ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-09-2018 23:09:56

Message de Volta a Portugal du 05-09-201826ª Volta a Portugal do Futuro Liberty Seguros 2018

Festa do Leitão da Bairrada, Águeda, 1ª Etapa 118,4km, Circuito de Agueda, 5 de Setembro, durante a 26ª Volta a Portugal do...
Voir les 7 photos

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-09-2018 23:08:56

Message de Volta a Portugal du 05-09-201826ª Volta a Portugal do Futuro Liberty Seguros 2018

Apresentação do livro Rui Sousa "O Sonho é o principio da conquista", 1ª Etapa 118,4km, Circuito de Agueda, 5 de Setembro, durante...
Voir les 12 photos

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
05-09-2018 23:00:03

Message de Grands Prix Cyclistes du 05-09-2018L'élite du cyclisme mondial s'adressait à la presse, plus tôt aujourd'hui, et disait à quel point ils sont enthousiastes en vue de ces courses en sol québécois.

The world cycling elite...
Voir les 8 photos

Alex Cano ArdilaAlex Cano Ardila
05-09-2018 22:49:19

Message de Alex Cano Ardila du 05-09-2018#vboyaca etapa 2 video 📹 @fabiocardenasdeporte1 @apuropedalcol #formandocampeones #ZenuAlimentaTuPasionPorElCiclismo
#unequipounafamilia #escuadronrojinegro #coldeporteszenusellorojo #coldeportes #zenú #sellorojo #pastasdoria #hincapié #hincapiecycling #coc #areametropolitana #encicla
#1con5metros @coldeportes @cafe.sellorojo @cocinacondoria @andersonbonilla01 @hincapiecolombia @olimpicocol @saetasport...
Voir la vidéo

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
05-09-2018 22:44:03

Message de Taylor Missing these two cuties so much right now. Love the life I have created with Heather my beautiful goddess. Everyday I wake up blessed and grateful for the opportunity to...
En voir plus

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
05-09-2018 21:38:30

Message de Fan Club Ben Gastauer du 05-09-2018Tour d’Espagne : étape 11 : Quelle étape! Quelle bagarre! Aujourd'hui on a vu du cyclisme de très haut niveau. Du début à la fin des attaques fusaient. Les coureurs...
En voir plus

Andrey AmadorAndrey Amador
05-09-2018 21:20:52

🔴📜 [COMUNICADO] Muy buenas a todos,

Escribo esta carta para contarles una situación lamentable. Como habrán podido leer en los medios, el próximo 30 de setiembre se va a disputar la...

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
05-09-2018 21:04:36

Message de Mitchelton-SCOTT du 05-09-2018🎥 #LaVuelta18: Waking up in 5⭐️ accommodation, JD gets reinforcement for his peanuts 🥜 and a cooler day in temperature but not in action ⚡️... All in our stage 11...
Voir la vidéo

Isabelle BeckersIsabelle Beckers
05-09-2018 20:55:04

Message de Isabelle Beckers du 05-09-2018Favourite position on my Ridley-Bikes !

#LizSL #La Ridley #Lotto Soudal Ladies #Captains of Cycling #Vermarc-Sport #DT Swiss #Nationale Loterij / Loterie Nationale
En voir plus

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 05-09-2018TOUR DU DOUBS 2018 PRÉSENTATION - Roubaix Lille Métropole Team Cycliste : TOUR DU DOUBS 2018 PRÉSENTATION - Ce dimanche 9 septembre, le RLM sera sur les routes du Doubs...
En voir plus

Larry WarbasseLarry Warbasse
05-09-2018 20:31:58

Message de Larry Warbasse du 05-09-2018Day 4 of our #NoGoTour - made it to Lake Annecy and it just keeps getting better. What a way to see the world 😍 @ Lake Annecy French Alps
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
05-09-2018 20:31:46

Message de Rachel Neylan du 05-09-2018A N D mother nature also turned it on for some magic evenings to farewell Summer... 🌿🌅
.
.
.
A photo never needs to justify a pure simple natural moment of bliss,...
En voir plus

Alex Cano ArdilaAlex Cano Ardila
05-09-2018 20:28:39

Message de Alex Cano Ardila du 05-09-2018Enseñanzas, valores y amigos; son el vedadero patrimonio que nos deja el ciclismo 🙏😉👌@felipemejia #vboyaca Foto 📷 @andersonbonilla01 #formandocampeones #ZenuAlimentaTuPasionPorElCiclismo
#unequipounafamilia #escuadronrojinegro #coldeporteszenusellorojo #coldeportes #zenú #sellorojo #pastasdoria #hincapié #hincapiecycling #coc...
En voir plus

Hugo HouleHugo Houle
05-09-2018 20:20:29

Message de Hugo Houle du 05-09-2018Il y a du beaux mondes en ville pour la conférence de presse des Grands Prix Cyclistes Qc et Mtl ! Selon vous, qui sera le gagnant de l'édition 2018...
Voir les 4 photos

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-09-2018 20:13:07

Message de Volta a Portugal du 05-09-2018Sonhar, ir para a frente, aguentar e vestir a Amarela Liberty Seguros! 🏆🏆🏆Não percam algumas das melhores imagens da primeiro etapa da Volta a Portugal do Futuro.
➡️➡️➡️ Partilhem o post!
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
05-09-2018 20:10:32

Message de CCC Team du 05-09-2018Three cheers for Alessandro De Marchi "Il Rosso di Buja"’s #LaVuelta18 stage victory today 👏🍾🥂! #Ride_BMC #DontCrackUnderPressure
Voir la vidéo

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
05-09-2018 20:07:32

Message de The Tour Of Britain du 05-09-2018Stage Five : ⛰ + ⏱ = Stage 5⃣ of this year's OVO Energy Tour of Britain!

Discover the route map and schedule for our first of 2⃣ Cumbrian stages here...
En voir plus

Antoine DuchesneAntoine Duchesne
05-09-2018 20:01:10

Message de Antoine Duchesne du 05-09-2018Je ne me lasse vraiment pas d’avoir cette belle feuille d’érable sur le dos! Aujourd’hui gros chantier, beau numéro de @thibaut.pinot qui malheureusement ne paye pas, mais encore 10 étapes!...
En voir plus

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
05-09-2018 19:58:10

Message de Frederico Figueiredo du 05-09-2018环中国 : Aqui podem acompanhar a participação do Sporting - Tavira no Tour of China.

http://www.thetourofchina.com/article/detail/id/867.html
En voir plus

Paweł BernasPaweł Bernas
05-09-2018 19:57:52

Message de Paweł Bernas du 05-09-2018Full suffer mode on! 💨💨 #gravel #raceday #cycling 📸 @md_cyclingpics 🙌
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
05-09-2018 19:55:56

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 05-09-2018Spazio ancora alle ruote veloci nella quarta tappa del The Tour Of Britain 🇬🇧 Greipel concede il bis dopo la prima tappa, Vincenzo Albanese chiude a ridosso della top ten,...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
05-09-2018 19:55:10

Message de The Tour Of Britain du 05-09-2018Cumbria Crystal to provide trophies for key stages of 2018 OVO Energy Tour of Britain : 🏆 Stunning trophies await the winners of Stages 5⃣ and 6⃣ in Cumbria this...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
05-09-2018 19:53:27

Message de UAE Team Emirates du 05-09-2018✔️ 🚴 The first training ride for Grands Prix Cyclistes 🇨🇦 is done.

#UAETeamEmirates #GPCQM
Voir les 9 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
05-09-2018 19:48:43

Message de Mitchelton-SCOTT du 05-09-2018A brutal day out with plenty of dangerous attackers meaning we had to control the race for over 100km before the break went... But, we live on in red for...
Voir les 17 photos

Ilnur ZakarinIlnur Zakarin
05-09-2018 19:45:55

Message de Ilnur Zakarin du 05-09-2018Fresh finale ☂️ Keep going.

Очень бодрый финал этапа ☂️ Продолжаем.

Photo: @gettysport
En voir plus

José MendesJosé Mendes
05-09-2018 19:40:23

Message de José Mendes du 05-09-201811a etapa @lavuelta @burgosbh
Sofri uma queda mas felizmente sem consequencias. Aqui a ser assistido pela equipa médica de @lavuelta
📷 @photogomezsport
En voir plus

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
05-09-2018 19:40:11

Message de Grands Prix Cyclistes du 05-09-2018Jour d'entraînement aujourd'hui pour les coureurs à Québec!

