ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Guillaume BoivinGuillaume Boivin
26-10-2018 23:59:34

Message de Guillaume Boivin du 26-10-2018First 4 stages @tourofhainan have not really gone the way we wanted. We are entering a few hillier stages in the next couple days. Let’s hope for some hard racing...
En voir plus

Tiesj Benoot FanpageTiesj Benoot Fanpage
26-10-2018 21:39:39

Inderdaad, wat een seizoen!

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
26-10-2018 21:30:31

Message de Audrey Cordon-Ragot du 26-10-2018Good time, good food, good people, this week was amazingly motivating!
Thanks everyone 🙏🇺🇸🥂💃🏻 @ Madison, Wisconsin
En voir plus

Ramunas NavardauskasRamunas Navardauskas
26-10-2018 21:16:53

Message de Ramunas Navardauskas du 26-10-2018Off season workouts ☺️😊🍂#navardauskas
Voir les 2 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
26-10-2018 20:45:49

Message de UAE Team Emirates Supporters du 26-10-2018Stagione 2019.......... STIAMO ARRIVANDO !!!!!! #uaetilovvo #PROVARCISEMPRE 📷 Fizza
En voir plus

Jesus HernandezJesus Hernandez
26-10-2018 20:34:20

Message de Jesus Hernandez du 26-10-2018Con @mario82sanca apunto de empezar la cena solidaria de la @fundacioncontadorteam “bicis para la vida” donde se recaudará dinero para llevar bicis a los niños más necesitados.😊😊
#sonrielealavida
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
26-10-2018 20:28:55

Message de Rally UHC Cycling du 26-10-2018It isn’t always easy. If you want to be successful, you have to put in the work.
Voir la vidéo

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
26-10-2018 19:19:55

Message de Team Novo Nordisk du 26-10-2018"The breakaway went straightaway, and luckily Stephen Clancy managed to bridge up to it."

Sam Brand breaks down stage 4 of Tour of Hainan. 🇨🇳
Voir la vidéo

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
26-10-2018 18:37:47

Message de Team Novo Nordisk du 26-10-2018"He’s #ChangingDiabetes by showing it’s not a debilitating illness that prevents you from living a full life."

Watch Stephen Clancy set the record straight on living with #diabetes.
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 26-10-2018‪"The King of Cool" Iljo Keisse about life as a pro rider and being a role model for his kids.‬
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
26-10-2018 18:05:33

Message de UAE Team Emirates Supporters du 26-10-2018Anche il Cavaliere dei 4 mori 🐎è impegnato nello stage di squadra a Dubai, in mezzo al deserto degli Emirati Arabi.
In questa sua prima stagione nel Team UAE 🇦🇪️,...
En voir plus

Diego Rosa fans clubDiego Rosa fans club
26-10-2018 18:04:18

Message de Diego Rosa fans club du 26-10-2018Che Piova o che fà bello io sto con #Rosa senza ombrello
Il Diego rosa fan club ricorda che in caso di tempo incerto pedaliamo lo stesso
Vi aspettiamo #SiateTemerari
En voir plus

Nairo QuintanaNairo Quintana
26-10-2018 17:47:51

Message de Nairo Quintana du 26-10-2018Una charla y un buen café con Mikel Landa Meana en estos días de concentración y planeación para el 2019. Al regresar a Colombia los espero en #GranFondoDelasAlturas ...
En voir plus

Elena CecchiniElena Cecchini
26-10-2018 17:47:50

Message de Elena Cecchini du 26-10-20181:01:46:60 and our dream became true. 🌈
Thank you @barnesh93 for this amazing throw back to a day we will never forget @innsbruck_tirol2018 #bestpresents
En voir plus

Filipe Cardoso - AtletaFilipe Cardoso - Atleta
26-10-2018 17:45:51

Message de Filipe Cardoso - Atleta du 26-10-2018É NORMAL COM 34 ANOS AINDA TER VONTADE DE BRINCAR COM A BICICLETA?

Ou eu tenho um problema ou isto é um "brinquedo" especial.
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
26-10-2018 17:30:46

Message de Le Tour de France du 26-10-2018🤩 Tears, Joy, Glory, Discover the Best Of the #TDF2018🚴‍♂

🤩 Des larmes, de la joie, la gloire, revivez les meilleures images du #TDF2018 🚴‍♂
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
26-10-2018 17:26:41

Message de UAE Team Emirates du 26-10-2018📸Gallery from Day 1 in Dubai and Abu Dhabi for the Team camp 🇦🇪

A friendly ride at Al Quadra cycling track in the morning to start the Dubai Fitness Challenge,...
Voir les 12 photos

Jens KeukeleireJens Keukeleire
26-10-2018 17:21:40

Message de Jens Keukeleire du 26-10-2018Early birthday present!!!! Have not been sleeping for 3 days because of all the cafeine #testingcoffee #testingtomuchcoffee @sheenamaesen #whatawoman #solisespressomachine @ Bruges,belgium
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
26-10-2018 16:52:11

Message de Team INEOS du 26-10-2018CROSSBAR CHALLENGE ⚽️📽️: With our October Camp taking place at St George's Park – the home of England football team – we thought it was only right to test out...
Voir la vidéo

Movistar TeamMovistar Team
26-10-2018 16:51:48

Message de Movistar Team du 26-10-2018"Veía imposible vivir de esto". Y ahora, el sueño de las #MujeresMovistarMolan es real. El próximo 1 de noviembre (23.30h) en #Vamos Movistar+ -y después, en nuestras redes sociales-, el...
Voir la vidéo

Toms SkujiņšToms Skujiņš
26-10-2018 16:46:14

Message de Toms Skujiņš du 26-10-2018Enjoyed every moment of my visit at @trekbikes HQ.
Meeting my new teammates, meeting all the people working in Madison and just having some fun.
Thank you @treksegafredo
📸@juubernard
En voir plus

Geraint ThomasGeraint Thomas
26-10-2018 16:29:52

Message de Geraint Thomas du 26-10-2018Hey guys - here are my book tour dates!

See you on the road - https://www.geraintthomas.com/booktour/
Voir la vidéo

Andrea Flash GuardiniAndrea Flash Guardini
26-10-2018 16:27:56

Message de Andrea Flash Guardini du 26-10-2018Andrea Flash Guardini a partagé 2 photos.
Voir les 2 photos

Cesare BenedettiCesare Benedetti
26-10-2018 16:11:24

Message de Cesare Benedetti du 26-10-2018Team-building 2019 in Osttirol - Dein BergTirol ❤️ @ Obertilliach, Tirol, Austria
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
26-10-2018 15:56:40

Message de Volta a Portugal du 26-10-2018A Volta a Portugal e a WorldIT receberam ontem o galardão de Melhor Site/App Cultura & Desporto na cerimónia de entrega de prémios da ACEPI.
Muito obrigado pela distinção.

#VoltaaPortugal
#WorldIT
#ACEPINavegantes
#melhoresdaeconomiadigital
En voir plus

Thibaut PinotThibaut Pinot
26-10-2018 15:45:32

Message de Thibaut Pinot du 26-10-2018Très honoré d'avoir été élu Vélo d'Or Français 2018 par Vélo Magazine ! Merci à mon équipe et mes sponsors pour leur soutien : FDJ dans notre aventure débutée en...
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
26-10-2018 15:25:05

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 26-10-2018In diretta da Hainan... Buon compleanno Mirco Paperino Maestri 👊
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
26-10-2018 15:24:02

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 26-10-2018🇫🇷 RECORD DE FRANCE ! 🇫🇷

Le quatuor masculin français avec nos deux #MenInGlaz, Bryan Coquard et Adrien Garel, vient de signer un temps de 3'55"531 en Coupe du Monde au...
En voir plus

Vincenzo NibaliVincenzo Nibali
26-10-2018 15:22:31

Message de Vincenzo Nibali du 26-10-2018☀️ 🌞 #Zanzibar , Me Emma @blumariposa04 Eden Village Premium Kendwa Beach Resort #mare #holiday
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
26-10-2018 15:12:57

Message de Adriano Malori du 26-10-2018Ero abituato che ogni 2 mesi usciva una sua canzone che mi accendeva e mi faceva venire voglia di dare due calci ai pedali anche nei giorni più grigi e...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
26-10-2018 15:08:10

Message de Israel Cycling Academy du 26-10-2018Let’s RESTART in China 🇨🇳

Look, we are not too happy with the first 4 stages in Tour of Hunan.

Yeah, we are positioned 7 th on the GC...
Voir les 8 photos

Vincenzo NibaliVincenzo Nibali
26-10-2018 14:58:22

Message de Vincenzo Nibali du 26-10-2018Il gioco caffè di Eden Village Premium Kendwa Beach Resort 😂😂😂
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
26-10-2018 14:56:26

Message de Le Tour de France du 26-10-2018📸A.S.O. / T.Maheux
Voir les 19 photos

Movistar TeamMovistar Team
26-10-2018 14:55:22

Message de Movistar Team du 26-10-2018🏆 Alejandro Valverde escribe otro capítulo de su leyenda. El Campeón del Mundo de Movistar Team gana el Vélo d’Or al mejor ciclista de 2018.

👏 Y lo celebramos con una...
Voir les 6 photos

Message de Team Delko Marseille Provence du 26-10-2018Nouvelle arrivée au sprint sur le Tour d'Hainan malgré un final plus mouvementé.
Alessandro Fedeli y prend la 13ème place alors que son coéquipier Brenton Jones chute à 300m de...
Voir les 4 photos

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
26-10-2018 14:37:26

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 26-10-2018📷All the best pictures from the 🇨🇳#TourOfHainan

🚴🏻‍♂️Tutti i migliori scatti dei nostri #OrangeBlue dal #TourOfHainan
Picture credits Sonoko Tanaka
Voir les 27 photos

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
26-10-2018 14:37:19

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 26-10-2018"Je suis très heureux que la Ville de Binche soit récompensée de son travail pour le cyclisme. Ce Tour de France fera surtout la part belle aux baroudeurs mais aussi...
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
26-10-2018 14:23:52

Message de Steve Morabito Athlète du 26-10-2018#magic @engadin.stmoritz @pontresina_engadin #vivelesvacances
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
26-10-2018 14:19:38

Message de Team Novo Nordisk du 26-10-2018REPORT: Clancy Takes His Turn in the Tour of Hainan Breakaway : Stephen Clancy attacked at the gun to make it two days in row for Team Novo Nordisk in...
En voir plus

Pierre RollandPierre Rolland
26-10-2018 14:06:25

Message de Pierre Rolland du 26-10-2018Même en vacances je pense déjà au #tdf2019. En espérant être de la partie pour y faire le spectacle, réaliser quelques rêves, prendre et donner du plaisir avec ma future...
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
26-10-2018 14:04:00

Message de Vitor Gamito du 26-10-2018Neste momento está a decorrer a etapa XCO da Brasil Ride.
Há 5 anos também lá estava eu, e a dizer mal da vida graças à dificuldade que tinha em...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
26-10-2018 13:43:29

Message de UAE Team Emirates Supporters du 26-10-2018Da parte nostra l' entusiasmo è tantissimo. Oggi il nostro team si è trovato negli Emirati Arabi per una prima pedalata insieme. Da oggi parte la nuova stagione. Noi ci...
Voir les 7 photos

Rui CostaRui Costa
26-10-2018 13:30:03

Message de Rui Costa du 26-10-2018Olá desde Abu Dhabi
#trainingcamp 🚴🤗
@uae_team_emirates @flyemiratesworld
Voir la vidéo

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 26-10-2018I PRIMI AL MONDO : Un sempre interessante Gian Paolo Ormezzano ..... una veloce lettura sul ciclismo di oggi....
En voir plus

Jasha SütterlinJasha Sütterlin
26-10-2018 13:05:22

Message de Jasha Sütterlin du 26-10-2018People’s Choice Classic 2017
En voir plus

Jasha SütterlinJasha Sütterlin
26-10-2018 13:03:43

Message de Jasha Sütterlin du 26-10-2018Tour Down Under 2017
En voir plus

Jasha SütterlinJasha Sütterlin
26-10-2018 13:03:12

Message de Jasha Sütterlin du 26-10-2018Team Photo 2018
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 26-10-2018Super nouvelle ! Thibaut Pinot a été élu Vélo d'Or Français 2018 après sa magnifique saison qui l'a notamment vu remporter le Tour de Lombardie et deux étapes du Tour...
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
26-10-2018 12:32:54

Message de Mario Cipollini du 26-10-2018Girata sotto la pioggia
Voir la vidéo

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
26-10-2018 12:28:42

Message de Taylor Was some good laughs and fun times last week and weekend at @hincapiesports Gran Fondo. Having the incredible opportunity of meeting some legends of the sport. No I’m on my...
En voir plus

Fabio JakobsenFabio Jakobsen
26-10-2018 12:17:56

Message de Fabio Jakobsen du 26-10-2018Samen met mij werken aan je sprintsnelheid? Dat kan! 17 en 24 November onder leiding van @marcobrienissen.
Meld je hier aan >
https://www.facebook.com/events/734491180251623/
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
26-10-2018 11:44:01

Message de CCC Development Team du 26-10-2018Po intensywnym sezonie kolarze wreszcie mogą trochę odetchnąć. Okres startów, częstych podróży i ciężkich treningów dobiegł końca, więc zawodnicy CCC Sprandi Polkowice wykorzystali ten spokojniejszy czas, by odwiedzić swoich najmłodszych...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
26-10-2018 11:01:54

Message de UAE Team Emirates Supporters du 26-10-2018Negli allenamenti per la nuova stagione, non solo bicicletta per il nostro Daniel Martin 😂🤣😂💞💕
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
26-10-2018 10:44:07

Message de Peter Sagan du 26-10-2018Trying my luck in a biathlon relay race, Osttirol - Dein BergTirol style, in our first team camp! GoPro BORA-hansgrohe BORA hansgrohe Specialized Bicycles Sportful RIDE 100%
Voir la vidéo

Strade BiancheStrade Bianche
26-10-2018 10:30:01

Message de Strade Bianche du 26-10-2018There is no force more powerful than a woman determined to rise.
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 26-10-2018Così come promemoria....
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
26-10-2018 09:48:17

Message de Team INEOS du 26-10-2018Testing, testing 🔧 Bike set-up and aero tweaks for Egan Bernal and Jonathan Castroviejo ahead of 2019.
Voir les 8 photos

Luis FernandesLuis Fernandes
26-10-2018 09:35:35

Message de Luis Fernandes du 26-10-2018opraticante.pt : Este ano que vem de 2019 as expectativas estão altas. Passa por tentar ser campeão nacional e levar a equipa a ganhar a volta a Portugal. E quem...
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
26-10-2018 09:29:19

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 26-10-2018Andrea Flash Guardini al Tour of Hainan ha conquistato il terzo successo del 2018, il 43° in carriera, e regalato alla Bardiani-CSF il nono stagionale ✌️
"Oggi non potevo sbagliare, squadra...
Voir les 2 photos

Team SunwebTeam Sunweb
26-10-2018 09:18:18

Message de Team Sunweb du 26-10-2018The cold is coming! Check out this article from The Prologue on how to get your bike winter ready: theprologue.com/tips-bike-winter-ready
En voir plus

Ted KingTed King
26-10-2018 09:15:49

Message de Ted King du 26-10-2018Day four, the Catalan Velo Cowboys roll along the coast. Gracias 📷 @jeredgruber
En voir plus

Ted KingTed King
26-10-2018 09:13:21

Message de Ted King du 26-10-2018Day 4 of the Catalan Velo Cowboys takes to the coast. Gracias 📷@jeredgruber
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
26-10-2018 09:09:52

Message de Team Sunweb du 26-10-2018"My goal is just to be the best person I can be."💭 - Leah Kirchmann

#KeepChallenging #HowWeLiv
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
26-10-2018 09:01:36

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 26-10-2018#TourOfHainan Il grande lavoro del meccanico Laerte Nannini per Alex Turrin

Great job from our mechanic Laerte Nannini fixing Alex Turrin's bike
Voir la vidéo

Damien GaudinDamien Gaudin
26-10-2018 08:55:49

Message de Damien Gaudin du 26-10-2018Damien participe dimanche à la 4ème édition Gentlemen - La Franck Bouyer à La Salle et Chapelle Aubry (49) !

Sylvain Chavanel du Team Direct Energie sera également présent !

GIANT...
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
26-10-2018 08:51:39

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 26-10-2018De Ketele en Ghys helpen Belgisch kwartet aan Belgisch record in ploegenachtervolging : Nieuw nationaal record - proficiat Kenny De Ketele, Robbe Ghys, Lindsay De Vylder en junior Fabio Van...
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 26-10-20181/11 19h Cafe Mombasa! Be there!

Voor leden van de fanclub GRATIS PILS, hapjes van @restaurantloncin , degustaties van @lekkerwyn en zo veel meer...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
26-10-2018 08:37:43

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 26-10-2018Thank you James!

Unfortunately, James broke his collarbone at Il Lombardia, his last race in the Lotto Soudal shirt. In the meantime he has been successfully operated on. We wish him...
Voir les 17 photos

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
26-10-2018 08:32:41

Message de Team Androni Giocattoli du 26-10-2018Al Tour of Hainan i nostri vanno sempre forte. Oggi applausi a Davide Ballerini, secondo nello sprint della quarta tappa.
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
26-10-2018 08:18:03

Message de UAE Team Emirates du 26-10-2018🚴 🇦🇪 The guys are getting ready for a ride at Al Qudra in Dubai. Emirates #UAETeamEmirates ‪#Trainingcamp
Voir les 2 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
26-10-2018 08:17:41

Message de Team Bahrain Merida du 26-10-2018🇹🇼 臺灣自行車登山王挑戰 Taiwan KOM Challenge
➡️ Chun-kai Feng is 16th and also the best Taiwanese rider
Voir les 2 photos

Movistar TeamMovistar Team
26-10-2018 08:15:00

Message de Movistar Team du 26-10-2018👋🐔🇫🇷 Salut, le coq sportif ! The prestigious French firm becomes our new partner for lifestyle equipment. More details on our website ➡️ movte.am/LCS_en
Voir les 10 photos

Jérémy RoyJérémy Roy
26-10-2018 08:14:33

Message de Jérémy Roy du 26-10-2018En mode #esports à @parisgamesweek avec @kinomap
Vidéo réelle connectée / dénivelé / puissance
#pgw
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
26-10-2018 08:00:01

Message de Arctic Race of Norway du 26-10-2018⁉️Did you catch the presentation of next year's Le Tour de France? Seeing the wonderful fans who've watched the world's biggest race reminds us of the fantastic people of Northern...
Voir la vidéo

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
26-10-2018 07:56:47

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 26-10-2018⚡⚡⚡⚡⚡
Andrea Flash Guardini vince la quarta tappa del Tour of Hainan
👏✌️👍💪👊
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
26-10-2018 07:54:27

Message de Brenton Jones du 26-10-2018"Bit of Desperation", lol mate, I was on my teammates wheel and got a knee into my elbow from the green Jersey 👀 Cheers. Bike racing...
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
26-10-2018 07:43:46

Message de Le Tour de France du 26-10-2018🏁 3 460 km
💛 100 ans de Maillot Jaune / years of Maillot Jaune
1⃣ Tour de France.

Revivez la présentation du #TDF2019 / Relive the presentation of the #TDF2019.
Voir la vidéo

Brenton JonesBrenton Jones
26-10-2018 07:09:16

Message de Brenton Jones du 26-10-2018Stage 4. Sprinting 😎🙄 Few grazes and some soreness in the ribs were I came down hard. Bike is a right-off, so we’ll see how the body pulls up tomorrow...
Voir les 2 photos

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
26-10-2018 07:08:23

Message de Israel Cycling Academy du 26-10-2018We thought that our riders deserve some sympathy racing in 95 % humidity until our photographer Noa met the Tour Of Hainan mascots ... geeez, Guys, how do you SURVIVE???😇😇😇😇😇???...
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
26-10-2018 06:58:35

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 26-10-2018✅ Continuamos apuntalando el bloque de la próxima temporada con dos renovaciones: un veterano como Sergio Pardilla y uno de nuestros jóvenes valores como Jon Irisarri.

📄 Puedes leer su...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
26-10-2018 06:54:31

Message de Mitchelton-SCOTT du 26-10-2018NEWS: “I’ve been part of this team since the beginning and the way this team operates and has progressed is something close to my heart.” - Sam Bewley

🖊Bewley extends...
En voir plus

Andrea Flash GuardiniAndrea Flash Guardini
26-10-2018 06:49:47

Message de Andrea Flash Guardini du 26-10-2018E finalmente è arrivata!!!! GRANDE!!!!!
En voir plus

Reinardt Janse van RensburgReinardt Janse van Rensburg
26-10-2018 06:48:02

Message de Reinardt Janse van Rensburg du 26-10-2018Visting the Irish emigration museum. It was staggering to learn, due to various reasons, that the population of Ireland was nearly double in 1845 than what it is today. @...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
26-10-2018 06:41:28

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 26-10-2018Take a load off : The new KATUSHA Sports Chill collection combines comfort and style for the pre-ride, the after-ride and the rest day.

Dress down vibes with built in cycling...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
26-10-2018 06:37:57

Message de BORA-hansgrohe du 26-10-2018Day 2 of the Osttirol - Dein BergTirol #TeamCamp was about #Cycling meets #Climbing 🧗‍♂️🧗‍♀️
Our #BORAhansgrohe team visited the #Galitzenklamm & did pretty good :)
-----
Tag 2 unseres #Osttirol Team...
Voir les 5 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
26-10-2018 06:04:10

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 26-10-2018⏱ Cette nuit, la poursuite par équipes tricolore emmenée par Bryan Coquard et Adrien Garel a pris la 6e place des qualifications en 3'58""285.

🇫🇷 Les Bleus étaient 2e à mi-course...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
26-10-2018 05:58:29

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 26-10-2018#TourofHainan Vittoria di Andrea Guardini - Victory of Andrea Guardini.
Jakub Mareczko è rimasto attardato da una caduta all'ultimo km
Jakub Mareczko has been left behind by a crash at the last...
Voir les 2 photos

Message de EF Education First Pro Cycling du 26-10-2018#FlashbackFriday to our post Tour of Guangxi visit to Ronghu Primary School. These kids made for the perfect end of season celebration. Thanks to EF Education First for organizing!
Voir les 5 photos

Rund um KölnRund um Köln
26-10-2018 05:00:00

Message de Rund um Köln du 26-10-2018Gewinnspiel Startpakete 2018 : Cooles Gewinnspiel vom TOUR Magazin – und Rund um Köln ist dabei. Mitspielen und mitgewinnen! Viel Glück!
En voir plus

Sander ArméeSander Armée
26-10-2018 03:55:30

Message de Sander Armée du 26-10-2018nieuwsblad.be : Om hun conditie in het winterseizoen te onderhouden kozen Lotto-renners Tiesj Benoot en Victor Campenaerts deze keer voor skeelers. In Leuven kregen ze van...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
26-10-2018 02:29:23

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 26-10-2018#TourOfHainan Dopo 15 km fuga di quattro corridori con 3'. Jacopo Mosca all'ammiraglia alla ricerca di ghiaccio sotto questo torrido caldo.
After 15 kms there is a four riders breakaway with...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
26-10-2018 01:55:30

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 26-10-2018#TourOfHainan La 4^ tappa sta per partire, una nuova occasione per i velocisti
Stage 4 is about to start, a new chance for the sprinters

#LoveMyWilier #EnjoYouRide #BrytonSport
Voir les 3 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
26-10-2018 00:37:27

Message de Santos Tour Down Under du 26-10-2018There's a brand new broadcast home for Australia's Greatest Cycling Race!

Full story ➡️ http://bit.ly/NewHomeForTDU
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
26-10-2018 00:37:02

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 26-10-2018#TourOfHainan

TAPPA 4 - STAGE 4

▶️ 🇮🇹 4:00 🇨🇳 10:00

#LoveMyWilier #EnjoYouRide #BrytonSport
Voir les 2 photos

Accès aux messages par jour

October 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

September 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30