ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
23-08-2018 23:42:44

Message de Amgen Tour of California du 23-08-2018Did you know that Katie Hall got her first bike off Craigslist? ☺️ She still uses it as a commuter bike to this day. Get to know Katie in this...
Voir la vidéo

Karol-Ann CanuelKarol-Ann Canuel
23-08-2018 23:01:24

Message de Karol-Ann Canuel du 23-08-2018Schneider and Canuel extend with Boels-Dolmans through 2020 : Great news ! Bonne nouvelle !!!
En voir plus

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
23-08-2018 22:58:44

Message de Team Androni Giocattoli du 23-08-2018È il fotofinish dell'arrivo della settima tappa del Tour de l'Avenir: ha vinto, anche se non è quello con le braccia alzate, il nostro Ivan Sosa, che sta difendendo i...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
23-08-2018 22:19:50

Message de Volta a Portugal du 23-08-2018Em Portugal no nosso querido mês de Agosto, os amantes do ciclismo inquietam-se à porta da maior “vernissage” velocipédica do ano. A “Grandíssima” celebra 80 anos cheios de vida e...
Voir les 19 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
23-08-2018 21:14:59

Message de Mitchelton-SCOTT du 23-08-2018#LaVuelta18: We ticked off the formalities today with the top-rider press conference and then the team presentation later this evening. One more easy day tomorrow before we hit the road...
Voir les 4 photos

Umberto OrsiniUmberto Orsini
23-08-2018 21:08:20

Message de Umberto Orsini du 23-08-2018Four stages are over, I’m ready for the last one ✊✅ #tourpoitoucharentes #bardianicsf #greenteam
En voir plus

Romain Feillu OfficielRomain Feillu Officiel
23-08-2018 21:02:07

Message de Romain Feillu Officiel du 23-08-2018TOUR DU POITOU-CHARENTES

Vendredi 24 août
Étape 5 :
Brioux-sur-Boutonne > Poitiers - 156,6 km
Départ fictif de Brioux-sur-Boutonne
(Place du chap de foire) à 12h05
Départ réel de Coulonges D 104
(panneau de sortie...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
23-08-2018 20:53:45

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 23-08-2018Pre-race duties done in Teatro Romano de Málaga. Time to race in La Vuelta ! Ilnur Zakarin and teammates are ready.

📸 Getty Images
#racetowin #raceasafamily
KATUSHA Sports Alpecin Cycling Canyon
Voir les 5 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
23-08-2018 20:45:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 23-08-2018Leggete che belle parole scrive il nostro ds Matxin sulla sua pagina Instagram " Felice di vederti sorridere Fabio Aru. Sapete perché siamo venuti alla Vuelta, vero?? Lo sapete?? Siii...
En voir plus

Tour du Poitou-CharentesTour du Poitou-Charentes
23-08-2018 20:25:15

Message de Tour du Poitou-Charentes du 23-08-2018Retour en images sur le contre-la-montre du TPC 2018 Actualités Vidéos Tour Poitou-Charentes en Nouvelle-Aquitaine 2018 TPC : Retour en images sur le contre-la-montre du TPC 2018

Découvrez quelques images choisies...
En voir plus

Jordi Simón CasullerasJordi Simón Casulleras
23-08-2018 20:23:28

Message de Jordi Simón Casulleras du 23-08-2018Presentación @lavuelta ☑️☑️
Menos de 2 días y arrancamos mi primera grande🏁🏁
Ganas e ilusión que no falten!🔛🔛
Os agradezco por todos los ánimos y mensajes de apoyo que me hacéis llegar☺☺
📸:...
En voir plus

Romain Feillu OfficielRomain Feillu Officiel
23-08-2018 20:22:14

Message de Romain Feillu Officiel du 23-08-2018TOUR DU POITOU-CHARENTES

Jeudi 23 août
Résultats étape 3 :
1er : Arnaud Démare
2ème : Mattéo Malucelli
3ème : Hugo Hofstetter
Romain 32ème

Classement complet : http://www.tour-poitou-charentes.com/classement/2/299/la-course-%3E/2018/pch/PCH_2018_ETAPE03/

Résultats étape 4 : (CLM)
1er : Arnaud Démare
2ème : Sylvain...
En voir plus

Jordi Simón CasullerasJordi Simón Casulleras
23-08-2018 20:19:10

Message de Jordi Simón Casulleras du 23-08-2018Presentación @lavuelta ☑️☑️
Menos de 2 días y arrancamos mi primera grande🏁🏁
Ganas e ilusión que no falten!☺☺
📸: @photogomezsport
#BurgosBH #Bh #RudyProject #tri.fitting #lEix #2XU #365storebike
En voir plus

Davide MartinelliDavide Martinelli
23-08-2018 20:16:45

Message de Davide Martinelli du 23-08-2018Tomorrow time to pin up the number for another race in #belgium 🇧🇪!
First edition of #greatwarremembrancerace !
Always special do a race with this jersey on my shoulders in this country...
En voir plus

Ramunas NavardauskasRamunas Navardauskas
23-08-2018 20:16:18

Message de Ramunas Navardauskas du 23-08-2018Post prologue picture 📸
2nd place today !
En voir plus

Ilnur ZakarinIlnur Zakarin
23-08-2018 19:54:41

Message de Ilnur Zakarin du 23-08-2018Presenting official hashtag of La Vuelta with boys 😎

Представляем с парнями официальный хэштег «Вуэльты» 😎

#LaVuelta18 #LaVuelta #lv2018

Photo: @gettysport
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 23-08-2018You can't beat this! Malaga's Roman Theater and Alcazaba Fortress are serving as venue for #LaVuelta2018 team presentation.
Voir les 4 photos

Message de Gediminas Bagdonas Bagdzės fan club du 23-08-2018Tour Poitou-Charentes en Nouvelle Aquitaine (2.1)
3 etapas finiše 20. Po piet etapas razdelka 23km. 8vieta ir generaline 6 vieta.
Voir la vidéo

Astana Pro TeamAstana Pro Team
23-08-2018 19:49:21

Message de Astana Pro Team du 23-08-2018👉 Hugo Houle climbs to fourth overall after busy day at Tour du Poitou-Charentes

🗣️ "I would’ve liked to be on the overall podium, because of the small difference. But...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
23-08-2018 19:48:34

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 23-08-2018Yesterday’s transfer to the team presentation for Deutschland Deine Tour was something special 🧐🤪. What happened with Jenthe Biermans by the way? This and more in our latest video:
https://goo.gl/V6vYom

Video:...
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
23-08-2018 19:47:12

Message de UAE Team Emirates Supporters du 23-08-2018- 2 all' inizio della Vuelta 🇪🇸. La lunga giornata del nostro team . Uscita in bici, incontro con la stampa e presentazione al pubblico. 💪💪#uaetilovvo #PROVARCISEMPRE
Voir les 11 photos

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
23-08-2018 19:45:56

Message de Michał Kwiatkowski du 23-08-2018Teatro de ciclismo 🇪🇸 La Vuelta presentation 👍 Team Sky
📷 Getty Images
En voir plus

José MendesJosé Mendes
23-08-2018 19:44:03

Message de José Mendes du 23-08-2018Apresentação @burgosbh @lavuelta
#lavuelta18
📸 @photogomezsport
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
23-08-2018 19:43:49

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 23-08-2018Ya están disponibles los dorsales oficiales para hacer tu equipo en la #PorraCajaRural y optar a ganar fantásticos premios.

Entra aquí y ¡que empiece la diversión! 👇

http://www.porraciclistacajarural.com
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
23-08-2018 19:36:26

Message de UAE Team Emirates du 23-08-2018#UAETeamEmirates mingle with fans and members of the press at the La Vuelta presentation.📷 by @fizzaazzif
Voir les 11 photos

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
23-08-2018 19:34:44

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 23-08-2018#TPC2018 CRONOMETRO AMARA

Il Tour du Poitou Charentes continua nel segno di Arnaud Demare che si è imposto anche nella cronometro di 22 km ipotecando così il successo finale.

Lontani i corridori...
En voir plus

Bjorg Lambrecht OfficialBjorg Lambrecht Official
23-08-2018 19:30:11

Message de Bjorg Lambrecht Official du 23-08-2018Bjorg start zaterdag in de LaVuelta met een proloog van 8km.
De 2de etappe wordt al meteen interessant met een col van 2de categorie en 3 van 3de, met aankomst...
Voir les 2 photos

Burgos BHBurgos BH
23-08-2018 19:27:56

Message de Burgos BH du 23-08-2018Presentación La Vuelta: ✔️✔️✔️.
¡Dos días para arrancar nuestra primera ‘grande’!
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
23-08-2018 19:16:09

Message de Ondřej Cink du 23-08-2018Course practice was pretty good 👌😎💪 I like the new course here in La Bresse 🇫🇷 Start already tomorrow evening with the short track race! Watch the @redbull_tv_
📸...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
23-08-2018 19:09:39

Message de Israel Cycling Academy du 23-08-2018The kid.

His future, we strongly believe, is bright. ICA’s youngest rider this morning before the start of the DEUTSCHLAND TOUR today in Koblenz.

Hours later, you could have...
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 23-08-2018Scenes out of Malaga where the La Vuelta peloton gathered for Thursday evening's team presentation. Two more sleeps until we can get this party started!

(Communications director Matthew C Beaudin...
Voir les 10 photos

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
23-08-2018 19:08:53

Message de Rally UHC Cycling du 23-08-2018Joyce eighth in Deutschland opener – Rally Cycling : “Another top 10 is nice, especially in this field. We’re working well as a team and building confidence. It shows us...
En voir plus

Antoine DuchesneAntoine Duchesne
23-08-2018 19:01:33

Message de Antoine Duchesne du 23-08-2018Et c’est parti pour une deuxième Vuelta! 💪🏾🤟🏾#lavuelta2018 https://ift.tt/2P125tv
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
23-08-2018 19:01:30

Message de La Vuelta du 23-08-2018La Vuelta a partagé 28 photos.
Voir les 28 photos

Hugo HouleHugo Houle
23-08-2018 19:00:35

Message de Hugo Houle du 23-08-2018Je me sentais très bien lors du CLM 23 km Tour du Poitou-Charentes, par contre il m'en a manqué un petit peu pour grimper sur le podium du classement general!...
En voir plus

Tony MartinTony Martin
23-08-2018 18:58:14

Message de Tony Martin du 23-08-2018Albert Schweitzer Kinderdörfer und Familienwerke : Vielen Dank an alle, die sich an der Versteigerung beteiligt und so den Kindern des Albert-Schweitzer-Kinderdorf Erfurt einen unvergesslichen Ausflug ermöglicht haben. Ich hatte...
En voir plus

Hugo HouleHugo Houle
23-08-2018 18:56:29

Message de Hugo Houle du 23-08-2018A good ride today, 4th stage and GC. I did everything i could but still miss a little something 8 sec to jump on the podium of @tourpoitoucharentes ! #HHpower...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 23-08-2018🇪🇸 - La Vuelta

La présentation d'équipe s'est déroulé sous un magnifique soleil espagnol.

Plus qu'une journée d'entrainement avant le Grand Départ samedi.

#ALLEZALM - © KBLB - ©...
Voir les 12 photos

Alexandre GeniezAlexandre Geniez
23-08-2018 18:52:41

Message de Alexandre Geniez du 23-08-2018Premier entraînement ✅
Présentation des équipes avec Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE ✅

On dirait bien que La Vuelta approche🇪🇦️ !

📸 Frédéric Machabert et Getty Images
Voir les 3 photos

Laurens Ten DamLaurens Ten Dam
23-08-2018 18:49:34

Message de Laurens Ten Dam du 23-08-2018What to do when entering a Friday afternoon traffic jam?
1- get off the highway ASAP!
2-buy a steak (and some sausages for the kids)
3- light up that camping grill! #liveslowridefast
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
23-08-2018 18:45:27

Message de Movistar Team du 23-08-2018#LaVuelta18 teams' presentation 💙🤗 #RodamosJuntos (🎥 RTVE)
Voir la vidéo

Message de Team Delko Marseille Provence du 23-08-2018Belle échappée composée de 3 coureurs ce matin pour la 3ème étape du Tour du Poitou Charentes, et avec Alessandro Fedeli, stagiaire, mais malheureusement reprise à 1km de l'arrivée!
Brenton...
Voir les 11 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
23-08-2018 18:43:33

Message de Team Bahrain Merida du 23-08-2018🇪🇸 La Vuelta
📸 Here we go! #BAHRAINMERIDA🇧🇭 team presented on the stage at the Malaga Roman Theatre
Voir les 3 photos

Louis MeintjesLouis Meintjes
23-08-2018 18:42:59

Message de Louis Meintjes du 23-08-2018La Vuelta presentation done. Great to be back at this race. Looking forward to see what we come up with Team Dimension Data for Qhubeka
Voir les 2 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
23-08-2018 18:40:58

Message de Team Bahrain Merida du 23-08-2018🇪🇸 La Vuelta
📸 Moments before the team presentation at Malaga Roman Theatre ⤵️
Voir les 9 photos

CCC TeamCCC Team
23-08-2018 18:39:06

Message de CCC Team du 23-08-2018#LaVuelta18 Team presentation ✔️. What a beautiful location in Malaga!

#ICYMI Richie Porte will be at the start line on Saturday but missed the team presentation due to gastrointestinal issues.
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
23-08-2018 18:38:30

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 23-08-2018🇪🇸 #LaVuelta18
This weekend the third Grand Tour of the year starts. Today was the teampresentation of La Vuelta👇

🇳🇿 George Bennett
🇳🇱 Steven Kruijswijk
🇳🇱 Danny van Poppel
🇳🇱 Bert-Jan Lindeman...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 23-08-2018"The King of Cool" never disappoints.
Photo: GettySport
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
23-08-2018 18:29:27

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 23-08-2018Implacabile Demare che vince anche la seconda semitappa del Tour du Poitou-Charantes, cronometro individuale, valida come quarta tappa - Giovanni Carboni migliore del #GreenTeam

🏁 risultati completi: https://www.directvelo.com/actualite/68784/tour-du-poitou-charentes-et-4-arnaud-demare-1er
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
23-08-2018 18:21:58

Message de Tour de l'Avenir du 23-08-2018Étape 7 ✅

#tourdelavenir
Voir les 30 photos

Team SunwebTeam Sunweb
23-08-2018 18:19:32

Message de Team Sunweb du 23-08-2018Our #LaVuelta18 is officially underway with the Team Presentation this evening!🇪🇸
Voir les 4 photos

Omar Fraile MatarranzOmar Fraile Matarranz
23-08-2018 18:18:23

Message de Omar Fraile Matarranz du 23-08-2018Ya tenemos a Omar listo para La Vuelta.
El Sábado comienza la batalla 💪

📺 Teledeporte
Voir la vidéo

Lex AlbrechtLex Albrecht
23-08-2018 18:18:12

Message de Lex Albrecht du 23-08-2018It’s been a great time riding with, sharing experiences with and mentoring the younger generation of riders as they prepare for their championship races this weekend. All the best...
Voir les 7 photos

Maxime MonfortMaxime Monfort
23-08-2018 18:11:41

Message de Maxime Monfort du 23-08-2018VUELTA – Présentation : #Vuelta : Max reprend la compétition au Tour d'Espagne ce samedi. Toutes infos sur la course et le mot pré-course de Max, c'est à consulter sur...
En voir plus

Michael Woods Pro CyclistMichael Woods Pro Cyclist
23-08-2018 18:10:27

Message de Michael Woods Pro Cyclist du 23-08-2018@lavuelta begins this Sat and I’ll be rolling with these boys for the next three weeks 👌👌👌🔥🔥🔥
.
.
.
#cardiobros #chillinwiththehomies #grandtour #lavuelta #brotour #spain #malaga
En voir plus

Damien GaudinDamien Gaudin
23-08-2018 18:08:54

Message de Damien Gaudin du 23-08-2018Damien termine 12ème du contre-la-montre du Tour du Poitou-Charentes à 1’16” du vainqueur Arnaud Démare (Équipe cycliste Groupama–FDJ) qui remporte une 4ème victoire en 4 étapes !

📸 :...
En voir plus

Tour du Poitou-CharentesTour du Poitou-Charentes
23-08-2018 17:55:52

Message de Tour du Poitou-Charentes du 23-08-2018Interview Arnaud Démare après sa victoire au contre-la-montre : 'on va se focaliser sur le général' ! Actualités Vidéos Tour Poitou-Charentes en Nouvelle-Aquitaine 2018 TPC : Interview Arnaud Démare après...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
23-08-2018 17:55:32

Message de UAE Team Emirates Supporters du 23-08-2018Sarà il numero, il 171, ma mi sembra tiratissimo il nostro super campione Fabio Aru.!!!!! 📷 Fabio Aru Instagram Story 👌👏👏👍💪💪#uaetilovvo
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 23-08-2018🇩🇪#DeutschlandTour

So close for Reinardt Janse van Rensburg (The Beast) in Bonn today as he finished 4th on stage 1.

✒ Reaction: https://bit.ly/2LiKB9z
En voir plus

Michael GoglMichael Gogl
23-08-2018 17:47:32

Message de Michael Gogl du 23-08-2018Heute hab ich mal den Zeitfahrer aus mir rausgeholt 😂

5er Platz heute im Zeitfahren der Tour du Poitou Charantes in Frankreich. Damit hab ich mir das Trikot des besten Jungprofis...
En voir plus

Quentin Jauregui OfficielQuentin Jauregui Officiel
23-08-2018 17:42:28

Message de Quentin Jauregui Officiel du 23-08-2018[ Résultat 4ème étape ] : Arnaud Démare (Groupama-FDJ) a remporté, ce jeudi après-midi, le contre-la-montre individuel du Tour Poitou-Charentes en Nouvelle-Aquitaine (2.1), disputé sur 22,9 kilomètres entre Champagné-Saint-Hilaire et...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
23-08-2018 17:40:54

Message de Equipe Arkéa Samsic du 23-08-2018Actualités - Team Fortuneo Samsic : 🚴‍♂️Tour d'Allemagne

🚴‍♂️Tour du Poitou-Charentes

🚴‍♂️Championnat de France de l'Avenir

➡️Toutes nos infos sont à retrouver sur notre site internet : team-fortuneo-samsic.fr/actualites/
En voir plus

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
23-08-2018 17:39:30

Message de Team Androni Giocattoli du 23-08-2018Al Tour du Poitou-Charentes bella Androni Giocattoli Sidermec anche oggi. Detto del secondo posto di Matteo Malucelli nella semitappa di stamattina, con il nono di Marco Benfatto, nel pomeriggio applausi...
En voir plus

Quentin Jauregui OfficielQuentin Jauregui Officiel
23-08-2018 17:37:55

Message de Quentin Jauregui Officiel du 23-08-2018[ Résultat 3ème étape ] : Après mon échappée matinale et repris à 2km de l’arrivée, Arnaud Démare (Groupama-FDJ) s'est imposé, ce jeudi matin, lors de la troisième étape du...
En voir plus

TOUR POITOU-CHARENTES EN NOUVELLE AQUITAINE 2018 ÉTAPE 4 CLM - 3 Roubaisiens dans le Top 20 du contre-la-montre, Jérémy Cabot 6e, Julien Antomarchi 9e et Samuel Leroux 17e. Julien Antomarchi...

Peter SaganPeter Sagan
23-08-2018 17:28:59

Message de Peter Sagan du 23-08-2018Ready for La Vuelta (Photos Luca Bettini)
Voir les 3 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 23-08-201821-year-old Alvaro Hodeg Chagüi stormed to Quick-Step Floors' 56th UCI victory of the season on the first stage of the Deutschland Tour, which returned on the calendar after a decade:...
Voir les 2 photos

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
23-08-2018 17:22:53

Message de Tour de l'Avenir du 23-08-2018Étape 7 | 📊 Full rankings 👉🏼 bit.ly/2Nf6I2r

Podium 👉🏼

1er- SOSA CUERVO I. 🇨🇴
2eme- MCNULTY B. 🇺🇸
3eme- POGACAR T. 🇸🇮

#tourdelavenir
En voir plus

Hubert DupontHubert Dupont
23-08-2018 17:20:14

Message de Hubert Dupont du 23-08-2018Crédit :F.Machabert
En voir plus

Hubert DupontHubert Dupont
23-08-2018 17:17:04

Message de Hubert Dupont du 23-08-2018instagram.com : 269 Likes, 6 Comments - Frédéric Machabert (@fred_machabert) on Instagram: “Premières impressions 🇪🇸🇪🇸 #lavuelta #allezalm #procycling”
En voir plus

Ted KingTed King
23-08-2018 17:15:18

Message de Ted King du 23-08-2018It’s not always this good, but dammit this is hard to beat. Playing tour guide with this crew.
En voir plus

UAE TourUAE Tour
23-08-2018 17:09:03

Message de UAE Tour du 23-08-2018Setting off in his rainbow stripes is Tom Dumoulin, but how many world championship time trial medals does the Dutchman have?
#RideToAbuDhabi
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 23-08-2018🇩🇪️#DeineTour – Etape 1
Après 10 ans d'absence, la 1ère étape s'est conclue par un sprint massif remporté par Hodeg. Les coureurs ALM finissent dans le peloton.

🇫🇷️#TPC2018 - Etape 4 (CLM...
Voir les 3 photos

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
23-08-2018 16:51:03

Message de UAE Team Emirates du 23-08-2018🚴 Simone Consonni 🇮🇹, 1st La Vuelta appearance, sprinter.

🚴 Sven Erik Bystrøm 🇳🇴, 3rd La Vuelta appearance, rouleur.

🚴 #VegardStakeLaengen🇳🇴 , 2nd La Vuelta appearance, rouleur.

2️⃣days to go...
Voir les 3 photos

UnitedHealthcare Pro CyclingUnitedHealthcare Pro Cycling
23-08-2018 16:50:08

Message de UnitedHealthcare Pro Cycling du 23-08-2018Lauren Hall retires from pro cycling after Colorado Classic | Cyclingnews.com : One of the Peloton's favorite rider retires this year.
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
23-08-2018 16:49:21

Message de La Vuelta du 23-08-2018🇪🇸 Cuenta atrás para la presentación de los equipos…
➡️ ¡Ya se respira ciclismo en el ambiente!

🇬🇧 Countdown to the team’s presentation…
➡️ We can already breathe cycling in the air!
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
23-08-2018 16:48:47

Message de Tour de l'Avenir du 23-08-2018📊 Étape 7 | Classements ➡️

💛 Tadej Pogacar 🇸🇮
💚 Damien Touzé 🇫🇷
🔴⚪️ Ide Schelling 🇳🇱
💪🏼 Brandon McNulty 🇺🇸

#tourdelavenir
Voir les 4 photos

Dubai TourDubai Tour
23-08-2018 16:47:03

Message de Dubai Tour du 23-08-2018The road rises as the peloton push on towards the day's finale.
#DubaiTour
En voir plus

Lilian CalmejaneLilian Calmejane
23-08-2018 16:46:16

Message de Lilian Calmejane du 23-08-2018TT warm up 🎧
En voir plus

UnitedHealthcare Pro CyclingUnitedHealthcare Pro Cycling
23-08-2018 16:40:07

Message de UnitedHealthcare Pro Cycling du 23-08-2018Photo Gallery: 2018 Colorado Classic : Check out some of the incredible images from this year's Colorado Classic Pro!
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
23-08-2018 16:32:53

Message de The Tour Of Britain du 23-08-2018British Road Race Champion Connor Swift named in Madison Genesis’ OVO Energy Tour of Britain line-up : British champion 🇬🇧 is heading to the OVO Energy Tour of Britain 🇬🇧!

#OVOToB
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
23-08-2018 16:26:45

Message de Tour de Pologne du 23-08-2018Today it was Bonn, some days ago Kraków PL and Katowice - oficjalny profil miasta.
Another close one between Alvaro Hodeg Chagüi and Pascal Ackermann.
Many more to come. FUTURE of cycling...
Voir les 3 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
23-08-2018 16:22:21

Message de Team Bahrain Merida du 23-08-2018teambahrainmerida.com : Bonn, Thursday 23rd August - Opening stage at Tour of Germany from Koblenz to Bonn with 157 km was ideal for sprinters. Streets in Bonn were narrow and...
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
23-08-2018 16:21:41

Message de Adriano Malori du 23-08-2018il momento in cui il lavoro finisce... e ti prendi la TUA ora!!! 58x11 by Adriano Malori #lamiaora 💙 Nalini Garmin Technogym
En voir plus

Tour du Poitou-CharentesTour du Poitou-Charentes
23-08-2018 16:19:23

Message de Tour du Poitou-Charentes du 23-08-2018Duel entre Sylvain Chavanel (Team Direct Energie) et Arnaud Démare (Équipe cycliste Groupama–FDJ) et c'est à nouveau Démare qui l'emporte sur le contre-la-montre : 4 sur 4 !
.
Ces...
Voir les 2 photos

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 23-08-2018🇩🇪️#DeineTour – Etape 1
Après 10 ans d'absence, la 1ère étape s'est conclue par un sprint massif remporté par Hodeg.
Les coureurs ALM terminent dans le peloton.

🇫🇷️#TPC2018 - Etape 4 ...
Voir les 3 photos

Team INEOSTeam INEOS
23-08-2018 16:18:13

Message de Team INEOS du 23-08-2018Knees pleased with opening sprint : "Not too bad considering I'm not a pure sprinter and I haven't sprinted for a long time!"

Hear Christian Knees' verdict on his sprint finish...
En voir plus

Hincapie RacingHincapie Racing
23-08-2018 16:13:31

Message de Hincapie Racing du 23-08-2018Seeing White - Hincapie Racing Team : SEEING WHITE: Team finds success in Colorado and learns lessons in Norway. #blog

---> http://www.hincapieracing.com/seeing-white/
En voir plus

Fernando Gaviria - FanpageFernando Gaviria - Fanpage
23-08-2018 16:12:35

Message de Fernando Gaviria - Fanpage du 23-08-2018Tomorrow Great War Remembrance Race!
GO Gaviria! 🚴‍♂️
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
23-08-2018 16:10:17

Message de Tour de l'Avenir du 23-08-2018ERRATUM 👉🏼 SOSA VAINQUEUR 🇨🇴🇨🇴
#tourdelavenir
Voir la vidéo

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 23-08-2018[RETRO] Les routes du Périgord ont souri au coureur italien Luca WACKERMANN (Bardiani - CSF Pro Team), qui s'est imposé jeudi dernier au coteau de Grèzes pour la deuxième étape...
En voir plus

Alvaro Hodeg ChagüiAlvaro Hodeg Chagüi
23-08-2018 16:08:00

Message de Alvaro Hodeg Chagüi du 23-08-2018Creo q esta noche alvarito va a dormir con estas camisetas 💖 💖 💖 @ Bonn, Germany
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
23-08-2018 16:06:33

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 23-08-2018Victoire d'Arnaud Démare en solitaire après trois succès au sprint... Bon, cet après-midi, c'était un contre-la-montre.

⏱ Steven Lammertink est le premier Glaz en 30min39 sur cette 4e étape du Tour...
En voir plus

Alvaro Hodeg ChagüiAlvaro Hodeg Chagüi
23-08-2018 16:02:56

Message de Alvaro Hodeg Chagüi du 23-08-2018Como dice mi jefe @patricklefevere ANOTHER ONE ☝️ 😀 está victoria es de cada uno de mis compañeros @remicav @james_knox4 @maximilian_schachmann @jhonatan_narvaez97 y en especial del CAPITÁN 👨‍✈️ @iljokeisse...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 23-08-2018ÉNORME ARNAUD ! 🏆🏆🏆🏆
Arnaud Démare remporte le contre-la-montre du Tour du Poitou-Charentes ! 4ème victoire en 4 étapes ! 😮
Voir la vidéo

Grand Prix de PlouayGrand Prix de Plouay
23-08-2018 15:56:41

Message de Grand Prix de Plouay du 23-08-2018ouest-france.fr : Dans le cadre des 4 Jours CIC de Plouay, le comité des fêtes de Plouay organise samedi 25 août 2018, la cinquième édition de la randonnée cyclotouriste rétro...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 23-08-2018Great day for Alvaro Hodeg at the Deutschland Tour!
Stage victory ✅
Overall lead ✅
Points jersey ✅
White jersey ✅
Photo: GettySport
Voir les 4 photos

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
23-08-2018 15:50:15

Message de BORA-hansgrohe du 23-08-2018Deutschland Deine Tour opener ends with a second place for our German Champion, read more bit.ly/2NcxYyH
----
Die erste Etappe der #DeineTour endet mit einem zweiten Platz für unseren Deutschen Meister....
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
23-08-2018 15:42:03

Message de UAE Team Emirates du 23-08-2018Fabio Aru joined some of the La Vuelta contenders at a press conference ahead of this year's race. Aru said ‘I come to Spain after don’t some really good work...
Voir les 6 photos

Mike TeunissenMike Teunissen
23-08-2018 15:40:17

Message de Mike Teunissen du 23-08-2018Mike aan de woord aan vooravond Vuelta : Mike gaat naar de Vuelta!🇪🇸
Zoals de meeste wielerliefhebbers al eerder konden lezen kondigde Team Sunweb de deelname van Mike aan de Vuelta...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
23-08-2018 15:36:10

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 23-08-2018Stage 1 Deutschland Deine Tour is in the books. Not the day we hoped for, but thanks to all who came out today.

#DeineTour #DeutschlandTour #TeamKatushaAlpecin
KATUSHA Sports Alpecin Cycling Canyon
Photos: Getty...
Voir les 10 photos

Grand Prix de PlouayGrand Prix de Plouay
23-08-2018 15:33:42

Message de Grand Prix de Plouay du 23-08-2018ouest-france.fr : Les camping-cars arrivent en nombre ce jeudi 23 août à la grande fête des 4 Jours CIC de Plouay, les bénévoles terminent les installations. Voici le programme des...
En voir plus

Niccolò BonifazioNiccolò Bonifazio
23-08-2018 15:27:19

Message de Niccolò Bonifazio du 23-08-2018First bunch sprint in Deutschland-Tour ! Another podium ! 💪😊
Prima volata qui in germania, il mio primo tuor senza grandi montagne, ancora tre tappe non molto dure dove potrebbe...
Voir les 3 photos

AGO-AquaServiceAGO-AquaService
23-08-2018 15:18:00

Message de AGO-AquaService du 23-08-2018Sélection Great War Remembrance Race (1.1, 24/08) : TEAM NEWS
Sélection pour la Great War Remembrance Race (1.1, 24/08)
Newsletter > http://ymlp.com/zFS3lh
En voir plus

CCC TeamCCC Team
23-08-2018 15:15:02

Message de CCC Team du 23-08-2018Bohli First Across the Line for BMC Racing Team in Bunch Sprint on Deutschland Tour Stage 1 - BMC Switzerland : "My form improved throughout the stage and I felt...
En voir plus

Jetse BolJetse Bol
23-08-2018 15:12:59

Message de Jetse Bol du 23-08-2018Este fin de semana comienza una nueva aventura desde Málaga hasta Madrid, 21 etapas, 3,254 kilómetros NO TE RAJES! Vamos por todo en esta Vuelta a España 2018
En voir plus

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 23-08-2018TEAM NEWS
Line-up Great War Remembrance Race (1.1, 24 Aug)
Newsletter > http://ymlp.com/z2ekDV
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
23-08-2018 15:05:00

Message de Team Cofidis du 23-08-2018Quel est le dernier coureur Cofidis a avoir remporté une étape du Tour d'Espagne ❓

Daniel Navarro et Luis Ángel Maté s'affrontent dans cet amusant duel 100% espagnol 😂

Suivez La Vuelta...
Voir la vidéo

Kristian SbaragliKristian Sbaragli
23-08-2018 15:01:19

Message de Kristian Sbaragli du 23-08-2018Prima tappa andata .. si rientra alle corse con una top 10 in questo sprint di gruppo .. e si guarda avanti per le prossime tappe più impegnative ..👊🏻
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
23-08-2018 15:00:00

🇪🇸 La 20 será la 2ª etapa disputada íntegramente en Andorra.
➡️ ¿Sabes quién ganó la 1ª?

🇬🇧 Stage 20 will be the 2nd time a stage is held entirely in Andorra.
➡️...

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
23-08-2018 14:56:41

Message de Team Bahrain Merida du 23-08-2018🇪🇸 La Vuelta
➡️ Getting ready for team presentation at #Malaga Roman Theatre. Vincenzo Nibali with the best riders of this year's edition is meeting the press and taking offical photos...
Voir les 4 photos

Rémi CavagnaRémi Cavagna
23-08-2018 14:51:04

Message de Rémi Cavagna du 23-08-2018Work hard for a nice
Victory ! Congrats @alvarohodegchagui 🐺🥇 #Waytoride #thewolfpack @ Bonn, Germany
En voir plus

Ilnur ZakarinIlnur Zakarin
23-08-2018 14:45:00

Message de Ilnur Zakarin du 23-08-2018Here we go! 😊 Just few more days till the start of La Vuelta - conferences and team presentation are on their way

Ну что, поехали 😊 До старта «Вуэльты» осталось...
En voir plus

Tour du Poitou-CharentesTour du Poitou-Charentes
23-08-2018 14:40:26

Message de Tour du Poitou-Charentes du 23-08-2018Le contre-la-montre a commencé !

Suivez-le avec :

- Le direct vidéo sur la page de France 3 Poitou-Charentes

- les chronos des coureurs en temps réel :
http://www.tour-poitou-charentes.com/classement-clm/2/299/la-course-/2018/pch/PCH_2018_ETAPE04_CLM_1/

#TPC2018 #twittcyclos
En voir plus

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
23-08-2018 14:40:09

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 23-08-2018Fourmies - Raymond Poulidor, invité d’honneur exceptionnel du Grand Prix cycliste (GPF) : http://www.lavoixdunord.fr/436225/article/2018-08-23/raymond-poulidor-invite-d-honneur-exceptionnel-du-grand-prix-cycliste-gpf
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
23-08-2018 14:32:59

Message de Marcus Burghardt du 23-08-2018Jan, i started cycling because of you, you got my hero, i got your team-mate and a friend of you. Now im wishing nothing more than that you will find...
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
23-08-2018 14:32:43

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 23-08-2018🚨 Confirmados los dorsales para #LaVuelta18

🇪🇸 191 Sergio Pardilla Bellón
🇪🇸 192 Alex Aranburu
🇪🇸 193 Jonathan Lastra
🇪🇸 194 Lluís Mas
🇪🇸 195 Antonio Molina - Ciclista
🇪🇸 196 Cristian Rodriguez Martin
🇦🇺 197 Nick...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
23-08-2018 14:31:04

Message de CCC Development Team du 23-08-2018CCC Sprandi Polkowice na Górskie Szosowe Mistrzostwa Polski : W najbliższą niedzielę, Mateusz Taciak oraz cała ekipa CCC Sprandi Polkowice będzie bronić tytułu Górskiego Szosowego Mistrza Polski!
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
23-08-2018 14:27:56

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 23-08-2018🇩🇪 Deutschland Tour

Kévin Van Melsen est le meilleur grimpeur après la première etape ! Belle récompense pour son style offensif 👌
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
23-08-2018 14:24:15

Message de Team Bahrain Merida du 23-08-2018🇩🇪 Deutschland Deine Tour
🎥 Check out @MaximPirard's thoughts after his first WorldTour race ⤵️
Voir la vidéo

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 23-08-2018Demain nous sommes à domicile en Région Nouvelle-Aquitaine , précisément dans le Grand Poitiers 🙌

Coupe de France / La Picto-Charentaise

#RideAndShine
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
23-08-2018 14:15:05

Message de Steve Morabito Athlète du 23-08-2018À la découverte des nouveaux panneaux cyclo-sportifs @letourdefrance !
Des souvenirs plein la tête #etapetourdefrance @finhautemosson dans cette montée mythiques vers le barrage d’Emosson! A toujours gravé dans mon cœur et...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
23-08-2018 14:13:45

Message de Team Bahrain Merida du 23-08-2018🇩🇪 Deutschland Deine Tour
🗣️ Niccolò Bonifazio "It was a fast stage today. The course seemed more easy on the paper, instead it was hilly and hard. In the final Matej...
Voir la vidéo

Grand Prix de PlouayGrand Prix de Plouay
23-08-2018 14:10:46

Message de Grand Prix de Plouay du 23-08-2018L'équipe officielle de healtmate - Cyclelive Team #4JoursCICPlouay #healthmatecycleliveteam #UCIWWT #GrandprixLorientaggloWNT Lorient Agglomération WNT Total Tooling Quality x Service² CIC-La Chaine CIC Ouest France
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
23-08-2018 14:10:30

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 23-08-2018LINE-UP GREAT WAR REMEMBRANCE RACE

Tomorrow Lotto Soudal is taking part in the inaugural edition of the Great War Remembrance Race, between Nieuwpoort and Ypres. This race wants to commemorate the...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
23-08-2018 14:05:11

Message de Team Sunweb du 23-08-2018"We found each other well at the finish but I think the last guys lost each other in the final kilometre. Beforehand we had a really good team effort and...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
23-08-2018 14:01:56

Message de Team Bahrain Merida du 23-08-2018🇩🇪 Deutschland Deine Tour
🥉 Niccolò Bonifazio sprinted to third place in #Bonn at the opening stage.
📸 Pics from the finish
Voir les 6 photos

Brent BookwalterBrent Bookwalter
23-08-2018 14:01:15

Message de Brent Bookwalter du 23-08-2018I'm excited to announce the winner of my signed Tour of Utah jersey. Thanks Matt Goddard for taking me on a walk down memory lane with the story about Jamie...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
23-08-2018 14:00:00

Message de Le Tour de France du 23-08-2018Sprinting, crashing, fighting, resisting, winning... 21 shades of green. 💚
Sprinter, tomber, se battre, résister, gagner... 21 nuances de vert. 💚
#TDF2018 #MaillotVert
Voir la vidéo

Jordi Simón CasullerasJordi Simón Casulleras
23-08-2018 13:58:49

Message de Jordi Simón Casulleras du 23-08-2018🚲🚲Mi nueva compañera @bh_bikes ya tiene ganas de Vuelta España✊✊
En @lavuelta estrenamos color de bici👌👌 y además zapatillas nuevas también👠👠 Gracias a @365storebike por el detalle🔝🔝
#BurgosBH #Bh #RudyProject #tri.fitting #lEix...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
23-08-2018 13:52:03

Message de Israel Cycling Academy du 23-08-2018Post race in Deutschland:

Sbaragli got TOP 10 versus a great field

Let’s talk
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
23-08-2018 13:48:24

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 23-08-2018#TPC2018 Una cronometro individuale di 22 km chiuderà il programma odierno
A 22 kms Time Trial will close today's long schedule

#LoveMyWilier #EnjoYouRide #BrytonSport
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
23-08-2018 13:48:01

Message de Rally UHC Cycling du 23-08-2018Colin Joyce sprints to eighth in the opening stage of the Deutschland Deine Tour! Adam de Vos did a monster pull to put him into position in the final two...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 23-08-2018‪PA-NA-NA-NA!!!!‬
‪Alvaro Hodeg wins the opening stage of the Deutschland Tour after an incredible sprint in Bonn, the city of Ludwig van Beethoven!
‪Photo: GettySport‬
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
23-08-2018 13:47:00

Message de Florian Sénéchal du 23-08-2018👤 Composition de l'équipe pour la Bretagne Classic Ouest-France ( Ex Grand Prix de Plouay) pour ce dimanche 26 août.
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
23-08-2018 13:44:40

Message de Team Bahrain Merida du 23-08-2018🚴 #AsianGames
📸 Enjoy some nice photos from today's road race. Our @ChunKaiFeng took 11th.
Photo Credit: Sonoko Tanaka
Voir les 17 photos

Sean De Bie supportersSean De Bie supporters
23-08-2018 13:36:23

Message de Sean De Bie supporters du 23-08-2018GREAT WAR REMEMBRANCE RACE
Nieuwpoort - Ieper (192,7km)
Morgen, vrijdag 24/8 staat Sean aan de start van de gloednieuwe 'Great War Remembrance Race'
Een wedstrijd in het leven geroepen om...
Voir les 13 photos

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
23-08-2018 13:35:24

Message de Grands Prix Cyclistes du 23-08-2018147 coureurs. 21 équipes dont 18 ProTeams. 28 nationalités. Un champion olympiques. 6 anciens vainqueurs des GPCQM... Des milliers de bonnes raisons de venir assister à nos courses.

La liste...
Voir les 9 photos

CCC TeamCCC Team
23-08-2018 13:27:34

Message de CCC Team du 23-08-2018🇪🇸 #LaVuelta18

Unfortunately, some gastrointestinal issues will keep Richie Porte from the La Vuelta press conference and team presentation tonight, but we fully expect him to be at the start...
En voir plus

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
23-08-2018 13:26:36

Message de Grands Prix Cyclistes du 23-08-2018Grands Prix Cyclistes a partagé 8 photos.
Voir les 8 photos

David De la CruzDavid De la Cruz
23-08-2018 13:19:46

Message de David De la Cruz du 23-08-2018‪Málaga-Madrid. ‬
‪21 stages / 21 etapas‬
‪3.254km‬

‪And many dreams to achieve / Y muchos sueños por cumplir ‬

‪Vamos!!! #LaVuelta18 😊‬ Team Sky
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
23-08-2018 13:19:03

Message de Team Sunweb du 23-08-2018Have you checked out the latest on The Prologue? Head over to www.theprologue.com for everything and anything surrounding cycling!

➡️ theprologue.com
En voir plus

Vincenzo NibaliVincenzo Nibali
23-08-2018 13:18:00

Message de Vincenzo Nibali du 23-08-2018#Repost @rehabilitylugano with @get_repost
・・・
Un grosso in bocca al lupo ad un grande campione! @vincenzonibali #squalo #bahrainmerida #vueltaespaña #cycling #physiotherapy
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
23-08-2018 13:15:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 23-08-2018Ci ha fatto divertire tantissimo al Tour combattendo come un leone🦁. Ora si cambia scenario, si corre la Vuelta. Forza Daniel Martin a testa bassa per andare ad incornare🐂 gli...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 23-08-2018Have a look at who is riding this Sunday's Bretagne Classic, last World Tour race of the season on French turf: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/quick-step-floors-cycling-team-to-bretagne-classic/3754
Photo: GettySport
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
23-08-2018 13:07:56

Message de Israel Cycling Academy du 23-08-2018Nearing the finish in Germany:

The Big Guns are getting ready...

Deutschland Deine Tour
Voir la vidéo

Burgos BHBurgos BH
23-08-2018 13:00:05

Message de Burgos BH du 23-08-2018😍😍😍

¡Nuestras BH Bikes para La Vuelta!

BH G7 Disc // BH G7 // BH Ultralight
Voir les 3 photos

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
23-08-2018 12:58:03

Message de Trek-Segafredo du 23-08-2018We have a short video to share with everyone.
Enjoy!
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
23-08-2018 12:55:34

Message de UAE Team Emirates Supporters du 23-08-2018Con gli attrezzi Beta Utensili 🔧⛏️✂️ i nostri meccanici, nella foto📷 il bravo Iurii Chebykin, sono già al lavoro per preparare le Colnago K.one da utilizzare sabato nel...
Voir les 4 photos

Arnaud DémareArnaud Démare
23-08-2018 12:53:57

Message de Arnaud Démare du 23-08-2018🥇🥇🥇La 3 eme victoires sur le @tourpoitoucharentes
Merci @equipegroupamafdj pour le super boulot 💪🏻
On va s’appliquer cette après-midi sur le CLM pour perdre le moins de temps possible. 💨
Photo : Julie...
En voir plus

Davide CimolaiDavide Cimolai
23-08-2018 12:47:10

Message de Davide Cimolai du 23-08-2018Un grande risultato si ottiene con 3 fattori: il primo correndo con la testa, il secondo con la tua personalità, il terzo col cuore.
#ItaliaTeam
En voir plus

Mike TeunissenMike Teunissen
23-08-2018 12:42:54

Message de Mike Teunissen du 23-08-2018Mike aan de woord aan vooravond Vuelta : Mike naar de Vuelta!!🇪🇸

Wat de meesten al eerder konden lezen is nu dan toch helemaal zekerheid geworden. Na een pittige herstelperiode is...
En voir plus

Grand Prix de PlouayGrand Prix de Plouay
23-08-2018 12:35:01

Message de Grand Prix de Plouay du 23-08-2018#BretagneClassic Ouest France

Annoncé absent il y a quelques jours, Greg Van Avermaet prendra le départ de la course ce dimanche !

Un plateau très alléchants se dessine avec comme...
En voir plus

Rui VinhasRui Vinhas
23-08-2018 12:23:03

Message de Rui Vinhas du 23-08-2018Boa tarde,

De regresso ao trabalho com uma companheira nova!
Encontro-me a recuperar mas irei realizar novos exames ao ombro, para ver o estado da luxação.

Beijos e abraços,
RV

#w52fcporto #w52jeans #fcporto #hdsport #longusbikestore...
En voir plus

José MendesJosé Mendes
23-08-2018 12:20:52

Message de José Mendes du 23-08-20182dias para começar #lavuelta18 @lavuelta @burgosbh
En voir plus

Johann van ZylJohann van Zyl
23-08-2018 12:20:34

Message de Johann van Zyl du 23-08-2018Caminito del Rey. On Sunday we’ll be doing a lap around here with a tough finish. Good thing we got to enjoy the view today, as Sunday we probably won’t....
Voir la vidéo

Tour du Poitou-CharentesTour du Poitou-Charentes
23-08-2018 12:14:00

Message de Tour du Poitou-Charentes du 23-08-2018Retrouvez ici l'ordre et les horaires de départ du contre-la-montre entre Champagné-Saint-Hilaire et Couhé de cet après-midi #TPC #TPC2018
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
23-08-2018 11:52:38

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 23-08-2018#TPC2018
Maxence Moncassin è stato il migliore dei nostri all'arrivo ed è salito nella top 10 della classifica generale
Moncassin was our top finisher this morning and now he's in 10th...
En voir plus

Stefan DeniflStefan Denifl
23-08-2018 11:48:26

Message de Stefan Denifl du 23-08-2018// Die Deutschlandtour - Deutschland Deine Tour - ist zurück

Ist zu hoffen, dass in Zukunft wieder Station in Tirol gemacht wird wie zuletzt 2008 🤗

Tirol - Herz der Alpen...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
23-08-2018 11:47:16

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 23-08-2018PREVIEW BRETAGNE CLASSIC WESTERN FRANCE

On Sunday, 26th August Lotto Soudal is at the starting line of the World Tour race #BretagneClassic Western France, previous the GP Plouay. Earlier editions have...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
23-08-2018 11:45:32

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 23-08-2018Quatrième place pour Jérémy Lecroq au terme d'une arrivée houleuse sur la demi-étape matinale du Tour du Poitou-Charentes.

📝 Résumé de l'étape ▶ http://bit.ly/Poitou18Etape3

📸 Amélie Barbotin - Photographies

#TPC2018 l #ThereIsNoTry
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 23-08-2018Estonian time trial champion Tanel Kangert signs with #PinkArgyle for 2019 - EF Education First - Drapac p/b Cannondale : 🚨 NEW RIDER ALERT 🚨

"I was looking for a completely...
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
23-08-2018 11:32:29

5th place in Stage 3. Good support in the final from the Team Delko Marseille Provence KTM boys who guided me into good position. Sprint was a bit disrupted 150m...

Movistar TeamMovistar Team
23-08-2018 11:27:48

Message de Movistar Team du 23-08-2018😊 First ride together before #LaVuelta18! 💪 #RodamosJuntos

Race Guide w/ lineup, route & TV ➡️ movte.am/18VueltaGuide
Voir les 2 photos

Barbier RudyBarbier Rudy
23-08-2018 11:27:30

Message de Barbier Rudy du 23-08-2018Family moment.
En voir plus

Umberto OrsiniUmberto Orsini
23-08-2018 11:14:49

Message de Umberto Orsini du 23-08-2018A fast check up before the stage #tourpoitoucharentes #bardianicsf #greenteam
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 23-08-2018Het is weer prijs!!!
Win een gesigneerd nationaal shirt waarmee Victor vorig jaar Europees kampioen werd.
Zaterdag start Victor in de proloog van de Vuelta. Met welk verschil zal Victor de Proloog...
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
23-08-2018 10:59:01

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 23-08-2018Terzo giorno di gara al Tour du Poitou-Charentes, suddiviso in due semitappe.
Nella prova in linea del mattino (terza tappa) Demare domina ancora con Marco Maronese ottavo. Dalle 15, il via...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
23-08-2018 10:45:58

Message de Israel Cycling Academy du 23-08-2018Got it all wrong this morning in our rest day between classics in Belgium... love your sense of humor, Guys. #latvia #estonia #yallaacademy
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 23-08-2018🇫🇷️ #TPC2018 - Etape 3

Quentin Jauregui Officiel est passé à l’attaque ce matin. Malheureusement, l’échappée a été reprise à moins de 5 kms de l’arrivée. L’étape s’est jouée au sprint...
En voir plus

Brussels Cycling ClassicBrussels Cycling Classic
23-08-2018 10:35:04

Message de Brussels Cycling Classic du 23-08-2018All teams confirmed for 1 september. ✅ Check out a provisional start list 👉 https://bit.ly/1o6MVhL
Voir la vidéo

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
23-08-2018 10:34:42

Message de Fan Club Ben Gastauer du 23-08-2018rgast.wordpress.com : Avant son départ pour la Vuelta Ben s’est entretenu avec D.Bastien du journal ‘ le Quotidien ‘
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
23-08-2018 10:30:44

Message de Team Bahrain Merida du 23-08-2018🇩🇪 Deutschland Deine Tour
🎥 They're off 🚴💨 Stage 1️⃣
Voir la vidéo

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
23-08-2018 10:30:00

Message de Tirreno Adriatico du 23-08-2018Rural riding! #TirrenoAdriatico
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
23-08-2018 10:28:56

Message de Mitchelton-SCOTT du 23-08-2018Impey to lead Mitchelton-SCOTT at Bretagne Classic - Ouest-France : PREVIEW: "I can definitely do well here if my legs are what they should be and a more aggressive final...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
23-08-2018 10:26:05

Message de Team Bahrain Merida du 23-08-2018🇩🇪 Deutschland Deine Tour
➡️ Our stagiaire @MaximPirard will debut in the WorldTour today.🤞🏻Good luck to him and to the whole team!
Voir les 7 photos

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
23-08-2018 10:22:45

Message de Fan Club Ben Gastauer du 23-08-2018Interview de Ben Gastauer : Avant son départ pour la Vuelta Ben s'est entretenu avec D.Bastien du journal ' le Quotidien '
https://rgast.wordpress.com/2018/08/23/interview-de-ben-gastauer-3/
En voir plus

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
23-08-2018 10:19:35

Message de Team Androni Giocattoli du 23-08-2018Stamattina a Couhé nella prima semitappa di oggi del Tour du Poitou-Charentes ancora 2° Matteo Malucelli dietro ad Arnaud Démare. Nella foto qui sotto (di A. Barbotin/TPC, da tour-poitou-charentes.com) i...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
23-08-2018 10:16:55

Message de Team Bahrain Merida du 23-08-2018🇩🇪 Deutschland Deine Tour
➡️ Team meeting on the bus with Sports Director @TristanHoffman 👨🏻‍🏫 A sprint finish is expected in #Bonn....and we can count on our #Bonny 😃
Voir les 11 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
23-08-2018 10:11:23

Message de UAE Team Emirates Supporters du 23-08-2018Segui Uae Team Emirates coi suoi grandi campioni, da Aru a Kristoff, da Martin a Ulissi, da Conti a Rui Costa, e i tanti altri, mettendo mi piace sulla pagina...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
23-08-2018 10:10:52

Message de Team Bahrain Merida du 23-08-2018🇩🇪 Deutschland Deine Tour
🎥 Team Presentation in Koblenz ahead of the opening stage ➡️ 22 teams (11 WorldTour) from 13 nations will compete in the German 4-day race.
Voir la vidéo

Romain CardisRomain Cardis
23-08-2018 10:10:30

Suite du programme :
Demain Great war remembrance classic 🇧🇪
Samedi Omloop Mandel... 🇧🇪

Tour de Grande Bretagne du 2 au 9 septembre. 🇬🇧
14 championnat des flandres 🇧🇪...

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
23-08-2018 10:09:59

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 23-08-2018Équipes & hôtels - Grand prix de Fourmies : Vous l’attendiez avec impatience… Découvrez dès-maintenant la LISTE COMPLÈTE DES ENGAGÉS du Grand Prix de Fourmies !! N'hésitez pas à partager...
En voir plus

Tour du Poitou-CharentesTour du Poitou-Charentes
23-08-2018 10:06:01

Message de Tour du Poitou-Charentes du 23-08-20183ème étape, 3ème victoire pour Arnaud Démare (Équipe cycliste Groupama–FDJ) à Couhé, avant le contre-la-montre de cet après-midi !
.
Cette photo est non libre de droits, toute reprise est donc...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 23-08-2018LE TRIPLÉ ! 🏆 🏆 🏆
Troisième victoire en 3 étapes pour Arnaud Démare sur le Tour du Poitou-Charentes ! 🎩
C'est la deuxième fois qu'il réalise un triplé sur une...
Voir la vidéo

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
23-08-2018 09:18:05

Message de Tour de l'Avenir du 23-08-2018‪⛰ Nous y sommes ! Les Alpes ! Et quelle entrée en matière avec cette 7ème étape éclair ! ⚡️⚡️ ‬

‪🚩 Moutiers (17h)‬
‪🏁 Méribel (~18h) ‬
‪📏 35,4 km ‬

‪⛰ 2x...
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 23-08-2018Veenendaal - Veenendaal in 📸📸📸
De tweede plek in de wedstrijd was voor Wouter Wippert. Hij mocht mee het podium op na een mooie massasprint!
Voir les 9 photos

Tour du Poitou-CharentesTour du Poitou-Charentes
23-08-2018 09:02:23

Message de Tour du Poitou-Charentes du 23-08-2018En attendant le début du direct de cette fin d'étape dans une quinzaine de minutes, continuez de regarder les nouvelles photos dans la galerie.

#TPC2018

http://www.tour-poitou-charentes.com/galerie/7/galerie_tpc_2018_3/tour-poitou-charentes-2018-etape-3/
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
23-08-2018 09:00:04

Message de The Tour Of Britain du 23-08-2018Aqua Blue Sport name three current and former national champions in strong OVO Energy Tour of Britain squad : Adam Blythe 🇬🇧, Conor Dunne 🇮🇪 and Larry Warbasse 🇺🇸 named...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
23-08-2018 08:52:33

Message de Israel Cycling Academy du 23-08-2018The Deutschland tour to start soon in Koblenz :

Pre race chat with the ICA BOYS ...LIVE

Deutschland Deine Tour
Voir la vidéo

Ramunas NavardauskasRamunas Navardauskas
23-08-2018 08:47:50

Message de Ramunas Navardauskas du 23-08-2018L I E T U V A 🇱🇹
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
23-08-2018 08:38:51

Message de Astana Pro Team du 23-08-2018👏 Алексей Луценко выигрывает золотую медаль на Азиатских играх в Индонезии🥇🇰🇿️

🗣️ "Впечатления не передать словами. Спасибо всем, кто болел и переживал, я очень рад, что пополнил копилку для национальной сборной...
Voir les 3 photos

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
23-08-2018 08:38:16

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 23-08-2018Lining up for the first edition of 🇧🇪 Great War Remembrance Race on Friday. Start in Nieuwpoort, finish in Ieper!

#GWRR18
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
23-08-2018 08:36:05

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 23-08-2018🥈Medaglia d'argento per il 🇯🇵 Giappone agli #AsianGames nella prova di ciclismo su strada.
🚴🏻 Grande lavoro dell'atleta #OrangeBlue Hideto Nakane nell'azione decisiva per permettere al suo compagno Fumiyuki Beppu di...
Voir les 3 photos

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 23-08-2018🇩🇪 Deutshcland Tour
🗓 23/08 > 26/08

Après la dernière édition en 2008, le Deutschland Tour fait son retour aujourd'hui.

🇫🇷 Romain Bardet
🇫🇷 Alexis Vuillermoz
🇩🇪 Nico Denz
🇧🇪 Jan Bakelants
🇨🇭 Mathias...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
23-08-2018 08:29:21

Message de Israel Cycling Academy du 23-08-2018Later today:

THE GREAT DEUTSCHLAND TOUR IS BACK... WITH ICA !

After 10 years of absence, Germany is once again having its pro Cycling party back and we are going...
Voir les 8 photos

Rachel NeylanRachel Neylan
23-08-2018 08:27:20

Message de Rachel Neylan du 23-08-2018J U M P I N G in! Always a good sign when race sensations continue to come up on the final day of a short tour👌🏼💥 Came away from...
En voir plus

Romain BardetRomain Bardet
23-08-2018 08:22:48

Message de Romain Bardet du 23-08-2018C’est lorsque l’on est sevré pendant quelques semaines de compétition que l’on se rend compte à quel point les petits rituels peuvent manquer.
Me voici à Bonn, ex-capitale de la...
En voir plus

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
23-08-2018 08:21:13

Message de Tour de Yorkshire du 23-08-2018What a year Harry Tanfield’s had.

The first British (and Yorkshire) stage winner of the men’s Tour de Yorkshire has made the step up to World Tour.

We wish you...
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
23-08-2018 08:13:03

Message de Marcus Burghardt du 23-08-2018Follow the derny
#aftertour #derny #belgium #criterium #tdf #tarmac #speed #racing #sworks #specialized #boracookingsystems #borahansgrohe #moasta #munich #rosenheim #bavaria #düsseldorf #frankfurt #bayern #dresden #chemnitz #köln #hamburg #tirol #tegernsee #chiemgau...
En voir plus

Grand Prix de PlouayGrand Prix de Plouay
23-08-2018 08:07:43

Message de Grand Prix de Plouay du 23-08-2018Grand Prix Lorient Agglomération - Trophée WNT Total Tooling Quality x Service²

L'équipe CANYON//SRAM Racing affiche ses ambitions !!

"Samedi c'est le grand retour d' Hannah Barnes après sa blessur sur...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
23-08-2018 08:00:02

Message de CCC Team du 23-08-2018Here are the race numbers you need to look out for when the flag drops on #DeineTour stage 1 at 12:00 CEST today:

#91 Jürgen Roelandts
#92 Tom Bohli
#93 Damiano Caruso...
Voir les 2 photos

Team CofidisTeam Cofidis
23-08-2018 08:00:02

Message de Team Cofidis du 23-08-2018🖋 Anthony Perez jusqu'en 2020 !

Vainqueur d'une étape sur le Tour du Luxembourg et du maillot de meilleur grimpeur sur La Route d'Occitanie, Anthony Perez prolonge de deux saisons !

Découvrez...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
23-08-2018 07:54:47

Message de Mitchelton-SCOTT du 23-08-2018Mitchelton-SCOTT welcome young Australian Nick Schultz for the next two seasons : 🔊 NEWS: "Having the opportunity to join a team like Mitchelton-SCOTT is a dream come true." - Nick...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
23-08-2018 07:46:12

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 23-08-2018#TPC2018

TAPPA 3 - STAGE 3

#LoveMyWilier #EnjoYouRide #BrytonSport
En voir plus

André GreipelAndré Greipel
23-08-2018 07:45:55

Message de André Greipel du 23-08-2018Gleich startet Deutschland Deine Tour mit der ersten von vier Etappen. Hier seht Ihr mein Team LOTTO SOUDAL und mich auf dem Weg zur gestrigen Teampräsentation am Deutschen Eck. Da...
Voir la vidéo

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
23-08-2018 07:45:00

Message de Israel Cycling Academy du 23-08-2018Our #tintin ... He is not solving mysteries as the Belgian legend, but he is hopping all around the planet on his bike and mostly having fun ( and skill!)...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
23-08-2018 07:44:00

Message de Team Novo Nordisk du 23-08-2018TEAM NOVO NORDISK STORY, EPISODE 3: 6 INTERESTING QUESTIONS ABOUT DIABETIC ATHLETES : Our partners at FULL SPEED AHEAD explore how Team Novo Nordisk trains and races with #diabetes.
En voir plus

Tour du Poitou-CharentesTour du Poitou-Charentes
23-08-2018 07:39:09

Message de Tour du Poitou-Charentes du 23-08-2018Les signatures pour l'étape de ce matin sont terminées !

En attendant le départ dans quelques minutes, revivez les meilleurs moments de l'étape d'hier avec la victoire d'Arnaud Démare

http://www.tour-poitou-charentes.com/Default6_32.aspx?HeaderID=4&ArticleID=resume-en-images-de-l-etape-2-segonzac-melle-tpc2018&DirID=dernieres-actus&SubtitleID=actualites-!
En voir plus

Rinaldo NocentiniRinaldo Nocentini
23-08-2018 07:35:27

Message de Rinaldo Nocentini du 23-08-2018È sempre un piacere rivederti Mister Cosmi.. 🤙🏼
En voir plus

Grand Prix de PlouayGrand Prix de Plouay
23-08-2018 07:29:38

Message de Grand Prix de Plouay du 23-08-2018ouest-france.fr : Lors de la Cyclo Morbihan, de vendredi 24 août 2018, trois parcours pour les marcheurs sont au programme : 10, 15 et 20 km.
En voir plus

Grand Prix de PlouayGrand Prix de Plouay
23-08-2018 07:26:35

Message de Grand Prix de Plouay du 23-08-2018ouest-france.fr : Anthony Roux (Groupama-FDJ) n’était pas prévu, mais le champion de France en titre sera bien présent dimanche au départ de la Bretagne Classic Ouest-France.
En voir plus

Romain Le RouxRomain Le Roux
23-08-2018 07:12:39

Message de Romain Le Roux du 23-08-2018TOUR D'ALLEMAGNE: du 23 au 26 août.
A suivre sur les chaines Equipe 21 ou Eurosport 2
A 200% avec l'Equipe Fortuneo Samsic
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
23-08-2018 07:06:00

Message de The Tour Of Britain du 23-08-2018🎥 The OVO Energy Tour of Britain returns to Cumbria in September for 2⃣ stages. Our last visit there in 2⃣0⃣1⃣6⃣ was EPIC!

#OVOToB
Voir la vidéo

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
23-08-2018 07:05:36

Message de The Tour Of Britain du 23-08-2018Festina 2018 OVO Energy Tour of Britain collection unveiled : ⏱ We're in love with the new Festina Tour of Britain collection for 2018!

#OVOToB
En voir plus

Grand Prix de PlouayGrand Prix de Plouay
23-08-2018 07:00:43

Message de Grand Prix de Plouay du 23-08-2018Grand Prix Lorient Agglomération - Trophée WNT Total Tooling Quality x Service²-
Retrouvez les six concurrentes de l'équipe WaowDeals Pro Cycling dans laquelle on retrouve la 4ème du classement @UCI...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
23-08-2018 07:00:03

Message de CCC Team du 23-08-2018Josef Černý Brings Czech Road Race and Time Trial Champion Jerseys to Continuum Sports - BMC Switzerland : 🔊 TRANSFER ANNOUNCEMENT 🔊

We are delighted to welcome 🇨🇿 Czech road race...
En voir plus

Daniel SaviniDaniel Savini
23-08-2018 06:40:55

Message de Daniel Savini du 23-08-2018Uno scatto della crono del tour of belgium 💪👍
En voir plus

Tour du Poitou-CharentesTour du Poitou-Charentes
23-08-2018 06:35:28

Message de Tour du Poitou-Charentes du 23-08-2018À une heure du départ de la troisième étape du TPC 2018, il est encore temps de regarder l'itinéraire emprunté par les coureurs entre Gençay et Couhé.

#TPC2018

http://www.tour-poitou-charentes.com/article/2/le-parcours-detail/tpc-03/la-course-!/alpha/
En voir plus

Daniel SaviniDaniel Savini
23-08-2018 06:25:59

Seconda tappa: ...

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
23-08-2018 06:20:00

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 23-08-2018🎉 Tanti auguri di buon compleanno a Diego Cecchi! 🙌🏻

🎉 Happy birthday Diego Cecchi!
En voir plus

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
23-08-2018 05:25:18

Message de Tom Bohli Followers du 23-08-2018#DeutschlanddeineTour 1.Etappe/Stage 1, Donnerstag/Thursday 23.8. Koblenz - Bonn 157 km.
Start ist am 11.45 Uhr. They’ll start at 11.45 am.
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
23-08-2018 05:19:38

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 23-08-2018Deux étapes aujourd’hui sur le Tour du Poitou-Charentes !

⏰ 9h30 ce matin pour 97km.
⏰ 15h10 pour le chrono de 22.9km.

Prêt Ermenault Corentin ? 😜✌️

📸 Thomas Maheux

#TPC2018 l #ThereIsNoTry
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
23-08-2018 05:00:01

Frankfurt City Triathlon : Ergebnisse sind raus! Wer von euch ist ein Frankfurt Hero und hat den Frankfurter Mainova Halbmarathon, unseren #Radklassiker und den Frankfurt City Triathlon gefinisht?

#1Mai
Voir le lien

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
23-08-2018 04:37:05

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 23-08-2018Team KATUSHA ALPECIN has reached an agreement with 23-year old Harry Tanfield and look forward to working with the young British cyclist over the next two years!

Read the article on...
Voir les 3 photos

Accès aux messages par jour

August 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

July 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31