ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Alexis VuillermozAlexis Vuillermoz
17-11-2018 22:49:20

Message de Alexis Vuillermoz du 17-11-2018Après de ressourçantes et reposantes vacances, j'ai retrouvé les copains de l'équipe pour disputer le Critérium de Shanghaï ! Une belle expérience dans une atmosphère chaleureuse! L'heure est désormais à...
Voir les 4 photos

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 17-11-2018Attenzione......nonostante la stagione avvistati personaggi poco raccomandabili indossanti le nuovissime maglie del fans club Matteo Trentin! Stare alla larga!
Voir les 4 photos

Team Cycling FunvicTeam Cycling Funvic
17-11-2018 22:24:21

Message de Team Cycling Funvic du 17-11-2018Medalha de prata para o Trio que mistura a experiência de dois grandes nomes do Ciclismo @flaviosantos_teamsulbaiano e @francisco.chamorro e um jovem Talento @juangabriel.amarilla.1
Tamos muito satisfeito com o resultado🥈🥈🥈

#brasilprocycling#funvic#saojosedoscampos#cannondalebr#ertuniformes#goingbr#meiasyoung...
En voir plus

Jhon Anderson RodriguezJhon Anderson Rodriguez
17-11-2018 22:24:15

Message de Jhon Anderson Rodriguez du 17-11-2018Gracias 🙏🏻 a las todas las personas que creyeron en mi y se tomaron minuto para mandarme mensajes de fortaleza y ánimos para seguir a delante a hora hago oficial...
En voir plus

Jhon Anderson RodriguezJhon Anderson Rodriguez
17-11-2018 22:23:35

Message de Jhon Anderson Rodriguez du 17-11-2018Gracias 🙏🏻 a todas la personas que día a día me siguen y se tomaron ...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
17-11-2018 22:16:59

Message de Santos Tour Down Under du 17-11-2018Dust off the bikes, pump up the tyres, put on your helmets... Registrations for Family Ride and Mini Tour for Kids are now OPEN! 🎉👏
MORE ➡️ http://bit.ly/2Bd2Mfh
En voir plus

Nairo QuintanaNairo Quintana
17-11-2018 22:01:17

Message de Nairo Quintana du 17-11-2018Suso el Paspi cumplió su promesa de montar bici conmigo. Salimos al tiempo frente al lindo lago Sochagota. Salida de #GranFondoDeLasAlturas Gran Fondo Nairo Quintana

Por Duitama, ya no lo escuchaba,...
Voir la vidéo

Team Cycling FunvicTeam Cycling Funvic
17-11-2018 21:34:51

Message de Team Cycling Funvic du 17-11-2018Começamos muito bem o primeiro dia de disputa dos 82° Jogos Abertos do Interior.👏👏👏
Medalha de ouro na prova de velocidade olímpica para a dupla Luciene Ferreira e Tatielle Valadares🏆🥇
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
17-11-2018 20:47:26

Message de UAE Team Emirates Supporters du 17-11-2018E al nostro secondo anno di vita otteniamo il 12 luglio nella sesta tappa, la nostra prima vittoria al Tour de France 🎉🎉🎉🥇🏆🔝✌️👍👏👏👏👏👏👏
Voir la vidéo

Lance ArmstrongLance Armstrong
17-11-2018 20:41:08

Message de Lance Armstrong du 17-11-2018Lance Armstrong returns in wellness brand Onnit’s testicular cancer fundraising spot : We had some fun on this one.

http://bit.ly/ONNITLANCE
En voir plus

Umberto OrsiniUmberto Orsini
17-11-2018 19:43:03

Message de Umberto Orsini du 17-11-2018About last evening, a fantastic dinner with a fantastic company 🔝👌 #dinner #newseasoniscoming #2019ishere
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
17-11-2018 19:18:15

Message de Peter Sagan du 17-11-2018The final kilometer of my last race in 2018. It's been great to race and win the #ShanghaiCriterium and I now look forward to starting preparing the next season. Thanks...
Voir la vidéo

André GreipelAndré Greipel
17-11-2018 19:04:21

Message de André Greipel du 17-11-2018Am 14.11. habe ich in meinem Ausrüster Gaerne in der Fabrik in Montebelluna besuchen können. Es war wie immer ein herzlicher Empfang in der italienischen Schuhmanufaktur. Das Traditionsunternehmen stellt speziell...
Voir la vidéo

Vincenzo NibaliVincenzo Nibali
17-11-2018 18:49:00

Message de Vincenzo Nibali du 17-11-2018Video by @antonio_nibali ciclocross !!! 😂😂😂😂😂 🙃 😱😅🤪🤪🚵‍♂️🚵‍♂️ my @merida.bikes @bahrain_merida
Voir la vidéo

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
17-11-2018 17:07:53

Message de Israel Cycling Academy du 17-11-2018WELCOME RICCARDO MINALI

ICA Press release:

Israel Cycling Academy has got another piece to its “Train System"

Italian young promising sprinter RICCARDO MINALI is Joining ICA from Astana

the 3rd Italian in the Israeli...
Voir les 4 photos

Matteo FabbroMatteo Fabbro
17-11-2018 17:01:22

Message de Matteo Fabbro du 17-11-2018Tu puoi.
Fine della storia.

Un grande grazie per la serietà e disponibilità alla palestra SPORT UNO! La migliore !
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 17-11-2018Gli ultimi 600 metri del Shanghai Criterium by le tour de France......
The last meters of the Shanghai Criterium by le tour de France......
Voir la vidéo

La VueltaLa Vuelta
17-11-2018 16:30:00

Message de La Vuelta du 17-11-2018🇪🇦 Y Thibaut Pinot ‏salió de la niebla!
¿Cual de sus 2 victorias te gustó más? ¿Lagos de Covadonga o Naturlandia ?

🇬🇧 And Thibaut Pinot came out of the fog!
Which of...
Voir la vidéo

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
17-11-2018 16:25:16

Message de Taylor Definitely catching the good vibez down here in Mexico! Love my beautiful wife. 🦋💙🌊 #ridethewave
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
17-11-2018 16:18:18

Message de Team Sunweb du 17-11-2018"After the last world cup in Bern I'm happy I could show my good form here and I'm looking forward to tomorrow." - Joris Nieuwenhuis on his 8th at #TelenetUCICXWC...
En voir plus

Edwin ÁvilaEdwin Ávila
17-11-2018 16:18:17

Message de Edwin Ávila du 17-11-2018Preparando la pre temporada por uno de los lugares más altos en colombia. La sábana de bogotá, a más de 3.000mt.s.n.m. 🚴‍♂️⛰⛰
con la ayuda de Dios esperemos q cada...
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
17-11-2018 16:14:53

Message de Peter Sagan du 17-11-2018Happy to have raced today at the #ShanghaiCriterium, together with my BORA-hansgrohe teammates Erik Baška and Daniel Oss. The 2018 season might now be finally over but 2019 is just...
Voir les 8 photos

Team SunwebTeam Sunweb
17-11-2018 16:09:26

Message de Team Sunweb du 17-11-2018"I knew I felt good so I just had to stay calm and I managed to come back every time. I'm super happy with my first world cup win." -...
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
17-11-2018 16:01:40

Message de Steve Morabito Athlète du 17-11-2018Encore une belle sortie cette fois sur mes routes de jeunesse @regiondentsdumidi ! L hiver arrive mais #monautomneenvalais fait de la résistance pour mon plus grand plaisir @valaiswallis #valaisvelotour @lapierrebikes
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
17-11-2018 15:31:39

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 17-11-2018Plus de 3.000€ récoltés lors de la vente aux enchères du Fest Glaz ! 🤗

L’argent sera reversé aux associations partenaires de cette journée et du Vital Concept Cycling Club.

#FestGlaz l...
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
17-11-2018 15:27:43

Message de Audrey Cordon-Ragot du 17-11-2018My world, cycling style, cycling life : Si vous vous demandez quoi offrir pour Noël voici un site qui devrait vous intéresser : https://www.myworld-paris.com .
Bénéficiez de 20% de remise avec...
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 17-11-2018Sill some time to do other sports!

📸 @vkalut

@teambelgium
#swimming
#freestyle
#nagelibre
#crawl
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 17-11-2018A phenomenal effort and a flawless tactic helped the #deceuninckquickstepteam surge to the top at the Six Days of Gent with two days to go: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/six-days-of-gent-deceuninck-quick-step-team-surges-to-the-top/3867
Photo: GettySport
En voir plus

Message de Enrico Battaglin Official Fan Club du 17-11-2018Tanti auguri di buon compleanno Enrico🎉🎉🎉
En voir plus

Jesus HernandezJesus Hernandez
17-11-2018 15:07:44

Message de Jesus Hernandez du 17-11-2018Empecemos el finde haciendo lo qué más nos gusta!!!☺️☺️☺️
#cyclinglifestyle
#friends
#tetodo
#enjoythemoment
En voir plus

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
17-11-2018 14:41:34

Message de Frederico Figueiredo du 17-11-2018Dás por ti em pré época quando até as medidas que andaste o ano inteiro te vão mal 😂😂🤦‍♂️🦁
#sporting
#tavira
#2019
#oakley
#lojasdavisao
En voir plus

Jasper De BuystJasper De Buyst
17-11-2018 14:33:03

Message de Jasper De Buyst du 17-11-2018Met dit tijdelijke klassement gaat straks de 5de avond van start! Jasper en Tosh kunnen jullie aanmoediging zeker gebruiken, tot vanavond 💪🏻🚴🏻‍♂️
En voir plus

Message de Alessandro De Marchi Unbelievable!

Still no words!

-----------------------------------------------------------------------------------------
#rossodibuja @anuky_c #homesweethome #andreademarchi
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
17-11-2018 13:26:24

Message de Tiago Machado du 17-11-2018Escusado será dizer que era o velhinho que tava a "vergar a mola" 😂😂😂
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 17-11-2018Some great news to start the weekend: Fleche Wallonne and Tour de France KOM classification winner Julian Alaphilippe Officiel will kick-off his 2019 campaign in South America.
http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/alaphilippe-to-start-2019-season-in-south-america/3868
Photo: GettySport
En voir plus

Sean De Bie supportersSean De Bie supporters
17-11-2018 13:04:22

Message de Sean De Bie supporters du 17-11-2018ASSEN (Nederland) 2006
4e rit INTERNATIONALE JEUGDTOUR
Eén van Sean' mooiste overwinningen in de jeugdkategorieën.
Als 1e jaars nieuweling won hij deze internationale wedstrijd over een afstand van maar liefst...
Voir les 11 photos

Daniel OssDaniel Oss
17-11-2018 12:55:41

Message de Daniel Oss du 17-11-2018First day of the #ShanghaiCriterium Le Tour de France 🇨🇳🚴‍♂️ Good job BORA-hansgrohe Peter Sagan 👊🏆
#DO #DanielOss #BORAhansgrohe #fuckoss #cycling #iamspecialized #sportful #bikelife
Voir les 4 photos

Vincenzo NibaliVincenzo Nibali
17-11-2018 12:52:26

Message de Vincenzo Nibali du 17-11-2018Ciao a tutti in questo breve video volevo ringraziarvi per gli auguri che mi avete inviato e mostrarvi la mia nuova compagna di viaggio per il periodo invernale!! 😎😎😎 Thanks...
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
17-11-2018 12:18:21

Message de Le Tour de France du 17-11-2018Great riders 🚴‍♂️ , great day ☀️ & great fans 🤗 = great pictures of the 2018 Shanghai Criterium 🇨🇳
#ShanghaiCriterium
Voir les 25 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
17-11-2018 11:53:56

Message de Mitchelton-SCOTT du 17-11-2018📽 Durbo vs Heppy
Even after all these years...how well do you know your teammate?🤙🏼🇦🇺😎
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
17-11-2018 11:51:55

Message de UAE Team Emirates Supporters du 17-11-2018Tom Bohli correrà il suo quarto anno tra i professionisti nelle nostre file. Nel 2019 compirà 25 anni e nel suo curriculum può vantare già 3 anni di esperienza in...
Voir les 4 photos

Erik BaškaErik Baška
17-11-2018 11:18:15

Message de Erik Baška du 17-11-2018Shanghai Critérium 2018

Ahojte, pozdravujeme Vás zo Shanghaia, kde sme si trošku zapretekali a náš Peter Sagan, ako inak,vyhral :-)
Ak máte čas reprízu pretekov môžte vidieť dnes o 13:00 na Eurosport...
Voir les 2 photos

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
17-11-2018 11:09:44

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 17-11-2018Belgisch toptalent op de piste is al sinds zijn 8e vegetariër: "Burger uit Bicky Burger halen en vervangen door kaaskroket" : Topsport en vegetarisme combineren? Dat kan, heel wat topsporters...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
17-11-2018 11:06:51

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 17-11-2018Akheane de l’Association Akheane est venue dans le bus du club. Un joli moment dont elle se souviendra longtemps. 😁

#FestGlaz l #GlazCamp l #ThereIsNoTry
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
17-11-2018 11:00:38

Message de BORA-hansgrohe du 17-11-2018Our #BORAhansgrohe riders Peter Sagan, Daniel Oss & Erik Baška at the #ShanghaiCriterium Le Tour de France ,where Peter took the win.
🎎🚴🏼‍♂️🇨🇳
———
Unsere Fahrer Peter, Daniel und Erik beim Shanghai...
Voir les 3 photos

CyclassicsCyclassics
17-11-2018 11:00:00

Message de Cyclassics du 17-11-2018#CycleTheClassic

Am 20. November um 16 Uhr geht's los!
En voir plus

Ermenault CorentinErmenault Corentin
17-11-2018 10:52:59

Message de Ermenault Corentin du 17-11-2018Heureux d’offrir mon bidon à Martin qui gardera un joli souvenir de ce #FestGlaz organisé par le Vital Concept Cycling Club ! 😁

#ThereIsNoTry l #GlazCamp
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
17-11-2018 10:30:00

#stagedecohésion Une nouvelle vidéo du stage de cohésion à regarder. Les coureurs étaient à AquaBulles pour des activités hautes en couleur.🏄‍♂️
➡️Qui remporte le match entre Gaudin et Petit dans cette...
Voir la vidéo

Pierre LatourPierre Latour
17-11-2018 10:29:20

Message de Pierre Latour du 17-11-2018#ShangaiCritérium🇨🇳️
1h20, 44km/heure de moyenne
Terminé, bonsoir (et merci✌️🤟🤚)

Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE Le Tour de France

📸 Getty Images
Voir les 3 photos

Grand Prix De DenainGrand Prix De Denain
17-11-2018 09:48:36

Message de Grand Prix De Denain du 17-11-2018Assemblée Générale de Grand Prix de Denain Organisation
Ce jeudi 15 novembre s’est déroulée à la salle VIP du complexe sportif, l’assemblée générale de l'association Grand Prix de Denain Organisation, en...
Voir les 4 photos

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
17-11-2018 09:25:00

Message de Team Novo Nordisk du 17-11-2018"They were here to support me, give me some strength and to help me accept my #diabetes."

Romain Gioux gives a shout-out to his parents and his girlfriend for #DiabetesMonth.
Voir la vidéo

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
17-11-2018 09:01:05

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 17-11-2018Marcel Kittel bossing another time the sprints in Asia. Le Tour de France #ShanghaiCriterium was fun and great to see so much Chinese cycling enthusiasts...next up: team presentation "new season...
Voir les 10 photos

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
17-11-2018 08:57:52

Message de Team Bahrain Merida du 17-11-2018🇨🇳 #ShanghaiCriterium
The second edition of the Criterium of Shanghai took place today with #BAHRAINMERIDA🇧🇭 riders #Wang and #Feng
🛣️ The race featured 20 laps of the 3 km circuit.
📸 Check out...
Voir les 16 photos

Paco ManceboPaco Mancebo
17-11-2018 08:50:27

Message de Paco Mancebo du 17-11-2018Resumen de mi última carrera de 2018

https://youtu.be/qZ_BRYXBf8M
Voir la vidéo

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
17-11-2018 08:47:40

Message de Eschborn-Frankfurt du 17-11-2018So schön war die Aussicht vom Feldberg diese Woche! Heute wieder bestes Wetter🌞, um für die ŠKODA Velotour 2019 #Express oder #Classic-Strecke zu trainieren - am #1Mai habt ihr keine...
En voir plus

Paco ManceboPaco Mancebo
17-11-2018 08:47:24

Tengo un poco olvidada esta página y tengo que poner remedio.
The 2019 season is coming 😉

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
17-11-2018 08:45:48

Message de Team Bahrain Merida du 17-11-2018🇨🇳 #ShanghaiCriterium
🎙️ Before today's criterium, our riders #Wang and #Feng were presented on the stage and had some interviews with Shanghai Television Station and French Radio.
Voir les 10 photos

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 17-11-2018#matteotrentinfansclub #matteotrentin bel podio che dite?
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
17-11-2018 08:41:49

Message de Rachel Neylan du 17-11-2018S T O P smell and taste! Sometimes the most minimal and trivial moments can be the most optimal sources of re-fuel ✌🏻⛽
.
.
.
Being an athlete I love this difficult but...
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
17-11-2018 08:37:57

Message de Vitor Gamito du 17-11-2018E vai começar uma nova temporada de Zwift 🚴‍♂️💪
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 17-11-2018#letourdefrance #ShanghaiCriterium #matteotrentin #matteotrentinfansclub @ Shanghai, China
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
17-11-2018 08:14:42

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 17-11-2018🎥 Les Men in Glaz et leurs supporters sont prêts pour disputer le premier FestGlaz de notre histoire ! 😍

#FestGlaz l #ThereIsNoTry
Voir la vidéo

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 17-11-2018Meanwhile in Shanghai🇨🇳, @MATTEOTRENTIN took third place in today’s criterium and MTS won the best team prize😃💪🏼 https://t.co/ahlfjNGJ5Q

Terza piazza per Matteo Trentin oggi nel criterium di Shanghai e primo posto...
En voir plus

Juliette LabousJuliette Labous
17-11-2018 07:35:20

Message de Juliette Labous du 17-11-2018Time to go back to this!!😍
Tomorrow I will race in Hittnau for the @ekzcrosstour 🇨🇭
________________________________________
📸: @cyclephotos
#cyclocross #winter #running #keepchallenging
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
17-11-2018 07:06:49

Message de UAE Team Emirates Supporters du 17-11-2018La stagione 2018 si è ormai conclusa, ma è doveroso ringraziare l' intero staff che si è sempre prodigato con passione e professionalità nell' intento comune di permettere ai nostri...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
17-11-2018 06:26:48

Message de Le Tour de France du 17-11-2018& in the end, the Green Jersey Peter Sagan wins 💪
Relive the last kilometer of #ShanghaiCriterium 🚴‍♂️ 🇨🇳
Et à la fin, c’est Peter Sagan qui gagne !
Revis le...
Voir la vidéo

Rinaldo NocentiniRinaldo Nocentini
17-11-2018 05:42:11

Message de Rinaldo Nocentini du 17-11-2018Si rientra a casa come sempre grazie a tutti per l’accoglienza.. e tra qualche giorno si parte per allenarsi a Tenerife.. un’altra stagione alle porte 🤟🏼✌🏼🤞🏻
Voir les 2 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
17-11-2018 01:40:00

Message de Santos Tour Down Under du 17-11-2018Around the peloton: 14 November : What've your favourite cyclists been up to this week? 🤔
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
17-11-2018 00:37:51

Message de Santos Tour Down Under du 17-11-2018#MyChallengeTour - 10 week training challenge | Strava Club | Share Your Photos : Big week ahead as we ramp up to summer. Check out this weekend's training, plus...
En voir plus

Accès aux messages par jour

November 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17

October 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31