ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
10-09-2018 23:22:01

Message de Taylor Monday’s are always great when your rolling with this lil guy! 🐶#goodvibez
En voir plus

Zdenek StybarZdenek Stybar
10-09-2018 22:22:36

Message de Zdenek Stybar du 10-09-2018We can confirm that Zdenek will ride the World Championship in Innsbruck !

Stanislav Kozubek announced the squad on Twitter this evening :
Czech team for the UCI Road World...
En voir plus

Maxime DanielMaxime Daniel
10-09-2018 21:40:50

Message de Maxime Daniel du 10-09-2018Découvrez le nouveau circuit VTT du vétathlon de Saint-Maugan 🏃‍♂️🚴‍♂️avec ses deux passages à gué par tour!👌
Très beaux parcours!! Venez nombreux!!👊
Relive Strava
Voir la vidéo

Rachel NeylanRachel Neylan
10-09-2018 20:14:38

Message de Rachel Neylan du 10-09-2018"All good things are wild and free”.... Henry David Thoreau
Voir la vidéo

Hubert DupontHubert Dupont
10-09-2018 20:12:22

Message de Hubert Dupont du 10-09-2018Etape 16, Mardi 11 septembre : Santillana del Mar – Torrelavega (CLM individuel), 32,7 km
Hubert partira à 16h24
En voir plus

Jordi Simón CasullerasJordi Simón Casulleras
10-09-2018 20:10:02

Message de Jordi Simón Casulleras du 10-09-2018Día de descanso @lavuelta ☑️☑️
2 semanas de la Vuelta España superadas, tras unos primeros 10 días buenos tocó sufrir en las etapas más exigentes sin las mejores condiciones Ya mañana...
En voir plus

Andrey AmadorAndrey Amador
10-09-2018 19:58:49

Estimado Juan Manuel González, presidente de la FECOCI,

Usted me pide solidaridad. ¿Solidaridad significa tener que costearme unos gastos año tras año para ir a correr un Mundial? Y no pagárselos...

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 10-09-2018GRAND PRIX DE WALLONIE 2018 PRÉSENTATION - Roubaix Lille Métropole Team Cycliste : GRAND PRIX DE WALLONIE 2018 - Présentation et compo de l'équipe RLM au départ du Grand Prix...
En voir plus

Brent BookwalterBrent Bookwalter
10-09-2018 19:49:02

Message de Brent Bookwalter du 10-09-2018As always, today’s rest day flew by. 6 days to Madrid with some gnarly mountain stages to come. First though is tomorrow’s TT. Debating how to manage the resources/effort, but...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
10-09-2018 19:43:56

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 10-09-2018Les coureurs du Vital Concept Cycling Club disputeront le #GPdeWallonie, mercredi. À l'assaut de la citadelle !

Présentation et composition ▶ http://bit.ly/GPWallonie18

#ThereIsNoTry l #MenInGlaz
En voir plus

Lukas PöstlbergerLukas Pöstlberger
10-09-2018 19:40:17

Message de Lukas Pöstlberger du 10-09-2018Das #Vuelta Menü :)

Wir starten in die letzte Woche der La Vuelta - die Beine werden müde und der Hunger immer größer. Was bei mir über den Tag verteilt...
Voir la vidéo

Vincenzo NibaliVincenzo Nibali
10-09-2018 19:37:08

Message de Vincenzo Nibali du 10-09-2018#LaVuelta18🇪🇸
Oggi giorno di riposo 💆🏻‍♂️ massaggio doppia durata 😃 Grazie @mikpall
En voir plus

Hincapie RacingHincapie Racing
10-09-2018 19:18:09

Message de Hincapie Racing du 10-09-2018An update on the team for the 2019 season:

http://www.hincapieracing.com/hincapie-racing-team-sets-sights-2019-season/
En voir plus

Iván Garcia CortinaIván Garcia Cortina
10-09-2018 19:12:02

Message de Iván Garcia Cortina du 10-09-2018Muy contento de anunciar mi renovación de 2 años mas con @bahrain_merida.

http://teambahrainmerida.com/bahrain-merida-pro-cycling-team-is-happy-to-announce-the-two-years-contract-renewal-of-ivan-garcia-cortina/

I’m so happy to announce that I’ll continue for 2 more years with @bahrain_merida

📸 @lookermedia
En voir plus

Jérémy MaisonJérémy Maison
10-09-2018 19:10:20

Message de Jérémy Maison du 10-09-2018Direction le Grand prix de Wallonie

Mercredi 12 septembre

...
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
10-09-2018 19:02:37

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 10-09-2018Rustdag Vuelta tijdrit verkennen en beetje ontspannen
Voir les 2 photos

La VueltaLa Vuelta
10-09-2018 19:00:01

Message de La Vuelta du 10-09-2018🇪🇸🏔🏞✨🔝😍 #LaVuelta18
Voir la vidéo

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
10-09-2018 18:58:55

Message de Israel Cycling Academy du 10-09-2018GranPiemonte, Milano-Torino and Il Lombardia: invited teams announced - Giro d'Italia 2018: Official Site : Thank you for the trust!

RCS Sport had just announced its wild cards selection for the...
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
10-09-2018 18:57:33

Message de Lex Albrecht du 10-09-2018Pre-race riding in Ardèche with Kate, Emily and our super team director, Ed.
Voir les 4 photos

UAE TourUAE Tour
10-09-2018 18:47:02

Message de UAE Tour du 10-09-2018Which riders are having a quick chat at the Yas Marina circuit here?#RideToAbuDhabi
En voir plus

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
10-09-2018 18:40:55

Message de Grands Prix Cyclistes du 10-09-2018Bon retour au peloton mondial et à l’année prochaine

Bravo Michael Matthews pour ces deux victoires

📸 YP MÉDIAS
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
10-09-2018 18:30:00

Message de La Vuelta du 10-09-2018🇪🇸 La seguridad es lo primero #respeto ✊
🇬🇧 Safety first #respect ✊

+info ➡ lavuelta.es/es
En voir plus

Vincenzo NibaliVincenzo Nibali
10-09-2018 18:26:42

Message de Vincenzo Nibali du 10-09-2018#LaVuelta18🇪🇸
Oggi giorno di riposo 💆🏻‍♂️ massaggio doppia durata 😃 Grazie @mikpall
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 10-09-2018On the road - Life of a cycling mechanic EP.2 : #PinkArgyle partner FULL SPEED AHEAD features team mechanic Fred Bassey, currently working at La Vuelta.

Question: What are the...
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 10-09-2018Morgen is het weer Vocsnor time. Om 14:59 rolt hij van het startpodium. Kan hij deze keer in de 32km lange tijdrit Rohan Dennis te baas? Geef hieronder je mening...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
10-09-2018 18:18:05

Message de BORA-hansgrohe du 10-09-2018A great and relaxed second rest day in the La Vuelta has come to an end and we finished it off with a great dinner in our BORA #KitchenTruck
——...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
10-09-2018 18:08:00

Message de Team Novo Nordisk du 10-09-2018"It seemed like there was just about zero flat parts on the race today. And it ended being a wet day, raining pretty much from start to finish."

🎥 Reid McClure...
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
10-09-2018 18:05:24

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 10-09-2018Rest day vibes🎵☀️😎
Voir la vidéo

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
10-09-2018 18:00:19

Message de Rally UHC Cycling du 10-09-2018The men’s team concluded their season with the WorldTour-ranked @grandsprixcyclistes. Beautiful race and crowds. Read the GP Montréal report in our profile! ☝️ #GPCQM

📷 @samweebee
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
10-09-2018 17:50:22

Message de Team Sunweb du 10-09-2018Rest day aka non-race day with our #LaVuelta18 coach Aike Visbeek 👌🏽

#KeepChallenging #DoWhatYouCant
Voir la vidéo

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
10-09-2018 17:44:50

Message de Rally UHC Cycling du 10-09-2018McNulty closes season in style – Rally Cycling : “The race was super fun. Definitely the hardest day of the year and also my career but I felt really good....
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
10-09-2018 17:44:12

Message de UAE Team Emirates Supporters du 10-09-2018Per la serie piccoli Supporters crescono, il mitico tifoso @diegomac2004 non si limita ad incitare i nostri ma addirittura offre loro una borraccia per rinfrescarsi. Un gesto che è...
En voir plus

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
10-09-2018 17:31:57

Morgen gaat Julien van start in de profkoers van Desselgem met zijn team EFC-L&R-VULSTEKE U23

Magnus ConCort NielsenMagnus ConCort Nielsen
10-09-2018 17:23:07

Message de Magnus ConCort Nielsen du 10-09-2018Magnus stillede til start i Montreal, men var ikke på toppen, og udgik ret tidligt i løbet. Billedet er fra før starten, og det ser da ud til, at der...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
10-09-2018 17:15:00

Message de The Tour Of Britain du 10-09-20182018 OVO Energy Tour of Britain Survey : We need YOU, OVO Energy Tour of Britain fans 👆

Complete our spectator survey to win a Wahoo Fitness prize bundle AND help...
En voir plus

Message de Supporterspagina Kelly en Kim Van den Steen du 10-09-2018🇦🇹 Wereldkampioenschap Innsbruck 29/09
Kelly is geselecteerd voor het wereldkampioenschap in Innsbruck!
Voir les 2 photos

Rémi CavagnaRémi Cavagna
10-09-2018 17:08:14

Message de Rémi Cavagna du 10-09-2018Canada done 🇨🇦✅ #Waytoride
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 10-09-2018Reprise des compétions cette semaine, premièrement, le Tour de l’Ardèche ⤵️

Charlotte BRAVARD 🇫🇷
Shara GILLOW 🇦🇺
Maëlle GROSSETÊTE 🇫🇷
Victorie GUILMAN 🇫🇷
Evita MUZIC 🇫🇷
Greta RICHIOUD 🇫🇷

#RideAndShine #TCFIA
En voir plus

CCC TeamCCC Team
10-09-2018 16:58:46

Message de CCC Team du 10-09-2018‪🇪🇸 A few 📷 from today’s #LaVuelta18 rest day / stage 16 recon ride! ‬

‪#Ride_BMC 📷: Chris Auld Photography ‬
Voir les 18 photos

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
10-09-2018 16:53:47

Message de Fans de Marvin Tasset du 10-09-2018Cyclisme : le Grand Prix de Wallonie partira cette fois de Blegny - RTC Télé Liège : GP de Wallonie 2018:
présentation complète par Christophe Brandt ;-)
Dossard (provisoire) 151 pour...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
10-09-2018 16:52:39

Message de The Tour Of Britain du 10-09-2018🎥 From Barnstaple to Barrow via Bristol, our amazing fans made this year's OVO Energy Tour of Britain the success it was!

We thank you all 🙌

#OVOToB
Voir la vidéo

Jesus HernandezJesus Hernandez
10-09-2018 16:51:58

Message de Jesus Hernandez du 10-09-201810 de Septiembre de 2017.....ya ha pasado un año de nuestra retirada @albertocontador ,que rapido ha pasado!!
Pero los recuerdos de ese dia estaran para siempre en mi memoria!
Un año mas???😜😜
Voir les 4 photos

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
10-09-2018 16:51:12

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 10-09-2018Hello! NIPPO Vini Fantini Europa Ovini,ci sentite?Fatte i bravi,dai! Anche per tutti questi anni che Edi ha onorato la vostra divisa.Un po’ di colore della vostra maglia ci e rimasta...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
10-09-2018 16:48:00

Message de La Vuelta du 10-09-2018🤔 ¿¿Siempre te has preguntado cómo lo hacen los fotógrafos en #LaVuelta18??

😎 Vente con Photo Gomez Sport y disfruta de un punto de vista totalmente diferente...
Voir la vidéo

Tiesj Benoot FanpageTiesj Benoot Fanpage
10-09-2018 16:43:56

WK - selectie Innsbruck
Een derde WK-selectie in 4 jaar voor Tiesj. Samen met Tim Wellens, Greg Van Avermaet, Dylan Teuns, Laurens De Plus, Ben Hermans, Serge Pauwels en Xandro Meurisse...

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
10-09-2018 16:36:51

Message de Fans de Marvin Tasset du 10-09-2018"Le Grand Prix de Wallonie (1.1) cycliste opère un changement pour son édition 2018, la 59e. Depuis 2003, la semi-classique wallonne partait de Chaudfontaine. Le 12 septembre prochain, la course,...
Voir les 11 photos

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
10-09-2018 16:29:44

Message de The Tour Of Britain du 10-09-2018📽️ Get a taste of Stage Eight, held around an iconic circuit in Central London, with our exclusive behind-the-scenes video. Brought to you by Aqua Blue Sport, the online...
Voir la vidéo

AGO-AquaServiceAGO-AquaService
10-09-2018 16:28:10

Message de AGO-AquaService du 10-09-2018Conjurer le sort - FOAC : .@sylvainmoniquet dispute son 2e Grand Prix de Wallonie #GPW2018 ... pour prendre une revanche sur la malchance
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
10-09-2018 16:20:46

Message de Amgen Tour of California du 10-09-2018Wishing you a beary🐻 good week🤗 #AmgenTOC
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 10-09-2018Tag a friend and find out which 6d Sports Nutrition product suits him/her the best during this Vuelta a España.

The team's official nutrition supplier, 6d Sports Nutrition will pick...
En voir plus

Jens KeukeleireJens Keukeleire
10-09-2018 16:14:22

Grand Prix de Wallonie Lotto Soudal 12-09-2018
1 DEBUSSCHERE Jens
2 SIEBERG Marcel
3 KEUKELEIRE Jens
4 MAES Nikolas
5 NAESEN Lawrence
6 VANENDERT Jelle
7 WELLENS Tim

Movistar TeamMovistar Team
10-09-2018 16:10:46

Message de Movistar Team du 10-09-2018Final rest day in #LaVuelta18! #RodamosJuntos

📸 Photo Gomez Sport // Movistar Team
Voir les 17 photos

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
10-09-2018 16:04:14

Message de Tom Bohli Followers du 10-09-2018Tom hat einen 2 Jahresvertrag mit Team UAE Emirates unterschrieben, dass sagt er dazu:

“Ich freue mich über meinen Wechsel ins Team UAE Emirates. Zum ersten mal in meiner Karriere wechsle...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
10-09-2018 16:03:20

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 10-09-2018Speel tijdens de Vuelta dagelijks mee met FotoFinish📸🏁 & win een gesigneerd shirt of andere unieke prijzen!🎁

Klik hier om alvast je voorspelling voor morgen door te geven➡️ http://bit.ly/FotoFinishfb
Voir la vidéo

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 10-09-2018Team Dimension Data for Qhubeka a partagé 20 photos.
Voir les 20 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
10-09-2018 15:58:36

Message de UAE Team Emirates Supporters du 10-09-2018Domani tornerà lei ad essere protagonista, l' affascinante Colnago K. One. Pur essendo il giorno di riposo, i nostri meccanici sono al lavoro in modo che sia perfetta per...
Voir les 5 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
10-09-2018 15:57:57

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 10-09-2018💻 Dans quelques minutes, Jérôme Pineau sera en Facebook Live sur notre compte officiel. Posez-lui vos questions sur le mercato, la saison 2018, les courses à venir et la saison...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
10-09-2018 15:57:47

Message de The Tour Of Britain du 10-09-2018🎥 Catch up with the reaction following Sunday's eighth and final stage of this year's OVO Energy Tour of Britain in London. Presented by Hannah Walker

#OVOToB
Voir la vidéo

Dubai TourDubai Tour
10-09-2018 15:55:09

Message de Dubai Tour du 10-09-2018Can you name the rider?
#DubaiTour
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 10-09-2018🇧🇪 Grand Prix de Wallonie
🗓 12/09

🇧🇪 Jan Bakelants
🇫🇷 Samuel Dumoulin
🇧🇪 Stijn Vandenbergh
🇱🇹 Gediminas Bagdonas
🇩🇪 Nico Denz
🇫🇷 Aurelien Paret-Peintre
🇫🇷 Nicolas Prodhomme

✊ #ALLEZALM ✊
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
10-09-2018 15:53:04

Message de Team Novo Nordisk du 10-09-2018REPORT: Challenging Rain and Hills at Tour of China : The Team Novo Nordisk squad battled hills and rain on today's longest stage of Tour of China I. 🇨🇳
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
10-09-2018 15:50:46

Message de Team Cofidis du 10-09-2018Après une journée de repos, direction la dernière semaine de La Vuelta ! Objectif : finir en beauté 🙌

#cofidismyteam 📷 Photo Gomez Sport
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
10-09-2018 15:44:00

Message de Le Tour de France du 10-09-2018🇪🇦 Deuxième journée de repos sur La Vuelta 2018 après l’étape reine remportée par Thibaut Pinot !
Simon Yates, Nairo Quintana, Miguel Angel Lopez, qui remportera La Vuelta ?

🇪🇦...
Voir la vidéo

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
10-09-2018 15:42:20

Message de Rally UHC Cycling du 10-09-2018Now that's how you finish off your season! Ty Magner wins the Bucks County Classic in brutal conditions for his fourth win in 12 days! The streak blasted him to...
Voir les 3 photos

Marco MarcatoMarco Marcato
10-09-2018 15:36:03

Message de Marco Marcato du 10-09-2018E anche quest anno la trasferta canadese è finita, una delle mie preferite della stagione. Ritorniamo nel vecchio continente con una buona prestazione di squadra.
Voir les 3 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
10-09-2018 15:35:53

Message de Team Bahrain Merida du 10-09-2018🇪🇸 La Vuelta
🚲 Do you know what a bike does on the rest day?
😃 The bike of Vincenzo Nibali is doing a photo shoot
📸 Copyright @Lookermedia
Voir les 5 photos

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
10-09-2018 15:35:41

Message de Florian Sénéchal du 10-09-2018Grand Prix de Montréal

📷 Getty Images
Voir les 3 photos

La VueltaLa Vuelta
10-09-2018 15:30:00

Message de La Vuelta du 10-09-2018🇪🇸 Seguimos sorteando un Tissot T-Race Cycling Edición La Vuelta.
➡️ COMPARTE y SÍGUENOS

🇬🇧 The Tissot T-Race Cycling La Vuelta Edition draw it's still on!
➡️ SHARE + LIKE OUR FANPAGE
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
10-09-2018 15:30:00

Message de Trek-Segafredo du 10-09-2018We are happy to announce Colombian Jarlinson Pantano has extended his contract with the team. The 29-year old climber will stay on board and wearing pinstripes for two more years....
Voir les 8 photos

Hammer SeriesHammer Series
10-09-2018 15:29:07

Message de Hammer Series du 10-09-2018We spoke to riders from BMC Racing Team, Quick-Step Floors Cycling Team & Mitchelton-SCOTT as they set their sights on Hammer Hong Kong's upcoming #ShowdownSunday on 14th October: http://bit.ly/ShowdownSunday
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
10-09-2018 15:20:00

Message de CCC Development Team du 10-09-2018Tour de Slovaquie sprawdzianem przed MŚ : Dla grupy CCC Sprandi Polkowice wyścig Tour of Slovakia będzie ostatnim testem formy i okazją do jej wyszlifowania, przed mistrzostwami świata w jeździe...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
10-09-2018 15:19:58

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 10-09-2018Let's look back on the first two weeks of La Vuelta!
Voir les 14 photos

Team SunwebTeam Sunweb
10-09-2018 15:08:00

Message de Team Sunweb du 10-09-2018We've got our Herzog compression socks helping with our recovery on today's #LaVuelta18 rest day. 🧦
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
10-09-2018 15:07:27

Message de Team Bahrain Merida du 10-09-2018teambahrainmerida.com : It has been the second season for 22 years old Spanish cyclist Iván Garcia Cortina in Team Bahrain Merida. He is one of the most talented young riders...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
10-09-2018 15:00:47

Message de Giro d'Italia du 10-09-2018📅 Milano-Torino >>> October, 10th
📅 GranPiemonte >>> October, 11th
📅 Il Lombardia >>> October, 13th
Autumn Classics teams have been announced >>> http://bit.ly/AutumnClassicsTeams
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
10-09-2018 14:59:15

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 10-09-2018TOUR OF CHINA I: TERZA TOP 10 IN TRE GIORNI

Continua il buon andamento della Wilier Triestina - Selle Italia che al Tour of China I centra la terza top 10...
En voir plus

Alberto ContadorAlberto Contador
10-09-2018 14:58:52

Message de Alberto Contador du 10-09-2018lHoy justo hace 1 año de estos momentos, mi último día como ciclista profesional. Decisión que me daba respeto tomar y ahora solo puedo decir mil gracias a tod@s por...
En voir plus

Alexandre GeniezAlexandre Geniez
10-09-2018 14:58:17

Message de Alexandre Geniez du 10-09-2018Programme du jour 🇪🇦⤵️
🚲➕☕➕😴

Et demain, c'est reparti pour la dernière semaine sur
La Vuelta

📸 Frédéric Machabert
Voir les 3 photos

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
10-09-2018 14:41:17

Message de Luis Ángel Maté du 10-09-2018Día de descanso ✌🏼Llevamos una tercera parte de @lavuelta excepcional. Así que ahora solo pienso en recuperarme de mis problemas de salud para culminar esta Vuelta como se merece. ¡A...
En voir plus

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
10-09-2018 14:35:12

Message de Frederico Figueiredo du 10-09-2018Hoje mais um dia pela China com a chuva a marcar presença durante praticamente toda a etapa. E hoje sim estás estradas foram um perigo, qualquer distração podia ditar numa...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
10-09-2018 14:30:04

Message de Tour de Pologne du 10-09-2018Exactly one month ago this Michał Kwiatkowski won #TDP2018. And what a race that was! #UCIWT

Dokładnie miesiąc temu Michał Kwiatkowski wygrał 75. edycję Tour de Pologne. I co to był...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
10-09-2018 14:25:10

Message de Tour de Pologne du 10-09-2018Mobilne Muzeum 90 lat Tour de Pologne przyjeżdża do Rzeszowa! Już w ten weekend, 15-16 września, w godzinach 10-21 będziecie mogli je odwiedzić na parkingu obok Ratusza. Na kolarską podróż...
Voir les 2 photos

Johann van ZylJohann van Zyl
10-09-2018 14:22:18

Message de Johann van Zyl du 10-09-2018My office for today: The coast of Cantabria, just around the corner of Santander. Absolutely spectacular views 👌🏻😍 Perfect for recharging the batteries. Final week of La Vuelta coming up!...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
10-09-2018 14:20:00

Message de La Vuelta du 10-09-2018🛵💨 Moto + 🖍 pizarra = 😍😍😍😍
🛵💨 Moto + 🖍 blackboard = 😍😍😍😍

#LaVuelta18
Voir la vidéo

Cannondale ProCannondale Pro
10-09-2018 14:19:00

Message de Cannondale Pro du 10-09-2018Fall is a favorite season here at Cannondale, and we're not talking about pumpkin flavored lattes, it's because we get to watch the Cannondale p/b Cyclocrossworld.com team work their magic....
Voir les 6 photos

Amaro AntunesAmaro Antunes
10-09-2018 14:12:07

Message de Amaro Antunes du 10-09-2018Muito feliz por esta oportunidade, chegar ao WorldTour é a concretização de um sonho!
Estou muito muito grato por todo o vosso apoio, força e incentivo 💪😀
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
10-09-2018 14:10:14

Message de Audrey Cordon-Ragot du 10-09-2018Si vous ne me suivez pas encore sur Instagram et Twitter, les voici je vous attends ✅.
Voir les 2 photos

Il LombardiaIl Lombardia
10-09-2018 14:08:01

Message de Il Lombardia du 10-09-2018Annunciate le squadre che parteciperanno alla 112a edizione de Il Lombardia del 13 ottobre >>> http://www.ilombardia.it/it/notizie/trittico-dautunno-ecco-le-squadre-invitate/
En voir plus

Sean De Bie supportersSean De Bie supporters
10-09-2018 14:07:31

Message de Sean De Bie supporters du 10-09-2018Ook Sean zal in de toekomst deel uitmaken van de fusieploeg Roompot - Crélan.
Hij ondertekende gisteren een verbintenis voor de komende twee wielerseizoenen.
:-)
En voir plus

Mikael CherelMikael Cherel
10-09-2018 14:04:36

Message de Mikael Cherel du 10-09-2018Amis et supporters de Roquefort et ses environs, venez découvrir et tester le concept d'electrostimulation Mihabodytec, plébiscité par quelques uns des plus grands sportifs dans leur préparation, et désormais accessible...
En voir plus

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
10-09-2018 13:55:18

Message de Grands Prix Cyclistes du 10-09-2018Quelle course à Montréal! Quelle victoire de Michael Matthews! Il a été porté par vos encouragements vers la victoire.

Crédit photo : Patrick Beaudry, James Startt, Pété Photographie, Mathieu Deshayes, Getty...
Voir les 11 photos

François ParisienFrançois Parisien
10-09-2018 13:43:16

Message de François Parisien du 10-09-2018- Challenge GPCQM / SSLacasse -

Merci tout le monde d'avoir participé au challenge!

Malheureusement, tout comme au GP Québec, personne n'à trouvé la bonne combinaison gagnante... Moi non plus d'ailleurs! HAHA!

Par...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
10-09-2018 13:37:41

Message de Equipe Arkéa Samsic du 10-09-20181 course de plus au calendrier ! #Lombardie #WildCard
Voir les 3 photos

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
10-09-2018 13:35:38

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 10-09-2018BELGIAN SELECTION FOR THE WORLDS ANNOUNCED

Federal coach Kevin De Weert has officially announced the Belgian line-up for the World Championships in Innsbruck. Lotto Soudal riders Tiesj Benoot and Tim Wellens...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
10-09-2018 13:30:01

Message de La Vuelta du 10-09-2018👌 Descubre la labor de la flota de motos de @lavuelta y por qué la @YamahaMotorEU Tracer 700 es la Moto Oficial de #LaVuelta18

#InsideLaVuelta
Voir la vidéo

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
10-09-2018 13:30:00

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 10-09-2018🇨🇳Terminato il #TourOfXingtai
🇨🇳 Continua il #TourOfChina
🇮🇹 Si avvicinano Mobili Lissone Coppa Agostoni e Coppa Bernocchi.
Per affrontare questo intenso calendario Easytech Italia è sempre al seguito dei nostri atleti e...
Voir les 3 photos

Matteo TrentinMatteo Trentin
10-09-2018 13:25:57

Message de Matteo Trentin du 10-09-2018New bike day! Stunning design by the @bikeonscott crew for my new weapon! Love it and can't wait to ride in in the next races!

Ecco a voi la nuova...
En voir plus

Message de Supporterspagina Kelly en Kim Van den Steen du 10-09-2018Ursel 09/09/2018
Kim 17e

Volledige uitslag ⬇️
https://cycling.vlaanderen/uitslagen/detail.html?date=09/09/2018&key=1089&year=2018
Voir les 5 photos

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
10-09-2018 13:15:54

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 10-09-2018George, Steven en Tom voelen zich thuis in Spanje🏡🇪🇸
'Het weer, bergop trainen, de mensen...'

Hele video➡️ http://po.st/xNdfwu
Voir la vidéo

Alexis VuillermozAlexis Vuillermoz
10-09-2018 13:09:01

Message de Alexis Vuillermoz du 10-09-2018🇨🇦 Clap de fin sur une belle semaine Canadienne où j'ai pris beaucoup de plaisir à courir ces deux classiques de fin de saison avec les copains ! Après une...
Voir les 3 photos

AGO-AquaServiceAGO-AquaService
10-09-2018 13:06:56

Message de AGO-AquaService du 10-09-2018Bonne nouvelle!!!
Kenny Molly a été retenu par le sélectionneur national pour disputer les championnats du monde U23 à Innsbruck! 👍👏🏻👏🏻
En voir plus

Antoine DuchesneAntoine Duchesne
10-09-2018 13:01:34

Message de Antoine Duchesne du 10-09-2018Jour de repos= jour nettoyage! Toujours mieux avec des chaussures propres👌🏾 #garneausports #XComFortZone #lavuelta #dayoff https://ift.tt/2O4XTsL
En voir plus

AGO-AquaServiceAGO-AquaService
10-09-2018 12:55:54

Message de AGO-AquaService du 10-09-2018Sélection Olympia's Tour (P-B, 2.2U, 11-16/09) : TEAM NEWS
Sélection Olympia's Tour (P-B, 2.2U, 11-16/09)
Newsletter > http://ymlp.com/zrW3Lq
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
10-09-2018 12:53:37

Message de UAE Team Emirates Supporters du 10-09-2018Diamo il benvenuto nel nostro team allo svizzero Tom Bohli. 24 anni,ottimo passista, buon cronomen. Scuola Bmc dove tutti i corridori sono seguiti minuziosamente dalla squadra che spende gran tempo...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 10-09-2018This guy seems to be pretty popular 😛
Voir les 2 photos

Elena CecchiniElena Cecchini
10-09-2018 12:45:33

Message de Elena Cecchini du 10-09-20181 week to go @eliaviviani 💪🏻❤️
En voir plus

Pieter Serry FanclubPieter Serry Fanclub
10-09-2018 12:40:18

Selectie WK Innsbruck

Carlos Verona QuintanillaCarlos Verona Quintanilla
10-09-2018 12:35:33

Message de Carlos Verona Quintanilla du 10-09-2018‪Buenos días lunes!! Comenzamos la semana con otro sorteo entre todos los que estéis inscritos en la Xcorial Xtreme hasta el próximo domingo... mucha suerte a tod@s y nos vemos...
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
10-09-2018 12:29:18

Message de Mario Cipollini du 10-09-2018Ringrazio moltissimo ,
Il direttore di For Men Andrea Biavardi , per questa bella opportunità,
oltre ad essere stata una piacevole giornata passata pedalando insieme.
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
10-09-2018 12:23:12

Message de CCC Development Team du 10-09-2018W tym sezonie dokuczały mu kontuzje i inne problemy zdrowotne, ale nie zmieniało się jego pozytywne nastawienie, chęć do ciężkiej pracy i talent. To zaowocowało przejściem do grupy World Tour!...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
10-09-2018 12:20:01

Message de La Vuelta du 10-09-2018😎 ¡Disfruta del mejor resumen on board! | Enjoy with the best on board summary! #LaVuelta18

📄 Etapas | Stages 1⃣0⃣ 1⃣1⃣ 1⃣2⃣
Voir la vidéo

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
10-09-2018 12:16:17

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 10-09-2018Wanty-Groupe Gobert est fier d'annoncer que 🇧🇪️ Xandro Meurisse représentera la Belgique aux prochains Championnats du Monde à 🇦🇹 Innsbruck le 30 septembre prochain.
Voir les 2 photos

Astana Pro TeamAstana Pro Team
10-09-2018 12:14:50

Message de Astana Pro Team du 10-09-2018👉 Another top 10 finish in Canada for Michael Valgren, Hugo Houle part of day’s breakaway

🗣️ "It was worth the try, because I knew all the fast guys were still...
Voir les 9 photos

CCC TeamCCC Team
10-09-2018 12:13:28

Message de CCC Team du 10-09-2018🔊 TRANSFER ANNOUNCEMENT 🔊

Exciting news! We will welcome our first 🇵🇹 rider in 2019 when Amaro Antunes joins Continuum Sports!

Read what Amaro and General Manager Jim Ochowicz had to say...
En voir plus

Reinardt Janse van RensburgReinardt Janse van Rensburg
10-09-2018 12:12:06

Message de Reinardt Janse van Rensburg du 10-09-2018#GPQuebec and #GPMontreal done. 2 Great races, as always, here in Canada. Thanks for having us! @ Montreal, Quebec
📷 Mario Stiehl
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
10-09-2018 12:11:45

Dylan's te verwachten selectie WK is een feit, andere namen van de Belgen zijn Pauwels, Van Avermaet, Wellens, Benoot, De Plus, Meurisse en Hermans.

José MendesJosé Mendes
10-09-2018 12:08:12

Message de José Mendes du 10-09-201815a etapa @lavuelta @burgosbh
Chegada aos miticos Lagos Covadonga.
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
10-09-2018 11:35:08

Message de The Tour Of Britain du 10-09-2018🎥 Sunday's London finale lived up to expectation, with a huge crowd being treated to a thrilling circuit race around the capital.

#OVOToB
Voir la vidéo

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
10-09-2018 11:33:44

Message de Florian Sénéchal du 10-09-2018📰 Résultat

Michael Matthews a remporté dimanche le Grand Prix cycliste de Montreal en s'imposant au sprint. Il a devancé de quelques centimètres l'Italien Sonny Colbrelli et Greg Van Avermaet qui...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
10-09-2018 11:30:00

Message de CCC Team du 10-09-2018WHERE I RIDE: Kilian Frankiny take us to Switzerland for his favorite training ride which features 4000m of climbing and lots of picture perfect views 👌.

To read more +...
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
10-09-2018 11:26:34

Message de Prudential RideLondon du 10-09-2018"It's a wonderful demonstration of what cycling is to everyone!"

Emma Pooley tells us what she loved about this year's Prudential RideLondon 🙌
Voir la vidéo

Tiago MachadoTiago Machado
10-09-2018 11:23:18

Message de Tiago Machado du 10-09-2018Vuelta a ESPAÑA, parte II : Vamos la tentar levar o 127 ate Madrid, ja nao falta tudo 😊
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
10-09-2018 11:14:42

Message de La Vuelta du 10-09-2018Ayer en Ribera de Arriba nos visitó Anna González para recordarnos por qué lucha #PorUnaLeyJusta

Si no conoces su historia, escucha ⬇
Voir la vidéo

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
10-09-2018 11:09:14

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 10-09-2018📝 12e du TOUR DU DOUBS , Paede Müller passe le test. Retour sur la 13e manche de la Coupe de France disputée par nos Men in Glaz, hier.

À lire...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
10-09-2018 11:01:36

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 10-09-2018Siete pronti per seguirci in questo ottobre? Tre nuove corse di alto livello vengono inserite nel nostro calendario 👀🔥
Are you ready to follow us in october? Three top races are...
En voir plus

Simon YatesSimon Yates
10-09-2018 10:58:57

Message de Simon Yates du 10-09-2018Yates extends lead with third on stage 15 of La Vuelta : https://www.greenedgecycling.com/news/vuelta-stage-15
En voir plus

Jelle WallaysJelle Wallays
10-09-2018 10:58:55

Message de Jelle Wallays du 10-09-2018Struggling with yourself and Sweet in the eyes and my new @rudyproject means it was steep uphill and hard this week in @lavuelta #restday 📸 @twilcha
En voir plus

Larry WarbasseLarry Warbasse
10-09-2018 10:53:29

Message de Larry Warbasse du 10-09-2018Monday morning. 🤦🏻‍♂️ #NoGoTour
Voir la vidéo

Maciej BodnarMaciej Bodnar
10-09-2018 10:51:57

Message de Maciej Bodnar du 10-09-2018Poniedziałek !!
Kolejny intensywny tydzień przede mną 💪🔥⏱️

Let’s start the new week with a nice bike ride😁 Monday motivation 💪😊 #workout #monday #iamspecialized
En voir plus

Mikael CherelMikael Cherel
10-09-2018 10:49:28

Message de Mikael Cherel du 10-09-2018Depuis ma dernière chute il y a une semaine, cette ligne d'arrivée apparaît chaque jour comme une délivrance, puis me permet d'imaginer que le lendemain sera meilleur !
#keepfighting @lavuelta
📷@gettysport
En voir plus

Daniel OssDaniel Oss
10-09-2018 10:45:33

Message de Daniel Oss du 10-09-2018A little craziness never hurts🤪

#DO #DanielOss #fuckoss #cycling #bikelife #BORAhansgrohe #iamspecialized #sportful #haveaniceweek credits @franzperini
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
10-09-2018 10:44:45

Message de UAE Team Emirates Supporters du 10-09-2018Con la gara di ieri, il Gp di Montreal, si chiude la stagione 2018 del nostro campione Alexander Kristoff. Per lui 12832 km di gara, 79 giorni di corsa, 5...
Voir les 4 photos

Jack HaigJack Haig
10-09-2018 10:33:30

Message de Jack Haig du 10-09-2018Super hard day as usual before the rest day. But the stage finished well with Simon still in the Jersey🤘. Now time for some rest and rebuild before a hard...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
10-09-2018 10:30:53

Message de Team Sunweb du 10-09-2018Line-up: #OT2018
Nationalities: 🇳🇱🇩🇪
Average age: 19
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
10-09-2018 10:30:00

Message de Giro d'Italia du 10-09-2018Happy Birthday Pippo Pozzato!!!

#Giro
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
10-09-2018 10:28:25

Message de Team INEOS du 10-09-2018At the Vuelta, Sergio Henao has brought in a new recruit for a rest day TT recon... 😍⏱️

On an entirely unrelated note (!), Salvatore Puccio has a new TT bike...🤣
Voir les 2 photos

Team SunwebTeam Sunweb
10-09-2018 10:15:11

Message de Team Sunweb du 10-09-2018What a weekend! Two WorldTour wins for Michael Matthews and our #GPCQM squad!🙌🏽

#KeepChallenging #CreatingMemories
Voir les 2 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 10-09-2018Two days after taking 1st and 5th overall at the Tour of Britain, Julian Alaphilippe Officiel and Bob Jungels will line out at the start of the Tour de Slovaquie....
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
10-09-2018 09:51:14

Message de Team Sunweb du 10-09-2018TT recon on today's #LaVuelta18 rest day! #KeepChallenging
Voir les 2 photos

Alexander EdmondsonAlexander Edmondson
10-09-2018 09:45:59

Message de Alexander Edmondson du 10-09-2018All smiles because it’s a rest day here at the @lavuelta! 📷 @twilcha
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
10-09-2018 09:39:37

Message de Mitchelton-SCOTT du 10-09-2018It was a long and tough race in Canada with plenty of climbing each lap. In the end it was not the result the team hoped for but not for...
Voir les 28 photos

De Wally'sDe Wally's
10-09-2018 09:38:17

Vandaag rustdag 2 ... na drie bergritten meer dan verdiend ... ondertussen voelt Jelle zich stilaan beter.

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 10-09-2018Podium and champagne time for Julian Alaphilippe Officiel in London.
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
10-09-2018 09:28:36

Message de Mitchelton-SCOTT du 10-09-2018Whilst we enjoy the rest day take a look back at the action on the iconic Covadonga climb for yesterday's stage 15 finale. Simon Yates finished 3rd on the stage...
Voir les 47 photos

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
10-09-2018 09:16:02

Message de The Tour Of Britain du 10-09-2018Tag, like and share!
Voir les 4 photos

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
10-09-2018 09:12:33

Message de The Tour Of Britain du 10-09-2018Tag, like and share!
Voir les 9 photos

Thibaut PinotThibaut Pinot
10-09-2018 09:10:41

Message de Thibaut Pinot du 10-09-2018Bonjour tout le monde ! 😊

Je tiens à vous remercier pour les messages d'encouragements nombreux depuis le début du Tour d'Espagne. J'ai rempli hier aux Lacs de Covadonga mon objectif...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
10-09-2018 09:05:02

Message de UAE Team Emirates du 10-09-2018✍️We are delighted to confirm that Tom Bohli 🇨🇭has signed a 2-year deal and will join UAE Team Emirates from 1 January, 2019.

👉Read the full report here: http://www.uaeteamemirates.com/bohli-signs-uae-team-emirates-two-years/

#UAETeamEmirates #WeAreUAETeamEmirates
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
10-09-2018 09:04:34

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 10-09-2018#TourOfChina1 Marco Benfatto vince la 3^ tappa - Marco Benfatto wins stage 3
7th Jakub Mareczko

#LoveMyWilier #EnjoYouRide #BrytonSport
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
10-09-2018 08:56:58

Message de Rachel Neylan du 10-09-2018I met this gorgeous guy at a mountain top coffee stop... I asked him where he was going & he told me he was walking, intriuged I asked where to...
En voir plus

Omar Fraile MatarranzOmar Fraile Matarranz
10-09-2018 08:51:10

Message de Omar Fraile Matarranz du 10-09-2018Merecido descanso.
Gran trabajo que M.A. Lopez no pudo rematar. Seguro que seguirán intentando asaltar el maillot rojo. Animo Omar!💪

📸 Photogomez
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 10-09-2018‪Sunday was one busy day, with races in three different countries. Relive it through our excellent galleries: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/gallery/show‬
‪Photo: GettySport‬
Voir les 3 photos

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 10-09-2018Photos : Velobs / Nicolas Götz
Voir les 29 photos

Message de Bruno Sancho - Página de Atleta du 10-09-2018...talvez tenha faltado um pouquinho.

Obrigado a todos pelo apoio

➡Taça de Portugal Xcm / Santarém
➡4 *Elite Masc.
➡Lider taça pt Xcm 2018,⤴

http://www.fpciclismo.pt/modalidade_noticia_ver.php?id_noticia_new=5512&pag=1&id_modalidade_new=2

Korpo Activo Btt / U.D. Lorvanense

Protek Portugal
#3action
Juzo
Compressana
Raiz da Aventura
R2 Iberica
R&M...
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
10-09-2018 08:37:36

Dylan is toe aan zijn tweede rustdag in de Vuelta, nu afwachten tot 14u om de WK selectie :)

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
10-09-2018 08:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 10-09-2018Your guide to the four stages of the Santos Women’s Tour Down Under | Santos Tour Down Under : One uphill finish. Two sprint finshes. One city circuit. The world's...
En voir plus

Rinaldo NocentiniRinaldo Nocentini
10-09-2018 08:19:19

Message de Rinaldo Nocentini du 10-09-2018🤙🏼
En voir plus

CCC TeamCCC Team
10-09-2018 08:01:31

Message de CCC Team du 10-09-2018It's rest day number two at #LaVuelta18 today and so, it's time for our BMC Racing Team mechanics to work their magic once again and give our riders' BMC Switzerland...
En voir plus

Message de Supporterspagina Kelly en Kim Van den Steen du 10-09-2018Het Nieuwsblad 08/09/2018
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
10-09-2018 07:51:11

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 10-09-2018Timo Roosen heeft opnieuw een topvijfplek behaald in Canada!💪🏼🇨🇦
🗣'Ik had niet verwacht dat ik hier een mooie uitslag zou rijden'

📝 http://po.st/rtGOQd
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
10-09-2018 07:33:08

Message de Israel Cycling Academy du 10-09-2018Grand-Prix Montreal is done and dusted.
On a tougher hilly circuit around the beautiful Canadian city, our boys were once again up for a test against some of the world’s best...
Voir les 9 photos

Greg Van AvermaetGreg Van Avermaet
10-09-2018 07:30:01

Message de Greg Van Avermaet du 10-09-2018Back to Back Podiums for Van Avermaet in Canada - BMC Switzerland : Opnieuw podium in Canada.
En voir plus

Nikias ArndtNikias Arndt
10-09-2018 07:21:13

Message de Nikias Arndt du 10-09-2018Just wow! The team was on point. Two races - two wins of @bling90 !
Thank you Canada! 🇨🇦
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
10-09-2018 07:03:00

Message de CCC Development Team du 10-09-2018W czasie wyścigu jest ekstremalny wysiłek. Przed nim, niemały stres. O tym jak nasi zawodnicy sobie z nim radzą, posłuchacie i zobaczycie w tej części reportażu.

Pełną wersję filmu możecie...
Voir la vidéo

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
10-09-2018 06:49:06

Message de Team Androni Giocattoli du 10-09-2018Dal Tour of China ancora una vittoria. Questa volta è primo Marco Benfatto e terzo Matteo Malucelli! Bravi ragazzi!!!
En voir plus

Michael Woods Pro CyclistMichael Woods Pro Cyclist
10-09-2018 06:32:48

Message de Michael Woods Pro Cyclist du 10-09-2018@mitchbowen has be back on the pod, and you get to decide what we chat about. Send your Q’s to @lifeinthepeloton #workingonarestday
En voir plus

Tour du GevaudanTour du Gevaudan
10-09-2018 06:30:51

Message de Tour du Gevaudan du 10-09-2018actu.fr : Après avoir connu des heures de gloire le critérium de Vayrac est relancé grâce à une petite équipe de passionné.
En voir plus

Buongiorno!!
Stanno iniziando (FINALMENTEEE) le classiche d’autunno in Italia .. si inizia con

❗️SABATO 15 SETTEMBRE: Coppa Agostoni ❗️
Partenza circa ore 11.30 , zona Brianza

❗️DOMENICA...

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
10-09-2018 05:18:46

Message de Audrey Cordon-Ragot du 10-09-2018Coup de jeune sur le Chrono de Touraine : Dans toutes les catégories, les records ont été battus samedi. Celui du nombre d’engagés (194), aussi. Et les juniors ont contribué...
En voir plus

Carlos Verona QuintanillaCarlos Verona Quintanilla
10-09-2018 02:22:51

Message de Carlos Verona Quintanilla du 10-09-2018‪Ya tenemos el ganador del primero de los cuatro sorteos entre todos los inscritos en la Xcorial Xtreme ... mañana os traigo otro sorteo entre todos los que estéis inscritos...
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
10-09-2018 02:21:59

Message de Lex Albrecht du 10-09-2018I am back in France, and with my Tiboc SVB sistas!

From September 13-19 Team TIBCO-Silicon Valley Bank will be competing in the 6-day, 7-stage TCFIA. Tour Cycliste Féminin...
Voir les 3 photos

Carlos Verona QuintanillaCarlos Verona Quintanilla
10-09-2018 02:16:16

Message de Carlos Verona Quintanilla du 10-09-2018Gp Québec & Gp Montreal, 1.1 WT CAN

Hola a tod@s!

Este fin de semana ha tocado ponerse los dorsales otra vez; el viernes corrí el Gp Québec y el...
En voir plus

Diana PeñuelaDiana Peñuela
10-09-2018 00:36:27

Message de Diana Peñuela du 10-09-2018Volver a los inicios... el #mountainbike , volver a sentir los nervios de correr casi como una novata.
Pero un momento!!! Me dan la salida y todos los entrenamientos, la experiencia...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
10-09-2018 00:31:33

Message de CCC Team du 10-09-2018It was a tough day of racing in Montreal where Greg Van Avermaet stood on the podium for the second time in his career.

Re-live the action in photos 👇....
Voir les 15 photos

Accès aux messages par jour

September 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10

August 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31