ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

La VueltaLa Vuelta
06-09-2018 22:31:29

Message de La Vuelta du 06-09-2018La Vuelta a partagé 28 photos.
Voir les 28 photos

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
06-09-2018 21:57:47

Message de Israel Cycling Academy du 06-09-2018We are issuing this press release tonight:

Israel Cycling Academy rewarded its Canadian” Warrior" Guillaume Boivin with contract extension

The Team offered the extension although Boivin - was facing...
Voir les 4 photos

Andrey AmadorAndrey Amador
06-09-2018 21:45:28

Amigos,

Premio Claudia Poll, ¿les suena? Por todas estas cosas siento lástima por los jóvenes con ganas de crecer y representar dignamente nuestro país. A mi me daría vergüenza hacer lo...

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
06-09-2018 21:45:19

Message de Sonny Colbrelli du 06-09-2018Ultimo allenamento prima del GP de Quebec in programma domani!

SC
En voir plus

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
06-09-2018 21:25:16

Message de Fan Club Ben Gastauer du 06-09-2018Tour d’Espagne : étape 11 : Encore une échappée qui va au bout et une deuxième victoire d'étape pour la formation AG2R LA MONDIALE. Cette fois c'est A.Geniez qui s'est...
En voir plus

José MendesJosé Mendes
06-09-2018 21:14:52

Message de José Mendes du 06-09-201812a etapa @lavuelta @burgosbh
Outro dia que estou envolvido numa queda. Embora com dificuldade consegui terminar a etapa.
📷 @enasanjuan
En voir plus

Stefan DeniflStefan Denifl
06-09-2018 21:12:11

Message de Stefan Denifl du 06-09-2018// Genau heute vor einem Jahr mein Etappensieg bei der Vuelta a España

Unglaublich wie schnell dieses Jahr verflogen ist, aber so geht es wohl jedem von uns wenn man...
En voir plus

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
06-09-2018 20:59:28

Message de Grands Prix Cyclistes du 06-09-2018Vous étiez nombreux à l'attendre avec impatience. Voici la liste des partants de ce neuvième Grand Prix Cycliste de Québec! Selon vous, qui l'emportera?

Many of you waited impatiently. Here is...
En voir plus

Lance ArmstrongLance Armstrong
06-09-2018 20:58:21

Message de Lance Armstrong du 06-09-2018The Eighth Annual Ride for Angels - Home : Attn North East US- Please consider joining this great charity event near Boston. Ride for Angels flies cancer patients to medical...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
06-09-2018 20:54:04

Message de Team INEOS du 06-09-2018Russ Ellis Tour of Britain TTT gallery : GALLERY: The Tour of Britain's first TTT saw Team Sky finish fourth and Russ Ellis was on hand to capture the whole...
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 06-09-2018Villalobos heads to WorldTour with EF Education First | VeloNews.com : We're pretty pumped about this one: #PinkArgyle has scooped up 2018 Tour of Utah's best young rider Luis Villalobos...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
06-09-2018 20:45:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 06-09-2018🎥 #LaVuelta18: Plenty of fun for Haigy on is birthday 🤔, Matteo shows us his love for cycling 🤥, a first for Luka 💪 and we give up the red...
Voir la vidéo

Lex AlbrechtLex Albrecht
06-09-2018 20:32:37

Message de Lex Albrecht du 06-09-2018It’s so cool to hang out with people from all around the world at #TibcoNOW, and meet so many (like Aleks here from The Netherlands) who love bikes!

Bikes...
Voir la vidéo

La VueltaLa Vuelta
06-09-2018 20:30:00

Message de La Vuelta du 06-09-2018🇪🇸 Ryder Hesjedal ganó en La Camperona en La Vuelta 2014.
➡️ ¿Quién lo hará en 2018?

🇬🇧 Ryder Hesjedal won in La Camperona in La Vuelta 2014.
➡️ Who will do it...
Voir la vidéo

Rachel NeylanRachel Neylan
06-09-2018 20:24:28

Message de Rachel Neylan du 06-09-2018If only these roads could talk....
.
.
.
Soaking up the history, raw beauty and serenity of the western Italian Alps 🚵
En voir plus

François ParisienFrançois Parisien
06-09-2018 20:22:03

Message de François Parisien du 06-09-2018- GPCQM -

Le Grand Prix Cycliste de Québec est demain!

!!! Challenge et prix !!!

1- “LIKE” ma page Facebook Athlète.

2- “TAG” un ami sur la publication.

3- Donnez moi votre vainqueur et...
En voir plus

Vincenzo NibaliVincenzo Nibali
06-09-2018 20:20:11

Message de Vincenzo Nibali du 06-09-2018#LaVuelta18🇪🇸
Che tappaccia Ragazzi! 😅
📌 Stage 12 #fuga #breakaway
En voir plus

Mike TeunissenMike Teunissen
06-09-2018 20:17:58

Message de Mike Teunissen du 06-09-2018Na alweer de 3e val in deze Vuelta ging het vandaag dan toch nog relatief goed. De komende dagen worden er serieuze beklimmingen aangedaan dus hopelijk zet het herstel zich...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
06-09-2018 20:15:45

Corre sangue de capeão nas veias do novo Camisola Amarela Liberty Seguros! 🏆🏆🏆 A Volta a Portugal do Futuro beijou o céu no alto do Colcurinho!
➡️➡️➡️ Partilhem o post!
https://youtu.be/G8DGWYH-q9E

Team INEOSTeam INEOS
06-09-2018 20:09:08

Message de Team INEOS du 06-09-2018SO CLOSE! Re-live stage 12 of La Vuelta as Dylan van Baarle was pipped to the line by Alexandre Geniez after a masterful performance in the breakaway... 👊
Voir la vidéo

Marc SarreauMarc Sarreau
06-09-2018 20:04:06

Message de Marc Sarreau du 06-09-2018Étape 11 et 12 terminées, deux profils difficiles.
Notre but est de protéger au mieux Thibaut en attendant des parcours plus propices aux sprinteurs 😉
Mais la forme est bonne et nous...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
06-09-2018 20:02:14

Message de The Tour Of Britain du 06-09-2018Don’t miss Barrow’s OVO Energy Tour of Britain Fanzone! : Coming to the Stage 6⃣ start in Barrow on Friday?

Be sure to check out their OVO Energy Tour of Britain...
En voir plus

Rui CostaRui Costa
06-09-2018 19:57:49

Message de Rui Costa du 06-09-2018#UAETeamEmirates #Canadá #quebec
😉
En voir plus

Davide MartinelliDavide Martinelli
06-09-2018 19:51:33

Message de Davide Martinelli du 06-09-2018Long bridge here in @_quebec_city @canada
Ready for #gpquebec 💪🏼💥👊🏼🇨🇦
En voir plus

Jordi Simón CasullerasJordi Simón Casulleras
06-09-2018 19:45:35

Message de Jordi Simón Casulleras du 06-09-2018Celebrando los 28🎂🎂 haciendo lo que más me gusta y en una gran carrera como @lavuelta 🚵🚵
Muchas gracias a todos por las felicitaciones y ánimos que me mandáis😊😊
#BurgosBH #Bh #RudyProject...
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
06-09-2018 19:44:55

Message de Vitor Gamito du 06-09-2018Durante os próximos 3 dias, este será o meu escritório 💪

GoldNutrition no Festival Bike Portugal
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
06-09-2018 19:44:45

Message de Mitchelton-SCOTT du 06-09-2018It was fun but it's time for someone else to enjoy the red jersey for now as we look towards the bigger picture.
📷 Getty Images
Voir les 15 photos

Astana Pro TeamAstana Pro Team
06-09-2018 19:38:03

Message de Astana Pro Team du 06-09-2018Downhill skills of Nikita Stalnov during stage 12 of @LaVuelta in Galicia! Impressive!
#LaVuelta18
#AstanaProTeam
Voir la vidéo

Larry WarbasseLarry Warbasse
06-09-2018 19:31:51

Message de Larry Warbasse du 06-09-2018Phew. I think it’s safe to say that was the queen stage 😂. Lots of ⛰s and a bit of rain, nearly finishing in the dark... another stunning day through...
En voir plus

Bryan CoquardBryan Coquard
06-09-2018 19:26:28

Message de Bryan Coquard du 06-09-2018Au Micro de Fred Adam - N°22 : Retour aux sources et au vélo plaisir... 🙂 Je me suis confié #AuMicroDeFredAdam, suivez le lien pour en savoir plus sur mes...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
06-09-2018 19:25:00

Message de La Vuelta du 06-09-2018👀📽✌🔝 #LaVuelta18
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
06-09-2018 19:22:12

Message de Team Bahrain Merida du 06-09-2018🇨🇦 #GPCQM
📸 Beautiful scenery for #BAHRAINMERIDA🇧🇭 boys' training ride on the eve of the Grand Prix Cycliste de Québec
Voir les 30 photos

Alexandre GeniezAlexandre Geniez
06-09-2018 19:20:14

Message de Alexandre Geniez du 06-09-2018Ça, c’est fait ✅ Et quel pied !!!🇪🇦️
Vuelta 2️⃣0️⃣1️⃣3️⃣🏆
.
.
Vuelta 2️⃣0️⃣1️⃣6️⃣🏆
.
.
Vuelta 2️⃣0️⃣1️⃣8️⃣🏆
.
.
Merci à tous pour les messages et merci aux copains Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE

#procycling #lavuelta #lavuelta18

📸 Getty Images
En voir plus

Tim WellensTim Wellens
06-09-2018 19:19:22

Message de Tim Wellens du 06-09-2018Happy to be in the best hotel of the season :-) Canada rules! Tomorrow Grand Prix de Québec and sunday Grand Prix Cycliste de Montréal 2018!
Voir les 7 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 06-09-2018Hello, Canada!
Photo: Sigfrid Eggers
Voir les 4 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
06-09-2018 19:13:51

Message de Team Bahrain Merida du 06-09-2018🇪🇸 La Vuelta
🎥 Stage 1️⃣2️⃣ highlights ⚡ with our Mark Padun and Vincenzo Nibali in the day's breakaway
Voir la vidéo

Zdenek StybarZdenek Stybar
06-09-2018 19:13:23

Message de Zdenek Stybar du 06-09-2018Hello Canada !! 🇨🇦

📸 Sigfrid Eggers
Voir les 2 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
06-09-2018 18:57:21

Message de UAE Team Emirates Supporters du 06-09-2018Un po' di buon umore dal Canada. Il nostro Manuele Mori sul suo profilo Instagram @manuelemori pubblica questa foto scrivendo "Ho studiato a fondo il percorso del GP di Quebec...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
06-09-2018 18:51:00

Message de Team Sunweb du 06-09-2018Dinner time at #LaVuelta18! Did you know Omega 3 and the oleocanthal molecules in Duernas Sport extra virgin olive oil creates anti-inflammatory effects similar to that of ibuprofen? This helps...
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
06-09-2018 18:44:00

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 06-09-2018Hoy se ha celebrado en el #GrupoCajaRural el Día de la Camiseta, y lo hemos hecho con dos ciclista en fuga: Jonathan Lastra y Lluís Mas.

Más de 8.000 empleados...
Voir les 29 photos

Hubert DupontHubert Dupont
06-09-2018 18:43:45

Message de Hubert Dupont du 06-09-2018Etape 13, Vendredi 07 septembre : Candas – La Camperona, 175,5 km
En voir plus

François BidardFrançois Bidard
06-09-2018 18:42:21

Message de François Bidard du 06-09-2018En route pour le Grand Prix Cycliste de Québec avec l'Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE
🇨🇦

Photo: Yves Perret
Voir les 4 photos

Hubert DupontHubert Dupont
06-09-2018 18:42:11

Hubert termine 72e de la 12ème Etape remportée par Alexandre Gêniez .
Il est 36e au général

CCC TeamCCC Team
06-09-2018 18:38:00

Message de CCC Team du 06-09-2018When you've left it all out on the road...

Dylan Teuns did us proud today, battling hard from the very start to the very finish of #LaVuelta18 stage 12 today....
Voir les 15 photos

Message de Victor Campenaerts - Official du 06-09-20185th place today in #laVuelta !

I had real good sensations in the legs, so it felt like a missed chance on stage victory.

Thanks @degendtthomas to protect my breakaway and...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
06-09-2018 18:30:01

Message de La Vuelta du 06-09-2018🇪🇸 La seguridad es lo primero #respeto ✊
🇬🇧 Safety first #respect ✊

+info ➡ lavuelta.es/es
En voir plus

De Wally'sDe Wally's
06-09-2018 18:25:15

06/09/2018 VUELTA Rit 11;1.Alexandre GENIEZ ... 133.Jelle /176 dln. Peloton neemt snipperdag. HERRADA wordt de nieuwe leider. Jelle in laatste groep. Overleven ....

Quentin Jauregui OfficielQuentin Jauregui Officiel
06-09-2018 18:21:18

Message de Quentin Jauregui Officiel du 06-09-2018🇨🇦 Grand Prix Québec
🚴🏼‍♂️ 201,6km
🏔 2976 D+
1 circuit + 16 tours de 12,6km

Composition d’équipe :
🇫🇷 Quentin Jauregui
🇧🇪 Jan Bakelants
🇨🇭 Mathias Frank
🇫🇷 Alexis Vuillermoz
🇧🇪 Oliver Naesen
🇫🇷 Benoit Cosnefroy
🇫🇷 François...
Voir les 2 photos

La VueltaLa Vuelta
06-09-2018 18:20:00

Message de La Vuelta du 06-09-2018The best summary of 12th stage #LaVuelta18
Voir la vidéo

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
06-09-2018 18:17:36

Message de Rally UHC Cycling du 06-09-2018The WorldTour Awaits: Rally Faces Final Test At GP Quebec And Montreal : ‪Grands Prix Cyclistes starts tomorrow in Quebec City and FloBikes summed up the team’s first year in...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
06-09-2018 18:17:34

Message de UAE Team Emirates Supporters du 06-09-2018"Ringrazio tutta la squadra e lo staff del team per il rinnovo, é bello sapere di poter contare su tale fiducia. I primi due anni da professionista sono stati fantastici,...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
06-09-2018 18:12:01

Message de Volta a Portugal du 06-09-2018Filho de peixe sabe ganhar! Venceslau Fernandes é o novo Camisola Amarela Liberty Seguros da Volta a Portugal do Futuro.
➡️➡️➡️Todas as notícias em www.voltaaportugaldofuturo.com/noticias
En voir plus

Enric Mas NicolauEnric Mas Nicolau
06-09-2018 18:11:58

Message de Enric Mas Nicolau du 06-09-2018Hoy etapa “tranquila” donde la fuga ha cogido mucho tiempo. Mañana empieza la hora de la verdad! A ver si las piernas responden como espero! Quick-Step Floors Cycling Team (Foto...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
06-09-2018 18:11:15

Message de Mitchelton-SCOTT du 06-09-2018It’s almost time to start racing in Canada. Tomorrow it’s the one-day GP Québec and here’s our seven-rider team line-up 🇨🇦👇🏼#GPCQM
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
06-09-2018 18:10:00

Message de La Vuelta du 06-09-2018Le meilleur résumé de l'étape 12 #LaVuelta18
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
06-09-2018 18:06:24

Message de Team Bahrain Merida du 06-09-2018cyclingnews.com : Bahrain-Merida rider morphs into major contender in breakthrough season
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
06-09-2018 18:04:40

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 06-09-2018🎙 A l’arrêt depuis le Tour du Limousin, le Coq sort de sa grotte et se livre à cœur ouvert. Les leçons de 2018, ses espoirs pour 2019 et sa...
En voir plus

Bob JungelsBob Jungels
06-09-2018 18:01:45

Message de Bob Jungels du 06-09-2018Short but very hard TTT today😅 Strong team effort pits us in a great GC position! Congrats to @lottonljumbo_road impressive ride👌🏻 @gettysport @quickstep_team #waytoride
En voir plus

Maxime MonfortMaxime Monfort
06-09-2018 17:58:36

Message de Maxime Monfort du 06-09-2018VUELTA – Étape 12 : #Vuelta : réaction de Max à consulter sur le site ;)

http://www.maxime-monfort.be/v2/news/vuelta-etape-12-7/
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
06-09-2018 17:54:46

Message de La Vuelta du 06-09-2018El mejor resumen de la duodécima etapa #LaVuelta18
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
06-09-2018 17:46:17

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 06-09-2018Team LottoNL-Jumbo heads to Vuelta's mountain stages with confidence : 🇪🇸#LaVuelta18

"It was a difficult stage, but we got through the day well. So that's good” - Grischa Niermann said...
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
06-09-2018 17:43:36

Message de Marcus Burghardt du 06-09-2018Im very upset by the organizers to bring our health in such a danger with an arrival like today. Hope they will think about it and agree that it may...
En voir plus

Fausto MasnadaFausto Masnada
06-09-2018 17:43:22

Message de Fausto Masnada du 06-09-2018Il training camp a Livigno é finito, grazie a tutta la mia squadra 🔝
Ora qualche giorno a casa concentrato per le prossime gare 👊🏻



Team Androni Giocattoli
En voir plus

John DegenkolbJohn Degenkolb
06-09-2018 17:38:34

Message de John Degenkolb du 06-09-2018Touchdown in Canada. Already 2 full days here in Quebec City.. 2 days on the bikes and feeling pretty good for tomorrows Grand Prix Cycliste de Québec and sundays Grand...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
06-09-2018 17:33:14

Message de Team Bahrain Merida du 06-09-2018🇪🇸 #LaVuelta18
Stage 1️⃣2️⃣ Mondoñedo-Mañón, 181.1km
Mark Padun "I’m very happy. I didn’t win, but today I understood that I can be competitive"
📸 Today's gallery by Miwa Iijima
Voir les 12 photos

Message de Alessandro De Marchi D'un tratto ti ricordi che mai è stato semplice, mai è stato scontato. D'un tratto ricordi che sempre hai dovuto soffrire e sudare fino all'ultima goccia di fatica per raggiungerla,...
Voir la vidéo

Jasha SütterlinJasha Sütterlin
06-09-2018 17:28:35

Message de Jasha Sütterlin du 06-09-2018High-speed @movistar_team train in great Britain 🚴‍♂️
En voir plus

Quentin PacherQuentin Pacher
06-09-2018 17:26:55

Message de Quentin Pacher du 06-09-2018Forfait pou le Tour du Doubs dimanche 🙅🏻‍♂️

En espérant être d’attaque pour le Gp de Wallonie mercredi prochain.. 🇧🇪
.
📸 Le Studio Com.
En voir plus

Jasha SütterlinJasha Sütterlin
06-09-2018 17:26:02

Message de Jasha Sütterlin du 06-09-2018High-speed @movistar_team train in great Britain 🚴‍♂️
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
06-09-2018 17:25:56

Message de Team Bahrain Merida du 06-09-2018teambahrainmerida.com : Faro de Estaca de Bares, September 6th 2018 - Still a third place for the TBM at the end of a stage marked by a long 18 riders...
En voir plus

Burgos BHBurgos BH
06-09-2018 17:25:33

Message de Burgos BH du 06-09-2018Segundo día en tierras gallegas y Torres no quería perder la oportunidad de estar en una fuga que le ha permitido ser decimocuarto en la meta de Mañón.
👏👏👏

📝: burgosproteam.com/objetivo-la-vuelta/mondonedo-manon/
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 06-09-2018Favorieten volgens WielerFlits
**** Lukas Pöstlberger
*** Vincenzo Nibali, Omar Fraile
** Simon Clarke, Victor Campenaerts, Tiesj Benoot
* Elia Viviani, Peter Sagan, Alejandro Valverde, Danny van Poppel
Dit werd voor rit 12 van deze...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
06-09-2018 17:13:42

Message de Team INEOS du 06-09-2018Van Baarle denied on the line : REACTION: Hear from Dylan van Baarle as he was narrowly pipped to the line in a memorable finale to stage 12 of La...
En voir plus

Maxime FarazijnMaxime Farazijn
06-09-2018 17:09:04

Message de Maxime Farazijn du 06-09-20183e plaats in Izegem Koerse.
Voir les 2 photos

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
06-09-2018 17:07:43

Message de The Tour Of Britain du 06-09-2018🎥 Highlights from Stage Five of the 2018 OVO Energy Tour of Britain, the first-ever team time trial in race history, starting in Cockermouth and ending atop Whinlatter in Cumbria....
Voir la vidéo

Astana Pro TeamAstana Pro Team
06-09-2018 17:03:58

Message de Astana Pro Team du 06-09-2018La Vuelta Ciclista a España. Stage 12. Break sees the finish in Galicia as peloton prepares for tough weekend

- We expected much worse weather conditions today, but everything was quite...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
06-09-2018 17:01:05

Message de UAE Team Emirates du 06-09-2018#UAETeamEmirates Valerio Conti at the La Vuelta Stage 12 finish at Faro de Estaca de Bares. Conti spent most of the day working hard in the main breakaway and narrowly...
Voir les 2 photos

Message de EF Education First Pro Cycling du 06-09-2018When EF Education First heard that Alex Howes was sidelined from racing due to illness, they decided to put him to good use in the Boston office. Let's just say...
Voir la vidéo

Peter SaganPeter Sagan
06-09-2018 16:59:46

Message de Peter Sagan du 06-09-2018La Vuelta stage 12 over, we now have three days of REAL mountain climbs ahead!!! (Photos Luca Bettini)

12. etapa Vuelty je za nami a teraz nás čakajú tri dni v...
Voir les 2 photos

Team CofidisTeam Cofidis
06-09-2018 16:59:38

Message de Team Cofidis du 06-09-2018Jesús Herrada López est le nouveau leader de La Vuelta 😍

Encore à l’attaque aujourd’hui, l’ancien champion d’Espagne a pris la bonne échappée. 22ème ce matin il monte sur la plus...
Voir les 4 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 06-09-2018Dries Devenyns featured in the sizeable #LaVuelta18 stage 12 breakaway, before finishing in the top 10: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/vuelta-a-espa-a-devenyns-features-in-the-breakaway/3784
#WayToRide
Photo: GettySport
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
06-09-2018 16:57:06

Message de Volta a Portugal du 06-09-201826ª Volta a Portugal do Futuro Liberty Seguros 2018
Voir les 10 photos

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
06-09-2018 16:56:38

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 06-09-2018Great effort by the team at the Tour of Britain TTT today, rounding out the podium : https://teamkatushaalpecin.com/news/tour-britain-podium-katusha-alpecin-ttt
En voir plus

Michael KolarMichael Kolar
06-09-2018 16:51:36

Message de Michael Kolar du 06-09-2018Coming in full speed for Friday and the upcoming weekend ✌️
#mountain

#hiking

#hike

#mountainbike

#bike

#cycling

#bikelife

#bicycle

#motorcycle

#mtb

#ride

#speed

#race

#racing

#sportscar

#horsepower
Voir la vidéo

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
06-09-2018 16:49:52

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 06-09-2018www.teamcajarural-segurosrga.com : Un día más en la fuga que se ha jugado el triunfo en #LaVuelta18, con Lluís Mas y Jonathan Lastra peleando hasta el final por la gloria. Al...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
06-09-2018 16:45:52

Message de The Tour Of Britain du 06-09-2018Team kit competition | Aqua Blue Sport : 🚨 COMPETITION 🚨

Do you want to win an equipment bundle worth £250 including Fizik, Kuota and Aqua Blue Sport goodies?

To be...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
06-09-2018 16:41:15

Message de Team Sunweb du 06-09-2018"In the final we still had four guys with Wilco which was good." - Reactions from our #LaVuelta18 coach Aike Visbeek after Wilco Kelderman safely negotiates stage 12.

📝 teamsunweb.com/vuelta-s12
En voir plus

Jaco VenterJaco Venter
06-09-2018 16:40:42

Message de Jaco Venter du 06-09-2018That one hurt. TTT with @teamdidata at Tour of Britain 🇬🇧
Captured by @mariostiehl 🖐🏻
#bicycleschangelives
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
06-09-2018 16:38:35

Message de Team Bahrain Merida du 06-09-2018🇨🇦 #GPCQM
🎥 Training in #Québec 🚴💨
Voir la vidéo

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
06-09-2018 16:36:24

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 06-09-2018STRONG RIDE OF VICTOR CAMPENAERTS AND THOMAS DE GENDT IN La Vuelta 👊

A group of 18 riders, including Victor Campenaerts - Official and Thomas De Gendt, managed to go clear...
Voir les 2 photos

CCC TeamCCC Team
06-09-2018 16:34:40

Message de CCC Team du 06-09-2018Teuns Fourth After Another Strong Performance on Vuelta a España Stage 12 - BMC Switzerland : "I managed my effort and the situation well and I think I only lost...
En voir plus

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
06-09-2018 16:33:31

Message de Grands Prix Cyclistes du 06-09-2018RAPPEL : Vous avez jusqu'au 9 septembre pour participer au concours JURA. Courez la chance de gagner une superbe machine à café E6 d'une valeur de 2 300$! ☕

Pour participer...
En voir plus

Sean De Bie supportersSean De Bie supporters
06-09-2018 16:28:53

Message de Sean De Bie supporters du 06-09-2018Reeds 11 jaar geleden....
8 september 2007
Nieuwelingen te Schriek
Voir les 9 photos

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
06-09-2018 16:27:04

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 06-09-2018Wesley Kreder gagne à Izegem 💐💐💐 Super récompense pour un vrai joueur d'équipe !

📷 Jeroen Sap
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
06-09-2018 16:23:39

Message de Mitchelton-SCOTT du 06-09-2018Yates and Mitchelton-SCOTT relinquish red on stage 12 of La Vuelta : REPORT: “We decided not to really chase anyone today, we were just going to ride to keep it...
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
06-09-2018 16:20:00

Message de Rafał Majka du 06-09-2018Vuelta a Espana 2018: Geniez najlepszy z ucieczki, Herrada liderem

Rafał: "Dzisiejszy dzień był dla mnie dość spokojny, miałem za zadanie pomagać Emanuelowi Buchmannowi na etapie, co się udało. Mieliśmy w...
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
06-09-2018 16:19:41

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 06-09-2018Historical Team Time Trial victory Team LottoNL-Jumbo in Tour of Britain : 🇬🇧#OVOToB

Historical Team Time Trial victory Team LottoNL-Jumbo in Britain

"It was a special team time trial. Our goal for...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 06-09-2018🇪🇸 #LaVuelta18

"It was good experience and a good day for me." Amanuel Ghebreigzabhier was in action in the break today at La Vuelta, his first in a Grand Tour at...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
06-09-2018 16:14:04

Message de BORA-hansgrohe du 06-09-2018Davide Formolo brings the fight to #LaVuelta18 stage 12, finishing sixth after hard effort in the breakaway, read more here: https://bit.ly/2M4JPO6
----
Sechster Platz für Davide Formolo nach einem Tag...
Voir les 4 photos

Damiano CunegoDamiano Cunego
06-09-2018 16:13:20

Message de Damiano Cunego du 06-09-2018Sensazioni a risalire in bici dopo un po’ di tempo ?
Non male , mi sono divertito !!!
En voir plus

Nikolas Maes FanpageNikolas Maes Fanpage
06-09-2018 16:12:03

Message de Nikolas Maes Fanpage du 06-09-2018Nikolas vertoeft momenteel in Canada.
Morgen start hij er in de GP de Québec en zaterdag in de GP de Montréal. 🇨🇦️🇨🇦️🇨🇦️
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
06-09-2018 16:08:55

Message de The Tour Of Britain du 06-09-2018Tag, like and share!
Voir les 10 photos

La VueltaLa Vuelta
06-09-2018 16:08:40

Message de La Vuelta du 06-09-2018🇪🇸 Vive el último kilómetro de la victoria de A.Geniez
🇬🇧 Live the last km. of Geniez's victory
Voir la vidéo

Movistar TeamMovistar Team
06-09-2018 16:06:29

Message de Movistar Team du 06-09-2018Una fuga antes del 'tríptico'; Jesús Herrada, nuevo líder : 👏 We're feeling so happy about a long-time member of this team, Jesús Herrada López, who will wear La Vuelta's...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
06-09-2018 16:06:03

Message de Team Bahrain Merida du 06-09-2018La Vuelta 2018 : 🇪🇸 La Vuelta
🏆 We're leading the BEST TEAM classification ❗
https://racecenter.lavuelta.es/#/classification?theme=
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 06-09-2018Journée tranquille pour Thibaut Pinot, Rudy Molard et leurs coéquipiers, arrivés à plus de 11 minutes de l'échappée du jour, réglée au sprint par Alexandre Geniez.

Demain : La Camperona, grosse...
Voir les 5 photos

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
06-09-2018 15:55:27

Message de Luis Ángel Maté du 06-09-2018La Vuelta a España 2018, 12a etapa: Cofidis, líder de la Vuelta y de la montaña | Luis Ángel Maté : Está siendo una Vuelta a España perfecta para nosotros....
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
06-09-2018 15:55:23

Message de Tiago Machado du 06-09-2018Por vezes não basta estar bem fisicamente, é preciso sorte e hoje ela não esteve do meu lado! Uma avaria num momento crucial da etapa deitou tudo por terra...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 06-09-2018Quick-Step Floors' impressive ride in the Tour of Britain team time trial helped Julian Alaphilippe Officiel and Bob Jungels move up in the overall rankings: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/quick-step-floors-ride-solid-ttt-in-britain/3783
Photo: GettySport
En voir plus

Cesare BenedettiCesare Benedetti
06-09-2018 15:48:45

Message de Cesare Benedetti du 06-09-2018Najlepsze lody w Gliwicach! Prawdziwe i naturalne składniki 😋 🍦idealne dla sportowców 😉
.
Il miglior gelato di Gliwice! Solo ingredienti naturali, ottimo per gli sportivi 🍦😉😋
En voir plus

Amund Grøndahl JansenAmund Grøndahl Jansen
06-09-2018 15:48:34

Message de Amund Grøndahl Jansen du 06-09-2018My hotel and my team-mates. Tomorrow we race GP Quebec!
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
06-09-2018 15:41:45

Message de The Tour Of Britain du 06-09-2018Five key climbs of the 2018 OVO Energy Tour of Britain : ⛰ Learn more about Friday's summit finish at Whinlatter - it's going to be 🔝!

#OVOToB
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
06-09-2018 15:30:30

Message de Team Sunweb du 06-09-2018Time to get our bikes back into order with the help of Park Tool, ready for some fireworks on tomorrow's #LaVuelta18 stage 💥
En voir plus

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
06-09-2018 15:29:22

Message de Grands Prix Cyclistes du 06-09-2018Radio Bidon : Radio Bidon était des nôtres hier afin de rencontrer les journalistes européens Jean-Luc Gatellier de L'EQUIPE et Daniel Benson de Cyclingnews/Procycling.

Quelles sont vos prédictions pour les Grands...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 06-09-2018🇪🇸 - La Vuelta - Etape 12

💪🏆La rage de vaincre 💪🏆

ALLEZALM - © Unipublic / Photogomez

Factor Bikes - Mavic - Rosti France- CeramicSpeed - EKOÏ - Bollé
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
06-09-2018 15:25:55

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 06-09-2018🇬🇧 Tour of Britain ⏱️

11th place for Wanty-Groupe Gobert in a tough TTT finishing on Whinlatter Pass! Not an easy task with only five riders starting...
Voir les 2 photos

Team SunwebTeam Sunweb
06-09-2018 15:22:04

Message de Team Sunweb du 06-09-2018Line-up: #GPCQM
Nationalities: 🇩🇰🇩🇪🇳🇱🇺🇸🇦🇺
Average age: 28
Combined pro wins: 43
En voir plus

Paris - ToursParis - Tours
06-09-2018 15:17:37

Message de Paris - Tours du 06-09-2018🍂 Paris-Tours fait sa mue ! 🍂
Au cœur du Val de Loire, les coureurs serpenteront entre les vignes et les côtes d’un final tortueux et piégeux pour espérer remporter la...
Voir la vidéo

Lex AlbrechtLex Albrecht
06-09-2018 15:16:44

Message de Lex Albrecht du 06-09-2018It’s already the last day of #TibcoNOW! Everyone at the event here in Las Vegas has a chance to pedal the Fuji as fast as they can for 30s -...
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
06-09-2018 15:15:18

Message de Team Bahrain Merida du 06-09-2018🇪🇸 La Vuelta
➡️ #Herrada is the new GC leader. Our #IonIzagirre is now 5th with a gap of +3'39''
📸 Pics from the finish
Voir les 3 photos

Volta a PortugalVolta a Portugal
06-09-2018 15:07:41

Venceslau Fernandes (LIBERTY SEGUROS / CARGLASS) vence no alto do Monte Colcurinho e é o novo Camisola Amarela Liberty Seguros da Volta a Portugal do Futuro. Hugo Nunes (MIRANDA /...

Astana Pro TeamAstana Pro Team
06-09-2018 15:07:23

Message de Astana Pro Team du 06-09-2018Great to have our Canadian partners Premier Tech and Argon 18 with us today during the Grand Prix of Quebec recon!👍 #GPCQM
Voir les 3 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
06-09-2018 15:05:45

Message de Team Bahrain Merida du 06-09-2018🇪🇸 La Vuelta
Stage 1️⃣2️⃣
🥉Mark Padun sprints to third place in #Mañón
➡️ He was in the day's breakaway together with Vincenzo Nibali then part of the 8-man group that attacked...
Voir les 3 photos

CCC TeamCCC Team
06-09-2018 15:03:46

Message de CCC Team du 06-09-2018#LaVuelta18 stage 12 saw DYLAN TEUNS Fanpage back at the front of the race and battling for the stage win.

In the end, it wasn’t the result he was looking...
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 06-09-2018Retrouvez nous aussi sur Twitter & Instagram ⤵️

📱https://twitter.com/FDJ_NAqui_Fut
📸 https://instagram.com/fdj_naqui_fut

#RideAndShine
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
06-09-2018 15:03:20

Message de UAE Team Emirates Supporters du 06-09-2018Poca fortuna per il nostro Conti. Centra la fuga, ma nel susseguirsi di scatti e controscatti per scremare i pretendenti alla vittoria, purtroppo rimane dietro. Tanta fatica, decimo posto per...
Voir les 4 photos

Pascal Eenkhoorn OfficialPascal Eenkhoorn Official
06-09-2018 15:02:53

Message de Pascal Eenkhoorn Official du 06-09-2018Fantastic feeling to win the TTT here in the Tour of Britain. 14km long sufferfest with an uphill finish. Three more days to defend the lead of @primozroglic 👊🏻
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 06-09-2018🇪🇸 La Vuelta - Etape 12

🏆 VICTOIRE d'Alexandre Geniez 🏆

Alexandre offre la 2ème victoire à l'équipe sur cette La Vuelta. Dans un final tortueux, Alexandre a lancé son...
En voir plus

Koen BouwmanKoen Bouwman
06-09-2018 15:00:41

Message de Koen Bouwman du 06-09-2018Super blij met de overwinning in de ploegentijdrit van de Tour of Britain!
Voir les 3 photos

La VueltaLa Vuelta
06-09-2018 14:59:11

Message de La Vuelta du 06-09-2018🏁 Etapa 12 | Stage 12 #LaVuelta18

🔥🔥🔥 A. GENIEZ 🔥🔥🔥
Voir la vidéo

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
06-09-2018 14:54:59

Forza Teuns schitterende wedstrijd maat en proficiat met uw 4de plaats. WK form komt dik in orde.

Tour du GevaudanTour du Gevaudan
06-09-2018 14:50:27

Message de Tour du Gevaudan du 06-09-2018Cyclisme : du beau monde sur le Tour du Gévaudan à venir : https://www.midilibre.fr/2018/09/06/du-beau-monde-sur-le-tour-du-gevaudan-a-venir,4690674.php
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
06-09-2018 14:46:01

Message de Mitchelton-SCOTT du 06-09-2018Mitchelton-SCOTT fight hard on stage 5 uphill TTT at OVO Tour of Britain to keep Meyer in contention : REPORT: "We are really happy with the teams effort today in...
En voir plus

3S mee in kopgroep. bij winst morgen vrijdag 7sept. free cerveza & serrano @ reymundo.

CCC TeamCCC Team
06-09-2018 14:33:32

Message de CCC Team du 06-09-2018BMC Racing Team Fifth on Tough Uphill Team Time Trial on Day 5 in Britain - BMC Switzerland : "It wasn't our best day and the course really punished those...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
06-09-2018 14:32:22

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 06-09-2018Did we really just won the Team Time Trial in the Tour of Britain? What an effort... On top of top Primoz Roglic is also the new overall leader.

Photo:...
Voir les 2 photos

Team SunwebTeam Sunweb
06-09-2018 14:31:41

Message de Team Sunweb du 06-09-2018"Today was a really good performance from the guys, it was a hard course for a TTT but we all rode to our limits and are still well in the...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
06-09-2018 14:30:41

Message de La Vuelta du 06-09-2018📉 Los últimos metros, cuesta abajo... #LaVuelta18

+into ➡ race center.lavuelta.es
Voir la vidéo

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
06-09-2018 14:30:01

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 06-09-2018🚴🏻 La "settimana da PRO" del nostro fan Nicola fa notizia! Oggi su Il Giornale di Brescia. Un saluto a tutti fan che hanno pedalato insieme a noi nel training...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
06-09-2018 14:25:18

Message de UAE Team Emirates Supporters du 06-09-2018Buon secondo posto della nazionale Emiratina nella cronometro a squadre dei campionati Arabi che si stanno svolgendo in Algeria. Il nostro Yousif Mirza in sella alla sua Colnago K....
Voir les 4 photos

La VueltaLa Vuelta
06-09-2018 14:09:00

Message de La Vuelta du 06-09-2018🏔 Alto de San Pedro (3ª CAT):
1. Thomas De De Gendt (Lotto-Soudal) 3pts
2. Davide Formolo (Bora-hansgrohe) 2pts
3. Gianluca Brambilla (Trek-Segafredo) 1pt
Voir la vidéo

La VueltaLa Vuelta
06-09-2018 13:53:39

Message de La Vuelta du 06-09-2018🔝 Cabeza de carrera | Head of the race

🚴‍♂️ Nibali, Padun, Geniez , Teuns, Formolo, Campenaerts, De Gendt, Devenyns, Gebregziabher, Machado, Van Baarle, Brambilla, Conti, Pablo Torres, Lastra, Mas, Herrada...
Voir la vidéo

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 06-09-2018Vous rêvez d'être habillés comme Oliver Naesen, Romain Bardet et toute l'équipe AG2R LA MONDIALE ?

Les tenues Dmtex sont disponibles sur ➡️https://bit.ly/2PGZODU

#ALLEZALM - © Fred Machabert
Voir les 4 photos

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
06-09-2018 13:37:57

Message de The Tour Of Britain du 06-09-2018Primoz Roglic moves into OVO Energy Tour of Britain lead as Team LottoNL-Jumbo win Stage Five TTT : What an incredible ride by Team Lotto NL Jumbo Cycling in today's...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
06-09-2018 13:30:28

Message de Team Bahrain Merida du 06-09-2018🇪🇸 La Vuelta
🎥 Feed zone ➡️ Vincenzo Nibali and Mark Padun are in the break of the day
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
06-09-2018 13:28:10

Message de CCC Team du 06-09-2018Team time trials don't get much tougher than that! The guys battled to fifth place on the uphill #OVOToB TTT which, unfortunately, will see Paddy Bevin lose the race lead....
En voir plus

Hammer SeriesHammer Series
06-09-2018 13:25:06

Message de Hammer Series du 06-09-2018It's all about the team at Hammer Series #ThrowbackThursday to a spectacular victory at Hammer Limburg for Quick-Step Floors Cycling Team 💪💪🔨🔨👏👏 Will we see a repeat performance at Hammer...
Voir les 4 photos

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
06-09-2018 13:14:34

Message de UAE Team Emirates du 06-09-2018✍️ #CristianMuñoz the climber joins UAE Team Emirates, which also confirms the valuable Oliviero Troia .

👉 Read the full report here: http://www.uaeteamemirates.com/munoz-the-climber-joins-uae-team-emirates-which-also-confirms-the-valuable-troia/

#UAETeamEmirates
Voir les 2 photos

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
06-09-2018 13:14:31

Message de UAE Team Emirates du 06-09-2018On the La Vuelta Stage 12 start line in Mondoñedo with #UAETeamEmirates. 📷 by @bettiniphoto
Voir les 7 photos

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
06-09-2018 13:05:40

Message de Arctic Race of Norway du 06-09-2018Lykke til Edvald Boasson Hagen og det solide norske laget som skal konkurrere i 2018 UCI Road World Championships Innsbruck-Tirol! 🙌 #ArcticRace-rytterne Odd Christian Eiking, Carl Fredrik Hagen og vinneren...
Voir les 4 photos

La VueltaLa Vuelta
06-09-2018 12:55:00

Message de La Vuelta du 06-09-2018👌 Buen análisis, Ben King Page | Good analysis, Ben #LaVuelta18
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
06-09-2018 12:52:44

Message de UAE Team Emirates Supporters du 06-09-2018Cristian Munoz giovane talento colombiano🇨🇴 che si è messo in mostra al Giro Baby vincendo la tappa con arrivo ad Asiago,e che si è ben comportato anche al Tour de...
Voir les 4 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 06-09-2018What do we have here? 😁
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
06-09-2018 12:23:14

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 06-09-2018Een dag in het spoor van een moderne ploegleider: de voorbereiding, de meeting en de coaching👨🏼‍💻
🗣‘Met z’n allen leven en vechten voor hetzelfde doel’

Hele video➡️ po.st/TLJvideo
Voir la vidéo

Met nog een 100 km voor de boeg lijkt het er op dat Dries mee is met de goede ontsnapping in rit 12 van de Vuelta! We duimen alvast op...

Message de Leonardo Basso [Official Fan Page] du 06-09-2018Leonardo è sbarcato da qualche giorno in Canada 🇨🇦 dove domani prenderà il via al Gp de Quebec e domenica al Gp du Montreal.
Entrambi le gare fanno parte del circuito...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
06-09-2018 12:08:51

Message de BORA-hansgrohe du 06-09-2018What we need for another day in the saddle at #LaVuelta18:
⌚️ Wahoo Fitness BOLT
🍏🥕 HIGH5 Sports Nutrition
🍼 Tacx bidons
💼 Scicon Bags
🕶 asporteyewear glasses
🚴🏼‍♂️ Specialized Bicycles
👚...
Voir les 5 photos

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
06-09-2018 12:08:12

Message de Prudential RideLondon du 06-09-2018A truly incredible day....

The ballot for the Prudential RideLondon-Surrey 💯 is open.

Enter today➡️ http://bit.ly/PRL1002019 🚴‍♀️
Voir les 4 photos

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 06-09-2018Here is our team for the Grand Prix Cycliste de Québec!
🇳🇴 Edvald Boasson Hagen
🇿🇦 Nicolas Dougall
🇦🇹 Bernie Eisel
🇿🇦 Reinardt Janse van Rensburg
🇦🇺 Lachlan Morton
🇦🇺 Ben O'Connor
🇳🇱 Tom-Jelte Slagter

Preview of...
Voir les 8 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
06-09-2018 11:59:23

Message de UAE Team Emirates Supporters du 06-09-2018Il gruppo che difenderà i nostri colori🇦🇪 nel GP di Quebec e Montreal🇨🇦, sta rifinendo la preparazione sul posto. Siamo fiduciosi che il team possa far bene. Forza campioni 🔝🏆🏆📷Yoco_giapponese
Voir les 4 photos

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
06-09-2018 11:52:59

Message de The Tour Of Britain du 06-09-2018Stage Five Live: Cockermouth to Whinlatter : Join us now for our live blog!

#OVOToB
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
06-09-2018 11:50:59

Message de La Vuelta du 06-09-2018🤔 ¿Fuga o sprint? | Breakaway or sprint?

🎙 Ion Izagirre #LaVuelta18
Voir la vidéo

Yousif MirzaYousif Mirza
06-09-2018 11:50:47

Message de Yousif Mirza du 06-09-2018・・・
منتخبنا ثانياً في عربية الدراجات
حقق نجوم منتخبنا الوطني الميدالية الفضية في البطولة العربيه للدراجات ٢٠١٨ المقامة في الجزائر في سباق الفرق ضد الساعة بزمن وقدرة ١:١٦:٤٢ بمعدل سرعة بلغ...
En voir plus

Jens KeukeleireJens Keukeleire
06-09-2018 11:36:55

Message de Jens Keukeleire du 06-09-2018Nog een 2de dag alles gegeven aan kop van het peloton. Andre Greipel maakt het fenomenaal af met een 2de ritwinst ! Niet slecht hier in de Tour of...
Voir la vidéo

Georg Preidler -ProCyclistGeorg Preidler -ProCyclist
06-09-2018 11:26:12

Message de Georg Preidler -ProCyclist du 06-09-2018Unfortunately this little guy on the back there made me abandon my 8th Grand Tour. Will be resolved tmrw morning. #thx @equipegroupamafdj for the support...🤕
En voir plus

Daniel TurekDaniel Turek
06-09-2018 11:18:20

Message de Daniel Turek du 06-09-2018Pojďme udělat dobrý skutek.
DRAŽBA DRESU Nejlepšího českého zavodníka na Czech Cycling Tour s podpisem a bidonem.
Příhozy do komentářů. Nejvyšší příhoz dnes v 21h bere vše :)
Výdělek jde přímo malé...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
06-09-2018 11:04:28

Está na estrada a 2ª etapa da 26ª Volta a Portugal do Futuro Liberty Seguros 2018, que liga OLiveira do Hospital ao Monte Colcurinho.O espanhol Oier Echevarria da equipa Baqué/Ideus...

Brent BookwalterBrent Bookwalter
06-09-2018 10:57:52

Message de Brent Bookwalter du 06-09-2018“Hump day” at La Vuelta but this race is anything but downhill from here. Stage 11 was the longest of the race and a brute with another 12,000 feet of...
En voir plus

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
06-09-2018 10:56:18

Message de Tour de Yorkshire du 06-09-20184 months ago today The Piece Hall in Halifax set the scene for what would be a spectacular day of racing round Yorkshire.
En voir plus

CCC TeamCCC Team
06-09-2018 10:37:55

Message de CCC Team du 06-09-2018A wet 🌧🌧🌧 start to #LaVuelta18 stage 12 means that our riders have delved in their rain bags for some ASSOS wet / cold weather gear. #EquipmentNotClothing #SufferInComfort
Voir les 7 photos

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
06-09-2018 10:32:02

Message de The Tour Of Britain du 06-09-2018Start times confirmed for OVO Energy Tour of Britain team time trial on Thursday : ⏱⏱⏱

Following today's OVO Energy team time trial stage?

Here are the start times for our 2⃣0⃣...
En voir plus

Drapac CyclingDrapac Cycling
06-09-2018 10:30:02

Message de Drapac Cycling du 06-09-2018Sascha Bondarenko getting in the training back in Melbourne. #MoreThanACyclingTeam
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
06-09-2018 10:30:00

Message de Tirreno Adriatico du 06-09-2018Wandering through the clouds! #TirrenoAdriatico
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
06-09-2018 10:22:15

Message de Team Bahrain Merida du 06-09-2018🇪🇸 La Vuelta
➡️ Getting ready for...a rainy day 😅
Voir les 5 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 06-09-2018‪Such a great picture from yesterday's stage of our two National Champions in #LaVuelta18.‬
‪Photo: GettySport‬
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
06-09-2018 10:13:35

Message de Team Bahrain Merida du 06-09-2018🇪🇸 La Vuelta
📸 #IonIzagirre and Vincenzo Nibali are always happy to take pics with supporters at the team bus before the start of the stage 😊
Voir les 2 photos

Pieter Serry FanclubPieter Serry Fanclub
06-09-2018 10:13:24

Rit 12: Mondonedo - Faro de Estaca de Bares

Matteo Montaguti for FunMatteo Montaguti for Fun
06-09-2018 10:10:05

Message de Matteo Montaguti for Fun du 06-09-2018Allenamenti alternativi con atleti mondiali come @chiaro20💪🏻👍🏻 #friends #mountainbiker #goodtimes #freedom
En voir plus

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
06-09-2018 10:05:53

Message de Philippe Gilbert du 06-09-2018Gotta love the fresh air #smokemachine
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
06-09-2018 10:02:37

Message de Team Bahrain Merida du 06-09-2018🇪🇸 La Vuelta
Stage 1️⃣2️⃣
🚩 Mondoñedo
🏁 Faro de Estaca de Bares. Mañón
➡️ 181.1km
🕧 12h16~12h26
🕔 17h04~17h36
👉🏻 Hilly. The route is mostly flat, but with some undulations especially in the final.
📸 Details...
Voir les 4 photos

CCC TeamCCC Team
06-09-2018 10:00:00

Message de CCC Team du 06-09-2018With Paddy Bevin in the green leader's jersey, we will be the last team to roll off the ramp today for the 14km #OVOToB team time trial 👇. Our start...
En voir plus

Ted KingTed King
06-09-2018 09:59:05

Message de Ted King du 06-09-2018A timely #TBT to another day of work just a few short years ago. @grandsprixcyclistes rolls through Quebec City tomorrow and I’m excited to be back! These two races, Grand...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
06-09-2018 09:58:11

Message de La Vuelta du 06-09-2018🇪🇸 Sigue el control de firmas de la Etapa 12 desde Mondoñedo gracias a Turismo Burgos

🇬🇧 Watch the signature podium of Stage 12 from Mondoñedo.
Voir la vidéo

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 06-09-2018Demandez le programme ! Le 12e acte de la Vuelta sera de difficulté plutôt intermédiaire : quand même quelques bosses pour corser le tout, mais c'est moins difficile que ce...
Voir la vidéo

Peter SaganPeter Sagan
06-09-2018 09:47:42

Message de Peter Sagan du 06-09-2018Get on My Wheel! To all my fans around the world, enter to win a pair of the same Roval Components wheels I ride.

Enter to win on...
En voir plus

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
06-09-2018 09:43:57

Message de Tom Bohli Followers du 06-09-2018Tom Bohli Followers a partagé 2 photos.
Voir les 2 photos

Lukas PöstlbergerLukas Pöstlberger
06-09-2018 09:41:42

Message de Lukas Pöstlberger du 06-09-2018Wie wir Rennfahrer die TV-Werbeunterbrechungen verbringen und was es mit der "Moasta-Lounge" im BORA-hansgrohe Teambus auf sich hat, das erfahrt ihr jetzt im #AustriaGang Vlog von der La Vuelta ....
Voir la vidéo

Rafał MajkaRafał Majka
06-09-2018 09:36:49

Rafał MajkaRafał Majka
06-09-2018 09:36:16

Message de Rafał Majka du 06-09-2018Rafał Majka a partagé 7 photos.
Voir les 7 photos

Team SunwebTeam Sunweb
06-09-2018 09:35:50

Message de Team Sunweb du 06-09-2018We've arrived at the start and it's time for our team meeting to run through the plan for today 👌 #LaVuelta18
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
06-09-2018 09:30:00

Message de UAE Team Emirates du 06-09-2018🇪🇸 La Vuelta
Stage 12:
🚩 Mondoñedo
🏁 Faro de Estaca de Bares
❗️: 181.1km
⏰: (CET) 12.17
#⃣: #UAETeamEmirates
#LaVuelta18
📺: Eurosport, NBC Sports, RTVE, Fubo TV, NOS, Sporza

Stage 12 of La Vuelta is...
Voir les 2 photos

Team INEOSTeam INEOS
06-09-2018 09:18:23

Message de Team INEOS du 06-09-2018Missed Wednesday's action? Catch up on the highlights from a hard day's racing as Sergio Henao managed to get in the break to secure a top 10 finish 🎥
Voir la vidéo

La VueltaLa Vuelta
06-09-2018 09:15:30

Message de La Vuelta du 06-09-2018🇪🇸 Sigue el control de firmas de la Etapa 12 desde Mondoñedo gracias a Turismo Burgos

🇬🇧 Watch the signature podium of Stage 12 from Mondoñedo.
Voir la vidéo

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
06-09-2018 09:08:36

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 06-09-2018LOTTO SOUDAL WELCOMES SCANDINAVIAN TALENTS IVERSEN AND HAGEN

Lotto Soudal is happy to announce that the Dane Rasmus Byriel Iversen (20) and Norwegian Carl Fredrik Hagen (26) will join the WorldTour...
Voir les 2 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
06-09-2018 09:04:37

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 06-09-2018🎂 Très joyeux anniversaire à Yoann Bagot, 31 ans ce jeudi ! Même jour que Stéphane Guivarc'h. La classe.

#ThereIsNoTry
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 06-09-2018Team Dimension Data for Qhubeka a partagé 19 photos.
Voir les 19 photos

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
06-09-2018 08:51:59

Message de The Tour Of Britain du 06-09-2018🎥 We got exclusive access to the Team Sky bus ahead of Stage Four of this year's OVO Energy Tour of Britain in Warwickshire.

