ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Message de EF Education First Pro Cycling du 27-08-2018Gallery: Lawson Craddock's Houston Homecoming at Alkek Velodrome - EF Education First - Drapac p/b Cannondale : He stood mid-field under the Friday night lights with lots of smiles, a...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
27-08-2018 23:41:48

Message de Volta a Portugal du 27-08-2018Decorria o século XVI quando um célebre monge francês exclamou: venham depressa, estou a saborear as estrelas! Em pleno século XXI, após cada tórrida etapa plena de emoções, os vencedores...
Voir les 44 photos

Nigel EllsayNigel Ellsay
27-08-2018 22:20:16

Message de Nigel Ellsay du 27-08-2018One of the last big training rides for the 2018 season. Final couple hours today with ripper Juniors: Evan Russell and Ben Katerberg. Thanks for this one Peak Valley. 😣
Voir les 3 photos

Elia VivianiElia Viviani
27-08-2018 22:09:14

Message de Elia Viviani du 27-08-2018La prima alla Vuelta... BELLA🤗!!! Grazie a tutti i compagni per il magnifico lavoro e a tutto lo staff per metterci sempre nelle migliori condizioni! #thewolfpack #16

📸 Getty Sport
Voir les 5 photos

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
27-08-2018 21:51:58

Message de Taylor Fantastic day today being back on the bike, awesome riding here in northern Utah, felt so much love, peace, and positivity while drifting through these beautiful mountains today🦋#rideforlove
En voir plus

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
27-08-2018 21:44:28

Message de Grands Prix Cyclistes du 27-08-2018N’attendez pas le 7 et 9 septembre pour faire du vélo à Québec et Montréal...
En voir plus

Romain Feillu OfficielRomain Feillu Officiel
27-08-2018 21:25:57

PROCHAINES COURSES (à confirmer)

Le 02/09/2018 - G.P. de Fourmies
Le 23/09/2018 - G.P. d'Isbergues
Le 06/10/2018 - Tour de Vendée

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
27-08-2018 21:24:22

Message de Fan Club Ben Gastauer du 27-08-2018Tour d’Espagne : étape 3 : Comme il fallait s'y attendre on a assisté à une arrivée au sprint lors de la troisième étape de la Vuelta. Les fuyards de...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 27-08-2018Champagne's on Elia Viviani tonight 😁
#LaVuelta18
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
27-08-2018 21:16:05

Message de Tour of Utah du 27-08-2018Join the @utahofficeofoutdoorrecreation for their 5th annual Utah Outdoor Recreation Summit happening in 9 days! During this 3-day conference, there will be over 10 outdoor recreation activities, 40+ inspiring speakers...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 27-08-2018Nella terza tappa alla Vuelta di Spagna, dopo una cronometro ed un arrivo in salita, ecco prima volata e prima top ten!!!
En voir plus

Mike TeunissenMike Teunissen
27-08-2018 20:57:05

Message de Mike Teunissen du 27-08-2018Mike: "Het ging alweer beter vandaag" : 🗣Met alweer iets betere benen door etappe 3 gerold:⤵️

http://miketeunissen.nl/miketeunissen.nl/index.php/600-mike-het-ging-alweer-beter-vandaag
En voir plus

Brent BookwalterBrent Bookwalter
27-08-2018 20:41:49

Message de Brent Bookwalter du 27-08-2018Wear your helmets, kids. Even to pre-stage sign in. Right @georgenbennett 🤔 Another HOTT and hilly (some would say mountainous?) one here @lavuelta. Full report over at brentbookwalter.com...
En voir plus

Damien HowsonDamien Howson
27-08-2018 20:17:50

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
27-08-2018 20:15:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 27-08-2018🎥 #LaVuelta18: Matteo takes his chance in the sprint, Haigy calls for questions, Whitey gets some treats & we all get inspired for massages 😉. All in our stage 3...
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
27-08-2018 20:10:17

Message de UAE Team Emirates Supporters du 27-08-2018Le parole del nostro campione Simone Consonni raccolte dall' addetto stampa del team, Andrea Appiani, al termine della terza tappa della Vuelta. 👏👏👏👏👏
Voir la vidéo

Lukas PöstlbergerLukas Pöstlberger
27-08-2018 20:04:48

Message de Lukas Pöstlberger du 27-08-2018A few words from finish line today 😊

BORA-hansgrohe | La Vuelta

https://youtu.be/khAOzSL8E_U
Voir la vidéo

Bruno ArmirailBruno Armirail
27-08-2018 20:03:49

Message de Bruno Armirail du 27-08-2018Malheureusement suite à ma chute lors du contre la montre du tour du Poitou-Charentes, je ne participerai pas à la Brussels Cycling Classic ni au GP de Fourmies qui se...
En voir plus

David De la CruzDavid De la Cruz
27-08-2018 20:02:25

Message de David De la Cruz du 27-08-2018‪Primeros 3 días completados. Con muchas ganas y mejorando mis sensaciones! Y mañana bonita etapa:‬

‪👉🏻 Vélez-Málaga/Sierra de Alfaguara ‬

‪3 first days done. Full of energy and improving! 💪🏻 #LaVuelta18 ‬

‪📸...
Voir les 3 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 27-08-2018A case of déjà vu today at #LaVuelta18.
Photo: GettySport
Voir les 2 photos

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
27-08-2018 19:50:42

Message de Fans de Marvin Tasset du 27-08-2018Mercredi, nous retrouverons Marvin sur la Course aux raisins :-)
Road book https://www.desportvriendenoverijse.be/app/download/14057394223/SPONSORDOSSIER-DRUIVENKOERS-2018-VERSIE+180618.pdf?t=1534071226
suite des infos à venir ;-)
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
27-08-2018 19:50:00

Message de La Vuelta du 27-08-2018🚴‍♂️💨 Primer esprint en #LaVuelta18
🔥 Elia Viviani, hombre del día 🇮🇹

🚴‍♂️💨 First sprint in #LaVuelta18
🔥 Viviani, man of the day 🇮🇹
Voir la vidéo

Jordi Simón CasullerasJordi Simón Casulleras
27-08-2018 19:43:14

Message de Jordi Simón Casulleras du 27-08-2018Muchas gracias a todos!!!😊😊
Disfrutando de la cabalgata de hoy,
160km de escapada e intentándolo en solitario un par de veces en la parte final pero sin suerte🍀 🍀 Los equipos de...
Voir les 7 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
27-08-2018 19:38:22

Message de Team Bahrain Merida du 27-08-2018🇪🇸 #LaVuelta18
Stage 3️⃣ Mijas-Alhaurín de la Torre, 178.2km
🏁 The finish line from another point of view ⚡🎥
Voir la vidéo

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
27-08-2018 19:35:49

Message de Rally UHC Cycling du 27-08-2018As the riders prepare for their final races of the season, the team prepares their new rider announcements. Who do you think we should sign? #StayTuned
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
27-08-2018 19:29:03

Message de Peter Sagan du 27-08-2018It was another hard and hot stage at La Vuelta. Although I'm not at my best yet, today I felt a bit better and took a shot at the sprint....
Voir les 2 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
27-08-2018 19:24:07

Message de Mitchelton-SCOTT du 27-08-2018Stunning scenery as the peloton negotiated some tough roads before reaching a bunch sprint for the final of stage 3.
📷 Getty Images
Voir les 16 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
27-08-2018 19:20:21

Message de Team Bahrain Merida du 27-08-2018🇪🇸 #LaVuelta18
Stage 3️⃣ Mijas-Alhaurín de la Torre, 178.2km
🎥 High-speed final⚡
Voir la vidéo

Iván Garcia CortinaIván Garcia Cortina
27-08-2018 19:17:02

Message de Iván Garcia Cortina du 27-08-20183° etapa de @lavuelta hoy, primer sprint. Hoy he tenido mi oportunidad pero no tuve las piernas que me gustaría en el final. Mañana primera etapa con final en alto...
En voir plus

Paul OurselinPaul Ourselin
27-08-2018 19:16:27

Message de Paul Ourselin du 27-08-2018Bonne journée à l’avant sur le GP de Plouay hier et bon comportement du Team Direct Energie, pas de gros résultat à la clé mais de bonne augure pour la...
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
27-08-2018 19:06:34

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 27-08-2018#LaVuelta18
Así es como ha vivido Antonio Molina la 3º etapa de La Vuelta desde la fuga:
Voir la vidéo

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
27-08-2018 19:02:45

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 27-08-2018Dylan werd 135ste in de derde rit Vuelta, winnaar Viviani.
Voir les 2 photos

Antoine DuchesneAntoine Duchesne
27-08-2018 19:01:26

Message de Antoine Duchesne du 27-08-2018Last one at the bus 🚌. Compliqué ce début de Vuelta. Beaucoup de mal avec cette chaleur. Encore quelques jours dans le sud, j’espère que ça se débloquera un peu,...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
27-08-2018 19:00:02

Message de La Vuelta du 27-08-2018🇪🇸 Los mejores momentos de la tercera etapa... ¡Disfruten! 😎
🇬🇧 The best of third stage... Enjoy 😎

❤#LaVuelta18
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 27-08-2018Grand Tour stage victory number 85 of Quick-Step Floors was delivered by Elia Viviani in Alhaurin de la Torre, on day three of #LaVuelta18: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/elia-viviani-wins-1500th-stage-in-vuelta-a-espa-a-history/3763
Photo: GettySport
En voir plus

Ryan GibbonsRyan Gibbons
27-08-2018 18:54:47

Message de Ryan Gibbons du 27-08-2018First sprint of La Vuelta, 9th... not that happy, got switched in the final & lost momentum with 500m to go, but we on the scoreboard at least & legs...
En voir plus

Matteo TrentinMatteo Trentin
27-08-2018 18:49:38

Message de Matteo Trentin du 27-08-2018Hot days 🌡️🌡️🔥🔥 First sprint stage dint go as planned but we will fight back really soon (not tomorrow...tomorrow is the 1st gruppetto ride). Congrats again to @eliaviviani

Giornate di...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
27-08-2018 18:48:11

Message de CCC Team du 27-08-2018Join our riders out on the road during a fast day of racing on #LaVuelta18 stage 3 and go behind the finish line in Alhaurín de la Torre 👇.

#Ride_BMC...
Voir les 8 photos

Kevin LedanoisKevin Ledanois
27-08-2018 18:45:53

Message de Kevin Ledanois du 27-08-2018Bretagne classique - ex GP de Plouay pas évident du tout.. les jambes ne répondent pas comme espéré depuis quelques jours mais ça va revenir !! 😉👊🏻 Il reste encore...
En voir plus

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
27-08-2018 18:43:22

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 27-08-2018Visionnez la vidéo de présentation du Grand Prix de Fourmies dès maintenant!

Cette vidéo a été diffusée ce matin lors de notre conférence de presse à Lille chez notre partenaire Crédit...
Voir la vidéo

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
27-08-2018 18:33:13

Message de Steve Morabito Athlète du 27-08-2018@cransmontana une destination vélo à en devenir et à découvrir absolument de mai à octobre (même novembre quand l été indiens s est bien installé!) 🤫
@valaiswallis @valaisactif @valrando_vs @schweizmobil...
En voir plus

Burgos BHBurgos BH
27-08-2018 18:32:29

Message de Burgos BH du 27-08-2018Hoy la insistencia de Jordi Simón Casulleras ha tenido premio. El catalán ha subido al podio de La Vuelta como corredor más combativo de la etapa.

📸: Photo Gomez Sport

📝: burgosproteam.com/objetivo-la-vuelta/mijas-alhaurin-de-la-torre/
Voir les 2 photos

Enric Mas NicolauEnric Mas Nicolau
27-08-2018 18:31:28

Message de Enric Mas Nicolau du 27-08-2018Impresionante victoria de Elia Viviani en la tercera etapa de La Vuelta. Día de desgaste ya que entre el viento y la velocidad se ha hecho bastante duro!! (Foto Getty...
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
27-08-2018 18:30:11

Message de Lex Albrecht du 27-08-2018‪You can NEVER LOSE if you can always find the bright side!‬
En voir plus

Grand Prix de PlouayGrand Prix de Plouay
27-08-2018 18:27:44

Message de Grand Prix de Plouay du 27-08-2018Le « Grand » journal sportif L'EQUIPE a publié un article digne de ce nom pour une fois, c’est à saluer ! 🚴👍
En voir plus

Brent BookwalterBrent Bookwalter
27-08-2018 18:27:35

Message de Brent Bookwalter du 27-08-2018Without having a sprinter here and seeing BMC Racing Team's GC possibilities cut back yesterday, it was important to keep Nico in the mix, but other than that, it was...
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
27-08-2018 18:22:20

Message de Vitor Gamito du 27-08-2018A cara de quem não estava a gostar da "fruta" 😂😂
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 27-08-2018Ryan Gibbons secured our first top-10 stage placing of La Vuelta by sprinting to 9th place at today's 3rd stage of the race! 🖐️

Stage 3 Report: bit.ly/TDDVuelta_3
En voir plus

Tour du GevaudanTour du Gevaudan
27-08-2018 18:19:06

Message de Tour du Gevaudan du 27-08-2018Championnat de France - Cadets : Classement - Actualité - DirectVelo : Le 21 mai était organisé à Saint Etienne du Valdonnez la coupe de France cadets
Dans les 20...
En voir plus

Alexandre GeniezAlexandre Geniez
27-08-2018 18:09:13

Message de Alexandre Geniez du 27-08-2018Une étape de "moyenne montagne" sur La Vuelta c'est...3000 mètres de dénivelé et 112 énervés qui terminent au sprint !
Demain, première étape de montagne 🏔️!

📸 Getty Images
En voir plus

Ermenault CorentinErmenault Corentin
27-08-2018 18:05:06

Message de Ermenault Corentin du 27-08-2018Une photo ou un autographe ? Venez nombreux demain pour le Critérium d'Amiens ! 📸

Rendez-vous à 20 heures pour le départ de la course en présence d'excellents coureurs 🤗
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
27-08-2018 18:02:31

Message de The Tour Of Britain du 27-08-2018Canyon Eisberg unveil OVO Energy Tour of Britain line-up : 2⃣0⃣1⃣8⃣ The Tour Series champions Canyon Eisberg name their OVO Energy Tour of Britain team 👇

#OVOToB
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
27-08-2018 18:02:21

Message de La Vuelta du 27-08-2018🇪🇸 Escucha a Elia Viviani tras ganar la tercera etapa
🇬🇧 Viviani's words after winning on third stage

🎙 #LaVuelta18
Voir la vidéo

Astana Pro TeamAstana Pro Team
27-08-2018 18:00:04

Message de Astana Pro Team du 27-08-2018La Vuelta Ciclista a España. Stage 3. Calm day with explosive final

- In general, we have spent a good and calm day as the first big climb we passed without...
Voir les 9 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
27-08-2018 17:58:32

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 27-08-2018🇧🇪 Retour en Belgique pour les #MenInGlaz du Vital Concept Cycling Club qui disputeront la #Druivenkoers d'Overijse où s'est imposé Jonas Van Genechten en 2014 !

📝 Présentation de l'épreuve ▶...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
27-08-2018 17:53:36

Message de UAE Team Emirates du 27-08-2018Consonni takes a top 5 finish in stage 3 - UAE team Emirates : 🇪🇸 La Vuelta stage 3: Simone Consonni finished in top 5 in a fast sprint finish...
En voir plus

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
27-08-2018 17:53:24

Message de Paweł Poljański du 27-08-2018Po wczorajszych 260km na Bretagne Classic czas uzupełnić kalorie;)
En voir plus

Fanpagina Sofie De VuystFanpagina Sofie De Vuyst
27-08-2018 17:52:56

2e in Erwetegem vandaag !

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
27-08-2018 17:51:54

Message de BORA-hansgrohe du 27-08-2018Pöstlberger and Peter Sagan show BORA-hansgrohe mean business with bold performances on La Vuelta stage 3. Reade more here: http://bit.ly/2PI5ChC
---
Lukas Pöstlberger attackiert im Finale, Sagan am Ende auf Rang drei...
Voir les 9 photos

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
27-08-2018 17:51:00

Message de Michał Kwiatkowski du 27-08-2018Chapeau to 🇮🇹 Elia Viviani for a stage win. My day was green-white-red too 😉 Team Sky La Vuelta
📷 Getty Images
En voir plus

Maxime MonfortMaxime Monfort
27-08-2018 17:49:00

Message de Maxime Monfort du 27-08-2018VUELTA – Étape 3 : #Vuelta : les résultats et les impressions de Max sont à découvrir sur le site ;)

http://www.maxime-monfort.be/v2/news/vuelta-etape-3-7/
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
27-08-2018 17:48:33

Message de Team INEOS du 27-08-2018“I’m so happy to have the jersey for another day, tomorrow is going to be a hard one - we’ll need to be very smart on the final climb.”

Hear from...
En voir plus

Marc SarreauMarc Sarreau
27-08-2018 17:48:27

Message de Marc Sarreau du 27-08-2018Nous voila sur une troisième étape avec un sprint prévu... 3000 m de dénivelé, grosses chaleurs et 15 eme place à l’arrivée.

Lâché dans la bosse à 25 kms de...
Voir les 2 photos

Ted KingTed King
27-08-2018 17:47:42

Message de Ted King du 27-08-2018(Sigh 😐)

Monday post Vermont Overland doldrums have set in. The best events start with a good dose of ass kicking among some of your best friends both old and new,...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
27-08-2018 17:45:16

Message de Trek-Segafredo du 27-08-2018Giacomo Nizzolo sprints to second in La Vuelta stage 3 | Trek Race Shop : It feels good to be knocking on the door again in a Grand Tour after...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
27-08-2018 17:45:02

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 27-08-2018Van Poppel sixth in Vuelta's first bunch sprint : 🇪🇸 #LaVuelta18

"It was super heavy today. I am glad that I was able to sprint at all. I felt good...
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
27-08-2018 17:42:54

Message de Marcus Burghardt du 27-08-2018Today i reached 197 heartrate to bring this guy a bottle.
.
#job #done #vuelta #petersagan #moasta #racing #cycling #cyclinglife #riding #spain #madrid #insta #instabike #instalife #fitness #motivation #training #workout #nutrition...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 27-08-2018Today's #LaVuelta18⁠ ⁠ stage in a nutshell: 🇮🇹 rider launched by 🇩🇰 teammate wins in 🇪🇸 for 🇧🇪 team.
En voir plus

Luis FernandesLuis Fernandes
27-08-2018 17:38:31

Message de Luis Fernandes du 27-08-2018Circuito de Nafarros
Luis fernandes 2 classficado
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
27-08-2018 17:35:39

Message de Mitchelton-SCOTT du 27-08-2018Sprinters survive climbs on stage 3 of La Vuelta : REPORT: “We can't be happy about the result, but we found something to work on & the next days will...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
27-08-2018 17:29:12

Message de UAE Team Emirates du 27-08-2018Images from the La Vuelta Stage 3 finish in Alhaurín de la Torre, where #UAETeamEmirates @simoneconsonni finished 5th in a bunch sprint. 📷 by @fizzaazzif
Voir les 8 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
27-08-2018 17:25:34

Message de Team Bahrain Merida du 27-08-2018teambahrainmerida.com : Alhaurin de la Torre, 27th August 2018 - Prediction respected. It was a stage for the fast wheels and it was a bunch sprint to decide the third...
En voir plus

Hammer SeriesHammer Series
27-08-2018 17:22:56

Message de Hammer Series du 27-08-2018Take a tip from the pros : ⚡️As we countdown to Hammer Hong Kong and the grand finale of the Hammer Series 2018, we get some top tips from the...
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
27-08-2018 17:22:47

Message de Adriano Malori du 27-08-2018Che faccia fa un ex-ciclista professionista quando su una salita al 5% mette il 53 e dopo 300m è costretto a toglierlo clamorosamente? Questa (la mia) direi che è abbastanza...
En voir plus

Loïc ChetoutLoïc Chetout
27-08-2018 17:20:33

Message de Loïc Chetout du 27-08-2018Du plaisir rien que du plaisir sur cette 3eme étape de @lavuelta 🙏🏽.
.
.
.
@teamcofidis @kuotacycle @ride100percent @girocycling @alibabike @campagnolosrl @suomycycling @naliniciclo @srmpower @dedacciaistrada_racingtech .
.
.
.
#ride100percent #cofidis #cofidismyteam #giro #giroshoes #suomy #suomyhelmets #alibabike...
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
27-08-2018 17:16:48

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 27-08-2018www.teamcajarural-segurosrga.com : Los hombres de Team Caja Rural-Seguros RGA siguen sin perderle la cara a La Vuelta. Antonio Molina - Ciclista integró la fuga del día en la tercera etapa...
En voir plus

Hubert DupontHubert Dupont
27-08-2018 17:15:49

Message de Hubert Dupont du 27-08-2018Etape 4, Mardi 28 août : Vélez-Malaga – Alfacar, 162 km
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
27-08-2018 17:09:13

Message de Team Cofidis du 27-08-2018Une nouvelle belle journée sur les routes espagnoles ! Encore présent dans l’échappée du jour, Luis Ángel Maté a fait le plein de points et conforte son maillot de meilleur...
Voir les 2 photos

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
27-08-2018 17:04:38

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 27-08-201886 ème GP de Fourmies 1HC: les équipes et engagés : Présentation du 86ème Grand Prix de Fourmies, ce matin, au siège du Crédit Mutuel Nord Europe.
RDV...
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
27-08-2018 16:58:23

Message de Luis Ángel Maté du 27-08-2018La Vuelta a España 2018, 3a etapa: Maté consolida el liderato en la montaña | Luis Ángel Maté : Otro día especial en casa y otro día en la fuga....
En voir plus

CCC TeamCCC Team
27-08-2018 16:56:32

Message de CCC Team du 27-08-2018First Bunch Sprint of the Vuelta a España on Stage 3 - BMC Switzerland : "We were pretty sure that it would be a day for the sprinters but it...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
27-08-2018 16:49:29

Message de Team INEOS du 27-08-2018Here's the view from the stage as Michał Kwiatkowski celebrates his second leader's jersey at La Vuelta!
Voir la vidéo

La VueltaLa Vuelta
27-08-2018 16:48:11

Message de La Vuelta du 27-08-2018🇪🇸 Disfruta del último kilómetro de la etapa...
🔥 Gran victoria Viviani Elia

🇬🇧 Enjoy the last km. of the stage
🔥 Great victory to Elia Viviani!! #LaVuelta18
Voir la vidéo

Rafał MajkaRafał Majka
27-08-2018 16:44:43

Message de Rafał Majka du 27-08-2018Vuelta a España 2018: Viviani wygrał trzeci etap. Kwiatkowski nadal liderem, Majka w peletonie

Rafał: „Dzisiaj dla mnie dzień raczej spokojny, trzymaliśmy się z chłopakami z drużyny razem, aby oszczędzić siły...
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
27-08-2018 16:42:11

Message de Team Sunweb du 27-08-2018"Today was a tough day. The guys positioned me well and kept me out of danger. The final was pretty hectic but we got through very well." - Wilco Kelderman...
En voir plus

De Wally'sDe Wally's
27-08-2018 16:41:47

27/08/2018 VUELTA Rit 2: 1.Elia VIVIANI ... 175.Jelle /176dln. Massasprint. In de finale zet Jelle oa. met CAMPENAERTS een aanval op. Ze rijden met zijn 4 naar de toenmalige kopgroep...

Tiago MachadoTiago Machado
27-08-2018 16:41:12

Message de Tiago Machado du 27-08-2018Se calhar o livro de La Vuelta tem alguns erros de impressão, pois em duas etapas ja temos 1000mt de acumulado positivo a mais 😤😅
En voir plus

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
27-08-2018 16:36:18

Message de Philippe Gilbert du 27-08-2018🚴‍♂ La Philippe Gilbert Junior 2018

📅 Sunday September 2nd

🕜 13h30

📍Chateau de Harzé

🏁 La Redoute
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
27-08-2018 16:36:01

Message de Ondřej Cink du 27-08-2018🏆Zasoutěžíte si?? Stačí skočit na stránku Aputure.cz a tipnout si kolik budu vážit v den vyhlášení vítěze. (31.8.2018) Máte na to už jen 3 dny. 😊
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 27-08-2018🇪🇸 La Vuelta - étape 3

Nans Peters & Alexis Gougeard ont animé la course à l'avant, mais c'est finalement Viviani qui l'emporte lors d'un sprint massif.

Tony Gallopin reste 8ème au...
Voir les 5 photos

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 27-08-2018Distancé dans la dernière difficulté du jour, Marc Sarreau s'est accroché, est revenu dans le peloton, s'est replacé et est allé disputer le sprint à Alhaurin de la Torre. Il...
Voir les 5 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
27-08-2018 16:18:16

Message de Team Bahrain Merida du 27-08-2018🇪🇸 La Vuelta
➡️ Sprint finish in Alhaurín de la Torre. Our @ivan_cortina takes 14th place
📸 Pics from the finish
Voir les 8 photos

Jérémy MaisonJérémy Maison
27-08-2018 16:15:55

Message de Jérémy Maison du 27-08-2018De retour du Tour d'Allemagne !
4 Belles étapes, 1 sprint et 3 au final explosif !
Super équipe !!

Très content de mon niveau en cette fin de saison,...
Voir les 3 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
27-08-2018 16:12:45

Message de UAE Team Emirates Supporters du 27-08-2018Terza tappa della Vuelta. Il nostro campione Simone Consonni c' è!!!! Ottimo 5° posto in rimonta del nostro Simo. Bravissimo a farsi trovare pronto nella prima volata del Giro...
Voir les 5 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 27-08-2018‪Italian Champion Elia Viviani wins the 1500th stage in the history of the Vuelta a Espana!‬
‪#WayToRide‬
‪#LaVuelta18‬
‪Photo: GettySport‬
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
27-08-2018 16:05:31

Message de La Vuelta du 27-08-2018🏁 Etapa 3 | Stage 3 #LaVuelta18

🔥🔥🔥🔥 @eliaviviani 🔥🔥🔥🔥
Voir la vidéo

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
27-08-2018 16:00:02

Message de Team Novo Nordisk du 27-08-2018Like and share to help wish Australian rider Fabio Calabria a happy birthday! 🎂🇦🇺
En voir plus

Stefan DeniflStefan Denifl
27-08-2018 15:54:51

Message de Stefan Denifl du 27-08-2018Nicht die besten News für den Start in die neue Woche - mein Arbeitgeber Aqua Blue Sport hat heute Früh das Ende des Teams bekannt gegeben!

Es ist ein großer...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
27-08-2018 15:54:48

Message de Team Sunweb du 27-08-2018Plenty of BORN nutrition, EPIC Travelgear rain bags, Giant Bicycles bottles and wheels. Check out how we pack our MINI car to see what we take along for a stage...
Voir la vidéo

La VueltaLa Vuelta
27-08-2018 15:53:44

Message de La Vuelta du 27-08-2018🏁 23km | Etapa 3 - Stage 3 #LaVuelta18

😱💥 ¡¡Caída de Campenaerts!! | Campenaerts crash!
Voir la vidéo

Paula GoryckaPaula Gorycka
27-08-2018 15:28:29

Message de Paula Gorycka du 27-08-201828. miejsce w short tracku (moim pierwszym starcie w tej konkurencji podczas PŚ) i 38. miejsce w formacie XCO - taki jest mój bilans startów w finałowej edycji Pucharu Świata...
Voir les 2 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
27-08-2018 15:04:48

Message de Team Bahrain Merida du 27-08-2018teambahrainmerida.com : BAHRAIN MERIDA Pro Cycling Team is happy to announce the contract renewal of Antonio Nibali for one more year. The 25-year old younger brother of Vincenzo is in...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
27-08-2018 14:54:29

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 27-08-2018Gesink suffers fractured ribs and collarbone in training accident : Robert Gesink has broken two ribs and his right collarbone during a training accident. The rider of Team LottoNL-Jumbo is...
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
27-08-2018 14:54:05

Message de Michał Kwiatkowski du 27-08-2018#LaVuelta18 stage 3

With 50 km to go the break is almost caught. Are your 🤞 for Kwiato and Team Sky?

50 km do mety, ucieczka już prawie złapana. Trzymacie ✊ za...
En voir plus

Sean De Bie supportersSean De Bie supporters
27-08-2018 14:54:01

Message de Sean De Bie supporters du 27-08-2018DRUIVENKOERS
Komende woensdag 29/08 staat Sean en zijn ploegmakkers te OVERIJSE aan de start van de 'Druivenkoers'
start : 12:45u. (Stationsplein)
parcours : 3x31km + 8x13km (196km)
Voir les 5 photos

Bryan CoquardBryan Coquard
27-08-2018 14:37:18

Message de Bryan Coquard du 27-08-2018Salut à tous !
Quelques nouvelles pour vous dire que la récupération forcée se passe bien. Merci pour vos nombreux messages de soutien qui me font garder le moral et...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
27-08-2018 14:37:16

Message de La Vuelta du 27-08-2018😀💚 La sonrisa de un auténtico campeón | The smile of a real champion #LaVuelta18
Voir la vidéo

François ParisienFrançois Parisien
27-08-2018 14:37:04

Message de François Parisien du 27-08-2018- Psicobloc MTL 2018 -

Weekend d'escalade complètement fou!!!

#MC #Animation #eventhost #hosting
Psicobloc Open Series
The North Face
Voir les 6 photos

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
27-08-2018 14:35:21

Message de Arctic Race of Norway du 27-08-2018The warm, wonderful and diverse people of Finnmark made this year's Arctic Race of Norway truly special! 😍 Thank you for having us! 🤗
Voir les 21 photos

Cannondale ProCannondale Pro
27-08-2018 14:27:36

Message de Cannondale Pro du 27-08-2018Firework Finale // Cannondale Factory Racing capped the World Cup season with poise, snagging the overall team prize plus Maxime Marotte taking 3rd overall in the individual rankings and Henrique...
Voir la vidéo

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
27-08-2018 14:22:08

Message de Trek-Segafredo du 27-08-2018We are excited to announce that the young sensational 🇨🇴 Colombian climber Iván Ramiro Sosa will be part of our team for the next two years!

📷 @bettiniphoto
Voir les 5 photos

La VueltaLa Vuelta
27-08-2018 14:10:19

Message de La Vuelta du 27-08-2018🏁 77km | Etapa 3 - Stage 3 #LaVuelta

🔝 Cabeza de carrera | Breakaway
.
.
.
🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️ Peloton ➡ +1'23"
📉 Reduciendo la diferencia | Gap to front decreasing
Voir la vidéo

Mattia CattaneoMattia Cattaneo
27-08-2018 14:00:25

Message de Mattia Cattaneo du 27-08-2018Day 6... iniziano gli allenamenti, quelli veri!!! 🚲🏔☀️
#livigno #italy #svizzera #lago #stmoritz #colori #beautifulcoloursofnature #beautifulday #cycling #mylife #andronigiocattoli #saliceocchiali
En voir plus

Omar Fraile MatarranzOmar Fraile Matarranz
27-08-2018 13:51:20

Message de Omar Fraile Matarranz du 27-08-2018Así llegaba Omar esta mañana al control de firmas en Mijas, siempre con una sonrisa.

🎥 La Vuelta
Voir la vidéo

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
27-08-2018 13:37:14

Message de Audrey Cordon-Ragot du 27-08-2018La Bretagne est le lieu que j’affectionne le plus pour rouler et vous quel est le vôtre? 🚴🏻‍♀️🌿🌍 #forcesdelanature #Weleda (📸 : @lestudiodecom’ ) #throwbackPlouay18
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
27-08-2018 13:23:23

Message de Tour de Pologne du 27-08-2018Mamy to! 9 września wyścig szosowy dla amatorów, jakiego jeszcze nie było.
✔️ 73 kilometry po przepięknych terenach bytowszczyzny😍
✔️ wyścig ukochanymi drogami Czesława Langa🚴🏼‍♂️
✔️ na mecie czeka Puchar Burmistrza Bytowa, Ryszarda...
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
27-08-2018 13:13:52

Message de Taylor Monday morning motivation, pretty amazing motivation to get up and make today incredible. I’m so blessed to have this beautiful woman as my fiancé I can’t wait to marry her!...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
27-08-2018 13:12:07

Message de Astana Pro Team du 27-08-2018Ion and Gorka Izagirre join Astana Pro Team

- Of course, our main goal is victories, we are ready to help the team on the way to its big goals as...
En voir plus

Juliette LabousJuliette Labous
27-08-2018 13:06:34

Message de Juliette Labous du 27-08-2018😏 GP Plouay was already the last race of the season with @teamsunweb !
After a hard and good racing in France with the team, our @corynrivera could stepped on...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
27-08-2018 12:34:01

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 27-08-2018Dani Navarro to ride for KATUSHA ALPECIN in 2019 | Team KATUSHA ALPECIN : Very welcome to Dani Navarro. A strong climber, a loyal teammate. We need those guys.
#racetowin...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
27-08-2018 12:32:22

Message de Team Novo Nordisk du 27-08-2018Buon compleanno, Umberto!

Like and share to help us wish Italian rider Umberto Poli a very happy 22nd birthday! 🎂🇮🇹
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
27-08-2018 12:16:26

Message de Mitchelton-SCOTT du 27-08-2018FEATURE: Williams' road to recovery : FEATURE: "On the 5th week (post crash) I was out on the road for one to two hours a day just super easy with...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
27-08-2018 12:11:05

Message de Movistar Team du 27-08-2018Amador, Bennati y Erviti continúan en Movistar Team : 🤝🖋️ Excellent news continue to arrive from La Vuelta. Three excellent riders and true fan favourites will remain in Blue in...
En voir plus

Message de Vuelta Ciclista Murcia INTERNACIONAL du 27-08-2018👉 Y mientras tenemos a Alejandro Valverde en #LaVuelta18 ...

🔝 José Joaquín Rojas y Rubén Fernández han estado compitiendo en Francia y Alemania.

📅🇬🇧 Esta semana participarán en el Tour de...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
27-08-2018 12:05:08

Message de UAE Team Emirates du 27-08-2018#UAETeamEmirates at the start of La Vuelta Stage 3 in Mijas. 📷 by @fizzaazzif
Voir les 9 photos

Pieter Serry FanclubPieter Serry Fanclub
27-08-2018 11:53:19

Rit 3: Mijas - Alhaurin de la Torre

La VueltaLa Vuelta
27-08-2018 11:45:46

Message de La Vuelta du 27-08-2018🇪🇸 Hoy tendremos el primer puerto de 1ª categoría... #LaVuelta18
🏔 ¿Defenderá Luis Ángel Maté su maillot?

🇬🇧 Today, the first 1ºCategory... #LaVuelta18
🏔 Will Maté defend his maillot?
Voir la vidéo

Tim Declercq OfficialTim Declercq Official
27-08-2018 11:44:15

Message de Tim Declercq Official du 27-08-2018Tim toonde gisteren dat hij nog steeds over een meer dan aanvaardbaar vormpeil beschikt! Volgende week maandag neemt hij het vliegtuig richting Canada waar hij op vrijdag 7 September de...
Voir la vidéo

Tim Declercq OfficialTim Declercq Official
27-08-2018 11:36:57

Message de Tim Declercq Official du 27-08-2018Foto’s van gisteren. Bretagne Classic
Ouest - France!

©️ Getty Images
Voir les 3 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
27-08-2018 11:21:23

Message de Team Bahrain Merida du 27-08-2018🇪🇸 La Vuelta
🗣️ Head of Performance @PaoloSlongo about Ion #Izagirre and Vincenzo #Nibali's performance of yesterday “Ion was smart at the end of a very tough stage and showed he...
Voir les 6 photos

Chrono des NationsChrono des Nations
27-08-2018 11:13:58

Message de Chrono des Nations du 27-08-2018Alejandro Valverde sera aux Herbiers pour la 37ème édition du Chrono des Nations le 14 octobre prochain

http://www.chronodesnations.com/lire_article?id=29
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
27-08-2018 11:10:41

Message de Team Bahrain Merida du 27-08-2018🇪🇸 La Vuelta
Stage 3️⃣
🚩 Mijas
🏁 Alhaurín de la Torre
➡️ 178,2km
🕐 12:50~13:06
🕠 17:26~17:54
👉🏻 Medium Mountains route with the long initial ascent of the Puerto del Madrono (20.1km, average gradient 4.9%) and...
Voir les 3 photos

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
27-08-2018 11:10:09

Message de Michał Kwiatkowski du 27-08-2018Off we go with #LaVuelta18 stage 3✌️ #mondaymotivation #indefence #laroja Team Sky
📺 Eurosport 15:00 CET
Voir les 2 photos

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
27-08-2018 11:09:40

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 27-08-2018Sleutelbeenbreuk voor Robbe Ghys maar let vooral op die houten splinter : Sleutelbeenbreuk voor Robbe Ghys - Fanpagina Robbe Ghys

Gelukkig geen complexe breuk, Robbe zal in België geopereerd worden.
Er...
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
27-08-2018 11:00:02

Message de Arctic Race of Norway du 27-08-2018Rally Cycling's Colin Joyce won what was perhaps the toughest stage in #ArcticRace history! 💪 Relieve the dramatic last kilometer of the brutal stage 2 from Tana to Kjøllefjord!
Voir la vidéo

Tim WellensTim Wellens
27-08-2018 10:53:43

Message de Tim Wellens du 27-08-2018About yesterday :-) 3rd place in Grand Prix de Plouay Bretagne Classic Ouest-France Happy with my race and result.Congratz to Michael Valgren Andersen and Oliver Naesen...
Voir les 3 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 27-08-2018For today, Laurens De Plus has borrowed the white jersey, which recognizes the leader of #LaVuelta18 combination classification.
En voir plus

Fanpagina Sofie De VuystFanpagina Sofie De Vuyst
27-08-2018 10:40:43

Sofie rijdt vandaag te Erwetegem om half 3.

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 27-08-20183e étape de la Vuelta dure à déchiffrer : une possibilité d'arrivée au sprint mais du dénivelé à surmonter pour pouvoir en arriver là. Ça va être intéressant à suivre...
Voir la vidéo

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
27-08-2018 10:37:01

Message de Israel Cycling Academy du 27-08-2018Kids. Love. Cycling. Passion. Family.

As a pro cyclist you need to somehow find the way to find the balance. For our riders that became young fathers - it’s an...
En voir plus

Grand Prix de PlouayGrand Prix de Plouay
27-08-2018 10:14:42

Message de Grand Prix de Plouay du 27-08-2018Joli point de vue qui ensoleille nos cœurs, MERCI !
Et BRAVO à tous les bénévoles !
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
27-08-2018 10:11:39

Message de La Vuelta du 27-08-2018🇪🇸 Sigue el control de firmas de la Etapa 3 desde Mijas gracias a Turismo Burgos

🇬🇧 Watch the signature podium of Stage 3 from Mijas.
Voir la vidéo

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
27-08-2018 10:04:27

Message de The Tour Of Britain du 27-08-2018Hospitality : 🥂 Get the best view of all the OVO Energy Tour of Britain action with our VIP Hospitality packages - available at each day's start and finish!

#OVOToB
En voir plus

Grand Prix de PlouayGrand Prix de Plouay
27-08-2018 10:03:01

Message de Grand Prix de Plouay du 27-08-2018ouest-france.fr : Le coureur de la FDJ Groupama Olivier Le Gac a terminé septième de la Bretagne Classic Ouest-France ce dimanche à Plouay. Le Finistérien, qui s’est glissé dans la...
En voir plus

Grand Prix de PlouayGrand Prix de Plouay
27-08-2018 10:00:07

Message de Grand Prix de Plouay du 27-08-2018ouest-france.fr : En vrai costaud, le Belge d'Ag2R La Mondiale Oliver Naesen a remporté la Bretagne Classic Ouest-France, dimanche après-midi à Plouay. Deux ans après sa première victoire ici-même, il...
En voir plus

Rémi CavagnaRémi Cavagna
27-08-2018 09:51:20

Message de Rémi Cavagna du 27-08-2018All out for the last stage of the @deutschlanddeinetour 190km at the Front Thank @vasilkiryienka for the support 💨 #Waytoride
En voir plus

Grand Prix de PlouayGrand Prix de Plouay
27-08-2018 09:50:05

Message de Grand Prix de Plouay du 27-08-2018ouest-france.fr : Le Belge de Lotto-Soudal, trop court physiquement après les 256,2 km de course, a dû céder la victoire à son compatriote Oliver Naesen. Troisième, il réalise néanmoins une bien...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
27-08-2018 09:47:39

Message de BORA-hansgrohe du 27-08-2018Thanks BORA for supporting us - always & in every situation even if we win or not! 👨🏻‍🍳🚴🏼‍♂️ #cookingrevolution
—-
Großes DANKE an #BORA, die uns in immer und überall unterstützen...
Voir les 4 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
27-08-2018 09:47:22

Message de Team Bahrain Merida du 27-08-2018🇪🇸 La Vuelta
🎥 Chek out today's course ⤵️
Stage 3️⃣ sees the riders take on a 178.2km route up from Mijas into hilly terrain and then eventually back down to the...
Voir la vidéo

Grand Prix de PlouayGrand Prix de Plouay
27-08-2018 09:45:34

Message de Grand Prix de Plouay du 27-08-2018ouest-france.fr : Cyril Gautier et Benoît Cosnefroy, coéquipiers du vainqueur de la Bretagne Classic Ouest-France Oliver Naesen, sont ravis de la victoire de leur équipe. Cosnefroy, lui, s’est également offert...
En voir plus

Olivier Le GacOlivier Le Gac
27-08-2018 09:45:19

Message de Olivier Le Gac du 27-08-2018Bonjour,

Je me suis offert hier un joli cadeau d'anniversaire un jour à l'avance avec mon 1er top 10 sur une course World Tour.

Cette belle 7 ème place valide les...
Voir les 2 photos

Grand Prix de PlouayGrand Prix de Plouay
27-08-2018 09:44:27

Message de Grand Prix de Plouay du 27-08-2018ouest-france.fr : Bretagne Classic Ouest-France à Plouay. La pluie et un chemin empierré ont permis aux puncheurs de régler leur compte aux sprinteurs et au Belge d’AG2R de signer un...
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 27-08-2018Deux prolongations pour 2019, Greta Richioud & Victorie Guilman prolongent l'aventure !

📄 Les réactions ➡️ https://www.facebook.com/notes/fdj-nouvelle-aquitaine-futuroscope/greta-richioud-victorie-prolongent/1904289656326483/

#RideAndShine
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
27-08-2018 09:38:22

Message de La Vuelta du 27-08-2018🇪🇸 Hola desde el podio de firmas de Mijas ☀️
➡️ A las 12:10 empieza el directo.

🇬🇧 Hello from Mijas signature podium ☀️
➡️ Live feed starts @ 12:10.
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
27-08-2018 09:38:01

Message de La Vuelta du 27-08-2018🇪🇸 "No es la manera en la que quería el maillot rojo"
🇬🇧 "It's not the way I wanted to take the jersey"

#LaVuelta18
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
27-08-2018 09:36:37

Message de Team Sunweb du 27-08-2018We ❤️ this picture! This is what it's all about. 👌🏽

Check out our race caps on the Team Sunweb Shop: teamsunweb.shop/product/team-sunweb-race-cap
En voir plus

Sam BewleySam Bewley
27-08-2018 09:35:34

Looking forward to putting the silver fern back on at the World Champs in Austria in a months time. A great course for George and excited to support him there.

Team SunwebTeam Sunweb
27-08-2018 09:26:07

Message de Team Sunweb du 27-08-2018Line-up: #BLT2018
Nationalities: 🇳🇱🇨🇦🇩🇰
Average age: 26
Combined pro wins: 60
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
27-08-2018 09:18:39

Message de Michał Kwiatkowski du 27-08-2018Wracając do wczoraj... Ta polska flaga 🇵🇱🔥 Dziękuję za wsparcie!

About yesterday... that Polish flag 👏
Team Sky La Vuelta
📷 Getty Images
En voir plus

Reinardt Janse van RensburgReinardt Janse van Rensburg
27-08-2018 09:15:36

Message de Reinardt Janse van Rensburg du 27-08-2018This "Mediterranean biltong" gets my South African 👍 of approval. The €80p/kg price tag not so much🙊🙈
En voir plus

Michael KolarMichael Kolar
27-08-2018 09:11:45

Message de Michael Kolar du 27-08-2018Great to see my boi @rudiselig yesterday pulling hard for the guy's! See ya soon brother ✌️
.
.
.
.
#borahansgrohe #sportful #specialized #rocketpeople #healthylifestyle #bike #bikelife #cyclinglife #cyclist #cycling #cyclingshots #instacycling #enduro #fixed...
En voir plus

Jens Debusschere FansJens Debusschere Fans
27-08-2018 09:11:15

Uitslagen Jens:
24/08 - Great War Remembrance Race
1) Mihkel Räim
2) Pawel Bernas
3) Preben van Hecke
dnf) Jens Debusschere

26/08 Bretagne Classic - Ouest-France
1) Oliver Naesen
2) Michael Valgren
3) Tim Wellens
dnf) Jens Debusschere

Zoals jullie kunnen...

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 27-08-2018Bon anniversaire au meilleur Breton du Tro Bro Leon et de la Bretagne Classic 2018 Olivier Le Gac ! 🎂
Voir la vidéo

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
27-08-2018 09:01:26

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 27-08-2018Dans quelques minutes : conférence de presse du Grand Prix de Fourmies au siège de notre partenaire Crédit Mutuel à Lille !
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
27-08-2018 08:56:51

Message de Adriano Malori du 27-08-2018Stasera h 21.15 su #12tvparma con #piovanisandro e Giorgia Tarasconi... tutti i tifosi del Parma Calcio 1913, appassionati di calcio e non..!!! 💛💙
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 27-08-2018#TheWolfpack faces
Photo: GettySport
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
27-08-2018 08:47:34

Message de Tour de Pologne du 27-08-2018Szczyrk? No, Caminito del Rey! 👏 Michał Kwiatkowski! #TDP2018 winner, #LaVuelta18 leader 🇵🇱💪 #LaRoja Carrefour #UCIWT

Czy to Szczyrk? Nie, to Ścieżka Króla! Brawo Kwiato! Zwycięzca Tour de Pologne, lider La...
En voir plus

Louis MeintjesLouis Meintjes
27-08-2018 08:47:08

Message de Louis Meintjes du 27-08-2018Two days done at La Vuelta. Should be one for the sprinters to have their turn today.
En voir plus

Omar Fraile MatarranzOmar Fraile Matarranz
27-08-2018 08:45:52

Message de Omar Fraile Matarranz du 27-08-2018Pese al inconveniente de la caída, trabajando para el equipo.
Aupa Omar!!!💪💪
A por la 3 Etapa.

Mijas ➡️ Alhaurín De la Torre
Distancia 178 km 🚴🏽

📺 Eurosport, Teledeporte y Tve.
📸...
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 27-08-2018Rendez-vous demain pour le Holland Ladies Tour ⤵️

- Charlotte BRAVARD
- Eugénie DUVAL
- Roxane FOURNIER
- Lauren KITCHEN
- Rozanne SLIK
- Moniek TENNIGLO

#RideAndShine #UCIWWT
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
27-08-2018 08:39:55

Message de Team Cofidis du 27-08-2018Il était chez lui et a voulu marquer les esprits ! Après un prologue disputé samedi à Malaga, Luis Ángel Maté, qui partait à domicile hier de Marbella a réussi...
Voir les 18 photos

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
27-08-2018 08:34:25

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 27-08-2018Che la nuova settimana abbia inizio!
Let's start this new week!

#LoveMyWilier #EnjoYouRide #BrytonSport
En voir plus

Thibaut PinotThibaut Pinot
27-08-2018 08:31:11

Message de Thibaut Pinot du 27-08-2018Bonjour tout le monde ! J'ai pris hier la 10e place de la 2e étape de la Vuelta. Mes sensations étaient plutôt bonnes sur ce final que j'avais reconnu. Je...
Voir les 5 photos

La VueltaLa Vuelta
27-08-2018 08:30:01

Message de La Vuelta du 27-08-2018🔥 Etapa 3 | Stage 3 #LaVuelta18 🔥

Mijas ➡️ Alhaurín de la Torre
🚴🏽 Media montaña | Mid-mountain
📏 178.2 km - 📈 2,530 m+

🇪🇸 Descubre el recorrido gracias a Relive 👇🏼
🇬🇧...
Voir la vidéo

Ondřej CinkOndřej Cink
27-08-2018 08:28:46

Message de Ondřej Cink du 27-08-2018Final World Cup in La Bresse 🇫🇷
Now full focus for World Championship in Lenzerhaide 📸 @mdelormephoto
@mondrakerbikes
@pmraracingteam
@coupedumonde_mtb_labresse_2018
#labresse #worldcup2018 #race #cycling #mtb #crosscountry #mondraker #
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 27-08-2018Retour en images sur l'étape du Caminito del Rey

Photos : Velobs / Nicolas Götz
Voir les 30 photos

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 27-08-2018📺 Voilà une très bonne nouvelle pour commencer la semaine !!
Vous avez été en moyenne plus de 390 000 téléspectateurs par jour à suivre la 51ème édition du Tour du...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
27-08-2018 08:08:00

Message de Team Sunweb du 27-08-2018The #LaVuelta18 route takes us past Mijas Costa and Mijas Pueblo today, two beautiful villages with insane coastal views. Enjoy your next holiday in one of our partner Sunweb’s hotels...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
27-08-2018 08:06:17

Message de Mitchelton-SCOTT du 27-08-2018‪Congratulations to Sam Bewley and Georgia Williams on being selected to represent New Zealand next month at the UCI road world championships #InnsbruckTirol2018 🇳🇿 ‬
‪(Williams to make a final decision...
Voir les 2 photos

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
27-08-2018 07:55:27

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 27-08-2018Dylan eindigde op een 67 ste plaats in de 2de rit, winnaar Valverde.
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 27-08-2018Danke, Deutschland! We felt great last week and loved every second of the Deutschland Tour!
Photo: GettySport
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
27-08-2018 07:38:33

Message de UAE Team Emirates Supporters du 27-08-2018Grazie allo splendido lavoro dei nostri meccanici le nostre Colnago ♣️ sono pronte per la terza tappa con arrivo all ' Alhaurin de la Torre. Tappa con un GPM di...
Voir les 8 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
27-08-2018 07:33:22

Message de Mitchelton-SCOTT du 27-08-2018It was a wet and wild day in Plouay for the lengthy men's race. With splits in the peloton and a breakaway group staying away, it wasn't a day for...
Voir les 17 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
27-08-2018 07:30:13

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 27-08-2018Bonne semaine à tous ! 🤗

Nos #MenInGlaz sont déjà tournés vers la prochaine course : #Druivenkoers à Overijse. L'un des nôtres l'a déjà remportée, en 2014... Mais qui ? 😯⤵

📸...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
27-08-2018 07:30:01

Message de La Vuelta du 27-08-2018🇪🇸 ¿Quieres vivir la etapa de Madrid de manera única? SORTEAMOS 2 pases VIP.
➡️ ETIQUETA a un amig@ y COMPARTE.

🇬🇧 Want to live the Madrid stage in a unique way?...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
27-08-2018 07:29:08

Message de CCC Team du 27-08-2018The category one Puerto del Madroño comes inside the first 50km of #LaVuelta18 stage 3 today before the climbing continues ahead of what should be a fast finish into Alhaurín...
Voir la vidéo

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
27-08-2018 07:28:33

Message de Giro d'Italia du 27-08-2018Back To Work!

#MondayMotivation
En voir plus

Warren BarguilWarren Barguil
27-08-2018 07:16:19

Message de Warren Barguil du 27-08-2018Thanks @rom1leroux @benoit_jarrier @feillubrice @jerem_maison
#wereoneteam
En voir plus

Warren BarguilWarren Barguil
27-08-2018 07:15:08

Message de Warren Barguil du 27-08-2018Merci les gars !
Encore un super boulot de la part de mes coéquipiers sur le circuit final de ce Tour d’Allemagne 2018.
J’ai fait le choix d’attendre le dernier tour,...
Voir la vidéo

Warren BarguilWarren Barguil
27-08-2018 07:13:20

Message de Warren Barguil du 27-08-2018Merci les gars !
Encore un super boulot de la part de mes coéquipiers sur le circuit final de ce Tour d’Allemagne 2018.
J’ai fait le choix d’attendre le dernier tour,...
Voir la vidéo

La VueltaLa Vuelta
27-08-2018 07:11:44

Message de La Vuelta du 27-08-2018La Vuelta a partagé 21 photos.
Voir les 21 photos

Luke RoweLuke Rowe
27-08-2018 07:04:22

Message de Luke Rowe du 27-08-2018Keep the donations coming for a chance to win a signed Yellow TDF jersey.

https://www.gofundme.com/tour-de-france-yellow-jersey?utm_source=internal&utm_medium=email&utm_content=body_photo&utm_campaign=upd_n
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
27-08-2018 06:29:38

Message de Mitchelton-SCOTT du 27-08-2018TODAY: #LaVuelta18 178.2km stage 3 from Mijas to Alhaurin de la Torre starting from 12:50pm CEST (8:50pm AEST).
📷 Getty Images
En voir plus

AGO-AquaServiceAGO-AquaService
27-08-2018 06:26:59

Message de AGO-AquaService du 27-08-2018Grand Prix de la Magne - Soumagne (1.12) - FOAC : Résultats course
Grand Prix de la Magne à Soumagne
5. M. Tasset
13. T. Paquot
25. S. Moniquet
32. F. Dopchie
56. Y. Pestiaux
WEB >...
En voir plus

Hugo HouleHugo Houle
27-08-2018 06:25:46

Message de Hugo Houle du 27-08-2018Première participation à la #bretagneclassic : petite route, gravier et pluie ça fait exploser un peleton! Fini ça avec un beau sprint 14e position #hhpower #astanaproteam
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
27-08-2018 06:20:00

Message de Eschborn-Frankfurt du 27-08-2018Das kommt uns doch vom Radklassiker 2017 bekannt vor! Alexander Kristoff und Matej Mohorič, wie wäre es mit einem Duett am #1Mai 2019 am Opernplatz? 👉 #Alexander and #Matej, how...
Voir la vidéo

Anthony Roux CyclingAnthony Roux Cycling
27-08-2018 06:06:23

Un GP de Plouay qui a était décevant avec un parcours qui perd de son charme!
Une météo capricieuse qui ne m'a pas arrangé, mais je suis allait jusqu'au bout et...

Team INEOSTeam INEOS
27-08-2018 06:03:03

Message de Team INEOS du 27-08-2018Missed stage two? Watch how Michał Kwiatkowski moved into the race lead at La Vuelta 2018
Voir la vidéo

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
27-08-2018 05:57:33

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 27-08-2018Check the highlights from the final stage in Stuttgart in Deutschland Deine Tour with the great win from Nils Politt. Thank you #DeineTour: thrilling racing, interesting parcours and amazing crowds....
Voir la vidéo

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
27-08-2018 05:00:01

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 27-08-2018J-3 avant le résultat du concours !! Qui va remporter un vol en Hélicoptère pour 2 personnes ?! N’oubliez pas de liker la page et de partager le post du...
En voir plus

Fabio JakobsenFabio Jakobsen
27-08-2018 04:21:25

Message de Fabio Jakobsen du 27-08-201810th in #BretagneClassic. 260km in 6h 22min. By far the longest and hardest day on a bike ever for me.
Voir les 3 photos

Message de Wildlife Generation Pro Cycling presented by Maxxis du 27-08-2018velonews.com : Danny Van Haute's Jelly Belly team will leave a critical void in the U.S. development pipeline if it folds in 2018 without a title sponsor.
En voir plus

Accès aux messages par jour

August 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

July 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31