ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
27-10-2018 23:39:39

Message de Taylor Wow that was so awesome day today riding the @bookwalterbinge. Definitely a great time with incredible people. What a great week. I love it! 🦋 #bookwalterbinge @...
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
27-10-2018 23:31:04

Message de Lex Albrecht du 27-10-2018Finding great third wave coffee no matter where I am in the world!
Voir les 3 photos

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
27-10-2018 23:30:45

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 27-10-2018#TourOfHainan

TAPPA 6 - STAGE 6

▶️ 🇮🇹 3:00 🇨🇳 9:00

#LoveMyWilier #EnjoYouRide #BrytonSport
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
27-10-2018 21:30:00

Message de Team Novo Nordisk du 27-10-2018"It ended being split, with 40 or 50 riders in the front split. But we managed to get Sam Brand in the front."

Fabio Calabria breaks down today's stage 5 at...
Voir la vidéo

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
27-10-2018 20:52:57

Message de Team Novo Nordisk du 27-10-2018REPORT: Brand Holds on in Split Peloton at Tour of Hainan : Several climbs early in today's stage 5 split the Tour of Hainan peloton, but Sam Brand fought to...
En voir plus

Filipe Cardoso - AtletaFilipe Cardoso - Atleta
27-10-2018 20:03:09

Message de Filipe Cardoso - Atleta du 27-10-2018Helena Dias : Obrigado Helena por teres vindo ao norte do país falar comigo sobre a minha vida, sobre ciclismo e sobre a Grandíssima

Faço-vos o convite para seguir o que...
En voir plus

Andrea Flash GuardiniAndrea Flash Guardini
27-10-2018 19:38:17

Message de Andrea Flash Guardini du 27-10-2018Ecco il video della voltata della 4 tappa del tour of Hainan... quanto ci piace!!! Da guardare in loop!
Voir la vidéo

Peter SaganPeter Sagan
27-10-2018 18:39:29

Message de Peter Sagan du 27-10-2018Is there a better way to finish our first team camp than a downhill ride at the Bikepark Lienz? Thanks to Osttirol - Dein BergTirol for their hospitality and to...
Voir les 7 photos

Giacomo NizzoloGiacomo Nizzolo
27-10-2018 17:57:12

Message de Giacomo Nizzolo du 27-10-2018Eccoci a Roma, domani vi aspetto alle Terme di Caracalla alle ore 11 per pedalare tutto assieme per la lotta contro il tumore al seno ❤️#biciinrosa #Roma #unitisivince
En voir plus

Jasha SütterlinJasha Sütterlin
27-10-2018 17:41:40

Message de Team Delko Marseille Provence du 27-10-2018Malgré un parcours moins plat, la 5ème étape du Tour de Hainan se terminera une nouvelle fois au sprint!
Mention spéciale pour Alexis Guérin qui aura tout de même tenté...
Voir la vidéo

Nans PetersNans Peters
27-10-2018 17:29:37

Message de Nans Peters du 27-10-2018Nans Peters : Je suis en pleine coupure hivernale pour recharger les batteries après ma seconde saison chez les professionnels ! 2019 est déjà dans un coin de ma tête...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
27-10-2018 17:14:35

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 27-10-2018«- Eh Sébastien, on change d'heure cette nuit.
- Ah oui, c'est vrai !
- Mais du coup, on perd une heure ou on gagne heure ?
- Bonne question Johan le bon,...
En voir plus

Hannah BarnesHannah Barnes
27-10-2018 17:10:34

Message de Hannah Barnes du 27-10-2018Woohoo the first snow is on the mountains! 🤩🤙 We’re ready for plenty of days like these this Winter! ✨
En voir plus

Vincenzo NibaliVincenzo Nibali
27-10-2018 17:08:41

Message de Vincenzo Nibali du 27-10-2018Eh Niente volevo condividere questo tramonto 🌅con voi , meraviglie della natura ☀️ 🌞 😁😎🤩
Voir la vidéo

Mario CipolliniMario Cipollini
27-10-2018 16:55:35

Message de Mario Cipollini du 27-10-2018La bellezza del ciclismo
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
27-10-2018 16:33:10

Message de UAE Team Emirates Supporters du 27-10-2018Con l' ultimo arrivato Jasper Philipsen sono 9 gli acquisti del nostro team in questa sessione di mercato. Il nostro presidente Matar ha fatto anche questa volta un notevole sforzo...
En voir plus

Jessenia MenesesJessenia Meneses
27-10-2018 16:24:45

Message de Jessenia Meneses du 27-10-2018“Que frío” 🌞🔥🔥🔥
📸 @edergarces
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
27-10-2018 16:20:51

Message de Israel Cycling Academy du 27-10-2018ICA In 🇨🇳:

Get into the head of our G MAN.

We are giving you a chance to get into the brains of our Canadian Power man Guillaume Boivin.

Here is...
Voir les 7 photos

Davide RebellinDavide Rebellin
27-10-2018 16:08:51

Message de Davide Rebellin du 27-10-2018Dolci sapori d'autunno con il Naturagold. Un complimento alimentare alla curcumina idrosolubile che apporta un potere protettivo e antinfiammatorio al nostro organismo, arricchendo anche le proprietà e il gusto dei...
En voir plus

Alexandre GeniezAlexandre Geniez
27-10-2018 15:55:05

Message de Alexandre Geniez du 27-10-2018[Retour sur la saison 2018]
🗓️ 16 mai

🚩 Giro d'Italia, 11e étape Assisi - Osimo 🇮🇹

➡️ 4️⃣️🍫️

📸 Getty Images

#allezalm #procycling
En voir plus

Ted KingTed King
27-10-2018 15:25:54

Message de Ted King du 27-10-2018Not all who wander (down this road towards a lighthouse just east of the beautiful sea town of Cataqués) are lost.
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
27-10-2018 15:22:00

Message de La Vuelta du 27-10-2018✈️ Marcus Burghardt Airlines

#BestOfLaVuelta18
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
27-10-2018 15:02:29

Message de CCC Team du 27-10-2018📝 BMC RACING TEAM STORIES 📝

Have you been checking out the blog section on our website this season? If not, take a look 👉 http://ms.spr.ly/6189rCPJ1 for both on and...
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
27-10-2018 14:50:44

Message de Rachel Neylan du 27-10-2018Right back at you sister! Sharing, caring and learning always fuels friendships built upon a shared passion 💙🚴🏼‍♂️ #Repost @malenanowotarska
• • • • •

I am feeling...
En voir plus

Daniel OssDaniel Oss
27-10-2018 14:46:27

Message de Daniel Oss du 27-10-2018JUST RIDE ° partito da un’idea trasformata in un viaggio. Lo rifarò senz’altro, è qualcosa a cui ormai non posso più rinunciare. JustRide è il mio modo di pensare al...
Voir la vidéo

Hugo HouleHugo Houle
27-10-2018 12:50:10

Message de Hugo Houle du 27-10-2018Mon déjeuner de champion pour débuter le week-end en force des crêpes à Érable du Québec, j’apprécie la période de repos au Québec! #incroyableerable #automne #siropderable #hhpower #pancakes
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 27-10-2018Connaissez-vous l'histoire de François Bidard ? Très bon coureur et excellent équipier, François arrive à concilier ses deux passions.

Do you know François's story? A great teammates driven by...
Voir la vidéo

Ted KingTed King
27-10-2018 11:49:30

Message de Ted King du 27-10-2018‪(Psst, stay tuned early next week for something cool coming down the pike.‬ Yup, it’s gravely.)
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
27-10-2018 11:35:45

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 27-10-2018Quinta tappa e quinta volata al Tour of Hainan 🇨🇳 Belletti è il più veloce, 8° Mirco Paperino Maestri e 12° Vincenzo Albanese per la Bardiani-CSF

🏁 risultati completi: https://www.procyclingstats.com/race/tour-of-hainan/2018/stage-5

📸...
Voir les 4 photos

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
27-10-2018 11:26:50

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 27-10-2018TOUR OF HAINAN: JACOPO MOSCA E LUCA PACIONI SUGLI SCUDI NELLA 5^ TAPPA

Esulta nuovamente Manuel Belletti nella 5^ tappa del Tour of Hainan che ha creato la prima selezione in...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
27-10-2018 11:24:30

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 27-10-2018Passen en meten✂️📏
Voorbereiding op 2019!😏
Voir les 11 photos

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
27-10-2018 11:24:28

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 27-10-2018TOUR OF HAINAN: JACOPO MOSCA AND LUCA PACIONI ON THE SPOTLIGHT IN STAGE 5

A new brilliant victory for Manuel Belletti in the 5th stage of the Tour of Hainan that...
En voir plus

David De la CruzDavid De la Cruz
27-10-2018 11:24:19

Message de David De la Cruz du 27-10-2018‪💥CONCURSO!!!💥 Para cerrar la temporada voy a regalar uno de mis maillots! Etiqueta a dos amigos y adivina cuántos top 10 en etapas he hecho este año. Entre los acertantes...
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
27-10-2018 11:18:28

Message de Marcus Burghardt du 27-10-2018Cold and stormy rain outside-> relaxing and warm @hansgrohe powder rain experience inside.
#powderRain #hansgrohe #water #meetthebeautyofwater #bathroom #shower #design #home #beautyofwater #follow #passion #moasta #borahansgrohe
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
27-10-2018 09:27:14

Message de UAE Team Emirates Supporters du 27-10-2018Ennesimo giovane innesto nel nostro team. Vent'anni, nazionalità belga, Jasper Philipsen si unirà a noi per le stagioni 2019 e 2020. Talento cristallino, cresciuto insieme ai gemelli Oliveira nella Hagens...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 27-10-2018‪Over the next couple of weeks we will look back at our best moments of the season. Today, we kick off the series with Niki Terpstra's memorable Ronde van Vlaanderen...
Voir les 2 photos

Mattia PozzoMattia Pozzo
27-10-2018 08:58:29

Message de Mattia Pozzo du 27-10-2018È Giappone 🇯🇵??? No...
....è la valle di Oropa 😍😍

#oropa #trenino #treninodioropa #oropatrenino #alpibiellesi #biellaturismo
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
27-10-2018 08:53:10

Message de Astana Pro Team du 27-10-2018We wish that all the biggest dreams come true to Artyom Zakharov on his 27th birthday! Happy birthday, Artyom!
#AstanaProTeam
#HappyBirthday
Bettiniphoto.net
En voir plus

Rui CostaRui Costa
27-10-2018 08:22:39

Message de Rui Costa du 27-10-2018Rui Costa | Cycling : Bom dia amigos.
Artigo do IX Circuito Amigos do Rui Costa 😊
Abraço!
https://www.ruicosta.pt/ixcircuito.html
por: Helena Dias
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
27-10-2018 08:20:11

Message de Rachel Neylan du 27-10-2018Between mountains and the sea, no better place to be....🌳💙🚴🏼‍♀️
En voir plus

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
27-10-2018 08:16:26

Message de Team Androni Giocattoli du 27-10-2018Grande Manuel Belletti!!! Ancora primo ad Hainan con uno sprint perfetto!!!
Voir les 2 photos

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
27-10-2018 08:16:14

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 27-10-2018#TourofHainan Vittoria di Manuel Belletti, 5° posto di Luca Pacioni - Victory of Manuel Belletti, 5th place of Luca Pacioni

#LoveMyWilier #EnjoYouRide #BrytonSport
En voir plus

Alexis VuillermozAlexis Vuillermoz
27-10-2018 08:07:41

Message de Alexis Vuillermoz du 27-10-2018Un grand merci à Cyclist d'avoir pris le temps de mettre en avant le charme du Jura à travers ce beau reportage où précieux conseils et beaux clichés s'entremêlent !

Pour...
Voir les 2 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
27-10-2018 08:00:18

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 27-10-2018Cette nuit, nos poursuiteurs Glaz ont pris la 4e place de la Coupe du Monde de poursuite par équipe au Canada 👏

⏱ Battus en petite finale par la Grande-Bretagne, Adrien...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
27-10-2018 07:19:16

Message de UAE Team Emirates du 27-10-2018✍️ ANNOUNCEMENT:
UAE Team Emirates will build its young riders group with the most talented of them all, Jasper Philipsen 🇧🇪. The 20-year-old Belgian, courted by many other teams, sighed a...
En voir plus

Vincenzo NibaliVincenzo Nibali
27-10-2018 07:10:01

Message de Vincenzo Nibali du 27-10-2018Quando un certo @vincenzonibali si presenta in spiaggia così cosa gli dici @ciclismoignorante ???😖🧐🤨😂😝
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
27-10-2018 07:00:02

Message de Eschborn-Frankfurt du 27-10-2018In Frankfurt wird gelaufen, in Hessen gewählt und in ganz Deutschland die Zeit umgestellt.

Und wer immer noch nicht ausgelastet ist: Meldet euch zum Jedermannrennen des #Radklassiker mit drei tollen...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 27-10-2018PEDALATA MATTEO TRENTIN
Se domenica mattina pioverà.... nessuna paura avremo modo di festeggiare al bici grill di Castelnuovo a partire dalle 10.30.
Si potrà gustare un buon aperitivo stare in compagnia di...
Voir les 2 photos

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
27-10-2018 05:44:00

Message de Team Novo Nordisk du 27-10-2018Want to WIN this customized Catlike Mixino helmet? Click here! 👉 http://bit.ly/win-tnn-catlike-helmet
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
27-10-2018 03:59:44

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 27-10-2018#TourofHainan Ultimo check up alla bici di Simone Velasco prima della partenza
Last check up to Simone Velasco's bike before the start

#LoveMyWilier #EnjoYouRide #BrytonSport
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
27-10-2018 03:28:04

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 27-10-2018#TourOfHainan Pioverà? Is It gonna be a rainy stage? 🤔

#LoveMyWilier #EnjoYouRide #BrytonSport
Voir les 3 photos

Message de Rushlee Buchanan - Professional Cyclist du 27-10-2018And then a week later we won Bronze in Canada! Damn this team has some grit and fight, I'm stoked to be a part of @nzwtp - we tried some...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
27-10-2018 01:53:50

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 27-10-2018#TourofHainan

TAPPA 5 - STAGE 5

▶️ 🇮🇹 6:00 🇨🇳 12:00

#LoveMyWilier #EnjoYouRide #BrytonSport
Voir les 2 photos

Accès aux messages par jour

October 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

September 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30