ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Luis FernandesLuis Fernandes
13-10-2018 23:07:58

Message de Luis Fernandes du 13-10-2018opraticante.pt : Luís Fernandes conceituado atleta que representa a Aviludo / Louletano / Uli vai representar a equipa de OPraticante.pt / SFOA Cycle Team no evento de Terras de Toiro.
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
13-10-2018 22:26:50

Message de Steve Morabito Athlète du 13-10-2018Une petite balade en montagne avec des températures estivales, une vue à couper le souffle et un automne comme je les aimes!
@valdanniviers @chandolinboutiquehotel @valdanniviers
5 sommets à >4’000m !
#cervin #dentblanche...
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
13-10-2018 22:22:40

Message de Steve Morabito Athlète du 13-10-2018Vive les vacances ! #monautomneenvalais au @chandolinboutiquehotel @valdanniviers
.
.
.
.
.
@valaiswallis
En voir plus

Kuurne-Brussel-KuurneKuurne-Brussel-Kuurne
13-10-2018 22:10:55

Message de Kuurne-Brussel-Kuurne du 13-10-2018Nesten was ook onze kampioen. Een hart voor de koers en voor KBK.

Sterkte aan familie en vrienden.

Volgens ons heb je trouwens ooit onze koers gewonnen in de regenboogtrui.
Niemand zal...
Voir les 2 photos

Message de Rushlee Buchanan - Professional Cyclist du 13-10-20183rd time holding hands on the velodrome, 3rd time on the podium for it 👯 I could get used to this 😂.
.
.
.
.
#oceaniatrackchampionships #earnthefern #justwatchus #teamvantage #cyclingnewzealand #nzwtp @ Adelaide...
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
13-10-2018 20:53:49

Message de Audrey Cordon-Ragot du 13-10-2018le chrono des nations c'est dimanche prochain - Audrey CORDON-RAGOT : https://audreycordon-ragot.com/le-chrono-des-nations-cest-dimanche-prochain/

C'est demain et le depart à 13h56
En voir plus

Tim WellensTim Wellens
13-10-2018 20:40:34

Message de Tim Wellens du 13-10-2018My bike is ready for the final breakway of the season together with Thomas De Gendt Como-Semmerzake 🤘🏻#thefinalbreakaway
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 13-10-2018Make sure you wake up tomorrow morning to watch us in action at Hammer Hong Kong, the last appointment of the 2018 Hammer Series: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/quick-step-floors-cycling-team-to-hammer-hong-kong/3825
Photo: GettySport
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
13-10-2018 20:38:09

Message de UAE Team Emirates Supporters du 13-10-2018Non solo Daniel Martin al Giro di Lombardia. Ecco le foto che hanno immortalato la presenza dei nostri alla Classica delle foglie morte. #uaetilovvo
Voir les 13 photos

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
13-10-2018 20:31:58

Message de Fan Club Ben Gastauer du 13-10-2018Ben Gastauer : DNF en Lombardie : Encore une fois Ben n'a pas vu l'arrivée du Tour de Lombardie à Como ( ITA ). Il a épaulé son leader R.Bardet,...
En voir plus

Tim WellensTim Wellens
13-10-2018 20:20:59

Message de Tim Wellens du 13-10-2018Happy with my 5th place today in Il Lombardia! The strongest guys were on the podium, congratz to Thibaut Pinot and also Dylan Teuns with his 3rd place! Really love...
Voir les 3 photos

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 13-10-2018Dat was even flink afzien op een Tacx! Taco van der Hoorn behaalde vanavond een 🥉 medaille op het NK Wattmeister
#nkwattmeister 🇳🇱
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
13-10-2018 20:06:33

Message de Florian Sénéchal du 13-10-2018© Tim de Waele - Getty Images
Voir les 3 photos

Rui CostaRui Costa
13-10-2018 20:05:08

Message de Rui Costa du 13-10-2018Olá amigos passei só para vos deixar um abraço e agradecer o vosso apoio. Boa noite 🤗

P.S. Lombardia podia ter corrido bem melhor mas as pernas não respondiam.
Há dias...
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
13-10-2018 20:04:05

Message de Florian Sénéchal du 13-10-2018📰 Résultat

Thibaut Pinot (Groupama FDJ) a remporté le Tour de Lombardie en solitaire.

Huit hommes sont sortis du peloton pour former l'échappée matinale dont Florian. Il a abandonné au km...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
13-10-2018 20:01:49

Message de UAE Team Emirates Supporters du 13-10-2018Giornata dedicata allo sponsor @champsys. Il nostro fornitore di abbigliamento tecnico ha preparato una bella festa dove i tanti nostri tifosi ad Hong Kong hanno potuto fare la conoscenza degli...
Voir les 4 photos

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
13-10-2018 20:00:27

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 13-10-2018Anche nell'ultima classica della stagione, Il Lombardia, la Bardiani-CSF non rinuncia a giocare d'attacco 💪 Bravissimi, su tutti, Umberto Orsini e Alessandro Tonelli, gli ultimi a desistere nella fuga di...
Voir les 4 photos

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
13-10-2018 19:39:42

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 13-10-2018Bram reed vandaag na een profcarrière van 18 (!) jaar in Zeeland zijn laatste koers👋🏼

Hele video➡️ http://po.st/oYYpKv
Voir la vidéo

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
13-10-2018 19:06:19

Message de Equipe Arkéa Samsic du 13-10-2018Pour la dernière de la saison et la première sur le Tour de Lombardie, Franck Bonnamour s’offre une belle mais difficile journée à l’avant. Les kilomètres et les difficultés s’enchainent...
Voir les 9 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
13-10-2018 19:03:43

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 13-10-2018‪⏱ Il faudra être à l’heure demain aux Herbiers pour affronter #LeChrono ! ‬

‪14h55 - Justin Mottier ‬
‪15h15 - Johan Le Bon ‬

‪Notre stagiaire pro, Maxime Chevalier, disputera l’épreuve Espoir....
En voir plus

Franck BonnamourFranck Bonnamour
13-10-2018 19:03:05

Message de Franck Bonnamour du 13-10-2018Un plaisir de passer la journée à l'avant sur une course telle que @ilombardia, qui était ma dernière course de la saison. 👍
Place à un peu de vacances. 🏖️ @...
En voir plus

Il LombardiaIl Lombardia
13-10-2018 19:00:01

Message de Il Lombardia du 13-10-2018La gioia di Thibaut Pinot all'arrivo!
Voir la vidéo

Alexis VuillermozAlexis Vuillermoz
13-10-2018 18:56:00

Message de Alexis Vuillermoz du 13-10-2018⚠️ Derniers jours pour s'inscrire en ligne à ma gentleman qui se déroulera ce 20 octobre au départ de Moirans-en-Montagne ! Pour s'inscrire 👉 bit.ly/2NjZjhD
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
13-10-2018 18:31:04

Message de Mario Cipollini du 13-10-201816 anni fa’ festeggiavano questa impresa di tutta la nazionale
En voir plus

Alexandre Blain officialAlexandre Blain official
13-10-2018 18:05:52

Message de Alexandre Blain official du 13-10-2018Hate d'en découdre demain sur le Sardines Titus Triathlon de Cassis avec un super plateau Elite et un peloton de triathletes heureux d'en profiter encore en octobre sous le soleil...
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
13-10-2018 18:05:04

Message de UAE Team Emirates Supporters du 13-10-2018Hammer Series Hong Kong. Ultima tappa del Hammer, per noi scendono in strada Riabushenko, Polanc, Swift, Troia, Mirza e Bono. Alé alé alé alé alé alé alé alé alé!!! 💪💪#uaetilovvo...
En voir plus

Isabelle BeckersIsabelle Beckers
13-10-2018 18:04:30

Message de Isabelle Beckers du 13-10-2018Autumn is spoiling me! 25 Degrees... wish it could be like this every day 🍃🍂🍁🍄🌞

#fromwhereiride #indiansummer #sunlover #colourful #outsideisfree #laridley #betough #ridelikeagirl #womenscycling #HJC Sports #Rudy-Project #Stolen Goat #La Ridley
En voir plus

CCC TeamCCC Team
13-10-2018 18:00:17

Message de CCC Team du 13-10-2018It's the result Dylan Teuns has deserved for a while and one we knew would come soon...today Dylan scored his first Monument podium at #iLombardia and we couldn't be more...
Voir les 10 photos

Il LombardiaIl Lombardia
13-10-2018 17:56:59

Message de Il Lombardia du 13-10-2018🎙 Thibaut Pinot : "Oggi ero estremamente motivato, volevo fare bene a Il Lombardia".
Voir la vidéo

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
13-10-2018 17:54:44

Message de Israel Cycling Academy du 13-10-2018They gave their last drops of fuel ⛽️ at II LOMBARDIA.

Season is over. Right on time as nothing left to give. Among them was Israeli Guy Niv who finished...
En voir plus

Ricardo Vilela - AtletaRicardo Vilela - Atleta
13-10-2018 17:53:54

Message de Ricardo Vilela - Atleta du 13-10-2018Boa noite amigos,

Depois de um largo transfer já estamos no hotel a descansar da penúltima etapa da Volta à Turquia!
O dia foi passado tranquilamente no pelotão, não foi possível estar...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
13-10-2018 17:42:00

Message de Team Bahrain Merida du 13-10-2018teambahrainmerida.com : Como, October 13th - “I'm happy but I wanted to win - commented Vincenzo Nibali after the finish line in Como - it was a shame to have...
En voir plus

Toms SkujiņšToms Skujiņš
13-10-2018 17:35:20

Message de Toms Skujiņš du 13-10-2018My first #IlLombardia in the books. Clearly have some room for improvement, but 2018 season has been amazing.
Thank you @TrekSegafredo and see you all in the 2019
May the off-season...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
13-10-2018 17:33:32

Message de UAE Team Emirates du 13-10-2018‪Aggressive Dan Martin top 10 in Il Lombardia🇮🇹.‬

‪📝Full report and reaction: http://www.uaeteamemirates.com/aggressive-dan-martin-top-10-il-lombardia/‬

‪#ILombardia #UAETeamEmirates

📸: Bettini‬
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
13-10-2018 17:24:10

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 13-10-2018Geen hoofdrol in Tacx Pro Classic

Ploegleider Merijn Zeeman🗣 'In de eerste schifting zat Jos goed mee. Hij hoorde zeker bij de sterkere mannen in koers, maar werd geviseerd'

Ons verslag➡️ po.st/Y7QNZZ
En voir plus

Jérémy RoyJérémy Roy
13-10-2018 17:21:36

Message de Jérémy Roy du 13-10-2018Le Héros IS back !!
Quel magnifique victoire.
Quel magnifique cadeau pour ma dernière course en ligne
Un Monument !! @ilombardia
📽️@leovincent1
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
13-10-2018 17:20:02

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 13-10-2018Aanvallend team in Lombardije!👏🏼

Ploegleider Addy Engels🗣 'Dit was ons plan om het zo te doen. Het initiatief nemen om de koers al zo vroeg mogelijk lastig te maken'

Ons verslag➡️ po.st/OEk7RQ
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
13-10-2018 17:17:44

Message de UAE Team Emirates du 13-10-2018‪Easy training ride for our guys in Hong Kong ahead of tomorrow’s #HammerHongKong 🇭🇰.

#HammerSeries #UAETeamEmirates‬

📸: Colnago Cycling Club
Voir les 4 photos

Chrono des NationsChrono des Nations
13-10-2018 17:16:13

Message de Chrono des Nations du 13-10-20185 coureurs nous ont partagé leur façon de vivre une veille de Chrono :
1- En courant le tour de Lombardie, comme c'est le cas pour et Nans Peters et François...
Voir les 3 photos

Astana Pro TeamAstana Pro Team
13-10-2018 17:13:37

Message de Astana Pro Team du 13-10-2018Astana ends European season at Il Lombardia

- So, the season is over and, honestly, I am happy with this fact. Now, we all will have some rest, - said Dario...
Voir les 6 photos

Iván Garcia CortinaIván Garcia Cortina
13-10-2018 17:13:35

Message de Iván Garcia Cortina du 13-10-2018Ayer se termino mi temporada en la 4° etapa del @tour_of_turkey. Después de la vuelta el cansancio y la fatiga no se iba y después de tres etapas medio buenas,...
En voir plus

Vincenzo NibaliVincenzo Nibali
13-10-2018 17:12:23

Message de Vincenzo Nibali du 13-10-2018🇮🇹 #iLombardia
Un podio di cuore & testa! @ilombardia è sempre emozionante, ma il pubblico ancor di più 🤗🤗🤗
En voir plus

Il LombardiaIl Lombardia
13-10-2018 17:07:38

Message de Il Lombardia du 13-10-2018🍂 Le più belle immagini della Classica delle Foglie Morte. Scopri di più>>> http://www.ilombardia.it
Voir les 10 photos

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 13-10-2018La victoire de toute une équipe ! 🙏🙏🙏
En voir plus

Michael GoglMichael Gogl
13-10-2018 17:05:33

Message de Michael Gogl du 13-10-2018Lombardei Rundfahrt 2 : Gogl 0

Das war sie also... über 6h im Ring, mit dieser Muro di Sormano wusste ich, dass es extrem schwer wird. Ich versuchte aber meinen...
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 13-10-2018Vélo prêt pour le Roc d'Azur, merci Lapierre pour l'accueil. Suivez de prêt le dossard n° 60017, celui de Rozanne Slik !

#RideAndShine #RocDazur
Voir les 4 photos

Burgos BHBurgos BH
13-10-2018 16:50:44

Message de Burgos BH du 13-10-2018¡300 kilómetros más y la temporada es nuestra!
Voir les 4 photos

Tiesj Benoot FanpageTiesj Benoot Fanpage
13-10-2018 16:50:22

Message de Tiesj Benoot Fanpage du 13-10-2018Official Supportersclub – Tiesj Benoot : Eetfestijn supportersclub Tiesj Benoot op zaterdag 10 november 2018 om 18:30 in de Nieuwe Melac, Dorpsstraat 31 te Zwijnaarde.
Leden: 24 euro
Kinderen tot 10 jaar:...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
13-10-2018 16:50:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 13-10-2018Jan Polanc 🇸🇮 sarà il nostro uomo di punta all ' Hammer Series domani ad Hong Kong. Alé alé alé alé alé alé alé alé alé Jan.!!!!!! #uaetilovvo #PROVARCISEMPRE 💪💪💪💪💪💪
Voir les 9 photos

Tiesj Benoot FanpageTiesj Benoot Fanpage
13-10-2018 16:39:41

Il Lombardia: met goed gevoel het seizoen afgesloten!
www.supporterstiesjbenoot.be

Enric Mas NicolauEnric Mas Nicolau
13-10-2018 16:38:21

Message de Enric Mas Nicolau du 13-10-2018Mi última carrera de la temporada ha sido uno de los emblemáticos Monumentos, Il Lombardia. Ha sido la primera vez que he participado y aunque se me ha hecho un...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
13-10-2018 16:37:48

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 13-10-2018Simone Velasco in azione sul Ghisallo a #iLombardia. Il corridore dell'Isola d'Elba è stato il migliore dei nostri nella corsa vinta da Thibaut Pinot

Simone Velasco on the historical climb of...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 13-10-2018Neo-pro Alvaro Hodeg sprinted to Quick-Step Floors' 71st UCI victory of the season in Manisa, as he became the first Colombian rider to win a stage at the Tour of...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
13-10-2018 16:30:27

Message de Team Sunweb du 13-10-2018"In the end Marc was caught just before the finish but he did a really great job today." - Today's wrap up of #TacxProClassic as Marc Hirschi takes 10th. ...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
13-10-2018 16:24:16

Message de Team Cofidis du 13-10-2018C'est fait : Hugo Hofstetter remporte le classement UCI Europe Tour 2018 ! 👏😍

Une semaine après avoir remporté la Coupe de France, le sprinteur alsacien décroche le classement général de...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
13-10-2018 16:17:38

Message de Team Bahrain Merida du 13-10-2018🇮🇹 Il Lombardia
🥈 Vincenzo Nibali took second place, 32 seconds behind the solo winner #Pinot
👊🏻 Great team work today: three #BAHRAINMERIDA🇧🇭 boys in the #topten with #IonIzagirre 6th and...
Voir les 12 photos

CCC TeamCCC Team
13-10-2018 16:14:28

Message de CCC Team du 13-10-2018Teuns Delivers Maiden Monument Podium With Strong Showing at Il Lombardia - BMC Switzerland : "It's a dream to win a race like this and I think I made the...
En voir plus

Maxime MonfortMaxime Monfort
13-10-2018 16:13:29

Message de Maxime Monfort du 13-10-2018#IlLombardia : les impressions de Max après sa dernière course de la saison, c'est à découvrir sur le site :)

http://www.maxime-monfort.be/v2/news/il-lombardia/
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
13-10-2018 16:09:19

Message de BORA-hansgrohe du 13-10-2018Brave Rafał Majka takes strong 7th for BORA – hansgrohe at Il Lombardia. Read on here: http://bit.ly/2NGZy6G
---
Starker Rafal Majka erkämpft Rang sieben bei der Lombardei-Rundfahrt. Hier weiterlesen: http://bit.ly/2Pv46Pa

#BORAhansgrohe #ILombardia
Voir les 6 photos

Diego Rosa fans clubDiego Rosa fans club
13-10-2018 16:05:42

Message de Diego Rosa fans club du 13-10-2018Giro di Lombardia
Voir les 5 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
13-10-2018 16:03:38

Message de Mitchelton-SCOTT du 13-10-2018Nieve 15th at Il Lombardia to close out European season : REPORT: "Our idea was to try to put someone into the top 10 and we gave everything we had,...
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
13-10-2018 16:02:17

Message de Vitor Gamito du 13-10-2018Taça de Portugal de Enduro Ponte de Lima - Reconhecimento feito, e com uma cambalhota incluída 😆
Amanhã nova dose 💪
Voir la vidéo

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
13-10-2018 15:59:48

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 13-10-2018WELLENS 5th IN LOMBARDIA

Tim Wellens claimed the fifth place at Il Lombardia today, his last race of the season. The Belgian was part of a chasing group of seven that...
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
13-10-2018 15:47:33

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 13-10-2018Elke dag iemand in de aanval, vandaag in rit 5 Presidential Cycling Tour of Turkey TUR was dat Aimé De Gendt. Vlakke rit, vluchters gegrepen dus en sprinten met Christophe...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
13-10-2018 15:46:16

Message de Trek-Segafredo du 13-10-2018Here's Trek-Segafredo's Ryan Mullen giving it some at Hong Kong Velodrome ahead of tomorrow's Hammer Hong Kong #HammerSeries finale. 📺 Join us for the racing live on Sunday here on...
Voir la vidéo

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
13-10-2018 15:43:25

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 13-10-2018📷Snapshots from the "Il Lombardia", thanks to @Bettini Photo
🚴🏻‍♂️ Le migliori foto da Il Lombardia.
Credits Bettini Photo.
Voir les 8 photos

Tour de PologneTour de Pologne
13-10-2018 15:41:30

Message de Tour de Pologne du 13-10-2018#NajpiekniejszeMiasto #TdP2018 #start
Kandydat trzeci, czyli BUKOVINA Resort. O to miejsce, o ten hotel i o ten etap kolarze pytają od samego początku wyścigu. Królewski odcinek Tour de Pologne zaczyna się...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
13-10-2018 15:41:21

Message de Team Sunweb du 13-10-2018"It was a great experience to be in the breakaway at such a big race like this one." - Michael Storer on his efforts in the break today at #IlLombardia...
En voir plus

Il LombardiaIl Lombardia
13-10-2018 15:39:43

Message de Il Lombardia du 13-10-2018🍂 The podium of #ILombardia presented by NAMEDSPORT> 2018 🍂

🥇 🇫🇷 Thibaut Pinot
🥈 🇮🇹 Vincenzo Nibali
🥉 🇧🇪 Dylan Teuns
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
13-10-2018 15:39:12

Message de Team Bahrain Merida du 13-10-2018🇮🇹 Il Lombardia
🎥 Lots of fans waiting for Vincenzo Nibali at #BAHRAINMERIDA🇧🇭 team bus
Voir la vidéo

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
13-10-2018 15:39:08

Message de Julien Van den Brande du 13-10-2018Julien haalt in Rekkem zijn 15de overwinning van het seizoen binnen. 🙌🏼
Voir la vidéo

Movistar TeamMovistar Team
13-10-2018 15:32:40

Message de Movistar Team du 13-10-2018Alejandro Valverde, 11º en Il Lombardia : Thanks for an unforgettable season, Alejandro Valverde, and congrats on your 1st place in the UCI World Ranking -only valid standing as of...
En voir plus

Pieter Serry FanclubPieter Serry Fanclub
13-10-2018 15:31:41

Fin de saison... - Samenvatting

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
13-10-2018 15:31:21

Message de Taylor It’s Saturday, who’s waking up and still grinding and hustling before they head out on their ride. So excited with all these new ideas to come to life. This is...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
13-10-2018 15:30:33

Message de Giro d'Italia du 13-10-2018🍂 Thibaut Pinot vince Il Lombardia presented by NAMEDSPORT> 2018!
En voir plus

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
13-10-2018 15:27:11

Message de Julien Van den Brande du 13-10-2018Ingaan laatste ronde met slechts kleine 20s voorsprong!
Voir la vidéo

Thibaut PinotThibaut Pinot
13-10-2018 15:23:27

Message de Thibaut Pinot du 13-10-2018THIBAUT PINOT REMPORTE LE TOUR DE LOMBARDIE 😍😍😍😍

(Photos : Sirotti)
Voir les 4 photos

De Wally'sDe Wally's
13-10-2018 15:21:58

13/10/2018 TACX PRO CLASSIC 1.1 (NL);1.Peter SCHULTING ... 4.Jelle /130dln. Kopgroep van 4.

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
13-10-2018 15:20:24

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 13-10-20183rd place for Jérôme Baugnies in 🇳🇱 Tacx Pro Classic 💨💨💨 Seems like our Europe Tour win is coming very close!
En voir plus

Dimitri Claeys fanpageDimitri Claeys fanpage
13-10-2018 15:18:50

Dimitri werd zonet voor het 2e jaar op rij 5e in de Tacx Pro Classic!

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
13-10-2018 15:18:33

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 13-10-2018Among the Monuments, Il Lombardia is with the scenery at Lake Como the most romantic race. Today we were not able to ride for the win and have to do...
Voir les 5 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
13-10-2018 15:13:50

Message de Team Bahrain Merida du 13-10-2018🇮🇹 Il Lombardia
👏🏻👏🏻👏🏻Big round of applause for @francopellizotti
A strong performance on his last race!
Voir les 3 photos

Team INEOSTeam INEOS
13-10-2018 15:12:57

Message de Team INEOS du 13-10-2018REPORT/REACTION: "I need to be happy as it’s normal that I have to recover after the crash. Now I’ve finished the season with some good races."

Egan Bernal was happy to...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
13-10-2018 15:12:38

Message de Team Bahrain Merida du 13-10-2018🇮🇹 #ILombardia

👊🏻 Good team work today and good results of other #BAHRAINMERIDA🇧🇭 boys as well: #IonIzagirre 6th and Domenico Pozzovivo 8th. Three boys in the #topten
Voir les 4 photos

Tour of the AlpsTour of the Alps
13-10-2018 15:08:51

Message de Tour of the Alps du 13-10-2018“I love Italy”, said Thibaut Pinot during the 2018 #TotA. The Frenchman of Équipe cycliste Groupama–FDJ equalled Laurent Jalabert: after Milano-Torino, the Tour of the Alps reigning champ went on...
En voir plus

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
13-10-2018 15:07:45

Message de Julien Van den Brande du 13-10-2018Situatie op 3 ronden van het einde!
Voir la vidéo

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 13-10-2018🇮🇹 Il Lombardia

Malheureusement, ce n'était pas un bon jour pour l'équipe, qui n'a pas pu s'exprimer sur ce Monument italien.

Romain Bardet, a chuté après avoir percuté un spectateur dans...
Voir les 9 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
13-10-2018 14:58:44

Message de Team Bahrain Merida du 13-10-2018🇮🇹 Il Lombardia
💐🏆 Podium ceremony
🥇 #Pinot
🥈 Vincenzo Nibali
🥉 #Teuns
Voir la vidéo

Ted KingTed King
13-10-2018 14:57:18

Message de Ted King du 13-10-2018Caption contest. Aaaaaand, go! | 📷 @stephenlamphoto
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
13-10-2018 14:50:49

Message de Rafał Majka du 13-10-2018Il Lombardia 2018: wielki triumf Pinota, waleczny Majka 7.

Rafał: „To mój ostatni wyścig sezonu, cieszę się że mogłem się pokazać z dobrej strony, choć oczywiście celowałem w wygraną. Na końcowych...
Voir la vidéo

Hammer SeriesHammer Series
13-10-2018 14:49:47

Message de Hammer Series du 13-10-2018A great afternoon at Hong Kong Velodrome ahead of Hammer Hong Kong tomorrow as some young cycling fans got a few tips from the pros and watched their heroes in...
Voir la vidéo

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
13-10-2018 14:49:22

Message de Team Novo Nordisk du 13-10-2018Team Novo Nordisk makes our first visit to India to inspire, educate, empower and show what's possible with #diabetes. 🇮🇳
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
13-10-2018 14:48:16

Message de CCC Team du 13-10-2018‪#iLombardia The first time Dylan Teuns has stood on the podium of a Monument and a fitting way to end his time with @BMCProTeam 👏‬
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
13-10-2018 14:43:27

Message de UAE Team Emirates du 13-10-2018🗣 "I gave my best and I did everything for trying to be on the podium". Said Dan Martin after his 9th place at the Il Lombardia 🇮🇹. #ILombardia...
En voir plus

Today we concluded what has been a truly outstanding and unforgettable Classics season for Quick-Step Floors!
1st & 3rd E3 Harelbeke
2nd Gent-Wevelgem
1st Dwars door Vlaanderen
1st & 3rd Ronde van Vlaanderen
1st Scheldeprijs
3rd...

Il LombardiaIl Lombardia
13-10-2018 14:40:48

Message de Il Lombardia du 13-10-2018Thibaut Pinot vince Il Lombardia 2018 presented by NAMEDSPORT>! Bravo Thibaut!
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
13-10-2018 14:39:31

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 13-10-20183de plaats in het monument Il Lombardia klasse maat
En voir plus

Dimitri Claeys fanpageDimitri Claeys fanpage
13-10-2018 14:39:07

Message de Dimitri Claeys fanpage du 13-10-2018De kopgroep van 30 is nogmaals gesplitst. 11 renners zijn voorop geraakt, en Dimitri is alweer mee! Nog 30km.
Voir les 2 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
13-10-2018 14:37:19

Message de UAE Team Emirates Supporters du 13-10-2018Al giro di Lombardia, un super combattivo Daniel Martin non riesce a capitalizzare il tanto lavoro fatto . Scattato più volte sul Civiglio e sul Monte Olimpino, alla fine raccoglie...
Voir les 4 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
13-10-2018 14:37:15

Message de Team Bahrain Merida du 13-10-2018🇮🇹 Il Lombardia
🥈@vincenzonibali takes second place in #Como
Voir la vidéo

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 13-10-2018🏆 MONUMENTAL 🏆
Thibaut Pinot remporte le Tour de Lombardie 2018 ! 🍂
Voir la vidéo

Chrono des NationsChrono des Nations
13-10-2018 14:33:25

Message de Chrono des Nations du 13-10-2018Vincenzo Nibali termine 2e du Tour de Lombardie ! Le requin de Messine sera au départ du Chrono demain 😍
En voir plus

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
13-10-2018 14:32:56

Message de Julien Van den Brande du 13-10-2018Kopgroep met 23s voorsprong!
Voir la vidéo

Jasper StuyvenJasper Stuyven
13-10-2018 14:32:41

Message de Jasper Stuyven du 13-10-2018Weeral een topeditie van de Woudlucht GO Classic! Bedankt allen voor de massale opkomst ☀🚴‍♂👌🏼
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
13-10-2018 14:31:35

Teunske wat een schitterende wedstrijd 3 de plaats Il Lombardia dit na een schitterende Vuelta, weer een grote stap vooruit gemaakt in 2018 nu rustig genieten maat en op...

CCC TeamCCC Team
13-10-2018 14:31:28

Message de CCC Team du 13-10-2018What a ride by Dylan Teuns to claim third place at #iLombardia 💪🏼. That’s Dylan’s best result at a Monument! #Ride_BMC
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
13-10-2018 14:26:58

Message de Team Sunweb du 13-10-2018Line-up: #HammerSeries
Nationalities: 🇩🇰🇳🇱🇩🇪🇺🇸
Average age: 26
Combined pro wins: 37
En voir plus

Diana PeñuelaDiana Peñuela
13-10-2018 14:21:26

Message de Diana Peñuela du 13-10-2018Hay momentos que quedarán en tu memoria toda la vida. Busca y acomula los buenos estos te harán sentir que tu paso por la tierra valió la pena.



#paris #parismonamour #chaseadventure...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
13-10-2018 14:07:20

Message de Israel Cycling Academy du 13-10-2018Saying farewell: As we are approaching the finish line in COMO, We wanted to say goodbye .

This is the last few km’s European season. Ben Herman’s and Jose Gallego...
Voir la vidéo

Dimitri Claeys fanpageDimitri Claeys fanpage
13-10-2018 14:03:38

Message de Dimitri Claeys fanpage du 13-10-2018Door waaiers zijn er 30 renners voorop geraakt. Dimitri is mee! 👌🏼
Voir la vidéo

Jesus HernandezJesus Hernandez
13-10-2018 13:45:35

Message de Jesus Hernandez du 13-10-2018@moschetti_matteo Day!!!😊😊
Exprimiendo los últimos días de calor del año!!🤣🤣
#sonrielealavida
#friends
#enjoythelife
En voir plus

Chrono des NationsChrono des Nations
13-10-2018 13:26:58

Message de Chrono des Nations du 13-10-2018Remco Evenepoel était avec nous cet après-midi ! Écoutez l'interview exclusive du phénomène belge, qui courra demain avec son maillot de champion du monde juniors !
Voir la vidéo

Alberto ContadorAlberto Contador
13-10-2018 13:20:37

Message de Alberto Contador du 13-10-2018Día de emociones en @ilombardia "Alejandro, simplemete disfruta". Day of emotions in @ilombardia "Alejandro simply enjoy" #arcoiris #treksegafredo #friends #cycling #lifestyle 📸: @photogomezsport
Voir les 3 photos

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
13-10-2018 13:19:38

Message de Israel Cycling Academy du 13-10-2018ICA RACING Ilombardia: the WALL
Voir la vidéo

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
13-10-2018 13:17:49

Message de Julien Van den Brande du 13-10-201892 renners zijn gestart in Rekkem. Julien rijdt met nummer 55. 🤩
Voir la vidéo

Message de Team Delko Marseille Provence du 13-10-2018A nice ride with our friends from Hong-Kong this morning 😉🇨🇳
#HammerSeries
Voir les 7 photos

Astana Pro TeamAstana Pro Team
13-10-2018 13:07:40

Message de Astana Pro Team du 13-10-2018🇰🇿 ️Алексей Луценко защищает лидерство в общем зачете после нервного пятого этапа Тура Турции

🗣️ Сегодня был нервный день, до 30 км не отпускали отрыв, проехали первый промежуточный спринт, где давались...
Voir les 5 photos

Alvaro Hodeg ChagüiAlvaro Hodeg Chagüi
13-10-2018 13:04:06

Message de Alvaro Hodeg Chagüi du 13-10-2018Gracias dios mío 🙏
No tengo sino palabras de agradecimiento a cada uno de mis compañeros de @quickstep_team que han dejado todo por mi en la etapa de hoy...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
13-10-2018 13:03:50

Message de BORA-hansgrohe du 13-10-2018📝 REPORT: Sam Bennett retains the #TUR2018 points classification with hectic sprint for fourth in Manisa, read more here: https://bit.ly/2CenqfV
----
📝 BERICHT: Sam Bennett verteidigt mit Platz 4 in einem...
Voir les 3 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
13-10-2018 13:00:50

Message de Team Bahrain Merida du 13-10-2018teambahrainmerida.com : Manisa, October 13th - A bunch sprint once again at the Tour of Turkey. Stage 5 from Selçuk to Manisa (135.7km) - featuring one categorized climb - was...
En voir plus

Boaro ManueleBoaro Manuele
13-10-2018 12:54:21

Message de Boaro Manuele du 13-10-2018Rifinitura nella preparazione per il @tourofguangxi 🇨🇳. 😁
#mb #manueleboaro #ciclismo #giardiniere #casa
En voir plus

Hammer SeriesHammer Series
13-10-2018 12:51:53

Message de Hammer Series du 13-10-2018Who would be the slowest of them all at Hong Kong Velodrome? Longest lap fun ahead of Hammer Hong Kong where the pace will be a whole lot faster tomorrow...
Voir la vidéo

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
13-10-2018 12:51:01

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 13-10-2018Podium Finish for Nathan Haas: Tour of Turkey stage 5 | Team KATUSHA ALPECIN : Tour of Turkey stage 5 saw Nathan Haas take podium position, netting 3rd in the...
En voir plus

Alvaro Hodeg ChagüiAlvaro Hodeg Chagüi
13-10-2018 12:48:11

Message de Alvaro Hodeg Chagüi du 13-10-2018Gracias dios mío 🙏
No tengo sino palabras de agradecimiento a cada uno de mis compañeros de @quickstep_team que han dejado todo por mi en la etapa de hoy...
En voir plus

Il LombardiaIl Lombardia
13-10-2018 12:47:06

Message de Il Lombardia du 13-10-2018Saranno alcuni tra i protagonisti de Il Lombardia 2018 presented by NAMEDSPORT>. Ascoltiamo insieme le parole di Vincenzo Nibali, Romain Bardet e Rigoberto Uran prima del via 🎙️
Voir la vidéo

📎Résultats des courses du jour:
Au Tour of Taihu Lake, pour la 6ème étape et une arrivée au sprint, Iuri Filosi a pris la 11ème place.
Même arrivée au terme de...

Przemysław NiemiecPrzemysław Niemiec
13-10-2018 12:44:46

Message de Przemysław Niemiec du 13-10-2018#uaeteamemirates #oshopcom o-shop.com
Voir les 7 photos

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
13-10-2018 12:42:55

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 13-10-2018Il Lombardia #OrangeBlue in gruppo pronti ad approcciare il Ghisallo.
Live su Rai2 le fasi salienti di questa grandissima classica italiana.
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
13-10-2018 12:41:45

Message de Team Novo Nordisk du 13-10-2018REPORT: Windy Day at Penultimate Taihu Lake Stage : Good teamwork kept Charles Planet at the front on a nervous stage 6 of Tour of Taihu Lake and in position...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
13-10-2018 12:38:53

Message de UAE Team Emirates du 13-10-2018‪🇹🇷 Presidential Cycling Tour of Turkey TUR stage 5.‬

‪Simone Consonni finishes 10th 🎙“The final was chaotic. I tried to set me up, but at -300m I still was to slow,...
Voir les 3 photos

Team SunwebTeam Sunweb
13-10-2018 12:34:39

Message de Team Sunweb du 13-10-2018We've been to the track today for the longest lap ahead of Hammer Series in Hong Kong! Slowest one wins 😂 #HammerSeries
Voir la vidéo

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 13-10-2018Hong Kong today.....
Hong Kong oggi...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
13-10-2018 12:21:12

Message de Team Bahrain Merida du 13-10-2018🍀 IT'S 13TH 🍀 YOUR LUCKY DAY
🤳🏻 Take a #selfie where you show how big fan of #BAHRAINMERIDA🇧🇭 you are and post your pic here.
➡️ We'll pick 9 fans that...
En voir plus

Michael KolarMichael Kolar
13-10-2018 12:18:16

Message de Michael Kolar du 13-10-2018Me - "Again we're stopping for a burger?" Peter - "I can see veins on my legs so that means I'm skinny" Me - "Right, well I can see money...
En voir plus

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
13-10-2018 12:16:50

Message de Fans de Marvin Tasset du 13-10-2018Mardi, dernière course de Marvin ET …
jour de ses 21 ans 🤩🤩🤩🤩
A cette occasion, un car de supporters est organisé pour passer cette journée festive avec lui:
➡️départ: 10h devant...
Voir les 2 photos

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 13-10-2018Tour de Turquie (2.UWT) (5/6) - WBCA : Résultats de nos coureurs samedi au Tour de Turquie (5/6).
WEB > https://www.wbca.be/course/tour-de-turquie-2-uwt-5-6/
En voir plus

Edward Theuns FanpageEdward Theuns Fanpage
13-10-2018 12:12:43

Message de Edward Theuns Fanpage du 13-10-20186th again... but I feel like I can do better.
Thanks to my teammates for a great lead-out!

Greets.
Eddie

#TourofTurkey
En voir plus

Matteo TrentinMatteo Trentin
13-10-2018 12:01:54

Message de Matteo Trentin du 13-10-2018Looks like this fella impressed his girl painting his car the same color as my bike!! Good job i have to say 😁😁

Sembra che il ragazzo qui ha fatto colpo...
En voir plus

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
13-10-2018 12:01:07

Message de Team Androni Giocattoli du 13-10-2018C'è il Lombardia. Stamattina alla partenza sul palco di Bergamo i nostri corridori ci sono andati con una maglia speciale realizzata da Rosti Italian Quality Sportswear per celebrare la vittoria...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
13-10-2018 12:00:02

Message de Le Tour de France du 13-10-2018[#TDF2019 – 1⃣0⃣0⃣ ans du Maillot Jaune💛]

Avez-vous remarqué l’inscription sur le bas du Maillot Jaune 💛❓
Mais de quoi s’agit-il ❓

📸 : A.S.O./ O.Chabé
En voir plus

Chrono des NationsChrono des Nations
13-10-2018 11:53:41

Message de Chrono des Nations du 13-10-2018En direct de la Foire du Chrono, un rendez-vous incontournable !
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
13-10-2018 11:53:08

Message de Team Sunweb du 13-10-2018"It was another nice top 10, but I feel disappointed because I don't feel like I did a proper sprint and I know that I have more in the legs...
En voir plus

José MendesJosé Mendes
13-10-2018 11:49:37

Message de José Mendes du 13-10-20185a etapa @tour_of_turkey
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
13-10-2018 11:16:56

Message de CCC Team du 13-10-2018"It was a messy finish & it was pretty frustrating at the end but, I tried to go for the sprint on my own and it was just a pity...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
13-10-2018 11:16:48

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 13-10-2018✅ Boris Vallée toujours en orange après la 6⃣e étape du 🇨🇳 Tour of Taihu Lake !

Encore 1⃣ jour 👊💪

💻📰➡️ http://wanty-groupegobert.be/fr/content/taihu-lake-6-vallee-se-rapproche-du

🔜 Etape 7⃣
🚩 Changxing - Huzhou
🚦8h20 (🇧🇪 2h20)
📏 137,5 km
🏁...
Voir les 5 photos

Michael SchwarzmannMichael Schwarzmann
13-10-2018 11:12:58

Message de Michael Schwarzmann du 13-10-2018Impressive city🌆- tomorrow starts the first race of our China trip @hammerseries

@borahansgrohe #hongkong #china
#ridenatural #cyclassicshamburg #hamburg #elbtunnel #BORAhansgrohe #BORAcookingsystems #hansgrohe #iamspecialized #sportful
#adidassporteyewear #HIGH5fuelled
#rideshimano #rocketpeople #SciconBags #Tacx #spinazzegroup...
En voir plus

Chrono des NationsChrono des Nations
13-10-2018 11:09:45

Message de Chrono des Nations du 13-10-2018Découvrez en image cette première journée de la Foire Expo du Chrono ainsi que la soirée celtique à l'Espace Herbauges
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
13-10-2018 11:05:27

Message de Team Bahrain Merida du 13-10-2018🇹🇷 Presidential Cycling Tour of Turkey TUR
🚴💨 Bunch sprint in #Manisa Our Henrich #Haussler took 12th place.
Voir les 10 photos

CCC Development TeamCCC Development Team
13-10-2018 11:00:35

Message de CCC Development Team du 13-10-2018Tour of Turkey: Sajnok wjechał do czołowej “10” : Szymon Sajnok finiszował na 7.miejscu na 5.etapie Presidential Tour of Turkey, podczas którego w ucieczce dnia jechał Amaro Antunes!
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
13-10-2018 10:49:14

Message de Astana Pro Team du 13-10-2018Artyom Zakharov remains in Astana Pro Team

- The new contract is a big news for me. I am very happy that the team’s management and Alexandr Vinokurov personally trust me...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
13-10-2018 10:44:49

Message de UAE Team Emirates Supporters du 13-10-2018Quinta tappa Giro di Turchia. Niente da fare per il nostro Simone Consonni. Da solo rischiando l' impossibile spende tanto per posizionarsi per la volata. Tenta di anticipare gli avversari,...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
13-10-2018 10:44:25

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 13-10-2018#TUR2018 Vittoria di Alvaro Hodeg - Victory of Alvaro Hodeg
Top finisher Luca Pacioni

#LoveMyWilier #EnjoYouRide #BrytonSport
En voir plus

Timo RoosenTimo Roosen
13-10-2018 10:42:05

Message de Timo Roosen du 13-10-2018Next:
🔨Hammer Series Hong Kong tomorrow🇭🇰
This time the Hammer Series only has a sprint/points race and team time trial, I will ride both.
Voir les 3 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 13-10-2018‪A superb lead-out of his Quick-Step Floors teammates sees Alvaro Hodeg Chagüi score his fifth win of the season in the Tour of Turkey!‬
‪#WayToRide‬
‪Photo: GettySport‬
En voir plus

Dimitri Claeys fanpageDimitri Claeys fanpage
13-10-2018 10:37:25

Message de Dimitri Claeys fanpage du 13-10-2018Verslag van vorig jaar. Toen werd Dimitri 5e!
Voir la vidéo

Dimitri Claeys fanpageDimitri Claeys fanpage
13-10-2018 10:19:32

Message de Dimitri Claeys fanpage du 13-10-2018Vandaag rijdt Dimitri zijn laatste koers van het seizoen. De Tackx Pro Classic in Zeeland. Vanaf 16u00 live te volgen op Eurosport!
Voir les 2 photos

Il LombardiaIl Lombardia
13-10-2018 10:12:04

Message de Il Lombardia du 13-10-2018La Classica delle Foglie Morte🍂: Un percorso duro, ricco di asperità con 4.000 metri di dislivello. Chi è il vostro favorito?
Voir la vidéo

Message de Enrico Battaglin Official Fan Club du 13-10-2018Ultima corsa della stagione e ultima in maglia Lotto Nl Jumbo oggi per il nostro Enrico 💪🏻👍🏻🚴🏻‍♂️
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
13-10-2018 09:56:47

Message de Adriano Malori du 13-10-2018Appena finita una mattinata velocissima🚀🚀🚀!!! Foto scattata alle ore.... 53 e 11 😂😂😂😂 #comeaivecchitempi♥ #solodisfrutocuantomasmequemo 💪 Nalini
En voir plus

Hammer SeriesHammer Series
13-10-2018 09:52:51

Message de Hammer Series du 13-10-2018It's the final countdown... Less than 24 hours until tomorrow's Hammer Hong Kong #HammerSeries finale.

📺 'Tune in' for the racing live on Sunday here on Facebook at 2pm local Hong...
Voir la vidéo

CCC Development TeamCCC Development Team
13-10-2018 09:50:02

Message de CCC Development Team du 13-10-2018Nasi kolarze ścigają się nie tylko w Turcji, ale też w Pruszkowie. Alan Banaszek walczy tam w torowych mistrzostwach Polski i dziś został mistrzem kraju w wyścigu eliminacyjnym!
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 13-10-2018Il est plutôt pas mal notre Julien El Fares, non? 😉
Pre race event in Hong Kong velodrome, with Julien El Fares
#HammerSeries
Voir la vidéo

Il LombardiaIl Lombardia
13-10-2018 09:17:37

Message de Il Lombardia du 13-10-2018Il Lombardia 2018 presented by NAMEDSPORT> è partito!

🗺 Bergamo - Como - 241 km
🌞 Bergamo, 13°C - 🌞 Como, 13°C
🚲 Percorso > https://bit.ly/2ygQNLL
📺 Copertura TV > https://bit.ly/2OX23Gs
💻 Web > http://www.ilombardia.it
📣...
Voir les 12 photos

Chrono des NationsChrono des Nations
13-10-2018 09:13:56

Message de Chrono des Nations du 13-10-2018Grandissime favori chez les juniors, Remco Evenepoel reconnaît actuellement le parcours du chrono ! On valide ce maillot 🌈, n'est ce pas ? 😍
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
13-10-2018 09:11:08

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 13-10-2018Ons team voor Hammer Series Hong Kong (14/10)🇭🇰

Dylan Groenewegen
Timo Roosen
Amund Grondahl Jansen
Gijs Van Hoecke
Pascal Eenkhoorn
Sepp Kuss
Neilson Powless

Ploegleiders: Grischa Niermann & Sierk Jan de Haan
En voir plus

Milan Menten OfficialMilan Menten Official
13-10-2018 09:06:26

Message de Milan Menten Official du 13-10-2018Vorige week werd Milan 61e in Paris Tours nadat hij op de 2e onverharde strook werd weggeslagen door een lekke band. Vandaag staat hij aan de start van de Tacx...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
13-10-2018 08:56:47

Message de CCC Team du 13-10-2018A bit of fun on the track with Hammer Series before race day at Hammer Hong Kong tomorrow! #HammerSeries #SunHungKaiProperties
Voir la vidéo

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
13-10-2018 08:54:22

Message de Equipe Arkéa Samsic du 13-10-2018Avant un monument #ILombardia 🏛🌿
Voir les 4 photos

Movistar TeamMovistar Team
13-10-2018 08:52:12

Message de Movistar Team du 13-10-2018So much class together at the start of Il Lombardia today 🤗 #Purito #Pistolero #BalaArcoíris 🌈 🇪🇸💪

We're underway with the final Monument classic and last European event of 2018 -...
Voir les 4 photos

Hammer SeriesHammer Series
13-10-2018 08:46:12

Message de Hammer Series du 13-10-2018Here's Trek-Segafredo's Ryan Mullen giving it some at Hong Kong Velodrome ahead of tomorrow's Hammer Hong Kong #HammerSeries finale. 📺 Join us for the racing live on Sunday here on...
Voir la vidéo

Team INEOSTeam INEOS
13-10-2018 08:45:29

Message de Team INEOS du 13-10-2018It’s time to go racing at Il Lombardia! Our riders have been on stage and the final Monument of the season is now under way
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
13-10-2018 08:42:37

Message de Team Bahrain Merida du 13-10-2018🇮🇹 Il Lombardia
➡️ #BAHRAINMERIDA🇧🇭 team Ambassador and this Classic Monument 2012-2013 winner Joaquim Purito Rodríguez
Voir les 2 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
13-10-2018 08:40:49

Message de Team Bahrain Merida du 13-10-2018🇮🇹 Il Lombardia
➡️ Special day for @francopellizotti
This is his last race before he retires and moves into the #BAHRAINMERIDA🇧🇭 team car for 2019.
Voir les 3 photos

Jaime CastrilloJaime Castrillo
13-10-2018 08:39:05

Message de Jaime Castrillo du 13-10-2018Para finalizar la temporada, Jaime corre hoy uno de los monumentos ciclistas, el Giro de Lombardía! Y qué mejor compañía que la del reciente campeón del mundo, Alejandro Valverde!
Foto: Movistar...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
13-10-2018 08:38:36

Message de Team Bahrain Merida du 13-10-2018🇮🇹 Il Lombardia
🗣️ The defending champion Vincenzo Nibali "In these last days I have tried again the Il Lombardia’s finale. The condition is growing even if, compared to last year,...
Voir les 3 photos

Pierre LatourPierre Latour
13-10-2018 08:35:24

Message de Pierre Latour du 13-10-2018Force et honneur à Matteo Montaguti pour sa dernière avec l’équipe sur Il Lombardia 💪
Merci pour tout copain ! 😘

📸 Getty Images
Voir les 2 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
13-10-2018 08:33:51

Message de Team Bahrain Merida du 13-10-2018🇮🇹 Il Lombardia
🚩 Bergamo
🏁 Como
➡️ 241km
🕙 10:30~10:35
🕔 16:35~17:19
👉🏻 6 climbs, including Ghisallo and the Muro of Sormano and as novelty the ascent of Monte Olimpino (1,700m with 5% average gradient...
Voir les 10 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 13-10-2018Good luck to our riders racing Il Lombardia today!
En voir plus

CCC TeamCCC Team
13-10-2018 08:22:00

Message de CCC Team du 13-10-2018The race of the falling 🍁 is about to start. Not only is it the last Monument of the season but also the last time Simon Gerrans will race in...
Voir les 6 photos

Rui CostaRui Costa
13-10-2018 08:21:01

Message de Rui Costa du 13-10-2018#IlLombardia 2018
Bom dia a todos :)
Estamos preparados para arrancar para a edição 112 deste monumento do ciclismo, Il Lombardia.

Vai dar em direto a partir das 13h30 no Eurosport 1

Vamos enfrentar...
En voir plus

Cyril Lemoine ProCyril Lemoine Pro
13-10-2018 08:19:30

Rando du Moineau et du Pivert du 14 octobre 2018 est annulée
Cause rando non ffc organisée à 10km de notre site à la même date

Davide MartinelliDavide Martinelli
13-10-2018 08:19:16

Message de Davide Martinelli du 13-10-2018Philippe Gilbert 😂😂😂🇨🇳🤦🏽‍♂️🤔
Voir la vidéo

Frederik FrisonFrederik Frison
13-10-2018 08:18:02

Message de Frederik Frison du 13-10-2018Vandaag (13/10), succes fré! 🚴🏼‍♂️🙌🏼

#LottoSoudal #FrederikFrison
En voir plus

Chrono des NationsChrono des Nations
13-10-2018 08:06:27

Message de Chrono des Nations du 13-10-2018Bravo à Anaïs Cartron qui gagne un survol de la course en hélico ! Envoyez-nous un MP pour avoir toutes les infos !
En voir plus

Michał GołaśMichał Gołaś
13-10-2018 07:57:40

Message de Michał Gołaś du 13-10-2018Ostatni Monument - Giro di Lombardia w składzie italo-latino. Full gassss a od jutra wakacje!
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
13-10-2018 07:57:01

Message de Florian Sénéchal du 13-10-2018twitter.com : “Huge maximum power from @quickstepteam's @flosenech in the final sprint to give him second place at @GranPiemonte just behind @Bahrain_Merida's race winning @sonnycolbrelli. Check out our data round-up...
En voir plus

Chrono des NationsChrono des Nations
13-10-2018 07:56:39

Message de Chrono des Nations du 13-10-2018Félicitations à Nolhan Leduc et Etienne Méchineau !! Vous pourrez suivre demain un coureur du Chrono des Nations ! Envoyez nous un petit MP pour connaître la marche à suivre...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
13-10-2018 07:51:24

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 13-10-2018You've got just over half an hour left to join our Gaerne contest on the occasion of today's Il Lombardia!
En voir plus

Il LombardiaIl Lombardia
13-10-2018 07:48:51

Message de Il Lombardia du 13-10-2018Buongiorno da Bergamo!
Siete pronti per Il Lombardia presented by NAMEDSPORT>?
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
13-10-2018 07:42:49

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 13-10-2018Riunione tecnica sul bus, tutto pronto per Il Lombardia. #GRINTARE
Tecnichal meeting, everything ready for: #IlLombardia
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
13-10-2018 07:42:39

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 13-10-2018☝ La vraie dernière de la saison 2018, c'est demain pour Johan le bon et Justin Mottier qui disputent le Chrono des Nations aux Herbiers !

Pour les (re)voir, cochez le...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
13-10-2018 07:35:47

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 13-10-2018NIPPO VINI FANTINI EUROPA OVINI: TERZO POSTO AMARO PER DAMIANO CIMA, CADUTA E CLAVICOLA FRATTURATA SUL TRAGUARDO DI OITA. : 🥈Podio sfortunato per Damiano Cima al Critierium di Oita che...
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
13-10-2018 07:34:49

Message de Florian Sénéchal du 13-10-2018🇮🇹️ Tour de Lombardie 🇮🇹️

🚩Bergamo 🏁Como

🚦 Départ 10h30 / arrivée vers 16h35-16h56

🛣️ 241 km

📺 14h20 l'equipe

➡️ Composition de l'équipe

👤 Bob Jungels
👤 Laurens De Plus
👤 Eros Capecchi
👤 Enric Mas
👤 Florian Sénéchal
👤...
Voir les 2 photos

Message de Danilo Napolitano - Pagina Ufficiale - du 13-10-2018🤞🏻🍷🚴🏻‍♂️❤️
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
13-10-2018 07:32:36

Message de Damiano Cunego du 13-10-2018I miei Tre ...INDELEBILI.. Giri di Lombardia !!
Ne vado proprio fiero !!
Li voglio condividere qui oggi con voi !!!

Chi vincerà il prossimo Lombardia ??
Aspetto i vostri commenti 🙌

Share 😎😎😎🔝🔝🔝
Voir les 3 photos

Simon SellierSimon Sellier
13-10-2018 07:30:49

Message de Simon Sellier du 13-10-2018Après un tour de Vendée sous la pluie le week end dernier, place à mes deux dernières courses ce week end avec la tacx pro Classic aujourd’hui en Hollande et...
Voir les 2 photos

Message de Danilo Napolitano - Pagina Ufficiale - du 13-10-2018https://www.tuttobiciweb.it/article/2018/10/13/1539273721/intervista-danilo-napolitano-ex-professionista-servizio-corse-vittoria-ds-cardanese-giovani-tuttobici
En voir plus

Message de Danilo Napolitano - Pagina Ufficiale - du 13-10-2018EX PROFESSIONISTI. LA NUOVA VITA DI DANILO NAPOLITANO : https://www.tuttobiciweb.it/article/2018/10/13/1539273721/intervista-danilo-napolitano-ex-professionista-servizio-corse-vittoria-ds-cardanese-giovani-tuttobici
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
13-10-2018 07:23:05

Message de Team Bahrain Merida du 13-10-2018🇹🇷 Presidential Cycling Tour of Turkey TUR
Stage 5️⃣
🚩 Selçuk
🏁 Manisa
➡️ 135.7km
🕙 10:15~10:17
🕑 13:26~13:46
👉🏻 One categorized climb in the first half of the course.
📸 Pics from the start
Voir les 12 photos

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
13-10-2018 07:18:53

Message de Israel Cycling Academy du 13-10-2018LIVE: Team presentation in Bergamo - Soon to start in II Lombardia

You can watch us live in Eurosport later and RIGHT HERE all day long with LIVE updates from...
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
13-10-2018 07:11:38

Message de Team Bahrain Merida du 13-10-2018🇹🇷 Presidential Cycling Tour of Turkey TUR
🎥 Last preps before the start of stage 5️⃣
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
13-10-2018 07:11:06

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 13-10-2018#TUR2018 Ready to rock? Massimo Rosa

#LoveMyWilier #EnjoYouRide #BrytonSport
En voir plus

CCC TeamCCC Team
13-10-2018 07:07:17

Message de CCC Team du 13-10-2018BMC Racing Team Set for Hammer Hong Kong and Tour of Guangxi - BMC Switzerland : 🇭🇰 On the eve of Hammer Hong Kong, meet our line up for the...
En voir plus

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
13-10-2018 06:55:40

Message de Philippe Gilbert du 13-10-2018Stop... Hammer series!
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
13-10-2018 06:52:37

Message de UAE Team Emirates Supporters du 13-10-2018Giro di Lombardia 2018 . Forza Uae team emirates🇦🇪, a tuttaaaaaaaaaaaaaaaaa.!!!!!!! 💪💪💪💪💪#uaetilovvo #PROVARCISEMPRE
Voir les 4 photos

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
13-10-2018 06:48:23

Message de Israel Cycling Academy du 13-10-2018The FINAL TEST: Il Lombardia

As we write these words in the ICA empty bus, waiting for the riders to embark on our way to the start in Bergamo -...
Voir les 4 photos

Chrono des NationsChrono des Nations
13-10-2018 06:26:40

Message de Chrono des Nations du 13-10-2018La Fête du Chrono, c'est aussi la cyclo Walter Beneteau, qui lance le week-end !
Voir la vidéo

Pascal Eenkhoorn OfficialPascal Eenkhoorn Official
13-10-2018 06:26:15

Message de Pascal Eenkhoorn Official du 13-10-2018Asked some stranger to take a photo of me and @pavel_sivakov. Nice to have a ride together with him through 🇭🇰 and climb this mountain for a stunning view.
En voir plus

Michael Woods Pro CyclistMichael Woods Pro Cyclist
13-10-2018 06:21:22

Message de Michael Woods Pro Cyclist du 13-10-2018Cruising into the last race of the season like 🤙🤙🤙🤙🤙🤙
.
.
.
.
.
#illombardia #raceofthefallingleaves #cruiser #onemoreday #anotherdayanotherdollar #ltd #hangloose
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
13-10-2018 06:14:33

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 13-10-2018#TUR2018

TAPPA 5 - STAGE 5

▶️ 9:15

#iLombardia

▶️ 10:30

#LoveMyWilier #EnjoYouRide #BrytonSport
Voir les 2 photos

CCC TeamCCC Team
13-10-2018 06:13:51

Message de CCC Team du 13-10-2018As well as 🇮🇹, we’re also racing in 🇹🇷 today and the action from the penultimate stage of #TUR2018 will begin at 10:15 TRT (09:15 CEST).

Here's 👇 a look...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
13-10-2018 06:10:00

Message de Team Novo Nordisk du 13-10-2018PREVIEW: Team Novo Nordisk Gears Up for 5th Japan Cup : Next week, the world’s first all-#diabetes pro cycling team returns to Utsunomiya for our 5th appearance at Japan Cup...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
13-10-2018 06:09:08

Message de Mitchelton-SCOTT du 13-10-2018TODAY: The final monument and our last race in Europe for 2018, #iLombardia from 10:30am CEST (7:30pm AEDT).
Here's a reminder of our 7-man line up 👇🏼
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
13-10-2018 06:01:10

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 13-10-2018NIPPO VINI FANTINI EUROPA OVINI: SECONDO POSTO AMARO PER DAMIANO CIMA, CADUTA E CLAVICOLA FRATTURATA SUL TRAGUARDO DI OITA. : 🥈Podio sfortunato per Damiano Cima al Critierium di Oita che...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
13-10-2018 05:40:30

Message de CCC Team du 13-10-2018The final Monument of the year is here! #iLombardia gets underway at 10:30 CEST with these seven riders at the start line 👇

#51 Damiano Caruso
#52 Alberto Bettiol
#53 Alessandro De Marchi
#54...
Voir les 2 photos

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
13-10-2018 05:39:16

Message de Tom Bohli Followers du 13-10-2018#TourofTurkey Etappe/stage 5,
Selçuk - Mansia 135,7 km
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 13-10-2018The final monument of the season is on tap today. This #PinkArgyle crew lines up for Il Lombardia with multiple options and huge motivation.
En voir plus

Sam BewleySam Bewley
13-10-2018 04:29:19

Great to be back in Hong Kong for the 3rd year in a row. Such an awesome city. A different format this year but looking forward to racing my first...

Jessenia MenesesJessenia Meneses