ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Isabelle BeckersIsabelle Beckers
16-11-2018 22:23:25

Message de Isabelle Beckers du 16-11-2018And when you think you already look foolish enough, there’s the king of the photobomb! 🙈

Belgian Cycling Team video shoot for AG_Insurance @Team Belgium training camp

#unclearforareason
En voir plus

Simon GerransSimon Gerrans
16-11-2018 20:58:05

Message de Simon Gerrans du 16-11-2018What a night! Impressive racing and a super cool atmosphere. Thanks @zesdaagsegent
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
16-11-2018 20:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 16-11-2018Are you hopping on your bike this weekend to train for #MyChallengeTour? Be sure to tag us in your photos using the hashtag so we can see where you're pedaling!...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
16-11-2018 19:54:31

Message de BORA-hansgrohe du 16-11-2018Before our rockstar Peter Sagan will start at the #ShanghaiCritérium Le Tour de France in some hours, let's take a look back to some of our #AskSagan episodes from this...
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
16-11-2018 19:39:44

Message de UAE Team Emirates Supporters du 16-11-2018Ogni piccolo dettaglio può fare la differenza. Durante la stagione ecco come i nostri campioni 🏆 han risolto i problemi di aerodinamica della loro capigliatura💇‍♂️✂️.Dall' onda di Rui, allo chignon...
Voir les 7 photos

André Cardoso press release 16 November 2018

André Cardoso: “I want to prove my innocence”

Former World Tour rider vows to clear his name after inconclusive B-test


Former professional rider André...

Davide MartinelliDavide Martinelli
16-11-2018 19:31:04

Message de Davide Martinelli du 16-11-2018È venerdì!! 💥💥💥

#Repost @quickstep_team with @get_repost
・・・
#FridayFeelings
Voir la vidéo

André Cardoso – Comunicado de imprensa, 16 de novembro de 2018

André Cardoso: "Quero provar a minha inocência"

O ex-ciclista da World Tour promete limpar o seu nome após o teste B...

Message de Quick-Step Floors Cycling Team du 16-11-2018#FridayFeeling 😃
Voir la vidéo

Rund um KölnRund um Köln
16-11-2018 19:30:01

Message de Rund um Köln du 16-11-2018Liebe Frauen, 8,5 Prozent aktueller Anteil am Feld des ŠKODA Velodom 2019 ist schon ganz ordentlich – lässt aber noch viel Potential. Macht Rund um Köln zu Eurem Rennen! Jetzt...
En voir plus

Mikael CherelMikael Cherel
16-11-2018 19:26:41

Message de Mikael Cherel du 16-11-2018Après un mois de repos complet, la préparation pour la nouvelle saison a débuté ! 😉👍

#cyclisme #ciclismo #cycling
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 16-11-2018🗞️Read all about it!🗞️

We have made some significant appointments in our coaching and performance departments and are delighted to welcome:

•Dr. Daniel Green
•Hendrik Redant
•Dr. Dajo Sanders
•Ciaran O’Grady
•Dr. David Splinder

Full details: https://bit.ly/2z8Xgc0
En voir plus

Iván Garcia CortinaIván Garcia Cortina
16-11-2018 19:18:25

Message de Iván Garcia Cortina du 16-11-2018Navegando por el Cantabrico 🚤 #crtn



#navegantes #barco #asturias #cantabrico #mar #ocean @ Cabo de Peñas
En voir plus

Vital Concept Cycling ClubVital Concept Cycling Club
16-11-2018 19:12:14

Message de Vital Concept Cycling Club du 16-11-2018Prêts à immortaliser la première édition du #FestGlaz ? Au bénéfice de 1 Maillot Pour la Vie, Rires et Tapage chez les Hirschsprung et l'Association Akheane, soyez l'un des 50...
En voir plus

Bryan CoquardBryan Coquard
16-11-2018 18:56:04

Message de Bryan Coquard du 16-11-2018Après l'armée et Top Chef aujourd'hui, il est temps de remonter sur le vélo demain !! 😀

👉 On se retrouve au FestGlaz pour une belle journée ! 🤗

📷 Vital Concept...
Voir les 5 photos

Message de Quick-Step Floors Cycling Team du 16-11-2018‪The beautiful, unique and spectacular "The Wolfpack: 365 days on the road" photo book is still available on our webshop, so make sure you order your copy: http://www.quickstepfloorscyclingshop.com/product/staticpage/36490/the-wolfpack-book-365-days-on-the-road.html‬
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
16-11-2018 17:55:55

Message de Amgen Tour of California du 16-11-2018Who doesn’t love tacos? From al pastor to vegan, tacos are a California staple🌮 We asked our fans about their go-to California taco spots and compiled a list of taco...
En voir plus

Laurens De VreeseLaurens De Vreese
16-11-2018 17:52:38

Message de Laurens De Vreese du 16-11-2018POLL. Wie is de beste waterdrager van het wielerpeloton? Stem voor de Kristallen Zweetdruppel en neem uw persoonlijke topfavoriet op sleeptouw : https://m.hln.be/sport/wielrennen/kristallen-fiets/poll-wie-is-de-beste-waterdrager-van-het-wielerpeloton-stem-voor-de-kristallen-zweetdruppel-en-neem-uw-persoonlijke-topfavoriet-op-sleeptouw~a89b26d4/
En voir plus

Message de NIPPO Vini Fantini Europa Ovini du 16-11-2018ZACCANTI: "COME PRIMA STAGIONE TRA I PROF UN'ESPERIENZA CHE SERVE A CRESCERE" : 🇮🇹 Aspettando il primo training camp stagionale godiamoci l'intervista di tuttoBICI al giovane Filippo Zaccanti alle porte...
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
16-11-2018 17:29:29

Message de Peter Sagan du 16-11-2018Do you like my moves? I think I need more practice to act at the Beijing Opera... If you prefer to see me in my usual racing outfit don't forget...
Voir les 7 photos

Le Tour de FranceLe Tour de France
16-11-2018 17:20:19

Message de Le Tour de France du 16-11-2018🇨🇳 WELCOME TO SHANGHAI 🇨🇳

Media day is always a good day for the riders, meeting their fans & discovering new traditions 😍

Retour en 📸 sur cette journée à la rencontre...
Voir les 20 photos

Message de Quick-Step Floors Cycling Team du 16-11-2018Who is ready for some six-day racing?
Photo: Sigfrid Eggers
En voir plus

Message de Danilo Napolitano - Pagina Ufficiale - du 16-11-2018🚴🏻‍♂️🚴🏻‍♂️🚴🏻‍♂️❤️❤️😜#pedalerosa @rhthelookofsport @eevye.official @integra.store_danilonapolitano @becyclist @mbwearsocks
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 16-11-2018https://twitter.com/LeTour/status/1063421385039466496?s=19
Voir la vidéo

Simon GerransSimon Gerrans
16-11-2018 17:09:16

Message de Simon Gerrans du 16-11-2018I never had any desire to line up in @parisroubaixcourse but it was always my favourite race to watch. #cyclingfan
En voir plus

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 16-11-2018Après la Corrèze hier, place aux routes du Département de la Haute-Vienne et du Département de la Creuse pour cette nouvelle journée de reconnaissances, dédiées à la première étape du...
Voir les 3 photos

CyclassicsCyclassics
16-11-2018 16:45:00

Message de Cyclassics du 16-11-2018Ab ins Wochenende! #CycleTheClassic
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 16-11-2018Alcuni fans sono arrivati in hotel per portare @MATTEOTRENTIN & @Mathew_Hayman fuori per una uscita in notturna!
Some fans came at the hotel to take @MATTEOTRENTIN & @Mathew_Hayman for a ride!...
En voir plus

Hugo HouleHugo Houle
16-11-2018 16:27:32

Message de Hugo Houle du 16-11-2018Les premières scéances de musculation ne sont jamais facile, surtout avec le coach @coach_yan_ qui m’a à l’œil ! #hhpower #onelegsquat
En voir plus

Team Cycling FunvicTeam Cycling Funvic
16-11-2018 16:15:30

Message de Team Cycling Funvic du 16-11-2018brasilprocycling.com : A equipe de ciclismo de São José dos Campos está pronta para a disputa dos 82º Jogos Abertos do Interior “Horácio Baby Barioni”, que este ano está sendo...
En voir plus

Hannah BarnesHannah Barnes
16-11-2018 16:02:23

Message de Hannah Barnes du 16-11-2018A good few hours in the mountains is the perfect head clearer! Tired body, energised mind! Now for a productive afternoon before the weekend begins! 🌲🏃‍♀️⛰ #sweatonceaday #atleast #thesweatlife
Voir les 2 photos

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
16-11-2018 15:56:11

Message de Israel Cycling Academy du 16-11-2018Are our socks legal or we might be in trouble ?..

UCI has reintroduced a socks rule to teams for the next season .

It states: “ Socks and overshoes used...
Voir les 4 photos

Jasper De BuystJasper De Buyst
16-11-2018 15:52:34

Message de Jasper De Buyst du 16-11-2018POLL. Wie is de beste waterdrager van het wielerpeloton? Stem voor de Kristallen Zweetdruppel en neem uw persoonlijke topfavoriet op sleeptouw : Jasper is geselecteerd voor de Kristallen Zweetdruppel! Bekroon...
En voir plus

Team SkyTeam Sky
16-11-2018 15:24:21

Message de Team Sky du 16-11-2018NEW IN! Black Friday has come early in the Team Sky Store with our limited Black Edition ⚫ range which includes a t-shirt, jumper and hoody.

Pre-order now 🛒 > http://teams.ky/BlackFriday18
En voir plus

Samuel DumoulinSamuel Dumoulin
16-11-2018 15:24:01

Direction le Gala stars en piste pour passer un nouveau We avec les amis et les supporters!😄

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
16-11-2018 15:15:09

Message de Trek-Segafredo du 16-11-2018Pioneer: A candid discussion with one of pro cycling’s few black African riders | CyclingTips : Class act!

Great read on Tsgabu Grmay by CyclingTips
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
16-11-2018 15:06:26

Message de Team Bahrain Merida du 16-11-2018🇨🇳 #ShanghaiCriterium
📸 Check out some pics from tonight's event with the press conference and #Wang who played a role in Beijing opera with other riders on stage.
Voir les 6 photos

Marcel KittelMarcel Kittel
16-11-2018 15:05:59

Message de Marcel Kittel du 16-11-2018Getting in the Chinese mood for #shanghaicriterium with @petosagan! 😁 Dressed as Beijing Opera actors and ready for some fun tomorrow at the race. But then in @katushasports lycra and...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
16-11-2018 14:28:43

Message de Le Tour de France du 16-11-2018For a cool media day in Shanghai, all you need is: happy fans, happy kids & happy riders (or Beijing Opera dancers 👯‍♂) ‬

‪Pour une journée réussie à Shanghai, il...
Voir la vidéo

Simon GerransSimon Gerrans
16-11-2018 14:18:33

Message de Simon Gerrans du 16-11-2018Pretty pumped to add this one to my collection. My @ag2rlamondiale_procyclingteam 2006 time trial bike.
En voir plus

Rally CyclingRally Cycling
16-11-2018 14:14:11

Message de Rally Cycling du 16-11-2018"Were we racing? Because if we were, it's a tie!" – Kevin Hart after knocking down another daily mission from our partner Rally Health
Voir la vidéo

Vital Concept Cycling ClubVital Concept Cycling Club
16-11-2018 13:47:31

Message de Vital Concept Cycling Club du 16-11-2018🤗 En réponse à vos nombreuses demandes, nous vous confirmons la bonne tenue du FestGlaz demain à Grand-Champ !

Informations & inscriptions 👉 http://bit.ly/FestGlaz18

#FestGlaz l #ThereIsNoTry
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 16-11-2018Every day is TT day!

#Repost @vkalut
• • • • •
LANZAROTE, SPAIN - NOVEMBER 16 : Victor Campenaerts Cycling - Road Athlete @campenaertsvictor @lotto_soudal pictured during a...
En voir plus

Team Direct EnergieTeam Direct Energie
16-11-2018 13:19:58

Message de Team Direct Energie du 16-11-2018#stagedecohésion Découvrez dès maintenant les images de la course d'orientation des coureurs du #TeamDirectEnergie, avec notre vidéo en immersion.🎥
✅La distance était de 18 kilomètres (au minimum 😃).
✅Niki Terpstra était...
Voir la vidéo

Alberto ContadorAlberto Contador
16-11-2018 13:18:22

Message de Alberto Contador du 16-11-2018Veis lo que señalo? Es BEND36 quizás aún no lo conocéis pero es una gama de cremas creada por y para ciclistas, de altísima calidad y que marcará la diferencia.🔝🔝🔝
Do...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 16-11-2018China today!
En voir plus

Tour des FjordsTour des Fjords
16-11-2018 13:06:05

Message de Tour des Fjords du 16-11-2018School of fish on the way to Egersund 🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟
📷@gruchaseven
#sykkelfest
#tourdesfjords
#farsund
#egersund
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
16-11-2018 13:04:23

Message de Tiago Machado du 16-11-2018Vamos a ver quem acerta! A onde fica esta magnífica paisagem? Hoje o treino ja faz doer, primeira série do ano, por baixa intensidade que seja deixa sempre as pernas...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
16-11-2018 12:52:52

Message de UAE Team Emirates Supporters du 16-11-2018Anche per il prossimo anno avremo l' onore di pedalare su bici Colnago ♣️. Il modello C64 è l' ultimo di una serie di opere d' arte che il Cavalier...
Voir la vidéo

Tour de PologneTour de Pologne
16-11-2018 12:48:55

Message de Tour de Pologne du 16-11-201884.4% of our fans rates the atmosphere at the finish line as great. 11% says it’s good. All data come from our Fan Profile questionnaire.
100% of us think Polish...
En voir plus

Jérémy RoyJérémy Roy
16-11-2018 12:35:29

Message de Jérémy Roy du 16-11-2018lanouvellerepublique.fr : Le mardi 4 décembre 2018, la Nouvelle République recevra, à Tours, le jeune retraité tourangeau du cyclisme Jérémy Roy, lors d'une rencontre avec des lecteurs. Vous voulez en...
En voir plus

Rick ZabelRick Zabel
16-11-2018 12:34:32

Message de Rick Zabel du 16-11-2018The surgery went well and I could leave the hospital today. I want to thank all the doctors + staff for there help. Also I want to thank you guys...
En voir plus

Geoffrey Soupe - officielGeoffrey Soupe - officiel
16-11-2018 12:32:41

Message de Geoffrey Soupe - officiel du 16-11-2018Reprise du trail en Irlande, enfin chez moi enfaite.. 😬 !
#photography #landscape #trail
En voir plus

Paris Camembert OfficielParis Camembert Officiel
16-11-2018 12:24:41

Message de Paris Camembert Officiel du 16-11-2018Vidéo. Une nouvelle arrivée et un nouveau tracé pour le 80e Paris-Camembert : https://actu.fr/normandie/livarot-pays-dauge_14371/video-une-nouvelle-arrivee-nouveau-trace-80-ans-paris-camembert_19581433.html
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
16-11-2018 12:15:37

Message de Movistar Team du 16-11-2018😎 We want to sincerely thank Oakley for their commitment and excellent support throughout our first year of partnership - surely there’s more from their excellent work to come in...
Voir les 4 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
16-11-2018 12:12:59

Message de Mitchelton-SCOTT du 16-11-2018📽 Adam Yates vs Simon Yates,
How well do the Yates twins know each other?🤔😃
Voir la vidéo

Matteo TrentinMatteo Trentin
16-11-2018 11:57:11

Message de Matteo Trentin du 16-11-2018Good evening Shanghai!!! Little ride with our @bikeonscott china friends!! First time training at night for me..routine for them! #night #shanghai #china #cool #newexperience #bike
En voir plus

Jasper De BuystJasper De Buyst
16-11-2018 11:55:45

Tour de SuisseTour de Suisse
16-11-2018 11:54:29

Message de Tour de Suisse du 16-11-2018Hintergrund-Story zum sportlichen OK Einsiedeln heute im "Einsiedeln Anzeiger»:
https://www.einsiedleranzeiger.ch
En voir plus

Yousif MirzaYousif Mirza
16-11-2018 11:48:55

Message de Yousif Mirza du 16-11-2018Always focused on the race (even without pedal)!

@yousifmirza 😎
UAE Team Emirates

#UAETeamEmirates #UAEYouthAcademy
En voir plus

Pierre LatourPierre Latour
16-11-2018 11:44:37

Message de Pierre Latour du 16-11-2018"Et sinon, le #ShanghaiCriterium, c'est comment ?"
🇨🇳🚴‍♂️

⬇️⬇️⬇️⬇️

Le Tour de France Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE
Voir les 2 photos

Message de Wilier Triestina - Selle Italia du 16-11-2018Follow Nuova Comauto Spa for more informations
En voir plus

Wanty - Groupe GobertWanty - Groupe Gobert
16-11-2018 11:33:10

Message de Wanty - Groupe Gobert du 16-11-2018📷 RETOUR EN 2018 📷 2IEME PARTIE

2018 était une année fantastique cycliste pour Wanty-Groupe Gobert! Reconnaissez-vous les coureurs ET la course où la photo a été prise?
Voir les 3 photos

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
16-11-2018 11:29:23

Message de UAE Team Emirates du 16-11-2018Always focused on the race (even without pedal)!

Yousif Mirza 😎

#UAETeamEmirates #UAEYouthAcademy
En voir plus

Rui CostaRui Costa
16-11-2018 11:19:45

Message de Rui Costa du 16-11-2018Amigos, bom dia :)
Preciso da vossa ajuda.
Foi encontrado este cartão escolar em Aguçadoura. Pertence a Adalgisa Maria Torres Neves.

Peço-vos que me ajudem, partilhando esta imagem, para que eu possa...
En voir plus

Strade BiancheStrade Bianche
16-11-2018 11:00:02

Message de Strade Bianche du 16-11-2018In attesa della prossima edizione della Strade Bianche Women Elite il 9 marzo 2019, diamo uno sguardo ai migliori momenti del Women's Worldtour 2018 >>> http://bit.ly/UCI-WWT
Voir la vidéo

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
16-11-2018 10:48:33

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 16-11-2018Zes ploegen in strijd voor de overwinning en podiumplaatsen | Sport Vlaanderen - Baloise 2018 : Drie dagen Lotto Zesdaagse Vlaanderen - Gent: 3 verschillende leiders, 3 ploegen in de...
En voir plus

Team SkyTeam Sky
16-11-2018 10:44:44

Message de Team Sky du 16-11-2018When it's nearly the weekend and you've got that Friday Feeling !

Anyone getting the layers on and heading out on the bike this weekend? ❄️🚲
En voir plus

Tosh Van der SandeTosh Van der Sande
16-11-2018 10:38:44

Message de Tosh Van der Sande du 16-11-2018Halverwege de Lotto Zesdaagse Vlaanderen-Gent staan Tosh en Jasper aan de leiding! 🔴 De Captains of Cycling hebben samen met Kluge/Reinhardt en Havik/Stroetinga een ronde voorsprong op hun dichtste achtervolgers....
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
16-11-2018 10:26:53

Message de CCC Development Team du 16-11-2018Śledziliście występy naszych kolarzy w sezonie 2018? Oglądaliście wyścigi z naszym udziałem? Uważacie, że wiecie o pomarańczowej ekipie wszystko? Sprawdźcie swoją wiedzę wypełniając nasz quiz dotyczący występów CCC Sprandi Polkowice...
En voir plus

Message de Quick-Step Floors Cycling Team du 16-11-2018Iljo Keisse and Elia Viviani are on track after three hotly-contested days at the #zesdaagsegent: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/keisse-and-viviani-on-track-in-gent/3866
Photo: Sigfrid Eggers
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 16-11-2018👉 Ca y est, la boutique en ligne de l'Equipe cycliste Groupama-FDJ est ouverte !

+ de 30 références : tenues cyclistes été et hiver, tenues sportswear, goodies 🚲

RDV sur https://www.boutique-groupama-fdj.fr
Voir les 32 photos

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
16-11-2018 09:54:00

Message de Team Novo Nordisk du 16-11-2018"She did it, not only because she wanted to be informed about the condition, but really she just wanted me to know that I wasn’t in it alone."

Becky Furuta gives...
Voir la vidéo

Vital Concept Cycling ClubVital Concept Cycling Club
16-11-2018 09:16:41

Message de Vital Concept Cycling Club du 16-11-2018👨‍🍳 Vous les reconnaissez ? Après l’armée, voilà nos Men in Glaz aux fourneaux. Ce matin, ils préparent le déjeuner du staff.

Rigueur, précision et surtout : travail d’équipe !...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
16-11-2018 09:13:37

Message de Team Bahrain Merida du 16-11-2018🇨🇳 #ShanghaiCriterium
✍🏻 Signing session at the FULL SPEED AHEAD booth with #BAHRAINMERIDA🇧🇭 riders #Feng and #Wang
Voir les 6 photos

Ermenault CorentinErmenault Corentin
16-11-2018 09:11:38

Message de Ermenault Corentin du 16-11-2018Aujourd’hui, c’est nous les chefs !

Atelier TopChef avec Vital Concept Cycling Club et les Men in Glaz.

#GlazCamp l #GlazChef
En voir plus

Drapac CyclingDrapac Cycling
16-11-2018 09:00:01

Message de Drapac Cycling du 16-11-2018After finding out that he had glandular fever earlier in the year, Theo Yates - Cyclist found his motivation again after setting an epic gravel challenge with a friend.

Read...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
16-11-2018 08:56:55

Message de Team Bahrain Merida du 16-11-2018🇨🇳 #ShanghaiCriterium
Our riders #Wang and #Feng will taking part in the Tour de France Shanghai Criterium tomorrow.
In the morning of press day they visited the booth of MERIDA BIKES and...
Voir les 6 photos

Team Lotto NL Jumbo CyclingTeam Lotto NL Jumbo Cycling
16-11-2018 08:52:43

Message de Team Lotto NL Jumbo Cycling du 16-11-2018Net als George Bennett jouw favoriete trainingsrit op de Tacx Desktop app?🖥️ Laat Tacx weten waarom jouw rondje zo speciaal is en wie weet win je!😁

Meer info👉 bit.ly/Tacx-Desktop-app
En voir plus

Paris Camembert OfficielParis Camembert Officiel
16-11-2018 08:44:17

Message de Paris Camembert Officiel du 16-11-2018Paris-Camembert : Plus difficile en 2019 - Actualité - DirectVelo : https://www.directvelo.com/actualite/70703/paris-camembert-plus-difficile-en-2019
En voir plus

Paris Camembert OfficielParis Camembert Officiel
16-11-2018 08:40:49

Message de Paris Camembert Officiel du 16-11-2018Cyclisme - Paris-Camembert prend de nouvelles bosses pour sa 80ème édition : https://www.francebleu.fr/sports/cyclisme/cyclisme-paris-camembert-prend-de-nouvelles-bosses-pour-sa-80eme-edition-1542303766
En voir plus

CCC TeamCCC Team
16-11-2018 08:40:12

Message de CCC Team du 16-11-2018Today we’re celebrating Stefan Küng’s birthday 🎉🎊🎁🎂! We hope you have a great day, Stefan. #Ride_BMC
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
16-11-2018 08:24:37

Message de Mitchelton-SCOTT du 16-11-2018Mitchelton-SCOTT confirm strengthened women's squad for 2019 : 🚨 LOCKED AND LOADED x 2 🚨

"One of our main strengths this year was that we are really a ‘team’ and we...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
16-11-2018 08:02:00

Message de The Tour Of Britain du 16-11-2018We've changed the look of our top 4⃣ from Stage 4⃣ of the 2⃣0⃣1⃣7⃣ race 😂.

Can you name who they are? Comment below with your answers!

#OVOToB #FridayFun
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 16-11-2018Una bella paginona sulla Gazza di oggi!
En voir plus

Tour de SuisseTour de Suisse
16-11-2018 07:15:07

Message de Tour de Suisse du 16-11-20182019 kommt die Tour de Suisse nach Einsiedeln : L’arrivée de la 5e étape du Tour de Suisse 2019 se jouera sur l’imposante place du monastère à Einsiedeln. http://www.tourdesuisse.ch/fr/nouvelles/news-detail/news/einsiedeln-accueillera-le-tour-de-suisse-en-2019-1/
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
16-11-2018 06:55:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 16-11-2018🎂🎉✨🎈🎁🎶🥂🍾. Tanti auguri di buon compleanno al nostro super meccanico Alessandro Mazzi 🍾🥂🎶🎁🎈✨🎉🎂
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
16-11-2018 05:25:43

Message de Le Tour de France du 16-11-2018🇨🇳 The 2018 #ShanghaiCriterium is on his way! Follow the Tour de France champions in China tomorrow, live on Facebook!

🇨🇳 C'est parti pour le #ShanghaiCriterium! Suivez les champions du Tour...
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
16-11-2018 03:21:07

Message de Santos Tour Down Under du 16-11-2018It's time for team transfers. 🚲 See the full list to date here. ➡️➡️ http://bit.ly/2DoXiQ3
En voir plus

Adrien Petit (OFFICIEL)Adrien Petit (OFFICIEL)
16-11-2018 03:07:24

Message de Adrien Petit (OFFICIEL) du 16-11-2018https://youtu.be/lRd4yW4oXkw
Voir la vidéo

Accès aux messages par jour

November 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16

October 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31