ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Toms SkujiņšToms Skujiņš
25-11-2018 23:55:31

Message de Toms Skujiņš du 25-11-2018Post Project.Supertraining recovery powered by NormaTec Recovery boots and some Veronica Mars on TV. Got to be ready for the gym tomorrow
Was fun out there people. Thanks for the ride
#allaboutthatbase
Voir la vidéo

Geraint ThomasGeraint Thomas
25-11-2018 23:33:18

Message de Geraint Thomas du 25-11-2018Top night @worldrugby awards (although not as good as @kenowens1088 ‘s with all his extra drink tokens) Good to see you @jamiehuwroberts 👍🙌
En voir plus

Simon GerransSimon Gerrans
25-11-2018 22:23:56

Message de Simon Gerrans du 25-11-2018Always good to get the old girl out for a quick blast. #356 @ Mansfield, Victoria
En voir plus

Message de Filippo Ganna Official Fan Club du 25-11-2018Ci siamo ripresi amici dopo una lunga festa!!

È arrivato il momento dei ringraziamenti:
In primis gli Alpini di Arizzano e la ASD Vignone Sportiva per essere sempre in “Pole position”...
Voir les 7 photos

Michael KolarMichael Kolar
25-11-2018 20:03:18

Message de Michael Kolar du 25-11-2018Paris-Roubaix 2014 I made the breakaway. The moment I knew that I'll end up riding mountain bikes ☝️
En voir plus

CCC TeamCCC Team
25-11-2018 20:00:01

Message de CCC Team du 25-11-2018Like his fellow #BMCDevoTeam graduates, it has been a pleasure to see Loïc Vliegen turn professional and mature as a rider since joining BMC Racing Team in 2015.

Thank you...
En voir plus

Arnaud CourteilleArnaud Courteille
25-11-2018 19:40:51

Message de Arnaud Courteille du 25-11-2018Retour en image sur notre séjour au 3ème RIMA de Vannes.
Vital Concept Cycling Club
En voir plus

Petr VakocPetr Vakoc
25-11-2018 19:39:46

Message de Petr Vakoc du 25-11-2018Před pár dny uběhlo tři čtvrtě roku od mé poslední operace v motolské nemocnici. Navždy budu vděčný doktorům, díky kterým mám možnost vrátit se nejen do normáního života, ale i...
Voir les 2 photos

Davide MartinelliDavide Martinelli
25-11-2018 19:29:08

Message de Davide Martinelli du 25-11-2018Primo ciclocross della stagione andato! Veramente tanto fango! Con solo una settimana di allenamento nelle gambe non è stato facile affrontare uno sforzo così cattivo! 😱Ho fatto il mio ritmo...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
25-11-2018 19:17:57

Message de UAE Team Emirates Supporters du 25-11-2018Adrie Van Diemen, esperto allenatore e preparatore, da anni nel mondo del ciclismo con Rabobank e negli ultimi anni con Slipstream e Garmin entrerà a far parte del nostro staff...
En voir plus

Matej MohoričMatej Mohorič
25-11-2018 18:59:19

Message de Matej Mohorič du 25-11-2018Back at it, all smiles 🤓
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
25-11-2018 18:48:21

Message de Equipe Arkéa Samsic du 25-11-2018Malgré la pluie, c'était bien de vous voir ! On se retrouve en 2019 sur les routes 😘 #journéedessupporters
Voir les 9 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
25-11-2018 18:16:49

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 25-11-2018📸 FRJ design & photography

#GlazCamp l #ThereIsNoTry
Voir les 67 photos

Erik BaškaErik Baška
25-11-2018 18:11:52

Message de Erik Baška du 25-11-2018SHANGHAI

It was pleasure for me to visit brand new office of Specialized Bicycles in Shanghai. We spent really nice time here with my teammates Peter Sagan and Daniel Oss. I...
En voir plus

Message de Alessandro De Marchi Che ne dite ?? Siete curiosi di vedere la nuova maglia? e di sentire le novità 2019??

Ci vediamo venerdì sera, ore 20, al Ristorante Pizzeria Belvedere Buja 😉😉✌️

#tradizionalmenteinnovativi

Ciclistica...
En voir plus

Matteo Montaguti for FunMatteo Montaguti for Fun
25-11-2018 18:06:27

Message de Matteo Montaguti for Fun du 25-11-2018retedeldono.it : Ciao sono Riccardo, il metronomo e perfezionista della squadra. Puntualità e organizzazione sono le mie caratteristiche più forti; detto i tempi di tutti: in gara, in trasferta e...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
25-11-2018 17:52:34

Message de Team INEOS du 25-11-2018STORE: There are some great deals to be had on Science in Sport nutrition bundles, including 50% off this Training Bundle and many more.

🛒 > http://teams.ky/SiSStore
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
25-11-2018 17:38:26

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 25-11-2018😰 Ils ont souffert, bravé des peurs, lutté mais ça ne les a pas empêchés de les rigoler !

Il y a une semaine, nos Men in Glaz ont intégré le...
En voir plus

Isabelle BeckersIsabelle Beckers
25-11-2018 17:36:47

Message de Isabelle Beckers du 25-11-2018Holy doly it was cold today! Glad I went out on my mtb and with my besties. It makes a grey Sunday a true funday! But still...Longing for warm summer...
Voir la vidéo

Umberto OrsiniUmberto Orsini
25-11-2018 17:30:04

Message de Umberto Orsini du 25-11-2018I hope for a good 2k19 .. Thank you for the support ♥️ #2k19 #bardianicsf
En voir plus

Dimitri Claeys fanpageDimitri Claeys fanpage
25-11-2018 17:28:15

Message de Dimitri Claeys fanpage du 25-11-2018De winnaar van het wielertruitje is Philip Martens! Proficiat!
Voir les 2 photos

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
25-11-2018 17:11:59

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 25-11-2018So proud to celebrate 25 years in the international cycling peleton as a pro cycling team!
~
Book release "Van Vlaanderen 2002 tot Sport Vlaanderen - Baloise: 25 jaar kweekvijver van...
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
25-11-2018 16:30:14

Message de Team Sunweb du 25-11-2018"I think this is mentally and physically one of the hardest races of the year because you never do a perfect lap." - Joris Nieuwenhuis wraps up the #TelenetUCICXWC at...
En voir plus

David De la CruzDavid De la Cruz
25-11-2018 16:28:01

Message de David De la Cruz du 25-11-2018Primer día de MTB 🚵‍♂️
#2019itscoming #dlax
En voir plus

Sam BewleySam Bewley
25-11-2018 15:12:18

Message de Sam Bewley du 25-11-2018Sam Bewley's Mo Space : ‪Lazy Sunday with nothing to do? How about donating to a great cause! https://nz.movember.com/mospace/13963520‬
En voir plus

Johann van ZylJohann van Zyl
25-11-2018 14:37:46

Message de Johann van Zyl du 25-11-2018Tour of Abu Dhabi, 2017. Racing on the Yas Marina Circuit 🌧🏎 • 📷 @modcyclingphoto •
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
25-11-2018 14:06:17

Message de UAE Team Emirates Supporters du 25-11-2018Peiper e Stephens, i nostri 2 nuovi ds, vengono da squadre dove la prova a cronometro che sia individuale o a squadre, assume un' importanza fondamentale. Nel nostro...
Voir les 4 photos

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
25-11-2018 14:00:02

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 25-11-2018🚴🏻‍♂️ Una 3 giorni di grinta ed entusiasmo si è conclusa ad Asiago. Grazie anche ad Asiago Immobiliare di Mario Lievore - local partner del primo training camp #OrangeBlue.
Voir les 2 photos

Edwin ÁvilaEdwin Ávila
25-11-2018 13:55:28

Message de Edwin Ávila du 25-11-2018seguimos de celebración. Ayer festejamos en conjunto el cumpleaños de mi padre y el mío , una buena oportunidad para estar todos en familia nuevamente. @juliavilav @leidyjohanaavilavanegas @gabriela.cristoteamamucho #happybirthday #life...
En voir plus

Edwin ÁvilaEdwin Ávila
25-11-2018 13:48:26

Message de Edwin Ávila du 25-11-2018seguimos de celebración. Ayer cumpleaños de mi padre, una buena oportunidad para estar todos en familia nuevamente. @juliavilav @leidyjohanaavilavanegas @gabriela.cristoteamamucho #happybirthday #life #fiesta #oportunity #old #daddy #god #love #pastel #cakes...
En voir plus

Edwin ÁvilaEdwin Ávila
25-11-2018 13:36:42

Message de Edwin Ávila du 25-11-2018seguimos de celebración. Ayer cumpleaños de mi padre, una buena oportunidad para estar todos en familia nuevamente.
En voir plus

Team Sondre Holst EngerTeam Sondre Holst Enger
25-11-2018 13:01:40

Message de Team Sondre Holst Enger du 25-11-2018Looks worse than it is😁🤷‍♂️
En voir plus

Alberto ContadorAlberto Contador
25-11-2018 12:08:57

Message de Alberto Contador du 25-11-2018Os dejo unas fotitos en las que se ve que no podía haber elegido un sitio mejor para volver a Australia que el #girodelladonna ,mil gracias a tod@s por vuestro...
Voir les 4 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
25-11-2018 11:55:10

Message de Mitchelton-SCOTT du 25-11-2018FEATURE: Lucy Kennedy gives us an insight into her favourite home training loop. Read more here: https://bit.ly/2FHiDa6 and why not try it yourself?

⛰ "It is a ride that I love...
Voir les 4 photos

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
25-11-2018 11:46:51

Message de UAE Team Emirates du 25-11-2018What was your favourite #UAETeamEmirates moment of the season?

#6 Alexander Kristoff 🇳🇴 secured top spot at the GP du canton d'Argovie in Switzerland.

#WeAreUAETeamEmirates #GPGippingen

📸: Bettini
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
25-11-2018 11:36:30

Message de Tiago Machado du 25-11-2018Uma horita de jogging na companhia da minha Zank 😍
🔜2019 🦁
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
25-11-2018 11:04:20

Message de UAE Team Emirates Supporters du 25-11-2018La corsa mediaticamente più importante dell' anno, il Tour ci ha visto correre da protagonisti. 🏆🏆 Vittorie e tante belle azioni che hanno animato la gara. 💪💪💪#uaetilovvo
Voir les 19 photos

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
25-11-2018 10:56:12

Message de Fans de Marvin Tasset du 25-11-2018Fans de Marvin Tasset : 2️⃣0️⃣0️⃣
nous sommes 2️⃣0️⃣0️⃣ Fans 🙋‍♂️🙋‍♀️ sur la Page de Marvin ...
Ⓜ️ercℹ️ à toutes et tous 👏🙌👥
A bientôt pour des nouvelles de la reprise training...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
25-11-2018 10:26:01

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 25-11-2018Dirk Coorevits, CEO of our partner Soudal, is one of the 10 nominees as belgian manager of the year; congratz!

Here you can vote for him: https://acties.knack.be/acties/trends/manager-van-het-jaar/voting.html
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
25-11-2018 10:09:57

Message de Audrey Cordon-Ragot du 25-11-2018Take me back 🔙
@marrakechbikeaction in the #atlasmountains #nofilter
En voir plus

Rui CostaRui Costa
25-11-2018 10:05:21

Message de Rui Costa du 25-11-2018Bom dia :)
Grupo simpático do pedal. 🚴
Obrigado por terem vindo, é agradável a vossa companhia. 🤗
En voir plus

CyclassicsCyclassics
25-11-2018 09:00:00

Message de Cyclassics du 25-11-2018Jep, draußen ist es frisch! 🍂❄️🍁

Was ist für euch angesagt? Zwift und Rolle oder lange Büx und Handschuhe? #CycleTheClassic
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
25-11-2018 08:32:00

Message de Santos Tour Down Under du 25-11-2018Our faces when we remember Peter Sagan will be in Adelaide, South Australia for the Santos Tour Down Under in less than two months! 😱🤩
En voir plus

Tour of the AlpsTour of the Alps
25-11-2018 08:30:01

Message de Tour of the Alps du 25-11-2018Yesterday the veteran, today one of the young revelations of the 2018 #TotA. Happy birthday Ben O'Connor! Do you remember where he won? 🎊🚴‍♂

📸 Pentaphoto
En voir plus

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
25-11-2018 08:19:18

Message de Tour de Vendée cycliste du 25-11-2018Le Tour de Vendée est présent à l'assemblée générale du comité de Vendée de cyclisme !
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
25-11-2018 07:26:00

Message de Eschborn-Frankfurt du 25-11-2018#Stofflupe: So sieht der Stoff des neuen Signature-Trikots der ŠKODA Velotour 2019 im Detail aus. 3 Entwürfe haben wir - stimmt bis heute Abend ab, welches euer Favorit ist!

☝Zur...
En voir plus

Jens Debusschere FansJens Debusschere Fans
25-11-2018 07:12:01

Message de Jens Debusschere Fans du 25-11-2018Terwijl velen onder ons rijkhalzend uitkijken naar de wintervakantie, is Jens al een tijdje begonnen met de voorbereiding op het nieuwe wielerseizoen. Zo vertoefde hij afgelopen week in het Portugese...
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
25-11-2018 07:00:01

Message de CCC Team du 25-11-2018It's time to say thank you to another #BMCDevoTeam graduate, DYLAN TEUNS Fanpage who turned pro with BMC Racing Team in 2015. Since then, we have seen Dylan grow enormously,...
En voir plus

Vincenzo NibaliVincenzo Nibali
25-11-2018 05:29:49

Message de Vincenzo Nibali du 25-11-2018#Repost Breitling with @get_repost
・・・
Today the Breitling squad is racing the Coronation Double Century in South Africa to raise money in support of Qhubeka Charity, a charity that changes lives with...
En voir plus

Message de Rushlee Buchanan - Professional Cyclist du 25-11-2018And that was the last time I will EVER race in UnitedHealthcare Pro Cycling , so it was nice to take the win in the @cyclechallenge Criterium! More to say...
En voir plus

Jessenia MenesesJessenia Meneses
25-11-2018 02:14:27

Message de Jessenia Meneses du 25-11-2018Los mejores momentos de la vida nunca se planea, simplemente sucede.... 💫🙌💕
En voir plus

CCC TeamCCC Team
25-11-2018 01:24:15

Message de CCC Team du 25-11-2018As we continue to thank our departing riders, now's the time to brush up on who is going where next year, and the riders who we have signed for the...
En voir plus

Toms SkujiņšToms Skujiņš
25-11-2018 01:17:11

Message de Toms Skujiņš du 25-11-2018Skujiņš un Rožukalns atzīti par Latvijas gada labākajiem riteņbraucējiem : Brilliant feeling to get named Best Latvian cyclist of the year. Thanks to the federation for putting on a great...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
25-11-2018 00:00:10

Message de Mitchelton-SCOTT du 25-11-2018Celebrate retirement with Mathew Hayman.
Final tickets still available: https://bit.ly/2yvdo7z
En voir plus

Accès aux messages par jour

November 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

October 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31