ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Tomasz MarczyńskiTomasz Marczyński
11-12-2018 22:24:50

Message de Tomasz Marczyński du 11-12-2018Another nice day in the office #cycling #lottosoudal #ridley #captainsofcycling #ridleybikes #BeTOUGH #hjcspots #srm #rudyproject #gaerne #tomaszmarczynski #training #downhill #road #ciclismo #sun 📸@facepeeters
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
11-12-2018 21:46:32

Message de Lex Albrecht du 11-12-2018I’m training in Arizona with other Canadian National Team athletes. We race for different trade teams normally, so this is a cool opportunity to ride, bond, and get stronger...
Voir la vidéo

Wouter WippertWouter Wippert
11-12-2018 21:43:07

Plans for tomorrow:
Ride, stretch, eat, car ride, Flight to ........ to ink the papers for next season!
Feels like a fresh start, new surroundings, some new and fresh ideas......

Nairo QuintanaNairo Quintana
11-12-2018 21:15:00

Message de Nairo Quintana du 11-12-2018En diciembre, las verdes montañas se iluminan con el amor, la esperanza y la felicidad que trae la época navideña a los hogares boyacenses. ¡En esta navidad ven a Boyacá,...
En voir plus

Gent-WevelgemGent-Wevelgem
11-12-2018 21:04:33

Message de Gent-Wevelgem du 11-12-2018Italiaans toptalent -en winnaar Gent-Wevelgem- in coma na ongeval op training : We duimen en hopen mee op een spoedig herstel, volhouden Samuele! ❤️
En voir plus

Arnaud DémareArnaud Démare
11-12-2018 21:01:00

Message de Arnaud Démare du 11-12-2018Merci à tous pour votre soutien, un moment de partage ce soir à la concession Peugeot Abcis Beauvais avec un public local.
Félicitations aux gagnants des maillots , casquettes .
A...
En voir plus

Valentin MadouasValentin Madouas
11-12-2018 20:47:16

Message de Valentin Madouas du 11-12-2018[Cyclo-cross Lanarvily]

➡️ Dimanche 9 décembre, avait lieu le cyclo cross de Lanarvily 🚴🏼‍♂️ . Ce fut l’occasion pour moi de me confronter aux meilleurs de la discipline et de...
Voir la vidéo

Zdenek StybarZdenek Stybar
11-12-2018 20:18:38

Message de Zdenek Stybar du 11-12-2018Birthdaycake 😍 thanks to the entire Quick-Step Floors Cycling Team Wolfpack ! Also Thanks to my fans,friends and family for the birthday wishes 🙏🏻🎉
En voir plus

Burgos BHBurgos BH
11-12-2018 20:05:57

Message de Burgos BH du 11-12-2018Primera toma de contacto con las que serán nuestras bicicletas para 2019 y charla de de la mano de BH para cerrar la segunda jornada de concentración.
Voir les 4 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 11-12-2018‪Happy Birthday from the entire Wolfpack, Styby 🎉🎉🍾🍾‬
En voir plus

Filipe Cardoso - AtletaFilipe Cardoso - Atleta
11-12-2018 19:59:54

Message de Filipe Cardoso - Atleta du 11-12-2018O plano de treino nesta altura é olhar para a meteorologia e fazer 3/4 horas nos dias de sol, para nos de chuva treinar no ginásio ou rolo 💪🤘

#GRANDISSIMA
#GRND
#CYCLING
#ROADBIKE...
En voir plus

Lance ArmstrongLance Armstrong
11-12-2018 19:55:19

Message de Lance Armstrong du 11-12-20182 interviews in the last THEMOVE show. This episode focuses on marathon training and my role in the upcoming Austin Marathon I will be the charity chaser which means I...
Voir la vidéo

Kuurne-Brussel-KuurneKuurne-Brussel-Kuurne
11-12-2018 19:53:08

Message de Kuurne-Brussel-Kuurne du 11-12-2018Internationale Bergen Dag vandaag. Geen echte bergen bij ons, maar de typische klimmetjes in de Vlaamse Ardennen maken van KBK wel degelijk een voorjaarsklassieker!

International Mountain Day today. No real...
En voir plus

Omar Fraile MatarranzOmar Fraile Matarranz
11-12-2018 19:48:36

Message de Omar Fraile Matarranz du 11-12-2018Ya estamos en casa!!! Muchas gracias a todos por todos los mensajes de apoyo y ánimos, y al equipo por darnos tiempo a recuperar 💙
En voir plus

Anna van der BreggenAnna van der Breggen
11-12-2018 19:45:26

Message de Anna van der Breggen du 11-12-2018A great Christmas present🥰🥳
Specialized Bicycles did a great job with designing this colorful frame!! #ilikecolors
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
11-12-2018 19:44:43

Message de BORA-hansgrohe du 11-12-2018The #BORAhansgrohe #squad out on the roads in Mallorca 🚴‍♂️😎
----
Das BORA - hansgrohe #Team auf den Straßen Mallorcas 😎🚴‍♂️

Thanks to VeloImages for the #pictures
Voir les 3 photos

Rund um KölnRund um Köln
11-12-2018 19:30:00

Message de Rund um Köln du 11-12-2018Škoda Velodom Rund um Köln : Rund um Köln bei Strava – was macht die Konkurrenz?
En voir plus

Pierre LatourPierre Latour
11-12-2018 19:17:30

Message de Pierre Latour du 11-12-2018Un petit tour à Paris pour la présentation Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE et maintenant ✈️ 🔜 🇪🇸 pour dix jours de stage 🚲
Voir les 2 photos

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 11-12-2018Présentation de l'équipe ✅
Nouveau maillot & nouveau vélo dévoilés ✅
Atterir en Espagne pour le stage de préparation ✅

La saison 2019 est officiellement lancée !

#Allezalm - © KBLB
Voir les 10 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
11-12-2018 19:14:43

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 11-12-2018Le Vital Concept Cycling Club X B&B Hôtels a dévoilé sa tenue 2019 au coeur de l'exposition DÉDALE de Vannes.
Voir les 23 photos

La VueltaLa Vuelta
11-12-2018 19:11:11

Message de La Vuelta du 11-12-2018🇪🇦 Oscar Rodríguez consiguió una extraordinaria victoria para Euskadi Murias en La Camperona.
➡️ Qué otras victorias recuerdas en la cumbre Leonesa?

🇬🇧 Oscar Rodríguez achieved an extraordinary win for Euskadi Murias...
Voir la vidéo

Marco MarcatoMarco Marcato
11-12-2018 19:05:06

Message de Marco Marcato du 11-12-2018Training camp has begun here in Spain, good weather, good atmosphere, good group... What else? 💪👊@uae_team_emirates @colnagoworld @met_helmets @gloryfy @championsystemeurope
En voir plus

Jacopo GuarnieriJacopo Guarnieri
11-12-2018 18:59:29

Message de Jacopo Guarnieri du 11-12-2018tuttobiciweb.it : Cristian Salvato e Marco Cavorso parlano a nome dei corridori professionisti
En voir plus

Roman KreuzigerRoman Kreuziger
11-12-2018 18:55:00

Message de Roman Kreuziger du 11-12-2018‼️ Odpovědi! Díky za všechny dotazy, byl jich mrak, ale nějak jsem to dal. Takže předvánoční čtení o kolech, tréninku, jídle, přednáškách, novém týmu, Tour, Ardenách…

🇨🇿 Jak strávíš...
En voir plus

Alexandre GeniezAlexandre Geniez
11-12-2018 18:42:29

Message de Alexandre Geniez du 11-12-2018Présentation Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE 👌✅
Stage 🔟 jours 🇪🇸🚴‍♂️🚵‍♂️🔜

#ALLEZALM

📸 Laurent Villeret / YP Medias
Voir les 2 photos

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
11-12-2018 18:37:59

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 11-12-2018L'UCI confirme la présence de 18 WorldTeams en 2019 : Ci-après, le peloton pro pour 2019.
Donnez nous, vos préférences pour le prochain Grand Prix de Fourmies.
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
11-12-2018 18:37:35

Message de Rally UHC Cycling du 11-12-2018Training camp is getting closer so we thought we'd share this classic Brad Huff moment. #headstart
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
11-12-2018 18:30:01

Message de UAE Team Emirates Supporters du 11-12-2018Non solo tra i corridori vi è stato qualche cambiamento. Abbiamo già avuto modo di salutare anche qualche componente dello staff. Con questo post vorremmo ringraziare e augurare un futuro...
En voir plus

Jens VoigtJens Voigt
11-12-2018 18:25:12

Message de Jens Voigt du 11-12-2018🎅🎁🎄 Whoop! shutuplegs.com is back and I'm getting in the mood for Christmas with my very own Christmas collection. Check it out:

www.shutuplegs.com
Voir la vidéo

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
11-12-2018 18:18:58

Message de Amgen Tour of California du 11-12-2018Experience the 2019 Amgen Tour of California as a VIP 😎

Get your passes here👉🏼 https://goo.gl/ycPhyR
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
11-12-2018 18:14:10

Message de Peter Sagan du 11-12-2018Why so serious?
Introducing the new Peter Sagan Line, designed by Sportful and me. Racewear and casual apparel for any occasion.
It’s time to put a smile on that face!
Click here to...
Voir les 2 photos

Paris Camembert OfficielParis Camembert Officiel
11-12-2018 18:08:41

Message de Paris Camembert Officiel du 11-12-2018Route - Le best of du Team Direct Energie cette saison : http://www.cyclismactu.net/news-route-le-best-of-de-l-equipe-direct-energie-en-2018-79825.html
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
11-12-2018 18:01:45

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 11-12-2018🇮🇹 La NIPPO Vini Fantini Europa Ovini è in città
🚴🏻‍♂️ Moreno Moser, Marco Canola e gli #OrangeBlue ti aspettano per cenare e pedalare insieme a La Spezia.
📆 SABATO 15...
En voir plus

Quentin PacherQuentin Pacher
11-12-2018 18:01:15

Message de Quentin Pacher du 11-12-2018Direction Oliva pour 10 jours de stages pendant lesquels j’espère que ces deux là vont pas me faire la demie-roue ! 🇪🇸
En voir plus

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
11-12-2018 17:53:39

Message de Fan Club Ben Gastauer du 11-12-2018rgast.wordpress.com : Aujourd’hui c'était la présentation officielle de l’équipe cycliste AG2R LA MONDIALE au siège du sponsor principal à Paris Après la traditionnelle présentation, Ben et ses coéquipiers se sont...
En voir plus

Julien MoriceJulien Morice
11-12-2018 17:47:40

Message de Julien Morice du 11-12-2018Qui dit nouvelle saison dit nouveau maillot!! Le voici .....!!!
#vitalconcept #bnbhotel #synergie #orbea #thereisnotry #forzamomo
Voir les 2 photos

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
11-12-2018 17:42:24

Edi a ales sa-și schimbe look-ul in aceasta vacanța competițională.Pe lângă pantofii și echipamentul primiți de la noua echipa el și-a făcut și un tatuaj pe brat.
Așteptăm prima victorie sa-ți...

Toms SkujiņšToms Skujiņš
11-12-2018 17:40:23

Message de Toms Skujiņš du 11-12-2018Definitely #goldenhour was worth the chilly ride.
Day 1 at team camp coming to a close
📸@jacobkennison
En voir plus

Hammer SeriesHammer Series
11-12-2018 17:37:24

Message de Hammer Series du 11-12-2018The Hammer Series Hammer Limburg challenge with Kinomap is coming! Easier than ever to play, just complete one activity on solo (training) mode or multiplayer to win exclusive Elite prizes...
Voir la vidéo

Vincenzo NibaliVincenzo Nibali
11-12-2018 17:32:55

Message de Vincenzo Nibali du 11-12-2018checking the measurements of my new bike!! 🤨🤨🤨🤨👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 my #merida @bahrain_merida #sculturabike #training #thatsok
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
11-12-2018 17:32:01

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 11-12-2018Win a spot on the KATUSHA Sports team at the 2019 Baycrits (Australia) to team up with our Pros Nathan Haas, Marco Haller and Alex Dowsett to kick off the...
En voir plus

André GreipelAndré Greipel
11-12-2018 17:30:00

Message de André Greipel du 11-12-2018Das nächste Kapitel rückt näher. Auf geht's zum ersten Trainingslager mit meiner neuen Equipe Fortuneo Samsic(ab 2019 Equipe Arkéa-Samsic). Gemeinsam mit #RobertWagner & meinen Teamkollegen werde ich bei angenehmen Temperaturen...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
11-12-2018 17:24:45

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 11-12-2018Onze Noor Amund Grondahl Jansen over de sponsordeal met Visma🇳🇴 en zijn polsblessure🤕

🗣 ‘Misschien kan ik Noorse les geven aan andere renners voordat we onze nieuwe sponsor ontmoeten.’

Meer over Visma👉🏼...
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
11-12-2018 17:22:44

Message de CCC Team du 11-12-2018Look who’s back behind the bar in 🇪🇸!

Greg Van Avermaet and Michael Schär were on coffee duty after today’s training at camp 👌👌.

Thanks for the ☕️ , guys 😉!
Voir les 4 photos

CyclassicsCyclassics
11-12-2018 17:18:42

Message de Cyclassics du 11-12-2018En Route - Vier Tage läuft unser Gewinnspiel noch. Bis Freitag kannst du dir mit deiner Anmeldung für die EuroEyes CYCLASSICS noch 1 von 2 STEVENS Izoard Pro im Gesamtwert...
Voir la vidéo

Tim WellensTim Wellens
11-12-2018 17:15:55

Message de Tim Wellens du 11-12-2018Days like this 👌🏼 Lotto Soudal Cycling Team Fanpage trainingcamp
Voir la vidéo

Bryan CoquardBryan Coquard
11-12-2018 17:14:11

Message de Bryan Coquard du 11-12-2018Nouvelle saison, nouveau maillot avec le Vital Concept Cycling Club ! 😍👌😍

Dispo très bientôt pour vous aussi ! 😃
➡️ http://bit.ly/Maillot2019
Voir les 5 photos

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
11-12-2018 17:09:10

Message de Equipe Arkéa Samsic du 11-12-2018✈ Bien arrivés en Espagne pour 9 jours d'entrainement👊👌

#WeAreWorking #WeAreOneTeam
Voir les 4 photos

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 11-12-2018⭐ 2019 : Prendre la main sur demain ⭐
-
Avec humilité et ambition, l'équipe a annoncé les objectifs de la saison lors de la présentation officielle.
-
🔹 Briller sur les Classiques avec...
En voir plus

Daniel TurekDaniel Turek
11-12-2018 16:13:02

Message de Daniel Turek du 11-12-2018Fotečka z prvního teamového soustředění. Hodně plánování, schůzek, zkoušení atd...příští rok bude zase o hodně vetší :)

Nice pic from first training camp. A lot of planning, meetings, testing etc... next...
En voir plus

Juliette LabousJuliette Labous
11-12-2018 16:06:09

Message de Juliette Labous du 11-12-2018Best way to recover from a crash = easy ride in good company!👌💪😀
____________________________________
#keepchallenging #betough #happy #sun @ Cannes
En voir plus

Rui CostaRui Costa
11-12-2018 16:02:02

Message de Rui Costa du 11-12-2018@uae_team_emirates #trainingcamp 🚴‍♂️
Voir la vidéo

Mads PedersenMads Pedersen
11-12-2018 15:59:04

Message de Mads Pedersen du 11-12-2018Today’s video filming of our cobbles bike, think I gave it a try to simulate some cobbles🚴🏽‍♂️🤦🏻‍♂️
Trek Bicycle #domaneslr
Voir la vidéo

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
11-12-2018 15:30:25

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 11-12-2018Vous n'avez peut-être pas les mêmes cuisses que Bryan Coquard, mais vous aurez le même maillot !

La tenue 2019 du Vital Concept Cycling Club est enfin disponible. Le maillot, son...
En voir plus

Message de Steve Morabito & son Club Des Amis du 11-12-2018Dernier entraînement en @valaiswallis avant de rejoindre @equipegroupamafdj au stage de Calpe ! Quels contrastes!!! @lapierrebikes
En voir plus

Message de Steve Morabito & son Club Des Amis du 11-12-2018Une mémorable visite avec @the_real_cadel au #muséeduvélo de Marco Elsig à Chippis ! Une vrai caverne d alibaba en @valaiswallis ! La plus grande collection de vélos et maillots en...
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 11-12-2018Lotto Soudal Cycling Team Fanpage a partagé 15 photos.
Voir les 15 photos

Alexis VuillermozAlexis Vuillermoz
11-12-2018 14:42:51

Message de Alexis Vuillermoz du 11-12-2018Après la traditionnelle présentation de l'équipe au siège de notre sponsor AG2R LA MONDIALE ce matin, il est l'heure pour nous de se rendre à Gandia, en Espagne, où débutera...
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 11-12-2018Benieuwd hoe het eraan toegaat tijdens de decemberstage in Mallorca? 🚴 ‍ Kijk dan zeker naar Studio Lotto Soudal Mallorca! 4 dagen lang, vanaf zaterdag 15/12 elke avond om 20u00,...
Voir la vidéo

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 11-12-2018⭐ 2019 : Prendre la main sur demain ⭐

Avec humilité et ambition, l'équipe a annoncé les objectifs de la saison lors de la présentation officielle.

🔹 Briller sur les Classiques...
En voir plus

Message de Lotto Soudal Cycling Team Fanpage du 11-12-2018Intrigué par ce qui se passe lors de notre stage de décembre à Majorque ? 🚴‍♂️ Alors regardez Studio Lotto Soudal Mallorca ! Pendant 4 jours, à partir du samedi...
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
11-12-2018 14:25:05

Message de UAE Team Emirates Supporters du 11-12-2018Con colpevole ritardo, ma sicuri di fargli comunque cosa gradita, auguriamo un felice compleanno al nostro campione Sergio Henao 🎁🎉🎂🍾🥂
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
11-12-2018 14:25:02

Message de Astana Pro Team du 11-12-2018New team - new rules. Sorry, Jonas, now you have to accept the new way of riding your bike...
#AstanaProTeam
#justforfun
#joke
Voir la vidéo

Nairo QuintanaNairo Quintana
11-12-2018 14:18:18

Message de Nairo Quintana du 11-12-2018En las fiestas de fin de año se incrementa la producción y venta de trago adulterado a muy bajo precio que puede afectar drásticamente la salud. No permita que “un...
En voir plus

Iván Garcia CortinaIván Garcia Cortina
11-12-2018 14:05:47

Message de Iván Garcia Cortina du 11-12-2018Hoy estamos de estreno! Bici nueva y con frenos de disco!! La verdad que hasta ahora solo puedo decir cosas buenas de ella😘😍 #crtn
@merida.bikes
Merida Bikes España
Team Bahrain Merida...
En voir plus

Message de Volta a La Comunitat Valenciana - VCV du 11-12-2018Durante la mañana de hoy, Ángel Casero, director de la #VCV2019 GP Banco Sabadell y Ñekü, quienes nuevamente ponen sintonía a la prueba valenciana, han acudido a CVRadio para hablar...
Voir les 2 photos

Dorian GodonDorian Godon
11-12-2018 14:02:02

Message de Dorian Godon du 11-12-2018C’est parti pour 10 jours de stage à Gandia en Espagne avec l’équipe Ag2r la mondiale.
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
11-12-2018 14:00:02

Message de Team Cofidis du 11-12-2018Un changement approche ... Rendez-vous le 14 Décembre 2018 👀

#CofidisMyTeam
Voir la vidéo

Ermenault CorentinErmenault Corentin
11-12-2018 13:51:59

Message de Ermenault Corentin du 11-12-2018Départ pour le premier stage commando de la saison 2019 avec @armee2terre ! Oups, premier stage de vélo avec @vitalconcept_cc pardon 🥴🙄🇪🇸
En voir plus

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
11-12-2018 13:42:59

Message de Sonny Colbrelli du 11-12-2018E' iniziato ieri il primo ritiro di squadra con i miei compagni della Team Bahrain Merida. Tempo di fare i seri!

photo: BettiniPhoto

#2k19season

SC
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
11-12-2018 13:32:31

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 11-12-2018Visma wordt onze tweede naamsponsor voor minimaal 5 jaar!🙌🏼
Daarom heten wij volgend jaar Team Jumbo-Visma🚴🏼‍♂️⛸

Lees meer👉🏼 http://po.st/kcwkyP
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
11-12-2018 13:30:50

Message de Team INEOS du 11-12-2018We've seen so many exhilarating climbs this season that it's difficult to pinpoint one in particular for #InternationalMountainDay⛰️, so what was your favourite?

📸 @CyclingImages
En voir plus

Nico DenzNico Denz
11-12-2018 13:14:54

Message de Nico Denz du 11-12-2018Teampräsentation ✅
🛫 nach 🇪🇸 und Blick nach vorne 🦁 #2k19 #streifentuichsowieso @ag2rlamondiale_procyclingteam
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
11-12-2018 13:12:51

Message de Team Novo Nordisk du 11-12-2018Team Novo Nordisk Adds Five New Riders to 2019 Pro Roster : Meet the 2019 Team Novo Nordisk roster and get a first look at our 2019 jersey!
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
11-12-2018 12:52:46

Message de UAE Team Emirates Supporters du 11-12-2018Prima uscita in bici del nostro team nel ritiro in Spagna. Fanno gruppetto Kristoff, Bystrom, Martin, Ulissi, Marcato,Laengen e Bohli che sino al 31 dicembre dovrà vestire la maglia della...
Voir la vidéo

Tiago MachadoTiago Machado
11-12-2018 12:42:37

Message de Tiago Machado du 11-12-2018Recuperar que ontem foi bravo e as previsões são que amanha vai ser ainda pior 😂🦁
En voir plus

Toujours plongé dans un coma artificiel, Samuele Manfredi est dans un état stable.
L'équipe médicale du Centre Hospitalier de Pietra Ligure oeuvre pour une amélioration rapide de son état de...

Bjorg Lambrecht OfficialBjorg Lambrecht Official
11-12-2018 12:21:10

Message de Bjorg Lambrecht Official du 11-12-2018Ploegstage Lotto Soudal
Voir les 6 photos

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
11-12-2018 12:02:00

Message de Prudential RideLondon du 11-12-2018"This is the best in the world!"

Enter the ballot for Prudential RideLondon-Surrey 💯 now👉 http://bit.ly/PRL1002019
Voir la vidéo

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
11-12-2018 11:43:18

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 11-12-2018cyclismactu.net : Route Photo : AG2R La Mondiale / Vincent Curutchet Route - AG2R La Mondiale dévoile son maillot pour 2019 L'équipe AG2R La Mondiale a présenté son maillot pour...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
11-12-2018 11:35:00

Message de Movistar Team du 11-12-2018🇧🇪💪 Concluimos nuestra ronda de entrevistas a los fichajes de #MovistarTeam2019 con Jürgen Roelandts, nuestra referencia para el Norte. Todos los vídeos, aquí ➡️ movte.am/YTChannel

📹 Jürgen Roelandts' love for 'Spanish...
Voir la vidéo

Message de Vuelta Ciclista Murcia INTERNACIONAL du 11-12-2018🚨 NOTICIA | VUELTA A MURCIA 2019

🚵‍♂️ Paco Guzmán: "A falta del visto bueno de la UCI, contaremos con dos días de carrera en 2019"

🙌 Sin el apoyo de la...
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 11-12-2018Happy International Mountain Day!
Photo: GettySport
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
11-12-2018 11:19:07

‪BIM GLAZ BOOM 2K19 💥‬

📝 http://bit.ly/MaillotGlaz2K19

‪#ThereIsNoTry‬

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
11-12-2018 10:56:29

Message de Mitchelton-SCOTT du 11-12-2018Throughout the month of June Mitchelton-SCOTT continued with a diverse range of wins, picking up eight victories from five different riders in a mixture of races.

🌟 June = 8 wins...
En voir plus

Ricardo Vilela - AtletaRicardo Vilela - Atleta
11-12-2018 10:55:47

Message de Ricardo Vilela - Atleta du 11-12-2018Bom dia amigos,

Já em Burgos desde ontem,onde irei ficar até ao dia 16.
Começamos o estágio com o tema das bicicletas, medidas e mais medidas, é nesta altura que deixamos tudo...
Voir les 2 photos

Tour de SuisseTour de Suisse
11-12-2018 10:55:00

Message de Tour de Suisse du 11-12-2018Heute im grossen TdS Adventskalender zu gewinnen:
3x das wunderschöne Bergpreis-Trikot (Arosa) von Santini Cycling Wear
>> Zum Adventskalender: https://www.app-helper.com/advent/?appid=25762&fb_mobile_redirect=1&pid=699855540096830&c=415e428e61
En voir plus

Davide RebellinDavide Rebellin
11-12-2018 10:54:00

Message de Davide Rebellin du 11-12-2018Concluso ieri il REBELCAMP GRAN CANARIA con la cena HND( Healthy Natural Diet ) dal dott. Mariano Marino e Silvia Frassu.
L'evoluzione della nutrizione!
Appuntamento in Gran Canaria alla prima...
Voir les 6 photos

Dwars door VlaanderenDwars door Vlaanderen
11-12-2018 10:50:20

Message de Dwars door Vlaanderen du 11-12-2018Team Sunweb rider Mike Teunissen analyses the finale of our 2018 race in the Dutch cycling podcast De Rode Lantaarn. 🏮🚴‍♂
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
11-12-2018 10:44:52

Message de Trek-Segafredo du 11-12-2018Winter series 2/4 – The head mechanic : A little glimpse into the world of one of our mechanics...
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
11-12-2018 10:12:56

Message de Rachel Neylan du 11-12-2018"You gotta nourish to flouish' 💦🌱💦🌱
En voir plus

Zdenek StybarZdenek Stybar
11-12-2018 10:08:54

Message de Zdenek Stybar du 11-12-2018Happy birthday Styby !
📸 Getty Images
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
11-12-2018 10:05:41

Message de Adriano Malori du 11-12-2018🎶🎶ALL I WANT FOR CHRISTMAAAAS IS YOUUU 🎶🎶🎶🎶 Giorgia Tarasconi
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 11-12-2018Amstel Gold Race 2018

Quand on retrouve un maillot familier à l'autre bout de l'Europe🤷‍♀️

#RideAndShine
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
11-12-2018 10:03:13

Message de Prudential RideLondon du 11-12-2018This year, 400 pairs of riders will have the opportunity to experience one of the world’s greatest sportives in unique fashion.

Sign up to the Prudential RideLondon-Surrey Club 200 today➡️...
Voir les 4 photos

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
11-12-2018 10:00:02

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 11-12-2018SELLE ITALIA TECHNICAL PARTNER DEGLI #ORANGEBLUE PER IL QUINTO ANNO CONSECUTIVO. : 🚴🏻‍♂️ Selle Italia si conferma technical partner degli #OrangeBlue. Tra riunioni, misurazioni tecniche e presentazioni dei prodotti agli...
En voir plus

Burgos BHBurgos BH
11-12-2018 09:55:06

Message de Burgos BH du 11-12-2018¡Arrancamos!
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
11-12-2018 09:55:00

Message de Team Sunweb du 11-12-2018A huge thanks to #DevoTeamSunweb's Jens Vanoverberghe for his time with the team! All the best with what's next 👊🏼
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
11-12-2018 09:43:24

🎥 Petit regard en arrière sur la première soirée de gala Wanty-Groupe Gobert au profit de l'association Justine for Kids

------

🎥 Throwback to the first Wanty-Groupe Gobert gala evening benefitting...

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
11-12-2018 09:43:02

Message de Tour de Yorkshire du 11-12-2018Stage One of the 2019 Tour de Yorkshire starts in Doncaster and finishes in Selby - we take a closer look at this all important opening stage: https://letour.yorkshire.com/the-latest/tour-de-yorkshire-2019-stage-one-preview/
Voir les 3 photos

CCC TeamCCC Team
11-12-2018 09:37:53

Message de CCC Team du 11-12-2018Our mechanics have an exciting task at our CCC Team training camp... getting our riders’ 2019 bikes ready! Park Tool has been there all the way and will continue to...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 11-12-2018Forever in our hearts, Franco!
Photo: GettySport
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
11-12-2018 09:28:29

Message de Giro d'Italia du 11-12-2018Happy International Mountain Day! 🗻🗻🗻

#Giro
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
11-12-2018 09:28:16

Message de Team Bahrain Merida du 11-12-2018🇭🇷 #HVAR TRAINING CAMP 🚴
➡️ DAY 2 - #BAHRAINMERIDA🇧🇭 boys divided into three groups are getting ready for one of their daily training rides.
Voir les 10 photos

Astana Pro TeamAstana Pro Team
11-12-2018 09:22:03

Message de Astana Pro Team du 11-12-2018Official statement on Bakhtiyar Kozhatayev’s state of health

- For all of us it is an absolutely unexpected situation. The decision we made was a tough one, but, first of all,...
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
11-12-2018 09:10:45

Message de Vitor Gamito du 11-12-2018e-Rapidinha 🚵🏻‍♂️ : Tá feito! 🚵🏻‍♂️🤟

https://www.strava.com/activities/2011323193/shareable_images/photo_based/260628/1/F04260DB-DFA0-4720-9F79-2992D980C15E?hl=pt-PT&v=1544519333
En voir plus

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 11-12-2018[CARNET NOIR] Tour du Limousin Organisation a appris avec tristesse le décès de Jean Baldassari, coureur professionnel de 1948 à 1955, et corrézien d’adoption depuis de nombreuses années. Il avait...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 11-12-2018🔷🔷 MAILLOT OFFICIEL - SAISON 2019 🔷🔷

Fidèles à nos couleurs et à nos valeurs, notre maillot s'inscrit dans la continuité en 2019 !

#ALLEZALM - © Vincent Curutchet
Voir les 4 photos

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
11-12-2018 09:00:00

Message de Santos Tour Down Under du 11-12-2018Find out what you can do on Stage 1️⃣ of the Santos Tour Down Under.
Click here ➡️ http://bit.ly/2QNHrRW
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
11-12-2018 08:52:55

Message de CCC Development Team du 11-12-2018Zbliża się końcówka roku, więc chcielibyśmy ogromnie podziękować tym zawodnikom, którzy od 1 stycznia reprezentować będą już inne niż pomarańczowe barwy.

Mateusz Taciak spędził w naszej ekipie aż 7 sezonów, od...
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 11-12-2018Wish Zdenek Stybar a happy birthday in the comments section of this post.
Photo: GettySport
En voir plus

Rick ZabelRick Zabel
11-12-2018 08:04:09

Message de Rick Zabel du 11-12-2018Vor knapp vier Wochen: Sturz, Schlüsselbeinbruch und am Boden zerstört. Heute: happy, mit dem Team KATUSHA ALPECIN Speedtrain bei ☀ durch Mallorca zu rollen - auch wenn‘s leichter aussieht als...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
11-12-2018 08:00:01

Message de Team Cofidis du 11-12-2018Toute l'équipe Team Cofidis souhaite un bon anniversaire à Christophe Laporte Fan Club qui fête ses 26 ans aujourd'hui 🎂

Retrouvez sa formidable saison sur notre site 👉 https://www.equipecofidis.com/fr/l-equipe/les-coureurs/christophe-laporte 💻

#Cofidismyteam
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
11-12-2018 07:59:00

Message de Tour de Pologne du 11-12-2018"Tour de Pologne będzie organizowany przez wiele lat, nie dostrzegam zagrożeń, które mogłyby wyścigiem zachwiać. Piąta pozycja Czesława Langa to bardzo dobry wynik. To stabilny partner od wielu lat, pewna...
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
11-12-2018 07:49:36

Message de Rafał Majka du 11-12-2018Rafał Majka liderem drużyny BORA-hansgrohe w Giro d’Italia 2019! | Kolarstwo szosowe, Tour de France, Tour de Pologne - naszosie.pl : Rafał Majka liderem drużyny BORA-hansgrohe w Giro d’Italia 2019!

Rafał:...
En voir plus

Tour de SuisseTour de Suisse
11-12-2018 06:55:00

Message de Tour de Suisse du 11-12-2018Jetzt für das TdS-Challenge Wochenende anmelden und sparen : L'inscription pour le TdS Challenge 2019 est ouverte à partir d'aujourd'hui !
Nous tirerons au sort parmi les inscriptions reçues ce mardi...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
11-12-2018 06:47:43

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 11-12-2018‪HA HA HA HA. ‬

‪#Teasing l #ThereIsNoTry‬
Voir la vidéo

Edwin ÁvilaEdwin Ávila
11-12-2018 06:17:03

Message de Edwin Ávila du 11-12-2018David y Goliath, q impresionante hombre de 2.04cm y q calidad de persona @conordunne1 el hombre más alto del pelotón junto a uno de los más pequeños del pelotón del...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
11-12-2018 05:33:37

Message de Santos Tour Down Under du 11-12-2018🚴‍♂️ TEAM ANNOUNCEMENT 🚴‍♂️
The first 6️⃣ names for the men's UniSA-Australia team have been announced.
See more thanks to Suzuki Motorcycles Australia ➡️ http://bit.ly/2C3dzJd

📸: UniSA-Australia's 2018 team by John Veage
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
11-12-2018 04:32:00

Message de Santos Tour Down Under du 11-12-2018If you missed the first round of applications, some new volunteer opportunities have become available!
Click here ➡️ http://bit.ly/TDUVollies
En voir plus

Hubert DupontHubert Dupont
11-12-2018 02:13:49

Message de Hubert Dupont du 11-12-2018twitter.com : “🗓 Nous vous donnons rendez-vous demain matin pour la présentation officielle de l'équipe en direct de Paris ✊ 🗓 Our team presentation will take place tomorrow morning in...
En voir plus

Alex Cano ArdilaAlex Cano Ardila