ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Message de EF Education First Pro Cycling du 08-10-2018EF Education First x Rapha - EF Education First - Drapac p/b Cannondale : "We aim to open up cycling to a wider group of people; we’re interested in exploring...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
08-10-2018 21:33:34

Message de UAE Team Emirates Supporters du 08-10-2018Cresce la colonia Colombiana🇨🇴 nel nostro team. Dopo Munoz, Henao e il sembrerebbe riconfermato Atapuma, accogliamo un ottimo giovane , Juan Sebastian Molano. Quest' anno ha vinto I...
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
08-10-2018 20:38:06

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 08-10-2018💥 Nuestros chicos descansan ya en Konya, donde este martes arranca el Presidential Cycling Tour of Turkey TUR 🇹🇷, última prueba por etapas de la temporada, con gratos recuerdos para...
En voir plus

Valentin MadouasValentin Madouas
08-10-2018 20:16:19

Message de Valentin Madouas du 08-10-2018#ParisTours :
Dernière course de ma saison, une très belle classique remaniée cette année avec 12.7km de chemins dans les 50 derniers km.
Le vent de dos 💨 nous a poussé...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
08-10-2018 20:15:09

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 08-10-2018#TUR2018

Teams Presentation was amazing 😍

#LoveMyWilier #EnjoYouRide #BrytonSport

📸 Bettini Photo
En voir plus

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 08-10-2018‪Superbe hommage du Tour Of Turkey #tur2018 à notre regretté Jimmy Duquennoy lors de la présentation des équipes #restinpeacejimmy ‬
Voir la vidéo

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 08-10-2018Voici notre composition d'équipe pour les Trois Vallées Varésines, courues ce mardi ! Blessé, Anthony Roux est remplacé par Jérémy Roy, qui disputera aussi Milan-Turin mercredi et pourra ainsi courir...
Voir la vidéo

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
08-10-2018 19:32:40

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 08-10-2018⚡ Le moment décisif du Tour de Vendée cycliste. Quand Kévin REZA fait le jump sur la tête de course avant qu'un grain de sable n'enraye la machine !

📝 Pour...
En voir plus

Daniela Reis - AtletaDaniela Reis - Atleta
08-10-2018 19:25:27

Message de Daniela Reis - Atleta du 08-10-2018Terminada mais uma época!😎

Um ano repleto de altos e baixos, bons e maus momentos, risos e lágrimas...
No final, um sabor amargo de tantas adversidades, mas uma gratidão enorme a todos...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
08-10-2018 19:22:40

Message de UAE Team Emirates Supporters du 08-10-2018Con la conferenza stampa di presentazione è partito oggi il conto alla rovescia per l' inizio della nuova corsa che il nostro sponsor principale gli Emirati Arabi Uniti organizzera' nel...
Voir les 4 photos

Umberto OrsiniUmberto Orsini
08-10-2018 19:16:06

Message de Umberto Orsini du 08-10-2018Saturday it was an hard and long day in the breakaway for me at the “Giro dell’Emilia” ! Now I’m looking forward to my last week of races with Milano-Torino...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
08-10-2018 19:01:50

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 08-10-2018The Lotto Soudal WorldTour team and Paul De Geyter, the team’s General Manager, have decided, by mutual agreement, to put an end to their collaboration.

📝 Read more: https://lottosoudal.be/en/news/lotto-soudal-and-paul-de-geyter-end-their-collaboration
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
08-10-2018 19:00:02

Message de Team Novo Nordisk du 08-10-2018"This is Sam Brand at the front, changing the face of #diabetes."

See how a Team Novo Nordisk rider showing the #ChangingDiabetes jersey in the breakaway can help set the record...
Voir la vidéo

Lizzie DeignanLizzie Deignan
08-10-2018 18:03:58

Message de Lizzie Deignan du 08-10-2018Not long to go now until Cycle Expo This is going to be a really exciting event for all cycling fans – you won’t want to miss out. Tickets can...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
08-10-2018 18:00:21

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 08-10-2018🎥 We recorded the last day of André Greipel at the Lotto Soudal team and what a great day it was!

95 victories over 8 years time is something worth...
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
08-10-2018 17:59:16

Message de UAE Team Emirates du 08-10-2018‪🗣“#TreValliVaresine 🇮🇹 is a good race, it will be interesting to see how demanding the course will be and how competitive my legs will be in the first competition after...
En voir plus

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
08-10-2018 17:59:15

Message de Tour de Vendée cycliste du 08-10-2018Retrouvez toutes les photos du 47ème Tour de Vendée, dernière manche de la Coupe de France. Photographe : Gus Sev - photographe. Ces photos sont la propriété du Comité d'Organisation...
Voir les 238 photos

Astana Pro TeamAstana Pro Team
08-10-2018 17:44:19

André GreipelAndré Greipel
08-10-2018 17:43:21

Message de André Greipel du 08-10-2018Das letzte Rennen in den Farben von LOTTO SOUDAL (Lotto Soudal Cycling Team Fanpage) brachte leider nicht den erhofften Ausgang für uns. Wir hatten bei Paris - Tours eine Menge...
Voir les 3 photos

Mattia PozzoMattia Pozzo
08-10-2018 17:35:52

Message de Mattia Pozzo du 08-10-2018Abile alla guida #GRAVEL !!!
@bikeonscott @scott.sumin
@nonsolomtb #gravelbikes
Voir la vidéo

Message de Wildlife Generation Pro Cycling presented by Maxxis du 08-10-2018Tour of Taihu Lake 2018 - Jelly Belly Professional Cycling Team P/B Maxxis : Fresh photos daily from Tour of Taihu Lake over at bit.ly/JBCTTL18!
En voir plus

Emanuel BuchmannEmanuel Buchmann
08-10-2018 17:24:25

Message de Emanuel Buchmann du 08-10-2018tomorrow starts the last block of racing in 2018 for me
Tre Valle Varesine
Milano-Turino
Giro del Piemonte
IL Lombardia
#borahansgrohe
#iamspecialized #sportful #italy #milano #lombardy #como
Picture @ralph_scherzer
En voir plus

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 08-10-2018Tour de Turquie (2.UWT) - WBCA : Notre équipe dispute sa dernière course par étapes de la saison à l'occasion du Tour de Turquie (9-14/10).
Voici notre sélection:
J. Mortier
E. Lietaer
C. Masson
D....
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
08-10-2018 17:09:46

Message de UAE Team Emirates du 08-10-2018Team Presentation for the Presidential Cycling Tour of Turkey TUR 🇹🇷!
First stage tomorrow starting in Konya.

#UAETeamEmirates #TUR2018
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
08-10-2018 17:07:37

Message de Team Bahrain Merida du 08-10-2018TBM riders at the presentation of the teams in Konya at Tur 54th Presidential Cycling Tour of Turkey 🚴‍♂️🇧🇭💪
Voir les 3 photos

Alexandre GeniezAlexandre Geniez
08-10-2018 17:03:51

Message de Alexandre Geniez du 08-10-2018On boucle la saison demain sur le Tre Valli Varesine !
Petits souvenirs de l'édition 2017....🏆

📸 Getty Images

Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE/ ERGYSPORT / Maurelauto
Voir les 3 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
08-10-2018 17:03:24

Message de Team Bahrain Merida du 08-10-2018Tour of Turkey Presentation of the 20 teams in Konya evening before the race 🚴‍♂️🇧🇭👍Team Bahrain Merida is ready for 6 stages from Konya to Istanbul🚴‍♂️
Voir la vidéo

Damien GaudinDamien Gaudin
08-10-2018 17:03:11

Message de Damien Gaudin du 08-10-2018Ce week-end c’était la remise des récompenses du Challenge Cycles Cesbron parrainé par Damien.

Félicitations aux lauréats et à tous les participants !

📸 : Quentin Bénion Photographies.
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 08-10-2018🇮🇹 Tour de Lombardie
🗓 13/10

Avec 2 podiums sur 2 Monuments en 2018 (2ème, Paris-Roubaix, 3ème Liège-Bastogne-Liège), place à présent au Tour de Lombardie. Que pouvons-nous espérer ?

🇫🇷 Romain...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 08-10-2018🇫🇷#ParisTours

Here are some of yesterday's best shots! Enjoy!

🖼️➡️http://bit.ly/2C3ZHyT
Voir les 6 photos

Maxime MonfortMaxime Monfort
08-10-2018 16:54:13

Message de Maxime Monfort du 08-10-2018MILANO-TORINO – Présentation : #MilanoTorino : présentation de l'épreuve de mercredi et le mot de Max pour ses trois dernières courses de la saison, c'est à consulter ici :)

http://www.maxime-monfort.be/v2/news/milano-torino-presentation/
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
08-10-2018 16:46:32

Message de Rally UHC Cycling du 08-10-2018DS Wohlberg inducted into Canadian Cycling Hall of Fame : "Honestly, it was one of the best weekends of my life." – DS Eric Wohlberg
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 08-10-2018We are happy and proud to welcome Deceuninck, who will become the title sponsor of the most successful team in the world as of next year: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/deceuninck-to-sponsor-the-world-s-number-one-cycling-team/3827
Photo credit: ©Sigfrid Eggers
En voir plus

Michael Woods Pro CyclistMichael Woods Pro Cyclist
08-10-2018 16:32:03

Message de Michael Woods Pro Cyclist du 08-10-20182019... @rapha ... @rideargyle ... 💥 💥💥
.
.
.
.
.
.
#mindblown #boom #itsgoingtobeagoodyear #stokelevelhigh #buckleup
Voir la vidéo

Hannah BarnesHannah Barnes
08-10-2018 16:12:58

Message de Hannah Barnes du 08-10-2018Summer or Winter? 🤷‍♀️ Same Trail, different season!
I’m getting excited for a change & for the snow to come! ❄️💛
#thesweatlife #iamspecialized
Voir les 2 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
08-10-2018 16:12:30

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 08-10-2018Finale de la Coupe de France, le Tour de Vendée s'est disputé dans des conditions apocalyptiques. Retour sur l'épreuve à travers l'appareil de FRJ design & photography.
Voir les 33 photos

Cesare BenedettiCesare Benedetti
08-10-2018 16:08:45

Message de Cesare Benedetti du 08-10-2018Ancora 4 corse a tutta e poi un paio di giorni a soddisfare il palato. Come da tradizione per me a fine stagione "fortaie", come si chiamano le crêpes a...
Voir les 2 photos

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
08-10-2018 16:01:26

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 08-10-2018Domani inizia il rush finale della Bardiani-CSF in Italia 🇮🇹 Quattro gare chiuderanno il calendario nazionale e la Ciclismo Cup 2018: Tre Valli Varesine, Milano-Torino, Gran Piemonte e Il Lombardia
📝...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
08-10-2018 16:00:02

Message de UAE Team Emirates Supporters du 08-10-2018Altro giro altra corsa. Il nostro team è impegnato alla Tre Valli. Con un Rui Costa che si è ben comportato ai mondiali, abbiamo Ravasi, Riabushenko, Bono, Troia, Swift e...
En voir plus

Hammer SeriesHammer Series
08-10-2018 15:59:28

Message de Hammer Series du 08-10-2018"It won't be easy, especially with Quick-Step Floors Cycling Team breathing down our necks."

Ahead of #ShowdownSunday this weekend, read our interview with Mitchelton-SCOTT DS Matt Wilson: http://bit.ly/WilsonHHK

#HammerSeries #SunHungKaiProperties #cycling...
En voir plus

Edward Theuns FanpageEdward Theuns Fanpage
08-10-2018 15:50:32

Message de Edward Theuns Fanpage du 08-10-2018Last year I won a stage in the Tour of Turkey. The race will be held again as from tomorrow and I'm hoping to repeat the same as last year....
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
08-10-2018 15:39:09

Message de Giro d'Italia du 08-10-2018❗ #SaveTheDate❗The route of 2019 Giro d'Italia will be unveiled on 31th October! Are you Ready?

#Giro
En voir plus

Fernando Gaviria - FanpageFernando Gaviria - Fanpage
08-10-2018 15:39:09

Message de Fernando Gaviria - Fanpage du 08-10-2018Last race of the season ➡️ Tour of Turkey
En voir plus

Il LombardiaIl Lombardia
08-10-2018 15:30:01

Message de Il Lombardia du 08-10-2018Il Campione del Mondo Alejandro Valverde è deciso a chiudere in bellezza la stagione. Lo aspettiamo a Il Lombardia presented by NAMEDSPORT>. Ph. Credits Bettini Photo
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
08-10-2018 15:12:57

Message de Team Total Direct Energie du 08-10-2018#ParisTours
Retrouvez quelques moments de cette dernière édition de Paris-Tours
#AllezDirectEnergie

📸Guillaume Erraud
Voir les 66 photos

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
08-10-2018 15:05:23

Message de Team Total Direct Energie du 08-10-2018#TourDeVendée
Retrouvez quelques moments de ce dernier Tour de Vendée grâce notre galerie photo.
#AllezDirectEnergie

📸Guillaume Erraud
Voir les 81 photos

UAE TourUAE Tour
08-10-2018 15:01:47

Message de UAE Tour du 08-10-2018The One and Only World Tour Race In The Middle East.
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
08-10-2018 15:00:01

Message de Team Cofidis du 08-10-2018En route pour les dernières courses de la saison !

Mardi nous serons en Italie pour Tre Valli Varesine, Samedi aux Pays-Bas pour la Tacx Pro Classic et Dimanche en...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
08-10-2018 14:50:35

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 08-10-2018André Greipel, a true #LottoLegend! Nationale Loterij / Loterie Nationale

Animation by Pro Cycling Trumps
Voir la vidéo

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
08-10-2018 14:49:02

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 08-10-2018Voorbeschouwing: Milaan-Turijn 2018 | WielerFlits : Woensdag start Dylan in Milaan Turijn. Een schitterende aankomst ligt er te wachten op hem. Kan Teunske zen duivels ontbinden op de...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
08-10-2018 14:46:53

Message de Team Novo Nordisk du 08-10-2018Watch Sam Brand showing the #ChangingDiabetes jersey at the front of the race at Tour of Taihu Lake. 🇨🇳
Voir la vidéo

Message de Bruno Sancho - Página de Atleta du 08-10-2018Azores MTB Marathon UCI World Series 2018, concluída dentro dos objectivos traçados .
Mortágua esteve representada em grande! Obrigado malta.👍
Venha a próxima edicão!!😀😉💪👌👏

#5°geral

Korpo Activo Btt / U.D. Lorvanense

Protek Portugal
#3action
Juzo
Compressana
Raiz da...
Voir les 7 photos

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
08-10-2018 14:41:23

Message de Paweł Poljański du 08-10-2018Ostatnie 4 Włoskie klasyki w tym sezonie:
Tre Valli Varesine
Milano Torino
Gran Piemonte
Il lombardia
#borahansgrohe 📸bettiniphoto
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
08-10-2018 14:27:00

Message de CCC Development Team du 08-10-2018Jutro zaczynamy ostatni start w sezonie 2018 i będzie to wyścig nie byle jaki, bo worldtourowy - Presidential Cycling Tour of Turkey!

Cała turecka etapówka będzie transmitowana w Eurosporcie. Pamiętajcie...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
08-10-2018 14:22:38

Message de Mitchelton-SCOTT du 08-10-2018An open approach for Mitchelton-SCOTT in ‘home’ race Tre Valle Varesine : PREVIEW: “Albasini has won this race before and it should suit him again and also the likes of...
En voir plus

Ted KingTed King
08-10-2018 14:13:22

Message de Ted King du 08-10-2018#ad I’m often asked what advice can I provide to people getting into the cycling. Drive, physiology, interest, and motivation can all be ignored -- I tell them plan to...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
08-10-2018 14:12:39

Message de UAE Team Emirates du 08-10-2018✍️ UAE Team Emirates faster and faster with new hire! Welcome Sebastian Molano 🇨🇴.

📝Read more: http://www.uaeteamemirates.com/luae-team-emirates-sempre-piu-veloce-ingaggiato-molano/

#UAETeamEmirates #WeAreUAETeamEmirates
En voir plus

Hammer SeriesHammer Series
08-10-2018 14:11:05

Message de Hammer Series du 08-10-2018ICYMI: Read our interview with Quick-Step Floors Cycling Team sprinter Fabio Jakobsen as he prepares to race #ShowdownSunday in Hong Kong this weekend: http://bit.ly/JakobsenHK

#HammerSeries #SunHungKaiProperties #cycling 🔨
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
08-10-2018 14:03:33

Message de Trek-Segafredo du 08-10-2018💥 Team News! 💥

We are excited to announce that Fabio Felline has extended his contract with the team for one more year!
En voir plus

Burgos BHBurgos BH
08-10-2018 13:56:29

Message de Burgos BH du 08-10-2018Dos últimas carreras de este 2018: Tour of Taihu Lake (China) y Tour of Turkey.

La prueba china, en su segundo día de competición, ha destacado a Dani López tras una...
Voir les 2 photos

Iván Garcia CortinaIván Garcia Cortina
08-10-2018 13:23:56

Message de Iván Garcia Cortina du 08-10-2018Different @redhookcrit this year.
I come to @tour_of_turkey so I think was not best choice be on the race one day before.
I just come to support @carlanafri and learn more...
Voir la vidéo

Tiesj Benoot FanpageTiesj Benoot Fanpage
08-10-2018 13:04:50

EETFESTIJN SUPPORTERSCLUB TIESJ
Zaterdag 10 november 18u30
Hou de datum vrij !

Kilian FrankinyKilian Frankiny
08-10-2018 13:00:43

Message de Kilian Frankiny du 08-10-2018Der Giro dell‘Emilia entpuppte sich als grosse Überraschung. Das Wetter zeigte sich typisch herbstlich, wechselhaft mit starkem Regen auf den letzten 60km. Ich war wieder als Helfer im Dienst und...
Voir les 2 photos

Message de EF Education First Pro Cycling du 08-10-2018We're thrilled to welcome Rapha to the #PinkArgyle family. In teaming up with Rapha to share our stories, we'll provide unprecedented access to the cycling world and widen our collective...
Voir la vidéo

Jesus HernandezJesus Hernandez
08-10-2018 12:56:00

Message de Jesus Hernandez du 08-10-2018Homenaje a @moschetti_matteo en la @gfcontador con su kit de Campeón de Italia!Me encanta!!😍😍
Mil gracias Capo!!😊😊
Te echaremos de menos en la @fundacioncontadorteam y en el @polarteckometateam 😉😉
#clase
#futurocrack
#sonrielealavida
#quererespoder
Voir les 2 photos

Reinardt Janse van RensburgReinardt Janse van Rensburg
08-10-2018 12:55:37

Message de Reinardt Janse van Rensburg du 08-10-2018Caught in chaos in @paristourscourse yesterday. After my first flat wheel and before my 2nd. I liked the bits the of gravel, but unfortunately luck wasn't on our side.
Onr more...
En voir plus

Fanpage Bart De ClercqFanpage Bart De Clercq
08-10-2018 12:52:32

Minder goed nieuws vanop het "heupfront": nadat de laatste maanden alle medische middelen werden uitgebuit om alsnog een natuurlijk herstel van de heup te bekomen, bleken deze pogingen helaas vergeefs....

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
08-10-2018 12:46:15

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 08-10-2018NIPPO - Vini Fantini - Europa Ovini (JPN) : 🍾 10月21日(日)ジャパンカップアフターパーティのご案内🍾

ジャパンカップの興奮冷めやらぬ夜に、ヴィーニファンティーニの美味しいワインを片手に、チームと一緒に楽しい時間を過ごしませんか?

詳細は以下をご覧ください👇
En voir plus

Ricardo Vilela - AtletaRicardo Vilela - Atleta
08-10-2018 12:45:46

Message de Ricardo Vilela - Atleta du 08-10-2018Boa tarde amigos,

Após uma LONGA viagem da Colômbia à Turquia estou pronto para correr já amanhã a 1.ª etapa.
Estes 3 últimos dias desde que saímos da Colômbia foram atribulados, perdemos...
Voir les 2 photos

Tiesj Benoot FanpageTiesj Benoot Fanpage
08-10-2018 12:41:10

Message de Tiesj Benoot Fanpage du 08-10-20186de plaats in Paris-Tours!
Opsteker na mislukt WK.
www.supporterstiesjbenoot.be
En voir plus

OLLY FANS CLUBOLLY FANS CLUB
08-10-2018 12:39:20

Message de OLLY FANS CLUB du 08-10-2018Tre valli varesine .....forza Olly
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
08-10-2018 12:38:11

Message de UAE Team Emirates du 08-10-2018‎🎂 Join us in wishing Yousif Mirza 🇦🇪 a very Happy Birthday !

‎عيد ميلاد سعيد 🎉

‎⁦‪#UAETeamEmirates‬⁩ ⁦‪#HappyBDay
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
08-10-2018 12:30:01

Message de UAE Team Emirates Supporters du 08-10-2018Domani inizia il Giro di Turchia. Tutt' altra musica rispetto alla scorsa edizione, vinta da Ulissi. Quest' anno al via una startlist di buon rango. Noi ci proviamo ugualmente con...
En voir plus

Johann van ZylJohann van Zyl
08-10-2018 12:25:39

Message de Johann van Zyl du 08-10-2018Fun racing GP Beghelli yesterday. Nice recovery ride today before Tre Vale Varsine tomorrow. 🇮🇹
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
08-10-2018 12:12:15

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 08-10-2018Relive the tough race through the French vineyards & the last race of André Greipel at Lotto Soudal.
Voir les 41 photos

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 08-10-2018Tombé hier sur le GP Beghelli, Anthony Roux souffre d'une fracture de l'omoplate. La saison du champion de France est terminée. Nous lui souhaitons un excellent rétablissement.
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
08-10-2018 11:58:11

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 08-10-2018Au coeur des vignes de Paris - Tours, Jonas van Genechten s'est senti à l'aise sur ce nouveau parcours mais «regrette de ne pas avoir toujours été attentif !»

Retour sur...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
08-10-2018 11:47:47

Message de Team Sunweb du 08-10-2018CX is here! It was a strong opening weekend for Joris Nieuwenhuis with a 12th and 6th at #Meulebeke and #Ronse. Check out our picture wrap up 👇🏼

📸teamsunweb.com/cx-opener
Voir les 4 photos

Christian KneesChristian Knees
08-10-2018 11:47:30

Message de Christian Knees du 08-10-2018Lago di Como 😎
Pretty nice recovery spin
Voir les 2 photos

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
08-10-2018 11:40:08

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 08-10-2018TOUR OF TAIHU LAKE: MARECZKO, CADUTA E TOP 10

Prima tappa in linea al Tour of Taihu Lake e prima top 10 per la Wilier Triestina - Selle Italia con un...
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
08-10-2018 11:32:57

Message de Tiago Machado du 08-10-2018Isto hoje não ia nada fácil... muito vento 😥 mas ainda assim deu para fazer um bom treininho 👊
En voir plus

Alberto ContadorAlberto Contador
08-10-2018 11:30:30

Message de Alberto Contador du 08-10-2018“Comienza la semana!! Y que mejor forma de comenzar que con ganando unas gafas KOO Open como las mias 😎 No pierdas la oportunidad y participa”

"The weeks begins!! Would you...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
08-10-2018 11:29:56

Message de Israel Cycling Academy du 08-10-2018Just imagine your great day’s work turns to ruins for a reason that is beyond of your control.

Maybe you can get the sense of frustration the riders went...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
08-10-2018 11:26:10

Message de Team Novo Nordisk du 08-10-2018REPORT: Brand Shines in The Breakaway at Taihu Lake : Sam Brand jumped across an open gap to join four riders in today's breakaway at Tour of TaihLake. 🇨🇳
En voir plus

Fanpage De Winter GordonFanpage De Winter Gordon
08-10-2018 11:23:52

Message de Fanpage De Winter Gordon du 08-10-2018My last for @agoaquact... and my first for Jimmy 💫
time for a new chapter
Hereafter, I will fight for him
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
08-10-2018 11:21:52

Message de Team Sunweb du 08-10-2018Don't miss the chance to win a signed jersey by our men and women TTT squads! 🌈

Details on how to enter here ➡️ teamsunweb.com/jersey-comp
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
08-10-2018 11:20:25

Message de Team Sunweb du 08-10-2018Line-up: #TreValliVaresine
Nationalities: 🇦🇺🇩🇪🇳🇱
Average age: 23
Combined pro wins: 39
En voir plus

Katarzyna Kasia NiewiadomaKatarzyna Kasia Niewiadoma
08-10-2018 11:13:58

Message de Katarzyna Kasia Niewiadoma du 08-10-2018POLSKA🇵🇱♥️
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
08-10-2018 11:13:20

Message de Team Sunweb du 08-10-2018Line-up: #TUR2018
Nationalities: 🇩🇪🇳🇱🇧🇪
Average age: 30
Combined pro wins: 16
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 08-10-2018Une 1ère étape sous tension sur le Tour of Taihu Lake en Chine…
Plusieurs chutes auront secoué le peloton aujourd'hui, mettant notamment à terre Angel Madrazo. Normalement rien de cassé...
Voir la vidéo

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
08-10-2018 11:08:40

Message de Luis Ángel Maté du 08-10-2018Vamos a por la última carrera del año 💪🏼 Después de una temporada dura y en las condiciones que acabé la Vuelta, voy a tratar de ayudar al equipo hasta...
En voir plus

Anthony Roux CyclingAnthony Roux Cycling
08-10-2018 11:03:49

Suite à une chute hier sur le GP Begueli à cause du moto caméra je me suis fracturé l'omoplate!
La saison est donc terminée!

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
08-10-2018 11:00:27

Message de UAE Team Emirates du 08-10-2018We will also be in action at the GranPiemonte 🇮🇹 (Thursday 11/10).

Here's our line up :

Filippo Ganna 🇮🇹
Marco Marcato 🇮🇹
Manuele Mori 🇮🇹
Simone Petilli 🇮🇹
Edward Ravasi 🇮🇹
Rory Sutherland 🇦🇺
Nicolas Tivani...
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 08-10-2018Tour of Turkey : 🌍 Nos Marseillais sillonnent la planète… Une partie de l'équipe se trouve maintenant en Turquie pour le Tour of Turkey qui débute demain! 🇹🇷️
📆 Du 9...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 08-10-2018Niki Terpstra's runner-up spot in Paris-Tours was Quick-Step Floors' 140th podium of the season.
Photo: Vincent Kalut /Photonews.be
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
08-10-2018 10:40:06

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 08-10-2018✅ Este martes arrancan las dos últimas pruebas para Team Caja Rural-Seguros RGA este 2018: los italianos Tre Valli Varesine y el Presidential Cycling Tour of Turkey TUR, vuelta World...
Voir les 2 photos

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
08-10-2018 10:36:09

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 08-10-2018From Konya to Istanbul, the 54th Presidential Cycling Tour of Turkey TUR (9-14 Oct, six stages) will enjoy some of the most spectacular, historic and touristic venues of the country...
Voir la vidéo

Brenton JonesBrenton Jones
08-10-2018 10:21:54

Message de Brenton Jones du 08-10-2018Nice pre-race 1.5hr ride with a few other teams today, body feeling good after travel. Teams Presentation is tonight 😎🔜🚴🏻‍♂️💨
En voir plus

Hammer SeriesHammer Series
08-10-2018 10:18:59

Message de Hammer Series du 08-10-2018Six days to go until #ShowdownSunday in the 2018 #HammerSeries at Hammer Hong Kong. Check out all the team line-ups here:
http://bit.ly/HHKteams
#SunHungKaiProperties
Voir la vidéo

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 08-10-2018Deux belles carrières pour deux grandes figures du peloton ! Sylvain Chavanel et Jérémy Roy ont donné leurs derniers tours de roues ce week-end sur Paris - Tours ! Bon...
Voir les 2 photos

Message de Vuelta Ciclista Murcia INTERNACIONAL du 08-10-2018🚀🌈 ¡El maillot arcoiris quiere correr en casa!

💬👉 Alejandro Valverde manfiestó ayer en Radio MARCA durante la Fiesta de la Bici en Madrid que le "gustaría correr en la Vuelta...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
08-10-2018 10:03:50

Message de UAE Team Emirates du 08-10-2018‪Here's our 7 riders that will lineup for Milano-Torino 🇮🇹 on Wednesday(10/10): ‬

‪#FabioAru 🇮🇹
Andrea Bagioli 🇮🇹
Rui Costa 🇵🇹
Filippo Ganna 🇮🇹
Dan Martin 🇮🇪
Jan Polanc 🇸🇮
Rory Sutherland 🇦🇺

‪#MilanoTorino #UAETeamEmirates‬
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
08-10-2018 10:00:31

Message de UAE Team Emirates Supporters du 08-10-2018GP Beghelli 2018. 📷 Yoco_giapponese #uaetilovvo #colnagoworld #Champion_System #met_helmets #NamedSports #elite_cycling #FABConnects #Adssecurities #emirates
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
08-10-2018 09:57:18

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 08-10-2018TOUR OF TURKEY

La Wilier Triestina - Selle Italia si appresta ad affrontare l'ultima corsa a tappe del suo World Tour 2018, il Tour of Turkey.

Dopo le grandi prestazioni offerte nell'edizione...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
08-10-2018 09:56:34

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 08-10-2018TOUR OF TURKEY

The team Wilier Triestina - Selle Italia is ready to face his last World Tour stage race of this 2018, the Tour of Turkey.

After the great performances of...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
08-10-2018 09:50:24

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 08-10-2018La malchance a empêché Boris Vallée de jouer la victoire au sprint car il a déraillé dans les 500 derniers mètres mais l'équipe a livré une grosse prestation collective !...
Voir les 5 photos

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
08-10-2018 09:47:12

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 08-10-2018NIPPO VINI FANTINI EUROPA OVINI: TRE VALLI VARESINE IL PROSSIMO OBIETTIVO. : 🇮🇹 Tre Valli Varesine la formazione ufficiale!
🚴🏻‍♂️ Ivan Santaromita Marco Canola Nicola Bagioli Marco Tizza Simone Ponzi Joan...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
08-10-2018 09:38:24

Message de CCC Development Team du 08-10-2018cccsport.eu : CCC Development Team – tak będzie brzmiała nazwa kontynentalnej grupy, będącej bezpośrednim zapleczem drużyny UCI World Tour, CCC Team.
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
08-10-2018 09:13:38

Message de UAE Team Emirates du 08-10-2018UAE Team Emirates will have three events back to back in Italy, here is our line up for the upcoming #TreValliVaresine 🇮🇹 on Tuesday(09/10):

Andrea Bagioli 🇮🇹
Matteo Bono 🇮🇹
Rui Costa...
En voir plus

Message de Gediminas Bagdonas Bagdzės fan club du 08-10-2018Last race #tourdevendée thanks my all team. Now it's time for relax. Gus Sev - photographe Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE Factor Bikes Bollé Australia #cyclinglife #bagdze
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
08-10-2018 09:10:12

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 08-10-2018Ons team voor Tre Valli Varesine(09/10)🇮🇹

Daan Olivier
Koen Bouwman
Robert Gesink
Primož Roglič
George Bennett
Antwan Tolhoek
Floris De Tier

Ploegleiders: Frans Maassen & Addy Engels
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
08-10-2018 09:05:25

Message de Astana Pro Team du 08-10-2018Merhawi Kudus joins Astana Pro Team

- I am so exited with my arrival to Astana Pro Team in the season of 2019. This is a big opportunity for me, because...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 08-10-2018#TheWolfpack faces
Photo: GettySport
En voir plus

Guillaume BoivinGuillaume Boivin
08-10-2018 08:51:52

Message de Guillaume Boivin du 08-10-2018Double puncture in the final kind of ruined my day yesterday @paristourscourse . Kept fighting until the end but could not comeback to the front group. On to the Italian...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
08-10-2018 08:48:05

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 08-10-2018🇫🇷 Paris-Tours 🍂🍂🍂

📷 ASO/Gautier DEMOUVEAUX
Voir les 5 photos

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 08-10-2018Photos : Pressesports
Voir les 35 photos

Chrono des NationsChrono des Nations
08-10-2018 08:44:52

Message de Chrono des Nations du 08-10-2018⚠️ JEU CONCOURS ⚠️

Le Chrono des Nations vu du ciel ? C’est possible !

Nous vous offrons un vol en hélico pour survoler la course pendant 10 minutes* ! 🚁

1️⃣ Likez...
En voir plus

Michael Woods Pro CyclistMichael Woods Pro Cyclist
08-10-2018 08:34:52

Message de Michael Woods Pro Cyclist du 08-10-2018Caffè e biscotto 👌
.
.
.
.
.
.
.
#coffeeshopride #restday #cafecruiser #cardiobros #italy #ltd
En voir plus

Kristian SbaragliKristian Sbaragli
08-10-2018 08:20:44

Message de Kristian Sbaragli du 08-10-2018Ieri top ten al GP Beghelli , non il risultato in cui speravo , ma eravamo lì avanti a lottare ... adesso ultimi tre appuntamenti per questo 2018 #trevallivaresine #granpiemonte...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
08-10-2018 08:11:26

Message de UAE Team Emirates Supporters du 08-10-2018Gp Beghelli. Il nostro super massaggiatore Napolitano in azione. 💪💪💪💪💪💪💪💪 📷 Yoco_giapponese
Voir les 4 photos

Astana Pro TeamAstana Pro Team
08-10-2018 08:09:35

Message de Astana Pro Team du 08-10-2018🇮🇹️Tre Valli Varesine. Team's roster

Dario Cataldo, Andriy Grivko, Tanel Kangert, Luis Leon Sanchez, Miguel Angel Lopez, Nikita Stalnov and Davide Villella.
En voir plus

José GonçalvesJosé Gonçalves
08-10-2018 07:58:35

Message de José Gonçalves du 08-10-201813° no PARIS TOURS 2018

Que alegria é voltar a correr e voltar à minha boa forma física! Ainda sinto que falta “limar algumas arestas”, mas estamos num bom caminho 😁

Mais...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
08-10-2018 07:42:27

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 08-10-2018🇨🇳 Tour of Taihu Lake - Tappa 1
🔝 Doppia Top10 #OrangeBlue nella prima tappa del Tour.
👉🏻 8° posto per Leonardo Bonifazio
👉🏻 10° posto per Imerio Cima

#GRINTARE👇🏻
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 08-10-2018🇮🇹 #TreValliVaresine
🗓 09/10

Alexandre Geniez avait remporté le sprint final devant Nibali & Pinot.

🇫🇷 Romain Bardet
🇫🇷 Alexandre Geniez
🇨🇭 Mathias Frank
🇫🇷 Pierre Latour
🇫🇷 Mikael Cherel
🇱🇺...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
08-10-2018 07:24:39

Message de Team Cofidis du 08-10-2018Tour de Vendée - B.Bade/LNC
Voir les 9 photos

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
08-10-2018 07:24:08

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 08-10-2018#TUR2018 Siamo arrivati a Konya, domani il via al Presidential Cycling Tour of Turkey TUR sempre con Racer Store
We are in Konya, tomorrow the start of the Tour of Turkey,...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
08-10-2018 06:57:11

Message de The Tour Of Britain du 08-10-2018#MondayMotivation from Team Lotto NL Jumbo Cycling!

Oh, and a stunning trophy from Cumbria Crystal, too 🏆

#OVOToB
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
08-10-2018 06:41:29

Message de Mitchelton-SCOTT du 08-10-2018Update: Rob Stannard elevated to WorldTour team early : NEWS: 20-year-old Rob Stannard has been elevated to join WorldTour team Mitchelton-SCOTT for the remainder of the 2018 season.
"I don’t really...
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
08-10-2018 06:32:02

Message de Marcus Burghardt du 08-10-2018#worlds #innsbruck #emotions #support #fans #crowds #breathtaking #good #memory #kufstein #inntal #zillertal #tirol #austria #österreich #moasta #racing #germany #munich #bavaria #rosenheim #chiemgau
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones