ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
13-11-2018 22:08:03

Message de Amgen Tour of California du 13-11-2018Happy #WorldKindnessDay 🌎 Spread some smiles today and every day, someone might need it 😊 #AmgenTOC
Voir les 6 photos

Iván Garcia CortinaIván Garcia Cortina
13-11-2018 21:57:20

Message de Iván Garcia Cortina du 13-11-2018Ruta del Cares en familia 🕺🏼💃🏼🏃🏾‍♀️🐕 @ Picos de Europa National Park
En voir plus

Larry WarbasseLarry Warbasse
13-11-2018 21:19:51

Message de Larry Warbasse du 13-11-2018What started as a simple bike ride with a bud to take our minds off of a shitty situation has grown and transformed into so much more than we could...
En voir plus

François ParisienFrançois Parisien
13-11-2018 21:09:11

Message de François Parisien du 13-11-2018FQSC - Fédération québécoise des sports cyclistes : Vraiment content d'avoir pu participer à cet évènement!

En soulignant l'effort, la volonté et la persévérance de jeunes athlètes, PowerWatts investie dans les...
En voir plus

Tour du GevaudanTour du Gevaudan
13-11-2018 20:54:49

Message de Tour du Gevaudan du 13-11-2018Un outil interessant pour les collectivités engagées dans une politique de développement des activités du cyclisme , mais aussi un accompagnement , un label reconnu gage de qualité ,
En voir plus

Message de Rushlee Buchanan - Professional Cyclist du 13-11-2018The start of a few exiting new ventures for me - this one is close to my heart. I'm very passionate about sharing my knowledge and learnings as a pro...
En voir plus

Jasha SütterlinJasha Sütterlin
13-11-2018 20:41:01

Message de Jasha Sütterlin du 13-11-2018#colosseum
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 13-11-2018Unstoppable Iljo Keisse on the opening night of the Six Days of Gent! He takes the second victory for the #deceuninckquickstepteam in the team elimination race!
Voir la vidéo

Jasha SütterlinJasha Sütterlin
13-11-2018 20:38:51

Message de Jasha Sütterlin du 13-11-2018#italy🇮🇹 #tourist
En voir plus

Jasha SütterlinJasha Sütterlin
13-11-2018 20:37:41

Message de Jasha Sütterlin du 13-11-2018#italy🇮🇹
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
13-11-2018 20:22:08

Message de Tiago Machado du 13-11-2018Mais um atleta que confirma a sua presença no nosso IX Bike Tour:

👉 Martim Machado - Otz Bike

Confirmem já a vossa inscrição. O Martim já confirmou a dele,...
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
13-11-2018 19:52:36

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 13-11-2018De Ketele rijdt Zesdaagse met 4 gebroken ribben: "Niet pijnvrij op fiets" : Kenny De Ketele met 4 gebroken ribben aan de start in Gent ...
En voir plus

Lance ArmstrongLance Armstrong
13-11-2018 19:43:28

Message de Lance Armstrong du 13-11-2018Taste Radio Ep. 136: Lance Armstrong’s New Job is Fueled by Coffee and Tequila : Interview from the NACS convention for High Brew Coffee

http://bit.ly/TASTERADIO
En voir plus

Rund um KölnRund um Köln
13-11-2018 19:30:01

Message de Rund um Köln du 13-11-2018Dienstags fahren Radler schneller : Dienstags schneller? Und Du?

strava.com/clubs/rundumkoeln
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 13-11-2018Quick-Step Floors CEO Patrick Lefevere looks back at the team's tremendous season, some of our best victories and the young riders coming from behind: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/patrick-lefevere-a-once-in-a-lifetime-season/3862
Voir les 4 photos

Michael KolarMichael Kolar
13-11-2018 19:05:49

Message de Michael Kolar du 13-11-2018I've still got 3weeks till my operation (AC joint separation type 3) where they're gonna take out 2x10cm rods and some wires 😅
.
Therefore I don't want to just sit...
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
13-11-2018 18:45:11

Message de Rally UHC Cycling du 13-11-2018World War II veteran Bob Powers uses a bicycle to keep his body and mind healthy. Learn how cycling can benefit your life.
Voir la vidéo

Gent-WevelgemGent-Wevelgem
13-11-2018 18:34:43

Message de Gent-Wevelgem du 13-11-2018Wow: already 123 participants for "Tour of the battlefields - the most heroic cycling race ever"
Nationalities: 🇧🇪️🇬🇧️🇳🇱️🇺🇸️
Mais nous manquons de participants 🇨🇵
Voila: pour nos amis:
le 19 décembre 1918, le quotidien...
Voir les 3 photos

Jesus HernandezJesus Hernandez
13-11-2018 18:24:04

Message de Jesus Hernandez du 13-11-2018Cuando @jesus_chiquitin @antonio_llamas78 @rubengordogallego y yo sabemos que @miguelezjavier paga hoy el cafe.....no se desayuna en casa para llegar con hambre a la paradita!!!🤣🤣🤣🤣
#cyclingstylelife
#friends
#♾+3
#vivimosmal
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
13-11-2018 18:02:00

Message de Eschborn-Frankfurt du 13-11-2018Bald geht es wieder für die Elite & und euch ŠKODA Velotour 2019-Teilnehmer von #Eschborn durch Downtown #Frankfurt entlang der Skyline in den Taunus - und zurück! #1Mai...
En voir plus

Christian KneesChristian Knees
13-11-2018 17:51:45

Message de Christian Knees du 13-11-2018About yesterdays performance testing at Sport-Laps @innofit_rheinbach
Results been fine 😉👍🏻
#beatyouryesterday #ckcycling #teamsky
Voir la vidéo

Nairo QuintanaNairo Quintana
13-11-2018 17:30:31

Message de Nairo Quintana du 13-11-2018Me alegra saber que much@s ya se entrenan para el #GranFondoDeLasAlturas recuerden que será exigente y la alimentación es importante. Para quienes aún no se han inscrito, no se...
Voir la vidéo

Matteo PelucchiMatteo Pelucchi
13-11-2018 16:46:48

Message de Matteo Pelucchi du 13-11-2018Till the end....
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
13-11-2018 16:46:06

Message de Ondřej Cink du 13-11-2018I’m happy to continue with Compressport CZ also the next year 2019 💪👌 Thanks for your support 😊 Compressport is always with me on the way 😊 #bestrecoveryproduct #compressport #sponsor...
En voir plus

Rick ZabelRick Zabel
13-11-2018 16:40:36

Message de Rick Zabel du 13-11-2018Bad News - Broken Collarbone.
The day started so good with a cool training ride with my mates but towards the end of the training I crashed hard on a bike...
En voir plus

Arnaud DémareArnaud Démare
13-11-2018 16:36:09

Message de Arnaud Démare du 13-11-2018En mode basket and Sun sous les cocotiers 🌴 avec Jaja, avant de reprendre le chemin de la maison.

Partage d’une après carrière ultra sportive comme on aime!

#vivelesport #running #demarno...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
13-11-2018 16:30:01

Message de La Vuelta du 13-11-2018🇪🇦 Ben King fue el Rey de Alfacar. Además de esta etapa ¿Cual fue su otro triunfo?

🇬🇧 Ben King was the "King of Alfacar". Do you remember what other stage...
Voir la vidéo

Kris BoeckmansKris Boeckmans
13-11-2018 16:26:28

Message de Kris Boeckmans du 13-11-2018Momenteel is Kris onderweg naar zijn team building camp in Bretagne. Klaar om het nieuwe seizoen 2019 voor te bereiden met zijn ploegmakkers en tevens de eerste ontmoeting met zijn...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
13-11-2018 16:26:06

Message de UAE Team Emirates Supporters du 13-11-2018Il ds Matxin al Elmundo indica il giovane Molano come possibile apripista di Gaviria. Molano che negli ultimi giochi panamericani casualmente ha battuto l' ex ultimo uomo di Gaviria, quel...
Voir les 4 photos

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
13-11-2018 16:10:03

Message de Trek-Segafredo du 13-11-2018Thank you Segafredo Zanetti Italia for your support!
2018 was another great year together.
Bring on 2019!

☕️ + 🚲 = ❤️

Segafredo USA
Voir les 6 photos

CyclassicsCyclassics
13-11-2018 15:00:01

Message de Cyclassics du 13-11-2018Nur noch 7⃣!
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
13-11-2018 14:54:51

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 13-11-2018Vifit ontwikkelt de gels, repen en andere producten samen met ons team!💪 Stef vertelt je meer🗣️👇

*****

Vifit Sport develops the gels, bars etc together with our team!💪 Stef tells you more🗣️👇
Voir la vidéo

Message de Filippo Ganna Official Fan Club du 13-11-2018VI ASPETTIAMO!!

Per prenotare la cena potete scriverci direttamente qua su fb in privato
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
13-11-2018 14:15:45

Message de Israel Cycling Academy du 13-11-2018How can you beat this Happy end story of Iron will and ❤️?

6 years ago, our Eritrean climber Awet Gebremedhin escaped his country to fulfill his dream of...
Voir les 3 photos

Tour de PologneTour de Pologne
13-11-2018 14:13:41

Message de Tour de Pologne du 13-11-2018Trwa zbiórka na pomoc w rehabilitacji Ryszarda Szurkowskiego, miliony kibiców ściskają kciuki za powrót do zdrowia legendarnego kolarza, który w czerwcu tego roku upadł w kraksie podczas wyścigu kolarskiego w...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 13-11-2018Rando du Club des Supporters, 22e édition : venez rouler en peloton avec les coureurs Groupama-FDJ !

📍 Où ? ➡ Parc des Oiseaux
📅 Quand ? ➡ 24 novembre, 13h30
💰 Combien...
En voir plus

Message de Alessandro De Marchi Sono ovviamente di parte ma non posso fare a meno di esultare.
Un altro traguardo raggiunto.

Non cambierà niente nella sostanza: eravamo già "CONTINENTAL" ai miei tempi, ai tempi di @maso74 ,...
En voir plus

Cannondale ProCannondale Pro
13-11-2018 14:03:27

Message de Cannondale Pro du 13-11-2018Fresh off his win at Pan AM Champs @curtisjwhite doubles-up the weekend at Verge International NOHO while Cannondale p/b http://Cyclocrossworld.com teammates make a clean sweep of the podium on Sunday....
Voir les 6 photos

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
13-11-2018 13:41:28

Message de Team Novo Nordisk du 13-11-2018WIN - 2018 Diabetes Awareness Month - Partner Competition : We're celebrating #DiabetesMonth by giving away this one-of-kind prize pack from the TNN partners!

Register to WIN now! #WDD2018
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
13-11-2018 13:26:26

Message de Arctic Race of Norway du 13-11-2018Arctic Race of Norway a partagé 9 photos.
Voir les 9 photos

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
13-11-2018 13:07:12

Message de Taylor One week in Mexico with my beautiful wife. Off to enjoy the good vibez and good life! Mexico here we come! 🦋💙🌊 #honeymoon
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
13-11-2018 12:42:52

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 13-11-2018Rick Zabel Q&A: "I was a really bad kid" - Journal : What's the best food Rick Zabel has tasted in The Tour Of Britain?

Check out Rouleur Q&A! #TeamKatushaAlpecin
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
13-11-2018 12:39:24

Message de Lex Albrecht du 13-11-2018I like to call Veo Strip “my secret weapon” ;)
Voir la vidéo

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
13-11-2018 12:16:00

Message de The Tour Of Britain du 13-11-2018Hello JCB! 🚧

Team Sky lead the peloton through Rocester, Staffordshire during the 2⃣0⃣1⃣2⃣ race.

#OVOToB #TravelTuesday
En voir plus

Jhon Anderson RodriguezJhon Anderson Rodriguez
13-11-2018 12:12:23

Message de Jhon Anderson Rodriguez du 13-11-2018Quiero 💁🏻‍♂️ agradecer 🤗 alas más de 10.340 🎉 personas que de una otra forma me apoyan , siguen y hacen parte de esta etapa de mi vida muy a...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
13-11-2018 12:09:10

Message de Team Bahrain Merida du 13-11-2018Bahrain Merida rider Vincenzo Nibali visits SCICON HQ | News Sciconbags : #BAHRAINMERIDA🇧🇭 team captain Vincenzo Nibali visited Scicon Bags HQ and he received his own custom range of AeroComfort...
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
13-11-2018 12:04:11

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 13-11-2018🙋🏼‍♂️ Muy contentos de participar este pasado fin de semana en una charla de la Andoaingo Txirrindulari Eskola de Andoain. Juanma Hernández; manager, José Miguel Fernández; director deportivo y los...
Voir les 11 photos

Tiago MachadoTiago Machado
13-11-2018 11:58:36

Message de Tiago Machado du 13-11-2018Grupeta Fama Pró na sua coffe e frize ride 🚴‍♂️🦁
En voir plus

Bruno ArmirailBruno Armirail
13-11-2018 11:54:59

Message de Bruno Armirail du 13-11-2018So Kool @kandima_maldives
#kandimamaldives #maldives #maldivesislands #kandima #sun #hollydays #beach #sport2000pouzac SPORT 2000 - Mondovélo Pouzac
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
13-11-2018 11:46:52

Message de Arctic Race of Norway du 13-11-2018Dag 1 - from Agenda Nord-Norge 13 November : 🇧🇻️❗️På grunn av tekniske problemer, fikk vi dessverre ikke sendt presentasjonen direkte. Heldigvis kan du se alt hos våre venner i...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
13-11-2018 11:45:01

Message de Movistar Team du 13-11-2018💪🎙️ ¿Qué quiere aportar y cómo se siente Lluís Mas ante su próxima aventura profesional con Movistar Team en 2019? Escuchamos al mallorquín 👇

🇬🇧 Let's hear from Lluís Mas as...
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 13-11-2018‪Good luck to Iljo Keisse and Elia Viviani, who tonight will be at the start of the spectacular and adrenaline-packed Six Days of Gent!‬
‪Photo: Sigfrid Eggers‬
Voir les 2 photos

Team Cycling FunvicTeam Cycling Funvic
13-11-2018 11:24:33

Message de Team Cycling Funvic du 13-11-2018Lauro Chaman vence a 10ª etapa da Copa São Paulo de Ciclismo : Mais uma vitória de Lauro Chaman na temporada
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
13-11-2018 11:22:55

Message de Arctic Race of Norway du 13-11-2018The #ArcticRace will head to Lofoten, Vesterålen and Ofoten in 2019.
Voir les 4 photos

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
13-11-2018 11:15:05

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 13-11-2018La Bardiani-CSF si mette definitivamente alla spalle il 2018 👋
🚴‍♂️ 152 giorni di gara
🏆 9 vittorie
🏅 24 podi
🔝 69 piazzamenti top ten

Reverberi: "La nostra più grande soddisfazione rimane sempre la...
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 13-11-2018🚨 Le staff technique se renforce pour la saison 2019, en effet nous sommes heureux d'accueillir Flavien Soenen en qualité d'entraineur.

Bienvenue Flavien 🤜🤛

#RideAndShine
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
13-11-2018 10:48:58

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 13-11-2018THI THAT NGUYEN REINFORCES LOTTO SOUDAL LADIES TEAM

Dwars door de Westhoek winner Thi That Nguyen will join the Lotto Soudal Ladies team in 2019!

🗨️ THI THAT NGUYEN: "I’m a good...
En voir plus

Quentin ValognesQuentin Valognes
13-11-2018 10:46:50

Message de Quentin Valognes du 13-11-2018👋 Je serai demain à Paris La Défense pour la Journée Mondiale du Diabète organisée par Novo Nordisk afin de parler de mon expérience et sensibiliser les gens sur cette...
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
13-11-2018 10:36:06

Message de Mitchelton-SCOTT du 13-11-2018FEATURE: ‘Balancing track and road’ with Alex Manly.

📝Read the full article here: https://bit.ly/2qIWDRO

“It’s always something I think about, to manage my commitments to both the track and the road.”
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
13-11-2018 10:22:28

Message de Arctic Race of Norway du 13-11-2018🇧🇻️🇧🇻️ This is the Arctic Race of Norway 2019! 🇧🇻️🇧🇻️
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
13-11-2018 10:12:54

Message de Arctic Race of Norway du 13-11-2018Lofoten + Vesterålen + Ofoten = ARN 2019 💝
Voir la vidéo

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
13-11-2018 09:54:51

Message de Grands Prix Cyclistes du 13-11-2018Astana Women Team is proud to announce that its first new signing ahead of season 2019 is Canadian rider Marie-Soleil Blais who will have the opportunity to join for the...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
13-11-2018 09:51:50

Message de Astana Pro Team du 13-11-2018Alexandr Vinokurov: We are grateful to each of riders, who were part of Astana Pro Team

The structure of cycling is such that every year in professional teams there are changes...
Voir les 10 photos

CCC TeamCCC Team
13-11-2018 09:40:32

Message de CCC Team du 13-11-2018Our season review: BMC Racing Team shows time trial strength and depth with three wins by three different riders in AUGUST.

Win #18 🇺🇸 Tejay van Garderen leads a BMC...
Voir les 6 photos

Reinardt Janse van RensburgReinardt Janse van Rensburg
13-11-2018 09:22:29

Message de Reinardt Janse van Rensburg du 13-11-2018Lest we forget we live in a beautiful world. Respect, cherish and take care of it! #Wildlife #Safari #Cheetahs #Sunset #Nofilter #SouthAfrica #Africa
En voir plus

Message de En Ferran de "Pedalea Mundo" ja es troba camí de Colòmbia després de deixar enrere els Andes a l'Equador. Objectiu fer la volta al Món, i portant ben lluny els...
En voir plus

Daniel OssDaniel Oss
13-11-2018 09:10:08

Message de Daniel Oss du 13-11-2018Heeeey guys! Volevo dirvi che domani alle 18 farò una diretta su Instagram, dove vi parlerò un po’ dei miei progetti e risponderò alle vostre domande 🤙 Non mancate, vi...
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
13-11-2018 09:10:00

Message de Rafał Majka du 13-11-2018Kilka słów podsumowania o rodzimym klubie Rafała Majki - WLKS Krakus Swoszowice
Voir la vidéo

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
13-11-2018 08:53:45

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 13-11-2018Auguri Vincenzo Albanese
#HappyBirthday
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
13-11-2018 08:49:34

Message de Vitor Gamito du 13-11-2018Feito por hoje! Uma horinha de “ginásio” ao ar livre 💪👌🚵🏻‍♂️
https://strava.app.link/1EJS0AD5NR
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
13-11-2018 08:38:35

Message de Team Sunweb du 13-11-2018Hit ❤️ to wish Laurens Ten Dam a Happy Birthday! Have a great day, Laurens! 🎂
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
13-11-2018 08:34:38

Message de CCC Development Team du 13-11-2018Kacper Walkowiak, tegoroczny torowy mistrz Europy juniorów w wyścigu drużynowym na 4km, dołączy w sezonie 2019 do kontynentalnej grupy CCC Development Team!

https://cccsport.eu/kacper-walkowiak-w-ccc-development-team/
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
13-11-2018 08:25:54

Message de Mitchelton-SCOTT du 13-11-2018💫 Competiton time 💫 WIN with Syncros - Precision Bicycle Products!

You have the chance to win a set of New Zealand champion Georgia Williams customised Maori art themed Syncros -...
Voir la vidéo

Jens KeukeleireJens Keukeleire
13-11-2018 08:22:48

Beste supporters,

Wat een fantastische dag was het zaterdag! :D
Allen bedankt om aanwezig te zijn en er een groot JK feest van te maken. Wij, de organisatie, en Jens hebben er...

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
13-11-2018 08:15:00

Message de Team Novo Nordisk du 13-11-2018"Thank you Biljana for the great gifts. And thanks to everyone who’s a 'type 3', the family member of a person with #diabetes."

Phil Southerland gives a shout-out to his wife...
Voir la vidéo

Patrick KonradPatrick Konrad
13-11-2018 07:53:28

Message de Patrick Konrad du 13-11-2018A great holiday comes to an end ☀️ 🇺🇸

#offseason #enjoying #california #holiday #nationalparks #vegas #westcoast @ California
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
13-11-2018 07:31:50

Message de Arctic Race of Norway du 13-11-2018🇧🇻️ Hvor jubler etappevinnerne neste år?✊ Det får du vite i dag!
#ArcticRace 2️⃣️0️⃣️1️⃣️9️⃣️ presenteres kl. 11. Følg oss for å få full dekning fra Svolvær! 😁

🇬🇧 Where will the triumphant...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
13-11-2018 07:05:35

Message de UAE Team Emirates Supporters du 13-11-2018Tantissimi auguri di felice compleanno a Carlo Saronni 🎂🍾🥂🎉🎈🎁
En voir plus

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
13-11-2018 06:29:19

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 13-11-2018Fourmies - Un sprint du Tour de France aura-t-il lieu sur la ligne d’arrivée du GPF ? : Le comité d'organisation du Grand Prix de Fourmies se prépare au passage...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
13-11-2018 05:00:14

Message de Santos Tour Down Under du 13-11-2018ICYMI, Santos Tour Down Under Race Director, Mike Turtur, is being inducted into the Cycling Australia Hall of Fame! 🎉
Read more. ➡️ http://bit.ly/2FbPEuG
En voir plus

Accès aux messages par jour

November 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13

October 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31