ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Esteban Chaves ECHEsteban Chaves ECH
06-12-2018 22:06:06

Message de Esteban Chaves ECH du 06-12-2018Aquí les explico mejor de qué se trata el Gran Fondo Esteban Chaves

Gracias a los que ya donaron y a los que aún no lo han hecho, pueden hacerlo...
Voir la vidéo

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
06-12-2018 21:50:37

Message de Audrey Cordon-Ragot du 06-12-2018Le Vélopressecollection nouveau est arrivé! : https://www.velopressecollection.fr/actualites/703-le-velopressecollection-nouveau-est-arrive.html

Excellente nouvelle! Le voici le nouveau site de @velopressecollection tout beau tout neuf prêt à vous apporter toutes les infos sur le vélo!

Si...
En voir plus

Jens VoigtJens Voigt
06-12-2018 21:40:11

Message de Jens Voigt du 06-12-2018Hi folks, my next @fitbit blog is online. blog.fitbit.com/exercise-with-… I clearly did train with my two daughters and we have different fitnesslevels. Believe it or not we all had...
En voir plus

Bert Van Lerberghe FanpageBert Van Lerberghe Fanpage
06-12-2018 21:36:53

Zondag zal ik deelnemen aan de strandrace in Bredene 🤘

Alberto ContadorAlberto Contador
06-12-2018 21:27:55

Message de Alberto Contador du 06-12-2018Ojalá pudiera compartir esta tarta con todos vosotr@s, mil gracias por hacer de este primer año alejado de las competiciones uno de los más felices de mi vida, enormemente agradecido...
En voir plus

Carlos Verona QuintanillaCarlos Verona Quintanilla
06-12-2018 21:25:01

Message de Carlos Verona Quintanilla du 06-12-2018Buenas noches de puente!

Por aquí os dejo el link de un bonito día de cicloturismo que tuve la suerte de vivir con mi amigo Dani Juncadella y Scott España...
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
06-12-2018 21:14:23

Message de Lex Albrecht du 06-12-2018IRIS.ca asked me what being an athlete over the holidays means. Great question! Here's how I make training and celebrating fit: http://www.lexalbrecht.com/en/publication/blog/being_an_athlete_over_the_holidays.html
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 06-12-2018Congratulations to Bob Jungels on being named Luxembourg's Sportsman of the Year!‬
‪Photo: GettySport‬
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
06-12-2018 20:57:26

Message de Trek-Segafredo du 06-12-2018It was a horrible day in mid-October. Trek-Segafredo sport director Steven de Jongh went missing after going for his usual bike ride around Girona, Spain, and his wife put out...
Voir la vidéo

Matteo Montaguti for FunMatteo Montaguti for Fun
06-12-2018 20:42:48

Message de Matteo Montaguti for Fun du 06-12-2018Una stagione finisce, piena di bei ricordi......#ag2rlamondialeprocyclingteam @ag2rlamondiale_procyclingteam @ekoicycling @rosti.it #rostistyle @bolle_eyewear
En voir plus

Matteo Montaguti for FunMatteo Montaguti for Fun
06-12-2018 20:40:18

Message de Matteo Montaguti for Fun du 06-12-2018Un amico, un collega, una bella persona, un Romagnolo💪🏻👍🏻🍷🚴🏻‍♂️! #romagnamia #vaimatteofansclub #ciclismo #vecchitempi #amicizia
En voir plus

Matteo Montaguti for FunMatteo Montaguti for Fun
06-12-2018 20:37:34

Message de Matteo Montaguti for Fun du 06-12-2018Grazie ragazzi💪🏻👍🏻🚴🏻‍♂️Super professionisti di #romagna 💪🏻🍷🚴🏻‍♂️👍🏻 #vaimatteofansclub #ciclismo #festa
En voir plus

Matteo Montaguti for FunMatteo Montaguti for Fun
06-12-2018 20:34:36

Message de Matteo Montaguti for Fun du 06-12-2018@digillon 🔝🚴🏻‍♂️💪🏻👍🏻#vaimatteo #funclub #ciclismo #rostistyle
En voir plus

Diego Rosa fans clubDiego Rosa fans club
06-12-2018 20:26:57

Message de Diego Rosa fans club du 06-12-2018campioni.cn : Termine per le iscrizioni venerdì 21 dicembre
En voir plus

Mikael CherelMikael Cherel
06-12-2018 20:22:16

Message de Mikael Cherel du 06-12-2018Licence validée ✔
🔜 En route pour ma 13eme saison professionnelle avec @ag2rlamondiale_procyclingteam !
Merci au CRBMS Nice pour votre accueil.

#Cycling #cyclisme #pushyourlimits
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 06-12-2018‪#ThrowbackThursday‬
‪To a sunny May afternoon, in a small and charming Italian town, where Bob Jungels captured his first ever maglia rosa.‬
En voir plus

Mattia PozzoMattia Pozzo
06-12-2018 19:37:36

Message de Mattia Pozzo du 06-12-2018Non è the, è vin brûlé 🍷 che si sappia !!
Giornate autunnali 😍
#fiandrenorain #sportful #fiandre
En voir plus

Antoine DuchesneAntoine Duchesne
06-12-2018 19:01:16

Message de Antoine Duchesne du 06-12-2018Toujours dur de quitter le Québec, mais quand c’est pour retrouver ces routes-là et ce beau temps, c’est pas mal plus facile 👌🏾.... Et Hugo aussi 😝#backtowork #downtownstrest #oakleybike https://ift.tt/2rx2R81
En voir plus

Sep VanmarckeSep Vanmarcke
06-12-2018 18:57:45

Message de Sep Vanmarcke du 06-12-2018Cobbled classics! 🤤😈 #tbt #rondevanvlaanderen #paterberg 📸gettysport
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
06-12-2018 18:57:24

Message de Trek-Segafredo du 06-12-2018Throwback to one year ago at our December camp in Sicily.
Well, we are getting ready to head back there next week for our annual December training camp as we...
En voir plus

Roman KreuzigerRoman Kreuziger
06-12-2018 18:56:00

Message de Roman Kreuziger du 06-12-2018Ahoj z cest a z Canary Islands 🏝🚵🏻‍♂️, tvrdá práce s Team Dimension Data for Qhubeka 💪🏻, ale taky zasloužená odměna v #SantaLucia, kde mají strašné kafe, ale...
Voir les 3 photos

Petr VakocPetr Vakoc
06-12-2018 18:46:57

Message de Petr Vakoc du 06-12-2018Minulý týden už byl hlavně o kole. Do Andorry za mnou dorazil Julian Alaphilippe, tak jsme do toho pořádně šlápli. Společnost nám dělali Iván Garcia Cortina Jan Hirt a Aleix...
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 06-12-2018Can you name the six Quick-Step Floors riders in this picture?
Photo: Sigfrid Eggers
En voir plus

Davide RebellinDavide Rebellin
06-12-2018 18:36:19

Message de Davide Rebellin du 06-12-2018REBELCAMP GRAN CANARIA
DAY 4
Giornata di meritato relax 🌴🌞🍹
Voir les 4 photos

Hubert DupontHubert Dupont
06-12-2018 18:31:12

Message de Hubert Dupont du 06-12-2018twitter.com : “🚙 @AG2RLMCyclisme x @jeanlainauto @WeLoveCyclingFR 🚙 Nous sommes heureux d'accueilir JEAN LAIN ŠKODA comme fournisseur officiel des Terre-et-Ciel pour la saison 2019. #ALLEZALM - #justdrive! - #ŠKODAWeLoveCyclingFr”
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
06-12-2018 18:25:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 06-12-2018Per la serie "Tutto iniziò così". È il 2004, é il 3° anno che l' Australiano Sutherland corre in Europa. Il team che lo ha lanciato è la famosa...
Voir les 4 photos

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
06-12-2018 18:21:55

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 06-12-2018Stunning look behind the scenes in the Canyon.factory the day before the official team presentation. An assembly and logistics center of huge dimensions and possibilities. Unique in the market. If...
Voir les 18 photos

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
06-12-2018 18:21:06

Message de Amgen Tour of California du 06-12-2018Experience the 2019 Amgen Tour of California as a VIP. Pre-sale is live NOW.

Purchase your VIP passes here👉🏼 www.axs.com/amgen2019

Enter code AMGENTOC to take advantage of the pre-sale 🚲...
En voir plus

Daniel TurekDaniel Turek
06-12-2018 18:00:52

Message de Daniel Turek du 06-12-2018Daniel Turek zůstává v Israel Cycling Academy : Rozhovor o tom, co bylo a co bude 🤟
Interview about past and future 🤟

https://www.eurosport.cz/cyklistika/daniel-turek-zustava-v-israel-cycling-academy_sto7039347/story.shtml
En voir plus

Davide CimolaiDavide Cimolai
06-12-2018 17:59:34

Message de Davide Cimolai du 06-12-2018Non si è mai troppo vecchi per fissare un nuovo obbiettivo o per sognare un nuovo sogno.
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 06-12-2018‪Thank you, Vermarc-Sport, for working hard ahead of our first winter training camp and putting a good word for us to Saint Nicholas 😃‬
Voir les 3 photos

Fabio JakobsenFabio Jakobsen
06-12-2018 17:16:47

Message de Fabio Jakobsen du 06-12-2018Test day at @bakalaacademy in Leuven. 🥵💦
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
06-12-2018 17:14:13

Message de Rally UHC Cycling du 06-12-2018INMOTION | 2017 Photo Annual : Spend your #throwbackthursday reliving the 2017 season through our epic, 200+ photo annual! With never before seen photos, INMOTION sets the scene for a...
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
06-12-2018 16:37:23

Message de Taylor Eisenhart 🦋 neck gators 🐊 on sale now in the bio! Designed these special edition neck gators for @amgentoc to give to the fans. With so many requests, we are...
En voir plus

Damien GaudinDamien Gaudin
06-12-2018 16:22:53

Message de Damien Gaudin du 06-12-2018La préparation hivernale continue avec aujourd’hui un entraînement un peu « spécial » et une bonne douche dans un endroit mythique.

À votre avis où était Damien (avec quelques coureurs du...
En voir plus

Ted KingTed King
06-12-2018 16:11:53

Message de Ted King du 06-12-2018The Rift is in late July in Iceland and I’m pumped for my first trip to “the island”. 🌴

https://www.therift.bike/
En voir plus

Umberto OrsiniUmberto Orsini
06-12-2018 16:06:37

Message de Umberto Orsini du 06-12-2018My 24th birthday is different .. up and down on the Monte Serra climb! Thank you very much for the wishes ♥️ #training #wetafternoon #birthday #24 #bardianicsf
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 06-12-2018Reciving the #KristallenFiets out of the hands of Brad Wiggins ... do I need to say more? Speechless!

Contratz to Nicky Degrendele , @remco.ev and sweatdrop Tim Declercq 😅! Jef...
En voir plus

Message de Vuelta Ciclista Murcia INTERNACIONAL du 06-12-2018😏 ¿GANAS DE CICLISMO YA?

👉 Se acerca la Vuelta a Murcia 2019...

📅 El próximo martes, primeras noticias oficiales sobre nuestra próxima edición y, por cierto, muuuuy buenas e interesantes

💭 ¿Qué...
En voir plus

Michael Woods Pro CyclistMichael Woods Pro Cyclist
06-12-2018 15:26:34

Message de Michael Woods Pro Cyclist du 06-12-2018Glory days
.
.
.
.
.
.
#theolderyougetthefasteryouwere #junior #tbt #throwbackthursday #mile #miler #running #oncearunner #canada #windsor #ontario #sub4 #track
En voir plus

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
06-12-2018 15:21:17

Message de Tour de Yorkshire du 06-12-2018We'll be broadcasting our 2019 Tour de Yorkshire route launch on Facebook Live through our official race FB page tomorrow from 10:30am so don't forget to tune in! www.facebook.com/letouryorkshire #TDY...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
06-12-2018 15:13:23

Message de Tour de Pologne du 06-12-2018🎅🏻🎁 Mikołajki, czyli czas drobnych prezentów. Od nas krótkie wspomnienie wyjątkowej edycji Tour de Pologne. Dla wszystkich, którym w sierpniu 2018 roku mocniej biły serca. Dziękujemy, że jesteście z nami!...
Voir la vidéo

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 06-12-2018🇦🇺 - Lauren Kitchen est sélectionnée en équipe d’Australie pour le Santos Tour Down Under du 10 au 13 janvier 2019.

+ d’infos : http://cycling.org.au/News/All-News/uni-sa-womens-team-for-2019-santos-tour-down-under?fbclid=IwAR0NYE5Wmk2u01Lzi1bh245x6mdzUh0cODCqY4G4bvNiAfuQpsESu5dMrt0

📸 : Kirsty Baxter Photography
#RideAndShine
En voir plus

Message de Steve Morabito & son Club Des Amis du 06-12-2018Il y a toujours des endroits à découvrir, même chez sois ! Quelle belle journée avec @sebastien_reichenbach
En voir plus

Lizzie DeignanLizzie Deignan
06-12-2018 14:55:01

Message de Lizzie Deignan du 06-12-2018Delighted to be announced as a Leeds Cares ambassador this morning alongside their exciting announcement that they are the Official Fundraising Partner of the 2019 UCI Road World Championships in...
Voir la vidéo

Amund Grøndahl JansenAmund Grøndahl Jansen
06-12-2018 14:52:03

Message de Amund Grøndahl Jansen du 06-12-2018Forberedelsene til insta-sesongen 2019 er godt i gang.
Voir la vidéo

Loïc ChetoutLoïc Chetout
06-12-2018 14:39:11

Message de Loïc Chetout du 06-12-2018Grâce à mon partenaire Alibabike.com je vous offre un casque à conduction osseuse @afterskokz_france Pour Noël !

L’idéal pour écouter votre musique en toute sécurité sur les routes.

Pour participer il...
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 06-12-2018Wiggins: "Ik hoop dat Campenaerts mijn record breekt" : Wie durft Sir Bradley Wiggins tegenspreken?
https://sporza.be/nl/2018/12/06/wiggins-over-campenaerts/#&gid=1&pid=1
En voir plus

Tony MartinTony Martin
06-12-2018 14:27:26

Message de Tony Martin du 06-12-2018Der TeamSpirit Kalender 2019 ist druckfrisch eingetroffen.

Die Faszination des Radsports. - Der Kalender „TeamSpirit 2019“ zeigt beeindruckende Momente mit Marcel Kittel, Tony Martin, Maximilian Schachmann, Lisa Klein und Franz Schiewer...
Voir les 5 photos

Vitor GamitoVitor Gamito
06-12-2018 14:13:56

Message de Vitor Gamito du 06-12-2018Na Lisbon Bike para....
Voir la vidéo

Cesare BenedettiCesare Benedetti
06-12-2018 13:56:02

Message de Cesare Benedetti du 06-12-2018#throwbackthursday to when we were young, wild and free...and helmet was not fashion. Now I always wear a helmet!
En voir plus

Edwin ÁvilaEdwin Ávila
06-12-2018 13:55:26

Message de Edwin Ávila du 06-12-2018Dia #3 del training camp por acá en el invierno de europa jajaja q bien lo he educado a @sondrehe93 🤪🤪
Voir la vidéo

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
06-12-2018 13:04:19

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 06-12-2018Congratulations to Victor Campenaerts - Official on winning the Crystal Bike award yesterday evening!

He received the trophy from Sir Bradley Wiggins.
Voir les 6 photos

Tiago MachadoTiago Machado
06-12-2018 12:37:34

Message de Tiago Machado du 06-12-2018Após dia de folga gozado ontem os 81km de hoje souberam a pouco 😢🦁
En voir plus

Marco Canola fans clubMarco Canola fans club
06-12-2018 12:13:01

Message de Marco Canola fans club du 06-12-2018Si ringrazia pasticceria Bertuzzo ed il pasticcere Michele
En voir plus

Yousif MirzaYousif Mirza
06-12-2018 12:08:19

Message de Yousif Mirza du 06-12-2018Need for Speed- Yousif Mirza. : 👇🏻👇🏻👇🏻
#yousifmirza
#needforspeed
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
06-12-2018 12:07:12

Message de Mitchelton-SCOTT du 06-12-2018We take a look back at our victories throughout March over in Europe where the Yates brother made their mark and D'hoore claimed her first win in Mitchelton-SCOTT colours.

🌟 Mar...
En voir plus

Arthur VichotArthur Vichot
06-12-2018 12:03:42

Message de Arthur Vichot du 06-12-2018Cyclisme : les très hautes ambitions du jeune trentenaire Arthur Vichot avec sa nouvelle équipe Vital Concept : A retrouver l'interview d'Arthur sur France Bleu Besançon
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
06-12-2018 11:55:03

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 06-12-2018Auguri Umberto Orsini 🎉 🥂 #HappyBirthday #24
En voir plus

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
06-12-2018 11:45:44

Message de Fans de Marvin Tasset du 06-12-2018Merci et bienvenue à vous toutes et tous,
nouveaux Membres 😃👍

📷 Crédit photo Nicolas Gachet - DirectVelo
En voir plus

David MenutDavid Menut
06-12-2018 11:40:00

Message de David Menut du 06-12-2018Après quelques temps sans nouvelles voici mes derniers résultats :

-🥇 au cyclo-cross de Saint Basile (87)

- 31ème à la manche de Coupe du Monde de Cyclo-cross en Belgique à Coxyde.

-🥈aux...
Voir les 3 photos

Route Adélie de VitréRoute Adélie de Vitré
06-12-2018 11:38:48

Message de Route Adélie de Vitré du 06-12-2018Bienvenue à GROUPAMA LOIRE BRETAGNE sur la Route Adélie de Vitré. Ce matin, 6 Décembre 2018 un contrat de partenariat a été signé entre GROUPAMA LOIRE BRETAGNE et notre organisation...
Voir les 2 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
06-12-2018 11:30:01

Message de UAE Team Emirates Supporters du 06-12-2018L ' animazione della vittoria al Tour 🇫🇷 di Dan Martin. 💪💪💪💪#uaetilovvo
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
06-12-2018 11:28:15

Message de Santos Tour Down Under du 06-12-2018Wishing our 2018 Santos Tour Down Under winner Daryl Impey a very happy birthday! 🎉
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
06-12-2018 11:20:07

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 06-12-2018Our Italian puncher Andrea Pasqualon is very motivated for the 2019 season 🚴⛰️🔥

Notre puncheur italien Andrea Pasqualon est très motivée pour la saison 2019 🚴⛰️🔥
Voir la vidéo

Rund um KölnRund um Köln
06-12-2018 11:20:01

Message de Rund um Köln du 06-12-2018Wow. Schon eine Million Mitglieder allein in Deutschland – und zwei Milliarden Aktivitäten. Glückwunsch Strava. Und Du? Trainierst Du mit oder ohne STRAVA für den ŠKODA Velodom? strava.com/clubs/rundumkoeln
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 06-12-2018He spent three years in the team, overcame several injuries, fought hard, continued to believe in himself, played an important role in winning the gold medals at the World TTT...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
06-12-2018 11:10:00

Message de UAE Team Emirates du 06-12-2018What was your favourite UAE Team Emirates moment of the season?

#16 #FabioAru 🇮🇹 went on the attack during Stage 14 #LaVuelta18 👊.

#UAETeamEmirates #WeAreUAETeamEmirates

📸: Bettini
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
06-12-2018 11:06:43

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 06-12-2018APRA SI CONFERMA PARTNER DEGLI #ORANGEBLUE. IL 2019 QUINTA STAGIONE A LIVELLO PROFESSIONAL INSIEME. : 🇮🇹 Apra Informatica sarà partner degli #OrangeBlue anche nel 2019.
🚴🏻‍♂️ Pronti a pedalare la nostra...
En voir plus

Bryan CoquardBryan Coquard
06-12-2018 11:06:35

Message de Bryan Coquard du 06-12-2018Direction le Portugal ! 🇵🇹
Je participe au Grand Prix d'Anadia dès demain et jusqu'à dimanche, pour continuer la prépa piste de l'hiver et avec l'objectif des Championnats du monde de...
En voir plus

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
06-12-2018 10:56:49

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 06-12-2018[Rencontre]
Nicolas Nahuel et Juan Pablo Caroli, représentants de Biciventura et ambassadeurs itinérants culturel de la Cifal en Argentine, nous ont rendu visite et nous ont raconté leur histoire.
Ils ont...
Voir les 5 photos

Jens KeukeleireJens Keukeleire
06-12-2018 10:50:16

Message de Jens Keukeleire du 06-12-2018Always a good time at #kristallenfiets with the lovely @sheenamaesen by my side. Thanks @hlnsport @hln_be for a nice evening.
En voir plus

Davide RebellinDavide Rebellin
06-12-2018 10:39:32

Message de Davide Rebellin du 06-12-2018REBELCAMP GRAN CANARIA DAY 4

Giornata di semirecupero per tutti i partecipanti del camp con visita al mercato di Sant Agustino, gustando un buon succo di canna da zucchero 😊...
Voir la vidéo

Message de Team Total Direct Energie - L'actu du 06-12-2018Joyeux anniversaire à Lilian Calmejane 🎉🎂 !

Le leader du Team Direct Énergie fête aujourd'hui ses 26 ans.

Photo : Laura Sports Photographies
En voir plus

Milano SanremoMilano Sanremo
06-12-2018 10:30:00

Message de Milano Sanremo du 06-12-2018Mare, mare, mare… 🌊🌊🌊
En voir plus

Message de Danilo Napolitano - Pagina Ufficiale - du 06-12-2018Danilo Napolitano - Pagina Ufficiale - @robbiemcewen @alepeta74 Paolo Bettini @thorhushovd 😜❤️🚴🏻‍♂️
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
06-12-2018 09:42:01

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 06-12-2018Exclusief bij onze teampresentatie aanwezig zijn?🤩
We geven 8x2 kaarten weg!🥳

Tag hieronder met wie jij naar de presentatie wilt👇 en meld je aan👉 po.st/teampresentatiefb
Voir la vidéo

Boucles de la MayenneBoucles de la Mayenne
06-12-2018 09:39:35

Message de Boucles de la Mayenne du 06-12-2018Le jaune est très tendance en ce moment. C'est en tout cas la couleur principale que nous avons choisie pour illustrer notre affiche 2019 ! Rapport au maillot jaune et...
En voir plus

Message de Danilo Napolitano - Pagina Ufficiale - du 06-12-2018@napolitano_danilo @robbiemcewen @alepeta74 @paolo_bettini @thorhushovd 😳❤️🚴🏻‍♂️
En voir plus

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 06-12-2018Qui succédera à Yoann Paillot (St Michel - Auber 93) et inscrira son au palmarès de la Classique Le Poinçonnet - Limoges Métropole le samedi 16 mars prochain ? Réponse...
En voir plus

Mondanità....top event... Pirelli calendar 2019....

Team SunwebTeam Sunweb
06-12-2018 09:21:11

Message de Team Sunweb du 06-12-2018#ThrowbackThursday to THAT photo gallery from #StradeBianche 😱😍

📸 teamsunweb.com/inside-out-sb
Voir les 4 photos

Matteo TrentinMatteo Trentin
06-12-2018 09:19:31

Message de Matteo Trentin du 06-12-2018About last night! Such a beautiful experience to be at the presentation of the iconic @pirelli calendar! Art, photography and beauty were combined as never before!
#pirellicalendar #pirelli #theCal #wow...
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
06-12-2018 09:16:24

Message de Team Total Direct Energie du 06-12-2018#calmejane Notre coureur Lilian Calmejane fête aujourd'hui ses 26 ans ! Joyeux Anniversaire champion ! 🍾
➡️Déjà concentré sur ses objectifs le petit Lilian Calmejane😋#AllezDirectEnergie
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
06-12-2018 09:00:02

Message de Giro d'Italia du 06-12-2018Happy birthday to Alberto Contador!

#Giro
En voir plus

Toms SkujiņšToms Skujiņš
06-12-2018 08:53:28

Message de Toms Skujiņš du 06-12-2018Back on the Madone for a week now. Feels so gooood
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
06-12-2018 08:46:43

Message de Team Sunweb du 06-12-2018Take on the Hammer Series Limburg challenge with Kinomap & win some exclusive Elite prizes or a team jersey! It’s easier than ever to play, just complete one activity on...
En voir plus

Matteo PelucchiMatteo Pelucchi
06-12-2018 08:26:00

Message de Matteo Pelucchi du 06-12-2018Morning routine #coffee #coffeetime @salvavitaespresso @rocketespresso 📸 @geridibra
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
06-12-2018 08:24:00

Message de Movistar Team du 06-12-2018🦅🙏 It's already 1️⃣5️⃣ years since this indomitous genius passed away. A reference for many cycling fans. We'll always remember you, dear friend. RIP, Chava jimenez.
Voir les 4 photos

Rachel NeylanRachel Neylan
06-12-2018 08:23:06

Message de Rachel Neylan du 06-12-2018Best breakfast ever.... 💙 @ Sydney, Australia
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
06-12-2018 07:37:00

Message de Team Novo Nordisk du 06-12-2018Meet our new Hungarian rider, Peter Kusztor. 🇭🇺
Voir la vidéo

CCC Development TeamCCC Development Team
06-12-2018 07:34:40

Message de CCC Development Team du 06-12-2018Zbliża się końcówka roku, więc chcielibyśmy ogromnie podziękować tym zawodnikom, którzy od 1 stycznia reprezentować będą już inne niż pomarańczowe barwy.

Marko Kump toczył zacięte potęgi z najlepszymi sprinterami świata i...
Voir la vidéo

Jesus HernandezJesus Hernandez
06-12-2018 07:13:55

Message de Jesus Hernandez du 06-12-2018FELIZ CUMPLEAÑOS @acontadoroficial !!!🎉🎉🎉
Por muchísimos más años así,disfrutando de la vida y de todo lo que te rodea!(y dándonos mañanas mártires en bici!😭)
Feliz día hermano!!☺️☺️☺️☺️
#viejuno
#enjoythelive
#cyclingstylelive
#♾+3
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
06-12-2018 07:01:39

Message de Mitchelton-SCOTT du 06-12-2018‪Join us in wishing South African champion Daryl Impey a very happy 34th birthday!‬

‪Have a great day Daryl 🥳🥳🥳‬
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
06-12-2018 06:00:02

Message de Eschborn-Frankfurt du 06-12-2018🔴⚫#Nikolaus-Gewinnspiel

❓Wie oft hat unser Seriensieger Alexander Kristoff schon den #Radklassiker Eschborn-Frankfurt gewonnen❓

Wenn ihr die Lösung kennt, seid ihr nächstes Jahr hautnah dabei – denn unter allen richtigen Antworten verlosen wir...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
06-12-2018 04:56:18

Message de Santos Tour Down Under du 06-12-2018🚴‍♀️ TEAM ANNOUNCEMENT 🚴‍♀️

UniSA-Australia has confirmed its line-up for the Santos Women's Tour Down Under.

More ➡️ http://bit.ly/UniSAW19
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
06-12-2018 02:25:22

Message de Amgen Tour of California du 06-12-2018The race will conclude in Pasadena for an overall race finish 🏁🚴🏼‍♀️🚴🏼‍♂️ From the Rose Bowl to the iconic City Hall, Pasadena will make a picturesque finish for the 2019...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
06-12-2018 02:00:58

Message de Amgen Tour of California du 06-12-2018There may be a ton of roller coasters, but you can also get some thrills in Santa Clarita by attending the Stage 7 Start of the Amgen Tour of California!...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
06-12-2018 01:28:04

Message de Amgen Tour of California du 06-12-2018Saying that this climb is tough is definitely an understatement. Mt Baldy is our Stage 6 Finish for the 2019 #AmgenTOC and we are looking forward to an exhilarating ride...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
06-12-2018 00:57:28

Message de Amgen Tour of California du 06-12-2018Our race heads inland with Ontario as our Stage 6 Start of the 2019 race. We’re looking forward to kicking off and exciting stage filled with tough climbs🚵🏼‍♂️💪🏼

More info 👉🏼...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
06-12-2018 00:16:19

Message de Amgen Tour of California du 06-12-2018We loved having Ventura as a stage start during our 2018 race and for 2019, Ventura is coming back as the Stage 5 finish ☀️🚲 More sun and surf?...
En voir plus

Accès aux messages par jour

December 2018
01 02 03 04 05 06

November 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30