ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Brenton JonesBrenton Jones
28-11-2018 23:22:34

Message de Brenton Jones du 28-11-2018Come cycle and rub shoulders with the pros at the Pakenham Mazda Corporate Ride 🚴🏻‍♂️ Next Sunday 9th December at Pakenham Mazda. There’ll be a Q & A session after...
En voir plus

Jens Debusschere FansJens Debusschere Fans
28-11-2018 22:04:11

Message de Jens Debusschere Fans du 28-11-2018Noteer het alvast in jullie agenda!!
Zondag 27 januari 2019.

Een nieuw concept: geen nieuwjaarsreceptie, maar een nieuwjaarsontbijt.

Inclusief in prijs € 15,00/volwassene. (€ 8/kind)
Ontbijt à volonté, lid en lidkaart 2019, gadget....
En voir plus

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
28-11-2018 21:44:13

Message de Frederico Figueiredo du 28-11-2018#sporting
#tavira
#lojasdavisao
#oakley
#ekoy
#voltaportugal
#fotojaf
En voir plus

Roman KreuzigerRoman Kreuziger
28-11-2018 20:53:30

Message de Roman Kreuziger du 28-11-2018Tak a mám korunu, pátou po pěti letech. 👑 A kliku, že dělám práci, která mě baví! 👍🏻 Děkuju všem za podporu, parťákům z Mitchelton-SCOTT i repre 🇨🇿, vám fanouškům...
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
28-11-2018 20:30:58

Message de Taylor Very happy with how my latest piece turned out. Started this one a few days before my wedding. All from my mind, no reference to go off of. Just finding...
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
28-11-2018 20:11:17

Message de Rachel Neylan du 28-11-2018Pretty cool splash of the paint brush by these fun talented guys @procyclingtrumps 🚴🏼‍♀️💙🖌✌🏻
En voir plus

Grand Prix De DenainGrand Prix De Denain
28-11-2018 20:05:05

Message de Grand Prix De Denain du 28-11-2018La réforme 2020 se précise : Le Grand Prix de Denain – Porte du Hainaut fera le maximum afin d'intégrer l’UCI ProSeries en 2020 !
En voir plus

CCC TeamCCC Team
28-11-2018 20:00:01

Message de CCC Team du 28-11-2018He may not have worn the BMC Racing Team jersey for long, in a season that was unfortunately marred by injuries, but it was a pleasure to have Alberto Bettiol...
En voir plus

Marco MathisMarco Mathis
28-11-2018 19:51:05

Message de Marco Mathis du 28-11-2018First Snow on my Home Roads 🥶
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
28-11-2018 19:49:09

Message de BORA-hansgrohe du 28-11-2018Winter is coming...
Therefore our guys Gregor Mühlberger & Daniel Oss grab some TUNAP Sports cleaning products to make their bikes ready for a well-deserved rest.
-----
Winter kommt...
Daher greifen sich unsere...
Voir les 3 photos

Silvan DillierSilvan Dillier
28-11-2018 19:47:20

Message de Silvan Dillier du 28-11-2018🤗 i‘m so happy to introduce you to the Dillier Classic! check out the short video and our webpage for more infos: dillier-classic.ch

🤗 Ich freue mich riesig um euch die...
Voir la vidéo

Rund um KölnRund um Köln
28-11-2018 19:30:00

Message de Rund um Köln du 28-11-2018Im kommenden Jahr umfasst der «German Cycling-Cup» insgesamt zehn Veranstaltungen. Neu im Kalender der Serie ist das «ProAm Hannover» am 8. September. Die Veranstaltung «Circuit Cycling», die bisher auf dem...
En voir plus

Edwin ÁvilaEdwin Ávila
28-11-2018 18:58:09

Message de Edwin Ávila du 28-11-2018Trabajando duro como pesista en esta pre temporada jajajaja 🏋️‍♂️🏋️‍♂️#train #gym #hard #forsa #cycling #pesista #strong #sisepuede
Voir la vidéo

Edwin ÁvilaEdwin Ávila
28-11-2018 18:57:24

Message de Edwin Ávila du 28-11-2018Trabajando duro como pesista en esta pre temporada jajajaja 🏋️‍♂️🏋️‍♂️#train #gym #hard #forsa #cycling #pesista #strong #sisepuede
Voir la vidéo

Nico DenzNico Denz
28-11-2018 18:47:19

Message de Nico Denz du 28-11-2018Mit Vollschub in Richtung 2019 👊 #esgibtnureingasvollgas #vollgas @rosti.it @bolle_eyewear @ekoicycling @ag2rlamondiale_procyclingteam @vaujanystation @bikeoisans #schnee #schneespass #schlittenrennen #2k19 #vaujany #oisans #toujoursplus #allezalm
En voir plus

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 28-11-2018Nous avons l’immense honneur d’accueillir ce soir à Ville de Limoges, à l’occasion de notre soirée Partenaires qui se tient à l’espace Augustoritum, Jérôme Pineau, manager général du Vital Concept...
Voir les 3 photos

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
28-11-2018 18:38:32

Message de Amgen Tour of California du 28-11-2018We hope you’re ready! Just 1-Week until we reveal your 2019 #AmgenTOC Host Cities☀️ Stay tuned 👀
En voir plus

Paris Camembert OfficielParis Camembert Officiel
28-11-2018 18:36:39

Message de Paris Camembert Officiel du 28-11-2018Remise des prix de la coupe de France 2018. : http://paris-camembert.fr/remise-des-prix-de-la-coupe-de-france-2018.html
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 28-11-2018‪A bit of (tough) trivia for our fans: can you name the Quick-Step Floors riders whose reflection is seen in the mirror?‬
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
28-11-2018 18:32:30

Message de Equipe Arkéa Samsic du 28-11-2018Rouler en Bretagne, prendre un café au service course et visiter le siège de Samsic 👌
Voir les 11 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
28-11-2018 18:22:44

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 28-11-2018Il est bientôt l'heure de se mettre aux fourneaux pour le dîner. Si vous cherchez serveur ou cuisiniers, on en a quelques uns prêts à vous aider. N'est-ce pas les...
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
28-11-2018 18:06:46

Message de Peter Sagan du 28-11-2018In my free time, I'm designing and sewing with my friends at Sportful. Stay tuned...
Voir les 3 photos

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
28-11-2018 17:37:36

Message de Eschborn-Frankfurt du 28-11-2018Schlechtes Wetter=Zeit zu Hanteln! Mit den Trainingstipps von unserem Partner iQ athletik werdet ihr über den Winter wieder topfit für die ŠKODA Velotour 2019 - oder wie ist euer Plan,...
En voir plus

Jhon Anderson RodriguezJhon Anderson Rodriguez
28-11-2018 17:37:01

Message de Jhon Anderson Rodriguez du 28-11-2018Buen día ☀️ para subir 🛣 hoy al MÍTICO #altodeletras 🌁 seguimos con la pretemporada #2019 💪 🙏🏻 🚵‍♂️ @epmciclismo @secretariadedeportecaldas
En voir plus

Tour des FjordsTour des Fjords
28-11-2018 17:28:32

Message de Tour des Fjords du 28-11-2018Before the start in Lindesnes 🌻
📸@gruchaseven
@rideargyle
#sykkelfest
#tourdesfjords
#huskjulekalenderenstartersnart
#lindesnesfyr
#lindesnes
#spangereid
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
28-11-2018 17:06:06

Message de Tiago Machado du 28-11-2018Concluído mais um dia de trabalho com aquela horinha de core no ALIVE Fitness Club Santo Tirso 🦁
En voir plus

Agnieszka SkalniakAgnieszka Skalniak
28-11-2018 17:04:22

Message de Agnieszka Skalniak du 28-11-2018Przygotowania do nowego sezonu idą pełna parą, a wspomagają mnie w tym soki z buraka oraz pigwy w 100% naturalne! Dziękuję Panu Maciejowi Rosiewiczowi za wsparcie! 😉
#bigred #naturalnesoki #samozdrowie
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
28-11-2018 17:04:02

Message de UAE Team Emirates Supporters du 28-11-2018Per la serie "tutto iniziò così". Il nostro Diego Ulissi, già da allievo era un vincente, 2 vittorie alla coppa d' oro ne sono la prova. Ma negli juniores...
Voir les 4 photos

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
28-11-2018 16:53:56

Message de Rally UHC Cycling du 28-11-2018Longevity : We can use our bodies to do what they were made to do. Or we can neglect them and let them breakdown.

View our new microsite to learn...
En voir plus

Vuelta Ciclista a AndaluciaVuelta Ciclista a Andalucia
28-11-2018 16:43:27

Message de Vuelta Ciclista a Andalucia du 28-11-2018NOTA DE PRENSA | Acuerdo entre la Junta de Andalucía y Deporinter para impulsar la Ruta del Sol 2019 - https://mailchi.mp/e18369f47ac7/la-vuelta-ciclista-a-andaluca-se-prepara-para-su-65-edicin-278497
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 28-11-2018Professionnalisme et super accueil... Vous pouvez confier votre voiture à toute l'équipe de Delko Napollon Aubagne (comme dans tout autre Delko 😉) les yeux fermés ! 👍👨‍🔧🚗
Voir les 2 photos

Team CofidisTeam Cofidis
28-11-2018 16:38:41

Message de Team Cofidis du 28-11-2018Emmanuelle, interne en chirurgie orthopédique a un rêve : relever le défi du Bikingman en Corse, 700km et 13 000m de D+ à effectuer en 5j ! Elle a besoin...
Voir la vidéo

Niccolò BonifazioNiccolò Bonifazio
28-11-2018 16:22:56

Message de Niccolò Bonifazio du 28-11-2018Si è gia ricominciato a pedalare per la stagione 2019 ! oggi primo “lungo” di 5h con lavori specifici, diciamo che negli ultimi anni l’inverno è diventato fondamentale per l’inizio...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 28-11-2018Les Jeux de Vaujany Station-Village vous connaissez ? / Do you know the Vaujany Games?


🛷
🔫
🚴‍♂️

#ALLEZALM - Oisans Tourisme
Voir la vidéo

Ted KingTed King
28-11-2018 16:10:30

Message de Ted King du 28-11-2018The crème de la crème of the sandwich world: SPAM meets grilled cheese with diced jalapeño. On the first evening of the great San Juan MTB Hut Trip of 2016,...
En voir plus

Quentin ValognesQuentin Valognes
28-11-2018 16:10:08

Message de Quentin Valognes du 28-11-2018Content de retrouver mon copain Ouzbek Ulugbek Saidov au stage du Team Novo Nordisk en Espagne ! 🤗🇪🇸

#ChangingDiabetes l #TeamNovoNordisk
En voir plus

Ted KingTed King
28-11-2018 16:06:54

Message de Ted King du 28-11-2018The crème de la crème of the sandwich world: SPAM meets grilled cheese with diced jalapeño. On the first evening of the great 6 Day San Juan MTB Hut Trip...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
28-11-2018 16:04:31

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 28-11-2018Today our rider Willie Smit visited the Velokhaya Life Cycling academy in the biggest township of Cape Town, Khayelitsha. He shared his story with the youngsters, a touching story about...
Voir les 28 photos

Larry WarbasseLarry Warbasse
28-11-2018 15:56:36

Message de Larry Warbasse du 28-11-2018Really excited to begin this new adventure with @ag2rlamondiale_procyclingteam - even if it started out with me crashing on my face (...on skis)😂😭. Been a pleasure to meet all the...
En voir plus

Message de Volta a La Comunitat Valenciana - VCV du 28-11-2018La Asociación Prociclismo, entidad organizadora de la 🚴‍♂️Volta a la Comunitat Valenciana🚴‍♂️, premiada por su compromiso con el turismo ético y sostenible.

En la 📸 Francisco Benitez, director técnico de...
En voir plus

Message de Alessandro De Marchi Quando una giornata inizia così... Cosa vuoi di più??

-----------------------------------------------------------------------------------
@fvglive
@igersfvg
@regionefvg
@sportlandfvg
@gemonaturismo
@bmcproteam
@ride_bmc
@tagheuer
@sophossecurity
@assosofswitzerland
#rossodibuja #friuliveneziagiulia #fvglive #gemona #cuarnan #cjampon
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
28-11-2018 15:38:20

Message de Marcus Burghardt du 28-11-2018Powder ski tour opening .
#skiing #skitouring #speedup #moutainlover #mountaineering #gipfel #dynafit #skitour #outside #freedom #powder #moasta
En voir plus

Mikael CherelMikael Cherel
28-11-2018 15:34:14

Message de Mikael Cherel du 28-11-20181ere séance en hypoxie de la saison...certainement la plus facile 😀
Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE
Oisans Tourisme
📸Kevin Boitin
Voir la vidéo

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
28-11-2018 15:29:33

Message de Philippe Gilbert du 28-11-2018Monaco-Cannes-Monaco. It would be a beautiful race 😎 #rideout #trainingdays
Voir les 3 photos

Message de Alessandro De Marchi L'ennesima conferma della qualità di un progetto, quello del cycling team Friuli, che lentamente continua a raccogliere conferme e apprezzamenti.

Conferme e apprezzamenti ricevute sul campo, dalla "strada".

Ad maiora,...
En voir plus

Message de Romain Bardet, una altra estrella que disputarà la Volta - Volta Ciclista a Catalunya 2019 : El francès Romain Bardet, de l' AG2R La Mondiale planifica la seva temporada 2019...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
28-11-2018 15:23:56

Message de Israel Cycling Academy du 28-11-2018In our recent series selfie videos prepared by our riders taking on the new season in the dead of winter, we got this clip from one of them.

It did not...
Voir la vidéo

CyclassicsCyclassics
28-11-2018 15:14:51

Message de Cyclassics du 28-11-2018Lust auf eine neue Herausforderung im Sportmarketing? Wir sind auf der Suche nach einem Marketing Coordinator für unser Büro in Hamburg. ⚓️

Gleich bewerben ▶️ https://bit.ly/2AyNYpt
En voir plus

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
28-11-2018 14:53:23

Message de Grands Prix Cyclistes du 28-11-2018Gagner une expérience de vélo toutes dépenses payées : Lexus Canada, notre partenaire depuis 2 ans, organise un superbe concours. Pour vous inscrire, allez visiter le : https://www.lexus.ca/lexus/fr/charlevoix-contest?type=charlevoix-contest
En voir plus

Nacer BouhanniNacer Bouhanni
28-11-2018 14:38:46

Message de Nacer Bouhanni du 28-11-201810km 🏃🏽‍♂️ 36min25 —> 3.39 au km #Nancy
En voir plus

Toms SkujiņšToms Skujiņš
28-11-2018 14:09:37

Message de Toms Skujiņš du 28-11-2018The views from trails in Colorado are pretty darn cool. However now it's time to get back more on the Madone and do some riding in Girona.
Catch you later CO...
En voir plus

Daniel OssDaniel Oss
28-11-2018 14:00:08

Message de Daniel Oss du 28-11-2018A good jam after training... Best feeling ever ❤️🚲🎸
#DO #DanielOss #BORAhansgrohe #passion #bass #cycling #bikelife #instamusic #gopro Brunetti Tube Amplification
Voir la vidéo

Jesus HernandezJesus Hernandez
28-11-2018 13:51:10

Message de Jesus Hernandez du 28-11-2018Y cuando el jefe @acontadoroficial viene de Australia y nos pone firmes a todos.....mañana mártir nos dio a todos !!!😭😭😭😭
#cyclingstylelife
#friends
#novivimosmal
#♾+3
En voir plus

Jérémy RoyJérémy Roy
28-11-2018 13:31:25

Message de Jérémy Roy du 28-11-2018Jolie vue du bureau ce matin Etoiles du Sport 🤟
#mountain Tignes
En voir plus

Lukas PöstlbergerLukas Pöstlberger
28-11-2018 11:44:31

Message de Lukas Pöstlberger du 28-11-2018Immer wieder eine Ehre bei der Sportland Oberösterreich Gala dabei sein :)

📷 Volker Weihbold

#PöstiPower | BORA-hansgrohe | Time is your Life

https://www.nachrichten.at/sport/mehr_sport/Das-Happy-End-eines-glaenzenden-Sport-Jahres;art193245,3076619
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
28-11-2018 11:33:09

Message de UAE Team Emirates du 28-11-2018What was your favourite #UAETeamEmirates moment of the season?

#9 Diego Ulissi 🇮🇹 wins uphill sprint on Tour de Suisse Stage 5.

#WeAreUAETeamEmirates #TourDeSuisse

📸: Bettini
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
28-11-2018 11:31:33

Message de Movistar Team du 28-11-2018📚🏆🚴‍♀️ En 2019 celebramos #Abarca40: nuestras cuatro primeras décadas de actividad profesional. #DeReynoldsAMovistar

🔍 Para repasar las 39 temporadas anteriores -incluida 2018-, tenéis en nuestra web un completo 'Año a Año'....
Voir la vidéo

Route Adélie de VitréRoute Adélie de Vitré
28-11-2018 11:23:37

Message de Route Adélie de Vitré du 28-11-2018Un vélo pour Ambre - Leetchi.com : Coucou les amis du cyclisme, Ambre a besoin d’un petit coup de main pour s’acheter un vélo adapté
Merci d’avance
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
28-11-2018 10:55:00

Message de Luis Ángel Maté du 28-11-2018¡Como pican las primeras subidas de la pretemporada! 😬🚵🏼‍♂️
En voir plus

Davide RebellinDavide Rebellin
28-11-2018 10:43:48

Message de Davide Rebellin du 28-11-2018Barrette energetiche salate gusto focaccia, vegane glutenfree 😋 ottime per le lunghe uscite col freddo!
#rebelbar #ricettedifanfan
www.daviderebellin.it
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 28-11-2018Rodolphe notre mécanicien et Evita, légendez cette photo en commentaire ! 👀

#RideAndShine
En voir plus

Amaro AntunesAmaro Antunes
28-11-2018 10:30:09

Muito obrigado a todos/as as pessoas que me felicitaram pelo meu aniversário 😃✌️

Team SunwebTeam Sunweb
28-11-2018 10:20:41

Message de Team Sunweb du 28-11-2018"I really miss my mom's food when I'm away from home for a long time."💭 - Pernille Mathiesen

#KeepChallenging #HowWeLiv
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
28-11-2018 10:17:54

Message de CCC Development Team du 28-11-2018Jeden z najlepszych juniorów w Polsce, Damian Papierski przejdzie do kategorii U23 jako kolarz CCC Development Team!

https://cccsport.eu/damian-papierski-przechodzi-do-kategorii-u23-jako-kolarz-ccc-developmen-team/
En voir plus

Il LombardiaIl Lombardia
28-11-2018 09:30:00

Message de Il Lombardia du 28-11-2018Never give up! Ph. Credits Chiara Redaschi
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
28-11-2018 09:30:00

Message de Tirreno Adriatico du 28-11-2018Memories of Sassotetto! 🗻😍
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
28-11-2018 09:17:00

Message de Santos Tour Down Under du 28-11-2018There's nothing quite like your first kangaroo experience! 😍
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 28-11-2018🦓 MAJOR NEW PARTNER ANNOUNCEMENT! 🦓

We are delighted to announce that ASSOS of 🇨🇭will be the technical cycling apparel partner of Team Dimension Data for Qhubeka from 1 January...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
28-11-2018 08:59:02

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 28-11-2018🎉HAPPY BIRTHDAY 🎉

Tosh Van der Sande turns 28 today! Have a wonderful day, Tosh! 🍾
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
28-11-2018 08:53:58

Message de Team Sunweb du 28-11-2018Thanks to Edward Theuns for his efforts during his time with the team! Good luck with what's next, Edward!

#KeepChallenging #CreatingMemories
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
28-11-2018 08:41:53

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 28-11-2018CANOLA: «VOGLIO TORNARE A VINCERE AL GIRO D'ITALIA» : 📰 🇮🇹 L'intervista a Marco Canola ai "microfoni" di tuttoBICI. #RoadTo2019

📰 Interview to Marco Canola, looking forward to 2019 season!
En voir plus

Message de Danilo Napolitano - Pagina Ufficiale - du 28-11-2018@integra.store_danilonapolitano @napolitano_danilo
En voir plus

CCC TeamCCC Team
28-11-2018 07:23:27

Message de CCC Team du 28-11-2018Few riders can say they won the first race of their pro career! But, that's the first memory we have of Miles Scotson's time with BMC Racing Team when he...
En voir plus

CyclassicsCyclassics