ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
05-10-2018 23:01:25

Message de Amgen Tour of California du 05-10-2018That feeling when you’ve crossed this week’s finish line🤗🙌🏼 Have a great weekend folks! #AmgenTOC
En voir plus

Elise DelzenneElise Delzenne
05-10-2018 22:21:24

Message de Elise Delzenne du 05-10-2018Mise à l'honneur par le club La Pédale Madeleinoise ! Gâtée 💐🎁 mon club de cœur ❤️ avec des personnes en Or 😘 #clubdevelo #cycling #copainscopines #hautsdefrance #souvenirs
Voir les 2 photos

Romain Feillu OfficielRomain Feillu Officiel
05-10-2018 22:00:08

Message de Romain Feillu Officiel du 05-10-2018TOUR DE VENDÉE
(Coupe de France - Dernière manche)

Samedi 6 octobre
Dompierre sur Yon > La Roche sur Yon - 206,4 km
Départ fictif de Dompierre sur Yon à 12h05
(Rue de...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
05-10-2018 21:53:29

Message de Team Novo Nordisk du 05-10-2018Charles Planet shares the data from his Dexcom G6 to show how racing in Germany's Münsterland Giro affected his blood glucose. 🇩🇪
Voir la vidéo

Message de Bruno Sancho - Página de Atleta du 05-10-2018Azores Marathon wordl-series
Prologo 4° geral

#KorpoActivoBtt/U.D.Lorvanense

#Protek Portugal
#3action
#Juzo
#Compressana
#RaizdaAventura
#Newrace
#R2Iberica
#R&MBikeStore
#NDTuned
#NUTRIXXIONPortugal
Voir les 2 photos

Diana PeñuelaDiana Peñuela
05-10-2018 21:39:23

Message de Diana Peñuela du 05-10-2018En el #diamundialdelasonrisa les presento a Juan Martin, mi sobrino. El que con su sonrisa lleno mi corazón de esperanza y amor. Hoy entendí la magia de los niños,...
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
05-10-2018 21:23:13

Message de Steve Morabito Athlète du 05-10-2018Mon @lapierrebikes #overvoltami829 #vttae pour parcourir les 4’000 m de D+ du #stonemanglaciara ! 2 batteries + 22% de charge lors du repas de midi à @chuestallblausee
#glacieraletsch
.
.
.
@stoneman.spirit
@aletscharena_ch...
En voir plus

Geoffrey Soupe - officielGeoffrey Soupe - officiel
05-10-2018 21:18:20

Message de Geoffrey Soupe - officiel du 05-10-2018Itinéraire et horaires : demain, Geoffrey sera sur le tour de Vendée .. Départ à 12h05 de Dompierre sur Yon pour 206,4 km et arrivée à La Roche sur Yon...
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
05-10-2018 21:05:11

Message de Steve Morabito Athlète du 05-10-2018Une journée exceptionnelle sur le parcours @stoneman.spirit dans le Haut @valaiswallis avec des paysages à couper le souffle et des chemins extraordinaires! L’automne en @valaiswallis est la meilleur des saisons!...
En voir plus

Message de Aleksandr Riabushenko Official Fanclub du 05-10-2018Domani Aleks gareggerà al giro Dell Emilia siete tutti invitati a partecipare e a fare il tifo per il nostro ragazzo. Forza Aleks gas a tutta!!!!!!!
En voir plus

Iván Garcia CortinaIván Garcia Cortina
05-10-2018 20:32:36

Message de Iván Garcia Cortina du 05-10-2018Milano 🇮🇹
En voir plus

Romain Le RouxRomain Le Roux
05-10-2018 20:20:34

Message de Romain Le Roux du 05-10-2018Je serai dimanche au départ du cyclo-cross de Kerlouan afin de finaliser ma préparation pour les 2 dernières courses de la saison: Milan-Turin et le Tour de Lombardie la semaine...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
05-10-2018 20:19:09

Message de Team Bahrain Merida du 05-10-2018📈 SuperOp - Training Optimizer CEO Paolo Gambini came to say hello to #BAHRAINMERIDA🇧🇭 boys, that will ride Giro dell'Emilia tomorrow.
Voir les 6 photos

Daniel SaviniDaniel Savini
05-10-2018 20:09:16

Message de Daniel Savini du 05-10-2018⚠️⚠️ GIRO DELL' EMILIA ⚠️⚠️

Ci siamo !! domani Raisport ore 14:30 il nostro Falco ci sarà e voi ??

Ultimi impegni stagionali DAJE #Savini 🏆

Forza #BARDIANICSF #GreenTeam #Thehawk
En voir plus

Andrea Flash GuardiniAndrea Flash Guardini
05-10-2018 19:53:33

Message de Andrea Flash Guardini du 05-10-2018Presentazione Valpolicella con i Campioni 28/10/2018
Voir la vidéo

Isabelle BeckersIsabelle Beckers
05-10-2018 19:39:38

Message de Isabelle Beckers du 05-10-2018La Ride 2018 : De GPS-file van La Ride des Belles Filles!

https://ridewithgps.com/routes/28726518
En voir plus

Chantal BlaakChantal Blaak
05-10-2018 19:39:11

Message de Chantal Blaak du 05-10-2018Vandaag mocht ik het prachtige nieuwe pand van Avantage openen! #rotterdam #blaak #outfit @jantje_zaltbommel
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
05-10-2018 19:29:27

Message de Rally UHC Cycling du 05-10-2018Heidi Franz reports on European adventures : “I can breathe knowing I don’t have to prove myself capable of a challenge.” - 🚨 Heidi Franz 🚨
En voir plus

Ted KingTed King
05-10-2018 19:18:41

Message de Ted King du 05-10-2018Curious how the great cowboy train caper of 2018 went at @grinduro? 🤠 Trust me, you do. Check the link in my profile for a very cool story from @ridecannondale...
En voir plus

Isabelle BeckersIsabelle Beckers
05-10-2018 19:10:21

Message de Isabelle Beckers du 05-10-2018Hey ŠKODA Belgium I’m about to start my trip around the globe. Don’t know when I’ll be back! Taking my bike with me. Ciaooooooo!!! 👋🙃😜
#iwish

The support car for La Ride...
Voir les 2 photos

Léo VincentLéo Vincent
05-10-2018 19:07:37

Message de Léo Vincent du 05-10-2018Dernières courses de la saison en Italie 🇮🇹

Au programme :

- Samedi 6/10 : Giro dell’Emilia (207,4 km)
- Dimanche 7/10 : GP Beghelli (196,2 km)
- Mardi 9/10 : 3 Vallées...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 05-10-2018Next week we will be in action at the Tour of Turkey, which six years ago was the scene of one of the most exciting and nail-biting finales in recent...
En voir plus

Chrono des NationsChrono des Nations
05-10-2018 18:44:03

bit.l2ygazx1 : [LISTE DES ENGAGÉS 2018]

Tant attendue chaque année juste avant le Chrono, voici la liste des engagés par catégorie.
Seuls les Femmes et Hommes Elite manquent, découvrez les à partir...
Voir le lien

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
05-10-2018 18:24:32

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 05-10-2018C’est avec beaucoup d’émotion que le Vital Concept Cycling Club a appris cette semaine que Tanguy Turgis, atteint d'une anomalie cardiaque, était contraint de mettre fin à sa carrière.

Communiqué 🔗...
En voir plus

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
05-10-2018 18:05:25

Message de Tour de Vendée cycliste du 05-10-2018Dernière ligne droite avant le départ demain matin. Rendez vous à Dompierre-sur-Yon dès 9h30 pour le départ de la caravane.
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
05-10-2018 17:50:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 05-10-2018E ora ci mancava Gaviria !!! Non che del suo arrivo non ne saremmo entusiasti , anzi 🔝, ma in questa estate di ciclomercato, praticamente alla squadra di Saronni è...
En voir plus

Kevin LedanoisKevin Ledanois
05-10-2018 17:49:00

Message de Kevin Ledanois du 05-10-2018La dernière fois que j’ai couru à domicile c’était sur les routes de @letourdefrance .. Espérons que le @tourdevendee85 sera aussi riche en émotions demain pour finir cette longue saison...
En voir plus

Alex Cano ArdilaAlex Cano Ardila
05-10-2018 17:46:41

Message de Alex Cano Ardila du 05-10-2018La vida es como escalar una gran montaña: Debes hacerlo por pasos sin pensar en el final y luego, cuando alcances la cima y des un vistazo atrás, aprovecha con...
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
05-10-2018 17:41:11

Message de Audrey Cordon-Ragot du 05-10-2018Tous mobilisés avec l’ONG @PlanFrance pour la Journée internationale des filles le 11 octobre : pour que chaque #FilleAujourdhui devienne une femme libre demain grâce à l’éducation!

Ensemble, sensibilisons...
En voir plus

Cannondale ProCannondale Pro
05-10-2018 17:34:59

Message de Cannondale Pro du 05-10-2018Group rides, TV, sandwiches: The story behind Kaitie Keough's World Cup win – VeloNews.com : Kaitie was on a tear last season, taking podium after podium. This year, the Badger...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
05-10-2018 17:29:14

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 05-10-2018📢 Dimanche, c'est la Der' de l'année sur Paris - Tours et ses chemins de vigne. «Cette répétition de chemins va en surprendre plus d’un» confie notre Directeur Sportif, Jimmy...
En voir plus

Romain CombaudRomain Combaud
05-10-2018 17:18:08

Petit retour sur Paris-Bourges où Romain courait dans sa région natale.
Initialement, Romain n’était pas prévu sur la classique automnale mais a dû remplacer un coéquipier malade.

Content de courir sur...