#OVOToB
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
06-09-2018 08:45:54

Message de UAE Team Emirates du 06-09-2018Join us Wolfi's Bike Shop, Dubai this Wednesday from 5:30pm for a Spanish fiesta as we cheer home all of our riders on Stage 17 of La Vuelta! 🇦🇪️️🚲🇪🇦️
En voir plus

Omar Fraile MatarranzOmar Fraile Matarranz
06-09-2018 08:45:47

Message de Omar Fraile Matarranz du 06-09-2018Avería de M.A. Lopez y le tocó trabajar en equipo, para devolverle al pelotón. Y después siendo protagonista en la fuga del día. Chapó Omar!! 👏

Hoy más,

12ºEtapa La Vuelta...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
06-09-2018 08:45:00

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 06-09-2018NIPPO VINI FANTINI EUROPA OVINI: AL VIA IL TOUR OF CHINA I. IN GIAPPONE ANNULLATO IL TOURDEHOKKAIDO : 🇨🇳 #TourofChina - the official line-up.
吉田隼人-HayatoYoshida- Masakazu Ito Damiano Cima Kohei Uchima...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
06-09-2018 08:33:18

Message de The Tour Of Britain du 06-09-2018Highlights from Stage 4⃣ of the 2018 OVO Energy Tour of Britain, the first-ever stage in the modern edition of the race to take place in Warwickshire, starting in Nuneaton...
Voir la vidéo

La VueltaLa Vuelta
06-09-2018 08:30:00

Message de La Vuelta du 06-09-2018🔥 Etapa 12 | Stage 12 #LaVuelta18 🔥

Mondoñedo ➡️ Faro de Estaca de Bares. Mañón
🚴🏽 Media montaña | Mid-mountain
📏 181.1 km - 📈 2,250 m+

🇪🇸 Descubre el recorrido gracias a...
Voir la vidéo

Thibaut PinotThibaut Pinot
06-09-2018 08:25:07

Message de Thibaut Pinot du 06-09-2018Thibaut a été le principal animateur de l'étape d'hier, s'échappant à plus de 70 km de l'arrivée en compagnie de Leo Vincent. Il n'a pu s'imposer mais annonce la couleur...
Voir les 5 photos

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 06-09-2018Photos : Velobs / Nicolas Götz
Voir les 29 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
06-09-2018 08:20:48

Message de Mitchelton-SCOTT du 06-09-2018After winning the second stage Cameron Meyer has maintained his second place on the GC after two bunch sprint stages though some scenic terrain. Next up is a decisive TTT....
Voir les 16 photos

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 06-09-2018Vous reprenez un nouveau café ? ☕️

#StayTuned #RideAndShine
Voir la vidéo

Louis MeintjesLouis Meintjes
06-09-2018 08:14:34

Message de Louis Meintjes du 06-09-2018A very fast and difficult day in La Vuelta yesterday. I’m very happy to be able to maintain the high pace in the group of favourites once again.
Photo: Stiehl...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
06-09-2018 07:58:18

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 06-09-2018Ons team voor GP Cycliste de Québec (07/09)🇨🇦

Enrico Battaglin
Paul Martens
Daan Olivier
Amund Grondahl Jansen
Timo Roosen
Gijs Van Hoecke
Robert Wagner

Ploegleider: Nico Verhoeven
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
06-09-2018 07:36:14

Message de Mitchelton-SCOTT du 06-09-2018‪Wishing Jack Haig a very happy birthday today. 🎉🎉‬
‪The celebration is on us, with a 180km #LaVuelta18 stage with potential crosswinds 💨😁😂‬
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
06-09-2018 07:32:00

Message de Santos Tour Down Under du 06-09-2018Hands up if you're excited to watch the Classic along the traditional East End circuit? ✋
Find out more about the Classic here. ➡️ http://bit.ly/TDUClassic19
En voir plus

CCC TeamCCC Team
06-09-2018 07:30:36

Message de CCC Team du 06-09-2018After yesterday's excitement, it's time to head back to the start line at #LaVuelta18! The profile might look flatter but there's still some climbing to come on stage 12 today....
Voir la vidéo

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
06-09-2018 07:28:18

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 06-09-2018Gallery: Tour of Britain Stages 1-4 | Team KATUSHA ALPECIN : Gallery: impressions of The Tour of Britain stages 1-4 on the website : https://teamkatushaalpecin.com/news/gallery-tour-britain-stages-1-4
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
06-09-2018 07:21:32

Message de The Tour Of Britain du 06-09-20182018 OVO Energy Tour of Britain Survey : We need you, OVO Energy Tour of Britain fans 👆

Complete our spectator survey to win a prize bundle AND help the race's...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
06-09-2018 07:21:00

Message de Team Novo Nordisk du 06-09-2018Like and share to help wish our French rider Romain Gioux a very happy birthday! 🎂🇫🇷
En voir plus

Michael KolarMichael Kolar
06-09-2018 07:20:07

Message de Michael Kolar du 06-09-2018Gotta keep it rolling cause, I've got something big coming up! #coming

#soon
#cycling#roadbike
#bicycle
#cyclingphotos
#bike
#cyclinglife#Cyclist#ciclismo#cycle#cyclingshots#triathlon#mtb#bikeporn#fixie#velo
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
06-09-2018 07:20:00

Message de La Vuelta du 06-09-2018🇪🇸 Disfruta de la caravana con seguridad.
➡ Sigue estos consejos.

🇬🇧 Enjoy the caravana safely.
➡ Follow this advice.

+info ➡ lavuelta.es/es
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
06-09-2018 07:17:40

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 06-09-2018Terremoto di magnitudo 6.7 in Giappone: almeno 2 morti e 126 feriti Le foto : 🇯🇵 Terribile terremoto nella notte sull'isola di Hokkaido. Atleti e staff #OrangeBlue presenti sull'isola stanno...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
06-09-2018 07:05:02

Message de La Vuelta du 06-09-2018🇪🇸 ¡Descarga la app oficial! #LaVuelta18
📊 Clasificaciones, horarios, perfiles de etapa... ¡Imprescindible!

🇬🇧 Download the official app!
📊 Classifications, schedules, stage profiles... Essential!

iOs ➡ po.st/LV_iOs
Android ➡ po.st/LV_Android
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
06-09-2018 06:47:00

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 06-09-2018Aujourd'hui!
En voir plus

CCC TeamCCC Team
06-09-2018 06:33:02

Message de CCC Team du 06-09-2018‪Don’t stop believing! ‬

‪When the stage win is up for grabs, it’s important that you #DontCrackUnderPressure! Watch Alessandro De Marchi "Il Rosso di Buja" talking about how he lived up...
Voir la vidéo

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
06-09-2018 06:19:22

Message de The Tour Of Britain du 06-09-2018Stage Five : ⏱⏱⏱ TEAM TIME TRIAL DAY! ⏱⏱⏱

Explore the route of Stage 5⃣, the first-ever team time trial in OVO Energy Tour of Britain history!

#OVOToB
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
06-09-2018 06:19:11

Message de La Vuelta du 06-09-2018[BEST OF] 📸 Etapa 1️⃣1️⃣ / Stage 1️⃣1️⃣ #LaVuelta18

207,8 km. Mombuey - Ribeira Sacra. Luintra

📸 Unipublic / PhotoGomezSport
Voir les 31 photos

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
06-09-2018 06:17:13

Message de The Tour Of Britain du 06-09-2018🎥

The Tour Of Britain is delivered by hundreds of people driving hundreds of vehicles, travelling the length of the country 🇬🇧

Without them, Britain's biggest cycling event could not...
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
06-09-2018 06:09:29

Message de Mitchelton-SCOTT du 06-09-2018TODAY: #LaVuelta18 stage 12 from 12:05pm CEST (8:05pm AEST) and #OVOToB stage 5 TTT from 2pm CEST (1pm BST, 10pm AEST).
📷 Getty Images
Voir les 2 photos

Filippo PozzatoFilippo Pozzato
06-09-2018 06:07:25

Message de Filippo Pozzato du 06-09-2018Let’s start another fantastic day ☀️

#maestro
Voir la vidéo

Jaco VenterJaco Venter
06-09-2018 05:14:30

Message de Jaco Venter du 06-09-2018Ready to take on the uphill team time trial today 💪🏻
#flightjacket #bicycleschangelives
En voir plus

Carlos Verona QuintanillaCarlos Verona Quintanilla
06-09-2018 02:07:59

Message de Carlos Verona Quintanilla du 06-09-2018‪Buenas noches a todos! ‬

‪Por aquí os traigo un nuevo #veronavlog en el que os cuento un poco más sobre mi no selección para La Vuelta, sobre mi incorporación al...
Voir la vidéo

Rémi CavagnaRémi Cavagna
06-09-2018 01:21:32

Message de Rémi Cavagna du 06-09-2018GP Québec soon 🇨🇦🤘 #Waytoride
📸 @sigfrid_eggers
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling