ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
24-10-2018 23:52:17

Message de Taylor I have a crush on your soul.

Honestly if you ever have the chance to meet my beautiful fiancé. Count your self lucky, she will change how you view the...
En voir plus

Christian KneesChristian Knees
24-10-2018 22:11:55

Message de Christian Knees du 24-10-2018October camp done ✅
Back to business soon, #wintertraining
En voir plus

Tomasz MarczyńskiTomasz Marczyński
24-10-2018 22:09:42

Message de Tomasz Marczyński du 24-10-2018LIFE! MY LIFE! #emotions #life #love #passion #vida #pasion #emociones #deporte #sport #cycling #ciclismo #competition #fight #pain #joy #adrenaline #happiness #felicidad #cyclist #ciclista #sportsman #victory #victoria #suffering #lottosoudal #race #carrera...
En voir plus

Grand Prix de PlouayGrand Prix de Plouay
24-10-2018 21:51:14

Message de Grand Prix de Plouay du 24-10-2018ouest-france.fr : Adrien Costa avait été victime d'un grave accident d'escalade, l'été dernier. Le cycliste américain avait dû être amputé d'une partie de la jambe. Trois mois après, le vainqueur...
En voir plus

Message de Bruno Sancho - Página de Atleta du 24-10-2018Manteigas, ultima prova pontuavel Taça Portugal XCM .
Um dia para esqueçer😭😢😠

Obrigado a todos pelo apoio.💪🖒

Korpo Activo Btt / U.D. Lorvanense

Protek Portugal
#3action
@Juzo
Compressana
Raiz da Aventura
New Race
R2 Iberica
@R&M Bike Store
ND Tuned
NUTRIXXION Portugal
Voir les 4 photos

Drapac CyclingDrapac Cycling
24-10-2018 21:03:00

Message de Drapac Cycling du 24-10-2018At the conclusion, of the 2018 season, Michael Drapac will concentrate his sponsorship and sporting efforts on his Australian-based holistic development team.

Drapac Capital Partners came on board as a title...
En voir plus

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
24-10-2018 21:00:56

Message de Team Androni Giocattoli du 24-10-2018Al Tour of Hainan oggi potevamo anche essere un po' più fortunati… Il nostro Fausto Masnada, a lungo in fuga, ripreso a 100 metri dalla linea del traguardo!!! Peccato. Ma...
Voir les 6 photos

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
24-10-2018 21:00:34

Message de UAE Team Emirates du 24-10-2018🙌Welcome #FernandoGaviria, who joins #UAETeamEmirates' cycling project!

From tomorrow until Tuesday 30 October, he'll attend in UAE 🇦🇪 the team's camp with all his new mates.
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
24-10-2018 21:00:30

Message de Vitor Gamito du 24-10-2018Falta muito para Dezembro? 😍

https://youtu.be/c0yjytlwfKg

#scottransom
Voir la vidéo

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 24-10-2018🔥BREAKING NEWS🔥

We are thrilled to announce that sprint legend Mark Cavendish 🇮🇲 has extended his contract with Team Dimension Data for Qhubeka.

📝Full details of that extension & reaction here: https://bit.ly/2yB27m1

#BicyclesChangeLives
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
24-10-2018 20:15:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 24-10-2018Prendiamola a ridere !!!! 😂😂😂😂😂😂😂
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
24-10-2018 19:47:00

Message de Rally UHC Cycling du 24-10-2018One of our favorite rides... where is it? Where's your favorite ride? 🌴
Voir la vidéo

Stefan DeniflStefan Denifl
24-10-2018 19:36:58

Message de Stefan Denifl du 24-10-2018// Besser hätte ich es mir nicht wünschen können - 2019 mit dem CCC Team zurück in der höchsten Liga des Radsports

Das polnische Unternehmen CCC Shoes & Bags ...
En voir plus

Geraint ThomasGeraint Thomas
24-10-2018 19:26:05

Message de Geraint Thomas du 24-10-2018Yesterday was one of the hardest birthdays but I don’t know anyone as beautiful, kind and generous as @saraels90 #luckyluckyman
En voir plus

Ramunas NavardauskasRamunas Navardauskas
24-10-2018 19:09:51

Message de Ramunas Navardauskas du 24-10-2018Off season mountain ride with Maxim ! 🥇🥇🚴🏻‍♂️
En voir plus

Daniel FreitasDaniel Freitas
24-10-2018 18:49:09

Message de Daniel Freitas du 24-10-2018Quero agradecer a todos os meus companheiros e às pessoas que englobavam este projecto, nestes últimos 3 anos, foram bons momentos que partilha mos juntos! Sem esquecer a minha família...
Voir les 2 photos

Marcel KittelMarcel Kittel
24-10-2018 17:33:59

Message de Marcel Kittel du 24-10-2018Costa Brava ride together with @janfrodeno. 4,5 hours of sun, good talks and beautiful landscape. Every day should be like this! 👊🏼

@ Catalonia, Spain
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
24-10-2018 17:30:01

Message de UAE Team Emirates Supporters du 24-10-2018💣😠In un post solo, vorremmo racchiudere tutto il malessere per una scelta assurda. Se già l' anno scorso lasci partire un campione come Mohoric e dopo anni di fatica...
Voir les 4 photos

Tour des FjordsTour des Fjords
24-10-2018 17:12:17

Message de Tour des Fjords du 24-10-2018We are happy to announce that the new name will be Tour of Norway and that we extend the race to six days.
W E L C O M E 🚴🌸🌞
📷@mariostiehl...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 24-10-2018Des Classiques aux Grands Tours, Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE roulera sur Eddy Merckx Bikes pour les 2 prochaines saisons

#ALLEZALM #ModernHeritage #EddyMerckx
Voir les 4 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 24-10-2018Smiles, jokes and new friends at the Shamrock Hotel in Tielt, where we are oficially launching "The Wolfpack: 365 days on the road" photo book.
Voir les 5 photos

Damiano CunegoDamiano Cunego
24-10-2018 16:44:40

Message de Damiano Cunego du 24-10-2018Japan Cup 2018 !!!
Criterium
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
24-10-2018 16:44:09

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 24-10-2018‪Le Vital Concept Cycling Club était présent ce mercredi à l’Assemblée Générale du Mouvement Pour un Cyclisme Crédible à #Paris ! ‬

‪L’occasion d’échanger et de collaborer pour perpétuer ce mouvement.

‪#ThereIsNoTry...
En voir plus

Message de Gediminas Bagdonas Bagdzės fan club du 24-10-2018Kitais metais nauji Dviračiai #EddyMerckx. Man jau yra teke važiuoti su vienu tokiu dviračių. Savo karjieros pradzioje kai buvau dar vaikas. Ir važiavau už #Šiaulių komanda. Pas treneri Kęstuti...
Voir la vidéo

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
24-10-2018 16:00:02

Message de Team Novo Nordisk du 24-10-2018"There were a lot of breakaway attempts because there was only one categorized climb today and the riders wanted the jersey."

Joonas Henttala breaks down today's hot and fast stage 2...
Voir la vidéo

Tour des FjordsTour des Fjords
24-10-2018 15:56:55

Message de Tour des Fjords du 24-10-2018Tour des Fjords + Tour of Norway blir til Tour of Norway i 2019|Tour des Fjords : Det er en stor glede å endelig kunne annonsere at navnet på etapperittet...
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
24-10-2018 15:50:22

Message de Adriano Malori du 24-10-2018Come quando fuori piove..... ✌ #testmyself #indoorcycling
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
24-10-2018 15:44:25

Message de Tour de Pologne du 24-10-2018#niepodlegladohymnu 🇵🇱🎵
Wchodzimy w to!
Stulecie odzyskania przez Polskę niepodległości trzeba uczcić wyjątkowo. 11 listopada w samo południe zaśpiewany więc Mazurka Dąbrowskiego. I obiecujemy Wam to pokazać! 😉
Bądźcie z nami, śpiewajcie z...
Voir la vidéo

Message de Victor Campenaerts - Official du 24-10-2018Huldiging Victor Campenaerts
donderdag, 1 november 2018 van 19u - Café Mombasa
huldiging en interview met Victor Campenaerts
feestelijke viering met dj Marky Marc
gratis vat aangeboden door Café Mombasa, Victor tapt de eerste...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
24-10-2018 15:34:05

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 24-10-2018Thank you Moreno!

Looking back on the two seasons of Moreno Hofland in the Lotto Soudal shirt.
Voir les 25 photos

Davide CimolaiDavide Cimolai
24-10-2018 15:33:36

Message de Davide Cimolai du 24-10-2018Grazie a tutti coloro hanno contribuito a rendere meraviglioso e speciale questo giorno indimenticabile ♥️
.
@carlopignatelli_cp
@favoleuomo
@giopelparrucchieri
@djsforparty
@gap_eventi
.
#ilpedrocchino
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
24-10-2018 15:24:50

Message de Team Novo Nordisk du 24-10-2018REPORT: TNN Keeps Cool at Sweltering Stage 2 of Tour of Hainan : Tropical heat ruled the peloton on another hot and fast stage at Tour of Hainan. ☀️🇨🇳
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
24-10-2018 15:24:40

Message de UAE Team Emirates Supporters du 24-10-2018110 volte Filippo Ganna, 110 corse col nostro team, 15.384 km, 2 anni indimenticabili. 💪💪💪💪💪💪#uaetilovvo #northwave
Voir les 14 photos

Brabantse PijlBrabantse Pijl
24-10-2018 15:21:17

Message de Brabantse Pijl du 24-10-2018Vandaag in Het Nieuwsblad
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
24-10-2018 15:11:48

Message de Israel Cycling Academy du 24-10-2018ICA in China 🇨🇳:

The color
The fans,
the heat ,
the work gone to the drains
and the frustration.

When G Boivin was approaching the finish line of the Tour...
Voir les 12 photos

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 24-10-2018Notre effectif pour la saison 2019 est maintenant complet, voici les 13 coureurs qui représenteront nos couleurs l'année prochaine ⤵️

Charlotte BECKER 🇩🇪
Charlotte BRAVARD 🇫🇷
Coralie DEMAY 🇫🇷
Eugénie DUVAL 🇫🇷
Emilia FAHLIN 🇸🇪
Shara...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
24-10-2018 15:04:32

Message de UAE Team Emirates Supporters du 24-10-2018UAE Team Emirates Supporters a partagé 26 photos.
Voir les 26 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
24-10-2018 15:02:38

Message de UAE Team Emirates Supporters du 24-10-2018110 foto a ricordo dei 110 giorni di corsa del nostro Filippo Ganna in maglia Uae 🇦🇪. 💪💪#uaetilovvo
Voir les 30 photos

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 24-10-2018⚡️ANNOUNCEMENT!⚡️

“I’m looking forward to the new season. ..I had my ups and a lot of downs with injury but I’m super-happy that I’m back."

We are delighted to confirm that...
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
24-10-2018 15:02:03

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 24-10-2018Ancora le ruote veloci protagoniste al Tour of Hainan 🇨🇳 La Bardiani-CSF si gioca il successo con Andrea Flash Guardini, che chiude al quarto posto - vittoria al tedesco Carstensen

🏁...
Voir les 4 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
24-10-2018 14:59:20

Message de UAE Team Emirates Supporters du 24-10-2018UAE Team Emirates Supporters a partagé 10 photos.
Voir les 10 photos

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 24-10-2018Confermato il programma di domenica 28 ottobre della pedalata con Matteo Trentin.....ore 9.30 ritrovo al palazzetto dello sport di Borgo Valsugana, alle 10 partenza in direzione Borgo centro quindi ciclabile...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
24-10-2018 14:56:57

Message de UAE Team Emirates Supporters du 24-10-2018Due anni, 110 foto come i suoi 110 giorni di corsa con la maglia Uae, tanti ricordi da rivivere con ogni sua foto. 💪💪💪💪#uaetilovvo
Voir les 30 photos

Simon YatesSimon Yates
24-10-2018 14:24:58

Message de Simon Yates du 24-10-2018cyclingnews.com : Briton looks back on successful 2018 season with Mitchelton-Scott
En voir plus

Andrea Flash GuardiniAndrea Flash Guardini
24-10-2018 14:22:58

Message de Andrea Flash Guardini du 24-10-2018Tour of Hainan - Stage 2
Voir les 4 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 24-10-2018‪Celebrating 25 years of Latexco in cycling with a special press conference featuring Luc Maes, Carole Maes and Patrick Lefevere at the beautiful Latexco Academy.‬
Voir les 3 photos

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
24-10-2018 13:33:02

Message de Israel Cycling Academy du 24-10-2018Fluids in need.

The humid in Tour Of Hainan is so punishing that the riders find themselves desperate to water aid.

Roy Goldstein: “Water and more water and more 💧!...
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
24-10-2018 13:33:01

Message de Taylor Beyond excited to announce the partnership with @spyder_korea for my cycling foot wear. Not only will I be racing and training the 2019 season in @spyder_korea shoes, I will be...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
24-10-2018 12:55:12

Message de Le Tour de France du 24-10-2018🔎 #TDF2019 🔍

Il est presque temps de lâcher le morceau. 😉
Au Menu du #TDF2019 😋🔽

Cooked by Pierre Gagnaire

📸: Bengale
En voir plus

Rui CostaRui Costa
24-10-2018 12:42:12

Message de Rui Costa du 24-10-2018☆☆PASSATEMPO☆☆
Olá amigo(a) :)
Gostas de ciclismo?
Queres um equipamento meu?
-> Então este passatempo é para ti!

Manda-me uma foto que prove que adoras ciclismo para
sponsorruicosta@gmail.com
até domingo, dia 28 de outubro...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
24-10-2018 12:40:33

Message de Mitchelton-SCOTT du 24-10-2018JOB OPPORTUNITY: Social Media & Content Manager : JOB OPPORTUNITY: Are you a Content King or Queen? We want you!

Mitchelton-SCOTT is currently recruiting for a Social Media and...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
24-10-2018 12:30:01

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 24-10-2018🇬🇧 Gli occhiali Velochampion degli #OrangeBlue, ora li trovi anche su Amazon.
Scopri di più 👇🏻
https://www.amazon.it/s?marketplaceID=APJ6JRA9NG5V4&me=A176PQFMI402UY&merchant=A176PQFMI402UY&redirect=true
En voir plus

Jens KeukeleireJens Keukeleire
24-10-2018 12:07:15

Message de Jens Keukeleire du 24-10-2018That time of year again! Preparing for the big @lotto_soudal skate race with @tiesj @campenaertsvictor
Voir la vidéo

Team CofidisTeam Cofidis
24-10-2018 12:00:01

Message de Team Cofidis du 24-10-2018🚨 Emmanuel Morin rejoint la Team Cofidis !

En stage au sein de l'équipe depuis le 1er Août, le coureur de 23 ans signe son premier contrat professionnel pour une durée...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
24-10-2018 11:59:31

Message de Movistar Team du 24-10-2018✍️🇨🇴 Paula Patiño completa la plantilla 2019 de las #MujeresMovistarMolan: 12 ciclistas en busca de grandes retos en el UCI Women’s WorldTour ➡️ movte.am/PaulaPatino
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
24-10-2018 11:49:49

Message de UAE Team Emirates Supporters du 24-10-2018Il primo ricordo di Filippo Ganna❤️. Al Gp Costa degli Etruschi, lui seduto sul sedile del guidatore del bus con a fianco Olly, intento a suonare il clacson 😂 per...
Voir la vidéo

Jesus HernandezJesus Hernandez
24-10-2018 11:43:19

Message de Jesus Hernandez du 24-10-2018Flúor day!!!!
Feliz miércoles!!!!😊😊😊
#sonrielealavida
#enjoythelive
#quererespoder
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
24-10-2018 11:34:18

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 24-10-2018TOUR OF HAINAN: LUCA PACIONI IN FUGA NELLA 2^ TAPPA

Non è stata una grande giornata al Tour of Hainan per la Wilier Triestina – Selle Italia che, complici le non...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
24-10-2018 11:33:06

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 24-10-2018TOUR OF HAINAN: LUCA PACIONI IN THE BREAKAWAY OF THE 2ND STAGE

It hasn’t been a great day at the Tour of Hainan for the team Wilier Triestina – Selle Italia...
En voir plus

Fanclub Louis VervaekeFanclub Louis Vervaeke
24-10-2018 11:01:06

Message de Fanclub Louis Vervaeke du 24-10-2018Beste fans Louis Vervaeke ,

Nu het seizoen erop zit organiseert de FANCLUB terug een FANDAG op zondag 11/11/2018 met naar jaarlijkse gewoonte een fietstocht samen met Louis.
We starten...
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
24-10-2018 10:46:03

Message de Rachel Neylan du 24-10-2018A U T U M N evenings 🍂🍃🍁
.
.
.
Can't help but marvel and appreciate the beauty and precision when the season changes here! 🤗👌🏼
.
.
.
These shots capture my absolute favourite hour...
En voir plus

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
24-10-2018 10:18:17

Message de Sonny Colbrelli du 24-10-2018Benvenuta al mondo Vittoria.
Tu sei la “vittoria” più bella della mia vita. ❣️
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
24-10-2018 10:08:05

Message de Team Sunweb du 24-10-2018More coaching updates for 2019; Morten Bennekou and Adriaan Helmantel leave the team to take on new challenges elsewhere. Thanks for everything guys and good luck!

➡️ teamsunweb.com/thanks-adriaan-morten
Voir les 2 photos

Il LombardiaIl Lombardia
24-10-2018 10:00:01

Message de Il Lombardia du 24-10-2018Como Lake! What a beautiful scenario for a race!
En voir plus

David MenutDavid Menut
24-10-2018 09:58:04

Message de David Menut du 24-10-2018Scott addict rc10 2018, vente occasion vélo route course - Troc-Vélo : Les Vélos du club de DN1 de Scott Creuse Oxygène Guéret sont en ventes. Plusieurs tailles et différents...
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
24-10-2018 09:50:29

Message de Brenton Jones du 24-10-2018‪5th today. The team got to the front & took up the lead out strongly, but we were swamped at 600m to go on the uphill drag to the line....
En voir plus

Quentin Jauregui OfficielQuentin Jauregui Officiel
24-10-2018 09:42:15

Message de Quentin Jauregui Officiel du 24-10-2018🍺 Bonjours les amis cyclistes.

A l'occasion de ma randonnée, le Fan Club met en vente une cuvée spéciale en quantité limitée !
Les bénéfices des ventes serviront à financer les...
Voir les 2 photos

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
24-10-2018 09:34:32

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 24-10-2018The Lotto Soudal WorldTour team gathered 25 victories this season
Voir les 36 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
24-10-2018 09:18:53

🇪🇦 - #TDF2019 – 1⃣0⃣0⃣años del Maillot Amarillo💛

➡¿Las ciudades etapa inéditas❓
🔝¿Cuántas metas en alto❓
¿En qué puertos se zanjará la clasificación general❓

¡A las 11:30 se desvela el #TDF2019 en vivo en...

Le Tour de FranceLe Tour de France
24-10-2018 09:18:53

🇪🇦 - #TDF2019 – 1⃣0⃣0⃣años del Maillot Amarillo💛

➡¿Las ciudades etapa inéditas❓
🔝¿Cuántas metas en alto❓
¿En qué puertos se zanjará la clasificación general❓

¡A las 11:30 se desvela el #TDF2019 en vivo en...

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
24-10-2018 09:14:48

Message de UAE Team Emirates du 24-10-2018‪Check out our photo gallery from 🇨🇳 Tour of Guangxi, the last race of the season: http://www.uaeteamemirates.com/gallery-tour-guangxi-2018/‬

‪#UAETeamEmirates #TourofGuangxi

📸: Bettini
Voir les 19 photos

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
24-10-2018 09:11:40

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 24-10-20181️⃣4️⃣ = Dylans overwinningen dit seizoen + zijn favoriete nummer!
Dylans seizoen was ________✍🏼 Laat het ons weten in de comments👇🏼

Hele video👉🏼 http://po.st/wlCBek
Voir la vidéo

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
24-10-2018 09:07:55

Message de Giro d'Italia du 24-10-2018#SaveTheDate

Just 1 week to the Giro d’Italia 2019 Presentation! Stay tuned!
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
24-10-2018 09:07:31

🇩🇪 - #TDF2019 – 1⃣ 0⃣ 0⃣ Jahre Gelbes Trikot💛

➡ Welche völlig neuen Etappenziele ❓
🔝 Wie viele Gipfelankünfte ❓
Auf welchen Pässen wird sich das...

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
24-10-2018 09:00:38

🇬🇧 - #TDF2019 - 1⃣ 0⃣ 0⃣ years of the Yellow Jersey 💛

➡ Which new host cities?
🔝 How many altitude finishes?
Which climbs will be decisive for...

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
24-10-2018 09:00:38

🇬🇧 - #TDF2019 - 1⃣ 0⃣ 0⃣ years of the Yellow Jersey 💛

➡ Which new host cities?
🔝 How many altitude finishes?
Which climbs will be decisive for...

Le Tour de FranceLe Tour de France
24-10-2018 09:00:38

🇬🇧 - #TDF2019 - 1⃣ 0⃣ 0⃣ years of the Yellow Jersey 💛

➡ Which new host cities?
🔝 How many altitude finishes?
Which climbs will be decisive for...

Lex AlbrechtLex Albrecht
24-10-2018 08:58:11

Message de Lex Albrecht du 24-10-2018‪Today was my first time rock climbing outside, ever! There are so many “outdoors activities” to do here in Hong Kong.

I love it!‬
Voir les 3 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
24-10-2018 08:55:32

🇫🇷 - #TDF2019 - 1⃣0⃣0⃣ans du Maillot Jaune💛

➡ Quelles villes-étape inédites❓
🔝 Combien d’arrivées en altitude ❓
Dans quels cols se jouera le classement général❓

Le #TDF2019 se dévoile en...

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
24-10-2018 08:55:32

🇫🇷 - #TDF2019 - 1⃣0⃣0⃣ans du Maillot Jaune💛

➡ Quelles villes-étape inédites❓
🔝 Combien d’arrivées en altitude ❓
Dans quels cols se jouera le classement général❓

Le #TDF2019 se dévoile en...

Le Tour de FranceLe Tour de France
24-10-2018 08:55:32

🇫🇷 - #TDF2019 - 1⃣0⃣0⃣ans du Maillot Jaune💛

➡ Quelles villes-étape inédites❓
🔝 Combien d’arrivées en altitude ❓
Dans quels cols se jouera le classement général❓

Le #TDF2019 se dévoile en...

Andreia FreitasAndreia Freitas
24-10-2018 08:42:37

Message de Andreia Freitas du 24-10-2018Taça de Portugal XCM Manteigas
Voir les 2 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
24-10-2018 08:29:00

Message de Santos Tour Down Under du 24-10-2018Your chance to receive a personalised Challenge Tour presented by The Advertiser jersey is running out! 😱 Team applications for everybody's favourite participation ride close on Sunday 4 November 2018,...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
24-10-2018 08:03:21

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 24-10-2018🇨🇳 #TourofHainan seconda tappa e 8° posto per Imerio Cima. Altra top10 per il giovane atleta italiano.
#GRINTARE 👇🏻
En voir plus

CCC TeamCCC Team
24-10-2018 08:00:14

Message de CCC Team du 24-10-2018🔊 TRANSFER ANNOUNCEMENT 🔊

Good news! We are excited to welcome Stefan Denifl to CCC Team in 2019.

Read what Stefan and General Manager Jim Ochowicz had to say 👉 http://ms.spr.ly/6189rC1sN

#ATeamForDenifl
En voir plus

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 24-10-2018wbca.be : Justin Jules en Lukas Spengler hebben hun contract bij WB-Aqua Protect-Veranclassic verlengd. Daarmee komt het aantal renners voor 2019 voorlopig op 15. Blijvers. Franklin Six, Julien Mortier, Ludovic...
En voir plus

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 24-10-2018wbca.be : Justin Jules et Lukas Spengler ont prolongé leurs contrats chez WB-Aqua Protect-Veranclassic pour la saison 2019. Ces deux reconductions portent à 15, pour l’heure, l’effectif de l’équipe pour...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
24-10-2018 07:49:26

Message de Team Bahrain Merida du 24-10-2018🇨🇳 Tour of Guangxi
➡️ #BAHRAINMERIDA🇧🇭 team had a nice meeting with our 300 fans in Guilin on the last day of #Guangxi. The General Manager of MERIDA BIKES China Wen-Chieh...
Voir les 9 photos

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 24-10-2018Nouvelle recrue exceptionnelle pour Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE😉. Ne le dites à personne 🇧🇪

Please welcome our new recruit in Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE😉. Please don't tell anyone 🇧🇪....
Voir la vidéo

Team CofidisTeam Cofidis
24-10-2018 07:00:00

Message de Team Cofidis du 24-10-2018Toute l'équipe souhaite un bon anniversaire à notre directeur sportif Alain Deloeuil 🎂

C'est l'occasion pour visionner de nouveau son portrait vidéo 📺

#Cofidismyteam
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
24-10-2018 06:58:28

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 24-10-2018#TourOfHainan Luca Pacioni nella fuga di giornata - Luca Pacioni in the breakaway

#LoveMyWilier #EnjoYouRide #BrytonSport
Voir les 4 photos

Laurens Ten DamLaurens Ten Dam
24-10-2018 06:41:48

We went on a small csmping trip last week and tstarted to improvice a bit on the Safari Chef!

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
24-10-2018 06:26:41

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 24-10-2018‪Salut #Facebook, la forme ? 🤗‬

‪📸 FRJ design & photography ‬

‪#ThereIsNoTry‬
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
24-10-2018 06:01:54

Message de Israel Cycling Academy du 24-10-2018LIVE Video update from China 🇨🇳 :

We just got this video from
Our team car at the second stage in the Tour of Hainan.

While American Tyler Williams is taking water...
Voir la vidéo

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
24-10-2018 05:00:01

Message de Eschborn-Frankfurt du 24-10-2018Über 7.000 Euro sind bei unser Spendenaktion für das Projekt Rückenwind an die Kinderhilfestiftung e. V. - Kindern Hoffnung geben zusammengekommen! Der #Radklassiker sagt vielen Dank! 2019 schaffen wir noch...
En voir plus

Message de Danilo Napolitano - Pagina Ufficiale - du 24-10-2018Grazie a #fabriziosansottera per la dedica👍💪🚴🏻‍♂️❤️! E complimenti per il risultato! 🍷🍺🥉
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM