ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Lance ArmstrongLance Armstrong
02-11-2018 23:08:17

Message de Lance Armstrong du 02-11-2018Much better day on the bike for Stage 2 of La Ruta de los Conquistadores. The folks here in Costa Rica have been amazing. Photos by Elizabeth Kreutz
Voir les 4 photos

Vitor GamitoVitor Gamito
02-11-2018 23:01:35

Message de Vitor Gamito du 02-11-2018Scott Spark RC 900 World Cup 2019 a ser estreada nos trilhos de Sintra 🤙
Rápida e ao mesmo tempo capaz de encarar os trilhos mais técnicos. 💪

Mais rígida e...
Voir la vidéo

Message de Danilo Napolitano - Pagina Ufficiale - du 02-11-2018Grazie per l’invito da @saveriocarmagnini dopo 13 anni sono ritornato dove ho ricevuto il mio primo premio dell’anno da professionista 2005 il #GiglioD’oro @ristorantecarmagninodel500 Grazie ancora 🚴🏻‍♂️❤️🍷 @ Ristorante...
En voir plus

Message de Alessandro De Marchi Innuendo, Queen

"... You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender...
En voir plus

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
02-11-2018 21:54:31

Message de Frederico Figueiredo du 02-11-2018#DAY0

Acabaram as férias, começou o rumo a nova temporada porque o tempo passa a correr e daqui pouco estamos de volta as estradas.
Foram umas semanas de descanso depois de...
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
02-11-2018 21:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 02-11-2018This weekend is your LAST CHANCE to register as a team for the 2019 Challenge Tour presented by The Advertiser! 😱 We don't want you to miss out on the...
En voir plus

Mattia PozzoMattia Pozzo
02-11-2018 21:19:09

Message de Mattia Pozzo du 02-11-2018Nebbia e tramonto
La Dama
#biellaturismo #innamoratidelbiellese
#mountain #alpibiellesi #timelapse
Voir la vidéo

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
02-11-2018 21:03:34

Message de Audrey Cordon-Ragot du 02-11-2018La Cordon Ragot 3 novembre 2018 Engagés et Horaires de Départ : http://www.velopressecollection.fr/route/engages-route/la-cordon-ragot-3-novembre-2018-engages-24635-html
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 02-11-2018SAITAMA. IL TOUR E I SUOI CAMPIONI SBARCANO IN GIAPPONE : Anche Matteo Trentin assieme a molti altri campioni in Giappone per l'edizione 2018 del Saitama Criterium del Tour de...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
02-11-2018 19:30:08

Message de Team INEOS du 02-11-2018STORE EXCLUSIVE: Fancy getting your hands on a Castelli CyclingGiro d'Italia race jersey? You can pre-order your maglia rosa now!

🛒 > http://teams.ky/GiroJersey
En voir plus

Rund um KölnRund um Köln
02-11-2018 19:30:00

Message de Rund um Köln du 02-11-2018Kopfsteinpflaster kann Dich höchstens bremsen, aber niemals aufhalten? Dann bist Du bei uns richtig. Wer aus Deiner Trainingsgruppe noch? 📸 Sportograf
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
02-11-2018 19:11:37

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 02-11-2018📢Mooi nieuws! Er is ons weer een UCI World Tour-licentie toegewezen!

Een nieuw seizoen waarin we ons weer verder ontwikkelen en hopelijk #samenwinnen op het hoogste niveau👏🏼

Kijken jullie er naar uit?😃
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
02-11-2018 18:55:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 02-11-2018Gli organizzatori del Tour de France 🇨🇵 quest'anno hanno invitato anche noi al Criterium di Saitama. Una kermesse in terra giapponese🇯🇵 con tutti i protagonisti della Grande Boucle. 💪💪💪💪💪💪#uaetilovvo
En voir plus

Roman KreuzigerRoman Kreuziger
02-11-2018 18:45:49

Message de Roman Kreuziger du 02-11-2018Tak. ☝🏻Poslední chvíle relativního klidu a vlítnu na to. 💪🏻🏋🏻‍♂️Posilovna, suchá příprava a zase budu chodit pár dní do schodů pozadu. 🤦🏻‍♂️😂 Ale je to holt potřeba, tak se kousnu....
En voir plus

David De la CruzDavid De la Cruz
02-11-2018 18:29:05

Message de David De la Cruz du 02-11-2018Tocando la bota de John Harvard, si los alumnos de aquí lo hacen para que les de suerte en sus exámenes yo haré lo mismo para tenerla en mis carreras...
En voir plus

Davide RebellinDavide Rebellin
02-11-2018 18:20:03

Message de Davide Rebellin du 02-11-2018REBELCAMP GRAN CANARIA Dal 3 al 10 Dicembre ...Una settimana da trascorrere assieme divertendoci pedalando seguendo un'alimentazione equilibrata, grazie alla preziosa presenza del dietista dott. Marino Mariano.
Il camp é...
Voir la vidéo

Bruno PiresBruno Pires
02-11-2018 18:07:01

Message de Bruno Pires du 02-11-2018Já posso dizer que sou autorizado legalmente para ser treinador ou Director Desportivo😉😉😉

De forma licenciada pelas instituições competentes, tenho o titulo de Treinador de Desporto nivel III validado pelo IPDJ.

E...
Voir les 2 photos

Jasha SütterlinJasha Sütterlin
02-11-2018 17:46:03

Message de Jasha Sütterlin du 02-11-20182018 santos tour down under
En voir plus

Nairo QuintanaNairo Quintana
02-11-2018 17:45:41

Message de Nairo Quintana du 02-11-2018Bienvenid@s a todos los que disfrutan de la bici de MONTAÑA en el #GranFondoDeLasAlturas, podrán rodar en un lote EXCLUSIVO para ustedes, la única condición cumplir el...
Voir la vidéo

Fausto MasnadaFausto Masnada
02-11-2018 17:29:27

Message de Fausto Masnada du 02-11-2018Felice e soddisfatto di aver concluso la mia seconda stagione da professionista con una vittoria di tappa e la classifica finale del Tour of Hainan👌🏻
Un grande ringraziamento va alla...
Voir les 6 photos

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
02-11-2018 17:12:40

Message de Marcus Burghardt du 02-11-2018The beauty of water @kempinski_soma .
#beautyofwater #water #hamsgrohe #blue #holiday #kempinskisomabay #kempinski #somabay #egypt #safaga #urlaub #beach #strand #vacation #relqx #sunshine #sun #spa #massage #yoga #fitness #notraining #goodtime #insta #follow...
En voir plus

Message de Alessandro De Marchi Hello world!!! Finally here we are!
#andreademarchi ❤️
En voir plus

Rick ZabelRick Zabel
02-11-2018 17:08:00

Message de Rick Zabel du 02-11-2018Japan is really cool - happy to be here.

#ricksworldtour
En voir plus

Alex DowsettAlex Dowsett
02-11-2018 17:07:27

Message de Alex Dowsett du 02-11-2018Episode 2 of the @RedBullUK timelaps is up, check it out here youtu.be/MFffCvJxS1I

(I didn’t push anyone off this time)
Voir la vidéo

Bert Van Lerberghe FanpageBert Van Lerberghe Fanpage
02-11-2018 16:56:10

Message de Bert Van Lerberghe Fanpage du 02-11-2018De afgelopen 2 dagen stond mijn vrijgezellen op de agenda. Die werd na een korte en hevige nacht afgesloten door mijn deelname aan de koppenbergcross waarvan ik 2u voor de...
Voir les 5 photos

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
02-11-2018 16:47:08

Message de Rally UHC Cycling du 02-11-2018Inside Colin Joyce’s first big Euro win at the Arctic Race of Norway : After finding himself in the fourth group on the road, Colin Joyce recounts what it took...
En voir plus

Message de Hagens Berman Axeon Cycling Team du 02-11-2018We're happy to announce that Jakob Egholm is the 2nd rider to sign with us for the 2019 season!! #PROVEIT
http://www.axeoncycling.com/news/2018_egholm_signing
En voir plus

Peter StetinaPeter Stetina
02-11-2018 16:29:34

Message de Peter Stetina du 02-11-2018Presenting the new-old 2019 colors 😍#retro Trek-Segafredo Santini Cycling Wear Splunk Segafredo USA
En voir plus

Hannah BarnesHannah Barnes
02-11-2018 16:03:28

Message de Hannah Barnes du 02-11-2018Back when we filmed multiple shots of crossing through icy cold melt water in Iceland! 😅🇮🇸❄️ Shades of Winter ‘Connects’ Film premier tonight BMW Welt | BMW Museum 🤗...
En voir plus

Cesare BenedettiCesare Benedetti
02-11-2018 16:00:49

Message de Cesare Benedetti du 02-11-2018Il 2019 sarà la nostra seconda stagione da compagni di squadra in BORA-hansgrohe. Ma dieci anni fa io e Peter Kennaugh ci davamo battaglia al Giro baby. Lui alla fine...
Voir les 2 photos

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
02-11-2018 15:50:15

Message de Trek-Segafredo du 02-11-2018New Trek-Segafredo kits unveiled in London | Trek Race Shop : Read about our new Santini Cycling Wear 2019 women's and men's kit in the story below with reactions from...
En voir plus

Matteo PelucchiMatteo Pelucchi
02-11-2018 15:11:13

Message de Matteo Pelucchi du 02-11-2018Non mancate al grande evento di domenica 4 novembre! Tanti personaggi dello sport e dello spettacolo vi aspettano per una giornata di solidarietà!
En voir plus

Edvald Boasson HagenEdvald Boasson Hagen
02-11-2018 14:49:13

Message de Edvald Boasson Hagen du 02-11-2018Recharged and ready to get back to training 🏝🐠🦈💑
Voir les 4 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
02-11-2018 14:39:43

Message de Mitchelton-SCOTT du 02-11-2018A coach’s story: The mechanics of Grand Tour success : FEATURE: How did Simon Yates and Mitchelton-SCOTT turn disappointment at the Giro to success at La Vuelta? Get an in-depth...
En voir plus

Jasper StuyvenJasper Stuyven
02-11-2018 14:18:18

Message de Jasper Stuyven du 02-11-2018Is it 2019 already? Presenting the brand new Trek-Segafredo kit! 👌🏼😍
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
02-11-2018 14:00:02

Message de Giro d'Italia du 02-11-2018🎙 Chris Froome talks about the next Giro d'Italia route: "I like this edition of the Giro very much, it can be won only by a complete rider. It’s a...
Voir la vidéo

Jesus HernandezJesus Hernandez
02-11-2018 13:33:47

Message de Jesus Hernandez du 02-11-2018Nunca mires hacia atrás....siempre hacia delante......
Feliz finde!Sed felices!!😊
#quererespoder
#sonrielealavida
#♾+3
#enjoythelive
En voir plus

De Wally'sDe Wally's
02-11-2018 13:16:14

Message de De Wally's du 02-11-2018Morgen ist van dadde ... er kan er nog altijd eentje bij ...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
02-11-2018 13:05:55

Message de CCC Team du 02-11-2018Come 🌧 or ☀️ ASSOS has been with us #EveryKM of the way this season 👊.

You can still get your hands on replica 2018 kit 👉 http://ms.spr.ly/6185rCdFl

#EquipmentNotClothing #SufferInComfort 📷:...
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 02-11-2018VIDEO Victor Campenaerts "Ik wil de beste van de wereld worden" : Het supportersfeest was....FANTASTISCH!!!!
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
02-11-2018 12:40:31

Message de Team Sunweb du 02-11-2018"I've always loved baking cakes since I was really young."💭 - Ruth Winder

#KeepChallenging #HowWeLiv Liv Cycling
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
02-11-2018 12:30:01

Message de BORA-hansgrohe du 02-11-2018#TGIF
That #Friday Feeling 😃 Happy Weekend!

Lukas Pöstlberger
Photo: bettiniphoto
En voir plus

Tour des FjordsTour des Fjords
02-11-2018 11:59:46

Message de Tour des Fjords du 02-11-2018Throwback to this sunny day, with dry roads and a cool peloton ☀😍
📷@gruchaseven
#sykkelfest
#tourdesfjords
#farsund
#egersund
En voir plus

MAVI GarciaMAVI Garcia
02-11-2018 11:57:35

Message de MAVI Garcia du 02-11-2018Sin duda, el mejor cambio en nuestras vidas. Agradecida para siempre con vosotros y feliz de poder empezar otro año junto a ellas 👉💙

https://www.youtube.com/watch?v=3h5bB9UzWFE
Voir la vidéo

Aude BiannicAude Biannic
02-11-2018 11:46:46

Message de Aude Biannic du 02-11-2018Movistar Team : 👉 Par le lien ci dessous vous pouvez voir un résumé 🎥 de l'équipe @Movistar_Team pour sa première année sur le circuit féminin 🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️😉
#RodamosJuntos 💙
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
02-11-2018 11:38:10

Message de Tiago Machado du 02-11-2018Tive de suar bem para baixar o meu "pace" no treininho de hoje... 7km a 4:20 🏃‍♂️🦁
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
02-11-2018 11:07:48

Message de UAE Team Emirates Supporters du 02-11-2018Domenica 11 novembre l' Edward Ravasi Fan Club organizza una festosa giornata con il loro beniamino. Al mattino una bella pedalata, al termine il consueto pranzo di fine stagione...
En voir plus

OLLY FANS CLUBOLLY FANS CLUB
02-11-2018 10:55:22

Festa a sorpresa ad Olly al ritorno del suo 1 Tour de France .....Olly Fans Club

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
02-11-2018 10:38:09

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 02-11-2018“Hop, hop, hop, paardje in galop!”🐎🎵
Herinner je Mr Polska?🇲🇨

Hele video➡️ http://po.st/IOAVCZ
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
02-11-2018 10:07:47

Message de Team Bahrain Merida du 02-11-2018#Taipeicycle
Visit at #RudyProject booth 🕶️
Voir les 5 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
02-11-2018 10:06:21

Message de Team Bahrain Merida du 02-11-2018#Taipeicycle
Visit at #FSA booth
📸 (Left) FSA Taiwan General manager Douglas, (Right) Yung-Yi Fan famous climber in Taiwan.
Voir les 5 photos

Vincenzo NibaliVincenzo Nibali
02-11-2018 09:59:16

Message de Vincenzo Nibali du 02-11-2018Sempre bello visitare nuovi posti e culture diverse. #Saitama 🇯🇵 @saitamacriterium Me e @blumariposa04
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
02-11-2018 09:30:00

Message de Giro d'Italia du 02-11-2018Discover all the numbers of the Giro d'Italia!
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
02-11-2018 09:29:40

Message de Team Bahrain Merida du 02-11-2018#Taipeicycle
Signing Session in Cyclingtime.com with Taiwanese Chun-Kai Feng who was interviewed and participated in a 📺 live broadcast as well
Voir les 7 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 02-11-2018Quick-Step Floors CEO Patrick Lefevere looks back at a record-breaking 2018, a year that saw his outfit win the UCI World Tour Team Classification and continue its impressive streak as...
Voir les 4 photos

Movistar TeamMovistar Team
02-11-2018 09:24:41

🎥🚴‍♀️ Con ustedes, "Ciclistas y Profesionales". Un documental de 28' sobre las #MujeresMovistarMolan 2018. Su génesis, desarrollo y éxitos. Fantástico trabajo de todo el equipo de #Vamos (Movistar+) 💙🤗

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
02-11-2018 09:22:25

Message de Team Bahrain Merida du 02-11-2018It's cycle show time in #Taiwan
Many #BAHRAINMERIDA🇧🇭 partners are attending the #Taipeicycle and our Taiwanese rider Chun Kai Feng is visiting them for meet & greet with fans.
📸...
Voir les 6 photos

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
02-11-2018 09:10:44

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 02-11-2018Thank you Jens!

Jens won 15 races during his eight pro seasons at our team, including the Belgian Championship, a stage at Tirreno-Adriatico and Dwars door Vlaanderen!
Voir les 47 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
02-11-2018 08:58:13

Message de UAE Team Emirates Supporters du 02-11-2018Il Giro d' Italia 2019, con le mitiche cime di Gavia e Mortirolo e i numerosi arrivi in salita, tende la mano al nostro Fabio Aru che oggi in un...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
02-11-2018 08:36:05

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 02-11-2018Tanti auguri di buon compleanno a Edoardo Zardini
Happy birthday to Edoardo Zardini

🎂🎂🎂

+29

#LoveMyWilier #EnjoYouRide #BrytonSport

📸 Bettini
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
02-11-2018 08:13:04

Message de Mitchelton-SCOTT du 02-11-2018NEWS: "For me over the next two years I am looking to keep developing and of course try and give the classics a really good shot as that’s always been...
En voir plus

Jasha SütterlinJasha Sütterlin
02-11-2018 07:16:10

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
02-11-2018 06:24:00

Message de Team Novo Nordisk du 02-11-2018November is #DiabetesMonth, and the Team Novo Nordisk riders are giving shout-outs to family for supporting them on their journey with #diabetes!

Give a shout-out to YOUR family! Post a photo...
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
02-11-2018 05:41:32

Message de Santos Tour Down Under du 02-11-2018We're sprinting into the weekend like... 😆
En voir plus

Diana PeñuelaDiana Peñuela
02-11-2018 01:24:50

Message de Diana Peñuela du 02-11-20183 years of great experiences and irreplaceable people that will remain forever in the heart. Thank you @uhcprocycling 💙💙💙.



#thebluetrainforever #bluetrain #rollwithus #theroadahead #teamworkmakesthedreamwork #dreamteam #thesameteam
En voir plus

Fabio JakobsenFabio Jakobsen
02-11-2018 00:08:11

Message de Fabio Jakobsen du 02-11-2018Winter training ‘19 has begun! 🇺🇸🏖
En voir plus

Accès aux messages par jour

November 2018
01 02

October 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31