ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Petr VakocPetr Vakoc
06-10-2018 23:51:52

Message de Petr Vakoc du 06-10-2018Last summer day in Boulder. Enjoyed it to the maximum starting before 7 am with @noaaonofficial and @simon1kessler and riding for almost 7hours, climbing close 4000 altitude metres
#boulder #whereiride #roadslikethese...
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
06-10-2018 23:30:14

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 06-10-2018Dylan reed een schitterende wedstrijd in Giro d ‘ Emilia en werd mooi derde, winnaar ploegmaat de Marchi. Proficiat mateke!!! 👍👊💪
Voir les 3 photos

Romain Feillu OfficielRomain Feillu Officiel
06-10-2018 22:22:26

Message de Romain Feillu Officiel du 06-10-2018PARIS - TOURS

Dimanche 7 octobre
(Paris)Chartres > Tours - 214,5 km
Départ de Chartres à 11h35 (Place Châtelet).

Direct TV à suivre sur Eurosport 1 à partir de 15h15
Voir les 2 photos

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
06-10-2018 22:16:08

Message de Audrey Cordon-Ragot du 06-10-2018le podium du Duo breton qui se déroulait à Gourin
Audrey et son frère paul termine 3eme !
En voir plus

Romain Feillu OfficielRomain Feillu Officiel
06-10-2018 21:52:57

Message de Romain Feillu Officiel du 06-10-2018DIMANCHE 7 OCTOBRE
En voir plus

Romain Feillu OfficielRomain Feillu Officiel
06-10-2018 21:28:28

Message de Romain Feillu Officiel du 06-10-2018Classement Tour de Vendée - Cyclisme : TOUR DE VENDÉE (Coupe de France)

Samedi 6 octobre
Résultats :
1er : Nico Denz
2ème : Lennert Teugels
3ème : Gian Friesecke
Romain 103ème

Classement complet : https://www.eurosport.fr/cyclisme/tour-de-vendee/standing.shtml
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
06-10-2018 21:09:39

Message de UAE Team Emirates du 06-10-2018It was a wet and tough day at the 🇮🇹 #GiroDellEmilia . Here’s a look at some of our photos from today’s race.👇

#UAETeamEmirates 📸: Bettini
Voir les 11 photos

Paris Camembert OfficielParis Camembert Officiel
06-10-2018 21:02:53

Message de Paris Camembert Officiel du 06-10-2018Paris-Bourges. La première de Valentin Madouas ! : https://www.letelegramme.fr/cyclisme/paris-bourges-la-premiere-de-valentin-madouas-04-10-2018-12097748.php
En voir plus

Carlos Verona QuintanillaCarlos Verona Quintanilla
06-10-2018 20:53:03

Message de Carlos Verona Quintanilla du 06-10-2018Gp Dell’Emilia 1.HC ITA

Buenas noches a tod@s!

Hoy he disputado el Giro dell’Emilia con salida y llegada en la ciudad de Bologna, una bonita carrera que se adentra en los...
En voir plus

Diego Rosa fans clubDiego Rosa fans club
06-10-2018 20:52:18

Message de Diego Rosa fans club du 06-10-2018Alè Diegoooo #AleeDiego ❤️💙
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
06-10-2018 20:45:50

Message de UAE Team Emirates Supporters du 06-10-2018I nostri al Giro dell 'Emilia. 📷Yoco_giapponese
Voir les 25 photos

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
06-10-2018 20:29:15

Message de Equipe Arkéa Samsic du 06-10-2018« La der ! Allez mon ptit ! » #ArmindoFonseca
Voir la vidéo

Hubert DupontHubert Dupont
06-10-2018 20:17:34

Message de Hubert Dupont du 06-10-2018Tout de Vendée
Crédit :Bénédicte Front
Voir les 2 photos

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 06-10-2018PARIS-TOURS 2018 PRÉSENTATION - Roubaix Lille Métropole Team Cycliste : PARIS-TOURS 2018 PRÉSENTATION - Dernière course de la saison ce dimanche 7 octobre avec la classique des feuilles mortes, Paris-Tours...
En voir plus

Michael Woods Pro CyclistMichael Woods Pro Cyclist
06-10-2018 20:09:00

Message de Michael Woods Pro Cyclist du 06-10-2018Full send
.
.
.
.
.
.
#gpemilia #emiliaromagna #italy #italianclassics #rainday #oneweektogo #fullsend
En voir plus

Marc SolerMarc Soler
06-10-2018 19:59:44

Message de Marc Soler du 06-10-2018Bona tarda gaudint del #TerritoriOsoning amb els companys d’@osoning_sport @sportwin_info
#cycling #cycletouring #ciclisme #cicloturisme #ciclismo #cicloturismo #sports #esport #outdoors #nature #natura #osona @ Vic, Cataluna, Spain
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
06-10-2018 19:53:50

Message de UAE Team Emirates Supporters du 06-10-2018GP Beghelli. Su un tracciato più "morbido", le nostre chance crescono. I nostri 7 atleti hanno tutti le potenzialità per far bene. Forza andiamoci a prendere la vittoria, la nostra...
En voir plus

Vincenzo NibaliVincenzo Nibali
06-10-2018 19:53:46

Message de Vincenzo Nibali du 06-10-2018Il Giro dell’Emilia è sempre una gara emozionante e tosta, in cui bisogna dare tutto!
Complimenti a @alessandro_demarchi per la vittoria.
🇮🇹 #GirodellEmilia 📸 @bettiniphoto
En voir plus

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 06-10-2018Nos coureurs sélectionnés pour Paris-Tours, qui sont sous le choc après l’annonce du décès de leur co-équipier Jimmy Duquennoy, ont décidé de ne pas prendre le départ de l’épreuve française...
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
06-10-2018 19:46:17

Message de Team Total Direct Energie du 06-10-2018Retrouvez notre vidéo en immersion sur cette dernière édition du Tour de Vendée 2018. Au menu : de la pluie, du vent. Une vraie course de guerriers !
https://youtu.be/lTV2DEL0gps
Voir la vidéo

Mattia CattaneoMattia Cattaneo
06-10-2018 19:31:16

Message de Mattia Cattaneo du 06-10-2018Il Giro dell’Emilia con il suo San Luca sono sempre tosti!!! 🚲🌧🚵🏻‍♂️
#emiliaromagna #bologna #sanluca #rainday #corsa #dura #nonsimolla #finale #stagione #chepubblico #ilovemyjob #andronigiocattoli #excompagni @eganbernal
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
06-10-2018 19:20:56

Message de Audrey Cordon-Ragot du 06-10-2018Troisième du duo Breton avec le petit frère @paulocordon aujourd’hui sous le déluge ☔️❄️
——
Third of the Duo Breton today with my little brother @paulocordon and under the pouring rain ☔️❄️
(📷...
En voir plus

Vincenzo NibaliVincenzo Nibali
06-10-2018 19:18:31

Message de Vincenzo Nibali du 06-10-2018Il Giro dell’Emilia è sempre una gara emozionante e tosta, in cui bisogna dare tutto!
Complimenti a @alessandro_demarchi per la vittoria.
🇮🇹 #GirodellEmilia 📸 @bettiniphoto
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 06-10-2018🙋‍♂️ Show of hands: Who watched the Giro dell'Emilia finale today? We were pumped to see Woodsy 🌲 and Rigo playing off each on in the closing kilometers before closing...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 06-10-2018🇫🇷️ #ParisTours

J-1 : nous approchons de la fin de la saison. Place demain à Paris-Tours.
Mécanos, assistants, coureurs, direction, tous sont en ordre de marche pour aller décrocher la victoire...
Voir la vidéo

Loïc VliegenLoïc Vliegen
06-10-2018 18:48:22

Une triste nouvelle ce matin, RIP Jimmy

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
06-10-2018 18:48:19

Message de Steve Morabito Athlète du 06-10-2018Des images encore plein la tête de ma sortie vttae d’hier ! #breithorn 12km de montée pour 1’700D+ sur une route 4x4 incroyable @landschaftsparkbinntal @aletscharena_ch #seulaumonde avec mon pote Guillaume...
En voir plus

Przemysław NiemiecPrzemysław Niemiec
06-10-2018 18:29:58

Message de Przemysław Niemiec du 06-10-2018Taka oto niespodzianka dziś do mnie dotarala od przyjaciół z Sycylii.
Dziękuje bardzo😊

Ecco la sorpresa che arrivata oggi dal miei carissimi amici dalla Sicilia
Grazie 😊
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
06-10-2018 18:26:37

Message de Mitchelton-SCOTT du 06-10-2018It was a wet edition of the Italian one-day classic, Rob Power animated the day in the breakaway before Haig climbed into 13th place up San Luca. Photos courtesy of...
Voir les 32 photos

Message de Team Delko Marseille Provence du 06-10-2018Il ne manquera pas grand chose à Alexis Guérin, présent aujourd'hui dans la "bonne" sur la dernière manche de la Coupe de France, le Tour de Vendée. Il prendra la...
En voir plus

UnitedHealthcare Pro CyclingUnitedHealthcare Pro Cycling
06-10-2018 18:23:39

Message de UnitedHealthcare Pro Cycling du 06-10-2018UnitedHealthcare Pro Cycling end season with Tour of Taihu Lake : It's time for the Tour of Taihu Lake, the last race of the year! Can Carlos Alzate better his...
En voir plus

Alexandre GeniezAlexandre Geniez
06-10-2018 18:11:04

Message de Alexandre Geniez du 06-10-2018Pas mal de plaisir aujourd'hui sur le Giro Dell'Emilia ! J'ai tenté dans le final, sans succès !
Encore deux chances avant les vacances, demain sur le GP Beghelli et...
En voir plus

Davide RebellinDavide Rebellin
06-10-2018 18:07:27

Message de Davide Rebellin du 06-10-2018Ecco la nuova maglia del prossimo REBELCAMP dal 3 al 10 Dicembre in Gran Canaria.
Sarà fornita a tutti i partecipanti del camp e per chi la vorrà sarà presto disponibile...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
06-10-2018 18:06:46

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 06-10-2018🌧 De l'action, un déluge et une fringale pour les Men in Glaz sur le Tour de Vendée cycliste !

Le résumé 🔗 http://bit.ly/SensDessusDessousEnVendée

📸 FRJ design & photography

#TourDeVendée l #ThereIsNoTry
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
06-10-2018 18:06:06

Message de Equipe Arkéa Samsic du 06-10-2018Ce matin, au départ du Tour de Vendée, nous avions 206kms à parcourir, une banderole « Bravo Armindo Fonseca », du soleil, de la bonne humeur et l’envie de bien...
Voir les 18 photos

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
06-10-2018 17:40:55

Message de Philippe Gilbert du 06-10-2018No words... #ripjimmy
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
06-10-2018 17:38:38

Message de Trek-Segafredo du 06-10-2018Giro dell' Emilia

When a result is at your fingertips but misfortune costs you the chance it's extremely frustrating and disappointing. Gianluca Brambilla had attacked the wet descent and was...
Voir les 10 photos

Franck BonnamourFranck Bonnamour
06-10-2018 17:35:31

Message de Franck Bonnamour du 06-10-2018A l'avant aujourd'hui sur le Tour de Vendée, une fringale aura eu raison de moi, 8eme.

Bravo @armindofonseca pour ta belle carrière 👍
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
06-10-2018 17:32:32

Message de Lex Albrecht du 06-10-2018Getting dressed to go out training takes a few more minutes these days, fall is here! I’m wearing wool DeFeet International WooliEator cycling socks this morning, and my knickers....
Voir les 2 photos

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 06-10-201812ème place d'Evita Muzic sur le Giro Emilia, l'épreuve est remportée par Rasa Leleivyte.

Demain place au Gp Bruno Beghelli 🇮🇹

#RideAndShine
En voir plus

CCC TeamCCC Team
06-10-2018 17:24:46

Message de CCC Team du 06-10-2018Some great photos from #GirodellEmilia #GiroEmilia today 👌👊💪.

Join Alessandro De Marchi "Il Rosso di Buja" on the road and see him celebrate his victory behind the finish line...
Voir les 7 photos

Maciej BodnarMaciej Bodnar
06-10-2018 17:20:26

Message de Maciej Bodnar du 06-10-2018Pierwsza edycja za nami , mam nadzieje ze spotkamy się za rok w podobnych okolicznościach 👌🏻😁😎
Voir la vidéo

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
06-10-2018 17:15:03

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 06-10-2018La Bardiani-CSF lascia il segno al Giro dell'Emilia con la coraggiosa fuga di Umberto Orsini e, nel finale, con Giulio Ciccone che chiude a 38" dal vincitore De Marchi

🏁...
Voir les 3 photos

Nico DenzNico Denz
06-10-2018 17:14:04

Message de Nico Denz du 06-10-20181st pro victory #nowords 🍻🍾🏆🙌🏼#toujoursplus #allezalm
Merci a toute l‘équipe @ag2rlamondiale_procyclingteam
This one is for you Etienne mon Fabro & for you Alois Stöcklin! We will allways remember you ❤️
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 06-10-2018🇮🇹 #GiroEmilia - "It was a bit of mixed day for me in the end. I managed to make the break of the day but I crashed on the descent...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
06-10-2018 17:11:09

Message de Astana Pro Team du 06-10-2018🇹🇷️Presidential Cycling Tour of Turkey. Team's roster

Zhandos Bizhigitov, Daniil Fominykh, Yevgeniy Gidich, Moreno Moser, Alexey Lutsenko, Ruslan Tleubayev and Artyom Zakharov.
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 06-10-2018We'll be taking on Paris - Tours tomorrow, here is our team:
🇳🇴 Edvald Boasson Hagen
🇿🇦 Nicolas Dougall
🇦🇹 Bernie Eisel
🇿🇦 Reinardt Janse van Rensburg
🇬🇧 Connor Swift
🇿🇦 Jay Thomson
🇧🇪 Julien...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
06-10-2018 17:02:27

Message de Team Bahrain Merida du 06-10-2018teambahrainmerida.com : Bologna (Italy), Saturday October 6th – Vincenzo Nibali 8th showing improving condition, Domenico Pozzovivo 9th and the great performance of Matej Mohorič. That is what Team BAHRAIN MERIDA...
En voir plus

Quentin Jauregui OfficielQuentin Jauregui Officiel
06-10-2018 17:02:17

Message de Quentin Jauregui Officiel du 06-10-2018[ Résultat Tour de Vendée 🇫🇷 ] : 🏆🥇Nico Denz (AG2R La Mondiale) a remporté, ce samedi, la 47e édition du Tour de Vendée (1.1), quinzième et dernière manche de...
En voir plus

Antoine DuchesneAntoine Duchesne
06-10-2018 17:00:59

Message de Antoine Duchesne du 06-10-2018🤦🏾‍♂️🤦🏾‍♂️🤦🏾‍♂️Dernière course de la saison... Malheureusement je finis sur le cul 🤷🏽‍♂️ seul en tête, j’étais un peu trop vite dans les descentes mouillées. Rien de cassé, maintenant 2 mois...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
06-10-2018 16:57:02

Message de UAE Team Emirates Supporters du 06-10-2018Al Giro dell 'Emilia i nostri sentendosi battuti in un finale ad alti ritmi, provano ad anticipare. Prima un combattivo Swift si butta nella fuga, poi Ravasi coglie l' attimo...
Voir les 8 photos

Ted KingTed King
06-10-2018 16:53:43

Message de Ted King du 06-10-2018Vermonting AF. Props to the @braintree357
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
06-10-2018 16:49:48

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 06-10-2018GIRO DELL'EMILIA: EDOARDO ZARDINI IL MIGLIORE DEI NOSTRI

Una giornata estremamente difficile per la Wilier Triestina - Selle Italia che al Giro dell'Emilia non riesce a farsi vedere nelle parti alte...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
06-10-2018 16:39:01

Message de CCC Team du 06-10-2018"Over the last month, I have had a small dream about trying to go solo for the win here, not from the breakaway but by jumping clear off the front...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
06-10-2018 16:34:09

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 06-10-2018Roglic seventh in Giro dell’Emilia : 🇮🇹 #GirodellEmilia

Roglic seventh in Giro dell’Emilia

“The Giro dell'Emilia is one of the most honest races on the calendar. Primoz was clearly the best...
En voir plus

Daniel AuerDaniel Auer
06-10-2018 16:25:53

Message de Daniel Auer du 06-10-2018Red Hook Crit Milano was a blast, extremely crazy though 😳
didn't'make it to the Final with a 9th place in the second Chance Heat but I'm happy I didn't get...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
06-10-2018 16:25:25

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 06-10-2018Wanty-Gobert ambitieux pour sa première en Chine demain!

📰 http://wanty-groupegobert.be/fr/content/wanty-gobert-ambitieux-pour-sa-premiere-en-chine
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
06-10-2018 16:25:09

Message de Team Sunweb du 06-10-2018Check out Marc Hirschi in his new Etxeondo U23 world champs jersey!🌈

#KeepChallenging
En voir plus

Jasha SütterlinJasha Sütterlin
06-10-2018 16:23:57

Message de Jasha Sütterlin du 06-10-2018Suffer festival in san Luca 💥couldn’t stay with the favourites until the last lap but anyway I tried to keep pushing till the finish line and end up 31.position... looking...
En voir plus

Team Cycling FunvicTeam Cycling Funvic
06-10-2018 16:22:05

Message de Team Cycling Funvic du 06-10-2018Preparação!!!!
@chamorro.franciscoo
@rodrigogastonamarilla
#franciscomanzo

#brasilprocycling#funvic#saojosedoscampos#cannondalebr#ertuniformes#goingbr#meiasyoung #capacetesspiuk #solifes#solifesoil
#fastcycle#royalprodivision
Voir la vidéo

Astana Pro TeamAstana Pro Team
06-10-2018 16:21:32

Message de Astana Pro Team du 06-10-2018Giro dell’Emilia. Jakob Fuglsang is 11th

- It was a very hard race. The team was strong, we always were in front, but in the final I just missed a bit...
Voir les 4 photos

Diego Rosa fans clubDiego Rosa fans club
06-10-2018 16:20:16

Message de Diego Rosa fans club du 06-10-2018#Girodellemilia
#BentornatoDiego❤️💪
Bella prestazione di Diego oggi al giro dell’Emilia ,
Chiude 34esimo
#GodieGo
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
06-10-2018 16:19:39

Message de Brenton Jones du 06-10-2018Today’s race saw wet roads and pouring rain for the last 100km’s with my teammate Alexis placing 5th 👏 A big group of 23 riders gained an advantage on the...
Voir les 3 photos

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 16:14:04

Message de Tour de Vendée cycliste du 06-10-2018Et voilà le podium de cette 47 ème édition.
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
06-10-2018 16:14:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 06-10-2018Voxwomen : Have you voted yet for the Voxwomen Road Rider of the Year award? We have both Amanda Spratt and Annemiek van Vleuten in the running for the title...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
06-10-2018 16:05:55

Message de Team Cofidis du 06-10-2018Hugo Hofstetter remporte la Coupe de France 2018 🇨🇵️

Auteur d'une saison exceptionnelle de régularité, le sprinteur alsacien décroche le classement général de la Coupe de France ainsi que le classement...
Voir les 3 photos

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
06-10-2018 16:00:01

Message de Team Novo Nordisk du 06-10-2018Take a ride with David Lozano and Charles Planet and see what the Team Novo Nordisk squad has in store at this week's Tour of Taihu Lake! 🇨🇳
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
06-10-2018 15:44:25

Message de Mitchelton-SCOTT du 06-10-2018Power in the break before Haig climbs to 13th place in the Giro dell’Emilia : REPORT: "It was quite a hard day of racing, Rob did well to make it...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 06-10-2018Thibaut Pinot prend la 5ème place du Giro dell'Emilia remporté par De Marchi à San Luca.

Sur le Tour de Vendée, Romain Seigle termine dans le groupe des poursuivants, derrière le...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 06-10-2018🇫🇷 Tour de Vendée

🏆 VICTOIRE DE Nico Denz !!!

Dans une petite échappée, il a intelligement accéléré à 5km de l'arrivée pour créer une cassure. Bien placé et plus fort, il...
En voir plus

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 15:18:37

Message de Tour de Vendée cycliste du 06-10-2018🏁 Arrivée. Victoire de Nico Denz / Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE
2 Lennert Teugens
3 Gian Friesecke
En voir plus

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 15:13:55

🏁3kms. Regroupement. 3 hommes.

Team INEOSTeam INEOS
06-10-2018 15:12:47

Message de Team INEOS du 06-10-2018Back in the mix. Brilliant to see Egan Bernal racing hard at Giro dell'Emilia today 🙌
En voir plus

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 15:12:21

Dernier passage sur la ligne. C'est Nico Denz qui met un pétard. Et qui s'en va !

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 15:11:01

🏁5 kms. Denz, Teugels et Frieschke. Ça joue.

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 06-10-2018🇮🇹 GP Dell'Emilia

Alexandre Geniez était à l'attaque mais c'est finalement Romain Bardet qui termine 6️⃣ème, encore un peu fatigué des 2018 UCI Road World Championships Innsbruck-Tirol !

Demain ➡ GP...
Voir les 6 photos

Jens KeukeleireJens Keukeleire
06-10-2018 15:08:09

Message de Jens Keukeleire du 06-10-2018Stomach bug took me out last night... that means no Paris-Tours for me. My last races in Italy are unsure fore the moment. Difficult ending to a difficult season, more...
En voir plus

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 15:07:53

Encore deux tours. Ils n'arriveront pas à 7 !

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
06-10-2018 15:07:51

Message de Team Bahrain Merida du 06-10-2018🇮🇹 #GirodellEmilia
➡️ Vincenzo Nibali and Domenico Pozzovivo finished 8th and 9th. Solo win for #DeMarchi atop San Luca climb. Good work of Matej Mohorič to bridge the gap to the...
Voir les 5 photos

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 15:01:34

🏁11kms au premier passage sur la ligne. Toujours les 7 coureurs en tête. Ça devrait se jouer entre eux.

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 14:54:49

🏁16 kms. Écart fixé à 55" depuis 5 kms. Les affaires sont bonnes pour des coureurs tel Jonathan Hivert ou Nico Denz.

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 14:48:39

🏁21kms.
Ça s'agite dans le deuxième groupe. Et c'est Bryan Coquard qui fait le travail.
Toujours 7 coureurs à l'avant avec une poignée de secondes d'avance.

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
06-10-2018 14:45:00

Message de BORA-hansgrohe du 06-10-2018Busy days ahead for us with Presidential Cycling Tour of Turkey TUR | Tre Valli Varesine | Milano-Torino | GranPiemonte & the last monument in this seasonIl Lombardia
Here are...
Voir les 5 photos

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
06-10-2018 14:44:57

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 06-10-2018#GiroEmilia Vittoria di Alessandro De Marchi - Edoardo Zardini top finisher

#LoveMyWilier #EnjoYouRide #BrytonSport
En voir plus

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 14:39:29

Plus que 25 kms. 7 hommes en tête. La ligne d'arrivée n'a jamais été aussi proche.
Passage dans Dompierre-sur-Yon dans quelques instants.

CCC TeamCCC Team
06-10-2018 14:35:40

Message de CCC Team du 06-10-2018Alessandro De Marchi "Il Rosso di Buja" secured an emphatic victory on home soil at #GiroEmilia #GirodellEmilia today!

We saw an incredible effort from the 🇮🇹 rider in the closing...
En voir plus

José GonçalvesJosé Gonçalves
06-10-2018 14:30:22

Message de José Gonçalves du 06-10-2018Paris Tours 2018

Assim começa a 3ª parte da época! Após um pequeno descanso para recuperar, reajustar objetivos e retornar aos treinos, parto agora para o final da época com objetivos...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
06-10-2018 14:23:47

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 06-10-2018Ons team voor Parijs-Tours (07/10)🇫🇷

Dylan Groenewegen
Jos van Emden
Maarten Wynants
Gijs Van Hoecke
Amund Grondahl Jansen
Pascal Eenkhoorn
Timo Roosen

Ploegleider: Merijn Zeeman
En voir plus

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 14:23:16

16h21. 🏁36kms. De nouveau 23 coureurs ensemble. Teugels de l'équipe Team Cibel Cebon - Continental Cycling retente un coup.

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 14:14:28

16h13. Plus que 7 coureurs en tête. #LeCHANTIER

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 14:10:09

Message de Tour de Vendée cycliste du 06-10-2018La "Dantesque Pouzère"
Voir la vidéo

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 14:05:56

16h04 Plus que 23 coureurs dans un premier peloton. La météo et les côtes ont fait le tri.

