ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
03-11-2018 23:19:38

Message de Taylor 7 days tell I marry the love of my life. No words can describe the incredible peace I have found from loving this goddess. Loving you has lit a fire...
En voir plus

Larry WarbasseLarry Warbasse
03-11-2018 23:18:23

Message de Larry Warbasse du 03-11-2018Was a pleasure speaking w/ @conordunne1 and @skyorla at the @rouleurclassic in London today! Thank you @rouleurmagazine for having us and to everyone who came out to see us speak!!!

#Repost...
En voir plus

Message de Rushlee Buchanan - Professional Cyclist du 03-11-2018One week to @cyclingnewzealand Criterium Nationals! Can I do this again? You'll have to come find out 😉 if you're not racing (why not?!) Then at least come along and...
En voir plus

Antoine DuchesneAntoine Duchesne
03-11-2018 22:01:15

Message de Antoine Duchesne du 03-11-2018Si on attend qui fasse soleil ☀️ on sortira pas souvent ct’automne 🤟🏾#firstsnow #muddyday https://ift.tt/2F2R3nq
En voir plus

Message de Bruno Sancho - Página de Atleta du 03-11-2018Like a Pro : Taça de Portugal 2018 xcm / Manteigas

R2 Iberica New Race ND Tuned Protek Portugal Korpo Activo Btt / U.D. Lorvanense Ginásio Korpo Activo - Mealhada...
En voir plus

Filipe Cardoso - AtletaFilipe Cardoso - Atleta
03-11-2018 21:27:35

Message de Filipe Cardoso - Atleta du 03-11-2018DE SAÍDA

Com tanta gente a perguntar (e com razão) é verdade estou de saída da equipa Rádio Popular Boavista.

Assim que tudo estiver defenido vocês serão os primeiros a...
En voir plus

Ted KingTed King
03-11-2018 21:03:41

Message de Ted King du 03-11-2018Abandon hope all ye who enter here.
En voir plus

Davide MartinelliDavide Martinelli
03-11-2018 20:59:20

Message de Davide Martinelli du 03-11-2018Finalmente vi svelo la Lello’s machine! Serviranno molti watt ⚡️⚡️⚡️ per far suonare la sirena 🚨 e dopo lo spiedo 🍗 non sarà facile ma no stress! Si potrà provare...
Voir la vidéo

Davide MartinelliDavide Martinelli
03-11-2018 20:53:11

Message de Davide Martinelli du 03-11-2018Finalmente vi svelo la Lello’s machine! Serviranno molti watt ⚡️⚡️⚡️ per far suonare la sirena 🚨 e dopo lo spiedo 🍗 non sarà facile ma no stress! Si potrà provare...
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 03-11-2018There's never too much Julian Alaphilippe Officiel 😁
Voir la vidéo

Alberto ContadorAlberto Contador
03-11-2018 19:38:35

Message de Alberto Contador du 03-11-2018Tras muchos años finalmente compartimos equipo!⚾️😉😅Finally on the same team!⚾️😉😅 #Ilovejapan 🇯🇵
En voir plus

Rund um KölnRund um Köln
03-11-2018 19:30:01

Message de Rund um Köln du 03-11-2018Goldraub bei Olympia 1968: „Der größte Betrug aller Zeiten“ : Der Goldraub – „Der größte Betrug aller Zeiten“... Lange her, abe rnoch immer spannend. Der Kalte Krieg und die Olympischen...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
03-11-2018 19:25:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 03-11-20184 stelle e con loro 25 super corridori per un grande team, il nostro team. Non ci poniamo limiti per il 2019, raccoglieremo sicuramente i frutti di tutti i nostri...
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
03-11-2018 19:00:19

Message de Audrey Cordon-Ragot du 03-11-2018La Cordon-ragot : après le effort à vélo.... La soirée va commencer ....
Voir les 5 photos

Vitor GamitoVitor Gamito
03-11-2018 18:04:12

Message de Vitor Gamito du 03-11-2018Avalanche Licor Beirão 2018 - Recon

A minha estreia num evento deste género. Nunca fiz nada sequer parecido!
Mais de 300 pilotos a sairem ao mesmo tempo para percorrerem um percurso...
Voir la vidéo

Message de Hagens Berman Axeon Cycling Team du 03-11-2018Happy 20th Birthday to the true inventor of "blue steel", the undisputed, BACK 2 BACK TT CHAMPION (u23) OF THE WOOOORRLLDDDD, Mikkel Bjerg!!!
En voir plus

Alexandre GeniezAlexandre Geniez
03-11-2018 17:53:03

Message de Alexandre Geniez du 03-11-2018[Retour sur la saison 2018]
🗓️ 06 septembre
🚩 #LaVuelta, 12e étape
➡️🏆🏆🏆 🏁🇪🇸
📸 Getty Images
#allezalm #procycling
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
03-11-2018 17:34:25

Message de Luis Ángel Maté du 03-11-2018Dis espectacular hoy por la Dehesa del Camarate y el sendero Sulayr en Sierra Nevada, eso si, ha tocado patear un buen rato, la cancha no estaba para florituras! ☝🏼😜❄️
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
03-11-2018 17:30:00

Message de La Vuelta du 03-11-2018🇪🇸 Si los profesionales pueden guardar los envoltorios, tú debes hacerlo.
➡️ Así nos lo mostró Luis Angel Maté Mardones en #LaVuelta18

🇬🇧 If pros can keep the envelope, you must.
➡️ That's...
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
03-11-2018 17:08:44

Message de UAE Team Emirates Supporters du 03-11-2018Presentazione squadre al Criterium Saitama🇯🇵. Noi ci siamo con Marco Marcato🇮🇹 e il trio dei vichinghi Kristoff, Bystrom e Laengen🇳🇴. No è una vera e propria corsa, è una kermesse,...
Voir les 19 photos

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 03-11-2018Tipica giornata giapponese.....provare a diventare falconiere...partecipare ad un quiz televisivo....suonare i tradizionali tamburi.....😂😂😂
Voir les 5 photos

Lance ArmstrongLance Armstrong
03-11-2018 16:48:24

Message de Lance Armstrong du 03-11-2018Check out the end of season sale going on at Mellow Johnny's Bike Shop
Voir les 2 photos

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
03-11-2018 16:40:17

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 03-11-2018Enjoy your weekend!😁
En voir plus

Rui VinhasRui Vinhas
03-11-2018 16:29:30

Message de Rui Vinhas du 03-11-2018Boa tarde.. De volta ao trabalho para a próxima época, após uma paragem prolongada.
Obrigado a todos que me têm apoiado.
#w52fcporto #w52jeans #fcporto #hdsport #longusbikestore #oakleybike #oakleyprizm #oakleyeurope #customfeet...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
03-11-2018 16:26:39

Message de Trek-Segafredo du 03-11-2018We are stoked for next year!!
Leave a comment below and tell us what you think about our new kit.
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
03-11-2018 16:10:00

Message de Le Tour de France du 03-11-2018🔝From baseball ⚾ to japanese food 🍙 at the Saitama market ⛩ , the riders have enjoyed the enthusiasm of the japanese crowd during the Media Day of the #SaitamaCriterium....
Voir la vidéo

Peter SaganPeter Sagan
03-11-2018 15:37:22

Message de Peter Sagan du 03-11-2018Off we go! Thanks to the nearly 1,000 participants of the Sagan Fondo in Town of Windsor, CA. It will be a fun ride! Specialized Bicycles Sportful
Voir la vidéo

Matteo TrentinMatteo Trentin
03-11-2018 15:18:01

Message de Matteo Trentin du 03-11-2018Really cool experience today in Saitama for @letourdefrance criterium! Started the day trying to be a falconeer, being a traditional japanese drummer and ended at the @jsports_official studios for a...
En voir plus

Julien SimonJulien Simon
03-11-2018 15:15:36

Message de Julien Simon du 03-11-2018La rando !
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
03-11-2018 15:00:02

Message de Le Tour de France du 03-11-2018📸 Des activités variées, une foule enthousiaste, et par dessus tout des sourires, de la joie et des rires. 😁

Voici les plus belles photos du Media Day du #Saitamacriterium 2018...
Voir les 22 photos

Geraint ThomasGeraint Thomas
03-11-2018 14:46:21

Message de Geraint Thomas du 03-11-2018Come on boys!!! 🏴󠁧󠁢󠁷󠁬󠁳󠁿🏉🐉🔥 #がんばろう #poblwc
En voir plus

Franck BonnamourFranck Bonnamour
03-11-2018 14:27:16

Message de Franck Bonnamour du 03-11-2018Farniente à l'île Maurice 🇲🇺 😎

#ilemaurice #montchoisy #mauritius
En voir plus

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
03-11-2018 14:16:40

Message de Fan Club Ben Gastauer du 03-11-2018LP07 Schëffleng - Wäin- a Spezilitéite-Foire : https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2138764159507295&id=553805548003172
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
03-11-2018 14:00:01

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 03-11-2018The voices behind the victories. 🚴🏻‍♂️ 🙌🏻
Perchè dietro a ogni vittoria ci sono anche loro, i nostri DS: Mario Manzoni, Tebaldi Valerio, Shinichi Fukushima Alessandro Donati Stefano Garzelli.
#GRINTARE 👇🏻
En voir plus

Elena CecchiniElena Cecchini
03-11-2018 13:47:58

Message de Elena Cecchini du 03-11-2018Trying to follow my favorite flag 🇮🇹
#suckingwheels #firstdayofschool #ohmammamia
En voir plus

Alberto ContadorAlberto Contador
03-11-2018 13:28:25

Message de Alberto Contador du 03-11-2018Nunca dejemos de ser niños!!!🙆‍♂️ Never stop being children!!!🙆‍♂️
En voir plus

Lance ArmstrongLance Armstrong
03-11-2018 13:27:49

Message de Lance Armstrong du 03-11-2018End of the season sale going on at Mellow Johnnys this weekend.
En voir plus

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 03-11-2018Notre licence UCI Pro Team pour 2019!
Notre équipe « Wallonie-Bruxelles » a obtenu sa licence en tant que UCI Pro Team (division 2) pour la campagne 2019. Créée en 2011...
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 03-11-2018⚠️ SALE ⚠️

Go to our webshop and enjoy a 10% discount!

https://www.lottosoudalshop.be/en/
En voir plus

Filippo PozzatoFilippo Pozzato
03-11-2018 12:34:54

Message de Filippo Pozzato du 03-11-2018Ci vediamo questo weekend a Milano per due bellissimi eventi di ciclismo! Non mancate.

#Maestro
Voir les 2 photos

Tiago MachadoTiago Machado
03-11-2018 12:27:40

Message de Tiago Machado du 03-11-2018Mais um BTT muito bem acompanhado... Rumo a melhor forma 💪🦁😂
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 03-11-2018Le 12 juillet dernier, au départ de la 6e étape du Tour de France, nous équipions notre photographe Nicolas Götz d'une caméra embarquée.

Le résultat ⤵
Voir la vidéo

Astana Pro TeamAstana Pro Team
03-11-2018 12:00:08

Message de Astana Pro Team du 03-11-2018We want to thank our fans all around the world for being close to us during this long and exciting season!

We race for you and we win for you, dear...
Voir les 8 photos

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
03-11-2018 12:00:06

Message de UAE Team Emirates du 03-11-2018Emotion, passion and youth academy during the UAE Team Emirates Camp that took place in UAE 🇦🇪

#UAETeamEmirates #Videooftheday
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
03-11-2018 11:30:59

Message de UAE Team Emirates Supporters du 03-11-2018Con il campione del mondo Valverde, il vincitore del Tour de France Thomas e il grande ex Contador, il nostro super Alexander Kristoff ha pedalato coi bambini giapponesi in occasione...
Voir les 7 photos

Daniel OssDaniel Oss
03-11-2018 11:00:54

Never stop👊🔥
#DO #DanielOss #fuckoss #lifestyle #wellness #training #workhard #haveaniceweekend

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
03-11-2018 10:38:56

Message de Eschborn-Frankfurt du 03-11-2018🌞Sonniges Wetter in Eschborn und Frankfurt - also ab in den Taunus oder was ist euer Plan an diesem Wochenende?

#Radklassiker ŠKODA Velotour 2019
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
03-11-2018 10:27:39

Message de Le Tour de France du 03-11-2018�� Les champions à la découverte de la fauconnerie, des percussions japonaises et du baseball. �

Un programme varié pour les coureurs du #SaitamaCriterium à l'occasion du Media Day! �

� :...
Voir les 5 photos

John DegenkolbJohn Degenkolb
03-11-2018 10:27:23

Message de John Degenkolb du 03-11-2018London, London, London.. of course I couldn‘t say no to yesterdays new team kits presentation at Rouleur Classic... and here we go: My dress for 2019 and the one of...
Voir les 3 photos

Boaro ManueleBoaro Manuele
03-11-2018 10:20:59

Message de Boaro Manuele du 03-11-2018Enjoy your Time 🏖✌🏼🐠🚳
#mb #manueleboaro #holiday #family #acquapark #fanar #Oman
Voir la vidéo

Team INEOSTeam INEOS
03-11-2018 10:16:44

Message de Team INEOS du 03-11-2018Home Run or Strike G? Geraint Thomas brought the 🔥 as the #SaitamaCriterium riders tried their hand at baseball ahead of tomorrow's race ⚾️
Voir les 4 photos

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
03-11-2018 10:00:01

Message de Giro d'Italia du 03-11-2018Il commento di Elia Viviani, Campione Italiano di ciclismo su strada e vincitore della Maglia Ciclamino all'ultimo Giro d'Italia, al percorso del Giro d'Italia 2019: "Sulla carta sembrano esserci sei...
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
03-11-2018 09:16:16

Message de UAE Team Emirates Supporters du 03-11-2018Non solo bici al Criterium di Saitama,ma anche tanto divertimento. Il nostro campione Alexander Kristoff si è cimentato insieme ai grandi colleghi Contador, Thomas e Valverde, nel baseball, sport molto...
Voir les 4 photos

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
03-11-2018 09:03:00

Message de Team Novo Nordisk du 03-11-2018"She’s played a big part in me becoming what I am today." - Stephen Clancy gives a shout-out to his mom for #DiabetesMonth.

Give a shout-out to YOUR family! Post a...
Voir la vidéo

Rund um KölnRund um Köln
03-11-2018 09:00:01

Message de Rund um Köln du 03-11-2018Herbstwetter? Na und – wer streckt dem inneren Schweinehund noch die Zunge raus? 📸 Sportograf
En voir plus

Tosh Van der SandeTosh Van der Sande
03-11-2018 09:00:00

Message de Tosh Van der Sande du 03-11-2018Nog 1️⃣️0️⃣️ dagen tot de Lotto Zesdaagse Vlaanderen-Gent met Jasper De Buyst! Wie komt er supporteren voor het Lotto Soudal-duo? 🔴👏🏻
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
03-11-2018 08:46:00

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 03-11-2018🗓 J-14 avant le premier Fest Glaz du Vital Concept Cycling Club !

Dans deux semaines, venez vous caler dans les roues des Men In Glaz et emmenez le Coq à...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 03-11-2018A good Welcome in Japan!
Ben arrivato in Giappone!
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
03-11-2018 08:08:27

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 03-11-2018BOYS IN JAPAN! #SaitamaCriterium is on his way...

#TeamKatushaAlpecin

Marcel Kittel #MarcoHaller Nils Politt Rick Zabel
Photos: @Gettysport
Voir les 6 photos

Movistar TeamMovistar Team
03-11-2018 08:00:13

Message de Movistar Team du 03-11-2018🇯🇵🚴‍♂️🙂 Alejandro Valverde is clearly enjoying life at the 2018 Le Tour de France Saitama Criterium! ⚾🚲

Races are on Sunday (live on Eurosport at 7am CEST), with Ruben Fernandez Andujar,...
Voir les 4 photos

Christian KneesChristian Knees
03-11-2018 06:27:18

Message de Christian Knees du 03-11-2018Guten Morgen 😃
#nofilter
7 Uhr morgen beim Frühsport 👍🏻
En voir plus

Message de Wildlife Generation Pro Cycling presented by Maxxis du 03-11-2018gofundme.com : Roo is an 11 month old pit-mix. She was born deaf and left to fend for herself in the slums of Tijuana. Lucky for her she was found...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
03-11-2018 03:09:51

Message de Le Tour de France du 03-11-2018🇯🇵 The 2018 Tour de France #SaitamaCriterium is on his way. Follow the Tour de France stars in Japan for an amazing encounter with the japanese fans! 🤩

🇯🇵 C'est parti...
Voir la vidéo

Accès aux messages par jour

November 2018
01 02 03

October 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31