ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Lance ArmstrongLance Armstrong
29-11-2018 23:23:30

Message de Lance Armstrong du 29-11-2018WEDU Weekly Newsletter : We put out our first WEDU newsletter today. http://bit.ly/WEDUNEWS1
Be sure to subscribe at wedu.team
En voir plus

Vincenzo NibaliVincenzo Nibali
29-11-2018 23:03:25

Message de Vincenzo Nibali du 29-11-2018Bellissima serata al festival @nuovimondi_festival con @vibertipaolo ,grazie per l’affetto !!! #bestmoments #superfan #squalodellostretto ricordando @michele.scarponi @ Cuneo
En voir plus

Brent BookwalterBrent Bookwalter
29-11-2018 22:21:17

Message de Brent Bookwalter du 29-11-2018I got to ride with @joeyrosskopf for the past few seasons, almost everyday. This Sunday in Decatur, Georgia you can too! I’m pumped to meet some of his #atlanta crew...
En voir plus

Message de Bruno Sancho - Página de Atleta du 29-11-2018Um pódio especial!!👌😉
Maratona ADRT 2018

#Korpo Activo Btt / U.D. Lorvanense

#Protek Portugal
#3action
#Juzo
#Compressana
#Raiz da Aventura
#New Race
#R2 Iberica
#R&M Bike Store
#ND Tuned
#NUTRIXXION Portugal
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
29-11-2018 21:46:00

Message de Rally UHC Cycling du 29-11-2018The Outer Line: Jonas Carney on talent ID, team management, and motivating riders : "When the riders get along and genuinely like their teammates, they give a lot more when...
En voir plus

Diana PeñuelaDiana Peñuela
29-11-2018 20:57:57

Message de Diana Peñuela du 29-11-2018Hoy fue uno de esos días en los que te levantas y dices -cómo lo voy hacer hoy 🥵- te sientes cansado, sientes que no has recuperado.. pero aún así...
En voir plus

Olivier Le GacOlivier Le Gac
29-11-2018 20:40:31

Message de Olivier Le Gac du 29-11-2018Bonsoir,

Nous avons effectué notre "rentrée" le week end dernier.

Plusieurs activités très appréciées nous ont été proposées : match de foot Lyon / ASSE , sortie à vélo avec nos...
En voir plus

David De la CruzDavid De la Cruz
29-11-2018 20:37:26

Message de David De la Cruz du 29-11-2018Algo se acerca😬
Something’s coming 😬
Más info 👉🏻 @wearedlax
En voir plus

Amael MoinardAmael Moinard
29-11-2018 20:31:44

Message de Amael Moinard du 29-11-2018Un premier rassemblement pour envisager 2019 avec envie et ambition. Un stage de cohésion sous le signe de bonne humeur, entraide et convivialité. #teamfortuneosamsic #weareoneteam #bh_bikes #teambuilding #breizh #bonnehumeur
En voir plus

CCC TeamCCC Team
29-11-2018 20:00:01

Message de CCC Team du 29-11-2018We have already congratulated Simon Gerrans on wrapping up a stellar career in 2018, but we want to say thank you to Simon for choosing to end his career in...
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
29-11-2018 19:30:02

Message de Eschborn-Frankfurt du 29-11-2018Die besten Geschenke macht man sich selbst: Das gilt auch für euch! Einfach bei unseren 🔴⚫#RADvent-Gewinnspielen auf Facebook & Instagram mitmachen und eins von sechs tollen Weihnachtsgeschenken abräumen. Obacht, Sonntag...
En voir plus

Dorian GodonDorian Godon
29-11-2018 19:13:18

Message de Dorian Godon du 29-11-2018Premier rassemblement axé sur la cohésion avec ma future équipe.
2019 dans le viseur 🤜
En voir plus

Nans PetersNans Peters
29-11-2018 19:05:21

Message de Nans Peters du 29-11-2018Les bases sont bien posées à Vaujany Station-Village sur ce premier stage avec Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE !
📷 : @kevinbottin @ Station Vaujany
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
29-11-2018 18:31:58

Message de Rafał Majka du 29-11-2018Rafał: „Nadeszły mrozy, a wraz z nimi treningi w cięższych warunkach. Jestem jednak wychowany na twardej szkole juniorskiej i treningi na mrozie nie są mi obce. Jeżdżę teraz około 3...
Voir les 2 photos

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 29-11-2018Entretien avec Bruno Armirail : "J’adore rouler, que ça gagne ou pas. C’est mieux quand ça gagne. J’ai fait ça toute la saison et jusqu’en Chine au mois d’octobre où...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 29-11-2018#ThrowbackThursday
When a superb team effort of the Quick-Step Floors riders netted the first yellow jersey of this year's Tour de France.
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
29-11-2018 18:21:01

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 29-11-2018Alan Marangoni's first pro win, on the last day of his 11-year career : 📰 You can re-live all the emotions of a great career as "team-worker" just in one...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
29-11-2018 18:03:49

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 29-11-2018🤝 Quand #MenInGlaz et coureurs du VCP Loudéac préparent la saison 2019 ensemble sous le soleil breton. L’unité d’un club.

#ThereIsNoTry
En voir plus

Kevin LedanoisKevin Ledanois
29-11-2018 18:03:36

Message de Kevin Ledanois du 29-11-2018Premier rassemblement : Check ✅
C’est bon de retrouver les copains et de rencontrer les nouveaux. Même la météo bretonne était au rendez vous.. 🌧💨😜
Maintenant retour à la maison avant d’aller...
En voir plus

Nous souhaitons un bon anniversaire #36 à Sebastien Delfosse 🎂👏🏻

Message de 4 Jours de Dunkerque / Grand Prix des Hauts-de-France du 29-11-2018Le parcours de la 65ème édition
Voir les 8 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
29-11-2018 17:48:24

Message de UAE Team Emirates Supporters du 29-11-2018Per la serie "tutto iniziò così", Dan Martin intorno ai 20 anni, tra i Dilettanti, corre per La Pomme Marseille. In quegli anni vince due tappe al Giro della Valle...
Voir les 4 photos

Volta a PortugalVolta a Portugal
29-11-2018 17:44:48

Message de Volta a Portugal du 29-11-2018A bicicleta usada pelo vencedor da 80ª Volta a Portugal Santander, Raúl Alarcón, foi leiloada e adquirida por Henrique Delgado com a verba a reverter para a Associação Salvador e...
En voir plus

Ermenault CorentinErmenault Corentin
29-11-2018 17:44:35

Message de Ermenault Corentin du 29-11-2018Je le trouve plutôt classe le Chef Gerald du 3e RIMa de Vannes avec mon bonnet ! 😅😜

Revivez notre stage commando en photo sur la page du Vital Concept Cycling...
En voir plus

Burgos BHBurgos BH
29-11-2018 17:37:31

Message de Burgos BH du 29-11-2018Tal y como anunciábamos esta mañana haremos un alto en el camino antes de volvernos a poner un dorsal en 2019.

No queremos pasar por alto los casos de dopaje sufridos...
En voir plus

Jérémy RoyJérémy Roy
29-11-2018 17:31:15

Message de Jérémy Roy du 29-11-2018Merveilleuse découverte ce Ski rando !!
Effort , calme , paysage, trace ton passage ... Apaisant

@etoilesdusport
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
29-11-2018 17:30:14

Message de Taylor Life is best explained through our expressions of art. In Art you take a subject mater to provoke an emotion into someone else. To express it in a form looking...
En voir plus

Valentin MadouasValentin Madouas
29-11-2018 17:24:01

Message de Valentin Madouas du 29-11-2018📣À vos agendas 📣

C’est avec un grand plaisir que je serais présent sur mes terres bretonnes pour échanger avec vous.

📅 Vendredi 21 décembre 2018
⌚️ 19h00
📍 Redaction de Ouest France...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 29-11-2018#ThrowbackThursday
When a superb team effort of the Quick-Step Floors riders netted the first yellow jersey of this year's Tour de France.
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 29-11-2018Roompot-Charles Cycling Team werd vandaag voorgesteld aan de pers... en ook onze nieuwe materiaalpartners zijn bekend: Factor Bikes, Ceramic Speed, Black Inc. en SRM.

➡️ Lees meer: https://www.teamroompot.nl/nl/nieuws/i/8-nieuws/650-roompot-charles-cycling-team-voorgesteld-aan-de-pers

Roompot Vakanties Charles
Voir les 3 photos

Dwars door VlaanderenDwars door Vlaanderen
29-11-2018 17:00:40

Message de Dwars door Vlaanderen du 29-11-2018Alejandro Valverde correrá la clásica A través de Flandes : MARCA is also looking forward to the first race in Flanders of world champion Alejandro Valverde!
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
29-11-2018 16:40:09

Message de Adriano Malori du 29-11-2018per chi volesse venire ad ascoltare qualcosa di interessante, vi aspetto il 6 dicembre alle 21.00 a Campegine (RE) parlerò di : allenamenti, sensazioni, motivazioni, 58x11, Adriano Malori cos'era e...
En voir plus

Volta ao AlgarveVolta ao Algarve
29-11-2018 16:39:12

Message de Volta ao Algarve du 29-11-2018Perfis de todas as etapas, Mapas e horários também já disponíveis em http://voltaaoalgarve.com
Voir les 5 photos

Jesus HernandezJesus Hernandez
29-11-2018 16:34:52

Message de Jesus Hernandez du 29-11-2018#Repost @acontadoroficial with @get_repost
・・・
Buen entrenamiento con el gran @haimarzubeldia !!!😊
Good training with the great @haimarzubeldia !!!😊 #jubiletas #cyclinglifestyle #stravaday #diadekoms #vamosmasrapidoahoraquecorriendo #friends
#♾+3
En voir plus

Warren BarguilWarren Barguil
29-11-2018 16:28:44

Message de Warren Barguil du 29-11-2018Premier rassemblement de la saison 2019 avec Equipe Fortuneo Samsic
Des crêpes,une baignade,un radeau... un super team building
C'est partis pour 2019
#weareoneteam #bigmotivation #teambuilding
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
29-11-2018 16:24:40

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 29-11-2018Allons-y! Direction 2019 🚀🚀🚀
En voir plus

Cesare BenedettiCesare Benedetti
29-11-2018 16:15:59

Message de Cesare Benedetti du 29-11-2018Off road 🏔
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
29-11-2018 16:00:02

Message de Team Cofidis du 29-11-2018Gagnez des cadeaux tous les jours avec notre calendrier de l'avent 🎄

Suivez-nous pour participer chaque jour à nos jeux et gagner de nombreux cadeaux 🎁

👉 http://bit.ly/instagramcofidis
👉 http://bit.ly/twittercofidis
👉 http://bit.ly/stravacofidis

En participant tous...
En voir plus

Sean De Bie supportersSean De Bie supporters
29-11-2018 15:59:27

Message de Sean De Bie supporters du 29-11-2018Sean zijn nieuwe kleurtjes voor volgend seizoen zijn vandaag voorgesteld.
:-)
Voir les 3 photos

Message de Supporterspagina Kelly en Kim Van den Steen du 29-11-2018Krant van West-Vlaanderen 16/11/2018
Voir les 2 photos

Geraint ThomasGeraint Thomas
29-11-2018 15:50:33

Message de Geraint Thomas du 29-11-2018SuperDrome to host track event during Santos Tour Down Under : maybe I can be there next year👍💪 http://www.tourdownunder.com.au/news/2018/nov/19/superdrome-to-host-track-event-during-santos-tour-down-under
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
29-11-2018 15:39:14

Message de Volta a Portugal du 29-11-2018ANTHEA - 80ª Volta a Portugal Santander 2018
Voir la vidéo

Jérémy MaisonJérémy Maison
29-11-2018 15:38:02

Message de Jérémy Maison du 29-11-2018Fin du premier stage @fortuneosamsic 2019 dans la bonne humeur 😁😉😊 !!

10j à la maison avant de tous se retrouver à Calpe pour continuer le travail sur nos @bh_bikes...
Voir les 5 photos

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
29-11-2018 15:08:50

Message de Audrey Cordon-Ragot du 29-11-2018Back to the pain cave! 🏋🏻‍♀️
I chose not going to the gym the past two years, I just did some core and proprioception by my own at home.
I decided...
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
29-11-2018 15:01:28

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 29-11-2018Bonjour à tous,
J’ai une bonne et une moins bonne nouvelle à vous annoncer.
Depuis maintenant 4 ans j’ai une douleur inexplicable dans ma jambe gauche. Quand je dois faire...
En voir plus

Davide CimolaiDavide Cimolai
29-11-2018 14:18:13

Message de Davide Cimolai du 29-11-2018Si può diventare dipendenti di molte cose buone, una di queste è sicuramente lo Sport.
En voir plus

Mattia CattaneoMattia Cattaneo
29-11-2018 14:07:23

Message de Mattia Cattaneo du 29-11-2018Prime salite per prepararsi alla nuova stagione 2019 🚴🏻‍♂️❄️⛰
#madonnadeiciclisti #passocollegallo #postidicasa #new #season #2019 #nuoviobiettivi #prontipartenzavia #primefatiche #motivazioni

Salice Occhiali
Team Androni Giocattoli
Rosti Italian Quality Sportswear
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
29-11-2018 13:28:00

Message de CCC Development Team du 29-11-2018Zbliża się koniec roku, więc nadchodzi czas plebiscytów! Mistrz świata w omnium, Szymon Sajnok jest wśród nominowanych w 84. Plebiscycie Przeglądu Sportowego na Najlepszego Sportowca Polski 2018 Roku.

Na niego,...
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
29-11-2018 13:21:52

Message de Marcus Burghardt du 29-11-2018The mountains are my playground.
@boracookingsystems @hansgrohe
.
#dahoamisdahoam #samerberg #heuberg #spitzstein #kranzhorn #feichteck #karkopf #gopro #moasta #fitness #outdoor #training #endurance
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
29-11-2018 13:00:01

Message de The Tour Of Britain du 29-11-2018We're delighted to announce that this amazing bike creation in South Molton, Devon has won our National Land Art Competition 🏆.

Rate this incredible installation in the comments below with a...
Voir la vidéo

Movistar TeamMovistar Team
29-11-2018 12:56:23

Message de Movistar Team du 29-11-2018🚲😍 40 años de bicis míticas... ¡a cuál mejor! Qué suerte de trabajar estos últimos años con Canyon, siempre implicados con la imagen y la mejor tecnología para nuestr@s chic@s....
Voir les 18 photos

Team SunwebTeam Sunweb
29-11-2018 12:55:00

Message de Team Sunweb du 29-11-2018#ThrowbackThursday to our #TDF2018 documentary; The Decisive Week 📽️

Rewatch the whole film here: youtube.com/watch?v=E4hiwmIkaYY
Voir la vidéo

Jérémy RoyJérémy Roy
29-11-2018 12:51:44

Message de Jérémy Roy du 29-11-2018Gregario Porteur d'eau 😜
#EtoileSolidaire

@cocacolafr @etoilesdusport
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
29-11-2018 12:38:53

Message de La Vuelta du 29-11-2018📸 PhotoGomezSport
Voir les 4 photos

Tiago MachadoTiago Machado
29-11-2018 12:35:00

Message de Tiago Machado du 29-11-2018Está feito e muito bem feito por hoje! 100km com condições meteorológicas adversas, 10 graus, chuva e vento... ainda bem que a roupa da KATUSHA Sports de inverno é...
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
29-11-2018 12:03:38

Message de Eschborn-Frankfurt du 29-11-2018Eine entspannte An- und Abreise zur ŠKODA Velotour 2019 nach Eschborn - ohne sich um seine Rennmaschine Sorgen zu machen? Dafür bietet euch unser Partner #LOGWIN wieder den LOGWIN Fahrrad-Transportservice...
En voir plus

Mattia PozzoMattia Pozzo
29-11-2018 11:43:43

Message de Mattia Pozzo du 29-11-2018❤️ Winter
@Karpos #skimo #skimountaneering #monterosa #bettaforca
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
29-11-2018 11:38:56

Message de Team INEOS du 29-11-2018#TBT This season saw a memorable Giro d'Italia victory for Chris Froome. Earlier in the year we followed him as he went to reccy the imposing Monte Zoncolan 📽️
Voir la vidéo

Daniel SaviniDaniel Savini
29-11-2018 11:29:03

Message de Daniel Savini du 29-11-2018I love my land.
2019 is coming!🔥
#mtb #cycling #bardianicsf #thehawk
En voir plus

Vuelta Ciclista a AndaluciaVuelta Ciclista a Andalucia
29-11-2018 11:28:09

Message de Vuelta Ciclista a Andalucia du 29-11-2018Información sobre la 65ª Vuelta Ciclista Andalucía.
Voir la vidéo

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
29-11-2018 11:22:52

Message de Equipe Arkéa Samsic du 29-11-2018Tomber, remonter, prendre des risques mais en équipe #TeamBuilding2019
Voir les 4 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 29-11-2018Do you have anything planned for December? Make sure it includes rooting for Zdenek Stybar, who will compete in several cyclo-cross races: http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/stybar-turns-attention-to-cyclo-cross-in-december/3874
Photo: GettySport
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
29-11-2018 11:08:05

Message de UAE Team Emirates du 29-11-2018What was your favourite #UAETeaEmirates moment of the season?

#10 Rui Costa 🇵🇹 leads the way in the peloton.

#WeAreUAETeamEmirates #TDR2018

📸: Bettini
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
29-11-2018 11:03:04

Message de Luis Ángel Maté du 29-11-2018Fundamental no descuidar durante toda la temporada el trabajo de fuerza. Ahora en pretemporada en pretemporada más que nunca. ☝🏼💪🏼
En voir plus

Milano SanremoMilano Sanremo
29-11-2018 11:00:00

Message de Milano Sanremo du 29-11-2018What a nice landscape! 📸
En voir plus

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
29-11-2018 10:56:06

Message de Grands Prix Cyclistes du 29-11-2018Connaissez-vous François, notre responsable de l'Espace mécanos lors des GPCQM ? Aventurier dans l'âme, François a entrepris un nouveau défi! Son objectif : Traverser les 2 îles de la Nouvelle-Zélande...
Voir les 13 photos

Zdenek StybarZdenek Stybar
29-11-2018 10:41:56

Message de Zdenek Stybar du 29-11-2018Stybar turns attention to cyclo-cross in December : BREAKING NEWS It is official !!!

"I am really looking forward to my return to cyclo-cross, a beautiful discipline that I...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
29-11-2018 10:19:22

Message de Team Sunweb du 29-11-2018Did you know that our title partner Sunweb is an international tour operator for both summer and winter holidays? For the 4th time in a row they have been voted...
En voir plus

Message de MD, diario oficial de la Volta Ciclista a Catalunya : Mundo Deportivo, Diari Oficial de la Volta Catalunya.

📰🗞️🚴‍♂️🚴‍♂️ Un acord fins 2020, coincidint amb les 100 edicions de la "Volta".

Més...
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
29-11-2018 10:01:30

Message de Audrey Cordon-Ragot du 29-11-2018I feel lucky, I had the chance to meet amazing people during the last 4 years!
Some of them I can call my friends now and I wanted to thanks...
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
29-11-2018 09:56:47

Message de Team Total Direct Energie du 29-11-2018#santé Découvrez comment fonctionne le test d'effort et pourquoi il est si important pour nos champions. La santé de nos coureurs est un des points déterminants de leur réussite. Nous...
Voir la vidéo

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
29-11-2018 09:30:17

Message de Team Total Direct Energie du 29-11-2018#Calmej Connaissez-vous la course préférée de notre coureur Lilian Calmejane, vainqueur l'année dernière sur Paris-Camembert ? 🤨 Nous attendons vos réponses.
➡️Pour information, cette épreuve traversera deux pays l'année prochaine.🌍#AllezDirectEnergie
En voir plus

Anna PlichtaAnna Plichta
29-11-2018 09:25:56

Message de Anna Plichta du 29-11-2018Okazuje się, że zima nie musi być aż tak straszna. Mimo temperatury poniżej zera można pojechać na kilkugodzinny trening i co lepsze wrócić z niego bez odmarzniętych stóp. 🙂😎
Jak? 🤔...
Voir la vidéo

CCC Development TeamCCC Development Team
29-11-2018 08:43:45

Message de CCC Development Team du 29-11-2018Piotr Pękala to kolejny młody i utalentowany zawodnik, który zasili kontynentalną ekipę CCC Development Team w sezonie 2019!

https://cccsport.eu/piotr-pekala-dolacza-do-ccc-development-team/
En voir plus

Petr VakocPetr Vakoc
29-11-2018 08:42:58

Message de Petr Vakoc du 29-11-2018Třetí tréninkový týden mám za sebou. Měl jsem opět skvělé tréninkové parťáky. Vyrazil jsem na bika s Joaquim Purito Rodríguez a Iván Garcia Cortina. Napadla kupa sněhu, tak...
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
29-11-2018 08:34:52

Message de Team Sunweb du 29-11-2018Wishing Ellen van Dijk the best of luck with her new team! Thanks for all of your hard work, Ellen!

#KeepChallenging #CreatingMemories
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
29-11-2018 08:08:00

Message de The Tour Of Britain du 29-11-2018Not even an overenthusiastic fan's 💪 could stop Wout Poels winning our stage into Teignmouth, Devon, in 2⃣0⃣1⃣0⃣!

#OVOToB #ThrowbackThursday
Voir la vidéo

Jelle WallaysJelle Wallays
29-11-2018 07:52:32

Message de Jelle Wallays du 29-11-2018Something great is coming soon
this is the egg of our baby @lamarzoccobelgium #coffee #bedandbreakfast #design
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
29-11-2018 07:34:05

Message de Mitchelton-SCOTT du 29-11-2018🍽 🍋 🍒 Hungry guys???🍒🍋 🍽

Time for some Stealth Secret Training bar & gel taste testing 😋
Voir la vidéo

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
29-11-2018 07:24:04

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 29-11-2018Pre training camp this week in Girona. Sunny conditions for the boys. See you soon at the team presentation on December 7th in Koblenz.

#NewSeason
#TeamKatushaAlpecin
KATUSHA Sports Alpecin Cycling Canyon
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
29-11-2018 07:00:00

Message de CCC Team du 29-11-2018After a year in the BMC Racing Team jersey, it's time to say thank you to Jürgen Roelandts who was a key player in our classics team. Jürgen achieved solid...
En voir plus

Tour de SuisseTour de Suisse
29-11-2018 06:53:00

Message de Tour de Suisse du 29-11-2018Winterserie 1/4 – Der Sportlicher Leiter : La série TdS hiver va dans un nouveau tour !
Dans le premier portrait, le directeur sportif de l'équipe Bahreïn Merida, Rik Verbrugghe, parle...
En voir plus

Brent BookwalterBrent Bookwalter
29-11-2018 00:13:08

Message de Brent Bookwalter du 29-11-2018🥶 ❄️ ⛄️ in the smokies @ Great Smoky Mountains National Park
En voir plus

Accès aux messages par jour

November 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

October 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31