ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Rui CostaRui Costa
18-10-2018 21:09:43

Message de Rui Costa du 18-10-2018A @carclasse é nossa parceira no evento solidário Amigos do Rui Costa / Husqvarna.
Um evento como este merecia umas viaturas assim. 🤗
Visita e marca o teu test-drive em www.carclasse.pt
Podes...
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
18-10-2018 20:43:22

Message de Taylor Had the incredible opportunity to do a Q&A with @rhone. Hope you guys enjoy. Appreciate the love and support @rhone 🦋#thePursuit
En voir plus

CCC TeamCCC Team
18-10-2018 20:31:29

Message de CCC Team du 18-10-2018Our last stop on the 2018 calendar: 🇯🇵! We arrived on Thursday and headed to Utsunomiya for #JapanCup 👌
Voir les 3 photos

Andrea Flash GuardiniAndrea Flash Guardini
18-10-2018 20:29:36

Message de Andrea Flash Guardini du 18-10-2018171.1 km Road Cycling Route on Strava : C’è qualche volenteroso che vuole farmi compagnia domani per il mio ultimo allenamento del 2018?!? 😁💪🏻 ⚡️ Ore 9.10 da Sant’Ambrogio di...
En voir plus

Omar Fraile MatarranzOmar Fraile Matarranz
18-10-2018 20:02:02

Message de Omar Fraile Matarranz du 18-10-2018Este sábado 20 octubre 2018 a las 13:00, se va a realizar el recibimiento a Omar en el ayuntamiento de Santurtzi, por la gran temporada realizada:

1...
En voir plus

Arnaud CourteilleArnaud Courteille
18-10-2018 19:31:22

Message de Arnaud Courteille du 18-10-2018Les Glaz font leur Fest ! : Simple curieux ou déjà fan de l'équipe, venez partager une journée de convivialité à l'occasion du #FestGlaz le 17 novembre.
Plus d'infos ci-dessous !...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
18-10-2018 19:07:10

Message de UAE Team Emirates Supporters du 18-10-2018Due campionati del mondo nell ' inseguimento individuale, a Parigi nel velodromo di Saint Quentin lui è per importanza, come la Gioconda al Louvre. Filippo Ganna un opera...
En voir plus

Pierre LatourPierre Latour
18-10-2018 18:59:53

Message de Pierre Latour du 18-10-2018Rendez-vous dimanche pour ma rando annuelle avec les copains !
.
.
🕙 10 h
.
.
🏠 L’escoffine à Peyrins
.
.
#allezalm
#DromePower 📸 Getty Images
En voir plus

Iván Garcia CortinaIván Garcia Cortina
18-10-2018 18:17:07

Message de Iván Garcia Cortina du 18-10-2018🌾🐾🍁🍂⛰🏞
En voir plus

Message de Filippo Ganna Official Fan Club du 18-10-2018Purtroppo per 3 centesimi il quartetto è fuori dalla finale oro-argento
Potrà comunque battersi per il bronzo, infatti il 3° e il 4º miglior tempo tra tutte le batterie delle...
En voir plus

Roman KreuzigerRoman Kreuziger
18-10-2018 17:56:00

Message de Roman Kreuziger du 18-10-2018Sezóna za mnou a stejně tak čas v Mitchelton-SCOTT. Potkal jsem skvělé lidi, naučil se pořádně anglicky 🇦🇺, zajel jsem ardenské klasiky, povedl se mi svět, vyhrál jsem Pro Ötztaler...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 18-10-2018Fabio Jakobsen earned his sixth win of the season with a perfectly-timed sprint on a rainy day at the Tour of Guangxi: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/gallery/show‬
‪Photo: GettySport‬
Voir les 4 photos

Tim WellensTim Wellens
18-10-2018 17:36:45

Message de Tim Wellens du 18-10-2018Day 5: 121km 4h31 #thefinalbreakaway with special guest Maximus!
En voir plus

Edward Theuns FanpageEdward Theuns Fanpage
18-10-2018 17:30:56

Message de Edward Theuns Fanpage du 18-10-2018Theuns verlaat Sunweb: "Geen zin om me nog een jaar lang minder goed te voelen" : Dear fans,

You might have seen/read it in the news, but at the end of...
En voir plus

Michael GoglMichael Gogl
18-10-2018 17:14:52

Message de Michael Gogl du 18-10-2018Das Rennrad mal in die Ecke und abschalten. Passiv und Aktiv mit meiner Spa-Kabine.

http://www.hydrosoft-wellness.com

#hydrosoft #recovery #on
En voir plus

Marco MathisMarco Mathis
18-10-2018 17:14:51

Message de Marco Mathis du 18-10-2018Enjoying the beautiful weather together with my love in the mountains ❤️⛰
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 18-10-2018Tacx Films for TDA - Tacx : The favourite training ride of Bob Jungels is just released in the Tacx Desktop app. It’s available for free, so download the app,...
En voir plus

Tissot Live Timing : http://www.tissottiming.com/Live/Index?id=0003100004010701FFFFFFFFFFFFFFF1&style=Tissot

Ecco il link per seguire le qualifiche del quartetto di questa sera! (Seguite già da ora c’è già la live!!)
Voir le lien

Maxime FarazijnMaxime Farazijn
18-10-2018 16:58:19

Message de Maxime Farazijn du 18-10-2018Te koop!
Voor de geïnteresseerden, stuur gerust een pm.
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
18-10-2018 16:20:34

Message de UAE Team Emirates Supporters du 18-10-2018Dopo aver saltato gli Europei su pista, perché era intento a preparare la Vuelta, questo fine settimana il nostro Simone Consonni tornerà in pista con la maglia azzurra nella prima...
En voir plus

Nairo QuintanaNairo Quintana
18-10-2018 16:11:40

Message de Nairo Quintana du 18-10-2018Invito a todos los que pedalean por Colombia al #GranFondoDeLasAlturas el precio incluye un uniforme @suarezclothing con camiseta y pantaloneta. En esta oportunidad será sólo para bicis de ruta. Los...
Voir la vidéo

Alex KirschAlex Kirsch
18-10-2018 16:01:22

Message de Alex Kirsch du 18-10-2018Interview mam Joe Geimer vum Wort.lu-Sport
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
18-10-2018 15:55:22

Message de Adriano Malori du 18-10-2018sta arrivando l'autunno e il sole scarseggia! Non importa!! Il sole c'e sempre !! Ogni persona il sole deve trovarlo di sè..... o indossarlo !!! #waytolive Nalini
En voir plus

Message de Alessandro De Marchi Cycling Team Friuli : Che bella notizia per i miei ragazzi e per tutto il Cycling Team Friuli !!
Un altro grande traguardo che dimostra la qualità e la serietà di...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
18-10-2018 15:34:34

Message de BORA-hansgrohe du 18-10-2018Horst Brozy draw some of our #Victories from this season 😍 we love them, what do you think?
---
Einige unserer Siege aus dieser Saison gezeichnet von Horst Brozy, wir sind...
Voir les 4 photos

Tour de PologneTour de Pologne
18-10-2018 15:31:20

Message de Tour de Pologne du 18-10-2018Nie tylko Michał Kwiatkowski zasłużył w tym roku na żółtą koszulkę. Gratulacje Kraków, Jaworzno, Wilamowice i Katowice 👏🏻
Najpiękniejsze miasta 75. Tour de Pologne!🇵🇱
Voir les 3 photos

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
18-10-2018 15:27:38

Message de Marcus Burghardt du 18-10-2018Best @lavuelta shot .
#vuelta #lavuelta #spain #picture #photo #photography #cyclinglife #cycling #specialized #tarmac #venge #moasta #munich #bavaria #rosenheim #tirol #chiemgau #münchen #bayern
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
18-10-2018 15:26:50

Message de Lex Albrecht du 18-10-2018Made it to Guilin for Tour of Guangxi ! What a warm welcome by the Chinese organizers too. (A 30+h day = appreciation beyond belief for that shower in...
Voir les 2 photos

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
18-10-2018 15:15:38

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 18-10-2018Thomas De Gendt and Tim Wellens have arrived in Belgium! The penultimate stage of #TheFinalBreakaway was 120 kilometres long and started in Luxembourg, home of Lars Bak.

THOMAS DE GENDT: “Lars...
Voir les 5 photos

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
18-10-2018 15:13:23

Message de Rally UHC Cycling du 18-10-2018Bike vs Beach: The Struggle of Riding on Sand : When we told our partners that our reach would extend beyond bike racing, this is not exactly what we had...
En voir plus

Jesus HernandezJesus Hernandez
18-10-2018 14:58:26

Message de Jesus Hernandez du 18-10-2018Sonríele a la vida!!!!😊😊😊
Feliz jueves a todos!!!😉😉
#life
#enjoythelife
#sonreiresgratis
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
18-10-2018 14:49:13

Message de La Vuelta du 18-10-2018📸 PhotoGomezSport
Voir les 4 photos

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
18-10-2018 14:47:59

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 18-10-2018Liam Bertazzo è stato convocato per le prove di Coppa del Mondo su pista di Saint Quentin en Yvelines che inizieranno domani

Liam Bertazzo has been selected for the Track World...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
18-10-2018 14:33:26

Message de Volta a Portugal du 18-10-2018A Subida à Glória Jogos Santa Casa vai estar em destaque do Desporto2 da RTP. 🚊📺 Este sábado, 20 de outubro, às 12h30, revejam alguns dos momentos mais divertidos da...
Voir la vidéo

Ted KingTed King
18-10-2018 14:12:25

Message de Ted King du 18-10-2018It’s both a #tbt to a handful of spectacular days last week and looking forward to this new project up our sleeve with the Mill District. Suffice it to say...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
18-10-2018 14:10:18

Message de CCC Development Team du 18-10-2018Michał Paluta w CCC Development Team : Michał Paluta spędzi swój piąty sezon w zawodowym kolarstwie w ekipie sponsorowanej przez firmę CCC. 23-latek podpisał roczny kontrakt z CCC Development Team!
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
18-10-2018 14:09:03

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 18-10-2018📢 Alessandro Pessot è il nuovo e ultimo innesto della Bardiani-CSF 2019 👍
Completato l'organico della prossima stagione con i rinnovi di Enrico Barbin, Michael Bresciani, Marco Maronese, Mirco Paperino Maestri,...
En voir plus

De Wally'sDe Wally's
18-10-2018 14:06:44

Message de De Wally's du 18-10-2018'Onzen bèir' is begonnen aan een korte winterslaap!
En voir plus

CCC TeamCCC Team
18-10-2018 13:56:27

Message de CCC Team du 18-10-2018🇨🇳 We’ve reached the halfway point at #TourofGuangxi!

Stage 3 saw Nathan Van Hooydonck leading the way in the day’s breakaway before another fast finish in 🌧🌧🌧🌧 conditions. Some 📷...
Voir les 5 photos

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
18-10-2018 13:50:05

Message de Team Androni Giocattoli du 18-10-2018Fine stagione… ed è già tempo di pensare a quella futura. In questi giorni in ritiro a Cesenatico con Biotex si è già lavorato al 2019! Grazieeeee. Come sempre da...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
18-10-2018 13:49:48

Message de UAE Team Emirates du 18-10-2018Take a look at some more photos from today’s stage 3(Nanning-Nanning, 125.4km) Tour of Guangxi 🇨🇳.

#UAETeamEmirates #TourofGuangxi

📸: Bettini
Voir les 10 photos

Luis FernandesLuis Fernandes
18-10-2018 13:47:31

Message de Luis Fernandes du 18-10-2018Grão a Grão : Metam gosto amigos 🚴‍♂️🚴‍♂️
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 18-10-2018‪Another win, another celebration 😁‬
‪#No72in2018‬
Voir la vidéo

Carlos Verona QuintanillaCarlos Verona Quintanilla
18-10-2018 13:26:14

Message de Carlos Verona Quintanilla du 18-10-2018Etapas 2 y 3, Tour of Guanxi, 2.WT CHI

Hola a tod@s!

Hoy dos #veronablog en uno, y es que no es fácil que internet vaya súper rapido aquí en China......
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
18-10-2018 13:21:14

Message de Team Bahrain Merida du 18-10-2018📢 WINNERS 📢
We're pleased to announce the 5️⃣ winners of our game 🍀 IT'S 13TH 🍀 YOUR LUCKY DAY
🏆 Riccardo Mazzini
🏆 Jessica Vidoni
🏆 Robi Rottigni
🏆 Anders Utbø Sakseid
🏆 Simo...
En voir plus

Romain Feillu OfficielRomain Feillu Officiel
18-10-2018 13:20:43

Message de Romain Feillu Officiel du 18-10-2018auber93cyclisme.com : La traditionnelle Balade des P’tits Gars d’Auber s’élancera le dimanche 4 novembre d’un nouveau lieu : l’Arena de Gagny (93), où se déroule la Bourse aux Vélos de...
En voir plus

Volta ao AlgarveVolta ao Algarve
18-10-2018 13:16:55

Message de Volta ao Algarve du 18-10-2018Melhor corrida de 2018 já prepara próxima edição | Volta ao Algarve : 🇵🇹️ Melhor corrida de 2018 já prepara a próxima edição. Saber mais: https://goo.gl/pAQ9Mm

🇬🇧️ Best stage race of...
En voir plus

Toms SkujiņšToms Skujiņš
18-10-2018 13:03:29

Message de Toms Skujiņš du 18-10-2018Time to let this beauty have some rest. Where are my running shoes?
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
18-10-2018 12:59:44

Message de Team Novo Nordisk du 18-10-2018Meet our new 2019 riders: Oliver Behringer / Hometown: Stäfa, Switzerland 🇨🇭 / Diagnosed with #diabetes at age 11: https://www.teamnovonordisk.com/teammembers/oliver-behringer/
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
18-10-2018 12:57:17

Message de Tiago Machado du 18-10-2018Uma nova era… : Aos que ainda não tiveram oportunidade de ler, fica aqui o ultimo "poste" 😁
En voir plus

Hammer SeriesHammer Series
18-10-2018 12:39:09

Message de Hammer Series du 18-10-2018Do you want to experience the thrill of riding all-out at #HammerSeries?

We've teamed up with Kinomap to let you do just that.

Find out how: http://bit.ly/HS-Kinomap

#AllAboutCycling #AllAboutSports #cycling
En voir plus

Fabio JakobsenFabio Jakobsen
18-10-2018 12:36:23

Message de Fabio Jakobsen du 18-10-2018Tour of Guangxi: Jakobsen makes it 72 Quick-Step Floors wins in 2018 : http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/tour-of-guangxi-jakobsen-makes-it-72-quick-step-floors-wins-in-2018/3845
En voir plus

Julien BernardJulien Bernard
18-10-2018 12:13:45

Message de Julien Bernard du 18-10-2018Tour de Guangxi étape 3 ✅
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
18-10-2018 12:11:30

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 18-10-2018Thank you Lars!
Looking back on Lars Bak's years at our team. Always a much appreciated teammate who rode many hours at the head of the peloton, pulling back a...
Voir les 34 photos

Astana Pro TeamAstana Pro Team
18-10-2018 11:53:34

Message de Astana Pro Team du 18-10-2018😂When cycling meets football..⚽️
Voir la vidéo

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
18-10-2018 11:40:01

Message de The Tour Of Britain du 18-10-2018Happy Birthday to former Mitchelton-SCOTT rider Leigh Howard, who won Stage Two in 2012 and led the Tour of Britain for three days. Can anyone remember where this stage finish...
Voir les 2 photos

Message de Leonardo Basso [Official Fan Page] du 18-10-2018Leonardo si trova in Cina🇨🇳 da qualche giorno, dove sta correndo l’ultima gara di questo 2018 con il Team Sky!

Sito ufficiale del Tour of Guangxi:
http://www.tourofguangxi.com.cn/en/
En voir plus

Tim WellensTim Wellens
18-10-2018 11:09:21

Message de Tim Wellens du 18-10-2018België ❤️ La Belgique ❤️ #thefinalbreakaway
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
18-10-2018 11:07:22

Message de Tour de Pologne du 18-10-2018Tour de Pologne - Wyścig kolarski : Wszystko jasne!
🏆 Katowice
🏆 Kraków
🏆 Jaworzno
🏆 Wilamowice
Oto Najpiękniejsze Miasta 75. Tour de Pologne. Wybór nie był łatwy, a obrady jury niezwykle gorące. Wszystkim serdecznie...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
18-10-2018 10:57:08

Message de UAE Team Emirates Supporters du 18-10-2018Ne avevamo già scritto qualche giorno fa, della bella festa preparata dagli sponsor #Champion_System e #Colnago che ad Hong Kong hanno dato modo ai tifosi di incontrarsi e divertirsi col...
Voir les 30 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
18-10-2018 10:45:27

Message de Santos Tour Down Under du 18-10-2018Want to head to the Santos Tour Down Under? Thanks to Mummu Cycling you can!

Follow the trail ➡️ http://bit.ly/WinwithMummu18
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
18-10-2018 10:42:39

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 18-10-2018🇯🇵Japan Cup Road Race - The Official Line Up
🚴🏻‍♂️ Marco Canola Hideto Nakane Ivan Santaromita Sho Hatsuyama Nicola Bagioli Marco Tizza.
#GRINTARE 👇🏻#OrangeBlue
Sabato il Criterium con Damiano Cunego special guest!
Qui la...
Voir la vidéo

Guillaume BoivinGuillaume Boivin
18-10-2018 10:38:00

Message de Guillaume Boivin du 18-10-2018During @giroditalia we had the chance to have @cristianoderosa around the team for a few days. Let me tell you that it was a treat. Cristiano is a true passionate...
En voir plus

Tim WellensTim Wellens
18-10-2018 10:36:18

Message de Tim Wellens du 18-10-2018Bon appetit! #thefinalbreakaway
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
18-10-2018 10:30:00

Message de Tirreno Adriatico du 18-10-2018Perfectly Shot!
En voir plus

Davide MartinelliDavide Martinelli
18-10-2018 10:24:43

Message de Davide Martinelli du 18-10-2018We fighted like a real #wolfpack today!
When you put all yourself in what you do, the victory always come! Just stay focused and be patient! Great job of all...
Voir la vidéo

Fabio JakobsenFabio Jakobsen
18-10-2018 10:24:26

Message de Fabio Jakobsen du 18-10-2018Victory! The 3th stage in tour of Guangxi! FJ #6 QS #72 📸@gettysport
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
18-10-2018 10:17:02

Message de Damiano Cunego du 18-10-2018Viaggio verso il Criterium di Utsunomyia
🇯🇵🇯🇵🇯🇵🇯🇵🎌🎌 I’m coming
En voir plus

Tim WellensTim Wellens
18-10-2018 10:10:12

Message de Tim Wellens du 18-10-2018Day 5: Guten Tag Deutschland! #thefinalbreakaway
Voir les 2 photos

Felix GroßschartnerFelix Großschartner
18-10-2018 10:09:30

Message de Felix Großschartner du 18-10-20183 erfolgreiche Etappen sind schon wieder vorbei. 3 more to go @tourofguangxi ✌️👌
.
.
.
#borahansgrohe #boracookingsystems #hansgrohe #iamspecialized #sportful #wahooligang #worldtour #ridenatural #china #niki #cycling (c) bettiniphoto @ Nanning,...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
18-10-2018 10:07:02

Message de Le Tour de France du 18-10-2018🔎 #TDF2019 🔍

Au Menu #TDF2019😋🔽

Cuisiné par Pierre Gagnaire

📸: Bengale
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
18-10-2018 10:03:25

Message de Eschborn-Frankfurt du 18-10-2018Los geht’s: jetzt anmelden zum Jedermann-Rennen ŠKODA Velotour des #Radklassiker unter www.skoda-velotour.de!

Und nicht vergessen: bis zum 30.11.2018 profitiert ihr noch vom reduzierten Early-Bird-Tarif!

ŠKODA AUTO Deutschland
Voir la vidéo

Team INEOSTeam INEOS
18-10-2018 09:59:48

Message de Team INEOS du 18-10-2018Owain Doull checks in from China after picking up the most active rider of the day award on day three at the Tour of Guangxi. Hear from the Welshman 👇

📰...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
18-10-2018 09:59:15

Message de Team Bahrain Merida du 18-10-2018🇨🇳 Tour of Guangxi
Stage 3️⃣ Nanning-Nanning, 125.4 km
🗣️ Boaro Manuele "I joined the breakaway and lost some energy, but I'm now 12th in the GC and tomorrow is a 3km...
Voir les 13 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
18-10-2018 09:58:25

Message de Mitchelton-SCOTT du 18-10-2018Mitchelton-SCOTT women hoping to close the season on a high at the Tour of Guangxi : PREVIEW: "We are starting with a small team, but still have a lot of...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 18-10-2018Quick-Step Floors' 72nd victory of the season came in China, where neo-pro Fabio Jakobsen convincingly won stage 3 of the Tour of Guangxi: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/tour-of-guangxi-jakobsen-makes-it-72-quick-step-floors-wins-in-2018/3845
#WayToRide
Photo: GettySport
En voir plus

Lukas SpenglerLukas Spengler
18-10-2018 09:34:29

Message de Lukas Spengler du 18-10-2018Fun on 20”
#offseason 🎥 @tinu16
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
18-10-2018 09:29:01

Message de Team Bahrain Merida du 18-10-2018teambahrainmerida.com : Nanning City, Thursday 18th October – A 4-lap circuit stage at 125.4km in the capital city of Guangxi. It's the last of the consecutive day for sprinters. Breakaway...
En voir plus

Hugo HouleHugo Houle
18-10-2018 09:25:19

Message de Hugo Houle du 18-10-2018Une piste de course de 30 km en plein centre-ville de #Nanning pour la 3 étapes @tourofguangxi , impréssionnant une ville de 7 million d'habitants! Enjoy the ride with #AstanaProTeam...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
18-10-2018 09:19:47

Message de Movistar Team du 18-10-2018✍️🚴‍♀️✅ ¡Renovación general para 2019 en las #MujeresMovistarMolan! Nueve ciclistas del actual conjunto de Jorje Sanz, incluidas TODAS las españolas, seguirán con Movistar Team el año que viene ➡️ movte.am/MOVfTodas19

Gracias...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
18-10-2018 09:18:07

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 18-10-2018JAPAN CUP 2018

A nove anni di distanza dalla prima e unica partecipazione, la Wilier Triestina - Selle Italia torna a correre in Giappone dove, tra il 20 e il 21...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
18-10-2018 09:17:41

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 18-10-2018JAPAN CUP 2018

Nine years after the first and only participation the team Wilier Triestina - Selle Italia will be back in Japan where, the 20th and the 21st october, will...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
18-10-2018 09:11:22

Message de Team Sunweb du 18-10-2018"I came to the sprint with good legs but I tried to overtake on the wrong side and got boxed in by the barriers, so third was all that was...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
18-10-2018 09:06:30

Message de CCC Team du 18-10-2018🔊 TRANSFER ANNOUNCEMENT 🔊

We are please to welcome 🇵🇱 rider Kamil Gradek to CCC Team in 2019!

Read what General Manager Jim Ochowicz and Kamil had to say about his promotion...
En voir plus

Message de Sebastian Schönberger - Cyclist du 18-10-2018Last race for this year is coming up!
#japancup 🇯🇵
Wilier Triestina - Selle Italia
#wiliertriestinaselleitalia #selleitalia #bryton
📸 avivlis photographie
.
.
.
Revital Aspach Villa Vitalis Pappas Salzburg
#japan #asien #cycling #sport #revitalaspach #bauzone...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
18-10-2018 09:03:09

Message de Team INEOS du 18-10-2018ANNOUNCEMENT: We’re excited to announce the signing of Jhonatan Narvaez - Welcome Jhonatan!

Read more > http://teams.ky/WelcomeNarvaez
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
18-10-2018 09:00:53

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 18-10-2018Vierde plaats voor Dylan in China🇨🇳

🗣'Uiteindelijk zat Dylan wel in de goede positie om te sprinten. Misschien begon hij iets te vroeg aan zijn sprint.'

Lees meer➡️ http://po.st/P41nSf
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
18-10-2018 08:52:04

Message de UAE Team Emirates du 18-10-2018It was once again another bunch sprint in 🇨🇳 Tour of Guangxi with #YousifMirza 🇦🇪 finishing in 13th place for us in the end and it’s the best place for...
Voir les 7 photos

CCC Development TeamCCC Development Team
18-10-2018 08:47:00

Message de CCC Development Team du 18-10-2018Wielkie dzięki dla INDIBA activ therapy za pomoc w utrzymywaniu naszych kolarzy w wysokiej formie przez cały sezon 2018!
Voir les 4 photos

Brent BookwalterBrent Bookwalter
18-10-2018 08:39:21

Message de Brent Bookwalter du 18-10-2018USA bound and Ready to spend more than a couple consecutive days with this chica loca....
.
.
@jamiebookwalter “The @latramun on Sunday was not the longest mountain bike race I’ve ever...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
18-10-2018 08:27:18

Message de The Tour Of Britain du 18-10-2018#ThrowbackThursday to the #OVOToB going indoors 🏫 and heading through the Pannier Market at South Molton during our Devon stage, an incredible moment during this year's race.
En voir plus

Jay McCarthyJay McCarthy
18-10-2018 08:17:47

Message de Jay McCarthy du 18-10-2018Sliding into the first week of the off season real well, Enjoy the rest.. 🚳

#lauradavies
En voir plus

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
18-10-2018 08:11:03

Message de Tour de Yorkshire du 18-10-2018#ThrowbackThursday is from 2015 and the inaugural Tour de Yorkshire, when we received a steamy welcome from our friends at North Yorkshire Moors Railway!

#TDY
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 18-10-2018🇨🇳 Tour of Guangxi - Etape 3

Dernière étape de sprint avant le dénivelé positif. Clément Venturini termine 9ème.

Au général Silvan Dillier est 5ème (+0'12") et porteur du maillot...
Voir les 3 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
18-10-2018 08:06:11

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 18-10-2018Fin de saison sur route pour nos #MenInGlaz. Déjà hâte d'accueillir les petits nouveaux au sein du Vital Concept Cycling Club pour l'année prochaine !

Tu nous ramèneras le soleil Arthur...
En voir plus

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 18-10-2018La plaquette commerciale du Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine version 2019 est en ligne sur notre site Internet !
Vous souhaitez découvrir nos offres commerciales et devenir partenaire de l'événement...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
18-10-2018 08:03:45

Message de BORA-hansgrohe du 18-10-2018Jacobsen denies Ackermann to take second win in Nanning. Read on here: https://bit.ly/2RYkuJS
---
Fabio Jacobsen schnappt Pascal Ackermann den Sieg in Nanning weg. Hier weiterlesen: https://bit.ly/2J4cfrj

#BORAhansgrohe #TourofGuangxi
Voir les 4 photos

Pierre GouaultPierre Gouault
18-10-2018 08:02:28

Message de Pierre Gouault du 18-10-2018Alors que ma saison s'est terminée il y a maintenant 10 jours sur le Tour de Vendee, je ne sais toujours pas de quoi sera fais ma saison 2019.

Quoi qu'il...
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
18-10-2018 08:02:26

Message de Team Sunweb du 18-10-2018Wishing Floortje Mackaij a very Happy Birthday! Have a great day, Floortje! 🎉
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
18-10-2018 07:57:22

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 18-10-2018Jenthe Biermans talks about his sprint in a rainy stage 3 Tour of Guangxi. Jenthe finished 11th after nice team effort.

KATUSHA Sports Alpecin Cycling Canyon
Voir la vidéo

Astana Pro TeamAstana Pro Team
18-10-2018 07:49:38

Message de Astana Pro Team du 18-10-2018👉 Riccardo Minali sprints to 6th place at stage 3 of Tour of Guangxi

🗣️ "The team really did a great job today when they brought me to the front...
En voir plus

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 18-10-2018RLM RÉTROSPECTIVE SAISON 2018 EN IMAGES - Roubaix Lille Métropole Team Cycliste : RÉTRO SAISON 2018 - La rétrospective de la saison 2018 du RLM en images, c'est sur notre...
En voir plus

Davide RebellinDavide Rebellin
18-10-2018 07:41:00

Message de Davide Rebellin du 18-10-2018Come sana abitudine bagno in mare con la mia super suocera 😊 sempre in grande forma e con il cuore in mano❤
En voir plus

Hugo SanchoHugo Sancho
18-10-2018 07:39:00

Message de Hugo Sancho du 18-10-20182018 PASSOU...

À muito que a época acabou e os objetivos se foram, resfriei, refleti, e...

Depressa começa depressa acaba, os sonhos caem por terra e bons momentos ficam, 2018 passou, o...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
18-10-2018 07:27:02

Message de CCC Team du 18-10-2018Van Hooydonck Enjoys Day in the Breakaway Before Bunch Sprint on Stage 3 in China - BMC Switzerland : "It wasn't the objective to make it to the finish line...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
18-10-2018 07:17:40

Message de UAE Team Emirates Supporters du 18-10-2018Terza tappa Tour of Guangxi e terza volata. I nostri che sprinter non sono, per sopperire a questa lacuna ci provano in due e per poco non centrano la...
Voir les 5 photos

Chrono des NationsChrono des Nations
18-10-2018 07:10:03

Le Chrono vous manque déjà ? Vous voulez revivre l'ensemble des 7 épreuves de cette 37ème édition ?

Le live complet est à retrouver sur notre Chaîne Youtube !
https://youtu.be/a_vMis1tJqY
Voir la vidéo

Tour de PologneTour de Pologne
18-10-2018 07:06:26

Message de Tour de Pologne du 18-10-2018Uwaga! Czesław Lang do Parlamentu się nie wybiera, ale wie którędy droga 😉 Gratulujemy kolarskiemu duetowi Lang-Piotr Sobczyński zwycięstwa w Wielkim Teście o Polskim Parlamentaryzmie!
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 18-10-2018Altra volata di gruppo oggi e nuovamente sotto la pioggia....per la Mitchelton Scott ha sprintato Mezgec che ha chiuso in 8° piazza...

#TourofGuangxi Another rainy bunch sprint In China and it’s...
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
18-10-2018 07:01:24

Message de Arctic Race of Norway du 18-10-2018Flere vil bli fosterhjemsforeldre : 🙏 Vi er utrolig stolte over å kunne bidra til det viktige arbeidet Fosterhjem Nord-Norge gjør i landsdelen! Fosterhjemstjenesten opplevde en syvdobling i antall henvendelser...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
18-10-2018 06:35:05

Message de CCC Team du 18-10-2018What became another 🌧🌧🌧🌧 day at #TourofGuangxi saw Nathan Van Hooydonck leading the way for us in the stage 3 breakaway before a third bunch sprint. Report to follow. #Ride_BMC...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 18-10-2018Fabio Jakobsen takes Quick-Step Floors' 2018 massive victory tally to 72 wins, after finishing first on stage 3 of the Tour of Guangxi.‬
En voir plus

Fanclub Enzo WoutersFanclub Enzo Wouters
18-10-2018 06:28:25

Message de Fanclub Enzo Wouters du 18-10-2018Rit 3...met een 7e plaats voor Enzo...
👏👏👏
En voir plus

Message de Supportersclub Nathan van Hooydonck du 18-10-2018Mooie prestatie, 7 km voor de meet teruggenomen door peloton.
Voir les 2 photos

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 18-10-2018#TourofGuangxi Here's what's on the menu for today's third stage in China. https://t.co/ZMS95NBauI

Questo il programma di oggi!
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
18-10-2018 06:08:41

Message de Rachel Neylan du 18-10-2018O F F road adventures.... 🌳🚴🏼‍♀️🌾
.
.
.
Looking for new physical environments to stimulate mind and body is important NOT just for athletes during offseason break but for everyone!
.
.
.
Get out of routine...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
18-10-2018 05:56:54

Message de Team Bahrain Merida du 18-10-2018🇨🇳 @tourofGuangxi
🎙️ Interviews before the start of stage 3️⃣
😄 Find the intruder...
Voir les 3 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
18-10-2018 05:52:48

Message de Team Bahrain Merida du 18-10-2018🇨🇳 @tourofGuangxi
Stage 3️⃣ Nanning-Nanning, 125.4 km
➡️ The capital city of #Guangxi is the protagonist of today's stage.
📸 Pics from the start
Voir les 6 photos

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
18-10-2018 05:02:15

Message de BORA-hansgrohe du 18-10-2018brilliant victory from Pascal Ackermann yesterday, here are Tour of Guangxi stage 2 highlights for you.
---
Hier gibt's die Highlights vom gestrigen Sieg von Pascal Ackermann auf der zweiten Etappe der...
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
18-10-2018 05:00:01

Message de Mitchelton-SCOTT du 18-10-2018TODAY: #TourofGuangxi stage 3, 128km from 7.45am 1.45pm CST/2.45pm AEDT)
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
18-10-2018 04:24:02

Message de UAE Team Emirates du 18-10-2018‪We're up and running on stage 3 at Tour of Guangxi 🇨🇳. It's was great to meet the Chinese fans at the start in Nanning. #UAETeamEmirates ‬#TourofGuangxi
Voir les 4 photos

CCC TeamCCC Team
18-10-2018 03:34:15

Message de CCC Team du 18-10-2018‪#TourofGuangxi The race is on! Stage 3 is underway 👊. ‬#Ride_BMC
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
18-10-2018 02:27:01

Message de CCC Team du 18-10-2018We’re a little over an hour from the start of #TourofGuangxi stage 3, which will see the riders race over four laps of a 31.9km circuit around Nanning.

⏰: 11:30...
En voir plus

Hugo HouleHugo Houle
18-10-2018 01:57:21

Message de Hugo Houle du 18-10-2018🌍"We are all different, but we share the same passion for cycling"🚴‍♂

Riding for a team from Kazakhstan🇰🇿, born in Canada🇨🇦, sometimes living in France🇫🇷 and now ready to race in...
Voir la vidéo

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California