ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Drapac CyclingDrapac Cycling
04-11-2018 23:30:05

Message de Drapac Cycling du 04-11-2018Liam Magennis racing to a top 10 in the Noosa Criterium on the weekend!
En voir plus

Message de Steve Morabito & son Club Des Amis du 04-11-2018Merci Marco d’avoir partagé 35 différents maillots de champion 🇨🇭 pour décorer la salle de la soirée de mon Club des Amis! museeduvelo.ch @ Morgins, Valais, Switzerland
En voir plus

Isabelle BeckersIsabelle Beckers
04-11-2018 21:18:34

Message de Isabelle Beckers du 04-11-2018Been busy today. From packing my Ridley Bikes at home base in Belgium this morning, to unpacking in ... Lanzarote! The World is small...
Luckily my travelling was made super easy...
Voir les 6 photos

Julien SimonJulien Simon
04-11-2018 21:13:08

Message de Julien Simon du 04-11-2018Photo : Mickael Mainguy
Voir les 215 photos

Message de Victor Campenaerts - Official du 04-11-2018Today was a good day :)
En voir plus

Message de Danilo Napolitano - Pagina Ufficiale - du 04-11-2018Grande giornata a Milano tutti insieme per #MarinaRomoliOnlus #wecandoit @marinaromoli1 @alessandroballan79 🚴🏻‍♂️❤️🍺 @rhthelookofsport @robertobettini @vittoria_servizio_corse @vittoriatires @integra.store_danilonapolitano @becyclist
En voir plus

Ricardo Vilela - AtletaRicardo Vilela - Atleta
04-11-2018 20:12:23

Message de Ricardo Vilela - Atleta du 04-11-2018Boa noite amigos,

Depois da Volta a Portugal, Bragança Grandfondo, Maratona Ibérica da Castanha...Bragança acolhe a 2.ª Prova da Taça de Portugal de Ciclocrosse dia 25/11....aproveitem, venham ver e participar nesta...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
04-11-2018 19:39:53

Message de Mitchelton-SCOTT du 04-11-2018📽 Jess Allen vs Sarah Roy - How well do you know your teammate? 😅
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
04-11-2018 19:30:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 04-11-2018A metà di quest' anno il nostro team ha deciso un importante cambiamento. Da ds, Matxin Joxean Fernandez è diventato team manager prendendo il posto di Carlo Saronni che è...
Voir les 5 photos

Filippo PozzatoFilippo Pozzato
04-11-2018 19:08:06

Message de Filippo Pozzato du 04-11-2018What a great day in Milano for the Trofeo della Vittoria criterium! Happy to be involved on this, met a lot of friends and had the support of many people...
Voir les 4 photos

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
04-11-2018 19:02:29

Message de Audrey Cordon-Ragot du 04-11-2018La Cordon Ragot 3 novembre 2018 Classement : Tous les classements de la Cordon Ragot, sur le site de VeloPresseCollection ! :

http://www.velopressecollection.fr/route/classements-route/la-cordon-ragot-3-novembre-2018-classement-24688-html
En voir plus

Message de Danilo Napolitano - Pagina Ufficiale - du 04-11-2018Grande giornata a Milano tutti insieme per #MarinaRomoliOnlus #wecandoit @marinaromoli1 @alessandroballan79 🚴🏻‍♂️❤️🍺 @rhthelookofsport @robertobettini @vittoria_servizio_corse @vittoriatires @integra.store_danilonapolitano
Voir les 2 photos

Jens KeukeleireJens Keukeleire
04-11-2018 17:37:45

ENKEL TIJD VOOR DE PARTY op 10/11?
Dat kan ! Welkom vanaf 23u
Ingang 5€ 🤗🍾🍺🎉😁 niet vooraf in te schrijven

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
04-11-2018 17:30:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 04-11-2018Criterium di Saitama, il nostro Kristoff ha vinto la classifica a punti a coronamento del buon lavoro dei 3 compagni che lo hanno accompagnato in Giappone. Ultime foto di ciclismo...
Voir les 30 photos

Team SunwebTeam Sunweb
04-11-2018 16:32:37

Message de Team Sunweb du 04-11-2018"When I saw and heard from the crowd that a top 10 was possible I just gave my best" Joris Nieuwenhuis after racing to 7th place at the European CX...
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
04-11-2018 16:26:27

Message de Vitor Gamito du 04-11-2018Querem saber como é uma partida na Avalanche Licor Beirão?? 😳😳

Nos próximos dias o vídeo completo 🤙 #tudodoido #enduromtb
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
04-11-2018 16:07:04

Message de Le Tour de France du 04-11-2018A strong men battle 💪a crowned King 🌈 in a sea of smiles😁!
Discover the best images of today’s #SaitamaCriterium races 🇯🇵

Un combat d’hommes forts, un roi couronné dans...
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
04-11-2018 16:00:23

Message de CCC Team du 04-11-2018How good does these guys look in action 👇?! We could share photo after photo of the team train in action 😍. #Ride_BMC 📷: Chris Auld Photography
En voir plus

Darwin AtapumaDarwin Atapuma
04-11-2018 15:52:05

Message de Darwin Atapuma du 04-11-2018Gracias parcero por su amistad seguimos preparando para el 2019 @gym.universal
En voir plus

Mattia CattaneoMattia Cattaneo
04-11-2018 15:21:20

Message de Mattia Cattaneo du 04-11-2018Ringrazio la G.S. Mottense per l’invito a questa fantastica giornata ed auguro a tutti i ragazzi/e della squadra di inseguire i loro sogni ed ottenere i loro obiettivi!
#pranzo #calinferno...
En voir plus

Lance ArmstrongLance Armstrong
04-11-2018 15:08:43

Message de Lance Armstrong du 04-11-2018Was in the gutter after Day 1 but will never forget my time in Costa Rica. Thanks to all the race volunteers and the wonderful folks out on the road....
Voir les 38 photos

Jens KeukeleireJens Keukeleire
04-11-2018 15:04:47

SPOILER ALERT!
De coverband Vulgar Vow komt zaterdag de party inzetten op ons supportersfeest. Nog niet ingeschreven? Doe dit dan snel, nog enkele uren de tijd!

Rui CostaRui Costa
04-11-2018 15:00:29

Message de Rui Costa du 04-11-2018Obrigado pai ❤ 🚴 ✅
Bom domingo, amigos 🤗
En voir plus

Nairo QuintanaNairo Quintana
04-11-2018 14:59:31

Message de Nairo Quintana du 04-11-2018Un honor ser invitado a esta 10K, admiración por su labor y compromiso, hoy como deportistas tambien nos sentimos representados.
Los que no están acá, se preparan para el reto #GranFondoDeLasAlturas.
Policía...
En voir plus

Michael GoglMichael Gogl
04-11-2018 14:45:28

Message de Michael Gogl du 04-11-2018A quarter century on this planet!

Im eigenen Innsholz Böhmerwald Chalet mit Freunden den Geburtstag feiern und Kraft für die neue Saison tanken. Besser gehts nicht! 🤘

#innsholz #chalet #happy #offseason #tranquillo...
En voir plus

Vincenzo NibaliVincenzo Nibali
04-11-2018 14:42:02

Message de Vincenzo Nibali du 04-11-2018Bella esperienza al @saitamacriterium Quarto posto e premio combattività 👊🏻 #Japan 🇯🇵
📸 @bettiniphoto
En voir plus

Vincenzo NibaliVincenzo Nibali
04-11-2018 14:37:20

Message de Vincenzo Nibali du 04-11-2018I miei tifosi sono fantastici in tutto il mondo 😁 #Japan 🇯🇵 #saitamacriterium #backpack @piquadrofficial JOMA Team Bahrain Merida
Voir la vidéo

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
04-11-2018 14:21:00

Message de Marcus Burghardt du 04-11-2018Letzter Urlaubstag ehe es morgen wieder los geht auf zwei Rädern @iamspecialized
.
#bayern #heimat #rosenheim #bavaria #samerberg #urlaub #holliday #münchen #tirol #dahoamisdahoam
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
04-11-2018 14:07:05

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 04-11-2018Es una satisfacción ver cómo nuestros chicos van dando el salto a profesionales. El último en hacerlo ha sido el cordobés Antonio Gómez de la Torre de la mano del...
En voir plus

Maximilian SchachmannMaximilian Schachmann
04-11-2018 14:06:17

Message de Maximilian Schachmann du 04-11-2018Ich würde mich über Eure Stimmen freuen. Mit Siegen wie bei der Katalonien-Rundfahrt, dem Giro und der Deutschland-Tour sowie Bronze im EM-Zeitfahren und Gold im WM-Mannschaftszeitfahren blicke ich auf ein...
Voir les 3 photos

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
04-11-2018 14:04:08

Message de Audrey Cordon-Ragot du 04-11-2018Voici ma saison 2018 en vidéo !
https://www.youtube.com/watch?v=6CiGdx0n5Wc&feature=youtu.be

( je vous promets l'an prochain on sous-titre !)
Voir la vidéo

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 04-11-2018@saitamacriterium Letourdefrance Matteo Trentin most aggressive raider! Corridore più combattivo!
En voir plus

Davide RebellinDavide Rebellin
04-11-2018 13:13:56

Message de Davide Rebellin du 04-11-2018Credere in se stessi, lavorare con amore, fiducia, coraggio e perseveranza per realizzare i propri sogni!
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
04-11-2018 12:11:59

Message de Tiago Machado du 04-11-2018Estreia em duatlos, na vertente sprint e em duplas mistas na companhia da minha Zank 😍
En voir plus

Bryan CoquardBryan Coquard
04-11-2018 11:03:54

Message de Bryan Coquard du 04-11-2018Quelques nouvelles… en provenance des vacances !! 😀 Une petite coupure qui fait du bien pour attaquer la prochaine saison au taquet avec le Vital Concept Cycling Club et les...
En voir plus

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 04-11-2018Le saviez-vous ? le maillot de Roubaix est nordiste. Visite chez notre équipementier et partenaire Diffusport. equipe-cycliste-roubaix.com/equipe-pro-rlm/visite-partenaire-diffusport Diffusport Ville de Roubaix
En voir plus

Lilian CalmejaneLilian Calmejane
04-11-2018 10:22:54

Message de Lilian Calmejane du 04-11-2018Reprise et saison hivernale rime aussi avec découverte ! J’ai toujours l’habitude de courir l’hiver en complément mais c’est la première fois que je participe à un trail. Bilan :...
En voir plus

#matteotrentinfansclub #matteotrentin #saitamacriterium #SaitamaCriterium #SaitamaCriterium A lot of action over in Japan today as European champion @MATTEOTRENTIN takes eighth place behind Valverde (Mov) who crosses the line first.

Jasper StuyvenJasper Stuyven
04-11-2018 10:06:14

Message de Jasper Stuyven du 04-11-2018Challenging three days in South Africa with Frans Claes! Overall very satisfied with 4th place in our first mtb-race together. Definitely not our last 👊🏼 #Wines2Whales
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
04-11-2018 10:00:31

Message de UAE Team Emirates Supporters du 04-11-2018Grande spettacolo al Circuit Saitama.🇯🇵 A rendere avvincente questa kermesse seguita incredibilmente da tantissimi appassionati Giapponesi, ci hanno pensato anche i nostri portacolori in primis Alexander Kristoff🇳🇴 che non si...
Voir les 4 photos

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
04-11-2018 10:00:01

Message de Giro d'Italia du 04-11-2018Anche Gianni Moscon ha detto la sua su quello che sarà il Giro d'Italia 2019: “Vincere una tappa sarebbe un sogno. Daremo il massimo come sempre”
Voir la vidéo

Jasha SütterlinJasha Sütterlin
04-11-2018 09:58:29

Message de Jasha Sütterlin du 04-11-2018Thank you @fizikofficial for the fresh new kicks 🤗
En voir plus

Jay McCarthyJay McCarthy
04-11-2018 09:45:26

Message de Jay McCarthy du 04-11-2018Always a great feeling to open the new season with a hotdog Crit 🤦🏼‍♂️. Some solid racing from a good group of Australian cyclists coming through. @noosatriathlon @queensland #visitnoosa #thisisqueensland...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
04-11-2018 09:45:14

Message de Le Tour de France du 04-11-2018🇬🇧 Today was race day at the #SaitamaCriterium 🇯🇵 ! 🚴‍♂🚴‍♂🚴‍♂
📸 Check here the best pictures of today!

🇫🇷 C'était jour de course au #SaitamaCriterium 🇯🇵 ! 🚴‍♂🚴‍♂🚴‍♂
📸...
Voir les 23 photos

Matteo TrentinMatteo Trentin
04-11-2018 09:44:06

Message de Matteo Trentin du 04-11-2018What a good race today in @saitamacriterium !! The crowd was simply amazing and we got some good fun!
Thanks Japan for this warm welcome and for your passion for...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 04-11-2018Wish James Knox a happy birthday in the comments section of this post.
Photo: Sigfrid Eggers
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
04-11-2018 09:41:42

Message de BORA-hansgrohe du 04-11-2018Unser Deutscher Meister Pascal Ackermann wurde zum Radsportler des Jahres 2018 nominiert.
👇🏻👇🏻 Hier könnt ihr für unseren Sprinter abstimmen 🗳
https://www.radsport-rennrad.de/race/radsportler-des-jahres-2018/

Photos: bettiniphoto
Voir les 4 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
04-11-2018 09:38:42

Message de Team Bahrain Merida du 04-11-2018🇯🇵 #SaitamaCriterium
🥉 @YukiyaArashiro takes third place at the 6th edition of the Tour de France Saitama Criterium. Vincenzo Nibali is fourth and rewarded with the combativity prize 👊🏻
📸 @bettiniphoto
Voir les 7 photos

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 04-11-2018#SaitamaCriterium A lot of action over in Japan today as European champion @MATTEOTRENTIN takes eighth place behind Valverde (Mov) who crosses the line first. 📷 @GettyImages https://t.co/79ix1V8rsH

Gara movimentata da Matteo...
Voir les 4 photos

Le Tour de FranceLe Tour de France
04-11-2018 09:25:06

Message de Le Tour de France du 04-11-2018🚴‍♂️ Before the race, all the riders had the opportunity to make a lap of the #SaitamaCriterium circuit. A nice moment to share with the fans! 🚴‍♂️ 🇯🇵

🚴‍♂️ Avant...
Voir la vidéo

Message de WB-Aqua Protect-Veranclassic Pro Continental Team du 04-11-2018C'est l'heure des bonnes affaires! Rendez-vous dans notre boutique en ligne > https://www.wbca.be/shop !
Voir les 2 photos

Marco MarcatoMarco Marcato
04-11-2018 09:00:43

Message de Marco Marcato du 04-11-2018@saitamacriterium on start line @uae_team_emirates amazing crowd
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
04-11-2018 09:00:02

Message de Team Sunweb du 04-11-2018Join us in wishing a Happy Birthday to 🇫🇷 Juliette Labous! Have a great day, Juliette! 🎉
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
04-11-2018 08:37:53

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 04-11-2018The stars of Le Tour de France Saitama Critérium already enjoyed a rich Saturday with food tasting, media work and activities with the amazing Japanese fans. Today was race day:...
Voir les 11 photos

Diego Rosa fans clubDiego Rosa fans club
04-11-2018 08:34:29

Message de Diego Rosa fans club du 04-11-2018Anche quest’anno vi aspettiamo alla Fiera di San Carlo a Corneliano Sotto il comune con Nuovi Gadget
Voir les 2 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
04-11-2018 08:20:09

Message de Mitchelton-SCOTT du 04-11-2018#SaitamaCriterium A lot of action over in Japan today as European champion Matteo Trentin takes eighth place behind Valverde (Mov) who crosses the line first. 📷 @GettyImages
Voir les 4 photos

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
04-11-2018 08:09:00

Message de Team Novo Nordisk du 04-11-2018Team Novo Nordisk believes that living with #diabetes doesn't have to stop you from being incredible.

SHARE this video, and help us spread the word if you agree! 💪
Voir la vidéo

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
04-11-2018 08:00:01

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 04-11-2018👨🏻‍🍳 La colazione degli #OrangeBlue si arricchisce di 4 nuove composte.
🚴🏻‍♂️ Gustose, naturali, 100% biologiche, pensate su misura per gli atleti.
🧐 Se sei curioso di provarle anche tu, visita lo...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
04-11-2018 07:59:27

Message de Team Bahrain Merida du 04-11-2018🇯🇵 #SaitamaCriterium
➡️ #BAHRAINMERIDA🇧🇭 riders Vincenzo Nibali Matej Mohorič @francopellizotti @yukiyaarashiro and @antonionibali with
many other pedalling stars are in Japan for the 6th edition of the Tour de France Saitama Criterium...
Voir les 13 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
04-11-2018 07:54:21

Message de Mitchelton-SCOTT du 04-11-2018‪Join us in wishing Carlos Verona a very happy birthday 🎉🎉🎉‬
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
04-11-2018 07:43:07

Message de Movistar Team du 04-11-2018🌈🤗🇯🇵 Amazing atmosphere at the #SaitamaCriterium to cheer on the #BalaArcoíris, Alejandro Valverde. Hope to be back soon - Japanese fans = #BestFans! #2018さいクリ #jspocycle
Voir les 5 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
04-11-2018 07:05:30

Message de UAE Team Emirates Supporters du 04-11-2018🍾🥂🎈Tanti auguri di buon compleanno al nostro nuovo acquisto, il colombiano Juan Sebastian Molano 🎉✨🎂🛍️
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
04-11-2018 07:00:06

Message de Team INEOS du 04-11-2018Happy birthday Chris Lawless - 23 today! Hope your Wagon Wheel has a candle in it! 🎉🍰
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
04-11-2018 03:32:00

Message de Santos Tour Down Under du 04-11-2018Your chance to ride the 2019 Challenge Tour presented by The Advertiser is sprinting away... 🚴‍♂️ Register your team before 5pm (ACDT) TODAY to avoid missing out!
Click here. ➡️...
En voir plus

Accès aux messages par jour

November 2018
01 02 03 04

October 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31