ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Jhon Anderson RodriguezJhon Anderson Rodriguez
09-11-2018 23:15:04

Message de Jhon Anderson Rodriguez du 09-11-2018Hoy me dieron una mala noticia de la @federacion Colombiana de ciclismo y de @coldeportes que ya no pertenecía del programa apoyado al cual pertenezco desde el 2013 , diciendo...
Voir les 7 photos

Omloop van de WesthoekOmloop van de Westhoek
09-11-2018 21:13:23

Message de Omloop van de Westhoek du 09-11-2018Vrouwenkoers Omloop van de Westhoek krijgt promotie : Promotie voor Omloop van de Westhoek

https://www.focus-wtv.be/sport/vrouwenkoers-omloop-van-de-westhoek-krijgt-promotie
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 09-11-2018Rolling into the weekend like ✌️ #FridayFeeling #PinkArgyle
En voir plus

José MendesJosé Mendes
09-11-2018 20:36:53

Message de José Mendes du 09-11-20182019 sou @sportingtavira 🦁
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
09-11-2018 20:30:54

Message de UAE Team Emirates Supporters du 09-11-2018Sarà la Colnago C64 Gold limited edition la super bicicletta che accompagnerà per tutto il 2019 il nostro fuoriclasse Fernando Gaviria . Lo sprinter Colombiano sicuramente saprà trarre beneficio dal...
Voir les 7 photos

Jérémy RoyJérémy Roy
09-11-2018 20:26:30

Message de Jérémy Roy du 09-11-2018Le T U B E .. vélo sur mesure.
Le savoir faire artisanal Made in Touraine
#handmade #touraine
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
09-11-2018 20:20:10

Message de Rachel Neylan du 09-11-2018Rolling with the seasons... 🚴🏼‍♀️🍁🚴🏼‍♀️🍁
.
.
.
Enjoying my first preseason work phase in Europe, nice to feel a proper cool autumn and witness it's sunnung colour show before I jump down under...
En voir plus

Jhon Anderson RodriguezJhon Anderson Rodriguez
09-11-2018 20:15:45

Jhon A. Rodriguez on Twitter : Felicidades 🎊 a mi amigo Santiago Ordóñez por la medalla de oro 🥇 en los nacionales sud 23 disputados en Boyacá el día de...
Voir le lien

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
09-11-2018 20:08:54

Message de Israel Cycling Academy du 09-11-2018We just got a Belgian Reinforcement !

We have issued this press release moments ago :


Israel Cycling Academy signs Belgian Tom Van Asbroeck

ICA Belgian sports Director Eric Van Lancker :...
Voir les 2 photos

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
09-11-2018 19:32:19

Message de Israel Cycling Academy du 09-11-2018יש קבוצה!

נא להכיר: אקדמי שפרעם

TEAM ACADEMY SHFARAM

בכינוס חגיגי שנערך אמש בשפרעם במעמד ראש עירית שפרעם עורסן יסין והבעלים והמייסד של סייקלינג אקדמי רוני בר און - הוצג...
Voir les 6 photos

Rund um KölnRund um Köln
09-11-2018 19:30:00

Message de Rund um Köln du 09-11-2018Anmeldestart für den ŠKODA Velodom – ab Sonntag, 11. November. Noch zwei mal schlafen... #ruk19
En voir plus

Ramunas NavardauskasRamunas Navardauskas
09-11-2018 19:10:05

Message de Ramunas Navardauskas du 09-11-2018Yes I did it ! Master degree is done ! Thanks to @klaipedos_universitetas ! It’s been a great years!
By the way congrats Gediminas Bagdonas Bagdzės fan club on his...
Voir les 2 photos

Tiesj Benoot FanpageTiesj Benoot Fanpage
09-11-2018 18:49:55

Message de Tiesj Benoot Fanpage du 09-11-2018WIN - WIN - WIN - WIN - WIN
Last-minute give away van 15 startplaatsen voor de fanride van Tiesj en Nikolas komende zondag (vertrek 8h30 in Drongen). Eerste 15 personen...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
09-11-2018 18:49:00

Message de Trek-Segafredo du 09-11-2018The Hammer Series Stavanger Challenge with Kinomap is now live!
You have until Sunday evening to complete the same course as the pros, win points for your team and even...
Voir la vidéo

Mickaël CrispinMickaël Crispin
09-11-2018 18:45:57

Message de Mickaël Crispin du 09-11-2018Direction la Coupe de France 🇫🇷 à Pierric avec le Team Chazal-Canyon 💪🏾🔥😜 Canyon Mavic OVERSTIM.s sports nutrition Prologo Challenge Tires
En voir plus

Stefan KüngStefan Küng
09-11-2018 18:42:03

Message de Stefan Küng du 09-11-2018Diesen Sonntag am 11.11. findet um 14:00 im Kirchgemeindezentrum, Freudenbergstrasse 9, 9535 Wilen mein Jahresrückblick der Saison 2018 statt. Ich werde euch von meiner Saison erzählen und alle eure Fragen...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
09-11-2018 18:32:19

Message de Team Novo Nordisk du 09-11-2018"She’s always there for me if I want to talk about my #diabetes or if I don’t feel good."

Team Novo Nordisk Ambassador Thomas Raeymaekers gives a shout-out to his wife,...
Voir la vidéo

CyclassicsCyclassics
09-11-2018 18:30:00

Message de Cyclassics du 09-11-2018We 💙 Hamburg
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
09-11-2018 18:17:14

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 09-11-2018#StayTuned 👀
Voir la vidéo

Brent BookwalterBrent Bookwalter
09-11-2018 17:56:12

Message de Brent Bookwalter du 09-11-2018🥥 🌴 ✅🐠
En voir plus

Jens KeukeleireJens Keukeleire
09-11-2018 17:48:06

MORGEN IS JENS DAY!
Afspraak om 12u15 voor het middagprogramma of
18u30 voor het avondprogramma !
NOG 1 KEER SLAPEN ...

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
09-11-2018 17:11:00

Message de The Tour Of Britain du 09-11-2018Chris Froome believes he can race for five more years | Cyclingnews.com : Hopefully 5⃣ more OVO Energy Tour of Britain starts, then 🤞.

How about it, Chris Froome?

#OVOToB
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 09-11-2018Philippe Mauduit, Directeur Sportif au plus haut niveau international depuis 2006, fera partie de notre staff la saison prochaine. Bienvenue à lui ! 🤝
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
09-11-2018 17:00:01

Message de UAE Team Emirates Supporters du 09-11-2018Pur dovendo rimediare al brutto incidente occorso sul finire della stagione precedente, Simone con tanta forza di volontà è rientrato alle gare ad Aprile e nelle corse a tappe dove...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
09-11-2018 16:47:47

Message de CCC Team du 09-11-2018Take part in the Hammer Series Stavanger Challenge with Kinomap! You have until Sunday evening to complete the same course as the pros, win points for your team and even...
Voir la vidéo

Geraint ThomasGeraint Thomas
09-11-2018 16:47:39

Message de Geraint Thomas du 09-11-2018Extremely busy but enjoyable week talking ’The tour according to G’
En voir plus

Hincapie RacingHincapie Racing
09-11-2018 16:42:53

Message de Hincapie Racing du 09-11-2018Hincapie Racing Confirms Arapahoe Resources and BMC Switzerland as Title Sponsors; Signs Nine Riders for 2019 - Hincapie Racing Team : Thank you to Arapahoe Resources and BMC Switzerland...
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
09-11-2018 16:42:45

Message de Taylor Last night pre wedding painting. One more day tell I marry my best friend @heamichellee!!! 🦋#love
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
09-11-2018 16:31:24

Message de Lex Albrecht du 09-11-2018YAY! I found my missing red Chloe glasses, and just in time to warm up on this chilly morning in Montréal!

It’s impressive how a little bit of extra...
Voir les 2 photos

Message de Team Delko Marseille Provence du 09-11-2018Delko Marseille Provence KTM (@delkomarseilleprovencektm) • Instagram photos and videos : Le compte Instagram du Team Delko Marseille Provence KTM, c'est par ici 😉
👉 https://www.instagram.com/delkomarseilleprovencektm/
En voir plus

Tour De RomandieTour De Romandie
09-11-2018 16:11:24

Message de Tour De Romandie du 09-11-2018Richard Chassot ET Alexandre Balmer! RDV AU TDR 2019?!
Ou quand le patron de la Boucle romande rappelle ses talents de communicateur - il est consultant pour le cyclisme sur la...
Voir la vidéo

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
09-11-2018 16:03:20

Message de Team Total Direct Energie du 09-11-2018#Préparation ✳️INFO✳️ - 💼 La rentrée du #TeamDirectEnergie se déroulera la semaine prochaine. Du Lundi 12 au Jeudi 15 Novembre, les coureurs seront en Vendée pour leur stage de cohésion.😃
Nous...
En voir plus

Tour De RomandieTour De Romandie
09-11-2018 16:02:44

Message de Tour De Romandie du 09-11-2018REPAS DE SOUTIEN DU TOUR DE ROMANDIE.
Ou quand Richard Chassot rappelle ses talents de communicateurs! Il a réalisé en direct sur scène l'interview du jeune profige chaux-de-fonniee, le double champion...
Voir la vidéo

CyclassicsCyclassics
09-11-2018 16:00:02

Message de Cyclassics du 09-11-2018Wir lassen das hier mal so stehen. Ohrwurm an! 🎶

Und schönes Wochenende natürlich. ✊🤙
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 09-11-2018video.gazzetta.it : Il campione europeo trentino, ospite nella redazione di Gazzetta Dello Sport, intervistato da Nino Morici, racconta il desiderio di prendere parte alla corsa
En voir plus

Jens Debusschere FansJens Debusschere Fans
09-11-2018 15:25:04

Te koop!!
Tickets voor de zesdaagse van Gent.
Dit op vrijdag 16 november 2018, zittribune.
Prijs: € 25.

Gelieve per mail te bestellen via: vuylstekebernard@hotmail.com

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
09-11-2018 15:18:45

Message de UAE Team Emirates Supporters du 09-11-2018Per i "malati" di ciclismo in Veneto, la palestra Lasalamacchine è un vero punto di riferimento. Oltre a uno staff veramente specializzato può contare anche sull' amichevole supporto del...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
09-11-2018 15:10:49

Message de Astana Pro Team du 09-11-2018Astana Pro Team signs Hernando Bohórquez

- I am grateful to Astana Pro Team for this huge opportunity. I am very happy and super motivated coming to this fantastic project, -...
En voir plus

Jhon Anderson RodriguezJhon Anderson Rodriguez
09-11-2018 15:07:27

Message de Jhon Anderson Rodriguez du 09-11-2018Se vende bicicleta de ruta 🚴‍♂️
Specialized tarmac SL-2 talla 52 -S en muy buen estado y excelente precio información 💁🏻‍♂️ por interno !
Voir les 14 photos

Johann van ZylJohann van Zyl
09-11-2018 15:06:15

Message de Johann van Zyl du 09-11-2018Heading into the weekend the right way ➡️🚴🏼‍♂️🤙🏼
En voir plus

Ted KingTed King
09-11-2018 14:50:25

Message de Ted King du 09-11-2018Being World Champion 🌈 means you get to do such fun adventures as shred your home trails then drink spicy chai, eat pumpkin bread, and do #KingoftheRide podcast! This conversation...
En voir plus

Michael Woods Pro CyclistMichael Woods Pro Cyclist
09-11-2018 14:43:30

Message de Michael Woods Pro Cyclist du 09-11-2018Gettin back at ‘er
.
.
.
.
.
.
#offseasonsover #cycling #girona #catalunya #biking #procycling
En voir plus

Hannah BarnesHannah Barnes
09-11-2018 14:31:01

Message de Hannah Barnes du 09-11-2018We’re more than ready for another weekend like this, sunshine or not! 💛😍 Have a great weekend everyone! ⛰
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
09-11-2018 14:09:32

Message de Luis Ángel Maté du 09-11-2018A los ricos frutos de temporada! Esos Madroños buenos que se suben a la cabeza 😂😂😂
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
09-11-2018 13:57:48

Message de Mitchelton-SCOTT du 09-11-2018This year Mitchelton-SCOTT were crowded the winners of the 2018 Hammer Series🏆

Now you also have the chance to win 🙌🏼 by taking part in the #HammerSeries Stavanger Challenge with...
Voir la vidéo

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
09-11-2018 13:38:54

Message de Tom Bohli Followers du 09-11-2018Tom will auf die nächste Saison den Fokus auf das Zeitfahren legen, um sich in dieser Disziplin behaupten zu können ist das Töfftraining unerlässlich. Vor kurzem hat er sich einen...
En voir plus

Tour des FjordsTour des Fjords
09-11-2018 13:29:36

Message de Tour des Fjords du 09-11-2018Bli med på Hammer Series Challange Stavanger. Du har frem til søndag og fullføre samme løype som proffene, og da kan du vinne ekslusive premier. Klikk på linken for mer...
Voir la vidéo

Team INEOSTeam INEOS
09-11-2018 13:20:05

Message de Team INEOS du 09-11-2018NEW IN: This Team Sky Store exclusive is your chance to own a limited edition Sky Ocean Rescue jersey inspired by the kit worn by the team on the final...
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
09-11-2018 12:46:53

Message de Tiago Machado du 09-11-2018É sexta-feira 😂 Bem nao muda nada na minha vida pois o fim de semana é de trabalho, mas é bom saber que está cada vez mais perto 2019 🦁
En voir plus

Tour De RomandieTour De Romandie
09-11-2018 12:25:14

Message de Tour De Romandie du 09-11-2018Le discours de l'humoriste Vincent Kohler au repas de soutien de l'arrivée à La Chaux-de-Fonds. On entend même rire le patron du Tour, Richard Chassot, pourtant bien égratigné!
Merci à...
Voir la vidéo

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
09-11-2018 11:52:07

Message de Sonny Colbrelli du 09-11-2018Iniziamo a costruire la nuova stagione! 💪

SC
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 09-11-2018Le week-end approche, vous avez prévu d'aller rouler ? 🚲

#RideAndShine
En voir plus

Filipe Cardoso - AtletaFilipe Cardoso - Atleta
09-11-2018 11:41:46

As 12h
http://sintoniafeirense.pt 92FM

Até já

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
09-11-2018 11:40:27

Message de Equipe Arkéa Samsic du 09-11-2018🔔 J-16 🔔

Venez rouler pour la bonne cause au profit de la Ligue Contre le Cancer, et partagez une matinée de sport et d'échanges avec l’équipe 2019 ! :-)...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
09-11-2018 11:37:01

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 09-11-2018PREVIEW SIX DAYS OF GHENT

🗨️ JASPER DE BUYST: "With my past, I can’t stand at the start without the ambition to win."

📝 Read our Lotto Zesdaagse Vlaanderen-Gent preview with Jasper...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 09-11-2018Alle scuole elementari grande folla ed entusiasmo!
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
09-11-2018 11:12:24

Message de Movistar Team du 09-11-2018Movistar Team 2019 se presenta el 18 de diciembre : 👔💙 We'll be kicking off the #MovistarTeam2019 season with our traditional launch in just 40 days' time at Madrid's Distrito...
En voir plus

Gent-WevelgemGent-Wevelgem
09-11-2018 11:10:57

Message de Gent-Wevelgem du 09-11-2018nieuwsblad.be : Wat goed is, verander je niet: dat is de basisgedachte waarmee Gent-Wevelgem naar de 81ste editie van zondag 31 maart toewerkt. Het parcours dat gisteravon...
En voir plus

Message de Riccardo Minali official fan club du 09-11-2018Vi aspettiamo numerosi alla grande festa per Riccardo... per chiudere in bellezza la stagione e per incoraggiarlo per la nuova.. alé alé alé
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
09-11-2018 11:03:20

Message de UAE Team Emirates du 09-11-2018A wonderful night with the awards cerimony for the Oscar tuttoBICI yesterday in Milan!

A special evening full off cycling champions from the past, the present and the future.

Our Sports Director...
Voir les 2 photos

Tour De RomandieTour De Romandie
09-11-2018 10:55:38

Message de Tour De Romandie du 09-11-2018LE Tour De Romandie AU REPAS DE SOUTIEN DE L'ÉTAPE LA CHAUX-DE-FONDS.
Superbe accueil pour le peloton de 272 participants!
Voir les 4 photos

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 09-11-2018Polo scolastico De Gasperi High School.....sold out!
Voir les 6 photos

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
09-11-2018 10:05:29

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 09-11-2018NIPPO VINI FANTINI EUROPA OVINI: ULTIMO APPUNTAMENTO DELLA STAGIONE A OKINAWA. : 🇯🇵 #TourDeOkinawa
La gara di casa per Kohei Uchima
L'ultima da PRO per Alan Marangoni
L'ultima gara stagionale per la NIPPO...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
09-11-2018 10:03:04

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 09-11-20186 maanden geleden...🇮🇹🍾
Herinner jij het je nog?🤩

Hele video➡️ http://po.st/svJtZe
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
09-11-2018 09:56:09

Message de Team Sunweb du 09-11-2018🚨 Competition time! 🚨

Join the Hammer Series Stavanger Challenge with Kinomap for the chance to win some Elite prizes! But be quick, you have until Sunday evening to complete...
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
09-11-2018 09:53:42

Message de CCC Team du 09-11-2018Our season review: MARCH - Time trial success at #TirrenoAdriatico 🇮🇹

Win #6 BMC Racing Team fastest against the clock on stage 1 TTT

Win #7 Rohan Dennis dominates the stage 7...
Voir la vidéo

Matteo PelucchiMatteo Pelucchi
09-11-2018 09:35:24

Message de Matteo Pelucchi du 09-11-2018#citylife #marinaromolionlus #eicma2018 #becyclist #show #milano
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
09-11-2018 09:24:48

Message de Mitchelton-SCOTT du 09-11-2018FEATURE: 'A fresh, but wiser, start.'

📝 Read the full piece on Lucy Kennedy here: https://bit.ly/2JQHoPu

“2018 was unfortunately largely defined by crashes, so a new season is an opportunity to leave...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 09-11-2018Bello..bello....bello....incontrare i ragazzi è sempre gratificante....grazie Scuole Medie ed ENAIP!
Voir les 9 photos

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 09-11-2018[IDÉE CADEAU] Pour devenir incollable sur la saison 2018 du cyclisme français, ou tout simplement revivre les grands moments d'une année riche en émotions, rien de mieux que le Grand...
En voir plus

Daniel OssDaniel Oss
09-11-2018 08:51:24

Message de Daniel Oss du 09-11-2018Rockers... Lisci o ricci? 😎

Straight or curly hair? 😎

#DO #DanielOss #FuckOss #lookoftheday
En voir plus

Nicholas DlaminiNicholas Dlamini
09-11-2018 08:50:31

Message de Nicholas Dlamini du 09-11-2018All roads lead to our @teamdidata training camp in Cape Town @tsogosun next week #bicycleschangelive

📸 - @modcyclingphoto
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 09-11-2018Matteo Trentin incontra i ragazzi delle scuole medie.....domanda del giorno "hai mai fatto una gara senza sella?" 😂😂😂😂 i ragazzini sono meravigliosi......😁😁😁😁
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
09-11-2018 08:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 09-11-2018It's official. We're on Strava. Whether you're training for the Challenge Tour, or just love the Santos Tour Down Under, we want to create a passionate and positive place for...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 09-11-2018🎊🎉 Joyeux anniversaire à notre leader, Romain Bardet qui fête ses 28 ans aujourd'hui 🎊🎉

#ALLEZALM
Voir les 4 photos

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
09-11-2018 08:19:00

Message de Team Novo Nordisk du 09-11-2018WIN: 2018 Diabetes Awareness Month - Partner Competition : To celebrate #DiabetesMonth, Team Novo Nordisk is giving away a one-of-kind prize pack from our amazing partners!

Register to WIN now! 👇
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
09-11-2018 08:08:21

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 09-11-2018www.teamcajarural-segurosrga.com : Tanto Jonathan Lastra como Antonio Molina han prolongado su vinculación al equipo para la próxima temporada. Ambos llegaron desde el equipo filial y seguirán progresando con el verde...
En voir plus

WigginsWiggins
09-11-2018 08:05:21

Message de Wiggins du 09-11-2018*Competition time* - win two tickets for a venue of your choice to an evening with Sir Bradley Wiggins, hear #WIGGINS team owner talk about his heroes, the sport, inspiring...
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
09-11-2018 07:52:03

Message de UAE Team Emirates Supporters du 09-11-2018Guardiamo con fiducia al 2019, perché nonostante il meteo di questo periodo sembri confermare il contrario, " Non può sempre piovere !!". Forza Uae !! 💪💪💪💪#uaetilovvo
En voir plus

Ramunas NavardauskasRamunas Navardauskas
09-11-2018 07:43:25

Message de Ramunas Navardauskas du 09-11-2018Šiandien 10.00 h ginsiuosi savo Magistro darba! Tad palinkekite man sėkmės! Beja šiandien pasipuošiau su Šilalės garbės piliečio ženklu ! Tikiuos jis man atneš sėkmę☺️🎉
.
.
.
#šilalė #navardauskas #university #šilale @silalesmiestas
Klaipėdos...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
09-11-2018 07:21:12

Message de Santos Tour Down Under du 09-11-2018Want to get fit... really fit? Our free 10-week program will get you bike-ready for the Challenge Tour presented by the Advertiser. 💪🚴🏻‍♂️🚴‍♀️

It starts this weekend. Find out more: http://bit.ly/MyChallengeTour2018

#MyChallengeTour
En voir plus

Hammer SeriesHammer Series
09-11-2018 07:00:01

Message de Hammer Series du 09-11-2018The Hammer Series Stavanger Challenge with Kinomap is now live! You have until Sunday evening to complete the same course as the pros, win points for your team and even...
Voir la vidéo

Tour de BretagneTour de Bretagne
09-11-2018 06:30:03

Message de Tour de Bretagne du 09-11-2018C'est avec tristesse que nous avons appris le décès de Yann Déniel en début de semaine.
Grand passionné de cyclisme, les amateurs de vélo ont pu le croiser avec son appareil...
Voir les 2 photos

Gent-WevelgemGent-Wevelgem
09-11-2018 06:13:00

Message de Gent-Wevelgem du 09-11-2018Last night we presented #GWE19
✔️7 races in Flanders Fields
✔️DNA: De Moeren- Plugstreets - Kemmelberg
✔️Litte track changes for security reasons
✔️Cyclo: 30-03-19
✔️New permanent track to discover from KOERS. Museum van...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under