Training day today in Quebec City! 🚴‍♂🚴‍♂🚴‍♂

#GPCQM
Voir les 8 photos

Rachel NeylanRachel Neylan
05-09-2018 19:39:06

Message de Rachel Neylan du 05-09-2018S M I L I N G after a beautiful week home sweet home in Toscana surrounded by love on and off the bici... 💞🌿🙏🏼
.
.
.
While I miss my 4 crazy...
En voir plus

Davide CimolaiDavide Cimolai
05-09-2018 19:37:38

Message de Davide Cimolai du 05-09-2018My special Gaerne 💎

Ino Ci per Gaerne
#DBYM 👽
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-09-2018 19:16:58

Message de Volta a Portugal du 05-09-20181ª Etapa 118,4km, Circuito de Agueda, 5 de Setembro
Voir les 74 photos

Message de Supporterspagina Kelly en Kim Van den Steen du 05-09-2018Lotto Belgium Tour 04-07/09/2018
Etappen 1: Moorslede 119,3km
Kelly koos voor de ontsnapping van de dag en veroverde zo de bolletjestrui!

Volledige uitslag ⬇️
https://www.procyclingstats.com/race/lotto-decca-tour/2018/stage-1
Voir les 3 photos

Dubai TourDubai Tour
05-09-2018 19:15:03

Message de Dubai Tour du 05-09-2018Time to sit down and discuss the big moments of the day with Dylan Groenewegen. How many stages has the Dutch sprinter won in 2018?
#DubaiTour
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
05-09-2018 19:11:19

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 05-09-2018¿Queréis saber como es un control antidoping a nuestra De Rosa en La Vuelta ?
Un minucioso proceso que hoy le ha tocado a Sergio Pardilla , así es como lo...
Voir la vidéo

La VueltaLa Vuelta
05-09-2018 19:10:00

Message de La Vuelta du 05-09-2018😎 ¡El mejor resumen de la undécima etapa! #LaVuelta18
Voir la vidéo

UAE TourUAE Tour
05-09-2018 19:06:03

Message de UAE Tour du 05-09-2018Can you name the rider in the frame of the Golden Grit trophy?
#RideToAbuDhabi
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
05-09-2018 18:59:18

Message de Team Bahrain Merida du 05-09-2018🇨🇦 #GPCQM
🎙️ After the top riders press conference ➡️ 1 on 1 interview with #Cyclingnews for Matej Mohorič
Voir les 2 photos

Piotr KonwaPiotr Konwa
05-09-2018 18:55:53

Message de Piotr Konwa du 05-09-2018Koniec sezonu zbliża się wielkimi krokami. Przede mną jeszcze kilka startów, a tymczasem miłym akcentem rozpoczęliśmy dzisiaj etapówkę Okolo Jiznich Cech. Gdzie po krótkim, niespełna 2,5km drużynowym prologu udało nam...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
05-09-2018 18:52:49

Message de Team Bahrain Merida du 05-09-2018🇨🇦 #GPCQM
🎙️ Matej Mohorič speaking during the top riders press conference. Check out which are his ambitions ⤵️
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
05-09-2018 18:51:46

Message de Team Sunweb du 05-09-2018Re-live stage 11 of La Vuelta in images with our race gallery, now online.

📸 teamsunweb.com/vuelta-s11
Voir les 6 photos

Iván Garcia CortinaIván Garcia Cortina
05-09-2018 18:34:32

Message de Iván Garcia Cortina du 05-09-2018Asi me llevaron hoy todo el dia, con la lengua fuera.
Etapa super rapida y dura sobretodo las primeras dos horas y media! Mañana a ver como responden las piernas🙄
#crtn
Photo:...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
05-09-2018 18:33:20

Message de CCC Team du 05-09-2018This is a day that we're sure Alessandro De Marchi "Il Rosso di Buja" won't forget in a hurry 👌👌👌!

Relive the emotion of his #LaVuelta18 stage 11 win 👇...
Voir les 18 photos

Jordi Simón CasullerasJordi Simón Casulleras
05-09-2018 18:30:32

Message de Jordi Simón Casulleras du 05-09-2018⚡️⚡️Hoy tenía muchas ganas de meterme en la escapada, pero la cosa fué bien distinta...💥💥
Se dice que en una vuelta de 3 semanas se suele tener un día malo, pues...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
05-09-2018 18:30:00

Message de La Vuelta du 05-09-2018🇪🇸 La seguridad es lo primero #respeto ✊
🇬🇧 Safety first #respect ✊

+info ➡ lavuelta.es/es
En voir plus

Jhonatan RestrepoJhonatan Restrepo
05-09-2018 18:29:38

Message de Jhonatan Restrepo du 05-09-2018Lo di todo y eso es lo más importante. Vamos con más ganas para los próximos días! Muchas gracias por todos los mensajes mi gente, espero hayan disfrutado como yo...
En voir plus

Maxime MonfortMaxime Monfort
05-09-2018 18:25:08

Message de Maxime Monfort du 05-09-2018VUELTA – Étape 11 : #Vuelta : parole à Max après l'étape, comme d'habitude ;). C'est à lire sur le site!

http://www.maxime-monfort.be/v2/news/vuelta-etape-11-7/
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
05-09-2018 18:22:20

Message de Team Bahrain Merida du 05-09-2018🇨🇦 #GPCQM
🎙️ Press conference ahead of the Grand Prix Cycliste de Québec and Grand Prix Cycliste de Montréal.
➡️ Our Matej Mohorič is among the top riders attending it.
Voir les 3 photos

CCC TeamCCC Team
05-09-2018 18:18:08

Message de CCC Team du 05-09-2018We can’t get enough of this! Relive Alessandro De Marchi "Il Rosso di Buja" riding to victory in the final kilometer of #LaVuelta18 stage 11 👇. #Ride_BMC #DontCrackUnderPressure
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
05-09-2018 18:16:56

Message de Team Bahrain Merida du 05-09-2018🇨🇦 #GPCQM
🛋️ Chilling out after the training ride 😴
Voir les 2 photos

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
05-09-2018 18:14:36

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 05-09-2018More from the strong finale of Jhonatan Restrepo in La Vuelta. He raced to win and almost succeeded. More chances to come Jhonatan! #racetowin

@katusKATUSHA @Alpecin Cycling Canyon
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 05-09-2018The young Enric Mas impressed again and gained a place on the GC on a leg-sapping day at #LaVuelta18⁠: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/vuelta-a-espa-a-mas-gains-a-place-after-frantic-day/3782
#WayToRide
Photo: GettySport
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
05-09-2018 18:13:08

Message de Team Bahrain Merida du 05-09-2018🇨🇦 #GPCQM
➡️ Domenico Pozzovivo back to racing at Grand Prix Cycliste de Québec and Grand Prix Cycliste de Montréal.
🎥 Check out his feelings ⤵️
Voir la vidéo

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
05-09-2018 18:10:00

Message de The Tour Of Britain du 05-09-2018Tag, like and share!
Voir les 13 photos

Alexandre GeniezAlexandre Geniez
05-09-2018 18:08:29

Message de Alexandre Geniez du 05-09-2018Encore une étape de guerriers aujourd'hui sur La Vuelta où l'échappée aura mis 100 km à se dessiner ! Un grand bravo à Nans Peters qui, après avoir abattu un...
Voir les 2 photos

Bryan CoquardBryan Coquard
05-09-2018 18:07:36

Message de Bryan Coquard du 05-09-2018À l’infirmerie, le Club des Cinq se remet doucement : Ravi de vous annoncer que la reprise de l'entraînement sur route après ma fracture est pour très bientôt ! 😀...
En voir plus

Vincenzo NibaliVincenzo Nibali
05-09-2018 18:06:52

Message de Vincenzo Nibali du 05-09-2018#LaVuelta18🇪🇸
Oggi ci ho provato...la fuga non è andata, ma sono contento per il mio compagno di stanza @francopellizotti che ha colto un bel podio di tappa! 👏🏻👏🏻👏🏻
📸 @iimiwa
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
05-09-2018 18:04:54

Message de The Tour Of Britain du 05-09-2018Tag, like and share!
Voir les 10 photos

Vincenzo NibaliVincenzo Nibali
05-09-2018 18:03:09

Message de Vincenzo Nibali du 05-09-2018#LaVuelta18🇪🇸
Oggi ci ho provato...la fuga non è andata, ma sono contento per il mio compagno di stanza @francopellizotti che ha colto un bel podio di tappa! 👏🏻👏🏻👏🏻
📸 @iimiwa
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
05-09-2018 18:01:21

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 05-09-2018Team LottoNL-Jumbo aims at team time trial after bunch sprint in the Tour of Britain : 🇬🇧#OVOToB
Team LottoNL-Jumbo came through the Tour of Britain's fourth stage without problems and looking...
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
05-09-2018 18:00:59

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 05-09-2018www.teamcajarural-segurosrga.com : ➡️ Día a toda velocidad en La Vuelta, con una fuga de 19 hombres formada después de más de 100 kilómetros por encima de 48 km/h. Sergio Pardilla...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
05-09-2018 17:59:17

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 05-09-2018No problems for Kruijswijk and Bennett in crazy Vuelta stage : 🇪🇸#LaVuelta18

"We have been racing full gas from the start and it never stopped because of a large leading...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
05-09-2018 17:58:31

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 05-09-2018The day of Jhonatan Restrepo in La Vuelta stage 11. 2nd place and ready to fight again. #racetowin
Photos © Getty Images

KATUSHA Sports Alpecin Cycling Canyon
Voir les 5 photos

Fanclub Enzo WoutersFanclub Enzo Wouters
05-09-2018 17:57:39

Message de Fanclub Enzo Wouters du 05-09-2018Desselgem Koerse : Net vernomen:

Enzo rijdt morgen te Izegem
http://www.izegemkoers.be

En volgende week dinsdag te Desselgem
http://www.desselgemkoerse.be
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 05-09-2018It was an incredibly difficult stage at La Vuelta today, but Team Dimension Data for Qhubeka flourished with Ryan Gibbons on the attack and Louis Meintjes breaking into the top...
En voir plus

Cannondale ProCannondale Pro
05-09-2018 17:55:28

Message de Cannondale Pro du 05-09-2018Villalobos heads to WorldTour with EF Education First | VeloNews.com : At just 20 years old, Luis Ricardo Villalobos is set to join the World Tour next season. Ironically ending...
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
05-09-2018 17:55:12

Message de Rally UHC Cycling du 05-09-2018Brandon McNulty extends with Rally Cycling – Rally Cycling : “It’s tough when you have some of the biggest teams offering you a spot, but for me, I think it’s...
En voir plus

Enric Mas NicolauEnric Mas Nicolau
05-09-2018 17:42:25

Message de Enric Mas Nicolau du 05-09-2018Hoy ha sido una etapa muy dura y después de pasar unos días muy difíciles he podido aguantar con los mejores de la general en el final de la etapa....
En voir plus

Mikael CherelMikael Cherel
05-09-2018 17:40:40

Message de Mikael Cherel du 05-09-2018Merci pour votre accueil les rois de la pédale ! 👍🏻
@lpfrileux @moncoutie @jacky_durand @eurosportfrance
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
05-09-2018 17:38:44

Message de Mitchelton-SCOTT du 05-09-2018Mitchelton-SCOTT hoping for hard and aggressive racing in Canada : PREVIEW: "I have always enjoyed racing here, they are races suited to my characteristics but you definitely need to be...
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
05-09-2018 17:35:41

Wederom schitterende wedstrijd van Dylan , aanvallen en nog eens aanvallen en dan nog de winst van ploegmaat DeMarchi beschermen en tevens nog 5de te eindigen. Dikke proficiat maat...

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
05-09-2018 17:34:24

Message de Trek-Segafredo du 05-09-2018Bauke Mollema on S11 at La Vuelta:

"It was full gas racing from start to finish. Everyone wanted to be in the breakaway, and a break took more than 100kms to...
Voir les 7 photos

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
05-09-2018 17:33:16

Message de Tour de Vendée cycliste du 05-09-2018Réunion à Dompierre sur Yon ce soir pour avancer sur la préparation du départ du 47eme Tour de Vendée !
En voir plus

André GreipelAndré Greipel
05-09-2018 17:30:01

Message de André Greipel du 05-09-2018Wieder eine ganz starke Teamleistung, die ich am Ende mit dem zweiten Etappensieg bei The Tour Of Britain 2018 krönen konnte. Dank an meine Teamkollegen bei LOTTO SOUDAL & alle...
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
05-09-2018 17:29:06

Message de Team Bahrain Merida du 05-09-2018🇨🇦 #GPCQM
🎥 #BAHRAINMERIDA🇧🇭 boys coming back to hotel after the first training ride in #Québec
Voir la vidéo

Emanuel BuchmannEmanuel Buchmann
05-09-2018 17:28:04

Message de Emanuel Buchmann du 05-09-2018hard and fast day @lavuelta it take 100km until the break was gone.
my team did once again a incredible job to keep me safe in the front all the...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
05-09-2018 17:26:46

Message de Team Cofidis du 05-09-2018Fraternité 🤝

#CofidisMyTeam 📷 Photo Gomez Sport
En voir plus

Sacha ModoloSacha Modolo
05-09-2018 17:25:10

Message de Sacha Modolo du 05-09-20182º posto oggi al Tour of Britan. Cannondale Pro EF Education First - Drapac p/b Cannondale Gaerne POC
En voir plus

Daniel OssDaniel Oss
05-09-2018 17:24:59

Message de Daniel Oss du 05-09-2018Hey guys, what do you think of my "F ** k Oss" clothing line? Take a look at www.meckistore.com and if you like, order it online 🔝💻📦 #DO #danieloss #fuckoss
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
05-09-2018 17:23:41

Message de Team Bahrain Merida du 05-09-2018🇨🇦 #GPCQM
📸 Training ride ✔️
Voir les 4 photos

Hubert DupontHubert Dupont
05-09-2018 17:21:44

Message de Hubert Dupont du 05-09-2018Etape 12, Jeudi 06 septembre : Mondoñedo – Estaca de Bares, 177,5 km
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
05-09-2018 17:21:19

Message de Michał Kwiatkowski du 05-09-2018‪🗣🇬🇧One of those crazy days you can't control. Tried to go in the breakaway few times but that was not enough to break off the peleton’s leash. On the end...
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
05-09-2018 17:20:05

Message de Florian Sénéchal du 05-09-2018Un week-end canadien attend Florian, avec deux Grands Prix, celui du Québec ce vendredi 7 Septembre, sur un circuit de 12.6km à parcourrir 16 fois, qui comprend quatre belles ascensions...
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
05-09-2018 17:19:10

Message de Peter Sagan du 05-09-2018This wasn't really a stage for me, so I kept my forces for the coming days where the parcours suits me better. However, that doesn't mean it was an easy...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
05-09-2018 17:12:59

Message de Mitchelton-SCOTT du 05-09-2018Tough day, but Yates remains in red after stage 11 of La Vuelta : REPORT: “It was a really crazy race today & the boys rode great again, they’re going...
En voir plus

Message de Hagens Berman Axeon Cycling Team du 05-09-2018Wishing twins Ivo Oliveira and Rui Oliveira a big PARABÉNS!! as they turn 22 today! (someday one of them will shave their head or dye their hair purple and we’ll...
Voir les 2 photos

Astana Pro TeamAstana Pro Team
05-09-2018 17:07:18

Message de Astana Pro Team du 05-09-2018La Vuelta Ciclista a España. Stage 11. Fast and stressful day

- Indeed, we had to chase hardly to come back in the group, but we did it calmly and without...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
05-09-2018 17:06:16

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 05-09-20182ND STAGE WIN FOR ANDRÉ GREIPEL AT TOUR OF BRITAIN

André Greipel has conquered a second stage win at the The Tour Of Britain!

🗨️ ANDRÉ GREIPEL: "I've won the sprint thanks...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
05-09-2018 17:04:17

Message de The Tour Of Britain du 05-09-2018Start times confirmed for OVO Energy Tour of Britain team time trial on Thursday : ⏱⏱⏱

The OVO Energy Tour of Britain's first-ever team time trial is getting close now...

Comment below...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
05-09-2018 17:02:29

Message de Movistar Team du 05-09-2018👏👏 They didn't hide behind others' wheels. Full of courage and patience, the Blues rode together (#RodamosJuntos) to solve a difficult situation on stage eleven of #LaVuelta18.

Alejandro Valverde and Nairo...
Voir les 4 photos

Rick ZabelRick Zabel
05-09-2018 17:01:26

Message de Rick Zabel du 05-09-2018Happy to finish 4th at today‘s stage of The Tour Of Britain, after I messed up the first sprint last Sunday at stage 1 of this race it was important...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 05-09-2018We are excited to line up later this week at the start of the Grand Prix Cycliste de Quebec and Grand Prix Cycliste de Montreal: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/quick-step-floors-cycling-team-to-gpcqm/3781
Photo: Getty Sport
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
05-09-2018 16:58:31

Message de Team Bahrain Merida du 05-09-2018🇪🇸 La Vuelta
🗣️ Vincenzo Nibali "Day after day the sensations are improving and today I wanted to go on the run and try to win the stage. The peloton did...
En voir plus

Jasper StuyvenJasper Stuyven
05-09-2018 16:56:55

Message de Jasper Stuyven du 05-09-2018Still waiting for the flowers Brussels Cycling Classic 😆
Voir la vidéo

Tour de PologneTour de Pologne
05-09-2018 16:56:27

Message de Tour de Pologne du 05-09-2018Mamy dla Was świetną wiadomość. Jedną z atrakcji towarzyszących PKN ORLEN Wyścigowi Niepodległości w Bytowie będzie... mobilne muzeum Tour de Pologne. Historia polskiego peletonu na kołach. Jedyne takie muzeum w...
Voir la vidéo

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
05-09-2018 16:56:05

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 05-09-2018Jhonatan Restrepo close to victory in stage 11 La Vuelta. Second place behind Alessandro De Marchi but motivated to try again. Great race Pácora! #racetowin

KATUSHA Sports Alpecin Cycling Canyon
Voir la vidéo

Burgos BHBurgos BH
05-09-2018 16:53:46

Message de Burgos BH du 05-09-2018Lo intentamos por activa y por pasiva, pero no hubo representación castellana en la escapada que se jugó la etapa.

Aún así, buen papel de Cabedo, primer clasificado del equipo en...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
05-09-2018 16:51:16

Message de UAE Team Emirates du 05-09-2018#UAETeamEmiratrs at the finish of a tough Stage 11 of Vuelta, where the riders had to contest constantly undulating terrain and even the first rain of this year’s race. 📷...
Voir les 4 photos

La VueltaLa Vuelta
05-09-2018 16:45:01

Message de La Vuelta du 05-09-2018🎙 ¡Feliz por estar de vuelta! | Happy to be back! #LaVuelta18
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
05-09-2018 16:44:26

Message de Team Bahrain Merida du 05-09-2018teambahrainmerida.com : Ribeira Sacra, September 5th 2018 - The longest stage of this Vuelta gives Franco Pellizotti the third place. "My breakaway’s teammates - said the Italian rider - were...
En voir plus

Matteo TrentinMatteo Trentin
05-09-2018 16:41:21

Message de Matteo Trentin du 05-09-2018What a crazy day here in @lavuelta ! Hope that tomorrow everyone will have the same legs pain i have now 😁😁 congrats to the master of this kind of...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
05-09-2018 16:41:18

Message de Team Bahrain Merida du 05-09-2018🇪🇸 La Vuelta
➡️ Our team leader #IonIzagirre gains one place in the general classification. Now he's 4th overall.
📸 Ion pictured at today's start by Yuzuru Sunada.
😃 Thumb up for...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
05-09-2018 16:38:01

Message de BORA-hansgrohe du 05-09-2018Rafał Majka shows ambition on #LaVuelta18 longest stage, taking seventh on deceptively tough day. - read more about our day on our website: https://bit.ly/2NoMBm4
----
Rafał Majka zeigt Kampfgeist und...
Voir les 5 photos

CCC TeamCCC Team
05-09-2018 16:37:53

Message de CCC Team du 05-09-2018“I had the feeling of liberation in the last kilometer. I waited a long time for this moment and the last three years have been up and down a lot....
En voir plus

Boaro ManueleBoaro Manuele
05-09-2018 16:34:51

Message de Boaro Manuele du 05-09-2018One of the Best moments spent during the day...👨‍👩‍👧❤️
#mb #manueleboaro #family #love #matilde
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-09-2018 16:33:47

Oier Echevarria (BAQUÉ / IDEUS / BH TEAM) vence na chegada a Águeda e é o primeiro Camisola Amarela Liberty Seguros da 26ª Volta a Portugal do Futuro.
(Em atualização)

Team SunwebTeam Sunweb
05-09-2018 16:30:34

Message de Team Sunweb du 05-09-2018#LaVuelta18 "Our goal was solely on protecting and positioning Wilco .... The team was sharp and focused, and delivered with good teamwork today." It was a long and hard-fought stage...
En voir plus

Mikael CherelMikael Cherel
05-09-2018 16:15:50

Message de Mikael Cherel du 05-09-2018Ouchhhh... elle a fait mal celle ci !
Bravo à @nans.peters, 4eme aujourd'hui, un jeune qui apprend vite ! 👍
Attristé de perdre notre Gougou @gougeardalexis, contraint à l'abandon.
📷@gettysport
En voir plus

CCC TeamCCC Team
05-09-2018 16:15:34

Message de CCC Team du 05-09-2018"We came here to target the TTT so up until now, it has all been a bit of a bonus." Paddy Bevin after extending his #OVOToB race lead after sprinting...
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
05-09-2018 16:14:08

Message de Adriano Malori du 05-09-2018Domanda: cosa porta un ciclista a distruggersi in 1h, pestando come un forsennato sui pedali come se non ci fosse un domani ? Forse perché ce l'ho nel sangue... #DNA.........
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
05-09-2018 16:11:47

Message de Marcus Burghardt du 05-09-2018Behind the scene @borahansgrohe with @jaymccarthy and @petosagan before stage 11
#vuelta #lavuelta #cycling #cyclinglife #bike #bikelife #moasta #champion #spain #racing #munich #bavaria #rosenheim #frankfurt #köln #kufstein #tirol #hamburg #chemnitz #dresden...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 05-09-2018Julian Alaphilippe Officiel sits in third overall at the Tour of Britain with four stages to go: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/alaphilippe-remains-well-placed-at-the-tour-of-britain/3780
Photo: GettySport
En voir plus

Sean De Bie supportersSean De Bie supporters
05-09-2018 16:11:08

Message de Sean De Bie supporters du 05-09-2018Nog heel wat werk op de plank voor Sean komende weken.
12.09 BLEGNY - NAMEN (GP Wallonië)
14.09 KOOLSKAMP (Kamp. van Vlaanderen)
16.09 LEUVEN (GP...
Voir les 9 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
05-09-2018 16:06:47

Message de Team Bahrain Merida du 05-09-2018🇨🇦 #GPCQM
🚴 First training on #Québec roads
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
05-09-2018 16:06:15

Message de Luis Ángel Maté du 05-09-2018La Vuelta a España 2018, 11a etapa: Luis Ángel Maté vivió una jornada dura y rápida | Luis Ángel Maté : Jornada dura, rápida y de mucho desgaste en La...
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
05-09-2018 16:05:58

Message de Tiago Machado du 05-09-2018Hóstia Manolo que hoje o dia foi fast and furious 🙈😱 207km em menos de 5h ( e fiz mais 5m que o vencedor) com cerca de 4000mt 😢
📸 @gettysport
En voir plus

Dimitri Claeys fanpageDimitri Claeys fanpage
05-09-2018 15:59:17

Message de Dimitri Claeys fanpage du 05-09-2018Morgen zal Dimitri Izegem koers rijden. Start om 14u30!
Voir les 2 photos

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
05-09-2018 15:56:24

Message de The Tour Of Britain du 05-09-2018André Greipel sprints to second victory of the 2018 OVO Energy Tour of Britain in Royal Leamington Spa : 2⃣ wins in 4⃣ stages for André Greipel in the OVO...
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
05-09-2018 15:51:00

Message de Österreich Rundfahrt du 05-09-2018Taufe des Tour-LKWs
Eine lieb gewordene Tradition unseres Partners Gebrüder Weiss ist es neue Fahrzeuge zu taufen. Dieses Schmuckstück von LKW begleitete uns während der gesamten Österreich Rundfahrt –...
Voir les 4 photos

De Wally'sDe Wally's
05-09-2018 15:49:50

... ons BIEFSTUKFESTIJN van zaterdag as. niet vergeten? Inschrijven kan nog ... doen!

Team INEOSTeam INEOS
05-09-2018 15:48:53

Message de Team INEOS du 05-09-2018Poels in prime position : Wout Poels remains in a great position at the Tour of Britain after four stages and a day for the sprinters.
En voir plus

De Wally'sDe Wally's
05-09-2018 15:47:08

05/09/2018 VUELTA Rit 10: 1.Alessandro DI MARCHI ... 128. Jelle /176 dln. Overgangsrit aan een waanzinnig tempo. Kopgroep van 19 kleurt de rit. DI MARCHI solo. Jelle overleeft.

Message de Team Delko Marseille Provence du 05-09-2018➡️ 🚲 Les vélos du Team Delko Marseille Provence KTM sont équipés des pédales TIME Sport XPro 10 et 15 depuis 2015!
#timepedals
📸 photo William Cannarella (1,2 et 3)
Voir les 4 photos

La VueltaLa Vuelta
05-09-2018 15:45:00

Message de La Vuelta du 05-09-2018💪 Alessandro De Marchi "Il Rosso di Buja"

👏🌪⚡🔝 #LaVuelta18
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
05-09-2018 15:43:29

Message de CCC Team du 05-09-2018🏆 The winner of #LaVuelta18 stage 11... Alessandro De Marchi "Il Rosso di Buja" 🏆

HUGR congratulations on your third La Vuelta stage win, Ale 👏👏👏👏. #Ride_BMC #DontCrackUnderPressure
Voir la vidéo

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
05-09-2018 15:41:38

Message de The Tour Of Britain du 05-09-2018Tag, like and share!
Voir les 9 photos

Pierre RollandPierre Rolland
05-09-2018 15:41:21

Message de Pierre Rolland du 05-09-2018can be new record for 5 hours . impressive races today
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
05-09-2018 15:36:06

Message de The Tour Of Britain du 05-09-2018🎥 André Greipel made it 2⃣ wins from 4⃣ stages after claiming victory in Royal Leamington Spa on Wednesday.

#OVOToB
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
05-09-2018 15:35:57

Message de Mitchelton-SCOTT du 05-09-2018Another sprint stage sees Meyer remain in contention overall at the OVO Energy Tour of Britain : REPORT: "I am still second in the overall but we will assess as...
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
05-09-2018 15:34:15

Message de Taylor Still riding the good vibe wave even with the race season over. Been expressing my self a lot through the bike and through my art since finishing up in Colorado....
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
05-09-2018 15:34:00

Message de Team Sunweb du 05-09-2018#OVOToB "It’s a real shame because the legs felt good and I was ready to go for it today." A late puncture derailed the team's chances of a result today....
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
05-09-2018 15:30:12

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 05-09-2018🇬🇧 Tour of Britain

16ième place pour Andrea Pasqualon dans la 4ième étape. Greipel le plus vite au sprint!
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
05-09-2018 15:30:11

Message de La Vuelta du 05-09-2018Etapa 11 - Stage 11 #LaVuelta18

🇪🇸 Vive el último kilómetro de la victoria de Alessandro De Marchi "Il Rosso di Buja"
🇬🇧 Live the last km. of De Marhci's victory
Voir la vidéo

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
05-09-2018 15:30:08

Teugels van Cibel aangevallen bij de laatste KM, hij kan het net houden voor de sprintende groep. Julien zou 4de zijn geworden. #wingenekoers

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 05-09-2018Belle journée de cyclisme avec une 11e étape de la Vuelta qui va marquer les esprits et les organismes. Thibaut Pinot est parti en échappée avec Léo Vincent à plus...
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
05-09-2018 15:21:36

Message de Rafał Majka du 05-09-2018Breakaway - Stage 11 - La Vuelta 2018 : Vuelta a España 2018: Alessandro De Marchi najlepszym uciekinierem, Rafał 7.

Rafał: „Spędziłem dzisiaj długi dzień w odjeździe, planem było wygranie etapu....
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
05-09-2018 15:21:21

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 05-09-2018Half week gone! Ready for new bike adventures

#WednesdayMotivation

#LoveMyWilier #EnjoYouRide #BrytonSport
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
05-09-2018 15:20:45

Message de Michał Kwiatkowski du 05-09-2018La Vuelta stage 11
Mission accomplished. After a very attacking, difficult to control stage Kwiato finishes in a selected GC group. Alessandro De Marchi with a win.

Plan wykonany. Bardzo dynamiczny...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 05-09-2018🇪🇸 - La Vuelta - Etape 11

Au terme d'une grosse étape à l'avant, Nans Peters termine 4ème de l'étape 💪

Tony Gallopin remonte à la 5ème place au général...
Voir les 3 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
05-09-2018 15:15:27

Message de UAE Team Emirates Supporters du 05-09-2018Peccato per Fabio Aru. Si fa sorprendere da un azione dei migliori nel finale,su un insidioso strappo a pochi km dall' arrivo e non riesce a ricucire sugli avversari di...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
05-09-2018 15:13:02

Message de Team Bahrain Merida du 05-09-2018🇪🇸 La Vuelta
Stage 1️⃣1️⃣
🥉 @francopellizotti takes third!
➡️ He crossed the line about one minute down on the solo winner #DeMarchi
🗣️ "I had to attack before!" he said speaking just after...
Voir les 3 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
05-09-2018 15:09:18

Message de Mitchelton-SCOTT du 05-09-2018#LaVuelta18⁠ ⁠ De Marchi (BMC) takes the stage 11 victory, punchy attacks came out of the GC group in the last 300m but they cross the line together with Simon...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-09-2018 15:08:42

Os campeões do Futuro já estão na estrada. Acompanhem as pedaladas neste link
➡️➡️➡️ http://bit.ly/VPFuturo2018_Direto1

La VueltaLa Vuelta
05-09-2018 15:08:06

Message de La Vuelta du 05-09-2018🏁 Etapa 11 - Stage 11 #LaVuelta18

🔥🔥🔥 Alessandro De Marchi "Il Rosso di Buja" 🔥🔥🔥
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
05-09-2018 15:05:51

Message de CCC Team du 05-09-2018Alessandro De Marchi "Il Rosso di Buja" wins #LaVuelta18 stage 11!

What a fantastic ride from Ale to take his third La Vuelta stage win 👊🏼.
En voir plus

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
05-09-2018 15:01:46

Message de Julien Van den Brande du 05-09-2018Achtervolgende groep kwam tot op 30s maar is weer wat verachterd en hangt nu op 47s.
Voir la vidéo

Brussels Cycling ClassicBrussels Cycling Classic
05-09-2018 14:50:24

Message de Brussels Cycling Classic du 05-09-2018We'll send you a gift card for the flowers Jasper Stuyven 😅
Voir la vidéo

La VueltaLa Vuelta
05-09-2018 14:48:38

Message de La Vuelta du 05-09-2018🏞😍 #LaVuelta18
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
05-09-2018 14:40:38

Message de CCC Team du 05-09-2018#OVOToB Andre Greipel takes the win and a strong finish from race leader Paddy Bevin sees him sprint to third place and extend his race lead 💪. 📷 SWPix
En voir plus

Magnus ConCort NielsenMagnus ConCort Nielsen
05-09-2018 14:30:01

Message de Magnus ConCort Nielsen du 05-09-2018Quiz time

We will make a draw for a signed bib number from the Tour de France, amongst those, who get these two guesses right:

1) Which Astana rider will have the...
Voir les 2 photos

Lex AlbrechtLex Albrecht
05-09-2018 14:22:53

Message de Lex Albrecht du 05-09-2018‪Roger Craig (former San Francisco 49ers athlete) and I (current Team TIBCO-Silicon Valley Bank athlete ;)) having fun at #TIBCONow - because that’s what you do in Vegas!
Voir la vidéo

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 05-09-2018📷👌🏻 van de Antwerp Port Epic! ❤️👉 Kristof Ramon
Voir les 6 photos

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
05-09-2018 14:13:12

Message de Frederico Figueiredo du 05-09-2018Primeira parte da viagem feita com a nossa mascote da viagem ! Agora 2horinhas de escala e siga até a China

#voltachina
#ciclismo
#sporting
#tavira
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
05-09-2018 14:12:37

Message de Team Bahrain Merida du 05-09-2018🇨🇦 #GPCQM
➡️ Here are our boys ready for the first training ride on #Québec roads
Voir les 12 photos

Anna van der BreggenAnna van der Breggen
05-09-2018 14:10:11

Message de Anna van der Breggen du 05-09-2018Het beste van twee werelden🙏
Een prachtige fietsreis, voor jezelf en voor kinderen die wel wat hulp kunnen gebruiken..
Hou je van een uitdaging? Dan kan dit wat voor je zijn👇 #muskathlon
Voir la vidéo

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
05-09-2018 13:58:53

Message de Julien Van den Brande du 05-09-201855s op de eerste achtervolgende groep.
Voir la vidéo

La VueltaLa Vuelta
05-09-2018 13:58:15

Message de La Vuelta du 05-09-2018🏁 60km | Etapa 11 - Stage 11 #LaVuelta18

🔴 Líder | Leader ➡ +3'50"...
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
05-09-2018 13:40:07

Message de UAE Team Emirates du 05-09-2018The start of La Vuelta Stage 11 in Mombuey. The race will cover 208.8km to Luintra, over a lumpy and undulating route, which should suit the climbers. #UAETeamEmirates 📷 by...
Voir les 7 photos

Rinaldo NocentiniRinaldo Nocentini
05-09-2018 13:31:08

Message de Rinaldo Nocentini du 05-09-2018In partenza per la Cina.. ultima gara per questa stagione ... Ci rivediamo tra 20 giorni !!! 🤙🏼
En voir plus

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
05-09-2018 13:30:05

Message de Julien Van den Brande du 05-09-2018Kopgroep gevormd, Julien is erbij!
Voir la vidéo

La VueltaLa Vuelta
05-09-2018 13:23:00

Message de La Vuelta du 05-09-2018🇪🇸 Control de firmas completo de la Etapa 11 desde Mombuey gracias a Turismo Burgos

🇬🇧 Complete signature podium of Stage 11 from Mombuey.
Voir la vidéo

MAVI GarciaMAVI Garcia
05-09-2018 13:14:24

Message de MAVI Garcia du 05-09-2018Ley de Murphy... Puedo no pinchar en un año y aquí en Andorra ya es la segunda! Ya voy siendo más rápida!! 😂😂
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
05-09-2018 13:02:58

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 05-09-2018NIPPO VINI FANTINI EUROPA OVINI: A CACCIA DEL SUCCESSO AL TOUR DE HOKKAIDO. : 🇯🇵 Tour de Hokkaido - the official line-up
🚴🏻 Hideto Nakane Nicola Bagioli Marco Tizza Hiroki Nishimura...
En voir plus

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
05-09-2018 13:00:02

Message de Grands Prix Cyclistes du 05-09-2018Grands Prix Cyclistes | Québec et Montréal 2018 | UCI World Tour : Petits et grands trouvent leur bonheur pendant les Grands Prix Cyclistes! Toute la famille est la bienvenue...
En voir plus

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
05-09-2018 13:00:02

Message de Grands Prix Cyclistes du 05-09-2018Grands Prix Cyclistes | Québec et Montréal 2018 | UCI World Tour : Young and old alike will enjoy the Grands Prix Cyclistes! Families are more than welcome to this...
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
05-09-2018 12:57:40

Message de Eschborn-Frankfurt du 05-09-2018Alle Frankfurt Heros haben ihre Einladung zur Gala erhalten! Wie wird man ein Frankfurt Hero? Einfach sowohl den Frankfurter Halbmarathon, die ŠKODA Velotour beim #Radklassiker und den Frankfurt City Triathlon...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 05-09-2018The champagne bill went up last night, as we had a double celebration at the hotel: Laurens De Plus' birthday and Elia Viviani's #LaVuelta18⁠ ⁠stage victory.
Voir la vidéo

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
05-09-2018 12:51:37

Message de Julien Van den Brande du 05-09-2018Bijna een uur bezig aan #wingenekoers
Voir la vidéo

Toms SkujiņšToms Skujiņš
05-09-2018 12:48:17

Message de Toms Skujiņš du 05-09-2018Back in Canada! Some good memories from here, ain't that right @teamhincapie?
@bdoege7 I don't think there's a sprinter jersey here though.
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
05-09-2018 12:30:00

Message de Team Sunweb du 05-09-2018#LaVuelta18 A behind the scenes look at what the riders are eating before and after racing La Vuelta, with Team Sunweb Nutrition Expert Lisa Nijbroek.

#KeepChallenging #DoWhatYouCant
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
05-09-2018 12:19:42

Message de Team Bahrain Merida du 05-09-2018🇨🇦 #GPCQM
👨🏻‍🔧 Our mechanics are unpacking the bikes and fixing everything ahead of today's training ride.
Voir les 5 photos

La VueltaLa Vuelta
05-09-2018 12:15:55

Message de La Vuelta du 05-09-2018🏁 100km | Etapa 11 - Stage 11 #LaVuelta18

❤🧡💛💚💙 Sin fugas. Todos juntos | No breakaway. All together
Voir la vidéo

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
05-09-2018 12:12:38

Message de The Tour Of Britain du 05-09-2018Tag, like and share!
Voir les 6 photos

Hammer SeriesHammer Series
05-09-2018 12:07:30

Message de Hammer Series du 05-09-2018Ahead of the decisive showdown in Hong Kong on Sunday October 14, Mitchelton-SCOTT lead Hammer Series 2018.

How did Hammer Stavanger + Hammer Limburg play out?

See the story so far...
En voir plus

Lukasz WisniowskiLukasz Wisniowski
05-09-2018 12:02:14

Message de Lukasz Wisniowski du 05-09-2018Na razie jest nieźle, jak myślicie, kto wygra Ovo Energy Tour of Britain?

So far so good, who do You think will win Ovo Energy Tour of Britain?

foto: teamsky.com
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
05-09-2018 11:52:12

Message de La Vuelta du 05-09-2018🏁 130km | Etapa 11 - Stage 11 #LaVuelta18

🥊🚴‍♂🚴‍♂️🚴‍♂️💨💨 Muchos ataques y varios grupos... Pero nadie consolida la fuga

🥊🚴‍♂🚴‍♂️🚴‍♂️💨💨 Many attacks and different groups... But no one reach a breakaway
Voir la vidéo

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
05-09-2018 11:40:40

Message de The Tour Of Britain du 05-09-2018Stage 4⃣ of this year's OVO Energy Tour of Britain is underway - and the sights along the route in Warwickshire are stunning

Live coverage in the UK 🇬🇧 is available...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
05-09-2018 11:32:30

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 05-09-2018📝 Le Vital Concept Cycling Club est heureux d'accueillir une cinquième recrue pour la saison 2019 : Maxime Cam du VCP Loudéac.

Réactions à lire ici ▶ http://bit.ly/MaximeCamEnGlaz

#SummerGlaz l #ThereIsNoTry
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
05-09-2018 11:29:08

Message de Team Sunweb du 05-09-2018We're excited to add Nicholas Roche to our GC squad, providing crucial mountain support for the 2019 season!

🎙 "I'm excited about the role that I will have in the...
En voir plus

Pieter Serry FanclubPieter Serry Fanclub
05-09-2018 11:27:22

Rit 11: Mombuey - Luinta (Ribeira Sacra)

Team SunwebTeam Sunweb
05-09-2018 11:27:11

Message de Team Sunweb du 05-09-2018Give a warm welcome to Robert Power, who strengthens our uphill squad for the upcoming 2⃣ seasons! 🙌🏽

🎙 "There's a great support structure surrounding the team which I'm looking...
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
05-09-2018 11:23:36

Message de Michał Kwiatkowski du 05-09-2018La Vuelta stage 11 🇪🇸
Kwiato tried to break from the peleton, but... no way he is let loose. No breakaway formed in the first hour of racing.

Kwiato próbował zabrać się...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-09-2018 11:14:47

Message de Volta a Portugal du 05-09-2018O sonho que comanda a vida dos 67 corredores inscritos na 26ª Volta a Portugal do Futuro Liberty Seguros começa esta quarta-feira, em Águeda.
➡️➡️➡️ Vejam a lista de Inscritos neste...
En voir plus

Paris - ToursParis - Tours
05-09-2018 11:13:56

Message de Paris - Tours du 05-09-2018🎬 Chartres + les chemins de vignes + un nouveau final = découvrez le Teaser de @ParisTours 2018 ! #ParisTours

🎬 Chartres + vine paths + new finish route = discover...
Voir la vidéo

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
05-09-2018 11:10:52

Message de Prudential RideLondon du 05-09-2018There are hundreds of reasons to register for the 2019 Prudential RideLondon FreeCycle!

Here are just a few...

Register now👉 http://bit.ly/PRLFC2019 🚴‍♂️
Voir la vidéo

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
05-09-2018 10:57:21

Message de Frederico Figueiredo du 05-09-2018Caminho para a China 👌👌
En voir plus

Message de Bruno Sancho - Página de Atleta du 05-09-2018Próxima prova - Taça PT xcm#2 Santarém

Korpo Activo Btt / U.D. Lorvanense

Protek Portugal
#3action
Juzo
Compressana
Raiz da Aventura
R2 Iberica
R&M Bike Store
ND Tuned
NUTRIXXION Portugal
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
05-09-2018 10:53:22

Message de Team Bahrain Merida du 05-09-2018🇨🇦 #GPCQM
🌅 Good morning from Québec!
➡️ #BAHRAINMERIDA🇧🇭 riders and staff arrived in Canada. Some are still sleeping, some are trying to sleep and some fully awake ;) ...getting used to...
Voir les 4 photos

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
05-09-2018 10:50:45

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 05-09-2018Supplementen spelen een grote rol in het fit houden van onze renners💪🏼
Performance Nutrition Coach Nancy van der Burg🗣 ‘De renners gebruiken in de maanden met de ‘r’ in de maand...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
05-09-2018 10:48:22

Message de Team Bahrain Merida du 05-09-2018🇪🇸 La Vuelta
🗣️ @ivangarciacortina "I recovered very well on the rest day so much that on yesterday's last climb I went “easy”. It’s the my third Top Ten but, as...
Voir les 2 photos

Message de Supporterspagina Kelly en Kim Van den Steen du 05-09-2018Lotto Belgium Tour 04/09/2018
Proloog 3,6km
Kelly 47ste

Volledige uitslag ⬇️
https://cycling.vlaanderen/uitslagen/detail.html?date=04/09/2018&key=1080&year=2018
Voir les 4 photos

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
05-09-2018 10:37:12

Message de UAE Team Emirates du 05-09-2018UAE Team Emirates for the GP Quebec and the GP Montreal - UAE team Emirates : 🇨🇦Canada we are coming!
Take a look at our roster for the Grands Prix Cyclistes:

-...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
05-09-2018 10:32:00

Message de Santos Tour Down Under du 05-09-2018Are you travelling to South Australia for the Santos Tour Down Under in 2019? Do you need a lift to the stages? Book your place on the transfer bus today....
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
05-09-2018 10:30:54

Message de La Vuelta du 05-09-2018⚡ ¡Primer ataque del día! | First attack of the day! #LaVuelta18
🦈 Vincenzo Nibali
Voir la vidéo

Team INEOSTeam INEOS
05-09-2018 10:16:27

Message de Team INEOS du 05-09-2018How hard is just one week of Vuelta action? Get all the key stats from Michal Kwiatkowski thanks to Today's Plan
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
05-09-2018 10:13:47

Message de Movistar Team du 05-09-2018Caption this... 💬 #RodamosJuntos #LaVuelta18
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
05-09-2018 10:05:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 05-09-2018Venerdì 7 settembre si torna a correre in Canada, dove abbiamo bellissimi ricordi. Si incomincia col GP de Quebec dove ci affidiamo al nostro Alexander Kristoff, senza però dimenticare...
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
05-09-2018 10:05:00

Message de Team Total Direct Energie du 05-09-2018#PartagezLAventure

Les moments de joie, les journées difficiles, les interactions avec le staff, la fraternité entre coureurs... le #TeamDirectEnergie c'est tout ça, et bien plus encore !

➡️ Continuez de les encourager...
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
05-09-2018 10:04:29

Message de Team Bahrain Merida du 05-09-2018🇪🇸 La Vuelta
🗣️ #IonIzagirre "it’s really important to be covered helped by the team on stages as yesterday's. Like this you can save more energy possible before the big climbs...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
05-09-2018 09:57:30

Message de CCC Team du 05-09-2018Drinks on birthday boy Joey Rosskopf before the start of #LaVuelta18 stage 11 😂!

The peloton is now rolling through today’s neutral zone with the flag set to drop soon....
Voir les 5 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
05-09-2018 09:57:25

Message de Team Bahrain Merida du 05-09-2018🇪🇸 #LaVuelta18
Stage 1️⃣1️⃣
🚩 Mombuey
🏁 Ribeira Sacra. Luintra
➡️ 207.8km
🕛 11:50~12:04
🕠 17:23~18:00
👉🏻 Hilly. Challenging route with lots of ups and downs and a second category climb. Ideal route for a long breakaway?...
Voir les 4 photos

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 05-09-2018Coralie Demay sera présente cette semaine sur le Tour d'Irlande avec une équipe 100% bretonne.

Nous souhaitons une bonne course à l'équipe des "Breizh Girls"

Suivez leur semaine ici :...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 05-09-2018Team Dimension Data for Qhubeka a partagé 19 photos.
Voir les 19 photos

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
05-09-2018 09:47:35

Message de The Tour Of Britain du 05-09-2018Tag, like and share!
Voir les 2 photos

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
05-09-2018 09:44:06

Message de The Tour Of Britain du 05-09-2018Watch ITV4 live : 📺 We are now LIVE on ITV4 with Matt Barbet, Yanto Barker and Rebecca Charlton.

Watch online on the ITV Hub too!

#OVOToB
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 05-09-2018Gros morceau aujourd'hui : 3 812 mètres de dénivelé, c'est le 2e plus gros total du parcours de cette Vuelta. Des difficultés incessantes et plus de 200 kilomètres à parcourir....
Voir la vidéo

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
05-09-2018 09:32:09

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 05-09-2018NIPPO VINI FANTINI EUROPA OVINI: DAMIANO CIMA VINCE IL TOUR OF XINGTAI. : 🇨🇳 Damiano Cima vince il #TourOfXingtai. Un ottimo lavoro di squadra permette di vincere la classifica...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
05-09-2018 09:23:43

Message de Team INEOS du 05-09-2018Live with Geraint Thomas at Stage 4 of the Tour of Britain 🇬🇧
Voir la vidéo

Larry WarbasseLarry Warbasse
05-09-2018 09:23:36

Message de Larry Warbasse du 05-09-2018Col # 8?? Just ticking them off here on our #NoGoTour ... Stage 4 started with a big attack from me, came from behind and left @conordunne1 in my dust....
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
05-09-2018 09:20:40

Message de Team Bahrain Merida du 05-09-2018teambahrainmerida.com : It is with deep disappointment that we have been informed by the Union Cycliste International (UCI) that our rider Kanstantsin Siutsou, has been notified of an Adverse Analytical...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 05-09-2018The elation of Elia Viviani
Technique: Oil on canvas
Artist: El Greco
Year: Unknown
Found in: Castilla y Leon
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
05-09-2018 09:07:01

Message de La Vuelta du 05-09-2018🇪🇸 Sigue el control de firmas de la Etapa 11 desde Mombuey gracias a Turismo Burgos

🇬🇧 Watch the signature podium of Stage 11 from Mombuey.
Voir la vidéo

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
05-09-2018 09:05:44

Message de The Tour Of Britain du 05-09-2018🏁 Royal Leamington Spa also hosted a stage finish of this year's The Women's Tour!

Mitchelton-SCOTT's Sarah Roy took victory in June - can her team-mate and 🇦🇺 compatriot Caleb Ewan...
Voir la vidéo

La VueltaLa Vuelta
05-09-2018 09:01:12

Message de La Vuelta du 05-09-2018🇪🇸 Sigue el control de firmas de la Etapa 11 desde Mombuey gracias a Turismo Burgos

🇬🇧 Watch the signature podium of Stage 11 from Mombuey.
Voir la vidéo

Thibaut PinotThibaut Pinot
05-09-2018 08:55:45

Message de Thibaut Pinot du 05-09-2018Après, hier, une étape que Thibaut a considéré comme "la première vraie journée facile de cette Vuelta", le menu est bien plus consistant ce mercredi : 3 812 mètres de...
Voir les 5 photos

Omar Fraile MatarranzOmar Fraile Matarranz
05-09-2018 08:45:38

Message de Omar Fraile Matarranz du 05-09-2018Rumbo Galicia. Animo Omar!! 💪

11ºEtapa La Vuelta 🇪🇸.

Mombuey ➡️ Ribeira Sacra
Distancia 208km 🚴🏽

📺 Eurosport, Teledeporte y Tve.
📸 Photogomez
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
05-09-2018 08:33:50

Message de Luis Ángel Maté du 05-09-2018“Guarda come è basso il livello Luis che sei líder della montagna” 😂😂
Sei sempre al mio fianco Michè! #MicheleScarponi TVB
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
05-09-2018 08:30:01

Message de La Vuelta du 05-09-2018🔥 Etapa 11 | Stage 11 #LaVuelta18 🔥

Mombuey ➡️ Ribeira Sacra. Luintra
🚴🏽 Media montaña | Mid-mountain
📏 207.8 km - 📈 2,010 m+

🇪🇸 Descubre el recorrido gracias a Relive 👇🏼
🇬🇧 Discover...
Voir la vidéo

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 05-09-2018Photos : Velobs / Nicolas Götz
Voir les 30 photos

Michael Woods Pro CyclistMichael Woods Pro Cyclist
05-09-2018 08:17:46

Message de Michael Woods Pro Cyclist du 05-09-2018Smilin cuz it’s hump day!
.
.
.
.
.
.
#humpday #homies #cardiobros @lavuelta #vueltaaespaña #systemsix #cannondalesystemsix
En voir plus

CCC TeamCCC Team
05-09-2018 08:00:00

Message de CCC Team du 05-09-2018In 🇬🇧, we have Patrick Bevin heading to the start line of #OVOToB stage 4 in the green leader's jersey!

Take a look at the 183.5km race profile 👇 before...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
05-09-2018 07:58:50

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 05-09-2018🇨🇳 Damiano Cima vince il #TourOfXingtai!
🚴🏻 Dopo un grande lavoro di squadra svolto da Alan Marangoni, Kohei Uchima, Yoshida Hayato e Hayato Okamoto il giovane Damiano Cima conquista la...
En voir plus

Mikael CherelMikael Cherel
05-09-2018 07:50:26

Message de Mikael Cherel du 05-09-2018Merci les toubibs et merci Dadou ! 😉
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
05-09-2018 07:44:40

Message de Brenton Jones du 05-09-2018📝 Moving forwards towards 2019 extending my contract with Team Delko Marseille Provence KTM 🚴🏻‍♂️🇫🇷 Looking forward to another season in Europe and am focused on finishing this season off...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
05-09-2018 07:38:03

Message de UAE Team Emirates Supporters du 05-09-2018tuttoBICI : Il nostro grandissimo Bruno Vicino, con grande esperienza maturata in anni di professionismo pedalato e ancor di più con il ruolo di Direttore Sportivo racconta la Vuelta...
En voir plus

Jordi Simón CasullerasJordi Simón Casulleras
05-09-2018 07:31:22

Message de Jordi Simón Casulleras du 05-09-2018***Cree e ya estarás a mitad de camino***
Concentrados en las etapas @lavuelta que nos vienen; tras el final al esprint de ayer entrando en el top 20, hoy etapa rompepiernas...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
05-09-2018 07:30:41

Message de CCC Team du 05-09-2018We're en route to Mombuey for the start of the longest stage of #LaVuelta18! Take a look at the hilly 207.8km course 👇 which could suit the breakaway once again...
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
05-09-2018 07:21:46

Message de UAE Team Emirates Supporters du 05-09-201811° tappa la più lunga della Vuelta🇪🇸, 207 km . Il caldo 🌡️si è attenuato, ma i tracciati si fanno sempre più duri. 4 Gpm⛰️ disseminati lungo il percorso, sarà...
Voir les 4 photos

La VueltaLa Vuelta
05-09-2018 07:20:00

Message de La Vuelta du 05-09-2018🇪🇸 Disfruta de la caravana con seguridad.
➡ Sigue estos consejos.

🇬🇧 Enjoy the caravana safely.
➡ Follow this advice.

+info ➡ lavuelta.es/es
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
05-09-2018 07:20:00

Message de Israel Cycling Academy du 05-09-2018ICA's mentorship program for young cycling guides and coaches:

תכנית ההשתלמות של סייקלינג אקדמי למדריכים ומאמנים צעירים יוצאת לדרך:

אנחנו שמחים לבשר לכם שסייקלינג אקדמי יוצאת לדרך חדשה בכל הקשור להשקעה בפיתוח...
Voir les 3 photos

Team CofidisTeam Cofidis
05-09-2018 07:16:28

Message de Team Cofidis du 05-09-2018Concours exceptionnel ! 📣

Nous vous offrons la possibilité de remporter 2 maillots de la victoire d’étape de Dani Navarro en 2014 sur La Vuelta ! Pour participer likez ce post...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
05-09-2018 07:06:00

Message de The Tour Of Britain du 05-09-2018Stage Four : 🇬🇧 OVO Energy Tour of Britain Stage 4⃣ - we're in Warwickshire for the first time in modern race history!

📍 Newdegate Street, Nuneaton
🏁 Newbold Terrace, Leamington Spa
📏...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
05-09-2018 07:04:50

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 05-09-2018We’ve touched down in Canada for this weekend’s GP Quebec City and Montreal: our squad for the races:
Voir la vidéo

Geraint ThomasGeraint Thomas
05-09-2018 07:00:11

Message de Geraint Thomas du 05-09-2018Always great to visit Maindy Flyers CC!
Voir la vidéo

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
05-09-2018 06:58:58

Message de Audrey Cordon-Ragot du 05-09-2018Vélopressecollection.fr : Le pourquoi je n’ai pas eu trop le choix de faire du vélo 😊 !
Dominique Cordon mon oncle vainqueur de la Flèche Plédranaise et mon papa Jacques tous...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
05-09-2018 06:54:00

Message de The Tour Of Britain du 05-09-2018Race Hub : Missed any of the 2⃣0⃣1⃣8⃣ OVO Energy Tour of Britain?

Catch up now on our videos 🎥, photo galleries📸, reports 📋 and results 📓 with our Race Hub!

#OVOToB
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
05-09-2018 06:46:33

Message de CCC Development Team du 05-09-2018To co łączy wszystkich członków naszego zespołu to pasja. Pasja do kolarstwa i do wykonywanej pracy. Bez niej nie ma mowy o sukcesach.

Pełną wersję filmu możecie zobaczyć na naszym...
Voir la vidéo

La VueltaLa Vuelta
05-09-2018 06:42:39

Message de La Vuelta du 05-09-2018[BEST OF] 📸 Etapa 🔟 / Stage 🔟 #LaVuelta18

177 km. Salamanca. VIII Centenario Universidad de Salamanca > Fermoselle. Bermillo de Sayago

📸 Unipublic / PhotoGomezSport
Voir les 29 photos

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
05-09-2018 06:30:00

Message de The Tour Of Britain du 05-09-2018📽️ Catch up with our recap of the action from the Bristol stage of the OVO Energy Tour of Britain and hear fro some of the main protagonists...plus a special...
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
05-09-2018 06:20:30

Message de Mitchelton-SCOTT du 05-09-2018TODAY: #LaVuelta18 stage 11 from 11:50am CEST (7:50pm AEST) and #OVOToB stage 4 from 12pm CEST (11am BST, 8pm AEST).
📷 Getty Images
Voir les 2 photos

CCC TeamCCC Team
05-09-2018 06:06:30

Message de CCC Team du 05-09-2018Good morning from 🇪🇸 where we are celebrating Joey Rosskopf's birthday with #LaVuelta18 stage 11 🎉🎉🎉!

Have a good one, Joey! #Ride_BMC
En voir plus

Louis MeintjesLouis Meintjes
05-09-2018 05:48:06

Message de Louis Meintjes du 05-09-2018Nice to be on the podium yesterday as the leading team on the stage.
Photo: Gomez Sport
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
05-09-2018 05:36:34

Message de The Tour Of Britain du 05-09-2018OVO Energy Tour of Britain weather forecast from the Met Office : Get ready to see the ☀!

Here's the Met Office weather forecast for Stage 4⃣ in Warwickshire on Wednesday.
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
05-09-2018 00:43:23

Message de Amgen Tour of California du 05-09-2018One of the best #AmgenTOC team members 🐶
En voir plus

Accès aux messages par jour

September 2018
01 02 03 04 05

August 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31