ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 16-10-2018Trentin e Zambelli, botti di fine stagione : Rassegna stampa Trentino
En voir plus

Michael Woods Pro CyclistMichael Woods Pro Cyclist
16-10-2018 20:09:28

Message de Michael Woods Pro Cyclist du 16-10-2018Morning run w/ my boo.
.
.
.
.
.
@ellyjwoods @newbalance #jetlagged #trailrunning #trailrun #boulder #morningrun #livingthegoodlife #snowday @activeforlifeca @ Boulder, Colorado
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
16-10-2018 20:08:35

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 16-10-2018Voor diegene die interesse hebben voor het Supportersfeest Dylan vergeet je niet tijdig in te schrijven!!!
En voir plus

Paris Camembert OfficielParis Camembert Officiel
16-10-2018 20:04:59

Message de Paris Camembert Officiel du 16-10-2018Pinot, Bardet, Alaphilippe ... notre bilan des Français en 2018 : http://sport24.lefigaro.fr/cyclisme/actualites/pinot-bardet-alaphilippe-bouquets-francais-929466
En voir plus

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
16-10-2018 19:48:45

Message de Fan Club Ben Gastauer du 16-10-2018le quotidien : Interview avec Ben Gastauer : Entretien de Ben avec Denis Bastien, journaliste du Quotidien
https://rgast.wordpress.com/2018/10/16/le-quotidien-interview-avec-ben-gastauer-2/
En voir plus

Burgos BHBurgos BH
16-10-2018 19:16:24

Message de Burgos BH du 16-10-2018Con el Tour de Turquía y el Tour de Taihu Lake terminados, ponemos punto y final a 2018.

📝: burgosproteam.com/noticias/el-burgos-bh-cierra-su-primera-campana-en-categoria-profesional-continental/

📸: Cycling 4U (2/3)
Voir les 3 photos

Isabelle BeckersIsabelle Beckers
16-10-2018 18:49:08

Message de Isabelle Beckers du 16-10-2018What a privilege it was to be part of the HJC Sports photoshoot in the beautiful Montpellier 🇫🇷 @Avenue du vélo . To be able to meet awesome people with...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 16-10-2018As projected, stage 1 of the Tour of Guangxi ended in a bunch gallop and Fabio Jakobsen was in the mix for Quick-Step Floors, taking third: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/tour-of-guangxi-jakobsen-gets-third-on-opening-day/3843 … Photo: GettySport
En voir plus

Niki TerpstraNiki Terpstra
16-10-2018 18:16:54

Message de Niki Terpstra du 16-10-2018Aanstaande Donderdag begint de Wieler 3-Daagse Alkmaar. Vrijdag kinderen gratis toegang!

Kom jij ook???
Voir la vidéo

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
16-10-2018 18:08:00

Message de Rally UHC Cycling du 16-10-20182018 season is a wrap! : Riders and staff share their favorite memories from an amazing year!
En voir plus

Alberto ContadorAlberto Contador
16-10-2018 17:54:38

Message de Alberto Contador du 16-10-2018Fíjate un objetivo y lucha por el!!! 😉👉Felíz semana a tod@s! Put a goal and fight to get it!!! 😉👉 Happy week to all! #Quererespoder #wherethereisawillthereisaway
En voir plus

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
16-10-2018 17:49:31

Message de Team Androni Giocattoli du 16-10-2018Egan Bernal è sempre un po' "nostro"… e allora anche una rappresentanza dell'Androni Giocattoli Sidermec parteciperà con grande piacere alla serata di giovedì a Cuorgnè. Fan Club Egan Bernal noi...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
16-10-2018 17:45:25

Message de UAE Team Emirates du 16-10-2018Take a look at some more photos from the opening stage Tour of Guangxi 🇨🇳.

#UAETeamEmirates #TourofGuangxi

📸: Bettini
Voir les 19 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
16-10-2018 17:30:36

Message de UAE Team Emirates Supporters du 16-10-2018Nona edizione del Circuito Amigos do Rui Costa. Anche quest' anno il nostro campione Rui Costa in collaborazione con Husqvarna organizza una pedalata benefica a favore della Obras da Igreja...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
16-10-2018 17:29:00

Message de The Tour Of Britain du 16-10-2018Challenge A Pro! Zwift x Wahoo Bristol : There's a special event in Bristol at the fabulous Mud Dock Cycleworks & Cafe tomorrow evening (Wednesday 17) and our partners Wahoo...
En voir plus

Damien GaudinDamien Gaudin
16-10-2018 17:21:18

Message de Damien Gaudin du 16-10-2018L'EQUIPE expose ses photos de sport lors du 14e Festival international de la Photographie « L’œil en Seyne » jusqu’au 10 novembre à la Villa Tamaris à La Seyne-sur-Mer.

Et sur...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
16-10-2018 17:14:04

Message de Mitchelton-SCOTT du 16-10-2018It was a short but fast opening stage to the six-day Chinese tour. Matteo Trentin sprinted to fifth place on a fast final run in. Photos courtesy of Getty Images
Voir les 31 photos

MAVI GarciaMAVI Garcia
16-10-2018 16:58:33

Message de MAVI Garcia du 16-10-2018IB3 | Lluís Mas i Mavi García, units pel blau : Benvingut Lluís! Mallorquins 👉💪💪

https://ib3.org/lluis-mas-i-mavi-garcia-units-pel-blau.html
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 16-10-2018Joe Dombrowski re-signs with #PinkArgyle - EF Education First - Drapac p/b Cannondale : 🚨 CONTRACT ANNOUNCEMENT 🚨

“I would consider my teammates as my friends, and I think that cohesion...
En voir plus

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
16-10-2018 16:53:35

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 16-10-2018cyclismactu.net : Route Photo : Sport Vlaanderen-Baloise Route - AG2R La Mondiale roulera avec des vélos Eddy Merckx En 2019, l'équipe AG2R La Mondiale roulera avec des vélos Eddy Merckx, son...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
16-10-2018 16:53:00

Message de Tour de Pologne du 16-10-2018#NajpiekniejszeMiasto #TDP2018 #meta
Krakowem zaczynaliśmy, w Krakowie kończymy, bo Kraków PL w tym roku atakuje dwie kategorie. I start, i meta były na najwyższym poziomie. Ta współpraca trwa od 2008 roku......
Voir les 3 photos

Jhon Anderson RodriguezJhon Anderson Rodriguez
16-10-2018 16:44:48

Message de Jhon Anderson Rodriguez du 16-10-2018Se venden gafas 👓 Okley radar look Evo
originales y 1 lente amarillo

Información por interno
Voir les 5 photos

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
16-10-2018 16:36:14

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 16-10-2018Today was the third stage of #TheFinalBreakaway, between Como and Semmerzake. Thomas De Gendt and Tim Wellens rode through the Vosges today, in a stage of 191 kilometres with almost...
Voir les 4 photos

Sabrina StultiensSabrina Stultiens
16-10-2018 16:35:51

Message de Sabrina Stultiens du 16-10-2018Join me during my favourite training ride 🙋🏼‍♀️ its just released in the @Tacx Desktop app and available for free 🙌 More info: bit.ly/Tacx-Desktop-app

#PushYourLimits #RideWithPassion #Tacxperience #Tacx #tacxtraining #indoortraining #indoortrainer...
Voir la vidéo

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
16-10-2018 16:35:10

Message de Eschborn-Frankfurt du 16-10-2018Du suchst die ultimative Motivation, um in Dein Wintertraining einzusteigen? In zwei Tagen kannst Du sie finden: mit der Anmeldung zur ŠKODA Velotour - dem Jedermannrennen des #Radklassiker Eschborn-Frankfurt am...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
16-10-2018 16:21:24

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 16-10-2018The remarkable return of Marco Haller in the WorldTour peloton. Immediately in front in stage 1 Tour of Guangxi. 6th in GC now. Photos Getty Images

KATUSHA Sports Alpecin Cycling Canyon
Voir les 9 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 16-10-2018‪Coming soon! How soon? Very soon!‬
‪#365daysontheroad‬
Voir les 2 photos

José MendesJosé Mendes
16-10-2018 16:13:43

Message de José Mendes du 16-10-2018Sem mais competição este ano, faltam apenas mais alguns treinos e está concluida a época 2018
En voir plus

Tim WellensTim Wellens
16-10-2018 16:13:20

Message de Tim Wellens du 16-10-2018After a beautiful day in the Vosges 6h30 192km arrived in our destination #thefinalbreakaway
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
16-10-2018 16:05:27

Message de Team INEOS du 16-10-2018COMPETITION: Just enter your details in the link below for a chance to win a signed copy of Geraint Thomas' new book: "The Tour according to G" which will be...
En voir plus

De Wally'sDe Wally's
16-10-2018 16:02:44

16/10/2018 PUTTE-KAPELLEN: 1.Taco VAN DER HOORN .... opgave Jelle /122 dln. Kopgroep van 20 kleurt de race.

Peter SaganPeter Sagan
16-10-2018 16:01:28

Message de Peter Sagan du 16-10-2018With our shared love of design and American vintage muscle cars, myself and RIDE 100% went to work on this very special concept that would bridge the gap between racing...
Voir les 11 photos

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
16-10-2018 16:00:02

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 16-10-2018🚴🏻‍♂️ Our official sun-Glasses partner let us know that it's time for some amazing products with special discount!
😎 Have a look to not miss the chance!👇🏻 https://www.velochampion.co.uk/pages/sunglasses-homepage
Voir les 3 photos

Tim WellensTim Wellens
16-10-2018 15:58:01

Message de Tim Wellens du 16-10-2018Ai, crevaison Thomas De Gendt! #thefinalbreakaway
Voir les 2 photos

Paweł BernasPaweł Bernas
16-10-2018 15:40:31

Message de Paweł Bernas du 16-10-2018a tak się cieszę na koniec sezonu i czillowe wyprawy po Beskidach z dala od szosy ;) #offseason
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
16-10-2018 15:30:01

Message de BORA-hansgrohe du 16-10-2018It is more than a team...it is a family
---
Wir sind mehr als ein Team, wir sind Familie

Photo credit: VeloImages
Presidential Cycling Tour of Turkey TUR
Voir les 3 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
16-10-2018 15:29:18

Message de UAE Team Emirates Supporters du 16-10-2018Terminata la stagione I nostri campioni non disdegnano di dedicare un po' del loro tempo alle iniziative benefiche organizzate dalle associazioni loro vicine. Domenica 21 ottobre i nostri Ulissi e...
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
16-10-2018 15:23:57

Message de Taylor So excited with how my latest piece turned out. This piece has taken me two years in the works to get right. Two years ago it I painted it black...
En voir plus

Anthony TurgisAnthony Turgis
16-10-2018 15:21:51

Message de Anthony Turgis du 16-10-2018Retour aux sources ce week-end sur la Coupe de France de cycloross !

📸 Guigui photographe
#Ride100percent
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
16-10-2018 15:00:01

Alex DowsettAlex Dowsett
16-10-2018 14:50:23

Message de Alex Dowsett du 16-10-2018‪Pre race rides are usually my least favourite rides, this one however involves a derny race, return of a team captain and rain, plenty of rain 👉🏻👉🏻https://youtu.be/KJdBlofafK8‬
Voir la vidéo

Quentin Jauregui OfficielQuentin Jauregui Officiel
16-10-2018 14:41:52

Message de Quentin Jauregui Officiel du 16-10-2018📍La Dictée d’ELA

Le temps de la réflexion,

La Dictée d’ELA, le 15 octobre 2018
A chaque édition, un auteur de renom rédige un texte inédit dédié au...
Voir les 5 photos

Boaro ManueleBoaro Manuele
16-10-2018 14:21:29

Message de Boaro Manuele du 16-10-2018👋🏼 Saluti dal @tourofguangxi
🚲 Prima tappa : ✔️
📸: @lucabettini87 @bettiniphoto
#mb #manueleboaro #ciclismo #gara #saluti #cina
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
16-10-2018 14:17:00

Message de CCC Development Team du 16-10-2018Nasz sezon 2018 dobiegł końca, ale wróćmy jeszcze na chwilę do ostatniego etapu Presidential Tour of Turkey. Mamy z niego świetną galerię 🇹🇷️

photo: Mario Stiehl
Voir les 21 photos

Marco CanolaMarco Canola
16-10-2018 14:12:58

Message de Marco Canola du 16-10-2018ecovicentino.it : Dall'anno prossimo la squadra di ciclismo su strada Nippo-Vini Fantini, che corre nella categoria mondiale "Continental", porterà anche un po' di
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
16-10-2018 13:55:56

Message de Audrey Cordon-Ragot du 16-10-2018J’ai eu le plaisir de disputer Samedi dernier le Trophée Handisport de Montlouis-sur-Loire en compagnie de @katellalencon .
Une superbe expérience, une leçon de vie auprès de tous les participants et...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
16-10-2018 13:48:00

Message de Tour de Pologne du 16-10-2018#NajpiekniejszeMiasto #TDP2018 #meta
O Katowicach możemy pisać wiele. Że raj dla sprinterów, że etap, na który czeka z niecierpliwością cały kolarski świat, że Pascal Ackermann dał kolejne przedstawienie. Wszystko to prawda,...
Voir les 3 photos

Alexis VuillermozAlexis Vuillermoz
16-10-2018 13:37:31

Message de Alexis Vuillermoz du 16-10-2018Bien arrivé en Chine pour la dernière course de ma saison : le Tour de Guangxi ! Je termine 12e de cette première étape très rapide qui était promise aux...
Voir les 3 photos

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 16-10-2018TEAM NEWS - Nouveau renfort 2019: le Letton Emils Liepins : Welcome Emīls Liepiņš
Nouvelle recrue dans notre équipe pour la saison 2019👍
WEB > https://ymlp.com/zJneuO
En voir plus

Rui CostaRui Costa
16-10-2018 13:19:29

Message de Rui Costa du 16-10-2018Amigos, termina hoje a primeira fase das inscrições do IX Circuito Amigos do Rui Costa/Husqvarna. Não te atrases! 😉
A @proteu_sa estará conosco e vai oferecer dois destes fantásticos equipamentos. Pode...
En voir plus

Rory SutherlandRory Sutherland
16-10-2018 13:08:06

Message de Rory Sutherland du 16-10-2018Did a little piece for @inCycleTV last winter about Girona and the famous Rocacorba climb.
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
16-10-2018 13:03:36

Message de CCC Team du 16-10-2018🇨🇳 #TourofGuangxi got underway today with a fast stage and an even fastest bunch sprint finish! Take a look at some photos from stage 1 👇. #Ride_BMC 📷: Sirotti
Voir les 11 photos

Maximiliano RichezeMaximiliano Richeze
16-10-2018 13:01:38

Message de Maximiliano Richeze du 16-10-2018Unexpected encounters… Javier Zanetti🙏🇦🇷️
En voir plus

Michael GoglMichael Gogl
16-10-2018 12:57:48

Message de Michael Gogl du 16-10-2018Solche Fotos kann ich mit meinem Coach in Zukunft nur noch machen, weil ihm eine APP und viele engagierte Menschen das Leben gerettet haben.

Irrsinnige Storry. Gestern Nachmittag erreichten mich die...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
16-10-2018 12:51:25

Message de Team Bahrain Merida du 16-10-2018VOTE for the best #BAHRAINMERIDA🇧🇭 fan
The 5️⃣ pictures with the most "likes" will win a EEVYE leather belt.
➡️ We selected these 9 supporters amongst the photos that we received for...
Voir les 9 photos

Zdenek StybarZdenek Stybar
16-10-2018 12:48:54

Message de Zdenek Stybar du 16-10-2018The season is over. It was pleasure to have you around Studio 62 and be part of your art. #TheWolfPack #365daysOnTheRoad
Voir les 4 photos

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 16-10-2018Na vier mooie jaren scheiden onze wegen met Isaac Cycle. Het fantastische materiaal heeft een belangrijke rol gespeeld in de successen en ontwikkeling van het team. Wij bedanken Isaac dan...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
16-10-2018 11:04:54

Message de Santos Tour Down Under du 16-10-2018Due to poor weather forecasts, Ride2Work Day has been cancelled in Adelaide and Brisbane. We're very sorry we won't be able to see you there this year!

Melbourne, Sydney and...
En voir plus

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 16-10-2018Départ de la « der » de la saison Sluitingsprijs Putte Kapellen avec une grosse pensée pour notre Jimmy #RideForJimmy
Voir la vidéo

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
16-10-2018 10:57:33

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 16-10-2018Marco Haller is back. Paris-Roubaix was his last race. A terrible crash, a tough recovery and 190 days later, Marco started again in a race, stage 1 of Tour of...
Voir la vidéo

Fabio JakobsenFabio Jakobsen
16-10-2018 10:51:00

Message de Fabio Jakobsen du 16-10-20183th place for me today. Looking forward to the next 4 sprint stages! #tourofguanxi 📸 Gettysport
En voir plus

Davide MartinelliDavide Martinelli
16-10-2018 10:48:06

Message de Davide Martinelli du 16-10-2018Some photo about @hammerseries in #hongkong 🇭🇰!
Spectacular landscape and beautiful city🏙!
Many people for cheers us and a lot of fullgas moment 🚲 💨 ! We finished 2nd in GC !...
En voir plus

Tim WellensTim Wellens
16-10-2018 10:47:24

Message de Tim Wellens du 16-10-2018Grand Ballon ❤️ #thefinalbreakaway
Voir les 3 photos

Tim WellensTim Wellens
16-10-2018 10:39:26

Message de Tim Wellens du 16-10-2018Thomas De Gendt on the Grand Ballon #thefinalbreakaway
Voir la vidéo

Rémi CavagnaRémi Cavagna
16-10-2018 10:31:43

Message de Rémi Cavagna du 16-10-2018Last battle of the season🤘 @tourofguangxi
#Waytoride @ Beihai
En voir plus

Milano SanremoMilano Sanremo
16-10-2018 10:30:01

Message de Milano Sanremo du 16-10-2018All together!
En voir plus

Fabio JakobsenFabio Jakobsen
16-10-2018 10:24:12

Message de Fabio Jakobsen du 16-10-2018Fighting one last time with the Wolfpack this season! #tourofguanxi 📸 Gettysport
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
16-10-2018 10:13:28

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 16-10-2018Groenewegen sprints to fourteenth win of the season in Tour of Guangxi : 🗣 'It’s important to start a stage race well. And what’s a better start than winning immediately?'👏🏼

Dylan...
En voir plus

Volta ao AlgarveVolta ao Algarve
16-10-2018 10:11:48

Message de Volta ao Algarve du 16-10-2018Wanty-Groupe Gobert remporte le circuit Europe tour pour la troisième année consécutive. Congratulations!
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
16-10-2018 09:55:34

Message de UAE Team Emirates Supporters du 16-10-2018Tour of Guangxi. Il nostro Oliviero Troia, quando è libero da compiti di gregariato, ci prova spesso e volentieri. Ma il suo tentativo spaventava il gruppo, così le squadre dei...
Voir les 6 photos

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
16-10-2018 09:46:43

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 16-10-2018Une véritable fierté! Troisième succès consécutif à l’UCI Europe Tour 🏆💐🍾

📰 Réactions du manager Jean-François Bourlart, DS Hilaire Van Der Schueren et partenaires principaux Benoit Soenen (Wanty) et Ronald Gobert

👉...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 16-10-2018‪Top gallery right here from last week's Tour of Turkey.‬
‪Photo: GettySport‬
Voir les 4 photos

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
16-10-2018 09:41:40

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 16-10-2018Groenewegen sprint in Tour of Guangxi naar veertiende seizoenszege : 🗣'Het is belangrijk dat je goed aan een wedstrijd begint. En hoe kun je beter beginnen dan met een overwinning?'👏🏼

Dylan...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
16-10-2018 09:28:41

Message de Tour de Pologne du 16-10-2018#NajpiekniejszeMiasto #TDP2018 #meta
Prezentujemy ostatnią kategorię konkursu Najpiękniejsze Miasto 75. Tour de Pologne – Meta.
Zaczynamy w Bielsko-Biała. Rok temu byli najbardziej kolorową, najgłośniejszą i najradośniejszą premią na trasie Tour de Pologne....
Voir les 2 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
16-10-2018 09:27:02

Message de Team Bahrain Merida du 16-10-2018🇨🇳 Tour of Guangxi
Stage 1️⃣ Beihai-Beihai, 107.4 km
🗣️ SD Rik Verbrugghe's overview "It was a really fast stage today, only 107.4km. Wang tried to go the first breakaway, he was...
Voir les 16 photos

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 16-10-2018Ecco il video della prima tappa!
The first stage video.....
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
16-10-2018 09:12:48

Message de UAE Team Emirates du 16-10-2018🗣"My task for today stage was to try to join the breakaways, so I focused my attention on that target.
I'm happy I fulfilled the sports directors requests and I also...
Voir les 3 photos

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 16-10-2018Fifth for Trentin on a short opening stage at the Tour of Guangxi : REPORT: “The sprint was good even if I was on a bit to small gear. The...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
16-10-2018 09:05:00

Message de Israel Cycling Academy du 16-10-2018WORKING ON OUR FUTURE:

Open Invitation - הזמנה פתוחה

קבוצת העתודה של ICA מזמינה את רוכבי ה-U23 של ישראל לימי רכיבה פתוחים לקראת עונת 2019.
המיונים הראשוניים יורכבו משלושה ימים...
Voir les 5 photos

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
16-10-2018 08:59:04

Message de BORA-hansgrohe du 16-10-2018Ackermann to miss podium at Tour of Guangxi opener. Read on here: https://bit.ly/2yHMw3q
---
Pascal Ackermann verpasst Podium zum Auftakt der Tour of Guangxi. Hier weiterlesen: https://bit.ly/2OpUysm

#BORAhansgrohe
Voir les 6 photos

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
16-10-2018 08:53:43

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 16-10-2018La stagione italiana della Bardiani-CSF 🇮🇹
Un ultimo sguardo sulla rassegna nazionale appena conclusa 📝 https://goo.gl/ZtKywy

#GreenTeam 💪
Voir les 4 photos

Matteo TrentinMatteo Trentin
16-10-2018 08:50:14

Message de Matteo Trentin du 16-10-2018Good start here in Guanxi. 5th on the line after an amazing leaeout by the @mitchelton_scott train! Ready for the next! BTW i'm really in love with my @sidisport euro...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
16-10-2018 08:48:44

Message de Team Bahrain Merida du 16-10-2018teambahrainmerida.com : Beihai, Tuesday 16th October – The 6-day Tour of Guangxi started from Beihai with a relatively short stage at 107.4km. 3 intermediate sprints and 2 Cat.3 climb are...
En voir plus

Hannah BarnesHannah Barnes
16-10-2018 08:48:35

Message de Hannah Barnes du 16-10-2018Here is a video sharing a recent adventure into wild & rugged Knoydart on the new Specialized Bicycles Turbo Levo! 🤙☔️ #powertoridemoretrails #smilesformiles #stilldryingout
Voir la vidéo

Fanclub Enzo WoutersFanclub Enzo Wouters
16-10-2018 08:45:25

Message de Fanclub Enzo Wouters du 16-10-2018Uitslag 1e rit Tour of Guangxi (WT)
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
16-10-2018 08:29:01

Message de Astana Pro Team du 16-10-2018Astana Pro Team signs trainee Jonas Gregaard Wilsly

- I am also super proud on starting my professional career with Astana Pro Team. This is a really big opportunity for me,...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
16-10-2018 08:27:05

Message de Team Sunweb du 16-10-2018#TourofGuangxi finish line vibes as Max Walscheid takes 2nd 🥈

#KeepChallenging Velon CC
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
16-10-2018 08:26:42

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 16-10-2018Che settimana, quella appena passata! In Cina il duro lavoro di squadra è stato premiato con tre splendide vittorie

What a week we had! Hard work has been repaid by three...
Voir les 4 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
16-10-2018 08:19:16

Message de Mitchelton-SCOTT du 16-10-2018Fifth for Trentin on a short opening stage at the Tour of Guangxi : REPORT: “The sprint was good even if I was on a bit to small gear. The...
En voir plus

Silvan DillierSilvan Dillier
16-10-2018 08:18:30

Message de Silvan Dillier du 16-10-2018driving the breakaway at tour of guangxi stage 1. #NoGlovesNeeded

In der Spitzengruppe auf der 1. Etappe der Tour of Guangxi.

📷: Getty Images
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
16-10-2018 08:15:59

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 16-10-2018Mooie overwinning van Dylan! En dat wordt gevierd!😄🍾

#samenwinnen
Voir la vidéo

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
16-10-2018 08:07:38

Message de The Tour Of Britain du 16-10-2018If you watched the Presidential Cycling Tour of Turkey TUR last week you'll have seen Sam Bennett making plenty of podium appearances, but we still remember his stage win in...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
16-10-2018 08:02:29

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 16-10-2018🇨🇳 Even if this year we are not riding the Tour of Guangxi there is some #OrangeBlue jersey in Beihei - China! What a billboard!
Voir les 2 photos

CCC Development TeamCCC Development Team
16-10-2018 07:59:00

Message de CCC Development Team du 16-10-2018Wspólnie z gminą Polkowice zapraszamy do udziału w konkursie!

Zdjęcie to zostało zrobione w Polkowicach, przed 2.etapem wyścigu CCC Tour – Grody Piastowskie, gdy nasi kolarze prowadzili we wszystkich możliwych klasyfikacjach....
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 16-10-2018🇨🇳 Tour of Guangxi - Etape 1

La dernière course WorldTour de la saison a débuté en Chine.

Silvan Dillier s'est adonné à son exercice préféré : être à l'avant...
Voir les 7 photos

Team SunwebTeam Sunweb
16-10-2018 07:39:17

Message de Team Sunweb du 16-10-2018"This result gives me confidence, I still feel good and the team were dedicated to our goal." - Max Walscheid wraps up his 2nd at the #TourofGuangxi opener.

📝 teamsunweb.com/guangxi-s1
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 16-10-2018Team Dimension Data for Qhubeka got the Tour of Guangxi off to a strong start with Reinardt Janse van Rensburg sprinting to 6th place on the opening stage. Jay Thomson...
En voir plus

AGO-AquaServiceAGO-AquaService
16-10-2018 07:33:57

Message de AGO-AquaService du 16-10-2018Nous souhaitons un très joyeux anniversaire à notre coureur Marvin Tasset. Il fêtera ses 21 ans sur le Sluitingsprijs.
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
16-10-2018 07:33:27

Message de Brenton Jones du 16-10-2018‪Happy to be back in Australia for a short duration before my last race for 2018, Tour of Hainan (23-31). Been a long year, away in Europe since January 10...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 16-10-2018We would like to give a warm welcome to Klaas Lodewyck, who joins Quick-Step Floors as sports director starting next year: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/klaas-lodewyck-joins-quick-step-floors/3842
Photo credit: ©Sigfrid Eggers
En voir plus

CCC TeamCCC Team
16-10-2018 07:24:05

Message de CCC Team du 16-10-2018Roelandts in the Mix in First Bunch Sprint at Tour of Guangxi - BMC Switzerland : "We could feel that it was going to come down to a bunch sprint...
En voir plus

Tim WellensTim Wellens
16-10-2018 07:22:58

Message de Tim Wellens du 16-10-2018Good morning! Direction Grand Ballon! #thefinalbreakaway
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
16-10-2018 07:20:06

Message de Marcus Burghardt du 16-10-2018" Yes i know its still one lap to race, but i was not allowed to finish due to red flag." Shouldn't be there longer time limits at Olympics and...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 16-10-2018Buon 5° posto per Matteo Trentin che si lancia nella volata di gruppo della prima tappa del #TourofGuangxi

A good and solid 5 place for Matteo Trentin in the first...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
16-10-2018 07:06:58

Message de UAE Team Emirates Supporters du 16-10-2018Prima tappa Tour Of Guangxi. Il nostro Mirza con altri due compagni di avventura tenta di scongiurare l' arrivo in volata, dove non abbiamo velocisti che possano lottare coi migliori,...
Voir les 4 photos

CCC TeamCCC Team
16-10-2018 06:58:41

Message de CCC Team du 16-10-2018A look behind the finish line of #TourofGuangxi stage 1 with Jürgen Roelandts our first rider across the line in the bunch sprint behind winner, Groenewegen. #Ride_BMC
Voir la vidéo

Team CofidisTeam Cofidis
16-10-2018 06:56:51

Message de Team Cofidis du 16-10-2018Depuis cette saison, EME Srl - Fisioterapia ed Estetica ad alto livello est notre partenaire et nous fournit des Polyter Evo, des appareils modulables à ultra son à but thérapeutique,...
Voir les 5 photos

Jan Polanc-PoldeJan Polanc-Polde
16-10-2018 06:45:30

Message de Jan Polanc-Polde du 16-10-2018Trenutno poteka 1.etapa (Beihai-Beihai) Gree-Tour of Guangxi 2018,se je pričel ob 13.01. Namreč je Kitajska v časovnem pasu pred nami 6 ur...🔝🔝🚴‍♂️🚴‍♂️🚵‍♂️🚵‍♂️

To dirko vozi tudi naš šampion Jan Polanc-Polde, ki...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
16-10-2018 06:38:52

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 16-10-2018Nummer 33!🎉

Dylan wint de 1e etappe in Tour of Guangxi!🇨🇳😁

#samenwinnen
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 16-10-2018Mitchelton-SCOTT on Twitter : #TourofGuangxi As predicted it was a bunch sprint finish for today's first stage. Groenewegen (LottoNL-Jumbo) takes the victory, MTS result to follow. https://t.co/ClY8gtL7mC

Come previsto sprint di...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
16-10-2018 06:29:35

Message de Team Bahrain Merida du 16-10-2018🇨🇳 Tour of Guangxi
🎥 Signature check and team presentation ahead of the opening stage Stage (Beihai-Beihai,107.4km)
Voir la vidéo

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 16-10-2018Oggi prima tappa!
Today first stage!
Uci world tour!
Voir les 2 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
16-10-2018 06:08:19

Message de Mitchelton-SCOTT du 16-10-2018#TourOfGuangxi Here’s a recap of our team for the final six-day tour of the season. It’s our winning Hammer Hong Kong squad plus Carlos Verona 🇨🇳👊🏼
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
16-10-2018 05:55:40

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 16-10-2018‪Quand Kévin Reza regarde Adrien Garel c’est pour : ‬

‪A- Lui demander s’il a bien dormi‬
‪B- Essayer ses lunettes 👓 ‬
‪C- Lui raconter une histoire drôle‬
‪D- La réponse D‬

‪📸 FRJ...
En voir plus

Tour de SuisseTour de Suisse
16-10-2018 05:55:00

Message de Tour de Suisse du 16-10-2018Die Tour de Suisse 2019 kommt nach Murten : Le Tour de Suisse 2019 arrive à Morat !!! 😍
http://www.tourdesuisse.ch/fr/nouvelles/news-detail/news/le-tour-de-suisse-2019-arrive-a-morat/
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
16-10-2018 05:24:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 16-10-2018#TourofGuangxi Here's what's coming up for today's short opening stage 👇🏼
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
16-10-2018 04:00:01

Message de Mitchelton-SCOTT du 16-10-2018TODAY: #TourofGuangxi stage 1, 108km from 7am CEST (1pm CST/ 2pm AEDT)
En voir plus

CCC TeamCCC Team
16-10-2018 03:24:48

Message de CCC Team du 16-10-2018‪#TourofGuangxi Team presentation, ✔️! We had a new team member on the podium with us and if you watch to the end, Stefan Küng tries out a new musical instrument...
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
16-10-2018 02:58:05

Message de CCC Team du 16-10-2018🇨🇳 On #TourofGuangxi stage 1, the peloton will take on two laps of the circuit around Beihai 👇 which includes the category three climb of Guantou Hill.

The riders will...
Voir les 2 photos

Message de EF Education First Pro Cycling du 16-10-2018Uran leads EF Education First-Drapac p/b Cannondale into Tour of Guangxi - EF Education First - Drapac p/b Cannondale : We've got Dan McLay for the sprints, Rigoberto Urán for...
En voir plus

Jay McCarthyJay McCarthy
16-10-2018 00:36:51

Message de Jay McCarthy du 16-10-2018We fight for the right

📷 Veloimages
En voir plus

Jay McCarthyJay McCarthy
16-10-2018 00:36:27

Message de Jay McCarthy du 16-10-2018Nice last race of the season working with BORA-hansgrohe for 3 stage victories for Sam Bennett.

Tour Of Turkey

📷 Veloimages
En voir plus

Accès aux messages par jour

October 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16

September 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30