ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Tour du GevaudanTour du Gevaudan
24-11-2018 23:40:50

Du changement en perspective

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
24-11-2018 22:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 24-11-2018Looking for a new route to ride? 🚵‍♂️🚵‍♀️ You might be keen to try this climbing gateway to the Adelaide Hills. ➡️ http://bit.ly/2OXIBFJ
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 24-11-2018Happy with our new @eevye.official phone cases!

#phonecase
#eevyefriends
#vocsnor
#fanny
En voir plus

Guillaume MartinGuillaume Martin
24-11-2018 21:03:18

Message de Guillaume Martin du 24-11-2018Réunions, essais matériel, basket, golf, et pour conclure une remarquable soirée de gala en faveur de l'association #justineforkids: le team-building @wantygroupegobert a été riche en tous points.
Nous sommes prêts, concentrés....
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
24-11-2018 20:35:29

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 24-11-2018Course très disputée entre certains membres du club lors de la soirée des Supporters Bryan Coquard dit: "LE COQ". 😅

#ThereIsNoTry
Voir la vidéo

Edwin ÁvilaEdwin Ávila
24-11-2018 20:34:41

Message de Edwin Ávila du 24-11-2018Invitación a la comunidad Tulueña participar el día de mañana a partir de las 07:00 am en el #CiclopaseoEsbol en la #EscuelaDePoliciaSimonBolivar #Tuluá #127Años @PoliciaColombia
Voir la vidéo

Mickaël CrispinMickaël Crispin
24-11-2018 20:28:03

Message de Mickaël Crispin du 24-11-2018C’est fait retour en Équipe de France demain à la Coupe du monde de Koksijde ✅
Départ à 11h20 près à faire feu 💪🏾🔥

Canyon Mavic OVERSTIM.s sports nutrition Prologo Challenge Tires...
En voir plus

Valentin MadouasValentin Madouas
24-11-2018 20:13:47

Message de Valentin Madouas du 24-11-2018🔔 Premier regroupement avec l’équipe ce week-end.

🔝L’occasion pour moi de remercier l’ensemble des partenaires qui m’ont accompagné et soutenu durant cette première année professionnelle.

Merci à tous et à bientôt...
Voir la vidéo

Edwin ÁvilaEdwin Ávila
24-11-2018 20:09:46

Message de Edwin Ávila du 24-11-2018Invitación a la comunidad Tulueña participar el día de mañana a partir de las 07:00 am en el #CiclopaseoEsbol en la #EscuelaDePoliciaSimonBolivar #Tuluá #127Años @PoliciaColombia
Voir la vidéo

Lex AlbrechtLex Albrecht
24-11-2018 20:05:20

Message de Lex Albrecht du 24-11-2018You probably know how much I love my Aeropress coffeemaker. I’m far from the only cyclist who travels the world with one so I can enjoy great coffee anywhere!

I...
Voir les 4 photos

CCC TeamCCC Team
24-11-2018 20:00:01

Message de CCC Team du 24-11-2018Throughout his six years with #BMCDevoTeam and BMC Racing Team, it has been a pleasure to watch Stefan Küng develop from a young rider to one of the best time...
En voir plus

Chantal BlaakChantal Blaak
24-11-2018 19:56:25

Message de Chantal Blaak du 24-11-2018I said yes ❤️
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
24-11-2018 19:54:46

Message de Brenton Jones du 24-11-2018It’s wedding season and a great excuse for Lucy and I to get dressed up 🤗😘 Thanks Amy and Sam for having us ❤️ #offthebikefun
En voir plus

Przemyslaw KasperkiewiczPrzemyslaw Kasperkiewicz
24-11-2018 19:45:29

Message de Przemyslaw Kasperkiewicz du 24-11-2018Ogromne gratulacje!! UKS Zefir Wola Droszewska👏👏🥇🏆 Brawa dla wszystkich zawodników, trenerów, Krzysia Perza i Henryka Strzeleckiego. Kawał dobrej pracy. Dziękuje ❤️.
En voir plus

Iván Garcia CortinaIván Garcia Cortina
24-11-2018 19:30:16

Message de Iván Garcia Cortina du 24-11-2018‪No podéis perderos este miércoles Universo Rodríguez TPA Tendréis muchas risas y buenos momentos segurísimo!🕺🏼‬
Voir les 2 photos

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
24-11-2018 19:24:35

Message de Taylor It’s like nothing I’ve ever felt. Going out to my studio, sometimes at 4am to 12pm to purely create and vibe with the paint and music. It’s calming, it’s exciting....
En voir plus

Lilian CalmejaneLilian Calmejane
24-11-2018 19:14:44

Message de Lilian Calmejane du 24-11-2018Reprise victorieuse en cyclo-cross devant mon poulain @laudelinoplas et le jeune @benji.rivet ! #cx #mud #hutchinsontires @ Limoges, France
En voir plus

Chantal BlaakChantal Blaak
24-11-2018 19:09:33

Message de Chantal Blaak du 24-11-2018I said yes ❤️
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
24-11-2018 19:06:25

Message de Rachel Neylan du 24-11-2018K E E P eyes up, ears open, mind curious and heart warm 💙
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 24-11-2018‪"There's never too much Julian Alaphilippe Officiel" - Episode 5: When Loulou was welcomed like a king in Paris.‬
Voir la vidéo

Diego Rosa fans clubDiego Rosa fans club
24-11-2018 18:51:02

Message de Diego Rosa fans club du 24-11-2018I fratelli Rosa in allenamento #GoGoDiegoeMax
🔝🔝
Voir les 2 photos

André GreipelAndré Greipel
24-11-2018 18:30:01

Hier seht Ihr noch ein paar Bilder aus Koblenz von der Zwift GERMANY TOUR 2018. Dort stand ich am 20.11.18 beim Local Hero Race an den Start. Hier kämpfte ein...

Nans PetersNans Peters
24-11-2018 18:13:09

Message de Nans Peters du 24-11-2018Demain c'est Cognin ! 😍
En voir plus

Jérémy RoyJérémy Roy
24-11-2018 17:58:32

Message de Jérémy Roy du 24-11-2018Il y a 15 ans je posais mes valises pour quelques années à INSA Lyon puis INSA Rennes Groupe INSA...
...
Je suis repassé dans le coin. Ça n'a pas bougé...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
24-11-2018 17:29:32

Message de Equipe Arkéa Samsic du 24-11-2018Rouler dans le froid pour mériter sa crêpe à l'arrivée #premierjourdestage #EnBretagne
Voir les 5 photos

Lance ArmstrongLance Armstrong
24-11-2018 17:23:04

Message de Lance Armstrong du 24-11-201825% off everything in our shop now through Monday evening. Use coupon code SUFFER at checkout. http://bit.ly/cybersuffer
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
24-11-2018 17:20:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 24-11-2018Con l' arrivo della stagione invernale🌧️❄️🌩️, un ruolo importante nella preparazione dei nostri campioni🏆, lo svolgono i rulli. Elite,azienda storica padovana, nostro sponsor tecnico che ci supporta durante tutta la...
Voir les 5 photos

Maciej BodnarMaciej Bodnar
24-11-2018 17:04:18

Message de Maciej Bodnar du 24-11-2018Po dłuższej przerwie czas wrócić na szosę 😊 Sezon był wyjątkowo długi, bo zacząłem się ścigać w styczniu w Australii, a skończyłem w połowie października w Turcji . Następnie krótkie...
En voir plus

Geraint ThomasGeraint Thomas
24-11-2018 17:01:37

Message de Geraint Thomas du 24-11-2018Last night... So surreal being sat on @TheGNShow sofa!! Top night and lovely to meet @grahnort @nicolekidman @stephenfryactually @joelycett @takethat
En voir plus

João BentaJoão Benta
24-11-2018 16:48:11

Message de João Benta du 24-11-2018Olá Amigos
Não tendo eu dado novidades, mas o trabalho de preparação para a nova época segue a todo rigor...
A chuva tem dificultado o trabalho mas deixa me com...
En voir plus

Michael GoglMichael Gogl
24-11-2018 16:45:40

Message de Michael Gogl du 24-11-2018Beine heute nochmal schön gedreht und morgen gibts einen wohlverdienten Ruhetag 💪💯
Voir la vidéo

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
24-11-2018 16:37:44

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 24-11-2018De redding van een noeste werker: “Zonder deze opleidingsploeg zouden er veel talenten verloren gaan” – WielerVerhaal : 25 jaar kweekvijver van wielertalent: Jelle Wallays, dit najaar nog ritwinnaar in...
En voir plus

Ricardo Vilela - AtletaRicardo Vilela - Atleta
24-11-2018 16:28:04

Message de Ricardo Vilela - Atleta du 24-11-2018Boa tarde amigos,

Após 3 semanas sem qualquer contacto com a bicicleta estou de volta ao trabalho, pouco a pouco voltando à forma e à vida de ciclista.
Durante os próximos dias...
Voir les 2 photos

Mario CipolliniMario Cipollini
24-11-2018 16:02:26

Message de Mario Cipollini du 24-11-2018Piove ...governo ladro
si pedala in taverna
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
24-11-2018 16:00:02

Message de La Vuelta du 24-11-2018🇪🇦 ¡Por Hunter! Michael Woods dedicó su épica victoria en el Balcón de Bizkaia a su hijo fallecido.

🇬🇧 For Hunter! Michael Woods dedicated his epic victory in Balcón de Bizkaia...
Voir la vidéo

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
24-11-2018 15:53:27

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 24-11-2018⚠️WEBSHOP SALE STILL ON ⚠️

You can still enjoy our end of season sale in which we offer a 10% discount on our clothing items! Whether you’re looking for a Lotto...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
24-11-2018 15:43:14

Message de Mitchelton-SCOTT du 24-11-2018The morning check list:

SCOTT Sports helmet, glasses, shoes ✅
Giordana Cycling kit ✅
Elite water bottle ✅
Garmin Fitness bike computer ✅
Stealth Secret Training gels ✅
Scicon rain bag inc Premax ✅

Ready to ride,...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
24-11-2018 15:39:31

Message de Trek-Segafredo du 24-11-2018We consumed a LOT of calories on the bike while training and racing last year. With 28 riders and over 275 race days on the calendar, appropriate nutrition that tastes...
Voir les 4 photos

Kuurne-Brussel-KuurneKuurne-Brussel-Kuurne
24-11-2018 15:19:33

Message de Kuurne-Brussel-Kuurne du 24-11-2018Our website had a refreshing update ... What do you think about it ?
Onze website kreeg een verfrissende make-over ... Wat denken jullie ervan ?

=> www.kuurne-brussel-kuurne.be
En voir plus

Cesare BenedettiCesare Benedetti
24-11-2018 14:54:40

Message de Cesare Benedetti du 24-11-20182018 celebrato anche in Val di Gresta. Riempita la gamba all' @martinelli_hotel adesso testa bassa e pedalare. Grazie a tutti!
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
24-11-2018 14:30:00

Message de BORA-hansgrohe du 24-11-2018🎄🎁 One month until it's Christmas. You're searching for #xmas gifts for #cycling fans? How about our Sportful #BORAhansgrohe kits? Find here all our team clothes: https://bit.ly/2pOg1wF
-----
In einem Monat...
Voir les 4 photos

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
24-11-2018 14:13:11

Message de Equipe Arkéa Samsic du 24-11-2018Demain, c'est la balade de l'équipe, l'occasion de vous remercier du soutien que vous nous apportez tout au long de l'année !
Deux options s'offrent à vous : partager un bout...
En voir plus

Johan le bonJohan le bon
24-11-2018 14:05:47

Message de Johan le bon du 24-11-2018On respire un coup puis on repart #bzh #breizh #bretagne #trainingday #training
En voir plus

MAVI GarciaMAVI Garcia
24-11-2018 14:05:08

Message de MAVI Garcia du 24-11-2018Empezamos ya metiendo algo de desnivel a los entrenos q bien acompañada pasan volando!!! Hay q ir progresando que parece que quede mucho pero el año termina en nada!
Voir les 2 photos

Daniel AuerDaniel Auer
24-11-2018 13:42:19

Message de Daniel Auer du 24-11-2018first track race after avoiding the track for six years and I enjoyed it 😁
#bahnorama #beapushbiker #gofastturnleft
.
📸@martin.granadia
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
24-11-2018 13:30:37

Message de Tiago Machado du 24-11-2018Terminada mais uma semana de trabalho! A condição física ainda não é a melhor mas as sensações vão melhorando! Ja me vou sentindo cada dia melhor 😉🦁
En voir plus

Matteo PelucchiMatteo Pelucchi
24-11-2018 13:29:54

Message de Matteo Pelucchi du 24-11-2018Glad to announce that in 2019 I’ll ride for team Androni Giocattoli Sidermec.
It will be a pleasure to ride with the current Italian champion team! Thanks for believing in me...
En voir plus

Marcio BarbosaMarcio Barbosa
24-11-2018 12:17:12

Message de Marcio Barbosa du 24-11-2018Tudo pronto para a prova da taça de ciclocross amanhã em Bragança.
#jorbibikes
#aviludolouletanouli
En voir plus

Daniel OssDaniel Oss
24-11-2018 12:14:46

Message de Daniel Oss du 24-11-2018The 5 best domestiques of 2018 | Cyclingnews.com : So rewarding 🙏❤️

www.cyclingnews.com/features/the-5-best-domestiques-of-2018/
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
24-11-2018 12:00:10

Message de Donostiako Klasikoa du 24-11-2018🎂3️⃣5️⃣ Luis Leon Sanchez Gil
🔙🏆🥇 2010 & 2012

Luis León Sánchez, ganador de la Clásica San Sebastián en 2010 y 2012, cumple hoy 35 años. ¡Muchas felicidades! 💚💙

Luis Leon Sanchezek...
Voir les 2 photos

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
24-11-2018 11:30:54

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 24-11-2018Gisteren was het ook Black (en yellow) Friday op onze Service Course!🛒🖤💛

Was jij ook bij onze verkoopdag?😁
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
24-11-2018 11:30:04

Message de UAE Team Emirates Supporters du 24-11-2018Il nostro sponsor tecnico NAMEDSPORT>, in occasione della settimana degli sconti, ormai famosa come Black Friday, istituisce l ' Orange Friday. Dal 19 al 26 novembre l' appassionato di...
Voir les 8 photos

Alexis GuerinAlexis Guerin
24-11-2018 11:19:24

Message de Alexis Guerin du 24-11-2018La Prepa2019 Continue ce matin c’était 1h40 de marche et 20min course à pied accompagné du fauve Maïka #beagle #preparationphysique #2019 #cycling
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
24-11-2018 11:03:28

Message de UAE Team Emirates du 24-11-2018What was your favourite #UAETeamEmirates moment of the season?

#5 Alexander Kristoff 🇳🇴 overcame all the obstacles in the Eschborn–Frankfurt to claim his 4️⃣ fourth consecutive victory in the German...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 24-11-2018Nous appelons cela la "Grand Messe de Marc Madiot" et c'est maintenant 📣
Voir les 4 photos

Chrono des NationsChrono des Nations
24-11-2018 10:41:20

Message de Chrono des Nations du 24-11-2018Les lots de la tombola viennent d’être remis aux heureux vainqueurs !
Parmi les lots : un séjour de 8 jours pour 8 personnes dans les Pyrénées offert par Rev’Evasion, un...
En voir plus

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 24-11-2018Voici le programme de l’année 2019 pour Tour du Limousin Organisation ⬇️
52ème Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine, 8ème Classique Le Poinçonnet - Limoges Métropole... et projet de création d’une épreuve...
En voir plus

Message de Danilo Napolitano - Pagina Ufficiale - du 24-11-2018VITTORIA TESTER PROGRAM
Il #VittoriaTester Program è un contest ideato per dare l'opportunità unica agli amanti del ciclismo di essere scelti per provare in anteprima gli pneumatici Vittoria con le...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
24-11-2018 10:33:35

Message de Team INEOS du 24-11-2018STORE: For one week only there's 20% off all prints. Which would you like on your wall? Hit the link to check out the full selection.

🛒 > http://teams.ky/StorePrints
Voir les 5 photos

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
24-11-2018 10:00:00

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 24-11-2018🚴🏻‍♂️ 🇮🇹 Concluso il primo #TrainingCamp della nuova stagione, ci teniamo davvero a ringraziare Andrea Rigoni per la grandissima ospitalità! 🍾

🚴🏻‍♂️ 🇮🇹 Just finished the first training camp, we really...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
24-11-2018 09:53:46

Message de Astana Pro Team du 24-11-2018Happy birthday to our Luis Leon Sanchez!🎉 We wish you all the best! #AstanaProTeam #HappyBirthday
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
24-11-2018 09:48:10

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 24-11-2018🎉HAPPY BIRTHDAY 🎉

Today we celebrate the birthday of Jasper De Buyst, he turns 25! Have a nice one Jasper!
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
24-11-2018 09:27:12

Message de Luis Ángel Maté du 24-11-2018Disfrutando de las ruedas gordas con el mejor maestro posible, Don @antonioortizbike ¡cada día una clase maestra! ☝🏼👌🏼
En voir plus

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 24-11-2018Début de l’assemblée générale de Tour du Limousin Organisation, devant une assistance attentive et nombreuse ! On tourne la page 2018, en route pour 2019 🔜😉
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
24-11-2018 09:15:15

Message de Damiano Cunego du 24-11-2018Questa foto è una rarità!
Stiamo parlando della mia vittoria a Castelfidardo 2004 , trofeo Fred Mengoni.
Quel giorno mi sono preso il lusso di battere tutto il team Azzurro...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
24-11-2018 09:00:02

Message de Team Cofidis du 24-11-2018Et si vous rouliez sur un vélo qui gagne ? Les vélos Kuota Khan de nos coureurs professionnels sont à vendre au prix imbattable de 2950€ TTC (sans les roues)...
Voir la vidéo

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
24-11-2018 08:45:06

Message de Audrey Cordon-Ragot du 24-11-2018وداعًا Maroc, it’s been amazing so far! We’ll come back for sure!
@riaddarikalimo @marrakechbikeaction @officialjardinmajorelle
En voir plus

Anthony MaldonadoAnthony Maldonado
24-11-2018 08:35:19

Message de Anthony Maldonado du 24-11-2018Cette après-midi on raccroche un dossard pour le cyclo-cross du VCSAG aux Pennes-Mirabeau en souvenir à Jo MUSCAT. Venez nombreux à 15h pour nous encourager, avec la pluie de ces...
En voir plus

Tour of the AlpsTour of the Alps
24-11-2018 08:30:01

Message de Tour of the Alps du 24-11-2018Nel 2018 è stato il corridore meno giovane a vincere una tappa al #TotA. Ecco, adesso lo è ancora meno. 😃

Tanti auguri di buon compleanno a Luis Leon Sanchez Gil,...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
24-11-2018 08:26:28

Message de CCC Development Team du 24-11-2018Kamil Małecki ma za sobą najlepszy sezon w karierze i cieszymy się, że dalej będzie reprezentował pomarańczowe barwy w 2019 roku!

https://cccsport.eu/kamil-malecki-dalej-w-pomaranczowych-barwach-ccc/
En voir plus

Paweł BernasPaweł Bernas
24-11-2018 08:26:07

Grupa CCC pierwszym globalnym partnerem UNICEF z Polski / Informacje prasowe / Centrum prasowe / UNICEF Polska – pomagamy dzieciom : Takie informacje napawają mnie jeszcze większa dumą. Pierwsza polska...
Voir le lien

Grand Prix De DenainGrand Prix De Denain
24-11-2018 08:02:16

Message de Grand Prix De Denain du 24-11-2018L’AIOCC A TENU SON
ASSEMBLEE GENERALE A AMSTERDAM

L’assemblée générale de l’Association Internationale des Organisateurs de Courses Cyclistes (AIOCC) s’est tenue le vendredi 23 novembre à Amsterdam
(Pays-Bas), grâce à la...
Voir les 2 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
24-11-2018 08:00:23

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 24-11-2018Allez, un petit café bien chaud et on part rouler. Ok Kris Boeckmans & Patrick Müller ? ☕

Un café torréfié en #Bretagne s'il vous plait. Depuis 1971. Merci à La...
En voir plus

CyclassicsCyclassics
24-11-2018 08:00:00

Message de Cyclassics du 24-11-2018Heimathafen ⚓️ #CycleTheClassic
En voir plus

Davide RebellinDavide Rebellin
24-11-2018 07:54:12

Message de Davide Rebellin du 24-11-2018REBELBOMB 💣 al cacao e peanutbutter a colazione ... ma anche in tasca per una uscita in bici di 5h 💪
#ricettedifanfan www.daviderebellin.it
En voir plus

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
24-11-2018 07:51:54

Message de Philippe Gilbert du 24-11-2018Getting there 🏋🏼‍♂️ #fitness #patela
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
24-11-2018 07:45:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 24-11-2018Il nostro sponsor tecnico @champsys nel 2018 ha messo in commercio abbigliamento per il ciclismo veramente innovativo come la maglia in tessuto apex, comoda e traspirante che permette di non...
Voir les 6 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
24-11-2018 07:17:44

Message de Mitchelton-SCOTT du 24-11-2018‪📣 Winner announcement 📣‬

‪Huge congratulations to Nikita Porth - you are the lucky winner of Georgia Williams custom New Zealand Maori themed Syncros - Precision Bicycle Products handlebars! 👏🏻 ‬

‪Thanks...
Voir les 2 photos

CCC TeamCCC Team
24-11-2018 07:17:25

Message de CCC Team du 24-11-2018Since joining BMC Racing Team in 2015, Jempy Drucker Supporter Club has not only played an important role in our Classics team but has also recorded six wins during this...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
24-11-2018 06:21:00

Message de Team Novo Nordisk du 24-11-2018Team Novo Nordisk is proud to have GSG Cycling Wear as our official on-bike apparel sportswear supplier! 💪🚴‍♂️

Get to the know the gear that keep us racing with #diabetes!
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
24-11-2018 06:00:07

Message de Santos Tour Down Under du 24-11-2018Could you tell us who has raced in the Santos Tour Down Under the most times? 🤔
Click here to find out. ➡️ http://bit.ly/2AfyUgA
En voir plus

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
24-11-2018 05:58:52

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 24-11-2018Remise du trophée AIOCC à Marianne VOS, meilleure cycliste de sa génération et très intéressée par le GPF féminin !!!!
Voir les 7 photos

De Wally'sDe Wally's
24-11-2018 03:08:09

Message de De Wally's du 24-11-2018De redding van een noeste werker: “Zonder deze opleidingsploeg zouden er veel talenten verloren gaan” – WielerVerhaal : https://wielerverhaal.com/2018/11/23/de-redding-van-een-noeste-werker-zonder-deze-opleidingsploeg-zouden-er-veel-talenten-verloren-gaan/?fbclid=IwAR0on9ctI0BFewuFgnKfor8nSO5JhDvUhFjDVb-ePr5NAUMnZWL0baQYUtg
En voir plus

Accès aux messages par jour

November 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

October 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31