ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Volta a PortugalVolta a Portugal
29-09-2018 22:44:42

Message de Volta a Portugal du 29-09-2018Alves Barbosa, uma das maiores referências do ciclismo nacional, que venceu a Volta por três vezes, morreu hoje aos 86 anos. A equipa da Podium manifesta os mais sentidos pêsames...
En voir plus

Ricardo Vilela - AtletaRicardo Vilela - Atleta
29-09-2018 21:13:12

Message de Ricardo Vilela - Atleta du 29-09-2018Boa noite amigos

Terminamos a penúltima e 9.ª etapa do Clasico RCN, tentamos ganhar mas não foi possível, foi um dia duro com bastantes ataques, metemos gente na fuga, atacamos, mas...
Voir les 3 photos

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
29-09-2018 20:28:07

Message de BORA-hansgrohe du 29-09-2018Some more #impressions from yesterday’s #pressconference in the new BORA office in #Tyrol.
Great atmosphere- great sponsors - great news = great evening! 🚴🏼‍♂️👨🏻‍🍳🚿
—-
Einige weitere Bilder von unserer gestrigen Pressekonferenz...
Voir les 5 photos

Fanpagina Sofie De VuystFanpagina Sofie De Vuyst
29-09-2018 20:09:05

Message de Fanpagina Sofie De Vuyst du 29-09-2018Sofie eindigde vandaag 28e op het WK in Innsbruck.
Een mooie uitslag, waarmee ze ruimschoots aan realistische volwachtingen voldeed !!
Hiermee eindigde Sofie ook als 1e Belgische.
Proficiat Sofie.
Mooie afsluiter van een héél...
En voir plus

Jose Serpa ''El Leon Jose Serpa ''El Leon "
29-09-2018 20:00:51

Message de Jose Serpa ''El Leon #Repost @apuropedalcol with @get_repost
・・・
Podio de la etapa en Bello: 1-Jaime Castañeda @jaifran1986 @OrgulloANT 2-Diego Ochoa @diego.a.ochoa.c @EPMCiclismo 3-José Serpa @jserpa01 @TEAMGWSHIMANO #ClásicoRCN
Voir la vidéo

Simon GeschkeSimon Geschke
29-09-2018 19:51:27

Message de Simon Geschke du 29-09-2018Good vibes and a motivated german team. I look very much forward to the worldchampionships in Innsbruck tomorrow!

Gute Stimmung und eine motivierte deutsche Mannschaft. Ich freue mich sehr morgen bei...
Voir les 2 photos

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
29-09-2018 19:35:47

Message de Steve Morabito Athlète du 29-09-2018Fin prêt pour demain! @innsbruck_tirol2018 @swisscyclingteam @equipegroupamafdj #AigleMartigny2020 #124 @ Stans, Tirol, Austria
En voir plus

Rudy MolardRudy Molard
29-09-2018 19:30:39

Message de Rudy Molard du 29-09-2018La French Team pour les championnats du monde 👊🏼
Rdv demain à Innsbruck pour 265km 🌈
Voir les 3 photos

Matteo Montaguti for FunMatteo Montaguti for Fun
29-09-2018 19:19:40

Message de Matteo Montaguti for Fun du 29-09-2018Cenetta Home Made “passatelli asciutti” by @valentin15s #masterchef #sdora #superwife #delicius #homesweethome #passatelli
En voir plus

Georg Preidler -ProCyclistGeorg Preidler -ProCyclist
29-09-2018 19:10:59

Message de Georg Preidler -ProCyclist du 29-09-2018Die Ruhe vor dem Sturm 😅Freue mich jetzt schon auf die Österreichischen Fans😉👍🏻💪🏻🇦🇹
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#worldchampionships #innsbruck2018 #innsbruck #tirol #teamaustria #homerace #lapierre #groupama #oakley #zwift #gozwift #procycling #procyclist #cyclist #bike #roadbike
En voir plus

Anna van der BreggenAnna van der Breggen
29-09-2018 19:06:00

Message de Anna van der Breggen du 29-09-2018Wereldkampioen wielrennen! : De regenboogtrui 🌈 om mijn schouders, wat een dag! Op mijn website lees je nu mijn verslag:
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
29-09-2018 19:03:19

Message de Peter Sagan du 29-09-2018Last ride before the UCI Worlds. Cool video by GoPro
Voir la vidéo

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
29-09-2018 19:00:40

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 29-09-2018courrier-picard.fr : Mondiaux de cyclisme: l'UCI veut promouvoir les courses d'un jour Par Le Courrier Picard | Publié le 29/09/2018mis à jour à 14h56 partager twitter Le journal du jour...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
29-09-2018 18:18:54

Message de Team Sunweb du 29-09-2018"I tried to hold the wheel for as long as I could, but she is now world champion for a reason." - Coryn Rivera wraps up today at #InnsbruckTirol2018.

📝 teamsunweb.com/worlds-rr-wmn
En voir plus

Patrick KonradPatrick Konrad
29-09-2018 18:15:48

Message de Patrick Konrad du 29-09-2018Ready for tomorrow 🌈 @innsbruck_tirol2018 will be on 🔥.
.
.
.
.
.
#uciroadworldchampionship #innsbrucktirol2018 #teamaustria🇦🇹
En voir plus

Alexandre GeniezAlexandre Geniez
29-09-2018 18:10:15

Message de Alexandre Geniez du 29-09-2018Place à la course !
🕒 Départ à 9:40
Et en chiffres ça donne
➡️ 258.5 km de course
🏔️4670 m de dénivelé positif ↗️

On compte sur votre soutien...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
29-09-2018 17:37:36

Message de Mitchelton-SCOTT du 29-09-2018Spratt smart for silver at world championships : REPORT: “I’m definitely happy with the silver medal. I can be very proud of this. I’m glad to deliver a medal for...
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
29-09-2018 17:34:45

Message de Michał Kwiatkowski du 29-09-2018Last smile before the battle.
Did everything to be ready for Sunday. It’s difficult to promise anything before very tough 250km, followed by hellish climb, but I promise a fight.
That’s my...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
29-09-2018 17:28:32

Message de UAE Team Emirates Supporters du 29-09-2018Campionato del Mondo 2018. Ci siamo !!! 7 nostri campioni proveranno a regalarci una vittoria che vale una stagione. Al via col 71 Sutherland, col 90 Polanc, col 100 Bystrom,...
En voir plus

Rui CostaRui Costa
29-09-2018 17:26:47

Message de Rui Costa du 29-09-2018A nossa modalidade está de luto. Descanse em Paz grande Alves Barbosa.
Um abraço sentido a toda a família, amigos e fãs.
En voir plus

Enric Mas NicolauEnric Mas Nicolau
29-09-2018 17:21:13

Message de Enric Mas Nicolau du 29-09-2018Listo para un Mundial duro. Mañana vamos a por todas!

Ready for a tough World Championship. Tomorrow, we give it our all!
En voir plus

Anna van der BreggenAnna van der Breggen
29-09-2018 17:12:00

Message de Anna van der Breggen du 29-09-2018World champion!! 😁
En voir plus

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
29-09-2018 17:04:04

Message de Philippe Gilbert du 29-09-201810 years since my first win at Paris - Tours 🔥💪🏼 Together with Vermarc Sport we have designed a limited edition jersey for this special occasion. Only 252 copies were...
Voir les 4 photos

Adriano MaloriAdriano Malori
29-09-2018 17:01:18

Message de Adriano Malori du 29-09-2018Innsbruck, il mondiale più duro di sempre! I miei favoriti sono Alaphilippe e Yates, hanno la sparata ideale per l'ultimo strappo (un muro con punte al 25%) ma spesso...
En voir plus

André GreipelAndré Greipel
29-09-2018 17:00:00

Message de André Greipel du 29-09-2018Nach dem letzten Rennen in der Heimat meines Teams LOTTO SOUDAL nutze ich die Zeit, um mich intensiv auf den SparkassenGiro in Münster vorzubereiten. Dort werde ich am 03.10.18 mit...
En voir plus

Ramunas NavardauskasRamunas Navardauskas
29-09-2018 16:56:14

Message de Ramunas Navardauskas du 29-09-2018Yess! Survived Tour of Black Sea 🌊!!!!! Won GC and mountain sprint shirts 👕😊thank to all nacional team for a super work !!! You all are awesome ❤️🥇🎉 #navardauskas #lithuanians...
Voir les 2 photos

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
29-09-2018 16:49:16

Message de Steve Morabito Athlète du 29-09-2018Ça fait toujours plaisir de voir des drapeaux valaisans @valaiswallis lors de la reco de l’exigeant final de course de @innsbruck_tirol2018 !
En voir plus

John DegenkolbJohn Degenkolb
29-09-2018 16:48:02

Message de John Degenkolb du 29-09-2018I ❤️ golden Summer.. die letzte lange Einheit dieses Jahr und finale Vorbereitung für mein zweites „Homerace“, für den Münsterland Giro... dort gibt es auch ein Kidsrace und ich würde...
Voir la vidéo

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
29-09-2018 16:46:38

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 29-09-2018👏 Félicitations à Bryan Coquard, lauréat du Scratch lors de la Coupe de France Piste à #Bordeaux !

Nos #MenInGlaz ont terminé 3e (Kévin REZA), 4e (Bryan) et 5e (Adrien Garel)...
En voir plus

Juliette LabousJuliette Labous
29-09-2018 16:37:54

Message de Juliette Labous du 29-09-2018Surviving mode today in @innsbruck_tirol2018 😵!
Not happy with my legs but I gave everything I had so I can't have any regrets! 😊
Thanks @ffcyclisme staff & girls for this week...
En voir plus

Message de Aleksandr Riabushenko Official Fanclub du 29-09-2018Finalmente ci siamo domani il nostro Aleksandr difenderà i colori della sua nazionale ai mondiali di Innsbruck.
Noi del fanclub gli auguriamo con tutto il cuore di riuscire a regalare alla...
En voir plus

Sjoerd van GinnekenSjoerd van Ginneken
29-09-2018 16:27:53

Message de Sjoerd van Ginneken du 29-09-2018Heel mooi nieuws! Ook volgend jaar zal ik uitkomen voor Roompot-Charles. Afgelopen week is mijn contract verlengd t/m 2019! Heel blij met het vertouwen van het Team en dat ik...
En voir plus

Maciej BodnarMaciej Bodnar
29-09-2018 16:25:49

Message de Maciej Bodnar du 29-09-2018Chciałbym już oficjalnie poinformować kibiców, że kolejne trzy sezony spędzę w drużynie BORA-hansgrohe !! 💪🏻💪🏻💪🏻 Kontrakt obowiązuje mnie do 2021 roku, więc jestem spokojny o swoją sportową przyszłość👌🏻

A jutro... Jutro...
Voir la vidéo

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
29-09-2018 16:15:00

Message de Sonny Colbrelli du 29-09-2018F O R Z A
I T A L I A
🇮🇹

Fateci sognare domani!

SC
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
29-09-2018 15:52:20

Message de Audrey Cordon-Ragot du 29-09-2018Combien de bidons pour le ravito ?
How many bootles ?

https://twitter.com/UCI_cycling/status/1045997489776734208
Voir la vidéo

Message de Alessandro De Marchi Azzurro, bianco, rosso e verde.

Campionati del mondo di ciclismo @innsbruck_tirol2018 !

Ready!

@federciclismo_official
@conisocial
@italiateam
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
29-09-2018 15:45:00

Message de Trek-Segafredo du 29-09-2018Hammer Hong Kong team captains revealed : Giacomo Nizzolo will captain our team in Hammer Series Hong Kong!
Read more about it below ↓
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
29-09-2018 15:41:43

Message de Movistar Team du 29-09-2018Jasińska, espléndido 5º puesto en el Mundial : 👏🌈🇵🇱 She's been undoubtedly the Blue ladies' biggest name in 2018, and really brought us goosebumps at the end of the #InnsbruckTirol2018...
En voir plus

Alberto ContadorAlberto Contador
29-09-2018 15:41:12

Message de Alberto Contador du 29-09-2018Día E S P E C T A C U L A R!!!😊 @gfcontador hecha, mil gracias a tod@s!!! Nos vemos el próximo año! Great day, @gfcontador done! 😊Thanks to...
Voir les 4 photos

Michael GoglMichael Gogl
29-09-2018 15:39:40

Message de Michael Gogl du 29-09-2018Morgen ist Schluss mit Gerede, denn...

... die Heim-WM ist jetzt Wirklichkeit. Heute das Abschlusstraining mit den Jungs absolviert. Die Stimmung im Team ist gut, die Motivation könnte nicht größer sein....
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
29-09-2018 15:20:38

Message de Peter Sagan du 29-09-2018Let's go! Just a few hours left until the 2018 UCI World Championships road race! GoPro BORAhansgrohe Specialized Bicycles RIDE 100% 2018 UCI Road World Championships Innsbruck-Tirol
Voir les 2 photos

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 29-09-2018Het Roompot - Charles Cycling Team krijgt vorm : NIEUWS | Het Roompot - Charles Cycling Team krijgt vorm! Deze dertien renners maken de overstap mee naar het nieuwe team...
En voir plus

Nathan BrownNathan Brown
29-09-2018 15:17:30

Message de Nathan Brown du 29-09-2018Brown Brother's Charity Ride Online Registration : You don’t want to miss out on our charity ride! Register today. Also, if you can’t make the ride you...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
29-09-2018 15:08:27

Message de CCC Team du 29-09-2018BMC Racing Team Taking Continues One-Day Racing at Binche-Chimay-Binche - BMC Switzerland : Next week, we will be heading back onto 🇧🇪 soil for #BincheChimayBinche! Meet our team for the...
En voir plus

Michael SchwarzmannMichael Schwarzmann
29-09-2018 14:56:37

Message de Michael Schwarzmann du 29-09-2018#Krombacher Indoor Cycling Event mit meinen BORA-hansgrohe Teamkollegen Andreas Schillinger & Rüdiger Selig 🚴🏼‍♂️🍻

#durstlöscher #nullkommanull #krombacher
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
29-09-2018 14:54:54

Message de BORA-hansgrohe du 29-09-2018Get fit with Krombacher o,0% 🚴🏼‍♂️
Our #BORAhansgrohe riders Michael Schwarzmann Rüdiger Selig & Andreas Schillinger join the Indoor Cycling Event from #Krombacher today!

Werde fit mit Krombacher o,0%
Unsere #BORAhansgrohe...
Voir les 3 photos

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
29-09-2018 14:54:32

Message de Rally UHC Cycling du 29-09-2018Congratulations Sara Poidevin on finishing 14th in the UCI Road World Championships! Coming back from a crash early on and attacking the climb, Poido crushed it!
En voir plus

Romain Feillu OfficielRomain Feillu Officiel
29-09-2018 14:27:22

Message de Romain Feillu Officiel du 29-09-2018PROCHAINE COURSE
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
29-09-2018 14:26:55

Message de Astana Pro Team du 29-09-2018👏 Красивая сольная победа Давиде Виллелья на Туре Алматы

🗣️ "Я хорошо чувствую себя после Вуэльты и я в очень хорошей форме сейчас. Я хотел финишировать один и я сделал это....
Voir les 4 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
29-09-2018 14:24:53

Message de UAE Team Emirates Supporters du 29-09-2018Seppur nessun nostro corridore sia presente nella nazionale Italiana, a Innsbruck siamo ben rappresentati a livello di staff. L' autista Bozzolo, il massaggiatore Del Gallo e il meccanico Archetti metteranno...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
29-09-2018 14:20:37

Message de Astana Pro Team du 29-09-2018What an amazing day in Almaty for our team! Davide Villella takes a beautiful solo victory at the 1st stage of Tour of Almaty! #Almaty #Kazakhstan #Алматы
Voir la vidéo

Rui CostaRui Costa
29-09-2018 14:13:48

Message de Rui Costa du 29-09-2018Último treino antes do mundial feito ✔
Agora recuperar energia e descansar 💪
#INNSBRUCK #worlds #EquipaPortugal 🇵🇹
En voir plus

Michael Woods Pro CyclistMichael Woods Pro Cyclist
29-09-2018 14:07:06

Message de Michael Woods Pro Cyclist du 29-09-2018This crew 👌. Super proud to be wearing the 🍁 tomorrow!
.
.
.
.
#innsbruck2018 #worldchamps #teamcanada @teamcanada #b2ten @cyclingcanadaofficial
En voir plus

Antoine DuchesneAntoine Duchesne
29-09-2018 14:01:14

Message de Antoine Duchesne du 29-09-2018Great group for tomorrow’s world! All around @rusty_woods 💪🏾 How do you like that champion kit from @garneau 👌🏾 #teamcanada #innsbrucktirol2018 #worldchampionship https://ift.tt/2QgWJuy
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
29-09-2018 13:18:49

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 29-09-2018Supporters brachten deze morgen een bezoek aan een super scherpe Dylan.
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
29-09-2018 13:11:20

Message de Astana Pro Team du 29-09-2018Happy birthday to our Laurens De Vreese!🎉 We wish you all the best! #AstanaProTeam #happyBirthday
En voir plus

Davide RebellinDavide Rebellin
29-09-2018 13:03:14

Message de Davide Rebellin du 29-09-2018Per informazioni sul prossimo REBELCAMP dal 3 al 10 Dicembre in Gran Canaria visitate il mio sito www.daviderebellin.it o scrivetemi a: info@daviderebellin.it
Vi aspetto, sarà per me...
Voir les 2 photos

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
29-09-2018 12:54:56

Message de Julien Van den Brande du 29-09-2018Na anderhalf uur koers is dit de situatie
Voir la vidéo

Ivan Basso OfficialIvan Basso Official
29-09-2018 12:46:17

Message de Ivan Basso Official du 29-09-2018Un auténtico espectáculo @gfcontador
🚲☀️#GFContador #OlivaNovaResort #AlbertoContador #Ciclismo #microclima ∞ @ Oliva Nova Beach & Golf Resort
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
29-09-2018 12:27:02

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 29-09-2018«Nous avons fait la course parfaite. Nous avons gagné en équipe !»

🗣 Patrick Müller revient sur l'incroyable Championnat du Monde des Espoirs Suisses hier à Innsbruck 🔗 http://bit.ly/MüllerBrilleEnAutriche

📸 Swiss...
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
29-09-2018 12:23:53

Message de Lex Albrecht du 29-09-2018UCI : The link to watch the UCI World Championships going on LIVE now: https://www.youtube.com/channel/UCloqTh1nPpW13LCntQglS-Q
En voir plus

Ted KingTed King
29-09-2018 12:13:34

Message de Ted King du 29-09-2018Good morning Grinduro! Setting up camp here in remote Quincy, CA, @grinduro has become the definition of all that’s good with cycling. With its raced segments intermingled with rad vibes...
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 29-09-2018De Gendt: "Ik stap 10 minuten voor een tijdrit op mijn fiets, Campenaerts is er 2 maand mee bezig" : Respect van de collega's, dat is toch het mooiste wat...
En voir plus

Davide MartinelliDavide Martinelli
29-09-2018 11:45:25

Message de Davide Martinelli du 29-09-2018Info in arrivo
🚀🚀🚀 la Lello’s machine sta arrivando, in aggiunta allo spiedo 🍗 bresciano - Riccardo Magrini e la tombolata (moooolto ricca di premi) sarà un vero delirio! 🚀🚀🚀😱😱😱😍😍😍

Per...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
29-09-2018 11:32:04

Message de Team Novo Nordisk du 29-09-2018Here's our line up for Münsterland Giro on October 3. 🇩🇪

Joonas Henttala 🇫🇮 / Brian Kamstra 🇳🇱 / Emanuel Mini 🇦🇷 / Andrea Peron 🇮🇹 / Charles Planet 🇫🇷 /...
Voir la vidéo

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
29-09-2018 11:30:21

Message de Julien Van den Brande du 29-09-2018Julien Van den Brande a partagé 2 photos.
Voir les 2 photos

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
29-09-2018 11:25:32

🚀 5 minuten voor de start.. succes Julien met rugnummer 155 vandaag.

Felix GroßschartnerFelix Großschartner
29-09-2018 11:25:27

Message de Felix Großschartner du 29-09-2018Gutes Essen, Spaß mit Freunden und die Speicher für 2018 UCI Road World Championships Innsbruck-Tirol gut füllen. 👌✌️.
.
.
.
.
BORA-hansgrohe #boracookingsystems #ridenatural #goodfood #nutrition #healthyfood #healthylifestyle #diet (c) BORA
Voir les 2 photos

Hammer SeriesHammer Series
29-09-2018 10:59:45

Message de Hammer Series du 29-09-2018How do the sports directors handle #HammerSeries?

We spoke to Mario Aerts (Lotto Soudal) and Aike Visbeek (Team Sunweb) for some tactical insight ahead of the Hammer Series 2018 finale:...
En voir plus

Sam BewleySam Bewley
29-09-2018 10:53:15

Message de Sam Bewley du 29-09-2018Back in the black strip and silver fern with the boys. Course and cafe recon done, feet up now ahead of the Worlds RR tomorrow here in Innsbruck.
En voir plus

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
29-09-2018 10:37:20

Message de Fan Club Ben Gastauer du 29-09-2018Ben Gastauer à Innsbruck : Hier soir Ben s'est envolé pour Innsbruck pour participer ce dimanche aux championnats du monde de cyclisme sur route. Il s'agira des 13ièmes Mondiaux pour...
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
29-09-2018 10:30:28

Message de Tiago Machado du 29-09-2018Sorrir é sempre o melhor remédio 😁
Amanhã se Deus quiser irei para a minha oitava participação em Campeonatos do mundo... se representar o nosso país uma vez é motivo de...
En voir plus

Tim WellensTim Wellens
29-09-2018 10:18:52

Message de Tim Wellens du 29-09-2018Tim Wellens a partagé 3 photos.
Voir les 3 photos

Damien GaudinDamien Gaudin
29-09-2018 10:04:27

Message de Damien Gaudin du 29-09-2018De nombreux types d’efforts et toujours un vélo Wilier Triestina adapté, équipé de roues FFWD Wheels et boyaux Hutchinson Tires ! 👌🏼🔥
En voir plus

Nicholas DlaminiNicholas Dlamini
29-09-2018 09:56:54

Message de Nicholas Dlamini du 29-09-2018Looking forward to flying the South African colours high at World Champs @innsbruck_tirol2018 tomorrow 🇿🇦

📸 - @ewanthackerphoto
En voir plus

Hugo HouleHugo Houle
29-09-2018 09:31:37

Message de Hugo Houle du 29-09-2018Une belle gang de chum pour représenter @cyclingcanadaofficial à @innsbruck_tirol2018 ! #hhpower
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
29-09-2018 09:30:01

Message de Giro d'Italia du 29-09-2018Happy Birthday Felice Gimondi
En voir plus

Valentin MadouasValentin Madouas
29-09-2018 09:16:57

Message de Valentin Madouas du 29-09-2018#Championnatdumonde - Innsbruck 2018 🇦🇹️

"Il y a des jours avec et des jours sans et les jours sans il faut faire avec." 🙄
Un parcours à ma convenance, une belle préparation,...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
29-09-2018 09:14:17

Message de Equipe Arkéa Samsic du 29-09-2018J-1 😁 #Innsbruck2018
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 29-09-2018Championnat du Monde - innsbruck 🌈

⌚️Départ 12:10
🚲 156,2km
⛰↗️ + 2413m

📺 Eurosport & France TV
Nou souhaitons une bonne course à Duval Eugénie 🇨🇵️ & Shara Gillow 🇦🇺️ 🔥

#RideAbdShine
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
29-09-2018 09:00:02

Message de BORA-hansgrohe du 29-09-2018THE star of cycling will remain the key rider in Ralph Denk’s team. Peter Sagan feels at home at #BORAhansgrohe and the team is looking forward to keep working with...
Voir les 6 photos

Chrono des NationsChrono des Nations
29-09-2018 08:00:01

Message de Chrono des Nations du 29-09-2018⚠️JEU CONCOURS⚠️

La Fête du Chrono passe aussi par la soirée Celtique !🍺

Gagnez 2 places* pour la soirée Celtique le vendredi 12 octobre 2018 à 20 heures à l’Espace Herbauges animée...
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
29-09-2018 07:35:54

Message de Steve Morabito Athlète du 29-09-2018Someone has a solution for me? @innsbruck_tirol2018
😂😋🤫
En voir plus

Fanpagina Sofie De VuystFanpagina Sofie De Vuyst
29-09-2018 07:33:31

Vanaf 12u00 op Sporza.
WK 2018 dames Elite.
Veel succes gewenst aan Sofie
vanwege alle supporters !!
🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
29-09-2018 07:22:06

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 29-09-2018😍 Quand notre Patrick Müller ravitaille son compagnon d'échappée Mark Padun dans le final des Championnats du Monde Espoirs : la classe ! ❤

📽 UCI

#InnsbruckTirol2018 l #ThereIsNoTry
Voir la vidéo

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
29-09-2018 07:10:39

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 29-09-2018What a great day for the 21-year-old Lotto Soudal rider, who conquered the silver medal at the U23 Road Race 2018 UCI Road World Championships Innsbruck-Tirol!
Voir les 9 photos

Ramunas NavardauskasRamunas Navardauskas
29-09-2018 07:06:43

Message de Ramunas Navardauskas du 29-09-2018🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis