ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Alex Cano ArdilaAlex Cano Ardila
24-09-2018 23:53:29

Message de Alex Cano Ardila du 24-09-2018#ClasicoRCN etapa 4. Mañana la contrarreloj definitiva. Foto 📷 @andersonbonilla01 #formandocampeones #ZenuAlimentaTuPasionPorElCiclismo
#unequipounafamilia #escuadronrojinegro #coldeporteszenusellorojo #coldeportes #zenú #sellorojo #pastasdoria #hincapié #hincapiecycling #coc #areametropolitana #encicla
#1con5metros @coldeportes @cafe.sellorojo @cocinacondoria @andersonbonilla01 @hincapiecolombia...
En voir plus

Rinaldo NocentiniRinaldo Nocentini
24-09-2018 22:47:18

Message de Rinaldo Nocentini du 24-09-2018L’augurio di Buon Compleanno sui social dalla moglie Manola.. e noi ci uniamo a lei Tanti Auguri Noce da tutti noi ..💥🚴🏻‍♂️
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
24-09-2018 22:17:37

Message de Amgen Tour of California du 24-09-2018Like if experiencing views like this is better on bike 🚲
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
24-09-2018 22:11:17

Message de Rally UHC Cycling du 24-09-2018Great start to the UCI World Road Championships for our athletes with Brandon McNulty finishing seventh in the U23 time trial!
Voir les 3 photos

Bruno PiresBruno Pires
24-09-2018 21:52:49

Message de Bruno Pires du 24-09-2018Oferta a todos os participantes no meu workshop no dia 6 e 7 de Outubro, para não ficares sem este quite faz a tua inscrição até ao dia 1 de...
En voir plus

Filipe Cardoso - AtletaFilipe Cardoso - Atleta
24-09-2018 21:05:09

Message de Filipe Cardoso - Atleta du 24-09-2018É bonito de se ver.

Foram dois contra um, mas é impossivel bater o experiente Joao Benta numa desgarrada.

#Porto vs #Boavista

Ontem em Monção foi dia de conviver com a malta das...
Voir la vidéo

Tour du GevaudanTour du Gevaudan
24-09-2018 20:11:37

Message de Tour du Gevaudan du 24-09-2018quelques beaux cliclés de Pascal BESSE
Voir les 15 photos

Paweł BernasPaweł Bernas
24-09-2018 20:08:50

Message de Paweł Bernas du 24-09-2018What I love about cycling is exploring new places that I didn’t even plan to visit at the begining of the ride 🤩⛰🌲#training #cycling #mountains #view #tirol #garmin
En voir plus

Ted KingTed King
24-09-2018 19:53:56

Message de Ted King du 24-09-2018Here's a photo of Brothers King, Robbie and yours truly, 1993.

25 years sure fly by! This photo is the Tour of Brentwood 1993. Now having just settled in Vermont literally...
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
24-09-2018 19:51:18

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 24-09-2018Wanty-Groupe Gobert trekt twee beloften aan : Zoveelste doorstromer in het 25-jarig bestaan van onze ploeg! Aimé De Gendt naar Wanty - Grooupe Gobert https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180924_03780571
En voir plus

Matteo FabbroMatteo Fabbro
24-09-2018 19:42:15

Message de Matteo Fabbro du 24-09-2018I want to say Thanks to all national team for this week! Always nice wear this beautiful Jersey! 🔵🔵🔵
Now I’m focus on the last part of the season with...
En voir plus

Franck BonnamourFranck Bonnamour
24-09-2018 19:37:13

Message de Franck Bonnamour du 24-09-2018Bonsoir à tous,

Rendez-vous le dimanche 21 Octobre pour la troisième édition de la course à mon nom.

Pour toutes informations, allez voir sur le site du Lannion Cyclisme, notamment pour télécharger...
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
24-09-2018 19:22:53

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 24-09-2018Jonas Rickaert 2 dagen op rij in de spits | Sport Vlaanderen - Baloise 2018 : Jonas Rickaert 2 dagen op rij in de spits

Jonas Rickaert was afgelopen weekend onze...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
24-09-2018 18:48:23

Message de Giro d'Italia du 24-09-2018Bologna s’illumina di Rosa! #Giro
Voir les 3 photos

Message de Hagens Berman Axeon Cycling Team du 24-09-2018Reigning WORLD CHAMP Mikkel Bjerg does it again as he repeats with a victory at the U23 World Championships in the Individual Time Trial, winning by over 33 seconds!!! Mikkel...
Voir les 2 photos

Burgos BHBurgos BH
24-09-2018 18:44:39

Message de Burgos BH du 24-09-2018Ayer comenzaron los mundiales de #InnsbruckTirol2018 donde tendremos doble representación. El viernes James Mitri defenderá los colores de su selección (🇳🇿) en la prueba en línea sub23, mientras que Nícolas...
Voir les 2 photos

Barbier RudyBarbier Rudy
24-09-2018 18:40:08

Message de Barbier Rudy du 24-09-2018Bonsoir, après 2 belles années passées chez Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE il est temps pour moi de vous annoncer mon arrivée au sein de l'équipe Israël Cycling Academy.

Je tiens...
En voir plus

Davide MartinelliDavide Martinelli
24-09-2018 18:36:16

Message de Davide Martinelli du 24-09-2018The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. ✨🎯💭🔐



Il futuro appartiene a coloro che credono nella bellezza dei propri sogni.
En voir plus

UAE TourUAE Tour
24-09-2018 18:32:01

Message de UAE Tour du 24-09-2018He might be signing his name, but which rider is this from Movistar Team?
#RideToAbuDhabi
En voir plus

Dubai TourDubai Tour
24-09-2018 18:23:00

Message de Dubai Tour du 24-09-2018Tell us which rider this is and how many grand tours he has won?
#DubaiTour
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
24-09-2018 18:12:00

Message de Team Novo Nordisk du 24-09-2018🎥WATCH: Stephen Clancy shares his Dexcom CGM data from the tough stages and long transfer at Tour of China II. 🇨🇳
Voir la vidéo

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
24-09-2018 18:04:47

Message de Israel Cycling Academy du 24-09-2018W E L C O M E R U D Y

B I E N V E N U E R. B...
Voir les 3 photos

Brenton JonesBrenton Jones
24-09-2018 18:04:17

Message de Brenton Jones du 24-09-2018Super comfy, look sweet and they feel fast, what’s not to love about my new R1 Infinito Grey Knit shoes 👟😍 Thanks to Fizik for the special gift waiting for...
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
24-09-2018 17:46:48

Message de Damiano Cunego du 24-09-2018Ci vediamo tutti alla #pittarossopinkparade e’ una camminata non competitiva a sostegno della ricerca scientifica Italiana d’eccellenza contro i tumori femminili ( seno,utero e ovaio).
Save the date Domenica 28...
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
24-09-2018 17:30:43

Message de Adriano Malori du 24-09-2018è bello rivedere un under23 azzurro lottare per le posizioni che contano in un mondiale !!! BRAVO Edoardo Affini!!! #worldchampionship #innsbruck2018 #quarto 👏👏👏👏👏
En voir plus

Rinaldo NocentiniRinaldo Nocentini
24-09-2018 17:28:51

Message de Rinaldo Nocentini du 24-09-2018VINCITORI DEL GIRO DELLA CINA.. GRANDI RAGAZZI.. tutto bellissimo ma adesso a casaaaaaaaa...
En voir plus

Hannah BarnesHannah Barnes
24-09-2018 17:24:43

Message de Hannah Barnes du 24-09-2018Our first Ride OM Retreat has been everything & more than we ever imagined! ☺️ #rideom #retreatyourself #lovescotland #happyheart ⛰🧘‍♀️🎻 | 📸: Brodie Hood
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
24-09-2018 17:04:00

Message de Eschborn-Frankfurt du 24-09-2018Dort hinten am Mainufer am Zelt des #Radklassikers ist der Treffpunkt am Mittwoch, 17:30 Uhr, für unseren Jedermann #Radklassiker Ride zur Europäischen Woche des Sports! #BeActive und schwingt euch auf's...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
24-09-2018 17:01:02

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 24-09-2018🙌 Bienvenue à Aimé De Gendt et Alfdan De Decker 🙌

Ces deux jeunes talents rejoindront Wanty-Groupe Gobert en 2019!

📰 👉 http://wanty-groupegobert.be/fr/content/deux-jeunes-talents-renforcent-wanty-groupe-gobert
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 24-09-2018Super B, Tools bike's partner of Team Delko Marseille Provence KTM:
"With that tool (picture 1), it's very easy and fast to fix the casset or to change it according to...
Voir les 5 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
24-09-2018 16:37:57

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 24-09-2018🚴‍♂️ Beaucoup de vélos utilisés par nos coureurs cette saison ont déjà trouvé preneur. N'attendez-plus pour réserver votre machine Orbea !

Toutes les informations sont en ligne 👉 http://bit.ly/VenteVélos2018

#ThereIsNoTry
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 24-09-2018Woensdag is het zover. Wat kan Victor presteren in de WKtijdrit in Innsbruck? Geef jullie mening en kom hem mee aanmoedigen in zijn supporterscafé Mombasa vanaf 14:30!! Succes Victor!!
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 24-09-2018Présent au départ des Championnats du monde de contre-la-montre chez les Espoirs, le champion du Rwanda de la discipline, Joseph Areruya, prendra finalement la 65ème place.
Joseph Areruya takes the 65th...
Voir les 2 photos

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
24-09-2018 16:22:14

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 24-09-2018Ya tienes disponible en nuestra tienda online los mejores descuentos en la ropa Nalini del equipo. No pierdas la oportunidad de vestir como nuestros corredores. ¡Hasta el 70%!

http://tienda.teamcajarural-segurosrga.com/es/
En voir plus

Karol-Ann CanuelKarol-Ann Canuel
24-09-2018 16:21:56

tissottiming.com : NDLR : Que fais Karo demain (25) ?

11ième avant dernière sur la liste de départ !

Autre Canadienne en liste - Leah Kirchman. Go Canada Go...
Voir le lien

La VueltaLa Vuelta
24-09-2018 16:20:57

Message de La Vuelta du 24-09-2018📸 Photo Gomez Sport
Voir les 6 photos

Lizzie DeignanLizzie Deignan
24-09-2018 16:11:58

Message de Lizzie Deignan du 24-09-2018Here she is, a dream come true, meet our daughter Orla Deignan 23/09/18 💖 #family
Voir les 2 photos

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
24-09-2018 16:11:09

Message de Equipe Arkéa Samsic du 24-09-2018✅ Romain Le Roux prolonge l'aventure pour une saison supplémentaire !

Romain Le Roux : "Fier et honoré de vous annoncer ma prolongation de contrat pour la saison 2019 au sein...
En voir plus

Antoine DuchesneAntoine Duchesne
24-09-2018 16:01:31

Message de Antoine Duchesne du 24-09-2018That time of the year, where I can race with this guys 💪🏾🤟🏾 #roomatepower #hhpower #incroyableerable #innsbrucktirol2018 #cyclingcanada https://ift.tt/2Q03rFf
En voir plus

Jérémy MaisonJérémy Maison
24-09-2018 15:57:36

Message de Jérémy Maison du 24-09-2018Mémorial Pantani : 46e, Warren 10e
Course rapide avec un enchainement de belles difficultés avant de finir par un circuit en bord de mer. Moins de 60coureurs classés et seulement 2...
En voir plus

Diana PeñuelaDiana Peñuela
24-09-2018 15:53:16

Message de Diana Peñuela du 24-09-2018Última válida #copacolombiamtb @cccmtb en una de las mejores pistas del país, en mi casa #Manizales .

Gracias @secdeportemzl por darle continuidad al desarrollo de estos grandes eventos deportivos.

📸 @nicolasgonzalezm...
En voir plus

Jesus HernandezJesus Hernandez
24-09-2018 15:45:46

Message de Jesus Hernandez du 24-09-2018-5D @gfcontador
Empieza la cuenta atrás!!!
Vamossssssss!!!!💪💪💪
En voir plus

Quentin PacherQuentin Pacher
24-09-2018 15:25:08

Message de Quentin Pacher du 24-09-2018👉🏼 Prochain dossard jeudi, direction la Belgique pour la Famenne Ardenne Classic 🇧🇪
.
📸 @pascalbesse
En voir plus

Jaime CastrilloJaime Castrillo
24-09-2018 15:20:21

Message de Jaime Castrillo du 24-09-2018¡29° en el mundial sub23 de CRI!

Foto: RFEC
En voir plus

Lizzie DeignanLizzie Deignan
24-09-2018 15:11:39

Message de Lizzie Deignan du 24-09-2018Check out the #LizziexSantini winter 2019 collection with Santini Cycling Wear https://youtu.be/s7fcHVGxXKk
Voir la vidéo

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
24-09-2018 15:10:07

Message de Taylor This kills me to say good bye for now. I loved you the moment you came into my life. Yesterday my brother, my friend, my pup sadly passed away yesterday....
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
24-09-2018 15:06:31

Message de Movistar Team du 24-09-2018Jaime Castrillo Zapater - 29th, #InnsbruckTirol2018, U23 ITT (+1'38")

🥇 Mikkel Bjerg (DEN) - 32'31"
🥈 Brent Van Moer (BEL) - +33"
🥉 Mathias Norsgaard (DEN) - +38"

📸 Photo Gomez Sport / RFEC
En voir plus

AGO-AquaServiceAGO-AquaService
24-09-2018 15:04:48

Tom Wirtgen s'est classé, ce lundi, 26e/70 du championnat du monde de contre-la-montre espoirs #U23 à Innsbruck à 1:30.90 du vainqueur, le Danois Mikkel Bjerg. Tom a bouclé les 27,7...

Team SunwebTeam Sunweb
24-09-2018 15:03:37

Message de Team Sunweb du 24-09-201814th and 15th for Lennard Kämna and Max Kanter at the World TT champs!

#KeepChallenging #WirSindTeamSunweb🇩🇪 #InnsbruckTirol2018
Voir les 2 photos

Chrono des NationsChrono des Nations
24-09-2018 15:00:03

Message de Chrono des Nations du 24-09-2018Que diriez-vous de voir la course comme vous ne l'avez jamais vu ?
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 24-09-2018PROTO Team Delko Marseille Provence : ↪️ Retour sur la semaine passée des Marseillais… 🇮🇹 🇧🇪 🇫🇷 😅️
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
24-09-2018 14:54:12

Message de Trek-Segafredo du 24-09-2018A selection of amazing photos by photographer Kristof Ramon from the UCI Road World Championships Team Time Trial.
Voir les 10 photos

Jens VoigtJens Voigt
24-09-2018 14:53:38

Message de Jens Voigt du 24-09-2018On my way to Marin County. This Saturday- @JensieGranFondo . Mt. Tamalpais included. Come around and have great day with me. And who knows- i might be singing again on...
En voir plus

Tour of the AlpsTour of the Alps
24-09-2018 14:37:09

Message de Tour of the Alps du 24-09-2018🇬🇧 2018 Tour of the Alps lived a thrilling final act in Innsbruck among the amazing #Tirolo’s landscapes and now the 2018 UCI Road World Championships will be awarded on...
Voir la vidéo

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
24-09-2018 14:36:56

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 24-09-2018VICTOR CAMPENAERTS SET FOR TIME TRIAL OF WORLD CHAMPIONSHIPS 2018

Though he may not be one of the top contenders for the World Title in 2018 UCI Road World Championships...
En voir plus

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
24-09-2018 14:36:20

Message de Frederico Figueiredo du 24-09-2018Frederico Figueiredo a partagé 11 photos.
Voir les 11 photos

AGO-AquaServiceAGO-AquaService
24-09-2018 14:31:08

Message de AGO-AquaService du 24-09-2018LIVESTREAM: Sterke Van Moer op WK tijdrijden, wat doet Leysen? : Pour suivre le clm de Tom Wirtgen au mondial d’Innsbruck > https://sporza.be/nl/matches/wielrennen/2018-09/wk-wielrennen-tijdrit-beloften/
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 24-09-2018Fred Guesdon après l'Eurométropole Tour et le GP d'Isbergues : "Valentin Madouas a été bien présent durant ces deux jours en sortant d’un stage avec l’équipe de France. Il est...
En voir plus

Message de Alessandro De Marchi 🌈
🌍
🚴‍♂️
🤟

------------------------------------------------------------------------------------------

@innsbruck_tirol2018
@italiateam
@federciclismo_official
@conisocial
@uci_cycling
@tirolexplorer
@innsbrucktourism

#worldchampionshipsinnsbruck2018
#insbruck2018
#tyrol
#rossodibuja
#azzurri
En voir plus

Jérémy RoyJérémy Roy
24-09-2018 14:22:10

Message de Jérémy Roy du 24-09-2018Les Cafés du sport tourangeau : Rendez vous le 1er Octobre pour la première conférence Les Cafés du Sport Tourangeau mis en place par Antoine Burbaud
1ère thématique : La Reconversion...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 24-09-2018🌈 2018 UCI Road World Championships Innsbruck-Tirol 🌈

Nous comptons sur vous pour encourager les coureurs Terre-et-Ciel.

▪CLM
🇨🇭 Silvan Dillier
🇱🇹 Gediminas Bagdonas

...
En voir plus

Ted KingTed King
24-09-2018 13:23:38

Message de Ted King du 24-09-2018Until now, I’ve never owned a single room dedicated to my bikes. Now I own a bike barn. It’s a man cave meets Vermont.
En voir plus

Anna van der BreggenAnna van der Breggen
24-09-2018 12:55:55

Message de Anna van der Breggen du 24-09-2018WK tijdrit in Innsbruck volgende doel : Morgen is alweer de volgende wedstrijd in Innsbruck 🇦🇹️. Dan rijden we de individuele tijdrit. Op mijn website lees je een voorbeschouwing:
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
24-09-2018 12:46:36

Message de Ondřej Cink du 24-09-2018Champagne 🍾 shower 🚿
#jeleniagora #majarace2018 #victory🏆🏁 #fullgasmtb #cycling #mtb #champagne #happy #endoftheseason
En voir plus

Elena CecchiniElena Cecchini
24-09-2018 12:43:14

Message de Elena Cecchini du 24-09-2018DREAM TEAM 💙❤️🖤💛💚 @innsbruck_tirol2018
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
24-09-2018 12:42:40

Message de Damiano Cunego du 24-09-2018Grazie a Telearena per questo servizio.L’assessore allo Sport Filippo Rando , Enrico Mantovanelli
Voir la vidéo

Lex AlbrechtLex Albrecht
24-09-2018 12:03:53

Message de Lex Albrecht du 24-09-2018The Team TIBCO-Silicon Valley Bank Voler Apparel doesn’t lie: it’s officially fall.
Voir la vidéo

Message de Filippo Ganna Official Fan Club du 24-09-2018Noi ci stiamo preparando per le classiche d’autunno... sperando che faccia un po’ più freschino per poterli sfoggiare!!😂😂🐗🐗🐗
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 24-09-2018Quick-Step Floors discuss the importance of communication during each race. When they compete, our riders are equipped with the expertly tuned Bang & Olufsen Earset headphones to ensure the communication...
Voir la vidéo

Tiago MachadoTiago Machado
24-09-2018 11:33:54

Message de Tiago Machado du 24-09-2018IX Bike Tour Tiago Machado : Hora de pôr a leitura em dia meus amigos 🤗
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
24-09-2018 11:10:29

Message de The Tour Of Britain du 24-09-2018Blog: OVO Energy Tour of Britain | OVO Energy : 💚 Don't miss OVO Energy CEO Chris Houghton's latest blog, in which he looks back at this year's Tour of...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
24-09-2018 10:59:59

Message de Team Sunweb du 24-09-2018Our Men's program powering to silver at the world TTT champs yesterday! 🥈

#KeepChallenging #CreatingMemories #InnsbruckTirol2018🌈

📸Chris Auld
En voir plus

Romain Le RouxRomain Le Roux
24-09-2018 10:52:32

Message de Romain Le Roux du 24-09-2018Fier et honoré de vous annoncer ma prolongation de contrat pour la saison 2019 au sein de la Formation Equipe Fortuneo Samsic .
Merci à Emmanuel Hubert Manager, ainsi qu'à l'ensemble...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 24-09-2018Sébastien Joly : "La semaine en Italie a été dense mais a constitué une bonne préparation pour la fin de saison."

➡ po.st/TrofeoMatteotti

📸 Sirotti
Voir les 4 photos

AGO-AquaServiceAGO-AquaService
24-09-2018 10:34:55

Message de AGO-AquaService du 24-09-2018Notre coureur Tom WirTgen entre en lice ce lundi aux championnats du monde d'Innsbruck dans le cadre de l'épreuve de contre-la-montre U23 qui est programmée entre 14h40 et 16h50.
LIVE >>>...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
24-09-2018 10:24:21

Message de Santos Tour Down Under du 24-09-2018Canyon-SRAM crowned world TTT champions : The UCI Road World Championships are underway and CANYON//SRAM Racing drew first blood with victory in the Team Time Trial.

More: http://bit.ly/CanyonSRAMwinsTTT
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
24-09-2018 10:00:12

Message de UAE Team Emirates Supporters du 24-09-2018"L ' onesta' di Fabio. Cassani non avrebbe mai tolto la maglia azzurra a Fabio Aru e anche questo rientra nei compiti di un CT, che deve pensare non solo...
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
24-09-2018 10:00:05

Message de Vitor Gamito du 24-09-2018Aproxima-se a 6ª edição do Vitor Gamito Training Camp no H2otel Congress & Medical SPA.

Faltam apenas 3 semanas para mais um fim-de-semana inesquecível, num dos melhores hotéis de Portugal e...
En voir plus

Jaime CastrilloJaime Castrillo
24-09-2018 09:41:13

Message de Jaime Castrillo du 24-09-2018⏱¡Hoy mundial sub23 de CRI!
⏰ Salida de Jaime: 15:58h
📺 Eurosport y Teledeporte.
📸 Foto: Movistar Team
En voir plus

Guillaume BoivinGuillaume Boivin
24-09-2018 09:39:03

Message de Guillaume Boivin du 24-09-2018La VRAI superstar de notre couple c’est @cath_the_brat Il y a un an, tu étais en béquille suite à une opération pour une fracture de stress à la hanche. Hier,...
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
24-09-2018 09:31:32

Message de Rachel Neylan du 24-09-2018D R E A M mountain training partner 🚘🖤🚴🏼‍♀️
.
.
.
With bike and all the necessary gear and bouncing around around the alps with this bueaty made it a breeze!
.
.
.
Grazie mille...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
24-09-2018 09:29:53

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 24-09-2018⚡NEW WEBSHOP ⚡

Check out the new official Lotto Soudal webshop, where you'll find cycling clothes, products to maintain your bike, fan items and much more!!

🚴‍♂️ 🚴‍♀️

Take a look at:...
En voir plus

Brent BookwalterBrent Bookwalter
24-09-2018 09:22:35

Message de Brent Bookwalter du 24-09-2018Headed for @uci_cycling @innsbruck_tirol2018 World Championships with @usacycling this week! Always an honor to be selected and line up representing the USA 🇺🇸 also great to get some time...
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 24-09-2018Gp Isbergues 🏆

10h50 à Isbergues, pour une première édition, les filles ne sont pas gâtées par le temps, de la pluie, beaucoup de pluie sur l’épreuve nordiste.
A peine lancé,...
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
24-09-2018 09:02:40

Message de Ondřej Cink du 24-09-2018Jelenia Gora HC Maja Race Trophy 🏆
🥇
📸 Jsphoto.cz
Voir les 5 photos

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
24-09-2018 09:00:00

Message de Giro d'Italia du 24-09-2018Good Morning!!! In a few hours we will find out the Big Start of the Giro d’Italia 102!
En voir plus

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 24-09-2018Team results #TrofeoMatteotti

18 Lietaer E.
27 Peyskens D.

Web > https://www.wbca.be/course/trofeo-mateotti-1-1/#tribe-events-single-event-palmares
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 24-09-2018Philippe Gilbert's victory in Grand Prix d'Isbergues means that he has now won at least one race in each season since turning pro.
#WayToRide
Photo credit: Bruno Bade Photo
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
24-09-2018 08:46:28

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 24-09-2018TROFEO MATTEOTTI: SIMONE VELASCO CHIUDE IN TOP 5

E' stata un'edizione totalmente diversa dalle precedenti quella del Trofeo Matteotti 2018 che ha riportato in alto la Wilier Triestina - Selle Italia...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
24-09-2018 08:45:35

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 24-09-2018TROFEO MATTEOTTI: TOP 5 FOR SIMONE VELASCO

It was a wicked edition of Trofeo Matteotti that have seen the team Wilier Triestina - Selle Italia again in the first places of...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
24-09-2018 08:44:13

Message de Team Cofidis du 24-09-2018Le cyclisme est bien un sport de guerriers ! Dans des conditions climatiques extrêmes (vent, pluie et froid), Christophe Laporte a réalisé une course héroïque, conclue à la 2ème place...
Voir les 10 photos

Chantal BlaakChantal Blaak
24-09-2018 08:33:18

Message de Chantal Blaak du 24-09-2018Yesterday 1 year ago I became World Champion. Goosebumps, literally! I enjoyed every moment in the 🌈jersey! Saturday we're gonna fight again on a challenging course! #innsbrucktirol2018 #knwu #worldchampionsship #huphollandhup
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
24-09-2018 08:18:14

Message de Rafał Majka du 24-09-2018MŚ Innsbruck 2018. Piotr Wadecki: "każdy z tej dwójki może pojechać bardzo dobry wyścig" - Rowery.org : Kilka słów od Piotra Wadeckiego, trenera kadry narodowej elity mężczyzn, na Innsbruck

https://rowery.org/2018/09/23/ms-innsbruck-2018-piotr-wadecki-kazdy-z-tej-dwojki-moze-pojechac-bardzo-dobry-wyscig/
En voir plus

Rein TaaramäeRein Taaramäe
24-09-2018 08:16:33

Message de Rein Taaramäe du 24-09-2018Eile Tour de Gevaudin ühepäevasõit prmaal, 155km väga raske trassil. Kolmas järjestikune poodiumi nädalavahetus, seekord sain sugeda noore soome talendi Jaakko Hannineni käest, tulime fhinisisse kahekesi ja vastu ma talle...
Voir les 2 photos

Hammer SeriesHammer Series
24-09-2018 08:15:19

Message de Hammer Series du 24-09-2018'Groundbreaking, original, fun, spectacular' - As the countdown continues to the 2018 end of season showdown at Hammer Hong Kong on 14th October the likes of Team Sky's Owain Doull...
Voir la vidéo

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 24-09-2018Bonne semaine à tous !!
Une semaine à l'accent autrichien, puisque les championnats du Monde ont actuellement lieu à Innsbruck - Tyrol (Austria), avec en point d'orgue la course élite messieurs...
Voir les 2 photos

Davide CimolaiDavide Cimolai
24-09-2018 08:07:23

Message de Davide Cimolai du 24-09-2018Buongiorno ☀️

Morning Motivation 🏋🏻‍♂️
En voir plus

CCC TeamCCC Team
24-09-2018 08:00:41

Message de CCC Team du 24-09-2018GALLERY: As the dust settles on the #InnsbruckTirol2018 Team Time Trial, go behind the scenes and re-live the final BMC Racing Team TTT from start to finish in photos.

Thanks to...
Voir les 22 photos

Edwin ÁvilaEdwin Ávila
24-09-2018 07:56:23

Message de Edwin Ávila du 24-09-2018Terminamos muy contento con las carreras en #italia🇮🇹. Siguiente parada #belgica🇧🇪. Luego, pronto para #china🇨🇳. Here we go!!! 🏃‍♂️🏃‍♂️✈️✈️#vintage #placer #bike #enjoy #excited #happy #cycling #race #colombia #oneobsession
Voir les 4 photos

AGO-AquaServiceAGO-AquaService
24-09-2018 07:53:59

Message de AGO-AquaService du 24-09-2018Nous souhaitons un très heureux anniversaire à notre coureur Tom van Vuchelen #19ans 🍾🎂
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
24-09-2018 07:31:52

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 24-09-2018🎉 HAPPY BIRTHDAY 🎉

Sports director Kurt Van de Wouwer turns 47 today!

The Lotto Soudal team wishes him a very happy birthday!

Leave your message for Kurt as well 👇.
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
24-09-2018 07:24:56

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 24-09-2018Jour de #FashionWeek à Paris, l'occasion de faire défiler notre gamme #KopGlaz by KOP !

Notre boutique ▶ http://bit.ly/CollabKopGlaz

#ThereIsNoTry l #FashionGlaz l #GlazTouch
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 24-09-2018‪No, it wasn't a dream: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/gallery/show‬
‪#InnsbruckTirol2018‬
‪Photo: GettySport‬
Voir les 4 photos

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
24-09-2018 07:12:37

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 24-09-2018Muy contentos de confirmar que Nick Schultz será finalmente de la partida en la prueba en ruta de 2018 UCI Road World Championships Innsbruck-Tirol. El australiano de Team Caja Rural-Seguros...
En voir plus

Tour du GevaudanTour du Gevaudan
24-09-2018 06:40:46

Message de Tour du Gevaudan du 24-09-2018JT 19/20 Languedoc-Roussillon - France 3 Occitanie : Merci à France 3 Languedoc-Roussillon pour leur présence et pour ce reportage ( à partir de la 19'40'')
https://france3-regions.francetvinfo.fr/occitanie/emissions/jt-1920-languedoc-roussillon
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
24-09-2018 06:40:00

Message de Team Novo Nordisk du 24-09-2018Team Novo Nordisk's Top Race Videos of Summer 2018 : Six podiums, multiple top 10’s and a victory for David Lozano at Tour du Rwanda- check out Team Novo Nordisk's...
En voir plus

Tour du GevaudanTour du Gevaudan
24-09-2018 06:04:45

Un Tour du Gévaudan Occitanie qui se termine
Pour 2018 , une seule étape , mais quelle étape , de magnifiques routes , en très bon état , très bien sécurisées...

Message de EF Education First Pro Cycling du 24-09-20182018 UCI Road World Championships Innsbruck-Tirol starts for #PinkArgyle today! Julius van den Berg is chasing rainbows 🌈 in the U23 time trial.

Watch live from 2:40PM CET (6:40AM MDT)...
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
24-09-2018 04:42:34

Message de Santos Tour Down Under du 24-09-2018Porte replaced by Schultz in worlds lineup : Bad news for Richie Porte Fans, with illness striking the Aussie team leader. Wishing Richie all the best with his recovery 🤞...
En voir plus

Accès aux messages par jour

September 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

August 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31