ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
19-11-2018 22:39:42

Message de Santos Tour Down Under du 19-11-2018Hey TDU fam, we're putting together a guide to Adelaide's best rides so visitors can discover the best places to explore. Where do you love riding? 🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♂️🚴‍♀️🚴‍♂️
En voir plus

Laurens Ten DamLaurens Ten Dam
19-11-2018 22:29:15

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
19-11-2018 22:24:14

Message de Sonny Colbrelli du 19-11-2018Il mio fans club italiano organizza la consueta festa di fine anno a Casto (BS), il 7 Dicembre 2018.

Sarà una bellissima occasione per stare insieme e magari sfidarci sui rulli!...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
19-11-2018 22:11:32

Message de Tour of Utah du 19-11-2018We are proud to participate with our title sponsor the Larry H. Miller Group of Companies in the "We Care - We Share" event each and every year. This incredible...
En voir plus

Lance ArmstrongLance Armstrong
19-11-2018 22:03:32

Message de Lance Armstrong du 19-11-2018He looked serious but we also had some great laughs. More importantly we had a great discussion about music, family and surviving. And a bonus of two live songs. Thanks...
Voir les 2 photos

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
19-11-2018 21:28:58

Message de Taylor cyclingnews.com : American rider dropped a buttoned-down personality to pursue his artist's muse
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
19-11-2018 21:26:39

Message de Rachel Neylan du 19-11-2018“Duty makes us do things well, but love makes us do them beautifully” ― Zig Ziglar
En voir plus

Michael KolarMichael Kolar
19-11-2018 21:14:36

Message de Michael Kolar du 19-11-2018We don't need more superstar cyclists, we need more people from various social classes on bike's! Thoughts?
.
ONE MORE THING!
.
Weather's getting worse but clothing's getting better, that means there's no room...
En voir plus

Davide MartinelliDavide Martinelli
19-11-2018 20:46:50

Message de Davide Martinelli du 19-11-2018💥💥💥
#multidisciplinarietà
💥💥💥
Voir la vidéo

Darwin AtapumaDarwin Atapuma
19-11-2018 20:33:38

Message de Darwin Atapuma du 19-11-2018Llegando a probar nuevas experiencias @teamcofidis @lille Francia 🇫🇷
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
19-11-2018 20:10:23

Message de Israel Cycling Academy du 19-11-2018From Amateurs to pro:

Please welcome French CLEMENT CARISEY to 2019 ICA

Our press release tonight :

Israel Cycling Academy decides to bet on a French rider that came from the...
Voir les 2 photos

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
19-11-2018 19:50:45

Message de Rally UHC Cycling du 19-11-2018AIG Houston bike and build : We are thankful for our amazing partnerships. This bike build and ride at AIG's Houston office got 70 bikes into kids hands. View the...
En voir plus

Petr VakocPetr Vakoc
19-11-2018 19:31:59

Message de Petr Vakoc du 19-11-2018Hlava a tělo, jeden celek | mysite-1 : Hlava a tělo, jeden celek
Z uplynulého týdne jsem vyždímal naprosté maximum. Hodně jsem se věnoval mentální přípravě. Stačí dodržovat několik jednoduchých postupů...
En voir plus

Iván Garcia CortinaIván Garcia Cortina
19-11-2018 19:28:27

Message de Iván Garcia Cortina du 19-11-2018A day in a mountain 🏔
#crtn @andorraworld @ Pic de la Serrera
En voir plus

De Wally'sDe Wally's
19-11-2018 19:21:08

Message de De Wally's du 19-11-2018WALLYWEEKEND ... seizoen 2018 afronden, seizoen 2019 plannen. # Bosgat # Schorisse
Voir les 30 photos

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
19-11-2018 19:16:39

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 19-11-2018Nagenieten van een schitterende week - 24 foto's Lotto Zesdaagse Vlaanderen – Gent 2018 (foto's: Getty Images) http://www.sportvlaanderen-baloise.be/album/foto/photos-lotto-zesdaagse-vlaanderen-gent-2018/gettyimages-1061199510-web
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
19-11-2018 18:58:19

Message de Adriano Malori du 19-11-2018Vi siete mai chiesti quanto consuma un pro' in una fuga? Ecco la risposta presa da un mio vecchio dato del 2015, 4a tappa Volta ao Algarve : 331 watt...
En voir plus

Johan le bonJohan le bon
19-11-2018 18:44:17

Message de Johan le bon du 19-11-2018Dolce vita
#italia #italie #trainingday #training
En voir plus

Tosh Van der SandeTosh Van der Sande
19-11-2018 18:35:38

Message de Tosh Van der Sande du 19-11-2018POLL. Wie is de beste waterdrager van het wielerpeloton? Stem voor de Kristallen Zweetdruppel en neem uw persoonlijke topfavoriet op sleeptouw : Via HLN.be kan je stemmen op de beste...
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
19-11-2018 18:02:57

Message de Peter Sagan du 19-11-2018My stay in China came to an end on Sunday with a visit to the brand new offices of Specialized Bicycles in Shanghai, together with my BORA-hansgrohe teammates, Daniel Oss...
Voir les 14 photos

Message de EF Education First Pro Cycling du 19-11-2018Monday, is that you?
Voir la vidéo

José MendesJosé Mendes
19-11-2018 17:48:34

Message de José Mendes du 19-11-2018Pré época 2019
Continuamos com treinos BTT
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
19-11-2018 17:35:58

Message de Mario Cipollini du 19-11-2018Fa’ freddo .....Si pedala sul rullo
Voir la vidéo

Message de Alessandro De Marchi Back on the road!

------------------------------------------------------------------------------------------
@bmcproteam @ride_bmc @assosofswitzerland @tagheuer @sophossecurity
#tagliamento #friuliveneziagiulia #tiliment #friuli #homesweethome #murisragogna
En voir plus

Anthony TurgisAnthony Turgis
19-11-2018 17:13:50

Message de Anthony Turgis du 19-11-2018Week-end chargé en vélo plaisir entre le Gala de Piste samedi soir et le cyclo-cross de Wissous ! 🚲💨

📸 Audrey Waltisperger
#Ride100percent
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
19-11-2018 17:00:43

Message de UAE Team Emirates Supporters du 19-11-2018L' annata del nostro Rui 🇵🇹 è stata rovinata dal dolore al ginocchio probabilmente accorso a seguito della caduta nella prima tappa della Parigi Nizza. Prima il portoghese aveva...
En voir plus

CyclassicsCyclassics
19-11-2018 17:00:00

Message de Cyclassics du 19-11-2018Morgen heißt es: ABFAHRT!

Die Registrierung für die EuroEyes CYCLASSICS 2019 öffnet morgen um 16 Uhr früh.
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
19-11-2018 16:39:19

Message de Team Sunweb du 19-11-2018We're super proud of our partner Sunweb for being voted the World's Best Ski Tour Operator for the 4th year in a row! Congratulations! 🎉⛷🏼
En voir plus

📣📣
Estad muy atent@s a nuestras rrss. Esta semana tenemos muchas cosas que contaros y... ¡¡Empezamos mañana con más PRESENTACIONES de ETAPA de la #VCV2019 GP Banco Sabadell!!

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 19-11-2018Entretien avec Jérémy Roy : "Je suis allé au bout des choses et si je n’ai pas obtenu certaines victoires, c’est que je n’en étais pas capable. Je fais confiance...
En voir plus

David De la CruzDavid De la Cruz
19-11-2018 15:53:21

Message de David De la Cruz du 19-11-2018Último día aquí en #newyork !
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
19-11-2018 15:38:16

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 19-11-2018NIPPO VINI FANTINI FAIZANÈ: IVAN SANTAROMITA È LA CONFERMA D'ESPERIENZA AL FIANCO DEI GIOVANI. : 🇮🇹 IVAN SANTAROMITA si racconta, tra obiettivi personali e grande spirito di squadra, verso un...
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 19-11-2018📢 La braderie de Noël du Team Delko Marseille Provence KTM aura lieu le dimanche 2 décembre 2018 de 8h30 à 15h00 sur le parking de Leroy Merlin - La...
En voir plus

Message de El belga Thomas De Gendt inclou en el seu programa 2019 la Volta Catalunya

3⃣ victòries d'etapa (Camprodon 2018, Port Ainé 2016 i Barcelona 2013)
📸 Una fotografia icònica a Camprodon
🚴‍♂️...
En voir plus

Coralie Demay - “J’ai surtout pris de la confiance cette saison !”

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
19-11-2018 15:29:00

Message de Trek-Segafredo du 19-11-2018Look who's starting another decade today!

Join us in wishing Jarlinson Pantano a 🎂 HAPPY 30th BIRTHDAY! 🎉
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
19-11-2018 15:11:43

Message de Volta a Portugal du 19-11-201880ª Volta a Portugal Santander 2018 - Federação Portuguesa de Ciclismo
Voir la vidéo

Astana Pro TeamAstana Pro Team
19-11-2018 15:00:01

Message de Astana Pro Team du 19-11-2018Few days of our Vittorio Brumotti in beautiful Almaty city!
Voir la vidéo

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
19-11-2018 14:57:02

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 19-11-2018⚠️ CONTRATS ⚠️

Jérôme Baugnies et Pieter Vanspeybrouck ont prolongé leur contract avec Wanty-Groupe Gobert!

📰 Réactions 👉 http://wanty-groupegobert.be/fr/content/baugnies-et-vanspeybrouck-prolongent-leur-contrat
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
19-11-2018 14:43:14

Message de Team INEOS du 19-11-2018What are you waiting for?

You can save 40% on Team Sky kit while stocks last.

🛒 > http://teams.ky/JerseySale
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
19-11-2018 14:16:13

Message de Tiago Machado du 19-11-2018IX BIKE TOUR TIAGO MACHADO : Então amigos gostaram do IX BIKE TOUR TIAGO MACHADO???🤔😃
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 19-11-2018We are happy and proud to announce that from 2019 BMW Belgium Luxemburg will become the Official Car Partner of Deceuninck - Quick-Step Team: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/bmw-to-become-the-new-official-car-partner-of-deceuninck-quick-step-team/3870
#sheerdrivingpleasure #sheercyclingpleasure
Voir les 2 photos

Alberto ContadorAlberto Contador
19-11-2018 14:12:50

Message de Alberto Contador du 19-11-2018Gran Fondo Alberto Contador 2018 Oliva Nova Beach & Golf Resort
Voir la vidéo

Alex Cano ArdilaAlex Cano Ardila
19-11-2018 13:24:46

Message de Alex Cano Ardila du 19-11-2018Ha sido muy especial compartir con la gente de mi pueblo, gracias por este bello homenaje #yarumal #travesía @coldeporteszenu @oakley_colombia @giantbicyclescolombia
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
19-11-2018 13:21:32

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 19-11-2018Lotto Soudal Cycling Team Fanpage a partagé 13 photos.
Voir les 13 photos

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
19-11-2018 13:07:24

Message de Taylor The greatest day of my life. Was an honor to share it with friends and fam. Life is beautiful and full of love. I love my wife. I love my...
En voir plus

Mattia CattaneoMattia Cattaneo
19-11-2018 13:05:25

Message de Mattia Cattaneo du 19-11-2018Vacanze finite... si ricomincia a far fatica 🚲 in vista della nuova stagione 2018/2019 😊
#spagna #barcelona #plajabarceloneta #holiday #sea #vento #relax #look #newseason #2018 #2019 #semprepositivo #picoftheday #instagood #instalike #guardareoltre
En voir plus

Tour de SuisseTour de Suisse
19-11-2018 12:45:41

Message de Tour de Suisse du 19-11-2018Sonny Colbrelli s (Team Bahrain Merida) Sprint an der diesjährigen Tour de Suisse 3. Etappe in Gansingen wurde von Velon CC zu einem der Sprint-Highlights 2018 gewählt!
Voir la vidéo

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
19-11-2018 12:41:22

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 19-11-2018🏋🏻‍♂️ Fin de semana de diferentes pruebas físicas para los corredores del conjunto filial de Team Caja Rural-Seguros RGA. Los élite y sub 23 se sometieron a una batería de...
Voir la vidéo

Tim WellensTim Wellens
19-11-2018 11:56:45

Message de Tim Wellens du 19-11-2018Back to reality! Preparation for 2019 has officially started 😀
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
19-11-2018 11:49:14

Message de UAE Team Emirates Supporters du 19-11-2018Le prime corse dell' anno, per la precisione la Vuelta a San Juan si correrà dal 27 gennaio al 3 febbraio, cominciano a delineare la loro startlist. Tra i campioni...
En voir plus

Vincenzo NibaliVincenzo Nibali
19-11-2018 11:45:48

Message de Vincenzo Nibali du 19-11-2018Anche l’equilibrio e la stabilità vanno allenate #corestability @rehabilitylugano @bahrain_merida
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
19-11-2018 11:26:42

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 19-11-2018Planning en het vasthouden aan de plannen zijn een essentieel onderdeel van ons sportief beleid🗓️💻
🗣️ 'We wijzigen zo weinig mogelijk. Wat dat betreft is de planning heilig'

Hele video👉 http://po.st/MB3rk5
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
19-11-2018 11:16:29

Message de Mitchelton-SCOTT du 19-11-2018‪📽What’s it like racing your first season at WorldTour level? Hear from from two riders who both made that step up in 2018. Lucy Kennedy & Lucas Hamilton. 🇦🇺 💪🏼‬
Voir la vidéo

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 19-11-2018#MondayMotivation ☀️
En voir plus

Rémi CavagnaRémi Cavagna
19-11-2018 10:47:15

Message de Rémi Cavagna du 19-11-2018Perfect bike for my perfect place @myauvergne Thank you @iamspecialized for this machine ! 🤘
Merci @chabert_sebastien pour le montage ! #iamspecialized_mtb
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
19-11-2018 10:24:01

Message de Tour de Pologne du 19-11-2018Anthony McCrossan guides you around Tour de Pologne mobile museum. It'll hit the international roads in 2019. Stay tuned 😉🏆

Anthony McCrossan, którego głos znacie z najważniejszych wyścigów świata, oprowadza po...
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
19-11-2018 10:04:56

Message de Team Sunweb du 19-11-2018A win in Tabor at the #TelenetUCICXWC for Lucinda Brand and two solid top 10s for Joris Nieuwenhuis! Check out our weekend CX wrap up!
Voir les 16 photos

Strade BiancheStrade Bianche
19-11-2018 10:00:01

Message de Strade Bianche du 19-11-2018This is Strade Bianche. A race only for real men! 👊
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
19-11-2018 09:57:38

Message de Movistar Team du 19-11-2018🚴‍♀️🚴‍♂️ ¿Queréis venir a la presentación de #MovistarTeam2019? Movistar Likes tiene 10 invitaciones dobles para el acto del próximo martes 18 de diciembre (sobre 11.00h) en Distrito Telefónica (Madrid). Accede...
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
19-11-2018 09:36:06

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 19-11-2018Álex Aranburu: “He visto que puedo llegar con condiciones de pelear en esas llegadas que no son un sprint puro” : MEDIOS 🖥 | En plena preparación ya de su...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
19-11-2018 09:12:11

Message de BORA-hansgrohe du 19-11-2018Okay #Monday, Let's do this!
As our #BORAhansgrohe rocker Daniel Oss says: #JustRide
Voir la vidéo

Drapac CyclingDrapac Cycling
19-11-2018 09:00:11

Message de Drapac Cycling du 19-11-2018Our own James Whelan's U23 Tour of Flanders win has been nominated for Cycling Australia's 2018 JLT Australian Cycling Moment of the Year! To vote for James and to go...
En voir plus

Roman KreuzigerRoman Kreuziger
19-11-2018 08:57:14

Message de Roman Kreuziger du 19-11-2018Nazdar z Frankfurtu, za chvíli do letadla ✈️, tak v rychlosti. Strávil jsem týden s Team Dimension Data for Qhubeka v Kapském Městě. 🇿🇦 A bylo to moc fajn. Krásné...
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
19-11-2018 08:45:44

Message de Brenton Jones du 19-11-2018Being back home in November, sometimes my riding involves a motor 😉 Great ride with my little bro Mitch Jones on our motorbikes, practicing some skills and enjoying a different...
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
19-11-2018 08:25:51

Message de Marcus Burghardt du 19-11-2018Sunshine above the clouds .
Dynafit #dynafit #speedup #equipment #moutainlover #mountains #gipfel #gipfelstürmer #berge #dahoamisdahoam #mountaneering #outdoor #snowleopard #gopro GoPro Gopro Munich #moasta
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
19-11-2018 08:09:00

Message de Team Novo Nordisk du 19-11-2018"I’m lucky because my parents support me everywhere, anytime."

Umberto Poli gives a shout-out to his parents for #DiabetesMonth.
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
19-11-2018 07:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 19-11-2018SuperDrome to host track event during Santos Tour Down Under : Who said the Santos Tour Down Under was only about road cycling?

Mike Turtur has a brand new event...
En voir plus

Louis MeintjesLouis Meintjes
19-11-2018 07:17:36

Message de Louis Meintjes du 19-11-2018Monday motivation with Qhubeka Charity.
Voir les 4 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
19-11-2018 07:16:03

Après notre stage cohésion, nous vous demandons ce que vous avez préféré, vu de l'extérieur.

Vous êtes plutôt #GlazArmy avec Bert de Backer ou #GlazChef avec Bryan Coquard et Julien Morice...

Silvan DillierSilvan Dillier
19-11-2018 07:03:00

Message de Silvan Dillier du 19-11-2018Pre Workout NO-X Booster günstig kaufen! | Lee-Sport® : you need some extra #mondaymotivation for your workout today. lee-sports PRE WORKOUT NO-X BOOSTER is the solution!

https://whey-protein.ch/pre-workout-booster/
En voir plus

Kilian FrankinyKilian Frankiny
19-11-2018 07:00:17

Message de Kilian Frankiny du 19-11-2018Bevor die Vorbereitungen für die nächste Saison beginnen, ist es Zeit sich bei der gesamten BMC Familie für die vergangenen sechs Jahre zu bedanken. Im BMC Nachwuchsteam konnte ich viel...
Voir les 8 photos

Laurens Ten DamLaurens Ten Dam
19-11-2018 06:48:51

Message de Laurens Ten Dam du 19-11-2018Yesterday was special. #onlyfriends Only Friends
Voir les 5 photos

Lex AlbrechtLex Albrecht
19-11-2018 02:56:06

Message de Lex Albrecht du 19-11-2018‪Somebody’s b-icicle, in Vieux-Montréal. Haha. Get it...?
Spotted on my way home from a warm evening at Scandinave Spa Vieux-Montréal - a cozy, refreshing way to finish off the weekend!
Voir les 2 photos

Toms SkujiņšToms Skujiņš
19-11-2018 00:35:52

Message de Toms Skujiņš du 19-11-2018Happy birthday to the best country in the world(Not biased) 🇱🇻❤ #LV100
En voir plus

Accès aux messages par jour

November 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

October 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31