ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
08-09-2018 23:00:01

Message de Grands Prix Cyclistes du 08-09-2018Voici le parcours du Grand Prix Cycliste de Montréal.
16 tours, 195,2 km au total, 4 528m de dénivelé.

Here is the circuit of the Grand Prix Cycliste de Montréal.
16 laps, 195.2...
En voir plus

Jessenia MenesesJessenia Meneses
08-09-2018 22:09:59

Message de Jessenia Meneses du 08-09-2018La ultima palabra en mi vida no la tengo yo... tampoco la tienes tú... la última palabra solo la tiene DIOS! 😊💯🙏🏻 y así cómo aplica para mi aplica para...
En voir plus

Alex Cano ArdilaAlex Cano Ardila
08-09-2018 21:44:44

Message de Alex Cano Ardila du 08-09-2018Contrarreloj #vboyaca video 📹 @fabiocardenasdeporte @apuropedalcol #formandocampeones #ZenuAlimentaTuPasionPorElCiclismo
#unequipounafamilia #escuadronrojinegro #coldeporteszenusellorojo #coldeportes #zenú #sellorojo #pastasdoria #hincapié #hincapiecycling #coc #areametropolitana #encicla
#1con5metros @coldeportes @cafe.sellorojo @cocinacondoria @andersonbonilla01 @hincapiecolombia @olimpicocol @saetasport @fedeciclismocolombia...
Voir la vidéo

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
08-09-2018 21:33:00

Message de Team Novo Nordisk du 08-09-2018This week's Tour of China I marks the debut for stagiaire Declan Irvine.

Meet Declan! 👇
Voir la vidéo

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
08-09-2018 21:28:25

Message de Fan Club Ben Gastauer du 08-09-2018Tour d’Espagne : étape 14 : Après son gros effort d'hier, Ben n'avait pas trop de problèmes lors du deuxième volet du triptyque asturien à suivre le rythme du groupe...
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
08-09-2018 21:21:22

Message de Audrey Cordon-Ragot du 08-09-2018Résultat du chrono de Touraine - Tauxigny - Audrey CORDON-RAGOT : https://audreycordon-ragot.com/resultat-du-chrono-de-touraine-tauxigny/
En voir plus

Bruno PiresBruno Pires
08-09-2018 21:19:38

Message de Bruno Pires du 08-09-2018Boa noite a tod@s

Aqui vos deixo o meu próximo workshop que se vai realizar dia 6 de Outubro.

Deixo vos mais detalhes no link a baixo.

Espero continuar a ter o...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
08-09-2018 21:15:50

Message de UAE Team Emirates du 08-09-2018Another though day done and dusted at La Vuelta 🇪🇸.

Here’s a few more photos from Stage 14.

#UAETeamEmirates #LaVuelta18

📸: Bettini
Voir les 10 photos

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
08-09-2018 21:14:37

Message de The Tour Of Britain du 08-09-2018OVO Energy Tour of Britain 2018 : Plan your journey into London ahead of Stage 8⃣ on Saturday with Transport for London.

#OVOToB
En voir plus

Message de Alessandro De Marchi Gruppetto day ... with the old* boss @francopellizotti !

*old: wise, expert, master 😉😁😉
--------------------------------------------------------------------------------
@lavuelta
@bmcproteam
@ride_bmc
@assosofswitzerland
@sophossecurity
@tagheuer
#rossodibuja #friulani #friul #vueltaespaña #mandimandi
📸@cauldphoto
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
08-09-2018 21:00:01

Message de La Vuelta du 08-09-2018🏔Les Praeres... On board!! 😯😎 #LaVuelta18
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
08-09-2018 20:50:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 08-09-2018🎥 #LaVuelta18: Matteo and Jack debate who suffers more on the climbs ⛰️, Luka trials an Italian finish line special 🍸 and Simon takes red back with a perfectly calculated...
Voir la vidéo

Jordi Simón CasullerasJordi Simón Casulleras
08-09-2018 20:46:05

Message de Jordi Simón Casulleras du 08-09-2018Etapa 14 @lavuelta ☑️☑️
Salvamos el día en una etapa exigente tras una dura jornada, acatarrado y con mal cuerpo tocó sufrir para llegar en control🤧🤧 Mañana otra dura etapa con...
En voir plus

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
08-09-2018 20:45:26

Message de Grands Prix Cyclistes du 08-09-2018Le voile est levé. Voyez qui participera à ce neuvième Grand Prix Cycliste de Montréal. Selon vous, qui sortira vainqueur?

We've just unveiled who will participate to this ninth Grand Prix...
En voir plus

Iván Garcia CortinaIván Garcia Cortina
08-09-2018 20:41:00

Message de Iván Garcia Cortina du 08-09-2018Hoy dia de Asturias, y como no la afición no podía fallar. Increíble la subida a les Praeres como se sentía el animo de todos! Muchas gracias.
Por mi parte,...
En voir plus

Larry WarbasseLarry Warbasse
08-09-2018 20:40:11

Message de Larry Warbasse du 08-09-2018This was the highlight of my day. There were no seats left at the café we stopped at to grab a coffee, so we sat next to this man, who...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
08-09-2018 20:30:01

Message de La Vuelta du 08-09-2018🇪🇸 Nairo Quintana ganó en Lagos de Covadonga en La Vuelta 2016.
➡️ ¿Quién lo hará en 2018?

🇬🇧 Nairo Quintana won in Lagos de Covadonga in La Vuelta 2016.
➡️ Who will...
Voir la vidéo

Ilnur ZakarinIlnur Zakarin
08-09-2018 20:28:26

Message de Ilnur Zakarin du 08-09-2018Stage 14 ✅

Photo: @gettysport
En voir plus

Mertz RémyMertz Rémy
08-09-2018 20:26:25

Message de Mertz Rémy du 08-09-2018Grand Prix Québec, malchance pour Tim qui casse son dérailleur à 300 m de l’arrivée.
Demain place à la deuxième classique canadienne à Montréal.
Credit: gettyimages
Voir les 3 photos

Hubert DupontHubert Dupont
08-09-2018 20:12:33

Message de Hubert Dupont du 08-09-2018Etape 15, Dimanche 09 septembre : Ribera de Arriba – Lagos de Covadonga, 185,5 km
En voir plus

Hubert DupontHubert Dupont
08-09-2018 20:10:47

Hubert termine 43e de la 14e étape remportée par Simon Yates qui prend le maillot de leader .
Hubert est 35e au général.

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
08-09-2018 20:06:02

Message de Team Novo Nordisk du 08-09-2018"There'll be some interesting dynamics with some unknown teams and some familiar teams, but we're excited."

🎥Watch Stephen Clancy break down today's Tour of China I opener. 🇨🇳
Voir la vidéo

José MendesJosé Mendes
08-09-2018 20:05:22

Message de José Mendes du 08-09-201814a etapa @lavuelta @burgosbh
Outra etapa ultrapassada, outra vez muito OBRIGADO a todos pelo apoio.
📷 @enasanjuan
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-09-2018 20:01:25

Message de Volta a Portugal du 08-09-2018“Posso respirar um pouco mais tranquilo!", Venceslau Fernandes agarra-se com unhas e dentes à Camisola Amarela Liberty Seguros... a glória no Futuro está muito perto!
⬇️⬇️⬇️⬇️
Vejam algumas das muitas imagens...
Voir la vidéo

Rachel NeylanRachel Neylan
08-09-2018 19:59:29

Message de Rachel Neylan du 08-09-2018No google, strava or GPX analysis just an objective and a paper map... to simply ride new roads without knowing the distance, length, gradient and having zero expectations is when...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 08-09-2018Despite a high speed crash at #LaVuelta18 stage 14 today, Louis Meintjes was still able to finish.

He will need to be reassessed by our medical team in the morning...
En voir plus

Vincenzo NibaliVincenzo Nibali
08-09-2018 19:54:26

Message de Vincenzo Nibali du 08-09-2018#LaVuelta18🇪🇸 #Stage14 👏🏻👏🏻👏🏻 Oggi l'applauso va al pubblico. È stato eccezionale! 📸 @iimiwa
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
08-09-2018 19:51:37

Message de BORA-hansgrohe du 08-09-2018It was such a tough finale today at the La Vuelta but our #BORAhansgrohe riders fought hard, see here #Birthday boy Jay McCarthy & teammate Marcus Burghardt during the stage....
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-09-2018 19:43:22

Message de Volta a Portugal du 08-09-2018Venceslau Fernandes é só sorrisos! Um longo sábado na Volta a Portugal do Futuro que também teve Francisco Campos e Jorge Magalhães como protagonistas! Parabéns! 🏆🏆🏆
www.voltaaportugaldofuturo.com/noticias
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
08-09-2018 19:42:07

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 08-09-2018Día exigente por tierras asturianas con el final inédito y espectacular de Les Praeres. La victoria fue para el actual líder S. Yates (MTS), con Sergio Pardilla el mejor de...
Voir les 5 photos

La VueltaLa Vuelta
08-09-2018 19:40:00

Message de La Vuelta du 08-09-2018🔝 Le meilleur résumé de l'étape 14 #LaVuelta18
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-09-2018 19:31:25

Message de Volta a Portugal du 08-09-201826ª Volta a Portugal do Futuro Liberty Seguros 2018
Voir les 51 photos

La VueltaLa Vuelta
08-09-2018 19:30:01

Message de La Vuelta du 08-09-2018🔝 The best summary of 14th stage #LaVuelta18
Voir la vidéo

Message de Victor Campenaerts - Official du 08-09-2018#laVuelta ! A daily average of about 3000 altitude meters a day! Got to love it!

@soudal.pars
@lotto_soudal
@ridley_bikes
@hjcsports
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
08-09-2018 19:23:45

Message de Team Bahrain Merida du 08-09-2018🇨🇦 #GPCQM
➡️ #BAHRAINMERIDA🇧🇭 boys arrived in #Montréal and now they are going for a training ride in downtown
Voir les 10 photos

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
08-09-2018 19:21:37

Message de Audrey Cordon-Ragot du 08-09-2018Nice bloc of TT training ✅ and the chance to show up my 🇫🇷 suit in France and to break the lap record from 2006 hold by @gautardroussel !
@ffcyclisme #chronotauxigny...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
08-09-2018 19:20:00

Message de La Vuelta du 08-09-2018🔝 El mejor resumen de la 14ª etapa #LaVuelta18
Voir la vidéo

AGO-AquaServiceAGO-AquaService
08-09-2018 19:15:16

Message de AGO-AquaService du 08-09-2018Victoire ce samedi de Lionel Taminiaux à la kermesse de Berlare 👏🏻👍👍💪🏼💐
📸 rita thienpont
Voir les 2 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
08-09-2018 19:14:09

Message de Mitchelton-SCOTT du 08-09-2018A super day on the road with Simon Yates adding a Vuelta a Espana stage win to his bag at the Giro earlier in the year. 👊🏼👊🏼
📷 Getty Images
Voir les 23 photos

Ondřej CinkOndřej Cink
08-09-2018 19:10:40

Message de Ondřej Cink du 08-09-2018World Championships 2018 in Lenzerheide 🇨🇭🌈 Finished 16th. Happy with my performance and result, but next year I have high goals! 😎
Thanks @reprezentacemtb @czechcycling @ascdukla @cafe_calabrone_cykloservis @pavlina_salomon for the great...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 08-09-2018🇬🇧#OVOToB

Nicholas Dlamini secured the ŠKODA UK King of the Mountains jersey and Scott Davies remains the best-placed British rider at the Tour of Britain.

Another strong team effort from Team...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 08-09-2018Enric Mas Nicolau soared to #LaVuelta18 top 10 overall after a superb display on the ferocious Les Praeres: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/mas-soars-to-vuelta-a-espa-a-top-10-overall/3789‬
‪#WayToRide‬
‪Photo: GettySport‬
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
08-09-2018 19:08:21

Message de The Tour Of Britain du 08-09-2018Stage Eight : Sunday. Stage 8⃣. London.

Who's coming to this year's OVO Energy Tour of Britain finale? 🇬🇧

#OVOToB
En voir plus

Marc SarreauMarc Sarreau
08-09-2018 19:05:35

Message de Marc Sarreau du 08-09-2018Une 13 eme étape compliquée avec des sensations nulles... mais comme on dit demain est un autre jour et effectivement aujourd’hui pour cette 14 eme étape les jambes répondaient mieux...
Voir les 2 photos

Peter SaganPeter Sagan
08-09-2018 19:01:58

Message de Peter Sagan du 08-09-2018Another hard mountain stage at La Vuelta! (Photos Luca Bettini) BORA-hansgrohe BORA hansgrohe Specialized Bicycles Sportful RIDE 100%
Voir les 3 photos

Antoine DuchesneAntoine Duchesne
08-09-2018 19:01:18

Message de Antoine Duchesne du 08-09-2018Brand new bike always feel good! Specially when it’s custom made! What do you think? Thanks @lapierrebikes @equipegroupamafdj #lavuelta https://ift.tt/2CI0Tdo
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
08-09-2018 18:59:44

Message de Rally UHC Cycling du 08-09-2018Shadow and light in the walled city – Rally Cycling : The penultimate race of the season was a milestone for the team, it’s first WorldTour ranked circuit. See Sam...
En voir plus

Burgos BHBurgos BH
08-09-2018 18:58:39

Message de Burgos BH du 08-09-2018Hoy ha tocado guardar fuerzas en un duro final en Les Praeres. Cubero ha sido el mejor del equipo en el final inédito asturiano.

Mañana, Lagos de Covadonga.
En voir plus

Alexandre GeniezAlexandre Geniez
08-09-2018 18:56:45

Message de Alexandre Geniez du 08-09-2018Encore une étape de dingue sur La Vuelta
Montée finale avec des passages à plus de 20% et un public de folie🤪
Les jambes sont bonnes. Comme une envie de retenter...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
08-09-2018 18:50:45

Message de The Tour Of Britain du 08-09-2018🎥 Ian Stannard of Team Sky talking following his victory in Mansfield this afternoon #OVOToB
Voir la vidéo

Message de Supporterspagina Kelly en Kim Van den Steen du 08-09-2018Lotto Belgium Tour 04-07/09/2018
Aan de start van de laatste etappe was Kelly zo goed als zeker van de bergtrui. Uiteindelijk neemt ze de bolletjestrui met ruime voorsprong mee naar huis...
Voir les 2 photos

CCC TeamCCC Team
08-09-2018 18:44:32

Message de CCC Team du 08-09-2018Two consecutive summit finishes down, one to go before the next rest day at #LaVuelta18!

View all our photos from today's final climb, the Alto Les Praers, 👇. #Ride_BMC

📷:...
Voir les 15 photos

Matteo TrentinMatteo Trentin
08-09-2018 18:43:29

Message de Matteo Trentin du 08-09-2018What a climb again in this @lavuelta ..the 10% gradient was feeling like a flat section. @simonyatess back in the 🔴 jersey...so before thinking about tomorrow tonight only red wine!...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
08-09-2018 18:42:32

Message de Astana Pro Team du 08-09-2018La Vuelta Ciclista a España. Stage 14. A strong 2nd place for Miguel Angel Lopez on Les Praeres

- I am happy I was up there in front with the other...
Voir les 3 photos

Larry WarbasseLarry Warbasse
08-09-2018 18:42:06

Message de Larry Warbasse du 08-09-2018Two giants of cycling. One photo. #NoGoTour
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
08-09-2018 18:42:02

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 08-09-2018Giovanni Carboni brilla al The Tour Of Britain 🇬🇧 Prestazione maiuscola del marchigiano nella tappa più lunga della corsa (settima) che conquista il terzo posto dopo oltre 180 km di...
Voir les 3 photos

Michael KolarMichael Kolar
08-09-2018 18:33:37

Message de Michael Kolar du 08-09-2018Happy to join @specializedcz for their remi19 event over the weekend plus good to see @petrvakoc coming back to full strength and I'm happy I out sprinted @jurajsagan on top...
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
08-09-2018 18:30:30

Message de Ondřej Cink du 08-09-2018Best support ❤️ @pavlina_salomon
Thanks my honey❤️Repost @pavlina_salomon with @get_repost
・・・
Nechali jsme tam oba všechno ❤️😂💥 @gogocinky @ondrejcink
Za fotku velký DÍK @k0biii @lucievytiskova ❤️
.
.
________________________________________
#worldchampionship #top16 #mtb #cycling #fanclub #gogocinky #uci...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
08-09-2018 18:30:01

Message de La Vuelta du 08-09-2018🇪🇸 Tras las victorias de Óscar Rodríguez en La Camperona y Simon Yates en Praeres...
➡ ¿Quién ganará en Los Lagos?

🇬🇧 Óscar Rodríguez won in La Camperona and Simon Yates in...
Voir la vidéo

Enric Mas NicolauEnric Mas Nicolau
08-09-2018 18:25:20

Message de Enric Mas Nicolau du 08-09-2018Contento con mi actuación hoy en esta etapa de montañas, aunque podría haberlo hecho algo mejor en la última, muy dura, salida a Les Praeres. He avanzado hasta 8º en...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 08-09-2018Julian Alaphilippe Officiel is less than 24 hours and 77 kilometers away from clinching the overall title at the Tour of Britain: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/alaphilippe-keeps-green-on-gray-day/3788‬
‪#WayToRide‬
‪Photo: GettySport‬
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-09-2018 18:15:55

Message de Volta a Portugal du 08-09-201826ª Volta a Portugal do Futuro Liberty Seguros 2018
Voir les 8 photos

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
08-09-2018 18:15:50

Message de Tom Bohli Followers du 08-09-2018At the Tour de l'Avenir 2015 Tom wore the Leader Jersey on stage 3.
Nice memory! Thanks for the pic Sander!
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
08-09-2018 18:13:12

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 08-09-2018Roglic remains third in Tour of Britain : 🇬🇧#OVOToB
Primoz Roglic remains third in the overall ranking after the Tour of Britain's seventh stage. In the longest stage of the British...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
08-09-2018 18:12:57

Message de The Tour Of Britain du 08-09-2018Two out of two for Team Sky as Ian Stannard solos to win in Mansfield : 2⃣ wins in 2⃣ days!

Team Sky are ending this year's OVO Energy Tour of...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
08-09-2018 18:11:34

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 08-09-2018Kruijswijk's strong Vuelta performance pushes him up to fifth overall : 🇪🇸#LaVuelta18

"It went much better than yesterday. I already felt that things are going better every day. But I...
En voir plus

De Wally'sDe Wally's
08-09-2018 17:56:00

Message de De Wally's du 08-09-2018BIEFSTUKFESTIJN DE WALLY'S in volle gang .... van dergelijke biefstukken wordt ge coureur ... dank aan alle aanwezigen.
Voir les 4 photos

La VueltaLa Vuelta
08-09-2018 17:51:54

Message de La Vuelta du 08-09-2018🤔 ¿Atacar mejor que defender, Simon Yates? | Attack better than defend, Simon? #LaVuelta18
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
08-09-2018 17:50:00

Message de Team Sunweb du 08-09-2018See just how steep today's finish on stage 14 of La Vuelta was in our race gallery, now online.

📸 teamsunweb.com/vuelta-s14
Voir les 3 photos

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 08-09-2018‪Wow! We hebben een Europees Kampioen 🇪🇺 in de gelederen! Nick van der Lijke pakt de titel achter de derny. Truitje staat je goed Nick!😜‬
Voir les 2 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
08-09-2018 17:46:13

Message de Mitchelton-SCOTT du 08-09-2018Yates conquers stage 14 with well-timed effort on the final climb to re-claim overall lead at La Vue : REPORT: "I chose my moment really well there in the final....
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
08-09-2018 17:32:16

Message de Team Cofidis du 08-09-2018Tous pour un, un pour tous. Telle était la devise de la Team Cofidis aujourd'hui encore sur La Vuelta, unie autour de son leader Jesus Herrada. Notre espagnol perd son...
Voir les 4 photos

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
08-09-2018 17:31:28

Message de Michał Kwiatkowski du 08-09-2018‪It’s never over till it’s over. One day it will pay off 👍 Tough, but good day at the office.
Team Sky
‪📷 La Vuelta
En voir plus

Petr VakocPetr Vakoc
08-09-2018 17:29:58

Message de Petr Vakoc du 08-09-2018Three years since this beautiful victory at Tour of Britain. Time flies.
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
08-09-2018 17:29:42

Message de Team Bahrain Merida du 08-09-2018teambahrainmerida.com : Les Praeres, September 8th 2018 - Ion closes 9th the second of the three stages dedicated to climbers. The Basque rider finished with a 37“ gap from the...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
08-09-2018 17:21:01

Message de BORA-hansgrohe du 08-09-2018#BORAhansgrohe band together for Emanuel Buchmann on brutal La Vuelta finale to keep hold of GC tenth after stage 14, read on here: https://bit.ly/2wVnYDP
------
BORA - hansgrohe arbeitet hart für...
Voir les 4 photos

Team INEOSTeam INEOS
08-09-2018 17:15:00

Message de Team INEOS du 08-09-2018Big day out for Kwiato : It was a big day out for Michał Kwiatkowski who spent almost the entirety of stage 14 up the road at La Vuelta
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
08-09-2018 17:13:42

Message de The Tour Of Britain du 08-09-2018Tag, like and share!
Voir les 13 photos

Maxime MonfortMaxime Monfort
08-09-2018 17:13:39

www.maxime-monfort.be : #Vuelta : le mot de Max suite à l’étape, c’est à consulter ici 🙂

http://www.maxime-monfort.be/v2/news/vuelta-etape-14-7/
Voir le lien

De Wally'sDe Wally's
08-09-2018 17:05:28

08/09/2018 VUELTA Rit 13; 1.Simon YATES ... 148. Jelle /176 dln. Bergrit.

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-09-2018 17:02:11

Message de Volta a Portugal du 08-09-2018Jorge Magalhães (Miranda/Mortágua) vence o contrarrelógio de Castelo de Vide. O Camisola Amarela Venceslau Fernandes (Liberty Seguros/ Carglass) gastou menos tempo a cumprir os 8,4KM que os mais diretos adversários...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
08-09-2018 17:00:19

Message de CCC Team du 08-09-2018Bookwalter and Roche Test Their Legs in the Breakaway on Vuelta a España Stage 14 - BMC Switzerland : After spending their day in the breakaway, we caught up with...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
08-09-2018 16:59:07

Message de UAE Team Emirates Supporters du 08-09-2018La tappa di oggi ci conferma che Fabio Aru sta tornando, molte sue qualità sono nuovamente sbocciate . L' attenzione, che ha messo per correre davanti e non farsi sorprendere...
Voir les 4 photos

Team SunwebTeam Sunweb
08-09-2018 16:56:54

Message de Team Sunweb du 08-09-2018#LaVuelta18 "On the steep final climb it was an honest race. As a team we did what we could to support Wilco." Catch up on today's action from La Vuelta...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 08-09-2018‪Head to www.instagram.com/quickstep_team at 19:20 (18:20 BST) for what promises to be a spectacular live video featuring Julian Alaphilippe Officiel and Bob Jungels!‬
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
08-09-2018 16:47:17

Message de The Tour Of Britain du 08-09-2018🎥 Highlights from Stage Seven of the 2018 OVO Energy Tour of Britain in Nottinghamshire, the longest stage of this year's race, between West Bridgford and Mansfield.

#OVOToB
Voir la vidéo

Steven LammertinkSteven Lammertink
08-09-2018 16:45:12

Message de Steven Lammertink du 08-09-2018Last section of tomorrows Chrono Champenois
Voir la vidéo

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
08-09-2018 16:40:50

Message de Luis Ángel Maté du 08-09-2018Jornada muy complicada. Llevo varios días con bronquitis y hoy apenas pude respirar en carrera. Mi cabeza solo piensa en recuperar y en seguir peleando estos días. Espero mejorar en...
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
08-09-2018 16:38:46

Message de Tiago Machado du 08-09-2018Devo ser o ciclista atrasado na classificação geral que mais apoiantes trás as estradas 😊 sou o King do Grupeto 😅
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
08-09-2018 16:36:47

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 08-09-2018Strong performance from Steven Kruijswijk in stage 14 of the Vuelta. He attacked on the final climb and finished the stage in 6th place. In the overall standings he moved...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
08-09-2018 16:35:31

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 08-09-2018Tour of Britain. Politt takes second place in wet stage seven | Team KATUSHA ALPECIN : Nils Politt takes second place in wet stage seven in The Tour Of Britain...
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
08-09-2018 16:35:14

Message de Luis Ángel Maté du 08-09-2018La Vuelta a España 2018, 14a etapa: Una bronquitis castiga a Maté en una jornada difícil para Cofidis | Luis Ángel Maté : Jornada muy complicada. Llevo varios días con...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
08-09-2018 16:32:30

Message de Movistar Team du 08-09-2018La Vuelta da otro giro de tuerca en Les Praeres : 💪💪 Another grueling, tight mountain finish in Les Praeres. We're still fully in contention for La Vuelta. The legendary...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
08-09-2018 16:30:01

Message de La Vuelta du 08-09-2018😕 Cuando haces todo lo posible... | When you do everything...
✊ Pierde el rojo, pero chapeaux | Lose the red jersey, but chapeau

#LaVuelta18
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
08-09-2018 16:28:31

Message de UAE Team Emirates du 08-09-2018#UAETeamEmirates Fabio Aru on the steep and difficult road to Alto les Praeres, on Stage 14 of La Vuelta. Aru would secure 10th place on a taxing stage. 📷 by...
Voir les 2 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
08-09-2018 16:22:30

Message de Mitchelton-SCOTT du 08-09-2018Breakaway riders deny the sprinters the chance on the penultimate stage of OVO Energy Tour of Britai : REPORT: "We committed all day. Firstly with Mikel Nieve, then later Robert...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
08-09-2018 16:15:06

Message de CCC Team du 08-09-2018Bevin Continues Run of Top Ten Finishes at OVO Energy Tour of Britain - BMC Switzerland : "After leaving the Tour de France with sickness it was very hard to...
En voir plus

Alex KirschAlex Kirsch
08-09-2018 16:13:01

Message de Alex Kirsch du 08-09-2018tele.rtl.lu : Nieft dem Richie Porte huet d'World-Tour-Ekipp Trek Segafredo mam Alex Kirsch och e Lëtzebuerger fir déi nächste Saison ënner Kontrakt geholl.
En voir plus

UAE TourUAE Tour
08-09-2018 16:10:10

Message de UAE Tour du 08-09-2018Looking as cool as ever, André Greipel signs up for another day of racing, but who is the member of his brilliant leadout train stood behind him?
#RideToAbuDhabi
En voir plus

Ian Stannard OfficialIan Stannard Official
08-09-2018 16:06:12

Message de Ian Stannard Official du 08-09-2018The Tour Of Britain with Team Sky

Love a day out in grim conditions...
Voir la vidéo

La VueltaLa Vuelta
08-09-2018 16:05:28

Message de La Vuelta du 08-09-2018🇪🇸 Vive el último kilómetro de la victoria de Simon Yates en Les Praeres
🇬🇧 Live the last km. of Simon's victory in Les Praeres
Voir la vidéo

Message de Danilo Napolitano - Pagina Ufficiale - du 08-09-2018Servizio a 360 gradi @thetourofbritain @vittoria_servizio_corse @integra.store_danilonapolitano
Voir la vidéo

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 08-09-2018Simon Yates remporte la 14ème étape de la Vuelta à Las Praedes. Auteur d'une superbe montée finale, Thibaut Pinot prend la 4ème place, aidé jusqu'au pied par Rudy Molard qui...
Voir les 4 photos

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-09-2018 15:56:48

Message de Volta a Portugal du 08-09-2018Está na estrada a 5ª e penúltima etapa da 26ª Volta a Portugal do Futuro Liberty Seguros. Um contrarrelógio individual de 8,4 km cumprido em Castelo de Vide.
🕗🕗🕗
www.voltaaportugaldofuturo.com/relato-5-etapa
En voir plus

CCC TeamCCC Team
08-09-2018 15:54:51

Message de CCC Team du 08-09-2018#LaVuelta18 Yates took the win to move back into the red jersey.

nicolas roche was our first rider across the line closely followed by Brent Bookwalter and he’s already been...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
08-09-2018 15:54:05

Message de Team Bahrain Merida du 08-09-2018🇪🇸 La Vuelta
➡️ #IonIzagirre dropped on the hard final climb and finished 9th, +37" down the winner and new red jersey #Yates. 💪🏻 What a hard work day for #BAHRAINMERIDA🇧🇭...
Voir les 9 photos

Dubai TourDubai Tour
08-09-2018 15:51:18

Message de Dubai Tour du 08-09-2018One of the calmer moments during the race.
#DubaiTour
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
08-09-2018 15:50:41

Message de Rafał Majka du 08-09-2018Five for victory - Stage 14 - La Vuelta 2018 : Vuelta a Espana 2018: Yates wygrywa, waleczny Kwiatkowski, pracowity Majka

Rafał: „Moim celem na dzisiejszym etapie była praca dla lidera...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
08-09-2018 15:50:14

Message de Team INEOS du 08-09-2018"Once I got in the break I was pretty confident"

Ian Stannard put in an attacking masterclass to claim a memorable solo victory on stage seven at the Tour of Britain.

📰...
Voir la vidéo

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
08-09-2018 15:49:53

Message de The Tour Of Britain du 08-09-2018Tag, like and share!
Voir les 10 photos

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
08-09-2018 15:49:33

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 08-09-2018So close 🥈Tomorrow we will fight even more to achieve the victory! 👊

#TourOfChina1

#LoveMyWilier #EnjoYouRide #BrytonSport
Voir les 2 photos

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 08-09-2018🇪🇸 - La Vuelta - Etape 14

Beau travail de l'équipe pour placer Tony Gallopin dans les meilleures conditions avant la dernière ascension.

Sur des pentes extrêmement raides propices aux purs...
Voir les 4 photos

Team SunwebTeam Sunweb
08-09-2018 15:47:13

Message de Team Sunweb du 08-09-2018#OVOToB "Some teams cooperated together trying to bring the break back for a sprint, including us, but the break was too strong today." Catch up on the day's action from...
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
08-09-2018 15:43:10

Message de Audrey Cordon-Ragot du 08-09-2018Un super stage @ffcyclisme qui se termine sur une bonne note sur le chrono de Tauxigny aujourd’hui!
Un plaisir de partager mon expérience et de m’enrichir aux côtés des jeunes et...
En voir plus

Silvan DillierSilvan Dillier
08-09-2018 15:42:22

Message de Silvan Dillier du 08-09-2018recovery went well and i joined Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE for the tour du doubs tomorrow.

Die Wunde am Kinn heilte gut und ich entschied, morgen die Tour du Doubs...
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
08-09-2018 15:38:49

Message de Mitchelton-SCOTT du 08-09-2018#LaVuelta18⁠ Simon Yates holds on after a late acceleration to take the stage 14 victory to move back into the red leader’s jersey 💥
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
08-09-2018 15:37:07

Message de UAE Team Emirates Supporters du 08-09-2018Gran carattere del nostro Cavaliere dei 4 mori che si presenta coi primi all' imbocco dell' ultima salita, poi pur pagando il forcing dei migliori, sale col suo...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
08-09-2018 15:34:58

Message de La Vuelta du 08-09-2018🔥🔥🔥 @SimonYatess 🔥🔥🔥
Voir la vidéo

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
08-09-2018 15:19:51

Message de Taylor One year ago today I met the most beautiful, fun, creative, intelligent, woman. I love you so much Heather I can’t wait to marry you on Nov 10th! Thanks for...
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
08-09-2018 15:17:37

Message de Michał Kwiatkowski du 08-09-2018Caught just before the final climb...
Most combative rider of La Vuelta stage 14.

Złapany tuż przed ostatnim podjazdem...
Najbardziej waleczny zawodnik 14. etapu Vuelty.

📷 Getty Images
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
08-09-2018 15:12:27

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 08-09-20184ème place pour notre Mark Mcnally dans l'étape 7 Tour of Britain!
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 08-09-2018Mission accomplished for Robin Hood and his Merry Men at the Tour of Britain, as the green jersey continues to rest on the shoulders of Julian Alaphilippe Officiel.
#WayToRide
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
08-09-2018 15:06:59

Message de La Vuelta du 08-09-2018🏔😯 Sin palabras... | No words... #LaVuelta18
Voir la vidéo

Nicolas DougallNicolas Dougall
08-09-2018 15:06:05

Message de Nicolas Dougall du 08-09-2018The crowds were loud, the sun was out and the atmosphere was awesome. Quebec, you really know how to host a bike race. This might look like determination but really...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
08-09-2018 15:02:13

Message de Trek-Segafredo du 08-09-2018Stuyven third in Quebec | Trek Race Shop : Another podium in a cycling classic for Jasper Stuyven
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
08-09-2018 15:00:15

Message de Israel Cycling Academy du 08-09-2018ICA DNA at full force in Canada.

It seems pretty obvious that our guys were not intimidated by 18 world pro teams in the GP Quebec...

Watch...

And special Pat...
Voir la vidéo

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
08-09-2018 14:57:33

Message de Michał Kwiatkowski du 08-09-2018Kwiato all by himself now, digging deep, 50 seconds in front of a select GC group. What a spirit 💪 #allezKwiato Team Sky La Vuelta
20 km to 🏁

Kwiato został sam,...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
08-09-2018 14:55:13

Message de Team INEOS du 08-09-2018What a way to win a bike race. Ian Stannard left it all out on the road to claim stage seven at the Tour of Britain 🇬🇧💪
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-09-2018 14:34:38

Message de Volta a Portugal du 08-09-201826ª Volta a Portugal do Futuro Liberty Seguros 2018
Voir les 77 photos

Loïc VliegenLoïc Vliegen
08-09-2018 14:13:26

Message de Loïc Vliegen du 08-09-2018Thank you @jeromekerf for the nice et and easy ride today 😅
Voir la vidéo

La VueltaLa Vuelta
08-09-2018 14:10:50

Message de La Vuelta du 08-09-2018🇪🇸 "Las etapas, la general... Está todo muy peleado"
🇬🇧 "There are fights everywhere"

🎙 Miguel Induráin #LaVuelta18
Voir la vidéo

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
08-09-2018 14:02:03

Message de Michał Kwiatkowski du 08-09-20182:00 with 50 km to the 🏁 It will difficult, but they won’t go down without a fight 💪 #allezKwiato Team Sky La Vuelta

2 minuty przewagi na 50 km do...
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
08-09-2018 14:02:03

Message de Vitor Gamito du 08-09-2018Festival Bike Portugal
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
08-09-2018 13:44:47

Message de Team Bahrain Merida du 08-09-2018🇨🇦 #GPCQM
🚌 On the way to #Montréal
➡️ #BAHRAINMERIDA🇧🇭 boys will race the Grand Prix Cycliste de Montréal tomorrow.
Voir les 6 photos

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
08-09-2018 13:43:06

Message de Steve Morabito Athlète du 08-09-2018On est prêt pour déménager à @montreal ! Merci à @vincent_pruvot_ @equipegroupamafdj de bien chouchouter mon @lapierrebikes @valaiswallis édition 😊🇨🇭😍
Merci à @quebecregion pour le chaleureux accueil
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
08-09-2018 13:36:45

Message de Team Novo Nordisk du 08-09-2018REPORT: Team Novo Nordisk Kicks Off Tour of China I in Jintang : Team Novo Nordisk launched its Asian race campaign with 15th for Mehdi Benhamouda at today's Tour of...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-09-2018 13:22:39

Message de Volta a Portugal du 08-09-2018Francisco Campos bisa e Venceslau Fernandes prolonga o sonho na chegada da Volta a Portugal do Futuro a Castelo de Vide!
📣📣📣 Respondam lá a esta pergunta: acham que esta tarde...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
08-09-2018 13:20:33

Message de UAE Team Emirates Supporters du 08-09-2018Ieri a Quebec grazie ad una buona condizione di tutto il team, oltre alla volata di Kristoff, abbiamo visto muoversi bene, Marco Marcato, Rui Costa, ma anche Jan Polanc...
Voir les 30 photos

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-09-2018 13:08:13

Message de Volta a Portugal du 08-09-201826ª Volta a Portugal do Futuro Liberty Seguros 2018
Voir les 26 photos

La VueltaLa Vuelta
08-09-2018 13:06:00

Message de La Vuelta du 08-09-2018🔺🔻🔺🔻 Trabajando para el líder | Working for the leader Team Cofidis #LaVuelta18
Voir la vidéo

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
08-09-2018 12:52:40

Message de Michał Kwiatkowski du 08-09-2018Nobody in the peleton wants to see Kwiato get away too far. Breakaway has 2:19 advantage with 100 km to go 🤞 Team Sky

Nikt w peletonie nie chce pozwolić, by...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
08-09-2018 12:49:38

Message de The Tour Of Britain du 08-09-2018Catch up with the reaction following yesterday's epic Stage Six through the heart of Cumbria and the Lake District and hear from the main protagonists in the #OVOToB
Voir la vidéo

Jesus HernandezJesus Hernandez
08-09-2018 12:48:54

Message de Jesus Hernandez du 08-09-2018Subida al Mortiro con @albertocontador
Pregunta:Habremos subido tranquilos o full gas??
🤔🤔🤔 #caminaorevienta #quererespoder
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
08-09-2018 12:46:11

Message de The Tour Of Britain du 08-09-2018Tag, like and share!
Voir les 7 photos

La VueltaLa Vuelta
08-09-2018 12:35:48

Message de La Vuelta du 08-09-2018🤝 Amistad por encima de todo | Friendship above all #LaVuelta18
Voir la vidéo

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
08-09-2018 12:30:00

Message de Grands Prix Cyclistes du 08-09-2018Le Grand Prix Cycliste de Québec, c'est plus qu'une course, c'est un événement festif et familial! Reconnaissez-vous des spectateurs parmi les gens figurant sur notre album?

📸: Yves Perret, Patrick Beaudry,...
Voir les 9 photos

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
08-09-2018 12:30:00

Message de Grands Prix Cyclistes du 08-09-2018Grand Prix Cycliste de Quebec is more than just a cycling event. It's a festive and family gathering. Do you recognize some of the spectators in this album?

📸: Yves Perret,...
Voir les 10 photos

Rémi CavagnaRémi Cavagna
08-09-2018 12:25:30

Message de Rémi Cavagna du 08-09-2018When you realize tommorow it's 200 km with 4500 meters elevation 🤪
📸@sigfrid_eggers
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 08-09-2018Ce matin Coralie Demay a remporté le CLM du Rás na mban. Elle s'empare de la tête du classement général !

