ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
02-12-2018 22:47:56

Message de Santos Tour Down Under du 02-12-2018We’re heartbroken to hear the news of Paul Sherwen’s passing overnight. Paul was a fantastic friend and supporter of the Santos Tour Down Under from its earliest years and a...
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
02-12-2018 22:37:41

Message de Rally UHC Cycling du 02-12-2018Paul Sherwen dies aged 62 | Cyclingnews.com : We are saddened to hear the news of Paul's passing. Like so many in the cycling community, it was Paul who introduced...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
02-12-2018 22:20:01

Message de Santos Tour Down Under du 02-12-2018Time to sign on for the week! 🖋️
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
02-12-2018 22:14:53

Message de Lex Albrecht du 02-12-2018Ditched the pavement and went for some gravel riding on my first day out in Arizona!
En voir plus

Edwin ÁvilaEdwin Ávila
02-12-2018 22:03:52

Message de Edwin Ávila du 02-12-2018Y ya nos fuimos para #europe a buscar nuevos horizontes y objetivos con el favor De Dios todo saldrá bien en este Training camp en #españa @eastorecol #training #cycling #bike...
En voir plus

Grand Prix De DenainGrand Prix De Denain
02-12-2018 21:47:52

Message de Grand Prix De Denain du 02-12-2018Nous venons d'apprendre le décés de Paul SHERWEN, vainqueur du Grand Prix de Denain en 1983, à sa famille, proches et amis, nous présentons nos sincères condoléances
En voir plus

Pascal Eenkhoorn OfficialPascal Eenkhoorn Official
02-12-2018 21:35:48

Message de Pascal Eenkhoorn Official du 02-12-2018Leuk MTB ritje vandaag met @erbenwennemars @joepwennemars & @sjermo. Voorbereidingen voor het nieuwe seizoen zijn weer in volle gang 💪🏻😄 #mudfest #dirtyfaceswinraces
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
02-12-2018 20:54:16

Message de UAE Team Emirates du 02-12-2018🏅Congrats our new rider Tadej Pogačar for winning the Elite Slovenian Cyclocross Championship!

Nice job Tadej!

#UAETeamEmirates
En voir plus

Diego RosaDiego Rosa
02-12-2018 20:54:12

Message de Diego Rosa du 02-12-2018Vi aspettiamo venerdì 28 alla cena di fine anno 🥳
En voir plus

Maciej BodnarMaciej Bodnar
02-12-2018 20:40:28

Message de Maciej Bodnar du 02-12-2018Sagan Fondo to impreza, ktora wyznacza nowe trendy wśród imprez kolarskich na swiecie. Peter Sagan wraz z firmą Specialized stworzyli ciekawa formułę, ktora cieszy sie duzym powodzeniem i pozytywnymi...
Voir les 3 photos

Peter SaganPeter Sagan
02-12-2018 20:31:19

Message de Peter Sagan du 02-12-2018It isn't just Specialized Bicycles that does research! There is a lot of research behind showers at hansgrohe! Now, I want to see some video from BORA
Voir la vidéo

Luis FernandesLuis Fernandes
02-12-2018 20:18:26

Message de Luis Fernandes du 02-12-2018Mais uma maratona de btt de Canha 💪🚵‍♂️
Voir les 3 photos

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
02-12-2018 20:13:31

Message de Amgen Tour of California du 02-12-2018It’s the final countdown 🤗 Just 3️⃣ more days until we announce our 2019 #AmgenTOC Host Cities. Coming to you 12/5 at 6 AM (PT) 👀
En voir plus

Tony MartinTony Martin
02-12-2018 19:57:59

Message de Tony Martin du 02-12-2018Weihnachtsaktion

Radbekleidung für einen guten Zweck.

Alle Jahre wieder... Auch in diesem Jahr möchte ich mit euch gemeinsam für die Kinder im Albert-Schweitzer-Kinderdorf in Erfurt den Weihnachtsmann spielen und ein paar Geschenke...
En voir plus

Rund um KölnRund um Köln
02-12-2018 19:30:00

Message de Rund um Köln du 02-12-2018Bremssysteme für Rennräder im Vergleich : Einen klaren Sieger gibt es nicht – aber die Scheibe erobert weiter Marktanteile. Hast Du Dich schon entschieden?
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
02-12-2018 19:16:43

Message de UAE Team Emirates Supporters du 02-12-2018Giro del Delfinato🇫🇷. Dan Martin, secondo il giorno prima, ci prova ancora e ci regala sul traguardo di Valmorel la prima vittoria in maglia Uae 🇦🇪.👍🔝🚴‍♂️🏆 #uaetilovvo #PROVARCISEMPRE
Voir la vidéo

Diego Rosa fans clubDiego Rosa fans club
02-12-2018 19:08:38

Message de Diego Rosa fans club du 02-12-2018Vi aspettiamo numerosi a questa bella Festa ,
Ci saranno grandi sorprese non mancate !!!!
Nei prossimi giorni pubblicheremo il menù della cena , nel frattempo prenotatevi al Bar pasticceria La Torre...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
02-12-2018 18:58:48

Message de Israel Cycling Academy du 02-12-2018Once in a while you get a chance to be part of something that goes beyond yourself, your sport, your next race or your next date.

Today, in Tel Aviv,...
En voir plus

Rick ZabelRick Zabel
02-12-2018 18:50:50

Message de Rick Zabel du 02-12-2018Während es bei anderen langsam ruhiger und besinnlicher wird, wird es bei mir spannend. Denn nach 10 Tagen Indoortraining auf dem Roller darf ich ab morgen wieder raus. Endlich. Am...
En voir plus

Petr VakocPetr Vakoc
02-12-2018 18:29:36

Message de Petr Vakoc du 02-12-2018Shrnutí minulého týdne v několika číslech. Tréninky se prodlužují a zvyšuje se i jejich intenzita. Bylo krásně, na silnici jsem najezdil přes 360 kilometrů. Většinu ve skvělé společnosti s Julianem...
Voir les 2 photos

Matteo Montaguti for FunMatteo Montaguti for Fun
02-12-2018 18:27:19

Message de Matteo Montaguti for Fun du 02-12-2018Andare in bici è un farmaco, lo dice la scienza : Sono sotto farmaci da una vita 😅🤣👍🏻💪🏻🚴🏻‍♂️🔝
En voir plus

Guillaume MartinGuillaume Martin
02-12-2018 18:18:23

Message de Guillaume Martin du 02-12-2018Vendredi j'ai participé à une Conférence sur la Formation et le Sport de haut niveau à Chambéry. Un thème qui m'est évidemment cher. Après avoir rappelé mon parcours, j'ai plaidé...
En voir plus

Diana PeñuelaDiana Peñuela
02-12-2018 18:15:31

Message de Diana Peñuela du 02-12-2018Great things are about to happen, thanks @360cyclingofficial for putting all your knowledge to our work.

(Y el gran honor de trabajar de la mano del director del @borahansgrohe @patxivila 😱🤩)


#resultsstarthere...
En voir plus

Message de Alessandro De Marchi "Tradizionalmente innovativi"

Vi piace la nuova maglia?? Al sottoscritto moltissimo!

La Ciclistica Bujese Società Sportiva è più viva che mai ed pronta ad affrontare una nuova grande stagione.

Un...
Voir les 3 photos

Justin MottierJustin Mottier
02-12-2018 17:40:33

Message de Justin Mottier du 02-12-2018Petit tour dans les sous-bois sur le beau circuit du Maen-Roch, tout ça confortablement installé dans mes nouveaux souliers ! 👌🏼👞🍂 Et dédicace à la jolie photographe 📸 #ThereIsNoTry #ShareYourRide...
Voir les 3 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
02-12-2018 17:39:38

Message de UAE Team Emirates Supporters du 02-12-2018Non voltarti a guardare indietro, non è lì che stai andando.
En voir plus

Davide RebellinDavide Rebellin
02-12-2018 17:33:28

Message de Davide Rebellin du 02-12-2018REBELCAMP GRAN CANARIA.
Piacevole visita al mercato di buon mattino per gustare gli ottimi prodotti locali e poi prima uscita in bici alla scoperta dell'isola, con temperature ideali e percorsi favolosi!...
Voir les 16 photos

Michael GoglMichael Gogl
02-12-2018 17:11:09

Message de Michael Gogl du 02-12-2018Kleiner Zwischenfall im Training!

Ein paar extra Ruhetage hab ich mir gestern nach einem Crash eingehandelt. Kettenriss beim Antritt und mit dem Knie vollgas gegen die Federgabel vom Mountainbike. Gottseidank ist...
Voir les 4 photos

Message de André Cardoso Página do Atleta du 02-12-2018@ingambatours #getblue 🚴🏽‍♂️
New season coming soon 🥰
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
02-12-2018 16:53:53

Message de Taylor Check out www.tjvibez,com for more art
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
02-12-2018 16:50:50

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 02-12-2018La météo du jour nous rappelle le dernier Tour de Vendée cycliste... Pluvieux ! 😅🌧

📸 FRJ design & photography

#ThereIsNoTry
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
02-12-2018 16:35:17

Message de Rachel Neylan du 02-12-2018A U T U M N you were very good to us! 🍁... Loved every minute of this magically colorful season (actually my first complete Autumn in Italia!) It...
En voir plus

Burgos BHBurgos BH
02-12-2018 16:22:55

Message de Burgos BH du 02-12-2018Siempre al pie del cañón, Ezquerra firmó su mejor resultado de este 2018 en el Circuito de Getxo (4º).

El cántabro seguirá siendo una de las referencias del equipo en 2019.
En voir plus

Davide MartinelliDavide Martinelli
02-12-2018 16:07:06

Message de Davide Martinelli du 02-12-2018Primo giro del lago della stagione 2019 ✅
Il vestiario svela sempre tanto della temperatura!
Calzamaglia nera felpata + gabba lunga = molto freddo! ❄️❄️❄️
Ma qualche scorcio di sole il lago...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
02-12-2018 15:56:06

Message de Team Bahrain Merida du 02-12-2018Charity event cycling 4 life with @MaximePirard who was #BAHRAINMERIDA🇧🇭 stagiaire in 2018.
🚴 He will ride 12h on the track to do as many Kms as possible for @veloafrique
➡️ Check...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
02-12-2018 15:28:14

Message de Trek-Segafredo du 02-12-2018Lizzie Deignan is back training again, and we can't help but get excited for 2019!
En voir plus

Geraint ThomasGeraint Thomas
02-12-2018 15:20:18

Message de Geraint Thomas du 02-12-2018Moved apartments a couple of days ago... Only half unpacked, boxes everywhere, but have our priorities 👌
En voir plus

Rigoberto UránRigoberto Urán
02-12-2018 15:17:30

Message de Rigoberto Urán du 02-12-2018¡Aprovechen pues mijitos! Que en MERCOLANTA estamos en descuentos hasta mañana 3 de diciembre pa que comiencen diciembre con el mejor sabor del campo colombiano. @colanta_oficial
Voir la vidéo

Hannah BarnesHannah Barnes
02-12-2018 15:15:01

Message de Hannah Barnes du 02-12-2018Energising body & mind up here this relaxed Sunday, so nice to just sit & take it all in after a busy week! 🏃‍♀️💛 lululemon
En voir plus

Bryan CoquardBryan Coquard
02-12-2018 15:07:53

Message de Bryan Coquard du 02-12-2018Les dimanches comme on les aime ! 👌🌧😅

📷 Vital Concept Cycling Club
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
02-12-2018 14:55:42

Message de Taylor Been in some wild waves 🌊 and frequencies the last few weeks. I try to translate with my best ability possible through my art. Started working on this piece the...
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 02-12-2018Soudal zoekt volk!

Kijk naar: https://www.youtube.com/watch?v=TDPtirhr6BE

Kijk op: www.blijfplakken.be
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 02-12-2018120 days to go until Ronde van Vlaanderen.
Photo: GettySport
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
02-12-2018 14:13:14

Message de Team Novo Nordisk du 02-12-2018You can tackle that mountain and you can thrive with #diabetes.

#ChangingDiabetes
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
02-12-2018 14:00:49

Message de Luis Ángel Maté du 02-12-2018🎉🎁 SORTEO INTERNACIONAL. Llega el invierno y quiero regalaros un maillot térmico de Cofidis. Así no tenéis excusa para no salir en bici durante los meses más fríos del año.
.
Entrar...
En voir plus

Johan le bonJohan le bon
02-12-2018 13:46:30

Message de Johan le bon du 02-12-2018Balade pour le téléthon au @leconquet belle balade en bord de mer d'iroise organisé pas le club de saint-renan.
#telethon #bike #bzh #breizh #leconquet
En voir plus

Davide CimolaiDavide Cimolai
02-12-2018 13:06:30

Message de Davide Cimolai du 02-12-2018Buona domenica ❄️☃️
En voir plus

Silvan DillierSilvan Dillier
02-12-2018 12:52:33

Message de Silvan Dillier du 02-12-2018about last night.. 💃🏻🕺🏽
suited up by Dux Textilien

Gestern Abend.. 💃🏻🕺🏽
En voir plus

Message de Team Total Direct Energie - L'actu du 02-12-2018Joyeux anniversaire à Angelo Tulik qui célèbre aujourd'hui ses 28 ans 🎉🎂

Photo : Laura Sports Photographies
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
02-12-2018 12:15:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 02-12-2018Sempre col sorriso......
Voir les 4 photos

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
02-12-2018 11:59:23

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 02-12-2018Happy 2️⃣5️⃣th birthday Koen Bouwman!🥳🎂
Voir les 2 photos

Andreas SchillingerAndreas Schillinger
02-12-2018 11:51:58

Message de Andreas Schillinger du 02-12-2018Mit Sagan, Bennett und Ackermann sehr viel erreicht | radsport-news.com : Das Wort zum Sonntag von Radsport-news.com

https://www.radsport-news.com/sport/sportnews_112863.htm
En voir plus

Marcio BarbosaMarcio Barbosa
02-12-2018 11:44:37

Message de Marcio Barbosa du 02-12-2018Tudo pronto para a prova de ciclocross em Zilvermeer.
Ready for cyclocross in Zilvermeer.
Elite Start is15h.
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
02-12-2018 11:37:32

Message de Marcus Burghardt du 02-12-2018Bad weather doesn't exist, only wrong clothing. I stay warm and dry with @sportful .
En voir plus

Ramunas NavardauskasRamunas Navardauskas
02-12-2018 11:05:32

Message de Ramunas Navardauskas du 02-12-2018Long Sunday ride in progress 🤭
Coffe stop ☕️ best sea views, and very nice start of winter 🔵 4 h to go😁
🔷
🔷
🔷
#navardauskas #cyclinglife #sunday #motivation #folow #cycling...
En voir plus

Alex KirschAlex Kirsch
02-12-2018 10:51:14

Message de Alex Kirsch du 02-12-2018Mit wenig Unterstützung zum WorldTour-Vertrag | radsport-news.com : Es freut mich auch dieses Jahr wieder von Radsportnews für die Rangliste nominiert worden zu sein :-)

http://www.radsport-news.com/sport/sportnews_112871.htm
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
02-12-2018 10:15:45

Message de Vitor Gamito du 02-12-2018Mais um trilho da Serra de Sintra 🚵🏻‍♂️
Foi a primeira vez que fiz o ZZ Top. Dificuldade técnica baixa mas muito divertido. 👌 Ideal para riders com menos “kit de...
Voir la vidéo

Movistar TeamMovistar Team
02-12-2018 10:13:06

Message de Movistar Team du 02-12-2018🤔🗣💬 If you were a Movistar Team rider and could set your sights on one or more goals for the 2019, who would you be and what would you aim...
Voir les 3 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
02-12-2018 09:37:08

Message de UAE Team Emirates Supporters du 02-12-2018Il nostro sponsor principale,colui che da il nome alla squadra, gli Emirati Arabi Uniti oggi compiono 47 anni. Oggi è festa nazionale, tanti auguri Uae 🇦🇪 !!!!
Voir les 5 photos

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
02-12-2018 09:30:00

Message de BORA-hansgrohe du 02-12-2018COMPETITION!
Every Sunday in Advent we raffle a national champion jersey signed by our champions. Today we start with the Austrian one!
Like the post - comment & tag a...
Voir les 2 photos

Rui VinhasRui Vinhas
02-12-2018 09:11:15

Message de Rui Vinhas du 02-12-2018Já iniciei as minhas primeiras compras de Natal! Os artigos da HD Sport não podem faltar debaixo da minha árvore... Obrigado pela simpatia e ajuda na seleção dos presentes... Podem...
En voir plus

Amael MoinardAmael Moinard
02-12-2018 09:03:44

Message de Amael Moinard du 02-12-2018Honoré d'avoir pu célébrer la fin de carrière sportive d'un ami, un grand champion qui va manquer au peloton tant par son sourire que par sa fougue et son talent....
En voir plus

Sep VanmarckeSep Vanmarcke
02-12-2018 08:46:33

Message de Sep Vanmarcke du 02-12-2018STIG! 💪👊 Je bent een voorbeeld en inspiratie voor ons allen! Nooit opgeven! Stig Broeckx #rondevanvlaanderen2014 #oudekwaremont #breakaway #fightforstig #inspiration #proudofhim
Voir la vidéo

John DegenkolbJohn Degenkolb
02-12-2018 08:03:03

Message de John Degenkolb du 02-12-2018Radprofi John Degenkolb startet die Saisonvorbereitung : Ihr wollt einen kleinen Einblick, wie es sich anfühlt wieder ins Training einzusteigen und auch schon einen ersten Mini-Rückblick auf die Saison 2018....
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
02-12-2018 08:00:00

Message de Team Cofidis du 02-12-2018Toute l'équipe Team Cofidis souhaite un bon anniversaire à Nicolas EDET qui fête ses 31 ans aujourd'hui 🎂

Retrouvez ses résultats en 2018 sur notre site 👉 https://www.equipecofidis.com/fr/l-equipe/les-coureurs/nicolas-edet 💻

#Cofidismyteam
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
02-12-2018 07:56:47

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 02-12-2018Tanti auguri di buon compleanno a Simone Velasco che oggi compie 23 anni
Happy birthday to Simone Velasco who turns 23 today
🎂🎂🎂

#LoveMyWilier #EnjoYouRide #BrytonSport
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
02-12-2018 07:52:57

Message de Tour de Pologne du 02-12-2018Happy birthday to Henryk Charucki, 1979 Tour de Pologne winner 🎂
What a marvelous race it was, with Ryszard Szurkowski winning two last stages. Polish cycling in prime years! 👍🇵🇱

Najlepsze życzenia...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
02-12-2018 07:39:56

Message de Mitchelton-SCOTT du 02-12-2018‪💫 Competition time 💫‬

‪You have the chance to WIN a pair of SCOTT Sports RC Ultimate cycling shoes if you can correctly guess Lucy Kennedy’s question...‬

‪LIKE & COMMENT your answer...
Voir la vidéo

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
02-12-2018 07:30:00

Message de Eschborn-Frankfurt du 02-12-2018🔴⚫#RADvent-Gewinnspiel

❓Wie oft hat unser aktueller Regulator Fabian Wegmann den Radklassiker gewonnen❓

Auch wenn es im Moment zu kalt ist, um auf der Strecke des Radklassikers in kurz unterwegs zu sein: Zum...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
02-12-2018 07:16:58

Message de UAE Team Emirates du 02-12-2018Wishing everyone across the emirates a very happy UAE National Day 🇦🇪 from all at UAE Team Emirates
En voir plus

Drapac CyclingDrapac Cycling
02-12-2018 04:20:10

Message de Drapac Cycling du 02-12-2018Jess Featonby has taken out the 2018 Tour of Bright! After a stage win yesterday up Tawonga Gap, Jesse was able to take out the tour following today’s brutal mountain...
Voir les 2 photos

Lance ArmstrongLance Armstrong
02-12-2018 03:34:00

Message de Lance Armstrong du 02-12-2018RIP President Bush. So many fond memories of this man. Most of our times together were spent fighting cancer- a disease that deeply affected both our lives. His as he...
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
02-12-2018 02:12:45

Message de Lex Albrecht du 02-12-2018Hello Arizona!

Winter training camp part-one begins now!
Voir la vidéo

Nairo QuintanaNairo Quintana
02-12-2018 00:44:48

Message de Nairo Quintana du 02-12-2018Gracias por venir a nuestra tierra, siempre bienvenidos. Descansen y buen regreso a casa. #GranFondoDeLasAlturas
Voir la vidéo

Nairo QuintanaNairo Quintana