ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
06-11-2018 21:38:00

Message de Team Novo Nordisk du 06-11-2018"She’s been there from the start, since I was diagnosed with #diabetes. And she's had to learn pretty much everything I had to."

Chris Williams gives a shout-out to his...
Voir la vidéo

Kilian FrankinyKilian Frankiny
06-11-2018 21:23:59

Message de Kilian Frankiny du 06-11-20181815.ch : Stolz durfte ich als Gommer am heutigen Kick-off Tag der Vorbereitungen des Ziel-Wochenendes der Tour de Suisse 2019 in meiner Heimat teilnehmen. Ich durfte spannende Gespräche führen und...
En voir plus

Alberto ContadorAlberto Contador
06-11-2018 21:23:20

Message de Alberto Contador du 06-11-2018Con una bici la vida se vive mejor!🚴‍♂️🌞😊🇯🇵💛Life with a bike is better!🚴‍♂️🌞😊🇯🇵💛 #Ciclinglifestyle #Wakayama800 #caminokumano
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 06-11-2018‪Huge congrats to Yves Lampaert on being named "Flandrien of the Year"! So happy for Yves and well-deserved after the season he's had!‬
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
06-11-2018 20:27:43

Message de Lex Albrecht du 06-11-2018I spent this afternoon filming with the crew from Essentrics Workout at “my” training centre in Montréal, Premiere Performance.

It was fun... and now I’m ready for an Essentrics...
Voir les 2 photos

Tiago MachadoTiago Machado
06-11-2018 19:47:29

Message de Tiago Machado du 06-11-2018E o prémio para o vencedor e para a vencedora do Desafio Bike Tour é......

Um conjunto de produtos da Rocktape. Quer o atleta masculino mais rápido, quer a atleta feminina...
Voir les 2 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
06-11-2018 18:26:58

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 06-11-2018Désormais, c'est en bus que l'on vient visiter le Centre de Performance du Vital Concept Cycling Club ! 😅🚌

😏 Un clin d'oeil à la section sportive cyclisme du collège Marcel-Pagnol...
Voir la vidéo

Enric Mas NicolauEnric Mas Nicolau
06-11-2018 18:14:03

Message de Enric Mas Nicolau du 06-11-2018Core training! 2019 está a la vuelta de la esquina / 2019 is just around the corner.
Voir la vidéo

David MenutDavid Menut
06-11-2018 18:00:30

Message de David Menut du 06-11-2018Bref retour de mes derniers résultats,

Jeudi 1er novembre avait lieu le cyclo-cross de Chaptelat où je suis allé chercher la victoire. Course qui m'a servi afin de peaufiner ma préparation...
Voir les 2 photos

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
06-11-2018 17:05:20

Message de Rally UHC Cycling du 06-11-2018Who doesn't love a winner? The team's flagship vehicle, the Acura #RDX, just posted it's second highest sales month in history! 📈

See the all-new 2019 RDX at your local dealer.
Voir les 4 photos

Jens VoigtJens Voigt
06-11-2018 17:00:02

Message de Jens Voigt du 06-11-2018My daily 10,000 step goal on my Fitbit Charge 3 is pretty easy when I’m rolling with these two! Haha - best workout I've done in a long time! How...
En voir plus

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 06-11-2018Fin d’une nouvelle journée de reconnaissances sur les routes du Département de la Correze, quelque part entre Chamboulive et Beynat !
On a déniché de jolies trouvailles, et pas que sur...
Voir les 2 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 06-11-2018‪#TheWolfpack faces‬
‪Photo: Sigfrid Eggers‬
En voir plus

Sean De Bie supportersSean De Bie supporters
06-11-2018 16:24:42

Message de Sean De Bie supporters du 06-11-2018De opvolging lijkt (nu al) verzekerd!? :p
En voir plus

Jessenia MenesesJessenia Meneses
06-11-2018 16:17:09

Message de Jessenia Meneses du 06-11-2018“La felicidad aliada con el sufrimiento” @elgiroderigo 📸 @maximiliano_blanco #amorypaz
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
06-11-2018 16:05:11

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 06-11-2018Danny pakte onze eerste overwinning van het seizoen!🙌🏼 Weet jij nog waar dat was?🤔
En voir plus

Ted KingTed King
06-11-2018 15:58:34

Message de Ted King du 06-11-2018With a new King of the Ride podcast coming any moment, check out this most recent episode with my good friend and former teammate Joe Dombrowski.

https://itunes.apple.com/us/podcast/king-of-the-ride/id1390373151?mt=2&i=1000422315120
En voir plus

CyclassicsCyclassics
06-11-2018 15:17:03

Message de Cyclassics du 06-11-2018Lust auf was Neues? Der HAMBURG WASSER World Triathlon ist der größte Triathlon der Welt. Und hat soeben seine Anmeldung für 2019 geöffnet.

Mehr erfahren ▶️ http://bit.ly/2ztmpgJ
Voir la vidéo

Lance ArmstrongLance Armstrong
06-11-2018 15:04:40

Message de Lance Armstrong du 06-11-2018Ed Ruscha is one of America's most treasured contemporary artists. Raised in Oklahoma, Ed and Lance discussed his desire to head west to California in the mid 50's, the support...
Voir la vidéo

Sam BennettSam Bennett
06-11-2018 14:39:34

Message de Sam Bennett du 06-11-2018cyclingnews.com : Viviani head and shoulders above the rest
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
06-11-2018 14:38:21

Message de Luis Ángel Maté du 06-11-2018Precioso día en la sierra disfrutando de la Sierra de las Nieves de sus Pinsapos y Quejigos. Que bien que sienta un día en el campo!
En voir plus

CCC TeamCCC Team
06-11-2018 14:37:30

Message de CCC Team du 06-11-2018Tick tock! Who’s already counting down to the start of a new racing season? #Ride_BMC #DontCrackUnderPressure #TAGHeuerConnected 📷: Chris Auld Photography
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 06-11-2018Excellent anniversaire à Léo Vincent qui fête aujourd'hui ses 23 ans ! 🎂
Voir la vidéo

Movistar TeamMovistar Team
06-11-2018 13:36:46

Message de Movistar Team du 06-11-2018🦁🎙️ Hablamos con Sheyla Gutiérrez Ruiz para conocer mejor a la riojana y pulsar sus sensaciones antes de unirse a Movistar Team en 2019. #MujeresMovistarMolan

🇬🇧 We talk to Sheyla Gutiérrez...
Voir la vidéo

Team INEOSTeam INEOS
06-11-2018 13:20:15

Message de Team INEOS du 06-11-2018📖 Ahead of his book tour starting in Manchester tonight, we’ll be live on Facebook with Geraint Thomas later! Got a question for him? Let us know 👇
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
06-11-2018 12:48:27

Message de Tiago Machado du 06-11-2018Os meus companheiros de BTT só querem acelerar... depois chego neste estado a casa 😪😂
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
06-11-2018 12:30:36

Message de UAE Team Emirates Supporters du 06-11-201820 anni, già n. 140 della classifica UCI, con una vittoria tra i prof al Tour of Utah e tanti ottimi piazzamenti. Jasper Philipsen 🇧🇪 tenetelo d'occhio, vi farà divertire...
Voir les 4 photos

Message de Volta a La Comunitat Valenciana - VCV du 06-11-2018Por fin.. ya tenemos los primeros avances de la #VCV2019 GP Banco Sabadell. La localidad de CHERA será la encargada de acoger la LLEGADA de la TERCERA etapa de la...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
06-11-2018 12:07:41

Message de La Vuelta du 06-11-2018🔴 SAVE THE DATE 🔴

Presentación | Présentation | Presentation
#LaVuelta19 👉🏼 19/12/2019

+ info
🇪🇦 ➡️ po.st/LV19_ES
🇬🇧 ➡️ po.st/LV19_EN
🇨🇵 ➡️ po.st/LV19_FR
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
06-11-2018 12:04:49

Message de Lex Albrecht du 06-11-2018‪True story: My first KMC-Bicycle Chain & Accessories was from a prime win at a criterium in the USA.

The announcer said the intermediate sprint was for a gold chain....
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 06-11-2018Si torna a scuola!........Venerdì mattina, 9 novembre, tour delle scuole di Borgo Valsugana con Matteo Trentin con questi orari di massima:

7.55 - 8.45 scuole medie
9-10.10 Enaip
10.25-11.25 Polo Degasperi
11.30...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
06-11-2018 11:41:56

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 06-11-2018‪Retour sur le vélo pour nos coureurs ⤵️ ‬

‪Ici Justin Mottier explorant les sentiers malouins après le départ de la Route du Rhum - Destination Guadeloupe mais notre Bridou est...
En voir plus

Tour de SuisseTour de Suisse
06-11-2018 11:28:12

Message de Tour de Suisse du 06-11-2018Kilian Frankiny freut sich schon heute: noch 229 Tage bis zum Schlusswochenende am Ziel-Hub Goms;
Voir la vidéo

Jesus HernandezJesus Hernandez
06-11-2018 11:17:39

Message de Jesus Hernandez du 06-11-2018Iniciamos operación pre-turrón!!🤣🤣Feliz martes!!!😊😊
#quererespoder
#sonrielealavida
#♾+3
#enjoythelive
En voir plus

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 06-11-2018COMMUNIQUÉ OFFICIEL - Natura4Ever est le nouveau sponsor titre de l'équipe Natura4Ever - Roubaix Lille Métropole à partir de la saison 2019. Lire l'article sur notre site equipe-cycliste-roubaix.com/actualite/communique-officiel-saison-2019-equipe-cycliste-natura4ever-roubaix-lille-metropole Ville de...
Voir la vidéo

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
06-11-2018 10:40:41

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 06-11-2018🎉 HAPPY BIRTHDAY 🎉

Join us in wishing Thomas De Gendt a happy 32nd birthday! 🎂
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
06-11-2018 10:30:06

Message de Rachel Neylan du 06-11-2018"Happiness, success, excellence: They are not something you get for knowing the path; they are something you experience by walking it.” - Dr. Steve Mataboli
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
06-11-2018 10:29:46

Message de Audrey Cordon-Ragot du 06-11-2018Audrey Cordon-Ragot. Un nouveau départ : https://www.letelegramme.fr/cyclisme/audrey-cordon-ragot-un-nouveau-depart-06-11-2018-12125556.php
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
06-11-2018 10:00:26

Message de Team Bahrain Merida du 06-11-2018Before leaving Japan 🇯🇵 Vincenzo Nibali met MERIDA BIKES top dealers. They had a nice chat and #BAHRAINMERIDA🇧🇭 signed jersey as well ✍🏻
📸 Check out some pics
Voir les 6 photos

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
06-11-2018 09:51:01

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 06-11-2018Memories #2018

#LoveMyWilier #EnjoYouRide #BrytonSport
En voir plus

Amaro AntunesAmaro Antunes
06-11-2018 09:42:56

Message de Amaro Antunes du 06-11-2018Não importa estar de calças de ganga, ténis ou t-shirt 🙈😃
O futuro vem atrás de nós!!!
#clubedeciclismoamaroantunes
En voir plus

Jasha SütterlinJasha Sütterlin
06-11-2018 09:20:20

Message de Jasha Sütterlin du 06-11-2018Thank you @andrewrocketespressomeo and @rocketespresso for the new equipment 🕺
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 06-11-2018Les conditions météo sont mauvaises? 😒
Pensez aux produits de notre partenaire Progold pour nettoyer et entretenir vos vélos! 🚲
Bad weather conditions? Think Progold products!
Voir les 4 photos

Team SunwebTeam Sunweb
06-11-2018 09:12:33

Message de Team Sunweb du 06-11-2018Hands up for LTD! 🙌🏼

A huge thanks to Laurens Ten Dam for his time with the team. Best of luck with your next chapter, Laurens!

#KeepChallenging #CreatingMemories
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 06-11-2018In his latest blog, Petr Vakoc - who will continue with Quick-Step Floors in 2019 – talks of his injury, subsequent recovery process spanned over several months and his goal...
En voir plus

📣📣
¡¡Muy buenos días!! Hoy empezamos a desvelar los detalles de la #VCV2019 GP Banco Sabadell. En este caso, una de las POBLACIONES de LLEGADA, ¿será en Alicante, Castellón o València?
¡¡Atento...

Team CofidisTeam Cofidis
06-11-2018 09:00:00

Message de Team Cofidis du 06-11-2018Rejoignez le club #Cofidismyteam sur Strava pour partager votre passion du cyclisme aux côtés de nos coureurs et suivre leurs performances. Tout au long de la saison vous pourrez aussi...
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
06-11-2018 08:59:21

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 06-11-2018www.teamcajarural-segurosrga.com : 🚴🏻‍♂️ Cuatro de los mejores júniors del pelotón ibérico debutarán como sub 23 en el filial de Team Caja Rural-Seguros RGA. El navarro Josu Echeverria, el vasco Jokin...
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 06-11-2018Le Team Delko Marseille Provence KTM casse les prix!
Profitez des prix à la baisse sur les vélos et autres composants.
Détails et contact dans chacune des fiches
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
06-11-2018 08:52:10

Message de Tour de Pologne du 06-11-2018Ryszard Szurkowski: Jeszcze wsiądę na rower. Mistrz wraca do zdrowia po kraksie : Legenda polskiego kolarstwa potrzebuje pomocy.
Mistrzu, wiemy że dasz radę! Zawsze dajesz.
A kto może pomóc, proszony jest o...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
06-11-2018 08:49:45

Message de Mitchelton-SCOTT du 06-11-2018NEWS: "I've built a lot of friendships within the team with the staff and riders and I feel that the relationship between every rider is ultimately the importance of having...
En voir plus

Michael GoglMichael Gogl
06-11-2018 08:44:50

Message de Michael Gogl du 06-11-2018Wer würde auch ins 8 Grad kalte Wasser springen nach einem guten Saunagang 🤔

Erfrischend wars auf alle Fälle und jetzt geh ich gut erholt ins Training für 2019 💪

INNs HOLZ...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
06-11-2018 08:03:00

Message de The Tour Of Britain du 06-11-2018What a sight! 😍

#OVOToB #TravelTuesday
En voir plus

Cannondale ProCannondale Pro
06-11-2018 00:04:05

Message de Cannondale Pro du 06-11-2018The first El Giro de Rigo is on the book. We had a blast to ride along the roads around Guatape with Rigoberto Urán Urán on his custom painted SystemSix.
Voir la vidéo

Accès aux messages par jour

November 2018
01 02 03 04 05 06

October 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31