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 14:01:21

Message de Tour de Vendée cycliste du 06-10-201815h50 chute au gué de la pouzère. Antoine Duchesne est monté dans l'ambulance. Aurélien Paret-peintre après avoir visité le talus et avoir changé de roue est reparti.
Voir la vidéo

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 13:34:18

15h30 le peloton perd des coureurs au compte goutte.
Les gouttes arrivent d'ailleurs.
Petite chute dans le peloton deux abandons celui de Bryan Naulleau et Lander Seynaeve.
Le peloton a...

Kenny DehaesKenny Dehaes
06-10-2018 13:33:00

Message de Kenny Dehaes du 06-10-2018En dan zijn er zo van die momenten, dat je voor de zoveelste keer niet weet wat doen of zeggen... Zo oneerlijk. Sterkte aan alle familie en vrienden.
Voir les 2 photos

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 13:26:28

15h25 jonction à l'avant. 19 coureurs sont rentrés sur les 4 hommes de tête. La partie la plus vallonnée de la course arrive.

Arthur VichotArthur Vichot
06-10-2018 13:23:37

Message de Arthur Vichot du 06-10-2018Le tour de Vendée est à suivre en direct sur France 3.
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
06-10-2018 13:21:31

Message de Mitchelton-SCOTT du 06-10-2018TODAY: Back to Italy 🇮🇹 for #GiroEmilia, 207km finishing up the climb San Luca from 11.20am CEST (7.20pm AEST)
En voir plus

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 13:16:45

Message de Tour de Vendée cycliste du 06-10-201815h13 🏁85 kms
Toujours en tête :
15 : Gianni Marchand / Cibel Cibon
61 : Tom Derniers / Roubaix Lille Métropole
82 : Anthony Delaplace / team Fortuneo Samsic.
137 : Gediminas Bagdonas...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
06-10-2018 13:09:36

Message de Team Bahrain Merida du 06-10-2018teambahrainmerida.com : Team Bahrain Merida will participate at 54th edition of Presidential Cup of Tour of Turkey which will start on Tuesday 9thOctober in Konya and from 2ndstage on will...
En voir plus

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 13:05:44

15h04 le peloton sort de Mareuil sur Lay. Des attaques sont encore à signaler.
Plus que 1'35" d'avance pour l'échappée.

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 12:58:06

Message de Tour de Vendée cycliste du 06-10-201814h53. La course passe Rosnay. Arrivée dans 100kms.
Des attaques dans le peloton, huit coureurs dans un contre, l'espace de quelques mètres.
Des coureurs en difficulté à l'arrière.
Les 4...
En voir plus

Jesus HernandezJesus Hernandez
06-10-2018 12:34:38

Message de Jesus Hernandez du 06-10-2018Menu de hoy:Polvo y tierra!🤣🚵‍♀️💨
Menu de mañana: II Carrera de Escuelas en Pinto de la @fundacioncontadorteam
Dia de disfrutar de los más pequeños!!😊😊😊😊
Voir les 2 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
06-10-2018 12:30:51

Message de Team Bahrain Merida du 06-10-2018Ciclismo Cup, 14a tappa: Giro dell'Emilia - LIVE : 🇮🇹 #GirodellEmilia
📺 Live streaming ⤵️
http://www.pmgsport.it/video/diretta-streaming-ciclismo-cup-2018-giro-dell-emilia/
En voir plus

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
06-10-2018 12:30:20

Message de Philippe Gilbert du 06-10-201810 years since my first win at Paris - Tours 💪🏼 Let's go for a 3rd victory tomorrow!
Voir la vidéo

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
06-10-2018 12:23:00

Message de Fan Club Ben Gastauer du 06-10-2018rgast.wordpress.com :    
En voir plus

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
06-10-2018 12:18:00

Message de Fan Club Ben Gastauer du 06-10-2018Ben Gastauer termine la saison en Italie. : Depuis les championnats du Monde Ben s'entraîne à la Côte d'Azur, avant de participer mardi prochain Ben à la Tre Valli Varesine...
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
06-10-2018 12:14:23

Message de Tiago Machado du 06-10-2018A testar "novas" subidas para treinar... esta aqui apenas 4k a 9% ... alguém sabe a onde fica 🤔🤗
En voir plus

Paris - ToursParis - Tours
06-10-2018 12:14:00

Message de Paris - Tours du 06-10-2018🌟 J-1⃣ 🌟

Découvrez les principaux favoris de l'édition 2⃣0⃣1⃣8⃣ de la classique des feuilles de 🍇 ✨

🚴‍♂ Philippe Gilbert
🚴‍♂ Nicki Terpstra
🚴‍♂ Dylan Groenewegen
🚴‍♂ Arnaud Démare
🚴‍♂ Søren Kragh Andersen
🚴‍♂...
Voir les 8 photos

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 12:08:18

Message de Tour de Vendée cycliste du 06-10-201814h05 pas de changements. Toujours plus de 4 minutes d'avance pour les échappés. La course se dirige à 42km/h de moyenne vers le vignoble de Mareuil.
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
06-10-2018 12:00:01

Message de Le Tour de France du 06-10-2018[#TDF2019 1⃣0⃣0⃣ans du Maillot Jaune 💛]

Lors de combien d'éditions du Tour de France différents Bernard Hinault a-t-il porté le Maillot Jaune💛❓

📸 : Pressesport
En voir plus

Piotr KonwaPiotr Konwa
06-10-2018 11:57:12

Message de Piotr Konwa du 06-10-2018Zastanawialiście się czasami co robi kolarz po sezonie?
Odpowiedz jest prostsza niż wam się wydaje. Wszystko tylko żeby na rowerze nie jeździć, bo patrzeć już na niego nie może 😀...
Voir les 8 photos

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
06-10-2018 11:52:55

Message de Luis Ángel Maté du 06-10-2018Primer día largo tras @lavuelta disfrutando de nuestras carreteras y de nuestro entorno, hoy en la provincia de Cádiz.
☝🏼🚵🏼‍♂️💨💪🏼☝🏼🤙🏼
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
06-10-2018 11:49:21

Message de Luis Ángel Maté du 06-10-2018Primer día largo tras @lavuelta disfrutando de nuestras carreteras y de nuestro entorno, hoy en la provincia de Cádiz.
☝🏼🚵🏼‍♂️💨💪🏼☝🏼🤙🏼
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
06-10-2018 11:42:57

Message de Luis Ángel Maté du 06-10-2018Primera salida larga tras @lavuelta disfrutando de nuestras carreteras hoy en la provincia de Cádiz.
En voir plus

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 11:27:14

Message de Tour de Vendée cycliste du 06-10-201813h25 écart 4'35"
On retrouve à l'avant :
15 : Gianni Marchand / Cibel Cibon
61 : Tom Derniers / Roubaix Lille Métropole
82 : Anthony Delaplace / team Fortuneo Samsic.
137 : Gediminas...
En voir plus

Milan Menten OfficialMilan Menten Official
06-10-2018 11:16:13

Message de Milan Menten Official du 06-10-2018hbvl.be : Milan Menten (Sport Vlaanderen-Baloise) keert zondag in Parijs-Tours terug naar de koers waarin hij vorig jaar nog op het podium stond. Bij de beloften wel...
En voir plus

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 11:15:22

Message de Tour de Vendée cycliste du 06-10-201813h13 l'échappée dans la côte du Jaunay.
Voir la vidéo

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 11:07:29

13h05 toujours 4 hommes en tête. 4'50" d'avance sur le peloton.

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 06-10-2018Fernando Gaviria will lead Quick-Step Floors next week at the Tour of Turkey, his final race of the season: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/quick-step-floors-cycling-team-to-tour-of-turkey/3823
Photo: GettySport
En voir plus

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 10:46:26

12h44 premier abandon de cette édition. Le n°45 Redondo Corbera de l'équipe Massi Kuwait.
4 coureurs a l'avant, le peloton à 2 minutes.

Jens VoigtJens Voigt
06-10-2018 10:45:40

Message de Jens Voigt du 06-10-2018Setting up for the #TrekRideCamp by @TrekBikesIndia tomorrow. The journey so far has been great and it‘s sure to be an energetic ride ahead. See you tomorrow, Delhi !
En voir plus

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 10:41:28

12h37 première attaque sérieuse.
On retrouve à l'avant :
15 : Gianni Marchand / Cibel Cibon
61 : Tom Derniers / Roubaix Lille Métropole
82 : Anthony Delaplace / team Fortuneo Samsic.
137...

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
06-10-2018 10:36:03

Message de Equipe Arkéa Samsic du 06-10-2018Départ du Tour de Vendée, 👏 Armindo !
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
06-10-2018 10:30:48

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 06-10-2018🇮🇹 Giro dell’Emilia
🔝 L’ #OrangeBlue Nicola Bagioli si inserisce nella fuga di giornata e transita per primo al GPM di Mongardino. 💪🏻
⏱ Il gruppo insegue con 10’ di ritardo....
Voir les 2 photos

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 10:23:00

12h20 Les premiers kilomètres se déroulent à vive allure. Une attaque à relever, celle d'Alexis Guérin de l'équipe Delko Marseille Provence.
Le peloton l'a déjà repris.
Entrée des coureurs dans...

De Wally'sDe Wally's
06-10-2018 10:15:19

06/10/2018 Morgen staat Jelle aan de start van PARIS-TOURS 1.HC ... vanaf dit jaar met 12.5 km onverhard in de finale. Kan Jelle zijn veldritcapaciteiten benutten?

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 10:15:05

Message de Tour de Vendée cycliste du 06-10-2018Le départ de la 47 ème édition du Tour de Vendée est donné à l'instant. 206.4kms à parcourir dans une boucle qui visitera la Vendée jusqu'à revenir à la préfecture,...
En voir plus

De Wally'sDe Wally's
06-10-2018 10:13:52

Message de De Wally's du 06-10-2018Sagan geeft toe dat hij in Parijs-Roubaix tot twee keer toe opzettelijk tegen Jelle Wallays aanbotste : https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181003_03805175
En voir plus

Il LombardiaIl Lombardia
06-10-2018 10:00:02

Message de Il Lombardia du 06-10-2018Solo 1 settimana a Il Lombardia!
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
06-10-2018 09:57:44

Message de Steve Morabito Athlète du 06-10-2018Souvenir d une belle journée de VTTAE hier 😍
@stoneman.spirit @aletscharena_ch #nofiltre #swissflag @myswitzerland
.
.
.
@lapierrebikes #overvoltami829
#stonemanglaciara @gomstourismus @aletscharena_ch @landschaftsparkbinntal @bellwaldtourismus @valaiswallis
📸 @veloperfection
En voir plus

AGO-AquaServiceAGO-AquaService
06-10-2018 09:55:59

Message de AGO-AquaService du 06-10-2018L’équipe WB-Aqua Protect-Veranclassic a appris samedi matin la terrible et insupportable nouvelle du décès son coureur Jimmy Duquennoy. Jimmy est mort inopinément vendredi soir à son domicile. Il avait 23...
Voir les 2 photos

Hammer SeriesHammer Series
06-10-2018 09:55:34

Message de Hammer Series du 06-10-2018Check out Team Lotto NL Jumbo Cycling's line-up for Hammer Hong Kong with Dylan Groenewegen captaining the team on #ShowdownSunday: http://bit.ly/HHKteams
#SunHungKaiProperties #HammerSeries
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
06-10-2018 09:48:11

Message de UAE Team Emirates Supporters du 06-10-2018Partito il Giro dell' Emilia. I nostri atleti ce la metteranno tutta per ben figurare 📺 Diretta TV su Rai Sport ore 14.30 e Eurosport ore 15.00. Noi condivideremo la...
Voir les 4 photos

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 09:44:10

Message de Tour de Vendée cycliste du 06-10-2018Double objectif pour la Team Cofidis, la victoire sur la course avec le double vainqueur Nacer Bouhanni et sur la coupe de France avec Hugo Hofstetter.
Gros programme.
En voir plus

Michael KolarMichael Kolar
06-10-2018 09:43:21

Message de Michael Kolar du 06-10-2018Peter - "get a haircut you look like an idiot" Me - "says the one with triangles engraved on the side of his head and now rather wears a hat"...
En voir plus

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 09:40:49

Message de Tour de Vendée cycliste du 06-10-2018Au tour de la Team Delko Marseille Provence KTM de se présenter. Plusieurs cartes à jouer dans cette équipe.
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
06-10-2018 09:40:09

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 06-10-2018RIP Jimmy
En voir plus

Matteo TrentinMatteo Trentin
06-10-2018 09:36:05

Message de Matteo Trentin du 06-10-2018I was leaving for a quick ride this morning before take off to #gpbeghelli and this 2 made me the best of good luck ! Too many Euro champs...
En voir plus

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 09:32:15

Message de Tour de Vendée cycliste du 06-10-2018Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE avec son sprinter de poche Samuel Dumoulin, toujours bouillant au mois d'octobre.
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
06-10-2018 09:30:34

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 06-10-2018Ciel nuageux mais moral au top pour nos Men in Glaz sur le Tour de Vendée ! 💪🚀

#TourDeVendée l #ThereIsNoTry
Voir la vidéo

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 09:29:32

Message de Tour de Vendée cycliste du 06-10-2018Encore un vendéen, cette fois ci c'est Kevin Ledanois de l'Equipe Fortuneo Samsic.
Dernier dossard aujourd'hui pour Armindo Fonseca qui quitte le cyclisme à cause d'une maladie. Grand coup de...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
06-10-2018 09:28:17

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 06-10-2018Toute l'équipe Wanty-Groupe Gobert pleure le décès de ce jeune coureur wallon 😪
Condoléances à sa famille, ses proches et son équipe. 😭
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
06-10-2018 09:23:32

Message de Peter Sagan du 06-10-2018Thanks, hansgrohe for holding a fantastic event at the Water Studio in London. I was happy to talk about the launch of my book "My World" to an audience that...
Voir les 12 photos

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 09:23:13

Message de Tour de Vendée cycliste du 06-10-2018Toujours vainqueurs à l'applaudimètre, la Team Direct Energie ! Lequel sera en mesure d'accrocher le Tour de Vendée à son palmarès ?
En voir plus

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 09:19:11

Message de Tour de Vendée cycliste du 06-10-2018Petit groupe pour la Groupama FDJ ! Dernier tour de Vendée de la carrière de Jérémy Roy.
En voir plus

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 09:14:07

Message de Tour de Vendée cycliste du 06-10-2018Team Differdange-Losch au podium. L'équipe n°1 au Luxembourg... On garde un œil sur Olivier Pardini le leader de cette équipe.
En voir plus

John DegenkolbJohn Degenkolb
06-10-2018 09:12:26

Message de John Degenkolb du 06-10-2018My season is not over yet.. and luckily the golden summer at home neither.. so I took the chance and took my kids into my #hamax for a long trainingsride...
En voir plus

Hammer SeriesHammer Series
06-10-2018 09:08:43

Message de Hammer Series du 06-10-2018A week tomorrow it's Showdown Sunday as the 2018 Hammer Series reaches a finale at Hammer Hong Kong. More details right here: http://bit.ly/2uHfleb
#SunHungKaiProperties #hammerseries
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
06-10-2018 09:08:10

Message de Team Bahrain Merida du 06-10-2018🇮🇹 #GirodellEmilia
🚩 Bologna Fiere
🏁 San Luca
➡️ 207.4km
🕚 11:05~11:20
🕓 16:16~16:47
👉🏻 Key moment of the race the final circuit: 4 laps of 9.3km including the climb up to San Luca (2.1 km...
Voir les 10 photos

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 09:07:14

Message de Tour de Vendée cycliste du 06-10-2018Euskadi - Murias est aussi dans le casting. Une course entre espagnols aujourd'hui ??
On fera les comptes à l'arrivée !
En voir plus

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 09:05:36

Message de Tour de Vendée cycliste du 06-10-2018St Michel - Auber 93 pour une nouvelle participation avec son leader Romain Feuillu.
Attention à Kévin LE CUNFF attendu pour la dernière ligne droite !
En voir plus

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 09:02:14

Message de Tour de Vendée cycliste du 06-10-2018Première fois sur les routes vendéennes pour Massi-Kuwait Team ! Bienvenue aux espagnols et au seul français qui la compose.
En voir plus

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 09:00:08

Message de Tour de Vendée cycliste du 06-10-2018La météo prévue pour la course aujourd'hui ne devrait pas refroidir les nordistes de l'équipe Roubaix Lille Métropole.
En voir plus

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 06-10-2018L’équipe WB-Aqua Protect-Veranclassic a appris samedi matin la terrible et insupportable nouvelle du décès son coureur Jimmy Duquennoy. Jimmy est mort inopinément vendredi soir à son domicile. Il avait 23...
En voir plus

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 08:56:16

Message de Tour de Vendée cycliste du 06-10-2018Vital Concept Cycling Club avec Bryan le 🐓 et le local de la course Kevin Reza, Vendéen d'adoption !
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
06-10-2018 08:54:51

Message de Tour de Pologne du 06-10-2018Wielki finał Roadshow 90 lat Tour de Pologne w Szczecinie! Jesteśmy na ulicy Wiosennej 32 i przywieźliśmy wszystkie atrakcje z wyścigami mikro TdP Amatorów i mobilnym muzeum TdP. Znajdzie się...
Voir les 2 photos

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 08:53:49

Message de Tour de Vendée cycliste du 06-10-2018La formation Caja Rural est aussi sur le Tour de Vendée ou Nelson Soto est à surveiller du côté du sprint à l'arrivée à La Roche-sur-Yon.
En voir plus

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 08:49:16

Message de Tour de Vendée cycliste du 06-10-2018Au tour de l'équipe nationale du Rwanda. Invité exceptionnel de cette édition, le team est dirigé par le Vendéen Steven Lgt.
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
06-10-2018 08:47:41

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 06-10-2018Ons team voor GP Beghelli (07/10)🇮🇹

Daan Olivier
Koen Bouwman
Robert Gesink
Steven Kruijswijk
Enrico Battaglin
Antwan Tolhoek
Floris De Tier

Ploegleiders: Frans Maassen & Addy Engels
En voir plus

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 08:47:24

Message de Tour de Vendée cycliste du 06-10-2018La Team Vorarlberg Santic. #TDV2018
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
06-10-2018 08:45:11

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 06-10-2018#GirodellEmilia Il corridore di casa - He rides in his home town

Simone Velasco

#LoveMyWilier #EnjoYouRide #BrytonSport
En voir plus

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 08:44:55

Message de Tour de Vendée cycliste du 06-10-2018Équipe cycliste Cibel-Cebon au podium pour la présentation ! #TDV2018
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
06-10-2018 08:31:40

Message de UAE Team Emirates du 06-10-2018‪🔁 Team update: Sven Erik Bystrøm 🇳🇴 will replace Anass Ait El Abdia at the Presidential Cycling Tour of Turkey TUR 🇹🇷 due to illness. Get well soon Anass...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
06-10-2018 08:19:03

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 06-10-2018#GiroDellEmilia Bologna, ci siamo! Tra un'ora via alla corsa
Bologna, here we are! One hour to the start

#LoveMyWilier #EnjoYouRide #BrytonSport
Voir les 2 photos

Team SunwebTeam Sunweb
06-10-2018 07:42:00

Message de Team Sunweb du 06-10-2018Hit ❤️ to wish Louis Vervaeke a Happy Birthday! Have a great day, Louis!
Voir les 2 photos

Si corre oggi il Giro dell’Emilia, al via anche Enrico con il numero 91👍🏻👍🏻#gogogo#forzabatta#alebattaglia

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 07:35:47

Pour retrouver le tour de Vendée à la télévision, ce sera en direct à partir de 15h15 sur Eurosport et à 16h15 sur France 3 Pays de la Loire et...

Team SunwebTeam Sunweb
06-10-2018 07:33:28

Message de Team Sunweb du 06-10-2018Line-up: #ParisToursU23
Nationalities: 🇳🇱🇨🇭🇩🇪
Average age: 19
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
06-10-2018 07:31:32

Message de Team Sunweb du 06-10-2018Line-up: #ParisTours
Nationalities: 🇩🇰🇳🇱🇩🇪
Average age: 25
Combined pro wins: 13
En voir plus

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 07:30:25

Message de Tour de Vendée cycliste du 06-10-2018La caravane s'apprête à partir !!!
En voir plus

Paris - ToursParis - Tours
06-10-2018 07:30:01

Message de Paris - Tours du 06-10-2018#ParisTours J-1⃣!

Pour ne rien rater de la dernière classique 🇫🇷 de l’année ⬇

📺 Direct : France 3
🕰 15h15

Twitter: @ParisTours
Facebook: Paris-Tours
📸 paristourscourse
🖥https://www.paris-tours.fr/

📸: A.S.O. /Alex Broadway
En voir plus

Bryan CoquardBryan Coquard
06-10-2018 07:15:00

Message de Bryan Coquard du 06-10-2018C’est pas passé loin ! Une super course à Paris-Bourges avant-hier ! Merci à mes coéquipiers du Vital Concept Cycling Club qui ont encore réalisé un énorme boulot !! Malheureusement...
Voir les 3 photos

CCC TeamCCC Team
06-10-2018 07:12:01

Message de CCC Team du 06-10-2018🇮🇹 There's 207.4km of racing, and a punchy finale, on the cards for our seven #GirodellEmilia riders today:

#21 Alberto Bettiol
#22 Alessandro De Marchi "Il Rosso di Buja"
#23 Alexander...
Voir les 2 photos

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
06-10-2018 07:11:46

Message de Tour de Vendée cycliste du 06-10-2018C'est parti pour la 47ème édition du #TourdeVendée rendez-vous à Dompierre-sur-Yon dès 10h pour la présentation des coureurs.
Départ au pied de l'église à 12h.
Voir les 2 photos

Message de EF Education First Pro Cycling du 06-10-2018We're back in action at Giro dell'Emilia today. The #PinkArgyle squad for the one-day Italian classic includes both of our La Vuelta stage winners.
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
06-10-2018 07:01:00

Message de Team Novo Nordisk du 06-10-2018Meet Sascha, our "Pro Cyclist for a Day" at Münsterland Giro in Germany. 🇩🇪

Sascha was told he couldn't ride his bike with #diabetes, but now he's chasing dreams and training...
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
06-10-2018 06:58:28

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 06-10-2018#GiroDellEmilia

▶️ 11:20

📺 RaiSport, Eurosport, PMG Sport

#LoveMyWilier #EnjoYouRide #BrytonSport
En voir plus

Jan Polanc-PoldeJan Polanc-Polde
06-10-2018 06:56:02

Message de Jan Polanc-Polde du 06-10-2018Danes na vrsti enodnevna dirka Giro dell'Emilia 2018 s štartom ob 11.30 😁😁
Naš šampion Jan Polanc-Polde nosi številko 55, navijajte in držite pesti za njega 😁😁🇸🇮🚴‍♂️🚵‍♂️ gremoooooo Poldeeeeeeeeee 🍀🍀🍀🇸🇮🇸🇮🚴‍♂️🚴‍♂️🔝🇸🇮
...
En voir plus

Przemysław NiemiecPrzemysław Niemiec
06-10-2018 06:40:30

Message de Przemysław Niemiec du 06-10-2018​Przemysław Niemiec kończy karierę. "Przejechałem w niej ponad 600 tysięcy kilometrów" : https://www.rmf24.pl/sport/news-przemyslaw-niemiec-konczy-kariere-przejechalem-w-niej-ponad-,nId,2641114
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
06-10-2018 06:36:46

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 06-10-2018Tomorrow’s sprinter classic Paris - Tours may see a new type of winner. A new parcours with nine sectors of vineyard tracks and seven punchy new climbs in the last...
Voir la vidéo

Gent-WevelgemGent-Wevelgem
06-10-2018 06:26:25

Message de Gent-Wevelgem du 06-10-2018Wist je al dat Gent-Wevelgem vereeuwigd is met een vaste fietsroute?
✔️ 80 kilometer fietsplezier
✔️11 hellingen
✔️ meer dan 1000 hoogtemeters
✔️ fantastische vergezichten

Info: https://www.westtoer.be/nl/doen/gent-wevelgem-flanders-fields
Voir les 3 photos

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
06-10-2018 05:49:58

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 06-10-2018Tanti auguri di buon compleanno al nostro meccanico Giacomo Panconi
Happy birthday to our mechanic Giacomo Panconi

#LoveMyWilier #EnjoYouRide #BrytonSport
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team