ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Brent BookwalterBrent Bookwalter
23-10-2018 23:04:37

Message de Brent Bookwalter du 23-10-2018WALKING in the woods with a 👌🏼 crew @ Asheville, North Carolina
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
23-10-2018 22:33:37

Message de Trek-Segafredo du 23-10-2018We are thrilled to announce that Peter Stetina has renewed his contract for one more year!

He's been a valuable teammate all year and we are happy to have him...
Voir les 8 photos

Team SunwebTeam Sunweb
23-10-2018 21:23:43

Message de Team Sunweb du 23-10-2018"I'm happy with my first podium of the season! I hoped to stay in Lars' wheel but after he had a small gap it wasn't possible to catch him again."...
En voir plus

José GonçalvesJosé Gonçalves
23-10-2018 20:30:31

Message de José Gonçalves du 23-10-2018Deixo-vos os highlights from Velon CC da etapa aonde integrei a fuga do dia! Dia duro sobre condições atmosféricas "menos favoráveis" no Tour de Guangxi😂😂

Boa semana
Voir la vidéo

Alexandre GeniezAlexandre Geniez
23-10-2018 20:20:06

Message de Alexandre Geniez du 23-10-2018[Retour sur la saison 2018]
🗓️ 28 janvier
🚩 GP La Marseillaise 🇨🇵 ️
➡️🥇

📸 Frédéric Machabert
En voir plus

Michael Woods Pro CyclistMichael Woods Pro Cyclist
23-10-2018 19:03:03

Message de Michael Woods Pro Cyclist du 23-10-2018Getting some much needed TLC from @ldmahler @themvmtco
.
.
.
.
.
.
#offseason #chiro #ottawa #glebe #theglebe #gettingmybodyright #adjustment
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
23-10-2018 18:45:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 23-10-2018Nella classifica World Tour per teams concludiamo la stagione 2018 al 12° posto, 3 posizioni meglio che il 2017. Piccola consolazione per l' andamento di un' annata che seppur, non...
En voir plus

Grand Prix De DenainGrand Prix De Denain
23-10-2018 18:33:10

Message de Grand Prix De Denain du 23-10-2018C’est avec une réelle émotion que nous venons d’apprendre le décès de Roger VALANSOMME.

Amoureux, passionné et très impliqué dans notre sport, il était proche du Grand Prix de Denain.

A...
En voir plus

Julien BernardJulien Bernard
23-10-2018 18:06:33

Message de Julien Bernard du 23-10-2018Ma saison 2018 est donc terminée, merci pour votre soutien tout au long de l’année ! Rendez-vous en 2019 !
En voir plus

Jens Debusschere FansJens Debusschere Fans
23-10-2018 18:04:10

Message de Jens Debusschere Fans du 23-10-2018Dag beste JDB-volgers!

Via de afbeelding in bijlage maken we jullie graag warm voor ons volgende evenement. Dit in samenwerking met wielertoeristenclub de Daiseltrappers.

Alle noodzakelijke info vind je op de afbeelding.

Grtz,
the...
En voir plus

Valentin MadouasValentin Madouas
23-10-2018 18:00:13

Message de Valentin Madouas du 23-10-2018📈 En cette période hivernale, retour en quelques chiffres sur ma première saison professionnelle au sein de l’Équipe cycliste Groupama–FDJ :

〰️ 2️⃣3️⃣ 6️⃣0️⃣0️⃣ kilomètres parcourus depuis le 1 janvier,...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
23-10-2018 17:33:16

Message de Team INEOS du 23-10-2018Day one done at October Camp. Preparation for 2019 is underway...
Voir les 5 photos

Jens KeukeleireJens Keukeleire
23-10-2018 17:31:42

Message de Jens Keukeleire du 23-10-2018@sheena and her boys. So hapoy to have you in my life for 11 years allready!!! #whatawoman #whatafamily
En voir plus

Nico DenzNico Denz
23-10-2018 17:01:36

Message de Nico Denz du 23-10-2018After we walked 18k yesterday we took it easy today #kirchturm #sauna #spa #pool #infinity #infinitypool #infinitygoals #nature #natur #berge #mals @vinschgau_valvenosta @garberhof #churburg @churburg #swimming #relax #erholung #recovery #offseason...
En voir plus

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
23-10-2018 16:40:30

Message de Grands Prix Cyclistes du 23-10-2018Vélo Cartel Café Cycliste : Les cyclistes professionnels entrent en période OFF SEASON afin de prendre du repos et bien amorcer la saison 2019 qui arrivera très vite ! De...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
23-10-2018 16:02:23

Message de Equipe Arkéa Samsic du 23-10-2018Balade Fortuneo-Samsic - Team Fortuneo Samsic : Réservez votre dimanche 25 novembre pour pédaler avec les pros !

Pour la 4ème année consécutive, l’équipe organise sa balade annuelle. Un moment...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
23-10-2018 15:55:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 23-10-2018La stagione 2018 è terminata, 9 vittorie, 5 per Kristoff, due per Martin, una per Ulissi e Consonni più il campionato nazionale 🇳🇴 su strada vinto da Laengen e quello...
En voir plus

Björn ThurauBjörn Thurau
23-10-2018 15:54:04

Message de Björn Thurau du 23-10-2018Thurau: “Man soll sehen, dass ich noch da bin“ | radsport-news.com : https://www.radsport-news.com/sport/sportnews_112427.htm
En voir plus

Michael GoglMichael Gogl
23-10-2018 15:45:25

Message de Michael Gogl du 23-10-2018Touristen Modus - ON.

Eingetroffen in Madison nach einer langen Anreise. Aber das was wir hier bei Trek sehen dürfen ist es wert. Wahnsinn da mal hinter die Kulissen zu blicken....
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
23-10-2018 15:41:21

Message de Mario Cipollini du 23-10-2018È stata una splendida esperienza che mi ha emozionato , ma soprattutto stimolato a fare ancora di più .
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
23-10-2018 15:10:12

Message de Rally UHC Cycling du 23-10-2018Q&A: Danny Pate looks back on two decades of pro racing : "All of me is out there on the road."
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
23-10-2018 15:02:46

Message de Team INEOS du 23-10-2018Coming soon...

The Team Sky Crossbar Challenge! Who's your money on? 🙈⚽
Voir les 3 photos

Tour de SuisseTour de Suisse
23-10-2018 14:55:00

Message de Tour de Suisse du 23-10-2018Nous souhaitons Gregory Rast & Michael Schär tous les bons et nous remercions pour toutes ces années de cyclisme ! Grand respect les gars !!!
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
23-10-2018 14:54:02

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 23-10-2018Debutto amaro per la Bardiani-CSF al Tour of Hainan 🇨🇳 Nonostante il grande lavoro il #GreenTeam è rimasto taglia fuori dai giochi nella volata finale a causa di una caduta...
Voir la vidéo

Rui CostaRui Costa
23-10-2018 14:41:23

Message de Rui Costa du 23-10-2018O ambiente do evento solidário desde dentro.
Que bonito dia de ciclismo 🤗
Voir la vidéo

Rui CostaRui Costa
23-10-2018 14:36:08

Message de Rui Costa du 23-10-2018Novas fotos :)
Amigos do Rui Costa / Husqvarna
Voir les 8 photos

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 23-10-20181er Juin 2018 - Rozanne Slik remporte la 5ème étape du Lotto Thüringen Ladies Tour 🍺

PIC I Velofocus
#RideAndShine
Voir les 3 photos

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 23-10-2018🚨 Dernières places disponibles !

Cours de cuisine et dégustation avec Jérémy Roy et Arnaud Démare : c'est "MasterClass by Sean Fowler" et c'est ce jeudi 25 octobre prochain à Paris...
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
23-10-2018 14:26:32

Message de Adriano Malori du 23-10-2018Ci son momenti nella vita in cui le cose ti si presentano chiare davanti agli occhi ...Oggi per esempio mi è parso chiaro che un sacchetto di mangime per gatti...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
23-10-2018 14:00:01

Message de Team Novo Nordisk du 23-10-2018"There was a tricky left-hand corner with 1km to go. Half the peloton got caught up in that, so there's a lot people getting the same time."

Our stagiaire Declan Irvine...
Voir la vidéo

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
23-10-2018 13:58:23

Message de Israel Cycling Academy du 23-10-2018Sprint stoppage in China 🇨🇳: stage 1 report .

We got the right plan today in the opener of the Tour of Hainan, and actually it looked that it might...
Voir les 7 photos

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
23-10-2018 13:45:39

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 23-10-2018#TourofHainan Great job, great day 🥇
#LoveMyWilier #EnjoYouRide #BrytonSport
Voir les 6 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
23-10-2018 13:20:20

Message de UAE Team Emirates Supporters du 23-10-2018Strappa un rinnovo contrattuale per un anno anche il bravissimo Rory Sutherland. In questa stagione, a 36 anni, l' Australiano si è sempre fatto trovare pronto lavorando per il team...
Voir les 4 photos

Team INEOSTeam INEOS
23-10-2018 13:09:50

Message de Team INEOS du 23-10-2018We’re excited to kick off our October camp at St. George's Park with Sir Dave Brailsford presenting a personalised Team Sky jersey to England football team manager Gareth Southgate 🦁🦁🦁
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
23-10-2018 12:43:26

Message de Team Novo Nordisk du 23-10-2018REPORT: Hot Start at Tour of Hainan : Team Novo Nordisk kicked off our final race of 2018 today, with a fast-paced, 90km circuit race at China's Tour of Hainan....
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
23-10-2018 12:12:23

Message de Team Novo Nordisk du 23-10-2018This week, the world's first all-#diabetes pro cycling team takes on China's 9-day Tour of Hainan. 🇨🇳
Voir la vidéo

Daniel OssDaniel Oss
23-10-2018 11:57:58

Message de Daniel Oss du 23-10-2018LA PARTENZA ° Just Ride è un po’ come tornare alla base della passione per la bicicletta, in fondo è stato come ricominciare a fare le cose che facevo da...
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
23-10-2018 11:46:03

Message de Le Tour de France du 23-10-2018🔎 #TDF2019 🔍

Au Menu #TDF2019 😋🔽

Cuisiné par Pierre Gagnaire

📸: Bengale
En voir plus

Tour de BretagneTour de Bretagne
23-10-2018 11:33:49

Message de Tour de Bretagne du 23-10-2018Quel plaisir de retrouver ainsi Adrien Costa moins de 3 mois après son terrible accident de randonnée. Quelle force de caractère !
Photos Chris Blevins
Voir les 2 photos

Ted KingTed King
23-10-2018 11:28:20

Message de Ted King du 23-10-2018Back in Girona and it’s 👌
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
23-10-2018 11:24:56

Message de The Tour Of Britain du 23-10-2018📸 Did you watch this year's OVO Energy Tour of Britain on Providence Lane in Bristol?

It looks like it hurt the world's best riders 🔥🔥🔥!

Photo: SW Pix

#OVOToB
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
23-10-2018 11:07:25

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 23-10-2018TOUR OF HAINAN: JAKUB MARECZKO SUBITO A SEGNO

Una volata eccellente al termine di una giornata perfetta. Jakub Mareczko ricomincia da dove aveva finito poco più di una settimana fa conquistando...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
23-10-2018 11:06:01

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 23-10-2018TOUR OF HAINAN: JAKUB MARECZKO HAS WON THE FIRST STAGE

An excellent sprint at the end of a perfect day. Jakub Mareczko restarts from where he finished just a week ago...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
23-10-2018 11:06:00

Message de The Tour Of Britain du 23-10-2018Team Dimension Data for Qhubeka's Mark Renshaw turns 3⃣6⃣ today 🎂.

Here he is winning Stage 2⃣ into Llandudno in 2⃣0⃣1⃣4⃣...

#OVOToB
Voir la vidéo

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
23-10-2018 10:58:17

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 23-10-2018🔄 Après l'ouverture de la Coupe du Monde sur piste à Saint-Quentin-en-Yvelines, Adrien Garel et Bryan Coquard se sont envolés vers Milton - Canada pour y disputer la deuxième manche...
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
23-10-2018 10:36:01

Message de Audrey Cordon-Ragot du 23-10-2018Celebrating our last night as a Team @wigglehigh5 !
Thanks for those 4 years full of memories, I’ll never forget 🙏 @ Guilin
En voir plus

Milano SanremoMilano Sanremo
23-10-2018 10:30:01

Message de Milano Sanremo du 23-10-2018Curva dopo curva, non mollando un centrimetro.
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
23-10-2018 10:13:14

Message de Giro d'Italia du 23-10-2018📸 Waiting that moment! 📸

#Giro
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
23-10-2018 10:08:00

Message de Team Bahrain Merida du 23-10-2018MATEJ MOHORIC: TIPS TO RISE - SportPlusHealth : https://www.sportplushealth.com/blog/matej-mohoric-tips-to-rise/
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
23-10-2018 10:00:01

Aiutateci a capire con questo sondaggio, cosa sta facendo il Morino. Se avete altre opzioni scrivetele pure nei commenti. Grazie 😜😉🤭

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 23-10-2018Elia Viviani finished this tremendous season with 18 victories in the bag, some of the most memorable being notched up in the iconic Italian Champion jersey. Each of these has...
Voir les 4 photos

Volta a PortugalVolta a Portugal
23-10-2018 09:38:11

Message de Volta a Portugal du 23-10-2018Video KIA - 80ª Volta a Portugal Santander 2018

#kia #voltaaportugal #voltaaportugalsantander2018 #volta #Thisiscycling #Lisbon #lisbonevents #lisboa #Portugal #portugallovers #bicicleta #ciclismo #cycling #FPC #UCI #roadcycling #bike #sport #cyclinglife #pedal #cyclist #cyclingportugal...
Voir la vidéo

Rui CostaRui Costa
23-10-2018 09:16:13

Message de Rui Costa du 23-10-2018Two UAE contract renewals: Rui Costa & Rory Sutherland - UAE team Emirates : Bom dia amigos :)
Aquele abraço para cada um de vocês 🤗
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
23-10-2018 09:03:13

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 23-10-2018📷 L'album completo della 🇯🇵 Japan Cup Cycle Road Race.
#OrangeBlue
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
23-10-2018 08:37:45

Message de UAE Team Emirates Supporters du 23-10-2018🎉🎉 Una bella notizia arriva dal team. Il nostro campione🏆 Rui Costa 🇵🇹 ha rinnovato per un anno. Sicuramente per Rui 🚴‍♂️❤️ la prossima annata, sarà quella delle rivincite....
Voir les 4 photos

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
23-10-2018 08:31:29

Message de UAE Team Emirates du 23-10-2018Two UAE contract renewals: Rui Costa & Rory Sutherland - UAE team Emirates : ✌️The two contract renewals add to the robust UAE Team Emirates structure for the 2019 season.

Rui...
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
23-10-2018 08:25:47

Not the way I wanted to finish Stage 1 here at Tour of Hainan caught up in a crash at 500m to go. Team rode well in support and I’m...

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
23-10-2018 08:22:50

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 23-10-2018#TourOfHainan Celebration time! #LoveMyWilier #EnjoYouRide #BrytonSport
Voir la vidéo

Davide CimolaiDavide Cimolai
23-10-2018 08:13:14

Message de Davide Cimolai du 23-10-2018Un sogno realizzato, un emozione infinita, una giornata unica che ricorderò per sempre ♥️
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 23-10-2018‪After an impressive stint as a stagiaire for Quick-Step Floors, Mikkel Honoré has been rewarded with a pro contract, so join us in giving him a warm welcome: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/quick-step-floors-sign-mikkel-honor/3851‬
‪Photo: GettySport
En voir plus

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
23-10-2018 07:46:50

Message de Team Androni Giocattoli du 23-10-2018Al Tour of Hainan cominciamo con il terzo posto di Manuel Belletti.
En voir plus

Laurens Ten DamLaurens Ten Dam
23-10-2018 07:43:24

Message de Laurens Ten Dam du 23-10-2018Boom. Aftermovie online. Early bird special for 2019 open at the LtD Gravel Raid page!
Voir la vidéo

Lex AlbrechtLex Albrecht
23-10-2018 07:21:44

Message de Lex Albrecht du 23-10-2018The off-season has officially begun and I’m taking a break, spending my week of vacation in Hong Kong!
Voir les 4 photos

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
23-10-2018 07:19:50

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 23-10-2018#TourofHainan JAKUUUUB MAREEECZKO! La prima tappa è nostra!
First stage goes to Jakub Mareczko

#LoveMyWilier #EnjoYouRide #BrytonSport
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
23-10-2018 07:18:12

Message de Tour de Pologne du 23-10-2018Tour de Pologne - Wyścig kolarski : Who is 2018 UCI World Tour🏆 winner?
Simon Yates who gave us all a lot of thrill, during #TDP2018👏🏻
British rider won the last...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
23-10-2018 07:10:21

Message de Mitchelton-SCOTT du 23-10-2018SEASON WRAP: 1st Grand Tour victory amongst Mitchelton-SCOTT’s record 38-win season in 2018

“Our record this season is the result of the hard work by everyone in this organisation for many...
En voir plus

Michael KolarMichael Kolar
23-10-2018 07:01:03

Message de Michael Kolar du 23-10-2018Coming soon! Behind the scenes: watching @ewiaproduction
Do his thing and making sure new cycling model @jxx_w looks serious enough 😁
.
.
#cyclinglife #cyclingshots #cycling #bike #fixedgear #enduromtb
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
23-10-2018 06:13:00

Message de Ondřej Cink du 23-10-2018#Repost @cyklotrenink with @get_repost
・・・
We are looking forward to this @ondrejcink express jumping to the next season! 💪 #gogocinky #cycling #reprezentacemtb #sidi #mountainbike #racing
En voir plus

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
23-10-2018 06:00:12

Message de Team Androni Giocattoli du 23-10-2018Si corre ancora… Ecco i nostri impegnati al Tour of Hainan in Cina. Tra poco si concluderà la prima tappa. Forza Androni Giocattoli Sidermec!
En voir plus

Elena CecchiniElena Cecchini
23-10-2018 05:54:14

Message de Elena Cecchini du 23-10-2018#innamorata ❤️❤️
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM