ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Lex AlbrechtLex Albrecht
09-12-2018 23:44:24

Message de Lex Albrecht du 09-12-2018My Aeropress coffee-brewing-routine got taken to the next level with the Prismo attachment.

The best part of the day: the ride. Second best: COFFEE 😉.

( Fellow Aeropress fans (if you’re...
Voir les 3 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
09-12-2018 23:30:00

Message de Santos Tour Down Under du 09-12-2018Bitta BAAP (Bike against a Pole)

It was a bleak Saturday in Adelaide, but it's clear skies ahead to get back on the bike this week. ☀️ Tag us in...
En voir plus

Petr VakocPetr Vakoc
09-12-2018 22:11:58

Message de Petr Vakoc du 09-12-2018Další týden mám za sebou. Zátěž šla o malinko dolů, to abych dorazil relativně čerstvý na první soustředění s Quick-Step Floors Cycling Team. Začíná již zítra.
Zaměřil jsem se hodně...
Voir les 2 photos

Chantal BlaakChantal Blaak
09-12-2018 21:54:37

Message de Chantal Blaak du 09-12-2018Super leuke dag gehad! Rond gerend door Maastricht tijdens City Hunters en ons laten opsluiten in de Escape Room.

De dag afgesloten met een heerlijk etentje bij JEF gastrobar !

#teambuilding
En voir plus

Bruno Armirail AthlèteBruno Armirail Athlète
09-12-2018 21:50:49

Message de Bruno Armirail Athlète du 09-12-2018Maginifique journée pour une bonne promenade dans les montagnes Pyrénéennes. Commencer au chiroulet puis lac bleu, lac vert, lac d’oncet et pour finir au pic du midi
34 km et...
En voir plus

Nairo QuintanaNairo Quintana
09-12-2018 21:20:00

Message de Nairo Quintana du 09-12-2018Las montañas boyacenses tienen las mejores condiciones para mi entrenamiento y me brindan la seguridad más alta del país, así me preparo para pedalear en importantes carreras a nivel mundial...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
09-12-2018 21:20:00

Message de Santos Tour Down Under du 09-12-2018Here's your Monday Motivation to jump on the saddle and pedal through the week! 🚴‍♀️
En voir plus

Esteban Chaves ECHEsteban Chaves ECH
09-12-2018 20:44:14

Message de Esteban Chaves ECH du 09-12-2018Hoy tuvimos la despedida de la temporada 2018 del Equipo Fundación Esteban Chaves. Gracias a todos los que han creído en nosotros, a los muchachos por creer en los sueños...
Voir les 6 photos

David De la CruzDavid De la Cruz
09-12-2018 20:18:38

Message de David De la Cruz du 09-12-2018strava.com : Echa un vistazo a mi entrenamiento en Strava.
En voir plus

David De la CruzDavid De la Cruz
09-12-2018 20:14:28

Message de David De la Cruz du 09-12-2018Por si te lo perdiste 😬
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
09-12-2018 20:04:42

Message de Damiano Cunego du 09-12-2018La Cronoscalata e’ una prova difficile dove metti veramente alla prova te stesso.
Devi conoscere bene le tue capacita’ fisiche ,ed intendo si saper gestire lo sforzo e la fatica nella...
En voir plus

Erik BaškaErik Baška
09-12-2018 20:02:25

Message de Erik Baška du 09-12-2018Team training camp - Mallorka

This is how our mornings looks like. We just sang a song: "Put your hands up in the air" 😂

BORA-hansgrohe Sportful #trainingCamp #mallorka #rideNatural
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
09-12-2018 20:00:02

Message de UAE Team Emirates Supporters du 09-12-2018Si vola per il training camp in Spagna🇪🇸. E quando si parla di volare, non si può che farlo col nostro sponsor numero uno, Emirates,la compagnia aerea dell' Emirato Arabo...
Voir les 8 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 09-12-2018Our winter training camp kicks off tomorrow. Until then, have a good night.
Photo: Sigfrid Eggers
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
09-12-2018 19:30:00

Message de BORA-hansgrohe du 09-12-2018#BORAhansgrohe #Faces ahead of today's training ride in Mallorca
-----
#BORA - #hansgrohe Gesichter bevor dem heutigen Training auf Mallorca.

Photos: VeloImages
Voir les 7 photos

Rund um KölnRund um Köln
09-12-2018 19:30:00

Message de Rund um Köln du 09-12-2018Tagesspiegel - Radmesser: Gefährlicher Nahverkehr : Krass. Und was ist Deine Erfahrung?
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
09-12-2018 19:28:41

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 09-12-2018Thanks to the hard work of our mechanics, all our Ridley Bikes are being built during this first training camp!
Voir la vidéo

Ilnur ZakarinIlnur Zakarin
09-12-2018 18:43:11

Message de Ilnur Zakarin du 09-12-2018Great people and very nice atmoshpere. Just few more photos from the team presentation ☺️

Замечательные люди и шикарная атмосфера. Ещё пару фотографий с презентации команды ☺️

Thanks @kathrinschafbauer for photos
En voir plus

Matej MohoričMatej Mohorič
09-12-2018 18:42:27

Message de Matej Mohorič du 09-12-2018TEAM BAHRAIN MERIDA started Training Camp on Island Hvar : We just arrived to Hvar, Croatia - time to start preparing ourselves for the next season! 👊

http://teambahrainmerida.com/team-bahrain-merida-started-training-camp-on-island-hvar/
En voir plus

Davide RebellinDavide Rebellin
09-12-2018 18:36:01

Message de Davide Rebellin du 09-12-2018REBELCAMP GRAN CANARIA DAY 7

Ultimo lungo allenamento di 6h per i più "corraggiosi" del REBELCAMP 💪👏 con sosta obbligata alla mitica pasticceria di Tejeda specializzata in dolci di mandorle e...
Voir les 6 photos

Maciej BodnarMaciej Bodnar
09-12-2018 18:36:01

Message de Maciej Bodnar du 09-12-2018Pierwsze zgrupowanie do sezonu 2019 rozpoczęte ‼️😊 pozdrawiam ze słonecznej Majorki 🚵🏻‍♂️☀️😁
En voir plus

Grand Prix De DenainGrand Prix De Denain
09-12-2018 18:33:36

Message de Grand Prix De Denain du 09-12-2018Grand Prix de Denain 2019 : Les pavés retentent leur chance - VéloPro.fr : « Si la météo le veut bien, le spectacle devrait être grandiose » ☀️☀️☀️
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
09-12-2018 18:32:55

Message de UAE Team Emirates Supporters du 09-12-2018Per la serie "Diamo i numeri", è ancora Mori che ha preso parte a più "Monumento", ovvero le 5 classiche più importanti, Milano-Sanremo, Giro delle Fiandre, Parigi-Roubaix, Liegi-Bastogne Liegi e...
Voir les 4 photos

CCC TeamCCC Team
09-12-2018 18:02:03

Message de CCC Team du 09-12-2018👋 from CCC Team camp! The 2019 season starts now 👊.

#RideForMore
Voir la vidéo

Davide CimolaiDavide Cimolai
09-12-2018 17:59:03

Message de Davide Cimolai du 09-12-2018New color, new friends, same motivation👊🏻



#me #cimo #sport #bike #bikers #bikelife #health #bici #sportlife #sporty #healthylifestyle #healthcare #fitnessbody #manstyle #ig_italy #italianboy #healthcare #inspo #inspiring #styleoftheday #fitnesslife #perfezione #italygram #italiana #allenamento...
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
09-12-2018 17:58:07

Message de Taylor When my mind is this flooded with frequencies. All I can do is paint. Freeing my thoughts, and emotions into the canvas with the brush. Love it man. This piece...
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
09-12-2018 17:54:15

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 09-12-2018Paolo Simion è rimasto vittima oggi di un incidente che gli ha procurato un trauma cranico ma, fortunatamente, nulla di più grave. E' ora ricoverato in osservazione a Treviso ma...
En voir plus

Pierre RollandPierre Rolland
09-12-2018 17:42:30

Message de Pierre Rolland du 09-12-2018Une petite partie de mon entraînement avec 2 grosses machines : le toujours aussi sympathique @olivernaesen et le champion du monde de cyclo-cross @woutvanaert
En voir plus

Pierre RollandPierre Rolland
09-12-2018 17:39:07

Message de Pierre Rolland du 09-12-2018Une petite partie de mon entraînement avec 2 grosses machines : le toujours aussi sympathique @olivernaesen et le champion du monde de cyclo-cross @woutvanaert
En voir plus

Alberto ContadorAlberto Contador
09-12-2018 17:35:48

Message de Alberto Contador du 09-12-2018Día de ruedas gordas, todo eran sonrisas y buen rollo hasta que apareció la temida pájara y vaya pájara!!!😂🤣😂Qué levanté el brazo al que no le haya pasado alguna vez???😅
Pd:El...
Voir les 2 photos

Karol DomagalskiKarol Domagalski
09-12-2018 17:17:33

Message de Karol Domagalski du 09-12-2018New motivation and new challenges ;)
☀️Mallorca
En voir plus

Mads PedersenMads Pedersen
09-12-2018 17:15:14

Mads PedersenMads Pedersen
09-12-2018 17:03:27

Message de Mads Pedersen du 09-12-2018It’s Christmas time, and we will have a small competition! All you have to do are, go on Empire Cycling Facebook page. comment who you think should, get one of...
Voir la vidéo

Antoine DuchesneAntoine Duchesne
09-12-2018 17:01:17

Message de Antoine Duchesne du 09-12-2018Comme un dimanche ✌🏾👌🏾#gourtdemautens #jeromebressy 🍷 https://ift.tt/2ruZy0Z
En voir plus

Brent BookwalterBrent Bookwalter
09-12-2018 16:43:03

Message de Brent Bookwalter du 09-12-2018#snowday #snowpocalypse
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
09-12-2018 16:39:25

Message de Team Sunweb du 09-12-2018"I'm super happy with this victory and the strength that I feel at the moment." - Lucinda Brand on her win at #Druivencross #Overijse today.🙌🏼

📝 teamsunweb.com/overijse
En voir plus

Felix GroßschartnerFelix Großschartner
09-12-2018 16:35:36

Message de Felix Großschartner du 09-12-2018Saisonpause vorbei und wieder zurück im Training.

Nachdem ich 3 Wochen in Kanada auf Urlaub war, bin ich seit Freitag auf Mallorca mit meinem BORA-hansgrohe Team, um wieder in meinen...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
09-12-2018 16:30:00

Message de La Vuelta du 09-12-2018🇪🇸 10 días para la presentación de #LaVuelta19 ⏰
➡️ ¿Qué ciclistas te gustaría ver en el TOP 10 este año?

🇬🇧 10 days for #LaVuelta19 presentation ⏰
➡️ Which cyclists would you...
En voir plus

Michael GoglMichael Gogl
09-12-2018 16:20:10

Message de Michael Gogl du 09-12-2018Augen zu und durch.

Entweder das⬇️oder 100 Kilometer mehr und nie im Leben vor Sonnenuntergang nach Hause kommen 🙄. Ich sag es gleich, ich war der Tourguide und John Degenkolb das...
En voir plus

Nairo QuintanaNairo Quintana
09-12-2018 16:00:01

Message de Nairo Quintana du 09-12-2018En Boyacá te esperan 123 destinos turísticos llenos de bienestar, cultura, la mejor gastronomía y su gente amable siempre dispuesta a brindar la mejor bienvenida para que te enamores por...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 09-12-2018Today we say Thank You to Max Schachmann, who came back after a career-threatening injury and delivered the 80th Grand Tour stage victory in the history of Quick-Step Floors, atop...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
09-12-2018 15:41:47

Message de Team Bahrain Merida du 09-12-2018teambahrainmerida.com : Hvar, Sunday 9th December 2018 – BAHRAIN MERIDA staff and athletes are arriving today and will be spending two weeks in December on Croatian island Hvar, where the...
En voir plus

Kristian SbaragliKristian Sbaragli
09-12-2018 15:39:38

Message de Kristian Sbaragli du 09-12-2018Training camp in Benidorm
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
09-12-2018 15:36:15

Message de Astana Pro Team du 09-12-2018The training camp of Astana Pro Team in Altea is in full progress. Alongside the road trainings our leader Miguel Angel Lopez is working hard in the gym.This is the...
Voir la vidéo

Jelle WallaysJelle Wallays
09-12-2018 15:31:09

Message de Jelle Wallays du 09-12-2018Dress to impress @hlnsport #kristallenfiets Thanks to @todbtailoring and @archamelie for the help. #matchingoutfits 📸 @vkalut
En voir plus

Edwin ÁvilaEdwin Ávila
09-12-2018 14:52:30

Message de Edwin Ávila du 09-12-2018Y se sigue trabajando casi que de día y de noche acá en la concentración para q todo quede perfecto para nosotros. q lindo q es el trabajo en equipo...
Voir la vidéo

Matteo Montaguti for FunMatteo Montaguti for Fun
09-12-2018 14:39:18

Message de Matteo Montaguti for Fun du 09-12-2018Pesciolino divino🔝😋 #daBeppe #cesenatico
Voir la vidéo

Toms SkujiņšToms Skujiņš
09-12-2018 14:20:37

Message de Toms Skujiņš du 09-12-2018It's not that green in Aspen right now, but I'd still be sitting in these @ntrecovery boots wherever I was on a recovery Sunday like this.

Still looking for a Christmas...
En voir plus

Boaro ManueleBoaro Manuele
09-12-2018 14:10:26

Message de Boaro Manuele du 09-12-2018Start my Training Camp for the Season 2019 with My New Team! 💪🏻 Thank’s @imasdcycling for taking care of me! 🚴🏼‍♂️
#mb #manueleboaro #cycling #motivation #spain
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
09-12-2018 14:02:09

Message de Tiago Machado du 09-12-2018E o vencedor do passatempo "um dia comigo" é o Osvaldo Carvalho. Espero que esteja disposto a aturar-me o dia todo 😅🤣😎

Aos restantes participantes, muito obrigado por todas as frases....
En voir plus

Reinardt Janse van RensburgReinardt Janse van Rensburg
09-12-2018 13:55:14

Message de Reinardt Janse van Rensburg du 09-12-2018Very pleasurable trail run @cowhousemarket this am! Farm in the city! TOP place 💯 #Trailrun #Pretoria #farmlife🚜
En voir plus

Ted KingTed King
09-12-2018 12:58:41

Message de Ted King du 09-12-2018Cold is just a state of mind. Aaaaand where your eyelashes freeze. At last, having all the right equipment makes the leap from plodding through a ride to enjoying the...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
09-12-2018 12:58:26

Message de Movistar Team du 09-12-2018🥛🍙⚡ Thanks, Victory Endurance, for your support in 2018 with the best sport nutrition products one could ask for - definitely a step forward to try and seek for new...
Voir les 4 photos

Peter SaganPeter Sagan
09-12-2018 12:45:23

Message de Peter Sagan du 09-12-2018I thought I would take a shortcut in our training ride in Mallorca but, as my friend Daniel Oss says, this one is tough even on foot... BORA hansgrohe Specialized...
Voir la vidéo

Daniel OssDaniel Oss
09-12-2018 12:43:22

Message de Daniel Oss du 09-12-2018Hey rockers! Have a nice day from the BORA-hansgrohe training camp 👊💪
#DO #DanielOss #BORAhansgrohe #sundaymood credits @veloimages
En voir plus

Umberto OrsiniUmberto Orsini
09-12-2018 12:41:28

Message de Umberto Orsini du 09-12-2018Tenerife training camp #respect #cycling #canarias #nofilter
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
09-12-2018 12:36:34

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 09-12-2018Live from the first training day in Mallorca with the KATUSHA Media team at Randa climb. 20 degrees and ☀️ Not too bad....
Voir la vidéo

Matteo Montaguti for FunMatteo Montaguti for Fun
09-12-2018 12:03:49

Message de Matteo Montaguti for Fun du 09-12-2018News #mntgt to be continued...🤫🚴🏻‍♂️
En voir plus

Bjorg Lambrecht OfficialBjorg Lambrecht Official
09-12-2018 11:39:12

Message de Bjorg Lambrecht Official du 09-12-2018Bjorg is vandaag gestart aan zijn stage met de ploeg in Mallorca, deze stage zal duren tot 18 december.
Dan volgen nog 3 weken trainingen thuis, om op 8 januari te...
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
09-12-2018 11:12:31

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 09-12-2018Tanti auguri di buon compleanno a Massimo Rosa
Happy birthday to Massimo Rosa

🎂🎂🎂

#LoveMyWilier #EnjoYouRide #BrytonSport
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
09-12-2018 11:10:04

Message de Damiano Cunego du 09-12-2018In 1.105 hanno pedalato con i campioni per fare del bene. Cunego davanti al gruppo ma il numero 1 è di Scarponi - Varese Noi : Ciao amici condivido con...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 09-12-2018120 days to go until Paris-Roubaix.
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
09-12-2018 10:35:58

Message de UAE Team Emirates Supporters du 09-12-2018Per la serie "Diamo i numeri". Manuele Mori grazie alle sue 15 stagioni tra i prof. è il nostro campione che ha corso più grandi giri. Si è presentato al...
En voir plus

Bryan CoquardBryan Coquard
09-12-2018 10:31:26

Message de Bryan Coquard du 09-12-2018Jour de l'américaine à Anadia !
Satisfait de ma journée d'hier où j'ai pris la 6ème place à l'omnium. J'étais à la bagarre pour le podium après seulement 3 semaines d'entraînement,...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
09-12-2018 10:30:00

Message de BORA-hansgrohe du 09-12-2018COMPETITION!
Second Sunday of Advent means another raffle of a national champion jersey. Win our 🇸🇰 jersey signed by our two #Sagan brothers Peter Sagan & Juraj Sagan.
Like the post...
Voir les 2 photos

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
09-12-2018 10:28:36

Message de Audrey Cordon-Ragot du 09-12-20182ème cyclo-cross hier à Cruguel!
Le sang à la gorge, les cuisses qui brûlent mais beaucoup de plaisir. Merci à tous ceux qui m’ont encouragé !
➿➿➿
2nd cyclo-cross yesterday in Cruguel!
Bloody...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
09-12-2018 10:03:22

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 09-12-2018🍽 Et si après la sortie dominicale, on passait derrière les fourneaux ? Notre quatuor de chefs vous apportera le dessert, aux couleurs de la Bretagne. Évidemment !

📸 FRJ design...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
09-12-2018 09:52:38

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 09-12-2018Off we go! Day 1 at training camp Mallorca!
Voir la vidéo

Rui CostaRui Costa
09-12-2018 09:16:52

Message de Rui Costa du 09-12-2018Bom dia :)
A #bikepoint já tem 10 anos. Parabéns amigos! Abraço 🚴‍♂️💪
En voir plus

Grand Prix De DenainGrand Prix De Denain
09-12-2018 09:15:54

Message de Grand Prix De Denain du 09-12-2018lavoixdunord.fr : Douze secteurs pavés sont prévus au menu des 140 coureurs du Grand Prix de Denain, ...
En voir plus

Grand Prix De DenainGrand Prix De Denain
09-12-2018 09:13:52

Message de Grand Prix De Denain du 09-12-2018Conférence de presse Grand Prix de Denain – PhotoVélo+ : http://photoveloplus.fr/conference-de-presse-grand-prix-de-denain/
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
09-12-2018 09:13:33

Message de Brenton Jones du 09-12-2018Had a great morning at the Pakenham Mazda Corporate Ride 🚴🏻‍♂️ We had a nice group of riders who completed a 40km loop, followed by morning tea and a Q&A...
Voir les 4 photos

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
09-12-2018 09:00:00

Message de Giro d'Italia du 09-12-2018Happy birthday to Ryder Hesjedal, winner of Giro d'Italia in 2012!

#Giro
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
09-12-2018 08:59:00

Message de CCC Development Team du 09-12-2018Zbliża się końcówka roku, więc chcielibyśmy ogromnie podziękować tym zawodnikom, którzy od 1 stycznia reprezentować będą już inne niż pomarańczowe barwy.

Przez dwa sezony, w których Jonas Koch reprezentował CCC Sprandi...
Voir la vidéo

John DegenkolbJohn Degenkolb
09-12-2018 08:47:44

Message de John Degenkolb du 09-12-2018The calm before the storm 😉 Gogl Michael and me enjoying the super weather and trainings conditions here in sicily and can‘t wait till tomorrows arrival of the rest of...
En voir plus

Rick ZabelRick Zabel
09-12-2018 08:38:18

Message de Rick Zabel du 09-12-2018So, darf Euch endlich verraten, was Nils Politt , Reto Hollenstein und ich zusammen mit Moritz Brandes gedreht haben - hier ist #escapethecake !! Ignoriert die Plätzchen und lasst auch...
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
09-12-2018 07:56:58

Message de UAE Team Emirates Supporters du 09-12-2018In questi giorni lo abbiamo visto protagonista in pista. Rui Oliveira ha dato spettacolo nel Trofeo Internacional Municipio Anadia, gara su pista nella sua terra il Portogallo 🇵🇹. Lunedì si...
Voir les 6 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
09-12-2018 07:44:11

Message de Santos Tour Down Under du 09-12-2018We're PUMPED 💪💪💪

Some of the world's top female teams are heading Down Under to beautiful South Australia in 2019.

Check out who's coming thanks to Suzuki Motorcycles Australia 👉 http://bit.ly/SantosWteams18
En voir plus

Message de Danilo Napolitano - Pagina Ufficiale - du 09-12-2018#Mugello #giroditalia2007 @petacchi Paolo Bettini Danilo Napolitano - Pagina Ufficiale - @thorhushovd
Voir la vidéo

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
09-12-2018 07:04:00

Message de Eschborn-Frankfurt du 09-12-2018🔴⚫2. #RADvent-Gewinnspiel

Sei der Erste, der ein schickes T-Shirt aus unserer neuen #Radklassiker-Kollektion 2019 von DEE GmbH abräumt!

❓Wie lange ist die Strecke des Anstiegs zum Tissot Bergkönig - der Bergwertung...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
09-12-2018 06:45:08

Message de Santos Tour Down Under du 09-12-2018Hey Nathan Haas, give us a look at those fresh new Team Katusha Alpecin kits! 👕

TKA drops 2019 uniform in Germany 👉 http://bit.ly/NewTKAuniform

📸 Team Katusha Alpecin
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
09-12-2018 01:27:40

Message de Santos Tour Down Under du 09-12-2018What a day! ☀️ Where are you riding today? 🚲
En voir plus

Accès aux messages par jour

December 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09

November 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30