Filippo Pozzato du 08-08-2018Left home today for the Czech Cycling Tour who starts tomorrow! #maestro #czechcycling #cycling 📸 @pocispix
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
08-08-2018 06:00:02

Message de CCC Development Team du 08-08-2018Kolejny etap i kolejna szansa na wygranie gry Pro Cycling Manager 2018 (w formie kodu, klucza aktywacyjnego).
Typujcie miejsce najwyżej sklasyfikowanego kolarza CCC Sprandi Polkowice na dzisiejszym etapie.

Swoje typy...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
08-08-2018 05:54:00

Message de Team Bahrain Merida du 08-08-2018teambahrainmerida.com : Binck Bank Tour is the only stage race in Netherlands and Belgium on World Tour level. This year the route will again go to some of the famous...
En voir plus

Diego Rosa fans clubDiego Rosa fans club
08-08-2018 05:39:08

Message de Diego Rosa fans club du 08-08-2018Vuelta a Burgos
Tappa: 2 – 8 Agosto : Belorado – Castrojeriz, 163.00 km #GoRosabrothers 💪
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
08-08-2018 05:30:45

Message de Team Novo Nordisk du 08-08-2018🎥 David Lozano breaks down stage 3 of the Tour du Rwanda, where the Spaniard earned his second podium finish of the week. 🇷🇼
Voir la vidéo

CyclassicsCyclassics
08-08-2018 05:30:00

Message de Cyclassics du 08-08-2018Global Fruit Point mit eigenem Team beim Jedermann-Radrennen

Global Fruit Point (www.globalfruitpoint.de), offizieller Fruchtpartner der EuroEyes CYCLASSICS in Hamburg, ist als Direktimporteur und Fruchtagentur auf Überseefrüchte spezialisiert.

Auch...
En voir plus

Pascal Eenkhoorn OfficialPascal Eenkhoorn Official
08-08-2018 05:28:01

Message de Pascal Eenkhoorn Official du 08-08-2018Good start of the Tour of Utah with a fifth place in the prologue. Nice to see the whole team doing super well and I think we’re ready for more!...
En voir plus

Message de Wildlife Generation Pro Cycling presented by Maxxis du 08-08-2018Stage 1 at Tour of Utah delivered everything a stage needs and more. 10,000' high a couple of times, with a searing dash for circuits around Cedar City, Utah,...
En voir plus

Jaco VenterJaco Venter
08-08-2018 04:58:31

Message de Jaco Venter du 08-08-2018Eyes on the prize #tdp2018
#bicycleschangelives
📸 @mariostiehl
En voir plus

Brent BookwalterBrent Bookwalter
08-08-2018 04:53:22

Message de Brent Bookwalter du 08-08-2018Defending day! @bmcproteam boys did a stellar job protecting that slick jersey @tejayvangarderen picked up yesterday. Did my best to get back into Utah sprint mode in the finale...
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
08-08-2018 04:51:25

Message de Rally UHC Cycling du 08-08-2018Huffman Most Aggressive Rider in Utah – Rally Cycling : Great ride from the team on stage one of the Tour of Utah today! Evan Huffman moved into fifth on...
En voir plus

Matteo Montaguti for FunMatteo Montaguti for Fun
08-08-2018 04:43:53

Message de Matteo Montaguti for Fun du 08-08-2018piazzaledellavittoria.it : Corri Sandro corri! Da Savona alla cima del Cervino, l’impresa da pazzi di Sandro ValbonesiRedazione7 agosto 20180 viewsArrampicataAtleticaCiclismoComunicati stampaStorie0 Comments0 views 0 Altro giro, altro regalo per Sandro...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
08-08-2018 04:28:32

Message de CCC Team du 08-08-2018Working hard in defense of the Tour of Utah yellow jersey!

Impressive teamwork from our #TOU2018 riders on stage 1 helped keep Tejay van Garderen well-positioned all day before a...
Voir les 11 photos

Paulina Brzeźna-BentkowskaPaulina Brzeźna-Bentkowska
08-08-2018 03:59:09

Message de Paulina Brzeźna-Bentkowska du 08-08-2018Emocji związanych z Szosowymi Mistrzostwami Europy Elity Glasgow2018 ciąg dalszy 😁 👏
Dzisiaj jazda indywidualna na czas z dwoma polkami na starcie Anna Plichta i Katarzyna Pawłowska. Trzymajmy kciuki 🤞za nasze...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah