ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Carlos Verona QuintanillaCarlos Verona Quintanilla
15-11-2018 22:25:33

Message de Carlos Verona Quintanilla du 15-11-2018Entregando un maillot del Mitchelton-SCOTT a Juli Sánchez e Ildefons Lima, jugadores de la selección andorrana de fútbol, ... lo subastarán para recaudar fondos para su asociación GolSolidari, y el...
En voir plus

Jérémy RoyJérémy Roy
15-11-2018 22:24:32

Message de Jérémy Roy du 15-11-2018Le berceau du cyclisme mondial #uci #aigle
En voir plus

Rui CostaRui Costa
15-11-2018 21:46:02

Message de Rui Costa du 15-11-2018Parabéns mano 👑. É uma alegria estar contigo neste dia a festejar o teu aniversário. Tenho a certeza que alegria não te vai faltar neste teu ano de vida na...
En voir plus

Larry WarbasseLarry Warbasse
15-11-2018 20:38:36

Message de Larry Warbasse du 15-11-2018#TBT to the coolest jersey in the peloton. I might be a bit biased, but... Here’s to one day getting it back...Soon. 💪🏽

📸 @karenm.edwards
En voir plus

Alex DowsettAlex Dowsett
15-11-2018 20:26:16

Message de Alex Dowsett du 15-11-2018We compared the Abel Tasman in New Zealand with Frinton in Essex.... it was close 😂😂 👉🏻 youtu.be/ixOrDO8xXsI
Voir la vidéo

E3 BinckBank ClassicE3 BinckBank Classic
15-11-2018 20:21:48

Message de E3 BinckBank Classic du 15-11-2018Komende dinsdag, 20 november (11u00), maken we enkele primeurs bekend! Hou zeker de pers en onze sociale media in het oog!

#RBE3H
En voir plus

Gent-WevelgemGent-Wevelgem
15-11-2018 20:09:26

Message de Gent-Wevelgem du 15-11-2018Presentation #GWE19
Voir les 6 photos

Damiano CunegoDamiano Cunego
15-11-2018 20:07:23

Message de Damiano Cunego du 15-11-2018Ciao a tutti !
Vi chiedo una condivisione per aiutare questa importante causa del mio amico Enrico Pengo per aiutare persone meno fortunate di noi .
Aprire il Link e potrete...
Voir la vidéo

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
15-11-2018 20:03:33

Message de Rally UHC Cycling du 15-11-2018The human body is a machine. Legs are pistons. Lungs are an exhaust system. The heart is an engine. Keep your machine tuned up.
Voir la vidéo

Alberto ContadorAlberto Contador
15-11-2018 19:50:36

Message de Alberto Contador du 15-11-2018Buenas a tod@s, aquí un chaval de 23 añitos y 60kg! Pero, siempre de pie en la bici!!!😅
Pd: Poquito me costaba llegar a peso forma los primeros años😊 #Tbt
Hello to...
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
15-11-2018 19:50:16

Message de Rachel Neylan du 15-11-2018Pig in mud right now 🐷☕
.
.
.
Grazie millione @dittaartigianale for the pre-season boost - fuel, productivity and happiness in one beautiful package 💕☕
.
.
.
.
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 15-11-2018One Team against Cancer! 🇧🇪 @teambelgium #Lanzarote #oneteamagainstcancer #olympicathletes #wesupport
@fannylecluyse
En voir plus

Kris BoeckmansKris Boeckmans
15-11-2018 19:42:36

Message de Kris Boeckmans du 15-11-2018Vital Concept Cycling Club
De belevingen van het 3e regime van Vannes zijn voorbij, een dikke merci aan iedereen die dit mee gerealiseerd heeft!
op naar de volgende kampdagen

Notre immersion au sein...
En voir plus

Rund um KölnRund um Köln
15-11-2018 19:30:01

Message de Rund um Köln du 15-11-2018Wow, nie hatten wir vier Tage nach Anmeldestart mehr Meldungen für den ŠKODA Velodom. Danke! Bist Du auch schon dabei?
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
15-11-2018 19:25:47

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 15-11-2018Notre immersion au sein du 3e RIMA de Vannes est terminée mais pas notre #GlazCamp ! Continuez à nous suivre 😏

👏 Un grand merci à toutes les personnes ayant permis...
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 15-11-2018#TBT to summertime, long days, warm sun, and sweeping descents.
En voir plus

Simon GerransSimon Gerrans
15-11-2018 19:08:23

Message de Simon Gerrans du 15-11-2018My future... A big thank you to Goldman Sachs for this amazing opportunity, Trinity Sport Management for the assistance planning my next career & everyone for the incredible ongoing support...
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 15-11-2018‪#ThrowbackThursday‬
‪To that time when Julian Alaphilippe Officiel visited Sherwood Forest, letting everyone know there's a new hero in the house.‬
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
15-11-2018 18:36:31

Message de Lex Albrecht du 15-11-2018This is what I love about interval training for cycling: https://instagram.com/p/BqNgUNdHlNG/
En voir plus

Quentin ValognesQuentin Valognes
15-11-2018 18:30:01

Message de Quentin Valognes du 15-11-2018Soyez réveillés demain à 5h40 ! 😏

Je serai sur Eurosport France pour le Tour du Fuzhou. L’occasion de discuter de la nouvelle vie qui s’offre à moi et découvrir l’univers...
En voir plus

Niccolò BonifazioNiccolò Bonifazio
15-11-2018 18:27:29

Message de Niccolò Bonifazio du 15-11-2018Salve a tutti, Volevo presentare questo grande evento che avverrà nella mia citta natale. Siamo riusciti insieme al Comune di Diano Marina e agli amici della Loabikers a fissare una...
En voir plus

Kilian FrankinyKilian Frankiny
15-11-2018 18:24:16

Message de Kilian Frankiny du 15-11-2018Am Montag Abend hatte ich die Ehre den Mitgliedern des Panathlon Club Oberwallis den Radsport und mich ein bisschen näher zu bringen. Es war ein gemütlicher und angenehmer Abend! Ich...
En voir plus

Ermenault CorentinErmenault Corentin
15-11-2018 18:23:13

Message de Ermenault Corentin du 15-11-2018On aura rigolé, presqu’autant que souffert sur ce début de stage cohésion avec le Vital Concept Cycling Club !

Durant 30 heures, nous avons plongé dans le quotidien du 3e...
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
15-11-2018 18:01:24

Message de Audrey Cordon-Ragot du 15-11-2018Just happy to live here in @region.bretagne 💟
#happyrunner
#happylife
#happygirl
(📷 : @paulocordon )
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
15-11-2018 17:46:49

Message de Trek-Segafredo du 15-11-2018Paris-Roubaix 2018.
When a photo is worth a thousand words.

Images by Kristof Ramon
Voir les 2 photos

Tour of the AlpsTour of the Alps
15-11-2018 17:07:19

Message de Tour of the Alps du 15-11-2018The 2019 #TotA will be unveiled in Milan on Wednesday November 21st! Are you ready for an exciting new edition?

Discover more: https://goo.gl/U9UNeM 👈🏻😍

📸 Pentaphoto
En voir plus

CyclassicsCyclassics
15-11-2018 17:00:00

Message de Cyclassics du 15-11-20185 Tage bis Anmeldestart 💙

Markiere deine Freunde, die mit dir an den Start kommen sollen!
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
15-11-2018 17:00:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 15-11-2018Come scritto anche sulla pagina del suo Fans Club, quest' annata per Consonni è da ricordare per le belle tante prime volte. Nei 77 giorni di corsa e 11.637 km...
En voir plus

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 15-11-2018La saison des reconnaissances d’étapes bat son plein, avec au programme de la journée des repérages sur les routes du Département de la Correze 🚴📝
Suite de nos aventures demain 😉
Voir les 3 photos

Johan BruyneelJohan Bruyneel
15-11-2018 16:26:59

I wrote a series of tweets to the US AntiDoping Agency, asking them to engage with me in a public debate about a series of allegations I am making against...

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
15-11-2018 16:21:58

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 15-11-2018Robbe Ghys (21): "Had wat stress, maar Kenny begeleidt me prima" : Robbe Ghys en Kenny De Ketele beginnen als leiders aan dag 3 #ZesdaagseGent
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
15-11-2018 16:00:01

Message de Team Cofidis du 15-11-2018Pas encore abonné.e à notre Instagram ? Rejoignez-nous pour suivre les actualités et les coulisses de l'équipe 👉 http://bit.ly/2JIR9P5 📷

#CofidisMyTeam
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
15-11-2018 15:47:13

Message de Team Novo Nordisk du 15-11-2018For World Diabetes Day, Emanuel Mini teamed up with Novo Nordisk CEO Lars Fruergaard Jørgensen to spread the #ChangingDiabetes message in his home country of Argentina. 🇦🇷

#WDD2018
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
15-11-2018 15:06:49

Message de Adriano Malori du 15-11-2018Ciao ragazzi, sono tra i candidati in lizza per il Garmin Beat Yesterday Social Award 2018 che sarà assegnato il 14 dicembre durante il Garmin Gala.
Votatemi qui! --> http://www.garminawards.it/social-award

#BeatYesterdayAwards...
Voir la vidéo

Louis MeintjesLouis Meintjes
15-11-2018 14:54:30

Message de Louis Meintjes du 15-11-2018Distribution day is always a highlight of the year for us. Today was a great day in Khayelitsha with Qhubeka Charity seeing new recipients with their bicycles.
Voir les 2 photos

Vuelta Ciclista a AndaluciaVuelta Ciclista a Andalucia
15-11-2018 14:45:57

Message de Vuelta Ciclista a Andalucia du 15-11-2018¡Comienza la cuenta atrás con la reunión de coordinación de la 65 VUELTA CICLISTA A ANDALUCÍA RUTA DEL SOL con el delegado del Gobierno de España en Andalucía, Alfonso Rodríguez...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
15-11-2018 14:32:00

Message de Team Novo Nordisk du 15-11-2018We're proud to have had our Ambassador, Brais Dacal, represent us in India and show the people of Hyderabad what's possible with #diabetes. 🇮🇳

#ChangingDiabetes
Voir la vidéo

Reinardt Janse van RensburgReinardt Janse van Rensburg
15-11-2018 13:59:00

Message de Reinardt Janse van Rensburg du 15-11-2018Amazing @qhubeka bike handover and impromptu race with school children in Khayelitsha today. Emotional to see how much joy a bicycle can bring to people less fortunate! @ Khayelitsha
En voir plus

Dimitri Claeys fanpageDimitri Claeys fanpage
15-11-2018 13:52:06

Message de Dimitri Claeys fanpage du 15-11-2018WIN EEN ORIGINEEL 2018 COFIDIS WIELERSHIRT VAN DIMITRI CLAEYS!

Wat moet je doen? Like en deel dit bericht. En beantwoord onderstaande vragen met een reactie.

De winnaar zal bekend gemaakt worden...
En voir plus

Anna PlichtaAnna Plichta
15-11-2018 13:44:04

Message de Anna Plichta du 15-11-2018Babia Góra ✔
"Nie rezygnuj nigdy z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie" 😊😉
#moutains #babiagora #beskidy #poland🇵🇱 #motivation #goodday 🌍 @ Zawoja
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
15-11-2018 13:30:31

Message de Team Sunweb du 15-11-2018A huge thanks to Lennard Hofstede for his years with the team! Good luck with your next chapter, Lennard! 🙌🏼

#KeepChallenging #CreatingMemories
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 15-11-2018Mitchelton-SCOTT confirm 2019 men’s squad featuring momentum, depth and regeneration : The 2019 Team! Go Matteo go!
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 15-11-2018Mitchelton-Scott, chiuso l'organico a 25 corridori (più Hayman che si ritira dopo il TDU) | SpazioCiclismo : Organico 2019! Forza Matteo!
En voir plus

Michael Woods Pro CyclistMichael Woods Pro Cyclist
15-11-2018 13:00:06

Message de Michael Woods Pro Cyclist du 15-11-2018OFSAA aka World Champs
.
.
.
.
.
#tbt #renfrew #backin03 #ofsaaxc #ofsaa #grade12 #xc #getit #gohawks #hillcrest
En voir plus

Jesus HernandezJesus Hernandez
15-11-2018 12:55:30

Message de Jesus Hernandez du 15-11-2018Dauphine 2010....Alpe d’huez
Cómo ha pasado el tiempo @acontadoroficial !!😭😭
#throwbackthursday
#memories
#cyclingstylelife
#quererespoder
#tetodo
En voir plus

Edwin ÁvilaEdwin Ávila
15-11-2018 12:12:37

Message de Edwin Ávila du 15-11-2018¿Por qué darles sólo la camisa y no toda la pinta para entrenar? Recuerden q en la página edwinavila.com.co y/o en @eastorecol 😎 ¡Por compras mayores a $50.000 pueden entrar...
Voir la vidéo

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
15-11-2018 12:06:23

Message de The Tour Of Britain du 15-11-2018Vacancy: Hospitality Operations Manager : Come and join the OVO Energy Tour of Britain team!

#OVOToB
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
15-11-2018 12:00:01

Message de Arctic Race of Norway du 15-11-2018🇳🇴 2013: «Du må få se på den gule ledertrusen min!» Nå skal vi snart tilbake igjen! 😍

🇬🇧 2013: "Take a look at med yellow leader's panties!" We're coming back,...
Voir la vidéo

Tiago MachadoTiago Machado
15-11-2018 11:51:44

Message de Tiago Machado du 15-11-2018Verdade ou mentira? : Qual a vossa opinião caros amigos? Será verdade, ou mentira? 🤔🤔
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
15-11-2018 11:45:45

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 15-11-2018GRAN FONDO WORLD CHAMPION MARIE DESSART TO MAKE ROAD DÉBUT AT LOTTO SOUDAL

Marie Dessart (37), world champion Grand Fondo in the category 35 – 39 years, will be making her...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
15-11-2018 11:37:00

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 15-11-2018🎥 Les rescapés célèbrent l’heure du déjeuner sur le #GlazCamp ! Mais tout n’est pas terminé pour notre #GlazArmy... 😏😈

#ThereIsNoTry
Voir la vidéo

Guillaume MartinGuillaume Martin
15-11-2018 11:30:28

Message de Guillaume Martin du 15-11-2018C'est l'heure de la reprise, et celle-ci s'effectue dans des conditions optimales, à Pau pour quelques mois, avec les Pyrénées en arrière-plan. Le Cube a envie de rouler et moi...
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
15-11-2018 11:30:05

Message de Peter Sagan du 15-11-2018Very happy to be in Shanghai for the #ShanghaiCriterium! Thanks to the all Chinese fans that were waiting at the airport, it's a very nice welcome after a long flight!...
Voir les 4 photos

Louis MeintjesLouis Meintjes
15-11-2018 11:13:33

Message de Louis Meintjes du 15-11-2018Today is Qhubeka Charity distribution day. Today we get to celebrate the cause we ride for all year and see how the bicycle changes lives.
Photo: Scott Mitchell
En voir plus

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
15-11-2018 11:08:55

Message de Philippe Gilbert du 15-11-2018📷 Lombardia 2009! First monument 🏆 #TBT
En voir plus

Paris-RoubaixParis-Roubaix
15-11-2018 11:01:00

Message de Paris-Roubaix du 15-11-2018Les inscriptions pour Paris-Roubaix Challenge 2019 sont désormais ouvertes sur www.timeto.com !
Motive tes potes et rejoignez-nous le 13 avril pour ouvrir la route aux pros �
#ParisRoubaixChallenge
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 15-11-2018Consistency paid off for Iljo Keisse and Elia Viviani, who cemented their place in the general classification of the Six Days of Gent after the second night of the event:...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
15-11-2018 10:45:01

Message de Movistar Team du 15-11-2018Valverde, líder histórico de victorias con Movistar Team : 🏆 We look at our organisation's victory ranking since we crated our first pro squad in 1980. And there's a new...
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 15-11-201823/09/2018 - La seconde victoire UCI de l'année, Lauren Kitchen sur la 1ère édition du GP Isbergues !

PIC I ThomasMaheux
#RideAndShine
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
15-11-2018 10:33:03

Message de Vitor Gamito du 15-11-2018Bruuuuutal! 😍
Primeiro teste à nova Scott Ransom 900 Tuned.
A ideia com que fiquei é que os trilhos baixaram todos de nível de dificuldade!
Agora sim, já trato o...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
15-11-2018 10:25:27

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 15-11-2018The best of 2018 – De mooiste beelden van onze mechaniekers🔧⚙️🚲

Bekijk hier deel 1👉 http://po.st/33bQ7V
Voir la vidéo

Matej MohoričMatej Mohorič
15-11-2018 09:59:46

Message de Matej Mohorič du 15-11-2018Testing in AeroTunnel in Gorizia 🌪️ @bahrain_merida

Which one of the two postions you think proved to be more aero? 😅

___________________________________

🌪️ V vetrovniku v Gorici smo včeraj testirali pozicije. Katera...
Voir les 2 photos

CCC TeamCCC Team
15-11-2018 09:41:29

Message de CCC Team du 15-11-2018Our final season review of 2018: A superb solo victory in OCTOBER

Win #25 🇮🇹 Alessandro De Marchi "Il Rosso di Buja" goes on the attack early to claim victory...
Voir les 3 photos

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
15-11-2018 09:34:11

Message de Israel Cycling Academy du 15-11-2018אימון הבכורה של מוחמד סבאח במדי אקדמי

Remember your first ride?

Well, just imagine the excitement of MOHAMAD SABBAH , when he took on the first ride with ICA Development team....
Voir la vidéo

La VueltaLa Vuelta
15-11-2018 09:31:39

Message de La Vuelta du 15-11-2018📸 PhotoGomezSport
Voir les 4 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
15-11-2018 09:16:33

Message de Team Bahrain Merida du 15-11-2018💨 Wind tunnel testing 📈 for Matej Mohorič at the #Aerotunnel in #Gorizia.
The #Slovenian🇸🇮 Champion had his position and bike set-up analysed with some biomechanical pointers. Then he had a...
Voir les 2 photos

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
15-11-2018 09:00:53

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 15-11-2018www.teamcajarural-segurosrga.com : ✅ El pistard Sebastian Mora Vedri es la última incorporación de Team Caja Rural-Seguros RGA de cara a la nueva temporada. Un valioso apoyo para los velocistas del...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
15-11-2018 08:52:47

Message de Mitchelton-SCOTT du 15-11-2018Mitchelton-SCOTT confirm 2019 men’s squad featuring momentum, depth and regeneration : 🚨 LOCKED AND LOADED 🚨

“We’re a team that couldn’t target one Grand Tour with a general classification rider not...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
15-11-2018 08:36:00

Message de Team Novo Nordisk du 15-11-2018"There’s been two diabetics in our family, me and my dad, and it’s always been part of our family."

Joonas Henttala gives a shout-out to his mom for #DiabetesMonth.
Voir la vidéo

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
15-11-2018 08:33:47

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 15-11-2018NIPPO VINI FANTINI FAIZANÈ: LA NUOVA STAGIONE PARTE DA ASIAGO. : 🇮🇹 1° Training Camp 2019 - La nuova stagione parte da Asiago dal 21 al 23 novembre, presso Hotel...
En voir plus

Davide MartinelliDavide Martinelli
15-11-2018 07:48:01

Message de Davide Martinelli du 15-11-2018Ci siamo ci siamo ci siamo!! -2 giorni
Più di 300 persone pronte a tritare lo spiedo 🍗 🍖 bresciano ed una marea di cicloamatori pronti a far suonare 🚨 la...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
15-11-2018 07:13:03

Message de CCC Development Team du 15-11-2018Karol Wawrzyniak dołącza do swojego kolegi, Kacpra Walkowiaka, z którym zaczynał kolarską przygodę w akademii Copernicus, podpisując kontrakt z kontynentalną ekipą CCC Development Team!

https://cccsport.eu/wawrzyniak-dolacza-do-ccc-development-team/
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
15-11-2018 06:45:27

Message de UAE Team Emirates Supporters du 15-11-2018I nostri campioni nel 2018 hanno gareggiato in sicurezza con i super caschi @met_helmets. Colore personalizzato per il nostro team, design unico,@met_helmets : difendi la tua passione !!! 💪💪💪#uaetilovvo
Voir les 7 photos

Jessenia MenesesJessenia Meneses
15-11-2018 02:08:40

Message de Jessenia Meneses du 15-11-2018Bu! 👻
En voir plus

Richard CarapazRichard Carapaz
15-11-2018 00:06:17

Message de Richard Carapaz du 15-11-2018Simplemente hermoso ... #carchi04 #sisepuedemijines @ Julio Andrade, Carchi, Ecuador
En voir plus

Accès aux messages par jour

November 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15

October 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31