ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Luis FernandesLuis Fernandes
14-10-2018 22:27:05

Message de Luis Fernandes du 14-10-2018Luis Fernandes a partagé 10 photos.
Voir les 10 photos

Matteo TrentinMatteo Trentin
14-10-2018 22:12:46

Message de Matteo Trentin du 14-10-2018A full day of hard racing here in hong kong! But the overall trophy belong to us! Really nice format from @hammerseries in one of the biggest and nicest city...
En voir plus

Antoine DuchesneAntoine Duchesne
14-10-2018 22:01:22

Message de Antoine Duchesne du 14-10-2018Allez c’est les vacances! On va monter des montagnes! ✌🏾👌🏾💪🏾#accropoledesdraveurs #emmacrete😘 #holiday #autumn https://ift.tt/2EkR2uP
En voir plus

Rui CostaRui Costa
14-10-2018 21:45:31

Message de Rui Costa du 14-10-2018#AmigosdoRuiCosta #Husqvarna
Falta uma semana! 🤗
Vamos ter animação e montes de prêmios no nosso evento solidário.
Razões não faltam para te juntares a nós no próximo domingo dia 21 em Aguçadoura, Póvoa...
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
14-10-2018 21:11:04

Message de Steve Morabito Athlète du 14-10-2018Week-end de rêve au @valdanniviers ! #VTTAE #hotelweisshorn #randonnée #bonrepas #swissbikehotel et @gaultmillau_suisse #15 à @chandolinboutiquehotel #monautomneenvalais
En voir plus

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 14-10-2018CHRONO DES NATIONS 2018 - Ce dimanche, Jérémy Cabot participait au Chrono des Nations aux Herbiers (85) et il termine à la 12e place de ce chrono de presque 50...
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
14-10-2018 20:39:25

Message de Peter Sagan du 14-10-2018Less than three weeks left until we have a blast during a weekend full of activities in Town of Windsor, CA. Don't forget to join me for a fun...
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
14-10-2018 20:01:16

Message de Donostiako Klasikoa du 14-10-2018Edu Pradesek Turkiako Itzulia irabazi du! 🏆🥇🚴🏻‍♂️
¡Edu Prades ganador del Tour de Turquía!

Zorionak Euskadi - Murias talde osoari!!! ¡Enhorabuena a todo el equipo! 😃👏🏼👏🏼👏🏼

#GureTaldea
Voir la vidéo

Erik BaškaErik Baška
14-10-2018 19:25:41

Message de Erik Baška du 14-10-2018HAMMER HONG KONG 2018

Tento rok absolvujem aj preteky v Číne. Pre mňa úplne iný štýl pretekania, ale fajn skúsenosť. Zajtra nás čaká ďalší vnútroštátny let v tejto obrovskej krajine, kde...
En voir plus

Umberto OrsiniUmberto Orsini
14-10-2018 18:59:56

Message de Umberto Orsini du 14-10-2018Il fascino de @ilombardia , la soddisfazione di riuscire a centrare la fuga di giornata, l’emozione di passare per primo in vetta a una salita storica come il Ghisallo ......
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
14-10-2018 18:52:03

Message de Taylor Love how the bike connects us. 🦋 #rideforlove
En voir plus

Tim WellensTim Wellens
14-10-2018 18:43:49

Message de Tim Wellens du 14-10-2018Sorry about the pizza-spam 🙈#thefinalbreakaway
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
14-10-2018 18:37:47

Message de Astana Pro Team du 14-10-2018Our general manager Alexandr Vinokurov did a very strong Ironman in Hawaii today! His result ⏱🏊‍♂️1:13:52 🚴‍♂️4:18:06 🏃‍♂️3:33:55 = 9:13:38 Bravo👏👏👏
Voir la vidéo

Rachel NeylanRachel Neylan
14-10-2018 18:17:30

Message de Rachel Neylan du 14-10-2018Sometimes I just look up, smile and say "I know that was you" - Unknown... 🖤
.
.
.
Whatever you believe in, gratitude does make the world go round! 💞 Offsesson is just...
En voir plus

AGO-AquaServiceAGO-AquaService
14-10-2018 18:14:02

Message de AGO-AquaService du 14-10-2018Notre coureur Anthony Debuy était présent ce dimanche sur le Chrono des Nations. Pour sa dernière prestation en U23 Anthony termine 12ème à 3:59 de NORSGAARD Mathias.
En voir plus

Davide RebellinDavide Rebellin
14-10-2018 18:10:09

Message de Davide Rebellin du 14-10-2018Picnic vegano con amici in oro 😊
En voir plus

Enric Mas NicolauEnric Mas Nicolau
14-10-2018 18:09:06

Message de Enric Mas Nicolau du 14-10-2018A year on the road viewed through the lens of Sigfrid Eggers 📸🚴‍

Official book launch on October 24th 🐺 #TheWolfpack #365DaysOnTheRoad
Voir les 3 photos

Diego UlissiDiego Ulissi
14-10-2018 17:58:39

Message de Diego Ulissi du 14-10-2018Grazie di tutto Prez Niemec grande corridore grandissima persona!! 8 anni bellissimi insieme!!
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
14-10-2018 17:58:15

Message de Team Novo Nordisk du 14-10-2018REPORT: Fast-pace Finale at Tour of Taihu Lake : The Team Novo Nordisk squad fought hard to get Charles Planet in position for today's sprint hotly contested Tour of Taihu...
En voir plus

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 14-10-2018Tour de Turquie (2.UWT) (6/6) - WBCA : Résultats de nos coureurs samedi au Tour de Turquie (6/6).
WEB > https://www.wbca.be/course/tour-de-turquie-2-uwt-6-6/
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 14-10-2018Team Dimension Data for Qhubeka a partagé 22 photos.
Voir les 22 photos

Alex Cano ArdilaAlex Cano Ardila
14-10-2018 17:41:35

Message de Alex Cano Ardila du 14-10-2018Ha sido una experiencia maravillosa, donde he aprendido a valorar mucho más el trabajo y la entrega de quienes detrás del telón lo entregan todo por nosotros #vcolombiafemenina Foto 📷...
En voir plus

Ricardo Vilela - AtletaRicardo Vilela - Atleta
14-10-2018 17:39:05

Message de Ricardo Vilela - Atleta du 14-10-2018Boa noite amigos,

Terminada a última competição oficial da época...a última etapa da Volta à Turquia foi feita a grande velocidade desde a partida, nem parece que estamos em Outubro....😅...ou era...
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
14-10-2018 17:37:23

Message de Rachel Neylan du 14-10-2018Sometimes I just look up, smile and say "I know that was you" - Unknown... 🖤
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
14-10-2018 17:36:45

Message de BORA-hansgrohe du 14-10-2018Sign off from Presidential Cycling Tour of Turkey TUR with three stage wins and the sprint jersey! 👌🏻 🌅 byeBye
——
Wir beenden die #TUR2018 mot drei Etappensiegen und dem Sprinttrikot...
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
14-10-2018 17:30:26

Message de UAE Team Emirates Supporters du 14-10-2018Questo è per te Przemek. Hai regalato ai tuoi tifosi e agli appassionati tutti, tantissime emozioni. Tu serio professionista, gran capitano, ottimo gregario, uomo squadra , compagno fedele, maestro ed...
Voir la vidéo

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 14-10-2018Belle 3ème place aujourd'hui d'Evita Muzic sur la 1ère manche de Coupe de France Cyclocross ⤵️

🎙️« Je venais ici sans pression, juste pour continuer sur ma lancée des dernières courses...
En voir plus

Emanuel BuchmannEmanuel Buchmann
14-10-2018 17:28:36

Message de Emanuel Buchmann du 14-10-2018finished my season yesterday @ilombardia .
I'm really happy with the season 2018 / now holidays and some time with family and friends
#offseson #holiday #recovery #eat #sleep #borabora
Picture...
En voir plus

Pierre LatourPierre Latour
14-10-2018 17:19:48

Message de Pierre Latour du 14-10-2018Chrono des Nations, sixième ✅
Toujours sympa de terminer sur cette épreuve !
Et maintenant 🔀 Saison 2018 🏁🏁

#ChronodesNations #cycling⁠ ⁠

📸 Mathilde L'Azou - Photographe
Voir les 4 photos

Message de Team Delko Marseille Provence du 14-10-2018Hong-Kong Hammer Series 2018
#velon
Voir les 15 photos

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
14-10-2018 16:57:00

Message de Tom Bohli Followers du 14-10-2018#TourofTurkey
BMC wins the team classification!!
En voir plus

Message de Supporterspagina Kelly en Kim Van den Steen du 14-10-2018Kelly en Kim Van den Steen a partagé 5 photos.
Voir les 5 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
14-10-2018 16:46:55

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 14-10-2018‪🎬 Saison 2018 terminée pour Johan Le Bon qui termine 9e du Chrono des Nations. ‬

‪📈Justin Mottier prend la 24e place sur #LeChrono. Bon repos Messieurs et rendez-vous le 17...
En voir plus

Lance ArmstrongLance Armstrong
14-10-2018 16:41:33

Message de Lance Armstrong du 14-10-2018IRONMAN recap is up. We break down course setting times for Patrick Lange and Daniela Ryf. The pair defended their titles in a day with near perfect conditions. JB and...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
14-10-2018 16:30:01

Message de Team Sunweb du 14-10-2018Updated report from today's Hammer Series Hong Kong including more quotes and our race gallery is now online. Check it out! #HammerSeries

📸 teamsunweb.com/hammer-hk
Voir les 5 photos

La dernière étape du Tour de Turquie s'est soldée par la 14ème place de Delio Fernandez.
Il fait également un très beau top 10 au classement général ➡️ il occupe la...

Quentin PacherQuentin Pacher
14-10-2018 16:14:07

Message de Quentin Pacher du 14-10-2018Transition ( presque ) en douceur vers le repos.
📸 ASO
#çacestduroc #rocdazur #mudday @ Fréjus
En voir plus

Tim WellensTim Wellens
14-10-2018 16:08:12

Message de Tim Wellens du 14-10-2018Tim Wellens a partagé 3 photos.
Voir les 3 photos

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 14-10-2018🇫🇷 Chrono des Nations - ⏱

Pierre Latour termine 6️⃣ème de ce traditionnel contre-la-montre de fin de saison !

#ALLEZALM photo © Chrono des Nations
En voir plus

Grega Bole OfficialGrega Bole Official
14-10-2018 16:03:11

Message de Grega Bole Official du 14-10-2018Grega Bole King of the mountains at the Tour of Turkey : Great end of 2018 season! 🚵‍♂️🥇
En voir plus

Mike TeunissenMike Teunissen
14-10-2018 16:02:29

Message de Mike Teunissen du 14-10-2018Net als vorig jaar een prima einde van het seizoen met een 4e plaats in een etappe, de slotetappe deze keer. Ook een onverwachte 13e plek in het eindklassement van...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
14-10-2018 16:01:10

Message de Team INEOS du 14-10-2018Have you signed up for the Team Sky newsletter yet? Enter your details now!

📋 > http://teams.ky/SignUp18
En voir plus

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
14-10-2018 15:59:10

Message de Fans de Marvin Tasset du 14-10-2018"Le Sluitingsprijs Putte-Kapellen prend délibérément le pas en arrière pour une compétition nationale. Le dernier match de la saison cycliste belge a pour but d’améliorer le nombre de participants. Les...
En voir plus

Chrono des NationsChrono des Nations
14-10-2018 15:57:31

Message de Chrono des Nations du 14-10-2018MERCI et BRAVO Jérémy Roy, Arnaud Gérard et Sylvain Chavanel pour votre carrière, et d'avoir choisi de la terminer ici, aux Herbiers ❤
Voir les 3 photos

CCC TeamCCC Team
14-10-2018 15:56:01

Message de CCC Team du 14-10-2018The season is well and truly winding down and today, we wrapped up our last European race of the season with the sixth and final stage of #TUR2018.

Re-live the action...
Voir les 8 photos

Matteo Montaguti for FunMatteo Montaguti for Fun
14-10-2018 15:50:39

Message de Matteo Montaguti for Fun du 14-10-2018Davvero Bello ricevere messaggi dai importanti e forti professionisti e colleghi con cui ho condiviso tante fatiche e tante belle esperienze👍🏻🔝
En voir plus

Hammer SeriesHammer Series
14-10-2018 15:45:08

Message de Hammer Series du 14-10-2018Watch thrilling on-board action from the streets of downtown Hong Kong as the world's best cycling teams battle it out to find the Hammer Series 2018 champion on #ShowdownSunday -...
Voir la vidéo

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
14-10-2018 15:43:23

Message de Israel Cycling Academy du 14-10-2018End of the race bottles giveaway is usually a quite a chaotic affair as the demand exceeds the supply... but it’s all in good spirit although our Ignacio is trying...
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
14-10-2018 15:30:54

Message de UAE Team Emirates Supporters du 14-10-2018Il nostro campione 🏆 Niemiec saluta e ringrazia i tifosi e tutto il team. 📹 Uae team emirates 🇦🇪#uaeteamemirates #uaetilovvo
Voir la vidéo

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
14-10-2018 15:29:17

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 14-10-2018„The Presidential Cycling Tour of Turkey TUR for us was super fun. The team performance today was excellent – really all week it was excellent. We end up with two...
En voir plus

Maxime MonfortMaxime Monfort
14-10-2018 15:26:01

Message de Maxime Monfort du 14-10-2018Il est temps de se reposer😉 Merci pour vos encouragements et rdv en 2019 🚴‍♂️ 💪 #FamilyTime #ProCycling #LottoSoudal #RestTime #LoveArdennes #Stoumont
Voir les 2 photos

Team SunwebTeam Sunweb
14-10-2018 15:25:48

Message de Team Sunweb du 14-10-2018"I had to start pretty far back in the bunch and moved up as fast as I could but just missed the front group." Catch up on the Superprestige Gieten...
En voir plus

Guillaume MartinGuillaume Martin
14-10-2018 15:24:00

Message de Guillaume Martin du 14-10-2018Journée très sympa hier sur les routes de Suisse Normande et sous le soleil. Merci à l'étoile cycliste de Condé sur Noire au et à mon Club des Supporters pour...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 14-10-2018Mitchelton-SCOTT hoping for a strong result at the Gree-Tour of Guangxi to round up the 2018 season : Prossimo appuntamento per Matteo Trentin al Gree-Tour del Guangxi per concludere la...
En voir plus

Romain BardetRomain Bardet
14-10-2018 15:21:53

Message de Romain Bardet du 14-10-2018Fin d’une saison. Sur une note moins sucrée qu’espérée. Il y a des signaux envoyés par le corps qui sont implacables : il est bel et bien temps de descendre...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
14-10-2018 15:15:26

Message de Team Cofidis du 14-10-2018Machine Stéphane Rossetto ! 🚀

Fin de saison en boulet de canon pour Stéphane Rossetto qui monte sur le podium du Chrono des Nations ! Chapeau Stéphane, une performance à l’image...
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
14-10-2018 15:13:41

Message de Audrey Cordon-Ragot du 14-10-2018https://twitter.com/ChronoNations/status/1051490191976919040
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
14-10-2018 15:13:22

Message de UAE Team Emirates du 14-10-2018Diego Ulissi closes out the Tour of Turkey fourth in the GC - UAE team Emirates : 🇹🇷 Presidential Cycling Tour of Turkey TUR:

Diego Ulissi took eighth place in the...
En voir plus

David GauduDavid Gaudu
14-10-2018 15:12:15

Message de David Gaudu du 14-10-2018Fin de saison hier sur le Tour de Lombardie avec la Victoire de tibo !!!!

Place à la coupure et rendez vous l’année prochaine pour de nouvelles aventures 🤙🏻
📸 @Zoé Soullard
En voir plus

Sam BennettSam Bennett
14-10-2018 15:09:20

Message de Sam Bennett du 14-10-2018Best way to close out my 2018 season.... cheers BORA-hansgrohe & Specialized Bicycles hansgrohe & all of you for the kind messages and support all year.
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
14-10-2018 15:01:12

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 14-10-2018TOUR OF TAIHU LAKE: JAKUB MARECZKO, CHIUSURA IN GRANDE STILE

Il Tour of Taihu Lake si è chiuso con l'ennesima recita vincente di Jakub Mareczko che conquista il suo terzo successo...
En voir plus

Michael Woods Pro CyclistMichael Woods Pro Cyclist
14-10-2018 14:53:47

Message de Michael Woods Pro Cyclist du 14-10-2018That’s a wrap on 2018. It’s been a year of huge highs and lows, but it’s all taught me how lucky I am to be doing what I love....
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
14-10-2018 14:52:01

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 14-10-2018TOUR OF TAIHU LAKE: JAKUB MARECZKO, A SUPERB ENDING

A new powerful sprint of Jakub Mareczko has closed this edition of the Tour of Taihu Lake where #Kuba has achieved his...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
14-10-2018 14:47:21

Message de UAE Team Emirates du 14-10-2018One last goodbye from Przemek Niemiec, the Polish rider just finished his last race as a Pro and has a message for you:

“Finally the time has come, my last day...
Voir la vidéo

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
14-10-2018 14:36:19

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 14-10-2018✅🔝 Ils l'ont fait ! Nous l'avons fait ! 🤝👊

🥇Boris Vallée remporte la toute première course de l'histoire de l'équipe en terre chinoise 🇨🇳 sur le Tour of Taihu Lake...
Voir les 6 photos

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 14-10-2018Merci pour tout Jérémy Roy 👏

Officiellement retraité des pelotons cyclistes !
En voir plus

Chrono des NationsChrono des Nations
14-10-2018 14:29:53

Message de Chrono des Nations du 14-10-2018Mais quel final !! Toft Madsen s'impose devant Bjerg pour... 7 secondes !
1. Toft Madsen
2. Bjerg à 7"
3. Rossetto à 1'39
4. Paillot à 1'49
5. Chavanel à 2'14
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
14-10-2018 14:29:08

Message de Mitchelton-SCOTT du 14-10-2018Mitchelton-SCOTT hoping for a strong result at the Gree-Tour of Guangxi to round up the 2018 season : PREVIEW: "We will look to be active and take our chances on...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
14-10-2018 14:25:56

Message de CCC Development Team du 14-10-2018Tour of Turkey: Sajnok 5. na koniec sezonu 2018 : - Gdy teraz myślę o tych finałowych metrach to dochodzę do wniosku, że mogłem jednak bardziej zaryzykować i spróbować długiego...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
14-10-2018 14:23:10

Message de Astana Pro Team du 14-10-2018Алексей Луценко завершает сезон на подиуме Президентского тура Турции

🗣️ Эта гонка не была легкой. Два последних этапа были очень нервными, было много атак, так как разрывы составляли всего несколько секунд...
Voir les 4 photos

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
14-10-2018 14:08:00

Message de BORA-hansgrohe du 14-10-2018📝 REPORT: 🏆 Sam Bennett takes an incredible solo victory in Istanbul on the final day in Turkey - read all about our perfect day Presidential Cycling Tour of Turkey...
En voir plus

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
14-10-2018 14:07:51

Message de Philippe Gilbert du 14-10-2018Again a very enjoyable Hammer Series today. Great effort from the team as usual, no matter the outcome. Thanks Hong Kong for having us!
Voir les 2 photos

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
14-10-2018 14:04:16

Message de UAE Team Emirates du 14-10-2018📸Take a look at some more photos from today’s #HammerHongKong 🇭🇰 . #HammerSeries #UAETeamEmirates
Voir les 14 photos

Message de Alessandro De Marchi 2015 ,2016, 2017, 2018 .

A long chapter of my cyclist career has been closed sterday . 4 long years.

Must say thanks first to our dear #AndyRhis , but...
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
14-10-2018 13:58:45

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 14-10-2018✅El último día de competición para Caja Rural-Seguros RGA nos dejó el sexto puesto de Gonzalo Serrano en el desenlace del Presidential Cycling Tour of Turkey TUR en la victoria...
En voir plus

Stefan DeniflStefan Denifl
14-10-2018 13:55:52

Message de Stefan Denifl du 14-10-2018Pfitscher Joch von Sterzing 🇮🇹 aus mit Abfahrt ins Zillertal 🇦🇹 - immer wieder eine tolle MTB Runde, auch wenn ich die Abfahrt Richtung Schlegeis etwas weniger steinig in Erinnerung...
En voir plus

Chrono des NationsChrono des Nations
14-10-2018 13:26:28

Message de Chrono des Nations du 14-10-2018[CHRONO DES NATIONS - LE LIVE]

Suivez en direct le Chrono des Nations
Voir la vidéo

Chrono des NationsChrono des Nations
14-10-2018 13:23:43

Message de Chrono des Nations du 14-10-2018La dernière minute avant le dernier départ de Jérémy Roy... ❤
Voir la vidéo

Chrono des NationsChrono des Nations
14-10-2018 13:12:56

Message de Chrono des Nations du 14-10-2018Place aux pros ! 🔥🔥🔥
En voir plus

CCC TeamCCC Team
14-10-2018 13:12:51

Message de CCC Team du 14-10-2018Wyss Makes the Breakaway and Drucker Sprints to Third on Final Day in Turkey - BMC Switzerland : That's a wrap on #TUR2018 and our European season! It was an...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
14-10-2018 13:12:19

Message de Team Bahrain Merida du 14-10-2018teambahrainmerida.com : Istanbul, October 14th – 54th Presidential Cycling Tour of Turkey ends with stage 6 from Bursa to Istanbul (164km) and a brilliant result for Team BAHRAIN MERIDA. In...
En voir plus

Reinardt Janse van RensburgReinardt Janse van Rensburg
14-10-2018 13:03:12

Message de Reinardt Janse van Rensburg du 14-10-2018Arrived in the hotel in Guangxi, China. Essential post-flight recovery after a very long travel thanks to @rebootsrecovery
En voir plus

Jesus HernandezJesus Hernandez
14-10-2018 12:59:33

Message de Jesus Hernandez du 14-10-2018Si te levantas y ves por la ventana que hace un dia de 💩....lo mejor que puedes hacer es tomártelo con humor!!😜😜😊😊
Feliz domingo!!!!!!!
#sonrielealavida
#enjoythemoment
#enjoythelife
Voir la vidéo

Brent BookwalterBrent Bookwalter
14-10-2018 12:56:22

Message de Brent Bookwalter du 14-10-2018Final race of 2018 and fitting closure to 11 seasons with @bmcproteam, up there together as winners of the TEAM GC @tour_of_turkey. More reflection on the past 11 years...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 14-10-2018Quick-Step Floors leave the Tour of Turkey with two stage wins and an increased advantage in the World Tour team standings: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/quick-step-floors-leave-turkey-with-two-stage-wins/3840
#WayToRide
Photo: GettySport
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
14-10-2018 12:45:53

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 14-10-2018Our seven riders did arrive safe and well in Beihai after a long trip. Tour of Guangxi (16-21 Oct) last WorldTour race of the season for Jenthe Biermans, Alex Dowsett,...
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
14-10-2018 12:38:12

Message de CCC Team du 14-10-2018A fitting way to close the season for our #TUR2018 riders with the team classification win! #Ride_BMC
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
14-10-2018 12:30:17

Message de Team Sunweb du 14-10-2018#TUR2018 "Mike was on for a podium but lost momentum when a guy crashed in front of him." Catch up on the final stage of the Presidential Cycling Tour of...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
14-10-2018 12:20:40

Message de Team Bahrain Merida du 14-10-2018🇹🇷 Presidential Cycling Tour of Turkey TUR
🎥 KOM jersey podium ceremony. Congrats to Grega Bole Official
Voir la vidéo

Hammer SeriesHammer Series
14-10-2018 12:20:20

Message de Hammer Series du 14-10-2018Relive all the highlights from Hammer Hong Kong, the season finale of the 2018 Hammer Series.

To rewatch the full broadcast of the Hammer Sprint and Hammer Chase On Demand click...
Voir la vidéo

Movistar TeamMovistar Team
14-10-2018 12:17:32

Message de Movistar Team du 14-10-2018🇨🇳 Just like that, we're at the end of the 2018 season for the men's Movistar Team! We travel to southern China to race the Tour of Guangxi, Tuesday 16...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
14-10-2018 12:13:16

Message de Team Bahrain Merida du 14-10-2018🇹🇷 Presidential Cycling Tour of Turkey TUR
⛰️ Podium ceremony for the King of the mountains Grega Bole Official 🏆 💐
Voir les 3 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
14-10-2018 12:03:52

Message de Team Bahrain Merida du 14-10-2018🇹🇷 Presidential Cycling Tour of Turkey TUR
➡️ Grega Bole Official grabs the KOM jersey.
⛰️ He is the king of the mountains of the #TUR2018
Voir les 2 photos

Chrono des NationsChrono des Nations
14-10-2018 12:01:50

Message de Chrono des Nations du 14-10-2018Mais que font les coureurs avant de prendre le départ ? Petite explication !
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
14-10-2018 12:00:02

Message de Mitchelton-SCOTT du 14-10-2018🎥 Take a look back at yesterday's race as we sign off on a big 2018 European season with the final monument of the year, #iLombardia.
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
14-10-2018 12:00:01

Message de Le Tour de France du 14-10-2018🚲 Cycling : more than a sport, a lifestyle for future!
We have everything to gain! 👌

🚲 Le vélo : plus qu’un sport, un mode de vie pour l’avenir !...
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
14-10-2018 11:53:51

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 14-10-2018#TUR2018 Vittoria di Sam Bennett, 23° posto per Luca Pacioni - Victory of Sam Bennett, Pacioni ended in 23rd place #LoveMyWilier #EnjoYouRide #BrytonSport
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
14-10-2018 11:45:39

Message de UAE Team Emirates Supporters du 14-10-2018Ultima tappa del Giro di Turchia. I primi in classifica si giocano il Tour nell' ultimo sprint . Solito gran lavoro di squadra, Simone Consonni si sacrifica stoicamente per Ulissi,...
Voir les 7 photos

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
14-10-2018 11:43:49

Message de UAE Team Emirates du 14-10-2018UAE Team Emirates' 2018 competitive schedule will conclude with the Tour of Guangxi 🇨🇳.‬

‪Here's our line-up:‬

#FabioAru 🇮🇹 ‬
Matteo Bono 🇮🇹‬
Yousif Mirza 🇦🇪‬
Jan Polanc 🇸🇮‬
Aleksandr Riabushenko 🇧🇾‬
Ben Swift 🇬🇧‬
Oliviero Troia 🇮🇹‬

‪📝Preview:...
En voir plus

Sean De Bie supportersSean De Bie supporters
14-10-2018 11:40:55

Message de Sean De Bie supporters du 14-10-2018Uit de oude doos.
Sean aan het werk bij de 14 jarige aspiranten (2005)
:-)
Voir les 25 photos

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
14-10-2018 11:30:53

Message de Tom Bohli Followers du 14-10-2018#TourofTurkey stage 6
God job Tom!!
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
14-10-2018 11:29:32

Message de CCC Development Team du 14-10-2018Kończymy sezon 5.miejscem Szymona Sajnoka po bardzo odważnej i aktywnej jeździe na finałowych kilometrach ostatniego etapu Presidential Tour of Turkey!
En voir plus

Yousif MirzaYousif Mirza
14-10-2018 11:27:19

Message de Yousif Mirza du 14-10-20189th place in the Hammer Sprint and 8th place in the Hammer Chase , #UAETeamEmirates finished 9th overall at the 🇭🇰#HammerHongKong . #HammerSeries #yousifmirza
UAE Team Emirates
Hammer Series
Voir la vidéo

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 14-10-2018Alcune immagini da Hong Kong......vai Matteo e grande squadra!
Some pictures from Hong Kong.....go Matteo and a great Team !
Voir les 3 photos

Tim WellensTim Wellens
14-10-2018 11:20:47

Message de Tim Wellens du 14-10-2018Ravitaillement #thefinalbreakaway
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
14-10-2018 11:18:57

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 14-10-2018Zesde in Hammer Hong Kong, vierde in de finale eindstand van de Hammer Series👇🏼

Ploegleider Sierk Jan de Haan🗣 'We hebben ons weer laten zien en punten gescoord. De mannen...
En voir plus

Chrono des NationsChrono des Nations
14-10-2018 11:17:03

Message de Chrono des Nations du 14-10-2018Remco Evenepoel est très concentré avant de s'élancer. Le double champion du monde junior va participer à sa première (Et dernière) épreuve avec le maillot arc-en-ciel !
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
14-10-2018 11:13:39

Message de Mitchelton-SCOTT du 14-10-2018Hammer Series⁠ ⁠ #SunHungKaiProperties
🍾😁WINNERS 😁🍾
Voir les 5 photos

Rinaldo NocentiniRinaldo Nocentini
14-10-2018 11:08:06

Message de Rinaldo Nocentini du 14-10-2018😂😂😂.. ora mangio .. grazie a tutti 🖐🏼🥂
Voir les 2 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
14-10-2018 11:03:28

Message de Mitchelton-SCOTT du 14-10-2018A clean sweep for Mitchelton-SCOTT at the Hammer Hong Kong to secure the overall Hammer Series title : REPORT: “It is a really good way to round out the season....
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
14-10-2018 11:01:29

Message de UAE Team Emirates du 14-10-20189th place in the Hammer Sprint and 8th place in the Hammer Chase , #UAETeamEmirates finished 9th overall at the 🇭🇰#HammerHongKong . #HammerSeries
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 14-10-2018C'est dans la boue que s'est déroulé cette édition du Roc d'Azur.
Rozanne prend la 11ème place de l'épreuve sur son Lapierre !

Le Roc n'est pas fini, n'hésitez pas à faire...
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
14-10-2018 10:36:50

Message de Vitor Gamito du 14-10-2018Taça de Enduro Ponte de Lima
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
14-10-2018 10:35:45

Message de UAE Team Emirates Supporters du 14-10-2018Hammer Series. Nell ' ultima prova ad Hong Kong i nostri si comportano molto bene. Lottano nella prima gara, quella per i velocisti e danno il massimo nella crono a...
Voir les 7 photos

Message de Team Delko Marseille Provence du 14-10-2018Pour ce qui est du final des Hammer Series, à Hong-Kong, nos Marseillais termineront 14ème de la course en circuit, ou sprint. D'après ces résultats et les règles propres...
Voir les 3 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 14-10-2018Read our report after the Hammer Hong Kong, which saw our team conclude runner-up at the 2018 HammerSeries: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/quick-step-floors-take-second-overall-at-2018-hammer-series/3839
Photo: GettySport
En voir plus

De Wally'sDe Wally's
14-10-2018 10:12:57

messagent.roulartamail.be : OPROEP – STEMMING IJZEREN BRIEK 2018

De Krant van West-Vlaanderen organiseert de verkiezing ‘IJZEREN BRIEK 2018’. Voor ons is er geen twijfel … Jelle is den Ijzeren Briek...
Voir le lien

Chrono des NationsChrono des Nations
14-10-2018 10:11:58

Message de Chrono des Nations du 14-10-2018🤗😍😍
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 14-10-2018MITCHELTON-SCOTT INCORONATA CAMPIONE DELLE HAMMER SERIES 2018

Hong Kong 37 minuti fa

Mitchelton-SCOTT ha colto la vittoria allo Showdown Sunday all'Hammer Hong Kong, aggiudicandosi il titolo della Hammer Series 2018.

In un...
En voir plus

Chrono des NationsChrono des Nations
14-10-2018 10:00:02

Message de Chrono des Nations du 14-10-2018Retour en image sur la journée de samedi avec les animations de la Foire Expo, Randonnée, Concours Départementale Agricole et Diner Spectacle
Voir la vidéo

Message de Team Delko Marseille Provence du 14-10-2018Le Tour of Taihu Lake se terminera par la 13ème place de Iuri Filosi pour une énième arrivée au sprint!
Au classement général, c'est le prometteur Rémy Rochas qui pointe à...
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
14-10-2018 09:46:36

Message de Audrey Cordon-Ragot du 14-10-2018Aujourd'hui c'est le @ChronoNations aux #herbiers et si vous voulez suivre ça en direct c'est sur @YouTube et plus exactement ici : https://www.youtube.com/watch?v=GAWYPwtx6Mc&feature=youtu.be …
and dont...
Voir la vidéo

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 14-10-2018Overall Winners!
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
14-10-2018 09:40:31

Message de Team Sunweb du 14-10-2018#HammerSeries #SunHungKaiProperties 5th after the Hammer Sprint and a win in the Hammer Chase sees Team Sunweb finish 4th overall at the inaugural Hammer Series Hong Kong. 🔨 Catch up...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
14-10-2018 09:23:19

Message de CCC Team du 14-10-2018We ended the Hammer Series in fifth position overall after some tough racing at Hammer Hong Kong. Read what Stefan Küng and DS Jackson Stewart had to say at the...
Voir les 2 photos

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 14-10-2018Grande vittoria di squadra e bella prestazione di Matteo...complimenti!
Voir la vidéo

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 14-10-2018#HammerSeries #SunHungKaiProperties

Mitchelton Scott vince le Hammer Series......

Mitchelton-SCOTT are the @HammerHongKong Hammer Sprint & Hammer Chase winners & the overall 2018 @HammerSeries winners! 🔨🇭🇰💥 https://t.co/BDgEIYv6Bt
En voir plus

Iván Garcia CortinaIván Garcia Cortina
14-10-2018 09:09:19

Message de Iván Garcia Cortina du 14-10-2018Uno dei più grandi termina la sua carriera da ciclista. È stato un piacere condividere una squadra con @francopellizotti ascoltandolo e apprendendo ogni giorno. Ora inizia una nuova fase come...
En voir plus

Mikael CherelMikael Cherel
14-10-2018 09:07:56

Message de Mikael Cherel du 14-10-2018Unis dans les bons comme dans les mauvais moments...
Place aux vacances maintenant !
@ag2rlamondiale_procyclingteam
📷@gettysport
@girodilombardia_official_ #cyclisme #cycling @ Roquefort-les-Pins
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
14-10-2018 09:05:59

Message de Team Bahrain Merida du 14-10-2018teambahrainmerida.com : We have high expectation for Tour of Guangxi in its 2nd edition. This year, there are 3 flat stages and 3 hilly stages in 6 days, pretty much...
En voir plus

Vincenzo NibaliVincenzo Nibali
14-10-2018 09:04:18

Message de Vincenzo Nibali du 14-10-2018🇮🇹 #iLombardia
Un podio di cuore & testa! @ilombardia è sempre emozionante, ma il pubblico ancor di più 🤗🤗🤗
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
14-10-2018 09:00:45

Message de UAE Team Emirates Supporters du 14-10-2018Oggi il Giro di Turchia rende omaggio al nostro campione Przemek Niemiec❤️. Il nostro "prezzemolino " 🔝🏆corre l' ultima corsa. Termina così una bellissima, indimenticabile carriera, grande Niemiec!!!...
Voir les 5 photos

Tim WellensTim Wellens
14-10-2018 08:54:44

Message de Tim Wellens du 14-10-2018En route! #thefinalbreakaway
Voir la vidéo

Chrono des NationsChrono des Nations
14-10-2018 08:53:08

Message de Chrono des Nations du 14-10-2018Suivez en direct le premier départ de ce Chrono des Nations version 2018 !
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
14-10-2018 08:52:47

Message de Mitchelton-SCOTT du 14-10-2018‪#HammerSeries ‬Mitchelton-SCOTT win the Hammer Sprint and the Hammer Chase to secure the overall series title!

‪1st Hammer Stavanger ‬🇳🇴
‪2nd Hammer Limburg 🇳🇱
‪1st Hammer Hong Kong ‬🇭🇰

‪1st 2018 Hammer Series overall...
En voir plus

Maxime DanielMaxime Daniel
14-10-2018 08:50:26

Message de Maxime Daniel du 14-10-2018Venez nombreux au cyclo-cross de st Maugan!!
Un très beau circuit sur les buttes des Brenoux, j'offre un "casque Fortuneo Samsic" par tirage au sort des billets d'entrées..!!
A bientôt.
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
14-10-2018 08:30:45

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 14-10-2018NIPPO VINI FANTINI EUROPA OVINI: IMERIO CIMA MIGLIOR GIOVANE AL TOUR OF TAIHU LAKE. : 🇨🇳 #TourOfTaihuLake Imerio Cima conquista la classifica dei giovani. 🥇 2 podi e 8 top10...
En voir plus

Sacha ModoloSacha Modolo
14-10-2018 08:19:20

Message de Sacha Modolo du 14-10-2018Per me non sei stato un compagno di squadra o un collega o compagno di allenamento, ma sei un amico. Anche se i programmi stagionali ci portavano a non vederci...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
14-10-2018 08:08:05

Message de Team Bahrain Merida du 14-10-2018🇹🇷 Presidential Cycling Tour of Turkey TUR
Stage 6️⃣
🚩 Bursa
🏁 Istanbul
➡️ 166,7 km
❗Peloton will cross Euroasia Tunnel 3340m which connects Asia and Europe continent - 100m underneath the sea -...
Voir les 9 photos

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
14-10-2018 08:06:15

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 14-10-2018#TUR2018 Last stage is underway!

#LoveMyWilier #EnjoYouRide #BrytonSport
Voir les 4 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
14-10-2018 08:02:11

Message de Team Bahrain Merida du 14-10-2018🇹🇷 Presidential Cycling Tour of Turkey TUR
➡️ It's the final stage today. #BAHRAINMERIDA🇧🇭 Team with our kind guide Muhammed and great driver Mesut who took care of us on Tour...
Voir les 8 photos

Il LombardiaIl Lombardia
14-10-2018 08:00:01

Message de Il Lombardia du 14-10-2018Chapeau Pinot! Rivivi #ILombardia presented by NAMEDSPORT> 2018!
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 14-10-2018Have you seen these great pictures from yesterday's Tour of Turkey stage? http://www.quickstepfloorscycling.com/en/gallery/show
Photo: GettySport
Voir les 4 photos

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 14-10-2018Aggiornamento: dopo una decisione della giuria Mitchelton Scott è stata dichiarata vincitrice della prova sprint delle Hammer Series ...questa la nuova classifica.....

Update: After a decision made by the commissaries it’s...
En voir plus

Jens Debusschere FansJens Debusschere Fans
14-10-2018 07:49:46

Message de Jens Debusschere Fans du 14-10-2018Gisteren heeft Jens z'n laatste wedstrijd voor Lotto Soudal gereden. Hij werd 6de in de Tacx Pro Classic (ofwel Ronde van Zeeland).

Het werd een koers waarin de wind een beslissende...
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 14-10-2018Dat was de laatste koers van het seizoen op 🇳🇱️ bodem!
📸📸 van de Tacx Pro Classic 👇
Voir les 6 photos

Thomas BoudatThomas Boudat
14-10-2018 07:34:19

Message de Thomas Boudat du 14-10-2018Belle performance des coureurs de Direct Énergie ce samedi au cyclo-cross de Saint Macaire où Adrien Petit gagne en costaud et Thomas Boudat termine 3ème.
Félicitations à toute la famille Labbe...
Voir les 19 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
14-10-2018 07:32:12

Message de Mitchelton-SCOTT du 14-10-2018Update: After a decision made by the commissaries it’s actually Mitchelton-SCOTT who win Hammer Sprint after rules regarding puncturing effected the original outcome after riders took a lap out but...
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 14-10-20181ère épreuve des Hammer Series
Hong-Kong
Voir la vidéo

Amael MoinardAmael Moinard
14-10-2018 07:25:06

Message de Amael Moinard du 14-10-2018Départ du Roc d'Azur. @bh_bikes
En voir plus

Jérémy MaisonJérémy Maison
14-10-2018 07:24:30

Message de Jérémy Maison du 14-10-2018Clap de fin sur cette saison 2018 sur ce magnifique Tour de Lombardie ! Une course de folie remportée de fort belle manière par Mr Thibaut Pinot 👏👏👏 Pour ma...
Voir les 3 photos

Tim WellensTim Wellens
14-10-2018 07:16:16

Message de Tim Wellens du 14-10-2018Et c'est parti! Como-Semmerzake #thefinalbreakaway
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
14-10-2018 07:12:23

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 14-10-2018#TUR2018

TAPPA 6 - STAGE 6

▶️ 10:45

#LoveMyWilier #EnjoYouRace #BrytonSport
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 14-10-2018#HammerSeries #SunHungKaiProperties
Seconda posizione per Matteo nell'ultimo sprint che porta la squadra mitchelton scott in seconda posizione nella classifica generale, dietro la quick step , delle Hammer Series....ora una...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
14-10-2018 07:09:16

Message de Team Sunweb du 14-10-2018Max Walscheid sprints to the race victory to take full points in the last sprint of the Hammer Series Hammer Sprint, to confirm Team Sunweb's place in the finalists' group...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
14-10-2018 07:08:05

Message de Mitchelton-SCOTT du 14-10-2018#HammerSeries⁠ ⁠ #SunHungKaiProperties Second place on the final sprint for Matteo a Trentin sees Mitchelton-SCOTT finish in second overall in the Hammer Sprint behind Quickstep-Floors after a battle all the...
En voir plus

Vincenzo NibaliVincenzo Nibali
14-10-2018 07:04:53

Message de Vincenzo Nibali du 14-10-2018Oggi ho un grande pensiero per @francopellizotti , un grande atleta che ha saputo trasmettermi molto da capitano nei miei primi anni nel #TeamLiquigas e successivamente come spalla e fido...
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
14-10-2018 07:04:00

Message de Eschborn-Frankfurt du 14-10-2018Heute wählt nur Bayern – am Donnerstag können
endlich alle wählen: zwischen drei tollen Strecken
zum Anmeldestart der ŠKODA Velotour beim #Radklassiker Eschborn-Frankfurt!
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
14-10-2018 06:56:22

Message de CCC Development Team du 14-10-2018Jeśli ktoś nie śledził ostatnich etapów Presidential Tour of Turkey na Eurosporcie, to tu mamy photo-podsumowanie.

Już za chwilę ostatni etap wyścigu i naszego sezonu 2018!

photo: Mario Stiehl
Voir les 40 photos

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 14-10-2018HAPPY ANNIVERSAIRE - Ce dimanche 14 octobre, Steven Tronet épingle le dossard 32. Joyeux Anniversaire à l'un de nos capitaines de route. Steven Tronet
Voir les 2 photos

Message de Supportersclub Nathan van Hooydonck du 14-10-2018Succes in Hong Kong Nathan !
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
14-10-2018 06:44:02

Message de Team Sunweb du 14-10-2018Good news coming from Taiwan this morning as Development Team Sunweb rider Sergio Tu raced to victory in the U23 time trial championship! #KeepChallenging
Voir les 2 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
14-10-2018 06:42:00

Message de Santos Tour Down Under du 14-10-2018Hey Adelaide, check us out at Ride2Work Day on Wednesday!

📍 Hindmarsh Square
🕖 7.00am-9.00am
🍳 Breakfast available
💡 Free bike lights
🍷 Enter to win a premium food and wine experience for two at...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
14-10-2018 06:40:00

Message de Santos Tour Down Under du 14-10-2018Hey Perth, check us out at Ride2Work Day on Wednesday!

📍 Elizabeth Quay, The Esplanade
🕖 6.30am-8.30am
🍳 Breakfast available
💡 Free bike lights
✈️ Enter to win a trip for two to the 2019...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
14-10-2018 06:39:00

Message de Santos Tour Down Under du 14-10-2018Hey Brisbane, check us out at Ride2Work Day on Wednesday!

📍 Law Courts Plaza, 415 George Street
🕖 7.00am-8.15am
🍳 Breakfast available
💡 Free bike lights
✈️ Enter to win a trip for two to...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
14-10-2018 06:37:00

Message de Santos Tour Down Under du 14-10-2018Hey Sydney, check us out at Ride2Work Day on Wednesday!

📍 Base of the Sydney Harbour Bridge, Milsons Point
🕖 7.00am-9.00am
🍳 Breakfast available
💡 Free bike lights
✈️ Enter to win a trip for...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
14-10-2018 06:36:00

Message de Santos Tour Down Under du 14-10-2018Hey Melbourne, come check us out for Ride2Work Day on Wednesday!

📍 Harbour Esplanade, Docklands
🕖 7.00am-9.00am
🍳 Breakfast available
💡 Free bike lights
✈️ Enter to win a trip for two to the 2019...
En voir plus

François BidardFrançois Bidard
14-10-2018 06:35:57

Message de François Bidard du 14-10-2018Après un Tour de Lombardie difficile pour l'équipe et un bon voyage pour rejoindre les Herbiers, je mets aujourd'hui le dernier dossard de la saison au Chrono des Nations où...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
14-10-2018 06:35:00

Message de Team Novo Nordisk du 14-10-2018Team Novo Nordisk exists to show the world that living with #diabetes doesn't have to stop you from being incredible.

And we use cycling as a platform because it’s one of...
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
14-10-2018 06:24:53

Message de Team Bahrain Merida du 14-10-2018Congratulations to His Highness Prince Nasser on his great performance at the Ironman Hawaii World Championship. #IMWC
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
14-10-2018 06:24:13

Message de UAE Team Emirates Supporters du 14-10-2018Il nostro Filippo Ganna oggi parteciperà alla Chrono de Nations, gara a cronometro di 46 km e 300 Mt che si svolge in Francia. Alé alé alé Pippo a tutta...
Voir les 4 photos

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 14-10-2018Mitchelton-SCOTT on Twitter : Hong Kong live!
https://twitter.com/MitcheltonSCOTT/status/1051348767377625088?s=19
En voir plus

Chrono des NationsChrono des Nations
14-10-2018 06:15:17

Bonjour à tous et surtout aux coureurs qui vont s'élancer à partir de 11h ! Des pronostics ?

Team SunwebTeam Sunweb
14-10-2018 06:01:33

Message de Team Sunweb du 14-10-2018Go-time here in Hong Kong for the first-ever Hammer Series on Asian territory.
Voir les 4 photos

CCC TeamCCC Team
14-10-2018 06:00:00

Message de CCC Team du 14-10-2018It's another day for the sprinters on the sixth and final stage of #TUR2018. Racing gets underway at 09:40 CEST and Nicholas Roche starts the day in 10th on GC.
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
14-10-2018 05:59:41

Message de BORA-hansgrohe du 14-10-2018With 3rd place at Hammer #Hongkong BORA – hansgrohe takes their first podium at the Hammer Series. Read on here: http://bit.ly/2ROeyD6
---
Mit Rang drei in Hongkong klettert BORA – hansgrohe zum...
Voir la vidéo

Message de EF Education First Pro Cycling du 14-10-2018This #PinkArgyle squad kickstarts our season-ending Asian campaign with Hammer Series Hong Kong RIGHT NOW.

Here's how to watch: https://goto.hammerseries.com/howtowatch
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
14-10-2018 05:45:42

Message de Team INEOS du 14-10-2018WATCH AGAIN: Your chance to see all the action from the Hammer Series finale in Hong Kong as Team Sky finished seventh in the multi-discipline challenge #HammerSeries
Voir la vidéo

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
14-10-2018 05:42:48

Message de Israel Cycling Academy du 14-10-2018Moments before the start of the Hammer Series in Hong Kong, we were honored to visit the Israeli Consulate , and exchange gifts with the Hong Kong Olympic athletes Cheung...
Voir les 6 photos

Message de Team Delko Marseille Provence du 14-10-2018Suivez le live des Hammer Series Hong-Kong sur notre page Facebook!
Nos Marseillais sont prêts 😁
Voir les 7 photos

Przemysław NiemiecPrzemysław Niemiec
14-10-2018 05:23:33

Message de Przemysław Niemiec du 14-10-2018Tour of Turkey: Retiring Niemiec set to close career in Istanbul : https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.eurosport.com%2Fcycling%2Ftour-of-turkey-retiring-niemiec-set-to-close-career-in-istanbul_sto6970967%2Fstory.shtml&h=AT2P2iv4lzrtr8ZxYLyUAlrdngMm5Hn2OPL61LOvd4Jq-tizLo6VbCcIFIqllBv69o-rkUBPfzS4SZ4gKtJ-wvzYmMmcMitEAUlA7vkNT0qvkwmjTw1KxncgIuOU_UEmyEwqUT0ADw&s=1
En voir plus

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
14-10-2018 05:16:53

Message de Tom Bohli Followers du 14-10-2018#TourofTurkey Etappe/stage 6
14.10.2018 Bursa - Istanbul 164 km
Voir les 2 photos

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
14-10-2018 04:49:42

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 14-10-2018Jakub Mareczko win number 3 👏🔥 #TourOfTaihuLake

#LoveMyWilier #EnjoYouRide #BrytonSport
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
14-10-2018 04:30:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 14-10-2018TODAY: The third and final #HammerSeries event in Hong Kong, a Sunday Showdown. The 43km Hammer Sprint from 8am CEST (2pm HKT, 5pm AEDT) and the 21.5km Hammer Chase straight...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
14-10-2018 04:18:09

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 14-10-2018Kubaaaa! Chiudere meglio il #TourofTaihuLake era impossibile per Jakub Mareczko, alla sua terza vittoria.
Kuba ends perfectly the Tour of Taihu Lake achieving his third win in the final stage

#LoveMyWilier...
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 14-10-2018How to watch Hammer Hong Kong online and on TV : Planning to tune in to Hammer Series finale? Here's everything you need to know to watch Hammer Hong Kong...
En voir plus

Davide MartinelliDavide Martinelli
14-10-2018 03:47:09

Message de Davide Martinelli du 14-10-201810 giri da 5 km l’uno!
Al 3º al 6º e al 10º giro punti doppi! Si sommano i punti e viene delineata la griglia per la crono a squadre finale...
Voir la vidéo

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
14-10-2018 03:34:29

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 14-10-2018🥉rd in the last stage and final win 🏆 secured in 🇨🇳 Tour of Taihu Lake for Boris Vallée!
Voir les 2 photos

CCC TeamCCC Team
14-10-2018 03:22:24

Message de CCC Team du 14-10-2018🇭🇰 With Hammer Hong Kong coming up this afternoon, here's a reminder of our riders racing at the Hammer Series finale & in 🇨🇳 next week at #TourofGuangxi.

Race numbers...
En voir plus

Hammer SeriesHammer Series
14-10-2018 03:20:53

Message de Hammer Series du 14-10-2018It's race day: The Hammer Hong Kong #HammerSeries finale commences shortly with the Hammer Sprint.

📺 'Tune in' for the racing live here on Facebook at 2pm local Hong Kong...
Voir la vidéo

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
14-10-2018 00:11:31

Message de Team Novo Nordisk du 14-10-2018"At the end, even if I'm not a pure sprinter, I took my chance to stay near the front and try to get something for the team."

Charles Planet breaks today's...
Voir la vidéo

Accès aux messages par jour

October 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14

September 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30