Alexandre GeniezAlexandre Geniez
05-10-2018 17:17:18

Message de Alexandre Geniez du 05-10-2018Plaisir de retrouver les classiques italiennes de fin de saison.
Découvrez sur Strava notre sortie du jour avec les copains Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE avant un week-end de course...
Voir les 3 photos

Quentin PacherQuentin Pacher
05-10-2018 17:12:10

Message de Quentin Pacher du 05-10-2018Le cyclisme un sport collectif ou individuel ?!

La réponse en photo
Plaisir de rouler avec ces mecs.

🔥 @vitalconcept_cc 🔥
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 05-10-2018Here is our team that will taking on #GiroEmilia tomorrow:
🇪🇷 Merhawi Kudus
🇦🇺 Ben O'Connor
🇿🇦 Jacques Janse van Rensburg
🇬🇧 Stephen Cummings
🇪🇷 Natnael Berhane
🇿🇦 Nicholas Dlamini
🇬🇧 Scott Davies

Preview #GiroEmilia...
Voir les 8 photos

Rinaldo NocentiniRinaldo Nocentini
05-10-2018 17:06:20

Message de Rinaldo Nocentini du 05-10-2018Oggi sulle strade di Tavira ultima manifestazione dell’anno .. poi un po’ di vacanza in famiglia!!! Un saluto da i NOCE 🚴🏻‍♂️👋🏽
En voir plus

Simon SellierSimon Sellier
05-10-2018 17:02:42

Message de Simon Sellier du 05-10-2018Demain tour de Vendée à la maison, sur mes routes d’entraînement ✌🏼heureux d’être au départ 👊🏼👊🏼
Départ 12h15
Télévisé sur France TV 📺🚴🏽‍♂️
J’espère vous voir nombreux au départ et sur les bords...
Voir les 2 photos

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 05-10-2018🇫🇷️ #TourdeVendée

A la veille de sa dernière course de la saison, place au repos pour Nico Denz. Objectif : performer en Vendée !

EME Srl - Fisioterapia ed Estetica ad alto...
En voir plus

Rui CostaRui Costa
05-10-2018 16:45:44

Message de Rui Costa du 05-10-2018Foi assim que passei mais um aniversário, em família 🙂
Obrigado a todos vocês pelas mensagens de carinho. Abraço 🤗
En voir plus

Kristian SbaragliKristian Sbaragli
05-10-2018 16:24:46

Message de Kristian Sbaragli du 05-10-2018Israel Cycling Academy : Do you like my jersey ? Now you can buy with a super price
Discount code : KRISTIAN
Here.. https://shop.israelcyclingacademy.com/?utm_source=riders&utm_medium=Kristian
En voir plus

Pieter Serry FanclubPieter Serry Fanclub
05-10-2018 16:20:57

Message de Pieter Serry Fanclub du 05-10-2018Pieter Serry Fanclub a partagé 33 photos.
Voir les 33 photos

Team INEOSTeam INEOS
05-10-2018 16:07:04

Message de Team INEOS du 05-10-2018From the Tour Down Under to the Tour de France, 2018 has been an incredible year for Egan Bernal. Relive his breakthrough season on the day he signed a new...
Voir les 4 photos

Omar Fraile MatarranzOmar Fraile Matarranz
05-10-2018 16:03:39

Message de Omar Fraile Matarranz du 05-10-201804 Entrevista OMAR FRAILE / ELCORTE INGLÉS / 04-10-2018 : Queréis saber más sobre Omar Fraile... Escucha la entrevista de Onda Vasca.

¡Te recomiendo que escuches este audio de iVoox!...
En voir plus

Michael Woods Pro CyclistMichael Woods Pro Cyclist
05-10-2018 16:03:26

Message de Michael Woods Pro Cyclist du 05-10-2018Youngest member of the fan club. ❤️❤️❤️this guy. 📷 cred @dbeeson
.
.
.
.
.
#bestnephewever #tummytime #famtime #tanlinesfordays #andorra #misshimalready #unclelife @ Andorra
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
05-10-2018 15:56:26

Message de Giro d'Italia du 05-10-2018Milano-Torino, GranPiemonte and Il Lombardia - Provisional Entry Lists >>> https://bit.ly/2O9f4gL
En voir plus

Thomas Voeckler AthleteThomas Voeckler Athlete
05-10-2018 15:38:14

Message de Thomas Voeckler Athlete du 05-10-2018Cyclisme - Les animations et le dispositif prévus tout le week-end, à Chartres, pour la course Paris-Tours : Demain rendez vous à Chartes dans le cadre des animations de la...
En voir plus

Diego UlissiDiego Ulissi
05-10-2018 15:34:56

Message de Diego Ulissi du 05-10-2018Felice di aver rinnovato per altri due anni il mio contratto con il Team Emirates!!
La prossima settimana sarò impegnato al Giro di Turchia ultima gara stagionale!! 💪🏻💪🏻💪🏻
En voir plus

Przemyslaw KasperkiewiczPrzemyslaw Kasperkiewicz
05-10-2018 15:33:08

Message de Przemyslaw Kasperkiewicz du 05-10-2018Świetny czas spędzony wraz z moim pierwszym klubem UKS Zefir Wola Droszewska. Szczególnie dziękuje zawodnikom za wspaniała prace i determinację. Mam nadzieję że udało mi się chociaż trochę zastąpić...
Voir les 2 photos

Astana Pro TeamAstana Pro Team
05-10-2018 15:31:51

Message de Astana Pro Team du 05-10-2018🇮🇹️Gran Premio Bruno Beghelli. Team's roster

Andriy Grivko, Sergei Chernetskii, Tanel Kangert, Riccardo Minali, Miguel Angel Lopez, Luis Leon Sanchez and Nikita Stalnov.
En voir plus

Diego Rosa fans clubDiego Rosa fans club
05-10-2018 15:29:28

Message de Diego Rosa fans club du 05-10-2018Domani inizierà l’ultima settimana di corse del 2018!!

Giro dell’Emilia
Mi-To
Gran Piemonte
Il Lombardia

#godiego
En voir plus

Hammer SeriesHammer Series
05-10-2018 15:18:55

Message de Hammer Series du 05-10-2018Italian sprinter Matteo Trentin is determined to seal the #HammerSeries 2018 for table-topping Mitchelton-SCOTT at Hammer Hong Kong. We spoke to the European road race champion in the build-up to...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
05-10-2018 15:10:30

Message de UAE Team Emirates Supporters du 05-10-2018"Uae sempre in primo piano" . Per un team sempre più internazionale, tante le notizie che arrivano dal mondo. La nazionale italiana🇮🇹 su pista col nostro Consonni 👍causa la chiusura...
Voir les 5 photos

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
05-10-2018 15:07:26

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 05-10-2018Second spot for Xandro Meurisse in 🇧🇪 Zwevezele Koers behind solo winner Schulting👌👌
Voir les 2 photos

Il LombardiaIl Lombardia
05-10-2018 15:04:48

Message de Il Lombardia du 05-10-2018Il Lombardia presented by NAMEDSPORT>, grandi nomi tra gli iscritti https://bit.ly/2BVfEHH
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
05-10-2018 15:01:41

Message de Arctic Race of Norway du 05-10-2018Cruising into the weekend, reminiscing about the fantastic landscapes of Northern Norway! 😍 Do you want to go back? 🙏
Voir la vidéo

Chrono des NationsChrono des Nations
05-10-2018 15:00:01

Message de Chrono des Nations du 05-10-2018Un échauffement en musique ? 🎶
De quoi vous donner le pep's nécessaire pour le 10 km de la Fête du Chrono ! 🏃‍♀️🏃

Retrouvez les équipes de Wake Up Form...
Voir la vidéo

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
05-10-2018 14:36:39

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 05-10-2018Penultimo weekend sulle strade italiane per la Bardiani-CSF 🇮🇹 Appuntamento domani al Giro dell'Emilia e domenica al GP Beghelli
📝 News: https://goo.gl/S2L7Ri
Voir les 2 photos

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
05-10-2018 14:33:38

Message de Philippe Gilbert du 05-10-2018Only 💯 limited edition jerseys left. Hurry up!
Voir les 4 photos

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
05-10-2018 14:26:06

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 05-10-2018NIPPO VINI FANTINI EUROPA OVINI: 6 ATLETI AL VIA DEL TAIHU LAKE. : 🇨🇳 Taihu Lake - official line-up
吉田隼人-HayatoYoshida- Imerio Cima Leonardo Bonifazio Kohei Uchima Hiroki Nishimura Hayato Yoshida.
#GRINTARE 👇🏻
http://www.nippovinifantini.com/newsite/nippo-vini-fantini-europa-ovini-6-atleti-al-via-del-taihu-lake/
En voir plus

Cesare BenedettiCesare Benedetti
05-10-2018 14:21:50

Message de Cesare Benedetti du 05-10-2018Happy to ride 2 more years in @borahansgrohe ✌️
.
stary ale jadę dalej 😬
.
2019-20 ancora nero-verde 😊
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
05-10-2018 14:20:50

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 05-10-2018SELEZIONE PER LE PROSSIME CORSE ITALIANE

Ottobre a forti tinte italiane per la Wilier Triestina - Selle Italia che da domani fino a giovedì 10 sarà impegnata in cinque corse storiche...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
05-10-2018 14:20:13

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 05-10-2018LINE UP FOR THE UPCOMING ITALIAN RACES

A very italian beginning of october for the team Wilier Triestina - Selle Italia that starting from tomorrow till thursday the 10th is gonna...
En voir plus

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
05-10-2018 14:03:09

Message de Sonny Colbrelli du 05-10-2018Si va verso le ultime corse di questo 2018. Domenica GP Beghelli in Emilia Romagna!

Ci vediamo lì!

SC

photo: Bettini Photo
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
05-10-2018 13:58:22

Message de Team Bahrain Merida du 05-10-2018🇮🇹 #GirodellEmilia
🚴 Some of our boys are getting ready for an easy training ride ahead of tomorrow's race in #Bologna
Voir les 7 photos

Message de Alessandro De Marchi TT season closed yesterday with the Italian championship! Happy with the improvement, will be back stronger!

Thanks for organization @rosteserodman !!

Now 4 races and then is off season! 😎🤟
----------------------------------------------------------------------
@ride_bmc...
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
05-10-2018 13:38:29

Message de Audrey Cordon-Ragot du 05-10-2018🔜
〰️ Duo Breton
〰️ Chrono des Nations
〰️ Tour of Guangxi
#endofseason18
En voir plus

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
05-10-2018 13:07:43

Message de Tour de Vendée cycliste du 05-10-2018Installation du podium sous un doux soleil d'octobre pour le 47éme tour de Vendée 🤗🚲
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 05-10-2018Voici nos 6 représentants pour le Tour de Vendée, qui sera couru samedi !

La compo de Paris-Tours, quant à elle, vous sera communiquée demain matin 👀
Voir la vidéo

Tour des FjordsTour des Fjords
05-10-2018 12:55:04

Message de Tour des Fjords du 05-10-2018Edvald made time for his fans before the race 😍
📷@gruchaseven
@edvaldbh
#sykkelfest
#inspiration
#lindesnes
#lindesnesfyr
#spangereid
#futurestars
En voir plus

Hammer SeriesHammer Series
05-10-2018 12:45:28

Message de Hammer Series du 05-10-2018Pascal Ackermann (BORA-hansgrohe) has 8 wins to his name this season, but which is his favourite?

"The win at the German nationals was the most emotional."

Read the interview ahead...
En voir plus

Ricardo Vilela - AtletaRicardo Vilela - Atleta
05-10-2018 12:39:50

Message de Ricardo Vilela - Atleta du 05-10-2018Boa tarde amigos,

Destino Turquia.....em umas horinhas LARGAS regresso à Europa após 4 semanas por terras Colombianas!!!

Abraço
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 05-10-2018Docker stays with EF Pro Cycling in 2019 - EF Education First - Drapac p/b Cannondale : “The first reason to stay? The guys. I have loved racing and hanging...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
05-10-2018 12:29:01

Message de Team INEOS du 05-10-2018Fresh from signing his new five-year deal, here's a special message from Egan Bernal… Who will return to action at tomorrow’s Giro dell’Emilia! 🙌

Who's pleased to see him back?
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
05-10-2018 12:26:34

Message de UAE Team Emirates du 05-10-2018Ulissi renews his contract and intends to double down in Turkey - UAE team Emirates : After winning the 2017 edition, Ulissi in ready for the Presidential Cycling Tour of...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
05-10-2018 12:20:28

Message de UAE Team Emirates Supporters du 05-10-2018La gioia della notizia è pari a quella di una vittoria. Il nostro campione🚴‍♂️ Diego Ulissi 😍ha rinnovato per altri due anni. E saranno altri 2 anni di grandi emozioni....
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 05-10-2018Throwback to last week! 3rd at the worlds!

So nice to know that not only you are in top shape but aslo your bike is tuned to the max!

Special thanks...
En voir plus

Hammer SeriesHammer Series
05-10-2018 12:17:45

Message de Hammer Series du 05-10-2018Counting them down - 9 days to go until the Hammer Series end of season finale at Hammer Hong Kong. Bring it on!
#SunHungKaiProperties

With BMC Racing Team, BORA-hansgrohe, EF Education...
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
05-10-2018 12:16:55

Message de CCC Team du 05-10-2018Ambitious BMC Racing Team Roster Heading to Presidential Cycling Tour of Turkey - BMC Switzerland : 🇹🇷 Find out who's heading to the start line of the Tour Of Turkey...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
05-10-2018 12:02:19

Message de Team INEOS du 05-10-2018🤝 We are delighted to announce that Egan Bernal has signed a landmark new five-year deal with Team Sky!

Read more: http://teams.ky/Egan5Years
Voir la vidéo

Tour de PologneTour de Pologne
05-10-2018 11:43:35

Message de Tour de Pologne du 05-10-2018Przemysław Niemiec kończy karierę : Kawał historii polskiego kolarstwa i Tour de Pologne! Przemysław Niemiec, ale do nas za rok wpadniesz? 😉🇵🇱
En voir plus

Hammer SeriesHammer Series
05-10-2018 11:42:13

Message de Hammer Series du 05-10-2018This is Team Sunweb's full line-up for Hammer Hong Kong with Tom Dumoulin captaining the team on #ShowdownSunday: http://bit.ly/HHKteams
#SunHungKaiProperties #HammerSeries
En voir plus

Hammer SeriesHammer Series
05-10-2018 11:40:11

Message de Hammer Series du 05-10-2018With #ShowdownSunday in Hong Kong just over a week away we are excited to unveil the full Team Sky line-up for the end of season #HammerSeries finale: http://bit.ly/HHKteams
#SunHungKaiProperties
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
05-10-2018 11:38:26

Message de Tiago Machado du 05-10-2018Ja arrefeceram um pouco as temperaturas, mas ainda assim da para andar de calção e manga curta! 🤗😊
En voir plus

Jens KeukeleireJens Keukeleire
05-10-2018 11:22:28

Message de Jens Keukeleire du 05-10-2018Keukeleire over WK 2021: "Wist niet dat ik in zo'n mooie streek woonde" : https://m.kw.knack.be/west-vlaanderen/sport/wielrennen/keukeleire-over-wk-2021-wist-niet-dat-ik-in-zo-n-mooie-streek-woonde/article-normal-340671.html
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
05-10-2018 11:06:27

Message de Astana Pro Team du 05-10-2018Astana Pro Team extends with Nikita Stalnov

- I am happy to renew my contract with Astana – this is our Kazakh team and it is a big honor to represent...
En voir plus

Przemysław NiemiecPrzemysław Niemiec
05-10-2018 10:59:08

Message de Przemysław Niemiec du 05-10-2018Przemysław Niemiec kończy karierę : https://www.facebook.com/100008441537041/posts/2035235926767772/
En voir plus

Paweł BernasPaweł Bernas
05-10-2018 10:58:27

Message de Paweł Bernas du 05-10-2018CCC Team : Po niezbyt, dla mnie, bo dla całej ekipy całkiem udanym klasyku w Niemczech przychodzi czas na ostatni start w tym sezonie - Presidential Cycling Tour of Turkey...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
05-10-2018 10:56:17

Message de Movistar Team du 05-10-2018👦🚲 El cartel de La Fiesta de la Bici #FiestaBiciMovistar del domingo 7 en Madrid, convertida en un homenaje a la #BalaArcoíris 🌈, Alejandro Valverde. Más info en www.fiestadelabici.es.

☝️ Y...
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 05-10-2018Egalement dimanche, le lancement de notre traditionnelle campagne asiatique de fin de saison! 😁
📍 Tour of Taihu Lake 🇨🇳️
📆 Du 7 au 14 octobre
🚴‍♂️ Composition de l'équipe/Line up:
Lucas De Rossi
Iuri...
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 05-10-2018Site officiel de la course Paris Tours 2018 : 📌 Paris-Tours (épreuve ASO) sera donc la dernière classique française pour nos Marseillais!
📆 Rendez-vous dimanche 7 octobre!
🚴‍♂️ Composition de l'équipe/Line up...
En voir plus

Valentin MadouasValentin Madouas
05-10-2018 10:30:33

Message de Valentin Madouas du 05-10-2018#ParisBourges

Une échappée qui prend le large avec presque 5 min d'avance puis nous mettons en place la stratégie annoncé au briefing en durcissant la course dans les principales difficultés.
Grâce au...
Voir les 7 photos

Milano SanremoMilano Sanremo
05-10-2018 10:30:01

Message de Milano Sanremo du 05-10-2018It's Friday!
En voir plus

Strade BiancheStrade Bianche
05-10-2018 10:30:01

Message de Strade Bianche du 05-10-2018Una gara unica nel suo genere con un paesaggio mozzafiato! Photo Credit: Cycling Images
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
05-10-2018 10:17:05

Message de Vitor Gamito du 05-10-2018Enduro eRide : Explorar os trilhos de Monsanto 🚵🏻‍♂️👌

https://www.strava.com/activities/1885223044/shareable_images/photo_based/260628/1/D740E29A-7682-4FB6-8D1A-09DACF2461A1?hl=pt-PT&v=1538734450
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
05-10-2018 10:03:57

Message de UAE Team Emirates Supporters du 05-10-2018Avendo i nostri capitani in questo momento le polveri bagnate, ci affidiamo a 3 buoni grimpeur per cercare di domare le rampe del S. Luca. In primis Polanc,...
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
05-10-2018 10:02:53

Message de Damiano Cunego du 05-10-2018Ragazzi dopo domani sarà la mia “Prima Eroica”
Sono un po’ emozionato.😊😊
Stamattina, con abbigliamento moderno ho provato per 3 ore la bici .
FANTASTICA !!
Leve freni vintage !!!!
Gabbiette vintage !!!!
Sensazioni particolari...
En voir plus

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 05-10-2018TOUR DE VENDÉE 2018 PRÉSENTATION - Roubaix Lille Métropole Team Cycliste : TOUR DE VENDÉE 2018 PRÉSENTATION - Ce samedi 6 octobre, le RLM est au Tour de Vendée, dernière...
En voir plus

John DegenkolbJohn Degenkolb
05-10-2018 09:40:07

Message de John Degenkolb du 05-10-2018My grand depart always starts at home. Thanks to Frankfurt Underground I catch my planes and reach the races right in time.. it was a big pleasure to be part...
En voir plus

Benoit CosnefroyBenoit Cosnefroy
05-10-2018 09:39:57

Message de Benoit Cosnefroy du 05-10-2018Benoit a tenté sa chance hier sur Paris-Bourges à 60 kilomètres de l'arrivée. Malheureusement le peloton est revenu dans les derniers kilomètres et Benoit termine 19e.

Direction Paris - Tours ce...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 05-10-2018🇫🇷 Paris - Tours
🗓 07/10

Les nouveaux chemins de vigne pourraient redéfinir le scénario de la course dans les 50 derniers kilomètres.

🇧🇪 Oliver Naesen
🇫🇷 Benoit Cosnefroy
🇨🇭...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
05-10-2018 09:29:04

Message de Mitchelton-SCOTT du 05-10-2018Trentin hoping to continue his improving form into GP Bruno Beghelli : PREVIEW: “I feel good and confident, the fact that the climbs come close to the finish is an...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
05-10-2018 09:19:30

Message de Movistar Team du 05-10-2018We've got confirmed dates for the #BalaArcoíris' 🌈, Alejandro Valverde, return to racing after his Worlds success.

- Tuesday 9️⃣: #TreValliVaresine 🇮🇹
- Wednesday 1️⃣0️⃣: Milano-Torino 🇮🇹
- Saturday 1️⃣3️⃣: Il Lombardia 🇮🇹

Before...
En voir plus

Bruno PiresBruno Pires
05-10-2018 09:10:28

Message de Bruno Pires du 05-10-2018Bom dia🌞

Ainda temos lugares para amanhã, assim que vem desfrutar de um fim de semana diferente.

Aparece por volta das 15:30h para fazeres a tua inscrição, e as 16h começamos...
En voir plus

Davide CimolaiDavide Cimolai
05-10-2018 09:06:52

Message de Davide Cimolai du 05-10-2018Orgoglioso di aver contribuito a promuovere un bellissimo territorio che conosco ormai da molti anni.
Vi invito a venire in Croazia, terra unica e meravigliosa 🇭🇷
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 05-10-2018⚡️NEW SIGNING⚡️

We are delighted to announce that exciting prospect Gino Mäder will join our team from 1 January, 2019!

Welcome, Gino!

Find out more here: http://bit.ly/Mäder_TDD
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 05-10-2018🎙️ Ce week-end, Clara Copponi (DN BioFrais) fera ses débuts en tant que stagiaire dans notre équipe. Rapide entretien avant de prendre la route pour l'Italie 🇮🇹️

➖ Quelle a été...
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
05-10-2018 08:45:47

Message de Mario Cipollini du 05-10-2018Continua il Bike Tour FFC
non ci ferma la pioggia incessante.
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
05-10-2018 08:43:00

Message de CCC Development Team du 05-10-2018CCC Sprandi Polkowice kończy sezon w Turcji : Grupa CCC Sprandi Polkowice zakończy sezon 2018 etapówką należącą do cyklu UCI World Tour, Presidential Cycling Tour of Turkey (9-14 października)!

Cały wyścig...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
05-10-2018 08:36:51

Message de Team Bahrain Merida du 05-10-2018teambahrainmerida.com : Team Bahrain Merida renews the contract with Chun-Kai Feng and Mei-Yin Wang in 2019. We are delighted to continue our adventure with these 2 Asian riders with good...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
05-10-2018 08:34:27

Message de CCC Team du 05-10-2018One last look at the #BMCTimemachine in action this year! Alessandro De Marchi "Il Rosso di Buja" put it to the test yesterday at the 🇮🇹national time trial championships to...
Voir les 4 photos

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
05-10-2018 08:30:47

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 05-10-2018STAGIONE 2019: FAIZANÈ NUOVO TITLE SPONSOR DEGLI #ORANGEBLUE. : 🇮🇹 2019: L'azienda Faizanè SpA sarà il terzo nome del team. 🚴🏻‍♂️ NIPPO Vini Fantini Faizanè sarà la denominazione ufficiale degli...
En voir plus

Arnaud CourteilleArnaud Courteille
05-10-2018 08:30:20

Message de Arnaud Courteille du 05-10-2018Article Ouest France Laval du 4 octobre.
Justin Mottier
#vitalconceptcylingclub
#mavicshoes
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
05-10-2018 08:28:17

Message de BORA-hansgrohe du 05-10-2018Benedetti, Schwarzmann and Schillinger extend with BORA – hansgrohe. Reade more here: https://bit.ly/2y2qx7T
---
Cesare Benedetti, Michael Schwarzmann und Andreas Schillinger verlängern mit BORA – hansgrohe. Hier mehr erfahren: https://bit.ly/2y1RhoI

#BORAhansgrohe
Voir les 3 photos

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
05-10-2018 08:16:19

Message de Equipe Arkéa Samsic du 05-10-2018Demain, c'est la dernière course professionnelle d'Armindo Fonseca ! 👋 Notre équipe pour le Tour de Vendée !
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
05-10-2018 08:09:00

Message de Steve Morabito Athlète du 05-10-2018Prêt pour une belle aventure sur le parcours de la @stoneman.spirit #stonemanglaciara ! Départ avec Guillaume de @veloperfection! À le recherche d émotions sur des trails @valaiswallis de @aletscharena_ch
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
05-10-2018 08:01:58

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 05-10-2018Ons team voor Giro dell'Emilia (06/10)🇮🇹

Primož Roglič
Robert Gesink
Steven Kruijswijk
Daan Olivier
Antwan Tolhoek
Enrico Battaglin
Floris De Tier

Ploegleiders: Addy Engels & Frans Maassen
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
05-10-2018 07:53:00

Message de Team Sunweb du 05-10-2018Happy 21st Birthday to Pernille Mathiesen! Enjoy your day, Pernille! 🎂
En voir plus

Message de Rushlee Buchanan - Professional Cyclist du 05-10-2018#Flashbackfriday to last time I did an indoor Omnium, and T-1 week until I do my next one! A mini world tour coming up for the rest of Oct, beginning...
En voir plus

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
05-10-2018 07:48:19

Vandaag start Julien in de profkoers van Zwevezele! Start om 13u30 🙌🏼

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
05-10-2018 07:44:47

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 05-10-2018PREVIEW PARIS - TOURS 2018 🇫🇷️

Sunday 7 October, Lotto Soudal will line up at the autumn classic Paris - Tours, a race known for its battle between sprinters and attackers....
Voir les 2 photos

Tour of the AlpsTour of the Alps
05-10-2018 07:39:12

Message de Tour of the Alps du 05-10-2018Today it's #WorldSmileDay: we are working to bring more smiles on the road from April 22 to 26, 2019! 😊

📸 Pentaphoto

#TotA
En voir plus

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
05-10-2018 07:24:12

Message de Tour de Vendée cycliste du 05-10-2018La ville de La Roche-sur-Yon se réveille avec comme qui dirait un parfum de #Tourdevendee
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
05-10-2018 07:14:08

Message de The Tour Of Britain du 05-10-2018IT'S FRIDAY 🙌🙌🙌

#OVOToB
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
05-10-2018 07:03:21

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 05-10-2018J-1 pour la Finale de la Coupe de France : le Tour de Vendée cycliste ! Une épreuve qui permettra à Kévin REZA d'évoluer sur ses routes d'entraînement autour de...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
05-10-2018 06:40:19

Message de UAE Team Emirates du 05-10-2018🎂‪ Join us in wishing Rui Costa 🇵🇹 a very Happy Birthday ! ‬

Feliz aniversario Rui ! ‪ 🎉

‪#UAETeamEmirates #HappyBDay‬
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
05-10-2018 06:08:00

Message de Team Novo Nordisk du 05-10-2018"I think I can be happy about my race and how I hung on all the way to finish."

🎥Charles Planet recaps today's Münsterland Giro. 🇩🇪
Voir la vidéo

Isabelle BeckersIsabelle Beckers
05-10-2018 06:00:02

Message de Isabelle Beckers du 05-10-2018Last year’s edition of La Ride was awesome,but I want to do better this year!!
Who’s coming???
This Saturday, 9am @ Café Coureur !
And beside that digital goodiebag (for the ladies)...
Voir la vidéo

Quentin Jauregui OfficielQuentin Jauregui Officiel
05-10-2018 05:54:19

Message de Quentin Jauregui Officiel du 05-10-2018Bonjour,

Hei oui, comme vous pouvez le voir la saison n’est pas terminée. Néanmoins, demain ce sera la dernière course de la saison sur ce Tour de Vendée. En espérant finir...
En voir plus

Drapac CyclingDrapac Cycling
05-10-2018 05:21:12

Message de Drapac Cycling du 05-10-2018Our team for the National Road Series Tour of Gippsland; starting tomorrow. Read more about it here: bit.ly/2NqALUi
#MoreThanACyclingTeam
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
05-10-2018 05:20:23

Message de UAE Team Emirates Supporters du 05-10-2018🎉🎉🎉Tantissimi auguri di buon compleanno al nostro campione Rui Costa. Happy birthday Rui 🍾🎂🥂🎉🎁👍
En voir plus

Liam White - CyclistLiam White - Cyclist
05-10-2018 03:11:48

Message de Liam White - Cyclist du 05-10-2018RADcentre : Jump along to the RADcentre open day tomorrow from 9am-12pm. Have a look around the amazing new facility and meet up with some of the best in the...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
05-10-2018 00:03:06

Message de Amgen Tour of California du 05-10-2018‪Favorite California Taco spots? 🌮‬
‪Let us know😋 ‬
‪#NationalTacoDay‬
En voir plus

Accès aux messages par jour

October 2018
01 02 03 04 05

September 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30