ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

CCC TeamCCC Team
20-10-2018 23:40:41

Message de CCC Team du 20-10-2018Our final two races of the 2018 season:

🇨🇳: #TourofGuangxi stage 6 will see the peloton race 169km, starting & finishing in Guilin with two climbs to tackle. The riders...
Voir les 2 photos

Bruno ArmirailBruno Armirail
20-10-2018 23:40:17

Message de Bruno Armirail du 20-10-2018Demain dernière étape du @tourofguangxi et donc dernière course pour clôturer ma première saison chez @equipegroupamafdj
#equipegroupamafdj #tourofguangxi2018 #tourofguangxi #chine #guangxi #guilin #temple #mountain
En voir plus

Arnaud DémareArnaud Démare
20-10-2018 23:38:55

Message de Arnaud Démare du 20-10-2018🏁 Belle gamelle à 150 mètres de la ligne pour clôturer ma saison 2018. Vu la vitesse je m’en sors bien👍🏻.
Quelques points de sutures à la main gauche et...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
20-10-2018 23:07:20

Message de Trek-Segafredo du 20-10-2018🎥 Watch the highlights from stage five as Ryan Mullen joins a strong breakaway and Jasper Stuyven sprints to 3rd place after a long, hard race.
One day to go...
Voir la vidéo

Message de Danilo Napolitano - Pagina Ufficiale - du 20-10-2018Grandi momenti con @rhthelookofsport @ Rivoli (Italy)
En voir plus

Rui CostaRui Costa
20-10-2018 21:03:51

Message de Rui Costa du 20-10-2018Amigos, boa noite :)
Eis o último, mas não menos importante apoiante do nosso evento solidário.
Obrigado à fantástica equipa HORTIEURO pelo fornecimento de todos os legumes/saladas para o nosso almoço solidário....
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
20-10-2018 20:25:38

Message de Steve Morabito Athlète du 20-10-2018🎶Vive les vacances !!! 🎶
@visitsouthtyrol @meran.o2000 @love_merano #automne #familytime #randoplaisir
En voir plus

Davide RebellinDavide Rebellin
20-10-2018 19:45:40

Message de Davide Rebellin du 20-10-2018Un Grazie agli amici del brevetto del Grappa che con questo video mi hanno fatto rivivere indimenticabili emozioni!
Voir la vidéo

Iván Garcia CortinaIván Garcia Cortina
20-10-2018 19:33:34

Message de Iván Garcia Cortina du 20-10-2018Mi pinsesa🖤 @carlanafri
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
20-10-2018 19:31:32

Message de Taylor Great morning out at the @hincapiesports Gran Fondo. Nothing but good vibez. #hincapiegranfondo #rideforlove @ Hotel Domestique
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
20-10-2018 19:09:18

Message de UAE Team Emirates Supporters du 20-10-2018Nel Japan Cup Criterium, grande impegno per il nostro Manuele Mori. Presente il suo fans club, il Morino si è buttato in volata per prendersi un bel piazzamento, ma soprattutto...
Voir les 9 photos

Benjamin ThomasBenjamin Thomas
20-10-2018 18:55:42

Message de Benjamin Thomas du 20-10-2018Une journée inoubliable, devant ma @giuli.donato 💝 , ma famille, les amis et un public en feu 🔥
Merci à tous !!!
#roadtotokyo #worldcup #paris #bontcycling #equipegroupamafdj
En voir plus

Michael KolarMichael Kolar
20-10-2018 18:54:57

Message de Michael Kolar du 20-10-2018Can't wait to get around town by bike again, I've realized walking is not my favorite activity 🤑 how do you get around town?
.
.
.
#Stranded1handed #cyclinglife #cyclingshots #fixedgear
En voir plus

Message de Hagens Berman Axeon Cycling Team du 20-10-2018HAPPY BIRTHDAY to THE crit sensation and Mayor of Shred, Thomas Revard!!! #alwaysbeyoung
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
20-10-2018 18:15:35

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 20-10-2018🗣 «J'ai une très grosse pensée ce soir pour Mathieu Riebel, décédé il y a un an jour pour jour sur le Tour de Nouvelle-Calédonie et avec qui je courais...
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
20-10-2018 18:00:52

Message de Adriano Malori du 20-10-201812kg di vongole, 3kg di cozze, 1 torta e 16 tartine con salmone..... terminate! BUON SABATO!!!!! 😁😁😁 #familylife Giorgia Tarasconi
En voir plus

Message de Bruno Sancho - Página de Atleta du 20-10-2018TAÇA DE PORTUGAL XCM /MANTEIGAS

Como se diz na gìria popular..." amanhã é dia de matar o borrego."

