ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
20-08-2018 22:32:40

Message de Amgen Tour of California du 20-08-2018Start your week off right with some talk with Alison M. Tetrick! Our Rolling with the Tour Crew took some time to chat with Ali and her various Amgen initiatives.

Rolling...
Voir la vidéo

Message de EF Education First Pro Cycling du 20-08-2018Craddock’s ‘Fight for Paris’ concludes at Houston’s Alkek Velodrome on Friday - EF Education First - Drapac p/b Cannondale : “It’s going to be an awesome night. I’m really proud...
En voir plus

Romain Feillu OfficielRomain Feillu Officiel
20-08-2018 21:13:40

Message de Romain Feillu Officiel du 20-08-2018TOUR DU POITOU-CHARENTES
Du mardi 21 au vendredi 24 août

Mardi 21 août
Étape 1 :
Jonzac > Cognac - 194,2 km
Départ fictif de Jonzac à 12h05 (Centre des Congrès)
Départ réel de Jonzac -...
En voir plus

Filipe Cardoso - AtletaFilipe Cardoso - Atleta
20-08-2018 21:07:48

Message de Filipe Cardoso - Atleta du 20-08-2018OLD SCHOOL!

A malta da velha guarda na conversa depois de mais um circuito.
Só faltava a mini.

#oldschool #ciclismo #cycling
En voir plus

Greg Van AvermaetGreg Van Avermaet
20-08-2018 20:48:44

Message de Greg Van Avermaet du 20-08-2018Niemand reed dit jaar meer wedstrijdkilometers dan Greg Van Avermaet : Tijd voor een korte pauze!
En voir plus

Alberto ContadorAlberto Contador
20-08-2018 20:38:07

Message de Alberto Contador du 20-08-2018Hoy salí a rodar con la niña que me despedí hace poco menos de un año en el mítico Angliru!😍💘😍Today I went to ride with the girl which I said...
En voir plus

Julien SimonJulien Simon
20-08-2018 20:23:49

Message de Julien Simon du 20-08-2018Changement de programme je serais au départ du Tour du Poitou-Charentes qui débute demain puis comme prévu le GP de Plouay dimanche.
#cycling #Cofidis #kuota #suomy #nalini #rudyproject #specializedshoes
En voir plus

Kenny DehaesKenny Dehaes
20-08-2018 20:16:50

Morgen staat Kenny aan de start van de GP Stad Zottegem.

Volta a PortugalVolta a Portugal
20-08-2018 20:00:19

Message de Volta a Portugal du 20-08-2018Se aqui está assim, como não estará em Beja, murmuravam algumas das figuras mais afoitas do pelotão, recordando a célebre anedota alentejana sobre uma ida ao inferno. Foi sob uma...
Voir les 28 photos

Kilian FrankinyKilian Frankiny
20-08-2018 19:50:04

Message de Kilian Frankiny du 20-08-2018Was einige bereits vermuteten, wurde heute offiziell bestätigt. Ich wechsle nach Ende dieser Saison zur französischen Équipe cycliste Groupama–FDJ, wo meine beiden Unterwalliser Kollegen Morabito und Reichenbach bereits unter Vertrag...
Voir les 2 photos

Ermenault CorentinErmenault Corentin
20-08-2018 19:17:02

Message de Ermenault Corentin du 20-08-2018Ermenault Corentin a partagé 3 photos.
Voir les 3 photos

Niccolò BonifazioNiccolò Bonifazio
20-08-2018 19:13:38

Message de Niccolò Bonifazio du 20-08-20189 posto alla classica di hamburgo, una delle mie corse preferite !
Voir les 2 photos

Elena CecchiniElena Cecchini
20-08-2018 19:06:47

Message de Elena Cecchini du 20-08-2018Avvistato esemplare tricolore a spasso tra la campagna friulana...😍 #sunsetride
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
20-08-2018 18:58:28

Message de Team INEOS du 20-08-2018Win a place in the race car at Tour of Britain : COMPETITION: There's still time to experience The Tour Of Britain like never before!

Simply follow the link and enter...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 20-08-2018Buon 5 posto nello sprint a ranghi compatti nella classica d'agosto @euroeyescyclassics di Amburgo. La vittoria è andata al campione Italiano Elia Viviani davanti al francese @Demare.
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
20-08-2018 18:35:52

Message de UAE Team Emirates Supporters du 20-08-2018È il campione🏆 del futuro. Già negli under23 è stato capace di vincere un Europeo🇫🇲, ora lo aspettiamo vincente tra i prof. Seguilo sulla ns pagina e sulla pagina del...
En voir plus

Burgos BHBurgos BH
20-08-2018 18:35:47

Message de Burgos BH du 20-08-2018Llamado a ser una de las referencias del equipo, Diego Rubio disputará su segunda Vuelta consecutiva en una temporada en la que hemos visto la mejor versión del corredor castellano:...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
20-08-2018 18:35:30

Message de Team Novo Nordisk du 20-08-2018"#Diabetes doesn't define me; what I do with my diabetes does."

Sam Brand | #MondayMotivation
En voir plus

Daniel SaviniDaniel Savini
20-08-2018 18:34:34

Message de Daniel Savini du 20-08-2018Domani prima tappa, forza BARDIANI CSF
Forza FALCO!
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
20-08-2018 18:33:23

Message de BORA-hansgrohe du 20-08-2018Deutschland Deine Tour is back!
For this special race, our main sponsor BORA introduced us into the delicious German cuisine
🍺🥨
——
#Deutschland Tour ist zurück!
Für unser ‚Heimrennen‘ hat uns #BORA...
Voir la vidéo

Jessenia MenesesJessenia Meneses
20-08-2018 18:31:56

Message de Jessenia Meneses du 20-08-2018Celebró hoy y todos los días contigo por eso aquí o allá te amo...feliz día para nosotros, feliz día para ustedes, que tengan un buen comienzo de semana. Mi...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
20-08-2018 18:26:58

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 20-08-2018PREVIEW DEUTSCHLAND TOUR 2018

After an absence of ten years, the German WorldTour
Deutschland Deine Tour race is back, taking place from the 23rd till the 26th of August! Find out...
En voir plus

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
20-08-2018 18:10:01

Message de Fans de Marvin Tasset du 20-08-2018Marvin à l'arrivée du GP des Marbriers 2017 😁
📸 AGO-AquaService
"Résultats du GP des Marbriers
20 TASSET"
Bon GP, demain, Marvin ✊👉
En voir plus

Luis FernandesLuis Fernandes
20-08-2018 17:50:07

Message de Luis Fernandes du 20-08-2018Circuito Mortágua

Fotos 📸Joao Fonseca
Voir les 6 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
20-08-2018 17:37:11

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 20-08-2018👏 Excellent week-end pour le VCP Loudéac ! ⤵

🏆 Victoire au général et sur la 2e étape de l'#AggloTour avec Maxime Cam (mais aussi🥈 deuxième de la 1e étape).

🥈 Deuxième...
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
20-08-2018 17:34:27

Message de Adriano Malori du 20-08-2018Domanda: con 1h30' di bicicletta le smaltisco le 46 costine 10 costate 32 salsicce e 86 ettolitri di birra che ho consumato questa settimana?? 🤔🤔 #ferragostomalefico #lagrigliachemipiglia
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
20-08-2018 17:31:51

Message de Tour de l'Avenir du 20-08-2018📹 Best-of 📹

Découvrez les meilleurs moments du contre la montre par équipes et la belle victoire danoise 🇩🇰🤘🏼

#tourdelavenir 🚴🏼‍♂️
Voir la vidéo

Ermenault CorentinErmenault Corentin
20-08-2018 17:30:54

Message de Ermenault Corentin du 20-08-2018Retour en 📸 sur les Championnats de France Piste 2018 avec le Vital Concept Cycling Club.
Voir les 7 photos

Mertz RémyMertz Rémy
20-08-2018 17:25:29

Message de Mertz Rémy du 20-08-2018Suite du programme après une Binkbank Tour très exigeant.

24.08. - Great War Remembrance Race 🇧🇪 1.1 uci

26.08 - Grand Prix Plouay 🇫🇷 world tour

07.09 - Grand Prix Québec 🇨🇦...
Voir les 5 photos

Tour du Poitou-CharentesTour du Poitou-Charentes
20-08-2018 17:22:02

Message de Tour du Poitou-Charentes du 20-08-2018Présentation en direct sur France 3.
Voir les 2 photos

Tour du Poitou-CharentesTour du Poitou-Charentes
20-08-2018 17:16:55

Message de Tour du Poitou-Charentes du 20-08-2018La Course Tour Poitou-Charentes en Nouvelle-Aquitaine 2018 TPC : La liste des partants définitive du Tour du Poitou-Charentes en Nouvelle Aquitaine 2018 est en ligne sur notre site !

http://www.tour-poitou-charentes.com/les-engages/2/la-course-!/

#TPC #TPC2018...
En voir plus

UAE TourUAE Tour
20-08-2018 17:07:00

Message de UAE Tour du 20-08-2018The guys from Team KATUSHA ALPECIN walk onstage, sprinting ace Marcel Kittel and one of his trusted leadout men Alex Dowsett.
#RideToAbuDhabi
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
20-08-2018 17:05:44

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 20-08-2018Get to know your big cycling idols personally? Before a big race inside the official team bus close to the boys talking with them about tactics, nutrition or just about...
Voir la vidéo

Dubai TourDubai Tour
20-08-2018 17:00:02

Message de Dubai Tour du 20-08-2018Resplendent in the red jersey, Dylan Groenewegen awaits his reward for another successful day.
#DubaiTour
En voir plus

CyclassicsCyclassics
20-08-2018 17:00:01

Message de Cyclassics du 20-08-2018Impressionen vom Eliterennen der 23. EuroEyes CYCLASSICS.
Voir les 24 photos

Reinardt Janse van RensburgReinardt Janse van Rensburg
20-08-2018 16:57:50

Message de Reinardt Janse van Rensburg du 20-08-2018Greatest fans of @teamdidata ever and also the happy winners of the @qhubeka Auction last week. Hope you like your jersey and thank you for your contribution!
En voir plus

Ted KingTed King
20-08-2018 16:56:48

Message de Ted King du 20-08-2018King of the Ride by Ted King on Apple Podcasts : Taking in 8am country music concerts and dodging double decker bikes in midtown Manhattan, I caught up with sports...
En voir plus

Yousif MirzaYousif Mirza
20-08-2018 16:54:46

Message de Yousif Mirza du 20-08-2018اتقدم إليكم بأحر التهاني و أجملها بمناسبة حلول عيد الأضحى المبارك

كل عام و الأمه الإسلامية بخير و نسأل الله أن ينعم علينا

بالأمن و الأمان ــــــــــ #يوسف_ميراز #yousifmirza
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
20-08-2018 16:46:18

Message de UAE Team Emirates Supporters du 20-08-2018Vedere il nostro campione Diego Ulissi lottare coi migliori sul pave' del Giro delle Fiandre, ci fa ben sperare per le gare future. Dieghito che BinckBank Tour a parte, non...
Voir les 10 photos

Cannondale ProCannondale Pro
20-08-2018 16:45:53

Message de Cannondale Pro du 20-08-2018Fancy yourself a MAAP/ENVE team-issue SuperX? Here's your chance at an ultimate, money-can't-buy prize from MAAP, ENVE Composites and Shimano-Road - enter to win the bike here: https://maap.cc/pages/win
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
20-08-2018 16:38:09

Message de Tour of Utah du 20-08-2018We were thrilled to partner with Bish's RV of Meridian to ensure all out teams traveled in comfort.

Now you can travel in just as much comfort! Stop by Bish's RV...
En voir plus

Mads PedersenMads Pedersen
20-08-2018 16:36:14

Message de Mads Pedersen du 20-08-2018Had to leave my Trek-Segafredo teammates at BinckBank Tour after a crash and a smaller head concussion... it was sad for me to sit at home and not being a...
En voir plus

Taylor PhinneyTaylor Phinney
20-08-2018 16:27:32

Message de Taylor Phinney du 20-08-2018EF Education First - Drapac p/b Cannondale
Voir les 3 photos

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
20-08-2018 16:25:56

Message de Rally UHC Cycling du 20-08-2018Colorado comes to a close – Rally Cycling : The final Sam Wiebe photo essay from the Colorado Classic.
En voir plus

Jhon Anderson RodriguezJhon Anderson Rodriguez
20-08-2018 16:21:17

Message de Jhon Anderson Rodriguez du 20-08-2018strava.com : Echa un vistazo a mi entrenamiento en Strava.
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
20-08-2018 16:16:24

Message de The Tour Of Britain du 20-08-2018📗 Who's got their copy of this month's Cycling Plus magazine now?

Their OVO Energy Tour of Britain pull-out preview is perfect for anybody coming out to watch this year's...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
20-08-2018 16:15:01

Message de Team Cofidis du 20-08-2018Une équipe conquérante !

En attendant la suite de la saison voici le bilan provisoire des victoires en 2018 :

Christophe Laporte Fan Club : 6 🏆
Nacer Bouhanni : 5 🏆
Nicolas...
En voir plus

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 20-08-2018Vous n'avez pas pu nous suivre la semaine dernière ? Pas de panique, revivez les quatre étapes du 51ème Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine en replay sur le site Internet...
En voir plus

Domenico PozzovivoDomenico Pozzovivo
20-08-2018 16:10:23

Message de Domenico Pozzovivo du 20-08-2018#mtb @silaepicmtb
📸Antonio Caggiano
(MTB Magazine)
En voir plus

Tour du Poitou-CharentesTour du Poitou-Charentes
20-08-2018 16:09:00

Message de Tour du Poitou-Charentes du 20-08-2018Retrouvez le parcours détaillé du Tour du Poitou-Charentes en Nouvelle-Aquitaine 2018 sur Google Maps ! Actualités Vidéos Tour Poitou-Charentes en Nouvelle-Aquitaine 2018 TPC : Retrouvez le parcours détaillé du Tour...
En voir plus

Tour du Poitou-CharentesTour du Poitou-Charentes
20-08-2018 16:06:46

Message de Tour du Poitou-Charentes du 20-08-2018Ça s'excite à la permanence à Jonzac à la veille du départ de la course !

Les programmes pour le public se préparent et les directeurs sportifs étaient réunis pour l'habituel...
Voir les 2 photos

Chrono des NationsChrono des Nations
20-08-2018 16:06:45

Message de Chrono des Nations du 20-08-2018[SOIRÉES]

À moins de 2 mois de la Fête du Chrono, la billetterie en ligne est désormais ouverte !

A vos agendas pour la soirée Celtique le vendredi 12 octobre et le...
En voir plus

Message de Supporterspagina Kelly en Kim Van den Steen du 20-08-2018Ledegem 19/08/2018
Kim 37e

Volledige uitslag ⬇️
https://cycling.vlaanderen/uitslagen/detail.html?date=19/08/2018&key=1051&year=2018
Voir les 6 photos

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
20-08-2018 15:52:12

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 20-08-2018Solo due giorni di pausa e la Bardiani-CSF torna in gara in Francia 🇨🇵 Da domani fino a venerdì 24 appuntamento al Tour du Poitou-Charentes
📝 https://goo.gl/oiQwH1

🇬🇧 Only two days...
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
20-08-2018 15:48:22

Message de Eschborn-Frankfurt du 20-08-2018Wow, echt ein starkes Starterfeld! Wir freuen uns schon auf den Start der Deutschland Deine Tour am Donnerstag in Koblenz!

Übrigens bei der Jedermann Tour Stuttgart könnt ihr euch...
En voir plus

Cesare BenedettiCesare Benedetti
20-08-2018 15:47:12

Message de Cesare Benedetti du 20-08-2018Easy ride with cross bike after a quite fast @cyclassics yesterday in Hamburg. Obviously we didn't score the result which we've raced for. Pascal crashed with 2km to go and...
En voir plus

Zdenek StybarZdenek Stybar
20-08-2018 15:44:23

Carlos Barbero CuestaCarlos Barbero Cuesta
20-08-2018 15:43:19

Message de Carlos Barbero Cuesta du 20-08-2018Todo OKEY 😎👍🏻.
Ayer librando la caída en 🇩🇪.
Próximas citas 🇫🇷 y 🇬🇧.
.
.
📸@photogomezsport
#cycling #cyclingroad #race #okey #cbc #ElEmperador 😂
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
20-08-2018 15:42:12

Message de Tour de Pologne du 20-08-2018Trwa uroczystość otarcia wystawy Tour de Pologne "Wyścig do Niepodległości". Zapraszamy, by odwiedzać Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie 👍🇵🇱
90 lat Tour de Pologne Niepodległa
En voir plus

Ted KingTed King
20-08-2018 15:42:03

Message de Ted King du 20-08-2018October 20, two months from today, bring on the @kingchallengeride! 👑🌀With the most star studded field, the tastiest food, the friendliest routes, the most stunning foliage, now zooming into year...
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
20-08-2018 15:35:30

Message de Tour de l'Avenir du 20-08-2018Étape 4 ✅

#tourdelavenir
Voir les 18 photos

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
20-08-2018 15:32:28

Message de Taylor Finished up @coloradoclassicpro yesterday. Loved the final day circuit racing around downtown Denver. What a cool opportunity, loved seeing all the incredible fans out there sending us love! 🦋 #rideforlove...
En voir plus

Michael ValgrenMichael Valgren
20-08-2018 15:30:27

Message de Michael Valgren du 20-08-2018Bekræftet: Lars Bak til Dimension Data : Dansk:
Lars Bak rykker også til Team Dimension Data og bliver derfor holdkammerat til Michael Valgren!

English:
The danish rider Lars Bak also moves to Team...
En voir plus

CyclassicsCyclassics
20-08-2018 15:30:01

Message de Cyclassics du 20-08-2018Impressionen von den drei Strecken der EuroEyes CYCLASSICS 2018! #CycleTheClassic
Voir les 25 photos

AGO-AquaServiceAGO-AquaService
20-08-2018 15:22:59

Message de AGO-AquaService du 20-08-2018Fin de saison motivante - FOAC : .@Tom_paquot montre une belle évolution chez les espoirs #U23 en 2018.
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
20-08-2018 15:13:51

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 20-08-2018🚴🏻 Oggi scendiamo per 2 minuti dalle nostre De Rosa.
👉🏻 Venite con noi, oggi vi portiamo alla scoperta di un partner che con grande passione sostiene gli #OrangeBlue.
🇮🇹 Un...
Voir la vidéo

Giacomo NizzoloGiacomo Nizzolo
20-08-2018 15:09:45

Message de Giacomo Nizzolo du 20-08-2018Got some exciting news today... check out the video!

#LaVuelta La Vuelta Trek-Segafredo
Voir la vidéo

Quentin Jauregui OfficielQuentin Jauregui Officiel
20-08-2018 15:04:08

[RÉSULTAT - Cyclassics Hambourg 🇩🇪] : Victoire de 🇮🇹 Elia Viviani (Quick-Step) devant 🇫🇷 Arnaud Demare (FDJ) et 🇳🇴 Alexander Kristoff (UAE). L'équipe a été offensive tout le final et...

Gent-WevelgemGent-Wevelgem
20-08-2018 15:02:25

Message de Gent-Wevelgem du 20-08-2018Don't want to wait until March? This Friday a brand new cobble classic will be riding through our Flanders Fields! The Great War Remembrance Race is set to be a...
Voir les 4 photos

La VueltaLa Vuelta
20-08-2018 15:00:02

Message de La Vuelta du 20-08-2018🇪🇸 #LaVuelta18 tendrá 5 etapas de pura montaña.
➡️ ¿Cual crees que será la decisiva?

🇬🇧 #LaVuelta18 will have 5 pure mountain stages.
➡️ Which will be the crucial one ?

📸 Unipublic/Miguelez
En voir plus

Quentin Jauregui OfficielQuentin Jauregui Officiel
20-08-2018 14:59:00

Message de Quentin Jauregui Officiel du 20-08-2018Bonjour à tous,

Demain je prendrais le départ du Tour du Poitou-Charentes jusque vendredi.

🇫🇷 Tour du Poitou-Charentes (2.1)
📆 21-24/08
✖️ Étape 1
📍 Jonzac - Cognac
🚴🏼‍♂️ 194,2km

Composition d’équipe :
🇫🇷...
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
20-08-2018 14:57:05

Message de Tour de l'Avenir du 20-08-2018📊 Étape 4 | Classements ➡️

💛 Hakon Aalrust 🇳🇴
💚 Max Kanter 🇩🇪
🔴⚪️ Ide Schelling 🇳🇱

#tourdelavenir
Voir les 3 photos

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 20-08-2018Team spirit - WBCA : Sébastien Delfosse revient sur Arctic Race of Norway et l'intégration de nos deux stagiaires @KennyMollyKai et @TomWirtgen
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
20-08-2018 14:53:16

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 20-08-2018The Tour of Germany / Deutschland Deine Tour celebrates its comeback after a ten-year break on August 23. The 4-stages race runs through southwestern Germany and visits five German states...
Voir la vidéo

Przemyslaw KasperkiewiczPrzemyslaw Kasperkiewicz
20-08-2018 14:51:44

Message de Przemyslaw Kasperkiewicz du 20-08-2018Arctic race Norway 🇳🇴. Nie poszło ani trochę jak bym chciał. Niestety rozchorowałem się przed startem, podczas treningu złapał mnie deszcz. Przejechałem wyścig, próbowałem zabierać się w akcje od...
Voir les 2 photos

UnitedHealthcare Pro CyclingUnitedHealthcare Pro Cycling
20-08-2018 14:34:08

Message de UnitedHealthcare Pro Cycling du 20-08-2018Hall, Mannion rule Colorado Classic : What a week of racing! We couldn't be more proud of this accomplishment.
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
20-08-2018 14:27:05

Message de Marcus Burghardt du 20-08-2018@cyclassics thank you for a nice weekend of cycling in Hamburg.
.
#hamburg #cyclassics #cycling #kids #child #children #future #heros #moasta #autographs #takingtime #meineperle #hansestadt #deutschland #boracookingsystems #hansgrohe #specialized #tarmac #venge #passion...
En voir plus

Tour De RomandieTour De Romandie
20-08-2018 14:26:21

Message de Tour De Romandie du 20-08-201837% DES DÉCHETS DU TDR RECYCLÉS!
L'organisation du Tour De Romandie est ravie d'annoncer qu'ensemble avec le Team Environnement Transvoirie plus d'un tiers des déchets générés par la course sont recyclés....
Voir les 8 photos

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
20-08-2018 14:23:19

Message de Tour de l'Avenir du 20-08-2018Victoire du Danemark sur cette 4ème étape ! 🇩🇰

Le podium👉🏼
1er- DANEMARK 🇩🇰
2ème- BELGIQUE 🇧🇪
3ème- NORVÈGE 🇳🇴

#tourdelavenir
Voir les 2 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
20-08-2018 14:12:57

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 20-08-2018👋 Première victoire de Lorrenzo Manzin en Glaz et Noir. LE LOLO LÉ LA !

🇷🇪 Région Réunion

#LeLoloLéLa l #ThereIsNoTry
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 20-08-2018⚡️BREAKING NEWS!⚡️

We are delighted to announce that Lars Bak has signed a one-year deal starting on 1 January, 2019.

Welcome, Lars!

📝More: https://bit.ly/2MCKgTP
En voir plus

Daniela Reis - AtletaDaniela Reis - Atleta
20-08-2018 14:07:52

Message de Daniela Reis - Atleta du 20-08-20186 semanas depois, adivinhem quem está de volta à estrada 😍😎🙏🤜🤛

#doltcinivaneycksport #brokenelbow #westbike #cyclinglife #I💝CYCLING 🍀
En voir plus

Tour du Poitou-CharentesTour du Poitou-Charentes
20-08-2018 14:06:02

Message de Tour du Poitou-Charentes du 20-08-2018Comment suivre le TPC 2018 ? Actualités Vidéos Tour Poitou-Charentes en Nouvelle-Aquitaine 2018 TPC : Comment suivre le #TPC2018 ?

Sur internet, avec des images en direct, la radio, la TV,...
En voir plus

Andrey AmadorAndrey Amador
20-08-2018 13:45:53

Message de Andrey Amador du 20-08-2018Andrey Amador participará en la Vuelta a España 2018 | Andrey Amador : Muy contento de estar en la selección de Movistar Team para La Vuelta!!!.. Vamos a por todas...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
20-08-2018 13:38:55

Message de CCC Development Team du 20-08-2018„Pomarańczowi” na GP Stad Zottegem : Podobna „siódemka”, która ścigała się po hamburskich szosach w wyścigu World Tour, zmierzy się jutro z rywalami w belgijskiej jednodniówce GP Stad Zottegem (1.1,...
En voir plus

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
20-08-2018 13:38:00

Message de Paweł Poljański du 20-08-2018Kolejne dwa lata w Bora Hansgrohe Team!!

,,BORA – hansgrohe to jeden z najlepszych zespołów na świecie i jestem dumny, że zostanę tu co najmniej do końca 2020 roku. Wszystko jest...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
20-08-2018 13:37:31

Message de UAE Team Emirates du 20-08-2018Join us in wishing a very Happy Birthday to Dan Martin 🇮🇪 ! Hope you enjoy your day.

Happy Birthday Dan ! 🎂 🎉 🎁

#UAETeamEmirates #HappyBDay
En voir plus

Nairo QuintanaNairo Quintana
20-08-2018 13:33:57

Message de Nairo Quintana du 20-08-2018Un niño, un sueño, una bicicleta necesitamos algo más para ser felices?
Orgulloso de llevar su sueño a @lavuelta
Voir la vidéo

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
20-08-2018 13:30:01

Message de Team Total Direct Energie du 20-08-2018#Planning

Voici le calendrier de la semaine ! 📅

📌 du mardi 21 au vendredi 24 août : Le Tour du Poitou-Charentes
📌 samedi 24 août : The Great War Remembrance Race
📌...
En voir plus

CyclassicsCyclassics
20-08-2018 13:18:07

Message de Cyclassics du 20-08-2018King of Hamburg? Elia Viviani im Interview mit Max.
Voir la vidéo

Message de Aleksandr Riabushenko Official Fanclub du 20-08-2018Che vi avevo detto bello e bravo
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 20-08-2018‪The grit. The fight. The pain. The spectacle. The Muur.‬
‪Photo: GettySport‬
En voir plus

Message de Aleksandr Riabushenko Official Fanclub du 20-08-2018Bello il nostro campione è!!!
En voir plus

Rinaldo NocentiniRinaldo Nocentini
20-08-2018 13:09:08

Message de Rinaldo Nocentini du 20-08-2018Allenamento speciale con Domenico ..🤙🏼👋🏽
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
20-08-2018 12:44:46

Message de Mitchelton-SCOTT du 20-08-2018It was a lengthy and tough 'Amstel Gold' style stage with the riders tackling the famous Muur. Ewan lost his grip on the red points jersey by just three points...
Voir les 32 photos

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
20-08-2018 12:40:18

Message de Tour de l'Avenir du 20-08-2018TTT Preparation ✅

#tourdelavenir
Voir les 3 photos

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 20-08-2018Nous avons une nouvelle recrue à vous annoncer : le grimpeur suisse de 24 ans Kilian Frankiny rejoint l'Équipe Groupama-FDJ pour les saisons 2019 et 2020 !

➡ po.st/KilianFrankiny

📸 Sirotti
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
20-08-2018 12:34:55

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 20-08-2018Lining up for 🇧🇪 GP Stad Zottegem (1.1) tomorrow!
En voir plus

Diana PeñuelaDiana Peñuela
20-08-2018 12:32:05

Message de Diana Peñuela du 20-08-2018in this way I would describe a great season, amazing teammates, exceptional captain, the best director and the effort of a whole team of work behind us... thanks @uhcprocycling


@orbeabicycles...
En voir plus

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
20-08-2018 12:19:44

Message de Philippe Gilbert du 20-08-2018Feels good to be back on the bike and training with these guys Gianluca Brambilla, Eros Capecchi and Rigoberto Urán #comebackstronger
Voir la vidéo

Message de Hagens Berman Axeon Cycling Team du 20-08-20182018 Colorado Classic
Voir les 10 photos

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 20-08-20182e de la Classique d'Hambourg dimanche, Arnaud Démare enchaîne dès ce mardi avec le Tour du Poitou-Charentes, toujours aussi bien entouré 👌

A noter : ce sera la reprise de Sébastien...
Voir la vidéo

Alors que les Marseillais en ont terminé hier avec l'édition 2018 de l'Arctic Race of Norway et la 13ème place de Iuri Filosi sur la 4ème étape/17ème position au classement...

Omar Fraile MatarranzOmar Fraile Matarranz
20-08-2018 11:59:21

Message de Omar Fraile Matarranz du 20-08-2018Ya es oficial Omar estará en La Vuelta.

📸 Astana team
En voir plus

Amael MoinardAmael Moinard
20-08-2018 11:52:49

Message de Amael Moinard du 20-08-2018Pic du Cap Roux dans l'Esterel, magnifique point de vue entre montagne et mer accessible seulement à pied ou à vélo. #cotedazur #teamfortuneosamsic #bellhelmets #oakleyevzerostride #nopainnogain @ Pic Du...
En voir plus

Michael ValgrenMichael Valgren
20-08-2018 11:51:56

Message de Michael Valgren du 20-08-2018Mohoric vinder Binck Bank Tour - Matthews tager sidste etape : Dansk:
Binck Bank Tour 2018 havde sin afslutning igår!
Michael Valgren endte på en samlet 50. plads, 16.15 min efter vinderen...
En voir plus

Romain Feillu OfficielRomain Feillu Officiel
20-08-2018 11:49:18

Message de Romain Feillu Officiel du 20-08-2018TOUR DU POITOU-CHARENTES

ÉDITION 2018 - CARTE
En voir plus

Mertz RémyMertz Rémy
20-08-2018 11:42:45

Message de Mertz Rémy du 20-08-2018Dégustation de🍦”avec modération” en rentrant de la dernière étape du Binkbank Tour. 😋😋 #Stouvenaker
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
20-08-2018 11:40:31

Message de Mitchelton-SCOTT du 20-08-2018It was once again another bunch sprint in Hamburg despite some late attacks. European champion Matteo Trentin sprinted to fifth place for the team in his debut of the jersey....
Voir les 12 photos

Burgos BHBurgos BH
20-08-2018 11:38:50

Message de Burgos BH du 20-08-2018"Hablar de Pablo es hablar de fugas, y eso le vamos a pedir en carrera", decía José Cabedo sobre el corredor gallego. Torres ha dado un paso adelante en esta...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
20-08-2018 11:28:24

Message de Team Bahrain Merida du 20-08-2018teambahrainmerida.com : Next Saturday, the last three-week Grand Tour of the season will depart from Málaga. The 73th edition of the La Vuelta will cover a total distance of 3254,7...
En voir plus

Dylan PageDylan Page
20-08-2018 11:27:57

Message de Dylan Page du 20-08-2018Grand Raid 2018 ⛰⛰⛰

Une magnifique expérience! Après un week-end compliqué à Glasgow où rien n’a été comme je l’aurai souhaité.
J’avais besoin de changer un peu d’air, la forme était...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
20-08-2018 11:27:55

Message de The Tour Of Britain du 20-08-2018Five key climbs of the 2018 OVO Energy Tour of Britain : We've taken a look at where this year's OVO Energy Tour of Britain could be won or lost.

#OVOToB
En voir plus

Filippo PozzatoFilippo Pozzato
20-08-2018 11:16:08

Message de Filippo Pozzato du 20-08-2018Some French business this week with Tour du Poitou Charentes which starts tomorrow and GP Plouay on Sunday 💪 #maestro #cycling #ciclismo #poitoucharentes #plouay 📸 @pocispix
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
20-08-2018 11:04:15

Message de Brenton Jones du 20-08-2018Bikes, French country side and sunshine ✅ A nice pre-race ride with Siska & Romain 🚴🏻‍♂️☀️
Tomorrow we start Tour du Poitou Charentes 21-24 Aug. Keen 😎
En voir plus

Iván Garcia CortinaIván Garcia Cortina
20-08-2018 11:01:13

Message de Iván Garcia Cortina du 20-08-2018Ayer disputé la clásica de Hamburgo. 220km y 190km en la fuga del dia, donde conseguí los sprints especiales.
Ahora vuelta a casa 👍🏼
En voir plus

Brent BookwalterBrent Bookwalter
20-08-2018 10:52:57

Message de Brent Bookwalter du 20-08-2018I raced La Vuelta once before in 2012 and it’s been such a long time since I was there, that it almost feels like a new race for me. I...
En voir plus

Taylor PhinneyTaylor Phinney
20-08-2018 10:50:14

Message de Taylor Phinney du 20-08-2018America's team EF Education First - Drapac p/b Cannondale
En voir plus

Grand Prix de PlouayGrand Prix de Plouay
20-08-2018 10:47:27

Message de Grand Prix de Plouay du 20-08-2018Infos 4 jours de Plouay CIC - Programme des 4 jours CIC de Plouay 2018 : Retrouvez le programme des 4 jours CIC de Plouay 2018 http://www.grandprix-plouay.com/infos-4-jours-cic/programme,des,4,jours,cic,de,plouay,2018-9-FR.html
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
20-08-2018 10:45:59

Message de CCC Development Team du 20-08-2018„Pomarańczowi” na GP Stad Zottegem : Ta sama „siódemka”, która ścigała się po hamburskich szosach w wyścigu World Tour, zmierzy się jutro z rywalami w belgijskiej jednodniówce GP Stad Zottegem...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
20-08-2018 10:35:07

Message de UAE Team Emirates Supporters du 20-08-2018Inossidabile Manuele Mori. A 38 anni, vederlo alzarsi sui pedali e dare tutto per rimanere incollato al gruppetto dei primi per dare una mano ai capitani, deve essere d'...
Voir les 11 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
20-08-2018 10:30:01

Message de Santos Tour Down Under du 20-08-2018Just confirming, Australia's favourite athlete/volunteer will be back in South Australia in January 2019... 👏
Voir la vidéo

La VueltaLa Vuelta
20-08-2018 10:30:01

Message de La Vuelta du 20-08-2018Deporvillage, tienda oficial de La Vuelta 2018 - Deporvillage Magazine : 🇪🇸 Deporvillage repite como tienda oficial de la vuelta por segundo año consecutivo.
➡️ ¡Descubre todos los detalles en...
En voir plus

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
20-08-2018 10:26:20

Message de Julien Van den Brande du 20-08-2018Julien reed gisteren in Schoonaarde een heel actieve wedstrijd en eindigde op een 2de plaats.

🇫🇷PROGRAMMA🇫🇷

Deze week verlaat hij Belgische bodem.

Morgen start hij in de 1.2 wedstrijd in Noord-Frankrijk:...
Voir les 3 photos

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 20-08-2018TEAM NEWS - GP Stad Zottegem (1.1, 21/08) : TEAM NEWS
Line up GP Stad Zottegem (1.1, 21/08)
NEWSLETTER > http://ymlp.com/ztEQZh
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 20-08-2018Belgian Champion Yves Lampaert: "I am very happy that the team and I made the decision to extend my contract, because I feel that I’m a big part of this...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
20-08-2018 10:00:42

Message de CCC Team du 20-08-2018Our #LaVuelta18 roster is in!

Meet the eight riders 👇 and read more 👉 http://ms.spr.ly/6182rfsgK

🇺🇸: Brent Bookwalter
🇮🇹: Alessandro De Marchi "Il Rosso di Buja"
🇦🇺: Rohan Dennis
🇦🇺: Richie Porte
🇮🇪: nicolas roche
🇺🇸:...
Voir la vidéo

Movistar TeamMovistar Team
20-08-2018 10:00:02

Message de Movistar Team du 20-08-2018🇪🇸💙🚴‍♂️ ¡Nuestro equipo para #LaVuelta18! / Here's our lineup for the 73rd La Vuelta!

#RodamosJuntos #MovistarLaVuelta18
Voir la vidéo

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
20-08-2018 10:00:01

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 20-08-2018[VOUS ALLEZ ÊTRE GÂTÉS !!]
Rendez-vous ✨VENDREDI à 12h✨ sur notre page Facebook pour tenter de gagner un INCROYABLE CADEAU !! 🎁
Indice : certains vont peut être réaliser leur rêve...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
20-08-2018 09:57:15

Message de Astana Pro Team du 20-08-2018🇪🇸️ La Vuelta Ciclista a España. Team's roster

Pello Bilbao, Dario Cataldo, Omar Fraile, Jan Hirt, Miguel Angel Lopez, Nikita Stalnov, Davide Villella and Andrey Zeits.
En voir plus

José GonçalvesJosé Gonçalves
20-08-2018 09:53:07

Message de José Gonçalves du 20-08-2018VUELTA A ESPAÑA 🇪🇸

Aqui está a convocatória para a Volta Espanha, aquele que será o próximo grande objetivo da época💪

Vamos com uma grande equipa, motivada e com o sonho...
Voir la vidéo

Message de Team Total Direct Energie - L'actu du 20-08-2018Joyeux anniversaire à Damien Gaudin qui a 32 ans aujourd'hui !

Photo : Laura Sports Photographies
En voir plus

AGO-AquaServiceAGO-AquaService
20-08-2018 09:51:16

Message de AGO-AquaService du 20-08-2018Sélections GP des Marbriers - Omloop van de Grensstreek : TEAM NEWS
Deux courses le 21 août
Sélections GP des Marbriers, Bellignies, Fra (1.2) et Omloop van de Grensstreek, Wervik
Newsletter > http://ymlp.com/zafWHG
En voir plus

Reinardt Janse van RensburgReinardt Janse van Rensburg
20-08-2018 09:48:51

Message de Reinardt Janse van Rensburg du 20-08-2018Counting if all my teeth are still there. 📷 @mariostiehl
En voir plus

Reinardt Janse van RensburgReinardt Janse van Rensburg
20-08-2018 09:47:32

Message de Reinardt Janse van Rensburg du 20-08-2018This photo is more like it. Grinding those teeth for 215km yesterday in @binckbanktour
📷 @mariostiehl
En voir plus

Davide CimolaiDavide Cimolai
20-08-2018 09:45:09

Message de Davide Cimolai du 20-08-2018The Muur

Ha vinto lui, mi ha messo ko.
Finisce cosi il mio @binckbanktour 🇧🇪
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
20-08-2018 09:40:11

Message de Tour de l'Avenir du 20-08-2018⏱ Place aujourd’hui au contre la montre par équipes ! À vos pronostics !

🚩 Orléans(14h30)
🏁 Orléans (~16H10)
📏 20,2 km

⏱ Saint-Denis-en-Val
Délais : 30% du temps du vainqueur

Plus...
Voir les 2 photos

Matej MohoričMatej Mohorič
20-08-2018 09:39:13

Message de Matej Mohorič du 20-08-2018Woke up today realizing I've won BinckBank Tour yesterday! 🙈 Thanks again to all team mates and staff from Team Bahrain Merida for their support. Thanks as well to all...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
20-08-2018 09:31:20

Message de Israel Cycling Academy du 20-08-2018Together. In victories and defeats.

When things go smooth and when a teammate goes down. Those small gestures - like Sondre acknowledge his Teammate Guy Niv at the finish...
En voir plus

Tim Declercq OfficialTim Declercq Official
20-08-2018 09:30:13

Message de Tim Declercq Official du 20-08-2018Foto’s Rit 6 & 7 BinckBank Tour !

©️ Getty Images
Voir les 19 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
20-08-2018 09:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 20-08-2018So where does this one rate in the list of all-time Santos Tour Down Under finishes? 🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 20-08-2018What a way to cap off the BinckBank Tour!
Zdenek Stybar takes the points jersey, Maximilian Schachmann climbs to fourth overall and Quick-Step Floors win the team classification:
http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/stybar-wins-binckbank-tour-points-jersey/3750
#WayToRide
Photo: GettySport
Voir les 2 photos

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
20-08-2018 09:24:12

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 20-08-2018Pictures by Photonews
Voir les 18 photos

Rafał MajkaRafał Majka
20-08-2018 09:14:13

Message de Rafał Majka du 20-08-2018Majka i Poljański zostają w BORA - hansgrohe! | naszosie.pl : Rafał Majka i Paweł Poljański zostają w BORA – hansgrohe!

Rafał: "Bardzo się cieszę, że dane mi było przedłużyć kontrakt...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
20-08-2018 09:00:01

How tough is this Monday?!

#Giro

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 20-08-2018Wat een week! #binckbanktour 🇳🇱️
Bedankt voor alle support 👏🙏
Voir les 10 photos

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
20-08-2018 08:38:21

Message de BORA-hansgrohe du 20-08-2018Happy to announce that Rafał Majka, Paweł Poljański & Jay McCarthy have extended their contracts with #BORAhansgrohe! Read more here: https://bit.ly/2vWX8uJ
---
Majka, Poljanski und McCarthy verlängern mit BORA – hansgrohe! Hier...
Voir les 3 photos

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
20-08-2018 08:32:52

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 20-08-2018Last year’s La Vuelta podium finisher Ilnur Zakarin is ready and motivated for a great 2018 edition (25 August - 16 September). Here is...
Voir la vidéo

Tour de PologneTour de Pologne
20-08-2018 08:31:24

Message de Tour de Pologne du 20-08-2018To już dziś!
Zapraszamy gorąco na godzinę 17 do Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie, w siedzibie Polski Komitet Olimpijski na uroczyste otwarcie wystawy Wyścig do Niepodległości.
90 lat Tour de Pologne...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
20-08-2018 08:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 20-08-2018Sagan to start his 2019 season in Adelaide at Santos Tour Down Under : "This race holds a special place in my ❤️" - Peter Sagan

And you have a special...
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
20-08-2018 08:08:55

Message de Rachel Neylan du 20-08-2018Poud of this team!! 💙💙💙 A tough 3 days of @uci_wwt racing @ladies_tour_of_norway allowed our in form Frenchie @audebiannic to shine finishing 6th on GC! 💥 Each chica gave all...
En voir plus

Damien GaudinDamien Gaudin
20-08-2018 08:07:50

Message de Damien Gaudin du 20-08-2018• 🎉🍾 JOYEUX ANNIVERSAIRE DAMIEN ! 🍾🎉 •

Il fête aujourd’hui ses 32 ans ! 🎂
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
20-08-2018 07:55:08

Message de Movistar Team du 20-08-2018Mikel Landa no correrá la Vuelta a España : Mikel Landa Meana will not be racing La Vuelta this year. More info and Eusebio Unzué's quotes on his health status...
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
20-08-2018 07:53:49

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 20-08-2018🚴🏻‍♂️ Buena imagen de nuestros corredores en la última prueba antes del inicio de La Vuelta. Team Caja Rural-Seguros RGA se dejó ver en una carrera de mucho nivel como...
Voir les 8 photos

La VueltaLa Vuelta
20-08-2018 07:53:00

Message de La Vuelta du 20-08-2018🇪🇸 Vicenzo Nibali, dorsal nº1 de #LaVuelta18
🇬🇧 Vincenzo Nibali will have the Bib Number 1 of #LaVuelta18
🇫🇷 Vincenzo Nibali portera le dossard 1.

+ info ➡️ lavuelta.com
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 20-08-2018🚴‍♂️ Une saison cycliste c’est évidemment de nombreux jours de compétition mais c’est aussi beaucoup d’entraînement. Les coureurs se retrouvent notamment régulièrement en stage pour peaufiner leur condition.
Quelques images...
Voir la vidéo

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
20-08-2018 07:29:46

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 20-08-2018‪Bien commencer la semaine en revoyant le succès de @Lorrenzo Manzin sur le Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine ! 😍🏆‬

‪🎥 la chaine L’ÉQUIPE

‪#LeLoloLéLa l #ThereIsNoTry‬
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
20-08-2018 07:24:43

Message de Santos Tour Down Under du 20-08-2018Got a Peter Sagan fan in your life that needs to be in Adelaide next January? 🤔

The legend is Touring Down Under 😉http://bit.ly/SaganReturnsin2019
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
20-08-2018 07:00:34

Message de The Tour Of Britain du 20-08-2018Former SKODA King of the Mountains winners Mark McNally and Xandro Meurisse returning to the OVO Energy Tour of Britain : 🎴 RIDER ANNOUNCEMENT 🎴

Former ŠKODA UK King of the...
En voir plus

Nans PetersNans Peters
20-08-2018 06:36:51

Message de Nans Peters du 20-08-2018Séance de derrière scooter hier à Hambourg sur 220km, dernière ligne droite avant mon premier grand tour @lavuelta
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
20-08-2018 06:33:00

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 20-08-2018TOUR DU POITOU CHARENTES

La campagna francese della Wilier Triestina - Selle Italia continua da domani con il Tour du Poitou - Charentes che vedrà la squadra diretta da Serge Parsani...
En voir plus

Quentin PacherQuentin Pacher
20-08-2018 06:32:29

Message de Quentin Pacher du 20-08-2018👊🏼 Assurance tout risque ⚡️
.
📸 @arcticraceofn / Gautier Demouveaux
#arcticraceofnorway #arcticrace #norway
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
20-08-2018 06:30:01

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 20-08-2018TOUR DU POITOU CHARENTES

The french campaign of the team Wilier Triestina - Selle Italia continues with the Tour du Poitou - Charentes that starts tomorrow with the team directed by...
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
20-08-2018 05:23:45

Message de Arctic Race of Norway du 20-08-2018📸 ARN / Gautier Demouveaux
Voir les 28 photos

Message de EF Education First Pro Cycling du 20-08-2018Gruber Gallery: Colorado Classic Stage Four - EF Education First - Drapac p/b Cannondale : They saved the best for last.

Don't miss the final #PinkArgyle Colorado Classic Gruber gallery...
En voir plus

UnitedHealthcare Pro CyclingUnitedHealthcare Pro Cycling
20-08-2018 05:07:06

Message de UnitedHealthcare Pro Cycling du 20-08-2018What an incredible day for the whole team at the Colorado Classic!

Photos: Jonathan Jono Devich
Voir les 8 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
20-08-2018 03:52:49

Message de UAE Team Emirates Supporters du 20-08-2018🎉🎉Tantissimi auguri di buon compleanno al nostro super campione Daniel Martin 🎂🎈🎁🍾🥂🍻✨🎶🎉🎉
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 20-08-2018Carthy third overall, KOM at Colorado Classic; Martinez wins Best Young Rider - EF Education First - Drapac p/b Cannondale : Hugh Carthy: “Our results round off a good couple...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
20-08-2018 03:28:16

Message de Santos Tour Down Under du 20-08-2018Look who's starting their 2019 season in South Australia... 🤩

The champ is back! 👉 http://bit.ly/SaganStartsinSouthAustralia

Peter Sagan BORA-hansgrohe UCI #TDU
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 20-08-2018In the Pits: Colorado Classic, Stage 4 | VeloNews.com : #PinkArgyle is all over this Colorado Classic stage four gallery shot by Dan Cavallari of VeloNews

Check it out here:
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
20-08-2018 01:45:11

Message de Rally UHC Cycling du 20-08-2018White, Magner second in Colorado – Rally Cycling : "I have rediscovered my love of racing because of these girls.” – Abby Mickey after finishing third overall at the Colorado...
En voir plus

Liam White - CyclistLiam White - Cyclist
20-08-2018 01:40:10

Message de Liam White - Cyclist du 20-08-2018Tour of the Great South Coast ✔ ✔ The cold and blustery conditions made for a solid 5 days of racing but happy to come out on the incline after...
En voir plus

Hincapie RacingHincapie Racing
20-08-2018 01:06:59

Message de Hincapie Racing du 20-08-2018Great ending to Colorado Classic! Joe Lewis - Cyclist comes in third keeping the sprint jersey. And he shares the podium with Hincapie Racing alums Travis McCabe and Ty Magner....
Voir les 3 photos

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
20-08-2018 00:49:36

Message de Rally UHC Cycling du 20-08-2018Rally’s stock continues rise despite current North American cycling recession - Canadian Cycling Magazine : Aaron S. Lee visited with the team during their breakout performance at the Arctic Race...
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 20-08-2018Cyclist Taylor Phinney savors a jubilant crowd in Denver in final stage of Colorado Classic : Mr. Most Aggressive makes The Denver Post.
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
20-08-2018 00:46:49

Message de Israel Cycling Academy du 20-08-2018Ended our USA TOUR with a 4th place for Colombian Edwin Avila in the COLORADO CLASSIC finale.

The bottom line: 3 podiums and 4 more top 10...
En voir plus

Diana PeñuelaDiana Peñuela
20-08-2018 00:03:01

Message de Diana Peñuela du 20-08-2018Somos el mejor equipo porque somos mas que una familia, gracias United Healtcare Procycling team por todo su gran esfuerzo para que nuestros patrocinadores asi como nuestras aspiraciones se encuentren...
Voir la vidéo

Accès aux messages par jour

August 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

July 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31