ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
20-11-2018 23:57:03

Message de Taylor Yeah she’s my best friend! I love her. We are on our way home after an absolutely incredible honey 🍯 moon 🌙. Love this beautiful life with this beautiful goddess!...
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
20-11-2018 20:09:32

Message de Rachel Neylan du 20-11-2018With a lot of love and gratitude I'll farewell these amigos for 2019. I've honestly loved every single moment of time on the road with the blues 💙 Meticulous and...
En voir plus

Milan Menten OfficialMilan Menten Official
20-11-2018 19:59:30

Message de Milan Menten Official du 20-11-2018Topmomentje voor Milan en zijn vriendin Laurien afgelopen weekend! Ze wonnen als duo de cross duathlon van Maastricht🙏 #opnaar2019
📸@kirstendreesen
Voir les 6 photos

Cannondale ProCannondale Pro
20-11-2018 19:57:05

Message de Cannondale Pro du 20-11-2018You might not see them on television broadcasts, hardly ever in the spotlight, but EF Education First - Drapac p/b Cannondale mechanics deserve recognition and praise for their tireless work...
Voir la vidéo

François ParisienFrançois Parisien
20-11-2018 19:51:24

Message de François Parisien du 20-11-2018Je ne remercierai jamais assez le sport compétitif de m'avoir appris ces 12 choses : 12 choses que les athlètes de haut niveau apprennent dans leurs cheminements.

Pas pour rien que...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 20-11-2018‪Check out these spectacular pictures from last week's Six Days of Gent: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/gallery/show‬
‪Photo: GettySport‬
Voir les 4 photos

La VueltaLa Vuelta
20-11-2018 19:07:52

Message de La Vuelta du 20-11-2018‪🇪🇸 Escartín, Perico y Kiko han salido a tomar el fresco y explorar una etapa de #LaVuelta19‬
‪¿Qué crees que le está diciendo Perico a Escartín?‬

‪🇬🇧 Escartín, Perico & Kiko went...
En voir plus

Amael MoinardAmael Moinard
20-11-2018 19:05:38

Message de Amael Moinard du 20-11-2018Une belle sortie VTT sous le soleil azuréen. Le sourire, c'était avant le soleil, du genre qui te fait passer par dessus le vélo... pas de mal c'est déjà un...
En voir plus

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
20-11-2018 19:03:08

Message de Tom Bohli Followers du 20-11-2018Fotogrüsse aus Dubai!
Greetings from Dubai!
Voir les 10 photos

E3 BinckBank ClassicE3 BinckBank Classic
20-11-2018 17:57:45

Message de E3 BinckBank Classic du 20-11-2018New name, new styling, new presenting partner, new track...

New slogan!

ALTIJD...KOERS!
ALWAYS...RACE!

#E3BinckBankClassic
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 20-11-2018The talk of the Tour route has us looking toward July already...
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
20-11-2018 17:20:23

Message de Tiago Machado du 20-11-2018Está feito por hoje... Obrigado ao ginásio ALIVE Fitness Club Santo Tirso por me ceder as suas magníficas instalações para trabalhar um pouco o core!!!
Como vêem, hoje foi...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
20-11-2018 17:17:00

Message de The Tour Of Britain du 20-11-2018We 💙 this piece of artwork by Yasmin and Sofia!

They found a Team Sky bidon during our Nottinghamshire stage and turned it into a celebration of Ian Stannard Official's stage...
En voir plus

Carta Aberta
André Cardoso

E assim se acaba com a vida profissional de um atleta limpo, honesto, humilde, trabalhador, amigo do seu amigo. Um rapaz um homem sempre com um sorriso nos...

Open Letter
André Cardoso

This is...

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
20-11-2018 16:20:19

Message de UAE Team Emirates Supporters du 20-11-2018Sarà Allan Peiper il ds capo nel 2019 del nostro team .Australiano, 53 anni con un passato da professionista, dopo 6 anni in Bmc e 2 alla Garmin insieme...
Voir les 3 photos

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
20-11-2018 16:14:52

Message de Rally UHC Cycling du 20-11-2018Commuting by bike may lower your risk of heart disease and cancer by 40%. Check out our new Longevity microsite to learn more: rallyte.am/longevity 🚴‍♀️
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
20-11-2018 16:04:40

Message de UAE Team Emirates Supporters du 20-11-2018L ' anno prossimo, siam sicuri, sarà il suo anno 👍, dimostrerà tutto il suo valore e ci regalerà tante belle soddisfazioni.🏆🥇 Ma voi supporters che avete l' occhio...
En voir plus

Grand Prix De DenainGrand Prix De Denain
20-11-2018 15:58:33

Message de Grand Prix De Denain du 20-11-2018lavoixdunord.fr : Ce devait être l’édition du renouveau, avec l’introduction de secteurs pavés. ...
En voir plus

CyclassicsCyclassics
20-11-2018 15:50:19

Message de Cyclassics du 20-11-2018En Route - die Anmeldung für die EuroEyes CYCLASSICS 2019 ist jetzt geöffnet! ⚓️🚴‍♀️

Ob über 60, 100 oder 160 Kilometer: Sei mit dabei und #CycleTheClassic.

Zur Anmeldung ▶️ www.cyclassics-hamburg.de/anmeldung
Voir la vidéo

Pierre GouaultPierre Gouault
20-11-2018 14:59:22

Message de Pierre Gouault du 20-11-2018Comme certain on pu le voir sur les réseaux sociaux, je ferai bien partie de l'équipe Natura4Ever Roubaix Lille Metropole en 2019.

C'est avec grand plaisir que je continue l'aventure...
En voir plus

Jasper StuyvenJasper Stuyven
20-11-2018 14:49:56

Message de Jasper Stuyven du 20-11-2018A look back at 2018: 6⃣ moments that defined my season! #NextStep
Voir la vidéo

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
20-11-2018 14:22:50

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 20-11-2018POLL. Wie is de beste waterdrager van het wielerpeloton? Stem voor de Kristallen Zweetdruppel en neem uw persoonlijke topfavoriet op sleeptouw : Votez pour notre Xandro Meurisse 🗳️🗳️🗳️
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
20-11-2018 13:31:40

Message de Movistar Team du 20-11-2018🇨🇴🚴‍♀️ Escuchamos la alegría y sensaciones de la colombiana Paula Patiño en torno a su fichaje por las #MujeresMovistarMolan para 2019.

🎙️ We hear from an excited Paula Patiño as she...
Voir la vidéo

Edwin ÁvilaEdwin Ávila
20-11-2018 12:21:05

Message de Edwin Ávila du 20-11-2018‪Solo hasta mañana, el día de mi cumple. Entra a edwinavila.com.co y aprovecha todos estos descuentos increíbles!!!‬
Voir la vidéo

E3 BinckBank ClassicE3 BinckBank Classic
20-11-2018 11:53:35

Message de E3 BinckBank Classic du 20-11-2018E3 Harelbeke heet nu E3 BinckBank Classic : E3 BinckBank Classic

https://www.focus-wtv.be/sport/e3-harelbeke-heet-nu-e3-binckbank-classic

#E3BinckBankClassic
En voir plus

E3 BinckBank ClassicE3 BinckBank Classic
20-11-2018 11:50:56

Message de E3 BinckBank Classic du 20-11-2018Zeg niet langer E3 Harelbeke, maar wel E3 BinckBank Classic : E3 BinckBank Classic

https://sporza.be/nl/2018/11/20/zeg-niet-langer-e3-harelbeke-maar-wel-e3-binckbank-classic/

#E3BinckBankClassic
En voir plus

E3 BinckBank ClassicE3 BinckBank Classic
20-11-2018 11:49:48

Message de E3 BinckBank Classic du 20-11-2018E3 Harelbeke heeft nieuwe naam en wordt E3 BinckBank Classic, ook parcours wijzigt : E3 BinckBank Classic

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181120_03966845

#E3BinckBankClassic
En voir plus

E3 BinckBank ClassicE3 BinckBank Classic
20-11-2018 11:45:04

Message de E3 BinckBank Classic du 20-11-2018Brand new E3 BinckBank Classic car

#e3binckbankclassic
#groupvandecasteele
En voir plus

Tour of the AlpsTour of the Alps
20-11-2018 11:42:33

Message de Tour of the Alps du 20-11-2018The big day is coming! Tomorrow we will finally discover the route of the 2019 #TotA! Any guess?

📸 Pentaphoto
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
20-11-2018 11:31:28

Message de Team INEOS du 20-11-2018#BlackFriday is almost upon us!

Make sure you sign up ahead of the big day as we'll have some exclusive email offers you won't find anywhere else.

✉️ > http://teams.ky/SignUp18
En voir plus

E3 BinckBank ClassicE3 BinckBank Classic
20-11-2018 11:28:49

Message de E3 BinckBank Classic du 20-11-2018New Track

https://www.youtube.com/watch?v=9CbfVmLZjA8&t=6s

#E3BinckBankClassic
Voir la vidéo

E3 BinckBank ClassicE3 BinckBank Classic
20-11-2018 11:24:42

Message de E3 BinckBank Classic du 20-11-2018New Presenting Partner:

Thanks Binck Bank!!

New Name:

E3 BinckBank Classic

#E3BinckBankClassic
En voir plus

Benjamin ThomasBenjamin Thomas
20-11-2018 11:11:50

Message de Benjamin Thomas du 20-11-2018Spot the 7 differences 👀 @kneisky_morgan




#finish #trackcycling #groupamafdj #bontcycling #throwback #goodmemories
En voir plus

Arnaud DémareArnaud Démare
20-11-2018 11:10:15

Message de Arnaud Démare du 20-11-2018⭐️Supporters Picards, venez nombreux au cyclo Cross souvenir Arnaud Coyot le 24 novembre ! Un moment de partage et de sport!⭐️

Je ne serais pas présent, rendez vous annuelle randonnée supporters...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
20-11-2018 11:06:26

Message de UAE Team Emirates du 20-11-2018What was you favourite UAE Team Emirates moment of the season?

#1 Alexander Kristoff 🇳🇴 conquers Stage 6 of the Tourofoman in Matrah Corniche.

#UAETeamEmirates #WeAreUAETeamEmirates #victory #win #procycling

📸:...
En voir plus

Tour des FjordsTour des Fjords
20-11-2018 10:32:08

Message de Tour des Fjords du 20-11-2018Team Presentations 🌊
📷@gruchaseven
@teamsky
#sykkelfest
#tourdesfjords
#lindesnes
#lindesnesfyr
#spangereid
#grimstad
En voir plus

Geraint ThomasGeraint Thomas
20-11-2018 10:12:50

Message de Geraint Thomas du 20-11-2018First ride back 😵🙅‍♂️ Congrats to @calebewan and @bling90 for winning a ride with Team Sky
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
20-11-2018 10:09:57

Message de Team Sunweb du 20-11-2018Thanks to Mike Teunissen for his time with the team! All the best for the future, Mike! 🙌🏼

#KeepChallenging #CreatingMemories
En voir plus

E3 BinckBank ClassicE3 BinckBank Classic
20-11-2018 10:06:58

Message de E3 BinckBank Classic du 20-11-2018Volg onze persconferentie live!
Voir la vidéo

Diana PeñuelaDiana Peñuela
20-11-2018 09:45:22

Message de Diana Peñuela du 20-11-2018No Parking, Life is a continuous movement



#rideyourbike #rideyourlife #outsideisfree #chaseadventure #theroadahead
En voir plus

Message de Volta a La Comunitat Valenciana - VCV du 20-11-2018VILA-REAL, encargada de acoger la SALIDA de la ETAPA REINA de la #VCV2019 GP Banco Sabadell. Será la 4a etapa de la prueba valenciana.
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
20-11-2018 09:33:52

Message de Arctic Race of Norway du 20-11-2018Norge søker alpin-VM i 2027 med Narvik som vertsby : 🇳🇴 Gratulerer til Narvik som Norges kandidat til vertsby for alpin-VM i 2027! 🤩 Vi ønsker dere lykke til!

🇬🇧...
En voir plus

Drapac CyclingDrapac Cycling
20-11-2018 09:00:25

Message de Drapac Cycling du 20-11-2018Recently Oliver Kent-Spark had a chat to Crossing the Line about his transition from cycling into the workforce.

You can see it here: https://bit.ly/2BfF41G
En voir plus

CCC TeamCCC Team
20-11-2018 08:48:51

Message de CCC Team du 20-11-2018One of the originals! After 11 stellar seasons, it’s time to thank Brent Bookwalter for being an integral part of the BMC Racing Team family. A team player and a...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
20-11-2018 08:47:00

Message de Team Novo Nordisk du 20-11-2018"We both have tough life stories, but we went through them together."

TNN Ambassador Brais Dacal gives a shout-out to his best friend Jorge for supporting him on his journey with...
Voir la vidéo

Michał GołaśMichał Gołaś
20-11-2018 08:34:51

Message de Michał Gołaś du 20-11-2018Przygotowania zacząłem z „wysokiego C”! Nie było łatwo w Owocowy Przełaj, ale to dopiero początek drogi!😜
📸Magda Tkacz
Voir les 3 photos

Silvan DillierSilvan Dillier
20-11-2018 08:32:48

Message de Silvan Dillier du 20-11-2018hi everyone, i have some exciting news for you! #NoGlovesNeeded

Guten Morgen, ich habe spannende Neuigkeiten für euch!
Voir la vidéo

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 20-11-2018Coralie Demay - “J’ai surtout pris de la confiance cette saison !”

Pour votre lecture du matin 🥐☕ ➡️ https://www.facebook.com/notes/fdj-nouvelle-aquitaine-futuroscope/coralie-demay-jai-surtout-pris-de-la-confiance-cette-saison-/2016672758421505/?__tn__=HH-R

#RideAndShine
En voir plus

Louis MeintjesLouis Meintjes
20-11-2018 07:33:32

Message de Louis Meintjes du 20-11-2018If you’re wondering about these cool musette bags we received at the training camp, they are made from Shweshwe, printed dyed fabric used for traditional South African clothing.

They are...
Voir les 2 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
20-11-2018 07:18:27

Message de UAE Team Emirates Supporters du 20-11-2018Non ci resta che augurare a tutti i nostri campioni una buona e proficua preparazione. 💪💪💪💪💪#uaetilovvo
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
20-11-2018 06:20:00

Message de Santos Tour Down Under du 20-11-2018There's nothing quite like cycling with friends. 🚴‍♀️🚴‍♂️ Tag your mates in the comments and let them know it's time for another ride! 👇
En voir plus

Michael KolarMichael Kolar
20-11-2018 01:56:34

Message de Michael Kolar du 20-11-2018We don't need more superstar cyclists, we need more people from various social classes on bike's! Thoughts?
.
ONE MORE THING!
.
Weather's getting worse but clothing's getting better, that means there's no room...
En voir plus

Accès aux messages par jour

November 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

October 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31