Vamos á luta...
Obrigado a todos pelo apoio.

Korpo Activo Btt / U.D. Lorvanense

Protek Portugal
#3action
@Juzo
Compressana
Raiz da...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 20-10-20183e place de Benjamin Thomas sur l'Omnium de la manche de Coupe du Monde de St-Quentin-en-Yvelines ! 🥉
En voir plus

Antoine DuchesneAntoine Duchesne
20-10-2018 17:01:03

Message de Antoine Duchesne du 20-10-2018Enfin pu refaire le plein de stock pour l’hiver! 🍁 🤟🏾#jaimelerable #incroyableerable #liquidgold https://ift.tt/2PguuPQ
En voir plus

Filippo PozzatoFilippo Pozzato
20-10-2018 16:52:55

Message de Filippo Pozzato du 20-10-2018Japan Cup Criterium. So fast, so fun! #

#maestro

photo: @bettiniphoto
En voir plus

Kevin LedanoisKevin Ledanois
20-10-2018 16:42:56

Message de Kevin Ledanois du 20-10-2018Sauver Willy ! 🐳🐋
Voir la vidéo

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
20-10-2018 16:39:46

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 20-10-2018Médaille de bronze pour Adrien Garel sur le Scratch de la Coupe du Monde ! 🤩

Un maximum de LIKE pour féliciter notre néo-professionnel qui apporte la 2e médaille à la...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 20-10-2018@mitchelton_scott#europeanchamp #matteotrentin wins stage 5 of @tourofguangxi
Voir la vidéo

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
20-10-2018 16:19:00

Message de Team Novo Nordisk du 20-10-2018Meet our new 2019 riders: Ulugbek Saidov / Hometown: Tashkent, Uzbekistan / Diagnosed with #diabetes at age 9: https://www.teamnovonordisk.com/teammembers/ulugbek-saidov/
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
20-10-2018 16:18:14

Message de Mitchelton-SCOTT du 20-10-2018The high and lows of cycling in one day as Luka Mezgec goes down in a crash, but not before perfectly leading leading out Matteo Trentin to victory.
📷 Getty...
Voir les 25 photos

Alex KirschAlex Kirsch
20-10-2018 16:06:26

Message de Alex Kirsch du 20-10-2018UC DIPPACH Indoor Cycling:

Geschwenn ass et nées esou weit. Den 17. November lued ierch den Uc Dippach an d‘Mierscher Gemeng op den Indoor Cycling an. Notzt Geléegenhéet fir Hautnoo mam...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 20-10-2018Bel video riassunto della tappa!
Amazing Highlight of the stage!
Voir la vidéo

Jasper StuyvenJasper Stuyven
20-10-2018 16:04:20

Message de Jasper Stuyven du 20-10-2018So close! Finally some good racing again here. Special mention to the team for the great support today #TourofGuangxi #NextStep
Voir les 2 photos

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
20-10-2018 15:52:06

Message de Trek-Segafredo du 20-10-2018John Degenkolb wins Japan Cup criterium | Trek Race Shop : Missed the Japan Cup Cycle Road Race criterium? Read what happened in our race recap below ↓
En voir plus

Michael Woods Pro CyclistMichael Woods Pro Cyclist
20-10-2018 15:33:28

Message de Michael Woods Pro Cyclist du 20-10-2018Good morning CO. 🏃 🏃‍♀️👌
.
.
.
.
#grandlakecolorado #windingriverranch #weddingday #morningrun #cabinlife #icantbreathe #altitude
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
20-10-2018 15:17:46

Message de UAE Team Emirates Supporters du 20-10-2018Il nostro ds Philippe Mauduit che le ha scattate gli ha dato l' effetto retrò, ma sembrano proprio di un ciclismo di altri tempi. Al Tour of Guangxi niente bus...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 20-10-2018🇨🇳 Tour of Guangxi - étape 5

Clement Venturini termine 6️⃣ème après avoir évité une grosse chute dans l'emballage final.

Silvan Dillier était à nouveau à l'attaque dans l'échappée et il s'est...
Voir les 5 photos

Davide RebellinDavide Rebellin
20-10-2018 15:06:02

Message de Davide Rebellin du 20-10-2018Fantastica giornata oggi sul monte Grappa, una montagna storica che trasmette sempre bellissime emozioni 😀🌞
Voir les 7 photos

Jasha SütterlinJasha Sütterlin
20-10-2018 15:04:23

Message de Jasha Sütterlin du 20-10-2018Season 2018 finish tomorrow here with the @tourofguangxi @arcas92
En voir plus

Omar Fraile MatarranzOmar Fraile Matarranz
20-10-2018 14:56:55

Message de Omar Fraile Matarranz du 20-10-2018Eskerrik asko Santurtzi!!!!💜
En voir plus

Message de Vuelta Ciclista Murcia INTERNACIONAL du 20-10-2018😀 Y, por supuesto, aprovechamos para darle la enhorabuena a nuestra ganadora de la Vuelta a Murcia Féminas 🚵‍♀️

📝 La murciana Gloria Rodríguez renovará otro año con el Movistar Team...
En voir plus

Message de Vuelta Ciclista Murcia INTERNACIONAL du 20-10-2018😍 ¡¡Qué bonita imagen nos llega desde China!! // It´s such a great pic!!

🚵‍♂️ Nuestro paisano Luis León Sánchez con los jóvenes fans de Guangxi 🇨🇳

#OrgulloMurciano
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
20-10-2018 14:47:00

Message de Team Novo Nordisk du 20-10-2018"I'm close to the top 10 against a lot of good riders from World Tour teams, so I'm really happy and I look forward to tomorrow's road race."

Charles Planet breaks...
Voir la vidéo

Magnus ConCort NielsenMagnus ConCort Nielsen
20-10-2018 14:19:59

Message de Magnus ConCort Nielsen du 20-10-2018Magnus er nomineret ved Danish Bike Award 2018, i kategorien “Årets herre landevejsrytter”. I et år, hvor de danske herrer har leveret fantastik, måske det bedste år siden 1996, så...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
20-10-2018 14:00:01

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 20-10-2018⚠️ 10% OFF ⚠️

Dress in style this autumn with the Lotto Soudal casual clothing line.

Now 10% discount on the fleeced sweaters, lightweight jackets and polo shirts for both women...
Voir les 4 photos

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
20-10-2018 13:55:45

Message de Team Novo Nordisk du 20-10-2018REPORT: Planet Aggressive in Faced-Paced Japan Cup Criterium : Charles Planet fought hard to put on good show at today's Japan Cup Cycle Road Race Criterium, featuring in one of...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
20-10-2018 13:30:32

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 20-10-2018👍 Sans problème, Adrien Garel se qualifie pour la finale du Scratch.

📺 L'épreuve sera à suivre en direct sur la chaine L’ÉQUIPE !

#TissotUCITrackWC l #ThereIsNoTry
En voir plus

Fan Club Anthony DelaplaceFan Club Anthony Delaplace
20-10-2018 13:30:02

Message de Fan Club Anthony Delaplace du 20-10-2018Les départs et les arrivées s’enchaînent sous le ☀️
Voir la vidéo

Vitor GamitoVitor Gamito
20-10-2018 13:25:29

Bela manhã nos trilhos de Monsanto 🚵🏻‍♂️👌

Com Nelson Graça, Nuno Caeiro e Paulo Remigio e a minha Scott Spark RC World Cup, com apenas 100mm de curso mas a dar...

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 20-10-2018Tombé aujourd'hui sur le Tour de Guangxi dans le sprint final, Arnaud Démare ne déplore aucune fracture. Il souffre de contusions sur le flanc gauche et une plaie profonde à...
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
20-10-2018 13:09:31

Message de Brenton Jones du 20-10-2018On my way to the Tour of Hainan starting Tuesday, 9 days of racing (23-31st) 😊👍 See you soon Australia, I’ll be back in two weeks 🇦🇺😎
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
20-10-2018 13:00:01

Message de UAE Team Emirates Supporters du 20-10-2018La domanda è sorta spontanea un po' a tutti i supporters, ma se il Tour of Guangxi presenta su 6 tappe, 5 arrivi in volata, perché il team non ha...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
20-10-2018 13:00:00

Message de Team Novo Nordisk du 20-10-2018Meet our new 2019 riders: Declan Irvine / Hometown: Armidale, Newcastle 🇦🇺 / Diagnosed with #diabetes at age 12: https://www.teamnovonordisk.com/teammembers/declan-irvine/
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
20-10-2018 12:56:36

Message de Team INEOS du 20-10-2018Stage five proved to be a tough and long day in the saddle at Tour of Guangxi. See how it played out with the Velon CC in-race highlights 🎥
Voir la vidéo

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 20-10-2018Amazing video.... Velon CC

Bel video di velon cc
Si capisce come è andata la corsa....pioggia...salita e velocità...
Voir la vidéo

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
20-10-2018 12:40:10

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 20-10-2018Take a look at some of the best pictures of Thomas De Gendt's & Tim Wellens' six-day journey from Como to Semmerzake!
Voir les 47 photos

Maximiliano RichezeMaximiliano Richeze
20-10-2018 12:36:17

Message de Maximiliano Richeze du 20-10-2018Fin de una larga temporada... ahora a disfrutar la familia
Voir les 2 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
20-10-2018 12:26:15

Message de Mitchelton-SCOTT du 20-10-2018#TourofGuangxi After the men’s stage win today, tomorrow the women have their chance to shine in their final #UCIWWT race of the season. Here’s our small but strong team line-up...
En voir plus

Larry WarbasseLarry Warbasse
20-10-2018 12:21:11

Message de Larry Warbasse du 20-10-2018Cav wanted to go to Waffle House all week... we finally made it! 😍😍😍My first time at the classiest American breakfast establishment 😂 #granfondohincapie
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
20-10-2018 12:09:35

Message de Mitchelton-SCOTT du 20-10-2018#TourofGuangxi Hear what stage 5 winner Matteo Trentin has to say... 🎥🇨🇳
Voir la vidéo

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 20-10-2018Nous souhaitons un très bon anniversaire à Greg Habeaux👏🏻🆒🎂🎂🥂
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
20-10-2018 11:42:01

Message de Luis Ángel Maté du 20-10-2018Buscando los rayos de Sol ☀️entre tanto agua! 💦☔️
En voir plus

José GonçalvesJosé Gonçalves
20-10-2018 11:20:38

Message de José Gonçalves du 20-10-2018TOUR DE GUANGXI 2018

Última corrida da época, na China, aonde a minha forma vinha a melhorar bastante. Sinto-me bastante confiante e queria alcançar uma boa classificação para terminar a época...
Voir les 2 photos

Daniel OssDaniel Oss
20-10-2018 11:11:02

Message de Daniel Oss du 20-10-2018Vi ricordate il mio viaggio JustRide che ho condiviso live con voi ad aprile?! Bene! da domani, grazie al team JustRide production, condividerò con voi anche nuovi video e foto...
En voir plus

Fanclub Enzo WoutersFanclub Enzo Wouters
20-10-2018 11:04:11

Message de Fanclub Enzo Wouters du 20-10-2018Uitslag rit 5 : 122e/122 na een dag met heel veel pech, 2 keer geblokkeerde ketting en lek op 40 km van de finish
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
20-10-2018 10:58:06

Message de Team Bahrain Merida du 20-10-2018🇨🇳 Tour of Guangxi
Stage 5️⃣ Liuzhou-Guilin, 212.2 km
🗣️ Giovanni #Visconti "Tough day due to the rain and the many kilometers. It was the longest stage a and the final was...
Voir les 8 photos

Astana Pro TeamAstana Pro Team
20-10-2018 10:55:30

Message de Astana Pro Team du 20-10-2018👉 Astana riders active at the final climb, but yet another sprint finish at stage 5 of Tour of Guangxi

🗣️ "We can be proud of this motivated team." -...
Voir les 3 photos

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
20-10-2018 10:45:11

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 20-10-2018Criterium in Japan!🇯🇵
🔜 Morgen de wegwedstrijd

P.S. Wat vind je van Koens speciale Bianchi?👨🏼‍🎨
Voir les 4 photos

Tomasz MarczyńskiTomasz Marczyński
20-10-2018 10:33:40

Message de Tomasz Marczyński du 20-10-2018Missing You... #cycling #cyclinglife #ciclismo #lottosoudal #tissot #rudyproject #hjcsports #mountains #passion #love
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
20-10-2018 10:30:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 20-10-2018Nella prima prova di Coppa del mondo a Saint Quentin scende in pista nello scratch il nostro giovane nuovo innesto Ivo Oliveira 💪💪💪#uaetilovvo #PROVARCISEMPRE
En voir plus

Matteo TrentinMatteo Trentin
20-10-2018 10:28:01

Message de Matteo Trentin du 20-10-2018Bam! First one with the european jersey on (and with my @mitchelton_scott team) So happy about that! Big thanks to @lukamezgec for the perfect leadout!
Finished this rollercoaster year with...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
20-10-2018 10:16:24

Message de Team Bahrain Merida du 20-10-2018teambahrainmerida.com : Guilin, Saturday 20th October – The longest stage in this Tour of Guangxi, last year we finished with a bunch sprint, and this year we have a similar...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
20-10-2018 10:11:56

Message de Mitchelton-SCOTT du 20-10-2018Impressive fourth for Stannard at the Japan Cup Criterium : REPORT: “Today’s experience of racing in Japan was awesome. The fans here are crazy in the best possible way and...
En voir plus

Alex KirschAlex Kirsch
20-10-2018 10:11:02

Message de Alex Kirsch du 20-10-2018UC DIPPACH Indoor Cycling:

Geschwenn ass et nées esou weit. Den 17. November lued ierch den Uc Dippach an d‘Mierscher Gemeng op den Indoor Cycling an. Notzt Geléegenhéet fir Hautnoo mam...
En voir plus

Silvan DillierSilvan Dillier
20-10-2018 10:08:22

Message de Silvan Dillier du 20-10-2018one more day in the breakaway and back in the ⚪️🔵 polka dot jersey.
champagne shower was secured 😜 #NoGlovesNeeded

Ein weiterer Tag in der Spitzengruppe und zurück im ⚪️🔵 Punktetrikot.
Die Champagnerdusche...
Voir les 2 photos

Fan Club Anthony DelaplaceFan Club Anthony Delaplace
20-10-2018 10:04:43

Message de Fan Club Anthony Delaplace du 20-10-2018Pause déjeuner pour tous les bénévoles, tout est prêt pour vous accueillir avec une belle journée en perspective ! 🚴‍♂️🚴‍♂️☀️
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
20-10-2018 10:00:02

Message de Le Tour de France du 20-10-2018🔎 #TDF2019 🔍

Au Menu #TDF2019 😋🔽

Cuisiné par Pierre Gagnaire

📸: Bengale
En voir plus

Il LombardiaIl Lombardia
20-10-2018 10:00:01

Message de Il Lombardia du 20-10-2018One week ago!
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
20-10-2018 09:58:50

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 20-10-2018Pascal Eenkhoorn was vandaag de strijdlustigste renner in Tour of Guangxi!💪🏼😎

🗣'Helaas kregen we geen vrijgeleide van het peloton en werden we op de top van het laatste klimmetje teruggepakt.'

Meer➡️ http://po.st/cjIjx9
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 20-10-2018🇨🇳#TourofGuangxi

Great ride by Natnael Berhane who finished 8th in today's sprint and remains 10th in the GC.

📝http://bit.ly/2yPNoCZ
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
20-10-2018 09:49:32

Message de Mitchelton-SCOTT du 20-10-2018Trentin shows his late season form to win stage five of the Tour of Guangxi : REPORT: "I am really happy because it is my first win with the team...
En voir plus

Hugo HouleHugo Houle
20-10-2018 09:40:12

Message de Hugo Houle du 20-10-2018Trouver moi ?

J'étais bien placé pour lancer mon sprint au 300m, mais une chute devant m'a apporté ailleur !!

Par miracle, je n'ai même pas une blessure. Plus qu'une...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 20-10-2018Both Rémi Cavagna and Dries Devenyns retained their place in the Tour of Guangxi top 10 overall at the end of a long and hectic stage 5: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/tour-of-guangxi-a-hectic-stage-5/3848
#WayToRide
Photo: GettySport
En voir plus

Marco Canola fans clubMarco Canola fans club
20-10-2018 09:29:37

Message de Marco Canola fans club du 20-10-2018Marco Canola fans club a partagé 3 photos.
Voir les 3 photos

Jan Polanc-PoldeJan Polanc-Polde
20-10-2018 09:27:47

Message de Jan Polanc-Polde du 20-10-2018Današnja predzadnja 5. etapa Tour of Guangxi 2018, se je končala malo nesrečno za našega šampiona Jan Polanc-Polde. Namreč je bil udeležen padca med šprintom zadnjih 200m do cilja, na...
Voir les 3 photos

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 20-10-2018Bon anniversaire Julien Stassen👏🏻🎂
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
20-10-2018 09:15:16

Message de UAE Team Emirates Supporters du 20-10-2018Brutta caduta in volata, per fortuna senza quasi nessuna conseguenza, per il nostro Jan Polanc. Tanta paura, ma solo qualche sbucciatura. Indistruttibile Jan 💪💪💪#uaetilovvo
Voir les 4 photos

Fanpage Bart De ClercqFanpage Bart De Clercq
20-10-2018 09:11:13

Message de Fanpage Bart De Clercq du 20-10-2018WielerVerhaal : Zowel Bart als Sofie ondergingen deze week een ingreep in het ziekenhuis. Bij beiden verliep alles naar wens en ze zijn ondertussen thuis verder aan het herstellen. Hieronder...
En voir plus

Davide MartinelliDavide Martinelli
20-10-2018 09:03:32

Message de Davide Martinelli du 20-10-2018Today 212 km stage.. for the end of the season this is crazy 🤪🤪🤪 and more then half stage under the rain 🌧 !! Double crazy 😜 !!
Tomorrow last round...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 20-10-2018Prima vittoria con la maglia di campione europeo per Matteo Trentin #TourofGuangxi

E vinto bene mi pare!
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
20-10-2018 09:00:33

Message de BORA-hansgrohe du 20-10-2018📝 REPORT: Pascal Ackermann takes second & hence the lead in the sprint classification of the Tour of Guangxi - read on here: https://bit.ly/2yq1YSt
----
📝 BERICHT: Pascal Ackermann sprintet auf...
Voir les 2 photos

CCC TeamCCC Team
20-10-2018 08:57:26

Message de CCC Team du 20-10-2018Roelandts Just Outside Top Ten After Hectic Finale on Longest Stage of Tour of Guangxi - BMC Switzerland : "...with 800 meters to go, I got a little blocked in...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
20-10-2018 08:55:30

Message de Team INEOS du 20-10-2018Moscon retains Guangxi lead : Gianni Moscon retained the overall lead at the Tour of Guangxi after ticking off a tricky penultimate stage with the help of his teammates
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 20-10-2018tuttobiciweb.it : Nella tappa più lunga della corsa, il campione europeo si impone con una bella volata
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
20-10-2018 08:50:52

Message de Team Sunweb du 20-10-2018"I made it over the top of the hill section with the best 70 riders here and still had three riders with me so was in with a good chance...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 20-10-2018twitter.com : “#TourofGuangxi: @MATTEOTRENTIN mette il sigillo sulla quinta tappa https://t.co/whwmnXqwnA”
En voir plus

Isabelle BeckersIsabelle Beckers
20-10-2018 08:44:53

Message de Isabelle Beckers du 20-10-2018From a very long time ago,
when we were dancing on the podium,
playing ball games in the shop where we worked during weekends,
shared morning routines in the bathroom,
laughed with our own...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
20-10-2018 08:41:00

Message de The Tour Of Britain du 20-10-2018Heading out for ☕ this morning? Well why don't you grab a copy of November's Procycling magazine to enjoy, complete with a lovely photo special from this year's #OVOToB by...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 20-10-2018La prima in maglia di campione europeo....
The first with the european champ jersey!
Voir les 2 photos

Damiano CunegoDamiano Cunego
20-10-2018 08:35:07

Message de Damiano Cunego du 20-10-2018Ragazzi e’ La mia ultima gara in assoluto da Professionista .
Il Criterium di Utsunomiya .
Non ho potuto resistere Per fare una foto con i campioni del Keirin , famosa disciplina...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
20-10-2018 08:34:59

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 20-10-2018🇯🇵🚴‍♂️ #JapanCup terzo posto per Marco Canola al criterium di questo sabato che precede l'attesa #JapanCup road race!
Premio alla carriera per Damiano Cunego.

Third place for Marco Canola in Japan Cup...
Voir les 3 photos

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
20-10-2018 08:27:54

Message de UAE Team Emirates du 20-10-2018‪🇨🇳 Tour of Guangxi Bab luck today for Jan Polanc , who got involved in a crash at -200 mt. However he is still in 11th place in the GC....
Voir les 4 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
20-10-2018 08:26:41

Message de UAE Team Emirates Supporters du 20-10-2018Quinta tappa Tour of Guangxi. Ennesimo arrivo in volata, oggi il nostro bravissimo Aleksandr Riabushenko ha provato a scrivere il suo nome tra i primi dell' ordine d' arrivo. Coi...
Voir les 4 photos

Marco Canola fans clubMarco Canola fans club
20-10-2018 08:13:34

Message de Marco Canola fans club du 20-10-2018Japan Cup Criterium
Voir les 2 photos

John DegenkolbJohn Degenkolb
20-10-2018 08:08:23

Message de John Degenkolb du 20-10-2018Yeah!! what a race.. what a season.. It was a long one and I am so happy that 2018 ends like it started.. with a win. Another super Trek-Segafredo team...
En voir plus

Jens KeukeleireJens Keukeleire
20-10-2018 08:07:31

Message de Jens Keukeleire du 20-10-2018Feeding mommy #nutella #holidays #offseason
En voir plus

Manuele MoriManuele Mori
20-10-2018 07:55:47

Manuele è in Giappone per il Criterium della Japan Cup, dove è stato invitato dagli organizzatori e correrà in una squadra mista, vista l'assenza della UAE.
Domenica alla Japan Cup...

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 20-10-2018Matteo Trentin si aggiudica la quinta tappa del Tour of Guangxi 2018 e può finalmente alzare le braccia al cielo con la maglia di campione europeo. L’atleta della Mitchelton-Scott si...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 20-10-2018VITTORIA! Matteo Trentin vince la 5° tappa
Grande!
Matteo take the victory! Great!
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
20-10-2018 07:42:25

Message de Mitchelton-SCOTT du 20-10-2018#TourofGuangxi Yes Matteo Trentin shows his late season form to win stage 5 💥🇨🇳👏🏻
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
20-10-2018 07:33:00

Message de Team Novo Nordisk du 20-10-2018Episode 11: Phil Southerland : "What is it in life you want to do? Realize that taking good control of your #diabetes is going to enable that to happen.”

🎧 Phil...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 20-10-2018La tappa di oggi!
Today stage.......
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
20-10-2018 06:32:40

Message de Team Bahrain Merida du 20-10-2018🇨🇳 Tour of Guangxi
Stage 5️⃣ Liuzhou-Guilin, 212.2 km
☔ Our boys were getting ready for a rainy day this morning.
Voir les 8 photos

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
20-10-2018 06:32:23

Message de UAE Team Emirates du 20-10-2018Our soigneurs hand out musettes bag to Aleksandr Riabushenko at the feed zone at the stage 5 Tour of Guangxi 🇨🇳 . #UAETeamEmirates #TourofGuangxi
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
20-10-2018 06:16:18

Message de CCC Team du 20-10-2018#JapanCup When Alberto Bettiol is in charge of the tunes 🕺 😂
Voir la vidéo

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
20-10-2018 05:00:01

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 20-10-2018🍾 Auguri di buon compleanno al General Manager del team Francesco Pelosi e al giovane atleta nipponico Hiroki Nishimura!

🍾 Happy Birthday to our General Manager Francesco Pelosi and to the...
Voir les 2 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
20-10-2018 03:20:02

Message de UAE Team Emirates Supporters du 20-10-2018Presentazione Japan 🇯🇵 Cup. Il nostro Manuele Mori unico nostro portacolori in questa manifestazione, tornato dopo 2 anni di assenza in Giappone, dove è venerato come una rockstars, si è...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
20-10-2018 02:52:17

Message de CCC Team du 20-10-2018🇨🇳 As we wait for the flag to drop on #TourofGuangxi stage 5, here’s a few more photos from stage 4 yesterday with Stefan Küng out in front. #Ride_BMC 📷...
Voir les 4 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
20-10-2018 02:13:01

Message de Mitchelton-SCOTT du 20-10-2018TODAY: #TourofGuangxi stage 5, 217km from 4.40am CEST (10.40m CST/11.45am AEDT)
& #JapanCup 15lap criterium, 33.8km from 8.30am CEST (3.30pm JST/AEDT)
Voir les 2 photos

CCC TeamCCC Team
20-10-2018 01:32:21

Message de CCC Team du 20-10-2018🇨🇳 The penultimate stage of #TourofGuangxi is also the longest with 212.2km and four categorized climbs on the cards for stage 5. Take a closer look at what’s coming up...
Voir les 2 photos

Accès aux messages par jour

October 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

September 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30