ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
08-12-2018 23:48:40

Message de Sonny Colbrelli du 08-12-2018Bellissima serata ieri per la festa del mio fans club. È veramente un onore per me avere dei supporters così fantastici!

Grazie mille a tutte le persone che hanno partecipato...
En voir plus

Brent BookwalterBrent Bookwalter
08-12-2018 22:54:38

Message de Brent Bookwalter du 08-12-2018Bookwalter brings experience, depth to Mitchelton-Scott’s GC push – VeloNews.com : It was a while ago that I had this conversation with Andy Hood VeloNews but nice timing to read...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
08-12-2018 22:33:02

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 08-12-2018#aneveningwithTKA the best moments captured by Kathrin Schafbauer Photography...

Check out the full gallery on our website => https://bit.ly/2QkfAcF

#TeamKatushaAlpecin #raceasafamily
KATUSHA Sports Alpecin Cycling Canyon
Voir les 18 photos

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
08-12-2018 22:24:04

Message de Taylor 😍 #Iloveyou
En voir plus

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
08-12-2018 22:10:41

Message de Fan Club Ben Gastauer du 08-12-2018La famille de Ben Gastauer s’est agrandie avec la naissance de Sydney : Siena, Aude et Ben ont la grande joie de vous annoncer la naissance du petit Sydney, né...
En voir plus

Lance ArmstrongLance Armstrong
08-12-2018 22:10:12

Message de Lance Armstrong du 08-12-2018WEDU Newsletter : Our weekly newsletter is out. Check it out and be sure to sign up for it via email at wedu.team

http://bit.ly/WEDUNEWS2
En voir plus

Nairo QuintanaNairo Quintana
08-12-2018 22:00:00

Message de Nairo Quintana du 08-12-2018Los boyacenses seguimos adelante sin importar las dificultades, siempre con la vista en la meta y con el propósito de trabajar de sol a sol por un mejor futuro para...
En voir plus

Matteo FabbroMatteo Fabbro
08-12-2018 21:31:42

Message de Matteo Fabbro du 08-12-2018Now everything is ready for the next season! 💪
@katushacycling @katushasports @alpecincycling @oakleybike #OneObsession #raceasafamily #katusha #alpecin #cycling #canyon #oakley #zipp #sram #stage#cyclinglife #bicicletta #cyclist #cyclingshots 📷 @kathrinschafbauer
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 08-12-2018Jump around!
Photo: Sigfrid Eggers
Voir les 4 photos

Mattia CattaneoMattia Cattaneo
08-12-2018 20:32:36

Message de Mattia Cattaneo du 08-12-2018Christmas Mode 🎅🏻🎄🎁
...tra poco si parte!
#christmas #dicembre #bergamo #casa #feste #sempreinbici🚲 #luci #lovemycity #ritiro
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
08-12-2018 20:02:05

Message de Vitor Gamito du 08-12-2018Resumo de uma manhã a curtir na serra encantada 🚵🏻‍♂️🤟
Voir la vidéo

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
08-12-2018 19:42:39

Message de Audrey Cordon-Ragot du 08-12-2018Reprise en douceur au Cyclo cross de Cruguel - Audrey CORDON-RAGOT : https://audreycordon-ragot.com/reprise-en-douceur-au-cyclo-cross-de-cruguel/
Reprise en douceur ...au cyclocross de Cruguel aujourd'hui ...
Merci a Capture-Evènements Photographe Bruno Perrel, Sports, Mariage, Evénements. pour...
En voir plus

Ermenault CorentinErmenault Corentin
08-12-2018 19:14:34

Message de Ermenault Corentin du 08-12-2018Mes amis, faites un belle action. À ma manière je veux aider ces personnes. Aidez moi à les mettre dans de meilleures conditions et peut être sauver des vies ......
En voir plus

Hugo HouleHugo Houle
08-12-2018 19:09:09

Message de Hugo Houle du 08-12-2018C’est partie pour le premier camps d’entraînement de la saison 2019! Les jambes blanches du Québec ont apprécié de voir Le Soleil ☀️! #hhpower #astanaproteam #argon18
En voir plus

Bruno Armirail AthlèteBruno Armirail Athlète
08-12-2018 19:04:12

Message de Bruno Armirail Athlète du 08-12-2018C’est Noël avant l’heure avec SPORT 2000 - Mondovélo Pouzac 😍😍
#sport2000pouzac #sponsoring #salomon #salomonshoes #speedcross4 #levis #levisjeans #guess #underarmour
En voir plus

Davide RebellinDavide Rebellin
08-12-2018 18:46:30

Message de Davide Rebellin du 08-12-2018REBELCAMP GRAN CANARIA DAY 6

Oggi lunga e piacevole ascesa al punto più alto dell'isola, il Pico de las Nieves a quota 1900m. Panorama spettacolare!!! 😃
Salendo la montagna una...
Voir les 12 photos

Matej MohoričMatej Mohorič
08-12-2018 18:45:18

Message de Matej Mohorič du 08-12-2018We did the annual medical test at the IRR Rehabilitations Institute of Turin today with Team Bahrain Merida. My legs and lungs work properly, so everything is in order for...
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
08-12-2018 18:36:46

Message de Marcus Burghardt du 08-12-2018Thank you @ma13mallorca for the outstanding hospitality with coffee, sandwich local almond cake🤗🤗🤗 #mallorca #majorca #sineu #inca #palma #coffee #cafe #coffeestop #borahansgrohe #moasta #ma13 #cycling #sport #specialized #tarmac #venge photo...
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
08-12-2018 18:23:56

Message de Peter Sagan du 08-12-2018California, are you ready for an all-terrain adventure with me? Registration for Sagan Fondo in Truckee, California opens on 13 December. Register early for the best rates and big savings...
Voir la vidéo

Davide MartinelliDavide Martinelli
08-12-2018 17:55:37

Message de Davide Martinelli du 08-12-2018Look at my bike 🚲! This is #cyclocross 😱🙈💥
En voir plus

Daniel OssDaniel Oss
08-12-2018 17:34:35

Message de Daniel Oss du 08-12-2018Training day in #Mallorca with BORA-hansgrohe 💪❤️

#DO #DanielOss #BORAhansgrohe #cycling #iamspecialized #sportful #passion #bikelife #training #gopro #goproit
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
08-12-2018 17:05:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 08-12-2018Si parte per il training camp in Spagna 🇪🇸. Grazie alle super sacche portabici del nostro sponsor Scicon, le nostre Colnago vengono trasportate in comodità e estrema sicurezza. Www.sciconbags.com...
Voir les 4 photos

Message de Team Delko Marseille Provence du 08-12-2018Revue de presse, Mairie de Pierrevert : Belle rencontre entre Julien El Fares et des écoliers de classe de CM2! Le Manosquin a répondu à leurs questions le temps d'un...
En voir plus

Simon GerransSimon Gerrans
08-12-2018 17:03:52

Message de Simon Gerrans du 08-12-2018Exploring #richmondpark on the dirt today. @ Richmond Park
En voir plus

Greta RichioudGreta Richioud
08-12-2018 17:03:10

Félicitations à Sulivan Dardillac qui remporte le jeu concours Facebook 🌟
Je t’invite à me contacter par message pour recevoir tes cadeaux 🎁🎁

Un grand bravo à tous les participants qui ont...

Jesus HernandezJesus Hernandez
08-12-2018 16:53:44

Message de Jesus Hernandez du 08-12-2018#Repost @acontadoroficial with @get_repost
・・・
Cycling & friends 😊🚴‍♂️🌞🔝
♾+3
En voir plus

Marcel KittelMarcel Kittel
08-12-2018 16:30:57

Message de Marcel Kittel du 08-12-2018Yesterday we presented our team for 2019 Canyon HQ in Koblenz.

I feel I'm on track for what's going to come and I'm looking forward to it. My approach: calm...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
08-12-2018 16:30:01

Message de La Vuelta du 08-12-2018🇪🇸 Uno de los momentos más intensos de #LaVuelta18 fue la subida a Lagos de Covadonga.
➡️ ¿Qué otros momentos de tensión recuerdas?

🇬🇧 One of the most intense moments of #LaVuelta18...
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
08-12-2018 16:17:46

Message de Team Bahrain Merida du 08-12-2018👨‍⚕️MEDICAL TESTING 📈
#BAHRAINMERIDA🇧🇭️ athletes spent a day at our official Clinic, the IRR Rehabilitations Institute of Turin, to undertake medical test ahead of the 2019 season.
🎙After that Vincenzo Nibali Domenico...
Voir les 6 photos

Matteo Montaguti for FunMatteo Montaguti for Fun
08-12-2018 16:15:09

Message de Matteo Montaguti for Fun du 08-12-2018Good surprise🔝🚴🏻‍♂️💪🏻, a top rider requirs the best product...by @renova_bike
En voir plus

Ilnur ZakarinIlnur Zakarin
08-12-2018 16:09:07

Message de Ilnur Zakarin du 08-12-2018Just few minutes before the presentation of the roster and the kit of 2019. How do you like it? ☺️

За пару минут до начала презентации команды и формы на сезон...
En voir plus

Nairo QuintanaNairo Quintana
08-12-2018 16:00:01

Message de Nairo Quintana du 08-12-2018Desde Puerto Boyacá hasta Cubará y desde el Valle de Tenza hasta el Lago de Tota, en Boyacá siempre encontrarás majestuosos lugares donde podrás vivir los mejores momentos en familia....
En voir plus

Nacer BouhanniNacer Bouhanni
08-12-2018 15:54:20

Message de Nacer Bouhanni du 08-12-2018Salut à tous !

Comme l’an dernier , pour Noël je lance un petit jeu concours afin de vous faire gagner un maillot Team Cofidis avec mes liserer 🇫🇷 ainsi...
En voir plus

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
08-12-2018 15:36:31

Message de Philippe Gilbert du 08-12-2018Day out with friends and staff of The Bike Shop 🤗
Voir les 4 photos

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
08-12-2018 15:28:59

Message de BORA-hansgrohe du 08-12-2018Thanks Lanserhof for the great hospitality.
All medical and performance tests are done - off to Mallorca for our first training camp 🏋🏼‍♂️🚴🏼‍♂️
——
Danke #Lanserhof für die tolle Gastfreundschaft. Lesitungstest sind...
Voir les 5 photos

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
08-12-2018 15:16:56

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 08-12-2018Soudal zoekt volk!

Kijk naar: https://www.youtube.com/watch?v=TDPtirhr6BE

Kijk op: www.blijfplakken.be
Voir la vidéo

José MendesJosé Mendes
08-12-2018 15:12:21

Message de José Mendes du 08-12-2018Mais um excelente treino concluido 👊
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 08-12-2018Bon anniversaire Ignatas ! 🎂
Voir la vidéo

Tiago MachadoTiago Machado
08-12-2018 14:56:28

Message de Tiago Machado du 08-12-2018Fui até ao "meu" Gerês matar saudades das paisagens... e digo vos que no Outono ainda tem muito mais encanto 🦁
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
08-12-2018 14:38:24

Message de Team Sunweb du 08-12-2018‪“I tried to stretch again but I couldn’t close the gap so I just focused on 2nd.” - Lucinda Brand wraps up today at #BricoCross Essen. ‬

‪📝 teamsunweb.com/essen‬
En voir plus

Esteban Chaves ECHEsteban Chaves ECH
08-12-2018 14:06:59

Message de Esteban Chaves ECH du 08-12-2018Es muy fácil participar de mi GRAN FONDO #gfestebanchaves!

🐮👉🏽 https://vaki.co/vaki/granfondoestebanchaves

Ayúdanos a seguir #multiplicandosonrisas
Voir la vidéo

Chantal BlaakChantal Blaak
08-12-2018 13:30:08

Message de Chantal Blaak du 08-12-2018Fun day on the bike 😍 #mtb #boelsdolmans #teamcamp
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
08-12-2018 13:29:51

Message de Vitor Gamito du 08-12-2018Enduro eRide : Mais uma manhã daquelas em que terminamos com um sorriso de orelha a orelha 😄
Desta vez a explorar os trilhos de Sintra com a nova Scott...
En voir plus

Marco MarcatoMarco Marcato
08-12-2018 13:13:23

Message de Marco Marcato du 08-12-2018Enjoy a beautiful mtb ride in #collieuganei thanks @matteobettio80 and company UAE Team Emirates
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
08-12-2018 13:06:36

Message de Audrey Cordon-Ragot du 08-12-2018Rendez-vous aujourd'hui au cyclo-cross de Cruguel
(entre Plumelec et Josselin) .
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
08-12-2018 12:50:59

Message de Team Novo Nordisk du 08-12-2018WIN One of Two TriMax Carbon Handlebars : Have you registered to WIN one of two TriMax Carbon Handlebars from our partners at FULL SPEED AHEAD and Vision?

Click below! 👇
En voir plus

Bryan CoquardBryan Coquard
08-12-2018 12:39:39

Message de Bryan Coquard du 08-12-2018Très content de ma journée d'hier avec une 5ème place à la course aux points !
Pour une reprise et avec un gros niveau puisque la majorité des gars ont...
En voir plus

De Wally'sDe Wally's
08-12-2018 12:37:38

Message de De Wally's du 08-12-2018Jelle mag zijn pakje opbergen .... vanaf vandaag 8 dec tot 18 dec 18 een eerste ploegstage op MALLORCA.
En voir plus

De Wally'sDe Wally's
08-12-2018 12:34:38

Message de De Wally's du 08-12-2018Lotto Soudal jersey for 2019 unveiled! : https://www.lottosoudal.be/en/news/lotto-soudal-jersey-2019-unveiled
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
08-12-2018 12:34:36

Message de Mitchelton-SCOTT du 08-12-2018The month of May was a truly magical one for Mitchelton-SCOTT with a record number of wins compared to any other month of the season.
Which was your favourite victory??

🌟...
En voir plus

Ramunas NavardauskasRamunas Navardauskas
08-12-2018 12:17:12

Message de Ramunas Navardauskas du 08-12-2018Ok. But first Coffe !
🚴🏻‍♂️💙🔷
#navardauskas
#saturday
#cycling
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
08-12-2018 11:36:06

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 08-12-2018DECEMBER TRAINING CAMP

The Lotto Soudal riders are heading to Mallorca today for the December training camp. For the second year in a row the team will be staying at the...
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
08-12-2018 11:32:07

Message de Rachel Neylan du 08-12-2018Hello my little old home town! ☀️🌊🤙
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 08-12-2018He worked for the team throughout the entire season, contributing to our fantastic haul of victories in 2018, but also showcased his talent by notching up several impressive results, in...
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
08-12-2018 10:50:05

Message de Peter Sagan du 08-12-2018Getting ready for our team training ride in Mallorca! The 2019 season is around the corner! BORA hansgrohe Specialized Bicycles Sportful RIDE 100%
Voir les 5 photos

Grand Prix De DenainGrand Prix De Denain
08-12-2018 10:45:58

Message de Grand Prix De Denain du 08-12-2018La présentation du parcours 2019, c’est en ce moment pour quelques privilégiés !
Notez dans vos agendas la date de la course : le dimanche 24 mars... La météo nous...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
08-12-2018 10:23:11

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 08-12-2018Feeling helpless in everyday situations? Being fed up with cake and coffee? Together with Reto Hollenstein, Nils Politt and Rick Zabel, Alpecin Cycling will saves you and get you ready...
Voir la vidéo

Steven Tronet - officielSteven Tronet - officiel
08-12-2018 10:16:29

Message de Steven Tronet - officiel du 08-12-2018dicton du jour : fonce sur un malentendu ça peut passer !😱😱😱😱😱
En voir plus

Jens Debusschere FansJens Debusschere Fans
08-12-2018 10:09:59

Message de Jens Debusschere Fans du 08-12-2018Gisteren werd team Katusha Alpecin 2019 voorgesteld in Koblenz (Duitsland). Dit is hoofdbasis van Canyon, de alom gekende fietsenproducent.

De teampresentatie verliep op de klassieke manier, maar de renners brachten...
Voir les 3 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
08-12-2018 08:39:58

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 08-12-2018Synergie passe la seconde ! : 🗣 «Qu’une telle entreprise comme Synergie nous suive et nous soutienne, c’est exceptionnel. Nous avons de nombreuses valeurs communes.» Jérôme Pineau.

À lire ➡ http://bit.ly/Synergie2019

✌ Merci...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
08-12-2018 08:39:00

Message de CCC Development Team du 08-12-2018Zbliża się końcówka roku, więc chcielibyśmy ogromnie podziękować tym zawodnikom, którzy od 1 stycznia reprezentować będą już inne niż pomarańczowe barwy.

Michal Schlegel jeździł w naszej drużynie przez dwa lata i...
Voir la vidéo

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
08-12-2018 08:21:16

Message de Audrey Cordon-Ragot du 08-12-2018letelegramme.fr : Audrey Cordon-Ragot est de retour dans les sous-bois : la championne de France du contre-la-montre s’alignera au départ du cyclo-cross de Cruguel,...
En voir plus

Rick ZabelRick Zabel
08-12-2018 08:19:21

Message de Rick Zabel du 08-12-2018Vielen Dank für die tolle Geburtstagsparty 😙 gestern Team KATUSHA ALPECIN und für die vielen Glückwünsche. Jetzt geht’s gleich in den Flieger, ab nach Mallorca zum ersten Team-Trainingslager zur Saison...
Voir la vidéo

Andreas SchillingerAndreas Schillinger
08-12-2018 08:07:56

Message de Andreas Schillinger du 08-12-2018Alle Jahre wieder dieses Gefühl von 🤗🤗🤗
@___ackes___ @__schwarzi_ @ruedigerselig

#mallorca #bora #hansgrohe #sportful #Specialized #iamspecialized #ilovecycling
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
08-12-2018 07:33:47

Message de Israel Cycling Academy du 08-12-2018ב ש ר ט ר י

FRESH MEAT CEREMONY

If you join ICA as a first year pro, you can not escape of going through this , in front of...
Voir la vidéo

Jens KeukeleireJens Keukeleire
08-12-2018 07:23:00

Message de Jens Keukeleire du 08-12-2018At the start of #kerstloop2018, also the same place where @rondevanvlaanderenofficial started some years ago. Enjoyed my 10km in the hurt box. #wintercompetition #10krun
En voir plus

Drapac CyclingDrapac Cycling
08-12-2018 06:53:10

Message de Drapac Cycling du 08-12-2018Happy birthday to the recent Tour of Bright winner, Jess Featonby! Have a great day!
En voir plus

Accès aux messages par jour

December 2018
01 02 03 04 05 06 07 08

November 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30