ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Drapac CyclingDrapac Cycling
08-11-2018 23:21:53

Message de Drapac Cycling du 08-11-2018A big happy birthday to our own Liam White, who recently took out the Federation University Sportsperson of the year! #MoreThanACyclingTeam
En voir plus

Message de Steve Morabito & son Club Des Amis du 08-11-2018Merci @nschurter pour ton bon conseil ! C’est vraiment top ce siège pour les enfants!!! Ma petite Abigaelle adore 🥰 @valaiswallis @lapierrebikes @equipegroupamafdj @swisscyclingteam #lovemyjob #monautomneenvalais #valaisvelotour
En voir plus

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
08-11-2018 21:24:42

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 08-11-2018Andrea Tafi, 52 ans, au départ du Paris Roubaix 2019 ?! – VeloChannel.com : L'ancien vainqueur Italien du Grand Prix de Fourmies, Andréa Tafi, a le projet fou de...
En voir plus

Iván Garcia CortinaIván Garcia Cortina
08-11-2018 21:03:44

Message de Iván Garcia Cortina du 08-11-2018Dias diferentes, cosas diferentes @carlanafri @ La Massana
En voir plus

Kilian FrankinyKilian Frankiny
08-11-2018 21:00:43

Message de Kilian Frankiny du 08-11-2018Viele fragen sich, können (Rad)-Sportler richtig Ferien machen, entspannen und mal keinen Sport machen? Ja, ich auf jeden Fall kann es! Ich habe die Ferien in der dominikanischen Republik mit...
Voir les 7 photos

Le Tour de FranceLe Tour de France
08-11-2018 21:00:01

Message de Le Tour de France du 08-11-2018⏰ Two weeks to go before the registrations for L’Étape Australia by Le Tour de France close!

🚴‍♂🚴‍♀ Don’t miss your chance to ride in the only Tour de France event...
En voir plus

Paris Camembert OfficielParis Camembert Officiel
08-11-2018 19:46:31

Message de Paris Camembert Officiel du 08-11-2018Interview : Pierre Rolland "J'ai envie de faire une grande saison" : http://velo-club.net/post/interview-pierre-rolland-j-ai-envie-de-faire-une-grande-saison
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
08-11-2018 19:18:17

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 08-11-2018tuttobiciweb.it : Appuntamento a Osasco domenica prossima con il pro' della Wilier Triestina
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
08-11-2018 19:16:15

Message de Team Novo Nordisk du 08-11-2018"If I’m here today on this team as a professional cyclist, it’s because of their hard work along the way."

Charles Planet gives a shout-out to his mom and dad for...
Voir la vidéo

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
08-11-2018 18:54:09

Message de Frederico Figueiredo du 08-11-20182019 🤔🤔
#sporting
#tavira
#lojasdavisao
#oakley
En voir plus

Bruno Armirail AthlèteBruno Armirail Athlète
08-11-2018 18:51:35

Message de Bruno Armirail Athlète du 08-11-2018Maldives, une île, une destination,un rêve, à faire une fois dans sa vie, le bonheur, le paradis tout simplement.
#paradiseislandresort #paradise #paradise🌴 #paradisebeach #palm #mer #beach #maldives #maldivesislands #lankanfinolhu #sun ...
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
08-11-2018 18:40:50

Message de Mario Cipollini du 08-11-2018Color Ottanio e Carbon,
Dmt shoes .
Tutto sulla salita di Cappella .
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 08-11-2018⚠️ SALE ⚠️

Our end of season sale is still on!

Visit our webshop now: https://www.lottosoudalshop.be/en/
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
08-11-2018 18:24:37

Message de Adriano Malori du 08-11-2018quando ti viene l'insana idea di provare nuovi tipi di test e allenamenti indoor su te stesso ...e sudi tutte le maglie che hai nell'armadio!!!😁
Dal tronde la miglior cavia che...
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
08-11-2018 18:23:38

Message de Tiago Machado du 08-11-2018Ainda se lembram como foi o ano passado o nosso Bike Tour? Estamos preparados para fazer mais e melhor!

Este ano temos:
👉 Mais brindes a sorteio
👉 Um desafio Strava - Segmento...
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 08-11-2018‪We give you this week's episode of our popular series "There's never too much Julian Alaphilippe Officiel" 😁‬
Voir la vidéo

Quentin ValognesQuentin Valognes
08-11-2018 18:03:40

Message de Quentin Valognes du 08-11-2018📢 Aujourd'hui, je raccroche mon vélo... J’aurais voulu remercier une à une les personnes qui m’ont aidé dans ma vie de cycliste mais ce serait vraiment très long. Du Team...
Voir la vidéo

Message de EF Education First Pro Cycling du 08-11-2018EF Education First – Drapac p/b Cannondale recently hosted events in Boulder, CO and Girona, Spain to thank our #SaveArgyle donors. Hear from the donors in this video from our...
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
08-11-2018 17:52:16

Message de UAE Team Emirates Supporters du 08-11-2018Con il rinnovo di un anno, il nostro Manuele nel 2019 andrà per i 39 anni e la 16° stagione da professionista. Rinnovo conquistato facendosi sempre trovare pronto nei 74...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
08-11-2018 17:34:54

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 08-11-2018🍯 Partenaire du Vital Concept Cycling Club accompagnant les petits-déjeuners et repas de notre club, Lucien Georgelin a reçu le titre de Prix de l'Entrepreneur aux #PrixNeoAquitains ! 🤗

📸 FRJ...
En voir plus

Message de Hagens Berman Axeon Cycling Team du 08-11-2018We're not done yet... and happy to announce that Kevin Vermaerke is the next rider to sign with us for next season!! #PROVEIT

More about Kevin here 👉: http://www.axeoncycling.com/news/2018_vermaerke_signing
En voir plus

Davide RebellinDavide Rebellin
08-11-2018 17:28:00

Message de Davide Rebellin du 08-11-2018Una settimana all'insegna della passione, della formazione, del divertimento e del benessere per gli amanti della bici e i loro accompagnatori al prossimo REBELCAMP in Gran Canaria dal 3 al...
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
08-11-2018 17:25:48

Message de Team Total Direct Energie du 08-11-2018Retour sur les moments forts de 2018 | Team Direct Energie Pro Cycling : #MeilleursMoments2018 🍾 - Les nouvelles des coureurs vont revenir très prochainement sur votre page Facebook. En...
En voir plus

Toms SkujiņšToms Skujiņš
08-11-2018 17:01:18

Message de Toms Skujiņš du 08-11-2018#throwbackthursday to almost a week ago when the world got to see the new @treksegafredo kit for 2019
📸@abimickey
Pic 1: "Looking for 2019"
Pic 2: "Excitement can't be contained"
Pic 3: "I'm...
En voir plus

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
08-11-2018 16:45:50

Message de Philippe Gilbert du 08-11-2018I will miss you mate and never forget our rides around Monaco 🙏😔 #ripjonathan
En voir plus

Amael MoinardAmael Moinard
08-11-2018 16:19:36

Message de Amael Moinard du 08-11-2018On the road again. 2019 se prépare maintenant. #teamfortuneosamsic #keepriding #cotedazur
En voir plus

Samuel DumoulinSamuel Dumoulin
08-11-2018 15:22:54

Message de Samuel Dumoulin du 08-11-2018Il fallait pas louper cette journée, n’est ce pas @faustinfigaret?
On s’est même permis une petite crevaison pour en profiter plus longtemps...
#light #colors #autumn #nature #plaisir #cycling #sky #sun @...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
08-11-2018 15:00:17

Message de Team INEOS du 08-11-2018With preparation for 2019 well underway, new rider Eddie Dunbar discusses the start of his career at Team Sky, playing a vital supporting role in some key victories and his...
Voir la vidéo

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
08-11-2018 15:00:02

Message de BORA-hansgrohe du 08-11-2018#Throwback 8th of April 2018
Our superstar Peter Sagan won the #Monument Paris-Roubaix & conquered "the Hell of the North" together with his #BORAhansgrohe teammates!
Huge thanks to our sponsors BORA...
Voir les 5 photos

Jesus HernandezJesus Hernandez
08-11-2018 14:45:24

Message de Jesus Hernandez du 08-11-2018Pues al final se quedó buena mañana!!😊😊
Feliz jueves!!!
#sonrielealavida
#quererespoder
#friends
#♾+3
#enjoythelive
En voir plus

Steven Tronet - officielSteven Tronet - officiel
08-11-2018 14:32:03

Message de Steven Tronet - officiel du 08-11-2018Steven Tronet quitte les pros - Actualité - DirectVelo : https://www.directvelo.com/actualite/70546/steven-tronet-quitte-les-pros
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
08-11-2018 14:30:49

Message de Israel Cycling Academy du 08-11-2018Even Vikings deserves a chance to cool off. no?

ICA’s biggest winner - the Estonian Viking Mihkel Raim ( 5 victories this season only) landed in his team’s favorite home...
En voir plus

Michael Woods Pro CyclistMichael Woods Pro Cyclist
08-11-2018 14:29:00

Message de Michael Woods Pro Cyclist du 08-11-2018@mitchbowen this TBT is for you bud.
.
.
.
.
#rookiecard #gohawks #hillcrest #inthebigleagues #hockey #backin03 #tbt
En voir plus

Matteo Montaguti for FunMatteo Montaguti for Fun
08-11-2018 13:45:01

Message de Matteo Montaguti for Fun du 08-11-2018Ethicsport....una garanzia! Felice di far parte degli #AtletiES
En voir plus

Filipe Cardoso - AtletaFilipe Cardoso - Atleta
08-11-2018 13:16:47

Message de Filipe Cardoso - Atleta du 08-11-2018Próxima época vou vestir as cores e o símbolo do Feirense

Em 2005 dei uma entrevista a dizer:

"...tenho pena de a Feira não ter uma equipa profissional fiz aqui toda a...
En voir plus

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 08-11-2018On troque le vélo contre la raquette et la petite balle jaune 😉
Merci à la Ville de Limoges et à l’Engie Open de Limoges pour l’invitation 😊🎾
Voir les 2 photos

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 08-11-2018DANIQUE BRAAM

Danique Braam is one of the four elite riders who will join the Lotto Soudal Ladies team next year, get to know more about her in the following article:...
En voir plus

Marcio BarbosaMarcio Barbosa
08-11-2018 12:46:53

Message de Marcio Barbosa du 08-11-2018Troca os teus pedais antigos e recebe um desconto imediato.
#look
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
08-11-2018 12:27:49

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 08-11-2018‪En séminaire à #Bordeaux, la direction du Vital Concept Cycling Club a fait un détour par le vélodrome !‬

‪Pour le plus grand plaisir de Lola, encouragée par Jérôme Pineau 😅‬

‪#ThereIsNoTry‬
Voir la vidéo

Diana PeñuelaDiana Peñuela
08-11-2018 12:19:52

Message de Diana Peñuela du 08-11-2018En mi caso, el ciclismo no formo mi vida. A mi la vida me formó para el ciclismo.

Nunca es tarde para darte una oportunidad.


#tbt #vueltacolombiafemenina #cyclingpics #womenscycling #motivationalquotes #resultsstarthere #chaseadventure
En voir plus

Olivier Le GacOlivier Le Gac
08-11-2018 12:15:06

Message de Olivier Le Gac du 08-11-2018Soyez nombreux à venir à Plabennec le dimanche 25 novembre !!!
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
08-11-2018 12:09:26

Message de Tiago Machado du 08-11-2018A minha playlist : Para quem ainda não leu o ultimo "poste" aqui esta ele...
A minha playlist, e a tua qual é!? 🤔😂
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
08-11-2018 11:22:16

Message de Luis Ángel Maté du 08-11-20182.019 ya está aquí, y como bien dicen; las carreras del verano se ganan en invierno, con la vista puesta en las carreras dando lo mejor de mí en esta...
En voir plus

Kevin LedanoisKevin Ledanois
08-11-2018 11:19:01

Message de Kevin Ledanois du 08-11-2018Cours Forest !! 🏃🏻‍♂️🏃🏻‍♂️🏃🏻‍♂️

Après les vacances et avoir bien profité et bien mangé, la reprise a belle et bien commencé ! 😁

#backtobusiness #sport #running #run #cycling #preparationphysique #adidas
En voir plus

Jens KeukeleireJens Keukeleire
08-11-2018 11:06:20

Message de Jens Keukeleire du 08-11-2018Today’s office
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
08-11-2018 11:05:30

Message de Arctic Race of Norway du 08-11-2018‼️ Just 5️⃣ days remaining until we reveal where the athletes of the #ArcticRace will compete in 2️⃣0️⃣1️⃣9️⃣! 😆

Here's a look back at the excitement from this year's incredible...
Voir la vidéo

Paris-NiceParis-Nice
08-11-2018 11:01:00

Message de Paris-Nice du 08-11-2018Les inscriptions pour Paris-Nice Challenge 2019 sont désormais ouvertes sur www.timeto.com !
Motive tes potes et rejoignez-nous le 16 mars, pour ouvrir la route aux pros 🚲
#ParisNiceChallenge
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
08-11-2018 10:51:46

Message de La Vuelta du 08-11-2018📸 PhotoGomezSport
Voir les 5 photos

Alberto ContadorAlberto Contador
08-11-2018 10:33:43

Message de Alberto Contador du 08-11-2018💚 🇯🇵 🚴‍♂️ #Wakayama800
Voir les 2 photos

CCC TeamCCC Team
08-11-2018 10:32:43

Message de CCC Team du 08-11-2018Our season review: February - Wins in Spain, Oman, Abu Dhabi

Win #3 Stage 3 TTT win at #VCV2018

Win #4 Jürgen Roelandts sprints to #VCV2018 stage 5 win

Kilian Frankiny claims the...
Voir la vidéo

Movistar TeamMovistar Team
08-11-2018 10:31:18

Message de Movistar Team du 08-11-2018🍼 So, how do you call them? 😊

#eliteFLY Elite
Voir les 2 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 08-11-2018Our "Best Moments of 2018" series continues today with Elia Viviani's superb Giro d'Italia, a race where he won four stages and the famed maglia ciclamino: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/2018-best-moments-viviani-s-dream-giro-d-italia/3860
Photo: GettySport
Voir les 2 photos

Ronde van VlaanderenRonde van Vlaanderen
08-11-2018 10:11:03

Message de Ronde van Vlaanderen du 08-11-2018😴 150 more sleeps... #RVV19
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
08-11-2018 09:49:24

Message de Team Sunweb du 08-11-2018Wishing #DevoTeamSunweb's Leon Heinschke a very Happy Birthday! Have a great day, Leon! 🎉
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
08-11-2018 09:43:34

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 08-11-2018The best of 2018 – De mooiste beelden vanuit de ploegleidersauto🚗📹
Voir la vidéo

Daniel OssDaniel Oss
08-11-2018 09:20:02

Message de Daniel Oss du 08-11-2018Bisogna avere sempre le giuste energie per affrontare gli allenamenti💪🍌🤪

Never train without the right energy 💪🍌🤪

#DO #DanielOss #BORAhansgrohe #cycling #bikelife #passion #fuckoss #banana
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
08-11-2018 09:03:00

Message de Rafał Majka du 08-11-2018Co słychać u Rafała Majki?

Rafał: "Czuję się dobrze, odpocząłem już fizycznie i mentalnie po całym sezonie. Jestem gotów do przygotowań na rok 2019 i nawet już rozpocząłem pierwsze treningi.

Mieliśmy...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
08-11-2018 08:51:58

Message de BORA-hansgrohe du 08-11-2018Don't forget to vote for our German Champion :)
----
Nicht vergessen für unseren Deutschen Meister abzustimmen :)
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
08-11-2018 08:50:00

Message de Santos Tour Down Under du 08-11-2018Here's why you can't miss out on DeTours for MAC Be Safe Be Seen Stage 6 this January. 🍽️🥂🚴‍♂️
Click here. 👉 http://bit.ly/DeTours-TDU2019
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
08-11-2018 08:49:25

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 08-11-2018www.teamcajarural-segurosrga.com : ✅ El alicantino Eusebio Pascual pondrá la experiencia en el conjunto filial de Team Caja Rural-Seguros RGA. Protagonista de una magnífica temporada, con seis triunfos de entidad e...
En voir plus

John DegenkolbJohn Degenkolb
08-11-2018 08:30:50

Message de John Degenkolb du 08-11-2018Noch drei Tage bis zur Wahl zum Radsportler des Jahres - eine der wertvollsten Auszeichnungen weil sie von Euch, den Fans, kommt. Würde mich freuen, wenn ihr alle ...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
08-11-2018 08:03:01

Message de Mitchelton-SCOTT du 08-11-2018NEWS: “I treat this team as my family and I am really happy to have seen and continue to be a part of the transition and development of Mitchelton-SCOTT over...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
08-11-2018 07:00:01

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 08-11-2018🍾 Happy Birthday to Kohei Uchima
🚴🏻‍♂️ Auguri di buon compleanno a Kohei Uchima!
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
08-11-2018 06:04:21

Message de Brenton Jones du 08-11-2018Coming soon! 🚙🤝🚴🏻‍♂️
My partnership with Pakenham Mazda 🇦🇺
En voir plus

Les Boucles Drôme-ArdècheLes Boucles Drôme-Ardèche