ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
05-12-2018 23:41:29

Message de Amgen Tour of California du 05-12-2018The Stage 5 Start of the 2019 Amgen Tour of California takes us to the classic beach town of Pismo Beach ☀️🌊 Between the sun, surf and award-winning boardwalk, it’s...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
05-12-2018 23:05:52

Message de Amgen Tour of California du 05-12-2018The last time we were at Morro Bay, the World Champion, Peter Sagan secured his 16th Amgen Tour of California stage win! We can’t wait to be back in Morro...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
05-12-2018 22:30:58

Message de Amgen Tour of California du 05-12-2018One of the most memorable celebratory finish line dances took place last May at the WeatherTech Raceway Laguna Seca (shoutout to Toms Skujiņš) 🕺🏽🚴🏼‍♂️ In 2019, we return to...
En voir plus

Kuurne-Brussel-KuurneKuurne-Brussel-Kuurne
05-12-2018 21:53:52

Message de Kuurne-Brussel-Kuurne du 05-12-2018Internationale dag van de vrijwilliger. Ook wij zouden niks zijn zonder de honderden vrijwilligers die voor, tijdens en na de koers belangeloos hun steentje bijdragen. Merci !
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 05-12-2018‪Congratulations to Patrick Lefevere (Best Team Manager), Tim Declercq (Best Helper) and Remco Evenepoel (Best Young Rider) - all honored at the prestigious Kristallen Fiets Gala!‬
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
05-12-2018 21:41:24

Message de Amgen Tour of California du 05-12-2018We are back in Morgan Hill for our Stage 3 Finish🙌🏼 We loved having the 2018 TT in this wonderful and welcoming community and we’re back in action to experience...
En voir plus

Isabelle BeckersIsabelle Beckers
05-12-2018 21:17:40

Message de Isabelle Beckers du 05-12-2018Even though it doesn’t really look like it, I’ve been busy today. A new video for @skodabe soon to come!! (Check out my story for more)

#ŠKODA #We Love Cycling #Castelli...
En voir plus

ScheldeprijsScheldeprijs
05-12-2018 21:02:37

Message de Scheldeprijs du 05-12-2018Nog geen origineel cadeau gevonden voor onder die mooie kerstboom? Wat dacht u hiervan?! Verwen je partner of familie met een exclusief dagje Scheldeprijs en maak het WK van ...
En voir plus

Tim Declercq OfficialTim Declercq Official
05-12-2018 21:02:29

Message de Tim Declercq Official du 05-12-2018Tim werd deze avond winnaar van de “ Kristallen Zweetdruppel 2018 “ ! Bij deze wil hij iedereen van harte bedanken voor de stemmen aan zijn adres! Een...
Voir les 3 photos

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
05-12-2018 20:58:32

Message de Amgen Tour of California du 05-12-2018We’re coming back to the city that’s “full of flavor!” Host to many sports events year-round, Stockton will also be the Stage 3 Start of the 2019 Amgen Tour of...
En voir plus

Bruno ArmirailBruno Armirail
05-12-2018 20:34:41

Message de Bruno Armirail du 05-12-2018Le premier de la saison, col d’aspin aujourd’hui sous 18 degrés avec Kevin Lebreton
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
05-12-2018 20:15:10

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 05-12-2018Bienvenue au Golfe du Morbihan - Vannes Agglomération (GMVagglomeration) qui appose son nom sur notre Centre de Performance situé à Theix ! 😊

📸 FRJ design & photography

#ThereIsNoTry
En voir plus

Ted KingTed King
05-12-2018 20:04:44

Message de Ted King du 05-12-2018Home (Malibu) - Best Buddies Challenge : The last time I tried to promote Best Buddies Malibu ride, it was in the midst of burning down. Well lots has changed...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
05-12-2018 20:03:41

Message de Amgen Tour of California du 05-12-2018There’s something for everyone in South Lake Tahoe, which is why we love having this city with breathtaking views and aggressive climbs as our Stage 2 finish of the #AmgenTOC🌲🚴🏼‍♂️🚴🏼‍♀️...
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
05-12-2018 19:57:54

Message de Luis Ángel Maté du 05-12-2018En bike55.es ultimando detalles de un proyecto precioso, Iuvenis Cycling Academy donde tengo depositadas muchas esperanzas, rodeado de gente estupenda con la que compartimos los deseos de formar a los...
En voir plus

Paulina Brzeźna-BentkowskaPaulina Brzeźna-Bentkowska
05-12-2018 19:33:40

Message de Paulina Brzeźna-Bentkowska du 05-12-2018Jeśli waszym zdaniem zasłużyłam by znaleźć się w gronie najlepszych trenerów podczas Bal Sportowca Słowa Sportowego to proszę o smsa o treści GALA.101
W minionym roku byłam w top 5 i...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
05-12-2018 19:33:10

Message de Amgen Tour of California du 05-12-2018We’re so excited for first time Host City, Rancho Cordova, to be our Stage 2 Start to our 2019 race! This diverse, bike-friendly community has so much to offer. See...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
05-12-2018 19:09:40

Message de Amgen Tour of California du 05-12-2018The capital of the Golden State is home to Stage 1 of the 2019 Race. It’s always a great time in Sacramento 🤗 Come visit in May and you’ll see...
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
05-12-2018 19:06:49

Message de Rachel Neylan du 05-12-2018E M B R A C E unexpected enounters... this is one of the coolest things humans can do 👋🏻 Taking an active recovery stroll on Saturday I stopped to...
En voir plus

Ted KingTed King
05-12-2018 18:46:36

Message de Ted King du 05-12-2018Tis the season to shop til you drop! 🎄
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
05-12-2018 18:30:00

Message de Eschborn-Frankfurt du 05-12-20180 statt 17 Rennen: Ob Elite-, Amateur- oder Nachwuchs-Rennen - ohne großes ehrenamtliches Engagement unserer vielen, vielen Helfer gäbe es kein einziges Radrennen am 1. Mai. Der #Radklassiker kann sich...
Voir les 2 photos

Tomasz MarczyńskiTomasz Marczyński
05-12-2018 18:29:07

Message de Tomasz Marczyński du 05-12-2018Here We are again...#lottosoudal #hjcsports #rudyproject #cycling #cyclismo #passion #enjoy #disfrutando #ciclismo #sport #deporte #mountains #tomaszmarczynski #snow #sun #putotrabajo🤪😎 #loveit
En voir plus

Nacer BouhanniNacer Bouhanni
05-12-2018 18:28:45

Message de Nacer Bouhanni du 05-12-2018cyclismactu.net : Dopage Photo : Sirotti Dopage - Après Pieter Serry, le cas Nacer et Rayane Bouhanni Il y a quelques semaines, Pieter Serry avait subi un controle antidopage en...
En voir plus

Davide RebellinDavide Rebellin
05-12-2018 18:27:23

Message de Davide Rebellin du 05-12-2018REBELCAMP GRAN CANARIA DAY 3 🌞
Voir les 6 photos

Team Cycling FunvicTeam Cycling Funvic
05-12-2018 18:24:52

Message de Team Cycling Funvic du 05-12-2018Equipe disputa o Campeonato Brasileiro de Ciclismo de Pista : Campeonato Brasileiro de Ciclismo de Pista em Indaiatuba
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 05-12-2018‪Get your copy of "The Wolfpack: 365 days on the road" and discover some of the best pictures and stories the 2018 season has produced:‬
‪http://www.quickstepfloorscyclingshop.com/product/staticpage/36490/the-wolfpack-book-365-days-on-the-road.html‬
‪Photo: Sigfrid Eggers
Voir les 2 photos

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
05-12-2018 18:15:54

Message de Frederico Figueiredo du 05-12-2018Trabalha com a maior humildade possível que um dia os teus sonhos se tornaram numa realidade 💪💪 #sporting
#tavira
#lojasdavisao
#grupel
#ekoy
#oakley
#Volta
#fotojaf
En voir plus

Petr VakocPetr Vakoc
05-12-2018 18:13:46

Message de Petr Vakoc du 05-12-2018Koncem měsíce se mnou na blogu Zdravě bez překážek vyjde rozhovor, který se bude věnovat jednomu z mých největších koníčků-jídlu😉🍣🍕🥗🥩🍯🥧
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
05-12-2018 18:11:28

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 05-12-2018Sebas Mora: "Mi papel será el de un gregario que ayudará a los hombres rápidos" : 📻 No te pierdas el programa de este miércoles 5 de diciembre de A...
En voir plus

Lance ArmstrongLance Armstrong
05-12-2018 17:46:06

Message de Lance Armstrong du 05-12-2018Mellow Johnny's Speed Shop : Our Speed Shop is open at the Austin location. Come check it out.

https://www.facebook.com/pg/Mellow-Johnnys-Speed-Shop-598068843983954/posts/
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
05-12-2018 17:28:29

Message de Taylor Wavy Wednesday with my goddess. Always having an amazing time with my best friend. Sending peace, love, and positivity to all of you this day. Much love 🦋 #waveywednesday
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 05-12-2018Matteo Trentin on Twitter : Rilanciamo volentieri l'appello di Matteo Trentin......gran fondo Esteban Chaves... https://en.vaki.co/vaki/granfondoestebanchaves

https://twitter.com/MATTEOTRENTIN/status/1070212689857794048?s=19
En voir plus

Lilian CalmejaneLilian Calmejane
05-12-2018 17:27:58

Message de Lilian Calmejane du 05-12-2018Décembre le mois des fondations, beaucoup de bornes au programme mais aussi quelques cyclo-cross (Le Chambon le 09 , Les Crouchaux le 23) 💥 #teamdirectenergie #lovemywilier
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
05-12-2018 17:20:56

Message de Amgen Tour of California du 05-12-2018Our 14th year of the #AmgenTOC features 13 wonderful CA communities☀️ We can’t wait to see you all in May 🤗

🚲 More info ➡️ goo.gl/jA5vAJ
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
05-12-2018 17:11:19

Message de Peter Sagan du 05-12-2018Perfect om te vragen of cadeau te doen tijdens de feestdagen: mijn boek!
Ik wil jullie veel leesplezier wensen met Mijn wereld en misschien zie ik jullie ooit een keer...
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
05-12-2018 17:10:58

Message de Adriano Malori du 05-12-201858x11 by Adriano Malori sta prendendo sempre più piede, e molto lo devo a questa persona! Questa foto risale alla Vuelta España '17 e io era a casa sua per...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
05-12-2018 17:09:26

Message de UAE Team Emirates Supporters du 05-12-2018Parigi è nostra. Il 29 luglio il nostro grande Alexander Kristoff con una magistrale volata vince la 21 ° e ultima tappa del Tour 2018. 💪💪💪💪💪#uaetilovvo #PROVARCISEMPRE
Voir la vidéo

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
05-12-2018 17:01:18

Message de Rally UHC Cycling du 05-12-2018The Amgen Tour of California host cities have been announced! Where do you think our riders will shine?
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
05-12-2018 17:00:01

Message de The Tour Of Britain du 05-12-2018🎴 COMPETITION! 🎴

WIN 1⃣ of 1⃣0⃣ OVO Energy Tour of Britain race programmes!

Simply tell us who won this year's edition to enter! (UK residents only).

#OVOToB
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
05-12-2018 16:50:01

Message de Team INEOS du 05-12-2018VOTE NOW: Who's your rider of the year?

Have you say in the Team Sky Fan Award 2018! 👇

📥 > http://teams.ky/FanVote18
En voir plus

Davide MartinelliDavide Martinelli
05-12-2018 16:48:05

Message de Davide Martinelli du 05-12-2018Always be full of grinta!
Ready for the next International Cyclocross ! #FaèdiOderzo #ciclocrossdelponte #mastercross
En voir plus

Rudy MolardRudy Molard
05-12-2018 16:46:32

Message de Rudy Molard du 05-12-2018Une riche expérience chez les grands de Bourgogne avec comme guide et maître le grand Xavier Thuizat chef sommelier au Palace Le Crillon à Paris.
Pour les connaisseurs, la visite...
Voir les 5 photos

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 05-12-2018🚙 Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE x Jean Lain Skoda ŠKODA We Love Cycling 🚙

Nous sommes heureux d'accueilir JEAN LAIN ŠKODA comme fournisseur officiel des Terre-et-Ciel pour la saison 2019....
Voir les 4 photos

Rui VinhasRui Vinhas
05-12-2018 16:24:45

Message de Rui Vinhas du 05-12-2018Infelizmente o meu conterrâneo, Joaquim Leão, vencedor da Volta a Portugal em 1964, partiu! Uma enorme perda e referência da modalidade.

As minhas sentidas condolências à família e amigos.

RIP...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
05-12-2018 16:00:05

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 05-12-2018Today Lotto Soudal proudly unveils its jersey for 2019!

Discover the shirt from Vermarc Sport, presented to you by Puck Moonen, Lotte Kopecky and Thomas De Gendt at Centrum Ronde Van...
Voir la vidéo

Le Tour de La ProvenceLe Tour de La Provence
05-12-2018 16:00:05

Message de Le Tour de La Provence du 05-12-2018Tour de La Provence 2019 : entre tradition et découvertes : L'épreuve, qui aura lieu du 14 au 17 février, présente un parcours mêlant classique (Istres, Aix, Aubagne, La Ciotat)...
En voir plus

Nicholas DlaminiNicholas Dlamini
05-12-2018 15:58:14

Message de Nicholas Dlamini du 05-12-2018Can we all say it together, DLA-MEE-NEE
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
05-12-2018 15:55:00

Message de CCC Development Team du 05-12-2018Grupa CCC Sprandi Polkowice stara się wywołać uśmiech na twarzy swoich kibiców nie tylko poprzez wyniki sportowe, ale również różnego rodzaju spotkania pod hasłem „Polkowicki sport – ku pokrzepieniu serc”....
En voir plus

Vuelta Ciclista a AndaluciaVuelta Ciclista a Andalucia
05-12-2018 15:50:01

Message de Vuelta Ciclista a Andalucia du 05-12-2018NOTA DE PRENSA | Simon Yates participará en la 65ª Vuelta Ciclista a Andalucía - https://mailchi.mp/bf831938212c/simon-yates-participara-en-la-65-vuelta-ciclista-a-andaluca
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
05-12-2018 15:48:22

Message de Tour of Utah du 05-12-2018The Amgen Tour of California announced their 2019 host communities this morning. Looking forward to watching the action in May! 🚲
En voir plus

Message de Alessandro De Marchi Day to remember.

Today me and @nicola_venchiarutti have the honor to share the road with the big boss... @matteo_fabbroo ! Wow!

Thanks, for #altofriuli has been a pleasure to host you!

😁😁😂😂😉😉...
En voir plus

José MendesJosé Mendes
05-12-2018 15:36:42

Message de José Mendes du 05-12-2018Mais um treino 5h rumo a 2019 💪
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
05-12-2018 15:30:14

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 05-12-2018🔜 Le Vital Concept Cycling Club se retrouvera à Oliva (Espagne) du 11 au 20 décembre pour le deuxième rassemblement du club.

Cette fois-ci, nos #MenInGlaz laisseront le treillis au vestiaire...
En voir plus

Message de Francesco Manuel Bongiorno Fans Club du 05-12-2018Piacevoli incontri sul Pinone.... @jurychechi 🔝🔝
@visconti_giovanni #training #olimpicchampion
En voir plus

Cesare BenedettiCesare Benedetti
05-12-2018 15:13:03

Message de Cesare Benedetti du 05-12-2018Il ritiro di dicembre non poteva cominciare meglio che preparando Kaiserschmarrn 😋 su un piano cottura #bora
.
Tak się zaczyna zgrupowanie w grudniu, w kuchni. Oczywiście gotujemy z BORA...
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
05-12-2018 14:46:56

Message de Marcus Burghardt du 05-12-2018Behind the scenes at BORA HQ .
#boracookingsystems #bora #kitchen #lunch #dinner #healthy #food #vegetables #meat #cooking #dunstabzugnachunten #behindthescenes #makingof #shooting #day #video #filming
En voir plus

Hugo HouleHugo Houle
05-12-2018 14:20:36

Message de Hugo Houle du 05-12-2018La météo nous a gâté depuis notre retour en Europe, le champion du canada @tonythetiger_12 qui avance déjà comme une moto !!! #hhpower
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
05-12-2018 14:00:03

Message de Amgen Tour of California du 05-12-2018We are excited to announce the 2019 Amgen Tour of California Host Cities. Join us May 12-18, 2019 as the Amgen Tour of California returns for its 14th year for...
Voir la vidéo

UAE TourUAE Tour
05-12-2018 13:45:25

Message de UAE Tour du 05-12-2018Give Kudos to everyone or just keep an eye on the competition?

We invite you to join the UAE Tour Challenge Strava Club.

There will be competitions, rewards and the...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
05-12-2018 13:32:53

Message de Mitchelton-SCOTT du 05-12-2018Check out this first episode of a new Scott-Sports road series #TheEscape featuring Carlos Verona and his loop in the Pyrenees #NOSHORTCUTS

📝 Full article: https://bit.ly/2PfSxup
📽 Full video: https://youtu.be/6a8eiR6pC1Q
Voir la vidéo

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
05-12-2018 13:01:46

Message de Michał Kwiatkowski du 05-12-2018Copernicus ma pięć lat 👏 ma tysiąc medali 👏 ale tak naprawdę prawdziwy przełom dopiero przed nami. Od 1 stycznia 2019 Akademia nazwiązuje ścisłą współpracę z firmą CCC Polska. To...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
05-12-2018 12:52:57

Message de CCC Development Team du 05-12-2018W Toruniu, 4 grudnia 2018, ogłoszone zostało strategiczne partnerstwo pomiędzy CCC a Akademią Michała Kwiatkowskiego Copernicus!

https://cccsport.eu/rozpoczecie-wspolpracy-miedzy-ccc-a-akadema-michala-kwiatkowskiego-copernicus/
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
05-12-2018 12:20:54

Message de Rafał Majka du 05-12-2018Czas na małe co nieco! Zgrupowanie teamowe z BORA-hansgrohe
En voir plus

CCC TeamCCC Team
05-12-2018 11:35:57

Message de CCC Team du 05-12-2018The countdown is on! We will be coming together for the first time as CCC Team this weekend when we meet in Denia, Spain, for our pre-season training camp 🚴.

Stay...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
05-12-2018 11:33:22

Message de Mitchelton-SCOTT du 05-12-2018You now have the chance to ride for Mitchelton-SCOTT in the Kinomap challenge. The next round takes place on the Hammer Limburg course where you can WIN a team jersey...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 05-12-2018Two years in the Quick-Step Floors jersey and dozens of races in which he rode strongly for the team, giving his everything on the bike, from the Omani desert to...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
05-12-2018 11:17:07

Message de UAE Team Emirates du 05-12-2018‪What was your favourite #UAETeamEmirates moment of the season? ‬

‪#15 Alexander Kristoff 🇳🇴 triumphs on the Champs-Elysées in Paris.

#WeAreUAETeamEmirates #TDF2018‬

‪📸: Bettini
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
05-12-2018 11:00:20

Message de UAE Team Emirates Supporters du 05-12-2018Il nostro Fernando Gaviria è stato premiato come ciclista dell' anno in Colombia🇨🇴. In questa occasione il re degli sprinter🏆 ha confermato la sua partecipazione alla Vuelta a San...
Voir les 5 photos

CCC Development TeamCCC Development Team
05-12-2018 10:52:58

Message de CCC Development Team du 05-12-2018Zbliża się końcówka roku, więc chcielibyśmy ogromnie podziękować tym zawodnikom, którzy od 1 stycznia reprezentować będą już inne niż pomarańczowe barwy.

Jan Tratnik to jeden z najlepszych kolarzy w historii...
Voir la vidéo

Rui CostaRui Costa
05-12-2018 10:47:04

Message de Rui Costa du 05-12-2018Bom dia :)
Alguém como eu com saudade de andar de manga curta?
Abraço! 🤗
En voir plus

Grand Prix De DenainGrand Prix De Denain
05-12-2018 10:28:54

Message de Grand Prix De Denain du 05-12-2018L'actu en bref : Kittel de retour sur les bons rails, les épreuves HC obligées de trouver une diffusion internationale ?... - VéloPro.fr : CyclingPro.net analyse notre compte-rendu de la...
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
05-12-2018 10:28:48

Message de Team Total Direct Energie du 05-12-2018#préparation Notre Damien Gaudin revient de la Martinique où il a profité d'une température idéale, 35°, pour engranger les kilomètres. 🌍🌴
➡️Demain, il sera sur les pavés de Paris-Roubaix, pour une...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
05-12-2018 09:58:39

Message de Team Sunweb du 05-12-2018We're excited to welcome Michiel Elijzen and Jelle de Jong to our performance staff for 2019!

🗣 "We're very happy to welcome this duo to our team. Their expertise will...
Voir les 2 photos

Team INEOSTeam INEOS
05-12-2018 09:48:26

Message de Team INEOS du 05-12-2018ICYMI: Geraint Thomas won BBC Cymru Wales Sports Personality of the Year on Tuesday night 🙌

Hear from the man himself and what this award means to him after an incredible...
Voir la vidéo

Tour de PologneTour de Pologne
05-12-2018 09:43:07

Message de Tour de Pologne du 05-12-2018Tour de Pologne a wizerunek miast - analiza : Aż 83 procent mieszkańców twierdzi, że Tour de Pologne ma pozytywny wpływ na wizerunek ich miasta!
I to właśnie nas cieszy najbardziej....
En voir plus

Il LombardiaIl Lombardia
05-12-2018 09:30:01

Message de Il Lombardia du 05-12-2018Just riding through the hills!!!
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
05-12-2018 09:30:00

Message de Tirreno Adriatico du 05-12-2018Gimme five! 👋
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
05-12-2018 09:17:25

Message de Astana Pro Team du 05-12-2018Happy birthday to our sports director Bruno Cenghialta! We wish you all the best! 🎉✨
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
05-12-2018 08:23:27

Message de Audrey Cordon-Ragot du 05-12-2018N’hésitez pas à contacter Philippe le Paih pour égayer vos vitrines de Noël!
(Ici à l’agence CENTURY 21 Saint Gildas à Saint-Gildas-de-Rhuys)
En voir plus

Jérémy RoyJérémy Roy
05-12-2018 08:17:57

Message de Jérémy Roy du 05-12-2018Soirée d'échange très sympathique.
À retrouver en replay ici.
Teasing : j'ai un rdv de pris en avril.. mais où ? (Réponse dans la vidéo 😂😂)
Voir la vidéo

Team CofidisTeam Cofidis
05-12-2018 08:00:02

Message de Team Cofidis du 05-12-2018Calendrier de l'avent : assistez à la soirée de présentation de l'équipe 🎁

Depuis quand êtes-vous fans de l'équipe et pourquoi ? Le commentaire avec le plus de likes remportera 2...
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
05-12-2018 07:59:32

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 05-12-2018« L’hiver » dans les Vosges!
J’essaie de garder le plus de fitness possible avant mes rdv médicaux. Je roule doucement, sans trop forcer (de toute façon ce n’est pas...
En voir plus

Edwin ÁvilaEdwin Ávila
05-12-2018 07:51:29

Message de Edwin Ávila du 05-12-2018Día 1 en el #trainingcamp aprendiendo y valorando todo lo que hace este bello equipo Israel Cycling Academy por nosotros caída día del año. #cycling #job #bike #clean #teammate #life...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
05-12-2018 07:38:00

Message de Team Novo Nordisk du 05-12-2018Meet our new Swiss rider, Oliver Behringer. 🇨🇭
Voir la vidéo

Tour de SuisseTour de Suisse
05-12-2018 06:59:13

Message de Tour de Suisse du 05-12-2018À gagner aujourd'hui dans le grand tds calendrier de l'avent :
Places pour le TdS Challenge 2019
https://www.app-helper.com/advent/?appid=25762&fb_mobile_redirect=1&pid=699855540096830&c=415e428e61
En voir plus

Umberto OrsiniUmberto Orsini
05-12-2018 06:58:03

Message de Umberto Orsini du 05-12-2018Team building 💨 #bardianicsf #greenteam #fullgas
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
05-12-2018 06:48:30

Message de Ondřej Cink du 05-12-2018🇨🇿Děkuji @michal_kollert za skvělou spolupráci🤝 🏋️‍♂️💪 Výkonost jde nahoru👌🔥.
🇬🇧Thanks to @michal_kollert for the great cooperation🤝🏋️‍♂️💪Performance goes up every day👌🔥
#cinkygoastotokyo #compressport #preparation #gym #traning #cycling #mtb #fullgasmtb #fullgasgym
@compressportczsk
@euforiefitness
En voir plus

Message de Alessandro De Marchi Good morning Friuli!

Le mattine, quelle belle!

------------------------------------------------------------------------------------------
Friuli Venezia Giulia Turismo Regione Friuli Venezia Giulia Igers Friuli Venezia Giulia Oliviero Colli #fvglive #fvg #friuliveneziagiulia #fvgturismo
#rossodibuja #sedilis #tarcento
Voir la vidéo

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
05-12-2018 03:41:02

Message de Amgen Tour of California du 05-12-2018We had a great time with Rally Health and Melvin Gordon learning about health and education with local youth from the community 😊 Each one of the kids went home...
Voir les 5 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
05-12-2018 02:02:20

Message de Santos Tour Down Under du 05-12-2018It's official... Spratty's back in 2019! 👏🏆
Click here ➡️ http://bit.ly/SprattsBack
En voir plus

Accès aux messages par jour

December 2018
01 02 03 04 05

November 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30