Ce soir a lieu la 5ème étape, un criterium de...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
08-09-2018 12:13:20

Message de Movistar Team du 08-09-2018The two 🐐s 👏😍 #DeReynoldsAMovistar #200WinsWithAbarca #LaVuelta18
En voir plus

Ted KingTed King
08-09-2018 12:09:48

Message de Ted King du 08-09-2018🌈 +🥇 + 🚵‍♀️ = @kateplusfate. Amazing.
En voir plus

Marcel KittelMarcel Kittel
08-09-2018 12:09:28

Message de Marcel Kittel du 08-09-2018Saisonende

Leider ist für mich die Saison ab sofort beendet. In Berlin habe ich mich wie angekündigt gründlich durchchecken lassen. Die Ursachen für mein mieses Gefühl auf dem Rad sind leider...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
08-09-2018 12:05:10

Message de La Vuelta du 08-09-2018🚴‍♂️💨🌪⚡🔥#LaVuelta18
Voir la vidéo

Nikias ArndtNikias Arndt
08-09-2018 12:01:39

Message de Nikias Arndt du 08-09-2018Great win of @bling90 yesterday in Québec! Proud of our whole team and our effort! 💪🏼
Now we're continuing our way to Montreal!
#creatingmemories #teamwork #gpcqm
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 08-09-2018Before and after the Grand Prix Cycliste de Quebec. Just to get a better picture of how tough yesterday's race was. Photo: Sigfrid Eggers
Voir les 2 photos

Larry WarbasseLarry Warbasse
08-09-2018 11:59:37

Message de Larry Warbasse du 08-09-2018Just casually officiated an Italian mountaintop wedding mid-ride. Cause why not??? #NoGoTour
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
08-09-2018 11:57:13

Message de Michał Kwiatkowski du 08-09-2018❗️Kwiato tries his luck in a break on La Vuelta stage 14! He is riding away with: Roche, Bookwalter, De Gendt, Woods and Cortina. They have 3:30 advantage after 25...
Voir la vidéo

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
08-09-2018 11:56:06

Message de Israel Cycling Academy du 08-09-2018Working hard for our future: ICA DEVO racing in the Czech Republic 🇨🇿:

A stroll in the woods? Forget about it. Those calm pastorale pictures are deceiving . Our...
Voir les 6 photos

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-09-2018 11:50:00

Francisco Campos (Miranda/Mortágua) vence na chegada a Castelo de Vide a 4ª etapa que saiu esta manhã de Abrantes. Campos alcança segunda vitória consecutiva da Volta a Portugal do Futuro.
O...

Ted KingTed King
08-09-2018 11:42:50

Message de Ted King du 08-09-2018Three years ago tomorrow, @grandsprixcyclistes Montreal blew through its namesake city like a hurricane. The very last race of my career, wearing a Gabba and keeping my mouth zipped closed...
En voir plus

Hugo HouleHugo Houle
08-09-2018 11:34:01

Message de Hugo Houle du 08-09-2018Toute qu'une machine ce @argon18bike #NitrogenDisc 2019, j'ai eu la chance d'être le premier à l'utiliser en compétition hier au @grandsprixcyclistes ! #HHPOWER
📷 @svenjonker 📷 @ Fairmont Le Château...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
08-09-2018 11:16:40

Message de La Vuelta du 08-09-2018🔜 ¡Salida neutralizada! | Neutralized start! #LaVuelta18

+info ➡ racecenter.lavuelta.es
Voir la vidéo

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
08-09-2018 11:16:10

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 08-09-2018Michael Matthews sprinted to victory in the streets of Québec yesterday, ahead of Greg Van Avermaet and Jasper Stuyven. Bad luck for Tim Wellens made it impossible for him to...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
08-09-2018 11:14:37

Message de CCC Team du 08-09-2018🇪🇸 Our guys took the time to sign lots of autographs and take photos with the young fans in Cistierna before the start of #LaVuelta18 stage 14. #Ride_BMC
Voir les 5 photos

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 08-09-2018Le profil de la 14ème étape de la Vuelta dont la ligne d'arrivée est tracée au sommet de la montée très raide de Las Praeres. ↗️
Voir la vidéo

Pieter Serry FanclubPieter Serry Fanclub
08-09-2018 11:05:06

Rit 14: Cistierna - Les Praeres de Nava

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
08-09-2018 11:05:02

Message de The Tour Of Britain du 08-09-2018Tag, like and share!
Voir les 3 photos

Tour de PologneTour de Pologne
08-09-2018 11:00:29

Message de Tour de Pologne du 08-09-2018Już jutro wielkie ściganie w Bytowie - PKN ORLEN Wyścig Niepodległości.
Dwie najważniejsze wiadomości:
✔️ 20 stopni Celsjusza i 🌤 - taka jest prognoza na niedzielę, nic tylko się ścigać
✔️...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
08-09-2018 11:00:23

Message de Team Bahrain Merida du 08-09-2018🇪🇸 La Vuelta
🏆🚴 Cycling Champions at today's start 📸
Voir les 2 photos

Astana Pro TeamAstana Pro Team
08-09-2018 11:00:01

Message de Astana Pro Team du 08-09-2018👉 Michael Valgren sprints to ninth place at Grands Prix Cyclistes de Quebec

🗣️ "I think the whole team did a good job today, and I’m looking forward for the...
Voir les 9 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
08-09-2018 10:59:58

Message de UAE Team Emirates Supporters du 08-09-2018In queste tappe di montagna, ci si dimentica spesso della fatica dei velocisti. La loro è una dura lotta contro la salita. Riuscire a portare al traguardo, entro il tempo...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
08-09-2018 10:59:19

Message de Team Bahrain Merida du 08-09-2018🇪🇸 La Vuelta
⛰️ Second day of the Asturias-Leon triptych today.
💪🏻 Vincenzo Nibali is ready for another challenging test.
Voir les 3 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 08-09-2018It's the Lidl things in life that count.
#LaVuelta18
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
08-09-2018 10:53:43

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 08-09-2018TOUR OF CHINA I: JAKUB MARECZKO INIZIA CON UN SECONDO POSTO

Buon avvio di Tour of China I per la Wilier Triestina - Selle Italia che ritorna sul podio grazie a...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
08-09-2018 10:52:19

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 08-09-2018TOUR OF CHINA I: JAKUB MARECZKO STARTS WITH A SECOND PLACE

Good start of Tour of China I for the team Wilier Triestina - Selle Italia that is back on the...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
08-09-2018 10:51:09

Message de Team Bahrain Merida du 08-09-2018🇪🇸 La Vuelta
Stage 1️⃣4️⃣
🚩 Cistierna
🏁 Les Praeres. Nava
➡️ 171km
🕐 12:50~12:55
🕠 17:25 ~17:56
👉🏻 Three 1st category ascents, including the arrival of the Alto Les Praeres: only 4km but with an average...
Voir les 4 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
08-09-2018 10:45:00

Message de Santos Tour Down Under du 08-09-20182019 Santos Women’s Tour Down Under Women’s Race Routes Revealed | Santos Tour Down Under : Hahndorf 🇩🇪
Birdwood 🚗
Nuriootpa 🍇
Mengler Hill ⛰️
Nairne 🐏
Stirling 🌲
Adelaide 🌆
En voir plus

WigginsWiggins
08-09-2018 10:43:33

Message de Wiggins du 08-09-2018It was an action packed Queen Stage resulting in a fine 6th place for Tom Pidcock on the stage. Go behind the scenes here #WIGGINS #development #nextgen
Voir la vidéo

Thibaut PinotThibaut Pinot
08-09-2018 10:40:44

Message de Thibaut Pinot du 08-09-2018Hier, Thibaut a terminé 5e du groupe des favoris sur la dure montée de la Camperona. Aujourd'hui, nouvelle étape de montagne avant, dimanche, la fin de ce redoutable enchaînement aux...
Voir les 5 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
08-09-2018 10:36:04

Message de Team Bahrain Merida du 08-09-2018🙌🏻 Support and follow #BAHRAINMERIDA🇧🇭
Thank you to Gustavo De Cicco, fleet & remarketing manager @KiaItalia our official team car, for the nice video message!
🎥 Enjoy it! 😃
Voir la vidéo

Jens Debusschere FansJens Debusschere Fans
08-09-2018 10:30:50

Message de Jens Debusschere Fans du 08-09-2018De eerste acht teams zijn reeds ingeschreven!

Niet twijfelen, gozers!
Voir les 2 photos

Petr VakocPetr Vakoc
08-09-2018 10:29:16

Message de Petr Vakoc du 08-09-2018Wonderful week in Pyrenees s with my brother and mum. Worked on my basic endurance, walked 8-10 hours a day with 10kg on my back. Slept in the mountain huts...
En voir plus

Damien GaudinDamien Gaudin
08-09-2018 10:26:29

Message de Damien Gaudin du 08-09-2018Ce matin avait lieu l’inauguration du tout nouveau City Parc à Andrezé ! ⛹🏻‍♂️🤾🏽‍♀️⚽️

Damien, licencié à la Roue Libre Andrezéenne Compétition, était présent avec quelques jeunes athlètes.

L’après-midi est consacré...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
08-09-2018 10:01:00

Message de UAE Team Emirates du 08-09-2018🇪🇸 La Vuelta
Stage 14:
🚩 Cistierina
🏁 Les Praeres de Nava
❗️: 171km
⏰: (CET) 12.55
#⃣: #UAETeamEmirates
#LaVuelta18
📺: Eurosport, NBC Sports, RTVE, Fubo TV, NOS, Sporza

Another day in the mountains for...
Voir les 2 photos

La VueltaLa Vuelta
08-09-2018 10:00:34

Message de La Vuelta du 08-09-2018🇪🇸 Sigue el control de firmas de la Etapa 14 desde Cistierna gracias a Turismo Burgos

🇬🇧 Watch the signature podium of Stage 14 from Cistierna.
Voir la vidéo

Jérémy RoyJérémy Roy
08-09-2018 09:53:53

Message de Jérémy Roy du 08-09-2018La récompense au bout de l effort #landscape #spot #paysage
En voir plus

Michael KolarMichael Kolar
08-09-2018 09:53:47

Message de Michael Kolar du 08-09-2018Finally made it to the top now it's time to rip some #trails #mtblife then I'm off to a @iamspecialized event, have a good one 🤘
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
08-09-2018 09:38:00

Message de Santos Tour Down Under du 08-09-2018They're here! Check out the stages for the 2019 Santos Women's Tour Down Under.
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
08-09-2018 09:37:35

Message de Volta a Portugal du 08-09-2018Venceslau Fernandes (Liberty Seguros/Carglass) arranca de Amarelo para a jornada dupla da Volta a Portugal do Futuro. De Abrantes a Castelo de Vide são 79,9 Km e logo à tarde...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
08-09-2018 09:29:24

Message de Team Sunweb du 08-09-2018Yesterday was a good day for the team! Now the action starts over again today.

Here's another view of yesterday's win in Québec in our gallery.

📸 teamsunweb.com/quebec
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
08-09-2018 09:28:33

Message de The Tour Of Britain du 08-09-2018Stage 7 West Bridgford
Voir la vidéo

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
08-09-2018 09:25:05

Message de The Tour Of Britain du 08-09-2018🎥 Coverage of Stage 7⃣ in Nottinghamshire is now LIVE on ITV4 - take an exclusive look at how each days' broadcast comes together...

#OVOToB
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 08-09-2018‪For today's Tour of Britain stage, which takes place in Nottinghamshire, D'Artagnan has morphed into Robin Hood and got himself prepared for a new raid.‬
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
08-09-2018 09:00:06

Message de Team INEOS du 08-09-2018Van Baarle forced to abandon Vuelta : Dylan van Baarle will not take the start of stage 14 at La Vuelta, with pain from his injuries sadly forcing him to...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
08-09-2018 09:00:02

Message de Team Sunweb du 08-09-2018Line-up: #GPCQM
Nationalities: 🇩🇰🇩🇪🇳🇱🇺🇸🇦🇺
Average age: 28
Combined pro wins: 44
En voir plus

Alexander EdmondsonAlexander Edmondson
08-09-2018 08:57:24

Message de Alexander Edmondson du 08-09-2018Another day down means one day closer to Madrid! 📷 Getty images
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
08-09-2018 08:52:12

Message de The Tour Of Britain du 08-09-2018Stage Seven Live: West Bridgford to Mansfield : 📱 Don't miss our LIVE text, photo and highlights video blog of Saturday's 7⃣th stage in Nottinghamshire.

#OVOToB
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
08-09-2018 08:43:45

Message de La Vuelta du 08-09-2018🇪🇸 Cuando le tienes que dar unos golpes a la bici para que despierte!
🇬🇧 When you need to hit the bike to wake her up!

💤👊💢 #LaVuelta18
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
08-09-2018 08:33:31

Message de UAE Team Emirates Supporters du 08-09-201814 ° tappa, salite ovunque. Il nostro Fabio Aru è conscio di non avere le gambe che si sarebbe immaginato. Alla Gazzetta dello Sport dice " Spero di poter migliorare...
En voir plus

Iván Garcia CortinaIván Garcia Cortina
08-09-2018 08:32:20

Message de Iván Garcia Cortina du 08-09-2018Con la mirada puesta en disfrutar del dia de Asturias al maximo! #puxaasturies 🔷🔸🔹🔶
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
08-09-2018 08:30:01

Message de La Vuelta du 08-09-2018🔥 Etapa 14 | Stage 14 #LaVuelta18 🔥

Cistierna ➡️ Les Praeres. Nava
🚴🏽 Montaña | Mountain
📏 171 km - 📈 2,910 m+

🇪🇸 Descubre el recorrido gracias a Relive 👇🏼
🇬🇧 Discover...
Voir la vidéo

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
08-09-2018 08:25:57

Message de The Tour Of Britain du 08-09-2018🎥 It’s the penultimate day of this year’s #OVOTOB

Hannah Walker talks you through stage 7️⃣ in the land of Robin Hood 🦊
Voir la vidéo

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 08-09-2018Photos : Velobs / Nicolas Götz
Voir les 30 photos

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
08-09-2018 08:20:17

Message de The Tour Of Britain du 08-09-2018County Council chief executive tests out Notts Tour of Britain route : There's surely no better way of seeing the route of Stage 7⃣ in Nottinghamshire! 👌

#OVOToB
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 08-09-2018🇫🇷 Tour du Doubs
🗓 09/09

🇫🇷 Romain Bardet
🇫🇷 Clement Chevrier
🇨🇭 Silvan Dillier
🇫🇷 Samuel Dumoulin
🇩🇪 Nico Denz
🇫🇷 Aurelien Paret-Peintre
🇫🇷 Axel Domont

✊ #ALLEZALM ✊
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
08-09-2018 08:04:01

Message de CCC Development Team du 08-09-2018Piotr Brożyna wraca do ścigania : Piotr Brożyna, który w czerwcowym Wyścigu Szlakiem Walk Majora Hubala odniósł poważną kontuzję kręgosłupa, wraca do ścigania w Memoriale im. Stanisława Szozdy w Prudniku...
En voir plus

Jens Debusschere FansJens Debusschere Fans
08-09-2018 08:01:58

Uitslagen Jens:
01/09 - Brussels Cycling Classic
1) Pascal Ackermann
2) Jasper Stuyven
3) Thomas Boudat
43) Jens Debusschere op 15''

07/09 Grand Prix Cycliste de Québec
1) Michael Matthews
2) Greg Van Avermaet
3) Jasper Stuyven
57) Jens...

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
08-09-2018 08:00:02

Message de The Tour Of Britain du 08-09-2018🎥 How do breakaways form? What's it like being in one?

We speak to Team Dimension Data for Qhubeka's Nic Dlamini, Madison Genesis rider Matt Holmes and JLT Condor's Tom Moses...
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
08-09-2018 07:59:53

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 08-09-2018'Ik raak steeds meer gewend aan de manier van leven en aan de wedstrijden'😄
Tijd om talent Sepp Kuss een beetje beter te leren kennen!⤵
Hele video👉🏼 http://po.st/vrAuOD
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
08-09-2018 07:44:27

Message de CCC Team du 08-09-2018There's still time to enter our Park Tool BX-2.2 tool box giveaway!

The competition closes at the end of #LaVuelta18 stage 15 tomorrow so get your entries in before it's...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 08-09-2018Team Dimension Data for Qhubeka a partagé 19 photos.
Voir les 19 photos

Team INEOSTeam INEOS
08-09-2018 07:39:47

Message de Team INEOS du 08-09-2018GALLERY: Check out all the celebrations as a tough stage in the Lake District produced a winning ride from Wout Poels. Russ Ellis captured the atmosphere

📸 > http://teams.ky/RussToB18St6
Voir la vidéo

Rachel NeylanRachel Neylan
08-09-2018 07:32:40

Message de Rachel Neylan du 08-09-2018A M I G O S !
.
.
.
Met these cool Spanish @movistar_team supporters at the top of a mountain on their boys hiking weekend away. For 5mins we talked all things...
En voir plus

Daniel OssDaniel Oss
08-09-2018 07:30:20

Message de Daniel Oss du 08-09-2018Go as fast as you can and never stop! 👊

#DO #DanielOss #BORAhangrohe #crono #iamspecialized #sportful #cycling #bikelife #gopro
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
08-09-2018 07:30:00

Message de La Vuelta du 08-09-2018🇪🇸 SORTEAMOS 2 pases VIP para la etapa 21.
➡️ COMPARTE y ETIQUETA a un amig@.

🇬🇧 We giveaway 2 VIP passes for stage 21.
➡️ SHARE & TAG a friend.
En voir plus

CCC TeamCCC Team
08-09-2018 07:30:00

Message de CCC Team du 08-09-2018🇬🇧 The penultimate stage of #OVOToB is also the longest of the race with the peloton set to tackle the 215.6km course 👇 from West Bridgford to Mansfield.

Racing is...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
08-09-2018 07:21:07

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 08-09-2018Ons team voor GP Cycliste de Montréal (09/09)🇨🇦

Enrico Battaglin
Paul Martens
Daan Olivier
Amund Grondahl Jansen
Timo Roosen
Gijs Van Hoecke
Robert Wagner

Ploegleider: Nico Verhoeven
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
08-09-2018 07:17:46

Message de Florian Sénéchal du 08-09-2018Grand Prix du Quebec

📷 © Getty Images
Voir les 2 photos

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
08-09-2018 07:10:32

Message de Israel Cycling Academy du 08-09-2018The 2018 Grand-Prix Quebec delivered a great spectacle and our boys were in the heart of the action:

First it was our Israeli Guy sagiv who went up the road and...
Voir les 10 photos

CCC TeamCCC Team
08-09-2018 07:04:56

Message de CCC Team du 08-09-2018Who's ready for another summit finish in 🇪🇸?! Take a look at what's coming up on #LaVuelta18 stage 14 👇 with five categorized climbs including the Alto Les Praeres up...
Voir la vidéo

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
08-09-2018 07:01:27

Message de The Tour Of Britain du 08-09-2018Nottinghamshire towns and villages transform for the OVO Energy Tour of Britain : AMAZING work by OVO Energy Tour of Britain fans in Nottinghamshire!

Today's route will look stunning 💚

#OVOToB
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
08-09-2018 07:01:01

Message de Team Bahrain Merida du 08-09-2018teambahrainmerida.com : Grand Prix de Quebec Quebec, September 7th– 201,6 km – (12 laps - 12,6 km)   GP de Québec started in the heart of the »Ville Capitale«, an...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
08-09-2018 06:59:40

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 08-09-2018🇨🇳 #TourOfChinaI. Inizia con il 4° posto di Damiano Cima la lunga competizione cinese per gli #OrangeBlue. 🚴🏻
#GRINTARE 👇🏼
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
08-09-2018 06:59:06

Message de Movistar Team du 08-09-2018💪🦁🇧🇪 Enorme ilusión la que produce ver a las #MujeresMovistarMolan brillar a tan alto nivel en el Kapelmuur, la subida más legendaria del ciclismo flamenco.

Lourdes Oyarbide y Alicia González Blanco...
Voir la vidéo

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
08-09-2018 06:58:08

Message de The Tour Of Britain du 08-09-2018Stage Seven : 🇬🇧 OVO Energy Tour of Britain Stage 7⃣: we're back in Nottinghamshire for this year's longest stage!

📍 Central Avenue, West Bridgford
🏁 Chesterfield Road South, Mansfield
📏 215.6km
📺 Live...
En voir plus

Zdenek StybarZdenek Stybar
08-09-2018 06:54:46

Message de Zdenek Stybar du 08-09-2018El Tractor, 💪🏻 the strongest guy in the peloton Tim Declercq Official
📸Getty Images
En voir plus

Zdenek StybarZdenek Stybar
08-09-2018 06:53:07

Message de Zdenek Stybar du 08-09-2018GP Quebec
📸Getty Images
Voir les 3 photos

Zdenek StybarZdenek Stybar
08-09-2018 06:49:46

Message de Zdenek Stybar du 08-09-20186th place 😁 #GPCQM
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
08-09-2018 06:45:44

Message de La Vuelta du 08-09-2018[BEST OF] 📸 Etapa 1️⃣3️⃣ / Stage 1️⃣3️⃣ #LaVuelta18

174,8 km. Candás. Carreño > Valle de Sabero. La Camperona

📸 Unipublic / PhotoGomezSport
Voir les 36 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
08-09-2018 06:34:49

Message de Mitchelton-SCOTT du 08-09-2018TODAY: #OVOToB stage 7 from 11:30am CEST (10:30am BST, 7:30pm AEST) and #LaVuelta18 stage 14 from 12:50pm CEST (8:50pm AEST).
📷 Getty Images
Voir les 2 photos

Jasper StuyvenJasper Stuyven
08-09-2018 05:51:04

Message de Jasper Stuyven du 08-09-2018Great effort by the team to get me in this position! In the end it was a tough sprint, but no shame to finish behind these two men 🥉🇨🇦 #NextStep
Voir les 2 photos

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
08-09-2018 05:50:16

Message de Team Androni Giocattoli du 08-09-2018Se il buon giorno si vede dal mattino… Risveglio vincente: Malu!!! Matteo Malucelli vince la prima tappa del Tour of China I, dove l'Androni Giocattoli Sidermec è impegnata da quest'oggi....
En voir plus

Michael ValgrenMichael Valgren
08-09-2018 05:01:21

Det 201,6 kilometer lange endagsløb, Grand Prix Cycliste de Québec, blev igår afviklet.

Her viste Valgren god form, hvor han spurtede sig til en 9. plads.

English:

The 201.6 kilometer...

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
08-09-2018 01:15:00

Message de Santos Tour Down Under du 08-09-2018The Santos Women’s Tour Down Under opens the global pro cycling calendar with four challenging tests throughout Adelaide and its iconic regions. 🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️

Discover more and watch the stage maps...
En voir plus

François ParisienFrançois Parisien
08-09-2018 00:47:13

Message de François Parisien du 08-09-2018- GPCQM -

Enfin la bonne pour Michael Matthews!

Merci tout le monde d’avoir participé en très grand nombre à mon challenge pour une chance de gagner un ensemble de vélo...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
08-09-2018 00:22:01

Message de Mitchelton-SCOTT du 08-09-2018It was another tough and lengthy day in Canada for the 2018 edition of GP Quebec as the riders blasted through the city circuits. The team rode well together all...
Voir les 46 photos

Alex Cano ArdilaAlex Cano Ardila
08-09-2018 00:11:46

Message de Alex Cano Ardila du 08-09-2018Orgulloso del trabajo de nuestros jóvenes, gran presente y futuro👏👏 Foto 📷 @andersonbonilla01 #formandocampeones #ZenuAlimentaTuPasionPorElCiclismo
#unequipounafamilia #escuadronrojinegro #coldeporteszenusellorojo #coldeportes #zenú #sellorojo #pastasdoria #hincapié #hincapiecycling #coc #areametropolitana #encicla
#1con5metros @coldeportes @cafe.sellorojo...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
08-09-2018 00:00:34

Message de CCC Team du 08-09-2018🇨🇦 Strong teamwork, the BMC Racing Team train, and another trip to the podium for Greg Van Avermaet...it's all in our Grands Prix Cyclistes Quebec gallery 👇.

#Ride_BMC #DontCrackUnderPressure 📷 VeloImages
Voir les 18 photos

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
08-09-2018 00:00:01

Message de Grands Prix Cyclistes du 08-09-2018Nos photographes officiels tenaient à vous partager leurs moments forts de ce Grand Prix Cycliste de Québec 2018! Quelle photo vous fait le plus vibrer?

Our official photographers wanted to...
Voir les 14 photos

Accès aux messages par jour

September 2018
01 02 03 04 05 06 07 08

August 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31