ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Alex Cano ArdilaAlex Cano Ardila
03-09-2018 23:52:56

Message de Alex Cano Ardila du 03-09-2018Desde mañana estaremos en #vboyaca 👌😉💪 Foto 📷 @andersonbonilla01 #formandocampeones #ZenuAlimentaTuPasionPorElCiclismo
#unequipounafamilia #escuadronrojinegro #coldeporteszenusellorojo #coldeportes #zenú #sellorojo #pastasdoria #hincapié #hincapiecycling #coc #areametropolitana #encicla
#1con5metros @coldeportes @cafe.sellorojo @cocinacondoria @andersonbonilla01 @hincapiecolombia...
En voir plus

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
03-09-2018 22:37:58

Message de Grands Prix Cyclistes du 03-09-2018A Québec, on se prépare.
Demain le peloton atterrit à l'aéroport Jean-Lesage à 15h00.
Viendrez-vous accueillir les plus grands champions internationaux ?

Air Transat Fairmont Le Château Frontenac

Photos YP Medias
Voir les 5 photos

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
03-09-2018 22:34:04

Message de Rally UHC Cycling du 03-09-2018Brad Huff sprinting to third in the final professional race of his career while teammate Ty Magner claims second and the overall title at The Gateway Cup Professional Bicycle Races!
Voir la vidéo

Carlos Verona QuintanillaCarlos Verona Quintanilla
03-09-2018 20:34:03

Message de Carlos Verona Quintanilla du 03-09-2018‪⚠️ ¡Atención! ⚠️ Sorteo entre todos los que estéis inscritos en la @XcorialXtreme antes del domingo 9 de septiembre: Maillot térmico del @MitcheltonSCOTT! Mucha suerte a todos! 🍀 ¿Aún no...
En voir plus

Domenico PozzovivoDomenico Pozzovivo
03-09-2018 20:33:35

Message de Domenico Pozzovivo du 03-09-2018Pozzovivo, un professionista con due lauree - Sport - Tribuna di Treviso : Amarcord #zalf
https://www.google.it/amp/tribunatreviso.gelocal.it/sport/2018/05/28/news/pozzovivo-un-professionista-con-due-lauree-1.16894422/amp/
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
03-09-2018 20:31:04

Message de La Vuelta du 03-09-2018⏱ El cronometraje perfecto | Perfect timekeeping

🔝 Tissot #LaVuelta18
Voir la vidéo

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
03-09-2018 20:28:19

Message de The Tour Of Britain du 03-09-2018📽 Our friends British Cycling are taking a look Inside the Tour of Britain this week...

In today's episode, meet the pros, fans and volunteers who pull together and make this...
Voir la vidéo

Dimitri Claeys fanpageDimitri Claeys fanpage
03-09-2018 20:19:29

Message de Dimitri Claeys fanpage du 03-09-2018Derny criterium te Wetteren!
Voir les 2 photos

Gasparotto EnricoGasparotto Enrico
03-09-2018 20:17:40

Message de Gasparotto Enrico du 03-09-2018teambahrainmerida.com : Monday, September 3rd 2018. Two outstanding and exciting races are ahead of BAHRAIN MERIDA Pro Cycling Team, Grand Prix Cycliste de Québec and Grand Prix Cycliste de Montréal....
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
03-09-2018 20:08:25

Message de The Tour Of Britain du 03-09-2018📽️ Hear from our new OVO Energy Green Jersey Alessandro Tonelli of @Bardiani - CSF Pro Team following his storming ride in Devon today.
Voir la vidéo

Mikael CherelMikael Cherel
03-09-2018 19:54:03

Message de Mikael Cherel du 03-09-2018Salut Peter ! 😎
📷 @gettysport
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
03-09-2018 19:43:37

Message de The Tour Of Britain du 03-09-2018📽️ Ever wondered what it'd be like to spend your birthday racing in Britain's most prestious cycle race? Find out a little more in today's behind the scenes video giving...
Voir la vidéo

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 03-09-2018Scott Davies took over the KoM jersey from teammate Nicholas Dlamini on stage 2 of the The Tour Of Britain.

📝More: http://bit.ly/2wDgVid
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 03-09-2018Chilling, reading and dreaming big on our fantastic Latexco - Innergetic mattresses ahead of a new #LaVuelta18⁠ ⁠ stage.
Photo: GettySport
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
03-09-2018 19:07:30

Message de Mitchelton-SCOTT du 03-09-2018Commonwealth time trial champion Cameron Meyer took a great victory on stage two after spending the whole day in the breakaway and just surviving to the finish line ahead of...
Voir les 19 photos

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
03-09-2018 19:05:27

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 03-09-2018Ooit klasgenoten🏫 Nu collega’s in de Champions League van het wielrennen🚴🏼 Dit is de Vuelta van onze mecaniekers Dirk en Niels: 'Goede school hé?!'🤓

Hele video👉🏼 po.st/TLJvideo
Voir la vidéo

Iván Garcia CortinaIván Garcia Cortina
03-09-2018 18:59:59

Message de Iván Garcia Cortina du 03-09-2018A lovely rest day @ Plaza Mayor De Salamanca
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
03-09-2018 18:57:11

Message de Peter Sagan du 03-09-2018It’s been great riding with all the amazing people who joined the Sagan Fondo Gravel Edition in May.

Now I look forward to having some more fun with all of...
Voir les 4 photos

Anna PlichtaAnna Plichta
03-09-2018 18:53:58

Message de Anna Plichta du 03-09-2018Monday=Funday 😀
The best way to spend time together is riding together 🚵
Great day with @boelsdolmansct in Limburg 🌍 #boelsdolmansct #womenscycling #teammates
En voir plus

UAE TourUAE Tour
03-09-2018 18:53:02

Message de UAE Tour du 03-09-2018Do you know the rider and which national championship jersey this is?
#RideToAbuDhabi
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
03-09-2018 18:52:40

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 03-09-2018😏 Si tu es fan de l'équipe Vital Concept Cycling Club et que tu as toujours rêvé de manager l'équipe, rendez-vous sur notre compte Twitter et tente de gagner un...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
03-09-2018 18:51:49

Message de The Tour Of Britain du 03-09-2018📽 People of Devon! You're amazing!

The crowds lining the final kilometre of today's stage into Barnstaple were incredible!

#OVOToB
Voir la vidéo

Lex AlbrechtLex Albrecht
03-09-2018 18:41:06

Message de Lex Albrecht du 03-09-2018I got in a great final ride before heading to Vegas... I will be joining Tibco with a few of my Team TIBCO-Silicon Valley Bank teammates for a great few...
Voir les 4 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 03-09-2018After their first two races with Quick-Step Floors - last weekend's Brussels Cycling Classic and Grand Prix de Fourmies - we talked with our talented stagiaires Barnabás Peák and Mikkel...
Voir les 2 photos

Julien MoriceJulien Morice
03-09-2018 18:37:41

Message de Julien Morice du 03-09-2018Grand prix de Fourmies 2018
Interview de Julien

Julien Morice, poisson pilote du coureur réunionnais dans les derniers kilomètres raconte cette fin de course un brin chaotique : «La Rez’ (Kevin Reza)...
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
03-09-2018 18:33:55

Message de Florian Sénéchal du 03-09-2018© Getty Images
Voir les 4 photos

Paul OurselinPaul Ourselin
03-09-2018 18:25:29

Message de Paul Ourselin du 03-09-2018Je suis cette semaine sur le tour de Grande Bretagne 🇬🇧
L’étape d’hier s’est adjugée au sprint massif, celle d’aujourd’hui était plus difficile avec l’enchaînement de difficultés et la pluie. Les...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
03-09-2018 18:14:25

Message de The Tour Of Britain du 03-09-2018There are domestiques... then there are SUPER domestiques 💪 Team Sky's Chris Froome did his bit for the team during Stage 2⃣ on Monday.

#OVOToB
En voir plus

Hubert DupontHubert Dupont
03-09-2018 18:10:31

Message de Hubert Dupont du 03-09-2018Etape 10, Mardi 04 septembre : Salamanca – Fermoselle, 172,5 km
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 03-09-2018The second stage of the OVO Tour of Britain delivered some exciting racing today, thanks in large part to the efforts of our own Hugh Carthy. Carthy attacked with 32km...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
03-09-2018 17:48:38

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 03-09-2018JELLE VANENDERT ABANDONS TOUR OF BRITAIN

The second stage of the The Tour Of Britain took the riders over a 175 kilometres long and hilly course, featuring three categorized climb....
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
03-09-2018 17:38:27

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 03-09-2018Roglic sixth in Tour of Britain's tough second stage : 🇬🇧#OVOToB
Primoz Roglic finished in sixth place in the second stage of the Tour of Britain today. The leader of Team...
En voir plus

Michael Woods Pro CyclistMichael Woods Pro Cyclist
03-09-2018 17:28:38

Message de Michael Woods Pro Cyclist du 03-09-2018Reopening old wounds #restdayneeded #brakecheck #ugh #onedayiwillfeelnormal
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 03-09-2018Dumoulin en Mollema kopmannen Oranje-brigade : NIEUWS | Team Roompot-renner Pieter Weening in de Nederlandse selectie voor het WK!

https://www.telegraaf.nl/sport/2513205/dumoulin-en-mollema-kopmannen-oranje-brigade
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 03-09-2018Julian Alaphilippe Officiel went on the attack and moved up to seventh in the Tour of Britain general classification after an eventful stage 2: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/tour-of-britain-alaphilippe-moves-up-in-the-gc/3775
Photo: GettySport
En voir plus

Nairo QuintanaNairo Quintana
03-09-2018 17:13:33

Message de Nairo Quintana du 03-09-2018Día de reponer energías, no es buñuelo ni pandebono y menos arepita boyacense, pero sabe bueno. o no Winner Andrew Anacona Gomez ?
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
03-09-2018 17:13:00

Message de Amgen Tour of California du 03-09-2018Weekend views ☀️🚣🏼‍♂️
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
03-09-2018 17:05:38

Message de The Tour Of Britain du 03-09-2018🎥 After a day-long breakaway, watch how Mitchelton-SCOTT's Cameron Meyer claimed victory in Barnstaple on Stage 2⃣ of the OVO Energy Tour of Britain.

#OVOToB
Voir la vidéo

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
03-09-2018 16:57:47

Message de The Tour Of Britain du 03-09-2018🎥 Catch up on all of the action from Stage 2⃣ of the 2⃣0⃣1⃣8⃣ OVO Energy Tour of Britain between Cranbrook and Barnstaple in Devon with our highlights video.

#OVOToB
Voir la vidéo

ŠKODA Tour de LuxembourgŠKODA Tour de Luxembourg
03-09-2018 16:50:41

Message de ŠKODA Tour de Luxembourg du 03-09-2018Critérium Européen des Jeunes 2018: the pictures of the last stage from Mamer to Mamer
Voir les 24 photos

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
03-09-2018 16:46:18

Message de The Tour Of Britain du 03-09-2018Tag, like and share!
Voir les 13 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
03-09-2018 16:38:46

Message de UAE Team Emirates Supporters du 03-09-2018Daniel Martin domani non sarà al via della decima tappa della Vuelta. L' Irlandese, mai nel vivo della corsa, lascia la corsa Spagnola perché a breve la moglie Jess darà...
Voir les 5 photos

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
03-09-2018 16:37:04

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 03-09-2018JASPER DE BUYST AAN DE START VAN DE Lotto Zesdaagse Vlaanderen-Gent

De 24-jarige Lotto Soudal-renner en tweevoudig winnaar maakt in november zijn wederoptreden in het 'Kuipke!

💬 Jasper De Buyst:...
En voir plus

Dubai TourDubai Tour
03-09-2018 16:36:00

Message de Dubai Tour du 03-09-2018Can you tell us which victorious rider this is behind the confetti?
#DubaiTour
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
03-09-2018 16:29:16

Message de UAE Team Emirates du 03-09-2018Daniel Martin says goodbye to the Vuelta - UAE team Emirates : 📌 Dan Martin will not start stage 10 of La Vuelta due to the imminent arrival of Dan...
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
03-09-2018 16:21:35

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 03-09-2018Alessandro Tonelli sfiora il successo al The Tour Of Britain ma si consola con la maglia leader 🏆

Una volata a due tra il bresciano e Meyer ha deciso la seconda...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
03-09-2018 16:19:42

Message de The Tour Of Britain du 03-09-2018Tag, like and share!
Voir les 11 photos

Alex KirschAlex Kirsch
03-09-2018 16:10:42

Message de Alex Kirsch du 03-09-2018Et freet mech iech matzedeelen, dass ech nächst Joer fir Trek-Segafredo fueren.
Dest ass een groussen Schrëtt an menger Veloskarriere an eng nei Erausfuerderung.

Dest wär sécherlech net eleng méiglech gewiecht, dofir...
Voir les 2 photos

La VueltaLa Vuelta
03-09-2018 16:10:00

Message de La Vuelta du 03-09-2018⛰⛩🛣🐎 #LaVuelta18
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 03-09-2018Check out the best pictures of what's been an exciting #LaVuelta week 1: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/gallery/show
Photo: GettySport
Voir les 4 photos

Adriano MaloriAdriano Malori
03-09-2018 16:03:50

Oggi col giorno di riposo si chiude la 1°parte de #LaVuelta, cosa ci ha detto? Che l'Italia ha il velocista più forte del 2018 (Viviani), che Movistar con Valverde 2°e...

Team INEOSTeam INEOS
03-09-2018 15:59:24

Message de Team INEOS du 03-09-2018Poels moves up to fourth overall : "I was happy on the climb, I felt better than yesterday."

Wout Poels was pleased with his display on stage two and is upbeat...
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
03-09-2018 15:58:46

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 03-09-2018Todo por una sonrisa: la visita del Caja Rural a los niños hospitalizados de Salamanca : MEDIOS 📹 | Diario AS resume en el siguiente vídeo la visita de Team...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
03-09-2018 15:40:03

Message de Mitchelton-SCOTT du 03-09-2018Meyer masters the breakaway to take the stage two victory at the OVO Energy Tour of Britain : REPORT: "It was a great bike race to finish like that, to...
En voir plus

AGO-AquaServiceAGO-AquaService
03-09-2018 15:36:46

Message de AGO-AquaService du 03-09-2018Soyez acteur de la Semaine européenne du Sport durant le mois de septembre : http://www.sport-adeps.be/index.php?id=detail_article&no_cache=1&tx_cfwbarticlefe_cfwbarticlefront%5Baction%5D=show&tx_cfwbarticlefe_cfwbarticlefront%5Bcontroller%5D=Document&tx_cfwbarticlefe_cfwbarticlefront%5Bpublication%5D=2530&cHash=fc9727e7357b38d43ad5df625b3fe3f1
En voir plus

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 03-09-2018Soyez acteur de la Semaine européenne du Sport durant le mois de septembre : http://www.sport-adeps.be/index.php?id=detail_article&no_cache=1&tx_cfwbarticlefe_cfwbarticlefront%5Baction%5D=show&tx_cfwbarticlefe_cfwbarticlefront%5Bcontroller%5D=Document&tx_cfwbarticlefe_cfwbarticlefront%5Bpublication%5D=2530&cHash=fc9727e7357b38d43ad5df625b3fe3f1
En voir plus

CCC TeamCCC Team
03-09-2018 15:31:30

Message de CCC Team du 03-09-2018Bevin Sprints to Third Place on Day Two in Britain - BMC Switzerland : "It’s always a bit of a shame to win the sprint from the group but miss...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 03-09-2018Alors que Nans Peters 🇫🇷 ️ dispute actuellement la La Vuelta et que Nico Denz sera prochainement au départ du Tour du Doubs , nous vous donnons l'occasion de les...
Voir la vidéo

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 03-09-2018Partner News
https://www.veranclassic.be/fr/blog/déstockage-dété-15-16-septembre
En voir plus

Niccolò BonifazioNiccolò Bonifazio
03-09-2018 15:24:14

Message de Niccolò Bonifazio du 03-09-2018Col de la madone da supermarket alla cima !
Per le mie caratteristiche non è male, ma gli scalatori a questi “ritmi” non fanno tanta fatica ! ☺️
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 03-09-2018Victor heeft, desondanks zijn 2 valpartijen, het eerste gedeelte van de Vuelta goed verteerd.
Hij heeft zich verschillende keren getoond en zal dat ook doen in week 2. Zijn elleboog...
En voir plus

Jasper De BuystJasper De Buyst
03-09-2018 15:22:19

Message de Jasper De Buyst du 03-09-2018Tweevoudig winnaar De Buyst neemt weer deel aan de Zesdaagse van Gent : The word is out
https://sporza.be/nl/2018/09/03/de-buyst-zesdaagse/
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
03-09-2018 15:21:07

Message de Team Sunweb du 03-09-2018"I'm super happy with how today went, it's one of the best results in my career and I look forward to seeing what the rest of the week will bring...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
03-09-2018 15:21:04

Message de Movistar Team du 03-09-2018Enjoying our first rest day in #LaVuelta18 😊☀️ #RodamosJuntos
Voir les 13 photos

Isabelle BeckersIsabelle Beckers
03-09-2018 15:19:07

Message de Isabelle Beckers du 03-09-2018🤔
Would there be news coming up soon?
#staytuned

📸 Geoffrey Meuli - Photography & Images
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
03-09-2018 15:12:50

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 03-09-2018NIPPO VINI FANTINI EUROPA OVINI: IL COLPO È ALEJANDRO OSORIO. FIRMA PER LE STAGIONI 2019-2020. : 🇨🇴 Welcome Alejandro Osorio! 🚴🏻
🙌🏻 Best climber at Tour de l'Avenir, winner of one...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
03-09-2018 15:12:42

Message de Team INEOS du 03-09-2018We are loving the Tour of Britain! Another great day of racing and yet more great support. A big thank you to everyone who has come and said hello so...
Voir la vidéo

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 03-09-2018Veranclassic // Zomeropkuis 15 & 16 september : Partner News
https://www.veranclassic.be/nl/blog/zomeropkuis-15-16-september
En voir plus

Marc SarreauMarc Sarreau
03-09-2018 15:04:58

Message de Marc Sarreau du 03-09-2018Les stats données par Équipe cycliste Groupama–FDJ.
Une première partie de Vuelta éprouvante 🔥

- Température moyenne : 32°
- Température min : 22°
- Température max : 41°
- Distance...
En voir plus

CyclassicsCyclassics
03-09-2018 15:00:02

Message de Cyclassics du 03-09-2018Kennst du unseren offiziellen Strava Club? Hast du Bock Preise zu gewinnen, exklusive Informationen über das Rennen und und spannende Gesichten von Teilnehmern zu lesen? Dann werde Teil unserer Community...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
03-09-2018 15:00:01

Message de La Vuelta du 03-09-2018🇪🇸 ¿Quieres un Tissot T-Race Cycling Edición La Vuelta? ¡Lo sorteamos!
➡️ COMPARTE y SÍGUENOS

🇬🇧 Want a Tissot T-Race Cycling La Vuelta Edition? Enter the draw!
➡️ SHARE + LIKE OUR FANPAGE
En voir plus

CCC TeamCCC Team
03-09-2018 14:56:09

Message de CCC Team du 03-09-2018A strong ride by Paddy Bevin sees the 🇳🇿 rider finish in third place on stage 2 of #OVOToB 💪🏼, which puts him in third on GC.
Voir les 3 photos

Team CofidisTeam Cofidis
03-09-2018 14:54:18

Message de Team Cofidis du 03-09-2018Bilan de cette 1ère semaine de La Vuelta :

1 victoire Nacer Bouhanni 🏆
1 maillot de meilleur grimpeur Luis Ángel Maté ⛰️
3 prix du combatif de l'étape 👊
4 Tops 10 💯

Une...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
03-09-2018 14:49:48

Message de The Tour Of Britain du 03-09-2018Mitchelton-SCOTT’s Cameron Meyer claims Barnstaple win after thrilling Devon stage : 🏆 Mitchelton-SCOTT's Cameron Meyer wins Stage 2⃣ of the OVO Energy Tour of Britain as the race comes alive...
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
03-09-2018 14:46:20

Message de Rally UHC Cycling du 03-09-2018Kyle Murphy and Brad Huff led Ty Magner to his third consecutive victory yesterday at the Giro della Montagna! The Gateway Cup Professional Bicycle Races.
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
03-09-2018 14:45:24

Message de UAE Team Emirates Supporters du 03-09-2018Matxin, Vicino, Mauduit, Tiralongo sono tutti una garanzia. Ok contano le gambe dei nostri campioni, ma avere la fortuna di avere 4 ds con la loro esperienza non è da...
Voir les 4 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 03-09-2018Fun day out there in the Tour of Britain for these guys 😁
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
03-09-2018 14:43:05

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 03-09-201813th and 14th for Dion Smith and Xandro Meurisse in the second stage of Tour of Britain 👌 Theye were part of the 2nd chasing group after the race split...
Voir les 2 photos

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 03-09-2018Partners News
Nous postons quelques photos de notre équipement Selle Italia très apprécié par nos coureurs et notre staff technique
Voir les 5 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
03-09-2018 14:36:57

Message de Mitchelton-SCOTT du 03-09-2018Commonwealth Time Trial champion Cameron Meyer takes the stage two victory at the OVO Energy Tour of Britain after spending the whole day in the breakaway and surviving to the...
En voir plus

Ilnur ZakarinIlnur Zakarin
03-09-2018 14:36:35

Message de Ilnur Zakarin du 03-09-2018I hope that first rest day will do it's job properly. Pain's almost gone. Looking forward to the rest of La Vuelta.

Надеюсь, что день отдыха пойдёт на пользу. Боль уже...
En voir plus

Omar Fraile MatarranzOmar Fraile Matarranz
03-09-2018 14:35:07

Message de Omar Fraile Matarranz du 03-09-2018Día de descanso, pensando 🤔 todavía lo que queda por delante.

📸 Bettini photo
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
03-09-2018 14:28:38

Message de Team Sunweb du 03-09-2018#LaVuelta18 rest day vibes with Jai Hindley. 👌🏽 What do you think of Michael Storer's sock game? 🧦

#KeepChallenging #DoWhatYouCant
Voir la vidéo

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 03-09-2018‪Bon anniversaire à notre mécanicien @MoureauJerome ##👍🥇🆒🍟🍔🍺‬
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
03-09-2018 14:10:00

Message de La Vuelta du 03-09-2018👶🏼👶🏼 Gemelas en camino... | Twins are coming...
😍 ¡Qué adorable! | So lovely!!

Dan Martin #LaVuelta18
Voir la vidéo

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 03-09-2018Chasse aux podiums - WBCA : .@kennydehaes entrevoit une belle fin de saison avec des succès à la clé #motivation #topcondition #focuspodium
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
03-09-2018 14:00:00

Message de Le Tour de France du 03-09-2018Wearing white, their story has just begun. 👶
En blanc, leur histoire vient de commencer. 👶
#TDF2018 #MaillotBlanc
Voir la vidéo

Hammer SeriesHammer Series
03-09-2018 13:57:54

Message de Hammer Series du 03-09-2018⚡️No pain, no gain! Our short, sharp Hammer Series format always guarantees full-gas racing, burning muscles + aching bodies. The pro peloton will be going #AllOut at Hammer Hong Kong...
Voir les 4 photos

Danny van PoppelDanny van Poppel
03-09-2018 13:56:44

Message de Danny van Poppel du 03-09-2018wielerflits.nl : Daags na de eerste rustdag staat het peloton met Simon Yates in de leiderstrui de enige vlakke etappe van de tweede week te wachten. De renners staat een...
En voir plus

Emanuel BuchmannEmanuel Buchmann
03-09-2018 13:53:56

Message de Emanuel Buchmann du 03-09-2018after a really hard stage yesterday, where I didn't had the best feelings in the end I enjoy now an realxed restday.
But I think with my standing in...
En voir plus

José GonçalvesJosé Gonçalves
03-09-2018 13:48:11

Message de José Gonçalves du 03-09-2018DIA DE DESCANSO NA VUELTA 🇪🇸️

Depois de uma semana de corrida, chegou o tão merecido dia de descanso. As condições climatéricas têm sido duras, aliado aos percusos montanhosos de Espanha,...
Voir les 2 photos

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
03-09-2018 13:43:02

Message de BORA-hansgrohe du 03-09-2018It’s rest day for our #BORAhansgrohe riders at LaVuelta today, but not a #restday for our mechanics. Watch how we wash #UCI #WorldChampion Peter Sagan Specialized Bicycles beauty. 🚴🏼‍♂️
——
Es...
Voir la vidéo

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
03-09-2018 13:25:16

Message de The Tour Of Britain du 03-09-2018Tag, like and share!
Voir les 6 photos

Simone PetilliSimone Petilli
03-09-2018 13:18:23

Message de Simone Petilli du 03-09-2018‪‘’Eravamo quattro amici al bar’’‬
‪Oggi giorno di riposo!‬

‪Today is rest day! 😴🇪🇸‬

‪#UAETeamEmirates #descanso ‬
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
03-09-2018 13:10:00

Message de La Vuelta du 03-09-20184⃣ Alfaguara, 5⃣ Roquetas, 6⃣ San Javier... #LaVuelta18

🤔📊 ¿Qué final de etapa te gustó más? | Which stage ending did you like the most?
Voir la vidéo

Antoine DuchesneAntoine Duchesne
03-09-2018 13:01:08

Message de Antoine Duchesne du 03-09-2018Ish... motivation a son top pour rouler dans la journée de repos 😝🤪✌🏾#dayoff #lavuelta https://ift.tt/2LTaqxd
En voir plus

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
03-09-2018 13:00:02

Message de Grands Prix Cyclistes du 03-09-2018The Fans Village is back. Over 20 partners and exhibitors will be there to treat you.
Voir les 5 photos

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
03-09-2018 13:00:01

Message de Grands Prix Cyclistes du 03-09-2018Le Village des Fans est de retour. Plus d'une vingtaine de partenaires et exposants seront présents afin de vous gâter!
Voir les 5 photos

José MendesJosé Mendes
03-09-2018 12:56:37

Message de José Mendes du 03-09-2018Dia Descanso
Aproveitar para recuperar as mazelas da queda na etapa 8 @burgosbh
📸 @enasanjuan
En voir plus

Brussels Cycling ClassicBrussels Cycling Classic
03-09-2018 12:55:07

Message de Brussels Cycling Classic du 03-09-2018Moments after the finish with our 2018 winner: Pascal Ackermann 🏆🇩🇪
Voir la vidéo

Daniel OssDaniel Oss
03-09-2018 12:52:20

Message de Daniel Oss du 03-09-2018New week, new training session👌 Focused on TTT world championship! 🚴‍♂️

#DO #DanielOss #BORAhansgrohe #iamspecialized #sportful #bikelife #bikestagram #cycling #gopro
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
03-09-2018 12:47:59

Message de Team Bahrain Merida du 03-09-2018La recuperación contrarreloj de los ciclistas: de Nibali a las gominolas de Sagan : 🎥 #BAHRAINMERIDA🇧🇭 Head Physiotherapist @MichelePallini talking about the recovery after a stage ⤵️
En voir plus

Fanpagina Sofie De VuystFanpagina Sofie De Vuyst
03-09-2018 12:46:41

Message de Fanpagina Sofie De Vuyst du 03-09-2018Nu al groot nieuws voor 2019 :
In 2019 wordt het weer even zoeken naar Sofie in het peloton , want weeral een nieuw truitje...
Sofie trekt met frisse ambities de...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
03-09-2018 12:41:38

Message de Team Bahrain Merida du 03-09-2018💻 Download September wallpaper 📅 with the racing calendar of Team #BAHRAINMERIDA🇧🇭
👉🏻 Head to our official website
http://teambahrainmerida.com/downloads
En voir plus

De Wally'sDe Wally's
03-09-2018 12:31:56

03/09/2018 VUELTA .... een wel verdiende rustdag ...

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 03-09-2018‪#TheWolfpack faces‬
‪Photo: GettySport‬
En voir plus

Tour du GevaudanTour du Gevaudan
03-09-2018 12:07:00

Une équipe qui ne se présente plus , Direct Energie sera au départ du Tour du Gévaudan avec Lilian Calmejane, Sylvain Chavanel, Jonathan Hivert, Pierrig Quemeneur, Romain Sicard et Rein...

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
03-09-2018 12:05:44

Message de Marcus Burghardt du 03-09-2018How is the mood in the @borahansgrohe @lavuelta squad???
.
#lavuelta #vuelta #spain #salamanca #madrid #toro #rioja #hansgrohe #borahansgrohe #bora #team #mannschaft #teamspirit #strava #specialized #tarmac #venge #training #endurance #fitness #athlete #rosenheim...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
03-09-2018 12:00:01

Message de La Vuelta du 03-09-2018👀⏳🎉😎 PRE-podio | PRE-podium #LaVuelta18
Voir la vidéo

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
03-09-2018 11:48:29

Message de The Tour Of Britain du 03-09-2018Tag, like and share!
Voir les 3 photos

Tiago MachadoTiago Machado
03-09-2018 11:33:11

Message de Tiago Machado du 03-09-2018Vuelta a España, parte I : 9 etapas ja tão feitas 👊
En voir plus

CCC TeamCCC Team
03-09-2018 11:30:00

Message de CCC Team du 03-09-2018While there's no racing for our #LaVuelta18 riders today, the BMC Racing Team mechanics in 🇪🇸 are busy maintaining the team's #BMCTeammachine 🚲.

So, to mark the first #LaVuela18 rest...
En voir plus

Rui CostaRui Costa
03-09-2018 11:24:48

Message de Rui Costa du 03-09-2018Amigos boa tarde :)
Ontem não consegui passar por cá mas hoje cá estou eu.
O GP Fourmies correu bem. Terminou ao sprint. Kristoff chegou com os mais rápidos e eu cheguei...
En voir plus

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
03-09-2018 11:14:14

Message de Julien Van den Brande du 03-09-2018Vandaag is het met nummer 62 te doen.

3 Jours De Cherbourg krijgt er een 4de dag bij en dat op de profkoers in Erpe.

Succes Julien!
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
03-09-2018 11:02:00

Message de Prudential RideLondon du 03-09-2018"This is the best in the world!"

The ballot for the Prudential RideLondon-Surrey 💯 is open.

Enter today➡️ http://bit.ly/PRL1002019 🚴‍♀️
Voir la vidéo

La VueltaLa Vuelta
03-09-2018 11:00:01

Message de La Vuelta du 03-09-2018👏 Inculcando valores desde pequeños

🚴‍♀️🚴‍♂️🌬 ¡Nuestros chic@s se lo han pasado en grande una vez más! Cofidis Likes Ciclismo
Voir la vidéo

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
03-09-2018 10:49:02

Vandaag kan Dylan genieten van een welverdiende rustdag in de Vuelta.

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
03-09-2018 10:48:09

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 03-09-2018Dylan's woorden na rit 9. (c) Chris auld

"This is a good result for me. When you do an effort like this, you try to finish it off but in the...
Voir les 4 photos

Astana Pro TeamAstana Pro Team
03-09-2018 10:47:42

Message de Astana Pro Team du 03-09-2018Interview point: Nikita Stalnov on first week at La Vuelta, experience, his second place on stage 4 and ambitions for second half of race 🇰🇿️🇰🇿️🇰🇿️

- I'm still full of energy...
Voir les 3 photos

CCC TeamCCC Team
03-09-2018 10:46:15

Message de CCC Team du 03-09-2018#LaVuelta18 rest day one 🙌🤗.

The guys headed out earlier today for an easy spin in 🇪🇸 to keep the legs moving. #Ride_BMC
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
03-09-2018 10:43:16

Message de UAE Team Emirates Supporters du 03-09-2018Riportiamo le dichiarazioni di Fabio Aru presenti oggi sulla Gazzetta dello Sport, parlando della tappa "Ho pagato il cambiamento di ritmo nel finale, quando il vento laterale era abbastanza...
Voir les 4 photos

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
03-09-2018 10:33:36

Message de The Tour Of Britain du 03-09-2018Wahoo Paincave Competition : 🎴 COMPETITION 🎴

Win this Wahoo Fitness Paincave home trainer bundle worth over £2,000! 👇

#OVOToB
En voir plus

Quentin ValognesQuentin Valognes
03-09-2018 10:30:00

Message de Quentin Valognes du 03-09-20184e et 5e d'étape, mon petit frère Thibault est 4e du Classement Général du DMZ Tour, manche de Coupe du Monde sur route en Corée du Sud !

Encore une étape,...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
03-09-2018 10:27:26

Message de Team Bahrain Merida du 03-09-2018🇪🇸 La Vuelta
📸 Pics from the rest day 😴 ➡️ two hours of training ride & coffee break ☕
Voir les 6 photos

Movistar TeamMovistar Team
03-09-2018 10:23:38

Message de Movistar Team du 03-09-2018"Es una gran oportunidad para ganar la Vuelta" : Video, audio (both in Spanish) and full transcript of our La Vuelta rest day one presser up here ➡️ movte.am/SalmPresser 😉🚀🦅...
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
03-09-2018 10:23:24

Message de Luis Ángel Maté du 03-09-2018📊 En esta jornada de descansa cambiamos los números del SRM Training System por estos 😂😅
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 03-09-2018Team Dimension Data for Qhubeka a partagé 19 photos.
Voir les 19 photos

La VueltaLa Vuelta
03-09-2018 10:10:00

Message de La Vuelta du 03-09-2018🇪🇸 Y a ti, ¿qué etapa te gusta más?
🏔 Covadonga, Covatilla, Andorra… #LaVuelta18

🇬🇧 Which stage you like the most?
🏔 Covadonga, Covatilla, Andorra…#LaVuelta18
Voir la vidéo

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
03-09-2018 10:04:44

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 03-09-2018❤️ Emotiva mañana para patrocinadores y corredores de Team Caja Rural-Seguros RGA en La Vuelta, visitando a los niños ingresados en el Hospital de Salamanca, donde se ha presentado el...
Voir les 22 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
03-09-2018 10:04:02

Message de Mitchelton-SCOTT du 03-09-2018#BLT2018 It was successful day to top off a successful week for Annemiek van Vleuten and Mitchelton-SCOTT yesterday at the Holland Ladies Tour.

You can re-live the TT day with the...
Voir la vidéo

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
03-09-2018 09:59:19

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 03-09-2018Let's look back on the first week of La Vuelta!
Voir les 29 photos

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
03-09-2018 09:58:44

Message de UAE Team Emirates du 03-09-2018The first week of the UAE Team Emirates at La Vuelta 🇪🇸.

Nine stages done, twelve to go.

The journey to Madrid continues for the Emirati Team!

#UAETeamEmirates #Lavuelta18
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 03-09-2018Rest day=coffee ride ☕️
#LaVuelta18
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
03-09-2018 09:49:53

Message de The Tour Of Britain du 03-09-2018Stage Two Live: Cranbrook to Barnstable : 📱 Can't watch our live TV coverage of Stage 2⃣? Join us on our live text blog!

#OVOToB
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
03-09-2018 09:39:05

Message de Team Sunweb du 03-09-2018We're heading out to spin the legs on today's first #LaVuelta18 rest day! ☕️
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
03-09-2018 09:38:02

Message de Adriano Malori du 03-09-2018Anche la Gazzetta di Parma lo dice!!! stasera ore 21.15 tutti gli appassionati di calcio sintonizzati su #12tvparma, a #barsport si parlerà di Parma-Juventus!! A presentare #piovanisandro con Giorgia Tarasconi...
En voir plus

Michael KolarMichael Kolar
03-09-2018 09:27:03

Message de Michael Kolar du 03-09-2018Over the weekend I've attended my first Enduro race @knapecek (who also won the race) signed me up without me knowing and people in my local pub already knew it...
En voir plus

Larry WarbasseLarry Warbasse
03-09-2018 09:20:00

Message de Larry Warbasse du 03-09-2018Stage 2 of the #NoGoTour leaving the village départ! 😂
Voir la vidéo

BinckBank TourBinckBank Tour
03-09-2018 09:16:18

Message de BinckBank Tour du 03-09-2018Dit was de #BinckBankTour 2018, enjoy!
Voir la vidéo

Jérémy CornuJérémy Cornu
03-09-2018 09:04:02

Message de Jérémy Cornu du 03-09-2018Journée à l'avant sur le GP de Fourmies ! 💨

Crédit photo Laurent Bernini
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
03-09-2018 09:02:00

Message de La Vuelta du 03-09-2018🔙⏮ ¿Cómo empezó #LaVuelta18?
🔙⏮ How did #LaVuelta18 begin?
Voir la vidéo

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
03-09-2018 09:00:03

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 03-09-2018www.teamcajarural-segurosrga.com : ✅ Muy contentos de anunciar que el Reto Solidario de Team Caja Rural-Seguros RGA este año será el apoyo a la infancia hospitalizada, gracias a la colaboración de...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
03-09-2018 08:54:32

Message de Team Sunweb du 03-09-2018Got some free time on the first #LaVuelta18 rest day? Check out the The Prologue to catch up on all things 🚲

➡️ theprologue.com
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
03-09-2018 08:53:11

Message de Brenton Jones du 03-09-2018Lovely to have Lucy come to watch me over the weekend in Belgium 🇧🇪 & France 🇫🇷 for two 200km+ one day races! Nice to have an Aussie cheer on...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 03-09-2018Photos : Velobs / Nicolas Götz
Voir les 33 photos

Jordi Simón CasullerasJordi Simón Casulleras
03-09-2018 08:50:01

Message de Jordi Simón Casulleras du 03-09-2018Hoy día de descanso!👍👍
9 etapas de @lavuelta ☑️☑️
Vamos aprovechar este día de recuperación para coger energías para lo que viene🔋🔋
Las sensaciones son buenas y estoy disfrutando de la carrera, haber...
En voir plus

Message de Enrico Battaglin Official Fan Club du 03-09-2018Dal Giornale di Vicenza di oggi!!!
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
03-09-2018 08:45:02

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 03-09-2018Les vacances sont terminées pour beaucoup (😣). On retourne sur les bancs de l'école, derrière son bureau, à envoyer des mails après avoir bronzé sur les plages de Quiberon.

Et vous,...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
03-09-2018 08:35:51

Message de Tour de Pologne du 03-09-2018Tour de Pologne - Wyścig kolarski : Rok szkolny się zaczyna, rok startowy – powoli będzie dobiegał końca 😉 Dlatego warto sprawdzić nogę w najbliższą niedzielę w Bytowie, na "domowych"...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
03-09-2018 08:35:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 03-09-2018Chissà che la scelta della dirigenza 🤔alla fine non porti a qualcosa di buono. Magari la freschezza di nostri certi atleti farà la differenza. Si perché il fatto di aver...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 03-09-2018ANNOUNCEMENT:

Team Dimension Data for Qhubeka is happy to confirm a trio of significant contract renewals as Ben King Page, Edvald Boasson Hagen & Reinardt Janse van Rensburg commit to Africa's...
Voir les 3 photos

Mikael CherelMikael Cherel
03-09-2018 08:17:22

Message de Mikael Cherel du 03-09-2018Mikael Cherel on Twitter : Un peu comme dans Mario Kart, tu te dois d'éviter les peaux de bananes... enfin les bidons ! 🤕
Fort heureusement, la journée de repos me...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
03-09-2018 08:13:30

Message de Team Bahrain Merida du 03-09-2018🇨🇦 #GPCQM
#BAHRAINMERIDA🇧🇭 lineup for GP Québec and GP Montréal
🇦🇺 #HeinrichHaussler
🇸🇮 @matmohoric
🇮🇹 @sonnycolbrelli
🇮🇹 @gaspa8r
🇸🇮 @bolegrega
🇸🇮 @kristijankoren
🇮🇹 @pozzovivo_domenico
📝 Read more 👉🏻 teambahrainmerida.com
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
03-09-2018 08:12:25

Message de La Vuelta du 03-09-2018🇪🇸 El nuevo líder y su precioso maillot rojo...
🇬🇧 The new leader and his awesome red jersey...

❤ Simon Yates #LaVuelta18
Voir la vidéo

Nans PetersNans Peters
03-09-2018 08:08:44

Message de Nans Peters du 03-09-2018Après 9 étapes : journée de repos!
Maintenant, chaque jour va être un nouveau record #grandtour
📷 : @gettysport
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
03-09-2018 08:03:17

Message de Team Bahrain Merida du 03-09-2018teambahrainmerida.com : Monday, September 3rd 2018. Two outstanding and exciting races are ahead of BAHRAIN MERIDA Pro Cycling Team, Grand Prix Cycliste de Québec and Grand Prix Cycliste de Montréal....
En voir plus

CCC TeamCCC Team
03-09-2018 08:00:01

Message de CCC Team du 03-09-2018Please join us in wishing Jempy Drucker a very happy birthday 🎉🎉🎉!

Right now he's getting ready for #OVOToB stage 2 but we're sure there will be some 🎂 to...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 03-09-2018L'équipe Groupama-FDJ et Rudy Molard ont donc atteint un total de 4 jours avec le maillot rouge de la Vuelta 2018. Cela faisait 13 ans que nous n'avions pas mené...
Voir les 4 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
03-09-2018 07:45:51

Message de Mitchelton-SCOTT du 03-09-2018The team arrived in the UK ready for the eight-day tour which kicked off with a close second place for Ewan on the opening stage into Wales. Photos courtesy of...
Voir les 16 photos

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
03-09-2018 07:43:58

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 03-09-2018🇨🇳 Stage victory and leader jersey for Damiano Cima in the #TourOfXingtai in China.
🙌🏻 It is the first victory among PROs for him.
🚴🏻 After 5 top10 in this season, is...
Voir les 2 photos

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
03-09-2018 07:31:00

Message de The Tour Of Britain du 03-09-2018📽️ Join us as we catch up on the rider reaction from yesterday's opening stage of the 2018 OVO Energy Tour of Britain, from Pembrey Country Park to Newport in...
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
03-09-2018 07:29:04

Message de Team Sunweb du 03-09-2018Rest day chills! Our Herzog Medical compression socks are an essential to aid our recovery at #LaVuelta18! Check them out on the Team Sunweb Shop: teamsunweb.shop/product/team-sunweb-compression-socks
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
03-09-2018 07:27:04

Message de The Tour Of Britain du 03-09-2018Check out the Met Office weather forecast for Stage 2⃣ between Cranbrook and Barnstaple in Devon.

#OVOToB
En voir plus

Matteo FabbroMatteo Fabbro
03-09-2018 07:24:05

Message de Matteo Fabbro du 03-09-2018Looking for 🇨🇦🇨🇦🇨🇦 races days are coming!@katushacycling @katushasports @alpecincycling @oakleybike #OneObsession #raceasafamily #katusha #alpecin #cycling #canyon #oakley #zipp #sram #stage#cyclinglife #bicicletta #cyclist #cyclingshots
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 03-09-2018⌚️Restez connecté...

#RideAndShine
Voir la vidéo

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
03-09-2018 07:12:04

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 03-09-2018Il nostro Damiano Cunego in visita alla NIPPO Corporation, nei nuovi edifici del nostro main sponsor.

Damiano Cunego has just visited the NIPPO Corporation new headquarter in Japan.
En voir plus

Loïc ChetoutLoïc Chetout
03-09-2018 07:07:56

Message de Loïc Chetout du 03-09-2018Journée un peu compliqué hier sur @lavuelta , mon armure à cédé... aujourd’hui c’est repos et heureusement ! 🙏🏽🍕.
.
.
.
@teamcofidis @kuotacycle @ride100percent @girocycling @alibabike @campagnolosrl @suomycycling @naliniciclo @srmpower @dedacciaistrada_racingtech .
.
.
.
#ride100percent #cofidis...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
03-09-2018 07:05:57

Message de CCC Team du 03-09-2018It's a rest day at #LaVuelta18 but over in 🇬🇧, we're getting ready for #OVOToB stage 2. Tune in from 12:00 CEST as the peloton set off for 174.9km from...
En voir plus

Romain Le RouxRomain Le Roux
03-09-2018 07:03:12

Message de Romain Le Roux du 03-09-2018Grand Prix Fournies: 205klms
Après 25 klms de course, une échappée de 6 coureurs se forme dont j'en fait partie.
Le peloton ne nous laissera jamais plus de 3 min, ...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
03-09-2018 06:55:54

Message de Mitchelton-SCOTT du 03-09-2018TODAY: #OVOToB stage 2 from 12pm CEST (11am BST, 8pm AEST) and #LaVuelta18 REST DAY 😴
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
03-09-2018 06:54:39

Message de Audrey Cordon-Ragot du 03-09-2018Parce qu’il n’y a pas plus beau maquillage qu’un sourire sur un visage! 💁🏻‍♀️
——
Cause there isn’t better makeup than a smile on a face! 💁🏻‍♀️
——
#nomakeup #lookatthebrightside
(📸 : @velofocus )
En voir plus

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
03-09-2018 06:29:49

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 03-09-2018Présentation des équipes GPF 2018, crédit photos : Florian & Susanne Schaaf
Voir les 31 photos

Drapac CyclingDrapac Cycling
03-09-2018 06:16:00

Message de Drapac Cycling du 03-09-2018#ToKV wrap-up: Liam Magennis takes out the KOM jersey while we finished third in the Teams Classification.
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
03-09-2018 05:34:50

Message de The Tour Of Britain du 03-09-2018Stage Two : 🇬🇧 OVO Energy Tour of Britain Stage 2⃣ - we're in Devon for what will be a thriller!

📍 Younghayes Road, Cranbrook
🏁 The Strand, Barnstaple
📏 174.8km
📺 Live in...
En voir plus

Alex Cano ArdilaAlex Cano Ardila
03-09-2018 03:01:05

Message de Alex Cano Ardila du 03-09-2018Los sueños también viajan en bicicleta #ClásicoNacionalDeCiclismoInfantil #formandocampeones #ZenuAlimentaTuPasionPorElCiclismo
#unequipounafamilia #escuadronrojinegro #coldeporteszenusellorojo #coldeportes #zenú #sellorojo #pastasdoria #hincapié #hincapiecycling #coc #areametropolitana #encicla
#1con5metros @coldeportes @cafe.sellorojo @cocinacondoria @andersonbonilla01 @hincapiecolombia...
En voir plus

Accès aux messages par jour

September 2018
01 02 03

August 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31