ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
18-11-2018 23:55:58

Message de Santos Tour Down Under du 18-11-2018Congrats to South Aussie Rohan Dennis who was named The Advertiser Channel 7 Sports Star of the Year for the second time on Friday night! ⭐🚴‍♂️
Find out more ➡️ http://bit.ly/2zk2HoB
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
18-11-2018 22:28:22

Message de Tiago Machado du 18-11-2018Boa noite amigos.

Aqui fica o registo fotográfico do IX Bike Tour, pelos olhos do meu grande amigo Nuno Vieira Fotografia - o Rei 😂

Obrigada
En voir plus

Davide RebellinDavide Rebellin
18-11-2018 21:41:21

Message de Davide Rebellin du 18-11-2018Una serata densa di emozioni! È stato bellissimo ritrovarci dopo 10 anni dal successo iridato di Alessandro e ritrovare quel spirito felice che ci ha reso vincenti! 😀💪
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
18-11-2018 21:39:37

Message de Vitor Gamito du 18-11-2018II Passeio de Enduro Vitor Gamito

Nem as previsões de mau tempo demoveram os participantes deste segundo passeio por trilhos da Serra de Sintra - Fonte, Dimas, Avô, Kamikaze e Pontes....
Voir la vidéo

Sam BewleySam Bewley
18-11-2018 21:35:46

Message de Sam Bewley du 18-11-2018Im a bit late to the party, but after 5yrs of having a beard I’ve shaven all but the Mo to help raise some money for men’s health. Mental or...
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
18-11-2018 21:25:09

Message de Prudential RideLondon du 18-11-2018Registration for the 2019 TD Five Boro Bike Tour is now open!

Sign up today to ride 40 miles of car-free New York City streets on 5 May 2019 in...
Voir les 4 photos

Iván Garcia CortinaIván Garcia Cortina
18-11-2018 20:37:25

Message de Iván Garcia Cortina du 18-11-2018Gravel style 💩#meridasilex #silex #meridabikes #merida
Ph. @daniapphoto
En voir plus

Ted KingTed King
18-11-2018 20:33:59

Message de Ted King du 18-11-2018Oh the places we’ll go! Hard to believe we’re one year in, babe. From Aspen to Boulder to Kona to Seattle to The Coast Ride to Marfa to Paso to...
En voir plus

Message de Rushlee Buchanan - Professional Cyclist du 18-11-2018Mike Greer Homes Womens Cycling Team : Meet Our Mentors: Rushlee Buchanan

Rushlee is as keen as ever to continue the development of NZ womens cycling and when asked why she...
En voir plus

Petr VakocPetr Vakoc
18-11-2018 20:19:24

Message de Petr Vakoc du 18-11-2018Zítřejší blog bude věnován mentální přípravě. Zde je pár čísel.

Tomorrow’s blog will be dedicated to the mental training. Here are few numbers.
#backtothepack #petrvakoc100 #week2 #infographic

Bit.ly/petrvakoc100
Voir les 2 photos

Kevin LedanoisKevin Ledanois
18-11-2018 20:18:15

Message de Kevin Ledanois du 18-11-2018Back to Basic ! 😁🤘🏻
-
Aujourd’hui je participais a ce qui devrait être normalement mon seul cyclo-cross de l’hiver, au Poiré sur Vie. Pétage de caisson et circuit physique au programme...
En voir plus

Matteo FabbroMatteo Fabbro
18-11-2018 20:16:53

Message de Matteo Fabbro du 18-11-2018#tb coffee stop in @quebecregion! @katushacycling @katushasports @alpecincycling @oakleybike #OneObsession #raceasafamily #katusha #alpecin #cycling #canyon #oakley #zipp #sram #coffee #stop #goodlife #bellavita #team #happy #moments #stage#cyclinglife #bicicletta #cyclist #cyclingshots #canada...
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
18-11-2018 20:14:03

Message de Damiano Cunego du 18-11-2018Termina oggi la mia bellissima esperienza in Arizona.
Ma come detto prima la mia valigia e’ carica di idee positive
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 18-11-2018Grab your popcorn and get ready for episode 4 of "There's never too much Julian Alaphilippe Officiel"!
Voir la vidéo

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
18-11-2018 19:47:56

Message de Prudential RideLondon du 18-11-2018💯 miles at the world's greatest festival of cycling...

Enter the ballot for Prudential RideLondon-Surrey 💯 now👉 http://bit.ly/PRL1002019 🚴‍♀️
Voir les 5 photos

Simon SellierSimon Sellier
18-11-2018 19:43:02

Message de Simon Sellier du 18-11-2018Un peu de nouvelles après une bonne coupure,
Les bonnes choses ont une fin.
Cette semaine premier stage de cohésion avec l'équipe Team Direct Energie 👍☺️
Ce week end j'ai eu le...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 18-11-2018A mighty performance on the final day of the Six Days of Gent saw Iljo Keisse and Elia Viviani take the glory for the #deceuninckquickstepteam at the 78th edition of...
Voir les 2 photos

Tosh Van der SandeTosh Van der Sande
18-11-2018 18:13:37

Message de Tosh Van der Sande du 18-11-2018Een ontzettend spannende eindfase zorgt ervoor dat Tosh en Jasper op plaats 3️⃣ eindigen in de Lotto Zesdaagse Vlaanderen-Gent. Een erg knappe prestatie van de Captains of Cycling! 💪🏻

Dat betekent...
En voir plus

Team Cycling FunvicTeam Cycling Funvic
18-11-2018 17:32:45

Message de Team Cycling Funvic du 18-11-2018Equipe conquista 4 medalhas nas provas de velocidade dos Jogos Abertos : 💪🏆 Conquistamos quatro medalhas nas provas Velocidade Olímpica e Individual dos Jogos Abertos.
En voir plus

Diego RosaDiego Rosa
18-11-2018 17:28:15

Message de Diego Rosa du 18-11-2018È ora del bagnetto!!
Lavaggio delicato o sportivo?
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
18-11-2018 16:57:32

Message de Damiano Cunego du 18-11-2018Ultimo giorno Americano !
Mi sento il dovere di ringraziare questo incredibilmente Team Jetset Racing per avermi cercato , supportato e fatto ritrovare La grinta e la voglia di correre un...
Voir les 9 photos

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
18-11-2018 16:48:45

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 18-11-2018Wat een strijd!! Beslist in de slotronde ... chapeau en dikke dikke merci Kenny Robbe Moreno Lindsay Jonas #toppers
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 18-11-2018‪Champions!!!!!‬
‪#deceuninckquickstepteam riders Iljo Keisse and Elia Viviani have just won the prestigious Six Days of Gent!‬
‪Photo: Sigfrid Eggers‬
En voir plus

Rudy MolardRudy Molard
18-11-2018 16:33:17

Message de Rudy Molard du 18-11-2018Dose of adrénaline this weekend with @bradleysmith38 and @ktmfactoryracing 😍😍😍
-
#motogp #ktm #redbull #ktmredbull #valencia #circuitricardotormo @ Circuit Ricardo Tormo
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
18-11-2018 16:12:58

Message de Team Sunweb du 18-11-2018"Once again I had a great feeling and that was mainly because of the good planning yesterday. I had a really good transfer to Belgium and so I had enough...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
18-11-2018 16:10:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 18-11-2018Alla affermazione del mensile Bicisport "È stata comunque è purtroppo una stagione negativa per voi su più fronti" il Beppe non si è sottratto al commento "È vero, non ha...
En voir plus

Jessenia MenesesJessenia Meneses
18-11-2018 16:06:20

Message de Jessenia Meneses du 18-11-2018Borrón y cuenta nueva... 💫 📸 @mesapietralunga
En voir plus

José MendesJosé Mendes
18-11-2018 15:49:27

Message de José Mendes du 18-11-2018Pré época 2019
Dia de treino estrada + Carolina Deslandes 😊
@multiusosdeguimaraes
Voir la vidéo

Filipe Cardoso - AtletaFilipe Cardoso - Atleta
18-11-2018 15:42:32

Message de Filipe Cardoso - Atleta du 18-11-2018Por aqui ja se faz 3 horas de treino seguidas de meia horinha de alongamentos e trabalho de tonificação muscular. 💪
En voir plus

Arnaud DémareArnaud Démare
18-11-2018 15:36:32

Message de Arnaud Démare du 18-11-2018Encore un super moment au Run and Bike de Beauvais avec ma belle, et les amis engagés et supporters !
🏃🏽🚴‍♀️🔁 🏃🏼‍♀️🚴🏼‍♂️

📸Lally.M 😉

Et vous c’était quoi ce weekend...
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
18-11-2018 15:25:16

Message de Rachel Neylan du 18-11-2018November recovery days are for sharing 💞👇🏼🚴🏼‍♀️ What a joy to take my friend's 13 year old daughter along our local river trail to enjoy her first proper bike ride......
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
18-11-2018 15:20:51

Message de Trek-Segafredo du 18-11-2018The riders have kept us entertained throughout 2018, not just with their racing antics, but with their activity on social media.

Velon CC rounded up some of the best posts, check...
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
18-11-2018 15:15:22

Message de Team Bahrain Merida du 18-11-2018#Regalaunsogno
The charity auction promoted by #BAHRAINMERIDA Enrico Pengo Il Meccanico dei Campioni Pengo has started!
Discover more 👉🏻 https://www.regalaunsogno.org
Voir les 4 photos

Magnus ConCort NielsenMagnus ConCort Nielsen
18-11-2018 14:56:00

Message de Magnus ConCort Nielsen du 18-11-2018Det blev som ventet, og helt fortjent, Michael Valgren der blev kåret som årets landevejsrytter ved Danish Bike Award i fredags. Både Valgren og ConCorten er i øvrigt også blandt...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
18-11-2018 14:46:00

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 18-11-2018Een betere klimmer worden?🚵‍♀🚵‍♂ Hieronder 3 tips!💡

+++

Want to become a better climber?🚵‍♀🚵‍♂ 3 tips in the video below!💡
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
18-11-2018 14:45:04

Message de UAE Team Emirates Supporters du 18-11-2018Vincere al Tour è da campioni. Vincere così è da grandi campioni. Il nostro Daniel Martin e la sua splendida vittoria nella sesta tappa del Tour de France, Brest- Mur...
Voir les 15 photos

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
18-11-2018 14:14:09

Message de Taylor We just ran after we got married. Never have I felt so much peace and love. We literally just ran. The photographers chased us knowing they would capture the purest...
En voir plus

Edwin ÁvilaEdwin Ávila
18-11-2018 14:01:32

Message de Edwin Ávila du 18-11-2018Feliz fin de semana. Espero todos lo estén disfrutando con los que aman y compartiendo con los seres q te importan. De pesca con el compañero de mi viva mi....
Voir les 6 photos

Le Tour de FranceLe Tour de France
18-11-2018 13:59:00

Message de Le Tour de France du 18-11-2018Peter Sagan stamps his authority in #ShangaiCritérium 💪 after a great race 🇨🇳‬

‪Le patron de Shanghai, c’est Peter Sagan 💪 🇨🇳
Voir la vidéo

John DegenkolbJohn Degenkolb
18-11-2018 13:47:46

Message de John Degenkolb du 18-11-2018Einfach super, wenn man aus der Offseason zurück kommt und die Sportstadt Frankfurt feiert das mit einer Gala 😀. Nein, Spaß beiseite - es hat mich sehr gefreut, gestern bei...
En voir plus

Geoffrey Soupe - officielGeoffrey Soupe - officiel
18-11-2018 13:45:29

Message de Geoffrey Soupe - officiel du 18-11-2018Rouler entre soleil et brouillard !! c’est ça l’automne en Bresse Revermont 😬
#photography #landscape #nature #brouillard
En voir plus

Edwin ÁvilaEdwin Ávila
18-11-2018 13:45:13

Message de Edwin Ávila du 18-11-2018Feliz fin de semana. Espero todos lo estén disfrutando con los que aman y compartiendo con los seres q te importan. @ Guatavita
En voir plus

Jesus HernandezJesus Hernandez
18-11-2018 13:12:05

Message de Jesus Hernandez du 18-11-2018Día de motos y amigos!!!☺️☺️
#notodoesbici
#tetodo
#friends
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
18-11-2018 13:10:49

Message de Astana Pro Team du 18-11-2018Our Jakob Fuglsang, Jan Hirt and Andriy Grivko had a good time at the Le Tour de France Shanghai Criterium yesterday!🇨🇳

📸ASO/Pauline Ballet
Voir les 5 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 18-11-2018One of our top moments of the season is now available as wallpaper: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/more/wallpapers
Photo: GettySport
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
18-11-2018 12:39:59

Message de Tiago Machado du 18-11-2018Uma vez mais obrigado a todos que tornaram o Bike Tour um sucesso!!! 409...ainda nao foi desta, mas um dia vai ser! 👊🦁
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
18-11-2018 12:34:44

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 18-11-2018IN BEELD. Merckx en andere prominenten uit de wielersport vieren in Gents Kuipke 25ste verjaardag van Sport Vlaanderen-ploeg : Van 'Vlaanderen 2002-Eddy Merckx' tot 'Sport Vlaanderen – Baloise': 25 jaar...
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
18-11-2018 12:08:31

Message de Mario Cipollini du 18-11-2018Presentazione del Team
Ale’ Cipollini
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
18-11-2018 11:54:23

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 18-11-2018Lotto zesdaagse Vlaanderen - Gent

Intussen stevenen we af op een super spannende finale deze namiddag in 't Kuipke: Kenny De Ketele en Robbe Ghys namen gisterennacht de leiding op de...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
18-11-2018 11:50:08

Message de UAE Team Emirates Supporters du 18-11-2018Avere tanti campioni che indossano i nostri colori non può che fare bene, meglio averli nel nostro team che contro. Siamo di fronte a dei grandi professionisti che corrono per...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 18-11-2018Wish Geert Van Bondt a happy birthday in the comments section of this post.
Photo: Sigfrid Eggers
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
18-11-2018 11:01:31

Message de Mitchelton-SCOTT du 18-11-2018🎥 The hard work of our mechanics is made easier by the extensive range of sweet Topeak products.🔧🔨⚙️👌🏼
Voir la vidéo

Michael GoglMichael Gogl
18-11-2018 10:04:10

Message de Michael Gogl du 18-11-20182 spezielle Fahrräder...

Mein erstes Rennrad überhaupt und mein Fahrrad meiner ersten Tour de France.

Sonntäglicher Ruhetag gut verbracht mit dem Wiederaufbau meiner ersten "Rennmaschine". 🚵👍

Wie sah euer erstes Rennrad aus?...
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
18-11-2018 09:39:37

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 18-11-20182018, een jubileumjaar!

2018, een jubileumjaar voor onze ploeg ‘Sport Vlaanderen - Baloise’. We geven intussen 25 jaar het internationale wielerpeloton mee kleur. Al die tijd bleven we trouw aan onze...
Voir les 3 photos

Tosh Van der SandeTosh Van der Sande
18-11-2018 09:27:17

Message de Tosh Van der Sande du 18-11-2018Tosh en Jasper beginnen straks op positie drie aan de slotdag van de Lotto Zesdaagse Vlaanderen-Gent. Zien we ze straks terug op het eindpodium? En op welk schavotje? Live te...
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 18-11-2018JOHN LELANGUE STARTS AS GENERAL MANAGER OF LOTTO SOUDAL

On Thursday 15 November, John Lelangue officially started as Lotto Soudal’s new General Manager. Read the article, in which Lelangue shares his...
En voir plus

Paco ManceboPaco Mancebo
18-11-2018 09:02:47

Message de Paco Mancebo du 18-11-2018Curso director deportivo nivel III
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
18-11-2018 09:01:00

Message de Team Sunweb du 18-11-2018Alles Gute zum Geburtstag Nikias Arndt! Genieße deinen Ehrentag! 🎂
En voir plus

Rui CostaRui Costa
18-11-2018 08:53:03

Message de Rui Costa du 18-11-2018Bom dia amigos :)
Eu e o meu pai estamos prontinhos para ir ao Bike Tour @tiagomachado85
Bom domingo para todos vocês 🤗
#ciclismo #pai #comomeumaioridolo
#biketourtiagomachado 🚴
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
18-11-2018 08:44:06

Message de Brenton Jones du 18-11-2018Massive thanks to my coach Matt and all the helpers at coachprobikefit for another successful November 3-Day Bootcamp in Bright 👍 We climbed a few big mountains and had a...
Voir les 5 photos

Grand Prix De DenainGrand Prix De Denain
18-11-2018 08:33:33

Message de Grand Prix De Denain du 18-11-2018L'UCI veut de nouveau s'attaquer à la question des droits TV - VéloPro.fr : https://cyclingpro.net/velopro/route/luci-veut-de-nouveau-sattaquer-a-la-question-des-droits-tv/
En voir plus

CyclassicsCyclassics
18-11-2018 08:30:00

Message de Cyclassics du 18-11-2018Habt einen schönen Sonntag!
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
18-11-2018 07:49:00

Message de Team Novo Nordisk du 18-11-2018"They've always been there to ensure that #diabetes did not hold me back from achieving anything."

Reid McClure gives a shout-out to his parents for #DiabetesMonth.
Voir la vidéo

Edwin ÁvilaEdwin Ávila
18-11-2018 06:51:12

Message de Edwin Ávila du 18-11-2018Preparando la pre temporada por uno de los lugares más altos en colombia. La sábana de bogotá, a más de 3.000mt.s.n.m. 🚴‍♂️⛰⛰
con la ayuda de Dios esperemos q cada...
Voir les 6 photos

Matteo TrentinMatteo Trentin
18-11-2018 06:32:00

Message de Matteo Trentin du 18-11-2018Last ride of the season is done! Nice to be on the podium with @petosagan and @geraintthomas86 in Shanghai yesterday! Now few days to fight against the jet-lag and the...
En voir plus

Ilnur ZakarinIlnur Zakarin
18-11-2018 06:05:43

Message de Ilnur Zakarin du 18-11-2018Off-season was fast, but fun ☺️ Started training for 2019. A lot of work ahead, but very happy to be back on bike.

Межсезонье пролетело быстро, но было хорошо ☺️ Начал...
En voir plus

Accès aux messages par jour

November 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18

October 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31