ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
28-09-2018 23:30:01

Message de Santos Tour Down Under du 28-09-2018Good luck to our Road Queen Amanda Spratt and the rest of the Aussies in today's Road Race - bring home the rainbows ladies 💪 👸
En voir plus

Ricardo Vilela - AtletaRicardo Vilela - Atleta
28-09-2018 22:51:32

Message de Ricardo Vilela - Atleta du 28-09-2018Boa noite amigos,

Terminada a 8.ª etapa do Clasico RCN na Colômbia. Durante estes 8 dias só em 3 subidas juntas fizemos 140kms, e quase 7000m de desnível 😂😅.
Hoje tentamos, mas...
Voir les 2 photos

Karol-Ann CanuelKarol-Ann Canuel
28-09-2018 20:57:10

Message de Karol-Ann Canuel du 28-09-2018Demain matin (samedi 29) - live sur UCI Channel
Voir la vidéo

Diana PeñuelaDiana Peñuela
28-09-2018 20:41:45

Message de Diana Peñuela du 28-09-2018Esta era la parte más complicada de la pista para mi... decía que era imposible!!
Pero un día antes de la #copacolombiamtb logré hacerla, y la perspectiva cambio. De parecer...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
28-09-2018 20:40:44

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 28-09-2018BJORG LAMBRECHT TAKES SILVER AT U23 2018 UCI Road World Championships Innsbruck-Tirol!

On the demanding course in Innsbruck, the 21-year-old Belgian proved to be one of the strongest riders in...
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
28-09-2018 20:31:03

Message de Rally UHC Cycling du 28-09-2018UHCCFMissionRide2018 : You have until Sunday to order your UnitedHealthcare Children's Foundation, Inc. Mission Ride clothing! Support a great cause and look good at the same time!
En voir plus

Alberto BettiolAlberto Bettiol
28-09-2018 20:04:20

Message de Alberto Bettiol du 28-09-2018#tbt l’ultimo km del mondiale 2017 🇮🇹🇮🇹🇮🇹🇮🇹 che bel ricordo!
In bocca al lupo #azzurri fateci sognare! #scarpa sarà con voi 🦅


#italia #nazionale #cycling #lovemyjob #tricolore #uciworldchampionship
📸@bettiniphoto
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
28-09-2018 19:45:11

Message de Mitchelton-SCOTT du 28-09-2018FEATURE: Where I ride - Amanda Spratt's preparation for the world championships : FEATURE: On the eve of the #InnsbruckTirol2018 women's world championship road race, Amanda Spratt gives us an...
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
28-09-2018 19:36:00

Message de Steve Morabito Athlète du 28-09-2018Première sortie à @innsbruck_tirol2018 avec @swisscyclingteam
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
28-09-2018 19:26:09

Message de BORA-hansgrohe du 28-09-2018From the new @BORAGmbh office in Austria, #BORAhansgrohe press conference with @Peter Sagan.

Aus dem neuen #BORA Office in Österreich, unsere BORA - hansgrohe Pressekonferenz mit Peter Sagan.
Voir la vidéo

Jens VoigtJens Voigt
28-09-2018 19:08:01

Message de Jens Voigt du 28-09-2018Well, i guess since it has my name on it its just normal to get the number 1, right?!
If you haven't registered for @JensieGranFondo yet, do so here: bit.ly/JensieGFRegist…
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
28-09-2018 19:04:05

Message de Adriano Malori du 28-09-2018A voi è mai capitato che la vostra fidanzata vi dica "usciamo per una pizza io e te" e invece vi trovate al ristorante tutti gli amici e la famiglia...
En voir plus

Justin MottierJustin Mottier
28-09-2018 18:58:24

Message de Justin Mottier du 28-09-2018WEEBIKE officiellement lancé ! Rendez-vous tous sur l’AppStore ou Google Play pour télécharger Weebike et rendre plus accessible le cyclisme et triathlon ! Les cartes sont dans vos mains... 👋🏼🚨🏁
En voir plus

Message de Supporterspagina Kelly en Kim Van den Steen du 28-09-2018Morgen staat Kelly aan de start van het wereldkampioenschap in Innsbruck 🇦🇹
Nadat ze vorig jaar zwaar is gevallen op het wk in Bergen is ze nu terug van de partij...
Voir les 2 photos

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
28-09-2018 18:27:57

Message de Fans de Marvin Tasset du 28-09-2018Famenne-Ardenne Classic 2018
📸 Ago-AquaService
Voir les 3 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
28-09-2018 18:00:25

Message de UAE Team Emirates Supporters du 28-09-2018Al mondiale di Innsbruck non solo coi corridori. Si perché oltre al sicuro protagonista Rui Costa, nella spedizione del Portogallo c' è anche il massaggiatore Bruno Lima. 💪💪#uaetilovvo #PROVARCISEMPRE
Voir les 5 photos

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
28-09-2018 17:52:56

Message de Michał Kwiatkowski du 28-09-2018Team 🇵🇱💪 2018 UCI Road World Championships Innsbruck-Tirol
Michał Gołaś
Rafał Majka
Maciej Bodnar
Łukasz Owsian
Maciej Paterski Official Fanpage
Kwiato
📷 Tomasz Markowski
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
28-09-2018 17:34:25

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 28-09-2018Han sido cinco años en los que hemos disfrutado de tu compañerismo, entrega y combatividad encima de la bici. Eres el ejemplo perfecto de lo que significan los valores de...
En voir plus

Alexandre GeniezAlexandre Geniez
28-09-2018 17:27:46

Message de Alexandre Geniez du 28-09-2018Premier entraînement à 2018 UCI Road World Championships Innsbruck-Tirol 🇦🇹avec Fédération Française de Cyclisme (FFC) 🇫🇷

🏔️ Sans surprise un circuit très dur ! Les descentes sont techniques et très peu...
En voir plus

Anna PlichtaAnna Plichta
28-09-2018 17:15:32

Message de Anna Plichta du 28-09-2018W tym składzie staniemy jutro na starcie Mistrzostw Świata w kolarstwie szosowym @innsbruck_tirol2018
Prosimy o kibicowanie, a transmisje do zobaczenia na TVP sport i Eurosport 🇵🇱🇵🇱😊
En voir plus

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 28-09-2018DH Famenne Ardenne Classic
Voir les 11 photos

Message de Aleksandr Riabushenko Official Fanclub du 28-09-2018Siamo arrivati ad innsbruck!!!siamo veramente felici di poter vedere il nostro campione gareggiare nel campionato del mondo!!! Forza Aleksandr Riabushenko!!! SIAMO ORGOGLIOSI DI TE!!! Vamosss
En voir plus

AGO-AquaServiceAGO-AquaService
28-09-2018 17:06:16

Message de AGO-AquaService du 28-09-2018DH Famenne Ardenne Classic
Voir les 13 photos

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
28-09-2018 17:04:41

Message de Amgen Tour of California du 28-09-2018We’re so excited for the UCI Road World Championships this weekend! Be sure to tune in and cheer for your favorite riders as they take on the best of the...
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
28-09-2018 17:03:10

Message de Steve Morabito Athlète du 28-09-2018Première sortie à @innsbruck_tirol2018 avec @swisscyclingteam ☀️
En voir plus

Diego Rosa fans clubDiego Rosa fans club
28-09-2018 17:01:44

Message de Diego Rosa fans club du 28-09-2018Vi aspettiamo numerosi dajee!!💪💪🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♀️🚴‍♀️
En voir plus

Stefan DeniflStefan Denifl
28-09-2018 17:01:00

Message de Stefan Denifl du 28-09-2018Das letzte mal Seite an Seite führen wir zwei 2011 - dort zusammen als Ausreißer bei der Kalifornien Rundfahrt! Heute durfte ich den 3fachen Weltmeister Óscar Freire meine schöne...
Voir les 2 photos

Tim WellensTim Wellens
28-09-2018 16:45:41

https://www.instagram.com/p/BoRXCI4guRf/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1wyjil6swmtkf 🙈🙈🙈

Ramunas NavardauskasRamunas Navardauskas
28-09-2018 16:20:49

Message de Ramunas Navardauskas du 28-09-2018We survived the day !!!! Tomorrow another day in yellow 😅👌🏻🤔💎 #navardauskas @rudyproject @bahrain_merida @lteam_official #merida
Photo 📸 @gabinava93
Nuotrauka publikuoti be autoriaus sutikimo draudžiama🤷‍♀️
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
28-09-2018 16:17:01

Message de Taylor Stoked to be heading to @hincapiesports Gran Fondo! Always a good vibe rolling around G Town with Big @ghincapie! Come out and join us Oct 20th! Hyped to see everyone....
En voir plus

Elena CecchiniElena Cecchini
28-09-2018 16:12:11

Message de Elena Cecchini du 28-09-2018Ha portato bene l’altra settimana, di nuovo Elena Buona Fortuna 🍀 per il mondiale su strada di domani 🤞🚴🏼‍♀️💙!!
En voir plus

Ramunas NavardauskasRamunas Navardauskas
28-09-2018 16:12:03

Message de Ramunas Navardauskas du 28-09-2018Linkejimai ! Best wishes from the Start stage 2 Tour of Black Sea 🌊👌🏻😊
📸 @gabinava93 ( Gabriele Navardauskiene)
Nuotraukas publikuoti be autoriaus sutikimo draudžiama🤷‍♀️
En voir plus

Stefan DeniflStefan Denifl
28-09-2018 16:04:09

Message de Stefan Denifl du 28-09-2018Once teammates back in Cervelo - today I had the honour to show Thor my home #Tirol @visittirol @innsbruck_tirol2018 @sporttirol
En voir plus

Alex KirschAlex Kirsch
28-09-2018 16:00:16

!REMINDER!

Radio 100,7 ab 18.12 muer lauschteren😊

Davide CimolaiDavide Cimolai
28-09-2018 15:57:08

Message de Davide Cimolai du 28-09-2018Alberta : Uno degli articoli più belli e significativi.
Grazie Alberta
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
28-09-2018 15:48:45

Message de Team Sunweb du 28-09-2018"We were really strong throughout the race as a team. We knew the descent well, but thought it would be too easy to attack and make the difference there." -...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
28-09-2018 15:42:00

Message de Trek-Segafredo du 28-09-2018Trek-Segafredo and Trek Bikes work with CA Technologies to build the fastest bikes even faster and deliver them to the racers that need them.
Voir la vidéo

Greg Van AvermaetGreg Van Avermaet
28-09-2018 15:41:18

Message de Greg Van Avermaet du 28-09-2018Van Avermaet: "Die slotklim gaat misschien mijn petje te boven" : Op naar een loodzwaar WK.
En voir plus

UAE TourUAE Tour
28-09-2018 15:35:52

Message de UAE Tour du 28-09-2018Who fancies riding their bike this weekend?
#RideToAbuDhabi
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
28-09-2018 15:33:37

Message de Movistar Team du 28-09-2018🇦🇹🌈👏 Difícil pedir más a Jaime Castrillo Zapater. Combativo hasta el último metro, comprometido dando más del 100%. 6º en el Mundial sub23 #InnsbruckTirol2018. Muy orgullosos de ti. #RodamosJuntos (🎥...
Voir la vidéo

Dubai TourDubai Tour
28-09-2018 15:29:59

Message de Dubai Tour du 28-09-2018Hands up for the weekend!
How many riders can you name?
#DubaiTour
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
28-09-2018 15:21:43

Message de Team Bahrain Merida du 28-09-2018cyclingnews.com : Eight-man Slovenian team pursue rainbow jersey
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
28-09-2018 15:21:23

Message de UAE Team Emirates Supporters du 28-09-2018Al mondiale di Innsbruck under 23, buon settimo posto per il nostro futuro portacolori Tadej Pogacar. Il ventenne Sloveno che fa della regolarità il suo punto di forza, in una...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
28-09-2018 15:20:16

Message de Team Sunweb du 28-09-2018Marc Hirschi nailed it on the descent with Shimano-Road disc braking excellence on his Giant Bicycles TCR! 🌈

#KeepChallenging #InnsbruckTirol2018
Voir les 2 photos

Hammer SeriesHammer Series
28-09-2018 15:18:39

Message de Hammer Series du 28-09-2018#HammerSeries leaders Mitchelton-SCOTT have been enjoying a highly successful 2018 and their Hammer Hong Kong sports director Matt Wilson is hoping the winning momentum will continue in the series finale...
Voir la vidéo

Tour de PologneTour de Pologne
28-09-2018 15:16:03

Message de Tour de Pologne du 28-09-2018Specjalna atrakcja dla mieszkańców Tarnowskich Gór. 3 i 4 października na Rynku zatrzyma się mobilne muzeum Tour de Pologne. Jedyne takie w kolarskim świecie. Odwiedzić będzie mógł ja każdy, bez...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
28-09-2018 15:14:34

Message de Team Sunweb du 28-09-2018Marc Hirschi wird U23-Weltmeister! Glückwunsch zu dieser starken Leistung! 🏆🌈

#KeepChallenging #InnsbruckTirol2018
En voir plus

Jaime CastrilloJaime Castrillo
28-09-2018 15:14:02

Message de Jaime Castrillo du 28-09-2018¡Jaime sexto en el Mundial sub23!
Después de una carrera durísima, Jaime ha sufrido, ha dado la cara y ha mostrado su carácter luchando con los mejores!
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
28-09-2018 15:12:58

Message de Team Sunweb du 28-09-2018YES!! GOLD FOR Marc Hirschi!! 🌈🥇

#KeepChallenging #InnsbruckTirol2018
En voir plus

Bjorg Lambrecht OfficialBjorg Lambrecht Official
28-09-2018 15:05:47

Message de Bjorg Lambrecht Official du 28-09-2018Bjorg heeft zojuist de Belgische ploeg nog een medaille geschonken met zijn 2de plaats op het wk in Oostenrijk.
Met dank aan de ploeg en supporters voor deze ongelooflijke ervaring!!! #InnsbruckTirol2018
Voir les 4 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
28-09-2018 15:04:41

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 28-09-2018Félicitations à Patrick Müller pour son superbe Championnat du Monde Espoir ! 🎩

Placé, offensif, inspiré, notre Man In Glaz termine 9e et a montré l’étendue de son talent pour...
En voir plus

Omar Fraile MatarranzOmar Fraile Matarranz
28-09-2018 14:53:03

Message de Omar Fraile Matarranz du 28-09-2018Omar y el resto del equipo reconociendo el circuito de Innsbruck.

📸 Photogomez
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
28-09-2018 14:51:09

Message de Equipe Arkéa Samsic du 28-09-2018J-2 pour Warren Barguil et l'Equipe de France ! #Innsbruck2018 #AllezlesBleus
En voir plus

Tour du GevaudanTour du Gevaudan
28-09-2018 14:50:01

Message de Tour du Gevaudan du 28-09-2018UCI Road World Championships - Men Under 23 road race- | Tissot Timing : Le vainqueur du Tour du Gévaudan Occitanie Jakko Hanninen
termine 3eme du championnat du monde ....
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 28-09-2018Sponsoren zetten zich achter Roompot-Charles Cycling Team : NIEUWS | 'Roompot-Charles Cycling Team' volgend jaar als ProContinentaal team in het peloton. Lees meer 👉 https://bit.ly/2OU4nuF
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
28-09-2018 14:15:42

Message de Israel Cycling Academy du 28-09-2018Fun day out there at Sovev TLV-Ride!
Thank you all for coming out there.
See you soon!

Zwift
Zwift Israel
סובב תל-אביב-יפו
עיריית תל-אביב-יפו
כפיים אקטיב - KPM
Voir les 6 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
28-09-2018 13:49:40

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 28-09-2018🤓 Superbe course de Patrick Müller, échappé sur les Mondiaux Espoirs en compagnie de deux équipiers suisses ! 🇨🇭

Il vient même de s'isoler avec Mark Padun en tête de course...
En voir plus

Julian Alaphilippe OfficielJulian Alaphilippe Officiel
28-09-2018 13:43:04

Message de Julian Alaphilippe Officiel du 28-09-2018Direction le Championnat du monde avec l'équipe de France🇫🇷 .

#allezlesbleus
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
28-09-2018 13:16:03

Message de Movistar Team du 28-09-2018It hasn't been a particularly easy journey, but he's finally in Austria 😎 #VamosBala #InnsbruckTirol2018

Alongside Alejandro Valverde, twelve other Movistar Team riders are taking part in the World Championships'...
Voir les 2 photos

Matteo Montaguti for FunMatteo Montaguti for Fun
28-09-2018 13:09:30

Message de Matteo Montaguti for Fun du 28-09-2018È solo un’altra salita, quando si scollina tutto diventa più facile...#nofilter #picoftheday #pensierieparole #bikedreams #salita #nopainnogain #rostistyle #bolleyewear @ekoicycling
En voir plus

Brent BookwalterBrent Bookwalter
28-09-2018 13:05:49

Message de Brent Bookwalter du 28-09-2018Heading into Worlds : Racing for the USA has a special feeling because it is more than a traditional sports team; it’s my country and part of who I am....
En voir plus

Brent BookwalterBrent Bookwalter
28-09-2018 13:03:06

Message de Brent Bookwalter du 28-09-2018Getting all of our smiles out before Sunday! 🇺🇸🇺🇸🇺🇸
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
28-09-2018 12:39:17

Message de Audrey Cordon-Ragot du 28-09-2018Dernier jour avant les Championnats du Monde @innsbruck_tirol2018 . Une grande envie de bien faire, de donner notre 100%! Let’s see....🤙🏼 @ffcyclisme @franceolympique @alecyclingofficial @lookcycle @honda @ Innsbruck, Austria
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
28-09-2018 12:28:58

Message de Trek-Segafredo du 28-09-2018Segafredo Zanetti confirmed as sponsor of new Trek women’s team | Trek Race Shop : Double the fun next year! Trek-Segafredo women & Trek-Segafredo men!!
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
28-09-2018 12:25:57

Message de Movistar Team du 28-09-2018La Fiesta de la Bici Movistar 2018 tiene premio : 🎁🚲 La Fiesta de la Bici Movistar España (domingo 7 de octubre en Madrid) tendrá como regalo una Canyon de...
En voir plus

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
28-09-2018 12:00:02

Message de Grands Prix Cyclistes du 28-09-2018Guillaume Boivin récolte un 3e titre chez les professionnels : Victoire de Guillaume Boivin sur la Classique Famenne Ardennes ! Il poursuit sa belle reprise après avoir été nommé meilleur...
En voir plus

Jesus HernandezJesus Hernandez
28-09-2018 11:53:15

Message de Jesus Hernandez du 28-09-2018Celebrando mi cumple sobre ruedas con @albertocontador !!!😊😊😊
Y preparados para mañana!!!
Os esperamos en la @gfcontador!!!!💪💪💪
En voir plus

MAVI GarciaMAVI Garcia
28-09-2018 11:37:49

Message de MAVI Garcia du 28-09-2018Ya estamos todas 🤩 y por fin mañana llega el gran día!! Retransmisión en directo de la carrera al completo a las 12.00h en Eurosport.
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
28-09-2018 11:31:20

Message de Tiago Machado du 28-09-2018Ja se pedalou em Innsbruck 🇵🇹💪
En voir plus

Rui CostaRui Costa
28-09-2018 11:21:31

Message de Rui Costa du 28-09-2018#innsbruck #worldchampionship
#EquipaPortugal 💪🚴
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
28-09-2018 11:17:00

Message de The Tour Of Britain du 28-09-2018☕ At the Cycle Show this weekend? Make sure to visit the OVO Energy Tour of Britain cafe!

#OVOToB
En voir plus

Liam White - CyclistLiam White - Cyclist
28-09-2018 10:56:00

Message de Liam White - Cyclist du 28-09-2018What a cracker of a week away with Federation University Australia on the Gold Coast!!! I was over the moon to take out the UniSport Australia National Time Trial Championship...
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 28-09-2018Nine Quick-Step Floors riders will compete in Sunday's World Road Race Championships: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/nine-quick-step-floors-riders-to-race-the-worlds-on-sunday/3818
#InnsbruckTirol2018
Photo: GettySport
En voir plus

Tim WellensTim Wellens
28-09-2018 10:40:46

Message de Tim Wellens du 28-09-2018What a scenery 👌🏼 2018 UCI Road World Championships Innsbruck-Tirol Belgian Cycling Team
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
28-09-2018 10:32:53

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 28-09-2018#InnsbruckTirol2018 Oggi è il giorno degli Under 23 e del nostro Miguel Florez
Today is the day of the Under 23 road race and we all will support our Miguel...
En voir plus

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
28-09-2018 10:28:31

Message de Team Androni Giocattoli du 28-09-2018E questo è Ivanito, che sfoggia il suo casco Salice Occhiali, in partenza al mondiale under 23...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
28-09-2018 10:26:01

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 28-09-2018🚴🏻‍♂️ -2 ai campionati del mondo di Innsbruck 🚵🏻‍♂️
🇮🇹 Dopo la grande prestazione di Marco Canola con l'Italia agli Europei, ora tocca a 🇯🇵 Hideto Nakane rappresentare il Giappone in...
Voir les 2 photos

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
28-09-2018 10:20:38

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 28-09-2018✅ Domingos Gonçalves se convierte en la tercera incorporación del equipo para 2019, tras completar una gran temporada en su país.

Conoce sus impresiones en nuestra web:

https://www.teamcajarural-segurosrga.com/domingos-goncalves-retorna-a-caja-rural-seguros-rga-en-2019
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
28-09-2018 10:18:34

Message de Michał Kwiatkowski du 28-09-2018Not as black as it’s painted 😅
Nie taki Höll straszny jak go malują 🗻
Team 🇵🇱 2018 UCI Road World Championships Innsbruck-Tirol
Voir la vidéo

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 28-09-2018Aujourd'hui, Valentin Madouas participe à la course en ligne espoirs des Championnats du monde d'Innsbruck !
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
28-09-2018 10:02:24

Message de La Vuelta du 28-09-2018📸 PhotoGomezSport
Voir les 5 photos

Chrono des NationsChrono des Nations
28-09-2018 10:00:54

Message de Chrono des Nations du 28-09-2018⚠️Vous aimeriez suivre le Chrono des Nations comme vous ne l’avez jamais fait ?⚠️

1️⃣ Likez la page du Chrono des Nations, 2️⃣ likez et partagez cette publication* :

👍 100...
En voir plus

Strade BiancheStrade Bianche
28-09-2018 10:00:01

Message de Strade Bianche du 28-09-2018Rural riding! #StradeBianche
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
28-09-2018 09:58:00

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 28-09-2018🇨🇭 Pour sa dernière année chez les Espoirs, Patrick Müller dispute le Championnat du Monde 2018 UCI Road World Championships Innsbruck-Tirol.

🗣 «Je vois bien un petit groupe se jouer la...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
28-09-2018 09:45:00

Message de CCC Development Team du 28-09-2018Kamil Małecki wystartuje w biało-czerwonych barwach w dzisiejszym wyścigu ze startu wspólnego o mistrzostwo świata U23 w Innsbrucku!

Kibicujmy jemu i całej reprezentacji!
En voir plus

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
28-09-2018 09:36:58

Message de Team Androni Giocattoli du 28-09-2018È la settimana dei 2018 UCI Road World Championships Innsbruck-Tirol: oggi corrono gli under 23. Ci sono anche i nostri Kevin Rivera e Ivan Sosa. Ecco Kevin con la maglia...
Voir les 3 photos

Tour De RomandieTour De Romandie
28-09-2018 08:57:25

Message de Tour De Romandie du 28-09-2018REVUE DE PRESSE DE LA CONFÉRENCE DE HIER!
Petit tour d'horizon des articles romands:
RTS: https://bit.ly/2NahIxz et https://bit.ly/2IjxK7a
Le Nouvelliste: https://bit.ly/2DJX4Vc
Arcinfo: https://bit.ly/2R3b5jA
RTN: https://bit.ly/2OlilZw
20 minutes: https://bit.ly/2xK4LWi
Le Matin: https://bit.ly/2DNxrDl
La Côte: https://bit.ly/2Qc9BCr
En voir plus

Filipe Cardoso - AtletaFilipe Cardoso - Atleta
28-09-2018 08:50:19

Message de Filipe Cardoso - Atleta du 28-09-2018Não é todos dias que temos 2mil ciclistas na roda ✌️💪🤟
Mas foi só um bocadinho, depois fiquei eu na roda deste gigante pelotão.
Monção e Melgaço Granfondo

Photo: Matias Novo
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
28-09-2018 08:49:37

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 28-09-2018TIESJ BENOOT’S & TIM WELLENS’ PRE-RACE THOUGHTS ON THE MEN’S ELITE ROAD RACE

On Sunday, the 2018 UCI Road World Championships Innsbruck-Tirol ends with the Men’s Elite Road Race. Lotto Soudal...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
28-09-2018 08:38:00

Message de Team Sunweb du 28-09-2018#DevoTeamSunweb's Nils Eekhoff extends with the team for an additional 2 years!

🎙 "I’m looking forward to the next big step in my development; I believe this is the...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
28-09-2018 08:37:02

Message de Team Sunweb du 28-09-2018Another addition to #DevoTeamSunweb as Ludvig Wacker joins the team!

🎙"Just to have the opportunity to speak with the team, let alone actually sign is amazing + something I’m extremely proud...
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
28-09-2018 08:36:46

Message de Rafał Majka du 28-09-2018Rafał Majka gotowy na mistrzostwa świata : Rafał Majka przed MŚ: "W kolarstwie trudno coś ułożyć, ale najlepiej, żeby skończyło się to naszą wygraną."

https://www.przegladsportowy.pl/kolarstwo/kolarstwo-szosowe/rafal-majka-gotowy-na-mistrzostwa-swiata/fexmycc
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
28-09-2018 08:36:01

Message de Team Sunweb du 28-09-2018Give a warm welcome to the junior double 🇨🇦 nat champ Ben Katerberg, who joins #DevoTeamSunweb next year!

🎙"It's exciting to become a part of such a high caliber team that...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
28-09-2018 08:35:15

Message de Team Sunweb du 28-09-2018After joining our Deutsche Talent Tage, Edo Maas joins #DevoTeamSunweb next year!

🎙"The team is the perfect environment for me to continue my development over the next few years."

🇳🇱#WelcomeEdo
👉🏽Edo Maas
🔗teamsunweb.com/devo-2019
...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
28-09-2018 08:32:35

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 28-09-2018Wil je beginnen met fietsen?🚴🏼‍♀️🚴🏼‍♂️ Onze Head of Performance Mathieu Heijboer geeft 3 tips!💡

****

Want to start cycling?🚴🏼‍♀️🚴🏼 Our Head of Performance Mathieu Heijboer gives 3 tips!💡
Voir la vidéo

Agnieszka SkalniakAgnieszka Skalniak
28-09-2018 08:31:50

3 tygodnie temu byłam bardzo załamana po moim upadku, wykluczylo mnie to z dwóch bardzo ważnych startów.
Już staram się o tym zapomnieć i cieszyć się z nowego kontraktu...

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
28-09-2018 08:27:26

Message de Philippe Gilbert du 28-09-2018Great news! The 100th anniversary of the World Championships will be hosted in Belgium 🇧🇪
En voir plus

Tour De RomandieTour De Romandie
28-09-2018 08:26:42

Message de Tour De Romandie du 28-09-2018Fromage Le Maréchal : ENTRÉE EN COURSE TONITRUANTE POUR Fromage Le Maréchal!
Toute la caravane du Tour De Romandie partage avec bonheur la joie du nouveau sponsor maillot jaune de la...
En voir plus

Marc FournierMarc Fournier
28-09-2018 08:26:41

Message de Marc Fournier du 28-09-2018Quelques nouvelles !

Beaucoup de "j'aime" pour soutenir notre Marco !! 🍀🏆🚲😘🇫🇷

Article Ouest-France Caen - vendredi 28 septembre 2018
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
28-09-2018 08:20:15

Message de Israel Cycling Academy du 28-09-2018היום באליפות העולם באינסברוק: עומר גולדשטיין

Today in the under 23 world championship: Omer Goldstein

הרוכב המקצועני הצעיר ביותר של אקדמי יזנק היום למסלול ההררי בן 180...
Voir les 3 photos

Team CofidisTeam Cofidis
28-09-2018 08:00:02

Message de Team Cofidis du 28-09-2018🚨 Nouveau directeur sportif !

Thierry Marichal rentre au bercail et retrouvera la Team Cofidis comme directeur sportif dès le mois de décembre !

Découvrez sa réaction et celle de notre manager...
En voir plus

AGO-AquaServiceAGO-AquaService
28-09-2018 07:51:53

Message de AGO-AquaService du 28-09-2018Notre coureur Kenny Molly entre en lice à Innsbruck ce vendredi dans le cadre du championnat du monde des espoirs au sein du Team Belgium! Likez notre page et souhaitez-lui...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
28-09-2018 07:50:55

Message de Movistar Team du 28-09-2018✍️💙 We're pleased to welcome Lluís Mas to the WorldTour - the 28-year-old Mallorca native becomes the men's Movistar Team's third signing for 2019 ➡️ movte.am/LluisSigns #RodamosJuntos
En voir plus

Valentin MadouasValentin Madouas
28-09-2018 07:41:06

Message de Valentin Madouas du 28-09-2018#championnatdumonde - Innsbruck 2018 🇦🇹️

📺 Retransmission TV :

➡️ EUROSPORT
⏰12h15

➡️FRANCE O
⏰15h00

🇨🇵️🇨🇵️🇨🇵️
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
28-09-2018 07:11:56

Message de UAE Team Emirates Supporters du 28-09-2018Un grosso in bocca al lupo ai nostri futuri atleti : Tadej Pogacar 🇸🇮 e Alessandro Covi 🇮🇹 a cui tra l' altro auguriamo anche un felice compleanno🎂🍾🥂,...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 28-09-2018🌈#InnsbruckTirol2018 🌈

L’année dernière, Benoit Cosnefroy devenait Champion du Monde Espoirs au terme d’une course folle.

Aujourd’hui, c’est au tour d’Aurelien Paret-Peintre de faire parler la poudre. 



💪 ALLEZ AURELIEN 💪
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
28-09-2018 06:40:55

Message de CCC Development Team du 28-09-2018Sezon jest długi, a przed naszymi kolarzami jeszcze kilka startów. W tym, by w dobrej dyspozycji dotrwać do ostatniego wyścigu pomaga nam INDIBA activ therapy.
Dzięki tej terapii nasi zawodnicy...
Voir la vidéo

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
28-09-2018 06:11:00

Message de Team Novo Nordisk du 28-09-2018TNN Talks: Joonas Henttala : Did you know Amgen Tour of California is Joonas's favorite race and that his father also has type 1 #diabetes?

Our Finnish rider shares a few...
En voir plus

Tour des FjordsTour des Fjords
28-09-2018 06:05:56

Message de Tour des Fjords du 28-09-2018The World Championship are already well underway, but some of the big competitions are still remaining. The Elite Road Race!
Follow the ladies on Saturday from 12:00 and the mens...
En voir plus

Lukas PöstlbergerLukas Pöstlberger
28-09-2018 06:00:02

Message de Lukas Pöstlberger du 28-09-2018Letzter Gin vor der Höll : "Letzter Gin vor der Höll"
Vielen Dank an das Team von Besenwagen Podcast für die Einladung. 🙂

➡️ Hier könnt ihr reinhören: https://www.besenwagen.com/11-letzter-gin

📷 #CauldPhoto

BORA-hansgrohe...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
28-09-2018 06:00:02

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 28-09-2018🎉Auguri di buon compleanno al responsabile dei meccanici #OrangeBlue Andrea Di Marco!
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
28-09-2018 05:57:00

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 28-09-2018👏 Brillant deuxième de la Famenne Ardenne Classic hier, Quentin Pacher a apporté le 33e podium du club cette saison !

🗣 «Je ne me suis pas posé de questions,...
En voir plus

Daniel OssDaniel Oss
28-09-2018 05:18:58

Message de Daniel Oss du 28-09-2018My every day view ❤️

#DO #DanielOss #BORAhansgrohe #cycling #iamspecialized #sworks #sportful #gopro
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 28-09-2018#PinkArgyle is back in action at #InnbruckTirol2018 with Julius van den Berg and Cyrus Monk representing in the U23 road race.

Full list of broadcasters and times: https://bit.ly/2Qawd6a
En voir plus

Petr VakocPetr Vakoc
28-09-2018 02:06:10

Message de Petr Vakoc du 28-09-2018By far the highest place I have ever been on my bike. What an amazing place to train #boulder. Thanks for showing me around @simon1kessler and for taking care of...
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht