ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
14-11-2018 23:40:26

Message de Santos Tour Down Under du 14-11-2018What we’d give to be on the bike right now! 🚲☀️
En voir plus

Sep VanmarckeSep Vanmarcke
14-11-2018 22:54:41

Message de Sep Vanmarcke du 14-11-2018focus-wtv.be : Het is vandaag Fluodag, een initiatief van XIU, een organisatie die zich inzet voor zichtbaarheid van jonge fietsers in het verkeer, om op die manier ongevallen te voorkomen.
En voir plus

Filipe Cardoso - AtletaFilipe Cardoso - Atleta
14-11-2018 21:54:07

Message de Filipe Cardoso - Atleta du 14-11-2018Começo a treinar lá começam os mecânicos a fazer horas extra 😁😁
Voir les 2 photos

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
14-11-2018 21:53:25

Message de Frederico Figueiredo du 14-11-2018🦁🦁

#sporting
#lojasdavisao
#oakley
#tavira
En voir plus

Message de Maciej Paterski Official Fanpage du 14-11-2018Prababka zdobyta...🤪 a po treningu regeneracja w WERON Sport Therapy Center. Przygotowania do sezonu 2019 uważam za rozpoczęte 🤦🏻‍♂️😉🚴🏽‍♂️💨
Voir les 5 photos

Nairo QuintanaNairo Quintana
14-11-2018 21:45:00

Message de Nairo Quintana du 14-11-2018Los invitados especiales a la #GranFondoDeLasAlturas serán 50 deportistas paralímpicos que quieran rodar conmigo este primero de diciembre, sólo son 50 cupos totalmente gratis, BIENVENIDOS #CiclismoParaTodos Gran Fondo...
Voir la vidéo

Paris Camembert OfficielParis Camembert Officiel
14-11-2018 21:11:40

Le comité d'organisation de Paris-Camembert présentera la 15 novembre à 18h00, le parcours de la 80ème édition aux partenaires, élus et presse au télécentre à Livarot-pays-d'auge. Rendez vous sur...

Julien SimonJulien Simon
14-11-2018 20:37:50

Message de Julien Simon du 14-11-2018Fière de participer à l'avenir du cyclisme. Je remercie et félicite tous les jeunes qui ont participé au challenge Julien Simon, et félicitation également aux multiples vainqueurs. Merci au Vélo...
En voir plus

Valentin MadouasValentin Madouas
14-11-2018 20:28:02

Message de Valentin Madouas du 14-11-2018[CARTE POSTALE ☀️]

Retour en Métropole après avoir découvert La Martinique 🇲🇶.
Tout d’abord je tiens à remercier Bernard Chevrot et Paul Hamon, fondateur de la Belle Martinique qui m’a...
Voir les 11 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
14-11-2018 20:18:11

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 14-11-2018Dîner au coin du feu entre amis, au milieu de la foret. Vous avez dit cohésion ? 😉

#GlazArmy l #GlazCamp
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 14-11-2018Feast your eyes with these spectacular pictures from the Six Days of Gent.
Photo: Getty Sport
Voir les 4 photos

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
14-11-2018 19:56:06

Message de Israel Cycling Academy du 14-11-2018The New kid on the Block:

Welcome Irish National Champion Conor Dunne !

Israel Cycling Academy press release:

ICA Signs Irish National Champion Conor Dunne

Conor : “ I will push myself more then...
Voir les 4 photos

Matteo PelucchiMatteo Pelucchi
14-11-2018 19:45:10

Message de Matteo Pelucchi du 14-11-2018Thanks @andrewrocketespressomeo for having us. I can’t wait to drink @salvavitaespresso with my @rocketespresso ☕️😍 #thanks #rocketespresso @ Rocket Espresso
En voir plus

Greg Van AvermaetGreg Van Avermaet
14-11-2018 19:29:14

Message de Greg Van Avermaet du 14-11-2018Een druk weekend voor de boeg! Zaterdagmiddag, jeugdinitiatie om 13u45 aan sporthal Meulenbroek in Hamme. Zaterdagavond is er mijn supportersfeest Fanclub Greg Van Avermaet. Zondag sluiten we af met de...
En voir plus

Alberto ContadorAlberto Contador
14-11-2018 19:08:02

Message de Alberto Contador du 14-11-2018Noviembre???😱🔝November???😱🔝#eltiempoestaloco #crazyweather #cyclinglifestyle🚵
Cargar más comentarios
En voir plus

Petr VakocPetr Vakoc
14-11-2018 18:56:51

Message de Petr Vakoc du 14-11-2018První tréninkový týden mám za sebou. Příprava na sezonu 2019 je v plném proudu.
Více si můžete přečíst na blogu bit.ly/100petrvakoc

The first week of training towards 2019 season is done....
Voir la vidéo

Tiago MachadoTiago Machado
14-11-2018 18:48:25

Message de Tiago Machado du 14-11-2018📣Sorteio pelos dorsais participantes 📣

Como é hábito, irei sortear, pelos dorsais participantes, pequenos objetos que utilizo ao longo do ano. Nesta edição teremos os seguintes elementos a sortear:

👉 2 Caps
👉...
En voir plus

Het Nieuwsblad 10/11/2018

Message de Supporterspagina Kelly en Kim Van den Steen du 14-11-2018Het Nieuwsblad 10/11/2018
En voir plus

Andreas SchillingerAndreas Schillinger
14-11-2018 18:02:12

Message de Andreas Schillinger du 14-11-2018Der Moment wenn du dein eigens gesägtes Holz verheizt. 😍
#holzmachen #husqvarna #holzofen
En voir plus

José MendesJosé Mendes
14-11-2018 17:55:42

Message de José Mendes du 14-11-2018Treino BTT Pré época 2019 @ Guimarães
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
14-11-2018 17:50:14

Message de Amgen Tour of California du 14-11-2018We are sending our love, thoughts and prayers to those who have been affected by the California wildfires. We express our gratitude for all the emergency personnel who are working...
En voir plus

Message de Hagens Berman Axeon Cycling Team du 14-11-2018Last but not least... we are pumped to announce the 6th and final rider signing of 2019, Liam Holowesko!!! #PROVEIT

More on Liam's signing here: 👉 http://www.axeoncycling.com/news/2018_Holowesko
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
14-11-2018 17:05:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 14-11-2018Il nostro giovane campione continua a crescere. Il suo passo in salita sta diventando sempre più efficace. Questa sua qualità lo ha portato a mettersi in luce sia nelle corse...
En voir plus

Johann van ZylJohann van Zyl
14-11-2018 16:42:38

Message de Johann van Zyl du 14-11-2018Digging through some archives and found this one. Vuelta al Besaya 2009 with the national team. We had the yellow jersey up until the last day. This race opened up...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 14-11-2018Au surlendemain de notre révélation de l'effectif de la Conti, voici le récapitulatif complet des coureurs qui composeront nos deux équipes en 2019 !
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
14-11-2018 16:41:26

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 14-11-2018You asked us... : "Does anyone ever use a Shell Jacket when riding? With inside soak and all?"

Check out the latest KATUSHA Sports blog!
En voir plus

Toms SkujiņšToms Skujiņš
14-11-2018 16:38:39

Message de Toms Skujiņš du 14-11-2018This Latvian legend announced his retirement yesterday. @marisstrombergs gave us all so many great emotions and we are forever greatful, dude. All the best in the biggest challenge to come...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
14-11-2018 16:18:32

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 14-11-2018Wat vind je van Primoz z'n hoed?🤠🤠🤠
Zo won hij de Ronde van het Baskenland begin april💪🎥

Hele video👉 http://po.st/sfdXOF
Voir la vidéo

Message de Victor Campenaerts - Official du 14-11-2018Ready set go!

Serious training started today!
Thanks to the track cyclist for letting me join them on today's ride!

A good week to come with @teambelgium at Lanzarote!

@sashaweemaes
@lottekopecky
@ollekebolleke86
@isabellebeckers...
Voir la vidéo

Hannah BarnesHannah Barnes
14-11-2018 16:07:41

Message de Hannah Barnes du 14-11-2018‘No Place Like Home’ 🌲 Mountain Biking UK article featuring ‘a week in the life’ is out now! Hope you enjoy this little insight! 🏡 #noplacelikehome #mbuk #outnow #stumpjumper 🤗...
Voir les 7 photos

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
14-11-2018 16:02:40

Message de Rally UHC Cycling du 14-11-2018Britton’s 1,000-mile journey : "Simple things like a sunny day, a tasty meal, a beautiful sight, or some unexpected humor can lift your spirits." – Rob Britton on lessons learned...
En voir plus

Nico DenzNico Denz
14-11-2018 16:02:18

Message de Nico Denz du 14-11-2018Nico Denz.de - November 2018 : Nico-Denz.de - Erst Urlaub - jetzt Training, Training, Training #offseason #vorbereitung #2019 #2k19 #allezalm #toujoursplus
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
14-11-2018 15:40:16

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 14-11-2018‪Aucun disparu en Presqu’île de Quiberon... pour l’instant ! 😏‬

‪#GlazCamp l #GlazArmy l #ThereIsNoTry‬
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
14-11-2018 15:17:59

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 14-11-2018📷 RETOUR EN 2018 📷

2018 était une année fantastique cycliste pour Wanty-Groupe Gobert! Reconnaissez-vous les coureurs ET la course où la photo a été prise?
Voir les 3 photos

Team INEOSTeam INEOS
14-11-2018 15:15:04

Message de Team INEOS du 14-11-2018Our Team Sky Core Range features sweatshirts and hoodies made with premium organic cotton. Check out style and colour options in our store👇

🛒 > http://teams.ky/CoreRange
En voir plus

Ramunas NavardauskasRamunas Navardauskas
14-11-2018 14:45:57

Message de Ramunas Navardauskas du 14-11-2018Šiandien turėjom viešnia mūsu universite ! Smagu buvo paplepėti!!! Ir išgirsti puikias istorijas @dianalobacevske !!! @gediminasbagdonas @lteam_official #šilalė #university #cyclinglife #klaipėda #folowus
En voir plus

Laurens Ten DamLaurens Ten Dam
14-11-2018 14:32:03

Message de Laurens Ten Dam du 14-11-2018GRAVEL RAID : Boys and girls. I finally found some time to write a LtDgravelraid recap. Visit https://www.liveslowridefast.com to indulge In the best weekend on the bike ever! Cheers, LtD
En voir plus

Louis MeintjesLouis Meintjes
14-11-2018 14:30:34

Message de Louis Meintjes du 14-11-2018Dimension Data bike auction for Qhubeka : Would you like to own one of the Cervélo’s we ride? This is a cool auction of them to benefit Qhubeka Charity

https://www.32auctions.com/DimensionData
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 14-11-2018Quick-Step Floors' Best Moments of the Season series continues today with Yves Lampaert's majestic ride at the Belgian Championships, which concluded with him in the beautiful tricolour: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/2018-best-moments-lampaert-reigns-supreme-at-the-belgian-nationals/3864
Photo credit: GettySport
Voir les 2 photos

Rick ZabelRick Zabel
14-11-2018 14:05:20

Message de Rick Zabel du 14-11-2018Rick Zabel Q&A: "I was a really bad kid" - Journal : After the bad news yesterday the good news today: I'm in the Rouleur

#ricksworldtour #to #read
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
14-11-2018 13:22:41

Message de Team Novo Nordisk du 14-11-2018Happy World Diabetes Day!

Thanks to all the family members who support us on our journey with #diabetes!

Give a shout-out to someone in YOUR family! #WDD2018
Voir la vidéo

Nico DenzNico Denz
14-11-2018 12:51:04

Message de Nico Denz du 14-11-2018Massive thank you @giovannaccicaffe_coffee
Nothing better than a cup of good coffee after a decent ride ☕️🚴🏻‍♂️#blackgold #coffeelover #giovannaccicaffè #kaffeezentrale
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
14-11-2018 12:31:18

Message de Tiago Machado du 14-11-2018Há imagens que nos marcam, e esta é uma delas... final da etapa N°15 da Vuelta 2018... muita força e nem a bici resistiu 😂
Hoje ja fiz o meu treino...
En voir plus

MAVI GarciaMAVI Garcia
14-11-2018 12:26:47

Message de MAVI Garcia du 14-11-2018Hoy 26km por Na Burguesa sintiéndome cada vez un poco mejor a pesar de la carga q me estoy metiendo para empezar el año reforzada!! Horas de soledad que también...
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
14-11-2018 12:26:45

Message de Vitor Gamito du 14-11-2018Buscar a nova máquina 🚵🏻‍♂️😜 em Lisbon Bike com Scott Portugal
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
14-11-2018 12:21:40

Message de UAE Team Emirates Supporters du 14-11-2018PARTE TERZA Cyclingnews intervista Alexander Kristoff 🇳🇴. " Tutti sono curiosi di sapere come tu e Gaviria lavorerete e correrete insieme. Hai parlato con lui e con il team...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
14-11-2018 12:19:56

Message de La Vuelta du 14-11-2018🇪🇦 Muchas felicidades a Vincenzo Nibali
El primer ciclista en ganar La Roja cumple hoy 34 años!

🇬🇧 Greetings to Vincenzo Nibali.
The first ever winner of la Roja turns 34 today!

📸 Miguelez
En voir plus

Rui CostaRui Costa
14-11-2018 12:15:10

Message de Rui Costa du 14-11-2018Seleção portuguesa de Síndrome de Down derrota campeões do mundo por 5-3 : Parabéns campeões 👏👏👏
https://www.facebook.com/622340027864205/posts/1855466697884859/
En voir plus

Franck BonnamourFranck Bonnamour
14-11-2018 12:02:36

Message de Franck Bonnamour du 14-11-2018Bonjour,

Après quelques semaines de vacances et de repos, l'heure de la reprise pour la saison 2019 à sonné. ⏱️

Aujourd'hui, première sortie, avec le traditionnel tour de corniche, sous le soleil...
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
14-11-2018 11:48:21

Message de Vitor Gamito du 14-11-2018Teste à nova Scott Spark RC900 WC
Voir la vidéo

CCC Development TeamCCC Development Team
14-11-2018 11:47:18

Message de CCC Development Team du 14-11-2018osobiscie.pl : Jeden z najbardziej utalentowanych polskich kolarzy, wkrótce zawodnik grupy UCI World Tour, Szymon Sajnok, opowiada o swojej drodze na najwyższy szczebel zawodowego kolarstwa.

Oto jego historia, pisana w...
En voir plus

Tosh Van der SandeTosh Van der Sande
14-11-2018 11:42:36

Message de Tosh Van der Sande du 14-11-2018De openingsavond van de Lotto Zesdaagse Vlaanderen-Gent is achter de rug met winst in de eerste ploegkoers als hoogtepunt. Voorlopig een vijfde plaats in het klassement met vijftig punten, op...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
14-11-2018 11:34:18

Message de Volta a Portugal du 14-11-2018Video Almoços Corporate - 80ª Volta a Portugal Santander 2018

#almoçoscorporate #voltaaportugal #voltaaportugalsantander2018 #volta #Thisiscycling #Lisbon #lisbonevents #lisboa #Portugal #portugallovers #bicicleta #ciclismo #cycling #FPC #UCI #roadcycling #bike #sport #cyclinglife #pedal #cyclist...
Voir la vidéo

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
14-11-2018 11:32:31

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 14-11-2018Quand tu ne sais pas trop dans quoi on t'a embarqué... Allez Jeremy Lecroq, ça va aller ! 😫

📸 FRJ design & photography

#GlazCamp l #GlazArmy l #ThereIsNoTry
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
14-11-2018 11:20:00

Message de Movistar Team du 14-11-2018💙 le coq sportif 🐓🇫🇷️
Voir la vidéo

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 14-11-2018Congratulations to Valéry Lienard on winning a signed replica of the La Vuelta KOM shirt won by Thomas De Gendt!

The winner was personally contacted.
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
14-11-2018 11:00:27

Message de UAE Team Emirates Supporters du 14-11-2018SECONDA PARTE Intervista a Kristoff di Cyclingnews. " Sei contento della tua esibizione al Tour?" - " Si, certo. Vincere a Parigi ha salvato la mia stagione. Ho vinto 3...
En voir plus

Milano SanremoMilano Sanremo
14-11-2018 11:00:01

Message de Milano Sanremo du 14-11-2018Auguri allo Squalo! 🦈
En voir plus

Message de Route d'Occitanie - La Dépêche du Midi du 14-11-2018🏔 Lundi 12 Novembre - Port de Balès.

La Route d'Occitanie - La Dépêche du Midi était à l'inauguration d'une stèle en la mémoire de François Fortassin, ancien sénateur des...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
14-11-2018 10:11:58

Message de UAE Team Emirates Supporters du 14-11-2018PRIMA PARTE. Il nostro campione Alexander Kristoff intervistato da Cyclingnews al termine del Criterium di Saitama. "Come pensi sia andata la tua stagione 2018? Sei soddisfatto dei tuoi risultati? -"...
En voir plus

Julien MoriceJulien Morice
14-11-2018 10:08:48

Message de Julien Morice du 14-11-2018Stage de rentrée saison 2019 avec le vitalconcept Cycling Club!!

#rambo#forzamomo#camouflage#rangers#ouichef#vitalconcept
En voir plus

Quentin ValognesQuentin Valognes
14-11-2018 10:07:32

Message de Quentin Valognes du 14-11-2018Bien arrivé à La Défense pour la Journée Mondiale du Diabète avec Novo Nordisk 🤗
En voir plus

CCC TeamCCC Team
14-11-2018 10:03:27

Message de CCC Team du 14-11-2018Our season review: SEPTEMBER

Win #21 🇪🇸 Alessandro De Marchi "Il Rosso di Buja" solos to the third La Vuelta victory of his career on stage 11.

#22 🇪🇸 After...
Voir les 7 photos

Andreia FreitasAndreia Freitas
14-11-2018 09:41:54

Message de Andreia Freitas du 14-11-20181° TAÇA DE PORTUGAL DE CICLOCROSSE - VILA REAL
Voir les 4 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 14-11-2018‪Three victories for the #deceuninckquickstepteam duo of Iljo Keisse and Elia Viviani on the opening night of the Six Days of Gent: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/three-wins-for-keisse-and-viviani-on-opening-night-in-gent/3863‬
‪#WayToRide‬
‪Photo: Sigfrid Eggers‬
En voir plus

Il LombardiaIl Lombardia
14-11-2018 09:30:00

Message de Il Lombardia du 14-11-2018Auguri allo Squalo! 🦈
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
14-11-2018 09:30:00

Message de Tirreno Adriatico du 14-11-2018Sometimes it's better not to think about how close you are to the top! 🗻
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
14-11-2018 09:23:07

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 14-11-2018✋ Bienvenue au 3e régiment d’Infanterie de la Marine à Vannes. 24 heures d’immersion avec les militaires pour bien commencer le stage ! 😈

#GlazCamp l #GlazArmy l #ThereIsNoTry
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
14-11-2018 09:20:22

Message de Luis Ángel Maté du 14-11-2018Que me gusta a mi un carril! 🚵🏼‍♂️🌪😍🌲🌳🌲🌳🌲🌲
En voir plus

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
14-11-2018 09:19:09

Message de Team Androni Giocattoli du 14-11-2018Da domenica scorsa al museo della bicicletta di Bra c'è anche la maglia celebrativa di Androni Giocattoli Sidermec per la conquista del campionato italiano 2018…
Voir la vidéo

Jacopo GuarnieriJacopo Guarnieri
14-11-2018 09:12:31

Message de Jacopo Guarnieri du 14-11-2018Ricordando la fatica del #TourDeFrance

(Forse meglio dimenticarla.... :-) )
En voir plus

Jens KeukeleireJens Keukeleire
14-11-2018 09:11:22

Message de Jens Keukeleire du 14-11-2018Fans verrassen Keukeleire met eigen brug : We hebben zelfs de krant gehaald met onze JK Supportersdag! :D
TOP!
https://www.hln.be/regio/brugge/fans-verrassen-keukeleire-met-eigen-brug~a17caf4e/
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
14-11-2018 09:00:01

Message de Giro d'Italia du 14-11-2018Happy birthday to the Shark! Winner of the Giro d'Italia in 2013 and 2016 is turning 34 today!
En voir plus

Fausto MasnadaFausto Masnada
14-11-2018 08:54:21

Message de Fausto Masnada du 14-11-2018Grazie BioMoove per l’intero pomeriggio passato nei vostri studi per cercare di migliorare tutti gli aspetti della mia posizione in bicicletta. 👍🏻
C’è ancora molto da fare ma con i vostri...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
14-11-2018 08:38:00

Message de Santos Tour Down Under du 14-11-2018Do you want to volunteer at the 2019 Santos Tour Down Under? 😄 We're on the hunt for some very important Marshals!
If you're over 18 and think this could...
En voir plus

Tour of the AlpsTour of the Alps
14-11-2018 08:34:49

Message de Tour of the Alps du 14-11-20181⃣ Le Tour de France
2⃣ Giro d'Italia
1⃣ La Vuelta
1⃣ Milano Sanremo
2⃣ Il Lombardia
2⃣ Italian National Championships
2⃣ Tirreno Adriatico
2⃣ Giro del Trentino

Success in life never comes by chance. Happy birthday, Vincenzo...
En voir plus

Anna PlichtaAnna Plichta
14-11-2018 08:33:51

Message de Anna Plichta du 14-11-2018https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10156695237777999&id=575817998

Last year She made all those hats for us.
Now she has more, and she is going to do something great... 🐕🐶🐕
Would you like to have one?

W Ubiegłym roku...
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
14-11-2018 08:22:03

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 14-11-2018Super geslaagde openingsdag op de Lotto Zesdaagse Vlaanderen - Gent 2018, 7 koppels op een zakdoek, daarbij Kenny De Ketele/Robbe Ghys (3e) en Lindsay De Vylder/Moreno De Pauw (6e). Jonas...
Voir les 3 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
14-11-2018 08:11:17

Message de Mitchelton-SCOTT du 14-11-2018FEATURE: ‘Stepping up as number one sprinter’

“This season has been a career standout for sure, thinking back on it makes me quite emotional and I’m very excited to be stepping...
En voir plus

Davide RebellinDavide Rebellin
14-11-2018 07:48:46

Message de Davide Rebellin du 14-11-2018Ecco il programma completo del REBELCAMP in GRAN CANARIA.
Per qualsiasi informazione scrivetemi a info@daviderebellin.it
Voir les 16 photos

Brenton JonesBrenton Jones
14-11-2018 07:10:33

🎥 Today’s light gym session, starting to get the body moving again slowly. Thanks to Pakenham Mazda for the wheels 🚗 😎👊

Rachel NeylanRachel Neylan
14-11-2018 06:51:24

Message de Rachel Neylan du 14-11-2018Nothing exceeds post race feels - happy exhausted satisfied and hurting all at the same time! 😀😵😌 It's why I love the art of performance... the constant drive &...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
14-11-2018 06:34:30

Message de Santos Tour Down Under du 14-11-2018Check out all the changes to Astana Pro Team's 2019 roster. ➡️ http://bit.ly/2K2uC0n
En voir plus

Rund um KölnRund um Köln
14-11-2018 05:40:08

Message de Rund um Köln du 14-11-2018Zabel bricht sich bei Trainingsausfahrt das Schlüsselbein | radsport-news.com : Oh nein.... Gute Besserung, Rick Zabel!
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
14-11-2018 04:24:37

Message de Santos Tour Down Under du 14-11-2018Want to head to the Santos Tour Down Under? Thanks to Mummu Cycling you can! 🚴‍♂️

Enter here before the competition closes at midnight (ACDT) TONIGHT. ➡️ http://bit.ly/WinwithMummu18
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
14-11-2018 02:36:41

Message de Brenton Jones du 14-11-2018Sneaky training session whilst away in Narooma 😎 Loves it!
En voir plus

Jessenia MenesesJessenia Meneses
14-11-2018 01:27:00

Message de Jessenia Meneses du 14-11-2018A veces pienso que es el final y resulta que todo continúa. Así es. Cuando menos piensas la vida y Dios te sorprenden con los pequeños detalles que nosotros mismos...
En voir plus

Accès aux messages par jour

November 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14

October 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31